Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - Astana - Slavia 1:1

Slavia si přivezla remízu z horké umělky kazašské Astany. Je to cenný bod zvenku, nebo ztráta po dvou smolných břevnech?

Z pohledu diváka se zápas dělil na dva klasické poločasy. V tom prvním byl k vidění výborný fotbal hraný ve velkém tempu a s množstvím šancí. Druhá půle již byla opatrnější a hra se odehrávala hlavně ve středu hřiště. Co se týče rozložení sil na hřišti, tak bych utkání rozdělil netradičně na hokejové třetiny. Slavia měla skvělý nástup, dala gól a byla velká škoda, že nepřidala další. Břevno však bylo hned dvakrát proti. Ve druhé "třetině" domácí ukázali svou sílu a docela výrazně nás zatlačili. Šancí neměli až tolik jako sešívaní na začátku, gólu ale dosáhli taktéž a nedá se říci, že nezaslouženě. Závěrečná třicetiminutovka pak nabídla vyrovnaný obraz hry, kdy se oba týmy sice snažily, ale zároveň bylo zřejmé, že myslí i na zadní vrátka a získaný bod berou. Šancí tak již ke konci bylo pramálo a zápas logicky dospěl k remíze.

Je to pro Slavii plusový bod, nebo ztráta? Před zápasem bych bod určitě bral. V Astaně nevyhrálo ani Atletico, Celtic či Galatasaray a má to své opodstatnění. Cesta do Kazachstánu je dlouhá, počítat je třeba s časovým posunem a na umělce hraje ostré zápasy málokterý tým. Vyplývá z toho série neporazitelnosti domácích v Evropě, která budí respekt. Zároveň jsem rád, že se statistické bilance naši hráči nezalekli a do zápasu vstoupili s jasným cílem vyhrát. Že je z toho nakonec bod, to není žádná katastrofa. Jak jsem psal, před zápasem bych bod bral a beru ho i po něm.

Samozřejmě poněkud mrzí střelecká smůla. Po průběhu se sice dá hovořit, že zápas skončil zaslouženou remízou a Slavia nebyla výrazněji lepší než domácí, ale zahozených šancí z úvodu zápasu je škoda. Po půlhodině mohlo být hotovo a Slavia mohla mít tři body v kapse. Nicméně máme jeden a nedá se nic dělat. Hráči by si měli zachovat stejný přístup k zápasu, který byl diametrálně odlišný od vstupu do utkání v Bělorusku a na Kypru. Je pravda, že tentokrát se od nás odvrátila štěstěna. Při správném přístupu ale věřím, že se nám to zase vrátí v jiném zápase. Evropská liga je rozehrána dobře a bod je cenný.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Přemysl Kovář - 6 - Čekal skoro deset měsíců, než si ve Slavii pořádně zachytá. Vždy, když nastoupil, tak měl minimum práce a obdrženým gólům mohl těžko zabránit. V kazašské metropoli ukázal, proč má angažmá v Edenu. V první půli předvedl dva dobré zákroky, zvlášť ten po přímém kopu byl poměrně náročný. U gólu se sice dá spekulovat, jestli nemohl vyrazit míč lépe, ale chtěl bych zdůraznit, že to byl zejména dobrý zákrok sám o sobě. Chyba byla jinde. V závěru lehce zachyboval u nakopnuté "svíce", ale vše dobře dopadlo a nemohlo to zakrýt první Kovářův výraznější výkon za Slavii.

Jan Bořil - 5 - Také jste si všimli, že v posledních zápasech to Bořilovi oproti skvostnému úvodu sezony až tak nejde? Zajímalo by mě, jestli je to tím, že poněkud opadává jeho životní forma, nebo přeřazením na pravou stranu obrany (třeba statistik Dobiáš již dopředu psal, že je na tom místě Bořil o něco slabší). I v Astaně ale Bořil odvedl standard. Výraznější problémy při bránění neměl, ale připsal si několik důraznějších zákroků, za což vyfasoval žlutou kartu. Myslím si, že si mohl lépe počínat i u inkasované branky. Odstoupil od střílejícího hráče, ale je pravda, že za sebou měl dalšího protihráče. Těžká situace.

Jakub Jugas - 5 - Vstup do zápasu měl výborný a hned jasně vyhrál několik soubojů. Postupem času ale začal mít slabší chvilky. Nechal kolem sebe obtočit útočníka soupeře, jehož stáhl za cenu žluté karty. Ve druhé půli si jedním zákrokem dokonce koledoval o kartu červenou. Celkově odvedl standard.

