Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Komentáře (150)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia chtěla Boakyeho, který zářil proti Spartě. Z přestupu ale sešlo

    Sváťa     před 7 lety 01.09.2017 11:02 |  
    6 14

    tohle je prohra,tady se mělo pustit žilou...

    • Re: Slavia chtěla Boakyeho, který zářil proti Spartě. Z přestupu ale sešlo

      malan (přítel SN)     před 7 lety 01.09.2017 11:13 |  
      12 1

      Proč? Protože dal pár gólů chátře? Když vidím jeho statistiky, nevidím důvod aby za něj klub dal takovou raketu.

      • Re: Slavia chtěla Boakyeho, který zářil proti Spartě. Z přestupu ale sešlo

        Sváťa     před 7 lety 01.09.2017 11:16 |  
        3 4

        proč ?protože pusť si jakejkoliv zápas CZ a ten kluk je úplně někde jinde než tady stále obhajovaný Mešanovič

        • Re: Slavia chtěla Boakyeho, který zářil proti Spartě. Z přestupu ale sešlo

          pinochet     před 7 lety 01.09.2017 11:19 |  
          8 1

          To GVK na Slovači ovšem taky.

          • Re: Slavia chtěla Boakyeho, který zářil proti Spartě. Z přestupu ale sešlo

            Sváťa     před 7 lety 01.09.2017 11:24 |  
            0 5

            to snad nemyslíš vážně srovnávat GvK s Richmondem :D...GvK hrál akorát na slovensku a už tam mě přišlo že se snad na něj nikdo ani nejel podívat,Richmond se narozdíl od GvK prosazuje i v evr. pohárech ale tady se furt řeší akorát to že dal 2 goly spartě a vlastně nic jinýho nepředvedl,ono se podívej i jakou má techniku a jak dokáže podržet balón...

            • Re: Slavia chtěla Boakyeho, který zářil proti Spartě. Z přestupu ale sešlo

              guyincognito     před 7 lety 01.09.2017 11:54 |  
              7 1

              Richmond se dokázal prosadit pouze v Srbské lize a trochu v serii B. Ano, prosadil se i v Evropských pohárech, ale podobný argument bys mohl použít i u MVB, Tecla, nebo třeba i takového Wágnera.
              Promiň ale od hráče za 100 mega + si představuju trochu stabilnější dlouhodobou výkonnost. Vždyť za posledních 33 utkání v Serri B dal 4 góly a to ve věku, když už se měl blížit výkonostně vrcholu...

        • Re: Slavia chtěla Boakyeho, který zářil proti Spartě. Z přestupu ale sešlo

          malan (přítel SN)     před 7 lety 01.09.2017 11:24 |  
          3 0

          To byla i ta hvězda z Curacaa co tak zářila na Slovensku:)

    • Re: Slavia chtěla Boakyeho, který zářil proti Spartě. Z přestupu ale sešlo

      zeleznik2     před 7 lety 01.09.2017 11:36 |  
      2 3

      Jde o to, zda by CEFC ty peníze dal...s Ligou mistrů v zádech asi jo, ale jen s EL?

  2. Re: Slavia chtěla Boakyeho, který zářil proti Spartě. Z přestupu ale sešlo

    Robinator     před 7 lety 01.09.2017 11:04 |  
    6 14

    už jsem to psal vedle, ale lepší dělat přestupy mladších nadějných hráčů a pustit žilou..pak se nám to vyplatí nejen sportovně, ale i finančně až bychom ho případně pouštěli jinam, než platit tu samou sumu na platy dvou přestárlých hráčů(Altintop a Danny) .Škoda no...

    • Re: Slavia chtěla Boakyeho, který zářil proti Spartě. Z přestupu ale sešlo

      o-cab     před 7 lety 01.09.2017 11:09 |  
      5 12

      zkusenosti jsou potreba, ale souhlas. ja nechapu ze nedali tech 100m i tak - je mu 24, u nas by se zviditelnil, pomohl nam do LM titulem i v Evrope a pak sel nekam ven za dvojnasobek. zaplatil by se velice snadno si myslim. tohle je fail.

      • Re: Slavia chtěla Boakyeho, který zářil proti Spartě. Z přestupu ale sešlo

        smely (přítel SN)     před 7 lety 01.09.2017 11:13 |  
        12 0

        zrejme vyhodnotili, ze hrac takovou cenu nema, zcela uprimne 100 m je opravdu hodne, to byl nas sezonni rozpocet este pred trema rokama, verim vedeni, ze vi co dela a nenakupuje bezhlave... jako to delaji jinde....

      • Re: Slavia chtěla Boakyeho, který zářil proti Spartě. Z přestupu ale sešlo

        Robinator     před 7 lety 01.09.2017 11:13 |  
        4 13

        taky si myslím, dva roky a pak ve 26 do Německa zpeněžit. Vsadím se, že ho nakonec stejně koupí nějaký větší klub za 100-150 Mil..dneska jsou útočníci hodně ceněný..tohle nás může mrzet..lepší jeden mladší s budoucností za 100 mil, než dva 34 letý borci na jednu sezónu..

        • Re: Slavia chtěla Boakyeho, který zářil proti Spartě. Z přestupu ale sešlo

          Kenny     před 7 lety 01.09.2017 12:08 |  
          4 1

          Jen detail :....dva, ale zadarmo.

          • Re: Slavia chtěla Boakyeho, který zářil proti Spartě. Z přestupu ale sešlo

            prorok (přítel SN)     před 7 lety 01.09.2017 20:10 |  
            1 1

            Ad prispevek Keny: Nebyli zadarmo, přes 100 mega dostali jako bonus a k tomu něco kluby, agenti atd. To jen na okraj. Jenže kvůli tomu, že nebude pořádný útočník (kromě marodného M.Škody je vše ostatní jen provizorium, které může vyjít,ale nemusi, včetně Necky)) přijdeme v příštím roce o přímou LM. Ale je pravda, že 100 mega asi bolí í CEFC v EL, ať chceme, nebo nechceme. Myslim, že se panu Tvrdikovi neustupovalo z boje o nej radostne. Ale bez J.Tvrdika by nebylo nic.

            • Re: Slavia chtěla Boakyeho, který zářil proti Spartě. Z přestupu ale sešlo

              Kenny     před 7 lety 02.09.2017 11:30 |  
              1 0

              Máš pravdu, nenapsal jsem to přesně. Nebyli zadarmo ale přišli bez placení přestupní částky mateřskému klubu. Jinak agenti berou procenta vždy ale jaké kluby máš na mysli, to nevím. Výchovné už se snad za hráče v tomto věku neplatí.

      • Re: Slavia chtěla Boakyeho, který zářil proti Spartě. Z přestupu ale sešlo

        Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 01.09.2017 11:14 |  
        10 2

        Řekněme, že k nám přestoupil za 100 miliónů Kč a je mu 24 let, za dvě sezóny by byl na odchodu, kdy mu bude 26 let (stejně jako je teď Ngadeuovi). Vždyť ani za mistra Afriky není nabídka přesahující 100 miliónů Kč a to se o něj zajímají kluby z první francouzské nebo anglické... Za 200 miliónů bychom nejspíš v krátkodobém(a nejspíš ani dlouhodobém) horizontu neprodali nikoho, kdo má věk 26 let.

        • Re: Slavia chtěla Boakyeho, který zářil proti Spartě. Z přestupu ale sešlo

          Robinator     před 7 lety 01.09.2017 11:19 |  
          1 3

          to co nám nabídli za Deliho a MNN je směšný a děje se to jen proto, že nás chtějí vyždímat, protože si myslí, že jsme asi úplný idioti. 26 let je pro fotbal super věk..přestupuje se úplně normálně

          • Re: Slavia chtěla Boakyeho, který zářil proti Spartě. Z přestupu ale sešlo

            Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 01.09.2017 11:22 |  
            5 1

            Ano, přestupuje se normálně i ve 30-ti, ale podívej se na posledních 5 sezón (10 přestupních období) a řekni mi, kdo šel ve věku 26 let a víc z naší ligy do zahraničí za více jak 100 miliónů Kč. U něj by nebylo žádné finanční zhodnocení...

