Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Rekordní přestup v rámci ligy? Slavia nabízí za Krmenčíka 80 milionů, Plzeň odolává

Rekordní přestup v rámci ligy? Slavia nabízí za Krmenčíka 80 milionů, Plzeň odolává

Komentáře (161)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Rekordní přestup v rámci ligy? Slavia nabízí za Krmenčíka 80 milionů, Plzeň odolá

    malan (přítel SN)     před 7 lety 16.08.2017 13:09 |  
    21 7

    Ani jako fór to není dobrý.

  2. Re: Rekordní přestup v rámci ligy? Slavia nabízí za Krmenčíka 80 milionů, Plzeň odolá

    murena     před 7 lety 16.08.2017 13:10 |  
    9 5

    Apríl už snad byl ne ?

  3. Re: Rekordní přestup v rámci ligy? Slavia nabízí za Krmenčíka 80 milionů, Plzeň odolá

    VanDel     před 7 lety 16.08.2017 13:11 |  
    10 15

    Napsal jsem to vedle, tak to hodil i přímo sem: Jako ruku na srdce, magor to je, ale když dam na srdce i druhou ruku, tak útočník to je hodně dobrej. Je mi jasný, že tu dávam hlavu na špalek, ale opět prohlásim -> já bych ho do Slávie bral ! Troufam si říct, že mít ho včera na Kypru, tak minimálně jeden gol jsme tam dali. Je samozřejmě otázka, kolik je za něj adekvátní cena...........a ještě jedno plus má, narozdíl od těch ostatních plzeňských hovad, má stále řidičák :)

    • Re: Rekordní přestup v rámci ligy? Slavia nabízí za Krmenčíka 80 milionů, Plzeň odolá

      sTizz (přítel SN)     před 7 lety 16.08.2017 13:16 |  
      5 11

      Ridicak ma kazdy svepravny obcan,jen dementi o nej prichazeji :) Nedokazu si predstavit,ze by ho fanousci prijali..

      • Re: Rekordní přestup v rámci ligy? Slavia nabízí za Krmenčíka 80 milionů, Plzeň odolá

        VanDel     před 7 lety 16.08.2017 13:19 |  
        8 9

        Přijali jsme v pohodě sparťana-Hušbauera, tak proč bychom nepřijali Krmenčíka, který, pokud vím, proti Slávii nikdy nijak nevystoupil anebo jí nějak veřejně nehanil. Na hřišti je to grázlík, ale upřímně, když by ten "grázlík" takhle bojoval za Slávii, zlobil by se někdo ? Prostě můj názor je ten, že Krmenčík by nám byl hodně platný. A jak je vidět, tak si to myslí i Krob, Tvrdík a Šilhavý, když jsou za něj ochotni dát 3mega EUR.

        • Re: Rekordní přestup v rámci ligy? Slavia nabízí za Krmenčíka 80 milionů, Plzeň odolá

          Ondráš     před 7 lety 16.08.2017 13:23 |  
          13 7

          Jenže Hušbauer je fotbalista, Krmenčík dřevo..mně nevadí, jestli je někdo ze Sparty, nebo Plzně..dokonce mi ani nevadí, jestli je to dement..mně vadí, že to není dobrej fotbalista

          • Re: Rekordní přestup v rámci ligy? Slavia nabízí za Krmenčíka 80 milionů, Plzeň odolá

            Fulham     před 7 lety 16.08.2017 13:25 |  
            0 4

            Ámen a halejůja...

          • Re: Rekordní přestup v rámci ligy? Slavia nabízí za Krmenčíka 80 milionů, Plzeň odolá

            VanDel     před 7 lety 16.08.2017 13:27 |  
            10 3

            Tohle absolutně neberu. Krmenčík dobrý fotbalista je ! Není to žádný míčový virtuóz, ale je to vynikající bijec do vápna. Nebojí je soubojů a jde do všeho. Podívej se třeba teď na to předkolo Plzně proti Steaue ! V Rumunsku Krmenčík velmi pěkný gol a doma gol znova a do vyloučení nejlepší plzeňský hráč na hřišti.

            • Re: Rekordní přestup v rámci ligy? Slavia nabízí za Krmenčíka 80 milionů, Plzeň odolá

              Fulham     před 7 lety 16.08.2017 13:34 |  
              9 6

              Ty woe ty máš včera první poločas záchvat ze všichni nasi hráči jsou k hovnu a dnes tady horuješ za tohle jelito který o ten balón max zakopne???? Sorry jako

              • Re: Rekordní přestup v rámci ligy? Slavia nabízí za Krmenčíka 80 milionů, Plzeň odolá

                VanDel     před 7 lety 16.08.2017 13:38 |  
                4 5

                Tak tenhle, podle tebe zakopávající dřevák, se letos v předkole LM proti mnohem lepšímu týmu než byl náš včerejší soupeř, dvakrát ukopl do brány. Docela dobrý, ne ?

                • Re: Rekordní přestup v rámci ligy? Slavia nabízí za Krmenčíka 80 milionů, Plzeň odolá

                  Fulham     před 7 lety 16.08.2017 13:45 |  
                  4 2

                  Když hrál v repre tak tady všechny málem trefilo a jestli myslíš ten gól koulema, tak ano - měl je na správném místě to nepochybně...ale to umí Gino taky...

        • Re: Rekordní přestup v rámci ligy? Slavia nabízí za Krmenčíka 80 milionů, Plzeň odolá

          Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 16.08.2017 13:30 |  
          7 3

          Bojovat tím, že bude do vápna skákat? Díky, nechci.

      • Re: Rekordní přestup v rámci ligy? Slavia nabízí za Krmenčíka 80 milionů, Plzeň odolá

        Travinho     před 7 lety 16.08.2017 21:41 |  
        0 1

        Když můžou přijmout Stocha, tak proč ne Krmenčíka?

  4. Re: Rekordní přestup v rámci ligy? Slavia nabízí za Krmenčíka 80 milionů, Plzeň odolá

    Kzlo     před 7 lety 16.08.2017 13:11 |  
    13 4

    Pevne doufam ze to je jenom kachna. Pokud by se tak stalo tak by to znamenalo ze vedeni absolutne zpanikarilo po vcerejsku.nehlede na to ze utocnik tu uz mel byt. Za tyto penize jde sehnat lepsi a charakternejsi hrac

    • Re: Rekordní přestup v rámci ligy? Slavia nabízí za Krmenčíka 80 milionů, Plzeň odolá

      Pinturichio     před 7 lety 16.08.2017 13:35 |  
      2 0

      to neni reakce na vcerejsek, o jeho prichod se vedeni snazi uz cele leto ...

      • Re: Rekordní přestup v rámci ligy? Slavia nabízí za Krmenčíka 80 milionů, Plzeň odolá

        první rytíř     před 7 lety 16.08.2017 14:08 |  
        2 0

        To je pravda, mohu jen potvrdit!

  5. Re: Rekordní přestup v rámci ligy? Slavia nabízí za Krmenčíka 80 milionů, Plzeň odolá

    Boss82     před 7 lety 16.08.2017 13:12 |  
    14 7

    Ne, prosím ne!

    • Re: Rekordní přestup v rámci ligy? Slavia nabízí za Krmenčíka 80 milionů, Plzeň odolá

      Jachym     před 7 lety 16.08.2017 13:21 |  
      4 0

      My jsme v tom nevinně :-))

      • Re: Rekordní přestup v rámci ligy? Slavia nabízí za Krmenčíka 80 milionů, Plzeň odolá

        Boss82     před 7 lety 16.08.2017 15:38 |  
        0 1

        Kéž by:-)!

  6. Krme-kdo??

    Eskaes     před 7 lety 16.08.2017 13:13 |  
    1 9

    Tak to už snad radši ten Venca Kadleců, ne, milé vedení? :-P

    • Re: Krme-kdo??

      Ondráš     před 7 lety 16.08.2017 13:14 |  
      1 10

      Jako Vašík 100% lepší..bez prdele..

      • Re: Krme-kdo??

        Láryfáry     před 7 lety 16.08.2017 14:34 |  
        6 0

        nojo, jenže von sebou tahá i tu prdel. a s ní je horší.

      • Re: Krme-kdo??

        bongor     před 7 lety 16.08.2017 15:34 |  
        3 0

        Máš tam hrubici,píše se Vašýk.A toho bych nechtěl,ani kdyby to byl poslední útočník v Čechách.
        Bejval dobrej,když měl ještě vak.Ale u rumuna se klasicky zakopal a není se čemu divit.