Simon Deli - 6 - Do zápasu se dostával pozvolněji než Jugas, ale nakonec odehrál lepší partii než on. Souboje s Kabanangou byly hodně tvrdé a těžké, ale Deli si v nich počínal v rámci možností dobře. Ve druhé půli už hrál s velkou jistotou a předvedl i několik suverénních zákroků. Hlavně přesné sklepnutí na Kováře z pár metrů mělo oči.

Eduard Sobol - 6 - Nezářil tolik jako v prvním zápase Evropské ligy proti Maccabi, kdy se dokonce dostal do ideální jedenáctky celé soutěže. I tak ale podal dobrý výkon a líbil se mi víc než Bořil na druhé straně. Hlavně v závěrečné pasáži mi přišlo, že Sobol patřil k našim aktivnějším hráčům, kteří se snažili jít za výhrou.

Jan Sýkora - 6 - Jeho výkon mě hodně potěšil. Sýkoru si typologicky představuji do základní sestavy na křídlo, faktem ale je, že po zranění se do formy dostával pozvolna. V Astaně konečně předvedl velmi zajímavý výkon. Výborně si zabíhal za obranu, která s ním měla velké potíže. Nacentroval standardku na Ngadeův gól, sám napálil břevno. Minusem je ale řešení finální fáze z jeho strany. Svou aktivitou získal mnoho nadějných brejků, ale zdaleka ne vždy je řešil dobře, viz třeba hned úvod zápasu, kde měl nahrávat volnému Zmrhalovi do vyložené šance. Ale opakuji, jeden z našich nejviditelnějších hráčů a dobrý výkon.

Michael Ngadeu Ngadjui - 6 - Navázal na Sobola a dostal se do ideální jedenáctky kola Evropské ligy. Nejsem si jist, jestli je to úplně zasloužené, každopádně to Míšovi přeji. Při standardce se skvěle prosadil, ve hře mi to od něj ale přišlo tak na půl - zkrátka umí zahrát lépe. Přišlo mi, že jako statnějšímu hráči mu umělka ne úplně vyhovovala. Pro mě standardní průměrný výkon s vydatným plusem v podobě vstřelené branky.

Ruslan Rotaň - 6 - Vnímal jsem názory, že Ruslanovu hru nedoceňuji a proto jsem si na něj dal speciálně pozor. Je fakt, že hlavně první půle mu celkem vyšla. Snažil se roztahovat hru, několikrát pomohl i v defenzivě. Ve druhé půli byl pak jeho výkon slabší, ale to mančaftu obecně. Přiznám se ale, že ani včera jsem z jeho strany nic zázračného nezaznamenal. Kvalitní hráč, co odvede standard, ale jak dozadu (Ngadeu), tak dopředu (Stoch, Hušbauer) máme v záloze podle mě platnější hráče.

Miroslav Stoch - 7 - Podruhé ukázal, že může zahrát i ve středu zálohy. Opět byl aktivní a velmi se mi zamlouvají jeho přesné přihrávky do nohy, které nezpomalují hru a míří do správného prostoru. Velká škoda, že jeho nádhernou ránu z dálky zastavilo břevno. Pro mě nejlepší hráč našich barev (v závěsu se Sýkorou).

Jaromír Zmrhal - 5 - Průměrný výkon. V zápase měl dobré momenty, třeba když trochu se štěstím nahrál do tutovky Sýkorovi. Stejně tak byla škoda, že mu hned v úvodu stejný hráč nenahrál do vyložené šance taktéž. Dozadu si Jarda plnil úkoly svědomitě. Celkově si ale myslím, že by měl být více viditelný, viz Sýkora. Taky si nemyslím, že by měl nosit kapitánskou pásku hráč, který je na hraně sestavy a jde jako první dolů (nehledě na to, že Jarda není lídr a na kapitána se podle mě nehodí ani tak).

Tomáš Necid - 3 - V čem jsme za Astanou nejvíce zaostali? Bohužel ve hře útočníka. Mezi Necidem (a v závěru i Škodou) a Kabanangou byl diametrální rozdíl. Africký hrot sice gól taky nedal (byť k němu přispěl), ale udržel spoustu míčů a byl aktivní. Necid? Bohužel téměř jedna velká nula. Neviděl jsem u něj náběhy, sílu v soubojích, o zakončení ani nemluvě. Zkrátka mi tam chybělo i to nadšení pro hru a snaha vydat se ze všech sil. A Astana neměla lepší stopery než my a Kabananga by neměl být lepším útočníkem než Necid. Přitom ten rozdíl bil ve čtvrtek do očí.

Jakub Hromada - 5 - Sám sice výrazněji nezaujal, ale šlo o dobré střídání, které přispělo k vyrovnání hry a dohrání zápasu v relativním klidu. Příchod Hromady se v podstatě rovnal konci dobré periody Astany.