            • Re: Slavia chtěla Boakyeho, který zářil proti Spartě. Z přestupu ale sešlo

              Robinator     před 7 lety 01.09.2017 11:24 |  
              3 5

              tak vše je jednou poprvé..a o to víc v téhle Kapr Lize..samozřejmě, že nešel nikdo..protože tady nebyli nikdy hráči jako MNN,Deli,Boakye apod. a navíc je teď jiná doba..podívej se za kolik se teď přestupuje..současnost se nedá měřit z minulostí a nemělo by se na ní ohlížet

              • Re: Slavia chtěla Boakyeho, který zářil proti Spartě. Z přestupu ale sešlo

                Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 01.09.2017 11:34 |  
                2 1

                Samozřejmě nemůžu namítat, že ceny nejdou nahoru, ale také se podívej z jakých lig ti hráči odchází... to nejsou ligy jako česká, polská nebo dánská.
                Jediná šance jak draze prodat hráče je hráč ve věku do 20 let... například včera Hajduk Split prodal Vlasice (19 let) do Evertonu za 11 miliónů €. Pak už je jediná šance draze prodat hráče do Číny, ale aby ti průměrný prvoligový klub z Francie, Německa nebo Anglie dal hráče z naší ligy (nebo jak jsem zmínil z Polska, Dánska) 6 miliónů € při věku 26 a je velmi nereálné.

                • Re: Slavia chtěla Boakyeho, který zářil proti Spartě. Z přestupu ale sešlo

                  Robinator     před 7 lety 01.09.2017 11:42 |  
                  2 5

                  možná máš pravdu, že bychom ho třeba nezdvojnásobily, ale neprodělali bychom, pokud by střílel goly..ale pokud by hrál tak, jak hraje teď, vrátilo by se nám to na sportovních úspěších..o jaké prachy letos jde nemusím připomínat

                  • Re: Slavia chtěla Boakyeho, který zářil proti Spartě. Z přestupu ale sešlo

                    Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 01.09.2017 12:24 |  
                    2 0

                    Tady taky nemohu namítat, ale nejspíš vedení vyhodnotilo, že za takové peníze se Boakye nevyplatí, i když jsem si ho také přál. Slavia mohla zvýšit % z dalšího prodeje, ale do toho nejspíš nechtějí jít nebo to ani přes procenta nevyšlo.

        • Re: Slavia chtěla Boakyeho, který zářil proti Spartě. Z přestupu ale sešlo

          VanDel     před 7 lety 01.09.2017 11:29 |  
          4 4

          Tak zaprvé, je hodně velký rozdíl v ceně za obránce a za útočníka. Stačí jenom dobře umět hráče prodávat - to je asi to jediný, co třeba umí ty vemena na Letný, když člověk vidí za kolik jsou schopný prodávat ty jejich kopyta, tak to je jeden majstrštyk vedle druhýho. A zadruhé, tenhle kluk by se nám mohl parádně zaplatit tím, že by nám letos vystřílel titul a tím pádem i LM.

          • Re: Slavia chtěla Boakyeho, který zářil proti Spartě. Z přestupu ale sešlo

            Robinator     před 7 lety 01.09.2017 11:33 |  
            1 3

            přesně tak..za kolik šel takový Brabec..atd..

          • Re: Slavia chtěla Boakyeho, který zářil proti Spartě. Z přestupu ale sešlo

            bongor     před 7 lety 01.09.2017 18:45 |  
            0 0

            Mě to docela mrzí,myslím si,že je to za prvé nadprůměrný útočník a za druhé,my nejsme,a několikrát jsme to i deklarovali,žádný obchod s hráči.V současnosti bych uvítal,kdyby u nás vyborní hráči zůstávali co nejdéle a ne jako mistři Luftner,Barák ,Pavlenka,kteří k nám šli evidentně jenom jako do výtahu do nej lig a vyšlo jim to.Takhle bychom se Slavie jako evropslého mužstva nikdy nedočkali.Že ti podvodníci ze za řeky skvěle ovládají obchodování,to je bohužel pravda,která platila až do letoška,teď jim do toho zle šlápnul špagetka,ten nakupuje ve prospěch svojí šrajtofle a já tomu začal věřit až když teď zaměřil svoji pozornost na odepsaného brankáře z Itálie.

      • Re: Slavia chtěla Boakyeho, který zářil proti Spartě. Z přestupu ale sešlo

        Novasinho     před 7 lety 01.09.2017 11:15 |  
        14 3

        Přijde mi, že někteří z nás mají najednou neskutečné požadavky naprosto bez špetky pokory.... 100 milionů, co to pro nás je, že jo....

        • Re: Slavia chtěla Boakyeho, který zářil proti Spartě. Z přestupu ale sešlo

          Robinator     před 7 lety 01.09.2017 11:28 |  
          5 8

          malá částka to není, ale za účast v LM je odměna daleko větší..+ hráči by pak byli prodáni za daleko víc, jakožto účastníci LM..to se prostě zhodnotí..Jestli zjistíme, že nám nemá kdo dávat góly v pulce ligy,..budete vědět o čem mluvím...ale pak už bude pozdě to napravovat. Navíc Jarda Tvrdík říkal, že peníze nejsou to, co nás trápí..tak já nevím..samozřejmě pro mě je 100 Mil nepředstavitelná částka

          • Re: Slavia chtěla Boakyeho, který zářil proti Spartě. Z přestupu ale sešlo

            Novasinho     před 7 lety 01.09.2017 11:40 |  
            4 1

            Kdyby kdyby... Kdybych se více snažil, byl chytřejší, měl lepší postavu a fištróna, mohl jsem býti zemanem! :-)

          • Re: Slavia chtěla Boakyeho, který zářil proti Spartě. Z přestupu ale sešlo

            afro     před 7 lety 01.09.2017 11:51 |  
            4 1

            Když to zjistíme v půlce ligy, tak prostě v zimním přestupovém období koupíme útočníka. Kde je problém. :-)

          • Re: Slavia chtěla Boakyeho, který zářil proti Spartě. Z přestupu ale sešlo

            Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 01.09.2017 12:19 |  
            11 1

            Ty blaho nejsi ty Rosenuv bracha?? :D
            Joooo! Utracime,dyt se pristi rok postoupi do LM! A co se vsichni tak divite,copak je mozne aby to nevyslo? Coze,ze by se nahodou mohlo stat,ze se primo nebude postupovat? Kdepak! A i kdyby tak nas v predkolech preci nikdo nezastavi (Tiraspol). A v lize uz vubec ne. Kdepak,vsechno hezky vsadit na jednu kartu!

            Ano,je chyba,ze jsme neprivedli dalsiho utocnika ale jeste vetsi chyba by byla dat za tohohle africana 4 mega eur..

            • Re: Slavia chtěla Boakyeho, který zářil proti Spartě. Z přestupu ale sešlo

              Robinator     před 7 lety 01.09.2017 12:22 |  
              1 8

              ne, já jsem babička Křetínského

            • Re: Slavia chtěla Boakyeho, který zářil proti Spartě. Z přestupu ale sešlo

              Novasinho     před 7 lety 01.09.2017 17:32 |  
              0 0

              +1 :-) Ale už jsme přivedli Necku ;-)

        • Re: Slavia chtěla Boakyeho, který zářil proti Spartě. Z přestupu ale sešlo

          bongor     před 7 lety 01.09.2017 18:50 |  
          0 1

          Pro nás je to hodně,pro CEFC drobný.Když chtějí mužstvo,které jim bude dělat reklamu v Evropě a podpoří jejich obchodní vliv v regionu ,tak to má hlavu i patu a nemůžou počítat takové malé částky ,jako jsou stamiliony a určitě neřekli,to my nedáme.

      • Re: Slavia chtěla Boakyeho, který zářil proti Spartě. Z přestupu ale sešlo

        Fulham     před 7 lety 01.09.2017 11:15 |  
        28 3

        Kecáte kraviny - před třema nedělema jste ani nevěděli že existuje a teď je chyba nedat za něj 130mega....a nejlepší je do toho přimíchat platy našich hráčů. Pak nedá tři zápasy gól a budete psát že JT je megaloman...na hlavu kurva už.

