Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Slavia stále shání útočníka

Podle zpráv serveru transfermarkt.de se Slavia poptává v Dynamu Kyjev na možnost angažování ukrajinského reprezentačního útočníka Artema Besiedina (21 let).

Komentáře (60)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. S křížkem po funuse

    huhu     před 7 lety 17.08.2017 15:09 |  
    3 3

    Roman Yaremchuk právě podepsal smlouvu na čtyři roky s KAA Gent. Yaremchuk, 21-letý ukrajinský útočník (27/11/1995), byl vzděláván na Dynamo Kyjev. On hrál od července do prosince minulého sezóny na hostování v jiném ukrajinském první divizi, FK Oleksandrija a trvalo 11 her skóre pětkrát a poté byl povolán zpět na Dynamo Kyjev.

    http://www.kaagent.be/nl/supporter/news/16-08-2017/kaa-gent-legt-jonge-spits-roman-yaremchuk-onder-contract

    • Re: S křížkem po funuse

      mpik     před 7 lety 17.08.2017 15:13 |  
      3 3

      Nerozumim vasemu komentari. Zajem SKS je o Artema Besiedina, nikoliv Jaremčuka...

      • Re: S křížkem po funuse

        huhu     před 7 lety 17.08.2017 15:17 |  
        1 0

        Aha, díky za upozornění :) Popletl jsem to s informací, že jsme nejdřív chtěli Yaremchuka, který ale včera podepsal v Gentu..

        • Re: S křížkem po funuse

          Fulham     před 7 lety 17.08.2017 16:08 |  
          15 0

          Mi tak napadlo, že bych se nechtěl dostat do diskuze mezi huhu a bububu...:-)))

      • Re: S křížkem po funuse

        m.a.r.ty     před 7 lety 17.08.2017 15:17 |  
        3 0

        V té diskuzi se píše, že hlavním cílem byl Jeremčuk, který ale přestoupil do Gentu.. Teď se prý soustředíme na Besiedina..

    • Re: S křížkem po funuse

      jarmik     před 7 lety 18.08.2017 06:47 |  
      5 3

      To sem prostě flákneš překlad z Google Translate? Je takový problém alespoň vyměnit nesmyslná slova za adekvátní? Jestli jo, tak to sem nedávej. Ale hlavně nejdřív pořádně přečti, co komentuješ.

      • Re: S křížkem po funuse

        huhu     před 7 lety 18.08.2017 10:33 |  
        6 1

        Hluboce se omlouvám, jarmiku. Je mi líto, že jsem zapříčinil takové rozčilení. Vezmu si z toho ponaučení a snad už to nikdy neudělám.

  2. Re: Slavia stále shání útočníka

    TSeguinTS     před 7 lety 17.08.2017 15:12 |  
    3 3

    Už to nebude mikrosvět, ale makrosvět :)) Každopádně útočníka zoufale potřebujeme a omezení na hráče mimo EU a EHS budeme zřejmě řešit koncem Mingiho a Šćuka.. Nebo se ještě všichni budeme divit.

    • Re: Slavia stále shání útočníka

      bongor     před 7 lety 17.08.2017 16:06 |  
      7 8

      Mingiho bych určitě ponechal,je to jeden z mála našich rychlíků a taky umí dobře padat,což je ve zdejší kaprlize velice potřebný element.I když se mi tento taktický prvek nelíbí,tak nemít alespoň jednoho znalého borce by byla určitě chyba.

      • Re: Slavia stále shání útočníka

        TSeguinTS     před 7 lety 17.08.2017 16:10 |  
        3 0

        Však já bych ho také ponechal. Má naprosto skvělé řešení předfinální a finální fáze, je rychlý. Jen to zdraví jeho není moc na vrcholový sport. A podle toho, že je zatím nasazován stejně jako Šćuk bych si tipnul jejich hostování.

  3. Re: Slavia stále shání útočníka

    první rytíř     před 7 lety 17.08.2017 16:59 |  
    1 1

    No nevím, ten kluk od letní přípravy má problém se vůbec do sestavy dostat a starty sbírá po minutách. Samozřejmě bez gólů...

  4. Re: Slavia stále shání útočníka

    juras72     před 7 lety 17.08.2017 17:01 |  
    2 0

    Besedin to by byla dobra volba, lonska sezona 22zapasu-10 golu a to mu bylo pouhych 20 let.

