Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - Villarreal - Slavia 2:2

Slavia si odváží cennou remízu z půdy silného španělského Villarrealu a skupinu Evropské ligy má po polovině odehraných zápasů skvěle rozehranou.

Za prvé, včerejší zápas byl pro nestranného diváka a ostatně i pro fanoušky velice pohledný. Za mě skvělá podívaná a jednoznačně nejatraktivnější zápas Slavie v této sezoně (a možná i za delší dobu). Za druhé, soupeř byl strašně silný a hrál vynikající fotbal. Přiznám se, že jsem od Villarrealu čekal hodně, ale mé představy jeho hráči ještě překonali. Rychlý a dynamický moderní fotbal a skvělá práce s míčem u fotbalistů ve žlutém. Podle mě šlo o ještě těžšího soupeře, než byl loni Anderlecht. A o to víc jsem rád, že Slavia uspěla.

A proto konečně zatřetí, Slavia náročnou misi ve Španělsku zvládla a byť byla místy pod velkým tlakem, tak se prezentovala srdnatým výkonem, kterému nechyběla ani odvaha a kvalita směrem dopředu. Vstup do utkání jsme měli vynikající a po dvou krásných akcích (hlavně ta druhá byla "top"!) jsme vstřelili dvě branky. Takovou produktivitu si nechám líbit! Jedinou výtku lze mít ke dvěma slepeným brankám domácích. Přeci jen jsme jen soupeři nabídli až příliš lacino vlastními chybami a on je nemilosrdně potrestal. Na druhou stranu ale naši hráči zvládli vyřešit spoustu těžkých situací v obraně a Villarreal se po půli ještě zlepšil. Přiznám se tedy, že bod beru za zlatý a myšlenky na ztracené vedení si moc nepřipouštím. Upřímně, domácí hráli výborně a na víc než bod to včera nebylo. I za něj ale tleskám!

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Jan Laštůvka - 6 - V první půli měl minimum práce, bohužel před předstávkou ze dvou velkých šancí hned inkasoval dva góly. Ale s ani jedním nemohl vůbec nic dělat. Ve druhé půli si na začátku připsal jedinou chybu, když špatně vyrazil centr a na brankové čáře ho museli zastoupit Jugas s Frydrychem. Pak už ale chytal výborně. Dobře vytěsnil střelu Baccy po průniku naší pravou stranou obrany. Jistě pokryl i několik dalších centrů.

Michal Frydrych - 6 - Ukázal, že směrem dopředu zvládne dobře kombinovat, když u krásné akce při našem druhém gólu ukázkovou přihrávkou uvolnil Sýkoru. V první půli na místě krajního obránce dobře bránil, chyboval ale při druhé inkasované branky ve středu hřiště, kdy dal Baccovi až příliš mnoho prostoru. Tam měl být mnohem důraznější, ale možná spoléhal na to, že míč odehraje Jugas. Ve druhé půli se kvůli zranění Deliho musel přesunout na stopera, kde v nelehké úloze obstál.

Jakub Jugas - 6 - V Borisově vyhořel, o pár měsíců později na mnohem žhavější půdě Villarrealu obstál dobře. Tento vývoj jen ukazuje, jak se postupně Jugas sžívá s novým angažmá a jak se začíná stávat oporou a jistotou zadních řad. Včera hrál celkově velice dobře, ke konci si dokonce připsal i útočný výlet. Výrazněji v zápase chyboval jen jednou, bohužel šlo o velkou chybu, kdy netrefil míč a Bacca následně vyrovnal. I tak ale Jakubův výkon hodnotím kladně.

Simon Deli - 6 - Kvůli zranění odehrál jen první půli. Vedl si v ní velice dobře a několikrát dobře zasáhl proti nebezpečným situacím soupeře. Jeho odstoupení se zdálo být jako velká rána pro šance Slavie na úspěch, ale Frydrych zaskočil více než dobře. Simon má v sezoně opakovaně zdravotní problémy, tak nelze než doufat, že nejde o nic vážného a že naši oporu uvidíme brzy (nejlépe už v neděli!) zpět na trávníku.

Eduard Sobol - 5 - Velice dobrým centrem vrátil míč zpět do vápna a přihrál Necidovi na úvodní branku. Stinným momentem byla inkasovaná branka na 1:2, kde zaspal právě Sobol. Z mého pohledu akci špatně vyhodnotil a v těžké situaci pro Zmrhala se až příliš optimisticky vytáhl a následně vzadu chyběl. I jinak měl v obraně horké chvilky s bráněním výborných hráčů domácích. Těžký soupeř, kterého v naší lize nenajdeme, ukázal, že Sobol je přeci jen kvalitnější směrem dopředu než dozadu.

Jan Sýkora - 7 - V úvodu dlouho čekal na přihrávku, až ho přeskočil hráč soupeře a málem z toho byla šance. To byl ale jeden z mála nepovedených Sýkorových čtvrtečních momentů. Jinak zahrál velice dobře a patřil k našim nejaktivnějším hráčům. Nebál se vyvézt míč a podržet ho. Skvěle taky našel Dannyho při naší druhé brance. Je vidět, že je delší dobu zdravotně fit a jeho forma jde nahoru!

Tomáš Souček - 7 - Před zápasem jsem si říkal, že ztráta zraněného Ngadeua pro nás bude velmi citelná. V zápase se to naštěstí až tak nepotvrdilo, protože Souček odehrál výborný zápas a do značné míry (ne-li úplně) našeho klíčového hráče nahradil. Tomáš si vedl velmi dobře v obranných soubojích, dařila se mu i rozehrávka a udržení míče. Pár chyb by se sice našlo, ale celkově patřil mezi naše tři nejlepší hráče v tomto zápase a velmi příjemně svým výkonem překvapil. Tak by měl hrát reprezentant!

Jakub Hromada - 6 - Po vážnějším zranění z léta se do sestavy Slavie zapojuje postupně. Zatím byly Jakubovy výkony nenápadné, kdy nezklamal a své si odvedl, ale výrazněji nezaujal. S Villarrealem se mu ale zápas povedl a předvedl dosud svůj nejlepší výkon v sešívaném dresu. Nebyl sice tolik výrazný jako Souček, ale odehrál poctivý zápas, kdy vyváženě přispěl k obrannému i útočnému snažení svého týmu. Dostal se i do jedné nadějné možnosti, ale v těžké a poněkud akrobatické pozici nedokázal zakončit přesně.

