Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Evropská liga

Villarreal - Slavia 2:2

Slavia remizovala na hřišti Villarrealu 2:2 a veze domů velmi cenný bod. Sešívaní nastoupili v pozměněné sestavě bez Hušbauera, Stocha, Škody nebo Bořila, přesto se dostali brankami Necida a Dannyho do dvoubrankového vedení. O to ještě do poločasu sice přišli, ve druhé půli však přes velký tlak domácích neinkasovali.

Trenér Šilhavý postavil do základní sestavy poměrně překvapivě dost hráčů, kteří patří ve Slavii aktuálně spíš na lavičku náhradníků - Frydrycha, Zmrhala, Sýkoru, Hromadu nebo Necida. V sestavě také nastoupil Danny, tentokrát na pozici uprostřed zálohy. Domácí zase šetřili mimo jiné Cedrica Bakambua, aktuálně druhého nejlepšího střelce španělské ligy.

Slávisté vstoupili do zápasu sympaticky, v prvních minutách se soupeři vyrovnali, připsali si i první rohový kop, ze kterého ale zakončení nepřišlo. V šesté minutě centroval Sobol a Necid na balon ve vápně v zajímavé pozici jen těsně nedosáhl. Také druhý roh zápasu kopali sešívaní, míč na malé vápno ale vyboxoval golman Barbosa. Domácí pak ale předvedli, jak jsou kombinačně silní, a drželi dlouhou dobu míč. Když už jej slávisté vybojovali, brzy o něj zase přišli. V blízkosti vlastního vápna ale byli červenobílí zatím úspěšnější a míč do něj prakticky nepustili. První práci měl Laštůvka v 17. minutě, Sýkora udělal velkou chybu a přišel o míč u vlastního vápna, centr Costy pak vyrazil brankář Slavie a zbytek dokonala obrana. Naopak se na druhé straně radovali slávisté! Přímý kop z hloubi pole zahrál Sýkora, defenziva domácích jej odvrátila k Sobolovi, který poslal do vápna další centr, který našel hlavu Necida a ten se nemýlil - 0:1! Brzy nato na druhé straně netrefil míč na půlce hřiště Jugas a Villarreal šel do přečíslení, Soriano ale z hranice vápna daleko minul. O chvíli později jen těsně nedoskočil Bacca na centr zprava. Domácí si vytvořili výraznou územní převahu, ale k šancím se příliš nedostávali, střela Triguerose z velké dálky v 28. minutě za šanci snad ani označit nelze. Co za šanci označit ale lze, je akce Slavie z 29. minuty. Míč putoval od Frydrycha na Sýkoru, který našel zpětnou přihrávkou Dannyho v tutovce, kterou chladnokrevně proměnil - 0:2. Slávisté senzačně vedli na hřišti největšího favorita skupiny už o dvě branky! Obraz hry se po druhé brance vůbec nezměnil, domácí nadále drželi míč a neúspěšně hledali cestu do vápna Slavie. Když to dlouho nešlo, zkusil to z dobrých 30 mterů Rukavina, vedl si podobně jako dříve z podobné vzdálenosti Trigueros. V 41. minutě střílel z rohu vápna Fornals, šibenici ale asi o metr minul. A tak domácí skórovali snad z vůbec první střely na bránu Laštůvky. Zmrhal na půli soupeře ztratil míč a Villarreal šel do brejku, Fornals našel za obranou Triguerose, který se tváří v tvář Laštůvkovi nemýlil - 1:2. A to bohužel nebylo vše, další chybu při bránění předvedl Jugas, který neodhadl letící míč, ten za ním sebral Bacca a o tyč vyrovnal ještě před poločasem na 2:2. Poslední šanci poločasu měli zase slávisté, Sýkora hezky prostrčil na Frydrycha, ten našel přízemním centrem Hromadu, který však netrefil míč ideálně a branku minul. Do kabin se tak šlo za stavu 2:2, ze kterého byli jistě smutnější hostující slávisté.

Do druhé půle už nemohl nastoupit vinou zdravotních problémů Simon Deli, na stopera se tak stáhl Michal Frydrych a na pravého beka přišel Jan Bořil. Hned ve druhé minutě střílel z hranice vápna Guerra, bránu minul. Na druhé straně to z otočky zkusil Necid, tísněn ale také mířil mimo. V 51. minutě nejistě vyrazil centrovaný míč Laštůvka jen před sebe na hranici vápna, odkud dva střelecké pokusy Fornalse zablokovali těsně před brankovou čarou Frydrych a Jugas. Domácí působili o mnoho nebezpečněji než v první půli, Ünal hlavičkoval na malém vápně úplně sám, naštěstí bránu netrefil. V 60. minutě přišel na hřiště Bakambu místo Ünala a okamžitě bylo vidět, že ofenzivní síla domácích se výrazně zvýšila. Hned v prvních dvou minutách po svém příchodu na hřiště byl u třech akcí, které zaváněly nebezpečím pro bránu Laštůvky. Gól pak vyloženě visel ve vzduchu i při dalších akcích, kdy míč létal malým vápnem Slavie. V 68. minutě obrana Slavie zapomněla na Baccu, který šel po rozehrávce od vlastní brány najednou z úhlu sám na Laštůvku, brankář Slavie vyrazil střelu Baccy na roh. Pak ale najednou pro slávisty ubíhaly minuty docela rychle, aniž by si domácí vytvářeli vážnější střelecké příležitosti. Na hřiště postupně přišli van Buren a Stoch a zápas se blížil ke svému konci. Sudí Moen nastavil čtyři minuty a ani v nich si domácí nevytvořili žádnou šanci. Slávisté si tak ze Španělska odvezli velice cenný bod, který je zase o kousek přiblížil postupu do jarní části Evropské ligy. V druhém zápase skupiny porazila Astana doma Maccabi Tel Aviv vysoko 4:0 a dostala se tak na třetí místo tabulky, o bod za Villarreal i Slavii.

skupina, 3. kolo - Čtvrtek 19. 10. 2017 21:05

Evropská liga, 2017/2018
2 - 2
2 - 2
Villarreal CF
Villarreal CF

41. Trigueros
44. Bacca

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

18. Tomáš Necid
29. Miguel Danny

Komentáře (205)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Villarreal - Slavia před zápasem

    Hofo78     před 7 lety 19.10.2017 20:01 |  
    8 14

    Jarda zase míchal...proč nepostaví to nejsilnější...

    • Re: Villarreal - Slavia před zápasem

      Dennis     před 7 lety 19.10.2017 20:03 |  
      7 13

      Já tomu také moc nerozumím. :-( Hušbauer, Rotaň nebo Stoch na lavici... Dal bych tam i Milana místo Necida. Tahle rotace mi zase přijde až zbytečně přepálená...

    • Re: Villarreal - Slavia před zápasem

      quelhar (admin)     před 7 lety 19.10.2017 20:11 |  
      15 3

      Protože hrajeme v neděli s Libercem. Ze stejného důvodu nepostaví domácí to nejsilnější, protože hrají v neděli v poledne s Las Palmas.

      • Re: Villarreal - Slavia před zápasem

        Mike     před 7 lety 19.10.2017 20:34 |  
        0 9

        Jednoznacne sestava vzhledem k lize odpovidajici. Asi bychom prohrali i v te nejsilnejsi, proc plytvat silami v nejtezsim utkani skupiny. Co povis na Plzen, jak dlabe na Evropskou ligu ? Presne jsem to predpokladal, Evropska liga je jim letos za ticheho souhlasu vedeni ukradena. Mit 10 milionu za vyhru v Luzernu nebo 400 za vyhru v letosni lize je rozdil.

      • Re: Villarreal - Slavia před zápasem

        sicilianbrno     před 7 lety 19.10.2017 21:00 |  
        0 17

        a co jako že hrajeme v neděli s Libercem (doma), mě Vilareal nezajimá skym nastoupí, to je jejich věc....že třeba messiho šetří v zápasech, ve kterých o moc nejde, např. Liga mistru proti Olympiakosu, trener mohl nechat odpočivat pár hráčů základu, ale neudělal to...v tomhle Šilhavymu opravdu nerozumím (a tobě taky ne), 2,3 změny proč ne, ale ne to zase celý překopat :-/

    • Re: Villarreal - Slavia před zápasem

      mart     před 7 lety 19.10.2017 23:12 |  
      2 0

      Me se ta sestava taky moc nepozdavala, uvazoval sem jestli to netahaj z klobouku.
      Omyl! Nemel sem pravdu.
      ........ale myslim si, se sem na to konecne prisel.
      Videli jste "Jachyme hod ho do stroje" ?
      Je to jasny!
      Dobias preda Silhavymu kondiciogramy, ... a je to!

      • Re: Villarreal - Slavia před zápasem

        mart     před 7 lety 20.10.2017 11:30 |  
        0 0

        :-), dobry, tak sme se trochu zasmali, .... ALE..... vono na tech statistikach asi nejspis neco bude.
        Vcera sem cetl clanek na BBC Sport (asi jedina cast BBC ktery se da jaks takz verit) a docela sem zaskocenej.
        Nejsem si jist jestli to neni proti pravidlum davat odkaz na clanek, ... a tak to trochu vosulim pro ty, kteri si chtej rozsirit obzor (... a pritom sleduji trochu Premier League a hlavne Burnley a Sean Dyche)
        Slecna Googlova pomuze. "Is Burnley away form down to luck, or a structure and plan?"
        Z Liverpoolu zdravi mart

  2. Re: Villarreal - Slavia před zápasem

    Mikey     před 7 lety 19.10.2017 20:04 |  
    6 14

    Pochopím, že dal do sestavy Frydrycha za Bořila, který odehrál toho až moc bez přestávky, pochopím postavení Necida za Škodu. Ale co nechápu vůbec, že na lavičce je Hušbauer a Stoch, místo nich jsou v sestavě Hromada a Zmrhal.
    K čemu nám je ten Halil? Když ho máme, akorát na lavičku nebo tribunu. To je teda drahé leštidlo sedaček.

    • Re: Villarreal - Slavia před zápasem

      goop     před 7 lety 19.10.2017 20:12 |  
      16 2

      A já už vůbec nechápu, proč nehraje James Dens. To pořád nabírá fyzičku, nebo co?

      • Re: Villarreal - Slavia před zápasem

        Fulham     před 7 lety 19.10.2017 20:33 |  
        11 0

        Hledá KJVCD aby mu vrátil běžky...

    • Re: Villarreal - Slavia před zápasem

      Dresco     před 7 lety 19.10.2017 20:13 |  
      13 0

      Nemuzeme mit zalohu Danny a Halil proti takovemu behavemu a kombinacnimu tymu. Muze hrat jen jeden. Chapu strategii rychla kridla Sykora, Zmrhal a Danny je bude posilat do brejku. Akorat bych si misto Zmrhala dokazal predstavit spis Stocha. Ale mozna uz toho taky ma dost.

    • Re: Villarreal - Slavia před zápasem

      Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 19.10.2017 20:14 |  
      11 0

      Musíš mít na křídlech rychlé hráče, aby stíhali a to Syky a Zmrhy splňují. Danny by dozadu určitě nestíhal, proto hraje uprostřed jako podhrot, Miňo by to splňoval, ale hraje taky pořád, tak pomůže jako žolík.

  3. Re: Villarreal - Slavia před zápasem

    TSeguinTS     před 7 lety 19.10.2017 20:30 |  
    6 0

    Kdyby dneska nastoupil Béřa, tak už by na nás asi poslali antidopingovku nebo doktora s detektorem, zda je to vůbec člověk.

  4. Re: Villarreal - Slavia před zápasem

    qwertz0099     před 7 lety 19.10.2017 20:40 |  
    4 0

    Jakýkoliv bodový úspěch by byl pro mě překvapením. A ještě dosti mě irituje Plzeň. V lize hraje poměrně pěkný fotbal (na poměry kapr ligy) a je zatím první. Tedˇ hraje v EL a tam dělá ČR ostudu...

    • Re: Villarreal - Slavia před zápasem

      Mike     před 7 lety 19.10.2017 20:44 |  
      0 4

      Kaslou na to, liga ma jednoznacnou prioritu. A vedeni k tomu dalo tichy souhlas.

      • Re: Villarreal - Slavia před zápasem

        Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 19.10.2017 20:53 |  
        4 0

        Ale ne, zase z nich nedělejte takové zázraky a navíc, žádný strom neroste až do nebe ...