        • Re: Slavia chtěla Boakyeho, který zářil proti Spartě. Z přestupu ale sešlo

          smely (přítel SN)     před 7 lety 01.09.2017 11:16 |  
          3 3

          +1

        • Re: Slavia chtěla Boakyeho, který zářil proti Spartě. Z přestupu ale sešlo

          Robinator     před 7 lety 01.09.2017 11:20 |  
          5 18

          jasný, běžte si pokecat k pivku jak jsme byli před lety v prdeli a co znamená pokora..tohle tady někdo bude furt vytahovat i za dva roky.vsadil bych si na to cokoliv :D :D

          • Re: Slavia chtěla Boakyeho, který zářil proti Spartě. Z přestupu ale sešlo

            Novasinho     před 7 lety 01.09.2017 11:33 |  
            4 1

            Řekni mi, ty si jako myslíš, že 100 milionů je za toho hráče v pohodě? Jasně, máme čínské majitele, tak proč je nepumpnout viď... Řekl bych, že tě dost ovlivnili bezhlavé nákupy těch od vedle že jo :-) Jo, třeba se mu bude i nadále dařit a někdo z vyspělých lig jej koupí za ještě větší částku a zrovna ty zde budeš vykřikovat "já to říkal"! :-))) Podle mě ještě u nás nenastala taková doba, aby jsme takové částky za hráče dávali, ale to se může třeba změnit ;-)

            • Re: Slavia chtěla Boakyeho, který zářil proti Spartě. Z přestupu ale sešlo

              Robinator     před 7 lety 01.09.2017 11:36 |  
              0 11

              myslím si, že za útočníka je to v pohodě

              • Re: Slavia chtěla Boakyeho, který zářil proti Spartě. Z přestupu ale sešlo

                Jakob     před 7 lety 01.09.2017 11:58 |  
                12 0

                Ne JT, ale ty jsi megaloman!!! To není normální říct že 100 mega je za útočníka v pohodě. Je možné že to někdy Slavia dá za nějakého vysněného playera , ale říct že to je v pohodě, taková normálka v našich podmínkách? Je to pro mě neuvěřitelný!!! A co když si ten hráč přetrhne vazy v koleni a bude rok mimo? A my skončíme bez LM . To hospodaření musí být aspoň nějak vyrovnané . To co bys dělal ty je dobrá Ruska ruleta!

                • Re: Slavia chtěla Boakyeho, který zářil proti Spartě. Z přestupu ale sešlo

                  Robinator     před 7 lety 01.09.2017 12:12 |  
                  0 8

                  JT není megaloman?? :)) Zjisti si kolik bere Altintop a Danny na výplatě ročně..

                  • Re: Slavia chtěla Boakyeho, který zářil proti Spartě. Z přestupu ale sešlo

                    smely (přítel SN)     před 7 lety 01.09.2017 12:14 |  
                    9 0

                    a do toho este ta Zagorova, Jandove a jini...

                  • Re: Slavia chtěla Boakyeho, který zářil proti Spartě. Z přestupu ale sešlo

                    Jakob     před 7 lety 01.09.2017 14:28 |  
                    0 0

                    Na tebe evidentně nemá...

            • Re: Slavia chtěla Boakyeho, který zářil proti Spartě. Z přestupu ale sešlo

              VanDel     před 7 lety 01.09.2017 11:37 |  
              2 11

              Hele asi takhle, 100 mega za hráče je samozřejmě velká suma, před pár lety jsme tolik neutratili ani za 3 sezony dohromady. Ale teď je prostě teď !! Pokud máme v týmu několik hráčů, u kterých se roční plat pohybuje v rozmezí 20-30 milionů, tak mi prostě taková suma za hráče až zas tak moc nesmyslná nepřijde.

              • Re: Slavia chtěla Boakyeho, který zářil proti Spartě. Z přestupu ale sešlo

                Jakob     před 7 lety 01.09.2017 12:00 |  
                6 0

                Ale ty hráči byly zadarmo. Když přijde hráč za 100 tak bude mít plat taky aspoň 20-30 takže rozdíl je pořád 100

                • Re: Slavia chtěla Boakyeho, který zářil proti Spartě. Z přestupu ale sešlo

                  VanDel     před 7 lety 01.09.2017 12:09 |  
                  2 4

                  Ale u něj je podstatný jeho mladý věk. Je to investice do budoucna, u které je hodně velká šance na zhodnocení té částky.

                  • Re: Slavia chtěla Boakyeho, který zářil proti Spartě. Z přestupu ale sešlo

                    Novasinho     před 7 lety 01.09.2017 12:11 |  
                    4 0

                    Jako u Vašíka Kadlece? Ten se do sparty za balík taky vrátil mlád....

                    • Re: Slavia chtěla Boakyeho, který zářil proti Spartě. Z přestupu ale sešlo

                      Robinator     před 7 lety 01.09.2017 12:13 |  
                      1 2

                      Vašík Kadlec je namachrovaný idiot, který to nemá v pořádku v hlavě..

                      • Re: Slavia chtěla Boakyeho, který zářil proti Spartě. Z přestupu ale sešlo

                        Novasinho     před 7 lety 01.09.2017 12:45 |  
                        2 0

                        To všichni víme, ale co vše přesně víme o tomto útočníkovi vyjma toho, že dal dva góly spartě? Stačí to na to, aby jsme za něj dali takový mrzký peníz?

                    • Re: Slavia chtěla Boakyeho, který zářil proti Spartě. Z přestupu ale sešlo

                      VanDel     před 7 lety 01.09.2017 12:21 |  
                      1 2

                      Původní částka za kterou šel ven byla velká-cca 150 mega mam takový dojem. Že ho pak koupili zpátky je věc jiná.

                      • Re: Slavia chtěla Boakyeho, který zářil proti Spartě. Z přestupu ale sešlo

                        Novasinho     před 7 lety 01.09.2017 12:43 |  
                        1 0

                        Zas ho koupili s tim, že ho opět draze prodají...

                      • Re: Slavia chtěla Boakyeho, který zářil proti Spartě. Z přestupu ale sešlo

                        Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 01.09.2017 13:12 |  
                        2 0

                        Ale prodali ho, když měl 21 let... a o tom jsem už psal, že zpeněžit jdou mladí fotbalisté, ale o pět let starší hráč za takovou cenu půjde jedině, když bude 3x lepší než ten, co má 21 let.

                  • Re: Slavia chtěla Boakyeho, který zářil proti Spartě. Z přestupu ale sešlo

                    Jakob     před 7 lety 01.09.2017 14:32 |  
                    0 0

                    Tuším že 24 let, to znamena že do dvou let by se musel prodat, aby byla možnost nějakého zhodnocení. A co když přijde v tomhle období vážnější zranění? Když mu bude 20 tak je času fakt dost, ale takhle? Kdyby to byly tvoje prachy a zodpovědnost, důvěřoval by si téhle investici dostatečně?

                    • Re: Slavia chtěla Boakyeho, který zářil proti Spartě. Z přestupu ale sešlo

                      VanDel     před 7 lety 01.09.2017 14:53 |  
                      1 2

                      Šmarjá, co to je za argument tohle ?? Vážnější zranění snad může potkat kohokoliv, to bys nemohl nikdy koupit žádného hráče, když se budeš bát, že se třeba zraní.

                      • Re: Slavia chtěla Boakyeho, který zářil proti Spartě. Z přestupu ale sešlo

                        sasky     před 7 lety 01.09.2017 18:01 |  
                        0 0

                        Tak když se ti zraní (byť vážně) 20 letý talent, tak se uzdraví v 21, do 22/23 vylétne a můžeš ho prodat. Když se ti zraní 24 letý hráč, tak se bude hojit do 25, pak rok na prosazení a v 26/27 ho rozhodně prodáš za méně peněz než toho 23 letýho. Já v tom logiku vidím.

