Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Komentáře (61)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Škoda ztrácí ve Slavii pozici lídra. Je jeho propad trvalým jevem?

        před 7 lety 04.10.2017 16:36 |  
    12 0

    Bulšit.

    • Re: Škoda ztrácí ve Slavii pozici lídra. Je jeho propad trvalým jevem?

      Jachym     před 7 lety 04.10.2017 17:03 |  
      12 0

      A navíc horkou jehlou šit:-)

      • Re: Škoda ztrácí ve Slavii pozici lídra. Je jeho propad trvalým jevem?

        donford     před 7 lety 04.10.2017 17:10 |  
        14 0

        Kéž by ho ta jehla pořádně píchla někam ...:-) Zase jedovatinky, které nejen že nejsou konstruktivní, ale mají zřetelnou snahu opět zasívat semínka nesváru. I JŠ konstatoval, že Škoda hrál nějaké zápasy s bolestmi, že má hematom, a tak i proto se omluvil z nároďáku. Spíš si nevšímat, nereagovat. Je to trouba.

        • Re: Škoda ztrácí ve Slavii pozici lídra. Je jeho propad trvalým jevem?

          Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 04.10.2017 22:43 |  
          3 0

          Já bych to sem vůbec nedával, ztráta času tohle číst.

          • Re: Škoda ztrácí ve Slavii pozici lídra. Je jeho propad trvalým jevem?

            tomblesk     před 7 lety 05.10.2017 02:56 |  
            3 0

            Typické "cucání z prstu". Neví o čem psát, fotbalu moc nerozumí, vzdělání = velká nula. No tak co. Fakt ztráta času se tímto bludem zaobírat. Dobře, že Necida máme a Milana taky. nechť se uzdraví a ukáže, že fotbal hrát pořád umí.
            A tomu blbovi, co tu snůšku nesmyslů vymyslel, přeji jediné: stejně jako já se chci dožít momentu, , kdy nastoupí oba. To pak bude mazec. Milane uzdrav se a ukaž jim to. Neschopným závistivcům .....

  2. Re: Škoda ztrácí ve Slavii pozici lídra. Je jeho propad trvalým jevem?

    Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 04.10.2017 18:04 |  
    7 0

    To jsou strasne vyplody. Tak jasne Milan se zatim s formou letos moc nepotkal, ale delat z toho nejake sahodlouhe zavery a skoro mu ukoncovat karieru, to je sila.

    • Re: Škoda ztrácí ve Slavii pozici lídra. Je jeho propad trvalým jevem?

      knawi     před 7 lety 04.10.2017 19:44 |  
      5 0

      Potkal, nepotkal - dva důležité góly dal. A obrany Milana podceňovat nemůžou a musí ho hlídat.

  3. Re: Škoda ztrácí ve Slavii pozici lídra. Je jeho propad trvalým jevem?

    TSeguinTS     před 7 lety 04.10.2017 20:06 |  
    22 0

    A kde je článek o tom, jak už to má la fata spočítaný? A porovnání nejdražších posil Gvk za 35 M (3 góly) a Ben Chaim za 80 M (0 gólů)? Tohleto je ignorace pánubohu do oken!! :-)

  4. Re: Škoda ztrácí ve Slavii pozici lídra. Je jeho propad trvalým jevem?

    Hanzwalter     před 7 lety 05.10.2017 00:17 |  
    3 1

    Magor ten pisalek, ktery ma asi na svem terciku se sipkama Milana... Sraltan blbej jak 2ky vidle..

  5. Re: Škoda ztrácí ve Slavii pozici lídra. Je jeho propad trvalým jevem?

    JS (přítel SN)     před 7 lety 05.10.2017 08:33 |  
    7 13

    Lol, tady to je jak ve školce. Někdo napíše něco, co se vám nelíbí? Hned je to „nevzdělaný pisálek, co fotbalu nerozumí, témata si cucá z prstu, nekonstruktivní, semínka sváru“. Popř. „Škoda dal za minulé tři sezony pokaždé 15 gólů...“ Fakt se bavím :D

    To, že dal v minulých sezonách po 15+ gólech snad neznamená, že nyní nemůže mít propad formy, ne? Nejen ve Sportu si všimli, že Škoda se víc vzteká a míň bojuje a že po změně hry z nakopávaných míčů na hru po zemi přestal být nebezpečný. A statistiky nevykecáte žádnými výmluvami o tom, že Škoda hraje pořád stejně, jenom novináři jsou hovada.