    • Re: Krme-kdo??

      Kzlo     před 7 lety 16.08.2017 13:15 |  
      0 19

      Osobne bych Kadlece za rozumny peniz zkusil.

      • Re: Krme-kdo??

        Chlupp (přítel SN)     před 7 lety 16.08.2017 13:17 |  
        13 0

        Jste se asi zbláznili s Kadlecem ne?

        • Re: Krme-kdo??

          Eskaes     před 7 lety 16.08.2017 13:19 |  
          2 3

          to byl vtip, za mně teda.

          Opakuji, pane Tvrdík, to byl jen vtípek. Ha ha ha, ho ho ho. Nic se neděje, to bude dobrý...

        • Re: Krme-kdo??

          Nosorozec     před 7 lety 16.08.2017 21:07 |  
          1 0

          4 přestupní období sem někteří diskutující opakovaně tahají Konatého a když konečně zmizel někde bůhvíkde, tak sem začnou tahat ještě hůř Kadlece. Mě přijde, že někteří diskutující občas nemají rozum

      • Re: Krme-kdo??

        malan (přítel SN)     před 7 lety 16.08.2017 13:59 |  
        5 0

        Ty vole, příspěvky jako tohle povedou k tomu, že tu červenou dostanu. Jsi kosočtverec.

        • Re: Krme-kdo??

          TSeguinTS     před 7 lety 17.08.2017 00:05 |  
          0 0

          On ale napsal, že by ho chtěl zkusit osobně :))

      • Re: Krme-kdo??

        bongor     před 7 lety 16.08.2017 15:34 |  
        0 0

        Za litr?

  7. Re: Rekordní přestup v rámci ligy? Slavia nabízí za Krmenčíka 80 milionů, Plzeň odolá

    Ondráš     před 7 lety 16.08.2017 13:13 |  
    5 2

    Tak doteď jsem byl relativně v klidu..:/ Snad to nedopadne..

  8. ..

    Chlupp (přítel SN)     před 7 lety 16.08.2017 13:20 |  
    6 7

    Určitě bych Krmenčíka do Slavie bral, je to gólový hráč! A Pzni bych řekl, nabízíme 80mil, zítra to bude 75mil za týden 70, vyberte si...pokud ne, tak se podívat do světa, ale hodně rychle...

    • Re: ..

      Fulham     před 7 lety 16.08.2017 13:24 |  
      6 5

      Hlavně je to dřevák! Jako se vyhodí Gino a naberem tohle prkno?

      • Re: ..

        Ondráš     před 7 lety 16.08.2017 13:27 |  
        2 2

        prkno za 80 míčů:(

  9. Re: Rekordní přestup v rámci ligy? Slavia nabízí za Krmenčíka 80 milionů, Plzeň odolá

    qwertz0099     před 7 lety 16.08.2017 13:22 |  
    0 11

    Člověka, který do kamery před tisícemi diváků prohlasí " POSRALI JSME TO" v týmu nechci. Slavia není žádný autoklub.

      • Re: Rekordní přestup v rámci ligy? Slavia nabízí za Krmenčíka 80 milionů, Plzeň odolá

        Robinator     před 7 lety 16.08.2017 13:37 |  
        0 0

        tak ted jsem se zasmal :D :D pecka

    • Re: Rekordní přestup v rámci ligy? Slavia nabízí za Krmenčíka 80 milionů, Plzeň odolá

      Jachym     před 7 lety 16.08.2017 13:33 |  
      4 0

      To nemá být jako obhajoba Krmenčíka, ale Škoda v jednom rozhovoru řekl, že je to na hovno a měl pravdu:-))

      • Re: Rekordní přestup v rámci ligy? Slavia nabízí za Krmenčíka 80 milionů, Plzeň odolá

        afro     před 7 lety 16.08.2017 14:07 |  
        1 0

        V Olomouci za Koubka. :-) To za nás hrál poprvé Boudjemaa, nyní zřejmě bez angažmá.

    • Re: Rekordní přestup v rámci ligy? Slavia nabízí za Krmenčíka 80 milionů, Plzeň odolá

      Ondráš     před 7 lety 16.08.2017 13:35 |  
      4 0

      Tak to je to nejmenší, co mi u něj vadí..

    • Re: Rekordní přestup v rámci ligy? Slavia nabízí za Krmenčíka 80 milionů, Plzeň odolá

      jarmik     před 7 lety 16.08.2017 15:09 |  
      4 0

      Před "tisícemi", jo? A jinak, i když hráč prohlásí před tisíci lidí, že to posral, je to pro mě přijatelnější, než výroky jako "Bylo horko a cítil jsem únavu z minulého zápasu" (např.).

  10. Re: Rekordní přestup v rámci ligy? Slavia nabízí za Krmenčíka 80 milionů, Plzeň odolá

    patras     před 7 lety 16.08.2017 13:23 |  
    7 6

    Clanek nectu, nadpis mi staci ! Vedeniii ! Vyserte se na to, proboha ! Myslim, ze jdeme spravnou cestou a dalsi tlakem vytvoreny nakupy nikomu a nicemu nepomuzou . Dalsi vec, proc nakrmit zlodeje? Proc, ptoboha ???! Jsem rozladen jeste z vecera a ted tohle ?? Mejte na pameti vsichni, dnes mame silnyho vlastnika(dekuji moc za nej ) zitra ho mit nemusime. Vse je pomijive a neni treba tomu jit naproti.... SKS forever !

  11. Re: Rekordní přestup v rámci ligy? Slavia nabízí za Krmenčíka 80 milionů, Plzeň odolá

    VanDel     před 7 lety 16.08.2017 13:23 |  
    7 8

    Jo a pánové, ještě jedno velké plus Krmenčík má - je to slušný specialista na rumuny z Letný. Opravdu, nebraňte se jeho příchodu :)

    • Re: Rekordní přestup v rámci ligy? Slavia nabízí za Krmenčíka 80 milionů, Plzeň odolá

      Ondráš     před 7 lety 16.08.2017 13:29 |  
      0 1

      proč trýzníš náš majestát!?!

      • Re: Rekordní přestup v rámci ligy? Slavia nabízí za Krmenčíka 80 milionů, Plzeň odolá

        VanDel     před 7 lety 16.08.2017 13:40 |  
        4 3

        Se zeptej Tvrdíka a Kroba, to je jejich nápad. Já jim ho jenom schvaluju.

    • Re: Rekordní přestup v rámci ligy? Slavia nabízí za Krmenčíka 80 milionů, Plzeň odolá

      bongor     před 7 lety 16.08.2017 15:37 |  
      0 0

      No tak to je jeho jediná dobrá vlastnost,i když tedy velmi důležitá.

  12. Re: Rekordní přestup v rámci ligy? Slavia nabízí za Krmenčíka 80 milionů, Plzeň odolá

    Srdcar114     před 7 lety 16.08.2017 13:24 |  
    9 10

    Většina z nás se tady shodla,že potřebujeme ještě jednoho hrotového útočníka.Příchod Krmenčíka dává smysl,je také ve správném věku.Rozhodně bych nedělal nějakého cizince,kterému je výrazně přes třicet let.Lepšího hrotového hráče v české lize nevidím.

    • Re: Rekordní přestup v rámci ligy? Slavia nabízí za Krmenčíka 80 milionů, Plzeň odolá

      patras     před 7 lety 16.08.2017 13:36 |  
      2 3

      Dalsi vec je, ze si letos v poharech nekopne za Slavii ! Tak proc ? !

      • Re: Rekordní přestup v rámci ligy? Slavia nabízí za Krmenčíka 80 milionů, Plzeň odolá

        Virgil1956     před 7 lety 16.08.2017 13:40 |  
        3 3

        To je možná trochu hysterická reakce :) 2 zápasy si odstojí teď ve čtvrtek a pak už zbývá jen jeden.

  13. Re: Rekordní přestup v rámci ligy? Slavia nabízí za Krmenčíka 80 milionů, Plzeň odolá

    Eskaes     před 7 lety 16.08.2017 13:26 |  
    11 11

    Takže Necka není dost dobrej, ale tenhle primitiv nás má spasit? A jak správně napsali druzí, nasypeme přímému konkurentovi pěkně do prasátka? Hmm. Dokazuje si snad Tvrdík, že všechny své vysněné "obchody" nakonec dotáhne?

    Takhle ne!