      • Re: Villarreal - Slavia před zápasem

        VanDel     před 7 lety 19.10.2017 20:59 |  
        6 2

        Pokud by to tak bylo, tak by to byla banda nesvéprávných idiotů. Po téhle sezoně se jim maže úspěšná sezona 12/13 (15,7 bodů), takže jim ohledně koeficientu hoří opravdu hodně koudel u prdele a hrozí, že ve třetích a čtvrtých předkolech budou nenasazený.

  5. Re: Villarreal - Slavia před zápasem

    JS (přítel SN)     před 7 lety 19.10.2017 20:41 |  
    2 38

    Ta sestava je vtip?

    • Re: Villarreal - Slavia před zápasem

      japhy     před 7 lety 19.10.2017 20:59 |  
      10 0

      Proč? Je sice překvapivá, ale dává to logiku a navíc jasně ukazuje směr uvažování JŠ. Nema problema.

    • Re: Villarreal - Slavia před zápasem

      sasky     před 7 lety 19.10.2017 22:59 |  
      5 1

      Teď mluv ty odborníku! Nebo víš co, nemluv vůbec.

      • Re: Villarreal - Slavia před zápasem

        JS (přítel SN)     před 7 lety 19.10.2017 23:01 |  
        0 19

        Po bitvě každý generál.

        • Re: Villarreal - Slavia před zápasem

          Ulquiorra     před 7 lety 19.10.2017 23:03 |  
          21 0

          To je pravda, ale ty jsi pravidelně před bitvou dobrovolně hlupák.

          • Re: Villarreal - Slavia před zápasem

            Travinho     před 7 lety 19.10.2017 23:08 |  
            11 0

            Většinou i po ní...

          • Re: Villarreal - Slavia před zápasem

            JS (přítel SN)     před 7 lety 19.10.2017 23:10 |  
            0 21

            Aspoň dobrovolně ostatním diskutujícím nenadávám do hlupáků za ty píčoviny, co tu plodí.

            • Re: Villarreal - Slavia před zápasem

              Jakob     před 7 lety 19.10.2017 23:39 |  
              8 0

              Ale hráčům dostatečně. Pak se nemůžeš divit. Fakt je že největší vtip tady jsi ty. To myslím že vidí všichni krome tebe. A v tom okamžiku už to není vtipné ale smutné...

        • Re: Villarreal - Slavia před zápasem

          sasky     před 7 lety 20.10.2017 08:41 |  
          1 0

          Jenže to je přesně ono. Já tu nesoudím sestavu před zápasem proto, že nejsem denně s hráči na tréninku, nevím, jak se jeví, nevím, co chce trenér hrát, neznám herní systém soupeře apod. Prostě nemám dost informací, abych si udělal názor předem. Zatímco tobě je prostě všechno jasné, ty tu po stopadesáté soudíš před zápasem sestavu, jak je vlastně jakákoliv sestava na hovno a opět a opět se pleteš. Přivezli jsme bod od favorita skupiny se sestavou, která je podle tebe vtip. Pořád ti nic nedochází? Nicméně klidně piš, když sem nechodí Jiří1, je sranda aspoň s tebou a s tvým alter ego VanDelem.

      • Re: Villarreal - Slavia před zápasem

        ervin     před 7 lety 20.10.2017 08:39 |  
        0 0

        Dal jsem provokativně hnusnej příspěvek a čekal jsem kolik lidí zareaguje během zápasu ,bylo jich 9 těm se omlouvám. Pak je 12 generálů po fotbale kteří čekají jak to dopadne a potom rozdávají analýzy a chytrosti . Zajímavé...

        • Re: Villarreal - Slavia před zápasem

          M@rvin     před 7 lety 20.10.2017 09:04 |  
          4 0

          Chápu správně, a vyveď mě případně z omylu, že ti vadí, když se fotbal a výkon hodnotí až po zápase? Zvláštní...

  6. Re: Villarreal - Slavia před zápasem

    FanatikSKS     před 7 lety 19.10.2017 20:42 |  
    3 0

    Proč ne, taktika je jasná. Hrát zezadu a spoléhat na rychlé brejky. Doufám, že Jarda Zmrhal ukáže, že na to má. Když se koukám na Lugano s Plzní, tak bych ti to dokázal představit i z naši strany

  7. Re: Villarreal - Slavia před zápasem

    qwertz0099     před 7 lety 19.10.2017 20:47 |  
    8 0

    Já jsem rád tak za jednu věc. Danny ve stedu hřiště.

    • Re: Villarreal - Slavia před zápasem

      Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 19.10.2017 20:58 |  
      2 0

      Souhlas, navíc je Danny poprvé kapitán.

  8. Re: Villarreal - Slavia 0:0 v 1. pol.

    Shav0     před 7 lety 19.10.2017 21:09 |  
    17 0

    Máme zdvojené posty, dostatečně široký kádr a vy byste nechali pořád hrát jednu jedenáctku.
    Pak se tu bude nadávat, proč hrajou pořád ti stejní apod. Nechte si hodnocení alespoň na poločas.

  9. Re: Villarreal - Slavia 0:0 v 1. pol.

    Kornovo     před 7 lety 19.10.2017 21:10 |  
    3 2

    co rikate na to, ze v Evropske lize setrime hrace pro ligu (Husbauer, Stoch, Rotan, Skoda, Boril?, Van Buren) ?

    • Re: Villarreal - Slavia 0:0 v 1. pol.

      iwanowicz     před 7 lety 19.10.2017 21:33 |  
      1 0

      Vypada to, ze liga ma jasnou prioritu.

    • Re: Villarreal - Slavia 0:0 v 1. pol.

      Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 19.10.2017 21:34 |  
      6 0

      Je to v pořádku, protože Champions League je víc než EL. Navíc, která naše jedenáctka je ta lepší ? Těžko říct, dneska snad už ve Slavii není hráč, který by byl nenahraditelný. Škoda x Necid, Hušby x Stoch x Halil, atd.

      • Re: Villarreal - Slavia 0:0 v 1. pol.

        iwanowicz     před 7 lety 19.10.2017 21:59 |  
        2 5

        Za Deliho nahradu nemame. A Ngadeua, Husbauera a Stocha taky jen tak nenahradime jinym hracem.

        • Re: Villarreal - Slavia 0:0 v 1. pol.

          Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 19.10.2017 22:06 |  
          2 2

          Snad jedině Deli, ale zase, vše je relativní, při prvním gólu soupeře chyba právě Simona a druhý gól Villarrealu z jasného ofsajdu.

          • Re: Villarreal - Slavia 0:0 v 1. pol.

            Travinho     před 7 lety 19.10.2017 23:13 |  
            5 0

            ofsajd ani náhodou.

            • Re: Villarreal - Slavia 0:0 v 1. pol.

              Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 19.10.2017 23:25 |  
              1 3

              Jsi na omylu, musíš si to zastavit přesně v okamžiku, když kopne přihrávající hráč do balonu, v TV to udělali a jejich střelec tam byl asi půl metru za naší zónou.

              • Re: Villarreal - Slavia 0:0 v 1. pol.

                Travinho     před 7 lety 19.10.2017 23:38 |  
                4 0

                Ještě tam zůstal levý bek, ale je pravda, že trochu splývá s diváky.

                • Re: Villarreal - Slavia 0:0 v 1. pol.

                  Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 19.10.2017 23:51 |  
                  1 0

                  Pokud tomu tak je, pak pardon.

                • Re: Villarreal - Slavia 0:0 v 1. pol.

                  Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 20.10.2017 05:10 |  
                  1 0

                  Travinho, přesně jsi to odhadl, toho Sobola jsem u lajny přehlédl. Takže se ti omlouvám za svůj omyl.

            • Re: Villarreal - Slavia 0:0 v 1. pol.

              jufoun (přítel SN)     před 7 lety 19.10.2017 23:26 |  
              2 0

              Nj koukal sem na opakovačky a Eda tam zůstal, takže gól ok.

    • Re: Villarreal - Slavia 0:0 v 1. pol.

      EdCable     před 7 lety 19.10.2017 21:44 |  
      2 0

      Rikam na to, ze nemame pevnou zakladni 11, coz by si nekteri jiz mohli vsimnout, prece jenom jsme uz par zapasu odehrali.

  10. Re: Villarreal - Slavia 0:0 v 1. pol.

    M@rvin     před 7 lety 19.10.2017 21:18 |  
    2 0

    Atmosféra v ochozech je doslova elektrizující...:-)

    • Re: Villarreal - Slavia 0:0 v 1. pol.

      Vlcoun     před 7 lety 19.10.2017 21:20 |  
      1 0

      Hodně zvláštní, zatím mi to připomíná YouTube přenosy z přáteláků.

  11. Re: Villarreal - Slavia 0:1 v 1. pol.

    murena     před 7 lety 19.10.2017 21:26 |  
    4 0

    Gooooooooolllllllllllll Necka

  12. Re: Villarreal - Slavia 0:1 v 1. pol.

    mazafakr     před 7 lety 19.10.2017 21:27 |  
    4 1

    GOL VOE. Může mi nekdo vysvetlit proc tam je zkratka SLP a ne SLA? CO TO JE ZA KLAUNI

    • Re: Villarreal - Slavia 0:1 v 1. pol.

      Pepino44     před 7 lety 20.10.2017 09:25 |  
      0 0

      Tak to bude asi tím, že je to zkratka od Slavia Praha.

      • Re: Villarreal - Slavia 0:1 v 1. pol.

        mazafakr     před 6 lety 07.05.2019 11:20 |  
        0 0

        vzdycky to bylo SLA....

        • Re: Villarreal - Slavia 0:1 v 1. pol.

          Pepino44     před 6 lety 07.05.2019 12:55 |  
          0 0

          Nemáš pravdu v zápasech Evropské ligy v zápasech venku to bylo vždy SLP.

          • Re: Villarreal - Slavia 0:1 v 1. pol.

            mazafakr     před 6 lety 10.05.2019 09:50 |  
            0 0

            myslím třeba pred 10-15 lety?

  13. Re: Villarreal - Slavia 0:1 v 1. pol.

    Obr     před 7 lety 19.10.2017 21:28 |  
    0 11

    Gol se hodi, ale jsme zalezli a cekame na smrt

  14. Re: Villarreal - Slavia 0:1 v 1. pol.

    mazafakr     před 7 lety 19.10.2017 21:35 |  
    2 0

    JOOOOOO

  15. Re: Villarreal - Slavia 0:1 v 1. pol.

    Fulham     před 7 lety 19.10.2017 21:36 |  
    4 0

    Kurva to byl kouř!!!!

  16. Re: Villarreal - Slavia 0:2 v 1. pol.

    SvatyBojovnik (přítel SN)     před 7 lety 19.10.2017 21:38 |  
    2 0

    Paráda :D Udržet to a nebo ještě přidat góly :D

  17. Re: Villarreal - Slavia 0:2 v 1. pol.

    murena     před 7 lety 19.10.2017 21:42 |  
    5 0

    To byla paráda pěkně je rozebrali

  18. Re: Villarreal - Slavia 0:2 v 1. pol.

    smichov_2     před 7 lety 19.10.2017 21:42 |  
    8 0

    Ty ptáci co furt lítají před kamerou mě už dost s..ou. Náplastí je stav 0:2.

  19. Re: Villarreal - Slavia 0:2 v 1. pol.

    Horacio11     před 7 lety 19.10.2017 21:45 |  
    11 2

    Co asi na to pan Luhový...:)

  20. Re: Villarreal - Slavia 1:2 v 1. pol.

    mazafakr     před 7 lety 19.10.2017 21:48 |  
    3 0

    Hlavne se neposrat a pridat tretiho

    • Re: Villarreal - Slavia 1:2 v 1. pol.

      mazafakr     před 7 lety 19.10.2017 21:49 |  
      1 0

      ty kravo sprcha

  21. 1. poločas

    JS (přítel SN)     před 7 lety 19.10.2017 21:48 |  
    19 12

    Zatím hrajeme perfektně. Až na Zmrhala, který neustále ztrácí míče, jeho ztráta předcházela i inkasované brance.

    • Re: 1. poločas

      Travinho     před 7 lety 19.10.2017 22:01 |  
      5 7

      To ovšem nic nemění na tom, že hlavní chybu udělal jednoznačně Sobol, který se laxně vracel. Zmrhal tam byl sám proti asi třem a v momentu, kdy mu Sobol šel na pomoc, tak už byl v těžké pozici, kdežto Eduard pak strašně, ale fakt strašně zanedbal návrat do své pozice.