    • Re: Škoda ztrácí ve Slavii pozici lídra. Je jeho propad trvalým jevem?

      sicilianbrno     před 7 lety 05.10.2017 08:47 |  
      4 7

      Čekal sem,ze jakmile tu bude negativní článek o Škodovi, že se tu zjeviš a přispeješ nam tu par nesmyslama. Nezklamal si mě. Tobě by se Škoda nezavděčil, ani kdyby dal za sezonu 20 gólů.
      Na tebe nema cenu reagovat. Ale mate s redaktorem něco společného: oba jste takovy dvě srandovni postavičky, které lidi neberou vubec vážně :-)

      • Re: Škoda ztrácí ve Slavii pozici lídra. Je jeho propad trvalým jevem?

        JS (přítel SN)     před 7 lety 05.10.2017 09:07 |  
        2 6

        :))))

        Tolik k tématu Škoda přestal být nebezpečný. Jediný logický argument proti, ale co od Tebe čekat.

        • Re: Škoda ztrácí ve Slavii pozici lídra. Je jeho propad trvalým jevem?

          smely (přítel SN)     před 7 lety 05.10.2017 09:41 |  
          3 1

          sice na tebe nema cenu reagovat, ale radoby zesmesnit te, je v poradku...tvl ten je hustej, co ? :-)))

          • Re: Škoda ztrácí ve Slavii pozici lídra. Je jeho propad trvalým jevem?

            sicilianbrno     před 7 lety 05.10.2017 10:12 |  
            2 5

            Tak "Pat" už se vyjádřil, čekal sem kdy mu dojde kolega "Mat" a už je tady. Jste srandovní dvojička a je dobře, že držíte pospolu, tak to má být :-)

            • Re: Škoda ztrácí ve Slavii pozici lídra. Je jeho propad trvalým jevem?

              Jachym     před 7 lety 05.10.2017 10:17 |  
              1 1

              A dohromady tvoříte (ne)svatou trojici...:-)

              • Re: Škoda ztrácí ve Slavii pozici lídra. Je jeho propad trvalým jevem?

                sicilianbrno     před 7 lety 05.10.2017 10:19 |  
                0 3

                ..myslíš, že jen trojici? těch adeptů tu bude víc :-)

                • Re: Škoda ztrácí ve Slavii pozici lídra. Je jeho propad trvalým jevem?

                  smely (přítel SN)     před 7 lety 05.10.2017 10:25 |  
                  2 1

                  presne, vsichni sou blby , jen ty ses letadlo... :-))

                  • Re: Škoda ztrácí ve Slavii pozici lídra. Je jeho propad trvalým jevem?

                    sicilianbrno     před 7 lety 05.10.2017 10:58 |  
                    0 4

                    Už sem se tě tady jednou ptal, zkusim to znova: Mužu vedět kolik ti je let? Pokud s tím máš problémy říct to, tak to budu respektovat. jen mě zajimalo, z jak staré hlavičky se ty tvoje reakce a perly linou? :-)

                    • Re: Škoda ztrácí ve Slavii pozici lídra. Je jeho propad trvalým jevem?

                      japhy     před 7 lety 05.10.2017 12:07 |  
                      3 0

                      Ty máš ale starosti. Neznám ani jednoho s vás, ale tipnu si, že smely bude starší, než ty.

                      • Re: Škoda ztrácí ve Slavii pozici lídra. Je jeho propad trvalým jevem?

                        Jachym     před 7 lety 05.10.2017 13:11 |  
                        2 1

                        Sicilián tady kdysi dával kvíz pro chytré (on vůbec hodně dbá na inteligenci ostatních diskutérů:-) ohledně svého věku. Vyšlo mi, že mu je pár let přes třicet. Já jsem třeba o něco starší a tak ho můžu poučovat, což ale on nemá rád :-)

                        • Re: Škoda ztrácí ve Slavii pozici lídra. Je jeho propad trvalým jevem?

                          sicilianbrno     před 7 lety 05.10.2017 15:46 |  
                          0 2

                          Bohužel si mě pleteš s někým jiným, žádný kvíz sem tu o svém věku nedával, ale máš pravdu, si starší než já, což dokazuje i tvá zhoršující se pamět :-)
                          Jinak si se s mým věkem trefil, je mě 32

                          • Re: Škoda ztrácí ve Slavii pozici lídra. Je jeho propad trvalým jevem?

