Slavia údajně usiluje o příchod Richmonda Boakyeho
Slavia se podle Aktuálně.cz zajímá o útočníka CZ Bělehrad Richmonda Boakyeho, který v předkole pomohl dvěma góly vyřadit Spartu. Ve většině Evropy dnešním dnem končí přestupové období a zítra je uzávěrka soupisek pro Evropskou ligu.
Komentáře (103)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Slavia údajně usiluje o příchod Richmonda Boakyeho
Robinator před 7 lety 31.08.2017 10:40 |prosím prosím ať se to povede. to by byla fakt bomba!! je to perfektní útočník
Re: Slavia údajně usiluje o příchod Richmonda Boakyeho
Sváťa před 7 lety 31.08.2017 10:40 |tohle je obrovská škoda...
Re: Slavia údajně usiluje o příchod Richmonda Boakyeho
vojta před 7 lety 31.08.2017 10:42 |snad to neni klasickej scouting typu "videli jsme ho v jednom zapase proti ceskymu tymu a libil se nam"... v belehrade mu to sice strili, ale predim za rok a pul ve druhy italsky lize 4 goly
Re: Slavia údajně usiluje o příchod Richmonda Boakyeho
Vulturesman (přítel SN) před 7 lety 31.08.2017 14:09 |Presne toho se take bojim.
Re: Slavia údajně usiluje o příchod Richmonda Boakyeho
Voitechus před 7 lety 31.08.2017 10:43 |Někdo tu dříve psal, že je podepsány francouzský či africký hráč. A jedna z věcí byla že zapsal svoje 2 děti do školy. Nevíte jestli uz má Richmond nějaké??:D
Re: Slavia údajně usiluje o příchod Richmonda Boakyeho
Jakubisko před 7 lety 31.08.2017 11:12 |To nevím, nicméně je z Ghany, která je anglofonní. :)
Re: Slavia údajně usiluje o příchod Richmonda Boakyeho
Jarda66 před 7 lety 31.08.2017 10:44 |Útočník by to byl jak víno, o tom žádná... Ale nastává problém, že je to další, už 8.!!! hráč, který je mimo EU. Když odpočítám Minazova se Ščukem, pořád jich tam máme 6. Čili jeho případné angažování by stálo místo pravděpodobně Murise. Deli, MNN, Rotan, Sobol jsou pravděpodobně jasný, že se o místo bát moc nemusej...
Uvidíme, každopádně musíme věřit vedení, že si s tím nějak poradí.
Re: Slavia údajně usiluje o příchod Richmonda Boakyeho
Sváťa před 7 lety 31.08.2017 10:48 |však Muris už nám několikrát dokázal že sám v útoku hrát prostě nemůže,nemá na to...tak by holt musel z kola ven...a co si budem i Buren má teď větší formu a my nemáme čas na to čekat až se třeba za půl roku Muris chytí
Re: Slavia údajně usiluje o příchod Richmonda Boakyeho
Robinator před 7 lety 31.08.2017 10:53 |Jestli půjde Muris z kola ven, tak mě to mrzet nebude, letos je zatím z našim cizinců nejslabší..Boakyeho jsem viděl ve 3 zápasech a fakt se mi líbí..navíc má ideální věk..a s míčem to fakt umí
Re: Slavia údajně usiluje o příchod Richmonda Boakyeho
Radek097 (přítel SN) před 7 lety 31.08.2017 11:05 |Možná už vedení také myslí trochu dopředu, jelikož Deli nejspíš Slavii opustí v zimě(klauzule), tak by byl počet o jednoho nižší a Ngadeu potřebuje ''svého'' hráče v týmu(mikrosvět)... a to by Boakye mohl splňovat a rovněž by Boakye mohl přinést kvalitu.
Re: Slavia údajně usiluje o příchod Richmonda Boakyeho
Steve2924 (přítel SN) před 7 lety 31.08.2017 11:31 |Pravděpodobnost, že budeme potřebovat mít k zápasu nominovaného jak Bokaye tak Murise je malá.
Buď jeden nebo druhý, takže v tom problém nevidím. Navíc myslím, že Muris bude brzy na odchodu.
Re: Slavia údajně usiluje o příchod Richmonda Boakyeho
Jachym před 7 lety 31.08.2017 11:43 |Já v tom až takový problém nevidím. Tak by prostě na konkrétní zápas někteří z nich nebyli nominovaní. Stejně jako není nominován třetí brankář, který je jinak součástí kádru.
