Kolik týmů se zúčastní?
Základních skupin EL se zúčastní 48 týmů, ty budou rozlosovány do 12 skupin po čtyřech.
Jak je to s nasazením?
Týmy jsou pro účely losu rozděleny do čtyř košů podle svého koeficientu. Slavia má vzhledem k dlouhé absenci v evropských pohárech nízký koeficient a je proto až v posledním čtvrtém koši.
Jak bude los probíhat?
Při samotném losu funkcionáři UEFY budou losovat postupně týmy z jednotlivých košů a v pořadí, ve kterém budou vylosovány, je budou zařazovat do skupin, tedy první vylosovaný tým do skupiny A, druhý do skupiny B, atd. Ale samotná procedura není až tak jednoduchá, protože je třeba brát v potaz to, že na sebe nemohou narazit týmy ze stejné asociace. Kromě toho hraje svou roli také to, že první šestice skupin (A - F) a druhá šestice (G - L) mají jiné časy výkopů zápasů a UEFA dbá na to, aby týmy z jedné asociace neskončily všechny ve stejné šestici. Konkrétně se tedy nemůže stát, aby všichni tři čeští zástupci (Plzeň, Slavia a Zlín) skončili ve stejné šestici skupin. Tyto faktory hlídá při losu počítač, který tak při vylosování týmu určí nejbližší možnou skupinu, do které tým může být zařazen.
Jací jsou možní soupeři Slavie?
První koš (nejvyšší koeficienty): Arsenal, Zenit Petrohrad, Olympique Lyon, Dynamo Kyjev, Villareal, Athletic Bilbao, Lazio, AC Milán, Plzeň, Salzburg, FC Kodaň, Braga
Druhý koš: FCSB, Ludogorec, BATE, Everton, Young Boys, Olympique Marseille, Real Sociedad, Maccabi Tel Aviv, Lokomotiv Moskva, Austria Vídeň, Hertha Berlín, Nice
Třetí koš: Astana, Partizan Bělehrad, Hoffenheim, 1. FC Köln, Rijeka, Vitoria Guimaraes, Atalanta Bergamo, Waregem, Zorya Luhansk, Rosenborg, Tiraspol, Hapoel Beer Sheva
Čtvrtý koš: Apollon Limassol, Basaksehir, Konyaspor, Vitesse Arnhem, Slavia Praha, Crvena Zvezda Bělehrad, Skenderbeu Korce, Zlín, AEK Athény, Lugano, Vardar Skopje, Östersunds
Kdy se hrají zápasy ve skupinách?
Hracími dny Evropské ligy jsou čtvrtky 14. září, 28. září, 19. října, 2. listopadu, 23. listopadu a 7. prosince. Ještě během zítřejšího odpoledne by měla UEFA zveřejnit přesné termíny a časy výkopů zápasů ve skupinách. Časy výkopů zápasů v Evropské lize jsou 19:00 a 21:05.
Co bude po dohrání základních skupin?
To je tentokrát velice jednoduché. První dva týmy z každé skupiny postupují do jarní části, tam je doplní 8 týmů z třetích míst skupin Ligy mistrů. Těchto 32 týmů si to rozdá vyřazovacím způsobem o cennou trofej. Týmy na třetím a čtvrtém místě ve skupinách EL svou pohárovou cestu v této sezóně končí.
Komentáře (178)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Před losem základních skupin EL
asanin před 7 lety 24.08.2017 23:19 |Za mě kombinace z které bychom mohli hrát o postup: 1. koš Salcburk, Kodaň, Braga 2. koš Bern, BATE, Maccabi, Austria 3. koš Guimares, Waregem, Luhansk, Rosenborg, Tiraspol... Naopak atraktivní avšak nepostupová skupina 1. koš Arsenal, AC Milan, Lazio, Villareal 2. koš Everton, Hertha, Marseille, Nice 3. koš Hoffenheim, Koln... Tak uvidíme...
Re: Před losem základních skupin EL
Petr9608 před 7 lety 24.08.2017 23:45 |Možná i z 1. koše D. Kyjev...?
Re: Před losem základních skupin EL
bongor před 7 lety 25.08.2017 08:20 |Tuhle jsem se díval na belgickou ligu,Standard Lutych-Waregem.Bylo to 0-0 a najednou se hosté do nich dali a snad během půl hodiny nastříleli 4 góly.Tak ten Waregem bych teda nechtěl ani náhodou,mají to založené na velké rychlosti a se Standardu udělali trhací kalendář.Nelze koukat jen na jména klubů.
Re: Před losem základních skupin EL
bongor před 7 lety 25.08.2017 08:38 |ze Standardu.
Re: Před losem základních skupin EL
JS (přítel SN) před 7 lety 25.08.2017 10:01 |:D
Už jsme zapomněli, jak na tom jsme? Nebo jak chceme hrát s Bragou a Salcburkem o postup, když nepřehrajeme ani BATE, APOEL nebo druholigový Baník..?
Re: Před losem základních skupin EL
knawi před 7 lety 25.08.2017 12:22 |To pak nemůžeš na vybírání ani pomyslet!
Re: Před losem základních skupin EL
SKSVenca před 7 lety 24.08.2017 23:19 |Kodaň, Austria Vídeň a Tiraspol prosím :)
Re: Před losem základních skupin EL
Petr9608 před 7 lety 24.08.2017 23:29 |A stihli bychom podepsat Libora?
Re: Před losem základních skupin EL
Hofo78 před 7 lety 24.08.2017 23:30 |Tys to zazdil...
Re: Před losem základních skupin EL
Petr9608 před 7 lety 24.08.2017 23:22 |http://www.coen.wz.cz/evropskaliga17-18.htm
Tak tady je máme, kluky :o)
1) Nejtěžší:
Arsenal, Marseille, Hoffenheim
2) Nejlehčí:
Salcburk, Bate, Hapoel Sheva
3) Atraktiví a hratelná
Arsenal, Austria, Rijeka
4) Neatraktivní a těžká
Zenit, FCSB, Astana
5) Staří známí
Arsenal, FCSB/Bate, Sheriff!!!
Re: Před losem základních skupin EL
Petr9608 před 7 lety 24.08.2017 23:25 |Já bych se nad tou možností 2) nerozpakoval. Nakonec jeden blízký výjezd tam je.
Re: Před losem základních skupin EL
Saul_Hudson (přítel SN) před 7 lety 24.08.2017 23:27 |Ke 4) - Majitel FCSB Becali deklaroval, že se bude soustředit na domácí ligu a v EL by měli nastupovat hlavně náhradníci. On je teda dost nevypočitatelnej a dost toho nakecá, ale stejně to stojí za pozornost.
Re: Před losem základních skupin EL
bongor před 7 lety 25.08.2017 08:27 |Já s ním zcela souhlasím a doufám,že i my budeme brát EL jako dobrou věc pro získávání zkušeností a pro získání nějakého finančního bonusu,ale hlavním cílem bude titul a tím přímá účast v LM.Na to konto je pro nás lepší EL než LM,protože tam bychom byli jen za otloukánky,musíme mužstvo doplnit o rychlé hráče,kteří se nebojí míče a hlavně umí pořádně vystřelit,když je šance.
Re: Před losem základních skupin EL
Chali před 7 lety 25.08.2017 09:39 |Jo, tak to je ta pokora, o který tady tolik lidí mluví. Dostat se po x letech bídy do Evropy a vysrat se na to s náhradníky. Becali je tlučhuba a blázen. VŽDYCKY se ke všemu vyplatí přistoupit s pokorou, pracovitě, soustředit se na sebe, na svůj výkon. Vždycky.
Re: Před losem základních skupin EL
Merlinus (přítel SN) před 7 lety 25.08.2017 09:53 |Tak neni nutne to hrat jen s nahradniky, ale snad kazdemu je jasne, ze letosni HET liga je o rad dulezitejsi, nez Evropska liga.
Re: Před losem základních skupin EL
Pava1 před 7 lety 25.08.2017 11:54 |Liga je dlouhá a poháry hraje i Plzeň,nedělal bych velké rozdíly.
Re: Před losem základních skupin EL
Petr9608 před 7 lety 24.08.2017 23:58 |Místo Shevy asi ten Sheriff...
Re: Před losem základních skupin EL
Travinho před 7 lety 25.08.2017 00:31 |Souhlas, jen podle mého trochu podceňuješ Izraelce...
Re: Před losem základních skupin EL
Hofo78 před 7 lety 24.08.2017 23:22 |Velice atraktivní i na venkovní výjezdy- Dynamo Kyjev,BATE Borisov,Astana...
Re: Před losem základních skupin EL
vojta před 7 lety 24.08.2017 23:24 |athletic, everton, köln, pojd mi
Re: Před losem základních skupin EL
TSeguinTS před 7 lety 24.08.2017 23:25 |Priorita liga.
