Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Slavia odehraje důležitý zápas v Plzni

Jeden z nejklíčovějších zápasů podzimu. Zápas, který ještě může sešívaným uchovat alespoň nějakou šanci na obhajobu mistrovského titulu. Zápas proti plzeňské Viktorii, dosavadnímu suverénnímu vládci soutěže, nabídne O2 Sport.

Oba týmy mají za sebou v týdnu odehrané pohárové zápasy. Přiznám se, že jsem zápas Plzně neviděl, ale soudě dle ohlasů a statistik nešlo o tak jednoznačné utkání, jak by se z konečného výsledku (4:1) mohlo zdát. To zápas Slavie s Villarrealem máte určitě všichni ještě v moc dobré paměti, vždyť je to sotva 48 hodin od závěrečného hvizdu, tudíž nebudu nosit sovy do Atén a ušetřím vás nějakého rozboru či snad popisu čtvrtečního dění. Snad si jen neodpustím určité zamyšlení nad další rotací sestavy, kterou tým prošel a zda je to dobré pro klima v týmu... Ale to již je zodpovědnost trenéra Šilhavého...

Právě zápas v Plzni před rokem ho dostal na trenérskou lavičku, když Slavia předvedla opravdu ostudný výkon, který dal vzpomenout na hrůzný zápas na Baníku za nizozemského trenéra, a nemohlo se stát nic jiného než odchod tehdejšího trenéra Uhrina. Shodou okolností i tehdy Slavia prohrála předtím v týdnu pohárový zápas bez vstřelené branky, na Anderlechtu 0:3. 

Plzeň předvádí nevídaný start, 12 zápasů, 12 výher, 36 bodů a 27 vstřelených branek (Slavia jen 19). Je třeba ale říci, že spousta výher byla dle mého soudu vyloženě šťastných. Tak třeba ta poslední v Karviné... Jasně, první poločas pohoda, dva rychlé góly, člověk si myslí, že je po zápase... Pak přichází druhá půle a člověk vzpomíná na jarní zápas Plzně v Jablonci. Podobně totiž i Karviná otočila svůj výkon o nějakých 159 stupňů, dala kontaktní gól a zdálo se, že je jen otázkou času, než se jí podaří vyrovnat. To se nakonec taky stalo, leč rozhodčí byl proti (a podle komise rozhodčích poprávu, haha), když odpískal kontakt Wágnerovi. Podobných zápasů měla Plzeň skutečně několik a byť některé byly, abychom zůstali objektivní, opravdu povedené (Liberec, Boleslav), tak jak říkám, Plzeň není takovým válcem, jak tabulka napovídá. Kór, když člověk vezme do úvahu ještě její výsledky v Evropě.

Plzni budou chybět dva stopeři, dlouhodobě zraněný Baránek a dále Roman Hubník. Oba jejich "náhradníci" (Hejda, Hájek) mají ale dostatečnou kvalitu na to, aby je dokázali snad i plnohodnotně nahradit. U Slavie se z tribuny krom těch, na které se nedostane řada, budou dívat i dlouhodobě zranění Mešanovič a Švento (mohl bych si tuhle větu už někam uložit, ať ušetřím čas a energii každý týden co?).

Slavia naposledy v Plzni bodovala před čtyřmi lety, když Matej Rakovan slavně chytil v posledních minutách Horváthovi penaltu. Pak přišly tři porážky. Asi je čas to zase obrátit na jinou vlnu, co říkáte?

Tip na sestavu: Laštůvka - Bořil, Deli, Jugas, Sobol - Van Buren, Souček, Ngadeu, Hušbauer, Stoch - Škoda

Komentáře (72)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia odehraje důležitý zápas v Plzni

    Jachym     před 7 lety 04.11.2017 21:35 |  
    8 0

    Jasný úkol na zítra. Vzít si zpět druhé místo, nic jiného nepřipadá v úvahu. A Plzeň si konečně letos v lize vybere i trochu smůly. A to symbolicky ve 13. kole...:-)

  2. Re: Slavia odehraje důležitý zápas v Plzni

    Arya     před 7 lety 04.11.2017 21:43 |  
    4 0

    Bude to tuhý boj,ale věřím ve výhru.
    Tipuju 1:0 / 2:1 pro nás.

