Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Mezi námi fanoušky

Mezi námi fanoušky 17/18 5

V pátém vydání podcastu Mezi námi fanoušky diskutují quelhar, Thorklaer, alois_veliky a Kara o hře Slavie, některých jednotlivcích, o problémech Slavie se střílením branek, situaci v tabulkách HET Ligy a Evropské ligy a také o některých ligových konkurentech sešívaných.

V první části podcastu diskutéři hodnotí předváděnou hru Slavie a debatují o problémech, které Slavii tuto sezónu provázejí. V souvislosti se zápasem s Brnem debatují nad skladbou základní sestavy, především pak o rozdílech hry na dva defenzivnější záložníky a hry na jednoho, kdy hraje zataženějšího záložníka Josef Hušbauer. Proberou také výkony dalších hvězdných posil Dannyho a Altintopa.

Poté dojde řada na situaci v Evropské lize a zápas v Astaně. Ve třetí části se debata stočí na program Slavie ve zbytku podzimu a především potřebný počet získaných bodů, aby bylo reálné získat titul. V poslední části pak přijde řada na diskuzi ohledně některých ligových konkurentů, vděčným tématem je zde samozřejmě Sparta, velkou pozornost slávistů ale jistě poutá počtem svých branek také Stanislav Tecl v Jablonci. 

Obsah: 00:00 Úvod a hodnocení hry Slavie, problémy se střílením branek, zápas s Brnem
26:55 Slavia v Evropské lize a situace ve skupině
36:00 MOL Cup s Třincem a program Slavie ve zbytku podzimu
52:00 Situace ve Spartě, Stanislav Tecl, Olomouc, Mladá Boleslav

Komentáře (79)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Mezi námi fanoušky 17/18 5

    adray (přítel SN)     před 7 lety 03.10.2017 10:21 |  
    28 0

    Neříkám, že taky nejsem zklamaný z postavení Slavie v lize, ale připadá mi, že ten negativismus se dá už krájet. Zkusme se na to podívat takto:
    1) Vloni Slavia mimořádně zvládla druhou třetinu ligy. Přesto to utáhla neuvěřitelnou bojovností. Když si na ty zápasy vzpomenu, tak jsme ztráceli snadné míče, nebyli jsme schopní si přihrát na pár metrů. V tom jsme někde jinde. Snažíme se diktovat tempo hry, což nám zatím nejde. Nicméně to znamená změnu herního stylu a to chce čas.
    2) Zlepšujeme se. V zápase s BATE jsme hloupě kopali z křídel bez nějakého efektu. Proti Brnu jsme vystřelili na branku snad dvacetkrát.
    3) Ztrácíme na Plzeň 8 bodů. To je šílený. Ale, pokud by sezona byla "normální", tak Plzeň má o čtyři a víc bodů míň. Hrajou neuvěřitelně nad (statistické) předpoklady.
    4) Minulou sezonu jsme vyhráli neschopností Plzně. To bohužel nastavilo laťku hodně vysoko. Letošek ukazuje, že to možná bylo předčasné.
    5) Slavia uhrává "dobré" výsledky, i když není ve formě. Představte si, jak to bude vypadat, až se to prolomí.
    6) Výborně vyšla příprava. To ještě víc zvýšilo tlak na tým v prvním zápase s BATE, který se nepovedl. Podle mě od té doby je na týmu deka.

    • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 5

      Boo_SKS     před 7 lety 03.10.2017 10:59 |  
      15 1

      Souhlasím. Ač jsem patřil mezi kritiky JŠ a naší hry, tak musím říct, že oproti začátku sezony tam vidím značný progres a poslední zápasy mě umlčely :-)) Jsem rád, že jsme konečně našli optimální sestavu a rozbila se nefunkční pravá strana Frydrych-MvB. Sobol a Stoch nám dodali obrovskou ofenzivní sílu, napravo věřím, že se chytne Syky a už tam nikoho nepustí. První poločas v Astaně a celý zápas s Brnem se mi líbily natolik, že věřím tomu, že tým a systém si konečně sedá, takže teď už to bude jen lepší a lepší. Možná škoda, že jsme tak vyladění nebyli již proti Apoelu, ale lepší pozdě nežli později. A když se podívám, jak se v tom za řekou plácá Ital, tak myslím, že JŠ tu kabinu zvládá více než dobře.

      • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 5

        quelhar (admin)     před 7 lety 03.10.2017 11:09 |  
        3 12

        Já tyhle argumenty beru, ale přeci jen je to vzorek 30 minut zápasu v Astaně a cca 60 minut zápasu s Brnem, které bylo neskutečně zoufalé. Třeba to opravdu značí nějaké blýskání na lepší časy, ale usuzovat z toho s jistotou, že to teď bude už jen dobré, si netroufám. A to i proto, že jsme za ty dva zápasy daly pouhé tři branky.
        Tím, že šance máme a jen je nedáváme, se utěšujeme od začátku sezóny. A máme za sebou teď 16 zápasů, z toho v lize venku 0-4-0 s pouhými dvěma vstřelenými brankami. Jen připomenu, že loni jsme sezónu zakončili s bilancí venku 10-4-1. Takže skoro jistě posbíráme venku méně bodů než loni a abychom se vůbec mohli dostat na podobný počet bodů, tak budeme muset doma posbírat víc (loni 10-5-0, takže rozjeté to je dobře). Ale asi největší problém vidím v tom, že posbírat stejně bodů jako loni, když by tým měl být lepší, je pořád spíš rozpačité než vyložený úspěch, zvlášť v kombinaci s tím, že Plzeň (bez posil) zvládá zápasy vyhrávat doma i venku.

        • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 5

          mogul     před 7 lety 03.10.2017 12:39 |  
          23 1

          Mě se to taky neposlouchá dobře, já bych naopak v úvodu řekl, že jsem nadšenej ze Slavie, konečně hrajeme nahoře, kombinační hra, nepamatuji se, kdy jsme naposledy v lize prohráli.. Osm let jsem chodil na zápasy s tím, že by bylo fajn dostat se někdy do pohárů, ale většinou jsme byli rádi, když jsme se nemuseli třást do konce ligy o záchranu. Mám permici, byl jsem na Teplicích až do konce (jsou to jen 4 roky) a na všech dalších zápasech, na které se nedalo vůbec koukat. Jasně zdravá kritika je OK, ale vy si to fakt neužijete to Brno, když je vidět, že jim nakládáme od začátku šance za šancí? Jo a někdy to tak je, že to tam nepadá, tak jsme dali tyčku, břevno, něco chytil gólman. Jo a taky jsme dali regulérní gól (stejně jako se spartou), poté, co ten ultra pomalý Altintop, nádherně našel Dannyho. Plzeň teď prý měla přes třicet střel a vyhrála 2:1 s Bohemkou, tak jak byli produktivní oni? Nevím no, tak si to neužívejte. Kdybych byl trenér a poslouchal to, tak si řeknu: "Já se tady snažím, dávám tomu každej den s mým týmem maximum, neprohrál jsme v lize zápas, máme slušnej start do EL a fanoušek mi na to řekne, že tam nevidí systém. Pěkně děkuju." Promiňte mé trochu rozhořčení, ale vychází to i z toho, co člověk občas slyší na stadionu, od ostatních fanoušků, viz. nastupuje střídající Zmrhal a za mnou už mi řve chlápík do ucha: "No tak to nemáme šanci, to je v háji." Pak je situace, kdy Bořil ve předu ztratí míč a pán pokračuje: "No jo, zase ten Zmrhal, ten je tragickej."

    • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 5

      podol (přítel SN)     před 7 lety 03.10.2017 14:25 |  
      7 0

      Musím se připojit ke kolegovi Adrayovi. I já bych ve svém přesvědčení Slavisty chtěl, aby Slavia vedla ligu o 10 bodů a válcovala své soupeře. Ale odsuzovat a být ve všem negativní? Vidím značný posun k lepšímu, po všech stránkách. Máme kompetentní a schopné vedení, klub zajištěný finančně, kádr cca 24 schopných hráčů, zaručující možnost absolvovat současně hru ve třech soutěžích, dobrá práce s mládeží, skauting a myslím, to nejdůležitější - pohodu a spolupráci v kabině pod vedením schopného trenéra. Vše chce svůj čas a Slavia je na dobré cestě.
      Soupeře za řekou jsme jasně přejeli, Plzeň sice vede ligu o 8 bodů. Má dobrý tým pod vedením schopného trenéra. Ale jejich hře přálo i štěstí. A nic netrvá věčně. Slavie naproti tomu je "mistrem" v nastřelování tyčí a břeven, nevím přesně, kolik jich bylo, ale zcela jistě nejvíc ze všech. A to štěstí se jistě i obrátí, tak jen pokračovat v nastoupené cestě a nic nevzdávat. Nakonec, i kdyby to po jaru nevyšlo, tak cíl je i 2. místo, zaručující kvalifikaci.
      Užívám si Slávie a jejího postavení a vzpomínám na doby, za totality i později, kdy jsem si občas i myslel, že je konec.
      Podol

  2. Re: Mezi námi fanoušky 17/18 5

    Andul-lhak     před 7 lety 03.10.2017 11:04 |  
    26 0

    Tak zatim jsem naposlouchala dvacet minut a musim rict, ze mi to dneska prijde vazne az prehnane negativni. Vsechno je spatne, neni system ve hre, ofenziva katastrofalni, neni zadna souhra, silhavy by mel zmenit sestavu atd. Ja teda nevim, ale slavie hraje rozhodne lip nez na podzim minulyho roku, kdy to udajne "system" melo. Staci se jen podivat na vysledky, uklohneny vyhry 1:0, rozhodne ne po tak presvedcivejch vykonech jako letos. Taky sme do minuly sezony vstupovali jako outsideri - brejky atd. Tedka hrajeme do plnych. Zmena systemu a vubec. Ja teda nevim, ale zatim sme v lize neprohrali, kdyby plzen nehrala bezchybne (narozdil od rozhodcich), tak naskok rozhodne tak velkej neni. v evrope mame ctyri body po dvou zapasech. ja teda nevim, jestli si nekdo neplete slavii s realem madrid.