Re: Před losem základních skupin EL
Fulham před 7 lety 24.08.2017 23:36 |Pořád doufám, že to nemyslíte vážně....
Re: Před losem základních skupin EL
TSeguinTS před 7 lety 24.08.2017 23:53 |Pokud bych si měl vybrat mezi postupem do jarní části EL nebo titulem, dlouho bych neváhal.
Re: Před losem základních skupin EL
malan (přítel SN) před 7 lety 24.08.2017 23:54 |A k čemu ten titul tedy chceš, když pak výsledek=poháry pro tebe nejsou důležité? Co vám se některým odehrává v palici, to je na chocholouška...
Re: Před losem základních skupin EL
Travinho před 7 lety 25.08.2017 00:32 |Protože triumf lize znamená skoro stoprocentně Champions League?
Re: Před losem základních skupin EL
malan (přítel SN) před 7 lety 25.08.2017 09:07 |viz předešlé odpovědi
Re: Před losem základních skupin EL
Jachym před 7 lety 25.08.2017 09:07 |Ale tam bychom prý stejně byli za otloukánky jak se utěšovali mnozí po vypadnutí s Apoelem...
Re: Před losem základních skupin EL
TSeguinTS před 7 lety 25.08.2017 00:38 |Chci titul -> tzn. účast v LM. A pak už mi to je jedno, klidně Chocholouška. Já se z toho snad zblázním.
Re: Před losem základních skupin EL
malan (přítel SN) před 7 lety 25.08.2017 08:48 |Já chci Slávii, která bude hrát dobře ve všech soutěžích které bude hrát, tj. v EL se dostat do jara a lize vyhrát titul. Rozhodně bych jedno neobětoval kvůli druhému a naopak.
Re: Před losem základních skupin EL
TSeguinTS před 7 lety 25.08.2017 10:39 |To chceme my všichni.
Re: Před losem základních skupin EL
malan (přítel SN) před 7 lety 25.08.2017 11:07 |alespoň nějaká shoda :)
Re: Před losem základních skupin EL
TSeguinTS před 7 lety 25.08.2017 11:56 |Moje myšlenka na počátku byla taková, že bych nechtěl, abychom naše hráče šetřili v lize kvůli lize evropské.
Re: Před losem základních skupin EL
bongor před 7 lety 25.08.2017 08:32 |Důležitý pohár je LM,o tom nikdo nepochybuje,ale letos je pro nás důležitější naše liga,vítězství v ní je přece vstupenkou právě do elitní evropské společnosti.A věřím,že se na účinkování v LM připravíme podstatně lépe než na letošní tápání.Chocholoušek by se podivil,proč k němu chodí lidé s racionálními názory.
Re: Před losem základních skupin EL
malan (přítel SN) před 7 lety 25.08.2017 08:51 |Důležitý finančně? Dobré peníze se dají vykopat i v EL+zlepšuje se koeficient klubu. Bez zkušeností budeme v LM za trhací kalendář.
Re: Před losem základních skupin EL
Jachym před 7 lety 25.08.2017 09:05 |Ale podle logiky mnohých zdejších diskutérů je LM pro nás nevhodná, neboť bychom tam dostávali dardy, zatímco naopak EL je to pravé ořechové. Za rok budeme vůči Barceloně, Bayernu nebo Realu o tolik konkurenceschopnější? A teď tady čtu, že EL by měla být odsunuta na vedlejší kolej. Už si v tom, pánové, udělejte jasno:-))
Re: Před losem základních skupin EL
kerim1969 před 7 lety 25.08.2017 06:07 |Vítěz EL a vítěz HET ligy má jistotu základní skupiny LM, z HET ligy je cesta reálnější, tak je priorita jasná.
Re: Před losem základních skupin EL
Ondráš před 7 lety 25.08.2017 09:44 |Jednoznačně! Já chci titul, protože prostě titul! Chci, abychom byli doma dominantním týmem a přes titul se snadněji dostávali do skupin evropských pohárů..zároveň nechci, aby hrál příští rok LM jiný tým, než Slavia.
Re: Před losem základních skupin EL
SKSVenca před 7 lety 24.08.2017 23:41 |Celou sezonu týmy bojují o to aby se dostaly do Evropy a když se tam konečně dostanem tak je najednou priorita liga? Jako vážně?
Re: Před losem základních skupin EL
Mike před 7 lety 25.08.2017 00:21 |Já autorovi TSeguinTS plně rozumím. A to z hlediska toho, že letos pro Česko nastala mimořádná konstelace, že mistr ligu půjde po dlouhé době a pravděpodobně na dlouhou dobu na 90% přímo do Ligy mistrů bez kvalifikace.
Pokud to bylo jako v minulých sezonách, že čekala ještě 2 předkola, tak liga nebyla tak ,,atraktivní" jako bude letos. Je pravdou, že jsme se po pár letech zase dostali do Evropy, ale pokud po 3 kolech Evropské ligy budeme třeba bez bodu a s mizivými vyhlídkami na postup, tak bych také ligu upřednostnil.
Re: Před losem základních skupin EL
Merlinus (přítel SN) před 7 lety 25.08.2017 10:00 |No ja bych nevahal ani chvilku a HET ligu proste musime uprednostnit od zacatku. I kdyby se nam v EL nejak mimoradne darilo (cemuz nase letosni vykony a vysledky vubec nanapovidaji), tak maximalne proklouzneme do jarnich boju a tam velmi pravdepodobne stejne brzo vypadneme. Kdyz nam kvuli tomu zatim ujede kvalifikace LM (letosni HET liga), tak k cemu to bude. Pro me je touplne jasne. Radeji mistr a LM, nez nejaky postup do jarnich kol EL.
Re: Před losem základních skupin EL
Merlinus (přítel SN) před 7 lety 25.08.2017 09:56 |SKSVence - ano vazne. Vzhledem k okolnostem (primy postup do LM) to zni paradoxne, ale letosni Evropska liga nesaha v dulezitosti letosni HET lize ani po kotniky...
Re: Před losem základních skupin EL
knawi před 7 lety 25.08.2017 12:42 |Aha! Proto jsou za řekou tak spokojení!
Re: Před losem základních skupin EL
pevek před 7 lety 25.08.2017 06:51 |Ja chci oboji. Ligu i pohary. Slavia od pocatku svych dejin reprezentovala cesky fotbal v utkani s evropskymi a zahranicnimi souperi. Titul je hezky a primy postup do LM lakavy, ale hrat takovy ten italsky styl, ze EL me nezajima, zajima me jen liga je velmi kratkozrake. Potrebujeme zkusenosti, potrebujeme ziskat v Evrope respekt. A to se da udelat v EL. Jinak pak treba vyhrajeme titul, pujdeme do LM a dostaneme nejaky Real, Dortmund a Tottenham a rozklepou se nam nohy tak, ze pak budeme dostavat minimalne petku od kazdeho. A to taky nema smysl
Re: Před losem základních skupin EL
Hofo78 před 7 lety 24.08.2017 23:27 |Nejtěžším soupeřem Slavie je sama Slavia a její koncovka...
Re: Před losem základních skupin EL
Hofo78 před 7 lety 24.08.2017 23:30 |Chci AC Milan, Austrii Vídeň a Rosenborg
Re: Před losem základních skupin EL
Fulham před 7 lety 24.08.2017 23:33 |Lazio/Athletic/OL - Everton/Austria/ YB - Hoff/ 1.FC/ Rosenborg - SKS
Ideál Lazio/Austria/Hoff/SKS a postup s Kadeří
Re: Před losem základních skupin EL
pinochet před 7 lety 24.08.2017 23:35 |V EL bych kvůli atraktivitě chtěl: Kodaň, Everton a Hoffenheim, ale kvůli postupu raději: Kodaň, Austria, Zorya
Re: Před losem základních skupin EL
Petr9608 před 7 lety 24.08.2017 23:46 |To bych řekl, že v tom 3. koši budou i lehčí mančafty....
Vyhazovy trenérů- spíše taková ironie
Mike před 7 lety 24.08.2017 23:40 |Pokud zde na fóru někteří vyhazují trenéra Šilhavého, za neatraktivní hru v letošní sezoně a ,,pouhý" postup do Evropské ligy, tak už by měli mít po dnešku sbalena fidlátka trenéři těchto klubů- Ajaxu po vypadnutí s Rosenborgem, PAOK Soluň , doma 3-1, v odvetě prohrály s nějakými Švédy, jejichž klub nedovedu ani napsat, dále trenéra Legie- vloni remíza v Lize mistrů s Realem, letos konec se Sherifem Tiraspol, trenéra Fenerbahce- konec s Vardarem Skopje, Dinama Záhřeb- konec s těmi Albánci jako Boleslav.
