Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Evropská liga

Astana - Slavia 1:1

Slavia remizovala v druhém zápase v základní skupině Evropské ligy na hřišti kazašské Astany 1:1, jedinou branku vstřelil Ngadeu. Výsledek odpovídá obrazu hry, Slavia hrála dobře první půl hodiny, poté už na dobrý výkon navázat nedokázala.

V základní sestavě nastoupili Deli i Ngadeu, kteří chyběli ve Zlíně kvůli zdravotním problémům. Na křídlech se tentokrát představili Zmrhal se Sýkorou, pod hrotovým útočníkem Necidem nastoupil Miroslav Stoch.

Hned ve druhé minutě vedl Sýkora zajímavou akci, jenže místo přihrávky úplně volnému Necidovi vedl sám míč do obránce a přišel o něj, po následném přímém kopu ani rohovém kopu slávisté nezahrozili. Slavia v úvodu držela míč na svých kopačkách, ale do šance se nedostala, naopak na druhé straně prověřil Kováře Muzhikov, brankář Slavie vyrazil na roh. Ve 14. minutě podnikli sešívaní rychlou akci, Sobol přízemním centrem našel Zmrhala, který v těžké pozici zakončil těsně mimo. O další čtyři minuty později už se slávisté radovali, Sýkora poslal z přímého kopu dobrý centr do vápna, kde se hlavičkou prosadil Ngadeu - 0:1! Kovář pak podržel Slavii, když Twumasi zahrál velmi dobře přímý kop, golman červenobílých se ale proletěl vzduchem a vyrazil míč. O chvíli později pak kryl i hlavičku Kabanangy. Slávisté mohli přidat druhý gól, když se po centru Zmrhala odrazil míč šťastnou náhodou přímo před Sýkoru, ten ale jen v tutové pozici napálil břevno! A totéž se povedlo ve 27. minutě Stochovi, když z přímého kopu z velké dálky trefil spektakulární ranou rovněž břevno. V 32. minutě fauloval Jugas při dlouhém nákopu domácích Kabanangu, dostal žlutou kartu a Twumasi z přímého kopu z dobré pozice prověřil Kováře. O tři minuty později měli domácí první tutovku, po centru z levé strany se dostal ve vápně Tomasov ke střele, naštěstí minul, protože Kovář by byl bezmocný. Na opačné straně hřiště sice Zmrhal nedosáhl na centr Sýkory, dobíhající Stoch ale míč dostihl a vystřelil, Erić míč vyrazil na roh. V závěru poločasu se slávisté ale dostali na chvíli pod tlak a bohužel inkasovali. Kabananga vystřelil zpoza vápna, Kovář vyrazil jen před sebe, kde obránci nepokryli Tomasova, který měl lehkou práci s vyrovnáním - 1:1. Do kabin se tak šlo za nerozhodného stavu, který byl pro Slavii velmi smolný.

Druhý poločas začal náporem domácích a slávisté se jen bránili. Přesto ale v 52. minutě mohli jít do vedení, Stoch poslal míč Bořilovi, který z první hledal Necida, jeho střelu z dobré pozice na poslední chvíli zablokovala obrana. Na druhé straně ale ještě větší šanci spálil Maevski, když trefil ve vyložené šanci jen jednoho ze spoluhráčů. Slávisté bohužel absolutně nedokázali navázat na výkon z velké části první půle a k bráně domácích se dostávali jen sporadicky. Sýkora se po dvaceti minutách druhého poločasu dostal ke střele z hranice vápna po rohovém kopu, Erić ale dobře vyrazil. V 73. minutě našel Sýkora centrem střídajícího Škodu, který ale bránu minul o dost. Čas ubíhal a na hřišti se nic zajímavého nedělo, až v 90. minutě po Bořilově faulu přišla standardní situace a po ní závar ve vápně, který odnesl zraněním Jakub Jugas. Tři minuty nastaveného času tak stoper Slavie dohrával s ovázanou hlavou. V nastaveném čase se ještě v jednom ze soubojů zranil Kovář, ale zápas dochytal. Utkání skončilo remízou 1:1, vzhledem k obrazu hry asi zaslouženou.

Ve druhém dnešním zápase ve skupině remizoval Villarreal na hřišti Maccabi Tel Aviv 0:0. Slavia tak stále drží druhou postupovou příčku s tříbodovým náskokem na dvojici Maccabi, Astana.

skupina, 2. kolo - Čtvrtek 28. 09. 2017 17:00

Evropská liga, 2017/2018
1 - 1
1 - 1
FC Astana
FC Astana

42. Tomasov

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

18. Michael Ngadeu Ngadjui

Komentáře (223)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Astana - Slavia před zápasem

    Fačín     před 7 lety 28.09.2017 16:08 |  
    2 1

    Tak sestavu jsem celkem trefil.. Kováře, Necida i Sýkoru..Akorát Sobol mi utekl:))

  2. Re: Astana - Slavia před zápasem

    Kzlo     před 7 lety 28.09.2017 16:09 |  
    1 11

    Snad toho na Přemu moc nepujde. Tipují že Škodák musí byt slusne nasrany

    • Re: Astana - Slavia před zápasem

      Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 28.09.2017 16:11 |  
      5 4

      Za co by měl být naštvaný? Vždyť jeho výkony jsou otřesné.

      • Re: Astana - Slavia před zápasem

        schnaubi     před 7 lety 28.09.2017 16:37 |  
        1 0

        Musí se to trošku rotovat

        • Re: Astana - Slavia před zápasem

          Jachym     před 7 lety 28.09.2017 16:52 |  
          1 0

          To taky bude, Rotaň hraje.

      • Re: Astana - Slavia před zápasem

        iwanowicz     před 7 lety 28.09.2017 16:38 |  
        1 2

        Nesmysl, je to nas nejlepsi utocnik.

        • Re: Astana - Slavia před zápasem

          Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 28.09.2017 16:49 |  
          2 1

          Tobě se ty jeho aktuální výkony líbí? Nemůže nastupovat za zásluhy předešlých let, takhle bychom se nikam neposunuli...
          Kritizuje se tady například za minulý zápas van Buren, že neproměnil šanci, ale v kolika byl Škoda? Krom Bači, který si dal vlastní gól, tak nic. Nepřijde ti to trošku málo na hrotového útočníka? A nebyli jsme ti, co tahají za kratší konec. Kolik podržel míčů a přihrál je za obranu/do stran?

          • Re: Astana - Slavia před zápasem

            iwanowicz     před 7 lety 28.09.2017 16:58 |  
            1 1

            Pro me je to porad utocnik c.1. Jenom muj nazor. Spis jsi me nadzvedl tema otresnejma vykonama. Kdybys to napsal o Murisovy nereknu, ale Skodak maka, tolik mu to tam sice nepada, ale nastrelil taky par tycek, pri trose stesti mohl mit golu vic.

      • Re: Astana - Slavia před zápasem

        Kzlo     před 7 lety 28.09.2017 16:45 |  
        2 2

        Třeba proto ze nas nekolik let tahne. A když je jednou hraji pohary tak on vysedava.

  3. Re: Astana - Slavia před zápasem

    Kenny     před 7 lety 28.09.2017 16:24 |  
    4 0

    Sestava se mi líbí. Teď ještě výkon.

  4. Re: Astana - Slavia před zápasem

    buri     před 7 lety 28.09.2017 16:29 |  
    0 0

    Dany ani na lavičce...

    • Re: Astana - Slavia před zápasem

      iwanowicz     před 7 lety 28.09.2017 16:35 |  
      1 0

      Na umelce by se znova jen zranil. Pokud je teda uz zdravej.

  5. Re: Astana - Slavia před zápasem

    winter (přítel SN)     před 7 lety 28.09.2017 16:31 |  
    1 0

    Stream?

    • Re: Astana - Slavia před zápasem

      jufoun (přítel SN)     před 7 lety 28.09.2017 16:32 |  
      0 3

      Je to na novasport1

      • Re: Astana - Slavia před zápasem

        winter (přítel SN)     před 7 lety 28.09.2017 16:34 |  
        1 0

        To je hezký, ale ten nemám :D Nebo dá se podobně jako na o2 zaplatit za 1 den, abych mohl koukat na internetu oficiálně?

        • Re: Astana - Slavia před zápasem

          bububu (přítel SN)     před 7 lety 28.09.2017 16:43 |  
          0 2

          Nova sport 1 je volne sireny, prelad TV.

          • Re: Astana - Slavia před zápasem

            Jakubisko     před 7 lety 28.09.2017 16:45 |  
            3 0

            Opravdu? To se mi nějak nezdá a ani na stránkách Novy je zmínka pouze o naladění přes satelit nebo kabelovku.

        • Re: Astana - Slavia před zápasem

          Jakubisko     před 7 lety 28.09.2017 16:43 |  
          1 0

          Lze jedině měsíční předplatné na Voyo.cz , ale mají tam první 7 dní zdarma takže pokud jsi tam nikdy předplatné neměl, tak to můžeš mít zdarma. :) Případně samozřejmě streamy s prapodivnou kvalitou, které píšou výše kolegové.

        • Re: Astana - Slavia před zápasem

          jufoun (přítel SN)     před 7 lety 28.09.2017 16:46 |  
          0 0

          To nevím jak to mají online, myslel jsem, že třeba nevíš, že je to v TV. Jinak třeba na fromhot.com určitě najdeš stream.

  6. Re: Astana - Slavia před zápasem

    Srdcar114     před 7 lety 28.09.2017 16:42 |  
    1 1

    Sestava se mi líbí,jen do branky bych dal Laštůvku.Doufam,že mě Kovář překvapí.Myslim, že Necid se Škodou dobře vycházejí a že Škoda lavici zvládne.Proti Brnu bych postavil od začátku oba.Je dobře,že nehraje Danny,pro jeho koleno by umělý povrch nebyl dobrý.Dost si slibují od Sýkory, doufám, že to zvládne.

  7. Re: Astana - Slavia před zápasem

    Jachym     před 7 lety 28.09.2017 16:45 |  
    1 0

    Tak hoši, když bude prvních deset minut konečně bez (inkasovaného) gólu, tak věřím, že to půjde...:-)

  8. Re: Astana - Slavia před zápasem

    vlk30 (přítel SN)     před 7 lety 28.09.2017 16:56 |  
    2 6

    Předříkávač v brance,nedělám si velké iluze spíš naopak.Radši bych už viděl celý tým zdravý doma.