  3. Re: Mezi námi fanoušky 17/18 5

    chrobak     před 7 lety 03.10.2017 11:08 |  
    12 0

    Pokud bysme počítali s tím, že v Plzni prohrajeme, tak jakékoliv řeči o titulu nemají smysl. Že prohrajem se stát může, ale považovat to skoro za jistotu? To je totální poraženectví.

    • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 5

      belmis (přítel SN)     před 7 lety 03.10.2017 21:26 |  
      2 0

      Já si naopak myslím, že v tom zápase se vrátí Plzeňáci na zem, kde jim v plné parádě ukážeme naší sílu.

  4. Re: Mezi námi fanoušky 17/18 5

    japhy     před 7 lety 03.10.2017 11:15 |  
    8 0

    Taky mi přijde, že na sebe příliš nahlížíme přes Plzeň a jejich až nadpozemskou sérii.
    Spartě bych se ale zase tak nesmál, stačí si představit, jaký by mezi námi byl rozdíl, kdybychom si s nimi vyměnili poměr venkovních a domácích zápasů. Oproti nim se ale na naši hru dá dívat, jim se podařili možná 2 zápasy.
    Za mě tedy panuje mírná spokojenost a zatím nemám důvod věřit v lepší příští.

  5. Re: Mezi námi fanoušky 17/18 5

    Ondráš     před 7 lety 03.10.2017 11:38 |  
    14 0

    8 bodů není zas tak neřešitelných..takže berme to s té lepší stránky: když my všechno vyhrajeme, tak bude titul náš, o tom jsem přesvědčen:) A možná, že to budeme mít i čistě matematicky ve svých rukách už příští kolo..Plzeň může ztratit právě na Spartě - ta klika se jich podle zákonů pravděpodobnosti nemůže držet věčně..
    A navíc Jugas prý říkal, že teď na podzim v lize už všechno vyhrajeme a já mu věřím..je to slušně vychovanej kluk, ten by nelhal..

    • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 5

      Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 03.10.2017 13:57 |  
      2 9

      8 bodů je sakra hodně. Už několik kol slyším, jak se to zlomí, jak nám to pořád matematicky stačí (teď už tedy ani to ne...), jak už dokonce ligy všechno vyhrajeme a Plzeň, že všechno nevyhraje, atd. atd. atd. A mezitím ta ztráta jen narůstá...

  6. Re: Mezi námi fanoušky 17/18 5

    martyni (přítel SN)     před 7 lety 03.10.2017 11:46 |  
    6 1

    Hezka práce, podcasty jsou cim dal lepsi! Asi všichni nejak citime, ze nam porad něco chybi, ackoli myslim, ze oproti zacatku sezony jsme se dost zlepsili, dobře posili Stochem a Neckou, chodíme ve vice lidech do vápna, vice strilime. Ale porad to jakoby není ono a není jednoduchy rict, co vlastne schazi. V podcastu se často mluvi o Rotanovi, ale nemyslim si, ze jeho pritomnost na hristi ma nejak zasadni negativni vliv na ofenzivu. Radu zapasu jsme hrali bez nej a nemyslim, ze by to bylo vyrazne lepsi. A to plati i o jinych hracich, to by bylo prilis jednoduche, rict nestavte toho a toho a zacnem strilet goly.

    Mozna jsou to prehnana ocekavani, jak budem všechny valcovat. Při zapase s Brnem mi prislo, ze ve vapne jsme od zacatku sezony v nejake kreci, ze by to chtelo zapas, kdy nam to zacne vychazet a všechno padat do brany, zatímco zatím spis mame zapasy, kdy nam spousta nadějných akci nevychazi a to nas dostava do nepohody v zapase. Mozna je něco na tom, co rikala Katka, ze chybi Barak a jeho hladovost. Třeba Danny, Rotan a Altintop prinesli do tymu moc klidu, zahrajem si fotbalek, nejak, dame si to a něco tam spadne. Tym tim získal sice kvalitu na mici, ale mozna taky nejaky kolektivni naladeni do moc velkyho klidu.. Na druhou stranu mame i hladovy hrace, Stocha, Husbyho, Borila.. takze fakt tezko rict. Ja kazdopadne porad verim, ze to bude jenom lepsi a lepsi a ze do boje o titul ještě vyrazne promluvime.

    • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 5

      japhy     před 7 lety 03.10.2017 12:02 |  
      1 0

      Já bych z té svaté trojice vyřadil Halila, ten byl proti Brnu mimořádně aktivní, dokud tedy stačily síly. 3 tutovky, přihrávka do "nególu" Dannymu, další akce znamenající nebezpečí. Jiná věc už je, že ty svoje šance spálil. Nechci tady vytahovat kolik stál, kolik asi bere, ale je tady velezkušenej hráč, jehož rolí prostě není zmatkovat v šancích.

    • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 5

      Lantenac     před 7 lety 03.10.2017 12:12 |  
      8 0

      Souhlasím s tebou. Osobně kritiku Rotaně moc nechápu, zvlášť když v posledních dvou zápasech, ve kterých nastoupil (Zlín + Astana), byl jedním z nejlepších slávistů na place. Nemohl za to, že jsme nedali v útoku šance a dvakrát jsme trefili břevno. Představa, že výhradně zpomaluje hru a přihrává dozadu, kterou v podcastu prezentovala, myslím, Kara, je zjednodušující a mylná. Baráka nenahradil, ale s tím ani nepřicházel.
      Podle mě je stále problém v tom, že se o hodně méně v mezihře (ale i v proměňování šancí) daří Škodovi, na kterého byl ten tým zvyklý hrát, opřít se o něj při zakládání útoků. Plus stále nic moc forma křídelních hráčů s výjimkou Stocha, ale i ten je možná lepší hraje-li více ze středu. Když se v podcastu zmiňuje Plzeň, tak její dosavadní úspěchy jsou dané nejen výborně hrajícím Krmenčíkem, ale zejména skvěle fungující křídelní hrou (Kopic, Zeman, Petržela, Pilař+Limberský a Řezník na beku). V tom vidím ohromný rozdíl mezi námi a Plzní.

      • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 5

        martyni (přítel SN)     před 7 lety 03.10.2017 13:55 |  
        1 1

        Mas pravdu, Plzni kridelni hraci rozhoduji zapasy, u nas se Sykora, Zmrhal a MvB potykaji s formou, Danny se zranenim, durazem obran a nesehranosti s tymem. Problem v nahrazeni Baraka podle me není uplne v tom, ze by za nej prisli horsi hraci. Spis ze nejaky mentalni nastaveni tymu není tak hladovy a durazny, jako bylo v minulem roce. Ale mentalni nastaveni je urcite ovlivneny taky tim, ze z hlediska psychiky je tenhle rocnik mnohem tezsi, kazdej zapas jsme pod obrovskym tlakem.

      • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 5

        mats     před 7 lety 03.10.2017 19:45 |  
        2 0

        Možná to vidím zbytečně "poplašně", ale mám trošku obavu, jestli Škodu do jisté míry nelimituje nějaký zdravotní neduh. Přeci jenom mi nepřijde úplně v pohodě a za záda se chytal už ve víc zápasech. Snad se přes repre pauzu bude moct trošku dát dohromady.

        • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 5

          Lantenac     před 7 lety 04.10.2017 21:05 |  
          1 0

          Mám ten samý dojem, podle mě má možná větší (nebo spíš déle trvající) zdravotní problémy, než se zdálo. O lecčems vypovídá i menší úspěšnost v osobních soubojích a možná i určitá podrážděnost

  7. Re: Mezi námi fanoušky 17/18 5

    Kara (přítel SN)     před 7 lety 03.10.2017 11:47 |  
    6 13

    Nikdo ale přece neříká, že ta pozice se nezměnila a že to máme jako úřadující šampion lehký...ale máme za sebou skoro třetinu ligy a jsou tu problémy, které už nejde pominout. Myslím si, že tu nikdo nevyhazuje trenéra nebo volá po radikálních krocích. Ale naše střelecká krize je už na pováženou a Plzeň utíká.

    • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 5

      Andul-lhak     před 7 lety 03.10.2017 11:57 |  
      16 0

      nekdo daval do OT diskuze toto:
      Tak to zkusíme přehledně od změny trenéra:
      6. kolo - v Teplicích remíza, trochu smolná
      7.kolo - Liberec 1:0, nic moc
      8.kolo - vítězství 2:0 na Spartě, letos jsme derby taky vyhráli
      9.kolo - Karviná 1:0, opravdu žádná sláva
      10.kolo - výhra v Hradci 3:0, ten ale byl hodně slabej
      11.kolo - Slovácko 1:0, opravdu, už zase jen 1:0?
      12.kolo - v Jablonci 0:0, zase nic moc
      13.kolo - s Bohemkou doma remíza 1:1, stejně jako nedávno
      14.kolo - na Dukle vítězství 2:1, zápas jsme otáčeli, ale poslední dobou nám to na Duklu jde
      15.kolo - Mladá Boleslav 2:1, letos to bylo daleko jednoznačnější
      16.kolo - ve Zlíně 4:0, to byl opravdu vyjímečný zápas, kdy nám to sedlo

      on clovek na minulost vzdycky pohlizi vzdycky trochu jinak nez na soucastnost. navic podle me jsme jako fanousci opravdu az prehnane kriticti. podle me hrajeme nejhezci fotbal v lize (pokud nepocitam par nepovedenych zapasu na zacatku sezony), podle me i hezci nez plzen, ktera vazne nekolik bodu ziskala nezaslouzene. sanci mame spoustu, jo, nepromenujeme je, ale to podle me neni zadna chyba systemu. chyba systemu by byla, kdyby sance vubec nebyly. ono se rika, ze smula neexistuje atd. ale pardon, kdyz clovek da tolik tyci a breven jako my, tak to proste neni nic jinyho, nez smula. ja nevim, jestli vazne nechceme behem par tydnu moc - v evrope se prezentujeme hezkym fotbalem, i ucelovym. v lize vlastne taky - oba goly v lize vlastne padnout nemely, to by to taky hned vypadalo jinak. naprosta zmena stylu proste trva a me ta kritika v uvodnich minutach popravde vazne, ale opravdu prisla prehnana, az me to trosku, abych to rekla slusne, naprdlo.

      • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 5

        Lantenac     před 7 lety 03.10.2017 12:01 |  
        1 0

        Vypadla ti tam dohrávka 1. kola, kdy jsme v Brně vyhráli 4:1. Podle mě derby, výhra v Hradci a právě Brno byly naše nejlepší výkony loni na podzim. Zrovna ten zápas v Brně, u něho jsem si říkal, že takhle dobře jsem Slavii neviděl hrát už hodně let.

      • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 5

        Ondráš     před 7 lety 03.10.2017 12:09 |  
        20 0

        Hrajeme jednoznačně líp, dominantněji, než loni! To snad nemůže nikdo popřít..
        Ona to prostě jen zkresluje ta neskutečná série Plzně..ale když se podíváte na ty jejich zápasy: s Olmíkem byli doma horším týmem-výhra byla haluz, Zlín spálil neuvěřitelný tutovky, v Jihlavě by bez pomoci sudích max. remizovali..prostě nějakou náhodou, nebo tlačenkou získali z těchto haluzí vždy 3 body..to se pak hraje v dalších kolech mnohem lehčeji, to dá rozum..
        V lize potkali jediný silný tým-Olomouc..když si vzpomenu, jak je 2 x neskutečně motala Larnaka, nebo 3 x za sebou ti Rumuni..
        Fakt mě zajímá porovnání hry v našem vzájemném zápase (i v zápase se Spartou)..třeba mě přesvědčí, že dominují právem..já si to nemyslím, ale třeba se pletu a pak nezbývá, než uznat sílu soupeře, i to ke sportu patří.

      • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 5

        rak (přítel SN)     před 7 lety 03.10.2017 13:54 |  
        4 0

        Ještě bych tam přidal tři opravdu štastné jarní domací zápasy s Plzní, Teplicemi a Spartou, kdy v těch druhých dvou jsme spíše byli horším týmem, ale vždy to tam spadlo těsně před koncem. Byla to trochu i otázka štěstí, se Spartou i Mingazova :). Dále jsme totálně pokazili domácí zápasy s Jabloncem a Duklou a nebýt zaváhání Plzně (a před tím jejich nesmyslné vyhození Pivarníka), tak titul nikdy nemáme. Podle mně teď doma hrajeme jednoznačně lépe a venku také, jenže jiným systémem. Dřívější spoléhání venku na protiútoky bylo jednodušší, ale přineslo tedy ovoce. Problém je pořád efektivita a to štěstí při nás teď také moc nestojí. Vybrali jsme si ho na jaře. Olomouc takto u nich nikdo nepřehrál a jejich gól by jasně neregulérní. V Ostravě zatím také nikdo nevyhrál. Škoda té Bohemky, ale Plzeň měla teď namále. To štěstí teď sedlo na ní. Věčně tam sice nevydrží, ale když tak zaúřaduje nezničitelný Berbr.

  8. Re: Mezi námi fanoušky 17/18 5

    JS (přítel SN)     před 7 lety 03.10.2017 12:30 |  
    3 14

    Karo, skvělé postřehy.

    Vůbec thumb up za ženský element do podcastu! :)

  9. Re: Mezi námi fanoušky 17/18 5

    japhy     před 7 lety 03.10.2017 12:33 |  
    1 1

    Zahlédl jsem v diskuzi Baráka, tak můžu opět vytasit moje oblíbené téma, za které moc kladných ohlasů nedostávám :) Situace mi takhle s odstupem přijde poměrně jasná.
    Když si odmyslíme ty, kterých se to netýká, měli jsme loni zálohu Zmrhal-Barák-MNN. Tuhle sezonu jsme začínali, a do důležitých utkání nasazovali, Danny-RR-MNN. Z toho je zřejmé, že hra prostě MUSELA vypadat jinak, plus si k tomu připočtěme, že Huš měl stále tendenci se stahovat dozadu. Hra byla dominantní, ale jalová.
    Obrovsky nám pomohl Stoch, který se sice stejně jako Danny pohybuje hodně od lajny, ale s naprosto jinou dynamikou. Navíc se vysunul Hušby a i RR začal hrát víc nahoru.

    • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 5

      kjandourek (admin)     před 7 lety 03.10.2017 12:47 |  
      15 1

      Já bych hlavně připomněl, že loni na podzim jsme hráli jenom ligu a MOL cup.... Jarda Šilhavý prostě po dvou kolech našel optimální jedenáctku a do ní zasahoval minimálně ... A pokud si vzpomínám, tak za to byl houfně kritizován: nezahrál si pod ním Jarda Mihalík, Gino van Kessel, Mick van Buren....

      Letos hrajeme evropskou ligu, máme podstatně nabušenější kádr a Jarda Šilhavý s ním hodně rotuje. To má samozřejmě na jednu stranu vliv na sehranost, ale na té druhé nám to umožňuje mít v zápasovém zápřahu dvacet a více hráčů, takže případná absence pro zranění, či karetní tresty není nikterak bolestivá...

      Podle mého názoru ta druhá varianta je pro klub, který někam směřuje potřebná... I když to s sebou nese určitou nesehranost ...
      Do budoucna je to směr, kterým musíme jít.

      • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 5

        japhy     před 7 lety 03.10.2017 13:17 |  
        2 1

        To ale nijak nesouvisí s tím, co píšu já. Rotaci vítám, zápasů jsou opravdu mraky a lávka je moc kvalitní na to, aby se nerotovalo.
        I když se prostřídalo hodně hráčů, tak nastupoval Suk-RR, Suk-Ščuk, atd. Nejstrašnější mi asi přišla sestava v Ostravě. Taky ty nuly venku tomu odpovídali. Teď jsme se přesunuli k jedničkám, které sice přinášejí ty samé body jako nuly, ale hra jde kupředu. Navíc se JŠ proti slabším soupeřům pochlapil a hráli jsme na dva hroty nebo jednoho DZ. V čemž právě spatřuji světlejší zítřky.

        • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 5

          kjandourek (admin)     před 7 lety 03.10.2017 13:29 |  
          2 0

          Já myslím, že souvisí... Loni hráli Zmrhal-Barák a MNN všechny zápasy (tedy s výjimkou MOL cupu proti Litoměřicku)... Kdyby si Tonda nešel plnit sny, měl by dnes odehráno zhruba tolik, co Zmrhal, protože je tu pravidelná rotace hráčů...

          • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 5

            japhy     před 7 lety 03.10.2017 13:39 |  
            0 3

            Asi se budu muset smířit s tím, že se myšlenkově míjíme.
            Já nevidím rozdíl oproti minulé sezoně v rotaci, ale v tom, jaké typy hráčů nastupují, resp. hlavně v úvodu sezony nastupovali.

            • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 5

              kjandourek (admin)     před 7 lety 03.10.2017 14:00 |  
              3 0

              No já nevím, ale já ti jenom říkám, že díky většímu počtu zápasů a větší rotaci prostě máme letos v záloze více hráčů, kteří se dostali na plac... Tudíž ani Tonda by se na hřiště nedostal tolik jako loni, kdy od sedmého kola odehrál všechno... Typově je Tonda prostě tvořivější, ale pomalejší hráč.... takové tam máme i letos... jenom je rozdíl, že někdy jsou na hřišti uprostřed dva a jindy jeden...

      • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 5

        japhy     před 7 lety 03.10.2017 13:36 |  
        1 1

        Jakej rozdíl oproti tomu Emilovi přes řeku, co už od přípravy cpe Lafatu na podhrot, aniž by se mu tam povedl jedinej zápas a zbytek středu obsazuje černochama, Frýdkem a Marečkem. Tam se to prostě dopředu nehejbe. Sice nemají o moc míň bodů než my, ale právě v tom jejich přešlapování na místě a naším vývojem vidím rozdíl.
        A pořád podvědomě čekám, že v jednom z dalších dílů předvede Kazma toho Itala jako svůj projekt :)

        • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 5

          heftyje (přítel SN)     před 7 lety 03.10.2017 17:36 |  
          0 0

          haha s tím Kazmou dobrý :))

  10. Re: Mezi námi fanoušky 17/18 5

    daadyy     před 7 lety 03.10.2017 12:56 |  
    21 0

    Mě přijde, že jsme zbytečně moc namlsaní. Když porovnám naší hru s loňskou sezonou, tak vloni to byla mnohem větší holomajzna než teď. Na druhou stranu máme nejlepší defenzivu z ligy. Ty góly přijdou, proti Brnu to byl naprosto dominantní výkon a byla jen smůla, že jsme jim nedali třeba bůra.

  11. Nepomátli jste se?

    Veta (přítel SN)     před 7 lety 03.10.2017 13:44 |  
    22 3

    Quelhara, normálně se u toho bavím, chválím a moc vám fandím, ale dneska?

    1) čtenej úvod strašnej, jinak tvůj výkon i názory fajn a díky za to
    2) hosté a rádoby odborné vyjadřování k fotbalu, strašný. Chtělo by to alespoň jednoho hosta, co rozumí fotbalu.
    - pletení si pojmů jako herní sebevědomí, hladovost a suverenita, rozporný a rozporuplný, to bychom ještě přežili
    - negativismus - to je totální čecháčkovskej hnus
    - nereflektování složité situace (kdy do týmu zapracováváš neskutečná jména a zároveň musíš udržet současnou výkonnost, hraješ na několika frontách pod obrovským tlakem, obhajuješ a podle toho se soupeři připravují, máš krátké letní přípravné období a do toho musíš / chceš měnit celý herní systém) -> tohle nezvládly mraky týmů včetně takových jako Man Utd
    - dostali jsme dva, resp jeden, respektive žádný gól. Za 9 kol, nechcete se probrat? ;)
    - šancí je milión, neproměňování není o systémech a taktice, to je prostě osobní zopovědnost

    - hrát na 1 DZ, resp středového záložníka? výborná myšlenka, zároveň k tomu zůstat u útočení bekama a stahování křídel do středu. geniální nápad vy trumberové ;)
    - Kara - nemáme systém - asi bych ji v tý chvíli ukázal dveře od studia
    - někdo reaguje po ní a popisuje Dannyho - souhlas, tady smekám, správný názor

    Dál už na to nemám nervy, díky za možnost se tu vypovídat. ;)

    • Re: Nepomátli jste se?

      martyni (přítel SN)     před 7 lety 03.10.2017 14:03 |  
      3 2

      A kdo z nas prosim te rozumi fotbalu? A koho z "profi" komentatoru v mediich rad posloucháš v profi mediich? Myslim, ze debata je o dost zajimavejsi nez lecktere rozbory na CT, o tragicke urovni O2 ani nemluve. Souhlasim ovšem s tim, ze v kazdym zapase je slavie pod obrovskym tlakem a ze bychom měli brat v úvahu, ze to fakt není jednoduchy.

      • Re: Nepomátli jste se?

        Veta (přítel SN)     před 7 lety 03.10.2017 14:08 |  
        7 0

        Jasný, máš pravdu. I kdyžmyslím, že tu fotbalu rozumí dost lidí, ale jde mi prostě o ty elementární věci. Jinak ČT - souhlas, až na výjimky mezi hosty je to tragédie, O2 je alespoň trochu zábava.

        Tohle je fanouškovský podcast a tak mi tu chybí to fanouškovství. Protože tenhle díl (v té první části) na mě působí jak pokus o odborný podcast s absolutně neodbornými hosty a to mi prostě nesedlo. Jestli chápeš, jak to myslím.

        • Re: Nepomátli jste se?

          Kara (přítel SN)     před 7 lety 03.10.2017 15:17 |  
          2 6

          Na ukazování dveří reagovat nebudu, ale vyjádřím se k tomu fanouškovství - myslím, že ani já, ani Quelhar, ani Thorklaer, ani Alois nepatříme k vyhlášeným hejtrům nebo negativistům, kteří by kritizovali pro kritiku samotnou. Naopak si myslím, že v kontextu diskusí tady spíš patříme k těm, kteří volí smířlivější tón. Koneckonců ani včera na natáčení toho podcastu nebyla ta atmosféra nijak chmurná, jen nám všem (můj dojem) tak nějak přišlo, že tým má prostě na víc a že už to není náhoda, že se nám některé věci nedaří. Jasně, pořád jsme pod Šilhavým neprohráli, jasně, dostáváme se do šancí víc, než předtím, ale co je nám to platné, když nedáváme góly a nezískáváme body. Já třeba věřím, že se to zlepší, ale nemyslím si, že to přijde samo o sobě.

          • Re: Nepomátli jste se?

            Veta (přítel SN)     před 7 lety 03.10.2017 15:29 |  
            4 0

            Dveře. To je nadsázka, vysvětleno níže, jako reakce na tvoje vyjádření, že není systém. Když něco takového řekneš, tak tvé názory na fotbal v mých očích devalvuješ. Promiň. Nevyjadřuji se ke kontextu diskuzí ale k cca 20 minutám podcastu. Takže obhajoba nějakým kontextem je mimo. Spíš, jestli chceš, můžeš obhajovat ty názory z podcastu. O něm je řeč, o něm je článek, o něm je diskuze.

          • Re: Nepomátli jste se?

            martyni (přítel SN)     před 7 lety 03.10.2017 17:06 |  
            2 1

            Je tedy pravda, ze mně to nepřišlo nijak přehnaně negativní, a to tu jsem většinou za obhájce trenéra a hracu. Mozna ten vyhled do boje o titul s Plzni mi prisel trochu pesimistickej, ale třeba se ukaze, ze byl realistickej.. Ja si porad myslim, ze je ještě moc brzo a Plzen nemá nic vyhrano. Ale musíme zabrat.

    • Re: Nepomátli jste se?

      quelhar (admin)     před 7 lety 03.10.2017 14:04 |  
      5 5

      Jen na první připomínku - zkoušel jsem i nečtenej úvod a bylo to ještě horší, moc nevím, jak z toho ven...

      "dostali jsme dva, resp jeden, respektive žádný gól. Za 9 kol, nechcete se probrat? ;)" - to vsichni vime. Ale za jakou cenu jsme toho dosahli? Ja myslim, ze v podcastu mimo jine zaznela spousta recnickych otazek, na ktere si kazdy muze najit vlastni odpoved. Treba prave to, jestli nepromenovani sanci je jen nahoda nebo je za tim neco hlubsiho. A vlastne totez muze platit i o tech inkasovanych brankach, ostatne jich mohlo byt daleko vic, neni to tak, ze soupere do sanci vubec nepoustime, staci si vzpomenout na sance Boleslavi nebo dokonce Jihlavy (byt oboji bylo uz za naseho dvoubrankoveho vedeni), s Teplicemi to bylo na sance snad vylozene vyrovnane...

      A myslim, ze alois tam dobre zminil i to, ze sanci je sice zdanlive dost, ale jsou to opravdu vylozene sance? Nebo se jen dostavame k hromade strel, pri kterych ale ta sance na skorovani neni zas az tak velka..?

      Mame za sebou 16 (!!) zapasu a vic nez dva goly jsme dali ve dvou. Mi to prijde uz natolik velky vzorek, ze mam cim dal vetsi problemy uverit tomu, ze se jedna jen o smulu nebo jak pises nedostatecnou osobni zodpovednost pri zakoncovani.

      • Re: Nepomátli jste se?

        Veta (přítel SN)     před 7 lety 03.10.2017 14:13 |  
        8 0

        Díky za rekaci.

        Napiš si jen body, abys na nic nezapomněl a mluv (případně to zkrať, teď to bylo dlouhý a bilo to do očí), když reaguješ v průběhu, tak mluvíš super.

        ok, mluvím jen o té "náladě"

        jo, souhlas, byly tam momenty, které bych podepsal, hlasově se mi Alosi a Thor pletli. Souhlas, že s vývojem podcastu ej to lepší a lepší (ještě nejsem na konci) ;)

        No to je podle mě výsledek toho velkého množství změn, tlaku, cestování, změny systému. Já tím mysím, že je zázrak, že nemáme vyslovené výbuchy jako RB v Brně. Výbuch byl prakticky jen úvod na APOELu. Jinak v pohárech jsme ve všech zápasech lepší nebo respektive ne horší a to po těch deseti letech bídy (a poslednímu vystoupení v EL) je dle mého skoro zázrak. Takže cílím na tu skromnost s ohledem na realitu.

        • Re: Nepomátli jste se?

          quelhar (admin)     před 7 lety 03.10.2017 15:03 |  
          2 2

          Ad uvod - zkusim priste, tak jsem zvedav

          Ta nalada - je to zvlastni, nam to vcera vubec neprislo, ze bychom byli nejak zvlast negativni, naopak jsem dokonce pri skladani sestavy podcastu mel strach, jestli to nebude az prilis "slunickarske". Ze to dopadlo takhle a hlavne ze to ma takove ohlasy, nas vsechny do jednoho fakt uprimne prekvapilo.

