Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Další posilou Miroslav Stoch

Do Slavie přichází mnohonásobný slovenský reprezentant Miroslav Stoch, kterého po zápase s Jihlavou představil na tiskové konferenci generální ředitel klubu Martin Krob.

Generální ředitel Martin Krob na tiskové konferenci uvedl: "Mám velkou radost, že se nám povedlo dnes dotáhnout příchod Miňa Stocha. Děkuji za to Fenerbahce a panu Lednickému (agent Stocha, pozn. redakce). Doufám, že se nám podaří jej napsat na soupisku pro Ligu mistrů. Smlouva byla podepsána na dva roky. Teď je předčasné mluvit o šířce kádru, přestupní období v ČR je ještě pět týdnů, stát se může cokoliv. Nevyloučím v tuto chvíli, že se nemůže objevit ještě další tvář."

Sám Miroslav Stoch řekl k přestupu následující: "Chci hrát často a pomoci Slavii k obhajobě titulu, vidím velkou šanci dostat se do Ligy mistrů. Těším se a chci udělat vše proto, abych Slavii pomohl. Konkurence je běžná věc, v každém klubu je velká konkurence, vnímám to tak, že je to úplně normální. Z dnešního zápasu jsou důležité tři body, kluci makali. Rád bych ale samozřejmě byl na hřišti. Upřímně, s Dušanem Šventem jsem zatím nemluvil, informace jsem měl od agenta. Samozřejmě bylo důležitým faktorem možnost si zahrát skupinu Ligy mistrů, kterou jsem zatím ještě nikdy nehrál. Přítelkyně je Češka, máme malé dítě, to také hrálo velkou roli. S Fenerbahce jsme začali s přípravou před dvěma měsíci, takže jsem v plném tréninku a připravený hrát."

Agent Stocha Milan Lednický doplnil: "Nabídek jsme měli více, Španělsko, Francie, Rusko, blízký Východ. Rozhodlo i to, že Miňo preferoval Slavii, vidí šanci si zahrát skupinu Ligy mistrů, což je sen každého hráče."

Komentáře (106)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Další posilou Miroslav Stoch

    Fulham     před 7 lety 11.08.2017 21:16 |  
    12 0

    Tak tedy vítej Miro a dělej nám jen radost !!

    • Re: Další posilou Miroslav Stoch

      michal80     před 7 lety 11.08.2017 21:17 |  
      5 0

      snad nám bude dělat radost. Doufám že se věkem a miminem uklidnil, třeba jako Fillo.

      • Re: Další posilou Miroslav Stoch

        Fulham     před 7 lety 11.08.2017 21:28 |  
        6 0

        Přesně na Martina jsem dost myslel. Ten vypadá že se uklidnil a fotbalista byl výborný vždy - to víme. Miro když bude hrát , tak je ještě o level výš.

  2. Re: Další posilou Miroslav Stoch

    Kara (přítel SN)     před 7 lety 11.08.2017 21:18 |  
    11 1

    Popravdě mám pocit, že Slavia začíná nakupovat víc "kousků", než já, když mají na Zootu slevy...uvidíme no, pořád mi přijde, že pokud bychom tedy už měli někoho koupit, tak útočníka...každopádně jsem na MS zvědavá, trochu doufám, že ho trochu zklidní otcovství a že se nám tu nebude hádat :)

    • Re: Další posilou Miroslav Stoch

      lassiter     před 7 lety 11.08.2017 21:48 |  
      3 1

      Já myslím, že na útočníka se nyní přirozeně posune zpět MvB, na pozici, na kterou byl původně získán, což zde některé jistě potěší :-)

      • Re: Další posilou Miroslav Stoch

        Kara (přítel SN)     před 7 lety 11.08.2017 21:50 |  
        17 0

        Já proti Mickovi nic nemám, ale my potřebujeme útočníka, co dává góly...a v tom mě bohužel zatím nepřesvědčil...

  3. Re: Další posilou Miroslav Stoch

    jelen91     před 7 lety 11.08.2017 21:28 |  
    2 0

    Hmm a koho z dvojice Stoch, Sobol dopíšou na soupisku LM ? Možná, že se Stoch nasere hned na úvod :)))

    • Re: Další posilou Miroslav Stoch

      Ravik     před 7 lety 11.08.2017 21:33 |  
      3 0

      To omezení je ale jen na předkolo ne? Do hlavní soutěže EL/CHL už být mohou být na soupisce oba dva ne?

      • Re: Další posilou Miroslav Stoch

        jelen91     před 7 lety 11.08.2017 21:36 |  
        0 0

        To nevím. Snad máš pravdu.

    • Re: Další posilou Miroslav Stoch

      Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 11.08.2017 22:22 |  
      1 0

      Krob prý během tiskovky řekl, že Stoch.

  4. Re: Další posilou Miroslav Stoch

    Hanzwalter     před 7 lety 11.08.2017 21:51 |  
    12 0

    Krob na tiskovce rekl, ze dalsi tvare uz se asi neobjevi, ale ze dalsi TVAR nevylucuje... takze dle meho utocnik se jeste jeden dela;)

  5. Re: Další posilou Miroslav Stoch

    mirecek1111     před 7 lety 11.08.2017 22:02 |  
    9 3

    Myslím, že nám tento přestup prospěje. Pokud se prosadí do základu a zaujme post levého křídla, bude se moci Danny přesunout do středu hřiště k Hušbauerovi. Bude to takto lepší. Stejně má volnost a sbíhá si tam. Takto tam aspoň bude na stálo a otevře se nám prostor zabudovat do sestavy tahového hráče na křídlo a snad se to celé trošku i rozhýbe.