            • Re: Slavia chtěla Boakyeho, který zářil proti Spartě. Z přestupu ale sešlo

              bongor     před 7 lety 01.09.2017 19:02 |  
              0 2

              Jak už píši kousek výš,to není "nepumpnout" je.Je to především jejich kšeft.Není to jejich náhlá dobrota,že začali náhle podporovat právě nás.Slavia je nejslavnější značka střední Evropy,dobře si to určitě zjištovali,zjistili si reference o nás jako každý správný obchodník.Zjistili si,že jsme nikdy nesahali k podvodům,jako někteří o kterých to naopak ví každý.A oni nás proto potřebují,stejně jako my je,my jsme jeden z jejich ambasádorů.Jarda a jeho poradci vše určitě dobře zvážili a můj názor je,že ten kluk co zaříznul RB ještě není to pravé.A věřím tomu,že kdyby to byl takový borec,tak bez mrknutí na jeho koupi dají i třeba víc.

              • Re: Slavia chtěla Boakyeho, který zářil proti Spartě. Z přestupu ale sešlo

                edenian     před 7 lety 01.09.2017 19:59 |  
                0 0

                Eh.

    • Re: Slavia chtěla Boakyeho, který zářil proti Spartě. Z přestupu ale sešlo

      sks9     před 7 lety 01.09.2017 17:35 |  
      0 0

      Bokaye má 1. dobrou sezonu doteď nebyl schopnej dát gol.Vy jste ho vyděli jen v zápase se spartu a přijde vám 130 milionu za něj ještě málo ? Jo máme čínský majitele takže 100 milionu jsou pro nás nic
      ALE TEN HRÁČ MUSÍ TU CENU MÝT
      Pokoru
      Pokoru
      Pokoru a řídit se rozumem

  3. Re: Slavia chtěla Boakyeho, který zářil proti Spartě. Z přestupu ale sešlo

    maca10     před 7 lety 01.09.2017 11:09 |  
    7 13

    Útočník už tu měl být 14 dní. Né to honit poslední dny. Určitě nijak nezpochybňuji práci vedení a pana Kroba, ale útočník nám bude chybět. Muris ani MVB nejsou hráči dostatečně kvalitní, aby se prosadili proti lepšímu evropskému průměru. A Skodak hraje podle nálady, alespoň mi to tak přijde

  4. Tohle je škoda !

    VanDel     před 7 lety 01.09.2017 11:13 |  
    5 8

    Pokud nemáme dobře propracovaný skauting, abychom takové hráče byli schopni podchytit v menších klubech, kde ještě nemají takovou cenu, tak prostě musíme počítat s tím, že za ně budeme muset dávat větší částky, to se holt nedá nic dělat. Je to velká škoda, tenhle kluk by se hodně hodil.

  5. Přestupy

    zeleznik2     před 7 lety 01.09.2017 11:35 |  
    1 13

    Chtěli jsme Simiče a Boakyeho a nemáme nic...Hold další případné posily až v zimě...

    • Re: Přestupy

      Jachym     před 7 lety 01.09.2017 12:32 |  
      8 0

      Ano, novým posilám vzdejme v zimě hold :-))

      • Re: Přestupy

        smely (přítel SN)     před 7 lety 01.09.2017 13:01 |  
        2 0

        ty si delas, prdel, ale Zleznik ma pravdu, mohli bychom zacit spekulovat, kdo v zime prijde... :-) ...ja tipuju ze by moh z Teplic Luftner...to je takovej srdcar...

        • Re: Přestupy

          SKSVenca     před 7 lety 01.09.2017 13:03 |  
          1 0

          To je nějakej mladíček ne? Mě se v Liberci líbí Šural, mohli bychom se o něj pokusit, ale asi o něj bude velký zájem..

          • Re: Přestupy

            Jachym     před 7 lety 01.09.2017 13:06 |  
            0 0

            A nešel by ten Bořek Stavitel? Číňani by se mezi sebou domluvili...:-))

        • Re: Přestupy

          smely (přítel SN)     před 7 lety 01.09.2017 13:06 |  
          0 0

          omlouvam se zeleznikovi2 za komoleni nicku, to nebylo umyslem...#disgrafik

  6. Re: Slavia chtěla Boakyeho, který zářil proti Spartě. Z přestupu ale sešlo

    Alanor (admin)     před 7 lety 01.09.2017 11:40 |  
    19 0

    Předně, Simič i Boakye jsou hodně zajímaví hráči, které bych tu viděl hrozně rád.

    Ale částka 100-150 mega za každého z nich je podle mě mimo realitu naší ligy i současné Slavie. Luftner, který je na podobné úrovni jako Simič stál 1,5M euro, nebylo by rozumné dávat 5. Takovou cenu zkrátka Stefan reálně nemá.

    Boakye měl stát podobnou raketu. Hráč zajímavý, ale je tam i hodně ale. Je to hráč z Afriky, adaptace by mohla být problematická. Válí teď v CZ, ale nakolik to je třeba spoluhráčem Kangou? Měl i angažmá, kde se mu tolik nedařilo. Zkrátka bych ty peníze za něj taky nedal.

    Neodepisoval bych ani naše útočníky, jak je tu v posledních dnech zvykem. Škoda byl zvolen nejlepším hráčem ligy a je to prověřený a výborný hráč. Teď byl jen nemocný - běžná viróza a po pauze by měl být plně připraven. Ne každý zápas mu vyjde, ale to jsme viděli i v minulosti, že Milan má takové vlny. A jsem přesvědčen, že zase najede na tu skvělou. Navíc i když mu to nejde, tak to není tragédie a furt je platný.

    Nelíbí se mi zatracování Mešanoviče. Muris měl skvělou minulou sezonu a hodně pomohl k titulu. Teď ho Robinator a spol. zatracují po pár zápasech. Ty navíc odehrál sám na hrotu, což očividně není pro něj. Ale přijdou zápasy, kdy budeme potřebovat hrát na dva útočníky nebo oživit hru posílením útoku a opět jsem přesvědčen, že Muris ještě bude v takové situaci platný. Ostatně vždy byl.

    A v záloze je Van Buren. Tomu se teď na hrotu zápas povedl a podle mě si na podzim zaslouží šanci jako 2.-3. útočník. Ani jeho bych na tomto postu neodepisoval. Zkrátka máme na ligu 3 velmi kvalitní útočníky a myslím, že ani v té Evropě by to nemusela být žádná katastrofa.

    Takže jsem rád, že se vedení pokusilo přivést takto dobré hráče, ale naprosto chápu, že je nechtělo přeplácet šílenými částkami. Za mě to žádná prohra není.

    • Re: Slavia chtěla Boakyeho, který zářil proti Spartě. Z přestupu ale sešlo

      Robinator     před 7 lety 01.09.2017 11:46 |  
      3 10

      Všechna čest Murisovi za to, co dokázal minulou sezónu, bohužel ale fotbalový život jde taky neúprosně dopředu a Murisovi se prostě hrubě nedaří..letos jde o hodně, proto bych ho v lize už jako samotného vepředu nenasazoval..na Plzeň máme 4 body manko..každý další bod - by nás v konečném výsledku mohl mrzet..Ať hraje proti Třinci..to bude v pořádku

      • Re: Slavia chtěla Boakyeho, který zářil proti Spartě. Z přestupu ale sešlo

        Alanor (admin)     před 7 lety 01.09.2017 11:51 |  
        5 0

        Jak hrubě nedaří? Odehrál 2 zápasy na hrotu sám a nevyšly mu asi 2 střídání. Za to by se vyhazoval hráč, který tu rok a půl válel?

        Jinak beru jako samozřejmost, že sám už na hrotu nastupovat nebude. Pokud by nemohl Škoda a chtěli jsme hrát na 1 útočníka, tak by měl hrát Van Buren.

        • Re: Slavia chtěla Boakyeho, který zářil proti Spartě. Z přestupu ale sešlo

          Robinator     před 7 lety 01.09.2017 11:52 |  
          5 10

          je to prostě špatný, běhá tam jak postřelený krocan

        • Re: Slavia chtěla Boakyeho, který zářil proti Spartě. Z přestupu ale sešlo

          Robinator     před 7 lety 01.09.2017 11:54 |  
          3 8

          já ho nevyhazuji, ať se chytne v MOL cupu a prokáže, že na to stále má..

