Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 12. kolo

Slavii se začíná venku dařit. Po výhře v Karviné přidali svěřenci trenéra Šilhavého ještě přesvědčivější výhru na Slovácku.

Před zápasem panovaly obavy, zda se kvůli počasí utkání vůbec odehraje a pokud ano, tak jak moc bude mít silný vítr vliv na hru. Nakonec se hrálo, počasí na místě bylo ještě docela dobré a hlavně slávisté předvedli dobrý výkon, po němž si připsali klidnou a zcela zaslouženou venkovní výhru! Pochyby o osudu zápasu mohli mít fanoušci Slavie jen v úvodu zápasu, do kterého Slovácko dobře vstoupilo a připsalo si i jednu vyloženou šanci. Období nejistoty trvalo jen zhruba do 10. minuty, pak Slavia přidala a svého soupeře jasně přejela v poměru 3:0. I když Slovácko nehrálo v poli špatně, tak výhra našich barev mohla být ještě vyšší. Myslím, že takhle by to šlo!

Hra venku začíná být z naší strany výrazně lepší než na začátku sezony. Snad se to potvrdí i v příštím kole, kdy nás čeká velká výzva v podobě utkání na hřišti vedoucího týmu tabulky z Plzně. Tým trenéra Vrby zatím projíždí ligou jako nůž máslem, nicméně Slavia má natolik silný tým, že se rozhodně bát nemusí a naopak by měla vyrazit pro vítězství, které by alespoň částečně oživilo šance na titul. Je třeba mít respekt k silnému soupeři, ještě větší by ale mělo být naše sebevědomí a víra ve vlastní schopnosti! V týdnu si ještě střihneme evropskou bitvu s Villarrealem. Navzdory tomu, že jsme ve Španělsku dokázali remizovat a ve čtvrtek hrajeme doma, si myslím, že pod tlakem nejsme a vzhledem k síle soupeře bude každý bod plusový. Slávisti, je před námi nadmíru zajímavý fotbalový týden!

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Jan Laštůvka - 6 - Nemusel sice předvést žádný těžší zákrok, i tak bych Laštůvkův výkon označil jako naprosto jistý. Všechny střely na něj šly přímo doprostřed a náš brankář ani jednou nezaváhal a všechny bezpečně lapil. Dobře si došel i pro pár centrů. Lepší šestka.

Jan Bořil - 6 - Minule jsem kritizoval (myslím, že oprávněně) jeho přístup k zápasu a myslím, že i pod tlakem možné stopky na Plzeň po žluté kartě na něj apelovali také trenéři. Nebo si to Bořil vyhodnotil sám. Faktem je, že včera byl jeho výkon od začátku zápasu koncentrovaný na vlastní výkon. Nedohadoval se, nevyhledával šarvátky a myslím, že to bylo jen ku prospěchu věci. Při bránění propadl jednou v první půli, to bylo ale po velice dobré kombinaci Slovácka, kterou šlo bránit těžko. Jinak odehrál dobrý zápas.

Jakub Jugas - 6 - Další jistý výkon od Jugase. Z letní posily se navíc stává slávistický iron man, který snad jako jediný z celého kádru v podstatě nevynechá minutu a navíc odvádí spolehlivé výkony. Možná není na první pohled tak výrazný, ale i vzhledem ke své vytrvalosti je základním stavebním kamenem naší sestavy. Velice dobrý hráč! Jestli je i výborný, to napoví dva těžké nadcházející zápasy.

Michal Frydrych - 6 - Proti Liberci se mu nedařilo, tentokrát ale zvládl zápas dobře. Šťastně zastavil nebezpečnou střelu z úvodu zápasu, ale tak to chodí - byl ve správný čas na správném místě. Navzdory poměrně obstojným výkonům Frydrycha na postu stopera by ale Slavii hlavně pro důležitý zápas v Plzni pomohlo uzdravení klíčového hráče Deliho.

Eduard Sobol - 6 - V úvodu zápasu dvakrát zaspal a dvakrát přišel nepříjemný centr z jeho prostoru. Brzy se ale srovnal a zbytek zápasu už odehrál s přehledem. Horší šestka.

Mick Van Buren - 7 - Asi nejaktivnější hráč zápasu. Van Burena bylo včera plné hřiště a herně byl výborný. Naplno se ale také ukázala jeho slabina, kterou je proměňování šancí. Kdyby dal všechny vyložené, tak mohl mít hattrick. Takhle se střelecky prosadil jen jednou, nutno ale dodat, že v té situaci se zachoval výborně. Poslední zápasy se mu vydařily, tak snad naváže na svou vynikající formu z přípravy.

Tomáš Souček - 7 - Náš střed zálohy odehrál dobrý zápas. Souček bránil v dobrém prostoru, fauloval minimálně. Ve správný čas na správném místě byl i při naší první brance, když dorazil do odkryté branky míč po Van Burenově tutovce. Ačkoliv hraje mnohem lépe než minulý podzim, tak bych uvítal uzdravení Ngadeua. Už jen aby mohli hráči při nahuštěném programu více rotovat.

Jakub Hromada - 7 - Je patrné, že se zlepšuje. Na Slovácku odehrál velmi dobrý zápas. Hodně toho odběhal, byl důrazný v osobních soubojích a navrch přidal třeba pěknou přihrávku do tutovky Sýkorovi. Jen tak dál!

Josef Hušbauer - 6 - Odehrál jen první půli, pak nejspíše kvůli hrozbě karetního trestu střídal za dvoubrankového vedení. V úvodním dějstvím byl ale hodně vidět a často se pokoušel o střelbu. Hlavně jedna pozice byla takřka vyložená a myslím, že Pepa mohl zamířit lépe.

Danny - 7 - V úvodu zápasu nebyl tolik vidět, první výraznější moment byl tvrdší faul na jeho osobu. Pak se ale Danny rozjel - přesnou přihrávkou vytvořil tutovku pro Van Burena před první brankou, ještě větší oči měla jeho přihrávka téměř z půlky do samostatného úniku témuž hráči. Naopak měl proměnit velkou šanci, když hlavou trefil jen tyčku. I tak jsem se ale nakonec přiklonil k horší sedmičce.

Milan Škoda - 6 - Herně to byl od našeho kapitána jen průměrný zápas, kdy navzdory celkově dobrému výkonu našeho mužstva nevynikal. Měl ale alespoň dva velmi dobré momenty. Prvním bylo připravení úvodní šance Hušbauerovi, druhým jistě proměněná penalta.

Jan Sýkora - 6 - Odehrál druhou půli a byl hodně vidět, bohužel ale zahodil hned několik vyložených příležitostí. I tak jsem se rozhodl pro nadprůměrnou známku.

Jaromír Zmrhal - 6 - Dostal se na hřiště na posledních 25 minut a rychlá hra na brejky mu svědčila. Pěkně třeba vytvořil šanci Sýkorovi. I u něj jsem navzdory krátkému pobytu na trávníku dal šestku s minusem.

Tomáš Necid není hodnocen, protože hrál příliš krátce.

12. kolo - Neděle 29. 10. 2017 15:45

HET liga, 2017/2018
0 - 3
0 - 2
1.FC Slovácko
1.FC Slovácko

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

14. Tomáš Souček
30. Milan Škoda (pen)
46. Mick van Buren

Komentáře (169)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

    Alanor (admin)     před 7 lety 30.10.2017 15:35 |  
    14 0

    A co se týče rozhodčího, který píská ligu celkem nově, tak jsem byl příjemně překvapen. Trochu jsem se obával, jestli nebude tendence vyžlutit některé z našich ohrožených hráčů. Hušbauer je pro nás klíčový a Jugase s Bořilem bychom také velice těžko nahrazovali při absenci Afričanů.

    Nic z toho se ale nepotvrdilo a Julínek zápas zvládl výborně. Hru nechával plynout a nepískal pády hráčů po drobných kontaktech. Navíc přesně vyřešil dva klíčové momenty. U našeho prvního gólu nemohla být ani řeč o faulu na Hofmanna. Navíc tam byl minimální kontakt, takže pro rozhodčího ani nebyl důvod hru přerušovat. Stejně tak přesně posoudil penaltu, která se odehrála na čáře vápna, která už do šestnáctky patří.

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      Jachym     před 7 lety 30.10.2017 15:48 |  
      7 7

      Divím se, že neustále před zápasy vyjadřujeme konspirační obavy, že nám zase někdo bude chtít škodit, záměrně vyžlutit hráče nebo pískat nebo nepískat penalty. V drtivé většině případů se tyto obavy ukázaly jako naprosto lichými, někdy šlo o maximálně o normální a neúmyslné chyby. Od doby, kdy má CEFC významnou pozici v českém fotbale a Slavia je opět špičkovým českým klubem, nemůže být o nějakém celkovém znevýhodnění Slavie v ligovým zápasech ani řeči. Já osobně jsem před ligovými zápasy z tohoto hlediska nyní naprosto klidný. Samozřejmě je otázkou jak budu mluvit po zápase s Plzní, neboť to je soupeř, který také není rozhodčími "znevýhodňován":-))

      • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

        Alanor (admin)     před 7 lety 30.10.2017 16:01 |  
        10 0

        Jo, já s tebou úplně souhlasím. Jen teda s výjimkou Ardeleana v Liberci. Tam to bylo tendenční svinstvo. Ale jak mám zažité ty roky, kdy jsme nekopali penalty a rozhodčí se po nás vozili, tak ve mně furt hlodá červíček pochybností, jestli ta Plzeň nepůjde štěstí naproti i těmi nenápadnými žlutými kartami.

        • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

          Jachym     před 7 lety 30.10.2017 16:27 |  
          1 1

          Je to tak. Liberec byla možná jedna z těch výjimek, i když i tak jsem byl tehdy víc frustrován z toho, co jsme tam zahodili než z toho, že před gólem Ekpaie tam bylo celkem dost tvrdé odstavení našeho hráče a na úplný závěr minimální nastavení.

          • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

            Alanor (admin)     před 7 lety 30.10.2017 16:45 |  
            4 0

            On nám tam taky vyžlutil před derby většinu hráčů, co mohl. Přičemž na druhé straně stejné zákroky nechal bez povšimnutí.

          • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

            vršek     před 7 lety 31.10.2017 12:43 |  
            2 0

            Nějak se Vám pořád z argumentace vytrácí neuznaný první gól Slavie v derby se Spartou - opravdu dnešní Slavii se už nijak neškodí!

            • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

              Jachym     před 7 lety 31.10.2017 15:10 |  
              1 0

              Díky, vršku, kdo jiný než ty by byl schopný doložit veškeré křivdy učiněné Slavii rozhodčími, kteří nespí, neboť přemýšlejí a volají Berbrovi jak by mohli ještě těm sešívaným přítižit a obrat je o body?:-) Samozřejmě tohle byla obrovská minela, kterou je třeba odsoudit. Ale pokud budu jízlivý, tak řeknu, že se tobě z argumentace pořád vytrácí verdikty, které naopak Slavii pomohly. Ale třeba je považuješ jako Štramák za přirozený výraz respektu ke Slavii...:-) Plzeň by při současné formě byla před námi, i kdyby pár sporných verdiktů (tím je neomlouvám) bylo posouzeno v její neprospěch. A dost možná i se stejným bodovým rozdílem.

              • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

                Slawek     před 7 lety 31.10.2017 20:58 |  
                0 0

                Jáchyme, než to hodíme do stroje abychom Tě přesvědcčli že Vršek má pravdu, podívej se jak pískají Plzni. V6dyť i to je vlastně pískání proti Slávii. Jsi poměrně dost naivní pokud si myslíš, že je vše v pořádku.

                • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

                  Jachym     před 7 lety 31.10.2017 21:47 |  
                  0 0

                  Tak z tohoto pohledu je i sporný verdikt rozhodnutý pro Spartu, Liberec, Jablonec atd. verdiktem proti Slavii. Naivní myslím nejsem, proti Plzni se toho opravdu moc nepíská, ale prostě odmítám přičítat výrazný podíl rozhodčích na dominantním náskoku Plzně. Ale neděle hodně napoví jak to skutečně je.

        • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

          Akuls     před 7 lety 30.10.2017 18:36 |  
          1 2

          Ardeleanu nás řezal jen asi deset minut a vyvrcholilo to přehlédnutím jasného faulu Potočného na Bořila a následným vyrovnávacím gólem. To horší byl Proske v Jablonci (0:0). Ten nás nepustil vůbec do hry, to byl ale Pelta ještě velký čáp. I když pana Mlsnu úplně nemusím, tak za tím zlepšením přece jen asi je práce Komise rozhodčích, i když jejich častý gumový výklad pravidel?! Jsem moc zvědav, jak po zavedení videa bude Komise rozhodčích trestat videorozhodčí. Video totiž všechno určitě nevyřeší, jen se to posune o patro výš. Chybuje se, ale tendenční rozhodování vidět skoro není.
          Jinak jsme včera hráli co nám soupeř dovolil a ten nám toho dovolil opravdu hodně. Výkon mužstva i většiny hráčů přes výborný výsledek byl jen průměrný, hodnocení, resp. známky vysoké, holt se vyhrálo. Slovácko bude ale mít velké starosti.

      • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

        Chlupp (přítel SN)     před 7 lety 31.10.2017 11:04 |  
        3 2

        Nejde o žádné konspirace, ale holé fakta, líbí se mi, jak ve Fotbal plus studiu popisují věci jak jsou a jasně několikrát poukázali na napomáhání Plzni, ovlivnění výsledků v její prospěch a tím pádem bodového zisku! Těmito úmyslnými chybami tito lidé škodí fotbalu a v nejbližší možné době by na to mělo být pamatováno a tyto tzv. sudí vymést z fotbalu!

        • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

          Boss82     před 7 lety 31.10.2017 11:58 |  
          1 6

          Tak nám tu ty fakta přednes, ať se pobavíme.

          • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

            vršek     před 7 lety 31.10.2017 12:46 |  
            3 0

            Vy jste tu před časem obhajoval nezapískanou penaltu na Mešanoviče v derby s Bohemkou tím, jak se oba hráči vzájemně drží... jak je pak možné, že se po vzájemném držení penalta ve prospěch Sparty s Baníkem?

            • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

              Boss82     před 7 lety 31.10.2017 13:35 |  
              1 3

              Třeba proto, že rozhodčí jsou jenom lidé a na určité, byť podobné situace, mohou mít jiný názor, případně souboj nemusí ze svého postavení správně vidět?

              • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

                malan (přítel SN)     před 7 lety 31.10.2017 14:09 |  
                0 0

                Že Ty jsi soudce?:)

                • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

                  Boss82     před 7 lety 31.10.2017 16:55 |  
                  0 0

                  Bohužel ne.

                  • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

                    malan (přítel SN)     před 7 lety 31.10.2017 23:21 |  
                    0 0

                    Mel jsem na mysli toho fotbaloveho (pro upresneni).

                    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

                      Boss82     před 7 lety 01.11.2017 14:24 |  
                      1 0

                      Tak to také ne.

                      Ale občas jsem nucen pískat hloupou Hanspaulku a všem těm, kteří tu podrobují rozhodčí drtivé kritice za každou drobnost, bych vřele doporučoval, aby si alespoň to pískání Hanspaulky jednou vyzkoušeli.

              • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

                Slawek     před 7 lety 31.10.2017 21:00 |  
                0 0

                Tedy Bossi, ty jsi ale hlava......

                • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

                  Boss82     před 7 lety 01.11.2017 14:24 |  
                  0 0

                  Když myslíš...

      • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

        Sešívaný     před 7 lety 31.10.2017 11:30 |  
        2 2

        Ano, zářezy, které jsme zažívali dřív, už jsou pryč, teď proti nám rozhodčí pískají alespoň rovinu (ano, bylo tam pár poškození jako gól rukou v Olomouci, neuznaný gól v derby, ale zase několikrát pískly pro nás...). Nicméně to, jak tuto sezónu tlačí rozhodčí Plzeň, je docela očividné. Stačí se podívat na zápas s Karvinou. Neuznaný gól Karviné je skandální. Takových soubojů jsou v zápase desítky. Spartě zase proti nim nepískli penaltu za nastřelenou ruku ve skluzu, proti nám obdobnou situaci pískli (přijde mi irelevantní, jestli je nastřelená ruka pod nebo nad tělem). To jsou jen dvě situace a rozdíl 4 bodů. Situace by vypadala hned jinak.

        Ale říkám to, co jsem říkal v 90. letech, když cinkala Sparta, raději budu druhý s čistým štítem než první s podporou rozhodčích. Doufám, že Slavia k žádnému ovlivňování nebo přímo podplácení rozhodčích nikdy neklesne.

        • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

          Chlupp (přítel SN)     před 7 lety 31.10.2017 12:19 |  
          3 1

          Přesně tak Sešívaný, ale to je pořád něco, krom toho třeba zářez Jihlavy v Jihlavě, kdy Plzeň byla k výhře doslova dotlačena, kdy se jí nepískaly fauly a naopak, to už máme 6 bodů a to jsme zdaleka neuvedli všechno...to jen pro pobavení Bosse...já jen volám, ať se tomu konečně někdo postaví a tomuhle BerbrŠádek svinstvu začne zamezovat! Pokud by tyto podvodné verdikty někdo sestříhal, tak bychom se možná divili jaký by byl reálný naskok Plzně...

          • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

            Boss82     před 7 lety 31.10.2017 13:42 |  
            1 5

            Musel bys tu uvést konkrétní situace ze zápasu Jihlava - Plzeň, abychom se měli o čem bavit. Tohle je jenom plácání o ničem.

            Konkrétně v Karviné sudí Plzni opravdu pomohli. Jestli úmyslně nebo ne, to si netroufám říci. A stejně tak si netroufám říci, jestli by Plzeň stejně nevyhrála, i kdyby ten druhý gól Karviné rozhodčí uznali.

            Jak to, že si neprotestoval v loňské sezoně, když nám také rozhodčí pomohli k několika bodům?

            A pokud jde o Berbra, tak Tvrdík se mu letos několikrát postavil dostatečně, což velmi kvituji.

            • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

              Chlupp (přítel SN)     před 7 lety 31.10.2017 15:47 |  
              3 0

              Konkrétně v Jihlavě za stavu 1:1 v 90min naprosto zřejmý útočný faul Plzně, kdy byl ve vápně hráč Jihlavy sražen na zem a měla zahrávat trestný kop Jihlava, místo toho přišel výsměch v podobě rohu Plzně...
              Další zajímavý moment v Karviné, průnik Wágnera do vápna Plzně, kdy mohl ohrozit branku, odpískán útočný faul Wágnera, který se hráči Plzně ani nepřiblížil...o čistém neznámém gólu Karviné nemluvě, má takové soutěžení, kde jde Plzni o velké peníze smysl? Budeme se všichni koukat, jak nesportovně je Plzeň tlačena do Ligy mistrů??

              • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

                Boss82     před 7 lety 01.11.2017 14:13 |  
                0 0

                Obě situace (v Jihlavě - neodpískaný zákrok Bakoše; v Karviné - odpískaný zákrok Wágnera) jsou téměř totožné. Bohužel rozdílně posouzené, což je problém nedostatečného popsání těchto situací v pravidlech a příliš velkého rozpětí, kdy si rozhodčí může vybrat, jestli zapíská anebo nikoliv. Hledat za tím úmysl pomoci Plzni můžeme, ale já zatím vidím jen díry v pravidlech, na které mimochodem upozorňuji už dlouho. Osobně bych asi obě situace pustil a jako faul neposoudil ani jednu.

                Proč byl průnik Wágnera posouzen jako faul jsem také nepochopil.

                Zatím v tom vidím pouze chyby rozhodčích, nikoliv úmysl. Nicméně po zápase v Karviné jsem zpozorněl a jsem moc zvědav na náš zápas v Plzni, jak bude výkon rozhodčího vypadat.

      • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

        Boss82     před 7 lety 31.10.2017 11:56 |  
        0 0

        Pod tento názor se mohu podepsat.

        • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

          Slawek     před 7 lety 31.10.2017 21:02 |  
          0 0

          Konečně, ale že to trvalo.

  2. Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

    Ados     před 7 lety 30.10.2017 16:14 |  
    3 5

    + 3 vstřelené góly
    + 9. nula z 12 zápasů (to je opravdu mimořádný počin)
    + výkon MvB

    - dost krkolomná kombinace (tady se musím opravdu zlepšit)
    - zahazování šancí

    O stupeň níže bych dal známku Dannymu. Stále od něj čekám víc jako např. v zápase ve Villarrealu. Jinak s ostatním souhlas a snad jsme započali novou šňůru.

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      pinochet     před 7 lety 30.10.2017 16:32 |  
      5 1

      Dany určitě nehrál hůře než Hušbauer nebo Sýkora.

      • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

        Ados     před 7 lety 30.10.2017 16:57 |  
        4 0

        Hůře určitě ne, ale srovnatelně ano, a proto bych mu dal 6.

        • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

          donford     před 7 lety 30.10.2017 17:42 |  
          0 0

          Mám laický dotaz a prosím o vysvětlení: Smí Danny hrát bez chráničů? Občas za něj předem úpím, když vidím jeho nechráněné holenní kosti a štulpny dole.

          • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

            Boo_SKS     před 7 lety 30.10.2017 18:14 |  
            1 0

            Danny určitě nehraje zcela bez chráničů, jen má takové ty menší, frajerské, které sahají zhruba do 2/3 holenní kosti. Takové chrániče byly zhruba před deseti patnácti lety hodně populární, kdy, už nevím kdo (Totti?Nesta?Rui Costa?Možná všichni:-) tento typ chráničů a srolovaných štulpen zpopularizoval

            • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

              Victory     před 7 lety 30.10.2017 18:29 |  
              0 0

              Jo jo vzpomínám si, Totti je měl určitě. Sakra to byly časy...

            • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

              donford     před 7 lety 30.10.2017 20:35 |  
              0 0

              Moc děkuji za vysvětlení. Tak se teď o Dannyho holeně již tolik obávat nebudu. :-) I když ...

            • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

              Danny67     před 7 lety 30.10.2017 21:45 |  
              0 0

              ....ještě Ti tam v tom výčtu chybí jedno jméno - Tonda Barák :)! Ale beru že v tý době válel se srolovanýma stulpnama max na půlku hřiště Na Litavce

            • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

              Danny67     před 7 lety 30.10.2017 21:48 |  
              0 0

              Otázka zní....co na to pravidla? Je to tak, že to rozhodčí tem matadorům prostě tolerujou a přehlíží?

            • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

              jane (admin)     před 7 lety 31.10.2017 06:55 |  
              1 0

              Odpověď se dozvíš v Poločase na Villarreal, kde bude hlavní rozhovor s Dannym a jedna otázka mířila právě na jeho chrániče :) Mimochodem s kotníkovými chrániči hrál kdysi i Necka.

          • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

            pevek     před 7 lety 30.10.2017 21:45 |  
            2 0

            Ja za nej taky upim. Mohl bych o tom vypravet. Zrovna ted v nedeli me trefil golman soupere do holene na leve noze a krev z rany stekla do chodidla a vytvorila hematom. Uzil jsem si kolecko po doktorech a protoze spadam pod UVN Stresovice (po operaci jsem tam potkal van Kessela na vstupni prohlidce a operoval me lekar Slavie), tak vzdy premyslim, jak prekerni situace to musi byt pro profesionala.

            • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

              Novasinho     před 7 lety 01.11.2017 15:44 |  
              1 0

              Gratuluji, mě také operoval (MUDr. Krejčí) a to přesně den před zápasem na Strahově s Brnem, kdy jsme získali titul, krásně jsem za oknem slyšel ten řev, noha bolela ale bylo mi z toho dobře :-)

              • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

                pevek     před 7 lety 01.11.2017 15:53 |  
                0 0

                Ja kdyz jsem ho videl na sale, tak jsem hned rikal, ze jsem slavista. A kdyz me pak vzbudili z narkozy, tak mi rikal: "Tak ted uz jste doslova sesivanej!"

          • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

            kjandourek (admin)     před 7 lety 30.10.2017 23:36 |  
            0 0

            Bez chráničů se nesmí hrát ani třetí třída, natož nejvyšší soutěž... Určitě nějaké má, i když tedy asi menší... :-)

  3. Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

    violence     před 7 lety 30.10.2017 18:25 |  
    2 0

    Kdyby Sýkora proměňoval všechny gólovky, které měl od začátku ligy, tak je nejlepším střelcem..snad se dostane do herní pohody a začne proměňovat...

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      vlk30 (přítel SN)     před 7 lety 30.10.2017 18:38 |  
      2 0

      Kdyby celé mužstvo proměnovalo všechny sve golovky které mělo od začátku ligy,tak máme stejně bodů jako plísen a vedeme o skore :-)

  4. Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

    Faris (přítel SN)     před 7 lety 30.10.2017 19:25 |  
    5 0

    Poprvé jsem se pořádně díval na průměrné hodnocení hráčů dle čtenářů SN, jdou tam vidět i jednotlivé známky. Někdo tam pěkně sázel čisté jedničky, tak nevím, zda je to omyl (záměna), nebo recese nebo je to ten chlap, co sedí v Edenu nade mnou a pořád nadává

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      Faris (přítel SN)     před 7 lety 30.10.2017 19:29 |  
      5 0

      Jo a ještě dnes komise rozhodčích rozhodla, že toto kolo bylo bez chyb. No nevim, viděl jsem jak Spartu, kde červená jasná a penalta na první pohled mi přišla taky ok, ale ta Plzeň? To mi hlava nebere. Snad bude příští kolo v klidu a nasazime jim tři fiky..

      • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

        zeleznik2     před 7 lety 31.10.2017 11:25 |  
        1 0

        Vůbec mne to nepřekvapuje, jo kdyby něco bylo v našem zápase, tak to by se komise činila..Pokud budeme proměňovat šance, nemám obavy, že v Plzni to nebude za tři bodíky...

      • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

        Sešívaný     před 7 lety 31.10.2017 11:33 |  
        3 0

        Njn, přijde mi, že týmy kromě Slavie a Sparty tak nějak počítají, že s Plzní dostanou a když nad nimi Plzeň vyhraje takovou situací, tak ani neprotestují. Když jsem četl, že Karviné neuznali gól kvůli útočnému faulu, tak jsem si říkal, že to bylo asi něco na hraně. Pak jsem to viděl ze záznamu a zůstala mi otevřená huba. To nebyl faul ani vzdáleně. Že se rozhodčí takto upískne někde ve středu hřiště, ok, ale rozhodnout takto o výsledku zápasu...

        • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

          bongor     před 7 lety 31.10.2017 15:03 |  
          2 1

          To neumíš číst Sešívko?Vidíš,že soudruzi rozhodli,že toto kolo bylo ze strany rozhodčích zcela bez chyby?

          • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

            japhy     před 7 lety 31.10.2017 21:18 |  
            0 0

            +1, pobavils :)

        • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

          zeleznik2     před 7 lety 01.11.2017 17:36 |  
          0 0

          Ještě si o ten faul Limberský řekl...inu kolo opravdu bez chyb...

  5. Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

    luky21     před 7 lety 30.10.2017 20:14 |  
    1 0

    S hodnocením asi souhlas. U Laštůvky bych ještě zmínil skvělý výkop na Dannyho, který předcházel penaltové situaci.

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      Quentin     před 7 lety 30.10.2017 20:26 |  
      2 0

      ... vyhráli jsme los a hned několikrát jsme využili toho, že jsme v první půlce hráli "po větru". A že včera byl, že.. :-)

  6. MvB

    Quentin     před 7 lety 30.10.2017 20:42 |  
    0 0

    Vcera se mi nejvic libil MvB. Bylo ho plne hriste a hlavne mu to lepilo. Nejednou krasne prostrcil balon do volneho prostoru spoluhracum, pretizenou obranu Slovacka jsme pak jeste snaz prekonavali. Priznam se, ze nejsem zadny Mickuv fanousek a o to vetsi respekt k nemu a trenerovi, ktery ho v sestave podrzel, i kdyz se mu v nekterych zapasech nedarilo. A ted hura na Plzen!!!

    • Re: MvB

      zeleznik2     před 7 lety 31.10.2017 11:28 |  
      0 0

      Jen by to chtělo, aby MVB udržel formu ve více zápasech, přece jen Slovácko při vší úctě, bylo jiným soupeřem než Liberec. Pokud takto zahraje proti Villarealu či v Plzni budeme všichni spokojeni...

  7. Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

    Betynka58     před 7 lety 30.10.2017 23:10 |  
    2 1

    Přiznám se, že jsem tentokrát poměrně překvapen celkově dost vysokými známkami (snad poprvé po delší době měli všichni hráči nadprůměrné známky), některým hráčům bych možná dal o stupeň nižší známku, ale celkově s hodnocením nemám problém. Možná bych se zastavil u Škody, s jehož známkou i slovním hodnocením stoprocentně souhlasím. Není to tak dávno, co měla Slavia s proměňováním penalt velké problémy, a v tomto kontextu měli moc těší, že od té doby, co je Milan jejich stabilním exekutorem, tenhle problém úplně zmizel. Také způsob provedení penalty v neděli se mi velice líbil, ani se nedíval, kam jde brankář a nekompromisně poslal míč v té ideální výšce do sítě. Takhle se kopou penalty! Je pravda, že v poslední době není úplně v pohodě, ale touhle stoprocentní spolehlivostí při zahrávání penalt je pro mužstvo stále moc platný.