Danny - 8 - Již před několika měsíci jsem psal, že bych si Dannyho spíše uměl představit ve středu pole, přičemž na krajích by byla rychlá a typická křídla. Tento scénář trenér Šilhavý poprvé vyzkoušel na Villarrealu a myslím, že to fungovalo více než dobře! Danny z mého pohledu odehrál vynikající zápas (asi nejlepší po svém příchodu do Slavie) a byl naším nejlepším hráčem. Suverénním způsobem proměnil svou šanci, kromě toho ale hrál po dobu celého zápasu s velkým přehledem, dobře rozehrával a udržel hodně míčů, čímž poskytl vítaný oddych přetížené obraně. Navíc na svou osobu vybojoval velké množství faulů. Budu jen rád, když Danny ve středu zálohy již zůstane.

Jaromír Zmrhal - 4 - Jestli se někomu v povedeném zápase nedařilo, tak to byl Zmrhal. Hned v úvodu dobře prošel do vápna, ale nesmyslně upadl po malém kontaktu. Před první inkasovanou brankou ztratil míč, ale bylo to v těžké situaci a na soupeřově polovině. Spíš si myslím, že tam byla chyba v přílišném vysunutí obrany v nejisté situaci. Jinak ale Zmrhal vidět nebyl. Dopředu se mu nedařilo, naopak dozadu hrál poctivě jako zbytek mančaftu. Celkově nelze než konstatovat, že ani včera nevybředl ze své dosavadní sezónní bídy.

Tomáš Necid - 6 - Vstřelil náš první gól. Nebyla to úplně těžká situace, ale Necid ji zakončil ukázkově. Ve zbytku zápasu to měl těžké. Často hrál bez míče a snažil se udržet velmi těžké míče. Občas se mu to podařilo, většinou ale přesile podlehl. Celkově ale jeho výkon hodnotím kladně - je to hlavně zakončovatel do vápna a to splnil více než dobře.

Jan Bořil - 5 - Na pozici pravého beka nahradil do druhé půle Frydrycha, který se přesunul do středu obrany. Bylo vidět, že soupeř má výrazně vyšší kvalitu než týmy v lize. U nás patří Bořil ke spolehlivým obráncům, proti Villarrealu měl ale velké problémy. Nicméně si myslím, že vše zvládl ještě celkem dobře.

Mick Van Buren - 6 - Nastoupil na závěrečných 25 minut (i s nastavením) a těžkého soupeře se nezalekl. Nebál se hrát, byl aktivní a podržel několik míčů.

Miroslav Stoch není hodnocen, protože hrál příliš krátce.

skupina, 3. kolo - Čtvrtek 19. 10. 2017 21:05

Evropská liga, 2017/2018
2 - 2
2 - 2
Villarreal CF
Villarreal CF

41. Trigueros
44. Bacca

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

18. Tomáš Necid
29. Miguel Danny

Komentáře (84)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - Villarreal - Slavia 2:2

    Ernie     před 7 lety 20.10.2017 11:39 |  
    8 9

    Za mě tedy určitě Sýkora lepší než Danny.

    • Re: Hodnocení slávistů - Villarreal - Slavia 2:2

      belmis (přítel SN)     před 7 lety 20.10.2017 15:09 |  
      4 0

      Dal jsem jim oběma osmičku

  2. Re: Hodnocení slávistů - Villarreal - Slavia 2:2

    Alanor (admin)     před 7 lety 20.10.2017 11:40 |  
    39 0

    Jinak bych se rád vyjádřil k hodnocení "kolegů" ze Sportu. Buď do Slavie úmyslně rýpou, nebo jsou prostě jen blbí a fotbalu nerozumí. Dát našim hráčům po takovém zápase i výsledku naprosto průměrné známky, je ostuda.

    Pro srovnání - Zlín doma remizoval s o třídu horším soupeřem, než jsme měli my (navíc jsme hráli venku), přesto jeho hráči byli mnohdy oceněni až o dvě známky výše. Tím vůbec nechci snižovat výkon Zlína, který prý hrál velice dobře, jen to hodnocení Slavie je tradičně mimo (Mandjeck lepší Ngadeu v derby, lol).

    P. S. Rozhodčí včera výborný.

    • Re: Hodnocení slávistů - Villarreal - Slavia 2:2

      Sracken     před 7 lety 20.10.2017 12:10 |  
      9 0

      Kolegové ve Sportu jsou hloupí lidé, neboť například derby dají nízké známky a ještě nízké hodnocení kvality utkání a třeba duelu Jihlava - Slovácko dají stejnou kvalitu utkání a ještě vyšší známky. Ten deník je nesmyl, to co píšou třeba o cyklistice jsou totální blitky, fotbal to samé. Kdo zná například Gazzettu dello Sport, tak ví, že o sportu se dá psát i hodně kvalitně.

      • Re: Hodnocení slávistů - Villarreal - Slavia 2:2

        Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 20.10.2017 15:03 |  
        0 6

        Když je nazýváš kolegy, tak ty děláš pod Křetínským nebo píšeš pro Babiše a tam do rubiky sport?

        • Re: Hodnocení slávistů - Villarreal - Slavia 2:2

          Sracken     před 7 lety 21.10.2017 20:17 |  
          0 0

          Ani jedno, "kolegové" píše Alanor. Já se ve své profesi věnuji něčemu, co umožňuje financovat jeden německý vesnický fotbalový klub.

    • Re: Hodnocení slávistů - Villarreal - Slavia 2:2

      buri     před 7 lety 20.10.2017 12:25 |  
      1 4

      Ale Ty jsi dal také 10-ti našim jen průměrné známky... myslím si, že 6-stka je průměr...

      • Re: Hodnocení slávistů - Villarreal - Slavia 2:2

        japhy     před 7 lety 20.10.2017 12:32 |  
        6 0

        Průměr je 5.
        A 6-stku si hned píšu do deníčku :) Dno je stále v nedohlednu...

        • Re: Hodnocení slávistů - Villarreal - Slavia 2:2

          JS (přítel SN)     před 7 lety 20.10.2017 12:38 |  
          1 3

          :D

        • Re: Hodnocení slávistů - Villarreal - Slavia 2:2

          Maeden (přítel SN)     před 7 lety 20.10.2017 13:58 |  
          7 1

          Průměr je pět a půl.
          Rozpětí známek je, jak píší alternativně vzdělaní, od 1-ničky do 10-ítky. ;)

    • Re: Hodnocení slávistů - Villarreal - Slavia 2:2

      slamacek (přítel SN)     před 7 lety 20.10.2017 13:09 |  
      4 1

      chtel jsem se tu zeptat odborniku, na hodnoceni Danyho. mel par zbytecnych a nebezpecnych ztrat, ale jako jediny dokazal ne zpomalit, ale dle meho nazoru zklidnit hru, podrzet mic a to i tak kvalitne ze mu tleskalo spanelske publikum v min. v jednom pripade.
      misto pod hrota mu dle meho sedi nejvice a tam bych jej uz nechal hrat stale a necpal na kridle. Mam ovsem Alanore pocit ze uz v jednom zapase hral na teto pozici a zahral velmi dobre. ktery to byl zapas si ale nevybavuju.