  3. Re: Slavia odehraje důležitý zápas v Plzni

    hiker42     před 7 lety 04.11.2017 22:13 |  
    3 0

    přání: plz - SKS 0:4. MvB hattrick, ČK Limberský, Petržela. začátek konce vylhané pohádky

    • Re: Slavia odehraje důležitý zápas v Plzni

      Kaston     před 7 lety 04.11.2017 22:15 |  
      2 0

      a čtvrtý gól - Krmenčík (OG) :-D

      • Re: Slavia odehraje důležitý zápas v Plzni

        hiker42     před 7 lety 04.11.2017 22:35 |  
        2 0

        původně jsem tam měl i 4. gól Stoch, rána z 25 m. pak jsem to máznul. protože úplně jistej jsem si nebyl :)

    • Re: Slavia odehraje důležitý zápas v Plzni

      Arya     před 7 lety 04.11.2017 22:18 |  
      2 0

      Kéž by,bylo by to ideální :D
      Ale podle mého názoru moc gólů nepadne. Zvlášť pokud se naši "rozhodnou" střílet mimo nebo do tyčí.

    • Re: Slavia odehraje důležitý zápas v Plzni

      tomblesk     před 7 lety 05.11.2017 03:25 |  
      2 7

      Přání hezké, kéž by ...Ale: podívej se na delegaci rozhodčích - to není čtveráctví, zato rovnou 4 posily do mančaftu Plísně ... Příhoda, Nenadál, Paták, Zelinka hovoří za vše a někomu je to již jasné / sázím, že nejde o sázkařskou mafii, ale komplot jiného druhu - zvaný puč ve sportu za prachy. jak ten svět kráčí mílovými kroky, kam asi ... cesta je dost zřetelná, na jiném místě tady na SN jsem k tomu již něco napsal - není to nic radostného. Snad se mýlím ....

      • Re: Slavia odehraje důležitý zápas v Plzni

        rak (přítel SN)     před 7 lety 05.11.2017 10:27 |  
        3 0

        To si nemyslím. Příhoda patří k nejlepším rozhodčím a přinášel nám docela štěstí. Kéž to vydrží. Zelinka také není nejhorší. Paták už nevím. Hlavně, že tam není Ardeleánu. To bychom tam skoro ani nemuseli jezdit.

        • Re: Slavia odehraje důležitý zápas v Plzni

          vlk30 (přítel SN)     před 7 lety 05.11.2017 10:55 |  
          1 0

          No myslím, že nás nemohou moc řezat před zraky celé fotbalové veřejnosti v nejdůležitějším utkání podzimu,navíc náskok StB Plzeň je celkem dostatečný i v případě remízy, tak důvod se znemožnit nemají za potřebí.

        • Re: Slavia odehraje důležitý zápas v Plzni

          donford     před 7 lety 05.11.2017 12:07 |  
          0 0

          Nebo Proske.

        • Re: Slavia odehraje důležitý zápas v Plzni

          Slawek     před 7 lety 05.11.2017 12:51 |  
          2 0

          Pánové a to ti hlavní Zelinka s Nenadálem budou dnes mávat? Těžko, že. Takže: Příhoda, Paták, Nádvorník. A Paták, to není onen řezník z Horní Břízy, je to jen shoda jmen.

      • Re: Slavia odehraje důležitý zápas v Plzni

        malan (přítel SN)     před 7 lety 05.11.2017 11:09 |  
        5 0

        Plácáš nesmysly jako vždycky. Pod příhodou jsme třeba neprohráli ani jedno derby. Tohle rozhodně není soudce, který by nás nějak řezal. Mimochodem, tady je zápas s MB který řídil a komunikuje s hráči velmi korektně, skoro až přátelsky.
        https://sport.lidovky.cz/video-mateji-to-jsi-prehnal-vole-sudi-prihoda-poodhalil-co-se-deje-v-ligovem-zapase-gjp-/fotbal.aspx?c=A161224_120919_ln-sport-fotbal_lar

  4. Re: Slavia odehraje důležitý zápas v Plzni

    Hlavis     před 7 lety 04.11.2017 22:44 |  
    3 2

    Tady nepočítám s ničím jiným než s výhrou, už Sparta je měla porazit a ty jejich časté náhody tady všichni dobře známe. Mohl by Miňo trochu povodit Limberského on totiž, když si ho někdo vodí docela špatně nese a má zkraty v podobě ostrých faulů, všichni víme co je to za pacienta a co mu u rozhodčích bohužel prochází. Nasadil bych Rotaně, který i v derby dobře pokryl Rosického a on Hrošovský je ve středu Plzně docela slušně rozjetý.
    Za mě Laštůvka - Bořil, Deli, Jugas, Sobol - Van Buren, Souček, Rotaň, Hušbauer, Stoch - Necid
    Nedivil bych se kdyby nenastoupil Sobol, Plzen rozhoduje zápasy průniky po křídlech a Sobol, který se často nestíhá vracet a do šancí se přes něj dostávalo na můj vkus hodně i Slovácko (můj pocit).
    Místo Škody, tentokrát Necid podle mě hrající v lepší formě.
    Trochu se obávám aby dohrál Bořil, už měl namále, hraje na riziko a nechává se strhnout, což je dobře, ale na druhou stranu, někdy mi příjde že má fakt zatmění a rozhodčí bude mít červenou v kapse určitě nachystanou, vždyť hrajeme s Plzní.