    • Re: Rekordní přestup v rámci ligy? Slavia nabízí za Krmenčíka 80 milionů, Plzeň odolá

      VanDel     před 7 lety 16.08.2017 13:30 |  
      9 2

      Šmarjá kašlete na ten argument, že nasypeme peníze Plzni ! Copa oni si v Anglii mezi sebou top kluby neprodávají hráče ?? Nebo ve Španělsku a Itálii ? Koukni se do Francie, kolik nabízí PSG za Mbapého Monaku.........Pro nás je hlavní, aby nám ten hráč byl platný na hřišti, to je to, o co by nám mělo jít.

      • Re: Rekordní přestup v rámci ligy? Slavia nabízí za Krmenčíka 80 milionů, Plzeň odolá

        Eskaes     před 7 lety 16.08.2017 13:34 |  
        2 5

        trochu pozdě. Když už tak to mělo být pro LM, takhle nevidím důvod.

        • Re: Rekordní přestup v rámci ligy? Slavia nabízí za Krmenčíka 80 milionů, Plzeň odolá

          VanDel     před 7 lety 16.08.2017 13:35 |  
          4 1

          LM nám může hodně pomoct vykopat letos v domácí lize.

    • Re: Rekordní přestup v rámci ligy? Slavia nabízí za Krmenčíka 80 milionů, Plzeň odolá

      bongor     před 7 lety 16.08.2017 15:39 |  
      4 0

      Tvrdík si nepotřebuje nic dokazovat,už si dokázal a dokázal hlavně Slavii.

  14. Re: Rekordní přestup v rámci ligy? Slavia nabízí za Krmenčíka 80 milionů, Plzeň odolá

    pevek     před 7 lety 16.08.2017 13:26 |  
    9 5

    Vyborny. Ted bych kupoval kazdy treti den do uzavreni prestupoveho okna nejakeho hrace. Nejlip charakterove problematickeho. Takze treba jeste Chramostu, Vaclava Kadlece a nekoho z ciziny. A pak bych se sel posmivat spartanum, jak jim to nefunguje a jak nejsou sehrany.

  15. Re: Rekordní přestup v rámci ligy? Slavia nabízí za Krmenčíka 80 milionů, Plzeň odolá

    smely (přítel SN)     před 7 lety 16.08.2017 13:29 |  
    6 3

    konecne novy clanek a moznost odprostiti se od vcerejsiho vecera. pokud to byl zamer pak vysel na jednicku, pokud je vyse uvedene mysleno vazne, pak je to zrejme vtip :-)....za me tedy urcite ne , k cemu nam bude utocnik, kterej nemuze hrat evropsky pohary ?

    • Re: Rekordní přestup v rámci ligy? Slavia nabízí za Krmenčíka 80 milionů, Plzeň odolá

      afro     před 7 lety 16.08.2017 14:10 |  
      3 0

      Tak, tak, konečně můžeme frustraci přeměnit ve zlobu a upustit páru. ;-)

  16. ..

    Chlupp (přítel SN)     před 7 lety 16.08.2017 13:32 |  
    6 0

    Hlavně zanechte zbytečné hysterie a trochu důvěřujte našemu vedení, jistě vědí co dělají a chtějí pro Slavii jen to nejlepší!
    V podstatě hrajeme dvě soutěže a každý zápas v lize je o Ligu mistrů, musíme udělat jednoho nebo nejlépe dva dobré útočníky!

    • Re: ..

      Eskaes     před 7 lety 16.08.2017 13:36 |  
      0 5

      a ještě bychom mohli hrát ten skvělý systém na jednoho forvarda se Škodou, Murisem a Krmelcem. To z nás bude postrach EL.

      • Re: ..

        smely (přítel SN)     před 7 lety 16.08.2017 13:47 |  
        0 1

        Krmencik nemuze hrat za nas EL, pac uz letos nastoupil v kvalifikaci za Plzen...

        • Re: ..

          Virgil1956     před 7 lety 16.08.2017 14:18 |  
          7 0

          Výkonný výbor UEFA zmírnil na svém zasedání v Tel Avivu pravidlo, které zakazuje hráčům nastoupit během jedné sezony v evropských pohárech za dva různé kluby.
          Fotbalista, který nastoupil v předkole Ligy mistrů nebo Evropské ligy a jehož tým byl vyřazen, bude moci hrát v pohárových soutěžích za jiný klub, pokud stihne přestoupit během letního či zimního přestupního období.

          • Re: ..

            smely (přítel SN)     před 7 lety 16.08.2017 14:26 |  
            0 0

            aha, tak to pardon, to sem netusil...diky

    • Re: ..

      Robinator     před 7 lety 16.08.2017 13:38 |  
      2 3

      jestli ho koupi za takovy prachy, tak fakt nevedi....to je absolutni scifi

  17. Re: Rekordní přestup v rámci ligy? Slavia nabízí za Krmenčíka 80 milionů, Plzeň odolá

    Rudolfonc (přítel SN)     před 7 lety 16.08.2017 13:32 |  
    12 6

    ale je dobrej ... dobrej simulant ... o takový lidi tady nestojim

    • Re: Rekordní přestup v rámci ligy? Slavia nabízí za Krmenčíka 80 milionů, Plzeň odolá

      Rudolfonc (přítel SN)     před 7 lety 16.08.2017 13:47 |  
      2 5

      sice je to blbost, ale fakt by mě zajímalo, proč dal někdo mínus? .... to tu chce někdo fotbalistu, který nemůže nastoupit v pohárech a vyznává Chramostův styl..."dal na mě ruku a to se nemá"

      • Re: Rekordní přestup v rámci ligy? Slavia nabízí za Krmenčíka 80 milionů, Plzeň odolá

        VanDel     před 7 lety 16.08.2017 13:48 |  
        5 4

        Tak teď jsi třeba názorně popsal Škodovo trapný pokus o penaltu proti Jihlavě......Škodu teda taky ve Slávii nechceš ?

        • Re: Rekordní přestup v rámci ligy? Slavia nabízí za Krmenčíka 80 milionů, Plzeň odolá

          Rudolfonc (přítel SN)     před 7 lety 16.08.2017 13:49 |  
          2 4

          já neřikám, že ostatní naši nepadají... ale ten Krmenčík? není toho až příliš? pro mě je to až hranou

          • Re: Rekordní přestup v rámci ligy? Slavia nabízí za Krmenčíka 80 milionů, Plzeň odolá

            VanDel     před 7 lety 16.08.2017 13:52 |  
            4 4

            Samozřejmě vim, že Krmenčík to zkouší hodně často, ale takovej Hušbauer na začátku působení u nás to taky párkrát zkusil. Pak mu bylo dáno najevo, že takhle u nás ne a už je v pohodě. Takže proč by to takhle nešlo i u Krmenčíka ?

          • Re: Rekordní přestup v rámci ligy? Slavia nabízí za Krmenčíka 80 milionů, Plzeň odolá

            Rudolfonc (přítel SN)     před 7 lety 16.08.2017 13:54 |  
            2 1

            občas to u nás každý hráč zkusí ... ale jeho styl je na tom založený ... takže ne, takový tady nechci ... vždyť se to o něm i řiká, že to zkouší, že padá .... řiká se tohle o Milanovi, neřiká ....

            • Re: Rekordní přestup v rámci ligy? Slavia nabízí za Krmenčíka 80 milionů, Plzeň odolá

              bongor     před 7 lety 16.08.2017 15:43 |  
              2 1

              Milan a padavka?To si děláš srandu.Neznám útočníka,kterej by záměrně padal míň.

              • Re: Rekordní přestup v rámci ligy? Slavia nabízí za Krmenčíka 80 milionů, Plzeň odolá

                Rudolfonc (přítel SN)     před 7 lety 16.08.2017 17:05 |  
                2 0

                no proti Krmenčíkovi, Lafatovi, Chramostovi atd. je Milan kráčející skála

  18. Re: Rekordní přestup v rámci ligy? Slavia nabízí za Krmenčíka 80 milionů, Plzeň odolá

    Martin Platil     před 7 lety 16.08.2017 13:43 |  
    3 1

    Ne, že by byl špatný, asi mu to jde teď líp než útočníkům Slavie. Ale jsem alergický na ty jeho teatrální pády v pokutovém území....

  19. Re: Rekordní přestup v rámci ligy? Slavia nabízí za Krmenčíka 80 milionů, Plzeň odolá

    houston (přítel SN)     před 7 lety 16.08.2017 13:45 |  
    6 6

    Debilní nápad ! Vždyť je to kopyto !