Milan Škoda a Mick Van Buren nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.

skupina, 2. kolo - Čtvrtek 28. 09. 2017 17:00

Evropská liga, 2017/2018
1 - 1
1 - 1
FC Astana
FC Astana

42. Tomasov

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

18. Michael Ngadeu Ngadjui

Komentáře (53)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - Astana - Slavia 1:1

    pinochet     před 7 lety 29.09.2017 18:41 |  
    0 18

    Tak dnes nesouhlasím na vícero místech. Dle mého Kovář určitě nepodal nadprůměrný výkon. Gól de do jisté míry za ním, protože vyrazil míč přímo k nohám hráče Astany, stejná chyba jako u Laštůvky ve Zlíně. Jugas určitě nebyl horší než Deli či Sobol. Koukal jsem se na záznam a Deli u gólu vysloveně zmrzl a ani se nehnul. Stejně tak Sobol nepokryl při hlavičce předtím hráče soupeře, který naštěstí minul. Naopak Ngadeu by si určitě zasloužil hodnocení vyšší. Vždyť byl opět nepřekonatelným štítem + navrch dal náš jediný gól.

    • Re: Hodnocení slávistů - Astana - Slavia 1:1

      Alanor (admin)     před 7 lety 29.09.2017 18:44 |  
      18 0

      Srovnávat zákrok Laštůvky ze Zlína a včerejší Kováře je kravina. Vzdálenost střely byla skoro dvojnásobná. Jasně, že to mohl vyrazit lépe, ale byl to těžký a dobrý zákrok sám o sobě. Chyba byla jinde. A minimálně v první půli proti střele z přímáku předvedl Přéma hodně dobrý zákrok.

      • Re: Hodnocení slávistů - Astana - Slavia 1:1

        Slawek     před 7 lety 30.09.2017 13:04 |  
        5 0

        Alanore, když si znova po sobě přečteš hodnocení Deliho, tak známku zvýšíš, jinak jsi na tom stejně jako Podroužek. Píšeš jak byl skvělý, bezchybný, s jakým přehledem hrál a máš pravdu. A potom mu dáš známku jako dalším pěti. Ti byli také tak skvělí?

    • Re: Hodnocení slávistů - Astana - Slavia 1:1

      Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 29.09.2017 19:15 |  
      2 3

      Proč nezmíníš u Jugase asi 3 fauly v blízkosti vápna, po kterých měla Astana velké příležitosti ke skórování(standardní situace). Vadí ti ''zamrznutí'' Deliho, ale pozdní vystoupení Jugase ne.(jedná se o stejnou situaci)

      • Re: Hodnocení slávistů - Astana - Slavia 1:1

        Kenny     před 7 lety 29.09.2017 20:00 |  
        1 0

        Pokud z jedné té situace inkasujeme a z té druhé následuje pouze slabá střela na branku, tak to asi není stejná situace. Samotný faul přece není chyba, naopak někdy to vysloveně zabrání vzniku nebezpečné akce, ale na obdržené brance už nic nezachráníš.

    • Re: Hodnocení slávistů - Astana - Slavia 1:1

      jufoun (přítel SN)     před 7 lety 29.09.2017 19:21 |  
      9 0

      Kovář zachytal velmi dobře, i ten boxovaný míč na konci nebyl jednoduchý.
      U toho gólu byl namotaný i Deli.
      Rotaň opět velice dobrý výkon, hraje přesně jak má.

  2. Serie neporazitelnosti

    Mike     před 7 lety 29.09.2017 18:44 |  
    4 4

    Hodnoceni skvele, objektivni, jako vzdy. Nemam, co bych dodal. Ale vratim se k te nasi serii neporazitelnosti. Ponoril jsem se do tabulek od vzniku ligy v roce 1925, soucasna serie je rekordem ceske ligy. A nasel jsem, ze tato serie muze byt i nejdelsi serii v historii. Jeste se musim ponorit hloubeji do archivu, pouze v jednom pripade jsem nalezl, ze absolutni rekord bychom nemuseli drzet. Jedna se o serii Sparty v sezone 1943/1944, kdy odehrala cely rocnik- 24 zapasu - bez prohry, sezonu predtim mela proher 6 a sezonu pote pouhe 2. Takze musim jit zapas po zapasu a nekde to najit. Uvidime.

    • Re: Serie neporazitelnosti

      Alanor (admin)     před 7 lety 29.09.2017 18:47 |  
      3 1

      Někdo už před pár týdny dohledal, že je to určitě nejdelší série celé historie Slavie. Jestli je to ale i nejdelší série celého našeho fotbalu, to nevím. Ale přijde mi to dost pravděpodobné, protože lepší tým než Slavia před nástupem komunismu tu nebyl.