                            Jachym     před 7 lety 05.10.2017 16:00 |  
                            1 0

                            Kdepak, kamaráde. Ač skoro o 10 let starší, paměť mám, myslím, velmi dobrou. A i když je jistě spousta užitečnějších věcí ke konání, našel jsem si schválně tvůj příslušný příspěvek starý cca tři týdny: "...já slavii fandím od 5ti let (tj. 27 let), ale umím hodnotit racionálně,... " Neřekl jsi tedy přímo svůj věk, ale museli jsme si pomoci matematickým úkonem, takže to byl de facto kvíz...

                            • Re: Škoda ztrácí ve Slavii pozici lídra. Je jeho propad trvalým jevem?

                              sicilianbrno     před 7 lety 05.10.2017 16:45 |  
                              0 2

                              jo toto považuješ za kvíz jo? A co potom považuješ za smelyho nakouknutí na wikipedii a psaní x řádků o událostech, co se v jeho roce událo?? POmale kvíz na celej večer pro celou rodinu.. :-) A já ti už chtěl fandit jak máš skvělý odhad poznat u lidí věk ze psaní a přitom je to matematika třetí třídy základní školy :-)

                              • Re: Škoda ztrácí ve Slavii pozici lídra. Je jeho propad trvalým jevem?

                                Jachym     před 7 lety 05.10.2017 16:59 |  
                                2 1

                                Bylo by dobré, abys občas pochopil nadsázku a vtip a zbytečně tak nevyvolával konflikty o inteligenci nebo tvoje oblíbené konfrontace Praha versus Brno:-) Co se týče obdivu k mému odhadu věku, tak tady správně brzdíš. Věkově jsem tebe a Mr. smelyho tipoval přesně opačně:-) Apropos, když tady z každého druhého taháš věk, mohl bys prozradit, co máš společného s tím krásným kusem země patřící Itálii...:-)

                                P.S.: Ano, "kvíz" smelyho byl mnohem sofistikovanější:-D

                                • Re: Škoda ztrácí ve Slavii pozici lídra. Je jeho propad trvalým jevem?

                                  sicilianbrno     před 7 lety 05.10.2017 18:10 |  
                                  0 2

                                  Já mám oblíbenou konfrontaci Praha vs Brno? Teda to jsou mi od tebe novinky, když už si tak rád dohledáváš infa, tak by sis měl zjistit, že první kdo psal stylem, že Brno (narozdíl od Prahy) je zapadákov byl JS (což mě u něho ani nepřekvapuje nazyvat druhý největší město v zemi zapadákovem, čímž nazval i zbytek republiky). Já konfrontaci Praha Brno max zmínil, že u nás narozdíl od Prahy by se stadion pro 30 tisic diváků uživil a byl mnohem víc zaplněný než v Praglu...ale ty máš lepší pamět, tak mě určitě připomeneš co tak v oblibě konfrontuju na trase Praha Brno :-)
                                  Věk sem tahal jen ze dvou expertů, tudíž každý druhý na SN opravdu ne....spíš kviz smelyho byl uplně zbytečný, přiště stačilo napsat přimo věk, než pul hodinku být kvuli tomu na internetu :-)
                                  S itálií mám společnýho příjmení a předky hooodne vzdálený...

                                  • Re: Škoda ztrácí ve Slavii pozici lídra. Je jeho propad trvalým jevem?

                                    Jachym     před 7 lety 05.10.2017 20:45 |  
                                    2 0

                                    Zajímavé, Siciliáne, díky! Na ostatní, co jsem napsal, klidně zapomeň...:-)

                                  • Re: Škoda ztrácí ve Slavii pozici lídra. Je jeho propad trvalým jevem?

                                    smely (přítel SN)     před 7 lety 06.10.2017 09:23 |  
                                    3 0

                                    oprav si poznamky...o zapadakove jsem psal ja, nikoliv JS...a koukam, ze pokracujes v uspesnem snazeni rozhadat se tady uplne s kazdym, kdo na tebe reaguje jakymkoliv nesouhlasnym nazorem...tvoje ustepacne invektivy vuci ostatnim bohuzel naznacuji, ze sis minimalne tak 18 let ke svemu veku pridal...strycu...ale treba casem zjistis, ze neni potreba napadat ostatni diskutujici, byt se jedna o diskuzi internetovou, tedy vice-mene anonymni, tedy uzdu potrebne sebekontroly popoustejici az na samou hranici zdraveho rozumu...proste tak nejak po lidsku mi prijde, ze ses mladej blbec ze zapadakova, co si tady leci nakej mindrak...