  5. Re: Slavia stále shání útočníka

    DF007     před 7 lety 17.08.2017 18:27 |  
    1 0

    Ano jednoho útočníka potřebujeme. Tohoto hráče neznám, ale podle statistik určitě je zajímavý a ve svém věku i velmi perspektivní.

  6. Re: Slavia stále shání útočníka

    vlk30 (přítel SN)     před 7 lety 17.08.2017 18:39 |  
    3 6

    Samozřejmě si moc vážím a ocenuji jak to ted ve Slavii funguje a co proto vedení dělá,ale s tím útočníkem mě to přijde jako s křížkem po funuse,kor jestli nepostoupíme do LM,samozřejmě vím,že sehnat dobrého útočníka je hrozně těžké.

    • Re: Slavia stále shání útočníka

      Pava1     před 7 lety 17.08.2017 18:51 |  
      14 0

      Když nepostoupíme do LM,je tam Evropa,tam ten útočník bude potřeba také.

      • Re: Slavia stále shání útočníka

        jarmik     před 7 lety 18.08.2017 06:50 |  
        4 1

        No jo, když skupina EL je teď pro hodně fanoušků takový MOL cup... Tam jsme přece každej rok!

    • Re: Slavia stále shání útočníka

      Lunaris     před 7 lety 17.08.2017 18:54 |  
      3 4

      Proč s křížkem po funuse? Naše produktivita je zatím darebná a přinejmenším budeme hrát pořád EL a domácí soutěž. Hráč má 1,85 cm, což sice není tolik jako Škoda, ale útočníka sháníme již od začátku letní přípravy. Osobně bych ale byl radši, kdyby hrál Muris spolu s Milanem víc minut pohromadě.

      • Re: Slavia stále shání útočníka

        vlk30 (přítel SN)     před 7 lety 17.08.2017 21:47 |  
        5 1

        Měl jsem namysl,že to mohlo čí mělo být dříve.

  7. Re: Slavia stále shání útočníka

    Pava1     před 7 lety 17.08.2017 20:17 |  
    29 12

    Poslední dobou,se tu rozmáhá skepse!Myslím,že by jsme si měli všichni zavzpomínat,kde jsme byly před dvěma lety.Za necelé dva roky ze dna na vrchol,titul a sen o lize mistrů.Vysněná koupě stadionu,účast v základní skupině Evropské ligy,nákupy o jakých se většině klubů může jen zdát.Návštěvy na stadionu,při domácích utkáních,které jsou neskutečné.
    Přátelé nebuďme nedočkaví a hladoví,úspěch se dostaví,to jsem si jist.

    • Re: Slavia stále shání útočníka

      Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 17.08.2017 23:26 |  
      13 0

      Snad nikdy jsem nereagoval a neresil minusy. Ani ted to neni vlastne tak reseni. Jen se mi konkretne u tohohle prispevku zda,ze tech 7 minisaru (ve chvili kdy to pisu) uplne neporozumnelo tomu,co Pava1 napsal. Nejde o to,ze se ten uspech musi dostavit zrovna s JS,temito hraci atd. Ale ze je klub nastaven a zabezpecen tak,aby se ten uspech driv nebo pozdeji opravdu dostavil. Kdyz se podivate na vsechny systemove procesy,tak se preci neda rict nic jineho. Jsem presvedcen,ze kdyz se prokaze,ze na to ten a ten nema (a muze se to tykat i JS),tak se zkusi jina cesta na zaklade predchozich zkusennosti. Stejne tak se vedeni zachovalo v pripade DU. A stejne tak se chova i co se tyce hracskeho kadru,pristupu k fanouskum,stadionu,ticketingu atd.
      Jinak bokem co se tyce JS. Hrozne mi to pripomina cestu Alexe Fergussona a jeho zacatky na lavicce ManU. Ani on se nezjevil z niceho nic dokonaly. Vyvyjel se postupne s tymem,stejne jako se mu ten tym vyvyjel pod rukama. A byl dokonce podrzen pri horsich vysledcich nez JS. A kolik toho muselo byt na jeho adresu naplivano u pulitru tepleho piva ( jeste nebyly zadne diskuzni fora ;) )Neberte to jako nejakou obhajobu trenera,jen je zajimave se zamyslet nad tim,jake dusledky maji dana rozhodnuti. Sam vubec netusim,co by bylo z dlouhodobeho hlediska spravne. Z kratkodobeho jsem presvedcen,ze by JS mel dostat moznost pracovat s momentalne se tvoricim tymem na uplne jine urovni,nez je za poslednich 20 let bezne.