Ze známých klubů, které ale měly těžší soupeře, vypadly dnes Panathinaikos a Krasnodar.
Re: Vyhazovy trenérů- spíše taková ironie
Sracken před 7 lety 25.08.2017 07:48 |A co z toho plyne pro Slavii, že vypadl nějaký jiný tým? Třeba Ajax rozprodal osu mužstva. PAOK je vnitřně nestabilní organizace, Legia zatím nemá potřebnou úroveň, Dynamo Záhřeb několik let pouští rok co rok velké množství hráčů, jednou se ucho utrhne. Skutečně velká překvapení jsou Krasnodar a Fener, ale co z toho, že někdo jiný něco pokazil plyne pro Slavii? Že máme být šťastní, protože někdo je na tom ještě hůř? Divné uvažování.
Slavii Evropská liga sluší a nabere v ní potřebné zkušenosti do dalších let.
Re: Vyhazovy trenérů- spíše taková ironie
Kmotr (přítel SN) před 7 lety 25.08.2017 09:27 |"Nedobre se na to divas Veverko". Plyne pro nas pouceni v tom,ze i v jinych tymech,ktere to delaji dobre,to ne vzdycky vyjde. Je snad trener Ajax spatny trener,kdyz byl jeste v kvetnu ve finale EL? Rozprodali osu muzstva a tudiz buduji novy tym. A my? Jednu pulku osy jsme rozprodali a druha pulka se nam zranila a take budujeme novy tym. Rozhodne nemame byt stastni ale mame si uvedomit,ze fotbal zkratka nefunguje podle nejakych jednoduchych pravidel typu: mas penize -> mas hrace -> mas trenera = mas tym,ktery nikdy neprohraje a hraje nejehezci fotbal na planete. Vsechno ma svuj cas a je treba urcite trpelivosti. Tudiz je uplne nesmyslne ted volat po vyhazovu trenera. JS je tu rok,porad se ten tym buduje a neni na sve nejvyssi mozne urovni. V zime bude cas se na to podivat. Nicmene je treba si uvedomit,ze tady na foru,ty rozhdonuti padaji s lehkym srdcem. Nenesete zadnou odpovednost. Muzete mit pravdu,JS neni ten idealni a cas vam da za pravdu. Ale je treba si uvedomit,ze ten kdo na za to nese odpovednost,i kdyz to ted vidi stejne jako vy, se na to musi podivat ze vsech stran (titul,EL,serie neporazitelnosti) a jako spravny manazer pockat,az bude mit nejakou definitivu,ze to opravdu jde spatny smerem. To pri vsi ucte k vam vsem,co tu volate po vyhazovu trenera,nemate ani jeden. Vy si to tu jen muzete dovolit vykrikovat nahlas,protoze tim nic neriskujete a nas ostatni,kteri si uvedomujeme,jak slozite to ve skutecnosti funguje,tim strasne otravujete protoze jste jak male deti..
Re: Vyhazovy trenérů- spíše taková ironie
Fulham před 7 lety 25.08.2017 09:43 |Koňskou hlavu do postele na to...
Re: Vyhazovy trenérů- spíše taková ironie
malan (přítel SN) před 7 lety 25.08.2017 09:53 |přesně!
Re: Vyhazovy trenérů- spíše taková ironie
Jachym před 7 lety 25.08.2017 10:13 |Kmotře, naprostý souhlas až na ten závěr. Pro ty "odvolávače" zase může být "otravný" náš názor, když chceme trenéra stůj co stůj podržet. Kdybychom si tady měli jen souhlasně přikakávat ať už v tom nebo onom směru, diskuse by neměla smysl a byla by to nuda :-)
Re: Vyhazovy trenérů- spíše taková ironie
Jachym před 7 lety 25.08.2017 10:17 |Přitakávat, kouzlo nechtěného :-D
Re: Vyhazovy trenérů- spíše taková ironie
Kmotr (přítel SN) před 7 lety 25.08.2017 10:41 |Ano,nekteri si tu prikakavaji :)
Promin ale ja tady pisu deset prispevku do jednoho clanku o tom jak to delame skvele a hlavne nikdy neodvolat trenera? Ne. Tady jde o zpusob jakym je to prezentovano. Kazdy mame samozrejme obavy,jestli jdeme spravne. Kazdy mame pochybnosti. Samozrejme,kazdemu nam jde ciste jen o dobro Slavie. Me se jen nelibi,jakym zpusobem se tu nekteri vyjadruji. V jejich prispevcich neni spetka respektu k lidem,kteri ve Slavii rozhoduji. Neni v nich a spetka pochybnosti nad tim,jestli se nahodou nemuzou mylit. A to je ten rozdil jednak mezi tim,kdo rozhoduje a temi zde na foru,kdo si dokazi drzet odstup z duvodu uvedenych v mem minulem prispevku. Rad si prectu jine a opacne nazory,podrobim je svemu kritickemu mysleni,snazim se v nich najit neco,by me mohlo zpochybnit muj nazor a pak si byt v tom svem jistejsi nebo se na to naopak zacnu divat trochu jinak. Ale musi to mit uroven! A to spousta prispevku bohuzel nema. A pak je to proste otravne tapetovani uplne stejne,jako kdyz vas otravuje dite.
Re: Vyhazovy trenérů- spíše taková ironie
Jachym před 7 lety 25.08.2017 10:54 |No, já jsem v této věci celkem shovívavý a za otravné považuji pouze ty názory, které vulgárně urážejí hráče, trenéry, vedení nebo ostatní diskutující. A proto klidně snesu i názory, že by trenér měl jít od válu, i když jsou podle mě úplně od věci. A koneckonců přežiju i tvrzení JS, že Zmrhal patří do Jiren, i když si u toho s úsměvem ťukám na čelo:-) Jinak si myslím, že zdejší diskuse mají mimořádně dobrou úroveň, zvláště v porovnání s ostatními fotbalovými fanouškovskými weby. Ostatně, jinak bychom sem asi nezavítali.
Re: Vyhazovy trenérů- spíše taková ironie
JÁprvní před 7 lety 25.08.2017 12:00 |Naprosto souhlasím ! Když to někdy čtu , tak je to tady samej " vodborník " a ve vedení Slavie jen blbci .
Taky jsem byl ve středu v Edenu zklamanej , ale né nas.anej a už vůbec né frustrovanej ...
Re: Vyhazovy trenérů- spíše taková ironie
Sracken před 7 lety 25.08.2017 10:38 |Já tyto názory a vlastně všechny názory zde plně respektuji (a neklikám zbytečně na nějaké mínusy), nicméně vždy se najde početná skupina, která chce dávat renérovi čas, aby se dostal na maximální úroveň (typickým příkladem je Quelhar, který je ve svých názorech až neskutečně čitelný už víc než 10 let). I loni zde ti samí lidé jako letos chtěli držet Uhrina minimálně do zimy. A za rok dělají to samé, byť jsme na tom v lize ještě hůře než ve stejné fázi loni. Jak by to dopadlo s Uhrinem, kdyby dostal ten čas? To jsme se nedozvěděli. Letos se to asi dozvíme. Moji podporu týmu a trenérovi to nemění, má ji a fandím Slavii, takže i Šilhavému, protože, když je úspěšný on, je úspěšná Slavie. Nicméně si myslím, že s jiným koučem, jiným zejména co do sebevědomí a znalosti aktuálních trendů, bychom mohli být úspěšnější. A to je ta pointa. Vždy zde k A říkám i B, koho, proč, co podle mne umí navíc, čím by mohl pomoci. A my potřebujeme sebevědomí, víc herních variant, zrychlit spolupráci hráčů a zautomatizovat útočnou fázi.
Jen malá poznámka k APOELu - viděl jsem včera extended highlights a v televizi to vypadá výrazně lépe a kvalitněji, než na stadionu. Myslím si, že poznatky lidí ze stadionu a od televize se proto mohou významně lišit. A liší se i LM a naše liga, LM je výrazně lépe nasnímána, asi lepší technika, vypadá to akčněji, ačkoli to tak nemusí vůbec být. Proto by si měl každý udělat obrázek i na stadionu.
Re: Vyhazovy trenérů- spíše taková ironie
Jachym před 7 lety 25.08.2017 11:06 |Ano, z toho sestřihu lze snadno nabýt dojmu, že jsme APOEL mačkali celý zápas jak citrón. Na základě vlastního sledování zápasu v Edenu jsem byl mnohem kritičtější.