      • Re: Serie neporazitelnosti

        Mike     před 7 lety 29.09.2017 19:07 |  
        3 0

        V tech tabulkach je zajimave, ze treba v 60. a 70. letech byly tabulky tak vyrovnane, ze na titul v dvoubodovem systemu stacilo 37 bodu- 15 7 8- v soucasnosti tedy 52 bodu a na zachranu nestacilo 27 bodu- 10 7 13- v soucasnosti by tedy na zachranu nestacilo 37 bodu. Tudiz nejake serie neporazitelnosti nepripadaly v uvahu. - http://www.rsssf.com/tablest/tsjslhist.html#bohm

        • Re: Serie neporazitelnosti

          PetCC     před 7 lety 29.09.2017 19:32 |  
          4 1

          Tenkrát bylo spousta týmů na stejných možnostech a rozhodoval hlavně schopnost jejich vedení. Takže velká vyrovnanost byla daná.
          Možná až v 70. letech začali někteří vlivní komunisté víc podporovat svoje oblíbence a tak se třeba na vrchol v 80.letech dostala Sparta, předtím spíš potlačovaná.

        • Re: Serie neporazitelnosti

          Travinho     před 7 lety 29.09.2017 19:38 |  
          2 0

          Tehdy byl hlavně zásadní rozdíl mezi utkáními doma a venku. Když se podíváš na tabulky doma venku, tak jen výjimečně někdo získal venku alespoň polovinu možných bodů a pravidelně měly poslední týmy doma víc bodů, než měl první venku. Docela by mě zajímalo, čím to bylo. Tehdy jistě platila různá procenta pro domácí ze strany sudích, ale takové peklo to být nemohlo.

          • Re: Serie neporazitelnosti

            Mike     před 7 lety 29.09.2017 19:52 |  
            6 0

            Take jsem na to narazil. Na titul stacilo vyhrat 3x venku, 4x remizovat a doma skoro nic neztratit. Vyrovnanost byla dana i tim, ze se vlastne vubec nedalo prestupovat, takze s vyjimkou Dukly, Malatinskeho Trnavy, ktery veskery kadr posbiral v okolnich vesnicich Trnavy a protezovane Sparty se nedal sestavit tym, ktery by dlouhodobe odskocil.

            • Re: Serie neporazitelnosti

              PetCC     před 7 lety 29.09.2017 21:02 |  
              1 0

              Vzhledem k tomu, že tenkrát drtivá většina fandů viděla jen zápasy doma, tak bylo lepší doma vyhrávat. Lidi to víc bavilo :-)

  3. Re: Hodnocení slávistů - Astana - Slavia 1:1

    PetCC     před 7 lety 29.09.2017 19:25 |  
    13 0

    Ngadeu v sestavě kola EL

  4. Re: Hodnocení slávistů - Astana - Slavia 1:1

    Fulham     před 7 lety 29.09.2017 20:03 |  
    32 0

    Ten Ruslan - on je vždy volný a nabízí se. Na auty , při přechodu dopředu, při přenášení hry z jedné strany na druhou - furt. Neschovává se, snaží se odtrhnout. Včera opět většina přihrávek na Mira. Ale v druhé půli když Eda vyvezl balón dost ve fofru, běžel s ním a po převzetí dával napravo Sýkorce? do zakončení. Útok na šest /sedm vteřin. Paráda.

    • Re: Hodnocení slávistů - Astana - Slavia 1:1

      Fulham     před 7 lety 29.09.2017 20:12 |  
      33 0

      A ještě jedna věc se mi líbí - včera na něj dost faulů ( RR to teda taky umí pěkně mastit) , z toho dva-tři docela drsný. A on si posune chránič, trochu zakaboní čelo, vstane a hraje.... maladěc prostě:-))

      • Re: Hodnocení slávistů - Astana - Slavia 1:1

        jufoun (přítel SN)     před 7 lety 29.09.2017 20:46 |  
        12 1

        Z oba dva +1
        Jsem rád, že další vidí Ruslana stejně jako já.