      • Re: Hodnocení slávistů - Villarreal - Slavia 2:2

        donford     před 7 lety 20.10.2017 14:14 |  
        0 0

        Jo, s Dannym máš pravdu, ale co pak potom s Hušbym?

      • Re: Hodnocení slávistů - Villarreal - Slavia 2:2

        tomblesk     před 7 lety 20.10.2017 17:10 |  
        2 0

        Já si myslím, že "rychlost" ve fotbale je ošidná ... jedna věc je sprint a v něm zpracování a ovládání balonu, ale jiná věc je rychlost myšlení /reakce atd. a hlavně na vývoj hry, nejen na akci protihráče/ která to předchozí nenahradí zato znásobí. A to je podle mně doslova "zbraň hromadného ničení" ve fotbale pak i krásný moment ...někdo tomu říká cit pro hru, přehled ve hře atd. V každém případě jde o individuální dovednost /vlastnost/ špičkového hráče ...

    • Re: Hodnocení slávistů - Villarreal - Slavia 2:2

      Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 20.10.2017 13:45 |  
      10 0

      Já myslím,. že slabá úroveň Sportu je kombinací několika faktorů. Tak jasně začíná to tím, že žádní Einsteini tam nepracují, pak je potřeba koukat, kdo je majitelem a že vůči jeho hlavním nepřátelům asi nebudou dvakrát vstřícní. Navíc jim to dává Slavia (klub) sežrat bojkotem. A nejhorší je, že tam nepracují žádní profesionálové, kteří by se nad to všechno dokázali povznést a tvořili profesionální objektivní produkt. Myslím, že je to ale zcela typická úroveň současné novinařiny obecně.

      • Re: Hodnocení slávistů - Villarreal - Slavia 2:2

        donford     před 7 lety 20.10.2017 14:24 |  
        3 0

        Ano, dobře jsi to napsal - ...aby vytvořili profesionálí objektivní produkt. Ale toho se zjevně nedočkáme. To je pro ně vzdálené a dobytné, jako pro nás Měsíc. Nejsou to dobří sportovní redaktoři, nejsou to ani většinou slušní pisálkové. Musím říct, že komenty v MF jsou na daleko vyšší úrovni. Nejen ke Slavii, ale i v jiných sportech - zejména z jejich zákulisí. Pane Janego, Podroužku, kdy už se na ta svá hodnocení, komenty a reporty vykašlete a začnete psát třeba o hnoji pro zemědělce? Nebo o volebním hnoji? V tom máte nedostižnou praxi, věřím, že byste i se v tomto tématu cítili jako doma. Hoďte za hlavu sport, hnojná budoucnost je vaše parketa, vaše novinářské štěstí.

        • Re: Hodnocení slávistů - Villarreal - Slavia 2:2

          Jachym     před 7 lety 20.10.2017 15:35 |  
          0 0

          Stále stejná písnička. Výtvory manipulativních sportovních ani politických pisálků nečíst a řídit se vlastním selským rozumem. Perfektní duševní hygiena.

        • Re: Hodnocení slávistů - Villarreal - Slavia 2:2

          w8888     před 7 lety 20.10.2017 15:36 |  
          1 1

          Od Janegy, který do Sportu přišel z webu Sparty, se asi dá těžko čekat něco jiného.

    • Re: Hodnocení slávistů - Villarreal - Slavia 2:2

      Sokrates55 (přítel SN)     před 7 lety 20.10.2017 13:55 |  
      8 1

      Dobrý den Ti přeji Alanore.
      O "Spartu" a jejich hodnocení od "znalců" ala p. Podroužek, Konečný a Janegy tady píšu již několikrát a tentokrát to pan Janega doslova "dorazil". Známka 4 pro Jugase a Hromadu, to už není ani úsměvné :-((.
      Já jsem si ten zápas Zlína pustil a jak říkáš, nehráli špatně. Ale pan Koštuřík (typicky slovácké jméno) to viděl asi přes velmi růžové brýle. Nevadilo by mi, kdybychom hráli špatně, dostali od "Yelow Submarrine" nakládačku, tak ať nás ve "Spartu" roztrhají na cucky. Ale ty bláboly od pana Janegy jsou na úrovni hnoje.
      Jinak s Tvým hodnocením vesměs souhlasím a káva mi při tom čtení obzvláště chutnala.
      Sokrates55

    • Re: Hodnocení slávistů - Villarreal - Slavia 2:2

      tomblesk     před 7 lety 20.10.2017 16:28 |  
      0 0

      Alanore netrap se tím ispartem - tady každý soudný ví, co to je za sebranku ... Tvůj komentář moc dobrý - jen tak dál. A k hodnocení hráčů jen dovětek: já si myslím, že víc to vypovídá o tom, kdo hodnotí ... a nemusí jít rovnou o postavo co má špatný zrak, nepozornost, chvilkové ztmavnutí mysli / básnit dál nehodlám/ ... ona i blbost je sama od sebe dost složitá ... a chtěj k tomu, aby jí rozuměl i sám blbec. tady v Česku jsme měli naštěstí Wericha a tak víme své A my tady na SN hodnocení ispartu v derby jsme snad už spláchli a Plíseň udělala černou práci za nás /i tady je vidět vrtkavost štěstíčka a bohudík ten ispart tím toaletné fakt "pomáhá ze srabu" .. asi i do srabu jiného druhu, což je nám fuk ..././

  3. Jugas

    pinochet     před 7 lety 20.10.2017 11:58 |  
    11 5

    Všimli jste si, že nejméně 3x skokem plavmo ve snaze hlavičkovat minul míč. Za mě by měl být hodnocen hůře než Deli nebo Frydrych, který včera hrál velice dobře a nechyboval. I Osmička pro Dannyho mi přijde vysoká - dozadu se vůbec nezúčastní a i některé přihrávky dával pozdě. Sýkora rozhodně nebyl horší.

    • Re: Jugas

      Danny67     před 7 lety 20.10.2017 21:14 |  
      1 0

      Jugy dobrej zápas ale timhle si totálně kazi dojem a jméno. V tech letech plavmo působí jak neohrabany amater. Otázka pro odborníky: Da se jeste v jeho letech zapracovat na rychlejsim pohybu, koordinaci?