Re: Vyhazovy trenérů- spíše taková ironie
Kmotr (přítel SN) před 7 lety 25.08.2017 15:46 |Ano,je tu urcita skupina,ktere pro sve rozhodnuti ceka na nejake "dukazy",nez se tak citelne rozhodnuti,jako je odvolat trenera,udela. Uhrin byl odvolan v pravy cas a i tahle skupina v tom v ten dany cas souhlasila. A to je prave ono,umet si pockat na tu spravnou chvili,kdy se jako clovek,ktery rozhodujes,citis na to,ze je to spravne. Ale to vy ostatni,co tady na diskuzi vyhazujete trenera neumite. Protoze za to nenesete absolutne zadnou odpovednost. Vy si to tu muzete vyjadrit a kdyz to tak nebude,tak se nic nestane. Kdyz chces dlouhodobe uspechy s jednim trenerem (a to je asi sen v kazdem klubu),tak k tomu potrebujes nejaky cas. Chces automatizmy,zrychlit spolupraci atd.? Tak asi nejdriv to musis s temi hraci nejak nacvicit a to chces cas a nejen ten. Musi mit ty hrace pohromade. A ted tu mas spoustu novych hracu,spoustu zranenych,kvuli kvalifikacim se to tocilo atd. Chce se na to divat objektivne. Vyhazovat trenera ted je nesmysl,protoze kvuli vyse vyjmenovanemu neni zrejme proc to ted nefunguje jak ma. Jinak doporucuji se podivat na zacatky Alexe Fergussona. Podle vaseho rozhodovani by v Machestru skoncil po prvnim nejdele po tretim roce a nikdy by s nim nedokazal to,co dokazal.
Re: Vyhazovy trenérů- spíše taková ironie
JS (přítel SN) před 7 lety 26.08.2017 16:45 |Jsou trenéři, kteří dokáží nějakou herní tvář a automatismy do mužstva dostat třeba za letní přípravu. Šilhavému se herní forma zbortila někdy uprostřed jara a od té doby na to nedokáže reagovat. V tom je ten rozdíl. Osobně si myslím, že JŠ, (pokud se nějak zázračně nechytne) tu vydrží přesně do doby, než bude KJ odejit od reprezentace.
Re: Vyhazovy trenérů- spíše taková ironie
Kmotr (přítel SN) před 7 lety 26.08.2017 21:42 |Hale to nevim,prijde mo ted dost jine nez na jare jen je to hodne neurovnane,coz vzhledem k tomj,co jsem vyse popsal,je pochopitelne. Ja jsem zkratka clovek,kterej kdyz ma v tymu trenera,ktery mu vyhral titul,postoupil do evropskych poharu,stanovil novou serii neporazitelnosti od roku 192*,tak budu o dost vic trpelivejsi,nez ho vyhodim. Dulezite je,aby to mel v cajku s kabinou. Treba Uhrin tohle nemel. Jak uz jsem zminoval Fergussona,co si asi museli rikat fanousci,kdyz skoncil jednou druhy a pak hned tri nasledujici sezony takto: 11.,13.,6. Mam pochopeni pro to,ze tahle prace potrebuje cas. Nekdo je uspesnejsi hned na zacatku a pak vyhori,nekdo to ma obracene atd. Nekdo se z toho muze "zblaznit" jako KJ. Je to ruzne. Mimochodem KJ uz podle me neni co byval - ras - sam to o sobe nekde prohlasil a to je podle me problem,protoze na tom ty jeho uspechy dost staly. Prisnej a narocnej. Pak jsme krome Arsenalu tu LM jakz takze stihali. No nic,uvidime kam se to vyvyne..
Re: Vyhazovy trenérů- spíše taková ironie
Martin 58 před 7 lety 25.08.2017 11:22 |Naše osa týmu byla Pavlenka-Deli-Ngadeu-Hušbauer-Škoda. V rozhodující chvíli byla bez tří článků, takže nemohla za sebou táhnout celý tým.
Re: Před losem základních skupin EL
murena před 7 lety 24.08.2017 23:43 |Salzburg - Bern - Waregem
Domácí Liga x Evropská Liga
Petr9608 před 7 lety 24.08.2017 23:43 |Zaslechl jsem mezi Slávisty i zkazky o tom, že by měla být EL na druhé koleji a vše dát do boje o titul a potažmo i CHL.
Hodně se mi něco takového nelíbí. Nejsme skutečně žádnej TOP tým z TOP ligy, abychom se nad EL měli ušklíbat.
Navíc představa titulu a pak přímo základní skupina LM třeba s 0-2 body a beznadějný posledním místem mi není vlastně ani vůbec sympatická.
Re: Domácí Liga x Evropská Liga
Travinho před 7 lety 25.08.2017 00:34 |Proč bychom nemohli postavit obě soutěže na stejnou kolej? Kádr snad máme široký dost...
Re: Domácí Liga x Evropská Liga
Fulham před 7 lety 25.08.2017 07:41 |Třeba to myslí jako starej lišák José, který se s ManU nad EL tak dlouho ušklíbal, až ji vyhrál...:-))))
Re: Domácí Liga x Evropská Liga
Jachym před 7 lety 25.08.2017 09:12 |Právě příští rok uplyne 80 let od doby, kdy Slavia naposledy vyhrála velkou evropskou trofej...
Re: Domácí Liga x Evropská Liga
ElBrody před 7 lety 25.08.2017 08:34 |Jediná správná odpověď v našich podmínkách je "obě možnosti". Jinak porovnání základní skupiny LM a jara v EL za nás myslim už poměrně jednoznačně vyřešil doktor Křetínský ;)
Re: Domácí Liga x Evropská Liga
bongor před 7 lety 25.08.2017 08:43 |Obě možnosti by byly určitě nejlepší,ale sám jsi viděl,že na to těžko budeme mít.
Re: Domácí Liga x Evropská Liga
bongor před 7 lety 25.08.2017 08:42 |To víš že nejde o nějaké ušklíbání,jenom seřazení důležitosti,Nic jiného na tom nehledej Peťo.
Re: Domácí Liga x Evropská Liga
Merlinus (přítel SN) před 7 lety 25.08.2017 10:06 |Ale vzdyt je to jasne. Radeji budu mistr a hrat LM, nez postoupit do jarnich boju v EL. Tim nikdo nerika se na EL vykaslat, ale proste a jednoduse priorita je letos HET liga.
Re: Domácí Liga x Evropská Liga
honzah (přítel SN) před 7 lety 25.08.2017 12:50 |Postup do LM je více než jarní EL. (Z hlediska rozvoje. Z hlediska fandovských emocí mi to přijde asi naopak.) Jenže se čtyřbodovým náskokem Plzně a velkou koncentrací Sparty je to nejistá investice. Takže teď je stejně prioritou Boleslav a dobře zvládnutý proces v repre pauze, dál se teprve uvidí :-)
Re: Před losem základních skupin EL
Mike před 7 lety 25.08.2017 00:01 |Otázkou je, zda chtít soupeře atraktivní typu Arsenalu nebo AC Milán, nebo týmy , které jsou z civilizované země, a dá se něco uhrát- Young Boys nebo Austria. Asi nikdo nechce vzdálené neatraktivní kluby z východu typu Astana, se kterými by to bylo asi na férovku, nebo týmy z východu, kteří jsou herně skvělé, a asi by se mnoho neuhrálo- Zenit, Dynamo Kijev.
Za mě určitě nějaký německý klub kvůli výjezdu- Hertha, Köln, Hoffenheim, dále něco civilizovaného blízkého také na výjezd- Rakousko, Švýcarsko, Francie, Kodaň, a něco herně slabšího, i když ze 4.koše si moc vyskakovat nemůžeme, i když Waregem asi z nejtěžších nebude.
Co bych nechtěl- zmínil jsem se výše- Astana- ,,nejlépe" hned 1.kolo u nich před derby, ani žádné další dálky na cestování- Izrael. Nechtěl bych Španěly, to bychom viděli míč maximálně při výkopu ze středového kruhu. A ani Arsenal, ten ať jede do Olomouce.
Otázkou jsou Italové, z minulých let je známo, že Evropskou ligu určitě nemají za svoji prioritu.
Ono se to nějak namíchá, že stejně vyleze nějaká průměrná skupina typu Rusko, Švýcarsko, Balkán.
Re: Před losem základních skupin EL
bongor před 7 lety 25.08.2017 08:45 |Zase už ten Waregem,kdo ho neviděl,neuvěří co je to za gólostroj.Varuji před ním.
Re: Před losem základních skupin EL
VaSsa před 7 lety 25.08.2017 09:27 |Arsenal bude hrát s juniorkou, toho bych se taky úplně nebál.
Re: Před losem základních skupin EL
mats před 7 lety 25.08.2017 00:02 |Na los jsem zvědav. Kdyby nic jinýho, bude tu aspoň zase zajímavý téma, který můžeme probrat ze všech možných i nemožných stran.