    • K plus a minus

      houston (přítel SN)     před 7 lety 16.08.2017 19:02 |  
      0 0

      Nečekal jsem, že minus mi dá vlastní krev... Na jeho pořízení se budu muset přeptat manželky...

  20. Re: Rekordní přestup v rámci ligy? Slavia nabízí za Krmenčíka 80 milionů, Plzeň odolá

    M@rvin     před 7 lety 16.08.2017 13:48 |  
    16 5

    Ne, ne, ne,ne, ne a ještě jednou ne.

    Jo a abych nezapomněl; NE a NE a NE. Nebo jsem to už říkal?

    Prostě NE!

    • Re: Rekordní přestup v rámci ligy? Slavia nabízí za Krmenčíka 80 milionů, Plzeň odolá

      Chlupp (přítel SN)     před 7 lety 16.08.2017 14:11 |  
      0 2

      Aby ses neuNenoval...

      • Re: Rekordní přestup v rámci ligy? Slavia nabízí za Krmenčíka 80 milionů, Plzeň odolá

        M@rvin     před 7 lety 16.08.2017 14:20 |  
        5 1

        Pokud jde o Krmenčíka, jsem připraven položit tu největší oběť a klidně se i uNenuju.

        • Re: Rekordní přestup v rámci ligy? Slavia nabízí za Krmenčíka 80 milionů, Plzeň odolá

          Chlupp (přítel SN)     před 7 lety 16.08.2017 14:41 |  
          1 2

          No už ses tady uNenoval dost, mladého gólového útočníka potřebujeme jako sůl, čím dříve tady bude, tím lépe...

          • Re: Rekordní přestup v rámci ligy? Slavia nabízí za Krmenčíka 80 milionů, Plzeň odolá

            M@rvin     před 7 lety 16.08.2017 14:56 |  
            4 1

            Mladého gólového útočníka potřebujeme. Čím dřív tady bude, tím lépe, ale jen když to nebude zrovna tenhle.
            Hele já zkousnu ledaco, ale mám určitý okruh hráčů, a ten okruh není příliš široký, které v našem dresu nikdy nechci vidět a je to pro mě víc, než všechny racionální argumenty.
            Nemám nic proti lidem, kteří se dokáží zcela povznést nad to, jaký je fotbalista člověk a jak se chová, i moje míra tolerance je v tomhle poměrně velká, ale má své hranice. Krmenčík je už za tou hranicí.

  21. Re: Rekordní přestup v rámci ligy? Slavia nabízí za Krmenčíka 80 milionů, Plzeň odolá

    Dresco     před 7 lety 16.08.2017 13:52 |  
    6 5

    Ach jo, tohle by me fakt hodne nastvalo. Toho hrace nemuzu vystat a svymi hereckymi kvalitami by zapadnul spis do Apoelu. Staci, ze uz u nas simuluje Mingazov a verim, ze se to odnauci. Ale Krmencik je asi nejvetsi simulant nasi ligy, zkousi to kazdy zapas. Toho prosim ne. Nemluve o tom nesmyslu co se tyka ceny. Ten hrac urcite fotbalove kvality ma, ale 30 milionu je opravdu jeho maximalni hodnota, spis 20. 80 je absolutni nesmysl. Pevne verim, ze Plzen se nenecha prekecat a neproda ho.

  22. Re: Rekordní přestup v rámci ligy? Slavia nabízí za Krmenčíka 80 milionů, Plzeň odolá

    RaskarKapak     před 7 lety 16.08.2017 13:57 |  
    4 1

    NE, Nikdy !!! Ano, musíme koupit kvalitního útočníka, ale Krmenčík a za 80 milionů ? Neblázněte.. podívejte se do ostatních lig a kupte pro nás dalšího, nadstandartního hráče, ve věku 23-25 let, abychom mohli nadále přemýšlet i nad nějakou ziskovostí. Vím, že to bude těžké, ale každý jsme viděli jak hráli kluci z Bělehradu. V těchto balkánských týmech běhá spousta kvalitních a pro nás dostupných fotbalistů.. využijte datové analýzy a peníze užijte s rozumem. Pokud by skutečně Krmenčík přišel, byl by to pro mě velký šok a navíc bych tu měl hráče, o ktérého v žádném případě nestojím. Podle mě není hoden nosit slávistický dres, není v tom nic osobního, každý si na něho může udělat vlastní obrázek, ale pro svůj charakter by mi pasoval do jiného pražského klubu.. Ať žije SLAVIE !!!

  23. Re: Rekordní přestup v rámci ligy? Slavia nabízí za Krmenčíka 80 milionů, Plzeň odolá

    Ondráš     před 7 lety 16.08.2017 13:58 |  
    3 1

    dřevo..prkno..poleno..dal bych Plzni max. 80 míčů roteiro a ať staví kužele..

  24. Re: Rekordní přestup v rámci ligy? Slavia nabízí za Krmenčíka 80 milionů, Plzeň odolá

    Andul-lhak     před 7 lety 16.08.2017 13:59 |  
    9 8

    No, asi pujdu proti proudu, ale Krmencikovi bych se za kazdou cenu nebranila. Jo, je to simulant (ale v tom pripade po vcerejsku Skoda, Zmrhal a Soucek taky "ven", a Mingazov stejne tak). Jo, asi nema mozek Einsteina - ale na fotbal ho nepotrebuje. Asi ani nema cenu tri milionu euro - urcite se za tu cenu da najit "lepsi" hrac, ktery ale muze byt ligou neproveren a muze byt starsi. A ze nemuze hrat v poharech? To nemuze tri zapasy, tzn. dva tedka predkolo s Plzni a tim padem by nenaskocil pouze do jednoho zapasu, coz zas takova hruza neni.

    Co podle me hovori pro nej je:
    1) Je v nejlepsim fotbalovym veku, takze mame dobrou moznost ho jeste nekam prodat (i kdyz nevim, 3 M a vice uz by asi nebylo jednoduche dostat)
    2) Je to reprezentant a tim padem za sebou ma nekolik tezkych souperu, ty ma i s Plzni, dokazal se prosadit proti FSCB a to nekolikrat, ma proste cuch na goly a vzdycky to tam nejak doklepe.
    3) Je to velkej bojovnik a jak mi minulou sezonu prislo, ze dokazeme aspon ke konci vsichni zatnout zuby a bojovat, tak mi to letos prijde takovej slabej odvar nejakyho uspokojeni, hlavne Skoda na hrotu rozhodne neni tak agresivni (v dobrym slova smyslu), jak by mohl byt.
    4) Proste ma cuch na goly - at si rika kdo chce, co chce, proste Krmencik dava hodne golu. Sice u toho nevypada jako baletka ani jako Ronaldo, ale obvykle je na spravnejch pozicich, vyhrava hlavickovy souboje a v nasem systemu by podle me zapadl velmi dobre. Navic je odzkousenej ceskou ligou, je tim padem dobre vyskautovanej, coz proste u utocniku ze zahranici muze bejt problem - vsak GvK taky sazel goly jak na bezicim pase, ale proste jde i o to, z jaky ligy ten hrac prichazi. A vypada to, ze z tech lepsich soutezi k nam nikdo typologicky podobnej Skodovi nechce, jinak by uz tady byl.

    Proste Krmencik je sice poleno, ale opravdu hodne golovy a bojovny, podle me by to byla dobra posila. I kdyz tri miliony euro jsou uz teda vazne hodne...

    • Re: Rekordní přestup v rámci ligy? Slavia nabízí za Krmenčíka 80 milionů, Plzeň odolá

      Robinator     před 7 lety 16.08.2017 14:05 |  
      3 5

      Je to poleno, zákeřný hovado a dement..a jeste k tomu je typologicky stejny jako Milan Skoda..myslím, ze takoveho kolohnáta fakt nepotrebujeme..Spis bych bral nekoho typove jako je Aubameyang

      • Re: Rekordní přestup v rámci ligy? Slavia nabízí za Krmenčíka 80 milionů, Plzeň odolá

        Andul-lhak     před 7 lety 16.08.2017 14:08 |  
        3 0

        Auba je ale brejkovy hrac a hraje v Dortmundu tak dobre, protoze Dortmund ma uplne rozdilny styl hry nez mame my. :)

        • Re: Rekordní přestup v rámci ligy? Slavia nabízí za Krmenčíka 80 milionů, Plzeň odolá

          Robinator     před 7 lety 16.08.2017 14:15 |  
          2 1

          no..ale my už se taky snažíme hrát trochu jiny fotbal nez minulou sezonu :) mozna take proto ma Milan tak trochu problemy ted..snazime se hrat vice kombinacni fotbal..a proto by to chtelo sehnat utocnika, ktery by tomu odpovidal..Kladivo uz mame v podobe Milana :)

      • Re: Rekordní přestup v rámci ligy? Slavia nabízí za Krmenčíka 80 milionů, Plzeň odolá

        donford     před 7 lety 16.08.2017 14:43 |  
        1 0

        A zaplatil za typově podobného (stejného), pokud by byl a vědělo se o něm, věděl by jistě o jeho kvalitách i jeho majitel klubu - 1 - 2 miliardy. Navíc Aubameyang je brejkový a my na tenhle styl nehrajeme.