  5. Re: Slavia odehraje důležitý zápas v Plzni

    Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 04.11.2017 23:20 |  
    4 1

    Strasne si preji, abychom zitra vyhrali. Ale hodne bych krotil tu euforii, ze Plzen prejedeme. Nejsou to zadni nazdarci a hrajeme venku, kde letos predvadime hodne rozpacite vykony. Bude to podle meho vyrovnany zapas, kde budou rozhodovat malickosti. Kdybych musel vsadit vsechny penize, tak dam bohuzel na neprohru Plzne, ale preji si moc nasi vyhru, tak snad to skonci 1:2.

  6. Re: Slavia odehraje důležitý zápas v Plzni

    JS (přítel SN)     před 7 lety 04.11.2017 23:56 |  
    7 20

    Kdybych byl Vrba, hrál bych na nás zhruba takhle, podle mě je to zaručený recept na úspěch:

    Prvních deset minut poločasu bych nechal Slavii vyblbnout, pokud někdo uhlídá dva tři hráče nacházející se ve vápně, větším počtem útočníků sešívaní moc nehrozí. Jejich střely končí mimo bránu nebo v rukou gólmana. Poté, co Slávistům ubudou první síly během útočení bych pozvolna začal kontrolovat hru tím, co Plzni jde – držením míče a vysokým presinkem, který zvláště na Slavii platí s neuvěřitelnou silou. Rozehrávka skrz střed zálohy pod tlakem značně pokulhává, navíc brankář míč raději dává po zemi obráncům, než jej vykopává. Pokud se však vysune presing, už obránce nemá komu míč předat a následuje odevzdávací odkop.

    Po získání míče bych počkal na vytažení Slávistů (Slavia musí v tomto utkání vyhrát a pokud nepůjde pro výhru, rezignovala na titul) a následně vsadil na rychlé přenesení míčů na křídlo a ostrý centr do pokutového území. Tuto taktiku bych upřednostnil před průnikovými přihrávkami, které velmi dobře vystihuje Simon Deli. Centrované míče však jsou slabinou díky nejistě vybíhajícímu Laštůvkovi anebo mizerně vyskakujícímu Jugasovi, jehož hlavičkování je naše díra v defenzivě. A právě na Jugase by se měl tlačit Krmenčík, který jede na střelecké euforii. Na křídlo bych vsadil na Pilaře, který by mohl umotat Bořila a na druhé straně na Petrželu, který by mohl pláchnout příliš vytaženému Sobolovi.

    POZN: Tuhle úvahu sem nepíšu proto, že bych snad držel palce tak nechutně nesympatickému klubu, jako je Plzeň, ovšem jako mou úvahu nad slabinami Slavie a zároveň silnými stránkami Vrbovy Plzně. Jsem neuvěřitelně zvědavý, jestli se v utkání dočkám podobného taktického přístupu od prádelníků.

    Od Šilhavého očekávám opět rotaci v sestavě, což k naší škodě povede k sundání nebezpečného Necida na hrotu a nahrazení jej polovičním Škodou, (který rozhodně není dvakrát platnější v mezihře, jak tu často čtu opakující se mylné tvrzení). Se Škodou si poradí důrazný pořízek Hejda a otráví mu zápas až do vystřídání za Necida v 85. minutě, (v utkání s Plzní Šilhavý rozhodně nevsadí na dva hroty a snížení počtu záložníků). Také neuvidíme na hřišti Sýkoru, který bude k naší další škodě nahrazen MvB. Pokud Mick nastupuje v utkáních od začátku, je vždy poloviční a i teď očekávám, že jej naprosto vymaže Limberský. Souhlasím s tolsimirem, že je opět k naší škodě je pravděpodobná i varianta MNN a Součka v záloze vedle sebe, což JŠ zkoušel teď s Villarealem. Dojde jen k dalšímu ponížení kreativity a dynamiky zálohy, neboť oba dva hráči zrovna neoplývají výbušností ani výtečnou rozehrávkou a jejich přednosti leží jinde.