  9. Zbořil

    marp (přítel SN)     před 7 lety 28.09.2017 17:12 |  
    3 0

    To je taková ostuda, když komentátor přímého přenosu ani nezná jméno hráče naší základní sestavy, dokonce člena reprezentace. Zbořil... Zbořil... a pořád dokola.

    • Re: Zbořil

      marp (přítel SN)     před 7 lety 28.09.2017 17:13 |  
      0 0

      Sotva jsem to napsal, nejspíš mu to režie napověděla do sluchátka a najednou to říká správně :-) Kéž by mu to vydrželo.

    • Re: Zbořil

      Jachym     před 7 lety 28.09.2017 17:16 |  
      0 0

      Já sleduji ruský stream a ta výslovnost je kouzelná: Zmrrrrgal:-)

    • Re: Zbořil

      Jakubisko     před 7 lety 28.09.2017 17:18 |  
      1 0

      ...a ještě ke všemu tak několikrát nazval Sýkoru.

  10. Re: Astana - Slavia 0:1 v 1. pol.

    Dennis     před 7 lety 28.09.2017 17:28 |  
    0 0

    Zatím dobrý, přijdou mi vzadu dost děraví, chtělo by toho využít a ještě jim tak nějakého šoupnout... Ty krávo Stoch...

  11. Re: Astana - Slavia 0:1 v 1. pol.

    vojta     před 7 lety 28.09.2017 17:28 |  
    0 0

    dalsi brevno, to je skodaaa, to by byl od mina gol kola :(

  12. Re: Astana - Slavia 0:1 v 1. pol.

    Robinator     před 7 lety 28.09.2017 17:30 |  
    1 0

    Poslouchám z vietnamské džungle a zní to krásně:) vypadá to, že dominujeme..škoda těch dvou tyček..škoda, že to nemohu vidět

    • Re: Astana - Slavia 0:1 v 1. pol.

      sTizz (přítel SN)     před 7 lety 28.09.2017 17:41 |  
      4 0

      v SAPA nemaji pripojeni? ;)

      • Re: Astana - Slavia 0:1 v 1. pol.

        Robinator     před 7 lety 28.09.2017 18:01 |  
        1 0

        Tam by to ještě asi šlo..ale jsem v Mai Chau a to je větší řiť a chytám to někde u lidí :)) stačí to max na rádio Slavia..ale díky za to.. komentátor šikovnej kluk :)

        • Re: Astana - Slavia 0:1 v 1. pol.

          sTizz (přítel SN)     před 7 lety 28.09.2017 18:30 |  
          1 0

          Uzij si to tam,take jsem o Vietnamu letos premyslel,rad bych nejakym skutrem z jihu na sever. Ale nejspis zustane jen u vyletu na Barcu a druhy den na Slavku:)

          • Re: Astana - Slavia 0:1 v 1. pol.

            Robinator     před 7 lety 29.09.2017 05:06 |  
            0 0

            Díky :)

          • Re: Astana - Slavia 0:1 v 1. pol.

            Gino     před 7 lety 29.09.2017 07:32 |  
            0 0

            A proč ne naopak? Není lepší jet z kopce dolů? :-)))

  13. Re: Astana - Slavia 0:1 v 1. pol.

    Fulham     před 7 lety 28.09.2017 17:38 |  
    6 0

    Vím , že po LM je to odvážné tvrzení, ale zatím! skvělý fotbal.

  14. Re: Astana - Slavia 0:1 v 1. pol.

    Dennis     před 7 lety 28.09.2017 17:41 |  
    3 1

    Trochu se obávám, že Bořil nebo Jugas zápas nedohrají...

  15. Re: Astana - Slavia 1:1 v 1. pol.

    Travinho     před 7 lety 28.09.2017 17:47 |  
    0 3

    Dopředu je to dobré, ale přijde mi, že dozadu poněkud hoříme. Každý ze 4 beků udělal 2 chybičky nebo i větší chyby. Je potřeba na ně přitlačit jsou dost nejistí v rozehrávce a na křídlech nám dávají docela dost prostoru. Asi nejvíc se mi líbí Rotaň.

    • Re: Astana - Slavia 1:1 v 1. pol.

      iwanowicz     před 7 lety 28.09.2017 17:52 |  
      0 0

      Ty jejich ofensivni hraci maji kvalitu, bude to boj do posledni minuty..

  16. Re: Astana - Slavia 1:1 v 1. pol.

    Fulham     před 7 lety 28.09.2017 17:48 |  
    2 5

    Místo Necky Mick a vyhrajem. Škoda toho gola ...

  17. Re: Astana - Slavia 1:1 v 1. pol.

    japhy     před 7 lety 28.09.2017 17:48 |  
    4 6

    A já se ptám. Hrajeme blbě nebo zase dojíždíme na neproměňování šancí?
    Opět nedokážeme zvýšit vedení a pak máme stažený půlky.

  18. Re: Astana - Slavia 1:1 v 1. pol.

    iwanowicz     před 7 lety 28.09.2017 17:49 |  
    7 0

    Super fotbal, skoda, ze tam jeste neco nepadlo. Mel by se zvednout Necid, krome dvou souboju se nedotkl mice. Tu ranu, co ma Stoch to se jen tak nevidi.

  19. Re: Astana - Slavia 1:1 po 1. pol.

    postovni (přítel SN)     před 7 lety 28.09.2017 17:51 |  
    1 0

    Tak toho jsem se bál. Mohli jsme je vyřídit během první půle a nakonec o půli 1:1. No snad v druhý půlce budem šance proměňovat.

  20. Re: Astana - Slavia 1:1 po 1. pol.

    miro     před 7 lety 28.09.2017 17:52 |  
    16 0

    Dámy a pánové,takhle má vypadat výkon našeho mužstva.Ať už to dopadne jakkoliv,1.půle za mě paráda.

  21. Re: Astana - Slavia 1:1 po 1. pol.

    kerim1969     před 7 lety 28.09.2017 17:53 |  
    2 2

    Zatím pěkný fotbal, Necid není vidět,Stoch jako vždy výborný, ale nemůže se trefit.
    Absence Hušbauera není znát, třeba rozhodne střídající Milan, ale i remíza by byla dobrá.

  22. Re: Astana - Slavia 1:1 po 1. pol.

    Kzlo     před 7 lety 28.09.2017 17:53 |  
    1 1

    Zase to promenovani šanci. To je hrozna bolest. Jinak Kovar dobry. A gol jde za Delim nadherne to vypustil

    • Re: Astana - Slavia 1:1 po 1. pol.

      dalislavista     před 7 lety 28.09.2017 17:57 |  
      2 4

      No ale vyrazit před sebe je půl gólu...

      • Re: Astana - Slavia 1:1 po 1. pol.

        Kzlo     před 7 lety 28.09.2017 18:12 |  
        1 0

        Byl rad ze to vůbec chytil

    • Re: Astana - Slavia 1:1 po 1. pol.

      donford     před 7 lety 28.09.2017 17:59 |  
      1 0

      Zatím výborný Stoch jako podhrot, Sýkora, kupodivu a jsem rád, i Přemek, Ngadeu. Necid zatím neviditelný. Třeba se v 2. půli zvedne. Škoda dvou břeven. Možná, že se jen zastřelovali a příští půje pod. Zatím celý poločas výborný výkon celku.

  23. Re: Astana - Slavia 1:1 po 1. pol.

    Sracken     před 7 lety 28.09.2017 17:54 |  
    2 20

    Stoch super, Kovář, respektive gólman, který chce hrát týmu ambicí Slavie, to takhle vyrážet nesmí, hrubá chyba.

    • Re: Astana - Slavia 1:1 po 1. pol.

      rak (přítel SN)     před 7 lety 28.09.2017 17:56 |  
      5 0

      Ta střela byla povedená. Byl rád, že to vůbec vyrazil.

    • Re: Astana - Slavia 1:1 po 1. pol.

      Jachym     před 7 lety 28.09.2017 17:57 |  
      9 0

      Kovář je bez viny, spíše by si měli z inkasovaného gólu vzít příklad naši útočníci, jak lze být pohotový...

    • Re: Astana - Slavia 1:1 po 1. pol.

      Hlavis     před 7 lety 28.09.2017 17:57 |  
      4 3

      Naopak Kovář podle me zatím,nejlepší výkon gólman Slavie v téhle sezóně, pokud vydrží, tak jednoznačně předčí prozatímní výkony Honzy.

    • Re: Astana - Slavia 1:1 po 1. pol.

      Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 28.09.2017 17:59 |  
      6 0

      Jasně, vyrážet má do strany, ale chyba byla především na straně Jugase, který vystoupil pozdě a poté Deli nechal prostor střelci gólu.

      • Re: Astana - Slavia 1:1 po 1. pol.

        Travinho     před 7 lety 28.09.2017 18:56 |  
        3 0

        To si můžeš rozmýšlet v momentě, kdy jsi si jistý, že míč budeš mít... Přema byl rád, že to měl.

  24. Re: Astana - Slavia 1:1 po 1. pol.

    rak (přítel SN)     před 7 lety 28.09.2017 17:55 |  
    1 0

    Je to obrovská škoda a smůla těch tyčí. Uvidíme, jestli vydržíme ten fotbal prvních asi 40 minut.

  25. Re: Astana - Slavia 1:1 po 1. pol.

    zeleznik2     před 7 lety 28.09.2017 17:56 |  
    0 0

    Škoda těch dvou břeven, ten inkasovaný gól mrzí. 3:0 nebo 2:0 to by bylo krásné..

  26. Re: Astana - Slavia 1:1 po 1. pol.

    murena     před 7 lety 28.09.2017 17:58 |  
    0 0

    Velká škoda toho gólu ale první půlka se musela líbit

  27. Re: Astana - Slavia 1:1 po 1. pol.

    rak (přítel SN)     před 7 lety 28.09.2017 17:58 |  
    1 1

    Ještě se bojím těch žlutých u Bořila a Jugase. To je může dost limitovat.

  28. Re: Astana - Slavia 1:1 po 1. pol.

    Maeden (přítel SN)     před 7 lety 28.09.2017 18:00 |  
    2 2

    Celkem pěkný fotbal. Líbí se mi, jak roztahujeme hřiště, resp. hlavně Stoch přihrávkami na rozběhnuté kraje. V tom bychom měli pokračovat, tak se vyhneme zbytečným soubojům, soudce to píská dost nepředvídatelně. Škoda, že jsme se nechali zatlačit. Gól jde za Jugasem, ale v obraně jsme celkově dost hořeli, přičítám to i umělce. Pokud je necháme hrát hlavně nákopy, uhlídáme to v pohodě.
    Věřím ve výhru.