  4. van Buren

    Dresco     před 7 lety 20.10.2017 12:00 |  
    12 0

    Hodne se mi libil van Buren, kdy po svem prichodu udrzel dost micu, obesel nekolik protihracu. Proste to zbrkle neodkopaval, telem si udrzoval pozici a bud rozehral nebo byl faulovan. Dobre stridani od Jardy, to jsme v te dobe presne potrebovali.

    • Re: van Buren

      PetCC     před 7 lety 20.10.2017 12:46 |  
      2 1

      Jeden problém, van Buren musí mít po převzetí míče před sebou prostor na rozběh a pak je velice platný. Ale když dostane míč zády k brance, těsně bráněn, tak dost často míč ztratí.
      Proto bylo správné, že nehrál v základu, ale byl připraven pomoct novou silou v závěru zápasu.

  5. Danny veprostřed

    Corfe     před 7 lety 20.10.2017 12:01 |  
    7 4

    Pěkné hodnocení, díky! Taky se mi moc líbil Danny ve středu hřiště a myslím, že pokud bude hrát, tak by tam měl zůstat. Jako univerzálně nejsilnější sestava mi pak krystalizuje toto složení:

    Laštůvka - Bořil, Jugas, Deli, Sobol - Ngadeu/Souček - Sýkora, Hušbauer, Danny, Stoch - Škoda/Necid

    Mrzí mě, že jsme včera neudrželi vedení, přesto před hráči smekám za skvělý zápas a za kombinaci před druhým gólem, to byla lahůdka. Pevně doufám, že ze zbývajících zápasů uděláme 6 až 9 bodů a ze skupiny postoupíme!

    A nebylo by od věci skupinu vyhrát, abychom pak byli při losu 3. kola nasazení :-)

  6. Re: Hodnocení slávistů - Villarreal - Slavia 2:2

    japhy     před 7 lety 20.10.2017 12:04 |  
    4 0

    Pořád si myslím, že i když se obránce vysune v nejisté situaci, měl by být zajištěn tak jako tak.

    • Re: Hodnocení slávistů - Villarreal - Slavia 2:2

      PetCC     před 7 lety 20.10.2017 12:49 |  
      4 0

      Určitě.
      Stačí se normálně dívat v jiných zápasech, jak se tým v takových situacích přeskupuje, aby místo doplnil.

      Takže tady tam měl být jeden z defenzivních záložníků, nebo stoper.
      Ale jak jsem psal včera, možná že tam měl být Deli, ale kvůli zranění tam jít nemohl. To se dá z televize těžko poznat.

  7. .

    japhy     před 7 lety 20.10.2017 12:07 |  
    3 0

    Jestli by měl JŠ v plánu nechat Dannyho uprostřed, tak se Pepa asi těch výzev nezbaví. Halila vyšoupnul a už se na něj mačká další hvězda :)

    • Re: .

      Alanor (admin)     před 7 lety 20.10.2017 12:09 |  
      3 1

      Proti slabším soupeřům mohou hrát klidně spolu.

      • Re: .

        japhy     před 7 lety 20.10.2017 12:33 |  
        1 1

        Nejsem proti, už jsem tu takovou sestavu dával.

    • Re: .

      sicilianbrno     před 7 lety 20.10.2017 14:42 |  
      1 3

      Pepa umí i kraj, někdy se tam musi stahnout, ale hl. mužou se třídat v zápase a rotovat, do středu se stahuje i Stoch i když je určenej na kraj, to samé muže hrát Danny. za mě nejsilnější náš střed je Ngadeu, Hušbauer a pak zleva Stoch, Danny, Sykora. Střídání Buren jako žolík. Takto bych to někdy rád viděl v zápase

    • Re: .

      Tealc     před 7 lety 20.10.2017 15:28 |  
      1 2

      Obávám se, že Pepa může být v klidu, Danny toho moc neodehraje, zdravotně mi přpomíná Rosického. I když bych se samozřejmě rád mýlil..

  8. Re: Hodnocení slávistů - Villarreal - Slavia 2:2

    buri     před 7 lety 20.10.2017 12:18 |  
    6 3

    Nemohu jinak...opět bych všem o stupeň víc, některým o dva...,jen Zmrhalovi za 3...

    • Re: Hodnocení slávistů - Villarreal - Slavia 2:2

      JS (přítel SN)     před 7 lety 20.10.2017 12:23 |  
      27 10

      Já si myslím, že podhodnocený je Sobol. On je nejlepší levý bek, co tu za hodně dlouhou dobu běhá. Velký fyzický fond, dobrá podpora útoku, dobrá technika. Pořád jsme volali po fotbalistech typu Krajčíka a jeden tu právě je. A Alanor o něm napíše, že: „Z mého pohledu akci špatně vyhodnotil a v těžké situaci pro Zmrhala se až příliš optimisticky vytáhl a následně vzadu chyběl.“

      Příliš moc optimisticky se vytáhl? To jako, že měl počítat s tím, že Zmrhal nedokáže rozvinout protiútok a naopak dopředu kalkulovat s tím, že JZ je takový dřevo, že přebere přihrávku a okamžitě se o ten míč nechá připravit? Jinými slovy pokud JZ přebírá míč, raději se všichni obránci držte vzadu a pokud to neuděláte, je to vaše chyba? Podle mě je to k Sobolovi nefér, on je prostě ofenzivní typ opbránce a díky tomu jsme z levé strany konečně velice nebezpeční.

      • Re: Hodnocení slávistů - Villarreal - Slavia 2:2

        Jakob     před 7 lety 20.10.2017 12:31 |  
        3 0

        Výjimečně s tebou souhlasím. Myslím že ty hle přesně od krajních beků chceme. Někdy to prostě nevyjde. A ten jejich kontě jim vyšel parádně.

        • Re: Hodnocení slávistů - Villarreal - Slavia 2:2

          Jakob     před 7 lety 20.10.2017 12:32 |  
          0 0

          Jejich kontr :-)

      • Re: Hodnocení slávistů - Villarreal - Slavia 2:2

        guyincognito     před 7 lety 20.10.2017 12:42 |  
        8 2

        Zcela stoprocentně je odpovědností krajního beka zhodnotit kdy se vydávat do útoku a kdy ne. Sobol musí vidět, že a) Zmrhal je ve složité situaci mezi dvěma hráči soupeře a je riziko že balón ztratí b) ve středu hřiště je pouze Souček, tzn. že ho stačí obstřelit přihrávkou a jeho hráč půjde sám na bránu.
        Jinými slovy, Sobol jistě může útočit, ale ne v situaci kde je hráč před ním podl tlakem a střed neobsazený. Vždyť nahrávající hráč měl na svou pŕihrávku opravdu spoustu času.
        Jinak toto myslím byl příklad "přepínání z útoku do obrany" o kterém často mluví napříklas Klopp. Mám za to, že kdyby trojice Sobol, Souček, Danny rychleji přepnula z módu "útočíme" do módu "musíme okamžitě zastavit brejk", k brance by a největší pravděpodobností nedošlo.