      • Re: Slavia stále shání útočníka

        bongor     před 7 lety 18.08.2017 06:21 |  
        21 0

        To je to poslední ve Slavii,co by se mělo změnit.Trenér!Važme si Slávisty srdcaře,odborníka,který svoji
        pozici potvrdil téměř třiceti neprohranými zápasy v lize v řadě.Kdo to má?Dostává posily,které jsou na úrovni,ale skutečná špička to zatím není,do české soutěže se špičky nehrnou.Myslím,že bychom je i uměli zaplatit,ale když přijede takový hráč zvyklý na obrovské návštěvy třeba k trumpetám,tak se položí.Nesmíme být tak netrpěliví,važme si toho co máme,zejména obou Jardů a hlavně neblbněme!

      • Re: Slavia stále shání útočníka

        M@rvin     před 7 lety 18.08.2017 12:27 |  
        6 0

        Já myslím, že minimálně část těch mínusů dostal za "vzpomínání, kde jsme byli před dvěma lety". Ona to je samozřejmě pravda a zapomínat bychom neměli, ale zas se tímhle nemůžeme zaklínat do nekonečna.

  8. Re: Slavia stále shání útočníka

    Kzlo     před 7 lety 17.08.2017 21:04 |  
    1 28

    Nejak mne dneska napadlo co udelat Skodu z Brna . Podle mne by to nemusela byt uplna blbost minimalne jako alternativa pro ligu

    • Re: Slavia stále shání útočníka

      afro     před 7 lety 17.08.2017 21:09 |  
      15 1

      Tenhle přestup bych jakž takž chápal před třemi, čtyřmi lety a ani tehdy bych neskákal radostí do stropu. Při našich současných ambicích ani náhodou.

    • Re: Slavia stále shání útočníka

      ervin     před 7 lety 17.08.2017 21:35 |  
      4 2

      Nezlob se na mě ale blbost je slabé slovo...jak piše kolega, možná před lety..

    • Re: Slavia stále shání útočníka

      jufoun (přítel SN)     před 7 lety 17.08.2017 21:40 |  
      2 0

      Souhlasím, s kolegy, nyní by to byl opravdu nesmysl.

    • Re: Slavia stále shání útočníka

      Boss82     před 7 lety 18.08.2017 02:27 |  
      2 2

      Tady se člověk někdy dočte fakt perly. Jako vtip dobrý.

    • Re: Slavia stále shání útočníka

      Travinho     před 7 lety 18.08.2017 09:14 |  
      2 2

      Mně by to jako úplný úlet nepřišlo ani po podzimu, ale nyní je totálně z formy...

    • Re: Slavia stále shání útočníka

      honzah (přítel SN)     před 7 lety 19.08.2017 10:38 |  
      1 0

      Milan je poslední dobou nějaký smutný, uděláme mu mikrosvět s bráchou :-)

  9. Re: Slavia stále shání útočníka

    Fulham     před 7 lety 17.08.2017 21:08 |  
    3 0

    Krasnodar - Red Star 3-2 . Druhého Claesson...jen pro archív:-)

  10. Re: Slavia stále shání útočníka

    Pava1     před 7 lety 17.08.2017 21:15 |  
    3 0

    Koukal jsem na sestavu Dynama a nesedí ani na lavičce,což by mohlo značit že se něco děje.

    • Re: Slavia stále shání útočníka

      Fulham     před 7 lety 17.08.2017 21:17 |  
      0 0

      Taky jsem byl zvědavej...

  11. Re: Slavia stále shání útočníka

    Cross     před 7 lety 18.08.2017 01:01 |  
    2 7

    Myslím je zřejmé, že potrebujeme vepředu bombarďáka. Milan Skoda se urcite do formy jeste dostane, ale platí co včera rekl Pešice. Milan nema techniku. Ve chvíli kdy všichni proti nam budou hrát ze zabezpečené obrany, ma jeho styl velký problem. A Slavia s ním. V Evropě tím tuplem. Máme-li nejaky peníz, tak prave ted se investovat vyplatí. Kdy, kdyz ne ted? Zlatan je volný, ne?