    • Re: Astana - Slavia 1:1 po 1. pol.

      Kenny     před 7 lety 28.09.2017 20:46 |  
      1 0

      Gól jde za Delim.

  29. Re: Astana - Slavia 1:1 v 2. pol.

    ptaty     před 7 lety 28.09.2017 18:14 |  
    1 13

    Pana Zmrhala to moc nebaví

  30. .

    iwanowicz     před 7 lety 28.09.2017 18:19 |  
    0 1

    Stoch kapitan, to koukam. dal bych to Jugasovi.

  31. Re: Astana - Slavia 1:1 v 2. pol.

    Jakubisko     před 7 lety 28.09.2017 18:29 |  
    25 0

    Wtf teďka Necid? Totálně ignoroval Stocha když mu podával pásku pro Škodu. Nevím jestli je nasranej že střídá, ale nasranej má být leda tak sám na sebe, protože dneska neměl jedinej balón.

    • Re: Astana - Slavia 1:1 v 2. pol.

      VanDel     před 7 lety 28.09.2017 18:53 |  
      2 4

      A nevim jestli si toho všimnul ještě někdo, ale mě přišlo že jsem mu při tom střídání odezřel z pusy slova: "čurák vole"

      • Re: Astana - Slavia 1:1 v 2. pol.

        Jakubisko     před 7 lety 28.09.2017 18:57 |  
        3 0

        Jestli to tak je, tak by mě zajímalo jestli měl na mysli Šilhavého, Stocha, Škodu, nebo sám sebe. :))

        • Re: Astana - Slavia 1:1 v 2. pol.

          VanDel     před 7 lety 28.09.2017 18:59 |  
          1 3

          Řekl bych že A je správně.

      • Re: Astana - Slavia 1:1 v 2. pol.

        VanDel     před 7 lety 28.09.2017 19:23 |  
        0 6

        Ty woe, tady už se dávají palce dolů i za popis reálné situace :D Je to dost zřetelně vidět v zápasovém čase 71:40, tak prosím ty dva imbecily, aby se na to podívali...

    • Re: Astana - Slavia 1:1 v 2. pol.

      guyincognito     před 7 lety 28.09.2017 21:01 |  
      8 0

      Seděl jsem nad střídačkami a všiml jsem si, že JŠ poslal pro Škodu po situaci několik minut předtím, když RR držel míč ve středu hřiště, čelem k naší levé straně, kde se svým typicky vehementním stylem hláslil o balón Stoch...RR však periferně hledal Necku s tím, že mu pošle kolmici za obranu...což nakonec asi po 2 dvou vteřinách udělal, nicméně jelikož byl Necka dle svého zvyku celou dobu v metrovém offsidu (kdo seděl proti Tel Avivu na západě nebo východě ten ví)...akce skončila právě offsidem...Necka se za balónem ani nerozběhl, Rotaň se mohl po**at a JŠ ukázal na MŠ...takže tak :)

  32. Re: Astana - Slavia 1:1 v 2. pol.

    sTizz (přítel SN)     před 7 lety 28.09.2017 18:52 |  
    2 1

    Bod zlaty! Vysledek odpovida prubehu,Astana byla ve 2.polocase hodne nebezpecna. Jsem spokojeny.

  33. Re: Astana - Slavia 1:1 v 2. pol.

    afro     před 7 lety 28.09.2017 18:53 |  
    9 0

    Dnes bude mé hodnocení atypicky strohé.

    + Sérií úhybných manévrů a kliček jsem zápas viděl i přes oslavu manželčin narozenin.

    - Zápas jsem sledoval ve stresu.

    Bod dobrý, ale zasloužili jsme si tři.

    • Re: Astana - Slavia 1:1 v 2. pol.

      afro     před 7 lety 28.09.2017 18:54 |  
      0 0

      *manželčiných - stres trvá... :-)

    • Re: Astana - Slavia 1:1 v 2. pol.

      smely (přítel SN)     před 7 lety 28.09.2017 19:01 |  
      4 0

      První půle naprosto sebevědomej tymovej výkon, druhá už vyrovnaná, před tím bych bod bral, teď mi to přijde málo, ale holt to odnese venku Villarel, no... ať žije Slávia !!!

      • Re: Astana - Slavia 1:1 v 2. pol.

        smely (přítel SN)     před 7 lety 28.09.2017 19:02 |  
        0 0

        *Villareal...kurník...;-)

  34. Re: Astana - Slavia 1:1 v 2. pol.

    Jakubisko     před 7 lety 28.09.2017 18:54 |  
    1 4

    Pred zapasem bych 1:1 bral, ted mrzi nepromenene sance a smula v prvnim polocase a totalni pasivita v polocase druhem. Nevim jestli se hraci priposrali nebo jim to naordinoval trener, ale ta odkopavana smrdela peknym prusvihem. Za bod jsme nakonec radi ale verim ze kdybychom ve druhe puli hrali stejne aktivne jako v prvni tak tam neco spadne.

    • Re: Astana - Slavia 1:1 v 2. pol.

      iwanowicz     před 7 lety 28.09.2017 18:57 |  
      2 0

      Totalni pasivita to v zadnym pripade nebyla, tohle je EL, souper mel kvalitu.

      • Re: Astana - Slavia 1:1 v 2. pol.

        Jakubisko     před 7 lety 28.09.2017 19:01 |  
        2 1

        Kvalitu soupeře vůbec nesnižuji, ale nátlakový útočný presink, který v první půli způsobil mnoho chyb od obránců Astany a dával nám prostor pro brejky se v druhém poločase vytratil na úkor "zalezlosti" na vlastní polovině.

        • Re: Astana - Slavia 1:1 v 2. pol.

          iwanowicz     před 7 lety 28.09.2017 19:09 |  
          2 0

          No ja to zas vidim tak, ze souper dostal v kabine od trenera poradnej ceres a prostor pro brejky proste uz takovej nebyl.

  35. Re: Astana - Slavia 1:1

    Honza_K1 (přítel SN)     před 7 lety 28.09.2017 18:54 |  
    1 16

    Spravedliva plichta. Skoda breven, ale Jugas mel jit ven. Necid a Hromada na to tezce nemaj. Nejlepsi Stoch. Souper sympatickej, rozhodci dobrej. Kdyz je doma porazime, tak postoupime.

    • Re: Astana - Slavia 1:1

      iwanowicz     před 7 lety 28.09.2017 18:55 |  
      3 0

      Proc by mel jit Jugas ven?

      • Re: Astana - Slavia 1:1

        donford     před 7 lety 28.09.2017 19:01 |  
        5 0

        Proč Jugas ven? Hromada ještě není rozehraný a asi ani sehraný. U něj to chce ještě trpělivost. Stoch skvělý a ještě celý zápas vydržel v ohromném tempu a zrychlení. Ten podhrot mu náramně svědčí při jeho rychlosti. Rotaň, Deli jistoty. A nezapomeňte, Astana doma na umělce - polovina jsou reprezentanti, opravdu žádní nazdárci! A taky nakonec toho měli v tom tempu taky dost. Sýkoru dál do základu!

        • Re: Astana - Slavia 1:1

          iwanowicz     před 7 lety 28.09.2017 19:05 |  
          2 0

          Porad nevim, proc mel jit Jugas ven, pochopil jsem, ze honza pise o druhe zlute..

      • Re: Astana - Slavia 1:1

        Honza_K1 (přítel SN)     před 7 lety 28.09.2017 19:03 |  
        1 9

        Podle me mel dostat druhou zlutou, jak to zadrbal na pulce.

        • Re: Astana - Slavia 1:1

          iwanowicz     před 7 lety 28.09.2017 19:06 |  
          3 0

          Tak to ses hodne prisnej.

          • Re: Astana - Slavia 1:1

            Honza_K1 (přítel SN)     před 7 lety 28.09.2017 19:07 |  
            1 5

            Posledni z nasich a rukama po nem sahal. Kdyby ji dostal, nemohl se divit.

            • Re: Astana - Slavia 1:1

              Travinho     před 7 lety 28.09.2017 19:25 |  
              5 0

              Pokud to pískl, tak se dát dala. Druhá věc je, že to nebyl faul ANI NÁHODOU!

        • Re: Astana - Slavia 1:1

          VanDel     před 7 lety 28.09.2017 19:35 |  
          3 1

          To není pravda, ten kazach mu hodně ochotně přepadl přes nohu, vlastně to ani faul nebyl.

  36. .

    iwanowicz     před 7 lety 28.09.2017 18:54 |  
    7 0

    Paradni zapas, diky kluci. Bod je nakonec dobrej.

  37. Re: Astana - Slavia 1:1 v 2. pol.

    TSeguinTS     před 7 lety 28.09.2017 18:54 |  
    8 0

    Já jsem celkem rád za bod. Ale co mě nejde do hlavy je to, že ačkoliv máme brilantní exekutory standartek (Stoch, Sýkora, Rotaň), tak jsme se často snažili standartku vykombinovat a finální centr byl na Bořilovi či Delim, kteří již byli pod tlakem.

  38. Re: Astana - Slavia 1:1

    VanDel     před 7 lety 28.09.2017 18:55 |  
    11 5

    Bod dobrej. Letos tam v pohárech prohrála Legie Varšava i Celtic. Mimo Necida a Zmrhala ode všech velmi dobrý výkon ! Potěšilo mě to hlavně u Sýkory, snad se zase dostává do té správné formy.

    • Re: Astana - Slavia 1:1

      pevek     před 7 lety 28.09.2017 19:00 |  
      1 1

      Jo, Sykora malem jak za starejch casu

      • Re: Astana - Slavia 1:1

        VanDel     před 7 lety 28.09.2017 19:08 |  
        3 5

        Pokud to viděl Jarolím, tak by ho měl okamžitě vyměnit v nominaci do nároďáku za Zmrhala......ani ne tak za to, že by si to Sýkora zasloužil za jeden zápas, ale proto, že ten Zmrhal je fakt neskutečnej úlet.

        • Re: Astana - Slavia 1:1

          pevek     před 7 lety 28.09.2017 19:14 |  
          2 1

          Rikal jsem si uplne totez.