Tipuju - Guimaraes, Nice, Athletic Bilbao
Re: Před losem základních skupin EL
Petr9608 před 7 lety 25.08.2017 01:47 |Pro zajímavost - z klubů, se kterými jsme hráli skupinu EL poprvé, si postup do pohárů nevybojoval ani jeden.
Z 10 soupeřů, se kterými jsme dosud hráli skupinu UEFA/EL se do skupinových bojů dostalo jen Monako
Naopak ze třech soupeřů, se kterými jsme si zahráli před deseti lety LM, hrají skupiny všichni. S Arsenalem a Steauou si pak může zahrát i ve skupině EL. FC Sevilla si zahraje LM.
Re: Před losem základních skupin EL
Petr9608 před 7 lety 25.08.2017 01:54 |Z 35 možných soupeřů (první tři koše mínus Plzeň) jsme se již v minulosti v pohárech utkali se sedmi - Arsenal, FCSB, bAT3, Nice, Partizan, Köln (PVM 67/68), Sheriff
Re: Před losem základních skupin EL
amon před 7 lety 25.08.2017 08:12 |Kodan (Luftner)/Arsenal (super výjezd), Austria (hratelný a kousíček), Waregem, Ostersund- staniž se :-)
Re: Před losem základních skupin EL
edenian před 7 lety 25.08.2017 08:12 |Ja beru jakoukoli skupinu a raduju se z ni, protoze to nelosujou kluci od Berbra. Uz to me staci, ze nas ceka par dalsich zapasu v jinem setupu.
Re: Před losem základních skupin EL
Astrocytoma (přítel SN) před 7 lety 25.08.2017 09:10 |no vidis tady par emotivnich "fanousku" nadava uefa mafia, a to zijeme v zemi kde to s fotbalem mame mnohem vice nahnute, tedy Berbrem. Je to paradox. Misto abychom si uzivali cistejsiho fotbalu kde i Plzen narazi, tak vlastne jeste nadavame. Co jsme to za lidi:)
S jednim dechem dodavam ze se mi taky nelibilo nenapomenuti zdrzovani bez zlute karty, ci male nastaveni 2 minuty v polocase kdy se 1/3 zapasu polehavalo. (V zapase plzne proti take kyperskemu tymu... tam byly hned dve zlute za zdrzovani). Nicmene se domnivam, ze si za to muzeme i tak trochu sami, dommnivam se, ze rozhodci chce ukazat(opet velkoe koule) jak ma nad atmosferou v hledisti navrh a neda se jim zviklat
Re: Před losem základních skupin EL
Jachym před 7 lety 25.08.2017 09:25 |Zase bych si tu slavnou UEFu ohledně čistoty fotbalu neidealizoval. V ní platí ještě víc než u nás, že silnější pes... a např. určitě není v jejich zájmu, aby se, samozřejmě kdyby na to měly výkonnost, do závěrečných zápasů dostalo příliš mnoho klubů z "barbarského" východu nebo obecně klubů s malým leskem. Je ironické, že třeba právě se Spartou ani s Plzní se v Evropě rozhodčí nemazlí a Plzni se může o "preferenčním zacházení", na které byla v předchozích letech zvyklá, jen zdát. A to raději nemluvím o tom, co UEFA posuzuje za vhodné politické projevy (a nutí na ně kluby odvádět desátky) a které naopak trestá. Sice jsem ve středu "UEFA mafia" nepokřikoval, ale abych se předháněl v projevování nadměrné úcty k této organizaci, k tomu mám opravdu daleko...
Re: Před losem základních skupin EL
Astrocytoma (přítel SN) před 7 lety 25.08.2017 09:32 |no asi jsem to nenapsal dost jasne a z meho projevu se muze zdat ze UEFA je cista. Takze abyste pochopili nemyslim si ze je cisty to vubec ne, jen si myslim ze je mene spinavy nez cesky
Re: Před losem základních skupin EL
warhammer (přítel SN) před 7 lety 25.08.2017 11:28 |Plzeń včera dostala 4 žluté za zdržování, z toho 2 během 30 vteřin.
Re: Před losem základních skupin EL
zeleznik2 před 7 lety 25.08.2017 08:27 |Určitě se mrknu na los, ale upřímně ono je asi jedno, koho dostaneme...
TIP
Dresco před 7 lety 25.08.2017 09:09 |FC Kodan, Hertha, Guimaraes
Re: TIP
Maryman před 7 lety 25.08.2017 10:04 |Přesně moje vytoužená kombinace :-), kéž jste to trefil :-). Hertu mám v podstatě za rohem a Kodaň bych si přál kvůli super výjezdu.
Re: TIP
Ondráš před 7 lety 25.08.2017 11:11 |to taky není špatný..
Re: Před losem základních skupin EL
Maty22 před 7 lety 25.08.2017 09:17 |Po včerejšku už naše vystoupení nepovažuju za neúspěch.
Zápasy z BATE nic moc, takže nakonec můžem bejt rádi. Nemuselo být ani toto.
A včera? Midtjylland venku, Ajax venku, Fenerbahce taky venku.
Teď hlavně aby se kluci rychle vykurýrovali.
Jo a tréňa řikal na tiskovce, že by útočník měl bejt.
Re: Před losem základních skupin EL
mirecek1111 před 7 lety 25.08.2017 09:18 |Koho dostaneme, asi není jedno. Je to sice trošku zklamání. Přeci jenom, los jsme si měli užívat včera večer a ne dnes. Ale už se nedá nic dělat.
Není to ani tak o tom, že musíme za každou cenu postoupit ze skupiny nebo by to byl neúspěch, ale je třeba uhrát nějaké bodíky do koeficientu. Hranice mezi nasazením/nenasazením v posledním předkole je cca 16 bodů. A musíme je co nejdříve nasbírat, abychom v dalších letech neměli v předkolech zbytečné problémy. Letos se nám to ještě nepovede, ale musíme tomu položit solidní základ. Takže minimálně dvou výher a pár remíz bychom měli na podzim dosáhnout.
Nedostat nějakou Astanu, Razgrad, Rumuny… a z toho zbytku bych si přál spíš nějaké dostupnější týmy.
Jinak ale nesouhlasím s tím, že by měly být poháry pořád upřednostněné lize, protože přece kvůli pohárům tu ligu hrajeme. Předkola byly extrémně důležité, to ano. Ale ty už jsou za námi a teď se musíme plně koncentrovat i na ligu. Jestli pojedeme dál stylem „A" sestava na poháry a na ligu o víkendech to vždy nějak polepíme, tak nás nečeká pěkný podzim.
Nedostat nějaké výchoďáky, užít si zápasy ve skupině, něco tam i uhrát. Ale především stabilizovat základní sestavu a začít vyhrávat v lize. Ne plácat si po ramenou jak roste série bez prohry ale vyhrávat v lize. To teď musíme.
Re: Před losem základních skupin EL
Crispo před 7 lety 25.08.2017 09:50 |Po vypadnutí s Proleženinami si říkám to stejné. V klidu a důstojně odehrát skupinu EL, ať si hlavně trochu zlepšíme koeficient a hráči naberou zkušenosti, takovej Muris je potřebuje jako sůl. Sestava pro ligu se snad nebude lišit o více jak tři hráče...
A snad ten útočník přijde co nejdřív, na něj se těším víc než na dnešní los...
Re: Před losem základních skupin EL
Astrocytoma (přítel SN) před 7 lety 25.08.2017 09:29 |Mam takove tuseni ze letos vyhrajeme EL. Kdyz koukam na ty tymy tak nejvetsi strach mam z Arsenalu a AC milan, ale ty se na to vykaslou:). Uvolneni po stredecnim zapase zpusobi ze budeme v koncovce lezerni a zacne to tam padat jak na bezicim pase Slavia MB 4:0
Je nekdo proti?
Re: Před losem základních skupin EL
Astrocytoma (přítel SN) před 7 lety 25.08.2017 09:34 |jinak z prvniho kose bych rad dostal Zenit nebo Kodan, oba za zenitem, coz by mohlo byt hratelne
Re: Před losem základních skupin EL
Fulham před 7 lety 25.08.2017 09:36 |Já...4-0 je málo. :-)
Re: Před losem základních skupin EL
Martin 58 před 7 lety 25.08.2017 11:36 |Tak jestli jsem psal, že Arsenal by mohl pojmout EL vážně kvůli přímému postupu do LM v případě vítězství v celé soutěži, u AC Milán jsem o tom zcela přesvědčen. Tam ta frustrace ze ztráty pozic je enormní a jako pojistka kvůli nejistotě přímého postupu z italské ligy je to velmi lákavé.