    • Re: Slavia stále shání útočníka

      vikik_vikik     před 7 lety 18.08.2017 07:29 |  
      10 1

      No nevím, že by Milan neměl techniku, vzpomínám na nedávný zápas v lize , jak Milan excelentně přeloboval
      brankáře, a všichni vč. komentátora ho velebili, že to není nic jednoduchého a je k tomu třeba patřičná technika hráče

    • Re: Slavia stále shání útočníka

      jarmik     před 7 lety 18.08.2017 10:06 |  
      14 0

      Tyhle "analýzy" pánů jako Pešice a spol. jsou většinou strašné bludy. Žádný rozbor, prostě jen tento je dobrý, když mu to jde, a tento je špatný, když nikoli. Škoda mnohokrát obešel hráče či několik hráčů (derby?), zpracoval míč v nepředstavitelných pozicích navzdory nátlaku obránců, rozdal asistence. Říct, že "nemá techniku", je hospodský kec.

      • Re: Slavia stále shání útočníka

        jarmik     před 7 lety 18.08.2017 10:15 |  
        7 0

        A nechci, aby to vypadalo, že nemám úctu k Pešicemu, ale on prostě řekl bez opory ve skutečnosti několik neobjektivních blbostí.
        1) Škoda nemá techniku - blbost. 2) Stoch byl nevýrazný - jen na začátku, nikdo s ním nehrál, pak místy vypadal jako jediný fotbalista na hřišti. 3) Hodnotí celou Slavii jako nesoustředěnou a nezkušenou, přitom šlo jen o dvě chyby v úvodu. Ano, rozhodly, ale APOEL měl celkem víc nepřesností a Slavia hrála, ne soupeř.

        • Re: Slavia stále shání útočníka

          Robinator     před 7 lety 18.08.2017 10:38 |  
          0 0

          tak zrovna s tím, že byla a je Slavia nesoustředěná a nezkušená se dá souhlasit..viz. zápas s Apoelem a Borisovem..Škoda taky není žádný technik, ale na české poměry to s míčem docela umí..takže tam byl docela kritický..s tím Stochem taky nesouhlasím, bude to velká posila a nehrál špatně

    • Re: Slavia stále shání útočníka

      Martin 58     před 7 lety 18.08.2017 11:15 |  
      6 1

      Pešice už je bohužel jen takový papučový komentátor, myslím, že moderní trénování ho netankuje a zahřeje ho, když si na něj někdo vzpomene. Spousta bývalých hráčů dává své komentáře postavené na fotbale tehdejší doby, kdy byly rozdíly mezi mužstvy větší a fotbal se hrál v podstatně pomalejším tempu.

  12. Re: Slavia stále shání útočníka

    Jarda66     před 7 lety 18.08.2017 07:39 |  
    0 0

    Mě by zajímalo, jestlí v případě, že by Besiedina doopravdy přišel, mohl hrát Evropské soutěže? Vím, že hráč nesmí nastoupit v jednom ročníku za dva kluby. Hrál už nějaký zápasy v Evropě za Dynamo? Mám ten pocit, že se to týká i všech předkol...

    • Re: Slavia stále shání útočníka

      juras72     před 7 lety 18.08.2017 08:04 |  
      1 0

      Neodehral ani minutu. byl jenom na lavicce.

    • Re: Slavia stále shání útočníka

      Virgil1956     před 7 lety 18.08.2017 12:58 |  
      0 0

      Jestli to zase nezměnili, tak může hrát za 2 kluby v tom samém ročníku, ale jen v případě, že jeho předchozí klub vypadl v předkole. To ovšem na Dynamo nevypadá, uhrálo venku remízu 0:0.

    • Re: Slavia stále shání útočníka

      zeleznik2     před 7 lety 18.08.2017 08:31 |  
      2 0

      Toho asi neuděláme, ale byla, by to asi bomba..

    • Re: Slavia stále shání útočníka

      smely (přítel SN)     před 7 lety 18.08.2017 12:02 |  
      0 5

      Ligue 1 je ale druha turecka ( prvni liga je SuperLig ) ...., to muzem vzit rovnou Droppu :-)

      • Re: Slavia stále shání útočníka

        CyWilly     před 7 lety 18.08.2017 12:12 |  
        7 0

        Ligue 1 je samozřejmě francouzská první liga :-)

        • Re: Slavia stále shání útočníka

          smely (přítel SN)     před 7 lety 18.08.2017 12:26 |  
          2 0

          ups...tesne vedle :-) to me nedoslo...ja myslel, ze to je cely vo turecku....