        • Re: Rekordní přestup v rámci ligy? Slavia nabízí za Krmenčíka 80 milionů, Plzeň odolá

          Robinator     před 7 lety 16.08.2017 14:44 |  
          1 1

          Aubameyang je všechno :)) je to technik, běžec, umí hlavou..

    • Re: Rekordní přestup v rámci ligy? Slavia nabízí za Krmenčíka 80 milionů, Plzeň odolá

      Gino     před 7 lety 16.08.2017 14:28 |  
      7 1

      Nekteri tu pisou, ze Krmencik je jen bije a drevo... ja si rikam, ze z pozice drevenyho bijce dava docela dost golu :)

    • Re: Rekordní přestup v rámci ligy? Slavia nabízí za Krmenčíka 80 milionů, Plzeň odolá

      Martin 58     před 7 lety 17.08.2017 11:52 |  
      0 0

      Podle statistik iDnesu loni za Plzeň 36 zápasů - 1877 minut = 12 gólů a na útočníka poměrně unikátních 7 žlutých karet. Letos v lize 3 zápasy 1 gól. Když k tomu přičtu nečistý způsob hry, který, zejména na mezinárodní scéně může přinášet u rozhodčích potíže, a mediálně dostupné vyobrazení charakteru, tak v něm nic přínosného pro Slavii nevidím, v Edenu bych ho nechtěl, proti němu by byl takovej Necka zlatej (pokud je zdráv).

  25. Re: Rekordní přestup v rámci ligy? Slavia nabízí za Krmenčíka 80 milionů, Plzeň odolá

    Gemplus     před 7 lety 16.08.2017 14:00 |  
    3 1

    Zlatej Necid! Jinak mi ani nevadí, že by se poslalo 80 mega do Plzně ale vadí mi to, že Krmenčík je jen bijec a celkem dřevo. Za ty peníze se dle mě dá sehnat lepší "šutér" ...

  26. Re: Rekordní přestup v rámci ligy? Slavia nabízí za Krmenčíka 80 milionů, Plzeň odolá

    Ravon     před 7 lety 16.08.2017 14:05 |  
    17 3

    Nebylo by lepší se pokusit přivést třeba hráče Richmond Boakye z CZ Belehrad? Podle transfermark je jeho cena 2mil EUR. Je mu 24 let, takže to není ani žádný stařík.

    • Re: Rekordní přestup v rámci ligy? Slavia nabízí za Krmenčíka 80 milionů, Plzeň odolá

      Robinator     před 7 lety 16.08.2017 14:06 |  
      10 1

      a hlavne je rychly, umí z balonem, co jsem mohl vidět..fakt sikovny utocnik..jak do kombinace tak i do vapna..takovy hrace mame delat a ne tady to poleno co jen dorazi balony..

    • Re: Rekordní přestup v rámci ligy? Slavia nabízí za Krmenčíka 80 milionů, Plzeň odolá

      Lantenac     před 7 lety 16.08.2017 15:46 |  
      0 0

      V jeho neprospěch ovšem hraje to, že by to byl další z hráčů pocházejících ze země mimo EU. V současnosti má takových hráčů Slavia v kádru 7 (Deli, Ngadeu, Rotaň, Sobol, Mešanovič, Ščuk, Mingazov), Boakye by by byl 8. Do ligového zápasu jich může být nominováno 5. Samozřejmě se dá předpokládat, že Ščuk (a možná i Mingazov) odejdou.

      • Re: Rekordní přestup v rámci ligy? Slavia nabízí za Krmenčíka 80 milionů, Plzeň odolá

        Martin 58     před 7 lety 17.08.2017 11:58 |  
        0 0

        Tohle bych moc nebral v potaz. Zranění, stop pro karty, taktika pro zápasy to vždycky nějak zkorigujou. Mě spíš překvapilo, že v závěru proti Apoelu byli, pokud dobře počítám, na hřišti jen 2 cizinci, Ngadeu a Mešanovič. Myslím, že pouze s našinci to neuhrajem.

    • Re: Rekordní přestup v rámci ligy? Slavia nabízí za Krmenčíka 80 milionů, Plzeň odolá

      bongor     před 7 lety 16.08.2017 15:55 |  
      0 0

      To jo a hlavně kdyby ho viděli soudruzi v nejkrásnějším dresu,tak by měli pěkně stažený prdýlky.

  27. Re: Rekordní přestup v rámci ligy? Slavia nabízí za Krmenčíka 80 milionů, Plzeň odolá

    tupoleff (přítel SN)     před 7 lety 16.08.2017 14:19 |  
    7 4

    tak mělo by to svý světlý stránky - 1) oslabení plzně (bakoš za zenitem, ďuriš v rusku, náhrada žádná), čili bych to chápal jako investici směrem k přímýmu postupu do LM příští rok. 2) přivést centrforwarda do naší ligy téměř nejde - nepamatuju se, že by se někdo hned chytil - brání se hluboko, stopeři sou fyzicky silný (na úkor fotbalovosti - viz třeba takovej čmovš, stronatti a jiní). Krmenčík to zná a pomoh by hned. 3) alternace ke škodovi je vzhledem k udržení motivace a zdraví nutná, a spolu s nutností zachovat herní styl i v zápasech bez něj pak právě jen krmenčík splňuje veškerý kriteria (věk, zkušenosti z naší ligy, herní styl, kvalita) - možné alternativy typu vaněček, doležal, wágner, magera, rabušic, holenda aj. jsou rozhodně nejen výkonostně slabší. Cena je sice v rámci ligy zdánlivě nesmyslná, ale je třeba ji měřit nabídkami z ciziny - jako reprezentant a úspěšný pohárový střelec krmenčík cenu kolem 2-3 mil eur asi má. Charakterově ho neznám, ale když jsme ho vídal na dukle, vždycky mi přišel, že jde na hřiště umřít, nebo vyhrát.

    • Re: Rekordní přestup v rámci ligy? Slavia nabízí za Krmenčíka 80 milionů, Plzeň odolá

      afro     před 7 lety 16.08.2017 14:25 |  
      1 1

      Oslabení Plzně = posílení šance RBček na druhé místo. To chceme? :-)

      • Re: Rekordní přestup v rámci ligy? Slavia nabízí za Krmenčíka 80 milionů, Plzeň odolá

        tupoleff (přítel SN)     před 7 lety 16.08.2017 14:58 |  
        2 0

        RB budou po podzimu ztrácet na čelo deset bodů, a myslim, že už to nedoženou, těch bych se nebál... k poznámce mirecka níže - Mihálik, stejně jako Zajíc, Pulkrab nebo Šašinka, jsou určitě perspektivní borci, ale právě tak na úrovni Krmenčíka v dobách jeho hostování na dukle, čili kvalitativně stále výrazně níž.

        • Re: Rekordní přestup v rámci ligy? Slavia nabízí za Krmenčíka 80 milionů, Plzeň odolá

          bongor     před 7 lety 16.08.2017 15:58 |  
          0 0

          Tak je nepodceňuj a vzpomeň si na cinklý jaro/ještě to na sebe hezky napráskali do telefonu/.

  28. Re: Rekordní přestup v rámci ligy? Slavia nabízí za Krmenčíka 80 milionů, Plzeň odolá

    mirecek1111     před 7 lety 16.08.2017 14:42 |  
    4 4

    Tohle už opravdu ne. Pokud postoupíme do LM, získáme obří bonus, pak možná. Ale je to bohužel pořádně nahnuté, jak všichni víme…

    Udělali jsme letos v létě velké přestupy. A i z posledních několika týdnů je evidentní, že si teď potřebujeme co nejdříve zase „zklidnit ego“ a především pořádně sehrát. Nebo to nedopadne dobře ani v Evropě ale ani v lize. Bez LM už žádné velké přestupy nebo se nám to fakt vymkne kontrole. Jak to dopadlo na Spartě víme všichni.