          Skromnost - beru, sam jsem na ni mnohokrat apeloval. Nemyslim si, ze bychom si nevazili toho, kde Slavia ted je. Titulem si ale klub na sebe trosku usil bic. Loni se dokracelo k 69 bodum, na titul to stacilo. 69 bodu = ztratit 21. Ted po necele tretine jsme jich poztraceli uz osm, takze jsme nabrali ponekud vyssi tempo ztraceni, nez by bylo vhodne. I kdyz uplne pominu to, jak si vede Plzen, protoze to neovlivnime, tak cilem pro Slavii by asi melo byt posbirat kolem 70 bodu v lize. A z meho pohledu s tim nejsou uplne kompatibilni remizy v Ostrave nebo v Dolicku. Nebo presneji receno - s par takovymi ztratami se vzdycky pocita, ale my jsme si je vybrali uz takhle ze zacatku sezony a pak na ne nebudeme uz mit narok pozdeji, takze to vznasi vetsi naroky na budouci zapasy.

          • Re: Nepomátli jste se?

            Veta (přítel SN)     před 7 lety 03.10.2017 15:10 |  
            2 0

            Ok :)

            Nevadí, stane se.

            Ale tak to je ok a legitimní přání a výpočet. Ale jak říkám, koukejme se na realitu, na počet změn, na druhy změn, na krátkou přípravu, na tlak. Na relativně úspěch v EL. To vše musí být něčím vykoupeno a my ještě neprohráli. Dostali góly a ztratili body kvůli ruce či penaltě. Neproměnili milión šancí. A hlavně je ve hře vidět obrovský progres, začíná to mít tvář a dokonce několik tváří pro různé soutěže a různé soupeře. Kdybychom brali jako měřítko body, tak všichni víme, že místo 4 remíz dostat dvakrát venku 5:0 a dvakrát vyhrát 1:0, tak bude bodů víc, ale to bych já tedy zvedal obočí.

            A rád bych připomněl, jak suverénně jsme zničili RB. To snad za svého života nepamatuju.

          • Re: Nepomátli jste se?

            kjandourek (admin)     před 7 lety 03.10.2017 15:53 |  
            2 0

            V posledních letech vyhrál naši ligu tým s bilancí 25-4-1 ... tedy s jedenácti ztracenými body a tentýž tým o pár let dříve s bilancí 16-14-0... tedy bez prohry, ale s osmadvaceti ztracenými body... Takže takhle se to asi nedá brát :-)

            Ani ta vychvalovaná Plzeň rok po svém prvním titulu titul neobhájila, skončila třetí, ale beru že o něj bojovala do posledního zápasu a končila s bilancí 19-6-5... tedy sedmadvaceti ztracenými body.... podle mě to také bylo tím, že si na ní soupeři dávali daleko větší pozor jako na úřadujícího mistra...

            Letos holt Plzeň jede a i pokud jí dvakrát porazíme, tak může skončit s bilancí 28-0-2... a v tu chvíli jí prostě budeme muset jenom zatleskat, to se nedá nic dělat :-)

            • Re: Nepomátli jste se?

              quelhar (admin)     před 7 lety 03.10.2017 15:57 |  
              2 3

              Jasne, to vim... Jak jsem psal, bez ohledu na titul by se na to asi melo pohlizet optikou toho, kolika bodu chceme v lize dosahnout. Za me bychom meli mirit k 70. Kdyz to na titul stacit nebude, ok, co se da delat, pogratulujeme do Plzne, protoze si to fakt vykopou sami.

              • Re: Nepomátli jste se?

                kjandourek (admin)     před 7 lety 03.10.2017 16:06 |  
                7 0

                No já jenom, že Plzeň při svém prvním titulu měla bilanci 21-6-3 - tedy bodově stejnou jako my - 69 bodů ... a v další sezóně 19-6-5 ... Taky tam nebyl progres... a přitom také měla "lepší" tým - dostala se do Ligy mistrů, měla peníze, její hráči získávali zkušenosti v reprezentaci, kde byli základním stavebním kamenem týmu, který postoupil v baráži přes Černou Horu...

                My jsme prostě na začátku cesty... Loni to bylo o zhodnocení vlastních možností a vytřískání maxima z dané situace... a tím pádem vytvoření základní kostry, kolem které se teď obalují čím dál tím větší "svaly" ... Ovšem to samo o sobě k vytvoření důkladného bojovníka nestačí... ty svaly si musí zvyknout na pravidelnou nejvyšší zátěž ;-)

                To jsem si trochu zahrál na poetu ;-)

      • Re: Nepomátli jste se?

        kjandourek (admin)     před 7 lety 03.10.2017 14:40 |  
        7 0

        Nechci Vám do toho rozhovoru moc zasahovat - přiznám se, že jsem podcast ještě neslyšel a upřímně po tom, co tu čtu, nevím, jestli na to vůbec budu mít chuť....

        Ale zaujala mě ta otázka vyložených šancí, takže si troufnu porovnat dva zápasy: Loni na podzim jsme podle mého názoru odehráli nejlepší zápas v Brně (4:1) a když góly vstřelené tam porovnám se šancemi, které jsme si vypracoval letos:
        Gól Baráka na 2:1 po sklepnutí Hušbyho centru Milanem Škodou versus šance Altintopa po Necidově sklepnutí takřka téhož centru.... Pro mě byla vyloženější šance ta Altintopova, protože ten to měl na svou silnější nohu.
        Gól Frydrycha na 3:1 obloučkem po standardní situaci na zadní tyč - oč to byla větší šance, než Deliho oblouček, který skončil na břevně?

        Můžeme pokračovat porovnáním šancí v tom nejdůležitějším zápase s loňskými góly: Frydrych na malém vápně po centru Hušbauera pálí do gólmana - podle mě to byla větší šance, než van Kesselův gól do sítě Zlína.... Hušbauer sám před brankářem ho z hranice vápna trefuje... Podle mého názoru tohle byla větší tutovka, než střela téhož hráče do sítě Ria Ave...

        Takže já bych řekl, že ano - že si vypracováváme a neproměňujeme vyloženější šance, než ze kterých jsme loni dávali góly...

        A k té otázce 16ti zápasů v nichž jsme dali více než dva góly pouze ve dvou... níže (či výše - podle řazení) je seznam loňských zápasů.... od šestého kola - více než dva góly jsme dali pouze Brnu, Hradci a ve Zlíně ...

        • Re: Nepomátli jste se?

          quelhar (admin)     před 7 lety 03.10.2017 14:54 |  
          0 5

          K tomu seznamu zapasu s goly a srovnani s tim, co hrajeme ted...
          Hranici tri vstrelenych branek jsem si vybral proto, ze na te to vyzni nejvic. Ale kdyz vezmeme zapasy, ve kterych jsme dali vic nez jeden gol, tak tech taky po hrichu neni zas az tolik.
          MOL Cup s Trincem, v Evrope vubec nic a v lize 4 zapasy z 9. Takze jsme na peti zapasech z 16 s dvema a vice brankami a 11 zapasech z 16 s maximalne jednou vstrelenou brankou. To mi prijde, ze i loni na podzim to bylo lepsi - ale hlavne, ted jsme prece o rok dal, mame tu (aspon si to o nich myslime) vyrazne lepsi hrace a sirsi kadr.

          Jasne, je potreba asi brat v uvahu, co pise Veta, ze jsme zmenili herni styl a to s sebou nese rizika. Mozna jsme to meli v podcastu vic zduraznit, ale aspon se o tom tedy muzeme bavit zde. To mi prijde opravdu fer zminit a diskutovat o tom i z tohoto pohledu. A hlavne tedy, zda se nam ta zmena herniho stylu z nejakeho delsiho pohledu vyplati, jestli na tom vydelame, ze jsme se do toho pustili. A jestli treba zase za rok nebudeme styl menit znova a neprijdou s tim zase dalsi porodni bolesti.

          Na velke mnozstvi z techto otazek ja ted odpovedi nemam.

          • Re: Nepomátli jste se?

            kjandourek (admin)     před 7 lety 03.10.2017 15:19 |  
            8 0

            Já se samozřejmě nepovažuji za nějakého odborníka, ale co se stylů týče, tak to vidím úplně jasně:

            Loni jsme nejlepší zápasy odehráli v Brně, v Hradci a v Příbrami.... všechny venku a myslím si, že to bylo tím, že si soupeři z nějakého důvodu mysleli, že by s námi mohli hrát s otevřeným hledím... ne že by nás úplně podcenili, ale nebránili tak urputně, jako kdyby hráli proti jasnému favoritovi...
            pak ještě samozřejmě na Letné, tam to bylo z úplně stejného důvodu, jenom ještě více jasného - ti šli do zápasu s tím, že nás porazí, ne že si to rozdáme fifty-fifty...

            naopak nejhorší zápasy jsme hráli v okamžicích, kdy jsme vyhrát museli a všichni to očekávali: Derby doma, Dukla, Jablonec doma, ale i Jablonec venku a Bohemka doma... tam jsme zalézt dozadu a hrát na brejky nemohli.

            Letos jsme už favorit ve všech zápasech, snad jenom v Plzni ne... Nikdo si to s námi nerozjede tak, že bude bránit ve třech ve čtyřech lidech, proto musíme hrát nátlakový fotbal a učit se ho...