    Na místě trenéra bych od (předpokládané „JŠ varianty“) naopak vsadil na slabší Plzeňskou obranu při použití stejné medicíny, jakou Plzeň dává ochutnat slabším týmům – tedy vysoké napadání a výrazně pohyblivá záloha s rychlými technickými a drzými sebevědomými křídly (za nás Stoch a Sýkora – jiné varianty nepřipadají v úvahu) a s kreativním středem (nejspíš Hušbauer, Rotaň, Hromada/Danny – Koláře si pohlídá Ruslan a Hušby bude plnit box-to-box pozici, v případě nasazení Kuby Hromady by se posunul na Dannyho podhrotovou pozici a box-to-box by přebral právě Kuba). Na hrot bych nesahal a nechal tam Necida s obrozeným gólovým čichem a lepší individuální technikou, než jakou nabízí Škoďák. Plzeň má prostě výrazně slabší obranu než útok, tudíž nejlepší obrana je zasadit jim rychlý úder a pak je nechat krvácet a dorazit je.

    • Re: Slavia odehraje důležitý zápas v Plzni

      Jachym     před 7 lety 05.11.2017 10:44 |  
      17 2

      A přitom místo toho dlouhého elaborátu stačilo napsat, že stejně to jako vždy bude stát za howno. Vždyť jsem vám to říkal. A pokud náhodou vyhrajeme, tak to bude umolousaná výhra, neboť ostatně soudím, že Šilhavý, Škoda a Zmrhal (asi nejsi ve 100% formě, když jsi ho nezmínil:-) musí pryč...

      • Re: Slavia odehraje důležitý zápas v Plzni

        donford     před 7 lety 05.11.2017 12:16 |  
        9 2

        Pokud vyhrajeme, může pan JS napsat - já jsem našeho JŠ dopředu varoval, že takto bude Plzeň proti nám uvažovat, on si to přečetl a zařídil se dle mých rad. Takže vlastně já, JS, jsem Slavii to utkání vyhrál. Dožaduji se za to, aby po mně byla pojmenována další tribuna, stačí opravdu jen iniciálami JS (Jsem Skromný) nebo v nejhorším ceddulka na chodníku před stadionem.

        • Re: Slavia odehraje důležitý zápas v Plzni

          JS (přítel SN)     před 7 lety 05.11.2017 12:31 |  
          1 8

          A nechcete radši napsat, jestli to vidíte podobně nebo jinak, pane donforde? To mě zajímá víc než tyhle kecy.

          • Re: Slavia odehraje důležitý zápas v Plzni

            donford     před 7 lety 05.11.2017 14:44 |  
            7 0

            Víte, pane JS, oproti vám mám jednu velkou výhodu. Fotbalem se bavím již desítky let, netrápím se jím, naopak těším. Jinak si dovoluji k vašemu rozboru - jak hrát proti Slavii - napsat, že už prvá i druhá věta jsou nesmysly, které vyžadují opravdu velké nepochopení fotbalu je takto sdělit. Proto jsem s nadsázkou napsal, že byste si za tyto rozbory zasloužil čestné místo (tribuna, chodník slávy). Ne, nevytočíte mi, pouze se vám usmívám. Jen malou radu od člověka, který se chodí na fotbal, na Slavii, těšit ve volných chvílích už víc než 60 let. Je to pro fotbalového fandu jistě významná část života. Ale není to život všechen - bývá také rodina, děti, přátelé, zajímavá práce, cestování, vlastní koníčky, těch mohou být sotvky. Proto snad nedovolte sám sobě, aby vaše fotbalové rádobyrozbory přesáhly váš vlastní život. nechte je profikům, trenérům. Já vím, Slavia je pro nás fandy symbol fotbalové krásy, sportovní čistoty, čestnosti a mnoha volních vlastností. Byla tu bohužel i politická strašná rovina, kdy byla potlačovaná, persekvovaná, takřka zadupaná a rozprášená a kdy slávistický fotbalový národ povstal na její ochranu a přes všechen útlak tenkrát zoufalé doby se vzepřel. Ta doba je za námi a Slavia žije. A proto i vám nabízím, radujte se z ní a s ní spolu s námi fandy a nepřemýšlejte na stránkách SN o tom, jak jí porazit. Stále jdete proti slávistickému proudu a nenarážíte na nic jiného než na úsměšky. Za rok bude mít Slavia třeba celou novou jedenáctku a zase budete pro ni věštit, jak jí zdolat a potupit? Je to od vás boj proti větrným mlýnům, jak ho popsal již někdy kolem roku 1600 slovutný Miguel Cervantes. Není na to vaší energie škoda? Takto se připravovat o radost, již fotbal skýtá? Zdravím vás.

            • Re: Slavia odehraje důležitý zápas v Plzni

              Arya     před 7 lety 05.11.2017 17:48 |  
              1 0

              Fanděte Slávii a reypektujte názor toho druhého,oba dva ;)
              Prostě někdo věci vidí jinak,to je přece úplně normální a není důvod se kvůli tomu pozabíjet.