    • Re: Astana - Slavia 1:1

      guyincognito     před 7 lety 28.09.2017 20:03 |  
      11 4

      Takže klasika - Zmrhal připraví gólovou pozici pro Sýkoru, z pozice levého záložníka na sebe naváže dva hráče tak, že Stoch střílí sám z malého vápna, soupeř se v podstatě ze své pravé strany k ničemu nedostane a JZ8 si odnese podprůměrné hodnocení...být ním, tak se modlím, ať jsou zároveň s ním v sestavě obvyklé hromosvody kritiky MVB, Tecl anebo svýho času Hub :D

      • Re: Astana - Slavia 1:1

        winter (přítel SN)     před 7 lety 28.09.2017 21:29 |  
        5 0

        No nalijme si čistého vína.. Ke Sýkorovi se ten balon dostal jenom díky náhodné teči domácího obránce, buhví kam by ten míč letěl kdyby Zmrhy netrefil obránce...

      • Re: Astana - Slavia 1:1

        VanDel     před 7 lety 28.09.2017 22:07 |  
        1 1

        Tou nahrávkou Sýkorovi jsi vyčerpal veškeré pozitivní věci, co Zmrhal v tomhle zápase předvedl. A jak ti správně napsal winter, ta jeho nahrávka byla tečovaná, původně ten míč šel úplně jinam. Víc netřeba dodávat.

      • Re: Astana - Slavia 1:1

        sicilianbrno     před 7 lety 29.09.2017 01:22 |  
        1 0

        Jestli myslíš tu situaci, kdy Sýkora posila přihravku, Zmrhal si ji nedokaže zpracovat a k miči si přibehne Stoch a palí z maleho vápna (37 minuta), tak Zmrhal na sebe naváže jen jednoho hráče, ne dva. Chápu, že to navýšení hráčů pak pusobí víc zajimave pro toho daneho hráče, ale chtělo by to psát realitu jaká je..
        Mě se Zmrhal nelibil, ale celkove bych ho ohodnotil čislem 4. A neboj, na obvykle hodnocení tecla opravdu nemá...:-)

  39. Re: Astana - Slavia 1:1 v 2. pol.

    Lantenac     před 7 lety 28.09.2017 18:56 |  
    8 1

    Bod fajn, většinu druhého poločasu jsme se bránili. Škoda špatně vyřešených brejkových situací.
    Ale neodpustím si: rozdíl v kvalitě mezi jejich útočníkem a našimi útočníky byl obrovský. Hlavně Necid velké zklamání.

  40. Re: Astana - Slavia 1:1

    Eluin (přítel SN)     před 7 lety 28.09.2017 18:57 |  
    0 0

    Asi spravedlivý bod, ale při sérii těch našich šancích jsem si říkal, že by to konečně mohlo klapnout za 3 body.

    • Re: Astana - Slavia 1:1

      sTizz (přítel SN)     před 7 lety 28.09.2017 18:59 |  
      1 0

      Tak to klapne az na Villarrealu no.. :)

  41. Re: Astana - Slavia 1:1 v 2. pol.

    pevek     před 7 lety 28.09.2017 18:58 |  
    3 0

    V prvnim polocase az na poslednich par minut velka parada. Fotbal nahoru a dolu, hrali jsme sebevedome, byli jsme pohyblivi, kreativni. Kdybychom vedli 3:0 nemohl by se nikdo divit a myslim, ze s timhle vykonem bychom se neztratili ani v Lize mistru. Hodne se mi libil Sykora a Stoch, to je takovy hrac, ze tu snad nebyl od Poborskeho. Skoda ze oba jejich pokusy zastavilo brevno. Na to, co se tu namlelo proti Kovarovi, tak musim rict, ze nas dneska vylozene podrzel. Chytal skvele a narozdil od zapasu s Maccabi to na nej litalo dost zle. U obrany jsem se jen celou dobu trasl, kdy ten Boril nebo Jugas dostanou druhou kartu a bude vymalovano. Druhy polocas byl takovy divny, jako kdyby nam chybela energie a motivace. Za sebe muzu rict jen, ze se mi hodne libilo solo Sobola a jinak marne premyslim, co by stalo za zminku. Bod beru jako dobrej. A jeste jedna poznamka - od zacatku podzimu mame neuveritelnou smulu na promenovani tutovek, tolik tyci a breven si rozhodne nepamatuju. A pres to prese vsechno jsme v lize ani v zakladni skupine Evropske ligy neprohrali. Cekam, az si vybereme to stesti, ktere se k nam otaci zady, to pak bude svanda. Anebo az zacneme makat naplno i v druhe puli.

    • Re: Astana - Slavia 1:1 v 2. pol.

      Petr9608     před 7 lety 28.09.2017 19:02 |  
      0 30

      Žádná velká paráda, když ty dřeva nedaj víc gólů.

      • Re: Astana - Slavia 1:1 v 2. pol.

        smely (přítel SN)     před 7 lety 28.09.2017 19:05 |  
        11 1

        Tvoje bába je dřevo...

      • Re: Astana - Slavia 1:1 v 2. pol.

        fredydj (přítel SN)     před 7 lety 28.09.2017 19:10 |  
        9 5

        Prosím o ban nebo bych bral blokaci uživatele abych nemusel číst jeho výplody

        • Re: Astana - Slavia 1:1 v 2. pol.

          Petr9608     před 7 lety 28.09.2017 19:31 |  
          1 21

          Přestaňte kádrovat, sluníčka. Velká paráda proti týmu z kazašský stepi a výsledek v poločase je 1:1 Opravdu paráda.

          Jo, že "skončit poločas 3:0, tak se nikdo nemůže divit". Jenže kolik takovejch poločasů mělo končit 3:0 a skončili 0:0 nebo nejlépe 1:0? Je to pořád to stejný.

          • Re: Astana - Slavia 1:1 v 2. pol.

            fredydj (přítel SN)     před 7 lety 28.09.2017 19:46 |  
            9 0

            Nikdo nekádruje, jen mě unavuje číst tvý nesmyslný komentáře

            • Re: Astana - Slavia 1:1 v 2. pol.

              Petr9608     před 7 lety 28.09.2017 19:58 |  
              1 13

              Mne zase unavuje čtení komentářů s konceptem "kdo není sluníčko, tomu bych dal zákaz vstupu na stadion"

              • Re: Astana - Slavia 1:1 v 2. pol.

                Jachym     před 7 lety 28.09.2017 20:10 |  
                3 0

                Mně je sice líto, že trpíš závažnou světloplachostí, ale nemusíš kvůli tomu neustále urážet ostatní. Oni za tvé problémy nemohou...:-) Sluníčko nejsem a nikomu nic nezakazuji.

          • Re: Astana - Slavia 1:1 v 2. pol.

            pevek     před 7 lety 28.09.2017 20:11 |  
            4 0

            Na to, ze se navazis do myho komentare jsem ti jeste nic nerekl. Slunicka asi myslis ty Kazachy. Maji slunce na vlajce. A taky orla. Jsme podle tebe orlove? Me se prvni polocas libil a skoncit mohl opravdu 3:0 nebo 3:1, kdybychom to trefili. Ty tvrdis, ze je to spatne, ze jsme to netrefili, s cimz v podstate souhlasim. Ale nesouhlasim s tim, ze bych mel na hru v prvnim polocase jako nadavat. Oni asi ti nasi kluci davaji brevna schvalne. Respekt k Astane taky vubec zadnej - ten klub "z kazasske stepi" hral v poslednich trech sezonach vzdy zakladni skupinu nektereho evropskeho poharu, z toho jednou Ligu mistru. Tehdy remizoval s Atléticem napriklad. Doma porazil letos Celtic i Legii, v sezone predtim i Apoel a naposledy doma prohral v evropskych poharech v roce 2014-2015. Opravdu nevim, co bys chtel. Spis te sacuju na nejakyho vecnyho nespokojence, ktery kdyby ve sportce vyhral milion, tak bude nadavat, ze mohl mit dva.

            • Re: Astana - Slavia 1:1 v 2. pol.

              Petr9608     před 7 lety 28.09.2017 21:01 |  
              1 3

              Neřikám, že jsme hráli špatně. Nazval bych to tak, že jsme svým výkonem nechali vyiknout té naší věčné bolesti v podobě mizerné efektivity.

          • Re: Astana - Slavia 1:1 v 2. pol.

            Luckyduck (přítel SN)     před 7 lety 29.09.2017 11:03 |  
            4 1

            Složil jsem ti haiku:

            Tvá hloupá slova -
            zloba a mentální průjem
            oči z nich krvácí

            A teď vážně, něco ti Petře napíšu a klidně ať je to za kartu.
            Číst tady tvoje výplody je za trest, dřív jsem si myslel (a vlastně v to tak trochu doufal), že jsi jen hodně vytrvalý a své zábavě oddaný troll. Že se tu jen ukájíš svými provokacemi.
            Poslední dobou už si myslím, že jsi prostě hloupé, zlé hovado - naprosto přesvědčené o své deformované verzi reality a chci ti prostě strašně moc řict:
            Jdi už do prdele Petře! Jdi už prostě do prdele!

      • Re: Astana - Slavia 1:1 v 2. pol.

        VanDel     před 7 lety 28.09.2017 19:11 |  
        6 4

        Ale hybaj rychle pro ty prášky !

      • Re: Astana - Slavia 1:1 v 2. pol.

        Pakoll     před 7 lety 28.09.2017 19:54 |  
        3 2

        V jakem prvoligovem týmu hraješ ze si můžeš dovolit takovou kritiku ještě jsem o tobě neslyšel Já myslím že zápas Dobrý a zase letošní smula (promenovani )nás připravila o vítězství Rotan Sobol Stoch nejlepší. Kovar Deli MNN Sykora Jugas Boril dost dobrý .Zmrhal Dobrý. Necka nejslabší

        • Re: Astana - Slavia 1:1 v 2. pol.

          Petr9608     před 7 lety 28.09.2017 19:59 |  
          0 10

          Je otázka, zda spíš to není neschopnost přesně zamířit.

  42. Re: Astana - Slavia 1:1 v 2. pol.

    Petr9608     před 7 lety 28.09.2017 18:59 |  
    0 10

    Psal jsem, že budu spokojen i s bodem. Lhal jsem. Zatím jsme letos (vyjma naMOL cupu) nedokázali vyhrát zápas s inkasovnou brankou. Pouze v Borisově jsme dokázali odpověďět na vstřelený gól soupeře. Pokud nám soupeř vstřelil první gól, vždy vyhrál. Oproti tomu jsme už třikrát nevyhráli zápas, ve kterém jsme otevřeli skore.