Re: Před losem základních skupin EL
Leky16 před 7 lety 25.08.2017 09:37 |AC,Marseille,1.FC Köln
Re: Před losem základních skupin EL
Robinator před 7 lety 25.08.2017 09:40 |já bych rád AC Milán, to je byl super výjezd a navíc ten klub není co býval a je hratelný..viz. sparta s Interem, pak bych rád Everton, velice atraktivní utkání a angličani staví EL na vedlejší kolej, takže doma by jsme taky mohli něco uhrát..a další tým bych si přál Partizan B.
Re: Před losem základních skupin EL
Crispo před 7 lety 25.08.2017 09:51 |No po těch nákupech co v Miláně provedli už moc hratelní nebudou...
Re: Před losem základních skupin EL
Robinator před 7 lety 25.08.2017 09:55 |to je pravda :) ale teď ta remíza s nováčkem..ale jo, asi se zvednou :)
Re: Před losem základních skupin EL
Crispo před 7 lety 25.08.2017 10:16 |V Itálii jsou specialisti na ztráty s nováčky. A ani na to moc nemůžeme poukazovat jestli mi rozumíš :)
Re: Před losem základních skupin EL
Robinator před 7 lety 25.08.2017 11:02 |Jasný :)
Re: Před losem základních skupin EL
Fulham před 7 lety 25.08.2017 09:57 |Nepřijde mi , že by Ronald stavěl EL na druhou kolej...
Re: Před losem základních skupin EL
Jachym před 7 lety 25.08.2017 10:26 |Zajímavý argument, že když Sparta porazila Inter, my bychom si podobně poradili s milánským AC :-)
Re: Před losem základních skupin EL
Robinator před 7 lety 25.08.2017 11:04 |Chtěl jsem jen poukázat, ze ac a inter už nejsou zdaleka ti, co bývali..ale jak píše výše Crispo..letos mají větší ambice :)
Re: Před losem základních skupin EL
Martin 58 před 7 lety 25.08.2017 11:39 |Koupili je, tuším, Číňani, a vidíš kam to s námi za krátký čas dotáhli. Tam to může brzy být, jak to bývalo. Navíc italský fotbal jde, konečně, jednoznačně nahoru, za což já jako fanoušek krásného fotbalu velmi kvituju a posílám dík do Vatikánu.
Re: Před losem základních skupin EL
Robinator před 7 lety 25.08.2017 12:10 |jj, to je pravda :) je to až s podivem, že byli dlouho v takové "bídě"
Re: Před losem základních skupin EL
Ondráš před 7 lety 25.08.2017 09:50 |Chtěl bych AC Milan, Hertha/Austria, Rijeka..
Re: Před losem základních skupin EL
smely (přítel SN) před 7 lety 25.08.2017 10:06 |Milan, Marseille, San Sebastian
Re: Před losem základních skupin EL
Ondráš před 7 lety 25.08.2017 10:19 |to nejde ne? OM a Sebastian jsou ve stejným koši, ale možná se pletu..
Re: Před losem základních skupin EL
smely (přítel SN) před 7 lety 25.08.2017 10:23 |ajo .-) , ale vcera byl este SS ve tretim....no nic, tak Milan, San Sebastian, Partizan, no...
Re: Před losem základních skupin EL
Tomislav před 7 lety 25.08.2017 10:57 |Za mne: Lyon, Austria nebo Hertha, Partizan nebo Rijeka. Ale bude to: Dynamo Kyjev, Loko Moskva, Astana. ;))
Re: Před losem základních skupin EL
Ondráš před 7 lety 25.08.2017 11:12 |Rus a Ukrajinec proti sobě tuším nemůžou..
Re: Před losem základních skupin EL
Tomislav před 7 lety 25.08.2017 11:32 |To jsem někde zaslechl, ale měl jsem za to, že jen pro vyřazovací kola. Je pravda, že logiku to má i ve skupině. Možná mě zmátlo, že město Luhaňsk je teď tak nějak napůl (ne klub). Každopádně děkuji za upozornění. Klidně si tam můžeme dosadit teda Tiraspol.
Re: Před losem základních skupin EL
Tomislav před 7 lety 25.08.2017 11:34 |Aha, psal jsem Dynamo a ne Zorya. Omluva. Ale víme - co myslíme, východoevropská liga.
Re: Před losem základních skupin EL
Crispo před 7 lety 25.08.2017 09:54 |FC Kodaň, Real Sociedad, 1.FC Köln...
Los
Merlinus (přítel SN) před 7 lety 25.08.2017 10:09 |Ja chci hlavne soupere, kde se nemusi moc cestovat...
Re: Los
postovni (přítel SN) před 7 lety 25.08.2017 12:52 |Tak to doporučuju MOL cup. :-)
prenos
kolik před 7 lety 25.08.2017 10:09 |Jde nekde sledovat los zive?
Re: prenos
murena před 7 lety 25.08.2017 10:11 |Na ČT4
Re: prenos
Maty22 před 7 lety 25.08.2017 10:12 |ČT sport v 13:00.
Re: Před losem základních skupin EL
mabr před 7 lety 25.08.2017 10:12 |Nerozumím názorům, že bychom se měli soustředit více na ligu a poháry si jen užít. Až skončíme poslední ve skupině EL, protože jsme si ji jen užívali a nebrali vážně a v lize skončíme třetí, protože Plzeň k titulu dotlačí rozhodčí a spa*tě si dřív sedne tým, tak co potom? Na co se budeme soustředit potom? Jsme Slavia Praha, my musíme brát obě soutěže vážně a chtít vyhrát každý zápas. To snad chceme všichni, ne?
Re: Před losem základních skupin EL
Crispo před 7 lety 25.08.2017 10:19 |Proto bych moc neměnil sestavu a hrál každý zápas s tím nejlepším co mám (max tři nevynucené změny), ale vykládej to trenérovi...
Los - moje přání
jipeslav (přítel SN) před 7 lety 25.08.2017 10:28 |Arsenal - musíme jim vrátit tu sedmičku :-)
Olympique Marseille - zvučné jméno, atraktivní soupeř
Hoffenheim - výjezd
rád bych silné soupeře, protože jen se silnými soupeři se budeme zlepšovat a mnohonásobně se nám to vrátí v budoucnu. Vím, je tak menší naděje si vylepšit koeficient, ale pro případný start v LM příští rok bude takováto ostrá "příprava" pro nás lepší. Ale je to jen přání, nechme se překvapit.
Osud by si s námi pohrál při losu: FC Kodaň, BATE Borisov, Šeriff Tiraspol. Takovou skupinu bych nechtěl, i když bychom v ní měli šanci postoupit i ji celou vyhrát.
Re: Los - moje přání
Ondráš před 7 lety 25.08.2017 10:57 |Arsenal fakt nechci:) A nerad bych i Španělské týmy..to bychom se zas nepotkali s míčem..
Re: Los - moje přání
Travinho před 7 lety 25.08.2017 10:57 |To by znamenalo skoro jisté vypadnutí, což si nepřeju.
Re: Los - moje přání
malan (přítel SN) před 7 lety 25.08.2017 11:06 |:D tak hlavně, že chceš být za každou cenu v LM
Re: Los - moje přání
Travinho před 7 lety 25.08.2017 11:15 |O to přece nejde. Jen bych nastavil větší preference lize, ale tím jsem nikde nepsal, že bych EL vypouštěl. Jen je pro mě nepřípustné šetřit hráče v ligových utkáních a když už, tak bych to udělal naopak.
Re: Los - moje přání
honzah (přítel SN) před 7 lety 25.08.2017 12:28 |FC Kodaň, BATE Borisov, Šeriff Tiraspol - to by byl paradox. Při premiérové účasti v LM (2007) nebyl ve skupině ani jeden mistr své země, při obnovené účasti v EL by tam byli čtyři mistři naráz.
Hodně tragikomický los by mohl být
Arsenal - Borisov - Tiraspol - Slavia (naši známí)
Plzeň - FCSB - Rosenborg - Basaksehir/Konyaspor (staří známí Plzně + Vrbova dlouholetá smůla na Turky)
Braga - Razgrad - Hoffenheim - Zlín (malá města)
Re: Před losem základních skupin EL
Travinho před 7 lety 25.08.2017 11:13 |Spousta lidí preferuje kvalitní atraktivní celky. Já bych byl raději, kdybychom dostaly celky, které nám umožní sportovní úspěch. Samozřejmě pak co nejkratší cestování. Možná bych chtěl atraktivní celek z jedničky, ale neberu to jako nutnost. Nejhorší jsou z mého pohledy týmy z východu, které berou EL přeci jen prestiženěji než mužstva z velkých soutěží, ale kvalitu mají vysokou. Navíc teda cesta někam do Kazachstánu nebo Izraele tři dny před ligou také nemusí být to pravé ořechové a byl bych rád, kdybychom se minuli. Podle preferencí seřadím týmy v jednotlivých koších. Možná bych chtěl atraktivní celek z jedničky, ale neberu to jako nutnost.