    • Re: Slavia stále shání útočníka

      mpik     před 7 lety 18.08.2017 14:56 |  
      0 0

      To by bola bomba takovej plajer!

    • Slavia stále shání útočníka. Opravdu ?

      houston (přítel SN)     před 7 lety 18.08.2017 17:24 |  
      0 0

      Mohlo by se vedení plácnout přes kapsu ! JT konej, prosím prosím, smutně koukám...

    • Re: Slavia stále shání útočníka

      Gino     před 7 lety 18.08.2017 17:37 |  
      0 0

      A HNED!!! :-)

  13. Re: Slavia stále shání útočníka

    zeleznik2     před 7 lety 18.08.2017 08:36 |  
    0 0

    Už máme Rotaňe a Sobola, takže logiku by to mělo. Navíc asi nebude drahý, podle transfermarktu cena nějakých 1,6mil€. Mohlo, by se jednat o hostování, s případnou opcí...

    http://www.livesport.cz/hrac/besiedin-artem/2PFFRIPB/

  14. Re: Slavia stále shání útočníka

    Ondráš     před 7 lety 18.08.2017 08:59 |  
    2 2

    Tak kdo ho tady zná a může poreferovat?:) Má aspoň techniku, nebo je to další kladivo do vápna?

    • Re: Slavia stále shání útočníka

      japhy     před 7 lety 18.08.2017 11:27 |  
      6 1

      Ne, je to stejnej dřevák jako Škoďák (©Pešice)

    • Re: Slavia stále shání útočníka

      Fulham     před 7 lety 18.08.2017 13:01 |  
      3 1

      Je to rebel !!!

      • Re: Slavia stále shání útočníka

        kjandourek (admin)     před 7 lety 18.08.2017 13:56 |  
        2 1

        Už někoho zhmoždil?

        • Re: Slavia stále shání útočníka

          Ondráš     před 7 lety 18.08.2017 13:59 |  
          2 1

          stačí, když brankáře zesměšní..

          • Re: Slavia stále shání útočníka

            Sracken     před 7 lety 18.08.2017 14:51 |  
            0 0

            Zato až se na Letnou vrátí plukovník, tak řekne Strmaccionimu: Jakým právem jste vyhodil všechny čeledíny?

  15. Re: Slavia stále shání útočníka

    Akuls     před 7 lety 19.08.2017 00:01 |  
    5 2

    Dalšího útočníka a to kvalitního potřebujeme jako sůl a to i kdyby Škoda a Mašanovič byli ve formě, jako že už dlouho nejsou. Pešice má pochopitelně pravdu, Škoda má nejen slabší techniku, ale na útočníka je i pomalý a v poslední době i málo aktivní. Ke vší úctě co pro Slavii udělal a doufám, že ještě udělá, uhraje toho ve Slavistickém útoku nyní málo. Podle mne Pešice u Škody postrádá lepší zpracování míče, udržení balónu, obejítí soupeře nebo alespoň uvolnění se ke střele. Všechno hraje z první a často nepřesně, protože se podle mne bojí, že se mu první dotek nepovede a míč dobře nezpracuje. I když si uvědomuji, že podpora od našich krajních i středních záložníků není pro naše útočníky ideální, tak bohužel všechna mužstva, která jsem v poslední době v bojích o fotbalovou Evropu viděl, měla lepší střední útočníky než má v současnosti Slavia a to mužstva byla "jen" z Albánie, Běloruska, Kypru, Srbska i když samotní hráči byli jiných národností. Tak si přejme ať má vedení šťastnou ruku, konkurence nás posune dopředu jistě i v útoku.

  16. Re: Slavia stále shání útočníka

    Robinator     před 7 lety 19.08.2017 19:24 |  
    3 0

    Ten Zmrhal je tak strasnej...jak to sakra řeší takovéhle nadějné situace..proč střílí do hráče do prdele

  17. Re: Slavia stále shání útočníka

    Kzlo     před 7 lety 19.08.2017 20:34 |  
    4 0

    Tak po dnesku bych na hrotu ocenil snad i Tecla na to mam na nej averzi