    Po dnešku jsme mohli mít náskok na oba soky klidně šest bodů vč. pozitivní vz. bilance. Nyní to budou maximálně tři a těžký dvoj zápas s Villarealem před námi. Navíc samozřejmě v těch dalších dvou kolech Astana nebo MTA (zatím se pořád nedá určit, kdo bude náš hlavní sok v boji o postup) nějaké body získájí. Asi nejlepší by byly dvě remízy.

    • Re: Astana - Slavia 1:1 v 2. pol.

      Jachym     před 7 lety 28.09.2017 19:01 |  
      2 0

      Ale v tom MOL Cupu jsme také otočili, nejen vyhráli s inkasovanou brankou:-)

      • Re: Astana - Slavia 1:1 v 2. pol.

        Petr9608     před 7 lety 28.09.2017 19:03 |  
        0 11

        Možná si to chce lépe číst.

        • Re: Astana - Slavia 1:1 v 2. pol.

          Jachym     před 7 lety 28.09.2017 19:08 |  
          7 0

          Jsem rád, že jsi sebekritický:-)

    • Re: Astana - Slavia 1:1 v 2. pol.

      iwanowicz     před 7 lety 28.09.2017 19:02 |  
      5 1

      Hold jsme slaby v zakonceni. Vedeni by melo uz ted zacit shanet opravdovou kvalitu do utoku, jestli chceme konkurovat evrope. Necka dnes bohuzel ukazal svoje nedostatky. Snad se zvedne..

      • Re: Astana - Slavia 1:1 v 2. pol.

        Petr9608     před 7 lety 28.09.2017 19:04 |  
        3 26

        Nj, překvapivě ten koncept předraženýho starobince nevyšel.

        • Re: Astana - Slavia 1:1 v 2. pol.

          PetCC     před 7 lety 28.09.2017 19:39 |  
          4 1

          Rotaně jsi neviděl?
          A Danny zraněnej.
          Takže pokud vyjdou 2 ze 3, tak je to pořád dobrý.

          Ale já stejně věřím, že Altintop toho ještě dost předvede.

          • Re: Astana - Slavia 1:1 v 2. pol.

            Petr9608     před 7 lety 28.09.2017 19:55 |  
            6 8

            Ale to s tim souvisí, že Danny ve 34 už prostě může mít tělo zhuntovaný.

            Prostě se pořídili staří hráči s (na český poměry) astronomickejma nárokama na palt s tim, že u nás nebudou fotbalově vyspívat a stoupat v ceně, ale že nám "tady a teď" pomůžou do LM. Byla to krajně nejistá sázka, která nevyšla. Budiž to mementem pro ostatní kluby, že TAKHLE NE. A nyní už je to jedno. Buď ještě Plzeň dostihnem a LM je jistá (fakt nevěřim tomu, že vítěz LM nebude "doma" v TOP 4) nebo ne a v nemistrovský části budem bez šance a i kdyby, tak v tý době 35-letej Danny fakt klíčovym hráčem nebude.

            Je to asi jako kdyby si Franta z Jižáku koupil v bazaru za těžce našetřených 150k Kč 14 let starý Báwo 7 s 400 000 km a myslel si, že s tim bude dělat luxusní taxi/smluvní přepravu.

            • Re: Astana - Slavia 1:1 v 2. pol.

              sasky     před 7 lety 29.09.2017 07:07 |  
              0 0

              Konečně z tebe vypadlo něco, o čem se dá aspoň trochu diskutovat. Rotaň je super hráč, oběhá toho strašná kvanta, zastupuje na postech, z nichž se někdo vysune dopředu. Danny bohužel zraněný, jenže to se může stát i u mnohem mladších hráčů, sami s tím máme zkušenosti (Dobrotka, Kaufman a další). Jinak ale obecně se dá asi souhlasit, že nakupovat hráče za zenitem je celkem neefektivní. Mnohem líp se ukazují mladší, dynamičtí hráči - Stoch, Sýkora, Sobol. Vedení to rozhodně nevyčítám, Danny i Altintop se stále ještě mohou ukázat, ale dlouhodobá cesta budou opravdu spíš hráči typu Trubače, Chaluše atd.

            • Re: Astana - Slavia 1:1 v 2. pol.

              Gino     před 7 lety 29.09.2017 07:44 |  
              0 1

              Ale jdi do háje s tím svým "takhle ne"! I kdybys měl nakrásně pravdu a byla by to sázka, která nevyšla, proč by to mělo znamenat menento i pro ostatní a "takhle ne"??!! Když se ti jednou nepostaví, taky už nikdy š*kat nepůjdeš?

              Kruciprdel ty mě dneska točíš...

          • Re: Astana - Slavia 1:1 v 2. pol.

            Sracken     před 7 lety 28.09.2017 21:23 |  
            6 5

            Danny je zranenej, no právě. Altintop pohybově neprevysoval ani hráče Třince. Dohromady berou přes 50 Mega. Totální průšvih, pro nás je to na úrovni toho, kdyby v PSG Mbappe nebyl schopen udělat klicku hráči Frejusu a Neymar byl zraněn a ještě to někdo obhajoval. Zoufalá volba posil,ale po bitvě je každý generál. Každopádně se dá vše zachránit, stačí stáhnout Plzeň do 3 bodů a postoupit v Evropě. Management Bayernu by u nás konal již po APOELu, možná již po Baníku při pohledu na hru. Ještě štěstí, že management Bayernu není ve Slavii.

            • Re: Astana - Slavia 1:1 v 2. pol.

              foe     před 7 lety 29.09.2017 14:07 |  
              0 0

              Mně člověk odsouzený za daňové úniky ve vedení Slavie opravdu nechybí.

  43. Re: Astana - Slavia 1:1

    Varis     před 7 lety 28.09.2017 19:00 |  
    6 0

    Dneska před zápasem by výsledek 1-1 asi netipoval skoro nikdo ale bod já beru ...zápas sem sledoval v restauraci s rodinou a tolik nervů a výkřiku tady asi nezažily :-) výkon hodnotit teď v proudu nebudu ale dovolím si pochvalit 3 hráče.Stoch, Míša a hlavně Ruslan :-) a teď vzhůru na Brno

    • Re: Astana - Slavia 1:1

      malan (přítel SN)     před 7 lety 28.09.2017 19:10 |  
      1 0

      nechci se chvastat, ale tip 1-1 jsem mel uz pred tydnem. S tim rozdilem, ze gol da Necid:(

      • Re: Astana - Slavia 1:1

        Varis     před 7 lety 28.09.2017 19:22 |  
        1 0

        Taky sem psal skoro nikdo :-) za mě bod dobry, všechno se počítá:-)

      • Re: Astana - Slavia 1:1

        jufoun (přítel SN)     před 7 lety 28.09.2017 20:07 |  
        0 0

        Já taky v tipovačce :)

      • Re: Astana - Slavia 1:1

        Dresco     před 7 lety 28.09.2017 20:55 |  
        0 1

        Ja to mel uplne stejny s Necidem :-) ten me zklamal.

      • Re: Astana - Slavia 1:1

        Tomislav     před 7 lety 29.09.2017 01:19 |  
        0 0

        Též 1:1, ale jako autora gólu jsem měl Stocha. No solidní pumelice to byla.

  44. Re: Astana - Slavia 1:1

    PetCC     před 7 lety 28.09.2017 19:00 |  
    5 0

    Mohlo to být lepší, mohlo to být horší. Ale konečnej výsledek je velmi slušnej.

    Zkrátka, jak lépe odolávat tlaku, který měl kvalitní soupeř od 30. do 60. minuty, to se na tréninku hráči nenaučí, to musí vstřebat právě při takovémto zápase.

  45. Re: Astana - Slavia 1:1

    Kunetice     před 7 lety 28.09.2017 19:00 |  
    5 4

    S hrou i výkonem spokojenost!
    Ale pro mě velké zklamání z Necida, velmi líný nedůrazný a jen rozhazoval rukama! Jaký to rozdíl oproti hře a nasazení a absolutní se odevzdání pro kolektiv od Kamila Stocha ( a přitom ho předcházela údajně špatná pověst - jak je ošidná přestupová politika)

    • Re: Astana - Slavia 1:1

      Dennis     před 7 lety 28.09.2017 19:04 |  
      4 0

      To si pleteš s tím skokanem na lyžích... :-)

      • Re: Astana - Slavia 1:1

        Kunetice     před 7 lety 28.09.2017 19:09 |  
        1 1

        Omluva to v té po zápasové euforii.

    • Re: Astana - Slavia 1:1

      Jakubisko     před 7 lety 28.09.2017 19:04 |  
      5 0

      Kamil Stoch by byla zajímavá akvizice, ale ten se podle mě připravuje na olympiádu :D Jinak souhlas, i přes řadu nepřesností je jeho nasazení příkladné.

      • Re: Astana - Slavia 1:1

        Jachym     před 7 lety 28.09.2017 19:53 |  
        1 2

        Pokud by uměl dávat góly, tak proč ne? Jinak ale snad raději toho Krmelce z Plzně, který góly dává a také umí létat...:-)

        • Re: Astana - Slavia 1:1

          Jakubisko     před 7 lety 28.09.2017 19:58 |  
          1 0

          U něj to ale obvykle nekončí telemarkem, ale na držce. :)

          • Re: Astana - Slavia 1:1

            Jachym     před 7 lety 28.09.2017 20:15 |  
            2 0

            Paradoxně ani za pád na držku se mu body nestrhnou, ale naopak je někdy díky penaltám týmu přinese...:-)

    • Re: Astana - Slavia 1:1

      Gino     před 7 lety 29.09.2017 07:47 |  
      0 1

      Ty jsi asi nebyl na poháru s Třincem, tak já ti to tady zvopakuju... Míííííra Stoch Stoch Stoch, Míra Míra Míra Stoch...! ;-)

  46. Re: Astana - Slavia 1:1

    Stoormzender     před 7 lety 28.09.2017 19:01 |  
    0 0

    Jo, zajimavej moment... bohužel :(

    • Re: Astana - Slavia 1:1

      Stoormzender     před 7 lety 28.09.2017 19:02 |  
      0 0

      A sakra...reakce na Jakubiska s Neckou :)

  47. Re: Astana - Slavia 1:1

    rak (přítel SN)     před 7 lety 28.09.2017 19:04 |  
    2 0

    Je to škoda, ale lepší než prohra. Ve druhé půli pasívnější, ale bylo to také Astanou, která začala hrát lépe. Zase do tolika šancí jsme je nepustili. V první půli jsme je měli na lopatě škoda, škoda. Nikde není řečeno, že bychom nemohli něco sebrat Villarealu. Zatím se mu ve španělské lize vůbec nedaří. Jsem zvědav, jak budou hrát dnes v Izraeli. Těžko říci, co by bylo pro nás lepší. Ta skupina nemusí vůbec být jednoznačná.