        • Re: Hodnocení slávistů - Astana - Slavia 1:1

          Boo_SKS     před 7 lety 29.09.2017 21:58 |  
          15 0

          Souhlasim, hodne me mrzi, ze je Ruslan tak nedoceneny. Tak trosku mi prijde, ze mame ve stredu zalohy Davida Lynche, nebot Ruslanuv prinos a styl jeho hry nalezite pochopi spis jen ti narocnejsi fanousci, avsak po nazornem vysvetleni ho zkratka musi ocenit i ti, kteri si na prvni dobrou tech detailu a nuanci nevsimli :-)

          • Re: Hodnocení slávistů - Astana - Slavia 1:1

            Jachym     před 7 lety 29.09.2017 22:21 |  
            8 0

            Sovy a Ruslan nejsou tím, čím se zdají být...:-))

          • Re: Hodnocení slávistů - Astana - Slavia 1:1

            vlk30 (přítel SN)     před 7 lety 30.09.2017 04:55 |  
            7 0

            Souhlasil,navíc me překvapuje poznámka pana hodnotitele,ze Ruslan není nijak zázračný ano není, ale je nadprůměrny poslední dobou určitě, to by ta poznámka o tom nijakem zázračném hráči musela byt prakticky u každého hráče. Prostě vládne u Alanora taková jakoby averzicka,kterou nam musí dát tak trochu najevo.Jinak s hodnocením souhlasil Necka největší zklamání, no hlavně aby dával goly kluk ušatá :-)

            • Re: Hodnocení slávistů - Astana - Slavia 1:1

              Hesmir (přítel SN)     před 7 lety 30.09.2017 12:15 |  
              6 0

              Ruslan je jako metronom. Udává tempo, dělá černou práci, vytváří prostor. To je bohužel velmi nevděčná práce. Je takovým naším barcelonským Busquetsem, i tam je citelně znát když nehraje, ale když je na hřišti, všichi básní o Messim, Suárezovi, atd...

              • Re: Hodnocení slávistů - Astana - Slavia 1:1

                Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 30.09.2017 13:00 |  
                1 0

                Všichni vidí střelce gólu nebo kdo zavinil gól, ale co předcházelo gólu nebo obdržené brance, tak to už někteří nevidí.

    • Re: Hodnocení slávistů - Astana - Slavia 1:1

      Boss82     před 7 lety 30.09.2017 10:56 |  
      3 0

      Chtěl jsem se k tématu RR také trochu obšírněji vyjádřit, ale nemusím, vystihl si to velmi přesně. Za oba příspěvky palec nahoru.

  5. Re: Hodnocení slávistů - Astana - Slavia 1:1

    DF007     před 7 lety 29.09.2017 21:03 |  
    1 1

    Mám velmi podobné známky jako Alanor. Celkově se mi zápas líbil. Samozřejmě, že tam byly hluché pasáže, ale celkově hodně slušné. Přesto se domnívám, že jsem si tři body odvézt měli. V prvním poločase jsme měli dát alespoň dva góly a on by pak soupeř již dorovnat nedokázal. Bohužel nás to letos provází od začátku sezóny. Na jeden gól se vyhrát dá, ale ne vyhrávat. Tentokrát šlo spíše o smůlu, když jsem trefili břevna, ale i jinaktam byly situace, které mohly skončit gólem. Jen připomenu Stochovu šanci, nedurazné zakončení Zmrhala a ve druhé půli Sýkorova střela po rohu. Dva góly z toho být prostě měly. Stojí nás to až příliš bodů. Snad s Brnem již bude koncovka lepší. V tipovačce jsem dal výsledek 6:0, protože už to přijít musí.

  6. Re: Hodnocení slávistů - Astana - Slavia 1:1

    Ondráš     před 7 lety 29.09.2017 22:13 |  
    8 5

    Necid je fotbalově špatnej a proto jsem ho do SKS nechtěl..ale myslel jsem si, že je alespoň charakterově ok..nechápu, co to mělo včera znamenat a doufám, že ho trenér srovná..i kdyby měl 100x důvod se takto chovat (jako že neměl), tak tohle si nesmí dovolit! Už kvůli ostatním hráčům bych ho "vyfénoval"

    • Re: Hodnocení slávistů - Astana - Slavia 1:1

      Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 30.09.2017 10:15 |  
      3 0

      Asi takhle, myslim, ze jste k nemu hodne tvrdi. Je videt, ze hodne chce a zalezi mu na tom. Potrebuje maximum hrat a chytit se. V Astane mu to moc neslo, tak z toho byl nastvany a chtel maximum hrat a pomoc Slavii. To gesto nebylo hezke, ale dokazu pochopit jeho rozpolozeni.

    • Re: Hodnocení slávistů - Astana - Slavia 1:1

      sTizz (přítel SN)     před 7 lety 30.09.2017 19:56 |  
      0 0

      Twitter M.Bycka: Mluvil jsem s ním.Byl nastvany mj.na sebe,Mina nejdřív nechápal,pak mu řekl,ať si pásku necha.Na děkovačku jednoduse zapomnel,to se omlouva.