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      Novasinho     před 7 lety 01.11.2017 15:56 |  
      0 0

      Není to tak dávno, co Slavia penalty drahnou dobu nekopala vůbec... :-)

  8. Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

    Sokrates55 (přítel SN)     před 7 lety 31.10.2017 08:12 |  
    6 0

    Dobré ráno přeji Vám všem.
    Hodnocení Alanora je velmi příznivé a v kontextu všech známek bych snad jen Dannymu dal asi 6. Jinak jsem byl rád za výkon Jugase, kde jsem se obával možné ŽK a nemusel jsem ani nijak "konspirovat", protože on tvrdě hraje každý zápas. Také Bořil se tentokrát držel a i proto byl bez ŽK. Ode mne pro oba naše kluky pochvala. Ani jeden z našich hráčů nebyl tentokrát nijak marný a všichni hráli prostě dobře. A také proč?
    Slovácko nám to umožnilo tím, že nehrálo "autobus" a nezatáhli oponu. Do otevřených prostorů jsme se dostávali dobrou kombinací a měli jsme dost dalších šancí. Pokud bych měl tipnout výsledek na velké šance na obou stranách, tak to mělo skončit výsledkem 2:5. Ale to je to kdyby. Šance Sýkorky, Dannyho, Hušbauera, Frydrycha, Necida..... prostě máme pořád na čem pracovat.
    Poznatek je z tohoto zápasu asi ten, že Plzeň také nebude zatahovat obranu a hustit to před svým vápnem. Snad budeme moci hrát více do volnějších prostorů a pokud vydržíme vysoko pressing a využijeme křídelních prostorů, můžeme mít šanci. Musíme však pohlídat strany a Koláře. Pokud tohle ohlídáme, bude Krmenčík sám. Snad si s ním Kuba Jugas dá souboj na férovku. Uvidíme také, jak na tom bude Ngadeu či Deli.
    Náš trenér sestavu mění, ale v posledních zápasech už to má určitý řád a logiku. Alespoň dle mého názoru. Je pravda, že nevidím hráče na tréninku a tak nemám možnost argumentů, které má JŠ při svém rozhodování, kdo nastoupí. Ale asi i proto některé hráče takhle rotuje a některé nechává hrát i s ohledem na zastupitelnost . Proto třeba hraje Jugas všechny zápasy, Bořil také a Sobol také. Souček teď je vytížený také dost a i proto střídal o poločase Pepu. Tady asi mohl ve druhé půli hrát možná i Halil, Flo nebo......... No a už do toho zase trenérovi kecám :-).
    Prostě zápas na Slovácku odehrán dobře, bez nějakého většího problému, ale rozhodně se Slovácko neporazilo samo.
    Tak a teď ještě jedna věc.
    Komise rozhodčích. Včera v televizním pořadu "Dohráno plus" to řekl pan Hartman naprosto jasně a souhlasím. Tak obrovské rozdíly v posuzování, to je doslova "průser". A to pořád čekám, jak se ohodnotí ten mnou zmiňovaný pohárový případ "Štětina". Ve Spartu je ticho po pěšině, ale vyloučení Graničného se probírá na půl stránky. Ano byl to faul na půlce a rozhodčí si to vyloučení obhájí. Ale penaltový zákrok v pohárovém utkání od Hovorky na Poznara, kde se nic nepísklo a v ligovém zápase těch samých soupeřů o pár dní později letecký den Šurala už v 7 minutě na pentli??? K smíchu a k pláči zároveň. Tohle je podle mne svinstvo a nepovažuji to za nic normálního a běžného. A rozdílné posouzení soubojů, kdy Wágnerovi v Karviné je pískán faul na "řidiče" Limberského ještě dřív, než se o sebe oba maličko opřou a zákrok na Holendu v Brně (dle mého názoru jasná pentle) je dle této komise rozhodčích vysvětlován tak, že jde o naprosto běžný souboj, kde byl Holenda prý přetlačen bránícím hráčem. No tak to už se smáli ve studiu všichni, ale to je spíš k pláči. Nějak to nešlo z pusy ani tomu panu Mlsnovi, který asi sám nevěřil tomu, co povídá. Takže tentokrát to komise rozhodčích pokakala totálně a proč? Aby se obhájilo, že neměl gól v Karviné být uznán........ a nebo, že pentle proti Ostravě byla naopak správně....... Já jsem si svůj názor udělal a děkuji i p. Hartmanovi, že to řekl jednoznačně a bez obalu.
    Jinak jsem si Alanore kávu s Tvým povídáním užil a děkuji.
    S úctou k Vám všem
    Sokrates55

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      belmis (přítel SN)     před 7 lety 31.10.2017 10:36 |  
      8 0

      Máš pravdu Sokrate. Doporučuji každému shlédnout Studio fotbal - Dohráno plus a vyjádření komise rozhodčích - je k smíchu. Je to banda nevěrohodných zkorumpovaných hajzlů. Chyby, ať už úmyslné nebo neúmyslné se budou dít vždycky, ale aby komise poté zaujala k zákrokům takováto stanoviska (úplně obráceně)....Neuvěřitelné

      • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

        belmis (přítel SN)     před 7 lety 31.10.2017 12:25 |  
        0 0

        ..... a na internetu už je jen pořad ořezaný od rubriky "Rozhodčí". Jak je to možné?

      • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

        bongor     před 7 lety 31.10.2017 15:12 |  
        0 1

        Když někdo ukradne sto tisíc a Tobě prokáží,že jsi mu v tom napomáhal,budete sedět oba.
        Když někdo napomáhá v loupeži několika set Mega,tak jsou "napomáhači" v pohodě a zřejmě i ve vatě.Dá se s tím něco dělat?

  9. Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

    urs (přítel SN)     před 7 lety 31.10.2017 09:44 |  
    0 0

    Hodnocení je střízlivější, než bývá zvykem, čili to kvituji a navíc mám jednu radostnou perličku, kterou je aktuální pozice MVB coby nejlepšího našeho střelce :)

  10. Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

    zeleznik2     před 7 lety 31.10.2017 11:26 |  
    0 0

    Zasloužená výhra, zasloužené vyšší hodnocení...

  11. Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

    JS (přítel SN)     před 7 lety 31.10.2017 11:30 |  
    6 16

    No, tak povinnost splněna. Neporazit letošní Slovácko by bylo trochu trapné. Mrzí mne, že trenér nedokáže využít plného potenciálu Dannyho jeho zařazením na podhrotovou pozici, na křídle nám pak chybí nějaký fyzičtěji a rychlostněji vybavený hráč.

    Stejně tak mne mrzí „férový prostor oboum útočníkům“, přičemž Neckova produktivita je asi dvakrát větší, než Milanova, a myslím, že by si zasloužil větší důvěru jako (momentální) útočník číslo 1.

    Teď nás čekají dva zápasy podzimu, s Villarealem se ukázalo, že se dá hrát, ovšem bez našich černých perel to bude nejspíš extrémně složité. I na Slovácku jsme měli díry v obraně... Nicméně naše tristní podzimní bilance vyhraných mistrovských utkání v poměru k jejich celkovému počtu nesmí být zapomenuta jedním dobrým výsledkem na hřišti týmu, který letos dokázal zvítězit pouze v jednom mači. Pokud nám o víkendu uteče Plzeň už na 15 bodů a pokud případně bude následovat krach v EL, je na místě zvážit výměnu trenéra a nastavení dlouhodobé koncepce kompetentním sportovním ředitelem.. Doufám, že Nezmara z Liberce dokážeme přetáhnout.

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      donford     před 7 lety 31.10.2017 11:54 |  
      11 3

      Navrhuji vyměnit trenéra JŠ za JS. Nebude to složité. Jen se umaže jeden háček, je to levnější než přejmenovat ulici. I ve Slavistických novinách se ušetří, jen se ten háček "zabělí". :-) Jinak - tak už je to tu zase? Už zase pryč s trenérem? Po kolikáté už v posledních 2 měsících? Zase začne kolotoč jmen - Trpišovský, Vrba, Slováci, či dokonce Štramák? Jen klid, pane JS a trochu soudnosti, ne hned rudý har před očima.

      • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

        Fačín     před 7 lety 31.10.2017 12:09 |  
        0 17

        Nemám nic proti spekulacím ohledně výměny trenéra. Osobně se mi spousta věcí také nelíbí. Ale Trpišovský by určitě neměl být variantou. Možná Šmejkal, Kučera, mě by se líbil třeba pan Ščasný (kdyby to nebyl srdcem sparťan), to je trenér dle mého gusta, tvrdý, ale férový, umí nacvičit několik herních variant, dokázal mezi nimi přepínat apod.

        Ale jsem přesvědčen, že bychom museli zbytek podzimu totálně dom...t, aby byl pan Šilhavý v ohrožení. Počítám, že pozici má pevnou.

        • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

          Jachym     před 7 lety 31.10.2017 16:11 |  
          1 0

          No, tohle už je ale pořádné rouhání. Tady někoho pálí dobré bydlo...

          • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

            Fačín     před 7 lety 31.10.2017 17:49 |  
            0 1

            Ale vůbec. Rozhodně se nerouhám. Jen připouštím relevanci diskuse o možném nástupnickém jménu. Šilhavého nijak nevyhazuji, jen říkám, že některým krokům úplně nerozumím. Z nejposlednější doby se mi nezdá nenasazení Stocha, Rotaně a vlastně i Altintopa v posledních zápasech.

            • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

              Jachym     před 7 lety 31.10.2017 19:43 |  
              2 0

              Akademicky diskutovat o tom samozřejmě lze, ale tím rouháním jsem myslel ta jména...

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      Fačín     před 7 lety 31.10.2017 12:04 |  
      1 9

      Já tedy stále doufám, že přivedeme někoho zdatnějšího než je pan Nezmar (při vší úctě k němu) - důvody jsem zde již jednou vypisoval.

      Povinnost splněna, souhlasím, jen mi chyběla ještě větší produktivita, šancí jsme zase měli na 2 zápasy.

      S postřehem ohledně Dannyho naprosto souhlasím, pokud je v sestavě na křídle, tak prakticky hrajeme bez křídla, protože rychlost ho už dávno nezdobí a ani vypomáhání krajním obráncům není jeho doménou. Na podhrotu nebo jako falešný (druhý) útočník by mohl být platnější.