      • Re: 1. poločas

        luky21     před 7 lety 20.10.2017 00:39 |  
        6 3

        Laxně vracel ??? Vzdyt kvuli Zmrhalovi sprintoval přes celé hřiště :D :D

        • Re: 1. poločas

          Travinho     před 7 lety 20.10.2017 07:05 |  
          2 3

          Ale notak...Sprintoval zhruba 25 metrů, potom by měl být schopen se ještě rychle vrátit. Zvlášť když v momentě, kdy se soupeř pořádně rozběhl měl síly na to, aby šel sprintem za ním. Přihrávka na útočníka šla 7 sekund po ztrátě a v té době už mohl být ve svém prostoru, protože útočník do té doby dopředu jen klusal...

          • Re: 1. poločas

            luky21     před 7 lety 20.10.2017 13:54 |  
            0 3

            Nevím možná v jednu chvíli mohl zabrat ještě více ale že by se vracel krokem to zase ne. Možná když stopeři viděli tu díru mohl jít jeden kousek vlevo aby tam nemohla jít ta přihrávka, ale Zmrhal tohle nemůže ztratit.

            • Re: 1. poločas

              Travinho     před 7 lety 20.10.2017 17:19 |  
              1 0

              Zmrhal to měl strašně těžké. Pokud ztratí borec míč tři vteřiny po výkopu kousek od soupeřova vápna, tak to nemůže dopadnout takto. Ano, stopeři to mohli vyřešit lépe, ale Sobol měl za soupeřem zasprintovat, když viděl, že jej má za zády.

  22. Re: Villarreal - Slavia 2:2 v 1. pol.

    SvatyBojovnik (přítel SN)     před 7 lety 19.10.2017 21:50 |  
    4 2

    No a začínáme od začátku... Ale ten Vlášek se nedá poslouchat...

  23. Re: Villarreal - Slavia 2:2 v 1. pol.

    Vlcoun     před 7 lety 19.10.2017 21:51 |  
    3 0

    To je škody, ale přesto pořád máme hezkou šanci na výsledek

    • Re: Villarreal - Slavia 2:2 v 1. pol.

      Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 19.10.2017 21:53 |  
      9 0

      Nevadí, to jsou skvělý zkušenosti pro budoucnost.

    • Re: Villarreal - Slavia 2:2 v 1. pol.

      hajnej     před 7 lety 19.10.2017 21:55 |  
      12 0

      Jasně, hlavně už nemůže sklapnout Czaplárova past, ať to dopadne jakkoliv, jsem hrdej na náš dnešní výkon a na Slavii!!!

  24. Re: Villarreal - Slavia 2:2 v 1. pol.

    Sracken     před 7 lety 19.10.2017 21:54 |  
    4 7

    Skvělé momenty střídají strašné. Jugas při druhém gólu? Frydrych-Sýkora-Danny při našem druhém gólu? Dudy a nebe. Okresní přebor versus top světový fotbal.

  25. Re: Villarreal - Slavia 2:2 v 1. pol.

    VanDel     před 7 lety 19.10.2017 21:54 |  
    14 11

    Zmrhal.......konkrétně k čemu je tam prosím tenhle hráč ??

    • Re: Villarreal - Slavia 2:2 v 1. pol.

      Tomino6681     před 7 lety 19.10.2017 22:05 |  
      10 4

      Abysme náhodou nevyhráli

      • Re: Villarreal - Slavia 2:2 v 1. pol.

        VanDel     před 7 lety 19.10.2017 22:10 |  
        3 5

        Připadá mi to jako v případě Krejčího když byl ve Spartě.......prostě musí hrát a musí i když hraje totální prdlačku, přeci ho jednou někdo musí koupit...

  26. Re: Villarreal - Slavia 2:2 v 1. pol.

    Hlavis     před 7 lety 19.10.2017 21:56 |  
    8 5

    Bohužel Zmrhal je Jalový a jenom se ukazuje, ze jeho stropem je lepší klub české souteze a myslim si, ze to brzo pochopí i vedení a Jarda odejde, bohužel na Slavii momentálně nema.
    Frydrych se zajímavě zapojuje do kombinace a Syky výborný i co se tyče napadání vyborne nasazení.
    Dálsi adept na hostování Hromada, stejne by zahral Scuk.

    • Re: Villarreal - Slavia 2:2 v 1. pol.

      JS (přítel SN)     před 7 lety 19.10.2017 21:58 |  
      8 7

      Pro mě Hromada dělá velkou práci v záloze. Btw. Ščuk hrál podobně a vždy se mi líbil. Oproti Rotaňovi se tlačí více dopředu, což je to, po čem tu pořád všichni volají...

  27. Re: Villarreal - Slavia 2:2 v 1. pol.

    JS (přítel SN)     před 7 lety 19.10.2017 21:57 |  
    15 12

    Zatím se jasně potvrzuje to, co jsme tu tvrdili už asi od srpna, že Danny patří doprostřed pod hrot a ne na křídlo. Stejně se potvrzuje to, že Zmrhal nemá v základu co pohledávat, naopak Sýkora je pan fotbalista. Také, co je fakt, že střed zálohy s Hromadou funguje lépe, než s Rotaněm, protože Hromada je ofenzivnější. Naopak Souček oproti MNN postrádá fyzickou převahu nad protihráči a také se mi zdá pomalejší (start na míč atd.)...

    Nehrajeme vůbec špatně, oproti zápasu s Karvinou je to jako nebe a dudy. Bohužel první gól jde podle mě za Zmrhalem, který ztratil míč vepředu a nestihli jsme se vrátit a druhý za Jugasem, který podskočil balon (někdo by mu měl zlepšit timing výskoku, není to poprvé, co mám problém s hlavičkami).

    • Re: Villarreal - Slavia 2:2 v 1. pol.

      Alanor (admin)     před 7 lety 19.10.2017 21:59 |  
      13 4

      Neřekl bych, že Hromada dosud nějak převyšuje Rotaně. Spíš toho zatím v sešívaném ani mnoho nepředvedl. S Dannym souhlasím.

    • Re: Villarreal - Slavia 2:2 v 1. pol.

      Travinho     před 7 lety 19.10.2017 22:03 |  
      14 6

      Souček hraje excelentně, toho bych dnes nekritizoval ani náhodou. K prvnímu gólu jsem ti psal už výše, ale to že nerozumíš fotbalu je poměrně známý fakt.

  28. Re: Villarreal - Slavia 2:2 v 1. pol.

    ervin     před 7 lety 19.10.2017 21:58 |  
    0 26

    Rotujeme a stále rotujeme to nejlepší necháme sedět ale rotujeme s hráči jako s kuzelkami . Přednost má zřejmě liga a hlavně prachy. Někteří hráči dnešního základu tam nemaj co dělat ať se na mě nikdo nezlobí !

    • Re: Villarreal - Slavia 2:2 v 1. pol.

      JS (přítel SN)     před 7 lety 19.10.2017 21:59 |  
      6 12

      Vtipný je, že ta sestava, co má přednost v lize, hraje hůř, než tahle „evropská“.

      • Re: Villarreal - Slavia 2:2 v 1. pol.

        sicilianbrno     před 7 lety 19.10.2017 23:09 |  
        2 4

        Tak sestava v karviné byla kvalitnější a lépe sehraná než tato, což se není ani čemu divit. Uhráli sme štastnou remizu, za kterou su moc rád, byl to strop, co sme mohli dokázaz, v druhém poločase hodně hráčů už tahalo nohy a čekalo na konec...Nevím co furt máš proti výkonu v karviné, mě se líbil. Souhlasím s tebou se Zmrhalem, ten měl jít dolů už po první puli. Stoch jako motorová myška tam měla jít taky kolem 60min.

  29. Re: Villarreal - Slavia 2:2 v 1. pol.

    Novi.sks     před 7 lety 19.10.2017 22:00 |  
    5 0

    Tak to je škoda! Celý poločas je nepustíme do velké šance a pak nám tam fouknou dva góly za dvě minuty... Teď nezbývá, než doufat, že druhou půli zvládneme alespoň stejně dobře, jako tu první :)

    • Re: Villarreal - Slavia 2:2 v 1. pol.

      Martin 58     před 7 lety 20.10.2017 07:46 |  
      2 0

      Při obou gólech jsem měl pocit, že Deli už nemohl kvůli zranění pořádně zabrat. Ostatně Bořil, který ho pak nahradil se v tu dobu už dávno rozcvičoval. V opakovaných záběrech to prostě nebyl ten pravý Deli.

      • Re: Villarreal - Slavia 2:2 v 1. pol.

        Novi.sks     před 7 lety 20.10.2017 08:54 |  
        1 0

        Přesně to jsem si taky říkal. Protože jinak byl Simon neskutečnej držák, to jak si najde správné místo na obranný zákrok, správné místo kam poletí míč, jako by viděl do budoucnosti... Jugas se má od něj hodně co učit, výběr místa, timing - právě v tom načasování je podle mě jeho největší slabina.
        Na Deliho, na toho budeme jednou hodně dlouho vzpomínat...

  30. Re: Villarreal - Slavia 2:2 v 1. pol.

    dřevěný     před 7 lety 19.10.2017 22:00 |  
    2 2

    Proč my skoro vždycky začneme bránit tak hluboko v bloku? Kolikrát jsme už toto viděli? Zmrhal se sice zodpovědně vrací, ale laciná ztráta u prvního a nedůrazné dostoupení centrujícího hráče u druhého gólu... Rovněž ale Deli u prvního a Jugas u druhého udělali v rozhodující moment chybný pohyb... Škoda přeškoda, jinak je to dobrý fotbal, snad ještě něco předvedeme a nedáme jim to zadarmo!

  31. Re: Villarreal - Slavia 2:2 v 2. pol.

    iwanowicz     před 7 lety 19.10.2017 22:11 |  
    3 1

    Ngadeu kdyby dneska hral, tak fyzicky kraluje ve stredu hriste. Husbauer se Stochem jsou jasne nasi nejlepsi ofensivni zaloznici. Deli stridal, tak uvidime jak si bez nej poradime.

    • Re: Villarreal - Slavia 2:2 v 2. pol.

      iwanowicz     před 7 lety 19.10.2017 22:18 |  
      0 0

      To melo byt dolu do vlakna..

  32. Re: Villarreal - Slavia 2:2 v 2. pol.

    VanDel     před 7 lety 19.10.2017 22:31 |  
    3 9

    Se střídáním čekáme na co ? Až dostaneme třetí ? Někteří už toho mají viditelně plný kecky.....

    • Re: Villarreal - Slavia 2:2 v 2. pol.

      JS (přítel SN)     před 7 lety 19.10.2017 22:32 |  
      3 28

      Aspoň jde doprdele Zmrhal. Ale proč tam nejde Stoch, který umí podržet míč?

      • Re: Villarreal - Slavia 2:2 v 2. pol.

        VanDel     před 7 lety 19.10.2017 22:33 |  
        3 4

        Ve Stocha jsem doufal taky. Potřebujeme vepředu alespoň chvíli podržet míč, byl by na to ideální.

  33. Re: Villarreal - Slavia 2:2 v 2. pol.

    JS (přítel SN)     před 7 lety 19.10.2017 22:40 |  
    1 17

    Tak teď to je čekání na gól. Hušbauer nebo Stoch na plac, asap.

  34. Re: Villarreal - Slavia 2:2 v 2. pol.

    VanDel     před 7 lety 19.10.2017 22:58 |  
    9 1

    Hoši super odmakáno, remíza na Villarealu je parádní počin !

  35. Re: Villarreal - Slavia 2:2 v 2. pol.

    Ondráš     před 7 lety 19.10.2017 23:00 |  
    13 0

    Ty vole super bod!! Kurva ale to byly nervy...

    • Re: Villarreal - Slavia 2:2 v 2. pol.

      jufoun (přítel SN)     před 7 lety 19.10.2017 23:02 |  
      4 0

      Souhlas, ale zase úplný tutovky tam ke konci neměli, tak remízka je zasloužená a ten druhý náš druhý gól to bylo pohlazení.

      • Re: Villarreal - Slavia 2:2 v 2. pol.

        Ondráš     před 7 lety 19.10.2017 23:10 |  
        12 0

        To jo, ale kucí vopálený byli jinde, to bylo znát..ale před zápasem jsem říkal, že bod ze Španěl by byl sen..já jsem fakt spokojenej, tohle může být ten rozdílovej bod pro postup..