Re: Slavia údajně usiluje o příchod Richmonda Boakyeho
Radek097 (přítel SN) před 7 lety 31.08.2017 12:27 |Nominace 25-ti členného kádru se dělá pro celou skupinovou fázi. Není to tak, že po každém odehraném kole můžeš nominovat jiných 25 hráčů. To se bude týkat až jarní části, kdy po každém odehraném kole (dvojzápase) můžeš nominaci upravit.
Re: Slavia údajně usiluje o příchod Richmonda Boakyeho
Heretic (přítel SN) před 7 lety 31.08.2017 12:42 |Ale v 25-ti členné nominaci na EL není nic o národnostech a EU. 5 cizinců mimo EU je pravidlo pro HET ligu.
Re: Slavia údajně usiluje o příchod Richmonda Boakyeho
Radek097 (přítel SN) před 7 lety 31.08.2017 12:54 |Špatně jsem pochopil Jachyma... moje chyba.
Re: Slavia údajně usiluje o příchod Richmonda Boakyeho
Alanor (admin) před 7 lety 31.08.2017 10:50 |Jinak k přestupům v poslední den - odchovanec Jankto má prý zamířit do AC Milán! To by byla velká pecka! Vzhledem k ambicím týmu možná i větší než Schick do AS Řím. Kam se hrabe Krejčí, který momentálně trůní na lavičce v Boloni a o jehož každém uprdnutí minulý podzim informoval Sport, přičemž Jakuba dost přehlížel.
Re: Slavia údajně usiluje o příchod Richmonda Boakyeho
Ferguss před 7 lety 31.08.2017 10:58 |To by nám měla pravděpodobně kápnout i nějaká pětka za výchovné.
Re: Slavia údajně usiluje o příchod Richmonda Boakyeho
Kara (přítel SN) před 7 lety 31.08.2017 11:41 |Skoro bych si tipla, že kdyby to nevyšlo teď, tak třeba v zimě už ano. Každopádně by to byla velká paráda :)
Re: Slavia údajně usiluje o příchod Richmonda Boakyeho
Jachym před 7 lety 31.08.2017 11:56 |No, já mu to moc přeji (koneckonců stejně tak i Schickovi), jen se trochu bojím, že jsou to pro ně docela velká sousta. Nemyslím si, že by v současné době měl nějaký český hráč výkonnost pro top klub v Evropě, samozřejmě s výjimkou nestora Čecha. Schick měl dobrou sezónu v průměrném italském klubu, ale třeba v repre mě zatím nijak nepřesvědčil. Pokud by měli v těchto velkoklubech vysedávat na lavičce nebo na tribuně, byla by to velká ztráta i pro reprezentaci.
Re: Slavia údajně usiluje o příchod Richmonda Boakyeho
bububu (přítel SN) před 7 lety 31.08.2017 12:02 |Schick je neskutečný talent, o čemž svědčí mimojiné zájem těch nejlepších klubů. AS Řím je podle mého ideální varianta - o třídu někde jinde než Sampdoria, ale podstatně větší šance se prosadit než v Juventusu, který už je naprostý světový top klub. To naopak v žádném případě není v současnosti AC Milán, takže ani v tom bych neviděl problém.
Důležité je sebevědomí hráče. Myslím, že oba ho prokázali dostatek už jen tím, že šli ve velmi mladém věku do Seria A z Bohemky, resp. juniorky Slavie. Vůbec se nebojím, že by se oba neprosadili, působí jako vyloženě vítězné typy.
Re: Slavia údajně usiluje o příchod Richmonda Boakyeho
Jachym před 7 lety 31.08.2017 12:09 |Já budu oběma fandit a rozhodně nechci jeho (jejich) talent snižovat. Přesto si myslím, že ten humbuk a vyšponovaná cena za Schicka jsou přehnané. Když si představím, že stál více než svého času Batistuta, a to byl šutér a fotbalista úplně jiné kategorie při vší úctě k Schickovi... I když samozřejmě vím, že ceny šly od té doby nahoru a navíc byznys a marketing hrají ještě větší roli než tenkrát. Jinak AC je pořád top značkou z hlediska prestiže.