              • Re: Slavia odehraje důležitý zápas v Plzni

                Arya     před 7 lety 05.11.2017 17:49 |  
                1 0

                *respektujte

      • Re: Slavia odehraje důležitý zápas v Plzni

        honza_sl     před 7 lety 05.11.2017 13:20 |  
        3 0

        To se pleteš. Pokud vyhrajeme, tak to bylo proto, že soupeř byl nejslabší, co jsme letos potkali (což už kolega, tuším, letos několikrát napsal či naznačil). Případně prostě jedna výhra jaro nedělá. A vůbec, pokud fakta nesouhlasí s názorem pana kolegy, je to problém fakt, nikoli pana kolegy :-)

  7. Re: Slavia odehraje důležitý zápas v Plzni

    qwertz0099     před 7 lety 05.11.2017 08:19 |  
    1 0

    Neodvážím si tipovat výsledek. Na některé Viktorie hráče si budeme muset extra pozor, za tyto "plejery " považuji např. Krmenčíka a Kopice. Věřím ale v naší výhru, jakýkoliv jiný výsledek asi nepřipadá v úvahu-remízu a prohru si nemůžeme dovolit.

    • Re: Slavia odehraje důležitý zápas v Plzni

      Borgetti     před 7 lety 05.11.2017 09:11 |  
      1 0

      Souhlas, jen výhra nás vrátí do hry. A taková výhra může znamenat mnohem víc. I další soupeři Plzně by si pak více věřili.

    • Re: Slavia odehraje důležitý zápas v Plzni

      Slawek     před 7 lety 05.11.2017 12:56 |  
      0 0

      A Koláře!

  8. Re: Slavia odehraje důležitý zápas v Plzni

    mudrc     před 7 lety 05.11.2017 09:17 |  
    0 6

    Suk musí nastoupit v zakladu, proto třeba JS vytasi MNN vedle Simona!

    • Re: Slavia odehraje důležitý zápas v Plzni

      Travinho     před 7 lety 05.11.2017 10:04 |  
      9 0

      Nevidím důvod k tomu, aby nehrál Jugas.

  9. Re: Slavia odehraje důležitý zápas v Plzni

    asanin     před 7 lety 05.11.2017 10:29 |  
    4 0

    Když si vezmete letošní zápasy Plzně, tak nejvíce problémů jim dělal jeden jediný hráč a to Denis Alibec z FCSB... Je to důrazný rychlý hráč a pokud mu posílali spoluhráči balony za Plzeňskou obranu, bylo to to, co na ně platilo... Proto bych dnes dopředu nasadil Burena a ty dva naše pomalé stožáry nechal odpočívat... Sestavu bych viděl Laštůvka - Bořil, Jugas, Deli, Sobol - Sýkora, Ngadeu, Hušbauer, Stoch - Danny - Buren... Součka jsem v sestavě vynechal schválně... Poslední dobou toho odehrál hodně a může být utavený...

    • Re: Slavia odehraje důležitý zápas v Plzni

      buri     před 7 lety 05.11.2017 11:58 |  
      4 0

      Místo Dannyho bych dal Rotana, jinak souhlas...

    • Re: Slavia odehraje důležitý zápas v Plzni

      Jachym     před 7 lety 05.11.2017 14:54 |  
      0 0

      Zajímavý názor. Každopádně by to bylo pro domácí překvapením, neboť se jistojistě chystají právě na jeden ze dvou "stožárů"...

  10. Re: Slavia odehraje důležitý zápas v Plzni

    rak (přítel SN)     před 7 lety 05.11.2017 10:37 |  
    1 0

    Opravdu těžko odhadovat, jak to Šilhavý postaví. Snad to vymyslí dobře. Fakt je, že Plzeň má slabší obranu než útok a rychlé protiútoky by na ně měly platit. Neměli bychom se nechat strhnout k otevření obrany, i když potřebujeme vyhrát. To zase oni umí velmi dobře využít. Liberec proti nim taktiku totálně nezvládl. V Karviné se ale třeba dostali pod solidní tlak a nebýt nesmyslně neuznaného vyrovnávacího gólu, kdoví, jak by tam dopadli. Remíza by pro nás nebyla moc dobrá, ale pořád daleko lepší než prohra. Jinak ale toho štěstí pro Plzeň bylo teď na podzim už nějak moc.

  11. ...

    Robinator     před 7 lety 05.11.2017 11:41 |  
    4 5

    Tak pojďme dneska vyhrát kluci, protože po dnešku, kdybychom byli náhodou třetí, by to začínalo zavanet spackanou sezónou, to si řekneme na rovinu..