        • Re: Villarreal - Slavia 2:2 v 2. pol.

          jufoun (přítel SN)     před 7 lety 19.10.2017 23:31 |  
          2 0

          Tak ta technika, to mají asi v sobě, možná za pár let to kluci ze Slávie budou taky umět. Góly už umíme dávat hezké :)

  36. Re: Villarreal - Slavia 2:2

    fredydj (přítel SN)     před 7 lety 19.10.2017 23:01 |  
    7 0

    No nakonec proč ne ? :) Před zápasem bych bral bod všema deseti.Fotbal skvělej z obou stran, já se bavil.

  37. Re: Villarreal - Slavia 2:2 v 2. pol.

    SvatyBojovnik (přítel SN)     před 7 lety 19.10.2017 23:01 |  
    5 2

    Tak škoda, že jsme si nechali dát ty dva fíky, bylo by nadšení, takhle za bod spokojenost :D Vlášek se nedal poslouchat, hlavně "Sajmon Deli"

    • Re: Villarreal - Slavia 2:2 v 2. pol.

      Fačín     před 7 lety 20.10.2017 10:29 |  
      1 1

      I při představovačce sestav před našimi domácími zápasy Strašák vyvolává "Sajmon" Deli. Mám za to, že se Deliho na to jednou někdo ptal a on odpověděl, že je mu to jedno.. Mě osobně se "Sajmon" líbí víc než "Simon". Takže to vypadá, že Vlášek kouká na naše domácí zápasy pravidelně již před výkopem...

      • Re: Villarreal - Slavia 2:2 v 2. pol.

        JS (přítel SN)     před 7 lety 20.10.2017 10:32 |  
        1 1

        To jsem byl já. Ptal jsem se ho, jestli je [Si:mõ] nebo [Sajm'n], tedy zda se jeho jméno čte francouzsky nebo anglicky. On mi na to řekl, že francouzsky je to tak a anglicky tak... :D A že je mu to jedno. Vzhledem k tomu, že v Pobřeží Slonoviny je úřední řečí francouzština, formálně správně je to ale Simon s krátkým „i“ a nevysloveným „n“ na konci.

      • Re: Villarreal - Slavia 2:2 v 2. pol.

        SvatyBojovnik (přítel SN)     před 7 lety 20.10.2017 10:50 |  
        2 0

        Nic na tom však nemění že Vlášek se fakt nedá poslouchat...

        • Re: Villarreal - Slavia 2:2 v 2. pol.

          Fačín     před 7 lety 20.10.2017 11:24 |  
          2 1

          O tom není sporu, bohužel komentátoři na ČT jsou úděsní. Vlášek se Štěpánem jsou fakt případi, Kalouse už radši komentovat nenechávají (komentuje jen zkrácené záznamy), Bosák není moc komentátor, ale spíš "bavič". Vlastně zlatej Čapoun.. Toho jsem teď slyšel při zápasech MS v malém fotbale a řekl bych, že je stále nejlepší. Na O2 mi komentátoři paradoxně nevadí, Radotínský, Pilný i Homolka se dají poslouchat, snad jen ten Štěrba je trochu divnej:))

          Nevíte někdo, kdo byl ten spolukomentátor v úterý na ČT při Lize Mistrů? Měl nevídaný přehled o anglickém fotbale, vyjadřování kultivované a trefné připomínky.

  38. Re: Villarreal - Slavia 2:2 v 2. pol.

    Alcapone     před 7 lety 19.10.2017 23:01 |  
    5 0

    Super díky za bod! Jinak se musím všem slávistům za svou nezodpovědnost a vaše zbytečný nervy za stavu 2:0 jsem šel z hospody dom a než tam stačil dojít bylo to 2:2 příště pujdu o přestávce...

    • Re: Villarreal - Slavia 2:2 v 2. pol.

      Alcapone     před 7 lety 19.10.2017 23:03 |  
      1 1

      # omluvit

    • Re: Villarreal - Slavia 2:2 v 2. pol.

      mudrc     před 7 lety 19.10.2017 23:12 |  
      3 1

      Jen tam příště hezky počkej až do konce!

  39. Re: Villarreal - Slavia 2:2

    Honza_K1 (přítel SN)     před 7 lety 19.10.2017 23:02 |  
    4 0

    Skvelej vysledek a zaslouzenej bod! Hosi dekujem.

    Myslim, ze v optimalnejsi sestave bychom je doma mohli pri trose stesti dat.

    • Re: Villarreal - Slavia 2:2

      sicilianbrno     před 7 lety 19.10.2017 23:12 |  
      2 7

      Optimální sestava nebude, čeká nás určitě pak zase duležitej zápas v lize....

  40. Re: Villarreal - Slavia 2:2 v 2. pol.

    murena     před 7 lety 19.10.2017 23:03 |  
    7 0

    Ale jo nakonec dobrej bod odmakáno celej zápas já jsem spokojenej

  41. Re: Villarreal - Slavia 2:2

    Pakoll     před 7 lety 19.10.2017 23:06 |  
    14 0

    Pan luhový velký expert ,žádna kombinace zápas výborný nervozita do konce gratulace

  42. 2:2

    PetCC     před 7 lety 19.10.2017 23:07 |  
    6 0

    Po skončení zápasu jsem vytáhnul šálu a pěkně si s ní zamával! :-D

  43. Re: Villarreal - Slavia 2:2

    iwanowicz     před 7 lety 19.10.2017 23:09 |  
    12 0

    Paradni zapas. Presne tyhle zkusenosti potrebujem. A vydrenej bod navrh, Hraci se neposrali, Lastuvka nezdrzoval a posilal hned mic do hry, snazili jsme se kombinovat i pod tlakem, hraci se vsichni vydali. Nadhera..

  44. Re: Villarreal - Slavia 2:2

    Novi.sks     před 7 lety 19.10.2017 23:11 |  
    11 0

    Plusový bod po nádherném zápase, já jsem spokojen!

  45. Re: Villarreal - Slavia 2:2

    Silgar (přítel SN)     před 7 lety 19.10.2017 23:12 |  
    7 0

    Hoši dík pěknej a bojovnej výkon a krásnej bodík.Jdu si na vás dát ještě pivko.

  46. Re: Villarreal - Slavia 2:2

    DF007     před 7 lety 19.10.2017 23:14 |  
    3 6

    Tak bodík ze Španělska je super. Zase je zde malé ale. Vedení 2:0 jsme měli do půle udržet. Stačilo nedělat chyby. U prvního gólu byla série chyb, kdy Zmrhal ztratí míč, Deli hloupě vystoupí a Sobol se nevrátí. U druhého Sobol ne důrazně odkopne a Jugas podskočí. Oba góly soupeři darované.
    Nakonec nechci být nenažraný, takže bod beru.

    • Re: Villarreal - Slavia 2:2

      DF007     před 7 lety 19.10.2017 23:15 |  
      10 0

      A myslím, že kluci zaslouží pochvalu za výkon. Fotbal mě dnes bavil.

    • Re: Villarreal - Slavia 2:2

      sicilianbrno     před 7 lety 19.10.2017 23:22 |  
      5 1

      Přesně nebud nenažraný, mohlo sme taky prohrát tak 4:2, takže bodík super:-)

    • Re: Villarreal - Slavia 2:2

      Crispo     před 7 lety 19.10.2017 23:29 |  
      4 1

      Sobol se právě vracel a díky chybě jiného hráče musel sprintovat celé hřiště zpět, holt to nestihl...

      • Re: Villarreal - Slavia 2:2

        PetCC     před 7 lety 19.10.2017 23:49 |  
        1 0

        Z televize nevidíme celý hřiště, takže se nedá vůbec posoudit, kde byla chyba v zastupování.
        Možný je i to, že Deli už nemohl kvůli zranění toho hráče převzít.

        • Re: Villarreal - Slavia 2:2

          Crispo     před 7 lety 20.10.2017 00:04 |  
          1 0

          Komentuju to co jsem viděl, určitě to zranění mohlo mít vliv na oba góly ;)

    • Re: Villarreal - Slavia 2:2

      japhy     před 7 lety 20.10.2017 11:08 |  
      1 0

      Pobavils, prej "Stačilo nedělat chyby" :)

  47. Re: Villarreal - Slavia 2:2

    Vlcoun     před 7 lety 19.10.2017 23:15 |  
    10 0

    Já jsem nadšen, Slavia je připravena hrát velké zápasy. Všichni bojovali, snažili se, žádná zdržovačka. Remíza s top tymem La ligy, dva goly je vlastně paráda. Jasně mohli jsme vyhrát, ale taky třeba ne. Panáka si zasloužíme všichni. Slavia navždy.

    • Re: Villarreal - Slavia 2:2

      DF007     před 7 lety 19.10.2017 23:16 |  
      6 0

      Panák je v Karviné :-)

      • Re: Villarreal - Slavia 2:2

        Vlcoun     před 7 lety 19.10.2017 23:17 |  
        0 0

        A Jameson na stole

        • Re: Villarreal - Slavia 2:2

          afro     před 7 lety 20.10.2017 09:18 |  
          2 0

          A James D. nabírá fyzičku...

  48. Re: Villarreal - Slavia 2:2

    Pakoll     před 7 lety 19.10.2017 23:17 |  
    12 0

    Ať jsme čekali cokoli toto bylo krásné

  49. Re: Villarreal - Slavia 2:2

    sicilianbrno     před 7 lety 19.10.2017 23:20 |  
    5 4

    Bod je krásnej. Holt někdy máme 9 tutovek a dáme z toho dva goly (např. proti Brnu), a někdy máme dvě střely za cely zapas a z toho dame dva goly, což byl dnešní připad. Kluci to odmakali, bylo vidět, jak od 60min hodně hráčů už tahalo vodu, ten tlak Vilarealu byl hl. v druhé půli velký, o to víc su rád za celkový (doufám postupový) bod. Jen Zmrhal měl jít už po poločase a Stoch kolem 60min, ten by to tam dokazal uklidnit a pohlidat balon. Buren dobré střídání. Rozdíl v technice obou týmů samozdřejmě byl vidět, ale na to se nehraje....:-) Bude se hezky usínat...

  50. Re: Villarreal - Slavia 2:2

    Kzlo     před 7 lety 19.10.2017 23:22 |  
    6 2

    Jsem absolutne spokojen. Bod je zlaty druhy polocas byl nervak. Kazdopadne doufam ze po dnesku se ukazalo ze Danny by mel hrat podhrot a pod ním JH a jeden defenzivni. Minimalne v domacich zapasech.

  51. Re: Villarreal - Slavia 2:2

    Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 19.10.2017 23:26 |  
    9 0

    Promin ale ty jsi se proste klasicky “zacyklil”.. Kdysi jsi videl neco,co se ti zdalo naprosto jasne a rozhodl se,ze na to vsadis vsechni a vtahl do boje.. a kdyz se ted ta bitva nevyviji uplne podle tvych predstav,tak jeste “v panice” pritvrzujes a to neni hodny tah kvalitnich “strategu a vojevudcu”.. ted by jsi podle me mel budto snaset to,ze se momentalne tve nazory nenaplnuji a dal tise verit ve svoji pravdu a nebo decentne upozornovat na momenty,ktere si myslis,ze ti daji z dlouhodobeho hlediska za pravdu.. Sam jsem si v prvni moment rekl “ty blaho co to je za sestavu”,vytocil (na telefonu) kamose, postupne mu vykladal tu “silenou” sestavu a kdyz jsem to dokoncil,tak jsem sam od sebe musel rict,ze to vlastne dava smysl.. zkratka nekdy je proste lepsi dvakrat premyslet a jednou promluvit..

    • Re: Villarreal - Slavia 2:2

      Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 19.10.2017 23:28 |  
      1 0

      Omlouvam se! To bylo pro JS ale nejak se mi obnovila stranka,text sice zustal,akorat uz to nenavazalo na to vlakno,kde jsem puvodne kliknul..