            Loni jsme získali titul... fajn... stylem, který byl v té chvíli účelný, ale ke konci jara už účelný přestával být...
            Podle mého názoru nikdo, kdo chce vyhrávat tituly, nemůže hrát se zataženou obranou a na brejky... s tím se dá vyhrát jeden titul z pozice outsidera, případně tím překvapit nějakého ambicióznějšího soupeře, který si bude myslet, že má na to, aby si to s námi rozdal na férovku... ale není možné takhle vyhrávat častěji...

            proto si myslím i to, že se za rok nový systém rozhodně učit nebudeme, jenom ho budeme muset pilovat a případně občas v pohárech a v určitých zápasech zaměnit za ten brejkový, případně za nějakou kombinaci obou...
            Podle mého názoru ideální tým totiž umí "lusknutím prstů" mezi oběma styly přepínat... :-)

            • Re: Nepomátli jste se?

              belmis (přítel SN)     před 7 lety 03.10.2017 21:54 |  
              2 0

              Velmi dobře napsáno, ty zápasy z minulé sezóny vidím úplně stejně. Jen....Pro většinu fanoušků v Plzni favorité nebudeme, ale já myslím, že budeme i tam lepším týmem a vyhrajeme.

              • Re: Nepomátli jste se?

                kjandourek (admin)     před 7 lety 03.10.2017 22:55 |  
                2 0

                :-)
                Díky - já taky doufám, že v Plzni budeme lepším týmem a vyhrajeme tam. Už právě proto, že tam nebudeme muset otevírat zaparkovaný autobus....
                Já vždycky věřím, že vyhrajeme - ostatně proto jsem v tipovačce až v sedmé desítce.... :-)

            • Re: Nepomátli jste se?

              afro     před 7 lety 04.10.2017 08:19 |  
              1 0

              Významně souhlasím. ;-)
              #nenicestyzpet

    • Re: Nepomátli jste se?

      alois_veliky (admin)     před 7 lety 03.10.2017 14:30 |  
      6 4

      Já si nepřivlastňuju nějakej patent na rozum a ani ze sebe nedělám odborníka na fotbal, jako to tu v diskuzích dělají jiní. Jen mám fotbal rád, sleduji ho a snažil jsem se sdělit svůj pohled. Přesto bych na tu kritiku jen ve stručnosti reagoval.

      Že tenhle složitý přechod, kterým procházíme, nezvládla velká spousta týmů, je sice pravda, ale to přece neznamená, že ty týmy za to nejsou kritizovány a že odborníci i laici mezi sebou nerozebírají, proč tomu tak je. Myslím, že zrovna na tobě zmiňovaném ManU v posledních letech opravdu nezůstala nit suchá. Ani bych neřekl, že jsme nějak přehnaně negativní, jen jsme (alespoň já osobně) ten přechod představoval o něco plynulejší a přijde mi, že některé věci, co jsou špatně, lze docela snadno vidět, tak proč se o tom nepobavit.

      Dva góly jsme dostali, to je pravda (když odhlédneme od Evropy), ale bavili jsme se hlavně o tom, proč nejsme produktivní útoku. To mi přijde jako dvě dost odlišné věci.

      Šancí je hodně, ale otázka je, jestli to stačí. Někde jsem nedávno četl, že styl, který je založení na držení míče a na trvalém tlaku a obléhání vápna (což se letos snažíme hrát my), produkuje sice hodně šancí, ale menší množství vyložených. Potom je otázka, jestli jsou hráči na sebe schopni vzít zodpovědnost a mají schopnosti a sebevědomí prosadit se v obtížných situacích. Kdežto na druhé straně systém, který je založen na rychlém přechodu do útoku (který jsme hráli loni), produkuje sice menší množství šancí, ale za to více šancí vyložených. Možná tady bych hledal důvod, proč dáváme méně gólu než loni. Druhá věc je samozřejmě forma hráčů, od kterých ty góly očekáváme (Škoda, Mešanovič, Zmrhal...).


      Ještě k nějakému ukazování dveří - tohle vážně není zkouška na vysoké škole, je to prostor pro vyjádření názorů, kde se za nic "nevyhazuje". Zvlášť když Kara podle mě dokázala většinu svých názorů dobře vysvětlit a obhájit.

      • Re: Nepomátli jste se?

        alois_veliky (admin)     před 7 lety 03.10.2017 14:32 |  
        0 0

        Teď koukám, že quelhar mezitím reagoval v podobném duchu, omlouvám se za případné zopakování některých myšlenek.

      • Re: Nepomátli jste se?

        Veta (přítel SN)     před 7 lety 03.10.2017 15:01 |  
        3 0

        Ani to neber nějak osobně a jako kritiku. Jen jako názor pravidelného posluchače. ;)

        Ale já nemám problém, aby zaznívalo B, když dostatečně zazní i to pozitivní A. Což jsem dnes neslyšel a tak jsem se rozlítil.

        Zaznívaly tam nesmysly jako že nemáme systém, že je Rotaň k ničemu, že je lepší hrát Dannyho ve středu při 4-1-4-1, chválení vajglBaráka, nedůvěra v Laštůvku apod.. A teď zapomínám na víc těch obecných (ne individuálních) hodnocení a soudů. Každopádně můj argument se dvěma góly je o tom, že taková věc si zaslouží půl hodinový chvalozpěv. ;)

        To je docela pravda a ještě víc to sedí k držení míče a neprodukování vůbec šancí. My ovšem máme systémů několik (viz Astana a Brno) a také záleží na stylu soupeře. V Astaně jsme první poločas hrátli, řekl bych, dokonce atraktivněji a vyložené šance byly, ale stejně tak byly s Brnem při obléhání. Méně gólů dáváme podle mě hlavně ze dvou důvodů (kromě již probírané osobní formy). Prvním je náhoda a druhým je nesehranost (což se teď velmi zlepšuje).

        Ukazovní dveří - bylo samozřejmě s velkou nadsázkou. Ale má myšlenka byla taková, že do podcastu by měli chodit hosté, co Slávii sledují a jestli někdo řekne, že hra nemá systém, tak je jasné, že se na ten fotbal nedívá. ;)

        Rád bych všem přpomněl nedávnou nakopávanou na Škodu, hru na náhodu a šťastný odraz s Mešanovičem a doporučil bych klid.

      • Re: Nepomátli jste se?

        kjandourek (admin)     před 7 lety 03.10.2017 15:02 |  
        7 0

        Z toho co píšeš mi vyplývá, že bychom tedy měli více zalézt dozadu a bránit, protože to umožňuje rychlý přechod do útoku a ten produkuje sice menší množství šancí, ale zato více těch vyložených?

        To přece ne....

        O těch šancích píšu v reakci na Quelhara a jsem přesvědčen, že bych našel daleko více podobných případů...


        Plynulejší přechod.... nevím jestli pamatuješ poslední podobný přerod, jako zažíváme teď... To bylo v roce 1991, kdy mužstvo převzal Korbel... ten nakoupil jedenáct nových hráčů a tým začal okamžitě šlapat... slabší soupeře porážel rozdílem třídy - Prešov 5:0, Trnavu 6:0, V Chebu 4:0 Vítkovice 5:1... To by se asi všem kritikům líbilo... jenomže na Interu rupnul 0:2, stejně tak si nás "doma" vychutnala Brücknerova Olomouc.... prostě lepší týmy nás poráželi a my skončili na čtvrtém místě... k titulu jsme se prokousali až o pět let později...
        Já vím, dá se namítnout, že nás hodně řezali rozhodčí, což je fakt... Ovšem v Evropě jsme přes první kolo přelezli také až v sezóně 1995-6... a tam už žádný Horník nebyl... a vyřazovali nás týmy jako Hearts, OFi Kréta, nebo AIK Stockholm... Čili žádní giganti... To bylo stejné, jako kdybychom vypadli s Bate, nebo s Rio Ave...

        Smiřme se s tím že jsme v nějakém stupni budování klubu a míříme nahoru, ale tak rychle to zase nepůjde... A nemá smysl srovnávat se s Manchesterem a podobnými kluby v TOP 5 ligách... Tam chodí TOP hráči, které tam láká konfrontace se špičkovými kluby - my u nás musíme koukat na to, jak to dělají v podobně finančně zabezpečených destinacích... jak dlouho trvalo Šachťaru, nebo Basileji než začali pravidelně hrát ligu mistrů...

        Jsme opravdu teprve na začátku...

        • Re: Nepomátli jste se?

          alois_veliky (admin)     před 7 lety 03.10.2017 15:15 |  
          3 8

          To přece vůbec netvrdím, že bysme měli zalézt a hrát na brejky, a ani si to nemyslím. Jen jsem to uvedl jako možnou příčinu, proč dáváme méně gólů. To, že zatím stojí taky smůla, neforma hráčů, schopnost záložníků přinést nějakou překvapivou myšlenku (jeden z důvodů, proč se mi tolik nelíbí hra Rotaně a proč tvrdím, že Barák ve formě by pro nás byl ve spoustě zápasů platnější), malá odvaha v soubojích jeden na jednoho (čest výjimkám jako Miňo Stoch) je samozřejmě pravda.

          Možná jsem nedočkavý, ale čekal jsem prostě, že to půjde dřív - že Danny bude nejlepší hráč ligy, že Altintop bude vyčnívat, že Laštůvka bude stejně bezchybný jako Pavlenka... My přece nestavíme nový tým na zelené louce, jsme mistr ligy. V létě ale jsme přišli o několik hráčů a zatím mi přijde, že na jejich místa nepřišli lepší...

          Asi je to u mě dost způsobeno tím, že jsem se namlsal v zápase proti Nice a čekal jsem, že to půjde hned.