        P.S. když hráč ztratí balón pod tlakem dvou hráčů La Ligy, neznamená to nutně, že je dřevo.

        • Re: Hodnocení slávistů - Villarreal - Slavia 2:2

          tomblesk     před 7 lety 20.10.2017 16:55 |  
          0 2

          S postřehem souhlas, je na místě. Ale rada jak z toho /asi máš zkušenost/, je to spíš návod na "bezpohlavní" hru tak na 0:0 /možná v lepším případě/-. Šachy mám rád, ale do fotbalu moc nepatří ... za to včera byl vidět i za naší účasti hezký fotbal a za to jsem rád. Když výsledek nepotěší, aspoň hra má ukázat charakter mužstva, a ten už snad - po dlouhé době, - zaplať pán bůh - už máme . Ať to vydrží./

      • Re: Hodnocení slávistů - Villarreal - Slavia 2:2

        JSat (přítel SN)     před 7 lety 20.10.2017 12:50 |  
        4 1

        Ty jo, huba mi upadne, ale souhlasím :-) Navíc si myslím, že byla chyba buď Hromady nebo Deliho, kteří se tam měli v tu chvíli zatáhnout (viz. dříve omílané zatahování Hušbauera, jak to nikdo nechápal - tak to je ono, když se někdo nezatáhne :-)).

        Vždycky všichni řeší kdo udělal tu poslední chybu, ale průšvih nastává už před tím. Sobolovi bych naopak vyčítal druhý gól, kdy nejdříve špatně odkopl a následně zaspal a nevysprintoval na offside lajnu. Ale přes tuto chybu zahrál dle mého velmi kvalitně a z dlouhodobého hledicka je to opravdu dlouho nejlepší levý bek u nás...

        • Re: Hodnocení slávistů - Villarreal - Slavia 2:2

          PetCC     před 7 lety 20.10.2017 12:59 |  
          4 0

          Jo, ten druhý gól, to bych řekl, že byla jistá nezkušenost, odkopnout to do hřiště tak blízko branky. A vcelku chyba, i když tam bylo ještě dost šancí gólu předejít.

          Ale ten útočník to kopnul naprosto dokonale. Kdyby naši hráč vystřelili alespoň jednou ze tří střel takhle, tak máme v lize průměr minimálně tři góly na zápas.

          • Re: Hodnocení slávistů - Villarreal - Slavia 2:2

            JSat (přítel SN)     před 7 lety 20.10.2017 13:03 |  
            1 1

            S tím souhlasím. Ale myslím, že zásadní byl opravdu ten návrat a neuzavření offsidové pasti. Z opakovaček je to fakt dobře vidět, i to je dílem nezkušenost s naším systémem, ale prostě škoda. Že pak centrující a střílející hráči ukázali extratřídu, o tom není pochyb a právě proto bych to tolik nepředhazoval Frydrychovi s Jugasem, k tomu souboji už spíš nemělo vůbec dojít :-)

      • Re: Hodnocení slávistů - Villarreal - Slavia 2:2

        sicilianbrno     před 7 lety 20.10.2017 14:48 |  
        5 3

        Celkove je nejlepší levý bek, ale včera ti to moc neprodal a zaslouženě pruměr. Od 60min už mu došla fyzička, což se ani nedivim při jeho stylu aktivního běhání. A zbytečně při druhém golu zustal na urovni pomezního (dva metry blíž k brance než utočici hráč Vilarealu), jinak by jejich hráč byl v ofsajdu.
        A ta tvá averze ke Zmrhalovi a Škodovi je tak zřejmá, že si až říkám, co proti nim osobně máš. Když se nedaří (což byl u Zmrhala včera připad) tak nadáváš, když Škoda nebo někdy i Zmrhal by zahrali skvěle podle ostatních tak sem raději nepřilezeš, abys je chtě nechtěl musel chválit...zvláštní

        • Re: Hodnocení slávistů - Villarreal - Slavia 2:2

          JS (přítel SN)     před 7 lety 20.10.2017 21:08 |  
          1 7

          Já chtě nechtě nikoho chválit nebudu. Moje názory na ty hráče jsou dlouhodobé, není to o jednom povedeném nebo jednom nepovedeném výkonu:

          Zmrhal na to podle mě nemá, to, že se párkrát ukopne a náhodou ten míč trefí dobře vyvažuje mnohem četnějšími případy minel, nesprávně zvolených řešení a nedostatkem techniky. Popř. v lepším případě je „jen“ neviditelný. Pokud měl formu v minulém ročníku, opustila ho někdy koncem jara a od té doby je jakový. Podle mě to technicky ani mentálně není konkurenceschopný hráč pro Evropu.

          Škoďák je pro mne ambivalentní hráč, mnokrát nás vytáhl z bryndy a uznávám, že z toho dřeváka, co k nám přišel z Bohemky, se vypracoval v platného hráče. Ale momentálně byl také v útlumu, a více jsem ho viděl vztekat se po prohraných hlavičkových soubojích, než se radovat z gólů či asistencí. Škoda navíc reprezentuje pro mě nesympatický Kollerovský styl fotbalu „vše na věž vepředu“. Mám raději techničejší hráče, což je samozřejmě čistě osobní preference. Právě v práci s balonem je z mého úhlu pohledu Škoďák také slabší. Je vidět, že vyrůstal a do dospělosti hrál pouze ve spodku ligy a jeho přednosti jsou prostě jiné. Mám pocit, že hlavně kvůli němu jsme loni na jaře hráli dost nekoukatelný fotbal, protože jeho přítomnost vyzývá k nákopům a statičtější hře, když mají hráči v hlavě „narvi to dopředu, Škoda se o to popere“.

          Ano, když vidím JZ, jak kazí jeden balon za druhým, tak ho asi chválit nebudu. Nebo donekončna trpělivě čekat, kdy se konečně ukáže...