  7. Re: Hodnocení slávistů - Astana - Slavia 1:1

    Cross     před 7 lety 29.09.2017 22:25 |  
    9 4

    Necid neskutečný. Špatný, odfláknutý výkon a potom ten odchod... na co si to hraje? Trojka je Ok.

    • Re: Hodnocení slávistů - Astana - Slavia 1:1

      rak (přítel SN)     před 7 lety 29.09.2017 23:11 |  
      0 0

      Je to zvláštní. V těch předchozích zápasech tak špatně nehrál. Přitom mu ta umělka měla vadit méně než Škodovi.

  8. Neví někdo

    Petr9608     před 7 lety 29.09.2017 23:11 |  
    2 3

    Zda by třeba postup do jarní části stačil na nasazení ve 4. pk EL 2018/19? Co si budem namlouvat, není nepravděpodobné, že nás to bude zajímat.

    • Re: Neví někdo

      Mike     před 7 lety 30.09.2017 09:05 |  
      1 0

      No vzhledem tomu, že jsme momentálně asi na 170.místě, tak určitě ne. I kdybychom uhráli dejme tomu ve skupině 10 bodů a postoupili, tak se přiblížeme tak ke 100. místu. I když letos se držíme na 49.místě.
      http://www.coen.wz.cz/zebrickyakoeficienty.htm

      Pokud jste někdo odborník, tady je text, jak se počítají body-

      Bonusy v LM: první předkolo 0,5 bodu, 2. předkolo 1 bod, 3 a 4. předkolo žádný bod.
      Ve 3 a 4. předkole se nepřidělují bonusy, protože vítěze čekají 4 body za postup do
      skupiny a vyřazené kluby se dočkají bonusu z evropské ligy. Za postup do osmifinále
      LM se přiděluje dalších 5 bonifikačních bodů. Čtvrtfinále, semifinále a finále 1 bod.
      Bonusy v evropské lize: 1. předkolo 0,25 bodu, 2 předkolo 0,5. 3. předkolo 1 a 4. předkolo 1,5.
      Za postup do skupiny 2 body (garantované minimum). Od skupin už se přidělují body
      podle dosaženého výsledku na hřišti a to klasicky za výhru 2, za remízu 1 bod.
      Čtvrtfinále, semifinále a finále 1 bonusový bod. Bonusy v předkolech se nekumulují.
      Pokud má klub nižší pětiletý klubový koeficient, než je 20% pětiletého národního koeficientu, jeho klubový
      koeficient se bude rovnat tomu národnímu podílu.

      Jedná se mi o to, že podle žebříčku máme v sezoně 3 body- to jsou jasný- 2 body za výhru s Tel Avivem a 1 bod za remízu v Astaně. Chtěl jsem se zeptat, zda nám budou přičteny i ty 2 body /garantované minimum/ za postup do skupiny Evropské ligy, nebo se to týká pouze týmů, které uhrají méně než 2 body.

      • Re: Neví někdo

        Astrocytoma (přítel SN)     před 7 lety 30.09.2017 09:39 |  
        0 0

        Jen tymu ktere uhraji mene nez dva body podle vseho

    • Re: Neví někdo

      spravnej_jezedak     před 7 lety 30.09.2017 19:18 |  
      0 0

      Nevím, ale snad nás to ani nebude muset zajímat, páč půjdem z prvního fleku rovnou do LM:-))

  9. .

    japhy     před 7 lety 30.09.2017 00:07 |  
    5 7

    Jen poznámka k MNN. Už nějakou dobu si u něj všímám, že na to, kolik vyhraje hlaviček, a hodně z nich s přehledem, tak je posílá dost nazdařbůh. Že by je prostě měl líp rozdávat.

  10. Re: Hodnocení slávistů - Astana - Slavia 1:1

    Robinator     před 7 lety 30.09.2017 04:56 |  
    11 7

    Necid jen potvrzuje, co jsem si o něm myslel..průměrný útočník, již za zenitem..Doufám, že už pracujeme na zimu na nějakém útočníkovi..který bude gólový, ale nebude to jen kladivo do 16, nýbrž i rychlý technik

    • Re: Hodnocení slávistů - Astana - Slavia 1:1

      pinochet     před 7 lety 30.09.2017 10:51 |  
      1 6

      Hlavně budeme potřebovat brankáře.