1. Salzburg, Kodaň, AC Milán, Arsenal, Lyon, Lazio, Braga, Villarreal, Bilbao, Zenit, Dyn. Kyjev
2. Austria, BATE, Bern, Hertha, Ludogorets, Everton, Steaua, Tel Aviv, Marseille, San Sebastian, Nice, Lokomotiv
3. Tiraspol, Luhaňsk, Guimares, Waregem, Rosenborg, Köln, Atalanta, Hoffenheim, Partizan, Rijeka, Astana ,Sheva
Re: Před losem základních skupin EL
Merlinus (přítel SN) před 7 lety 25.08.2017 11:46 |Naprostý souhlas, vidím to úplně stejně.
Re: Před losem základních skupin EL
Ferky před 7 lety 25.08.2017 11:18 |Pro mě jednoznačně Arsenal. Po Slavii druhý nejoblíbenější klub. A hlavně fanoušci Arsenalu budou na nějakou Evropskou Ligu kašlat. Byla by šance dostat se ve větším počtu i na jiné tribuny, než do sektoru hostů.
Dále bych rád týmy, u kterých je šance je porazit a postoupit. A zároveň týmy co jsou blízko. Za mě asi Austria Vídeň a Rijeka. I když Hertha nebo Kolín by mi taky vůbec nevadili.
Já si to chci hlavně užít. Je to po dlouhé době co jsme v základní skupině. Takže atraktivní soupeře z míst, kam se dá jednoduše vyjet.
Re: Před losem základních skupin EL
honzah (přítel SN) před 7 lety 25.08.2017 12:35 |Mě by se docela líbil mix: Salzburg - Everton - Rijeka. Středoevropský pohár s anglickou prémií. Doufám, že padneme do jedné šestice my a do druhé Plzeň se Zlínem, ať jsou venkovní zápasy na ČT4 Sport.
Na postup nejlepší: Kodaň - Lokomotiv - Waregem.
Na postup nejhorší: Villareal - Nice - Hoffenheim/Luhaňsk.
Re: Před losem základních skupin EL
Michal86 před 7 lety 25.08.2017 12:47 |Zase jsme tam... :) Asi se fotografům a redaktorům UEFA líbíme :)))
http://www.uefa.com/
Re: Před losem základních skupin EL
honzah (přítel SN) před 7 lety 25.08.2017 12:51 |Máme hezký název klubu, co si budeme nalhávat...
Re: Před losem základních skupin EL
Jachym před 7 lety 25.08.2017 12:55 |My jsme ten klub, který mý zvuk :-)
Re: Před losem základních skupin EL
sTizz (přítel SN) před 7 lety 25.08.2017 13:06 |Je tam i Zlin :))
Re: Před losem základních skupin EL
sasky před 7 lety 25.08.2017 12:55 |Za mě určitě lepší dostat "lehčí" skupinu a rozhodně neodsunout EL na druhou kolej. Každý získaný bod do koeficientu je pro Slavii zlatý. Budujeme klub, který má hrát evropské poháry pravidelně, jenže kvůli kvalifikačnímu principu nasazení x nenasazení a kvalitě nasazených týmů se potřebujeme co nejrychleji vyšvihnout právě do této skupiny. Nyní má Slavia 3,5 bodu, na nasazení i ve 3. předkole EL je třeba cca 10 bodů a ve 4. cca 16 bodů. V LM je to samozřejmě ještě více (3. předkolo mistrovské části 18 bodů, 4. 21 bodů, 3. a 4. předkolo nemistr. č. cca 40 bodů). Samozřejmě se tato čísla mění podle aktuálních pohárových kvalifikantů. Ano, letos bude liga zajímavá z hlediska přímého postupu do LM v dalším roce, nicméně z dlouhodobého hlediska je lepší budovat koeficient. Další věc, která je důležitá je národní koeficient, kvůli případném přímému postupu do LM v ročníku 2019-2020 (a dalších samozřejmě). 10. místo má garantovanou ZS LM, ale tam jsou Turci, na které ztrácíme skoro 5 bodů a mají stejný počet týmů v pohárech - tzn. znamenalo by to pro naše 3 týmy uhrát o cca 13 vítězství víc než turecké týmy. 11. místo je stejná situace jako letos - pokud vítěz LM postoupí ze své soutěže, tak 11. národ bude mít místo v ZS. A tam už je Holandsko, které má o tým méně (z toho jeden v LM) a ztrácíme na něj "jenom" cca 2,6 bodu. 12. Řecko - také o tým méně (1x LM, 1x EL), ztráta 0,7 bodu, 13. Rakousko (0+2), ztráta 0,7 bodu. 14. ČR, 15. Švýcarsko - 1+2 a ztrácejí na nás cca 1 bod. Asi nečekám, že bychom ztrátu na Holandsko stáhli tento rok, protože vůbec nevím, co čekat od našich týmů a zejména nás a Zlína, nicméně nereálné to není.
Do dalších sezón pak samozřejmé záleží na tom, kolik která země odepisuje z předchozích let, tam už je ten výhled velmi nejistý. Nicméně závěr je jasný, Slavia se musí snažit, stejně jako všechny ostatní týmy, uhrát v Evropě co nejvíc bodů. Abychom se dostali někde na pomezí 11. a 10. místa v národním koeficientu, je potřeba, aby každoročně 3 postoupivší týmy uhrály každý 10 bodů (dva týmy beru jako vypadnuvší).
Re: Před losem základních skupin EL
padre před 7 lety 25.08.2017 13:01 |Jen si dovolím dodat: doma jsme mistři ... ale má-li platit věta "Jsme zpět", musíme něco ukázat i v Evropě. ZS jsme hráli naposled před osmi lety, tak si připomeňme, co od té doby dokázali dva naši úhlavní domácí přátelé: 2x LM, EL, postupy ze skupiny + EL, postupy ze skupiny a dokonce čtvrtfinále EL.
Teprve až alespoň postoupíme ze skupiny do jarní fáze a obhájíme titul, můžeme se pasovat na krále českého fotbalu.
Re: Před losem základních skupin EL
sasky před 7 lety 25.08.2017 15:02 |Naprostý souhlas. I tu ligu jsme nevyhráli v suchém triku. Rozhodně je na čem pracovat a to právě hlavně v Evropě. Sice soupeři z východu samozřejmě nemají věhlas Arsenalu, Realu, Bayernu atd., ale nazdárci to rozhodně nejsou. My si renomé a zkušenosti s těžkými zápasy musíme teprve získat a to jinak než na hřišti není možné. Tempo naší ligy mimo několika zápasů je podstatně pomalejší, většina týmů zalezlá na půlce, je to tak trochu jiný sport. Nehledě na to, že v dlouhodobé soutěži má tým mnohem víc šancí na reparát nepovedeného zápasu. Když je zápasů ve skupině 6, tak každá ztráta bolí a logicky je tak tlak na výsledky daleko větší. Peníze nyní vzal čert, ale je potřeba hrát zejména o koeficient a o zkušenosti.
Re: Před losem základních skupin EL
Astrocytoma (přítel SN) před 7 lety 25.08.2017 13:02 |Ja nevim jak vy ale me se do te LM nechtelo a jsem i docela rad ze tam nejsme. Ano dostanete vic penez a take hraci sou vic na ocich a zhodnoti se lepe, take je to lepsi pro hrace, kdy si zahrajou LM, a pro nas fanousky je lepsi kdyz vidime Barcu misto Zenitu. Nicmene to je tak vsechno, neda nam to budoucnost v poharech.
A ted proc EL/
Mame sanci uhrat a doufam ze uhrajeme body v EL a zvedneme si keficient, s timto koeficientem pak muzeme hrat dustojnejsi roli v EL(nasazenost), ted zase v koeficientu spadneme a pres pristi rok uz nepujdeme do LM primo a bude tam kde jsme ted, kde potrebujeme proste koeficient. Myslim, ze na bodech se nam do budoucna vrati i ty penize ktere bychom dostali v LM a take se nam vrati to, ze za nase hrace nebudou tak horentni sumy a zustaneme pohromade
Re: Před losem základních skupin EL
bububu (přítel SN) před 7 lety 25.08.2017 13:09 |Souhlas, překvapují mě názory v této diskuzi. Koeficient je pro budounost NAPROSTO KLÍČOVÝ! Je potřeba jít do každého zápasu na 120 %, žádné šetření, žádné upřednostňování ligy na úkor EL!