Re: Slavia údajně usiluje o příchod Richmonda Boakyeho
Robinator před 7 lety 31.08.2017 12:11 |žádný klub ti nedá jen tak 1 miliardu za hráče, zas takový idioti nejsou, že z něho udělali nejdražšího hráče..Schick může být jednou jako Lewandowski apod., jeden z nejlepších útočníků na světě.. má proto všechny předpoklady, rychlost, techniku, střelu, výběr místa, zakončení..atd..
Re: Slavia údajně usiluje o příchod Richmonda Boakyeho
bububu (přítel SN) před 7 lety 31.08.2017 14:17 |V dnešních relacích, kdy dá Barcelona za dvacetiletého Dembeleho i s bonusy 135 milionů liber, mi to přijde jako naprosto adekvátní suma.
Fotbal je už někde jinde. Můžeme o tom vést spory, můžeme s tím nesouhlasit, ale to je tak všechno, co se proti tomu dá dělat.
Re: Slavia údajně usiluje o příchod Richmonda Boakyeho
Kmotr (přítel SN) před 7 lety 31.08.2017 16:46 |Ono je spis treba se na to podivat ze stranky predchozich prestupu. Do Dortmundu prisel za 13 mega euro. Takze fotbal je v urcite vrtsve nekde jinde ale v te nasi si myslim,ze tohle neni pro nas idealni. Chapu ze v Barcelone nemaji cas davat sanci vsem a klidne si koupi nekoho provereneho se stonasobnou prirazkou. Ale jsme my v evropskem meritku,mimo hlavni petkum,takovym tymem? Radsi budu jako Dortmund a hledat tyhle kluky jeste predtim nez vyleti,nez je pak kupovat za ranec.
Re: Slavia údajně usiluje o příchod Richmonda Boakyeho
bububu (přítel SN) před 7 lety 31.08.2017 17:15 |Naprosto souhlasím, ale tady nebyla řeč o Slavii, nýbrž o AS Řím a Schickovi.
Re: Slavia údajně usiluje o příchod Richmonda Boakyeho
Kmotr (přítel SN) před 7 lety 31.08.2017 17:29 |Omlouvam se asi nejakej blackout a bral jsem to jako debatu o Bokayiovi :)
Re: Slavia údajně usiluje o příchod Richmonda Boakyeho
Kara (přítel SN) před 7 lety 31.08.2017 12:05 |Pochybuju, že by zrovna kluby jako Řím nebo AC kupovali zrovna tyhle dva jen proto, aby je posadili na lavičku. Ve fotbale jde přece o víc, než jen o momentální individuální kvalitu, ale taky o souhru celého týmu, která je může táhnout nahoru, o touhu se zlepšovat, o kvalitě tréninků, která může dostat z hráčů zase o kousek víc. Konečně máme zase hráče, kteří se mohou prosadit v top ligách a je myslím, že je třeba se z toho těšit a ne se bát, co se stane, když to nevyjde...
Re: Slavia údajně usiluje o příchod Richmonda Boakyeho
Jachym před 7 lety 31.08.2017 12:20 |Tak v naší analogii jsme ani my nekupovali Alvira, Ščuka atd., aby vysedávali na lavičce či na tribuně, ale místo nemá pochopitelně garantováno nikdo. Tréninky s nejlepšími jsou sice fajn, ale herní praxe je ještě důležitější. Takový Kalas z Chelsea sice také trénoval s nejlepšími, ale v A-týmu nedostal pořádně čuchnout a potácí se po hostováních, nyní v nižší soutěži. Uživateli Fulhamovi se omlouvám :-)
Re: Slavia údajně usiluje o příchod Richmonda Boakyeho
Kara (přítel SN) před 7 lety 31.08.2017 12:28 |Ta analogie nefunguje, protože my zatím ještě nejsme AC Milán nebo AS Řím, a Alvir není hráč, kterého chtěl Juventus...souhlasím s tím, že herní praxe je důležitá, ale právě proto jsem taky psala o dalších aspektech a zároveň, že to není jen o individuální kvalitě. Zároveň ale ani analogie s Kalasem tak úplně nefunguje, protože je přece jen něco jiného, když člověk kupuje nadějnou mládež a pak hráče, který už je dospělý a v té dané lize hraje (a tím pádem je zřejmé, jak mu ta liga jako taková sedí nebo nesedí). Byť já být jím, tak už dávno z Chelsea odejdu někam, kde budu mít jistější místo a nebudu pendlovat po hostováních.