        • Re: Slavia chtěla Boakyeho, který zářil proti Spartě. Z přestupu ale sešlo

          bongor     před 7 lety 01.09.2017 19:10 |  
          0 0

          To se jen pořád opakuju.Forma v každém sportu dělá velké procento výkonu.Proto je dobrý mít širší kádr,aby ten co je právě na spodku vlny,nemusel nastupovat.Murisovi mimořádně věřím a fandím mu,umí rozhodovat zápasy,když je ve formě!

          • Re: Slavia chtěla Boakyeho, který zářil proti Spartě. Z přestupu ale sešlo

            bongor     před 7 lety 01.09.2017 19:13 |  
            0 0

            Jen to doplním.Nasazovat hráče,který je zrovna mimo vede k tomu,že se z toho pomalu a těžce dostává.Mějte s tím klukem trpělivost a on nám to oplatí mnoha brankami!

    • Re: Slavia chtěla Boakyeho, který zářil proti Spartě. Z přestupu ale sešlo

      Sváťa     před 7 lety 01.09.2017 11:46 |  
      8 7

      Mešanoviče po pár zápasech? vždyť už minulou sezónu ke konci už to nebylo ono, v přípravě taky špatný a furt v tom pokračuje a to se ani do žádných extra šancí nedostává když nepočítám jak to ukradl Sýkorovi a přece nemůžeme věčně čekat že hrajeme furt na jednoho útočníka že se to najednou změní prostě Muris ač ho mám rád tak je teď úplně mimo...

    • Re: Slavia chtěla Boakyeho, který zářil proti Spartě. Z přestupu ale sešlo

      Boo_SKS     před 7 lety 01.09.2017 11:48 |  
      4 2

      Omyl. Muris se tu zatracuje pouze coby volba do systemu na jedineho utocnika. A to je velky rozdil. A take je to zatracovani zcela spravne a dlouhodobe podlozene.

      • Re: Slavia chtěla Boakyeho, který zářil proti Spartě. Z přestupu ale sešlo

        Alanor (admin)     před 7 lety 01.09.2017 11:53 |  
        2 0

        Však to chápu. A taky píšu, že beru jako samozřejmost, že v systému na jednoho útočníka bude hrát Škoda, případně Van Buren. Ale padly tu i názory, že bychom se ho měli zbavit.

        • Re: Slavia chtěla Boakyeho, který zářil proti Spartě. Z přestupu ale sešlo

          bongor     před 7 lety 01.09.2017 19:15 |  
          0 0

          Máš pravdu Alanore,Mick byl už jednou a půl nohy jinde.to bychom si teď nadávali do blbců.On i Standa Tecl do sebe něco má.

    • Re: Slavia chtěla Boakyeho, který zářil proti Spartě. Z přestupu ale sešlo

      Jachym     před 7 lety 01.09.2017 11:56 |  
      3 1

      Největším posílením bude udržení Deliho a Ngadeua. V této fázi mě nepříchody dalších posil tolik netrápí, i když kvalitnímu útočníkovi za přijatelnou cenu by se asi nikdo nebránil. Dost dobře se dá pracovat s tím co máme a dále vylepšit souhru. Přál bych si, aby Mick pokračoval v tom, co předvedl proti Boleslavi. Popravdě řečeno, velmi se mi líbil už v odvetě proti Apoelu (dostal se k mnoha zakončením hlavou!), ale efektivita byla tradičně slabší.

      • Re: Slavia chtěla Boakyeho, který zářil proti Spartě. Z přestupu ale sešlo

        Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 01.09.2017 12:32 |  
        4 2

        Všichni si myslí, že jediná role útočníka je dávat góly, ale to, že například proti Boleslavi byl van Buren častěji ve hře (kontakt s míčem) v prvním poločase než Danny nebo Hušbauer, tak toho si nikdo nevšimne. Kdyby byl v útoku Mešanovič, tak bude mít sotva třetinu kontaktů s míčem oproti van Burenovi...

        • Re: Slavia chtěla Boakyeho, který zářil proti Spartě. Z přestupu ale sešlo

          afro     před 7 lety 01.09.2017 13:03 |  
          2 0

          Významně souhlasím. :-) I když si myslím, že jsi to trochu zejména s tím porovnáním s MvB/JH10 přehnal...

          • Re: Slavia chtěla Boakyeho, který zářil proti Spartě. Z přestupu ale sešlo

            Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 01.09.2017 13:16 |  
            0 0

            Pokud se to někoho dotklo, tak doporučuji zhlédnout první poločas a dá mi člověk za pravdu... nejsou to žádné nepodložené fakta, ale pravda. Kdyby nehrál Hušbauer, ale Altintop nebo Alvir se stejným počtem dotyků míče jako Hušbauer, tak bych tam napsal Altintopa nebo Alvira... proti Hušbauerovi nic nemám.

            • Re: Slavia chtěla Boakyeho, který zářil proti Spartě. Z přestupu ale sešlo

              afro     před 7 lety 01.09.2017 13:19 |  
              0 0

              Ale vůbec nedotklo, jen mi to přišlo jako přehnané tvrzení z podstaty pozic obou hráčů. Zápas se mi líbil, ale znovu se na něj dívat nebudu. ;-)

              • Re: Slavia chtěla Boakyeho, který zářil proti Spartě. Z přestupu ale sešlo

                Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 01.09.2017 13:25 |  
                2 0

                No právě... útočník byl více ve hře než ofenzivní záložník. Mě se styl, který hraje van Buren líbí... jsem rád, že je útočník ve hře a nečeká jako například Mešanovič na hranici offside.

                • Re: Slavia chtěla Boakyeho, který zářil proti Spartě. Z přestupu ale sešlo

                  bongor     před 7 lety 01.09.2017 19:20 |  
                  0 0

                  To je otázka stylu hry.Třeba takový van Niestelroy,ten byl na hraně ofsajdu celý zápas.Jednou jsem se na něj díval a pořád jsem si říkal"tohle má bejt ten zabiják?"A najednou se ve druhé půli dostal dvakrát k míči a 2-0.

                  • Re: Slavia chtěla Boakyeho, který zářil proti Spartě. Z přestupu ale sešlo

                    Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 01.09.2017 19:37 |  
                    0 0

                    Neříkám, že je to špatně nebo dobře. Řekl jsem, že se mi líbí styl van Burena. Ale zda tam hraje hráč na hranici offside nebo pomáhá záloze, tak dle toho se musí upravit i styl zálohy, jelikož jim tam jeden hráč bude scházet(pokud útočník bude na hraně offside).

  7. Re: Slavia chtěla Boakyeho, který zářil proti Spartě. Z přestupu ale sešlo

    Sracken     před 7 lety 01.09.2017 11:49 |  
    2 1

    Začal předprodej na derby, kdo chce, ať kupuje, aby potom nebyli lidé zklamaní, že lístky již nejsou.

  8. Re: Slavia chtěla Boakyeho, který zářil proti Spartě. Z přestupu ale sešlo

    Ondráš     před 7 lety 01.09.2017 11:58 |  
    0 0

    Teď už můžeme koupit jen hráče z české ligy, nebo to z ciziny ještě jde? V těch termínech už mám fakt chaos..

    • Re: Slavia chtěla Boakyeho, který zářil proti Spartě. Z přestupu ale sešlo

      Robinator     před 7 lety 01.09.2017 12:01 |  
      1 1

      z ciziny už k nám nikdo kvalitní nejspíš nepůjde, protože by nemohl hrát EL, soupiska se měla aktualizovat dnes

    • Re: Slavia chtěla Boakyeho, který zářil proti Spartě. Z přestupu ale sešlo

      mike-k (přítel SN)     před 7 lety 01.09.2017 12:29 |  
      0 0

      Do 8.9. muze jit k nam kdokoliv, ale dnes do 24,00 je uzaverka soupisek pro EL. Takze treba se jeste neco podari.

      • Re: Slavia chtěla Boakyeho, který zářil proti Spartě. Z přestupu ale sešlo

        Ondráš     před 7 lety 01.09.2017 12:45 |  
        0 0

        Díky za info!

      • Re: Slavia chtěla Boakyeho, který zářil proti Spartě. Z přestupu ale sešlo

        smely (přítel SN)     před 7 lety 01.09.2017 13:09 |  
        0 0

        nebyla nahodou uzaverka pro EL dnes v poledne ?

