Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Komentáře (32)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Vládce Slavie Tvrdík promluvil, ničí největšího rivala: Tvrdě do Sparty!

    Eluin (přítel SN)     před 7 lety 22.09.2017 08:00 |  
    22 0

    Šmarjá, to je ale nadpis. "Vládce promluvil", "tvrdě do Sparty",... Samotný rozhovor je pak celkem v pohodě, ale ta nezkrocená touha zaujmout potenciálního čtenáře zde přímo tryská. Autorovi bych ale poradil, že je to pořád málo, příště snad přidat nějakou oblíbenou vulgaritu, to zaručeně čtenost zvýší (a o nic jiného zřejmě tomuto listu nejde).

    • Re: Vládce Slavie Tvrdík promluvil, ničí největšího rivala: Tvrdě do Sparty!

      Kactus     před 7 lety 22.09.2017 08:15 |  
      14 0

      nadpisy dela většinou někdo uplne jiný nez clanky. a v popisu práce má pak hledani nejake provokace, která lidi prinuti kliknout na clanek.
      hlavne v blesku a spol jsou tim povestni :)

      • Re: Vládce Slavie Tvrdík promluvil, ničí největšího rivala: Tvrdě do Sparty!

        jarmik     před 7 lety 22.09.2017 09:37 |  
        15 0

        No v prostě obecně v bulvárních sračkách, mezi něž se Blesk hrdě řadí. Mimochodem, JT si na Twitteru taky neodpustil poznámku, že k "pohodovému" rozhovoru přidali tohle...

  2. Re: Vládce Slavie Tvrdík promluvil, ničí největšího rivala: Tvrdě do Sparty!

    zeleznik2     před 7 lety 22.09.2017 10:57 |  
    1 4

    Příjde mi to hodně trapné a ubohé od Deníku Spart....když se rudým nedaří, tak se aspoň musí neustále, obouvat do nás...

    • Re: Vládce Slavie Tvrdík promluvil, ničí největšího rivala: Tvrdě do Sparty!

      ervin     před 7 lety 22.09.2017 15:01 |  
      6 0

      Ale rudým se daří a když to bude ještě nějakou dobu trvat vůbec se nebudu zlobit ! Jejich bída moje radost !

  3. Re: Vládce Slavie Tvrdík promluvil, ničí největšího rivala: Tvrdě do Sparty!

    iwanowicz     před 7 lety 22.09.2017 13:43 |  
    19 0

    Dost me zaujalo, ze pan Tvrdik dal po zapase pivko s trenerem a Husbauerem. Tak to Husbauer vystoupal v hierarchii tymu rychle hodne vysoko. :) Taky se mi libi, ze do toho trenerum nekeca, ale po zapase zavola a zajima se o pohled trenera. Je videt, ze to ve Slavii ted funguje jako velka rodina a pritom zustava na prvnim miste profesionalismus. A rozhovory a vubec chovani pana Tvrdika, co je ve Slavii, to je jedna velka parada.

    • Re: Vládce Slavie Tvrdík promluvil, ničí největšího rivala: Tvrdě do Sparty!

      marp (přítel SN)     před 7 lety 22.09.2017 14:09 |  
      27 1

      Dělá to velmi dobře, má super výsledky i vystupování a posunul Slavii někam, kde nebyla ani nepamatujeme. Ale co je to panu Tvrdíkovi platné - až párkrát prohrajeme nebo odněkud vypadneme nebo nevyhrajeme ligu, což se prostě ve sportu stává, stejně to tu schytá, úspěchy budou rychle zapomenuty a zase se tu bude luftjardovat. Nevděčná práce. O to víc si jí vážím.

      • Re: Vládce Slavie Tvrdík promluvil, ničí největšího rivala: Tvrdě do Sparty!

        VanDel     před 7 lety 22.09.2017 14:14 |  
        4 5

        Já ti nevim, ale nevybavuju si, že by tu někdo byl nějak zásadně proti Tvrdíkovi. Ba přesně naopak. Sice se občas nějaká výtka najde, ale nic zásadního velkýho. Myslim, že u drtivé většiny slávistů má Tvrdík plnou podporu.

        • Re: Vládce Slavie Tvrdík promluvil, ničí největšího rivala: Tvrdě do Sparty!

          Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 22.09.2017 15:13 |  
          5 1

          Ja si taky nevybavuju,ze by po podzimu,da se rict i po jaru,dokonce i po zapasu s Nice byl nejak zasadne proti Silhavemu. No a podivej se po Apoelu a par dalsich zapasech. Ty sam by jsi o tom zrovna mohl neco vedet, pokud se nemylim..