                      • Re: Škoda ztrácí ve Slavii pozici lídra. Je jeho propad trvalým jevem?

                        sicilianbrno     před 7 lety 05.10.2017 15:48 |  
                        0 0

                        Nepřijde mě, že jsem se zeptal na nějakou zákeřnou otázku, otázka na věk mě přijde stejně normální jako otázka komu třeba fandí v hokeji. To jen ty z toho děláš nějaký zbytečný problém a máš potřebu za něho zbytečně odpovídat...

                    • Re: Škoda ztrácí ve Slavii pozici lídra. Je jeho propad trvalým jevem?

                      smely (přítel SN)     před 7 lety 05.10.2017 13:30 |  
                      2 1

                      narodil jsem se v roce, kdy se rozpadli The Beatles, Apollo 13 melo prusvih, v Peru bylo zemetreseni, Brazilie se stala mistrem sveta a kapitana jim delal Pele.... staci ? .... A vcil mudruj, strycu...

                      • Re: Škoda ztrácí ve Slavii pozici lídra. Je jeho propad trvalým jevem?

                        Jachym     před 7 lety 05.10.2017 13:41 |  
                        0 0

                        Tož, je to složitější než dešifrovat životní pouť D. Taxis Tramwaye, který na své tramvaji úspěšně zápolil se závodníky formule 1: https://www.youtube.com/watch?v=AtNXopW_a1o :-))

                        • Re: Škoda ztrácí ve Slavii pozici lídra. Je jeho propad trvalým jevem?

                          smely (přítel SN)     před 7 lety 05.10.2017 13:58 |  
                          1 0

                          tak, taky sem moh napsat, ze v tom roce stalo baleni 12 konzerv psiho zradla v Americe 1 USD... :-)

                          • Re: Škoda ztrácí ve Slavii pozici lídra. Je jeho propad trvalým jevem?

                            Jachym     před 7 lety 05.10.2017 14:59 |  
                            1 0

                            No, konečně:-) Tak jsi o dost starší než ten mudrující brněnský "strýc"... Ten v té době ještě létal vesmírem zakonzervován jako ty plechovky pro psy:-)

                            • Re: Škoda ztrácí ve Slavii pozici lídra. Je jeho propad trvalým jevem?

                              sicilianbrno     před 7 lety 05.10.2017 15:51 |  
                              0 1

                              ano správně si to spočítal, šikulka...

                      • Re: Škoda ztrácí ve Slavii pozici lídra. Je jeho propad trvalým jevem?

                        japhy     před 7 lety 05.10.2017 14:03 |  
                        2 0

                        No vida! Z počátku jsem si o tobě myslel, že jsi mladík z pardubicka (zdravím Jiriho1), pak jsem pojal podezření, že jsi dědek z Prahe :)

                      • Re: Škoda ztrácí ve Slavii pozici lídra. Je jeho propad trvalým jevem?

                        sicilianbrno     před 7 lety 05.10.2017 15:44 |  
                        0 1

                        Su rád, že umíš odpovědět narozdíl od JS a neděláš z mé otázky nějakou dotěrnou :-) děkuju

                        • Re: Škoda ztrácí ve Slavii pozici lídra. Je jeho propad trvalým jevem?

                          JS (přítel SN)     před 7 lety 07.10.2017 10:01 |  
                          0 2

                          :D

                          Tímhle prostoduchým hovádkem se dá krásně pobavit. Díky za vtipné ráno, siciliane, hned se líp vstává, i když je venku takové psí počasí.

    • Re: Škoda ztrácí ve Slavii pozici lídra. Je jeho propad trvalým jevem?

      jarmik     před 7 lety 05.10.2017 08:57 |  
      5 3

      Statistiky nevykecáme? Já teda vidím jen to, že Milan dal gól v Olomouci, v derby (jo, vím, že se nedotkl míče jako poslední) a pak se zranil.

      Kritika Janegy je naprosto oprávněná, přečti si jeho posledních několik článků. Např. "Na Kypru dělají fotbal lépe? Slavia musí neúspěch vysvětlit" - zdá se ti už jen ten titulek v pořádku? Když někdo neporazí outsidera, vyplývá z toho, že ten outsider, nebo dokonce celá zem, z níž pochází, "dělá fotbal lépe"? A podobné bludy Janega produkuje běžně.