  11. Hodnocení slávistů - Astana - Slavia 1:1

    Jožin     před 7 lety 30.09.2017 10:03 |  
    6 0

    Souhlasím s těmi kdo uznávají že Ruslan je nedoceněný, za mne je vedle dvou věží a Hužbyho nejlepší a už chápu proč po něm toužíl Jš i když Tvrdík moc ne, když nehraje tak záloha není dobrá v jakémkoliv složení, to je fakt,samozřejmě nějaký výkyv tam je ,ale to má každý hráč není to ale propadák, za mne výborný a v současnosti skoro nepostradatelný .

  12. Re: Hodnocení slávistů - Astana - Slavia 1:1

    TSeguinTS     před 7 lety 30.09.2017 10:04 |  
    4 3

    Pro mě je také s podivem, že je kapitánem Zmrhal. Chápu, že je odchovanec a do týmu nevidím, ale pořadí kapitánů bych na tento zápas viděl nějak takto:
    1. Bořil “C”
    2. Necid (starší odchovanec), Jugas (vůdčí tým, řídí obranu)
    3. Zmrhal

    • Re: Hodnocení slávistů - Astana - Slavia 1:1

      donford     před 7 lety 30.09.2017 10:27 |  
      14 0

      Stejně je to zajímavé. Tady dostal MNN v hodnocení 6 bodů, já jsem mu dával 7, ale když je v sestavě kola EL vybranou za celou Evropu, nejsme to zrovna my, kdo na něj máme onen přísný metr? Jeho gól hlavou byl excelentně proveden, byla i velmi pozitivní statistika kolik vyhrál hlavičkových soubojů, ale u nás to zevšeobecňujeme na počet přihrávek, kolik do stran, kolik dopředu a kolik zkažených. A přitom si téměř vždy, když hraje, můžeme být jistí, že střed pole bude náš. Vzpomínám na loňský zápas se Spartou, kdy od něj rudoši odlétávali jako kuželky, i na nedávný, kdy se proti němu neprosadil ani Rosický. Tak nejsme trochu papežtější než papež? Zaujatí proti náhledu jiných Evropanů, kteří ho oceňují? Nevzpomínám si, že bychom v posledních 20, 30 letech měli lepšího středopolaře. Tak enormního fyzicky, elánem, tak nezdolného. A docela i vybaveného technicky. Neměl tedy dostat spíš hodnocení 8?

      • Re: Hodnocení slávistů - Astana - Slavia 1:1

        Boo_SKS     před 7 lety 30.09.2017 11:08 |  
        8 0

        Přesně tak, Michael je proti kvalitním soupeřům nepostradatelný člen zálohy. Záměrně říkám zálohy, protože mi přijde, že na stoperu je ho na tyto zápasy škoda, neboť tento tank je dle mě lepší mít ve vysunuté linii, kdy mnoho útoků utne už v zárodku, než ho brát coby poslední instanci, kde už tomu mnohdy ani nejde moc zabránit. Hrozně se mi líbí střed Ngadeu-Rotaň. Máme v něm jak důrazného a nekompromisního válečníka, tak pohyblivého, neustále se nabízejícího a přesně přihrávajícího dispečera. Myslím, že s Ngadeuem na DZ by dvojzápas s Apoelem vypadal úplně jinak. Proti lehčím soupeřům, kde nebudeme mít potřebu defenzivně vyztužovat střed, tj. ve většině domácích utkáních v lize, bych se však nebál postavit Míšu na stopera k Simonovi a do zálohy postavit ofenzivnějšího hráče, třeba Kubu Hromadu.

      • Re: Hodnocení slávistů - Astana - Slavia 1:1

        PetCC     před 7 lety 30.09.2017 11:20 |  
        1 1

        Ale samozřejmě, místní hodnocení hráčů je hodně zkreslené tím, jak se o nich dlouhodobě v diskuzích mluví.
        UEFA si to vybere podle nějakých statistických ukazatelů a několika okamžiků ze hry.

        Není totiž možné, aby někdo viděl všechny zápasy a z toho vybral nejlepší hráče.
        My se zase detailně zaměřujeme na naše hráče a to dlouhodobě.
        Takže ta hodnocení se musí lišit.

    • Re: Hodnocení slávistů - Astana - Slavia 1:1

      donford     před 7 lety 30.09.2017 10:29 |  
      2 1

      A proč ne Deli? Taky řídí obranu, proč ne MNN? Je to bijec,rváč, neprohrávající typ.

      • Re: Hodnocení slávistů - Astana - Slavia 1:1

        TSeguinTS     před 7 lety 30.09.2017 11:45 |  
        1 2

        Deli obranu neřídí tolik jako Jugas. MNN by byl na pozici kapitána až tak na 9.-11. místě bych si tipnul.