          • Re: Vládce Slavie Tvrdík promluvil, ničí největšího rivala: Tvrdě do Sparty!

            VanDel     před 7 lety 22.09.2017 17:56 |  
            0 6

            To se teda mýlíš. Proti Šilhavýmu jsem měl několik připomínek, ale my snad mluvíme o Tvrdíkovi, ne ? A proti tomu jsem tu nenapsal nikdy nic.

            • Re: Vládce Slavie Tvrdík promluvil, ničí největšího rivala: Tvrdě do Sparty!

              Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 22.09.2017 18:50 |  
              6 2

              Ano,par pripominek.. pred derby jich byly stovky.. paralela s Tvrdikem ti asi unika.

              • Re: Vládce Slavie Tvrdík promluvil, ničí největšího rivala: Tvrdě do Sparty!

                VanDel     před 7 lety 22.09.2017 21:39 |  
                1 7

                Me fascinuje, jak ty a tobe podobni si dokazou najit v cizich prispevcich ty ruzne "paralely". To pak neni divu, ze puvodni pisatel nevychazi z udivu, co vsechno si v tech prispevcich dokazou ostatni najit.......vetsinou hlavne to, co tam vubec neni.

                • Re: Vládce Slavie Tvrdík promluvil, ničí největšího rivala: Tvrdě do Sparty!

                  Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 22.09.2017 22:51 |  
                  9 0

                  Ta parelala je v tom,ze at uz Tvrdik nebo Silhavy nebo kdokoliv jiny jsou za "kladase" jen do te doby, nez se jim prestane darit,i kdyby treba kratkodobe. A i kdyby pred tim byli mega uspesny, viz JS a titul bez prohry a presto zde byl davem lyncovan po par nezdarech. No a presne to same muze potkat i pana Tvrdika,ktery to tu ted,jak ty sam rikas, ma dobry (i kdyz ne vzdycky). A o tom byl ten puvodni prispevek,na ktery ty jsi reagoval a o tom je i ta paralela. Tem bystrejsim to doslo, aniz by Marp musel Silhaveho zminovat. Tobe evidentne ne,tak jsem ti zkusil pomoci..

                  • Re: Vládce Slavie Tvrdík promluvil, ničí největšího rivala: Tvrdě do Sparty!

                    VanDel     před 7 lety 22.09.2017 23:25 |  
                    1 9

                    Puvodni rec byla pouze a jen o Tvrdikovi, tu jakousi "paralelu" se Silhavym sis tam dosadil sam v prubehu vlakna. Takze nejaky reci o napovedach a pomoci si schovej pro jiny...

                    • Re: Vládce Slavie Tvrdík promluvil, ničí největšího rivala: Tvrdě do Sparty!

                      Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 23.09.2017 09:17 |  
                      5 3

                      Porekadlo "chytremu napovez,hloupeho kopni" v praxi..

                      • Re: Vládce Slavie Tvrdík promluvil, ničí největšího rivala: Tvrdě do Sparty!

                        VanDel     před 7 lety 23.09.2017 09:57 |  
                        2 6

                        To dostáváš nakopáno asi často, že ?

                        • Re: Vládce Slavie Tvrdík promluvil, ničí největšího rivala: Tvrdě do Sparty!

                          Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 23.09.2017 14:41 |  
                          3 0

                          Ano, dostal jsem urcite hodne nakopano.. asi jako kazdy.. nekoho to motivuje, nekoho holt ne..
                          Ale ze jsi to ty,zkusim to jeste jednou: prvni prispevek je o tom,ze sice je ted vsechno u pana Tvrdika super ale staci nejake zavahani,neuspech a bude tu na pranyri (a ja si myslim,ze to autor pouzil jako paralelu k panu Silhavemu,protoze jemu se tohle presne stalo). Ty tomu oponujes logikou,ze kdyz se nepranyruje ted,tak neni duvod,aby se pranyrovalo pozdeji. A ja ti na to rikam,ze to je mylna uvaha a jako priklad ti uvadim pripad pana Silhaveho,u ktereho jsi se ty sam osobne verejne angazoval ve smyslu "po podzimni jizde a asi i titulu vsechno v poradku ale po prvnich zavahanich (ne uplne idealni start do nove sezony) uz ho vyhazuju". Ted uz mi rozumis?