        • Re: Slavia chtěla Boakyeho, který zářil proti Spartě. Z přestupu ale sešlo

          mike-k (přítel SN)     před 7 lety 01.09.2017 13:27 |  
          0 0

          Nn, taky jsem si myslel, ale koukal jsem do oficialniho dokumentu Uefy a do 24,00

          • Re: Slavia chtěla Boakyeho, který zářil proti Spartě. Z přestupu ale sešlo

            smely (přítel SN)     před 7 lety 01.09.2017 13:29 |  
            0 0

            ok, diky

  9. Re: Slavia chtěla Boakyeho, který zářil proti Spartě. Z přestupu ale sešlo

    afro     před 7 lety 01.09.2017 12:00 |  
    8 1

    Osobně nechápu, kde někteří z nás berou tu jistotu, že by mu to u nás zaručeně "střílelo". Viděli jsme ho možná ve dvou zápasech proti bídný Spartě a víme, že se mu střelecky daří v srbské Super lize, kde je kvalita drtivé většiny týmů dost slabá a letos v EL v předkolech. Předtím žádnou velkou díru do světa neudělal a spíše paběrkoval, i když možná namítnete, že byl poměrně mladý. A za tu sumu, co údajně CZB požadovala by to bylo docela riziko.

    https://www.transfermarkt.com/richmond-boakye/leistungsdatendetails/spieler/119213

    • Re: Slavia chtěla Boakyeho, který zářil proti Spartě. Z přestupu ale sešlo

      Jachym     před 7 lety 01.09.2017 12:14 |  
      5 3

      Ale o to vehementněji by ho hnali pryč, kdyby se mu nedařilo a mluvili by o nesmyslné investici a bídné úrovni srbské ligy... Příklady z nedávné minulosti netřeba opakovat:-)

      • Re: Slavia chtěla Boakyeho, který zářil proti Spartě. Z přestupu ale sešlo

        o-cab     před 7 lety 01.09.2017 12:33 |  
        7 4

        jak muze vubec nekdo porovnavat tohohle hrace s ginem je mimo moje chapani. ten rozdil je presne v tom, ze i kdyz jsme ho videli pouze v par zapasech, tak jsme ho videli - nam vytrel zraky a se spatrickou si vytrel prdel. gino nebyl schopny za nekolik mesicu obejit jedinyho hrace.

        je mlady, v italii i ve spanelsku sbiral pouze minuty, jeho karieru lze realne hodnotit pouze tim, ze ho v 19i koupil juventus a v serii i v la lize i v tomto veku uspesne zasahoval do zapasu. kdyby byl takovy talent, ze uz od tech 19-20i rozhoduje zapasy, tak jeho jmeno vubec v spojeni se slavii nepada. ted je mu 24, je evidentne tak kvalitni aby nam pri dobre konstelaci vyznamne pomohl k titulu a tedy do lm.

        100m za takoveho utocnika neni tolik kdyz na konci sezony ceka pul miliardy za evropu a dalsi stamiliony za prodej hracu. pokud mohl obezni barak odchazet po vydarene pulsezone za 80-90m, pokud mohl tvrdik nabizet 80m za krmencika, tak nedat 100m za tohoto reprezentanta ghany ja proste vidim jako hloupost, zvlaste kdyz jsme v utoku impotentni. i kdyby od nas odchazel za stejnych 100m nebo uz nikdy neodesel, se jeho sportovni prinos zaplati.

        • Re: Slavia chtěla Boakyeho, který zářil proti Spartě. Z přestupu ale sešlo

          Jachym     před 7 lety 01.09.2017 12:40 |  
          4 1

          Chce to od tebe trochu více představivosti a větší otevřenost:-) Van Kessel také skolil (byť v přátelském zápase) Spartu, šly na něj dobré reference, povedla se mu předchozí sezóna, "všichni" ho chtěli a také stál na naše poměry majlant, je stejný ročník (dokonce o něco mladší) než Boakye...

          • Re: Slavia chtěla Boakyeho, který zářil proti Spartě. Z přestupu ale sešlo

            o-cab     před 7 lety 01.09.2017 12:45 |  
            1 1

            ja bych to stejne popral tobe:) gino ani neumel zpracovat balon, tento chlapec si s balonem na noze hral s celym tymem sparty od zalohy az po brankare. tohle je proste zcela scestne srovnani

            • Re: Slavia chtěla Boakyeho, který zářil proti Spartě. Z přestupu ale sešlo

              Jachym     před 7 lety 01.09.2017 12:49 |  
              2 0

              Však to je elementární slušnost opětovat přání:-) Nicméně Gino dával góly, což se od útočníka primárně chce a vlastně se vyplatil, když nám zachránil při debutu s Tallinem Evropu. Stále si myslím, že to úplné kopyto není a ty góly by dával, ale třeba ve Zlíně. Na druhé straně opravdu tak kvalitní hráč v poli to nebyl, aby se mu tým herně přizpůsoboval.

              • Re: Slavia chtěla Boakyeho, který zářil proti Spartě. Z přestupu ale sešlo

                Virgil1956     před 7 lety 01.09.2017 13:12 |  
                12 0

                O Ginovi se toho napsalo hodně a pravda je jako vždy někde uprostřed. Už když přicházel ze Slováče, četl jsem článek slovenského novináře, kde psal jasně: nečekejte od Gina kličky, nečekejte od něj hru jeden na jednoho, Gino je prostě střelec a má výborný výběr místa v šestnáctce, tam může mužstvu prospět. A co jsme udělali my? Postavili jsme ho na post pravého záložníka, který by měl umět jeden na jednoho a měl by mít vytříbenou techniku. A mantra o tom, že hráč musí být dobrý na každém postu je nesmysl. Kdyby takového Gerda Mullera koupil Bayern a postavil ho na křídlo, tak ho po pěti zápasech vyhodí jako neschopné kopyto. A je to nejlepší německý střelec historie. Kličku neuměl, v poli nepřihrál, ale v pokutovém území byl král. Ne že bych chtěl proboha porovnávat Gerda s Ginem, je to jen příměr :)

                • Re: Slavia chtěla Boakyeho, který zářil proti Spartě. Z přestupu ale sešlo

                  Jachym     před 7 lety 01.09.2017 13:17 |  
                  3 0

                  Jak psal často v e-mailu můj bývalý šéf: DRS. Znamenalo to Děkuji, rozumím, souhlasím :-)

        • Re: Slavia chtěla Boakyeho, který zářil proti Spartě. Z přestupu ale sešlo

          malan (přítel SN)     před 7 lety 01.09.2017 12:43 |  
          4 0

          Chtěl bych být obézní jako Barák :D

          • Re: Slavia chtěla Boakyeho, který zářil proti Spartě. Z přestupu ale sešlo

            o-cab     před 7 lety 01.09.2017 12:47 |  
            2 2

            tak ke konci jara po podpisu udine se plazil po hristi (mimojine kvuli zjevne nadvaze) a na stadionu se na nej piskalo :P v tom zas tolik ironie nebylo

        • Re: Slavia chtěla Boakyeho, který zářil proti Spartě. Z přestupu ale sešlo

          Robinator     před 7 lety 01.09.2017 12:51 |  
          3 4

          Víš v čem je problém..že ho tady většina ani neviděla..a nebo jo a nezamerila se vůbec na jeho práci s micem,rychost a pohyb..jinak by vůbec nikdo nemohl psát že gvk dal taky gól Spartě a podobny blbosti..ten kluk má nesporný talent a že to někdo nevidí je jeho chyba..a dobry postřeh z Krmencikem!!

  10. Re: Slavia chtěla Boakyeho, který zářil proti Spartě. Z přestupu ale sešlo

    Maty22     před 7 lety 01.09.2017 12:27 |  
    3 2

    My teď hlavně potřebujem všechny 3 hroťáky zdravý a 2 v top formě.
    To bohužel zatím nemáme, ale věřím, že mít budeme.

    Malinko čuju, že by mohl ještě proběhnout pokus vyměnit Mešiho za Chorýho.
    Meši podle mě neni stavěnej pro hru na jeden hrot. To je hráč na 4-4-2.
    Jinak nelituju, že nikdo nepřišel, ale je to podmíněno zdravím a formou našich. Že to uměj přece už víme.