  52. Re: Villarreal - Slavia 2:2

    Travinho     před 7 lety 19.10.2017 23:29 |  
    7 9

    Super bod, před zápasem jsem nedoufal, jen škoda nekoncentrovanosti na konci první půle. Ale výkon za mě ok.
    Laštůvka - Velmi jistý.
    Frydrych - Na pravém beku se dobře zapojoval do kombinace, na stoperu mi přišel horší Jugase, ale vcelku obstál. Měl trošičku prsty ve druhém gólu.
    Jugas - Velice dobrý výkon. Škoda že jeho chybička skončila gólem v naší síti. Je to hráč u kterého vidíte, že by na hřišti nechal všechno.
    Deli - Na hřišti 40 minut kraloval. Těžko říct, jak jej potom ovlivnilo zranění, ale hlavní chyby neudělal on. Snad nebude zranění vážné, protože potom na hřišti přeci jen chyběl.
    Sobol - První branka jde zcela jednoznačně za ním a totéž se dá říci o velké Baccově šanci, kdy šel z kraje sám na bránu někdy okolo 60. minuty. V obou případech se laxně vracel a nechal si utéct míč. Je to škoda, protože mimo to odehrál paradoxně velice dobré utkání. Je velká škoda, že na něj nemáme opci, protože potenciál zlepšení je v něm obrovský.
    Sýkora - Ve druhé půli mu docházelo, ale bylo to i tím, že nedostal tolik míčů. První poločas byl od něj vynikající, hlavně náběh a vyřešení situace předcházející gólu Dannyho byl skvělý.
    Souček - Opět ukázal, že ani bez Ngadeua ve středu hřiště nejsme slabší. Vyhrával souboje, dobře rozehrával. Za mě jeden z nejlepších.
    Hromada - Byl trochu ve stínu Součka, ale své si také odvedl.
    Danny - Výborný výkon završený gólem. Byla na něj spousta faulů, zakládal akce, téměř neztrácel míče. Moc se mi líbil a řekl bych, že zcela jistě jeho nejlepší výkon v mistrovském utkání u nás.
    Zmrhal - Moc výrazný nebyl, ale měl i hezké momenty. Pomáhal poctivě dozadu. Rozhodně bych neřekl, že to byl nějaký průser, takový průměr.
    Necid - Omlouvám se mu, že jsem ho zde nechtěl. Ukázal, že jak dostane míč na hlavu, tak umí. Mimo vápno tak silný není, ale dneska vyhrál spoustu důležitých hlaviček.
    Bořil - Odvedl takový svůj standard.
    Van Buren - Hru vcelku oživil. Nebál se a žádný důležitý míč neztratil, naopak vybojoval zajímavou standartku.

    • Re: Villarreal - Slavia 2:2

      sicilianbrno     před 7 lety 19.10.2017 23:49 |  
      1 20

      Laštuvka velmi jistý? To sis asi párkrát odskočil během zápasu a neviděl si všechny jeho zákroky...
      Souček se mě taky líbil, ale párkrát zbytečně mu odskočil míč, soupeř mu ho lehce sebral, ale to se při tak rychlém soupeři dalo čekat.
      Zmrhal celkově podpruměr.
      Sobol nebyl špatný, ale od 60min byl jeden z těch, kteří tahali vodu a bylo to na něm už hodně vidět, škoda jen, že při druhém golu se hodně zapoměl u pomezního rozhodčiho při centru Villarealu, jinak by byl ofsajd.
      Jinak víceméně souhlasím se zbytkem

      • Re: Villarreal - Slavia 2:2

        Travinho     před 7 lety 19.10.2017 23:59 |  
        9 2

        Já bych se Laštůvky zastal. Většina z těch situací byla složitá a třeba jeho výběh na třicítku byl excelentní, to byla hodně nebezpečná situace a zdaleka ne každý by tam byl včas.

        • Re: Villarreal - Slavia 2:2

          iwanowicz     před 7 lety 20.10.2017 00:42 |  
          12 0

          Lastuvka skvelej. Pro me jeden z momentu zapasu: Lastuvka vyhazuje okamzite autovym hodem pres hlavu utocnika, prestoze jsme uz 20 minut pod tezkym tlakem a snazime se znovu a znovu o kombinaci misto odkopu. V tu chvili jsem zacal verit, ze to zvladnem. A v zaveru nas hodne podrzel. Vsechny centry posbiral do rukavic a dodal jistotu.

  53. Kdo se neudelal u Frydrychova vyslani Sykory z prvni

    o-cab     před 7 lety 19.10.2017 23:35 |  
    5 0

    Nema rad fotbal

    • Re: Kdo se neudelal u Frydrychova vyslani Sykory z prvni

      Jachym     před 7 lety 19.10.2017 23:40 |  
      20 0

      Já si krátce nato vzpomněl na zdejší mudrce ujišťující o tom, ře Frydrych nemá na evropský fotbal...:-) A samozřejmě na podobné odborníky včetně Luhového, že jsme bídní v kombinaci. Ty vole, to bylo rozebrání do posledního šroubku...:-))

    • Re: Kdo se neudelal u Frydrychova vyslani Sykory z prvni

      PetCC     před 7 lety 19.10.2017 23:45 |  
      3 0

      Fryfrych tyhle pěkný průnikový přihrávky umí.

  54. Re: Villarreal - Slavia 2:2

    Pakoll     před 7 lety 19.10.2017 23:50 |  
    2 0

    Jan Sykora pro mně 9 doufám zlepšení na 10

  55. Re: Villarreal - Slavia 2:2

    PetCC     před 7 lety 19.10.2017 23:52 |  
    0 3

    Jinak jsem přitom pošilhával na zápas Zlína a vzpomínal na časy, jak u nás Diop začínal a tak nějak se všeobecně neslo, že z něj nic nebude.

    Dneska tedy pěknej gól.

    • Re: Villarreal - Slavia 2:2

      afro     před 7 lety 20.10.2017 09:29 |  
      3 0

      Gól sice pěkný, ale polož si otázku zda bys ho chtěl do SKS. Ten Zlín je pro něj asi maximum.

      • Re: Villarreal - Slavia 2:2

        PetCC     před 7 lety 20.10.2017 10:22 |  
        2 0

        Určitě ale překonal očekávání o třídu, možná o dvě.

        Já neberu naše bývalé hráče podle toho, jestli bych je chtěl ve Slavii. Mě zkrátka zajímá, jak se jim daří.

        A taky tím chci upozornit na předčasné soudy, které vycházejí z krátkých okamžiků, ale nakonec se můžou ukázat jako zcela mylné.

  56. Re: Villarreal - Slavia 2:2

    honzaccc     před 7 lety 19.10.2017 23:56 |  
    3 0

    Bod super. V domácí odvetě věřím ve tři.
    Hoši děkujem.

  57. Re: Villarreal - Slavia 2:2

    Dobi     před 7 lety 20.10.2017 00:01 |  
    10 0

    Dobrou noc všem! Mně se bude usínat dobře, zapomeňme na "kyby co by" a buďme vděčni za bod po solidním výkonu! Jen tak dál!

  58. Re: Villarreal - Slavia 2:2

    Hanzwalter     před 7 lety 20.10.2017 00:04 |  
    3 0

    Velka spokojenost;-)

  59. Super bod

    Crispo     před 7 lety 20.10.2017 00:23 |  
    27 0

    Kombinace zaparkovaného autobusu se sebevědomým přechodem do útoku pomocí brejků. Pokud na Villareal něco platilo tak to bylo právě tohle a až na nevýrazného Zmrhala byli všichni hráči vidět, ať už v defenzivní činnosti tak i v ofenzivní. Nemám chuť poukazovat na chyby, takže si rád připomenu výkon Sýkory, kterému to dnes lepilo stejně jako Dannymu. Měl jsem strach ze Součka, ale ten zahrál velmi dobře, žádné splašené odkopy nebo nepřesné přihrávky, zasekl míč a podíval se, tak se má hrát. Necka dopředu taky aktivní, žádné schovávání. Obrana na pár momentů dobrý výkon, ve výrazu Jugase s Frydrychem ke konci zápasu šlo vidět že na hřišti nechají vše, jen abychom ten vytoužený bod získali. Střídání MvB byl taky skvělý tah, dobře jim zatápěl a museli hodně sil věnovat bránění jeho výpadů, o to méně sil měli na finální tlak. Mick ukázal že je to spíš žolík do unavené obrany, ale výborný žolík.
    Tenhle výsledek si užívám, kdo by to řekl že výrazně potrápíme tak technicky a pohybově výborný tým jako je Villareal...Když jsem viděl sestavu tak jsem nebyl optimista (slušně řečeno), ale teď už se nemohu dočkat neděle, je prakticky jedno kdo nastoupí, "náhradníci" ukázali že nejsou náhradníky...

  60. Re: Villarreal - Slavia 2:2

    Sracken     před 7 lety 20.10.2017 06:17 |  
    18 0

    Za výborný výkon patří týmu a trenérovi velká pochvala. Tohle jsme dlouho neviděli. Moc bych si přál podobný fotbal a výsledek i v domácím utkání.

  61. Re: Villarreal - Slavia 2:2

    vlk30 (přítel SN)     před 7 lety 20.10.2017 07:48 |  
    9 1

    S výsledkem a výkonem velká spokojenost v rámci možného asi maximum.Doufám že Simon bude brzo zdráv.Jinak predzapasovę bulení a kritika některých jedinců vedla k tomu,že ze sebe udělali blbce zrovna jako expert čobol Luhovy,který prorokoval jak nás žlutá ponorka smete a estebaci slavně zvítězí. Ne nadarmo se říká že JŠVCD :-)

  62. Re: Villarreal - Slavia 2:2

    Kzlo     před 7 lety 20.10.2017 08:00 |  
    7 1

    Tak znamkovani v dnešním Spartu zase ukazalo jaky to je srot.

    • Re: Villarreal - Slavia 2:2

      jufoun (přítel SN)     před 7 lety 20.10.2017 08:11 |  
      0 0

      Můžeš sem hodit ty známky?

      • Re: Villarreal - Slavia 2:2

        Kzlo     před 7 lety 20.10.2017 08:41 |  
        9 1

        Lastuvka 6, frydrych 5 , jugas 4, deli 6, sobol 5 , soucek 7, hromada 4, sykora 7,danny 6, zmrhal 4, necid 6, boril 4 , mvb 5

        Mne ty znamky přijdou jak kdybysme doma remizovali s jihlavou kdyz to přeženu

        • Re: Villarreal - Slavia 2:2

          kjandourek (admin)     před 7 lety 20.10.2017 08:56 |  
          5 0

          Hlavně Zlín doma plichtí s Kodaní a známky: Gajič 7, Holzer 7, Diop 8 - víceméně nikdo neměl horší známku než pět, všichni ofenzivní alespoň šestku... a "úroveň utkání" 7 ... zatímco naše utkání bylo ohodnoceno známkou 6...

          Asi mají zadání "natřít" nás a Plzeň a vyzdvihovat Zlín...

        • Re: Villarreal - Slavia 2:2

          chrobak     před 7 lety 20.10.2017 10:09 |  
          3 0

          Hlavně mě tam nesedí relativně nízké známky u Jugase a Bořila. Jinak by se s tím dalo souhlasit za předpokladu, že laťka je nasazena tak, že desítku může dostat jen Messi po hattricku do sítě Realu.

        • Re: Villarreal - Slavia 2:2

          Crispo     před 7 lety 20.10.2017 10:33 |  
          4 0

          To je jejich klasika, když jim sparta nehraje poháry tak si léčí mindrák na nás. To hodnocení působí vtipně když si vemu, že to čte hodně lidí a hodně nezaujatých fanoušků ten zápas vidělo. Holt je pro ně bod a takový výkon ve Španělsku málo. Jsou to odborníci, hlavně na žongly, to jim jde ;)

  63. Re: Villarreal - Slavia 2:2

    qwertz0099     před 7 lety 20.10.2017 08:05 |  
    0 6

    Skvělý výkon a hra. Bod jsem rozhodně neočekával. V TV se rozhodně vyplatilo sledovat fotbal, než-li jiné programy.... (omlouvám se za rýpnutí, ale ořijde mi to tak). A ještě bych něco zmínil, i když je na to brzo. Radši než mistrem v Česku bych zopakoval spartˇanskou cestu EL ze sezony 2015/16.

    • Re: Villarreal - Slavia 2:2

      Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 20.10.2017 08:47 |  
      0 1

      Neblázni. Být letos mistr je daleko víc.

      • Re: Villarreal - Slavia 2:2

        PetCC     před 7 lety 20.10.2017 10:17 |  
        1 1

        Pro mě ne.
        Ještě před naší Velkou krizí jsem vždycky bral víc úspěch v poháru než v lize.
        Zvlášť, když v té době byl titul pořešenej prakticky dopředu.

    • Re: Villarreal - Slavia 2:2

      qwertz0099     před 7 lety 20.10.2017 08:52 |  
      1 0

      Vyjma letoška.

    • Re: Villarreal - Slavia 2:2

      Jachym     před 7 lety 20.10.2017 09:26 |  
      7 0

      Já bych raději zopakoval vlastní cestu před cca dvaceti lety, na které nás nezastavil ani AS Řím, ale až fenomenální Zidane...