                          • Re: Vládce Slavie Tvrdík promluvil, ničí největšího rivala: Tvrdě do Sparty!

                            VanDel     před 7 lety 23.09.2017 23:27 |  
                            0 2

                            Ta paralela je možná, ale nelíbí se mi, že jí vkládáš do úst mě. Viz tvoje poznámka:"Ty sam by jsi o tom zrovna mohl neco vedet,"........zaprvé, já jsem velký zastánce Tvrdíka a zadruhé jsem nikdy Šilhavýho nevyhazoval. Měl jsem k němu už hodně připomínek a hodně věcí jsem mu vytýkal, na čemž není přeci nic špatného, ale znova opakuji, nikdy jsem ho nevyhazoval ! Jediné co bylo, že jsem uvažoval, koho eventuelně za něj, pokud by se mu tady nadále nedařilo. Ale protože zatím ještě žádná větší krize nepřišla, tak k výměně není důvod.

                            • Re: Vládce Slavie Tvrdík promluvil, ničí největšího rivala: Tvrdě do Sparty!

                              Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 24.09.2017 09:38 |  
                              1 0

                              "Několik zaslepených fanoušků to samozřejmě neuzná, ale oni mají na lavičce Vrbu !! My bohužel Šilhavýho"

                              "hráčský kádr máme na to aby udělal titul, ale jak už nám ukázaly první zápasy téhle sezony, trenéra na tenhle tým bohužel dobrého nemáme"

                              Tohle me staci...

                              • Re: Vládce Slavie Tvrdík promluvil, ničí největšího rivala: Tvrdě do Sparty!

                                VanDel     před 7 lety 24.09.2017 10:07 |  
                                0 2

                                Ano za tim si stojim. Vrba je lepší trenér než Šilhavý, jedině zaslepenec tohle neuzná. Nikde ale nepíšu Šilhavý ven, anebo že by ho měl Tvrdík odvolat. Je to jenom konstatování, že trenéra má Plzeň lepšího. Šilhavý měl zatím úspěchy jenom u týmů, od kterých se v dané chvíli titul nečekal. Ale s týmem, který má ty nejvyšší cíle, s tim zatim dobře pracovat nedokázal. S jabloneckýma "galactikos" propadl a letos u nás zatim v lize taky úplně nenaplňuje to, co se od něj čeká. Ze čtyř zápasů venku, zvlášt na Baníku a Bohemce, ani jeden nevyhrát, to je prostě hodně špatný.

                                • Re: Vládce Slavie Tvrdík promluvil, ničí největšího rivala: Tvrdě do Sparty!

                                  Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 24.09.2017 12:29 |  
                                  1 0

                                  Krome toho jsi napsal,ze by jsi si predstavoval Trpisovskeho. Takze z toho co pises je nad slunce jasne,ze by jsi si pral noveho trenera,asi nejlip Vrbu pripadne Trpisovskeho. Ja si teda nejsem uplne jisty,ze by byl Vrba tak jednoznacne lepsi trener. Cela tahle soucasna snura vychazi z toho,ze ma ten samy tym jako pred lety,ktery si sam vybudoval ve chvilich,kdy na nej nebyl absolutne zadny tlak. To se to buduje. A k tomu ma utocnika v super forme. Podivej se na Olomouc. To same. Takovehle podminky ale ve Slavii ani ve Sparte nikdy mit nebude. Jinak pokud se pozorne podivas,tak u tymu u kterych jsme hrali,vyhral az v tomhle kole nejstesnejsim rozdilem Jablonec na Bohemce. O motivaci Bohemky proti Slavii,Sparte a Plzni versus proti Jablonci se asi bavit nemusime. Jinak Sigme a Zlinu doma krome nas jeste nikdo ani bod nesebral. A jak jsme tam my prisli o tri body? Gol rukou v prvnim pripade a totalni minela golmana v druhem. Kdyz Pzlni odecteme dva body za zapas v Jihlave,kde byl cely zapas tendecne veden a rozhodujici gol jasne zarizen rozhodcim (o dalsich zapasech nemam prehled) a nam pricteme 4 body za ty dve selhani jednotlivcu. Bude rozdil dva body. Mezi sehranym muzstvem podle predstav trenera,kteryho pred lety budoval a mezi mustvem,kam prislo 11 novych hracu. Vsichni se tu jak blazni upinaji k Lize mistru,jak kdyby to byla zaruka,ze od te doby bude vsechno skvely,nikdo mistra v pristich 30 letech neporazi atd. Ja teda budu radsi,kdyz za rok budeme mit sehrane muzstvo,s hraci podle prani trenera na urovni Stocha a tezili z toho nekolik nasledujicih let. Nez aby jsme byli sice s Ligou mistru ale s prestarlym muzstvem a nutnosti v lete vsechno prebudovat. Je treba taky uvest,ze ten kdo vyhraje LM se nutne nemusi kvalifikovat z ligy. A taky si nemyslim,ze rozdil 8 bodu po 8. kole za situace,ze 6 bodu si z toho muzeme stahnout sami,je konec nadeji na titul.