      Nyní posílá dlouhodobého lídra Slavie ve věku 31 let do důchodu ("Může za ztrátu formy věk?), i když ví, že jde o typ útočníka, u kterého 31 let neznamená nic a který rozhodně nemohl kvůli věku přestat vyhrávat souboje. Ty to určitě jako odborník víš taky. Nebo je normální tohle stvořit, když Spartu zachraňují bývalí reprezentanti ve věku 36 a 37 let, čemuž se daný autor nediví, avšak soustavně šije do Slavie?

      Ohrom nás opět svým věděním či statistikami. Nebo víš co? Radši ne.

      • Re: Škoda ztrácí ve Slavii pozici lídra. Je jeho propad trvalým jevem?

        JS (přítel SN)     před 7 lety 05.10.2017 09:09 |  
        2 11

        Já netvrdím, že je to věk. A statistiky zpracoval Janega za mě. Poměr vyhraných/nevyhraných soubojů počítal on, ne já, a předpokládám, že si je nevycucal z prstu. Jestli je tendenční nebo není nevím, nebavím se o formě článku, ale o tom, že na tom postřehu něco je. V letošní sezoně se prostě Škodovi nedaří, ačkoliv za to nemůže věk, ale změna hráčů v kádru Slavie a jejich nekompatibilita a způsob jak je JŠ poskládává do základu a co od nich chce...

        • Re: Škoda ztrácí ve Slavii pozici lídra. Je jeho propad trvalým jevem?

          kjandourek (admin)     před 7 lety 05.10.2017 09:59 |  
          7 1

          Nezlob se na mě, ale na tom Janegově "postřehu" není vůbec nic...

          Opravdu si myslíš, že lze dělat závěry z jednoho utkání? Až budou takhle vycházet čísla za celý podzim, tak proč ne, ale tady frajer záměrně porovnává Necidův nejpovedenější výkon - tj. z utkání s Brnem a Milanův nejhorší - tj. ve Zlíně....
          Proč na stranu Milana nevybral například zápas se Spartou? Nejspíše proto, že by se mu to nehodilo do krámu, že?... Připomínám, že za zápas se Spartou dostal Milan v deníku sport osmičku, stejně jako Necid proti Brnu...

          Kdyby to tak udělal, tak by ve finále musel konstatovat, že Slavia má post útočníka velice slušně zdvojený a tak už Milan nemusí nastupovat s nějakým zraněním, jako tomu bylo na konci minulého roku... A to taky není na nějaký kontroverzní titulek, který by zvýšil sledovanost...

          Kdyby například porovnal přínos Milana v zápase v Borisově a Tomášův v Astaně, tak by mu z toho vylezlo, že Tomáš ve Slavii nemá co dělat, protože Milanovi nesahá ani po kotníky... a taky by to byl "závěr", který nemá žádnou vypovídající hodnotu...

          • Re: Škoda ztrácí ve Slavii pozici lídra. Je jeho propad trvalým jevem?

            afro     před 7 lety 05.10.2017 10:17 |  
            0 0

            Já v tom článku marně hledám zmínku o Necidovi...

            • Re: Škoda ztrácí ve Slavii pozici lídra. Je jeho propad trvalým jevem?

              kjandourek (admin)     před 7 lety 05.10.2017 10:24 |  
              4 1

              Já vycházím z tištěného Sportu... kde na dvojstraně je porovnání Tomáše s Milanem... Podroužkův článek "Necid je víc než dvojka"; srovnání obou střelců, tabulka bilancí obou střelců (minuty, góly, zápasy)... a na konci tento "komentář" doprovozený právě tabulkou, kde jsou statistiky Necid vs. Brno proti nim postaveny statistiky Škoda vs. Zlín...

              A to nemluvím o tom, že jsou tam fotky obou - Milan s hlavou v dlaních a Tomáš s rukama nahoře po druhém gólu do sítě Brna...

              Prostě všechno uděláno tak, aby to vypadalo, že Milan už je totálně v háji... Zjevně proto, aby to mělo nádech senzace a tím pádem nějakou čtenost...

              • Re: Škoda ztrácí ve Slavii pozici lídra. Je jeho propad trvalým jevem?

                afro     před 7 lety 05.10.2017 10:43 |  
                0 0

                Tak to potom jo, já si Sport nekupuji a vycházel jsem jen z toho kratičkého Janegova komentáře.