    • Re: Astana - Slavia 1:1

      Travinho     před 7 lety 28.09.2017 19:18 |  
      2 0

      Podle mého bude i vzhledem k prvnímu výsledku nejlepší výhra Villarealu... Máme ze dvou utkání proti soupeřům pod náma 4 body, což je velice slušné a pokud by tyto týmy nebodovaly proti Villarealu, tak by nám to mohlo pomoci. S tím, že Španěly vyřadíme se stejně moc počítat nedá.

  48. Re: Astana - Slavia 1:1

    DF007     před 7 lety 28.09.2017 19:13 |  
    4 1

    Tak bodík bych před zápasem bral, ale po prvním poločase musím říct, že ho už neberu. Astana nepochybně má velmi dobrou kvalitu, ale my jsme byli jednoznačně nebezpečnější. Ani bych neřekl, že to hráči zpackali, ale prostě dnes chybělo trochu štěstí. Miňova dělovka z trestňáku byla luxusní. Sýkorovo břevno bylo taky slušně řešené. Miňo tam měl ještě jednu velkou šanci a další šance jsme pokazili v před finální fázi. Druhý poločas už byl velmi opatrný, přesto měl Syky velmi slušnou pozici.
    Jako celou letošní sezónu nás trápí finální fáze a stála nás již mnoho bodů, včetně dnešních dvou. Šancí si vytvoříme dost, ale jejich realizace není dobrá. Pokud zlepšíme koncovku budeme soupeře válcovat, ale takto budeme jen těžko dohrávat zápasy v klidu, protože na jeden gól se sice vyhrát dá, ale ne pokaždé.

  49. Re: Astana - Slavia 1:1

    Travinho     před 7 lety 28.09.2017 19:16 |  
    2 13

    Bod je asi dobrý, škoda, že kluci nevydrželi celý zápas tempo z úvodu. Pak jsme úplně rezignovali na presink. Další důvod zhoršení byl, že si soupeř začal dávat velký pozor na Rotaně a většina rozehrávek šla přes nepřesného Michaela.
    K jednotlivcům (i se známkami, kdoví v kolika se trefím) -
    Kovář 7 - Velmi dobrý. U Branky bez viny, jinak velmi jistý.
    Sobol 5 - Střídavě oblačno. Dopředu měl několik zajímavých průniků, ale také se nechal předskočit v obrovské šanci domácích.
    Deli 6 - Z obrany nejlepší, ale u gólu mohl reagovat lépe. Zpracování na prsech Kovářovi bylo TOP.
    Jugas 5 - V několika momentech byl nejistý, ale celkově si myslím, že své odvedl. Deli mi však přišel lepší.
    Bořil 3 - Přijde mi, že se po repre pauze hledá. Několikrát mu soupeři nepěkně zatopili, ztrácel míče při rozehrávce. Na konci nesmyslně udělal nebezpečnou standardku pro soupeře, ač přišel do souboje jako druhý.
    Ngadeu 5 - Strašně těžce se hodnotí. Fotbal se hraje na góly a ten on dal. Hlavně v úvodu spousty míčů také vybojoval, ale nedal kloudný balon dopředu. To mě strašně iritovalo.
    Rotaň 6 - Jeden z hlavních nositelů tlaku v úvodu, kdy několikrát z první krásně přenesl hru. Pak se trochu vytratil a soupeři si jej pokryli.
    Zmrhal 5 - V prvních 20 minutách měl několik krásných průniků, kdy mimo jiné přihrál Sýkorovi na břevno. Pak se vytratil.
    Sýkora 5 - Krásný centr na gól. Měl i několik dalších nadějných průniků, které se daly řešit líp.
    Stoch 6 - Z naší ofenzivy asi nejaktivnější. Neustále si chodil pro míče a chtěl hrát. Škoda, že přímák skončil na břevnu, to byla neskutečná střela. Horší už to bylo s vracením se dozadu. Ale obecně jeden z nejlepších.
    Hromada 4 - Po jeho příchodu jsme dohnali handicap ve středu pole. Několikrát se však ošklivě ukopl.
    Necid 4 - Přišel mi rozčilený, nesoustředěný. Měl to těžké, ale mohl si s tím poradit i lépe.

    • Re: Astana - Slavia 1:1

      iwanowicz     před 7 lety 28.09.2017 19:36 |  
      7 1

      Dovolim si reagovat na tve hodnoceni. 7 pro Kovare mi prijde jako ulet, viz nejiste boxovani jasnyho mice na konci, rozhodne to nebyl nas nejlepsi hrac na hristi. Boril za 3 nechapu. Naopak Necid pro me jasne nejhorsi nas hrac. A Ngadeu dal dopredu plno dobrych micu, taky jich dost zkazil, spis nebyl tak dominantni jako obvykle..

      • Re: Astana - Slavia 1:1

        Travinho     před 7 lety 28.09.2017 19:40 |  
        1 4

        Ngadeu minimálně pětkrát přihrál na soupeře a dalších pět balonů poslal do autu... Necid to měl těžké, nedostal kloudný balon... Pokud si Kovář nebyl jistý, že to bude mít, tak raději boxovat. Tady ty točící se svíce, když vás navíc atakuje útočník se chytají brutálně těžko.

        • Re: Astana - Slavia 1:1

          iwanowicz     před 7 lety 28.09.2017 19:48 |  
          4 0

          No jo, neco zkazil jako vzdycky, taky dal ale dost presnych rychlych prihravek vcetne nekolika dlouhych nakopu. Ale ja jsem jeho velkej fanousek, mozna mam zkreslenej pohled :). 5 mi prijde pro nej odpovidajici, ale ze by nejak hodne kazil, to se mi fakt nezdalo.

          • Re: Astana - Slavia 1:1

            Travinho     před 7 lety 28.09.2017 20:01 |  
            0 3

            Asi bych s odstupem dal 4, dost jsem v sobě měl nakvašenost z nesmyslného faulu v poslední minutě.

            • Re: Astana - Slavia 1:1

              iwanowicz     před 7 lety 28.09.2017 20:19 |  
              0 0

              Asi ted myslis Borila, ne?

      • Re: Astana - Slavia 1:1

        dubas     před 7 lety 28.09.2017 19:53 |  
        5 0

        Když přišel Pavlenka a všechno boxoval, tak jste prskali, ale nedostával blbé góly, na rozdíl od Kozáčika nebo toho rudého ceďáka. Kdyby to Laštůvka ve Zlíně vyrazil, tak byly tři body, Tři minuty před konce, navíc to byl kopec, to se blbě chytá. Lepší jen vyboxovat, než aby mu to vypadlo.

    • Re: Astana - Slavia 1:1

      VanDel     před 7 lety 28.09.2017 19:37 |  
      8 9

      Sorry, ale Zmrhal stejné hodnocení jako Sýkora, Ngadeu, Jugas a Sobol ?? Jako, tos hodně ulítnul....

      • Re: Astana - Slavia 1:1

        Travinho     před 7 lety 28.09.2017 19:42 |  
        6 3

        Nepřišel mi nejhorší. Poslal hezky do šance Sýkoru, několikrát dobře uvolnil Sobola. Na začátku si krásně nabíhal na levé straně, ale Sýkora se zamotal do kliček, kdyby jej vyslal, tak jsme dost možná vedli už někdy ve 2. minutě. Bohužel mi přijde, že jeho náběhy opakovaně neumíme využít.

        • Re: Astana - Slavia 1:1

          VanDel     před 7 lety 28.09.2017 19:48 |  
          3 11

          Jediná dobrá věc kterou udělal, byla nahrávka na Sýkorovo břevno. Ale i tahle jeho nahrávka našla Sýkoru jenom díky teči obránce, ten míč šel uplně jinam. Jinak byl naprosto neviditelný. Většina jeho nahrávek byla alibistická na krátkou vzdálenost. Přechod přes protihráče minimální, většinou se místo pokusu o průnik a kličku zastavil a nahrál na pár metrů, aby se lehce zbavil míče..............velký rozdíl třeba proti Ngadeovi, kterému vyčítáš několik zkažených nahrávek. Ano, měl jich několik zkažených, ale proč ? Protože to není alibista a v drtivé většině případů se snaží o složitější průnikové nahrávky dopředu ! A že mu jich pár nevyjde ? To je naprosto normální. Žádný hráč v tomhle není stoprocentní.

          • Re: Astana - Slavia 1:1

            Travinho     před 7 lety 28.09.2017 20:03 |  
            1 11

            To jsme asi viděli jiného Ngadeua, protože Michael dnes pokazil i řadu balonů na relativně krátkou vzdálenost. Jarda je hráč, který potřebuje dostat míč do běhu, v tom je jeho síla a když je tak dnes dostal, tak to ukázal. Bohužel toho bylo zase málo.

            • Re: Astana - Slavia 1:1

              VanDel     před 7 lety 28.09.2017 20:07 |  
              3 6

              Viděli jsme stejného Ngadea, jenom já v něm nevidim alibistu, ale hráče, který se nebojí kličky a složitých herních situací. Které mu sice občas nevyjdou, ale ve většině případů ano. A rozhodně je mi takový hráč milejší než nějaký alibista, který se bojí jak kličky, tak nějaké těžší nahrávky..............Zmrhal třeba dostal míč do běhu do šance teď ve Zlíně a jak s ní naložil víme. Takže od něj si opravdu nic extra slibovat nelze.

    • Re: Astana - Slavia 1:1

      Tomislav     před 7 lety 29.09.2017 01:24 |  
      1 0

      Já teda viděl Stocha se vracet, i s odebráním balonu a rychlym přechodem do útoku.