    Jak už jsem nedávno několikrát psal. Danny a spol. nás posunuli jinde, ale těchto obřích investic je už prozatím až dost. Vraťme se proto zase k počátku naší cesty vzhůru a investujme do mládí. Tak jako dříve do Baráka, Luftnera, Pavlenky apod.

    A proto, jestli jsou ještě nějaké volné peníze, kupte Mihálika z Jablonce. Myslím, že ten už se blíží k pomyslné hraně, kdy ještě bude finančně reálně dostupný a zároveň už je dost kvalitní na to, aby se nemusel nikam na půl roku posílat a mohl být minimálně pro ligu reálnou alternací za Milana už teď. Je mladý, rychlý, umí střílet branky, přístupem druhý Barák. Kupte ho.

    • Re: Rekordní přestup v rámci ligy? Slavia nabízí za Krmenčíka 80 milionů, Plzeň odolá

      warhammer (přítel SN)     před 7 lety 16.08.2017 18:02 |  
      0 0

      Přístupem druhý Barák? Snažíš se být vtipný?

    • Re: Rekordní přestup v rámci ligy? Slavia nabízí za Krmenčíka 80 milionů, Plzeň odolá

      Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 16.08.2017 22:59 |  
      0 0

      Mihálika bych taky bral. Ideální na sbírání minut za Škodou. Připomíná mi hrozně Necida a je gólovej..

  29. Koupit!

    dauby     před 7 lety 16.08.2017 14:51 |  
    5 7

    Nechapu ty reakce tady. Penez mame dost, utocnika jen jednoho a nedavame vubec goly. Krmencik je dobrej a urcite bych ho bral. Vyhanet ho odsud jeste driv nez prijde jen kvuli tomu, ze je z Plzne, je demence.

    • Re: Koupit!

      M@rvin     před 7 lety 16.08.2017 14:58 |  
      3 1

      Omyl, dauby, to není kvůli tomu, že je z Plzně.

    • Re: Rekordní přestup v rámci ligy? Slavia nabízí za Krmenčíka 80 milionů, Plzeň odolá

      VanDel     před 7 lety 16.08.2017 14:58 |  
      1 1

      A abych hned trochu přitížil :) tak ze stejného zdroje: Vše směřuje k dohodě - V. Kadlec do Plzně za 35 mil. + % z přestupu, Krmenčík do Slávie za 80 mil. + % z přestupu.

      • Re: Rekordní přestup v rámci ligy? Slavia nabízí za Krmenčíka 80 milionů, Plzeň odolá

        Andul-lhak     před 7 lety 16.08.2017 15:00 |  
        0 0

        to by byl pro plzen majstrstyk. ale je videt, ze kdyby to vyslo, tak ta sparta je fakt nepoucitelna :D

        • Re: Rekordní přestup v rámci ligy? Slavia nabízí za Krmenčíka 80 milionů, Plzeň odolá

          VanDel     před 7 lety 16.08.2017 15:02 |  
          0 1

          Jsou to nejspíš jenom drby, kdo ví co je na tom pravdy.....

          • Re: Rekordní přestup v rámci ligy? Slavia nabízí za Krmenčíka 80 milionů, Plzeň odolá

            Andul-lhak     před 7 lety 16.08.2017 15:04 |  
            0 0

            popravde si neumim predstavit, ze ho koupi za 70 a prodaj za polovinu.. :o

            • Re: Rekordní přestup v rámci ligy? Slavia nabízí za Krmenčíka 80 milionů, Plzeň odolá

              VanDel     před 7 lety 16.08.2017 15:06 |  
              1 1

              Stramacciony ho nejspíš odstřelil, v posledních dvou zápasech nebyl ani na lavičce, takže případně lepší něco než nic.

    • Re: Rekordní přestup v rámci ligy? Slavia nabízí za Krmenčíka 80 milionů, Plzeň odolá

      Arutha     před 7 lety 16.08.2017 14:58 |  
      0 1

      Tohle je ubohost...

      • Re: Rekordní přestup v rámci ligy? Slavia nabízí za Krmenčíka 80 milionů, Plzeň odolá

        VanDel     před 7 lety 16.08.2017 14:59 |  
        3 1

        Od Costy myslíš ?

    • Re: Rekordní přestup v rámci ligy? Slavia nabízí za Krmenčíka 80 milionů, Plzeň odolá

      bongor     před 7 lety 16.08.2017 16:02 |  
      1 0

      Costa už se nám uzdravil?Tak to mají bídy pořešený a nemusejí nikoho posílat na hostování.C se postará

  30. Re: Rekordní přestup v rámci ligy? Slavia nabízí za Krmenčíka 80 milionů, Plzeň odolá

    Andul-lhak     před 7 lety 16.08.2017 14:59 |  
    9 0

    Tak JT uz rekl, ze o nej dale neusilujeme: Jaroslav Tvrdik‏ @JaroslavTvrdik 1 min.před 1 minutou

    Hrac Krmencik byl v sirsim vyberu posil Slavie. Akceptovali jsme negativni stanovisko Plzne k moznemu prestupu a pribeh byl uzavren.

    • Re: Rekordní přestup v rámci ligy? Slavia nabízí za Krmenčíka 80 milionů, Plzeň odolá

      Jachym     před 7 lety 16.08.2017 15:03 |  
      19 0

      Jarda jen sondoval, zda si může koupit všechny jako trpaslíky :-)

      • Re: Rekordní přestup v rámci ligy? Slavia nabízí za Krmenčíka 80 milionů, Plzeň odolá

        jufoun (přítel SN)     před 7 lety 16.08.2017 19:01 |  
        0 0

        Stačí jedna tiskovka, a hned je tu plno trpaslíků :D

  31. Re: Rekordní přestup v rámci ligy? Slavia nabízí za Krmenčíka 80 milionů, Plzeň odolá

    vojta     před 7 lety 16.08.2017 14:59 |  
    15 0

    Jaroslav Tvrdik‏ @JaroslavTvrdik 1 minute ago

    Hrac Krmencik byl v sirsim vyberu posil Slavie. Akceptovali jsme negativni stanovisko Plzne k moznemu prestupu a pribeh byl uzavren.

    • Re: Rekordní přestup v rámci ligy? Slavia nabízí za Krmenčíka 80 milionů, Plzeň odolá

      Boss82     před 7 lety 16.08.2017 15:37 |  
      6 2

      Ufff!

    • Re: Rekordní přestup v rámci ligy? Slavia nabízí za Krmenčíka 80 milionů, Plzeň odolá

      hamlo1 (přítel SN)     před 7 lety 16.08.2017 15:38 |  
      0 0

      širší výběr se nám tedy zúžil

      • Re: Rekordní přestup v rámci ligy? Slavia nabízí za Krmenčíka 80 milionů, Plzeň odolá

        Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 16.08.2017 15:40 |  
        0 0

        Na Chorého. :-(

        • Re: Rekordní přestup v rámci ligy? Slavia nabízí za Krmenčíka 80 milionů, Plzeň odolá

          zeleznik2     před 7 lety 16.08.2017 15:48 |  
          0 1

          Jeho příchod jsem očekával už před začátkem ligy...ale pak prodloužil smlouvu..no typologicky jako Škoda by, herně odpovídal..

        • Re: Rekordní přestup v rámci ligy? Slavia nabízí za Krmenčíka 80 milionů, Plzeň odolá

          sks9     před 7 lety 16.08.2017 23:51 |  
          0 0

          Ten seznam je poměrně dlouhej

  32. Re: Rekordní přestup v rámci ligy? Slavia nabízí za Krmenčíka 80 milionů, Plzeň odolá

    japhy     před 7 lety 16.08.2017 15:28 |  
    3 2

    Prosím, NEE.
    Děkuji.

  33. Re: Rekordní přestup v rámci ligy? Slavia nabízí za Krmenčíka 80 milionů, Plzeň odolá

    zeleznik2     před 7 lety 16.08.2017 15:46 |  
    0 0

    No tak částka by trumfla i Rumuny, děkujeme, nechceme...

  34. Re: Rekordní přestup v rámci ligy? Slavia nabízí za Krmenčíka 80 milionů, Plzeň odolá

    benny231     před 7 lety 16.08.2017 15:53 |  
    5 4

    Škoda hraje poslední dobou s velkou nechutí, ta se nedá přehlédnout, Krmenčík by byl posilou, navíc by znamenal i oslabení Plzně, za celou sezonu o několik bodů, to by se mohlo hodit také.