Re: Slavia údajně usiluje o příchod Richmonda Boakyeho
Jachym před 7 lety 31.08.2017 12:41 |Ta analogie funguje naprosto stejně pouze s tím rozdílem, že ceny (stejně jako kvalita ligové soutěže) jsou úplně někde jinde a Alvira nechtěli top kluby v Itálii, ale třeba (možná?) v Chorvatsku nebo na Slovinsku. A proto, kdyby se třeba Schick nebo Jankto neprosadili, šli by na hostování do kvalitnějšího klubu než třeba Tecl do Jablonce. Totéž se např. přihodilo rovněž velkému talentu Kozákovi v Laziu.
Jinak s tím Kalasem a Chelsea máš pravdu, tady bych svůj příklad korigoval. V jeho případě opravdu kupovala Chelsea tak trochu "zajíce v pytli" a hodně neobroušený diamant, a hlavně za úplně jiné peníze.
Re: Slavia údajně usiluje o příchod Richmonda Boakyeho
Kara (přítel SN) před 7 lety 31.08.2017 12:21 |Podle bzukotu na italském fotbalovém Twitteru sportovní ředitel Udine potvrdil zájem AC Milán, ale zároveň řekl, že Jankto není na prodej. Zároveň jsem se taky mimochodem dočetla, že Stefan Simić odmítl nabídku ze Série B.
Re: Slavia údajně usiluje o příchod Richmonda Boakyeho
zeleznik2 před 7 lety 31.08.2017 13:27 |Janktovi i Schickovi to přeji. U Jankta mne mrzí brzký prodej za časů Řebíčka a u Schicka nevěřím že se vedle Džeka a spol naplno prosadí. Ta loňská sezóna mohla být jen náhodou..Krejčí no toho Sparta dobře prodala, už bude jen leštit lávku a Spart přesune svůj zájem na Koubka např.
Re: Slavia údajně usiluje o příchod Richmonda Boakyeho
chmelik před 7 lety 31.08.2017 11:36 |vemte k nemu ještě toho Kangu :D
Re: Slavia údajně usiluje o příchod Richmonda Boakyeho
sTizz (přítel SN) před 7 lety 31.08.2017 12:01 |On i ten 3. ,Donald, byl dost dobrej. Tak pristi rok,kdyby prisly neodolatelne nabidky na nase perly,tihle 2 by je mohli nahradit-Donald,Kanga. Boakye prijde uz v zime:)
Re: Slavia údajně usiluje o příchod Richmonda Boakyeho
Kzlo před 7 lety 31.08.2017 11:51 |Nechápu proc se rozhoupali takhle pozde. Uz tu mohl byt nejaky ten tyden
Re: Slavia údajně usiluje o příchod Richmonda Boakyeho
vlk30 (přítel SN) před 7 lety 31.08.2017 12:12 |Tak nějak,tudíž to asi neklapne.
Re: Slavia údajně usiluje o příchod Richmonda Boakyeho
Virgil1956 před 7 lety 31.08.2017 13:30 |To že to novináři vyšťourali teď, neznamená, že právě teď začalo nějaké jednání mezi kluby. Do toho zákulisí nevidíme, tak nemá smysl dlěat nějaké unáhlené závěry.
Re: Slavia údajně usiluje o příchod Richmonda Boakyeho
Kzlo před 7 lety 31.08.2017 11:52 |Jinak v AEK Ateny skoncil Hugo Almeida. By mohl byt zajimavy mikrosvet
Re: Slavia údajně usiluje o příchod Richmonda Boakyeho
ElBrody před 7 lety 31.08.2017 12:09 |Zvláštní, před měsícem se psalo, že ho chtějí Hannover a Hoffenheim za 3 miliony Euro.
Re: Slavia údajně usiluje o příchod Richmonda Boakyeho
Fulham před 7 lety 31.08.2017 12:11 |Budu za blbce , ale - RiBo podepsal CZ Beo v létě (dle Novinek ) a teď by podepsal nám? Za tři týmy v jednom kalendářním roce? Měl jsem za to , že limit je dva.