      Ale jen jedno drobné rýpnutí - Plzeň nám na 15 bodů rozdílu určitě neuteče, max. na 14:))

      Každopádně ligu již považuji za prakticky rozhodnutou, za to v Evropské lize bychom se mohli bodovým ziskem proti Villarrealu významně přiblížit postupu do jarní fáze. Proto bych na Villarreal vůbec nikoho nešetřil a postavil to úplně nejlepší, co momentálně máme. A na Plzeň poté vymyslet dokonalou taktiku, do které se dosadí typologicky vhodní hráči. Zápas s Villarrealem je pro mne za současné konstelace mnohem důležitější, než souboj s protěžovanými simulanty a feťáky.

      • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

        donford     před 7 lety 31.10.2017 12:15 |  
        1 0

        Take si myslím, že to bude s Plzní především věc taktiky. Jako hloupý laik bych si představil z naší strany vysoko na polovině začínající náš totální presink, (úžasně fyzicky náročné na naše křídla - ale máme je za koho střídat), důsledná eliminace jejich křídel Bořilem a Sobolem, kteří musejí lítat s nimi - mám trochu obavy u Sobola, jak se vypořádá s Petrželovou rychlostí a důsledné obsazení Krmenčíka naším hlídacím psem Jugasem. Pak by se mohl náš střed pole a náš útočník gólově prosadit. Samozřejmě o taktice toho ví Šilhavý a spol. asi 100x víc než já. A asi podobnou taktiku zvolí i Vrba.

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      Robinator     před 7 lety 31.10.2017 12:15 |  
      10 17

      souhlasím s tebou, osobně mě docela zaráží, kolik lidí má nasazené růžové brýle ohledně našeho fotbalu..viz. výkon na Slovácku,.výsledek fajn, ale taková nepřesná hra, kterou se prezentujeme, se mně osobně fakt nelíbí..Slovácko byl naprosto zoufalý protivník..ale téměř vždycky, když narazíme na někoho kvalitnějšího, jde krásně vidět , jak na tom opravdu jsme. Plzeň nás prověří dostatečně a můj odhad je ten, že skončíme po tomto zápase na 3-4 příčce, což by mi po téměř polovině odehraných zápasů přišlo opravdu zoufalý,..Mám takový pocit, že se nikam neposouváme, hrajeme pěší fotbal plný nepřesností, technických nedostatků..s potenciálem, finančním, hráčským bych si představoval víc vstřelených branec, větší dominanci v české lize a to se zatím vůbec nedaří

      • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

        Betynka58     před 7 lety 31.10.2017 12:44 |  
        3 1

        Vidíš, a já jsem pevně přesvědčen o tom, že v Plzni Slavia určitě neprohraje. Mezi těmihle dvěma mužstvy není zdaleka takový herní rozdíl, jak by napovídala 11bodová propast (naopak vůči Spartě je tomu dle mého naopak). A na Plzeň se Slavii poslední dobou celkem dařilo, a to i v době, kdy byla u dna. Proto nemám nejmenší důvod klukům v neděli nevěřit!

        • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

          Robinator     před 7 lety 31.10.2017 12:56 |  
          6 0

          samozřejmě by to chtělo vyhrát a nastartovat nějakou delší sérii výher a jako slávista si přeji výhru a dokonce budu i na místě podporovat, ale dosavadní výkony ze mě spíš dělají skeptika i přes to, že se nám v Plzni dařilo i v horších dobách..Prostě věřím, že Vrba na nás velice dobře svůj tým připraví a že budou bohužel hrát roli i naše absence a gólová neproduktivita..ale rád se budu plést

      • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

        Boss82     před 7 lety 31.10.2017 13:43 |  
        3 8

        A jéje, pan Robinator je zpět a očividně ve "formě":-)! Dále to raději nebudu komentovat, ale slušně jsem se při čtení Tvého příspěvku nasmál:-).

        • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

          JS (přítel SN)     před 7 lety 31.10.2017 13:55 |  
          6 8

          Já se zase usmívám pokaždý, když vidím něco začínající „Boss82...“. Soucitně.

          • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

            Boss82     před 7 lety 31.10.2017 16:58 |  
            4 3

            Usmívej se při mých komentářích jak chceš, ty místní kašpare.

        • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

          japoko     před 7 lety 31.10.2017 14:31 |  
          3 6

          Pane Boze, to je zase vystrik! Dle tohoto experta na vse zde nesmi zaznit opravnena kritika, ale jen jasot nad skvelymi vykony skvelych chlapcu, zejmena pak JH!

          • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

            Boss82     před 7 lety 31.10.2017 17:00 |  
            1 7

            Kdy už ti konečně dojde, že tvoje názory mě absolutně nezajímají?! Nerad se totiž hrabu v hovnech!

      • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

        Faris (přítel SN)     před 7 lety 31.10.2017 15:17 |  
        6 0

        Robinatore, a co to takhle otočit? Když Plzeň narazí na někho kvalitnějšího, není vidět jak na tom je? Dostat nařezáno od Bukurešti, venku 3-0, doma už ani nevím 2-4?, prozdržovat se přes Limassol do EL? a v zápase se Spartou být daleko horší? já nevím, Plzeň prostě dáme.

        • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

          Robinator     před 7 lety 31.10.2017 15:44 |  
          6 0

          Je pravda, že v EL hraje hrozně (ono teda i v lize to není žádná sláva) Ale kdo se na tohle bude ptát, až vyhraje ligu, přilítne ji cca pul miliardy korun a krásná znělka z ligy mistrů bude znít v Plzni a ne v Praze a my ostrouháme :)

          • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

            smely (přítel SN)     před 7 lety 31.10.2017 16:47 |  
            4 1

            po nedeli uvidime jestli nebude "vyhodnejsi" vyhrat MOL Cup, kde nas aktualne od zakladni skupiny EL deli 3 zapasy, nez skoncit druhy a bojovat v nemistrovsky casti o postup do CHL ( a v pripade vitezstvi v MC prenechat zakladni skupinu 3. v poradi HL ) , ja samozrejme verim, ze to v nedeli zvladneme za 3 body, nicmene se mi tahle myslenka vkrada do uvahy, no...

            • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

              Dobi     před 7 lety 31.10.2017 22:48 |  
              0 1

              Mně taky. Jak to vyřešit? Jaro moudřejší podzimu!!!!

            • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

              Robinator     před 7 lety 01.11.2017 09:32 |  
              0 0

              tenhle systém je dost šílený..uvidíme, jak se k tomu postaví vedení, jestli bude chtít něco vypouštět..nic méně jak říkáš,..za úvahu to asi stojí

          • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

            Sešívaný     před 7 lety 31.10.2017 18:19 |  
            1 0

            Otázka je, jestli je o co stát. Ano, peněz bychom dostali nasypáno hodně, ale nedá se říct, že by s tím Slavia stála nebo padala. To Plzeň je potřebuje mnohem víc. A po sportovní stránce? Podívejte se, jak nás v druhém poločase větral Villareal a to je ve španělské lize druhý sled a není moc ve formě. Jak by to vypadalo, kdyby na nás vletěl Real...
            Mně přijde, že ještě tak 2 roky pro nás bude Evropská liga ze sportovního hlediska ideální. Dostat do skupiny nějaký zvučný tým jako Arsenal, který přitáhne lidi a s kterým si můžeme vyzkoušet, jak jsme na tom oproti absolutní špičce, a potom 2 hratelné soupeře, s kterými si to rozdáme o postup. Přijde mi to tak nějak atraktivnější než hrát roli otloukánka v LM jako letos Maribor nebo APOEL. Jestli Plzeň vypráší Bukurešť o tři góly a Lugano o jeden, tak v LM budou dostávat pětky.

            • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

              Robinator     před 7 lety 01.11.2017 09:34 |  
              0 0

              souhlasím částečně, EL je pro nás určitě lepší škola, ale přece jen ta liga mistrů..kdyby sem přijel takový real nebo psg..to by byl svátek fotbalu..například včera Karabach plichtil venku s Atleticem :) překvapení se můžou stát

        • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

          Dobi     před 7 lety 31.10.2017 22:45 |  
          2 2

          Pokud bychom v Plzni hráli 11 na 11 s nestranným rozhodčím, věřil bych v úspěch. Ale najděte si grafiku rozestavení Plzně v lize a v Evropě. V prvním případě 11, pardon, 14 proti 11, často ale proti 10, v Evropě 11 na 11... Od dob preferování čepičkovské Dukly a cinknutých jar kolem roku 2000 je to určitě největší hnus!

      • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

        Jachym     před 7 lety 31.10.2017 15:36 |  
        13 3

        Mě zase docela zaráží jak jsou zlehčovány úspěchy a současně zveličovány neúspěchy. Slovácko byl zoufalý protivník, Sparta je marná stejně jako Boleslav, s Izraelci jsme měli doma kliku atd. atd. atd. Naproti tomu po první prohře v lize po asi 36 zápasech proti rozjetému Liberci (v dalším kole smetl Jablonec) je pádný důvod k výměně trenéra. Když se prohraje v přípravě, tak to ukazuje, že zvolená cesta je špatná, když se naopak vyhraje, tak je to jenom blbá příprava. A propos, "když narazíme na někoho kvalitnějšího, jde krásně vidět, jak na tom opravdu jsme". Já mám ještě v čerstvé paměti zápas ve Španělsku:-)

        • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

          Robinator     před 7 lety 31.10.2017 15:52 |  
          3 6

          se Spartou jsme to zvládli, to je pravda..( i když letošní sparta...kdo to s ní nezvladá)
          Určitě nechci zlehčovat co jsme dokázali, v EL se mi to zatím líbí, to je pravda..podle mě to taky může být hlavní důvod, proč je trenér stále v sedle. Ale v lize je to prostě bída, ruku na srdce..ale je to dle mého tak. Jediný co může zachránit polovinu soutěže před zklamáním, je výhra nad Plzní..cokoliv jiného by byla další ztráta, možný propad tabulkou níže a to předpokládám nikdo vidět nechce. Nabídnu malé porovnání, pořadí je následující, 1. plzeň, 2. Slavia, 3 , Sigma, 4. LIberec..Z těchto soupěřů jsme podlehli Liberci, Remizovali s Libercem a Plzeň nás teprve čeká..tak uvidíme, jak nakonec souboje o přední příčky dopadnou, ale za mě je to zatím sakra málo..

          • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

            Robinator     před 7 lety 31.10.2017 15:52 |  
            0 0

            remízovali se Sigmou***

        • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

          Robinator     před 7 lety 31.10.2017 15:57 |  
          2 3

          Cíl by měl být postoupit ze skupiny EL a porazit Plzeň, tím je znervóznit a dostat je trochu pod tlak. Nakopnout tak naše mužstvo a začít vyhrávat a stahovat ztrátu a odpoutat se od Sigmy, Liberce, Sparty..

          Jestli se tam nestane, sezóna bude rozpačitá (aspoň dle mého pohledu)

        • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

          Boss82     před 7 lety 31.10.2017 17:06 |  
          6 4

          Lépe bych to nenapsal.

          Ale panu Robinatorovi to asi stejně nevysvětlíš. Na to ho znám už moc dobře, abych věděl, že diskuze s ním většinou nemá smysl, protože on má svůj "robinátorovský" pohled na fotbal, ve kterém se navíc po pěti pivech rád utvrzuje se svými stejně potrefenými hospodskými souputníky, jak tu po zápase se Slováckem sám podotknul:-).

      • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

        Pakoll     před 7 lety 31.10.2017 17:25 |  
        2 0

        Ještě že ty další kluby hrajou ještě hůř jinak s tou naší hrou je to na sestup že ,2hý jsme jen náhodou

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      kjandourek (admin)     před 7 lety 31.10.2017 19:30 |  
      6 3

      reagoval bych na dvě věci:
      za prvé: Necka, to je střelec, tom žádná, ale co se týče hry v poli je na tom hůře než Milan. Ostatně přesně tak jej charakterizoval Dobiáš, když k nám přicházel: "pouze střelec, jinak nic dalšího nenabízí"... Zvláště v zápasech, kde nebudeme jenom dobývat zaparkovaný autobus bude platnější Milan. Je naší výhodou, že můžeme útočníky točit, aniž by tím nějak utrpěla naše hra...

      Trenér... připomenu, že jedním z kritérií, na základě kterých byl vybrán Jarda Šilhavý, byl fakt, že už v minulosti dokázal získat mistrovský titul... Dále připomenu, že tento muž plynule přešel od bohaté hráčské kariéry na post asistenta.. dělal asistenta u chátry i v reprezentaci za Brucknera... takže zblízka viděl jak se dělá fotbal na té nejvyšší úrovni - byl třeba na ME 2004, zažil zápasy ligy mistrů.... Jako hlavní trenér víceméně uspěl všude, kde se ocitl - nesestoupil s Kladnem ani Plzní, Liberec dotáhl k titulu, Jablonec pod ním získal nejlepší umístění v historii a v EL vyřadil Kodaň...
      Prostě trenéra s takovýmto životopisem a jeho zkušenostmi v naší lize hledáme stěží ... můžeme mluvit o Vrbovi, nebo Lavičkovi.

      A teď si proti tomu postavme Trpišovského, nebo snad dokonce Šmejkala, nebo Kučeru... Já vím, že se z nich mohou vyklubat dobří trenéři, ale zatím se musejí otřískat a to někde jinde, než ve Slavii.. Musejí ukázat že mají na to vést kádr, jehož hodnota přesahuje rozpočet celé ligy..

      Cizinec podle mého názoru není cesta .... čistě z toho důvodu, že opravdová špička k nám nepůjde... a někdo z druhého sledu nebude lepší, než náš současný trenér... Musel by to být někdo, kdo by český fotbal dlouhodobě sledoval, aby o něm měl přehled... a přitom neměl takové renomé, aby po něm nesáhli rakušáci, turci a jim podobní...
      A už vůbec nevěřím tomu že by ho dokázal vytypovat a přivést Honza Nezmar, který venku hrál maximálně pátou německou, tudíž nemůže mít takové kontakty, jako třeba Grygera..

  12. Sestavy Villareal, Plzeň

    Mike     před 7 lety 31.10.2017 12:11 |  
    2 0

    Co myslíte, kteří hráči se dostanou do sestavy na tato 2 utkání ?
    Vycházím z faktu, že proti Villarealu na postup může stačit i remíza, v Plzni na teoretické zachování šance na titul výhra. Dále bude nutno zohlednit styly obou soupeřů, něco už naznačila i sestava na Slovácku.
    A důležité bude, zda budou k dispozici naši afričtí hoši.
    V brance asi bude Kovář na Pohár a Laštůvka na ligu, tam je to asi dáno už před sezonou.
    Obrana se asi moc měnit nebude, ono při absenci obou černých perel moc možností není.
    Villareal hraje na držení míče, snaží se jako kterýkoliv španělský tým šanci vykombinovat, takže asi budou hrát trpělivě. Mimo jiné oni by asi taky remízou nepohrdli. Plzeň je silná a rychlá v přechodu dopředu a má silné kraje.
    Takže pokud nebude Ngadeu, tipuju, že Souček bude muset odehrát oba zápasy,
    Běhavější Hromada bych tipnul bude na Plzeň, rozvážnější Rotaň na Villareal. Danny nemůže hrát proti Plzni na křídle, to by neubránil, jako podhrot bych na Plzeň viděl Hušbauera, o čemž svědčí i asi preventivní stáhnutí po
    půli se Slováckem. Takže Danny jako podhrot proti Villarealu. Křídla ?- můj tip- Sýkora a Stoch na Villareal, van Buren na Plzeň. Pak zbývá ještě jedno křídlo na Plzeň. Vím, že ještě zbývá Zmrhal, ale při jeho letošních výkonech bych ho nestavěl do základní sestavy ani v jednom zápasu. Zkusil bych proti Plzni Stocha, 2 zápasy zvládne. Útok bude asi Necid- Villareal a Škoda- Plzeň.
    Je to čistě můj názor, ale dá se vyvodit z předchozích utkání, jak by to mohlo vypadat.

    • Re: Sestavy Villareal, Plzeň

      Lantenac     před 7 lety 31.10.2017 13:33 |  
      1 0

      Mně by se proti Villarealu líbila záloha Stoch - Rotaň - Danny - Hromada - Sýkora, a v útoku Necid. Ale předpokládám, že Kuba Hromada bude hrát spíš v Plzni, už kvůli znalosti místního prostředí a protihráčů.
      Jsem zvedavy jestli v neděli trenéři nasadí Simona nebo Michaela. Oba by se hodně hodili, I když souhlasím, že největší nebezpečí proti Plzni hrozí od jejich krajních hráčů.

      • Re: Sestavy Villareal, Plzeň

        smely (přítel SN)     před 7 lety 31.10.2017 13:54 |  
        1 0

        MNN uz snad bude, neska jsme si psali a koncil slovy : "Soon I´ll come back"...

        • Re: Sestavy Villareal, Plzeň

          bongor     před 7 lety 31.10.2017 15:21 |  
          0 0

          Tak ho od nás pozdravuj

  13. Dohráno plus

    belmis (přítel SN)     před 7 lety 31.10.2017 12:20 |  
    4 0

    Nemáte prosím někdo odkaz na včerejší Studio fotbal - Dohráno plus? Celý pořad v TV měl 55 minut. Na internetu už je bohužel jen nějaký sestříhaný, který má jen před 28 minut. Nejsou tam právě ty rozebírané situace a vyjádření komise rozhodčích. Díky moc.

    • Re: Dohráno plus

      Fačín     před 7 lety 31.10.2017 12:36 |  
      5 6

      Jen taková nenápadná cenzura, padlo tam něco, co nemělo, tak se to nenápadně vystříhá... No není se čemu divit, když český fotbal a vlastně i český stát řídí usvědčení STBáci.. Tohle jsou typické praktiky.

    • Re: Dohráno plus

      jufoun (přítel SN)     před 7 lety 31.10.2017 14:16 |  
      1 0

      To by mně taky zajímalo, proč to není celé.

      • Re: Dohráno plus

        bongor     před 7 lety 31.10.2017 15:22 |  
        1 2

        Fačin snad to vysvětlil úplně jasně a pravdivě

    • Re: Dohráno plus

      chrobak     před 7 lety 31.10.2017 21:29 |  
      0 0

      Nemůžou tam být nějaké licenční důvody kvůli ukázkám ze zápasů?

      • Re: Dohráno plus

        belmis (přítel SN)     před 7 lety 31.10.2017 22:37 |  
        0 0

        Jiné ukázky ze zápasů tam jsou. Dám jedno opravdu amatérské video na youtube a dám sem odkaz

  14. Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

    sTizz (přítel SN)     před 7 lety 31.10.2017 14:03 |  
    0 0

    Jsem zvedavy,koho na zapas deleguje komise. V takto sledovanem zapase snad nebude prostor pro umyslne chyby..

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      pethead (přítel SN)     před 7 lety 31.10.2017 14:20 |  
      7 0

      Naprosto skvělý "rozhovor"! Parádní kapitán, ohromný sympaťák... občas až píchne u srdce. Doufám, že se pro něj najde vhodné uplatnění v rámci Slavie – o takové osobnosti bychom neměli přicházet.

      (Odkaz jsem dopoledne posílal jako tip do aktualit, které ale bohužel poslední dobou trochu drhnou, což je myslím škoda především směrem k potenciálně zajímavým diskusím, kvůli nimž tu asi většina z nás je především...)

      • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

        pethead (přítel SN)     před 7 lety 31.10.2017 15:02 |  
        0 0

        To jsem přesně čekal... článek právě v akualitách přistál. :))) Buď jak buď, omluva adminovi – můj povzdech byl jen povzdechem, nikoli kritikou. :)

        • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

          Dobi     před 7 lety 31.10.2017 22:32 |  
          2 1

          Sympaťáku, zkus ještě na chvilku omládnout! Vážíme se Tě!

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      donford     před 7 lety 31.10.2017 14:21 |  
      2 0

      OT - Robert Hrubý v nároďáku!

  15. Jakub Hromada

    vršek     před 7 lety 31.10.2017 14:28 |  
    6 1

    Chtěl bych upozornit na výkon Jakuba Hromady na Slovácku.
    Podle mého velmi dobrý výkon a po zásluze oceněný Alanorem známkou 7. Nejlepší výkon Hromady od příchodu do Slavie a jen doufám, že bude dostávat více prostoru na hřišti.

  16. Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

    Mikey     před 7 lety 31.10.2017 16:32 |  
    2 2

    Náhodou nevíte, kdo nás v neděli píská? Určitě se vsadím, že nás zaříznou.

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      Jachym     před 7 lety 31.10.2017 17:02 |  
      3 0

      Už se stalo, pokud vím. Začne se prý od stavu 1:0 pro Plzeň a navíc budeme hrát od začátku jen v deseti.

      • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

        oboj     před 7 lety 31.10.2017 18:24 |  
        1 0

        Tomu nevěřím, hrozilo by záludných 2:0 do poločasu a to si nikdo nelajsne.

        • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

          Jachym     před 7 lety 31.10.2017 19:44 |  
          0 0

          Právě na to je pamatováno, i to je zařízeno :-)

          • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

            Dobi     před 7 lety 31.10.2017 22:30 |  
            0 1

            I když neteřinka - slávistka pracuje v Prazdroji, divila se, že toto kdysi slavné pivo z kdysi proslulého města zcela odmítám a zůstávám, pokud to jen jde, u piv z rodného Severu. Ale po vysvětlení pochopila... Jako samoživitelka je ráda za zaměstnání, ale přesto nepohrdla přípitkem jednou značkou ze Středohoří...

            • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

              Jachym     před 7 lety 01.11.2017 09:12 |  
              0 0

              Já jako Budějčák bych samozřejmě doporučil jedině Budvar, ale sám mám drahé máslo na hlavě. Tchyně mi s omluvou nedávno nabídla pouze plechovku Plzně:-) Dříve to bylo OK, ale nyní už je to pouze jedno z mnoha europiv. Fotbal v tom v mém případě nehraje roli.

  17. DK FAČR

    Lantenac     před 7 lety 31.10.2017 16:36 |  
    8 0

    OT: Disciplinární komise zahájila řízení s Honzou Bořilem za "ohnání se oběma nohama po soupeři" v utkání s Libercem.

    (Pro Sokrata: Štetinův úder rukou do Poznarova břicha jim, jak se zdá, nějak unikl.)

    • Re: DK FAČR

      Sokrates55 (přítel SN)     před 7 lety 31.10.2017 16:53 |  
      9 0

      Já vím příteli a k tomu Bořilovu předvolání už neříkám nic. Když nedostal ŽK na Slovácku, posvítíme se něj jinak, že....
      Radši to už komentovat nebudu, abych tady nevytvářel fámy či nefabuloval. Komise je výborná ba dokonce nestranná a mi ubrečenci si jí vůbec nezasloužíme.......... :-).
      Sokrates55

      • Re: DK FAČR

        bongor     před 7 lety 31.10.2017 21:49 |  
        0 1

        Tak soudruhu Sokrate, přiznej,že jsi byl pomýlený ale že už jsi prozřel a vidíš,jaká je ta komis skvělá.

        • Re: DK FAČR

          Dobi     před 7 lety 31.10.2017 22:26 |  
          2 1

          Je to takové Poučení z krizového vývoje v českém fotbale, jak by jistě nakoktal soudruh Biľak, kdyby se už nesmažil v pekle! Ale místa tam prý mají dost, pravil na Facebooku Lucifer, když viděl fotku Berbra...

    • Re: DK FAČR

      Mike     před 7 lety 31.10.2017 18:12 |  
      1 0

      Proc nejednali po minulem kole ? Dostal by treba 2 zapasy a na Plzen by byl volny. Ono je to nekde v radech, ze se tyden ceka ? At se potom na FACR nedivi, ze jejich duveryhodnost je nula.

      • Re: DK FAČR

        Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 31.10.2017 22:37 |  
        3 2

        Kdyby dostal stop na dva zápasy tak bude chybět v zápasech Slovácko, plzeň.
        Bořil se poslední dobou chová zbytečně agresivně a když mu to nedokáže vysvětlit trenér nebo jakýkoliv jiný hráč, aby svoje emoce krotil, tak snad mu to otevře oči a začne se zase starat o hru a ne o zbytečnou agresivitou, kterou nepomůže jak sobě, tak týmu.
        Jak se mi nelíbí občasná nasranost Škody, který se vzteká na všechny okolo, i když sám nehraje nejlépe, tak mi také vadí poslední zápasy agresivita Bořila.

        • Re: DK FAČR

          Mike     před 7 lety 01.11.2017 05:43 |  
          1 1

          Proto jsem psal 2 zapasy, dostal by Pohar s Jihlavou a Slovacko, na Plzen by byl volny. Kdyby nebyl Pohar, tak ho projednaji minule, a dostal by prave Slovacko a Plzen, jenze to se FACR jaksi nehodilo.

          • Re: DK FAČR

            Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 01.11.2017 08:43 |  
            0 0

            Na konspirační teorie vedeš prozatím 1:0 :-), ale opravdu se DK schází každý týden a přehlédli to týden minulý a řešilo se to až teď?

  18. Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

    akiberg     před 7 lety 31.10.2017 16:54 |  
    1 0

    OT -- omlouvám se komentář mimo téma, ale nabízím 1 lístek na Villareal sektor 113...bohužel musím pracovně do zahraničí, takže nemohu na stadion...pokud by měl někdo zájem, nechám jej za 450 CZK..

  19. MNN

    akovalda     před 7 lety 31.10.2017 22:01 |  
    0 0

    Frankofonní slávisti, rozumíte tomu poslednímu instagramovému příspěvku MNN, ve kterém jsou nějaké řeči o Dortmundu?? O čem je tam řeč? Díky :-)

    • Re: MNN

      pevek     před 7 lety 01.11.2017 16:53 |  
      0 0

      Vypada to jako nejaky darek od nejakeho fanouska. Na tom napise je napsano "Ici c´Dortmund" tedy v podstate "Tady je Dortmund". (Ekvivalent toho je "Ici c´est Paris" co ma PSG napsano v Parku princu. A MNN na to pise: Dekuji za takovou poctu. Nasledne hashtagy: francouzsky je jen ten prvni, ktery zni "pocten". Co to dava dohromady za smysl uplne nevim...

  20. Rozhodčí ve 12. kole - Dohráno plus

    belmis (přítel SN)     před 7 lety 31.10.2017 22:54 |  
    7 0

    Nikdy mě nenapadlo, že mě někdo nebo něco donutí v pětačtyřiceti nahrát video na youtube. Ale vzhledem k tomu, že na netu již tato část pořadu Dohráno plus není, dávám sem odkaz na video, které jsem nahrál mobilem z O2 TV. Moc se omlouvám za amaterismus a špatnou kvalitu, ale nevím, jak nahrát do pc video z O2 TV.

    Pochopím chyby rozhodčích, ale nemůžu pochopit vyjádření komise rozhodčích, kteří si videa mohou u kafíčka prohlížet hodiny.

    Netvrdím, že naší Slavii řežou, tvrdím jen, že Plzni pomáhají a za sezónu to může klidně 7-9 bodů může být.
    Komice je pro mě naprosto nevěrohodná. Zvuk je hrozný, ale poslouchejte pečlivě Mlsnu, posuďte sami.
    https://youtu.be/x0K5mcv4Ep0


    Jinak v závěru sestřihu zákrok Bakoše v poslední minutě nastavení, kdy rozhodčí nepíská. Nebyl to horší zákrok než na Limberského?
    http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-1-liga-rocnik-2017-18/310981/cely-sestrih-jihlava-plzen-1-2-obrat-v-nastaveni-zaridil-bakos.html

    • Re: Rozhodčí ve 12. kole - Dohráno plus

      Robinator     před 7 lety 01.11.2017 09:53 |  
      2 0

      to je hnus, co se tu děje..mělo by se to začít řešit, veřejně o tom mluvit v novinách, televizích..jak to tu Plzeň podplácí..
      a Berbr se směje..

      • Re: Rozhodčí ve 12. kole - Dohráno plus

        Boss82     před 7 lety 02.11.2017 11:23 |  
        3 0

        Často se tu komise rozhodčích a rozhodčích zastávám, ale tady mám pocit, že si pan Mlsna před rozhovorem něco šlehnul.

        Jestli je faul Wagnerovo ministrčení do Limberského, jak může nebýt faul to vražení do Holendy? Ano, drcnutí ramenem do lopatky pravidla skutečně povolují, ale dle tohoto rozhovoru to vypadá, že pan Mlsna neví, co to je rameno a co zbytek ruky.

        Správně pak upozorňuješ na situaci ze závěru zápasu Jihlava - Plzeň, kde se jednalo o téměř totožnou situaci, jako v zápase Karviná - Plzeň a kde se o faul na jihlavského hráče kupodivu nejednalo.

        Zatím jsou to jen ojedinělé situace (které navíc vedli k rozhodujícím brankám nepřímo a víceméně náhodou) a je jich velice málo na to, abych tu vykřikoval, jak rozhodčí Plzeň tlačí. Nicméně nepřesná pravidla a nejednotný metr rozhodčích se stávají stále větším a větším problémem.

        Pokud chce komise rozhodčích rozptýlit spekulace o své náklonnosti směrem k Plzni, měla by si v tomto urychleně pořádek a neobhajovat výroky rozhodčích nesmyslnými vyjádřeními, jako je tento rozhovor pana Mlsny.