  35. štěstí, že to nedopadlo

    Marwek23 (přítel SN)     před 7 lety 16.08.2017 15:55 |  
    6 3

    a snad ani nedopadne. U Stocha jsem si lehce klepal na čelo (ale to je alespoň výborný fotbalista), tady bych si tu hlavu asi musel rozmlátit. Útočníka potřebujeme, to je fakt, ale hráčů kvalit Krmenčíka běhá po světě spousta...navíc s mnohem lepším charakterem a hlavně cenou. I 20 mega by bylo za tohodle kopyťáka dost

  36. Re: Rekordní přestup v rámci ligy? Slavia nabízí za Krmenčíka 80 milionů, Plzeň odolá

    madlenka     před 7 lety 16.08.2017 15:58 |  
    3 5

    Vzhledem k výše uvedenému tweetu J. Tvrdíka je to asi zbytečné, nicméně, já bych Krmenčíka bral, je to opravdu typologicky velmi podobný hráč jako Milan Škoda, který asi lepší v práci s míčem, ale toho také dosáhl až ve vyšším věku. Navíc Krmenčík by byl poměrně výrazně mladší. Nabízím jejich srovnání, snad se to zobrazí:

    http://www.hetliga.cz/statistiky-head-to-head/hrac-vs-hrac?id_player1=1727&id_player2=2116

  37. Re: Rekordní přestup v rámci ligy? Slavia nabízí za Krmenčíka 80 milionů, Plzeň odolá

    DF007     před 7 lety 16.08.2017 17:13 |  
    0 2

    Tak tohoto hráče bych si úplně nepřál. Za ty peníze půjde sehnat určitě zajímavější hráč (např. Útočník CZ Bělehrad - sice jsem ho viděl jen dvakrát)

  38. Re: Rekordní přestup v rámci ligy? Slavia nabízí za Krmenčíka 80 milionů, Plzeň odolá

    Maty22     před 7 lety 16.08.2017 17:41 |  
    0 0

    Fakt je, ze by se nekdo hodil. Nekdo nejaky realny tipy. Me se na videich libyl ten Yura Movsisyan, ale prej bere v MLS peknej balik a jeste neni z EU, takze asi nic.
    Co David Ngog? Nevi nekdo jak je na tom? Na transfermarketu ma free agent.

    • Re: Rekordní přestup v rámci ligy? Slavia nabízí za Krmenčíka 80 milionů, Plzeň odolá

      Taho     před 7 lety 16.08.2017 19:00 |  
      3 3

      Jako útočníka jsme kupovali MvB. Je to jeho "hlavní" pozice a měl by tam hrát lépe, než na křídle.

    • Re: Rekordní přestup v rámci ligy? Slavia nabízí za Krmenčíka 80 milionů, Plzeň odolá

      Fulham     před 7 lety 16.08.2017 19:01 |  
      0 0

      Já bych věděl:-)

  39. Re: Rekordní přestup v rámci ligy? Slavia nabízí za Krmenčíka 80 milionů, Plzeň odolá

    Novi.sks     před 7 lety 16.08.2017 19:20 |  
    14 3

    Proboha, můžete mi někdo říct, jak je možný, že se tady našlo dost lidí, kteří by brali Krmenčíka za 80 milionů????

    Záměrně píšu tu částku, protože ta mě na tom udivuje absolutně nejvíc - dokázal bych pochopit, kdyby někdo napsal, že za 15-20 míčů by ho strpěl, protože ač je to vemeno, tak gólový... Ale že tu o něm bude někdo reálně uvažovat za 80 (ano, OSMDESÁT!!) míčů, toho bych se nenadál, nechápu!

    • Re: Rekordní přestup v rámci ligy? Slavia nabízí za Krmenčíka 80 milionů, Plzeň odolá

      belmis (přítel SN)     před 7 lety 16.08.2017 21:35 |  
      4 2

      Já bych takového hráče nechtěl ani za těch 20. Je to simulant, primitiv, někdy góly dá, jindy střídal v Plzni. Proč bychom vyhazovali 80 milionů za takového hráče? Vůbec mi to nedává logiku a kdybychom ho koupili, začínáme si pomalu zahrávat...Nevěřím tomu, že by tohle Krob udělal.

  40. Re: Rekordní přestup v rámci ligy? Slavia nabízí za Krmenčíka 80 milionů, Plzeň odolá

    Vici     před 7 lety 16.08.2017 19:37 |  
    13 2

    Ad 1) pochopte uz vy co vzivate utocnika , pravyho beka a dalsi a dalsi ze to nic nevyresi. I kdyby prisel Ibra tak bez finalnich prihravek nic nezmuze.
    Ad 2) co se tu deje? Jednou je Zmrhal super pak tragickej. Včera Rotan ac byl do ted hodne oblibenej. Chyby se stavaji sam Šilhavý řekl ze se 2 gol dal jeste zachranit. Jenze mistni odbornici maji jasno. Je to fotbal a ten je o chybach.
    Ad 3) rozhovor s Husbym. Rika 2 chyby nas muzou stat postup ano ale vcera nebyli 2. Neni to jen o chybach v obrane a pri golu. Ale i o utoku. Tam se nam nedari promenovat tam je ten problem.
    Ad 4) vcera to nedopadlo no a co? Porad sem neskutecne spokojenej kam se Slavia pohnula. A uzivam si kazdej zapas. Bylo jasny ze prohry prijdou. Nicmene to co ted potrebujeme nejvic je sehrat se a nabrat sebevedomi.
    Ad 5) nemyslim ze jsme vyrazeni. Porad se postoupit da. A i kdyby ne tesim se na EL. Snad si to sedne. A ukazem ze tu mame i bez dalsich posil kvalitni muzstvo. Mě prostě nová Slavia baví. A i když bych měl taky pár věcí co si myslim že by mohli pomoci tak si je nechám pro sebe. Žvanit po bitvě umí každej debil. Šilhavý vidi mužstvo každej den a věřím že VCD. Stejně tak jak mnozí volali po zapsaní Sobola aniž by vědeli že je Danny mimo.
    Nechte to na trenérovi s vedeni. Vědí co dělaji. A pomožte ne když se daří ale taky když nejde vše tak jak si myslime že by mělo.

  41. Re: Rekordní přestup v rámci ligy? Slavia nabízí za Krmenčíka 80 milionů, Plzeň odolá

    Nosorozec     před 7 lety 16.08.2017 21:04 |  
    1 1

    "právě pro play off o postup do základní skupiny Evropské ligy nemůže Viktoria počítat s Krmenčíkem, který dostal třízápasový distanc za úder loktem v odvetě 3. předkola Ligy mistrů proti rumunské Bukurešti." - a to je přesně jeden z hlavních důvodů, proč k nám Krmenčíka moc nechci

  42. Re: Rekordní přestup v rámci ligy? Slavia nabízí za Krmenčíka 80 milionů, Plzeň odolá

    Alcapone     před 7 lety 16.08.2017 21:05 |  
    2 0

    Žádnou paniku za chvilu pojedem jak dráha!

  43. ...

    Travinho     před 7 lety 16.08.2017 21:49 |  
    3 8

    Stoch takřka nikomu nevadí, ale proti případnému angažmá Krmenčíka se tu z morálních důvodů zvedá skoro vlna hysterie. Měřme prosím stejným metrem. Děkuji.

  44. Re: Rekordní přestup v rámci ligy? Slavia nabízí za Krmenčíka 80 milionů, Plzeň odolá

    Travinho     před 7 lety 16.08.2017 21:51 |  
    4 6

    Přiznám se, že když se zpětně dívám na naše počínání na přestupovém trhu, tak si myslím, že by se nám hodila nějaká osobnost na pozici sportovního manažera. Nějaké pojítko mezi Krobem a Šilhavým.

    • Re: Rekordní přestup v rámci ligy? Slavia nabízí za Krmenčíka 80 milionů, Plzeň odolá

      Martin 58     před 7 lety 17.08.2017 12:05 |  
      0 1

      Nezmar. Z pozice bývalého hráče a inteligentního člověka by mohl lépe posoudit význam hráče s ohledem na poměry v mužstvu.

      • Re: Rekordní přestup v rámci ligy? Slavia nabízí za Krmenčíka 80 milionů, Plzeň odolá

        Fulham     před 7 lety 17.08.2017 12:14 |  
        1 0

        Co udělal Krob / JT špatně na přestupovém trhu?