    Plzeň nemá kam spěchat, bude hrát úplně v pohodě ze zabezpečené obrany..Rozhodující bude náš trenér a to jakou naordinuje taktiku a jakou postaví sestavu, tak se ukaž Jardo!!

  12. Re: Slavia odehraje důležitý zápas v Plzni

    malan (přítel SN)     před 7 lety 05.11.2017 11:57 |  
    0 0

    Ta jejich série dnes končí, vyhrajeme 2-0;)

  13. Re: Slavia odehraje důležitý zápas v Plzni

    Pakoll     před 7 lety 05.11.2017 12:10 |  
    2 2

    Četli jste Luhoveho ten něco proti Slavii má. Vēstec a odborník nejvyšších kvalit. Tak doufám že dnes vyhrajem

    • Re: Slavia odehraje důležitý zápas v Plzni

      malan (přítel SN)     před 7 lety 05.11.2017 12:13 |  
      4 2

      Luhový držkuje na každého. Zajímalo by mne, jestli je takto kritický i k vlastní kariéře..

      • Re: Slavia odehraje důležitý zápas v Plzni

        japoko     před 7 lety 05.11.2017 14:28 |  
        2 2

        No na rozdil od vetsiny ceskych ligistu soucasnosti to fotbalista byl. Bohuzel.

        • Re: Slavia odehraje důležitý zápas v Plzni

          vlk30 (přítel SN)     před 7 lety 05.11.2017 15:39 |  
          3 1

          Fotbalista ano,ale pak už nedokázal nic než žvanit.

    • Re: Slavia odehraje důležitý zápas v Plzni

      Kaston     před 7 lety 05.11.2017 12:15 |  
      2 2

      Já když jsem to dneska četl, tak mě to naopak uklidnilo, že když to tvrdí Luhový, tak šance na naší výhru je zase o něco větší.

      • Re: Slavia odehraje důležitý zápas v Plzni

        Ferguss     před 7 lety 05.11.2017 12:21 |  
        2 0

        Vízek někde prohlásil, že vyhraje Plzeň protože má v týmu starší kluky, co si chtějí ještě jednou zahrát Ligu mistrů. Tím se naše šance na výhru podstatně zvýšila.

  14. Re: Slavia odehraje důležitý zápas v Plzni

    japhy     před 7 lety 05.11.2017 12:55 |  
    4 0

    Těch 159 stupňů na něco odkazuje?
    A kde je to zamyšlení se nad rotací sestavy, Tolsimire? Já myslel, že o tom něco napíšeš a ne, že se nad tím sám zamyslíš a necháš si to pro sebe :)

  15. Re: Slavia odehraje důležitý zápas v Plzni

    Ondráš     před 7 lety 05.11.2017 12:56 |  
    9 0

    Nechť nás síla provází a v zájmu vyššího principu mravního ty Berbrovy křupany porazíme!!!
    I kdyby z toho nakonec neměl být titul, dneska chci ty burany vidět na kolenou..

  16. Re: Slavia odehraje důležitý zápas v Plzni

    sTizz (přítel SN)     před 7 lety 05.11.2017 13:07 |  
    0 0

    Dneska potrebujeme vylepsit pocet vstrelenych golu:) Bude to boj,Vrba se urcite skvele nachystal,snad Jarda necim prekvapi,Plzen nemusi,my jo..

  17. Re: Slavia odehraje důležitý zápas v Plzni

    Fačín     před 7 lety 05.11.2017 14:19 |  
    12 1

    Situace před dnešním zápasem mi připomíná legendární film Rocky IV. V něm také Balboa po dvou kolech dostával hroznou nakládačku, vypadalo to, že umře... Ale dostal nejlepší možnou radu od svého kouče - Musíš ho zranit! Vem mu kuráž! Je to jen člověk! A zápas dokázal otočit. Toho bychom se měli dneska držet, žádné přizdisráčství! Nastoupit na ně a rozjebat všude po okolí!! Přece nebudeme v tabulce za Olomoucí!

    • Re: Slavia odehraje důležitý zápas v Plzni

      Jachym     před 7 lety 05.11.2017 14:50 |  
      4 0

      Důraz!!! Jako v derby.