          • Re: Hodnocení slávistů - Villarreal - Slavia 2:2

            Novasinho     před 7 lety 21.10.2017 12:14 |  
            1 0

            Jen k tomu Škoďákovi, že jeho práce s balónem je slabší, jistě si vzpomínáš na jeho gól v derby na letný, jak tam položil několik hráčů a zavěsil, nepřijde mi, že by byl s míčem slabší, jak píšeš, ty máš spíš některé naše hráče takto zaškatulkované a nic a nikdo s tím nic neudělá... Ale je to, jak píšeš, tvůj názor, když je napsán slušně, tak ti ho neberu.

            • Re: Hodnocení slávistů - Villarreal - Slavia 2:2

              JS (přítel SN)     před 7 lety 22.10.2017 18:29 |  
              0 2

              Jo. A taky jsem viděl, jak mohl jít teď s Libercem sám na brankáře nebo přihrávat pod sebe do vápna a místo toho si dal sám sobě housle. Škoda prostě žádný zalzračný technik není. Jednou za čas mu to vyjde, ale jinak je to nanic. Má prostě jiné přednosti.

  9. Re: Hodnocení slávistů - Villarreal - Slavia 2:2

    Billy01     před 7 lety 20.10.2017 12:23 |  
    39 0

    Tak ještě teď čekáme na letadlo v Miláně a ikdyž sme od konce zápasu prakticky na cestě, tak naše radost a spokojenost je veliká! Hráči podali super výkon proti opravdu silnému a vyspělému soupeři cený bod! Jediné co mě a mým kamarádům trochu zkazilo dojem ze zápasu, byla skupinka tupých slávistických fans v sektoru hostí! Jejich chování k ostatním fanouškům byla neskutečná! Místo toho, aby si pověsili svojí "vlajku" tam kde pak měli odkrytý výhled na rozdíl od ostatních! Tak při výtce mého přítele, že ať si to hoši pověsí před sebe, ho odmění napadením a ještě před touto událostí si hrdinové běží pro posily!? Co to jako je!!? Sme Slávisti, kteří také podporují svůj Milovaný klub, všude a když můžeme! Vítka od tohohle dečka, Že se máme koukat na fotbal doma, že tady se fandí a pak před sebou mají výhled odkrytý!? Chlapci chováte se už úplně jako sparťani a někdy i hůře! Jinak všem slušným fans děkuji za super atmosféru!!!!SKS: jo a otázka... Byl si ty čuráku v Astaně , mě opravdu pobavila! Milý hochu jestli si tohle třeba přečteš, tak věz že když sme my jezdili všude za Slavií, tak ti maminka utírala zadek a nebo si spíš nebyl ještě na světě!

    • Re: Hodnocení slávistů - Villarreal - Slavia 2:2

      Starej_Eden     před 7 lety 20.10.2017 13:09 |  
      5 0

      V kotli by měla panovat přátelská nálada a atmosféra. Vždyť fotbal je zábava lidi. Je to jako v životě, občas ti starší musí být rozumnější, dívat se na tyhle mladé nevybouřené floutky trochu s nadhledem a úsměvem. Vždyť i jim jednoho dne dojde, že byli hloupí. Minimálně v momentě, až i jim nějaká mladá nevymáchaná huba bude clonit ve výhledu....jinak doufám, že jste si výjezd užil. Co se týče předvedené hry, nemohl jste si vybrat lépe ;-)

      • Re: Hodnocení slávistů - Villarreal - Slavia 2:2

        Travinho     před 7 lety 20.10.2017 17:28 |  
        4 0

        Otázka je jestli nějaký fotbal přes vlajku viděl...

      • Re: Hodnocení slávistů - Villarreal - Slavia 2:2

        sTizz (přítel SN)     před 7 lety 21.10.2017 00:28 |  
        1 0

        To se zdaleka netykalo jen cervenobilych decek..

  10. Re: Hodnocení slávistů - Villarreal - Slavia 2:2

    PetCC     před 7 lety 20.10.2017 12:54 |  
    11 12

    Píšete, že Zmrhal byl slabej, ale on tam měl jasnej úkol a ten plnil.
    Měl se sprintem nabízet pro přihrávky na kraj, ale škoda, že jsme to nebyli častěji schopni využít.

    A to, že není žádný míčový ekvilibrista a ve stoje míč mezi protivníky neudrží, to přece všichni víme.
    On je typ hlavně do rychlých protiútoků, ale ty v současnosti, když hrajeme do uzavřených obran, moc nemáme :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - Villarreal - Slavia 2:2

      malan (přítel SN)     před 7 lety 20.10.2017 14:10 |  
      2 5

      Dobrej pokus..

      • Re: Hodnocení slávistů - Villarreal - Slavia 2:2

        PetCC     před 7 lety 20.10.2017 14:51 |  
        7 1

        Klasika, většina lidí vidí detaily a nevidí celek. To už jsem v diskuzích o fotbale zjistil.

      • Re: Hodnocení slávistů - Villarreal - Slavia 2:2

        malan (přítel SN)     před 7 lety 20.10.2017 22:21 |  
        0 1

        skoda ze nejde videt vas 4 Jaromily, asi bych se pobavil:) Nicmene zajimavej navrh na upravu diskuzi, co admine?

  11. Re: Hodnocení slávistů - Villarreal - Slavia 2:2

    Sešívaný     před 7 lety 20.10.2017 13:58 |  
    11 1

    Sýkora si zaslouží minimálně stejnou známku jako Danny. Byl taky u druhého gólu, hodně se nabízel, byl aktivní. To jeho sólo v druhé půli skoro přes celé hřiště byla fotbalová lahůdka.

  12. Re: Hodnocení slávistů - Villarreal - Slavia 2:2

    Jachym     před 7 lety 20.10.2017 15:21 |  
    12 0

    Známky nikdy moc nehodnotím, ale zarazila mě trochu formulace ke gólu Necida: "Nebyla to úplně těžká situace." Z českých hráčů, respektive hráčů českých klubů, by takto jistě dokázal zakončit málokdo. V tomto zabijáckém instinktu je Necid lepší než Škoďák, ale ten je zase platnější do kombinace. jsem rád za oba a hlavně za to, že snad chytají střeleckou formu.