Re: Před losem základních skupin EL
bububu (přítel SN) před 7 lety 25.08.2017 13:05 |Jsem natěšený na los, že se nás to po neuvěřitelných 8 (!!!) letech opět týká. Do skupiny si přeji Arsenal (protože srdcovka) a dva hratelné soupeře, abychom spolu s Gunners postoupili do vyřazovací fáze :)
Re: Před losem základních skupin EL
zeleznik2 před 7 lety 25.08.2017 13:11 |Hm tak koho asi dostaneme?
Re: Před losem základních skupin EL
smely (přítel SN) před 7 lety 25.08.2017 13:19 |Apoel....
Re: Před losem základních skupin EL
zeleznik2 před 7 lety 25.08.2017 13:25 |Kdepak H...
Re: Před losem základních skupin EL
sTizz (přítel SN) před 7 lety 25.08.2017 13:23 |Plzen se steauou :)
Re: Před losem základních skupin EL
sasky před 7 lety 25.08.2017 13:24 |Sk. H se rychtuje pro nás - Arsenal, Bate :D
Re: Před losem základních skupin EL
sTizz (přítel SN) před 7 lety 25.08.2017 13:25 |nestras:)
Re: Před losem základních skupin EL
sasky před 7 lety 25.08.2017 14:52 |Uf :D
Re: Před losem základních skupin EL
bububu (přítel SN) před 7 lety 25.08.2017 13:23 |Dostanem Arsenal a BATE, to je jasný :D
Re: Před losem základních skupin EL
sTizz (přítel SN) před 7 lety 25.08.2017 13:24 |J by bylo fajn
Re: Před losem základních skupin EL
Fulham před 7 lety 25.08.2017 13:25 |Nestraš...
Re: Před losem základních skupin EL
Kzlo před 7 lety 25.08.2017 13:24 |Plzen a Šťáva osudove. Takze nam tipuji arsenal bate
Toto je fakt ohromný :-X
Petr9608 před 7 lety 25.08.2017 13:25 |https://www.facebook.com/defenziva/photos/a.269076373172161.64947.256682301078235/1435177583228695/?type=3
Re: Před losem základních skupin EL
hiker42 před 7 lety 25.08.2017 13:27 |Danny si přeje Zenit, Ruslan Dynamo Kiev, Luftner si nepřeje Slavii :) a já chci tři pěkný zápasy v Edenu
Re: Před losem základních skupin EL
Faris (přítel SN) před 7 lety 25.08.2017 13:30 |chci D: AC Milán, Austria, Rijeka.
masakr na úrovni LM je E: Lyon, Everton, Bergamo
Re: Před losem základních skupin EL
zeleznik2 před 7 lety 25.08.2017 13:31 |No konečně jdeme do 4.koše...Plzeň by, měla, postoupit...
Re: Před losem základních skupin EL
Fulham před 7 lety 25.08.2017 13:31 |Piči....
Re: Před losem základních skupin EL
murena před 7 lety 25.08.2017 13:32 |Nic moc teda
Re: Před losem základních skupin EL
vojta před 7 lety 25.08.2017 13:32 |o moc hur uz to neslo :(
No...
Petr9608 před 7 lety 25.08.2017 13:32 |Já to beru. Postup je hratelej. Lístky navíc by mohly bejt cenově únosný.
Re: No...
Cana78 před 7 lety 25.08.2017 13:33 |snad nebude postup stejně hratelnej jako byl APOEL :-)
Re: Před losem základních skupin EL
Hrubas (přítel SN) před 7 lety 25.08.2017 13:33 |Hmmm, velké zklamání.
Re: Před losem základních skupin EL
smely (přítel SN) před 7 lety 25.08.2017 13:34 |za to muzou ty dva co to losovali Eric a Bidal....
Re: Před losem základních skupin EL
zeleznik2 před 7 lety 25.08.2017 13:33 |Hm tak to bylo zase rychlé...žádné napětí: Villareal, Maccabi a Astana..
Re: Před losem základních skupin EL
Merlinus (přítel SN) před 7 lety 25.08.2017 13:33 |Strašlivý los. Dlouhé cestování. Neatraktivní ale zato silní soupeři. Tak teď už není o čem. Na EL kašlete. Totální priorita je naše liga.
Re: Před losem základních skupin EL
sasky před 7 lety 26.08.2017 14:09 |Jasně, pro možnost postoupit jednou (!) přímo do LM si obětujeme možnost vylepšení našich šancí v letech příštích. Úžasný nápad.
Re: Před losem základních skupin EL
Slavistat před 7 lety 25.08.2017 13:34 |Tak to má teď začít. Dobrý by byl vyvážený los, jeden atraktivní soupeř a dva normální a zároveň hratelné - získat koeficient, zkušenosti a postoupit do jara. Není to sice LM - škoda, ale když jsem viděl los APOEL, tak bychom byli za otloukánky jak špatný spraringpartner a hráči by z toho asi moc neměli (běhat bez míče můžou po tréninku), takže nakonec nesmutním, jde to postupnými kroky.
A ještě sem napíši mou reakci na mraky příspěvků u článku k zápasu s APOEL - hele, nebylo to nic moc, trochu smůly, trochu neumění a trochu i složení mužstva. Ale když si vzpomenu před rokem, jak zoufale jsme hráli proti Talinu, v deseti nás motalo zcela neznámé Rio Ave, tak dnes jsme tvořili a víceméně ovládali hru (i když žádná hitparáda). Za rok posun vpřed. A teď by měl nastat klid, už není žádný "okamžitý cíl jediného utkání o vše". Tedy do ligy stavět sestavu, která trochu zrychlí hru - z posil Altintop, Dani a Rotaň nechat hrát Daniho nebo Altintopa (alternace) a to jako podrhot a Rotaně podle potřeby, spíš třeba jen na střídání. A na kraje rychlé kluky, podle formy. Prostě hru zrychlit. Obrana v podstatě funguje, Bořila raději vpravo, nalevo se určitě najde hráč s formou a podle potřeby na styl soupeře. Střed zálohy . MNN či Suk oba dobrý (ale jen jeden na place na střídačku) a k tomu Hušby a Dani (Altin, Hromada, Rotaň), na kraje rychlost (na výběr je dle formy nejmíň z 6 hráčů). Ještě útočníka, když Škoda začíná být zdravotně náchylný k pauzám - to je dost důležité. A důležité je také najít uplatnění pro Alvira, Šcuka, Chaluše a Holíka. Hlavně se neplašit, předpokládám, že JŠ to sám vidí a hru trochu zrychlí. Kvality hráčů na to má a míč budeme držet také dobře. Asi tak. Jo a Stoch dobrý!! Takže držím palce do dalších zápasů.
Re: Před losem základních skupin EL
Slavistat před 7 lety 25.08.2017 13:36 |Než jsem dopsal los hotový :o). Villareal silný, s Macabi a Astanou se popereme o 2 flek. Nic moc atraktivní, ale měl by to být dobrý fotbal.
Re: Před losem základních skupin EL
Pava1 před 7 lety 25.08.2017 13:34 |Pokud začneme dávat góly,můžeme postoupit a hlavně nahrát nějaký koeficient na příští rok.
Plzeň
Merlinus (přítel SN) před 7 lety 25.08.2017 13:37 |Za to Plzeň zase haluz. Hodně hratelná skupina.
Re: Před losem základních skupin EL
Kzlo před 7 lety 25.08.2017 13:37 |Az na Astana dobry los a je v našich silach postup. Zlin take chytnul dobrou skupinu a nejaky body by mel nahrat
Re: Před losem základních skupin EL
Hrubas (přítel SN) před 7 lety 25.08.2017 13:37 |Celkově ten los pro naše zástupce stál za starou bačkoru. Je to škoda. Tak jedině postoupit dál.....
Ale máme těžkou skupinu a navíc soupeři nejsou zrovna atraktivní.
Los
sTizz (přítel SN) před 7 lety 25.08.2017 13:39 |Spokojenost,udelam si 2 vylety. Tesim se,ale musime sehnat nejakeho utocnika a tvurce hry,kdyby Husby nemoh` ;)
Re: Před losem základních skupin EL
zeleznik2 před 7 lety 25.08.2017 13:42 |Škoda té Astany, jinak Villareal určitě favorit, Maccabi hratelný. Mohlo, by, se postoupit. Plzeň zase klikaři...Zlín konec, ale nějaké bodíky pro koeficient, by, mohli, uhrát.
Re: Před losem základních skupin EL
Jachym před 7 lety 25.08.2017 13:45 |No, nechtěli jsme Španěly ani cestovat někam do..., takže máme pro jistotu obojí. Snad nedostaneme od Villarealu pořádné rychty a v těch exotických destinnacích se neposereme jako na Kypru. Jako největšího soupeře ale zatím vidím naši mizernou finální fázi a produktivitu.