        • Re: Rekordní přestup v rámci ligy? Slavia nabízí za Krmenčíka 80 milionů, Plzeň odolá

          Fačín     před 7 lety 17.08.2017 23:45 |  
          0 1

          Nedokázali včas přivést kvalitního útočníka a přitom dva útočníky jsme pustili prakticky zadarmo pryč. Joa ten jeden, co nám ještě zbyl, tak v útoku nehraje, ale hraje na pravém křídle. Ale to už není chyba dvojice Krob-JT, ale našeho pana hlavního trenéra.

  45. Re: Rekordní přestup v rámci ligy? Slavia nabízí za Krmenčíka 80 milionů, Plzeň odolá

    Fačín     před 7 lety 16.08.2017 22:11 |  
    2 7

    Opět pevně doufám, že je to jen absolutní kachna. Tohoto hráče (a především člověka) ve Slavii rozhodně nehodlám skousávat. Nebudu tu ze sebe vydávat všechnu žluč, která ze mě úplně stříká, když slyším jeho jméno nebo vidím jeho obličej. Opravdu ne. Tecla jsem skousnul, Stoch mě zaujal, ale Krmenčíka opravdu ne. Není to ani kvalitní útočník, ani dobrý člověk. A ještě takový peníze za něj? Vždyť to by Plzeň nakoplo na další dva roky dopředu! Amy přece potřebujeme aby šla dolů kvalitou, když jim nasypeme takovýhle miliony, tak jen posílíme našeho úhlavního nepřítele (jednoho ze dvou).

    Ne.

    • Re: Rekordní přestup v rámci ligy? Slavia nabízí za Krmenčíka 80 milionů, Plzeň odolá

      Maty22     před 7 lety 16.08.2017 22:18 |  
      1 0


      Poslední věta zavání maturitou ve Vyškově.

      Tohle pro mě není, kokoti zelení.

      • Re: Rekordní přestup v rámci ligy? Slavia nabízí za Krmenčíka 80 milionů, Plzeň odolá

        Fačín     před 7 lety 17.08.2017 23:46 |  
        0 1

        Téhle reakci vůbec nerozumím. Asi jsem nechodil na střední ve Vyškově.

    • Re: Rekordní přestup v rámci ligy? Slavia nabízí za Krmenčíka 80 milionů, Plzeň odolá

      Fačín     před 7 lety 16.08.2017 22:34 |  
      0 5

      Tak jsem se dočetl o Tvrdíkovo tweetu a velmi mě to uklidnilo. Děkuji.

    • Re: Rekordní přestup v rámci ligy? Slavia nabízí za Krmenčíka 80 milionů, Plzeň odolá

      Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 16.08.2017 22:51 |  
      5 0

      My potřebujeme, aby šla Plzeň (nejen ona) nahoru. Aby nám to ukázalo, že musíme neustále makat na tom, aby jsme byli lepší a lepší.. a pak už se nám možná nestane, že v prvním zápase play-off LM (vlastně i s Borisovem) takhle vyhoříme..

  46. Re: Rekordní přestup v rámci ligy? Slavia nabízí za Krmenčíka 80 milionů, Plzeň odolá

    KezbaCZ     před 7 lety 17.08.2017 10:32 |  
    1 0

    Nevím kolik z Vás se včera koukalo na El Clásico, ale přijde mi neuvěřitelné, že (pro srovnání) to co Real Madrid dal za Marca Asensia, teď Slavia nabízela za Krmenčíka :-) To jen pro srovnání a možná zasmání.

  47. Rekordní přestup v rámci ligy? Slavia nabízí za Krmenčíka 80 milionů, Plzeň odolá

    Jožin     před 7 lety 17.08.2017 11:25 |  
    0 0

    Má někdo porovnání kolik golů za 2-3 roky dal Milan a kolik Ten zázrak ze Zplzně ja jsem teda proti,děkuji za odpověd

    • Re: Rekordní přestup v rámci ligy? Slavia nabízí za Krmenčíka 80 milionů, Plzeň odolá

      KezbaCZ     před 7 lety 17.08.2017 11:30 |  
      2 0

      Krmenčík
      2015/2016 Viktoria Plzeň (CZE) 10z. 449 m. 3goly
      2016/2017 Viktoria Plzeň (CZE) 36z. 1877 m. 12 golu
      2017/2018 Viktoria Plzeň (CZE) 5z. 387 m. 3 goly

      Škoda
      2014/2015 Slavia Praha (CZE) 28 z. 2366 m. 19 golu
      2015/2016 Slavia Praha (CZE) 26 z. 2254 m. 15 golu
      2016/2017 Slavia Praha (CZE) 34z. 2696 m. 16 golu
      2017/2018 Slavia Praha (CZE) 5 z. 387 m. 2 goly

      • Re: Rekordní přestup v rámci ligy? Slavia nabízí za Krmenčíka 80 milionů, Plzeň odolá

        Jožin     před 7 lety 17.08.2017 11:35 |  
        0 0

        Kezba-díky za rychlou odpověd,tak co tady řešíme ,že má Milan také nárok na slabší sezonu ,proto je nasraný protože mu to nejde jak by chtěl je to dříč ,to se boddá Mílane já osobně tomu věřím.

        • Re: Rekordní přestup v rámci ligy? Slavia nabízí za Krmenčíka 80 milionů, Plzeň odolá

          Fanis     před 7 lety 17.08.2017 11:41 |  
          2 0

          Jenže tady nejde o to, jestli je lepší než Milan, ale o to, že potřebujeme ještě jednoho útočníka, pokud možno s podobným stylem jako on...

          • Re: Rekordní přestup v rámci ligy? Slavia nabízí za Krmenčíka 80 milionů, Plzeň odolá

            Fačín     před 7 lety 17.08.2017 23:48 |  
            0 1

            To by mohl být ten kámen úrazu. My spíš potřebujeme typologicky odlišného útočníka!! A možná, že je Milan otráven, protože ví, že se někdo takový shání, což je pro něj indicie, že se mu tolik nevěří.

        • Re: Rekordní přestup v rámci ligy? Slavia nabízí za Krmenčíka 80 milionů, Plzeň odolá

          Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 17.08.2017 11:50 |  
          3 1

          Bohuzel Milan momentalne neni ale ani ten dric. Nevim cim to je. Jestli tim,jakou pozici si vybudoval a mysli si,ze i kdyz mu to nejde,neni uz treba tolik makat,ze mu staci jeden centr a rozhodne a vsechno bude dobre jako v Borisove. Nebo ze nema v tymu absolutne konkurenci? Nebo je proste uz pretavenej,ze vsech tech sezon a porci minut co odehral.. fakt nevim ale rozhodne to neni vubec ono ani co se nasazeni tyce.. jinak srovnani v het lize. S Krmencikem maji stejny pocet golu na zapas (0,30). Krmencik navic dava gol kazdych 183 minut a Milan 250. Cele je to ale asi zkresleni,ze Milan hral i stopera.. Kazdopadne podle me je Krmencik mnohem dravejsi a tim padem i rychlejsi. Do zapasu s APOELem by se podle me hodil vic nez Milan,protoze dokaze mnohem lepe pracovat a udelat jeste vetsi bugr ve vapne a to by tohle utery na vstreleni golu stacilo..

          • Re: Rekordní přestup v rámci ligy? Slavia nabízí za Krmenčíka 80 milionů, Plzeň odolá

            sks9     před 7 lety 17.08.2017 19:10 |  
            0 0

            Myslim že Milan by potřeboval změnu

  48. Re: Rekordní přestup v rámci ligy? Slavia nabízí za Krmenčíka 80 milionů, Plzeň odolá

    Fanis     před 7 lety 17.08.2017 11:26 |  
    1 1

    Já bych teda proti jeho příchodu nebyl, protože góly rozhodně dávat umí, ani mi nepřijde moc adekvátní argument, že je z Plzně, ale 80 mega mi přijde neskutečně moc, myslím, že by se určitě dali sehnat lepší hráči za míň peněz. Na druhou stranu nastupuje celkem pravidelně v reprezentaci a v kombinaci s jeho věkem a naší účastí minimálně v evropské lize by na něj mohla klidně ještě letos přijít taková nabídka, že na něm ještě vyděláme, takže já bych se spolehnul na vedení, že ví, co dělá a tratit na tom přestupu případně nebudeme.