  18. Re: Slavia odehraje důležitý zápas v Plzni

    Kzlo     před 7 lety 05.11.2017 14:57 |  
    4 0

    Halil asi nehraje prave si kupuje na Staromaku oblečení:D

  19. Re: Slavia odehraje důležitý zápas v Plzni

    vlk30 (přítel SN)     před 7 lety 05.11.2017 15:55 |  
    1 0

    V podstatě nám nezbývá než vyhrát,ostatní je špatně,alespon při remíze to bude jenom o malinko milosrdnější.Bohužel přišlo to nečekaně brzo ten boj o naději zůstat ve hře o titul.Nevím co bude náplast za neobhajobu titulu já žádnou nevidím,spíše se bojím,že v zimě zmizí Deli,protože vidina zahrát si LM zmizí. Jinak doufám,že také zůstane motivace hráčů bojovat jako tomu bylo na jaře.To samé platí i o nás fans chodit a jezdit na výjezdy ve stejném počtu jako při zisku titulu.Protože jsem ted na podzim velmi špatný tipér tak tipuji,že prohrajem jedna nula :-))))

  20. Nic než výhra

    Petr9608     před 7 lety 05.11.2017 16:21 |  
    0 0

    Měla by hrát Necka i Škoďák od začátku - není nač čekat. A buď to vyjde nebo ne. Remíza je k ničemu.

  21. Jinak upřímně

    Petr9608     před 7 lety 05.11.2017 16:32 |  
    0 0

    Nečekám, že tam vyhrajem. Hrajou doma, ví, že bod pro ně je dobrý, kdo ví, zda nebudem hrát do kopce.

    Výhra by pro mne byla velkým překvapením.

  22. Re: Slavia odehraje důležitý zápas v Plzni

    zeleznik2     před 7 lety 05.11.2017 16:54 |  
    0 0

    Nic než výhra, remíza či prohra bude zřejmě už znamenat konec nadějí na titul. Bohužel po čtvrteční prohře tým asi nebude v úplně dobrém rozpoložení, Plzeň bude taky unavená, takže čekám spíš taktickou bitvu, s minimem šancí. Zápas možná rozhodne jedna chyba, doufám, že budeme úspěšnější...

  23. Re: Slavia odehraje důležitý zápas v Plzni

    zeleznik2     před 7 lety 05.11.2017 16:57 |  
    1 0

    Rumuni vyrovnali, snad Zlín přidá druhý gól..

  24. Re: Slavia odehraje důležitý zápas v Plzni

    davidovky1     před 7 lety 05.11.2017 17:04 |  
    2 10

    To je sestava ať už jde!!!!

    • Re: Slavia odehraje důležitý zápas v Plzni

      fredydj (přítel SN)     před 7 lety 05.11.2017 17:10 |  
      2 2

      nebreč

    • Re: Slavia odehraje důležitý zápas v Plzni

      Hlavis     před 7 lety 05.11.2017 17:10 |  
      3 0

      Který jiný trenér by opomíjel Stocha...... v takto důležitém zápase, JŠ má teda koule nasadit Zmrhala.

      • Re: Slavia odehraje důležitý zápas v Plzni

        Maty22     před 7 lety 05.11.2017 17:13 |  
        0 0

        Asi počítá, že Zmrhal vykreje Řezníka.

    • Re: Slavia odehraje důležitý zápas v Plzni

      Maty22     před 7 lety 05.11.2017 17:11 |  
      3 1

      Zmrhala a Rotaně v základu sem moc nepochopil. A Necka má taky lepší formu, než Milan.
      Ale tréňa ví víc než já. Hrrr na ně !!!

      • Re: Slavia odehraje důležitý zápas v Plzni

        vlk30 (přítel SN)     před 7 lety 05.11.2017 17:23 |  
        4 0

        Rotaně jo,Zmrhala ne.

      • Re: Slavia odehraje důležitý zápas v Plzni

        sTizz (přítel SN)     před 7 lety 05.11.2017 17:29 |  
        0 0

        Nahodou Zmrhal a Rotan jsou v PES2018 naprosto fantasticky:) Verim,ze se dneska proti Plzni vytahnou.

    • Re: Slavia odehraje důležitý zápas v Plzni

      hiker42     před 7 lety 05.11.2017 17:12 |  
      0 0

      tým na to? :)

      místo Škody měl být Necka, má lepší formu. a raději bych místo MNN viděl Součka, který zlepšil dlouhé pasy a hodil by se víc, když musíme tvořit. taky jsem zvědavý na Zmrhala, tam jsem čekal Stocha na 99 %. MvB je skvělej, tak snad mu to půjde od začátku.

      ale jako vždy v poslední době JŠ překvapil..

    • Re: Slavia odehraje důležitý zápas v Plzni

      Vlcoun     před 7 lety 05.11.2017 17:13 |  
      1 0

      Já věřím tyhle sestavě. Zřejmě JŠ očekává, že prádelnu budeme větrat po stranách.