Re: Slavia údajně usiluje o příchod Richmonda Boakyeho
Kzlo před 7 lety 31.08.2017 12:31 |Uz na jaře za ne hral. Byl tam na hostovani
Re: Slavia údajně usiluje o příchod Richmonda Boakyeho
Fulham před 7 lety 31.08.2017 12:34 |Díky - jsem to povídal s tím blbcem..:-)
Re: Slavia údajně usiluje o příchod Richmonda Boakyeho
schnaubi před 7 lety 31.08.2017 12:35 |Žeby na přání fanoušků? :) Taky se mi líbil
Re: Slavia údajně usiluje o příchod Richmonda Boakyeho
edenian před 7 lety 31.08.2017 13:01 |Kazdymu, ne ?
Re: Slavia údajně usiluje o příchod Richmonda Boakyeho
Ondráš před 7 lety 31.08.2017 15:22 |Na přání fanoušků přišel i GVK..v kolika zápasech jste ho viděli hrát?
Re: Slavia údajně usiluje o příchod Richmonda Boakyeho
Radek097 (přítel SN) před 7 lety 31.08.2017 15:40 |Na přání rovněž odešel, tak kde je problém?
Re: Slavia údajně usiluje o příchod Richmonda Boakyeho
Ondráš před 7 lety 31.08.2017 15:57 |Jak kde je problém? Já jen poukazuju na to, že jste ho nikdo neviděl hrát (kromě zápasů proti Rumunům) a znáte max. počet vstřelených gólů - tedy naprosto stejná situace jako u GVK. Takže se jen trochu divím té euforii, nic víc. Problém by samozřejmě nastal v okamžiku, kdyby to dopadlo jako s GVK a 80 míčů (nebo víc) by vyletělo komínem..
Re: Slavia údajně usiluje o příchod Richmonda Boakyeho
Kajula před 7 lety 31.08.2017 12:49 |Otázka pro znalce direktiv. Může klub dopsat hráče na soupisku 1.9., i když ještě nebude mít vyřízenou transferkartu? Samozřejmě za předpokladu, že oba kluby budou s přestupem souhlasit...
Re: Slavia údajně usiluje o příchod Richmonda Boakyeho
Heretic (přítel SN) před 7 lety 31.08.2017 12:53 |Samozřejmě že ne.
Re: Slavia údajně usiluje o příchod Richmonda Boakyeho
Heretic (přítel SN) před 7 lety 31.08.2017 17:52 |I když na isportu teď u Stefana Śimiče píší úplný opak. Právně mi to však nedává žádný smysl. Jak si můžeme zaregistrovat hráče se kterým nemáme smluvní vztah a má ho jiný klub.
Re: Slavia údajně usiluje o příchod Richmonda Boakyeho
edenian před 7 lety 31.08.2017 13:01 |Jestli je chytrej, tak to vezme :-)
Re: Slavia údajně usiluje o příchod Richmonda Boakyeho
Maty22 před 7 lety 31.08.2017 13:18 |http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-1-liga-rocnik-2017-18/311939/lille-i-dalsi-maji-smulu-deli-a-ngadeu-zustavaji-slavia-rekla-jasne-ne.html
Uf.
Re: Slavia údajně usiluje o příchod Richmonda Boakyeho
zeleznik2 před 7 lety 31.08.2017 13:29 |Hm taky to bylo u Baráka nebo Pavlenky co!!
Re: Slavia údajně usiluje o příchod Richmonda Boakyeho
bububu (přítel SN) před 7 lety 31.08.2017 14:20 |Jo, ale ne 9 hodin před koncem přestupního termínu.
Re: Slavia údajně usiluje o příchod Richmonda Boakyeho
zeleznik2 před 7 lety 31.08.2017 17:48 |To sice ne, ale naštvalo to stejně..
Re: Slavia údajně usiluje o příchod Richmonda Boakyeho
zeleznik2 před 7 lety 31.08.2017 13:29 |Útočníka potřebujeme, se Spartou se mi líbil, tak proč ne..