  64. Re: Villarreal - Slavia 2:2

    zeleznik2     před 7 lety 20.10.2017 08:26 |  
    0 0

    Bod zlatý, ikdyž po skvělém úvodu, jsme možná věřili, že budou tři. 10 let čekání na výhru venku v evropských pohárech se tedy zatím odkládá. JŠ zase překvapil, když do základu nedal Bořila, Hušbyho nebo Stocha. Navíc se zranil Simon, počítám, že nejméně pro Liberec připraven nebude. Spokojenost, druhého místo v tabulce o skóre a dva zápasy ze tří nás čekají doma, takže postup, bychom měli pohlídat. Teď nás čeká Liberec, nic lehkého, všude je uvedena neděle, jen zde sobota...

    • Re: Villarreal - Slavia 2:2

      Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 20.10.2017 08:46 |  
      9 0

      "10 let čekání na výhru venku" mě nijak netrápí. Je to dost zavádějící, když 8 let z toho jsme poháry nehráli. Ten bod může být důležitý v konečném účtování. Třeba by nám pak v posledním zápase s Astanou doma mohla stačit i remíza.

      • Re: Villarreal - Slavia 2:2

        PetCC     před 7 lety 20.10.2017 10:14 |  
        1 0

        No o nějakém itaském týmu teď pořád vykřikovali, že v pohárech vyhrál po 27 letech.

        A samozřejmě, tak dlouho je nehrál :-)

      • Re: Villarreal - Slavia 2:2

        celtix     před 7 lety 20.10.2017 12:59 |  
        2 0

        Taky mě to netrápí, protože vyhrajeme v Tel Avivu :)

  65. Re: Villarreal - Slavia 2:2

    Ondráš     před 7 lety 20.10.2017 09:41 |  
    0 0

    Včera super! Ale teď okamžitě přepnout na Liberec! Víte, jak to bývá..Plzeň dostala naloželo ve Švajcu, ale probudí jí to a Brno si bohužel dá (raději bych, aby to bylo naopak). Nás zase teď čeká "běžnej" ligovej zápas po dobrým výkonu v EL, tak bych nerad, abychom si to pokazili a odstřelili titul..takže klidně nějakou šmudlu a výhru 1:0 - hlavně se pořád držet těch Plzeňských šašků..

    • Re: Villarreal - Slavia 2:2

      PetCC     před 7 lety 20.10.2017 10:12 |  
      4 0

      Výhoda dobré rotace hráčů je i to, že když jsou v sestavě, tak už jen to je motivuje hrát naplno.

      Prozatím mi to připadá, že ten systém Šilhavý dokázal nastavit výborně.
      Takže na Liberec půjdou hráči, kteří si dokáží poradit s jejich vysoce důraznou hrou.

  66. Re: Villarreal - Slavia 2:2

    mirecek1111     před 7 lety 20.10.2017 09:55 |  
    8 0

    Výsledek i výkon výborný. Je vidět, že už máme opravdu evropský tým. O to víc je škoda toho nešťastného poločasu na Kypru.

    Dle všeho to vypadá, že by nás vítězství v posledním zápase s Astanou nasměrovalo dál. Bez ohledu na výsledky s Maccabi a VIllarealem v dalších zápasech. A je proto skvělé, že pokud v dalších dvou kolech něco uhrajeme, nebudeme možná už ani pod tlakem nutné výhry v posledním kole.

    Jinak pokud by se nám podařilo postoupit do jarní fáze, atakoval by finanční zisk z letošní pohárové sezony 200 miliónů korun, což není vůbec špatné.

  67. Re: Villarreal - Slavia 2:2

    pevek     před 7 lety 20.10.2017 09:59 |  
    17 0

    Fotbal jsem si vcera hodne uzil. Sice jsem to tipoval na 0:0, ale pochopitelne me okamzite po nasich dvou golech popadla euforie, ktera me nepustila, presto ze to bylo obcas o fous. V necem ten zapas pripominal nase utkani s Valencii nebo se Sevillou (ktera byla ale o dost efektivnejsi nez zluti) blahe pameti. Hodne se mi libil Sykora. Ma rychlost, techniku a zdravou drzost ty klicky zkusit. Jestli v tomhle vytrva a jeste se bude zlepsovat, tak to bude jednou velky hrac. Svoje si odehral i Danny (o kterem se tu uz mesic tvrdi, jak nam je k nicemu). Nejen, ze dal gol, ale hodne to svou autoritou uklidnoval. Kdyz se na nej nekdo z Villarealu podival zle, tak uz to rozhodci piskal. Kdyz jsme vedli 2:0 myslel jsem na vic, nez na remizu, ale zaplatpanbu za ni. A jeste jedna vec pro vecne kritiky Silhaveho - Ve skupine Evropske ligy jsme jeste neprohrali a jsme druzi, porovnejme si to prosim s ucinkovanim ensamblu Karla Jarolima na evropske urovni ve skupinove fazi.

    • Re: Villarreal - Slavia 2:2

      Boss82     před 7 lety 20.10.2017 10:20 |  
      7 0

      Hezký příspěvek.

      K té poslední větě. To, že jsou kritici a odvolávači J. Šilhavého jen směšní a trapní kecálci, bylo jasné i před měsícem. Teď se to už jenom stále více potvrzuje.

    • Re: Villarreal - Slavia 2:2

      JS (přítel SN)     před 7 lety 20.10.2017 10:28 |  
      0 3

      Tak v CL jsme tehdy hráli (kromě ostudy na Arsenalu) docela konkurenceschopný fotbal, výhra se Steauou, remíza doma s Arsenalem, sebevědomý výkon venku se Sevillou jsou toho důkazem. Při účinkování v EL už jsme zdaleka neměli tak kvalitní tým, v kabině se začly projevovat osobní problémy hráčů s koučem...

      • Re: Villarreal - Slavia 2:2

        pevek     před 7 lety 20.10.2017 10:35 |  
        2 0

        Cekal jsem ze CL nekdo vytahne. Jen ciste bodove jsme z ni meli celkem 5 bodu, jako mame ted po trech zapasech. A uznavam, ze to neni moc velke srovnani, protoze ty tymy byly jinde (Arsenal dokonce bych rekl uplne jinde nez je dnes). Ale je fakt, ze tam jsme konkurenceschopni opravdu byli. Myslel jsem ale spis na ta ucinkovani v Poharu UEFA/Evropske lize predtim a potom: 2005/2006 4 body za vyhru nad CSKA Sofia a remizu se Stavangerem, 2008/2009 2 body za remizy s Ajaxem a Zilinou, 2009/2010 3 body za remizy s Valencii a Janovem.

  68. Re: Villarreal - Slavia 2:2

    afro     před 7 lety 20.10.2017 10:07 |  
    12 0

    Myslím, že jsme si zápas všichni užili náramně. Před zápasem jsem si říkal, že je docela škoda nepostavit místo JZ8 Stocha, jinak byl záměr JŠVCD zřejmý.
    #pozapasekazdygeneralem:-)

    + Dobrý výkon proti "fotbalistům" a zaslouženě získaný bod.
    + Nádherná akce před druhým gólem.
    + Výkon Sýkory, který se rozehrává do své jarní formy před zraněním.
    + Asi nejlepší výkon Danyho od jeho příchodu. Ta pozice mu vyloženě svědčila.
    + Vhodně zvolená sestava, kromě levého křídla.
    + Opět se prosadil Necid.
    + Dobrý psychologický tah trenéra s volbou kapitána.
    + Byli slyšet naši fanoušci.

    - Individuální chyby (kumulace chyb před prvním obdrženým gólem, Jugas u druhého), ale o chybách ten fotbal tak trochu je, že jo.
    - Opět slabší výkon Zmrhala. Já už přestávám věřit, že se někdy dostane do formy.
    - Pozdní střídání křídel.
    - Zranění Deliho - obávám se, že jde o něco chronického.
    - Atmosféra jak na Dukle (viděno v TV). Ale to se SKS moc netýká...

    • Re: Villarreal - Slavia 2:2

      pethead (přítel SN)     před 7 lety 20.10.2017 10:33 |  
      8 0

      Za mě prakticky 100% souhlas... a jen bych doplnil pár drobností.

      + Drzost (v tom nejlepším slova smyslu) spojená s technickým umem Sýkory myslím imponovala i domácím fanouškům... když si tam v první půli v rohu povodil dva nebo tři hráče ve žlutém a poté to mezi nimi postrčil na spoluhráče, slyšel jsem v TV dokonce obdivné zahučení stadionu – nebo se mi to zdálo? ;)

      + Danny na tomhle místě famózní (byť samozřejmě fyzicky pro něj byla porce celého zápasu velice náročná). Překvapil mě i množstvím míčů vybojovaných v na jeho poměry tvrdých soubojích. Pobavily mě jeho "pokyny" rozhodčímu, kdy má zapískat, kdy už by se mělo žlutit, popř. kdy je tedy ochoten vstát bez odpískání... :-D Navíc myslím, že ani jeho (pochopitelné!) chvilky pro odpočinek nenesly na podhrotovém místě taková rizika jako na křídle... jištění duem Hromada + Souček fungovalo takřka bezchybně.

      + Necid mě dráždí. :) V mezihře je podle mě oproti Škodovi prakticky poloviční, hlaviček vyhraje také o dost méně než Milan, v ofsajdu snad bydlí... No jo, ale zlobte se na něj, když dá skoro vždycky góla. :-D

      + Atmosféra byla opravdu strašidelná. Pomohla ale tomu, že v televizi byli parádně slyšet naši fanoušci a se synem jsme si doma s nimi mohli zazpívat prakticky každý chorál. Dámy a pánové, kteří jste tam byli, smekám a děkuji!

      • Re: Villarreal - Slavia 2:2

        afro     před 7 lety 20.10.2017 10:45 |  
        2 0

        Dobré připomínky.
        Ad Danny (já blbec jsem mu v předešlém příspěvku uzmul jedno "n")) Být fanouškem Villarrealu, tak by mně jeho spolupráce/symbióza s rozhodčím velice dráždila. :-)

        • Re: Villarreal - Slavia 2:2

          pethead (přítel SN)     před 7 lety 20.10.2017 11:09 |  
          3 0

          Tak určitě. :)) Jen je to prostě takové nezvyklé, že máme hráče s podobným statusem v našem dresu...

          Proč jen jsem si při tom vzpomněl na hokej a Lemieuxe? ;)

          • Re: Villarreal - Slavia 2:2

            japhy     před 7 lety 20.10.2017 11:26 |  
            2 0

            On to hlavně dělá slušně, na rozhodčího neřve a nečypuje po každým faulu.

    • Re: Villarreal - Slavia 2:2

      malan (přítel SN)     před 7 lety 20.10.2017 10:35 |  
      1 1

      + se vším souhlasím
      - to korektní "slabší výkon" sis mohl odpustit:)

      • Re: Villarreal - Slavia 2:2

        afro     před 7 lety 20.10.2017 10:39 |  
        0 0

        Ta korektnost je ve mě společensky zakořeněná, ale budu s tím bojovat. ;-)

  69. Re: Villarreal - Slavia 2:2

    Fačín     před 7 lety 20.10.2017 10:20 |  
    3 1

    Včera jsme viděli velice kvalitní (oboustranně) zápas, Villarreal ukázal, jak silná je španělská liga, technicky i rychlostně vybavení fotbalisté. Co nás může především těšit je, že minimálně v první půli jsme se jim vyrovnali a dokonce byli nebezpečnější a zaslouženě jsme vedli o dvě branky. Obrana podávala skvělý výkon. Škoda jen těch 5 minut na konci první půle, tam jsme dvakrát zazmatkovali a byli potrestáni. Můj dojem je ten, že jsme již věděli, že Deli bude střídat a trochu jsme znervózněli a přestali být koncentrovaní. Každopádně bod z venku je skvělý a ukázali jsme si, že jsme schopní hrát vyrovnané partie i s těmi silnějšími týmy. Doma bychom je mohli klidně porazit! Tam akorát velkého bacha na soupeřovy rychlé kontry, v tom jsou nesmírně silní.