    • Re: Vládce Slavie Tvrdík promluvil, ničí největšího rivala: Tvrdě do Sparty!

      japhy     před 7 lety 22.09.2017 14:26 |  
      1 0

      O hierarchii v týmu dost napovídá fotka z tý knajpy. Ne, že by to tedy bylo nějaké překvapení.
      A že je Hušby v "radě starších" už šlo zase vidět na videích ze soustředění.

    • Re: Vládce Slavie Tvrdík promluvil, ničí největšího rivala: Tvrdě do Sparty!

      kjandourek (admin)     před 7 lety 22.09.2017 14:36 |  
      9 1

      Já mám dojem, žes to úplně nepochopil.... Já to zavnímal tak, že na večeři šli všichni, ale pivo si dali jenom JT, JŠ a Hušby, ostatní prostě srkali limonádu...

      • Re: Vládce Slavie Tvrdík promluvil, ničí největšího rivala: Tvrdě do Sparty!

        luky21     před 7 lety 22.09.2017 14:42 |  
        3 0

        Přesně tak...Na večerři byl celý tým a jedno, dvě pivka si dal jen někdo...

        • Re: Vládce Slavie Tvrdík promluvil, ničí největšího rivala: Tvrdě do Sparty!

          Jachym     před 7 lety 22.09.2017 14:46 |  
          5 2

          Nn hlavně aby to nebylo tak, že ostatní dali tři a více a ta částka k úhradě také nesouhlasila...:-)

      • Re: Vládce Slavie Tvrdík promluvil, ničí největšího rivala: Tvrdě do Sparty!

        iwanowicz     před 7 lety 22.09.2017 15:32 |  
        3 0

        Pochopil jsem to tak, ze po tymove veceri, kde byli samozrejme vsichni si pokecali u pivka Tvrdik, Silhavy a Husbauer.

      • Re: Vládce Slavie Tvrdík promluvil, ničí největšího rivala: Tvrdě do Sparty!

        iwanowicz     před 7 lety 22.09.2017 15:46 |  
        1 0

        Ctu pecliveji a mas samozrejme pravdu..

  4. Re: Vládce Slavie Tvrdík promluvil, ničí největšího rivala: Tvrdě do Sparty!

    Kzlo     před 7 lety 22.09.2017 16:47 |  
    1 9

    Trosku mne prekvapuje že stale lpime na Nazmarovi. Na tuhle pozici by se mi libil spis nejaky slavista.

    • Re: Vládce Slavie Tvrdík promluvil, ničí největšího rivala: Tvrdě do Sparty!

          před 7 lety 22.09.2017 17:07 |  
      1 3

      Vidím to stejně. Ale když by měl přijít Jarolím, tak radši jeho.

      • Re: Vládce Slavie Tvrdík promluvil, ničí největšího rivala: Tvrdě do Sparty!

        tupoleff (přítel SN)     před 7 lety 22.09.2017 17:45 |  
        0 18

        a proč by to vlastně nemoh zase zkusit karolko? patřil v dobách temna spíš k těm, kteří udrželi slavii nad vodou, nebo spíš k těm, kteří ji potápěli? kluk je to chytrej, po tom co v sks zažil nějaký zkušenosti má a navíc za nás hrál. Podobně Luboš Kubík. jasně, průměr nestačí, ale zatim se ukazuje, že slávistický srdce je možná důležitější (Beránek, Krob, Plíšek? Navar, Vrba a nakonec i JŠVCD). Nebo jsou tam nějaký osobní animozity? Jsou kromě jmenovaných a Pepy Jinocha někde na podobný pozici bejvalý hráči SKS?

    • Re: Vládce Slavie Tvrdík promluvil, ničí největšího rivala: Tvrdě do Sparty!

      jiras_     před 7 lety 22.09.2017 19:21 |  
      5 0

      Primárně to musí být někdo, kdo klubu pomůže. Když to bude navíc slávista, jen dobře.