  11. Re: Slavia chtěla Boakyeho, který zářil proti Spartě. Z přestupu ale sešlo

    ctute     před 7 lety 01.09.2017 12:45 |  
    0 22

    Tak nějak mně připadá že děláme letos v létě přestupy snad ještě chaotičtěji než Sparta, nejen že tým nemá TOP formu, ale postupným stále doplňováním kádru v průběhu soutěží a zbytečnou pak rotací hráčů, jsme si utrhli málem ostudu v předkolech LM a v lize ztráta na Plzeň..také není zrovna výkladní skříní.

    • Re: Slavia chtěla Boakyeho, který zářil proti Spartě. Z přestupu ale sešlo

      Virgil1956     před 7 lety 01.09.2017 12:52 |  
      6 0

      Nevím, co je na tom chaotického. Prostě se hledá útočník, když jedno jméno nevyjde, kontaktuje se další na seznamu. Tyto nákupy (byť se nedotáhnou z různých příčin) mají hlavu a patu. Dnes přestupuje "na poslední chvíli" zhruba 500 hráčů v celé Evropě. Všechny kluby se tedy chovají chaoticky?

    • Re: Slavia chtěla Boakyeho, který zářil proti Spartě. Z přestupu ale sešlo

      Ondráš     před 7 lety 01.09.2017 12:52 |  
      4 0

      Pravda, zatím to moc válec není..ale myslím, že hodně napoví derby. To bude snad nejdůležitejší derby, co pamatuju. Ukáže, čí cesta je správná, jestli naše, nebo jejich. Pokud to nezvládnem, tak to Rumuny dost nakopne. Pokud vyhrajeme, tak u nich nastane asi velkej třesk a my budeme mít trochu klid na práci..ale nějak se na to derby netěším, ostatně jako vždycky, nemám tenhle zápas vůbec rád:)

      • Re: Slavia chtěla Boakyeho, který zářil proti Spartě. Z přestupu ale sešlo

        iwanowicz     před 7 lety 01.09.2017 12:56 |  
        2 0

        Jeden zapas nerozhoduje o tom jestli nastoupena cesta je spravna. Hodnotit to muzeme zodpovedne nejdriv o zimni pauze.

        • Re: Slavia chtěla Boakyeho, který zářil proti Spartě. Z přestupu ale sešlo

          Ondráš     před 7 lety 01.09.2017 13:00 |  
          1 0

          No hodně napoví..zejména podle předvedené hry obou týmů..a o významu tohoto zápasu pro další vývoj v obou klubech netřeba diskutovat..

      • Re: Slavia chtěla Boakyeho, který zářil proti Spartě. Z přestupu ale sešlo

        Fulham     před 7 lety 01.09.2017 13:13 |  
        4 0

        jestli porazíme MTA i Astanu , tak je mi celkem u prdky že rudejm dáme upachtěnejch 3-0...a je to někam nakopne.

      • Re: Slavia chtěla Boakyeho, který zářil proti Spartě. Z přestupu ale sešlo

        o-cab     před 7 lety 01.09.2017 13:29 |  
        2 0

        je to pripadne nakopne tak ze tyden nato dostanou trojku doma od teplic))

    • Re: Slavia chtěla Boakyeho, který zářil proti Spartě. Z přestupu ale sešlo

      Fulham     před 7 lety 01.09.2017 13:08 |  
      3 0

      Ano! Potřebujeme dobrou angažovanou satiru!! Pojmenovat problém !!! Takže se nebojme říci co nám chybí! No - Růžena.... přeci:-))

      • Re: Slavia chtěla Boakyeho, který zářil proti Spartě. Z přestupu ale sešlo

        bongor     před 7 lety 01.09.2017 19:45 |  
        0 0

        Tak mně zrovna Růžena nechybí.Je to naše mainská mývalí kočka a je skvělá-Ovšem všechno musí jít podle ní.
        Když si zamane,přijde ke mně, zabaví mi postel a musím ji drbat pod krkem a jít si lehnout jinam.Když si ale zamane,tak ji pohladím a můžu jít do lékárničky omýt si zakrvácenou ruku.Holt není Růžena jako Růžena.

    • Re: Slavia chtěla Boakyeho, který zářil proti Spartě. Z přestupu ale sešlo

      sTizz (přítel SN)     před 7 lety 01.09.2017 13:30 |  
      1 1

      Super blog?,uz posledne jsem si ho procetl a pobavil se:)

  12. Re: Slavia chtěla Boakyeho, který zářil proti Spartě. Z přestupu ale sešlo

    lukas8 (admin)     před 7 lety 01.09.2017 13:11 |  
    4 0

    JT oznámil, že na hostování s opcí přichází Tomáš Necid.

  13. Re: Slavia chtěla Boakyeho, který zářil proti Spartě. Z přestupu ale sešlo

    smely (přítel SN)     před 7 lety 01.09.2017 13:12 |  
    9 0

    JT na twitteru prave potvrdil prichod Necky na hostovani...#utocnik

    • Re: Slavia chtěla Boakyeho, který zářil proti Spartě. Z přestupu ale sešlo

      Fulham     před 7 lety 01.09.2017 13:15 |  
      5 1

      Já to věděl !!! Sláva volejme !!!:-)))

          • Re: Slavia chtěla Boakyeho, který zářil proti Spartě. Z přestupu ale sešlo

            smely (přítel SN)     před 7 lety 01.09.2017 13:22 |  
            2 0

            polstinu :-)), to je po nasem, voe :-) : takze prej @Necka7 .... toz vitaj ty kluku jeden usata

            • Re: Slavia chtěla Boakyeho, který zářil proti Spartě. Z přestupu ale sešlo

              smely (přítel SN)     před 7 lety 01.09.2017 13:24 |  
              0 0

              1:31 AM - 22 Aug 2017

            • Re: Slavia chtěla Boakyeho, který zářil proti Spartě. Z přestupu ale sešlo

              Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 01.09.2017 13:31 |  
              1 1

              Neboj... já ti rozuměl, ale když jsem tam viděl polštinu (kde naposledy Necid působil), tak mi to nedalo, abych to tady nedal. Proto i toho smajlíka jsem dal na úplný závěr komentáře, že to nemyslím vážně.

              • Re: Slavia chtěla Boakyeho, který zářil proti Spartě. Z přestupu ale sešlo

                smely (přítel SN)     před 7 lety 01.09.2017 13:35 |  
                1 0

                sak jasneee.....ja ted jen cekam, kdy mi to Tomik volajkuje, kdyz uz ted muze :-)

    • Re: Slavia chtěla Boakyeho, který zářil proti Spartě. Z přestupu ale sešlo

      sasky     před 7 lety 01.09.2017 13:47 |  
      2 0

      Popravdě jsem z toho řekněme rozpolcen. Strašně bych Neckovi přál střelecké zmrtvýchvstání a tím samozřejmě pomoc Slavii, ale vůbec tomu nevěřím. A budu hrozně rád, když se budu mýlit.

  14. Re: Slavia chtěla Boakyeho, který zářil proti Spartě. Z přestupu ale sešlo

    mtebow9     před 7 lety 01.09.2017 13:12 |  
    9 0

    Tomáš Necid se vrací domů!

  15. Re: Slavia chtěla Boakyeho, který zářil proti Spartě. Z přestupu ale sešlo

    SKSVenca     před 7 lety 01.09.2017 13:14 |  
    8 0

    Necka se vrací!

  16. Re: Slavia chtěla Boakyeho, který zářil proti Spartě. Z přestupu ale sešlo

    qwertz0099     před 7 lety 01.09.2017 13:20 |  
    6 0

    Necka, vitej! Navic se vyplnila moje "dopolední předpověď". :)

  17. Utok

    sTizz (přítel SN)     před 7 lety 01.09.2017 13:24 |  
    3 4

    Utok Necid-Skoda na dobyvani a MvB na defenzivnejsi zapasy,super! :)

  18. Re: Slavia chtěla Boakyeho, který zářil proti Spartě. Z přestupu ale sešlo

    Ondráš     před 7 lety 01.09.2017 13:30 |  
    3 11

    Necid?? Bože, štípněte mě někdo, že špatně nečtu!:(

    • Re: Slavia chtěla Boakyeho, který zářil proti Spartě. Z přestupu ale sešlo

      Zane     před 7 lety 01.09.2017 13:32 |  
      4 18

      Bohuzel to vypada, ze to je pravda. Z tohohle teda fakt radost nemam. Myslim, ze ani pro nas ani pro Tomase to neni dobre.