    Ještě k jednotlivcům - velice dobře a organizovaně na mne působila obrana, Deli, Jugas i Frydrych. Sobol navíc krásná asistence na gól. Parádní byl druhý gól, akce na jeden dotek po ose Hromada-Frydrych-Sýkora-Danny. Frydrych má u mě absolutorium, první půle na kraji, bez chyb + skvělé kombinace se Sýkorou, v druhé půli nucený přechod na stopera a také to zvládl. Na to, že v poslední době moc nehrál, skvělý výkon. Danny s kapitánskou páskou vstřelil gól, byl aktivní, vydržel celý zápas. Potřeboval by zesílit v osobních soubojích, tam je velmi slabý, ale zase se na něj pískali fauly:)..Úplně mě nepřesvědčil Zmrhal, byl opět mistrem neviditelnosti, tam možná mohl hrát spíše Stoch, ale chápu pana Šilhavého, že Zmrhal je poctivý dozadu, což včera bylo rozhodně potřeba. A úplně se mi nelíbil ani Hromada. Oběhal toho sice spoustu, ale byl také velmi slabý v osobních soubojích, buď upadl, nebo fauloval, což u středního záložníka není úplně to pravé.

    Na závěr jen krátké +/- zhodnocení:

    +vydřený, cenný bod ze hřiště favorita
    +2 krásné góly, především Sobolův centr na první gól a krásný ťukes před druhou brankou
    +velmi dobře poskládaná sestava, spíše mladší běhaví hráči se zkušeným Dannym jako ofenzivní hybnou silou
    +Michal Frydrych. Jak jsem již zmiňoval, v poslední době vypadl ze sestavy, byla otázka, jak se s tím popasuje, ale obě role zvládl bravurně. Dle mého názoru není na pravém beku o nic horší než Bořil. Pro mne muž zápasu.
    +v EL jsme zatím neprohráli a máme blízko k postupu do jarní fáze

    -příliš nenápadný Zmrhal, nepřesvědčivý Hromada
    -výpadek koncentrace na závěr první půle, dostat jen jeden gól, možná jsme si přivezli body 3
    -zranění Deliho

  70. Re: Villarreal - Slavia 2:2

    JS (přítel SN)     před 7 lety 20.10.2017 10:24 |  
    2 14

    Ještě chci dodat, že včera to byl koukatelný, sebevědomý výkon, kdy kromě pár minut na konci prvního poločasu (a během druhého, kdy nám docházely síly) jsme se nenechali Villarealem dostat pod tlak, a to i ten psychický. Sestava byla poskládána ve stylu „skorobéčka“, přesto hrála efektivnější fotbal, než ta ligová. Ačkoliv ono je to i tím, že Španělé útočili a nechávali tak vzadu místo pro brejky, v lize se do plných hraje holt hůř. Nicméně bych vyvozoval bych ze včerejšího utkání následující:

    • Danny je hráč pod hrot. Zde daleko lépe uplatní svoji volnost a kreativitu, zatímco na křídle schází jeho nedostatek rychlosti a zarputilosti.
    • Sýkora > 10 x Zmrhal. Snad ho v Evropě stavíme jenom proto, aby měl starty a někdo ho koupil, jinak mi uchází smysl proč ho cpát do základu. Včera nás de facto stál tři body.
    • Střed pole funguje i bez dvou striktnějších DZ.
    • Frýďa zvládá stopera možná lépe než Jugas, o něm pořád nejsem přesvědčený, vždycky tam je nějaká minela, špatné hlavičky...
    • Necid je z pohledu evropského fotbalu přínosnější hráč, než Škoda. Má návyky ze zahraničí, lépe se nabízí a dokáže přesněji kombinovat (rozdávat míče atd.).

    Docela rád bych někdy viděl podobnou sestavu, největší oříšek je asi najít místo pro Hušbauera a Dannyho uprostřed najednou kvůli jisté pomalosti takového středu zálohy:

    Laštůvka – Bořil, Frydrych, Deli, Sobol – Ngadeu – Sýkora, Hušbauer (Rotaň, Hromada), Danny, Stoch – Necid

    • Re: Villarreal - Slavia 2:2

      iwanowicz     před 7 lety 20.10.2017 10:46 |  
      5 0

      No tak zrovna z Jugase se stava obrovska opora. Libi se mi cim dal vic, mam z nej pocit, ze by si nechal klidne na hristi zlomit nohu aby zabranil golu. A vcera me zaujalo, ze udelal klicku spanelovi pod tlakem ve druhym polocase a nejlepsi byl zpomaleny zaber, kdyz byl uz Lastuvka prekonanej a Frydrych vykopaval z cary, tak Jugas jak ve zpomalenym filmu proletel plavmo za nim a mic by znova zastavil telem. Je to srdcar a ukazal, ze si poradi i bez Deliho a muze to vzadu sefovat.

      • Re: Villarreal - Slavia 2:2

        JS (přítel SN)     před 7 lety 20.10.2017 12:14 |  
        0 6

        Jugas je pro mě takovej schizofrenní. Střídá dobré a zodpovědné momenty s minelami co se hlavičkování týče – to už jsem psal výše. Jako nebýt jeho, dostlali jsme o gól víc, na druhou stranu on podskočil ten centr, co spadnul Baccovi na nohu, takže...

    • Re: Villarreal - Slavia 2:2

      martyni (přítel SN)     před 7 lety 20.10.2017 10:50 |  
      6 0

      Nenavist vuci JZ ti znemoznuje myslet. xkrát tu opakuješ, jak zavinil gol a ze nas stal tri body. Proste potrebujes vinika a idealne když to bude Zmrhal. Jenze fotbal je nastesti kolektivni sport a kdo chce byt aspoň trochu spravedlivy, musí videt to, ze jedna chyba zapas nerozhoduje a ze obdrzeny gol je často serie chyb několika hracu. Ano, JZ ztratil mic, ale nemel to lehke proti presile zlutych. Sobol neodhladl situaci a nestacil se vrátit, nikdo ho nezajistil, Hromada stinoval ve stredu pole prihravajiciho hrace, kterej by tak fajnovou prihravku nedal, kdyby byl branen natesno, Deli se snazil o ofsajd ale Jugas nestihl zareagovat, to je cela serie chyb, ale ty potrebujes vinika Zmhrala. Tak si poslus, ale respekt za to tady mit nebudes.

      Necid ma super vyber mista a dobře zakoncuje, ale Skoda je na tom pohybove mnohem lepe, prislo mi, ze Necka včera trochu nestihal, Skodak by se mozna tempu hry prizpusobil lepe. Ale gol ve Villarealu je supr.

      • Re: Villarreal - Slavia 2:2

        JS (přítel SN)     před 7 lety 20.10.2017 12:12 |  
        0 9

        To není nenávist. To je prostě fakt, JZ je mimo, spíš nám přitěžuje než pomáhá. A není pravda, že to je kolektivní vina. Kdyby JZ podržel míč déle, nebo ho radši zakopnul, nebo cokoliv, obrana se mohla stihnout vrátit. Navíc to nebyla chyba Sobola, on měl v popisu práce se vytahovat nahoru po lajně, ale on nebyl v tu chvíli nikým zastoupený... Že to JZ neměl při přesile lehké? To je snad běžné ne, že to při útoku nemám lehké a nejspíš budu zdvojován, když zkouším po lajně vyvážet míč... Kdyby JZ uměl něco jiného, než si předkopnout balon a běžet za ním, možná bychom ten první gól nedostali. Prostě prvotní příčina byla v té příliš rychlé ztrátě, zbytek byl samozřejmě sérií následků.

        • Re: Villarreal - Slavia 2:2

          martyni (přítel SN)     před 7 lety 20.10.2017 13:10 |  
          5 0

          Jak muzes svůj subjektivni názor/pocit pokládat za fakt? :). Prvotni příčina mozna, stejne jako prvotni příčina toho golu je, ze jsme na Villareal vůbec jeli. V kazdem zapase někdo ztrati mic, tym je tu proto, aby chybu napravil. Ty ovšem z retezce chyb vyberes tu, kterou vyrobil tvůj nejmene oblibeny hrac.

    • Re: Villarreal - Slavia 2:2

      afro     před 7 lety 20.10.2017 10:54 |  
      0 0

      Tuhle sestavu bych chtěl taky vidět hrát, ale v útoku spíše se Škodou.

  71. Re: Villarreal - Slavia 2:2

    PetCC     před 7 lety 20.10.2017 10:24 |  
    9 0

    Jo a mimochodem, včera náš zápas dávali na slovenské televizi a jako host tam byl Dobrotka.

    Velmi pěkně se o Slavii vyjadřoval.

  72. Re: Villarreal - Slavia 2:2

    Astrocytoma (přítel SN)     před 7 lety 20.10.2017 10:32 |  
    2 4

    Ahoj vsem slavistum,

    vcerejsi podvecer u me zacal sledovanim Plzne, neco to tak spatneho jsem dlouho nevidel a ve srovnanim s nasi hrou, usmevne! Na jednu stranu jsem byl zklamany kvuli koeficientu, kde jsme ztratili jednoduche body, na druhou stranu to muze nastartovat obrat i v nasi lize. Ukazalo se, ze se svou siri kadru nemuzou dosahovat kvalit slavie.

    Po vcerejsku jsem jiz presvedcen ze rotace hracu, ktera u nas byla po neuspesne kvalifikaci o LM, byla vybornym tahem. Proste mame 22 hracu, kteri muzou hrat a s kymkoli.

    Prekvapila me i sestava, nicmene take musim uznat ze proti danemu souperi byla nejoptimalnejsi. Podle meho nazoru jsme hrali letos poprve s tymem, ktery byl kvalitativne lepe na tom nez my. Tudiz defenzivni mancaft s behavymi hraci a fyzickou se hodi. Na krajich behavi hraci s vybornou obranou. Z toho bylo jasne ze Antiltop si nezahraje, Danny uprostred. Zmrhal(k nemu se dostanu jeste) i Sykora takovymi typy jsou. Soucek s Hromadou skvela defenzivni cinnost. Obrana skvela, Frydrych, ze hral na kraji taky super nebot byl po vystridani s Delim rozehrany a zvladli to s Jugasem, Sobol take vyborne centry a podrzeni balonu(tady nekdo vycita nevraceni se, nicmene pricina byla jednak drive ale prinos v podobe udrzeni balonu a rozehravky klicovy)

    Zmrhal--> co si budeme povidat mame tam Stocha, nicmene s timto souperem kde bylo nutne hlavne branit a bez balonu, tak to bylo spravne rozhodnuti. To ze nema formu a ze zrejme zapricinil prvni gol je proste fakt, ktery u neho bohuzel jiz je dlouhodoby. Jde sam proti sobe, takhle neodejde ze Slavie nikdy a nebo ano ale bud na hostovani(jako Soucek) nebo d nevyrazneho tymu.

    A ted to klicove jaka je ta optimalni sestava? a je nutne resit jakou mame mit optimalni sestavu?

    Muj nazor

    Obrana
    Boril Jugas Deli Sobol s tim ze frydrych Jugas Deli Sobol je temer jedno, navic Fryda ma vyhodu ze muze zastoupit Deliho(ktereho bych rad videl i v budoucnu v nasem dresu ale obavam se ze to dlouho nepotrva). Chalus ceka...

    Zaloha
    MNN vs Soucek -? za me je to jedno, kazdy ma sve plusy i minusy, rozehravka jiz ted hraje pro Soucka

    Zmrhal ci Stoch --> pro me Stoch, kdyz by byl Zmrhy ve forme tak bych hoi preferoval proti silnejsim celkum, proti rovnocennym ci slabsicm jasne Stoch

    Danny vs Husby --> bude tezke udelat sestavu tak aby hrali spolu a Danny nehral na kraji. Zatim se mi to jevi ze jak (Stoch tak Syky jsou na kraji lepsi, pohyblivejsi)

    Hromada vs Rotan --> vzhledem k budoucnosti Hromada

    Syky vs MVB -> souhlasim s nazory ze Syky zaklad a 60min stridani za MvB

    Utok
    Necka vs Skodak --> muj nazor je ten ze Necka je lepsi hlavou a tedy z toho jde hodne usoudit koho pro dany typ zapasu uprednostit


    Tak ci tak kdokoli muze nahradit kohokoli a to je super. V pripadech kdy jdem na slabsi soupere to znamena, krom Sparty Plzne a tymy v TOP forme(olomouc liberec), preferoval bych hrat bez hromada-Rotan s dvema utocniky.