      • Re: Astana - Slavia 1:1

        Travinho     před 7 lety 29.09.2017 09:24 |  
        1 0

        Ale jo, nicméně ve druhé půli už hrál více nahoře.

  50. Re: Astana - Slavia 1:1

    Obr     před 7 lety 28.09.2017 19:50 |  
    0 0

    Skoda, ze nam to tam nepada tak lehce jako v minuly sezone. Po prvni puli to mohlo bejt 3:1 a nazdar bazar. Podle me tam mel jit Skodak od zacatku, a nebo rozhodne driv. Necka dneska nevyhral snad jedinou hlavu a prislo mi, ze je tak nejak porad ve stejnym tempu - poklusu. Zatim moc nepresvedcuje, nevim teda, jak vypada na treninku, ale Skodak je v tuhle chvili utocnik c.1 a jestli nema zdravotni limity, mel by, podle me, hrat ligu i EL. Setrit ho, neni na miste.

    • Re: Astana - Slavia 1:1

      iwanowicz     před 7 lety 28.09.2017 19:52 |  
      0 0

      Vsiml jsem si, ze Skoda sel okamzite ze hriste, ani nesel podat ruku souperum, doufam, ze neni zranenej.

      • Re: Astana - Slavia 1:1

        Gino     před 7 lety 29.09.2017 07:50 |  
        0 0

        A to já zase doufám, že jo (ne nic vážného, proboha), protože jinak pro to chování nemám omluvu a trochu mě to děsí, co poslední dobou zrovna on předvádí... :-(

    • Re: Astana - Slavia 1:1

      spravnej_jezedak     před 7 lety 28.09.2017 20:41 |  
      3 0

      No hele neříkám, že by Tomáš měl nějakou oslnivou formu a rozhodně souhlasím, že úspěšnost v hlavickovych soubojích nebyla nic moc.
      Na druhou stranu v pohybu a nasazení mi tedy přišel víc aktivní než Milan, který přišel čerstvý z lavičky a souboje pro jistotu ani nevyhledaval...

  51. Re: Astana - Slavia 1:1

    japhy     před 7 lety 28.09.2017 19:52 |  
    11 0

    Ty poslední venkovní zápasy jsou jak přes kopírák. Vedeme, nezvýšíme, dostaneme :(

    • Re: Astana - Slavia 1:1

      knawi     před 7 lety 28.09.2017 20:44 |  
      10 0

      Věřte ale, že až se to prorve, začneme válcovat! A ze Slavie půjde hrůza!:-)

      • Re: Astana - Slavia 1:1

        houston (přítel SN)     před 7 lety 28.09.2017 21:59 |  
        2 2

        Bože ! Ale od kdy ? Nahoď datum...

        • Re: Astana - Slavia 1:1

          honza_sl     před 7 lety 29.09.2017 07:21 |  
          1 0

          Téměř s jistotou to bude někdy v letech 2017 či 2018.

          Jen nevím, jestli Tě to uspokojilo :-)

  52. Bod

    pinochet     před 7 lety 28.09.2017 19:55 |  
    4 9

    Málo. Nepochopil jsem, proč jsme cca po 40. minutách přestali hrát.

  53. Re: Astana - Slavia 1:1

    Hlavis     před 7 lety 28.09.2017 20:17 |  
    1 8

    Mimo téma, pokud někdo sleduje Plzeň - Beer Sheva tak hostující defenzivní záložník John Ogu 192cm, se jeví jako dobra alternativa za Ngadeua, sice věk 29, ale zatím jasne nejlepší hráč Beer Shevy.

    • Re: Astana - Slavia 1:1

      Hlavis     před 7 lety 28.09.2017 20:30 |  
      1 9

      Výborná rozehravka, prace s míčem, skvěle pokryti balonu v tomto směru daleko převyšuje MNN.

    • Re: Astana - Slavia 1:1

      VanDel     před 7 lety 28.09.2017 20:45 |  
      0 3

      Vypada opravdu dobre. V pripade odchodu Ngadea nebo Deliho by to mozna varianta byla.

    • Re: Astana - Slavia 1:1

      Crispo     před 7 lety 28.09.2017 20:49 |  
      0 0

      Těch afričanů kteří se jeví velmi dobře už jsme viděli v pohárech hodně. Doufám že na někoho z nich cílíme, protože jak vidno tak v lize žádný kvalitní útočník mimo Krmenčíka neběhá, a druhý Ngadeu nebo Deli už vůbec ne...

  54. Město Piva - Pivo Sheva 3:1

    Petr9608     před 7 lety 28.09.2017 20:53 |  
    5 10

    Docela by mne štvalo, kdyby tým, co má v lize 8-0-0, naoplátku nebyl schopen porazit doma ani průměrný Izraelce. A každej bod (resp. každý dvě deseitnky) se do toho koeficientu hoděj. No a jejich co nejdelší boj na dvou frontách je dobrej i pro nás.

  55. Re: Astana - Slavia 1:1

    VanDel     před 7 lety 28.09.2017 21:25 |  
    3 1

    Ten Zlin, to je ficak. A to si ty komici po losu stezovali, ze nedostali zadny dobry atraktivni velkoklub :)

  56. .

    japhy     před 7 lety 28.09.2017 21:26 |  
    5 8

    - zase ty šance...
    - mizerní útočníci
    - mizernej začátek druhý půle
    + že jsem z té mizérie dostali
    + zdá se, že to Sykymu zase lepí

    Zase jsme dostali gól po vyraženém míči. Pokud to hodlají brankáři praktikovat dál, tak takové góly prostě budeme dostávat.
    Příští zápas na hrot MvB. Že je spalovač? To je u nás kdekdo, navíc to ale nefláká a dokáže se nabízet, ne jen čekat, až to na něj někdo nakopne.

    • Re: .

      japhy     před 7 lety 28.09.2017 21:28 |  
      0 0

      + že jsme se z té mizérie dostali

      nějak se mi zamotala klávesnice :)

      • Re: .

        Fulham     před 7 lety 28.09.2017 21:32 |  
        7 0

        Tak je dobrý vědět, že žiješ s týmem, byls taky v krizi a taky se z ní vyhrabal..:-))

  57. Re: Astana - Slavia 1:1

    Kzlo     před 7 lety 28.09.2017 21:35 |  
    22 1

    Boze tady je zase odborniku na chytani. Myslim ze Kovář dneska velmi dobry vykon az mne to prekvapilo.

    • Re: Astana - Slavia 1:1

      japhy     před 7 lety 28.09.2017 21:37 |  
      6 2

      Vítej do klubu odborníků.

      • Re: Astana - Slavia 1:1

        Kzlo     před 7 lety 28.09.2017 21:45 |  
        2 0

        Chytam od 6 let myslim ze k tomuto tematu mam co říct. :)

        • Re: Astana - Slavia 1:1

          japhy     před 7 lety 28.09.2017 21:55 |  
          9 1

          OK, od teď si tě hlídám, jestli se náhodou nevyjadřuješ i k útočníkům. A jen se modlím, abys nenapsal, že hroťáka jsi hrál do 6 :))

          • Re: Astana - Slavia 1:1

            Kzlo     před 7 lety 28.09.2017 22:41 |  
            3 0

            Útočníkům rozumi kazdy :D golmani to maji slozitejsi

            • Re: Astana - Slavia 1:1

              Jachym     před 7 lety 29.09.2017 10:12 |  
              1 0

              Celému fotbalu rozumí každý, takže každý jsme tady odborníkem na všechny jeho aspekty....:-)

    • Re: Astana - Slavia 1:1

      mats     před 7 lety 29.09.2017 18:14 |  
      1 0

      Obecně musím říct, že mě až trochu zaráží, že to tu místy vyznívá skoro tak, jako kdyby Kovář a Laštůvka byli jediný dva brankáři v Evropě (ať už v rámci lig nebo pohárů), co někdy vyrazili ránu tak, že z dorážky nebo opakovaný střely padnul gól... ;-)

  58. Spravedlivá a nespravedlivá remíza

    Jachym     před 7 lety 28.09.2017 21:35 |  
    2 0

    Po každém remízovém zápase v článku čtu, že remíza je spravedlivá respektive odpovídá průběhu hry. Pokud si vzpomínám, tak něco jiného jsem četl jen po zápase v Liberci. Přitom dneska jsme měli ke druhém gólu podle mě daleko blíže my. Samozřejmě, že se hraje na góly, takže podle tohoto ukazatele je vlastně každá remíza spravedlivá, ale stejně se po každém zápase ve svém očekávání popisu zápasu nemýlím...:-)

    • Re: Spravedlivá a nespravedlivá remíza

      Gino     před 7 lety 29.09.2017 07:53 |  
      1 0

      Samozřejmě, že ta remíza spravedlivá není. Mohli jsme vyhrát. Za spravedlné jí považují jen ti všichni, co se nakonec báli, že můžeme i prohrát :-) (já taky)

  59. útočníci

    Lantenac     před 7 lety 28.09.2017 22:12 |  
    7 2

    Jinak před tímhle zápasem jsem si myslel, že jsou největším naším problémem krajní záložníci... Ale s tím, jak zahrál Sýkora, tak si mám dojem, že se ten problém přesouvá na hrot. Necid i Škoda... Nevím, zdá se mi, že to není ono. Možná by mohl na hrotu dostat zase někdy příležitost van Buren.

  60. Re: Astana - Slavia 1:1

    Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 28.09.2017 22:35 |  
    12 0

    Za mne spokojenost s bodem, v Astaně se nevyhrává, je tam horká půda (podle novinářů doma neprohráli 15 zápasů v evropských pohárech a na Eurosportu dokonce říkali 18 zápasů bez prohry). Myslím, že jsme je v první půlce překvapili, naši trenéři odvedli výbornou práci, je jen škoda těch dvou nastřelených břeven, ale to už je i o štěstí. O půlce domácí změnili taktiku a začali nám dělat problémy, ale kluci to velkou bojovností ustáli. Hlavní poznatek je pozitivní, naše mužstvo je v Evropě konkurenceschopné, samozřejmě chyby se najdou v každém zápase, ale mužstvo má potenciál se zlepšovat. Vidím to do budoucna pozitivně.

    • Re: Astana - Slavia 1:1

      sTizz (přítel SN)     před 7 lety 28.09.2017 22:58 |  
      0 0

      Uvidime ve Spanelsku:) Dneska Villarreal nic moc. Koukam AC Milan ztratil vedeni 2:0 doma,ale nakonec vitezny gol vstrelil.Stejne tak Partizan,2:0 po polocase a prohral 2:3. Zlin hral necekane odvazne,tezko rict,jestli to rusaci vypustili po 3. golu.