                • Re: Škoda ztrácí ve Slavii pozici lídra. Je jeho propad trvalým jevem?

                  kjandourek (admin)     před 7 lety 05.10.2017 10:49 |  
                  2 1

                  Já občas ano... bez ohledu na kvalitu je to jediný sportovní deník - o všech našich zápasech tam jde dvoustrana... Jsem trochu ujetý v tom, že od minulé sezóny si ty články vystřihuji a schovávám do šanonu... Tohle vyšlo v úterý, na net to, roztrhané po jednotlivých článcích, dávají se zpožděním...

                  Já ten úterní sport kupoval hlavně kvůli "sestavě kola" - čekal jsem jestli jsme do ní "dostali" toho brněnského nováčka... Samozřejmě ano :-)

                  • Re: Škoda ztrácí ve Slavii pozici lídra. Je jeho propad trvalým jevem?

                    Jachym     před 7 lety 05.10.2017 10:59 |  
                    2 0

                    Je dost dobře možné, že i v sestavě příštího kola tedy bude na postu brankáře zase nějaký neznámý náhradník, neboť Berkovec zřejmě proti svému klubu s největší pravděpodobností nebude moci nastoupit...:-))

        • Re: Škoda ztrácí ve Slavii pozici lídra. Je jeho propad trvalým jevem?

          Boss82     před 7 lety 05.10.2017 10:27 |  
          5 1

          Ty si vážně myslíš, že na té snůšce Janegových hoven něco je?! Tak v tom případě je to s Tebou ještě horší, než jsem si myslel!

    • Re: Škoda ztrácí ve Slavii pozici lídra. Je jeho propad trvalým jevem?

      Karel13     před 7 lety 05.10.2017 09:24 |  
      3 0

      I když s tebou asi v 99% nesouhlasím, tady máš pravdu. Nikdy by nemělo záležet na tom co KDO řekne či napíše, ale CO řekne nebo napíše.

    • Re: Škoda ztrácí ve Slavii pozici lídra. Je jeho propad trvalým jevem?

      afro     před 7 lety 05.10.2017 10:08 |  
      4 0

      On je to tady tak trochu obecnější jev - hysterie, když se někdo otře o naše hráče. Ona k tomu samozřejmě přispívá problematická (eticky) majetková struktura Sportu. Ale i přes to, že autocenzura musí být v redakci Sportu, ať si to redaktoři připouští nebo ne usazená, tak dokáží pěkně proprat i Spartu.

      Já s článkem nebo spíš takovou malou glosou problém nemám, i když na hodnocení je podle mě brzy. Škoda v lize odehrál pouze 392 minut a vstřelil dva góly, což je jeden gól za 196 minut. V sezóně 16/17 mu stačilo 153 min. a rok předtím 154 min. na gól.

      Docela by mě zajímala statistika těch uvedených vyhraných /prohraných soubojů a procentuální vyjádření zmíněných útočných přihrávek z loňské sezóny, pro porovnání. Autor ji neuvedl...

      Se změnou stylu hry (nic jiného nám ani nezbývalo a já jsem tomu rád), kdy jsme oproti loňsku ve většině zápasů dominantnějším týmem, který je více na míči a soupeři spíše brání se struktura šancí a požadované schopnosti na útočníka trochu pozměnily a autor má pravdu, že útočník by měl být v tomto stylu hry "více do kombinace", což může být pro Škodu a hlavně Necida docela oříšek. Nemyslím si ale, že by Škoda nemohl být platným hráčem.

      • Re: Škoda ztrácí ve Slavii pozici lídra. Je jeho propad trvalým jevem?

        PetCC     před 7 lety 05.10.2017 10:49 |  
        5 0

        Tak kdo v poslední době viděl hru Škody a Necida, tak je mu jasné, že Necid je schopen jen dávat góly, ale Škoda i hrát fotbal.
        A souhrná statistika, bez porovnání proti jakému to bylo soupeři, nedává moc velký smysl.

        A pokud tu nějakou statistiku máme vypovídající, tak tu, že proti loňsku jsme styl hry nezměnili. Protože přechod z držení míče pod 45 % na tým s držením nad 55 %, s tím začal už Uhrin.
        Statistiky existujou - http://www.hetliga.cz/statistiky?unit=2&status=0¶meter=1&club=0&game_limit=0&nationality=&age=0&order=9&order_dir=2&list_number=0&season=2018#stats

        Tady je držení míče
        2013/14 - 46,9 %
        2014/15 - 43,7 %
        2015/16 - 46,9 %
        2016/17 - 51,4 % - tohle je zásadní změna
        2017/18 - 58,1 % prozatím

        A je to dáno dalším posílením středu pole hráči, kteří jsou tak zvyklí hrát.