    • Re: Hodnocení slávistů - Villarreal - Slavia 2:2

      Eskaes     před 7 lety 20.10.2017 16:19 |  
      2 0

      a když si vzpomenu, jak jsem tu v létě Necku nadhazoval jako posilu a dostával za to čočku. No nic. :-)

  13. Re: Hodnocení slávistů - Villarreal - Slavia 2:2

    DF007     před 7 lety 20.10.2017 15:23 |  
    10 3

    Ač mám Simona Deliho hrozně rád a jeho hra krásná na koukání, tak Alanore, v tomto zápase jednoznačně chyboval u prvního gólu více než Sobol. Pokud by nevystoupil do prázdna a situaci odcouval, nevznikla by tak obrovská díra na levé straně. Ale protože Sobol podporoval ofenzivu a Deli se snažil soupeře, na kterého nakonec přihrávka ani nesměřovala, tak jsme měli celou polovinu hřiště odkrytou.

    Jinak s hodnocením souhlasím. Jsem rád, že se dařila Dannymu.

    • Re: Hodnocení slávistů - Villarreal - Slavia 2:2

      mirecek1111     před 7 lety 20.10.2017 15:43 |  
      2 0

      To asi ano, ale já jsem při pohledu na tu situaci přesvědčený, že pokud by toho hráče poté dobíhal právě Deli a ne méně zkušený Sobol tak by tam zřejmě Deli skluzoval ve snaze mu v poslední chvíli vyblokovat střelu. Jako to často dělá. Jde tam vidět, že v tom posledním okamžiku ho Sobol už dohnal a šlo to udělat. Ale taky ho mohl při tom trefit, penatla, červená a bylo by to asi ještě horší.

      Každopádně to nic nemění na faktu, že je Sobol po Stochovi největší letní terno a snad jej v létě vykoupíme. Vzhledem k situaci na Ukrajině a našim možnostem si nemyslím, že by to bylo nemožné. Asi půjde akorát o to, zda si na něj v létě nevzpomene někdo ještě solventnější :)

    • Re: Hodnocení slávistů - Villarreal - Slavia 2:2

      Travinho     před 7 lety 20.10.2017 17:22 |  
      2 1

      Deli podle mého jednoznačně počítal s tím, že se Sobol vrátí rychleji, protože soupeř nebyl dlouho v příliš rychlém pohybu na naši bránu. Potom už to měl velmi těžké.

      • Re: Hodnocení slávistů - Villarreal - Slavia 2:2

        DF007     před 7 lety 20.10.2017 17:29 |  
        1 1

        Pokud s tím počítal, tak to prostě byla chyba. Sobol byl hodně daleko a to vystoupení si mohl odpustit. Stačilo by to odcouvat.

      • Re: Hodnocení slávistů - Villarreal - Slavia 2:2

        Danny67     před 7 lety 20.10.2017 21:11 |  
        2 0

        Souhlasim s Deliho špatným pohybem. Jen bych jeste upřesnil jednu věc. Kdyz Zmrhal ztratil balon red prvním golem, rikal jsem si pro sebe, ze Sobola lituju, leti mu na pomoc pres cely hřiště a ted musí mazat zpatky. Zamerl jsem se na něj a bylo vidět, ze s návratem v první chvíli otalel a zapnul pak az později, kdy uz proste mel na toho hráče ztrátu, která byla rozhodujici
        ..

  14. Re: Hodnocení slávistů - Villarreal - Slavia 2:2

    Eskaes     před 7 lety 20.10.2017 16:22 |  
    3 3

    Uklidněte mě někdo, ale každý pohárový zápas, kde Eda Sobol zahraje, mi ho vzdaluje z našeho týmu. To je plejer!

    • Re: Hodnocení slávistů - Villarreal - Slavia 2:2

      Dresco     před 7 lety 20.10.2017 16:51 |  
      2 0

      Tak on stejne neni nas, ne? Takze az mu skonci hostovacka odejde tak jako tak.

      • Re: Hodnocení slávistů - Villarreal - Slavia 2:2

        smely (přítel SN)     před 7 lety 20.10.2017 17:11 |  
        5 0

        Meli by ho koupit - priorita !!! ( teda , ze tu zase radim...) :-)

      • Re: Hodnocení slávistů - Villarreal - Slavia 2:2

        tomblesk     před 7 lety 20.10.2017 17:30 |  
        4 0

        Konečně správná a pro mně hezká fotbalová diskuse - Nelítáme v oblacích, fotbal je nejlepší po zemi ...
        A tak dodám jen jeden postřeh / nefotbalový/. Pravda plný dům na Villarealu, ale to publikum jak v Národním při monologu tichého hlasu K. Hogera , třeba v Čapkově Bílé nemoci ...Asi tam netrénují na býčích zápasech ... k pověstné španělské horkokrevnost to mělo taky daleko / přikládám to "namlsanosti" z fotbalu- neznám, nevím/.
        A tak doufám, že se v Edenu pochlapíme a i rejpalům do TS doufám, dojde, jak mančaftu pomáhá hlasité a slušné povzbuzení, takže za 14 dní: Všichni, všichni, opravdu ale opravdu všichni v Edenu, ruce na horu a Slavia do toho!!! - celých 90 minut + nastavení - to snad dokážeme ....a do Národního příště a jindy ...

  15. Re: Hodnocení slávistů - Villarreal - Slavia 2:2

    pabi     před 7 lety 20.10.2017 17:11 |  
    11 1

    K údajné chybě Laštůvky: některé situace jsou pro brankáře prostě tak složité, že nemají dobré řešení. Pustit centr před bránu není dobrý nápad, vyrazit ho na vápno taky ne, ale zároveň je tak prudký a tak daleko, že ho nemůže ani chytit, ani vyrazit do méně nebezpečného místa - a ostatně kam v této situaci? Vyražením centru aspoň přerušil akci, jenom měl smůlu, že trefil protihráče - však zkuste přesně zamířit vyražený míč v té rychlosti a ve skoku, a přitom ještě periferně sledovat, kde kdo stojí. A Jugas s Frydrychem pak prostě bránili, to je jejich role, stejně jako brankář chytá, když obránci všechno neubrání. Podle mě tedy žádná chyba, ale těžká situace, kterou se společným úsilím všem podařilo s vypětím ubránit - a pochvala všem třem.

  16. Re: Hodnocení slávistů - Villarreal - Slavia 2:2

    Travinho     před 7 lety 20.10.2017 17:20 |  
    2 1

    Souhlas, jen bych přidal Simonovi.

  17. Re: Hodnocení slávistů - Villarreal - Slavia 2:2

    A.Lima     před 7 lety 20.10.2017 18:06 |  
    12 1

    Zdar konečně u pc :) včerejší zápas jsme si užil škoda posledních 5-ti minut v prvním poločase, ale jinak masaker a nemohl jsme se nabažit hry Dannyho ... to co dokáže, když na něj běží 3 hráči a on si je s lehkostí obejde je něco mimořádného :)

  18. Re: Hodnocení slávistů - Villarreal - Slavia 2:2

        před 7 lety 20.10.2017 18:22 |  
    0 0

    Omlouvám se za OT, ale potřeboval promptně bych znát název songu, kterej se u nás hraje po gólu. Předem díky :))

    • Re: Hodnocení slávistů - Villarreal - Slavia 2:2

      marp (přítel SN)     před 7 lety 20.10.2017 20:46 |  
      4 1

      To je otřesná diskoška :-/ proč nenechali White Stripes...