    Rovnocenne tymy

    Lasty - Boril(Fryda), Jugas, Deli, Sobol - Syky(MvB),Soucek,Danny,Husby,Stoch-Skoda(Necid)

    Slabsi tymy

    Lasty - Fryda(Boril), Jugas, Deli, Sobol - Husby,MNN, Danny,Stoch - Skoda,Danny(MvB)

    Silnejsi tymy

    Lasty - Fryda,Jugas,Deli, Sobol - Syky,Soucek, Hromada,Danny,Stoch - Necid






  73. Re: Villarreal - Slavia 2:2

    Jachym     před 7 lety 20.10.2017 10:33 |  
    10 0

    Ještě mě na všem těší jedna věc. A to, že je Slavia v Evropě konkurenceschopnější než Plzeň. Zatímco my hráli důstojnou partii (a bodovali) s kvalitním týmem ze španělské ligy, Plzeň už dvakrát vyhořela s Bukureští a nestíhala ani včera se sotva průměrným Luganem. My jsme také předvedli v Evropě zpočátku nevýrazné výkony, ale je vidět, že se lepšíme každým zápasem. Troufám si tvrdit, že v současné formě by zápasy proti Borisovu i Apoelu vypadaly úplně jinak, a to samozřejmě v náš prospěch. A možná by náš gólman nyní místo Bakambua čelil samotnému Ronaldovi...:-)

    Vrba je výborný trenér a v lize ještě dokáže vymačkat se stárnoucím kádrem maximum. Ale na to, aby hrál úspěšně na dvou frontách, nemají na rozdíl od nás dostatečně kvalitní kádr. Já jsem si jistý, že se to časem projeví i v lize. I ten vymačkaný plzeňský citrón vydá poslední kapku.

    • Re: Villarreal - Slavia 2:2

      pevek     před 7 lety 20.10.2017 10:37 |  
      1 1

      Shodou okolnosti APOEL remizoval 1:1 s Dortmundem. Dost jsem u toho uvazoval, ze bychom to mozna taky zvladli.

      • Re: Villarreal - Slavia 2:2

        Jachym     před 7 lety 20.10.2017 10:43 |  
        1 0

        Také jsem na to myslel (a říkal si, že na místě těch "Kypřanů" jsme klidně mohli být my) a říkám si proč ne. Hecnout se proti soupeři, který by nás možná i podcenil. Podobně jako si náš nároďák (již v kvalifikační agónii) vyšlápl nedávno na Němce a jen smůlovatě přišel před koncem o remízu.

      • Re: Villarreal - Slavia 2:2

        Boo_SKS     před 7 lety 20.10.2017 10:57 |  
        3 0

        Taky nad tim obcas premyslim, ale vzdycky si pak reknu, ze tato "pozvolnejsi" cesta je pro nas s vyjimkou financni stranku snad ve vsech ohledech prinosnejsi. V EL ted cerpame velice cenne zkusenosti s tymy, s nimiz si mame sanci opravdu zahrat fotbal a osahat si ty pohary daleko lepe, nez kdybychom se ve skupine smrti v LM prakticky nedostali k mici. Nehlede na to, ze EL pro nas predstavuje vybornou prilezitost nahrat si neco do koeficientu. Zkratka verim, ze letosni EL nas krasne pripravi na pristi predkolo LM, ktere uz z naseho pohledu bude vypadat vice jak zapas ve Villarealu a mene jak zapas s Apoelem :-)

        • Re: Villarreal - Slavia 2:2

          celtix     před 7 lety 20.10.2017 12:46 |  
          1 0

          Jaké předkolo ? Není z 1. místa postup do skupiny ?

          • Re: Villarreal - Slavia 2:2

            Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 20.10.2017 16:34 |  
            0 0

            To se teprve uvidi az skonci finale LM..

    • Re: Villarreal - Slavia 2:2

      martyni (přítel SN)     před 7 lety 20.10.2017 11:09 |  
      7 0

      Tak to souvisí s tím, že hrajeme lepší fotbal než Plzeň, jak dokazuje Dobiašova statistika:). Mně taky těší, jak máme vyrovnaný kádr, do zálohy a útoku může nastoupit prakticky kdokoliv a zahraje dobře. Včera to nebyla žádná beckova sestava, jak si nekteri mozna mysleli, mozna sestava tech, kteří jsou na tom pohybove dobře, takze se hodila pro takovy zapas. Jen doufam, aby zraneni MNN a Deliho nebyla nadlouho, pak by nam chybeli obranci.

  74. Soucek

    iwanowicz     před 7 lety 20.10.2017 11:00 |  
    1 2

    Soucek vcera odehral hodne dobrej zapas, ale stejne bych tam radsi videl Ngadeua. Vzpomel jsem si na to hlavne, kdyz ve druhe pulce spanele zacali na nasi pulce s otockama a patickama, to jsem si rikal, ze kdyby tam byl Ngadeu, tak takhle ve stredu hriste nemachrujou. Ale zase je pravda ze spanele meli kvalitu a my uz jsme tolik nestihali. Podle me by mel Soucek pritvrdit, trochu to tam pokopat a zjednat si respekt i za cenu zlute karty, zvlast v takovym zapase trochu cekam, ze to budem vic brousit. :) Jinak ale samozrejme podal vybornej vykon jako celej tym.

  75. Re: Villarreal - Slavia 2:2

    sTizz (přítel SN)     před 7 lety 20.10.2017 11:20 |  
    0 0

    Super výjezd! Byl docela klid,jednoho slavistů tam zpacifikovali policajti,pze dělal bordel a jeden má mít dnes soud,ale nevím za co.. Jinak buzerace u vstupu byla maximální,to jsem ještě nezažil. Prohlíželi všechno 3x.. Na Barcu by se dalo pronyst cokoliv,prohlídky absolutně minimalni,na Villarrealu prohlizeli i peněženky

    • Re: Villarreal - Slavia 2:2

      sTizz (přítel SN)     před 7 lety 20.10.2017 11:25 |  
      3 0

      Jinak fanoušci s vlajkama na tam přijeli snad jen proto,aby byla jejich vlajka vidět,ale že přes ně není vidět půlka hřiště,to je nezajímalo

  76. .

    japhy     před 7 lety 20.10.2017 11:45 |  
    4 3

    Už jste toho mraky napsali, vezmu to tedy zkrátka plus jeden poznatek.

    Ač většinu času pod tlakem, velice mě potěšila snaha o vykombinování z obrany namísto neustálých odkopů.
    Našlo se správné místo pro Dannyho. Na křídle už jen při dvou hroťácích.
    Zmrhal :( Je totálně v hajzlu a je mi to líto. Přesně takhle u nás hrál při posledním angažmá Míňa Černý.
    Nechápu, jak může někdo vyčítat první gól Sobolovi. Měl být zastoupen.
    Tlak Ponorky zdaleka netrval celou druhou půlku, dokázali jsme jej otupit.

    Jsem velice rád, že se prakticky vymazali rozdíly mezi sestavou áčkovou a béčkovou natolik, že už se o béčkové skoro ani nedá mluvit. Na startu sezony, když to začal JŠ dost točit, tak mi těch změn přišlo moc najednou. Teď jsem viděl základ, OK, a až pak mi došlo, že k té teoreticky nejsilnější sestavě chybí tak 6 hráčů. A je otázka, jestli by to lepší zahrálo výrazně líp.

  77. Re: Villarreal - Slavia 2:2

    Sokrates55 (přítel SN)     před 7 lety 20.10.2017 11:53 |  
    13 0

    Dobré poledne přeji Vám všem.
    Přiznám se, že jsem měl před zápasem trochu obavy, cítil jsem absenci Ngadeua jako ztrátu. Sestava byla pro mne taky překvapením.
    Potvrdilo se však to, že JŠ své hráče zná. A zná je víc než kdo z nás nejlíp. Prvních 30 minut jím určený herní systém hráči plnili beze zbytku a přidali dva velmi pěkné góly. Bohužel pak se zranil Deli a také španělé přitlačili na "pilu". Při prvním jejich gólu to bylo hned několik chyb počínaje Jardou Zmrhalem, chybným vykročením Deliho a Sobol už to zpátky nestíhal. Navíc Laštůvka to čekal ke druhé tyči. Ale vždyť už se to tu rozebralo mockrát. Remíza je spravedlivá a Slávia se na tomto pěkném fotbalu podílela velmi aktivně. Druhá půle byla prověrkou naší defenzivy a uspěla, byť jsme měli i "štígro".
    Naši kluci makali a jak jsem psal u jiného článku, výkon celého mužstva šel opravdu nejméně o "štok vejš" než s Karvinou. A to jsme měli na lávce dost plnohodnotných borců.
    Ve "Spartu" opět až úsměvné hodnocení našich hráčů a pan Janega vrchol ....... Jugas za 4. Nějaké schyzma či co??
    Jak však říkal jeden velký římský vojevůdce: "Orel much nelapá". Tak ať si píšou co chtěj........ Mám k obědu cmundu :-)
    Moc klukům děkuji a jak řekli ve studiu fotbal pánové Brabec a Kuka, jsou to obrovské zkušenosti a poznání jak pro ty na hřišti, tak pro, co jsou na lavičce.
    Doufám, že budete na Liberci všichni a fanděte i za mně. Všechny Vás tam určitě uvidím a našim klukům za tu "Yelow Submarrine" poděkujte. Oni tu kulisu potřebují!!
    Sokrates55

    • Re: Villarreal - Slavia 2:2

      donford     před 7 lety 20.10.2017 12:14 |  
      10 0

      Mrzí mi, že se včerejším výkonem jsme nehráli teď proti Apoelu. Ale i naše mužstvo roste a potřebovalo čas. Včera mi přišlo, že bylo skoro na svém momentálně dosažitelném maximu. Kéž bychom se tak vyhecovali i v Plzni. Věřím, že bychom je s takovým výkonem smázli. Viz i "jejich" Lugano.
      Jinak - chápu že Zmrzal hrál také proto, aby se včas vracel, což Stoch dělá také, ale přece je jen trochu komár. Hromada mi včera nevadil - je rychlý, velmi snaživý a také hráčsky stále poroste. Souček - úžasně nenápadný, ale výkonný, jistý a opět s precizními přihrávkami. Moc, ale moc (nekriticky) se mi včera líbil Danny a nejen při tom druhém gólu. Úžasná hráčská rozvaha, technika a přehled.
      Velmi chytré od JŠ střídání MvB, který byl jako tank, přikoval jejich obranu přece jen víc na jejich půli v době největšího náporu. Vynikající Sýkora, Frýďa a Jugas. Byl jsem moc spokojený.
      Všichni naši kluci jsou áčková sestava. Je to příjemné zjištění, že jich máme minimálně 20. 20 bojovníků!
      P.S. Už teď bych pomalu začal vyjednávat o odkupu Sobola.

      • Re: Villarreal - Slavia 2:2

        Sokrates55 (přítel SN)     před 7 lety 20.10.2017 13:40 |  
        6 0

        Zdravím Tě Donforde.
        Píšeš mi z duše. Máme kádr, který se začíná stmelovat a bojovat. Sice neříkám "hop", protože jsme ještě "nepřeskočili", ale začíná se ten rozběh rýsovat. Teď jen nepolevit a mít chuť odmakat na "plný pecky" každý další zápas.
        Dobrou volbu přeje Sokrates55

  78. Re: Villarreal - Slavia 2:2

    Michal86     před 7 lety 20.10.2017 12:23 |  
    8 0

    Včera parádní výkon všech hráčů, klobouk dolů. A poděkování fans na stadionu, byli jste slyšet!!!

  79. Re: Villarreal - Slavia 2:2

    Eskaes     před 7 lety 20.10.2017 16:05 |  
    7 0

    Konečně jsme se vrátili do Evropy jak se patří. Všem za včerejší výkon díky. Ten náš 2. gól to byla prostě paráda, hlavně ta Frýďova přihrávka z první. Celkově strašně atraktivní mač, který ještě gradoval intenzitou v 2. poločase.

    A do toho ještě ty zákroky našich obránců na brankové čáře, bohužel teď si nás už fotbalová Evropa musí všimnout, ale já jsem rád.

    Tak užívejme, Slávisti a Slávistky. :-)

    • Re: Villarreal - Slavia 2:2

      donford     před 7 lety 20.10.2017 16:11 |  
      1 0

      Bohužel - aby nám pár našich hráčů "neukradli", ale jinak bohudík, že nejsme za nýmandy. :-)

      • Re: Villarreal - Slavia 2:2

        JIRI1220     před 7 lety 21.10.2017 14:11 |  
        0 0

        Tak zrovna v tomto zápase, musel každý soudný fotbalista vidět, že na prosazení se v silných ligách, musí ještě sakra přidat. Takový Jugas je sice hodně dobrý hráč, ale zatím jen na naší ligu. Pokud ten by šel, tak nejdříve za rok=tedy s dalšími několika zápasy z EL, či LM. Byla by hloupost teď kohokoliv prodávat a snad i vedení s hráč má společnou řeč na toto.