  13. MNN v sestavě kola EL

    Slawek     před 7 lety 30.09.2017 12:36 |  
    8 1

    Hodnocení je vždy subjektivní záležitostí. proto také tolik nesouhlasů či připomínek. Ovšem za zbytečné, až sebemrskačské považuji mínění, že zařazení MNN do sestavy kola dle uefa.com je ne zcela zasloužené. Je to jejich názor a měli bychom ho respektovat i když k tomu máme určité výhrady. Ale říkat, že je to nezasloužené?

    • Re: MNN v sestavě kola EL

      Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 30.09.2017 12:59 |  
      0 3

      Velkou roli v tom hrál vstřelený gól. O příspěvek výše jsem dal odkaz na zápas Astana-Slavia, když se podíváte pouze na Ngadeua, tak vstřeleným gólem mu hodnocení poskočilo o více než 1 bod.

    • Re: MNN v sestavě kola EL

      Victory     před 7 lety 30.09.2017 13:33 |  
      12 0

      Bože, bože, bože, zase ti "místní" odborníci a pochybovači. Sakra radujme se z toho, že máme zase našeho hráče v sestavě evropské ligy a nepitvejme pořád dokola oprávněnost této skutečnosti. Eduard a Michael jsou skvělí hráči evropského formátu, proto tam jsou. Máme konečně mančaft na úrovni ! Chybí nám jediná věc, a to jsou "chladnokrevní zabijáci" v útoku. Snad tohle ještě doladíme. SKS forever...

  14. Re: Hodnocení slávistů - Astana - Slavia 1:1

    dArtagnan     před 7 lety 30.09.2017 16:12 |  
    9 0

    Aneb na Ruslana názor měnit nebudu, ale dám mu teda tu šestku, ať furt nebrbláte :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - Astana - Slavia 1:1

      Alanor (admin)     před 7 lety 30.09.2017 17:31 |  
      0 8

      Dal jsem mu šestku, protože hrál dobře. Ale přiznám se, že by se mi na tom postu líbil někdo ofenzivnější, jako byl loni Barák. Takhle máme dva spíše defenzivní hráče (Ngadeu/Souček a Rotaň), což je podle mě moc. Hra je pak pomalá (i kvůli zvláštní volbě křídel ve většině zápasů) a dopředu málo nápaditá. Je to vidět i na skóre - v obraně jsme se zlepšili, ale útok tím trpí. Těch příčin je samozřejmě víc, ale tohle je podle mě jedna z hlavních.

      • Re: Hodnocení slávistů - Astana - Slavia 1:1

        Jachym     před 7 lety 30.09.2017 17:55 |  
        7 0

        Útok trpí hlavně tím, že útočníci jsou z formy. Hra v poli se naopak spíše zlepšila a soupeře více přehráváme. Produktivita (a nejen) útočníků je ale letos šílená. Nedávno sem někdo dával statistiky, jak jsme výrazně přestříleli soupeře v evropských pohárech v poměru 2:1 (zhruba 100:50), ale vstřelili jsme méně gólů!

      • Re: Hodnocení slávistů - Astana - Slavia 1:1

        dArtagnan     před 7 lety 30.09.2017 18:02 |  
        9 0

        Nemyslím, že to jde dávat za vinu Rotaňovi(nebo kterémukoliv jednomu hráči). Právě Ruslan všechno rychle řeší jedním, maximálně dvěma doteky. Nevidím od něj zpomalování. Když má spoluhráče v náběhu dopředu, pošle mu to, když ne, kombinuje na místě nebo přenese hru na druhou stranu.
        Změnilo se herní pojetí celého týmu. Vloni jsme zálohu vynechali, nakopli to prostě od obránců na Škodu a tam to umlátili, letos se snažíme o kombinační, slávistický fotbal. Za mě díkybohu.

      • Re: Hodnocení slávistů - Astana - Slavia 1:1

        vlk30 (přítel SN)     před 7 lety 30.09.2017 18:43 |  
        3 0

        Utok trpí hlavně tím,že se neproměnují šance,jako minulou sezonu kdy nám to tam padalo víc než dobře.Kdyby tomu bylo tak i ted všichni se plácáme po zádech, jak hrajeme o dost lépa.než na jaře.

      • Re: Hodnocení slávistů - Astana - Slavia 1:1

        Jožin     před 7 lety 30.09.2017 18:49 |  
        5 0

        Jak může trpět útok ,když máme každý zdůraznuji každý zápas i proti silnému soupeři minimálně 4-5 šancí na gol naopak když hrajeme na 2 hroty tak to tam nemá kdo dát podívej se na nějaké sestřihy,překvapuje mě u tebe takové hodnocení mám tě za odborníka ale v tomhle se pleteš, ale samo je to můj názor