Re: Slavia údajně usiluje o příchod Richmonda Boakyeho
KezbaCZ před 7 lety 31.08.2017 13:30 |Šimič do Slavie na hostování?! Něco se píše na twitteru :-)
Re: Slavia údajně usiluje o příchod Richmonda Boakyeho
Corwin (přítel SN) před 7 lety 31.08.2017 13:31 |http://www.milannews.it/calciomercato-milan/sky-simic-si-trasferira-allo-slavia-praga-266450
Re: Slavia údajně usiluje o příchod Richmonda Boakyeho
slamacek (přítel SN) před 7 lety 31.08.2017 13:43 |jo ten by se mi libil. doufam ze by to nebyla nahrada za Deliho
Re: Slavia údajně usiluje o příchod Richmonda Boakyeho
Fulham před 7 lety 31.08.2017 13:42 |Už je to i na isportu....:-) olé !!
Re: Slavia údajně usiluje o příchod Richmonda Boakyeho
mirecek1111 před 7 lety 31.08.2017 13:44 |Ještě do půlnoci žádné články o Delim... a dvakrát olé :)
Re: Slavia údajně usiluje o příchod Richmonda Boakyeho
petrjir před 7 lety 31.08.2017 13:45 |Tak asi Ngadeu, Deli či Jugas do útoku a je to vyřešeno
Re: Slavia údajně usiluje o příchod Richmonda Boakyeho
afro před 7 lety 31.08.2017 13:45 |Vypadá to, že tato možnost má mnohem silnější kontury než příchod Boakyeho. Pokud by přišel, očekávám nejpozději v zimě odchod Deliho...
Re: Slavia údajně usiluje o příchod Richmonda Boakyeho
KezbaCZ před 7 lety 31.08.2017 13:46 |Chtělo by to i opci pokud v zimě vejde v platnost opce na Deliho, tak aby šla případně uplatnit na Stefana zrovna.
Re: Slavia údajně usiluje o příchod Richmonda Boakyeho
Robinator před 7 lety 31.08.2017 13:47 |Prestup Simice mi dava logiku pouze v pripade, ze odejde Deli..coz by v konecnem souctu bylo, i pres to ze prijde Simic obrovské oslabeni..takze radost mi to nedela..Ted prosim toho utocnika, ktereho potrebujeme nejvic
Re: Slavia údajně usiluje o příchod Richmonda Boakyeho
KezbaCZ před 7 lety 31.08.2017 13:54 |Uplně nachápu hysterii ohledně útočníka tak najednou. Vždyť hrajeme pořád na jednoho a máme v kádru 3 čistokrevné. Myslím, že kádr co máme nám bohatě stačí.
Re: Slavia údajně usiluje o příchod Richmonda Boakyeho
Robinator před 7 lety 31.08.2017 13:56 |Skoda zraneny, otaznik, jestli se jeste chytne a bude poradne golovy..Mesanovic je za me adept na odchod, tam je to neco hroznyho, pokud nehrajeme na dva utocniky, coz hrat nebudeme a pak je tam Mick..ktery to hral minule poprve..vedeni snad nechce riskovat, ze nebudeme mit nejakeho šutera :)
Re: Slavia údajně usiluje o příchod Richmonda Boakyeho
Radek097 (přítel SN) před 7 lety 31.08.2017 14:01 |Simič by měl ve Slavii hostovat.
Re: Slavia údajně usiluje o příchod Richmonda Boakyeho
Robinator před 7 lety 31.08.2017 14:08 |jestli je to bez Opce tak už vubec mi to nedava smysl
Re: Slavia údajně usiluje o příchod Richmonda Boakyeho
Radek097 (přítel SN) před 7 lety 31.08.2017 14:10 |Skysports Italia a Gianluca Di Marzio se shodují, že do Slavie zamíří na hostování stoper Stefan Simič, který patřil k nejlepším českým hráčům na mistrovství Evropy do jednadvaceti let.
Možná je to hostování s opcí, ale více věřím těmto italským deníkům než sportu z blesku.
Re: Slavia údajně usiluje o příchod Richmonda Boakyeho
Radek097 (přítel SN) před 7 lety 31.08.2017 14:12 |Hostování Stefana Simiče do mateřské Slavie považují v Itálii za hotovou věc.
Re: Slavia údajně usiluje o příchod Richmonda Boakyeho
Radek097 (přítel SN) před 7 lety 31.08.2017 14:15 |Ještě dodatek... Dvaadvacetiletý stoper chce ale nejdříve prodloužit stávající smlouvu s AC Milán.