        Teď je hlavní ale nezabřednout do stylu hry, který nám tu léta předváděla Sparta, neustálé držení míče, nejvíc přihrávek, ale nic z toho. Jak využít svojí převahu v poli naopak ukazuje Plzeň.

        A mimochodem, nejmenší ďržení míče má teď náš příští soupeř, Karviná.
        Další zvláštnost, Karviná má po nás druhý největší počet střel na branku, ovšem my máme daleko nejmíň střel na naši branku, 17 v 9 zápasech. Naše obranná fáze v lize skoro nikoho nenechá naší branku trefit.

        • Re: Škoda ztrácí ve Slavii pozici lídra. Je jeho propad trvalým jevem?

          afro     před 7 lety 05.10.2017 14:34 |  
          0 0

          Díky za komentář, všiml jsem si díky němu možnosti podrobnějších statistik na stránkách HET ligy.

          Ten vývoj držení míče je zatím trendem a já si tedy myslím, že rozdíl mezi ročníkem 16/17 a letošní sezónou 6,7% je docela dost. Ale do hry určitě významně vstupuje faktor přístupu k zápasům proti nám, úřadujícímu mistrovi od soupeřů. Obrany jsou zataženější, bodík je zlatý (i doma) atd.

          Docela zajímavá a asi i do určité míry určující pro pozice v tabulce bude statistika procentuální úspěšnosti střelby. Tam je mezi námi a Plzní propastný rozdíl.

          Plzeň 15,3%
          Slavia 8,6%

          • Re: Škoda ztrácí ve Slavii pozici lídra. Je jeho propad trvalým jevem?

            PetCC     před 7 lety 05.10.2017 16:18 |  
            0 0

            I o tom jsem se zmiňoval v předchozích komentářích. My zkrátka střílíme až moc, Plzeň místo nejisté střely volí další přihrávku ve vápně, nebo jeho těsné blízkosti a tím dokonale rozbíjí obranu soupeře. To se musíme naučit taky.

            A to další zvýšení držení míče je dáno hlavně našemi novými, ale velezkušenými hráči, Rotaněm, Dannym i Altintopem. A i Stoch to zvedá, protože u nás mu těžko nějkdo bere míč.

    • Re: Škoda ztrácí ve Slavii pozici lídra. Je jeho propad trvalým jevem?

      Jachym     před 7 lety 05.10.2017 10:12 |  
      4 0

      Ale on všechny ty charakteristiky v uvozovkách dokonale splňuje, i když uznávám, že žongly mu jdou celkem slušně:-) Možná bych Janegovi tolik nevyčítal ten nadpis, o kterém píše jarmik, neboť to třeba dělá titulkář s cílem pochopitelně vyvolat kontroverzi a přitáhnout pozornost. Jinak o vratkých základech celého článku píše níže v reakci na tebe kolega kjandourek, takže díky tomu ušetřím zde trochu místa:-)

    • Re: Škoda ztrácí ve Slavii pozici lídra. Je jeho propad trvalým jevem?

      tomblesk     před 7 lety 05.10.2017 14:40 |  
      0 3

      Inu, všichni víme, že na statistiky se zápasy nehrají... P.S. góly se dávají nohama, hlavou - ve fotbalu zvlášť a v gorodkách se hází polenama , aby bylo jasno ...a kuželky asi uznávají na letné , v ispartu, někdo si všiml i šipek ...

  6. Re: Škoda ztrácí ve Slavii pozici lídra. Je jeho propad trvalým jevem?

    Ondráš     před 7 lety 05.10.2017 11:09 |  
    1 4

    My chceme Mílu Škodu na bankovkách mít!!