      • Re: Hodnocení slávistů - Villarreal - Slavia 2:2

            před 7 lety 20.10.2017 22:02 |  
        0 0

        Není to tak zlý, změna je život. Furt lepší než Barbra Streisand od toho kačera nebo jak si říká.

    • Re: Hodnocení slávistů - Villarreal - Slavia 2:2

      Danny67     před 7 lety 20.10.2017 21:20 |  
      0 0

      kungs vs cookin’ on 3 burners - this girl
      Za mě dobra volba, chtelo to zmenu, hodí se... Ikdyž Barbra Streisand byla taky good!

      • Re: Hodnocení slávistů - Villarreal - Slavia 2:2

            před 7 lety 20.10.2017 22:00 |  
        0 0

        Tisíceré díky ;-)

  19. Re: Hodnocení slávistů - Villarreal - Slavia 2:2

    TSeguinTS     před 7 lety 20.10.2017 18:49 |  
    23 0

    Chtěl bych se ještě pozastavit nad výběrem kapitána pro tento zápas. Je to sice maličkost, ale považuju to velmi velmi chytrý tah trenéra - dát pásku někomu, kdo se dorozumí řečí domácího týmu. Bylo to v průběhu zápasu a ve vypjatých momentech vidět, přišlo mi, že rozhodčí dvakrát neváhal písknout faul na Dannyho. Je to sice miniaturní a téměř nevýznamná záležitost, ale opravdu se mi tento tah moc líbil.

    • Re: Hodnocení slávistů - Villarreal - Slavia 2:2

      Jakubisko     před 7 lety 20.10.2017 18:59 |  
      9 0

      Souhlasim 100% :) Bylo videt ze mel velky respekt rozhodciho.

    • Re: Hodnocení slávistů - Villarreal - Slavia 2:2

      Fačín     před 7 lety 21.10.2017 10:51 |  
      9 1

      Mě se ten výběr kapitána líbil i z jiného důvodu. Hrála poměrně mladá sestava, Danny v ní byl jasně nejzkušenější. Navíc už na tiskovce hlásil, jak je připraven a chce bojovat. A kupovali jsme ho (i Altintopa a Rotaně) aby nám pomohl v těžkých zápasech v Evropě proti silným mančaftům. Zatím toho u nás mnoho nepředvedl, tak tady dostal šanci ukázat, že je správným vůdcem a nebyly to jen řeči do větru. A ano, respekt rozhodčího k němu byl patrný. Navíc to mohla být i dobrá marketinková akce, přeci jen, když někdo ze "západu" uvidí nástup na hřiště a kapitánem Slavie Praha je Danny, tak to rozhodně zaujme víc, než kdyby byl kapitánem Zmrhal či Frydrych (nic proti nim).

  20. Re: Hodnocení slávistů - Villarreal - Slavia 2:2

    Jožin     před 7 lety 20.10.2017 20:01 |  
    6 2

    Vyjímečně a nemám z toho radost musím souhlasit s komentářem JS ohledně Sobola ,před časem někdo napsal jestli by nebylo dobré trochu zariskovat ohledně kr.obráncu při hře vpřed a podle ohlasů to mělo velkou pdporu a ejhle Alanor kritizuje podporu utoku jako špatně vyhodnocenou copak tam nejso hráči kteří jistí ,,výlet"obránce,Alanor to uplně popřel tak nevím jestli bránit a nebo být aktivní a vzít to na sebe když to nevyjde

  21. Re: Hodnocení slávistů - Villarreal - Slavia 2:2

    sTizz (přítel SN)     před 7 lety 21.10.2017 00:27 |  
    0 0

    To se bohuzel netykalo zdaleka jen nasich cervenobilych decek..

    • Re: Hodnocení slávistů - Villarreal - Slavia 2:2

      sTizz (přítel SN)     před 7 lety 21.10.2017 22:24 |  
      0 0

      Pardon,to melo byt vyse. Tedka jsem se vratil z vyjezdu,otevrel pivko a koukam na reprizu na CT,snad to dobre dopadne:) Vyjezd byl opravdu super,mala kanka s temi vlajkami,byli jsme den predtim na Barcelone na LM a v kotli Barcy bylo tak 200 lidi.. :)) To bylo velke zklamani,ale videt Messiho,jak si ve vapne povodil ty 3 reky,to bylo neco:)

  22. Re: Hodnocení slávistů - Villarreal - Slavia 2:2

    vlk30 (přítel SN)     před 7 lety 21.10.2017 07:09 |  
    5 1

    Hodnocení není co vytknout,asi jen Edovi bych dal šestku.Jinak by me zajímalo která sestava je vlastně ta béčkova.Jo a Danny to je pán takového plejera jsem u nás snad jeste neviděl, škoda, že není mladší a zdravější.

  23. Re: Hodnocení slávistů - Villarreal - Slavia 2:2

    Slawek     před 7 lety 21.10.2017 08:39 |  
    1 1

    Deli si rozhodně zaslouží vyšší známku, neboť do svého zranění byl skvělý a samozřejmě velikou oporou zadních řad. Co se týče srovnání ohodnocení Zlína a Slávie. Koštuřík je zlínský patriot, kdežto Janega by měl radost, kdybychom dopadli hůře než Sparta.

  24. Re: Hodnocení slávistů - Villarreal - Slavia 2:2

    SvatyBojovnik (přítel SN)     před 7 lety 21.10.2017 18:51 |  
    0 0

    Za mě asi OK, jen Hromada se mi moc nepozdával, každopádně zlepšení na něm je vidět...

  25. 52 150 km bez venkovní výhry

    Petr9608     před 7 lety 22.10.2017 13:20 |  
    2 1

    https://mapy.cz/s/292FE

    Pěkně jsme si zajezdili. Docela by mne zajímalo, zda exsituje člověk, co byl (fanoušek, zaměstnanec klubu) skutečně všude. Od Sevilly po Villareal.

    • Re: 52 150 km bez venkovní výhry

      Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 22.10.2017 15:20 |  
      0 0

      Nepředpokládám, že by byl někdo všude... možná nějaký člen realizačního týmu.