Re: Slavia údajně usiluje o příchod Richmonda Boakyeho
Robinator před 7 lety 31.08.2017 14:20 |hmm, tak díky za info :)
Re: Slavia údajně usiluje o příchod Richmonda Boakyeho
Radek097 (přítel SN) před 7 lety 31.08.2017 14:34 |Beru to hostování tak, že i kdyby ta opce byla, tak samotný Simič ji nebude chtít uplatnit. Sám to po malém EURU řekl (článek je s ním na eurofotbal.cz)...
Re: Slavia údajně usiluje o příchod Richmonda Boakyeho
qwertz0099 před 7 lety 31.08.2017 13:48 |Jako nevadil by mě tady, ale k čemu, když na jeho pozici může nastoupit až 6 hráčů ze současného kádru.
Re: Slavia údajně usiluje o příchod Richmonda Boakyeho
qwertz0099 před 7 lety 31.08.2017 13:56 |Myslím tím Šimiče.
Re: Slavia údajně usiluje o příchod Richmonda Boakyeho
Mr.Purple před 7 lety 31.08.2017 14:00 |Protože jeho kvalita?
Re: Slavia údajně usiluje o příchod Richmonda Boakyeho
Jarda66 před 7 lety 31.08.2017 13:53 |Dovedu si představit obranu ve složení Bořil, Deli, Simič, Sobol a Míšu na DZ... Myslím si, že bychom pak tu neprůstřelnost v lize mohli udržet hodně dlouho...
Re: Slavia údajně usiluje o příchod Richmonda Boakyeho
Ados před 7 lety 31.08.2017 14:04 |Takhle bych si obranu taky představoval. S tím, že o třetí místo stopera by se popral Frydrych s Jugasem a v případě nouze tam můžeme dát Míštu. S Bílkem už moc nepočítám
Re: Slavia údajně usiluje o příchod Richmonda Boakyeho
bububu (přítel SN) před 7 lety 31.08.2017 14:30 |V EL ve venkovních zápasech to může mít smysl, ale v lize? Na co tak defenzivně, když stejně budeme v 9/10 zápasů dobývat zataženou obranu? Mnohem větší smysl mi dává v základu Souček, který je přecijen dopředu platnější než MNN.
Simič
bububu (přítel SN) před 7 lety 31.08.2017 14:29 |Bojím se, že příchod Stefana značí odchod jednoho z dvojice Deli - MNN nebo dlouhodobé zranění Deliho. Jinak mi jeho příchod nedává ani ten nejmenší smysl, ačkoliv kvalitou je rozhodně někde jinde než Jugas. Jestli ho nahradí v sestavě, zlobit se nebudu.
Re: Simič
Kzlo před 7 lety 31.08.2017 14:44 |Treba to ze deli urcite odejde v zime. Takze mame pul roku navic na zapracovani nahrady do tymu
Re: Simič
bububu (přítel SN) před 7 lety 31.08.2017 14:50 |Jestli přijde na roční hostování, tak to moc smysl nedává.
Re: Simič
lukas8 (admin) před 7 lety 31.08.2017 14:52 |Jestli tam bude opce, tak to smysl už dává.
Re: Simič
dalislavista před 7 lety 31.08.2017 18:42 |No nemám doufám pravdu, ale co když je zranění Deliho vážnější...
Re: Simič
sasky před 7 lety 31.08.2017 14:46 |To si nemyslím. Spíš si myslím, že tak úplně nepřesvědčil Jugas.
Re: Slavia údajně usiluje o příchod Richmonda Boakyeho
Martin Platil před 7 lety 31.08.2017 14:31 |Jeden takový, který dal dva góly Spartě, tady nedávno byl. Teď hraje třetí ligu v Anglii.
Re: Slavia údajně usiluje o příchod Richmonda Boakyeho
VanDel před 7 lety 31.08.2017 14:51 |Přibližně 20 takových jako jsi ty, už nám tady tohle "moudro" několikrát sdělovalo. Zkus být trochu aktuálnější.
Re: Slavia údajně usiluje o příchod Richmonda Boakyeho
Martin Platil před 7 lety 31.08.2017 17:54 |Člověče, tos mi to nandal....
Re: Slavia údajně usiluje o příchod Richmonda Boakyeho
VanDel před 7 lety 31.08.2017 20:12 |Čoveče, já ti nechtěl nic nandat. Mě jenom tohle rýpnutí s odkazem na GvK přijde opravdu dost ubohé a trapné. Takže sis to tim příspěvkem spíš nandal sám sobě.