  25. Re: Slavia odehraje důležitý zápas v Plzni

    ervin     před 7 lety 05.11.2017 17:14 |  
    0 0

    Věřím že vyhrajeme ale podle sestavy hrajeme na bod..

  26. Re: Slavia odehraje důležitý zápas v Plzni

    Obr     před 7 lety 05.11.2017 17:18 |  
    5 0

    Sestavu absolutne nechapu. Proc ten zaklad nenabouchame a pak to treba prostrida. Proc neheaje Stoch? Proc nehraje Sykora, kterymu to zacina slapat? Nejdulezitejsi zapas podzimu a Silhavy necha sedet nejlepsi hrace...

    • Re: Slavia odehraje důležitý zápas v Plzni

      dupy77     před 7 lety 05.11.2017 17:22 |  
      1 0

      Také nechápu tu sestavu a rád se omluvím když to vyjde

    • Re: Slavia odehraje důležitý zápas v Plzni

      Kenny     před 7 lety 05.11.2017 17:25 |  
      1 0

      Asi Šilhavý ví, že Plzeň je silná po stranách a Miňo ve čtvrtek, hlavně v prvním poločase, vůbec nebránil. Zmrhal to dozadu odmaká. A hraje se devadesát minut, to ještě Stocha využijeme.

  27. Re: Slavia odehraje důležitý zápas v Plzni

    zeleznik2     před 7 lety 05.11.2017 17:21 |  
    0 0

    Tak jak jsem čekal, Rotaň v základu, ikdyž místo Michaela a ne Suka. Jen ten Zmrhal?no v minulosti dokázal proti Plzni zahrát, tak dnes si možná vybere svůj nej výkon z obvyklých 7-10.

  28. Re: Slavia odehraje důležitý zápas v Plzni

    zeleznik2     před 7 lety 05.11.2017 17:21 |  
    0 0

    Tak jak jsem čekal, Rotaň v základu, ikdyž místo Michaela a ne Suka. Jen ten Zmrhal?no v minulosti dokázal proti Plzni zahrát, tak dnes si možná vybere svůj nej výkon z obvyklých 7-10.

  29. Re: Slavia odehraje důležitý zápas v Plzni

    Mikey     před 7 lety 05.11.2017 17:27 |  
    1 5

    Jestli se tenhle zápas nevyhraje bude to jen Šilhavého chyba a doufám, že ho kdyžtak vyhodí, protože jde ó zápas sezóny a trenér nepostaví nejsilnější sestavu.

    • Re: Slavia odehraje důležitý zápas v Plzni

      martyni (přítel SN)     před 7 lety 05.11.2017 17:50 |  
      2 1

      Nejsilnejsi je podle tebe jaka? Ja to treba nevim, tak by me to vazne zajimalo..

  30. Re: Slavia odehraje důležitý zápas v Plzni

    Kzlo     před 7 lety 05.11.2017 17:30 |  
    1 2

    Libi se mi trenera odvaha v tak dulezitym zapase zacinat o deseti.

  31. Hrdina či nevydařený experiment?

    Oberyn_7     před 7 lety 05.11.2017 17:31 |  
    2 0

    Pokud výjde panu Šilhavému zařazení Jardy Zmrhala do základní sestavy, tak bude po zápase za hrdinu. Možná opravdu ze své pozice ví více, než všichni ''experti'' zde včetně mě. ;) Jsem překvapený, protože na lavičce se nabízejí minimálně dvě lepší řešení z mého pohledu, ale uvidíme po zápase kdo byl blíže pravdě.

    Naopak velice kvituji zařazení středové dvojice Rotaň - Ngadeu, jelikož si nepamatuji žádný zápas kdy nás soupeř přehrál v této sestavě, tudíž to dává největší smysl.

    • Re: Hrdina či nevydařený experiment?

      martyni (přítel SN)     před 7 lety 05.11.2017 17:49 |  
      1 0

      Ma to svou logiku. Zmrhal dobre brani a Sykora se Stochem sice hrajou hezky, ale neproduktivne.

      • Re: Hrdina či nevydařený experiment?

        utrzeny_ze_retezu     před 7 lety 05.11.2017 17:56 |  
        0 0

        A Zmrhal produktivní je? No pokud chceme bránit a hrát na brejky, tak to logiku má, ale my snad potřebujeme vyhrát, ne?

  32. Re: Slavia odehraje důležitý zápas v Plzni

    jufoun (přítel SN)     před 7 lety 05.11.2017 17:55 |  
    0 0

    No ty kráso to je oraniště ten trávník :D
    Jasně že bude pro oba stejný, jen že mě to překvapilo.
    1:2 pro naše kluky.