          • Re: Nepomátli jste se?

            Veta (přítel SN)     před 7 lety 03.10.2017 15:18 |  
            0 0

            Palec nahoru. Pro mě úplně jiné vyznění, než z podcastu. Přijmi omluvu. :)

            • Re: Nepomátli jste se?

              alois_veliky (admin)     před 7 lety 03.10.2017 15:24 |  
              4 0

              Samozřejmě přijímám, i když ani nebylo třeba se omlouvat. V psaném projevu je snazší vyjádřit myšlenku v úplnosti, když člověk mluví, nemá takový čas to promyslet a na spoustu věcí zapomene.

              Nicméně tobě díky, že jsi to rozjel tuhle diskuzi.

          • Re: Nepomátli jste se?

            kjandourek (admin)     před 7 lety 03.10.2017 15:37 |  
            5 0

            Asi jsi nedočkavý :-)

            To je normální.. jsme mistr ligy, ale... O nutnosti změnit styl a o tom, že jsme titul získali stylem, který už z pozice favorita nelze tolik opakovat jsme se rozepsal v reakci na Quelhara - zkus, prosím odpovědět tam, ať to tu neopisuju...

            Já si tedy myslím, že přišli lepší hráči, než jsme tu měli...
            Laštůvka udělal jednu chybu - jsi si jist, že Pavlenka loni neudělal žádnou? Že třeba gól na Dukle, nebo nějaká z branek Anderlechtu se nedala chytat?... podle mého názoru je Honza pro nás lepší gólman. Je zkušenější a otřískanější ze světa.. líbí se mi jeho vybíhání a hra nohou,tohle Jirka vůbec nedělal, ani pro centry si moc nechodil... ale hlavně už nemá ambice jít ještě ven, takže nehrozí, že budeme za rok zase hledat novou jedničku..

            Jugas - jako Lüftnera jsem si nakonec docela oblíbil, ale v prvních zápasech byl při hře nohou úplně zoufaný! Dokázali ho dostat pod tlak i útočníci Vyšehradu v generálce, dost jsem se divil, že dostal ze sestavy Jirku Bílka. nakonec se během jara úžasně vyhrál, ale Kuba je takový od začátku... a sice ještě není všem kolům konec, ale ještě si nedal vlastence...

            Uznávám, že Barák chybí - tedy ne přímo on, ale jeho góly z podzimu... to zatím není, že by někdo ze středu zálohy během tří zápasů najednou dal tři góly...

            Nice byl extrém - zápas bez nervů, soupeř bez větší motivace... Ano pobavilo to, naladilo, ale ostré zápasy o všechno jsou jiné... i velké týmy vyhrávají 1:0 a zahazují šance...

            • Re: Nepomátli jste se?

              Jachym     před 7 lety 03.10.2017 16:58 |  
              2 0

              Velmi trefné až na toho Pavlenku. Slabší chvilky si pamatuji jen na podzim s Anderlechtem, kde jsme ale celkově nestíhali a na postup neměli. Na jaře byl bezchybný a famózní a skvělou formu si přenesl i do Brém. To samozřejmě není nic proti Laštůvkovi, ostatně jeho ligová bilance hovoří za vše. Na postu brankáře rozhodně problém nemáme.

              • Re: Nepomátli jste se?

                kjandourek (admin)     před 7 lety 04.10.2017 09:35 |  
                0 0

                Faktem je, že jsem nějakou vyloženě jeho branku marně hledal :-)

                A na jaře to byla paráda - jak už byl jasná jednička, tak dokázal to, co z dobrého brankáře dělá vynikajícího.... vytáhnout jeden super zákrok po devadesátiminutové nečinnosti a zachránit tak body...

                Jirka tu zanechal úžasnou stopu, to je fakt, ale ten jeho útěk mě dost rozhodil... I proto jsem rád, že tu máme gólmana otřískaného, s touhou ještě něco dokázat, ale už bez ambicí jít si plnit sny - nebo prostě vydělat si :-)

        • Re: Nepomátli jste se?

          Jachym     před 7 lety 03.10.2017 16:48 |  
          4 0

          Titulem jsme si na sebe zároveň upletli i bič, neboť druhé nebo dokonce momentální třetí místo začalo přes noc (rok) být považováno mnohými náročnými fanoušky za větší či menší neúspěch. Je to jako věčný nářek, že ekonomika země nebo podniku sice pořád pěkně roste, ale ne tolik jako loni. Nicméně se Slavia vydala na cestu trvale udržitelného rozvoje. A to jsem si myslel, že ten termín nenávidím a nikdy bych ho nepoužil, ale na tento případ sedí dokonale:-) Tento trvale udržitelný rozvoj pro mě znamená pravidelné umístění mezi top třemi týmy v lize, pravidelnou účast v základních skupinách evropských pohárů a třeba i občasné vítězství v českém poháru.

      • Re: Nepomátli jste se?

        afro     před 7 lety 04.10.2017 07:37 |  
        1 0

        Díky za ten krásný remix - "Rouhat se pánubohu do oken". S dovolením začnu používat. :-)

        • Re: Nepomátli jste se?

          alois_veliky (admin)     před 7 lety 04.10.2017 07:44 |  
          0 0

          :) Rádo se stalo. Už když jsem to říkal, věděl jsem, že je něco špatně, ale v tom zmatku jsem to nedokázal napravit.

          • Re: Nepomátli jste se?

            martyni (přítel SN)     před 7 lety 04.10.2017 09:24 |  
            2 0

            :) To se ti musel vratit zazitek ze zlina, kdy MvB vystrelil metr pred prazdnou brankou panu bohu do oken. Takhle nalozit se sanci, to je rouhani...panu bohu do oken:)

    • Re: Nepomátli jste se?

      Thorklaer (přítel SN)     před 7 lety 03.10.2017 15:06 |  
      3 6

      Když pominu trumbery a dveře pro Karu, tak musím říct, že jde primárně o podcast fanoušků Slavie se subjektivními názory, ne fotbalových trenérů a analytiků.

      Osobně nemám dojem, že je to nějak extrémně negativní, nebo že by to byla "kritika za každou cenu". Je logické, že když se daří, tak je to snazší, chválí se, všude sluníčko, a když se daří méně, tak je větší snaha o identifikaci problému, což vyžaduje kritické uvažování. Nemyslím si, že by v téhle situaci něčemu prospělo, kdybychom se celý podcast plácali po zádech jak je vše super a ať si to užíváme, protože od časů Řebíčka je to přeci skvělý skok kupředu. Osobně si myslím, že věci nejsou tak růžové, jak někteří diskutující popisují. Výsledky venku a špatná produktivita už podle mého nejsou náhoda, nebo jen smůla. Na to už je těch zápasů vcelku dost. Ano, roli hraje souběh okolností, které popisuješ v odstavci "nereflektování složité situace" a navíc k tomu výsledky Plzně. To nelze pominout a nedává nám to tolik prostoru pro zaváhání pokud chceme hrát o titul. A ono utěšovat se tím, že začne Plzeň ztrácet je zatím dost plané.

      Dost možná jde primárně o střet očekávání a reality. Beru tvou připomínku o skromnosti. Na druhou stranu já se přiznám, že už mám ta očekávání vyšší, kor s ohledem na přivedené posily a investované prostředky. Já si myslím, že až na Laštůvkovy minely a Jugasovu rozehrávku fungování obrany nikdo nekritizuje, naopak. Potíž vidíme v ofenzivně a snažíme se načrtnou určité cesty, kudy ven, či co je jinak oproti loňské sezóně (Barák; forma a příspěvek Zmrhala, Sýkory, Mešanoviče, Škody).

      Myslím si, že se k určité ideální sestavě blížíme, rád bych věřil, že když jednou konečně někoho rozstřílíme, tak se střelecky chytíme...

      • Re: Nepomátli jste se?

        Veta (přítel SN)     před 7 lety 03.10.2017 15:15 |  
        13 0

        Myslím, že se hlavně shodneme v tom střetu očekávání a reality. Podle mě bylo legitimní se bát, že vypadneme s Bate (já se toho bál) a v lize pak prohrajeme 3 ze 6 zápasů. K tomu budeme nakopávat pořád na Škodu a modlit se, že tam něco spadne. Já to prostě vidím pozitivně a vadí mi jen neproměňování šancí. Jestliže ve fotbale vidím problém jen v proměňování šancí, ale jinak tam ten systém a progres vidím, tak jsem v klidu. Nemusí z toho být titul, ale bude z toho stabilní Slavia.

  12. Re: Mezi námi fanoušky 17/18 5

    dArtagnan     před 7 lety 03.10.2017 16:58 |  
    13 3

    Zajímavé, jak se nám z loňských sluníčkářů letos asi stávají brblalové. Přitom herní projev jde postupně oproti loňsku výrazně nahoru. Nezlobte se na mě, ale být totálně happy po holomajzně a 1:0 a pak být negativní po kvalitní hře, spálených šancích a 1:1, to je strašně jednoduchý pohled na fotbal.
    Mně se tedy po loňské hře nestýská ani náhodou, titul netitul.

    • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 5

      Ravik     před 7 lety 03.10.2017 21:42 |  
      10 0

      Vidím to podobně

      Sice jsem slyšel jen první půl hodinu a viděl tvíty Quel. a Kary, ale negativní mi to přišlo hodně. Důvodem je, jak účastníci připouští, že se dalo Brnu málo gólů. To já odmítám. Raději takovéto výhry s mnoha zahozenými šancemi ( nutno podotknout, že často po pěkných kombinacích) než třeba 4:0 se 100% úspěšnosti. Pokud by Hušbyho střela neskončila na tyči, ale v bráně, tak se zápas bude najednou hodnotit jako povedený?

      Souhlasím s těmi co zatím dosavadní průběh sezóny hodnotí pozitivně a vidí ve hře kvalitativní posun. Vždycky to může být lepší, ale tým náročné 2 měsíce (16 zápasů) zvládl se ctí, volba rotace sestavy, byla plně v kompetenci trenéra a myslím že se mu povedlo udržet všechny hráče ve hře a v tempu. Jediné co mě naštvalo byl zápas na Bohemians a na BATE. Jinak ve všech dalších 14 utkání jsme dojeli jen na špatnou koncovku.

      Vždy se říkalo, že rukopis trenéra je vidět hlavně na defenzívě. Nikdy jsem nebyl tak klidný, že dostaneme maximálně 1 gól, a to ještě ztěží. A JŠ má u mě velké plus jak rychle dokázal vštípit tymu tak odlišný způsob hry. Jasně dostal k tomu zajimave hráče, ale to ten na druhý straně řeky také a tam nevidím vůbec ale vůbec nic.

      Věřím, že v zimě bude vidět další posun. Například intenzívnější pressing.



  13. Boleslav v kelu

    Petr9608     před 7 lety 03.10.2017 17:15 |  
    0 6

    To je moc dobrá zpráva, že by nemusela otravovat v pohárech. Bohužel ale se to stejné nedá říct o jejich "souputnících" (= rozuměj neatraktivní netradiční maloměstský klub bez fanoušků avšak finančně zajištěný či silný v zákulisí, v ELH je to třeba Třinec, Chomutov nebo též Boleslav) z Jablonce, u nichž hrozí, že zase v těch pohárech strašit budou. Osobně by se mi líbilo, kdyby očekávanou pohárovou trojici doplnila Olomouc a Liberec.

    sparta se pořád může zkusit porvat o 2. místo - což by samozřejmě bylo pro nás dost krušný, kdyby se jim to povedlo (pokud by teda Plzeň nezkolabovala :o) ) - cesta do LM může vést třeba přes skalp 2. týmu ukrajinský ligy (D. Kyjev?), což myslim, že je reálný - obecně pro český klub...

    http://www.coen.wz.cz/ligamistru18-19.htm

    ...byla by to pochopitelně i jistá výzva pro nás...

  14. Feminizace postupuje :-D

    Petr9608     před 7 lety 03.10.2017 17:18 |  
    1 5

    Ale teda nedokážu si pořád představit, že by třeba byl poměr tří žen na jednoho muže. Ale kdo ví, třeba se jednou dočkáme :-D Ale název podcastu by se musel změnit. #MeziNamiFanynkami

    • Re: Feminizace postupuje :-D

      Kara (přítel SN)     před 7 lety 03.10.2017 18:06 |  
      2 1

      To já i jo, ale nemyslím, že je na to česká společnost připravena ;)

      • Re: Feminizace postupuje :-D

        Fulham     před 7 lety 04.10.2017 07:02 |  
        0 0

        Bylo by to úplně Fa-nyny..:-)

    • Re: Feminizace postupuje :-D

      dubas     před 7 lety 04.10.2017 17:12 |  
      2 0

      No pokud by se bavili o fotbale a nedělaly z toho feministický kroužek, tak v pohodě, horší názory než padly v tomhle díle by už stejně nemohly zaznít.

  15. Velka pochvala

    Mike     před 7 lety 03.10.2017 17:32 |  
    4 4

    Chci podekovat Quelharovi za dalsi skvely podcast. Nekdo hosty kritizuje za ne uplne spisovne vyjadrovani, ale musime si uvedomit, ze mluvene slovo je daleko tezsi, nez neco v klidu napsat. Me se to velmi libilo, pekne bezprostredni nazory, nejvice me sokovala slecna ? Katka. Skvely prehled o hracich, souperich a lize. Netusil jsem, ze mame takhle uzasne fanynky, ktere umi i rozebrat hru, prinos posil a pobavit se na ucet zmzlinare z Letne. A nakonec povim, jaky je hlavni duvod z nasi trochu rozpacite diskuze ohledne ligoveho startu. Myslim, ze je to neuveritelny vitezny vstup Plzne do souteze. Kdyby treba 2x ztratili, tak bychom meli na ne ztratu jen treba 4 body. A hodnoceni zde by byla daleko optimistictejsi. Matematicky tech 19 bodu za 9 kol neni tak spatnych, i kdyz jich mohlo a melo byt vice, ale v kontextu 27 bodu Plzne to vypada jako velka propast.

  16. Re: Mezi námi fanoušky 17/18 5

    valkys     před 7 lety 04.10.2017 21:44 |  
    11 1

    Zatím mám odposlouchanou 1. část a dost mě to překvapilo. Čekal bych, že po zápasech, kdy se postupně zlepšujeme, to bude probíhat jinak, zmíním pár věcí, které mě bijí do očí.

    1) Nejvíc jsem samozřejmě zvedl obočí, když Kara řekla, že nemáme systém. Sorry jako, ale to snad nemyslí vážně. Dle mě je jasně vidět, jak chceme hrát a co se postupně mění. V minulé sezóně jsme hráli hlavně na rychle protiútoky. Teď je naopak jasně vidět, že se snažíme o daleko větší kontrolu míče a mít převahu po celý zápas.
    2) Docela mě zaráží, jak se mění vyjadřování některých během pár měsíců. Vzpomínám si, jak pár kol před koncem loňské sezóny ještě Thorklaer v podcastu říkal, že nevěří, že ten titul nakonec získáme a bude to pro něj spíš příjemné překvapení. Teď, když ve většině zápasů bylo v sestavě jen pár změn oproti té době (Laštůvka - řekl, že je horší než Pavlenka, Rotaň - nepozdává se mu, Jugas - nemyslím si, že by se jeho výkony o tolik lišili proti Lüftnerovi, Van Buren - ten se mu taky nepozdává), je najednou překvapen, že nedrtíme celou ligu? To mi přijde jako obří skok. Navíc když procházíme kompletní změnou hry a dle mě máme i podobnou efektivitu jako v té době, akorát tehdy jsme to tam prostě v hrozně moc zápasech v závěru nějak dobouchali.
    3) Zarazila mě, jak všichni zmiňovali zklamání z výhry 2:0. Sakra, uvědomme si, že nám neuznali (dle mě) regulérní gól, dali jsme znova tyčku a soupeři jsme absolutně nic nedovolili. Jak může někdo říct, že je zklamán? Jasně, je potřeba říct, co je špatně, s nedostatky souhlasím, ale slovo jako zklamání mi přijde fakt silné.

    Jinak souhlasím, že s Dannym a Altintopem byla ta hra dost pomalá. I když jsem se před zápasem zasazoval o to, aby takhle nastoupili, tak teď bych taky rozhodně (pro ligu) přesunul Dannyho do středu. Hušby o víkendu ukázal, že dokáže ofenzívě pomoct o hodně více než loni, i když bude hrát na té stejné pozici. Kdyby Danny nebyl k dispozici, nechal bych hrát na té pozici Mira Stocha, který se tam dle mě také ukázal velmi dobře.

  17. Re: Mezi námi fanoušky 17/18 5

    Fačín     před 7 lety 05.10.2017 10:54 |  
    11 1

    Jsem velmi zklamán negativismem, který se objevil v podcastu a bohužel nejen tam. Předvedl ho i Ocetník v pravidelném fanouškovském sloupku v deníku Sport. Nechápu moc proč. Oproti předchozím sezonám hrajeme krásný fotbal plný přihrávek po zemi, snahy o netradiční řešení, střelby (dobrá, ta v některých zápasech trochu chyběla, především ze střední vzdálenosti). Už to není jako loni, bránit a pak zaútočit nákopem přes Škodu. Rozhodně nejsem sluníčkář s růžovými brýlemi, naopak bych řekl, že jsem tu byl jeden z prvních, kdo si troufnul kritizovat pana Šilhavého za určité věci, ale to sebemrskačství, co je tady prezentováno, se mi zdá opravdu zbytečné.

    Nezapomeňte, že Plzeň jsou podvodníci, pravidelně tlačení rozhodčími a i z vyšších míst - Berbr je momentálně neohroženým vládcem FAČRu, na to prosím nezapomínejme, když se díváme na jejich "úžasnou" sérii. Fotbal neprodukují nijak zázračný, snadno k přečtení (stejný jako vždy předtím pod Vrbou) a je mi tak trochu záhadou, že na ně nikdo ještě nevyzrál. Třeba se to povede rudé bídě.

    A vzývání A. Baráka? Při vší úctě, ten chlapec (stejně jako Pavlenka a Lüftner) byli kupováni pro to, aby se stali tvářemi nové Slavie, jejími lídry, byli takto představováni na tiskovkách a všichni tři do roka a do dne zmizeli, při první "lukrativní" nabídce. Čili jsme je museli rychle nahradit a cesta vzít zkušené hráče, kteří už nám nikam neutečou byla podle mne správná.

    • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 5

      Fulham     před 7 lety 05.10.2017 12:52 |  
      4 0

      Jojo - tady jsou lidi hrozně nenažraný...