      • Re: Slavia chtěla Boakyeho, který zářil proti Spartě. Z přestupu ale sešlo

        Ondráš     před 7 lety 01.09.2017 13:34 |  
        5 9

        Evidentně znouzecnost, když ostatní padlo..já chci zrychlit naši hru, ne ji ještě víc zpomalit:/

    • Re: Slavia chtěla Boakyeho, který zářil proti Spartě. Z přestupu ale sešlo

      Robinator     před 7 lety 01.09.2017 13:42 |  
      3 14

      Opravdu by mě zajímalo na základě čeho ho naše vedeni privadi..jestli je to pokus-omyl, nebo co? kdyža pominu to, že je slávista...

      • Re: Slavia chtěla Boakyeho, který zářil proti Spartě. Z přestupu ale sešlo

        Ondráš     před 7 lety 01.09.2017 13:54 |  
        3 11

        "slávistické srdíčko" viz twitter JT..ty vole to bych blil, komu se chce těmi populistickými prohlášeními jako zavděčit?? Ještě před časem tam psal, že je jeho příchod vyloučen..

  19. Re: Slavia chtěla Boakyeho, který zářil proti Spartě. Z přestupu ale sešlo

    daadyy     před 7 lety 01.09.2017 13:38 |  
    4 16

    Z přestupu bombarďáka z Balkánu bohužel sešlo a tak se nám vrací vyčpělý odchovanec, který lepší nabídku nesehnal :/ Necid se mi líbil, když mu bylo cca 20, když to byl dravý útočník. Bohužel s věkem šly jeho přednosti dolů.

    • Re: Slavia chtěla Boakyeho, který zářil proti Spartě. Z přestupu ale sešlo

      Ondráš     před 7 lety 01.09.2017 13:42 |  
      3 18

      Tohle je teprve prohra..ne to, že nepřišel Boakye..

    • Re: Slavia chtěla Boakyeho, který zářil proti Spartě. Z přestupu ale sešlo

      chrobak     před 7 lety 01.09.2017 13:43 |  
      3 0

      Uvidíme, snad to nezapomněl. Myslím, že nemáme moc co ztratit. Buď se prosadí nebo neuplatníme opci.

      • Re: Slavia chtěla Boakyeho, který zářil proti Spartě. Z přestupu ale sešlo

        Robinator     před 7 lety 01.09.2017 13:46 |  
        1 9

        Penize nezratime, to je pravda..ale jestli bude hrát jako doposud tak pár bodů ano

        • Re: Slavia chtěla Boakyeho, který zářil proti Spartě. Z přestupu ale sešlo

          Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 01.09.2017 13:47 |  
          0 0

          Pokud ztratíme body, tak ztratíme i peníze.

        • Re: Slavia chtěla Boakyeho, který zářil proti Spartě. Z přestupu ale sešlo

          chrobak     před 7 lety 01.09.2017 13:50 |  
          8 0

          Mám obavy, že většina z těch co jeho případ komentují, ho dlouho neviděla hrát. Já také ne, tak raději počkám. Pokud by se chytil bylo by to supr. Ti co něco uměli to většinou neztratili ani po letech a on zase tak starý snad není.

          • Re: Slavia chtěla Boakyeho, který zářil proti Spartě. Z přestupu ale sešlo

            chrobak     před 7 lety 01.09.2017 13:52 |  
            0 0

            Chtěl jsem napsat příchod ne případ :-). Škoda, že tady nejdou komentáře opravovat.

    • Re: Slavia chtěla Boakyeho, který zářil proti Spartě. Z přestupu ale sešlo

      guyincognito     před 7 lety 01.09.2017 14:08 |  
      6 0

      Už jsem to tady psal, ale znova upozorňuji, že Bombarďák z Balkánu dal za posledních 33 zápasů Serie B 4 góly...

  20. Re: Slavia chtěla Boakyeho, který zářil proti Spartě. Z přestupu ale sešlo

    Akuls     před 7 lety 01.09.2017 14:00 |  
    3 3

    Při současné formě Necida půjde asi jen o rozšíření kádru. Pokud mu ale vydrží zdraví, tak horší než Škoda nebude, spíš čekám, že to bude naopak. Holt mladí a kvalitní útočníci se hledají těžko, je to nedostatkové zboží po celém světě a když se to podaří, tak už stejně stojí velký ranec. Takový maisterstuk, jako se podařil CZ s nákupem do té doby celkem neznámých a spíš průměrných Boakye a Kanga se podaří jen málokdy.

    • Re: Slavia chtěla Boakyeho, který zářil proti Spartě. Z přestupu ale sešlo

      bongor     před 7 lety 01.09.2017 19:56 |  
      5 0

      Co to povídáš,co třeba takový Vašýk Kadlec,to byl trefa do černýho a jak je mladej.A co teprve jeho vliv na kabinu,
      už i Štramák musel pochopit,kdo rozhoduje o personálním složení mužstva.On si naivka myslel,že trenér.Všichni jím,vyhazovaní zůstávají,dnešní sestava sralty proti Vlašimi,ani jeden člověk,co si špagetka v létě přivedl a jak jim to šlo,málem Vlašim porazili!

  21. Re: Slavia chtěla Boakyeho, který zářil proti Spartě. Z přestupu ale sešlo

    Romino     před 7 lety 01.09.2017 14:17 |  
    5 0

    Tak Neckovi přeji brzký návrat formy, pokud už si ji tedy nepřiveze rovnou a když JT tak dbá na slávistické srdce, tak doufám, že bude dávat tolik gólů, že bude brzy kapitánem.

  22. Re: Slavia chtěla Boakyeho, který zářil proti Spartě. Z přestupu ale sešlo

    Jachym     před 7 lety 01.09.2017 14:45 |  
    1 6

    Vskutku zvláštní doba. Tyto věci se oznamují na účtech sociálních sítí členů představenstva a teprve dlouho poté na oficiálních stránkách. Ale můžeme s tím nesouhlasit, můžeme proti tomu protestovat, ale...:-))

    • Re: Slavia chtěla Boakyeho, který zářil proti Spartě. Z přestupu ale sešlo

      afro     před 7 lety 01.09.2017 15:31 |  
      4 0

      Jarda měl zase "lajkovej" deficit, no... :-)

      • Re: Slavia chtěla Boakyeho, který zářil proti Spartě. Z přestupu ale sešlo

        Jachym     před 7 lety 01.09.2017 15:56 |  
        0 1

        To je sice smutný, že mu chcípla Lajka, ale snad není problém pořídit si náhradního čoklíka... :-))

  23. Re: Slavia chtěla Boakyeho, který zářil proti Spartě. Z přestupu ale sešlo

    sasky     před 7 lety 01.09.2017 18:20 |  
    11 0

    Dát 100+ mega za chlapa, kterému se daří rok a půl v srbské lize je nesmysl a když ne přímo nesmysl, tak risk jako prase. Že sparta dala 80 za chlapa, který se prosadil jen v Izraeli je jejich věc, ale jsem rád, že vedení Slavie má rozum. A těm co se to nelíbí bych jenom vzkázal - představte si, jak by fungovala Slavia pod vedením Šimáněho. To už byste na takovéhle přestupy mohli rovnou zapomenout. Pozn. nehodnotím, pouze konstatuji.

    • Re: Slavia chtěla Boakyeho, který zářil proti Spartě. Z přestupu ale sešlo

      Jachym     před 7 lety 01.09.2017 19:30 |  
      3 0

      Byl by to nesmysl a prasečí risk zároveň. A vize Šimáněho byl nereálný projekt a la Ajax, který prostě v našich podmínkách nemůžeme napodobit a kromě Jarolíma zejména příchod Horníka, což nevím jak by tady někteří vydýchávali...:-))