  7. Re: Škoda ztrácí ve Slavii pozici lídra. Je jeho propad trvalým jevem?

    Ondráš     před 7 lety 05.10.2017 11:48 |  
    6 3

    Tak jsem po zdejších zdrcujících reakcích sebral odvahu a článek si přečetl..
    Musím říct, že mi to nepřijde až tak šílený, Janega umí napsat určitě mnohem větší sračku..zase nemůžeme být tak outlocitní:)

    • Re: Škoda ztrácí ve Slavii pozici lídra. Je jeho propad trvalým jevem?

      kjandourek (admin)     před 7 lety 05.10.2017 13:37 |  
      1 1

      Já uznávám, že "srágora" z toho byla v tištěném sportu... tam to bylo pohromadě jak jsem popsal dříve... Vyloženě dvoustrana jak je Milan v háji... a přitom při porovnání obou našich útočníků v jednotlivých činnostech ... fakt si s tím dali práci: bodování jednotlivých činností od jedné do deseti - Hra hlavou 8-8; míčová technika Milan 4(?) - Tomáš 5,
      rychlost 7-7, zakončení 7-8 pro Tomáše a tak dále - až ve finále průměrná známka Milan 6,71; Tomáš 6,57 .... takže popis o tom, jak Tomáš převyšuje Milana a ve finále má Milan lepší známku...

      Takhle když jsou ty články odtržené a nedoprovozené těmi tabulkami, tak to tak nevyzní...

      Tohle je ten druhý...

      https://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-1-liga-rocnik-2017-18/315023/necid-je-vic-nez-jen-dvojka-ve-slavii-prebira-skodovu-roli-lidra.html

      • Re: Škoda ztrácí ve Slavii pozici lídra. Je jeho propad trvalým jevem?

        PetCC     před 7 lety 05.10.2017 16:19 |  
        0 0

        No právě, ja četl nejdřív tenhle a ten je mnohem blbější :-)

  8. Re: Škoda ztrácí ve Slavii pozici lídra. Je jeho propad trvalým jevem?

    slamacek (přítel SN)     před 7 lety 05.10.2017 12:45 |  
    3 1

    Jak uz Afro zminil. statistika ze tri zapasu bez porovnani lonske sezony je manipulacni. TO si JS laskave pri sve obhajobe uvedom a vlastne to o celem prispevku hovori, tak ze - zavery jsou velice zkreslene.

  9. Jednou větou

    Mike     před 7 lety 05.10.2017 14:15 |  
    9 1

    I kdyby Milan na podzim už nedal gól a nevyhrál jediný souboj, tak má splněno, protože jeho 2 branky nás posunuly do evropských pohárů a z toho plyne výdělek 143 milionů a jeho 2 regulérní branky /z toho pouze jedna uznaná/ pomohly vyhrát nejprestižnější utkání naší ligy.

    • Re: Jednou větou

      PetCC     před 7 lety 05.10.2017 16:23 |  
      1 2

      On taky nikdo neříká, že Škoda je v nějaké skvělé formě. Podle mě v ní moc nebyl ani na jaře.
      Ale tým je na něj zvyklý hrát A Necid tu roli určitě tak dobře nezvládá.

      Podle mě jsou to v mnoha směrech rozdílní hráči a i do těch hlaviček chodí každý jinak.

  10. Re: Škoda ztrácí ve Slavii pozici lídra. Je jeho propad trvalým jevem?

    zdenek_prachar     před 7 lety 05.10.2017 16:32 |  
    7 1

    Znovu a znovu mne udivuje, jak někteří "novináři" sesmolí vpodstatě libovolný názor aniž by jej podložili korektní argumentací. Faktem je, že Milan dříve hrál i při drobnějších zdravotních problémech - prostě proto, že tým byl zvyklý hrát primárně stylem, který vyžaduje útočníka Milanova typu a schopností. Nyní má Slavia v kádru i Necida a tak se Milan může konečně v klidu doléčit, může si tu a tam vydechnout. Ale to přeci neznamená nic směrem k jeho pozici. Úplně stejně to lze interpretovat tak, že Slavia svého prvního útočníka více šetří a více opečovává pro skutečně klíčová utkání. Tedy že Milanova pozice je stále stejně silná či silnější. Prostě a jednoduše z toho, jak se věci mají, nelze korektně vyvodit nic více, než že Milan dostal konečně čas se stoprocentně doléčit, že není třeba jej přepínat a že se třeba může i více věnovat miminku.
    Tenhle článek je totální blábol, ve Sportu už by konečně měli přestat lpět na kvantitě a zaměřit se na kvalitu, protože takhle to brzy nebude číst už nikdo.

    • Re: Škoda ztrácí ve Slavii pozici lídra. Je jeho propad trvalým jevem?

      kjandourek (admin)     před 7 lety 05.10.2017 16:50 |  
      1 1

      Mluvíte mi z duše... :-)