  61. Re: Astana - Slavia 1:1

    Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 28.09.2017 22:56 |  
    0 0

    Tak super, Maccabi Tel Aviv – Villarreal 0-0

    • Re: Astana - Slavia 1:1

      rak (přítel SN)     před 7 lety 28.09.2017 22:59 |  
      0 0

      Bod ze Španělska by nebyl špatný.

      • Re: Astana - Slavia 1:1

        Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 28.09.2017 23:16 |  
        1 1

        Žlutá ponorka to bude kolotoč, to spíš s nimi dáme body doma, navíc než 2x remizovat je lepší výhra a prohra.

        • Re: Astana - Slavia 1:1

          Tomislav     před 7 lety 29.09.2017 01:30 |  
          4 0

          Lepší než prohra a výhra je remíza a výhra.

          • Re: Astana - Slavia 1:1

            Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 29.09.2017 01:36 |  
            5 0

            Tak jistě a ještě lepší než remíza a výhra jsou dvě výhry.

            • Re: Astana - Slavia 1:1

              Tomislav     před 7 lety 29.09.2017 10:08 |  
              1 0

              Rozumíme si ;)

  62. MTA - Villareal 0:0

    Petr9608     před 7 lety 28.09.2017 22:58 |  
    0 4

    No, výhra hostů by asi byla lepší. Nebo můžem být optimisty a říct si, že máme na to se s nimi poprat o 1. místo ve skupině - HA!

    Šerif - Kodaň 0:0 - šefci budou rádi, že po tom výprsku pořád ztrácí na 2. místo jen bodík. Ale asi by se museli skutečně hodně zlepšit.

    • Re: MTA - Villareal 0:0

      Travinho     před 7 lety 29.09.2017 00:05 |  
      1 1

      Viděl jsi ten zápas? Doplatili na nezkušenost...

  63. Bod z venku dobrý?

    Petr9608     před 7 lety 28.09.2017 23:05 |  
    1 10

    Ono taky by bylo dobrý se na to podívat z kontextu celý sezony. 3. pk s Bate? Za očekáváním. 4. pk s APOELem? Za očekáváním. Liga? Za očekáváním.

    Tak sakra práce, proč jsme aspoň dnes nemohli urhát výsledek, který by (remízová) očekávání předčil.

    Ale třeba si to necháváme na Villareal.

  64. Německý týmy

    Petr9608     před 7 lety 28.09.2017 23:10 |  
    1 8

    Na tu EL slušně kašlou :-D

  65. Re: Astana - Slavia 1:1

    sTizz (přítel SN)     před 7 lety 28.09.2017 23:12 |  
    0 4

    Snad nemaji Necid a Stoch mezi sebou nejaky problemy..

    • Re: Astana - Slavia 1:1

      Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 28.09.2017 23:29 |  
      2 2

      Stoch tedy příchod Necida uvítal, jelikož se znají z předešlého angažmá, ale tím chováním mě teda Necid šokoval.

      • Re: Astana - Slavia 1:1

        Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 29.09.2017 02:32 |  
        6 3

        Děláte z komára velblouda, pustil jsem si to ještě jednou a Necka v té chvilce absolutně napochopil, co po něm Miňo chce.

        • Re: Astana - Slavia 1:1

          sTizz (přítel SN)     před 7 lety 29.09.2017 11:45 |  
          0 0

          jj,uz se snad vyjadril,ze to jen nepochopil..

    • Re: Astana - Slavia 1:1

      mirecek1111     před 7 lety 28.09.2017 23:30 |  
      5 0

      No řekl bych, že Stoch žádný problém nemá, to byla čistě Necidova "akce" :) a řekl bych, že byl akorát v tranzu (možná ještě nechtěl střídat - chtěl dát zase gol) a vůbec mu nedocvaklo, co po něm ten Stoch chce.

      Necidovi se možná láme kariéra, na blbosti nemá čas (s někým se rozhádat, apod.). Musí se soustředit na sebe a pořádně na podzim zabrat.

      Jinak Maccabi naštěstí nevyhrála, takže dobré. Pokud chceme postoupit, měla by být výhra v posledním kole s Astanou povinností, to bychom byli na sedmi bodech. Ještě by to potom chtělo aspoň další 2 body. Máme na to tři zápasy, tak snad to borci zvládnou.

  66. tyce, brevna...

    smely (přítel SN)     před 7 lety 29.09.2017 10:08 |  
    10 0

    mozna by bylo dobry nezapomenout, ze uz sme letos v Evrope trefili 5 x konstrukci brany...nekdy je hranice uspechu a "neuspechu" pomerne mala....#stesticko :-)

    • Re: tyce, brevna...

      Tomislav     před 7 lety 29.09.2017 10:10 |  
      0 0

      Včera jsem na to myslel. I v lize - jak to v Olomouci jejich brankář vyšráb s pomocí tyče.

    • Re: tyce, brevna...

      Kara (přítel SN)     před 7 lety 29.09.2017 10:33 |  
      2 0

      Navrhuji doplnit realizační tým o nějakého zaříkávače či zaříkávačku branky :)

      • Re: tyce, brevna...

        smely (přítel SN)     před 7 lety 29.09.2017 10:51 |  
        3 0

        tak ja to beru.... :-))) .... " mohl jsem pozvat i zarikavace, ale toho jsem nesehnal, tak jsem koupil obycejnej benzin ..." ( divizni komisar Borowitz ) #belmondo

      • Re: tyce, brevna...

        Jachym     před 7 lety 29.09.2017 11:24 |  
        5 0

        A co třeba ten Hudy? Tomu se na rozdíl od trenéra daří z hráčů na 100% dostat to, co po nich požaduje...:-D

        • Re: tyce, brevna...

          pevek     před 7 lety 29.09.2017 11:55 |  
          3 0

          Nejsem si jistej tim, jestli u Altintopa z nej dostal, co chtel na 100%, ale je videt, ze se lepsi :-)

  67. Re: Astana - Slavia 1:1

    TSeguinTS     před 7 lety 29.09.2017 10:28 |  
    10 0

    Letošní bilance @slaviaofficial evropských pohárech: střely 102:50, na branku 31:18, tyče 5:0, góly 4:5

    Zdroj: twitter @fotbal_cs

    Krásná a zároveň smutná (smolná) statistika.

  68. Re: Astana - Slavia 1:1

    zeleznik2     před 7 lety 29.09.2017 10:41 |  
    2 1

    Z výsledkem i bodem jsem spokojený, poprvé jsme v pohárech venku bodovali a nedostali více než jednu branku. V druhé půli jsme mohli i prohrát. Ale na druhou stranu, jsme mohli i vyhrát, kdybychom v první půli nedali dvě břevna. Astana vlastně začala hrát až ve 42.minutě, kdy jsme jí podobně jako v sobotu proti Zlínu branku darovali svojí nedůsledností, naštěstí další gól nepřidala. Laštůvka i Kovář prvoligoví brankáři a neudrží střelu z velké vzdálenosti?Opět chválím Mira a výborně zahrál Sýkorka, ale co ten Necka?hrál vůbec?nehráli jsme o deseti?4 bodíky, jsou solidním vstupem k postupu ze skupiny, ve Villarrealu bilanci asi nevylepšíme, tak venku poprvé budeme naplno bodovat, doufám v Karviné. Teď nás čeká doma Brno, kluci si snad vylepší skóre a vrátí se na druhé místo v tabulce, pokud Olomouc klopýtne, ikdyž ta hraje v Jihlavě, tak nevím.

  69. Re: Astana - Slavia 1:1

    Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 30.09.2017 00:17 |  
    3 0

    Pouštěl jsem si ještě jednou v klidu Astanu, sporné věci rozfázoval a na druhý poločas si trochu poopravil názor. Vřele doporučuji. Je pravda, že po půlce jsme už skoro žádné šance neměli, no jo, ale domácí taky ne. Po přestávce jsme lépe bránili, těsněji dostupovali hráče soupeře, popř. zdvojovali jejich klíčové fotbalisty. Astana měla v II.pol. jednu vyloženou šanci po signálu, který jsme nepokryli a my taky jednu po rohu a chybě jejich brankáře, když míč jen vyrazil k našemu hráči. Tam to chtělo lépe umístit střelu, ale náš hráč bohužel zvolil prudkou ráno doprostřed. V poslední minutě měli ještě hlavičku, ale tu nepočítám, protože tam byl likvidační zákrok na Jugase. Konec zápasu byl vůbec za trest, nejdříve šel Škoďák do nevinného souboje a podle jeho další reakce mu asi ruplo v zádech, poté dostal Kuba Jugas loktem do hlavy a nakonec to ještě odnesl náš brankář. Snad budou všichni v pořádku. Kabananga a Twumasi jsou výborní fotbalisté a rozdíloví hráči, ale na druhou stranu zase nemají daleko k simulování a ke konci tam byly i zákeřné zákroky. Když to shrnu, tak první poločas byl určitě atraktivnější, hrálo se nahoru dolu a např. na Eurosportu z něho byli nadšení a zase z druhé půlky budou spokojenější trenéři a odborníci, protože jsme ho zvládli lépe takticky. Celkově kvalitní a kompaktní výkon našeho mužstva a zasloužený bod z horké půdy v Astaně.

    • Re: Astana - Slavia 1:1

      YuckFou     před 7 lety 30.09.2017 12:24 |  
      0 2

      Právě vzhledem k průběhu zápasu a vývoji ve skupině si myslím, že to je pro nás ztráta, která nás musí mrzet. Astana nepředvedla zase takový výkon abychom ji nebyli schopni porazit a nešlo z naší strany jen o smůlu při zakončení, protože takový Stoch kdyby při našem brejku nevolil sobecky střelu, tak mohl tuším Necid uklízet do prázdné brány. Ale první poločas z naší strany byl docela dobrý až na ten nedůraz před vyrovnávací brankou. Ale jak to tak vypadá, tak s bodem jsou spokojeni asi všichni, jelikož oba týmy prodloužili své série. Astana neprohrála další domácí zápas na evropské scéně a my prodloužili svoji nemohoucnost při venkovních utkáních nejen v Evropě, protože jestli se nepletu, tak jsme v této sezoně v soutěžním zápase hraném venku ještě naplno nebodovali!