Re: Slavia údajně usiluje o příchod Richmonda Boakyeho
Martin Platil před 7 lety 31.08.2017 20:28 |Mě zase přijde trapný vyzdvihovat, že dal dva góly Spartě.... Tý je dá i Liberec v devíti....
Re: Slavia údajně usiluje o příchod Richmonda Boakyeho
Radek097 (přítel SN) před 7 lety 31.08.2017 20:35 |Tak se podívej na záznam a udělej si o tom hráči obrázek sám... klidně si dohledej jiný zápas CZ Bělehrad.
Re: Slavia údajně usiluje o příchod Richmonda Boakyeho
prorok (přítel SN) před 7 lety 31.08.2017 18:08 |Moc v přestup toho útočníka nevěřím.Dnes Je poslední den, času na chtěný prestup bylo spousta, Čína omezuje investice m.j.do sportu a pan J.T. byl v té době v Číně, nešli jsme do LM,(380 mega) EL "jen" 160, a í superbohatá Čína asi počítá. Nechci být nevdecny, posílili jsme skvěle, ale útok se nedořešil pro hru na evropské úrovni, a pristi rok půjde o LM...(a když se zraní Š. a MVB to zase nebude strilet..)
Re: Slavia údajně usiluje o příchod Richmonda Boakyeho
Akuls před 7 lety 31.08.2017 16:01 |Pochybuji, že to klapne. CZ přešla přes Krasnodar a také hraje EL. Navíc Boakye evidentně dělá v CZ záložník Kanga (reprezentant Gabonu), nikde mu to totiž dosud tak nestřílelo jako v Srbsku. Asi by to proto chtělo koupit oba, aby to nedopadlo jako s GvK. Tam jsme jeho nahrávače nechali v Trenčíně.
Re: Slavia údajně usiluje o příchod Richmonda Boakyeho
Chali před 7 lety 31.08.2017 16:52 |Tak tomu říkám analýza. Van Kessela dělala spíš mizerná obrana soupeřů než jeho spoluhráči. A jestli by měl přijít i Kanga, nebyl by v záloze trochu přetlak? Vlastně se divím, proč vůbec reaguju.
Re: Slavia údajně usiluje o příchod Richmonda Boakyeho
Akuls před 7 lety 31.08.2017 17:47 |Rozhodně by žádný přetlak v záloze nebyl, o její posílení, a to velké, by ovšem šlo. Takovou desítku v mužstvu totiž nemáme ani náhodou. Ale asi jste ho nikdy neviděl hrát, to Vás pak jedině omlouvá, pokud ano, tak se fakt divím proč vůbec reaguji.
Re: Slavia údajně usiluje o příchod Richmonda Boakyeho
spivi před 7 lety 31.08.2017 17:40 |Jednoznacne potrebujem útočníka, takze prijde stoper.... treba az budena potreba masér tak se to povede
Re: Slavia údajně usiluje o příchod Richmonda Boakyeho
Maty22 před 7 lety 31.08.2017 19:15 |Ja uz to cekani na utocnika nevydrzim.
Odchazim na chlaSTANEK.
Re: Slavia údajně usiluje o příchod Richmonda Boakyeho
Ladislav (přítel SN) před 7 lety 31.08.2017 20:22 |Richmond Boakye moc nevypadá, tedy aspoň jeho twitter a i ten CZ Bělehrad zatím ani ťuk.
https://twitter.com/boakye_yiadom9
https://twitter.com/crvenazvezdafk
Nejradši bych byl
Petr9608 před 7 lety 31.08.2017 22:58 |z návratu Tomáše. Než zase cizák.
Re: Slavia údajně usiluje o příchod Richmonda Boakyeho
sks9 před 7 lety 01.09.2017 00:41 |Tak ať se dopíše Marco Lauricella
Re: Slavia údajně usiluje o příchod Richmonda Boakyeho
qwertz0099 před 7 lety 01.09.2017 08:32 |Myslíte, že když se nepovede přivést žádného jiného útočníka, nestálo by za to přivést na hostování s obcí Tomáše Necida nebo vytáhnout někoho z dorostu?
Re: Slavia údajně usiluje o příchod Richmonda Boakyeho
Chali před 7 lety 01.09.2017 12:14 |To záleží s jakou obcí... Aby to nebyla nějaká Horní Dolní.