        • Re: Rozhodčí ve 12. kole - Dohráno plus

          Boss82     před 7 lety 02.11.2017 11:24 |  
          0 0

          To měla být reakce na Belmise.

        • Re: Rozhodčí ve 12. kole - Dohráno plus

          belmis (přítel SN)     před 7 lety 02.11.2017 12:21 |  
          1 0

          Máš pravdu, ale těch situací je víc. Nemám čas si projít všechny zápasy Plzně. Jen mě teď napadá, že měl myslím Liberec kopat penaltu proti nim. Za jasně rozhodnutého stavu. Kdyby jí pískl, nic by se nedělo. Bylo pár minut do konce zápasu. Ale jen mi to celé potvrzuje slova jednoho rozhodčího před několika lety,že může pískat rovinu, ale nesmí Plzeň poškodit, jinak si nezapíská.
          Určitě tady je někdo z lepší pamětí, kdo uvede několik dalších sporných situací s rozhodnutím ve prospěch Plzně.

          My i sparta to máme cca fifty fifty, pak jsou týmy ze spodku tabulky, které to mají jako Plzeň, jen v opačném gardu.

          Takhle to bohužel zatím vidím já.

    • Re: Rozhodčí ve 12. kole - Dohráno plus

      japhy     před 7 lety 01.11.2017 10:49 |  
      5 0

      Je to dost šílený. A k Jihlavě si ještě můžeš přičíst stažení na půlce jen za žlutou, to se taky jen tak nevidí. Už se mi chce zase zvracet :(
      Pořád se tu ale najdou sebemrskači, kteří při ukazování prstem na Plzeň nám hned připomenou situace otočené v náš prospěch. Ano, byly, ale zároveň není problém vyjmenovat ty proti nám. Prostě jednou tak, podruhé jinak. Statistika. Jen jeden tým to má jednou a napořád tak :)

      • Re: Rozhodčí ve 12. kole - Dohráno plus

        belmis (přítel SN)     před 7 lety 01.11.2017 11:27 |  
        2 0

        Je to prostě hrozný, když Mlsna z komise rozhodčích se nestydí po prozkoumání videa tvrdit, že obránce Brna "RAMENEM" vrazí dovoleným způsobem do lopatky..... a ještě to slovo "Ramenem" zdůrazní. Zavedení videa fotbal v takovém případě nezachrání. Jen budou uznány góly (jako např. ten náš v derby) a nebudou uznány góly z ofsajdů.

        Ale penalty a karty si stejně budou vykládat po svém a dál budou dělat z lidí blbce.

        • Re: Rozhodčí ve 12. kole - Dohráno plus

          Martin 58     před 7 lety 01.11.2017 11:57 |  
          2 0

          Pro mě jen těžko uvěřitelné slovní eskamotérství Mlsny, odkud se vůbec vzal. Všechny tři situace (Wagner, Holenda, Šural) posouzeny přesně naopak. Rozhodčí navíc většinu hráčů znají a mohou předvídat, jak se zachovají. Šural je tímhle držením soupeře na začátku souboje pověstný, Královec tu ruku držící na zádech dres Ostraváka musel i vidět.

          • Re: Rozhodčí ve 12. kole - Dohráno plus

            belmis (přítel SN)     před 7 lety 01.11.2017 12:27 |  
            0 0

            Tak, tak, Mlsna se zbláznil. Co se týče sparťanké pentle. Hlavní jí podle mě ani pískat Šuralovi nechtěl, pískl to až na pokyn pomezního. Tato penalta být neměla, ale zrovna tuto bych odpískanou dokázal pochopit, jelikož pomezní Šuralovo držení nemusel vidět a hlavní zase v ten okamžik netušil, co tak zásadního zase vidí pomezní, který tvrdil, že pentle byla :-)

    • Re: Rozhodčí ve 12. kole - Dohráno plus

      Boss82     před 7 lety 02.11.2017 11:26 |  
      0 0

      Chtěl jsem zareagovat a omylem jsem dal svůj komentář pod Robinatorův příspěvek. Můj názor tedy najdeš tam - je to rovněž v tomto vlákně.

  21. Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

    malan (přítel SN)     před 7 lety 31.10.2017 23:25 |  
    5 2

    OT: je zajimave sledovat jak je Anderlecht v LM za trhaci kalendar. Kdyz vezmu nase lonske stretnuti s timto souperem, vkrada se cloveku otazka, jak bychom se v teto soutezi prezentovali my..

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      Jakob     před 7 lety 01.11.2017 00:57 |  
      4 0

      To nejde takhle přece porovnávat. Po zápase s Anderlechtem bys asi netipoval remízu na Villarrealu. Ale v Bruselu už určitě přemýšlí jestli by pro jejich tým nebylo lepší hrát evropskou ligu, jako tady místní odborníci :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      Mike     před 7 lety 01.11.2017 05:46 |  
      2 0

      Vezmi si treba 2 remizy Karabachu s Atletikem, to zase vsechno vyvraci, ze bychom byli v LM za kasparky.

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      Jachym     před 7 lety 01.11.2017 09:14 |  
      0 0

      Každý zápas je jiný, míč je kulatý a začíná se od 0:0...

      • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

        malan (přítel SN)     před 7 lety 01.11.2017 10:09 |  
        0 0

        Tak určitě, jak říkám, tomu štěstíčku se musí jít naproti.

        • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

          Jachym     před 7 lety 01.11.2017 10:26 |  
          0 0

          A uvidíme na co to bude stačit. Hlavně si jdeme takové zápasy užít.

          • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

            malan (přítel SN)     před 7 lety 01.11.2017 11:22 |  
            1 0

            Musíme jít do zápasu s tím, že chceme vyhrát, hraje se 90 minut, musíme být silní v koncovce a v závěru si to pohlídat.

            • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

              martyni (přítel SN)     před 7 lety 01.11.2017 13:31 |  
              0 0

              Jak rikam, hrat ze zajisteny obrany vepředu si počkat na nejakou standardku..

              • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

                Jachym     před 7 lety 01.11.2017 14:07 |  
                0 0

                Nesmíme je nechat kombinovat, jsou silní na míči a mají obrovskou kvalitu vepředu...

                • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

                  malan (přítel SN)     před 7 lety 01.11.2017 14:58 |  
                  0 0

                  Důležitý je neinkasovat a naopak brzy vstřelit branku. Oni to pak otevřou a bude prostor pro brejky.

                  • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

                    Jachym     před 7 lety 01.11.2017 15:11 |  
                    1 0

                    Musíme jezdit po zadku. Taky doufám, že nás diváci poženou dopředu. Pak se může stát cokoli.

                    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

                      malan (přítel SN)     před 7 lety 01.11.2017 15:26 |  
                      0 0

                      Ano, diváci jsou dvanáctým hráčem. Bude to brizantní souboj.

                        • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

                          pevek     před 7 lety 01.11.2017 16:55 |  
                          0 0

                          Tak ja myslim, ze kdyz zadny gol nedostaneme a jede vstrelime, tak musime vyhrat ( (c) Petr Cech)

                          • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

                            knl66 (přítel SN)     před 7 lety 01.11.2017 23:20 |  
                            0 0

                            Tak určitě, jak říkáte. Prostě musíme jezdit po zadku a žrát trávu.

                            • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

                              afro     před 7 lety 02.11.2017 08:32 |  
                              0 0

                              Když nepovedeme po poločase 2:0 , tak můžeme pomýšlet na vítězství.

                              • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

                                belmis (přítel SN)     před 7 lety 02.11.2017 08:52 |  
                                0 0

                                Tak určitě, ale musíme hrát stále aktivně

                                • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

                                  martyni (přítel SN)     před 7 lety 02.11.2017 10:12 |  
                                  0 0

                                  Kdyz v polocase povedeme 1:0 a nedostaneme gol, vyhrajeme. (c) Martin Penicka:)

  22. Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

    bLeed     před 7 lety 01.11.2017 07:50 |  
    0 0

    omlouvám se za OT, ale bohužel kvůli jistým okolnostem nemůžu jít na zápas s Villarrealem, proto nabízím svůj lístek do sektoru 114, cena 890,-.

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      bLeed     před 7 lety 02.11.2017 08:24 |  
      0 0

      na ceně se můžeme domluvit na té mi nezáleží, ale byla by škoda lístek nevyužít.

  23. Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

    Teera     před 7 lety 01.11.2017 07:59 |  
    1 0

    Ahoj, pridam se k OT nabizeni listku. Za 400 kč přenechám na zápas s villarrealem lístek do sektoru 203. predani pred zapasem. diky :)

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      VincentVega     před 7 lety 01.11.2017 14:06 |  
      1 0

      Příhoda záruka roviny, lepšího těžko hledat, když udělá chybu tak ne úmyslně, ale asistenti tam je to bída.

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      zeleznik2     před 7 lety 01.11.2017 17:32 |  
      0 0

      Tak snad to dopadne pro nás dobře...

  24. Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

    zeleznik2     před 7 lety 01.11.2017 17:35 |  
    1 0

    Sport hodnotil takto:

    Laštůvka 6 - Bořil 6, Jugas 7, Frydrych 6, Sobol 5 - Hromada 6, Souček 6 - Van Buren 7 - Hušbauer 5, Danny 6 - Škoda 6.
    Sýkora 6, Zmrhal 5, Necid nehodnocen.

    Střely na bránu: 4:13
    Rohy: 4:2.
    Liga fanoušků: 6:5,
    Hráč utkání: Mick Van Buren...

    Jen pro informaci Robert Hrubý hráčem zápasu na Letné, dostal 8.

  25. APOEL

    Mike     před 7 lety 01.11.2017 22:45 |  
    6 0

    Tak APOEL uhral 2 remizy s tymem, ktery vedl do minuleho vikendu Bundesligu. On zase asi tak slaboucky nebyl.

    • Re: APOEL

      Boss82     před 7 lety 02.11.2017 11:27 |  
      0 0

      Tohle tady tvrdím už hodně dlouho! Jsem rád, že si toho všiml také někdo další.