    Na druhou stranu se to zase celé zamotá ve středu, protože bude zřejmě na Rotaňe, Součka a Ngadea jen jedno místo :) Ale takto to hold je ...Danny je skvělý hráč a Hušbauer je absolutně nenahraditelný. Hrát musí určitě oba. Sparta to s ním neuvěřitelně prodrbala, když ho k nám pustila.

  6. Re: Další posilou Miroslav Stoch

    zeleznik2     před 7 lety 11.08.2017 22:28 |  
    1 0

    Tak jsme srovnali co do počtu ty rudochy z Letné, posila č.11 Miro vítej u nás!!ať se ti ve Slavii daří..

  7. Re: Další posilou Miroslav Stoch

    DF007     před 7 lety 11.08.2017 22:54 |  
    1 0

    Tak vítej. Mrzí mě, že Stocha nepředstavili na hřišti dnes po zápase. Mohlo to být i s potleskem.

    • Re: Další posilou Miroslav Stoch

      Jikom33     před 7 lety 12.08.2017 09:38 |  
      0 8

      S potleskem...........:-D To nemyslíš vážně. Tleskat frajerovi, co sem přichází s dost pofidérní pověstí, ještě předtím, než tu něco dokázal? To by byl dost špatnej signál. Stochovi musí být jasně dáno najevo, že tady je ve Slavii a měl by tady makat, protože jakýkoliv jeho průs.ery budou vrhat špatný světlo na Slavii. Až tu něco dokáže, rád mu zatleskám. Zatím je to pro mě ale jenom velký otazník.

      • Re: Další posilou Miroslav Stoch

        DF007     před 7 lety 12.08.2017 12:04 |  
        4 1

        Tak asi jsi neviděl, jak se to dělá ve světě. Byla k tomu ideální příležitost a my jí hodili do koše. A navíc u nás ještě neudělal žádný pruser a my mu už tady neduverujeme.

        • Re: Další posilou Miroslav Stoch

          Jikom33     před 7 lety 12.08.2017 12:14 |  
          0 5

          Že se něco dělá ve světě neznamená, že se to musí dělat i tady. Nevidím důvod, proč mu tleskat, není to žádná megastar, stačí se podívat na jeho čísla z posledních sezon, navíc je to velmi kontroverzní hráč. Jak jsem psal, věřím, že vedení ví co dělá a věřím, že bude příležitost Stochovi zatleskat, až se mu něco povede. Nevidím ale důvod, proč mu tleskat hned od začátku.

          • Re: Další posilou Miroslav Stoch

            MDCCCXCII (přítel SN)     před 7 lety 12.08.2017 16:45 |  
            4 0

            to máš tak. spousta lidí má důvod mu netleskat od začátku. to je za mne ubohost, protože u nás začíná a má mít čistý stůl jako kdokoliv jiný.

            • Re: Další posilou Miroslav Stoch

              Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 12.08.2017 18:19 |  
              0 2

              Úplně vidím, jak celý stadión tleská nové posile jménem Matula...

              • Re: Další posilou Miroslav Stoch

                MDCCCXCII (přítel SN)     před 7 lety 12.08.2017 23:59 |  
                2 0

                a jó, sorry tvl ježiš mi to nedošlo. pořádnej hate je orgastickej začátek. #jakprokoho

            • Re: Další posilou Miroslav Stoch

              Jikom33     před 7 lety 13.08.2017 10:07 |  
              1 3

              Ubohost je označovat za ubohost názory jiných. Mám mu tleskat jen za to, že se příjde po zápase, ve kterým nehrál, ukázat na hříště??? :-D :-D :-D Pokud bude od začátku hrát dobře, tak mu klidně zatleskám. Kdybys pořádně četl, co jsem psal, všiml by sis, že jsem psal že nemám problém mu tleskat, ale až bude za co. Pokud s tím má někdo problém, může dávat mínusy jak chce, může to označovat za ubohost, za hate a podobně, ale vypovídá to spíš něco o něm samotným

              • Re: Další posilou Miroslav Stoch

                MDCCCXCII (přítel SN)     před 7 lety 13.08.2017 11:59 |  
                1 1

                to máš tak. ani slovem jsem nenapsal, že se mu má tleskat předem. píšu a byl to obecný koment, který nepatřil jen tobě, že je ubohost kohokoliv odsoudit předem za minulost, aniž by kopl do balonu. to jsou dvě odlišný věci, který ty odlišovat neumíš, a to neni můj problém. to, co mám na mysli já, ubohost je. ubohost není názor. ubohost je stav věci.

                • Re: Další posilou Miroslav Stoch

                  Jikom33     před 7 lety 13.08.2017 15:50 |  
                  0 2

                  To máš tak, tvůj styl psaní je opravdu hrozný. Navíc teda reaguješ úplně mimo mísu a jak tak koukám, nemá smysl se s tebou dál bavit. Já o voze, ty o koze a ještě k tomu arogantním a povýšeneckým tónem.
                  Stocha neodsuzuju předem, to by byl jeden extrém. Druhý extrém by byl mu tleskat jen co se ukáže na stadionu. To, že někteří lidí mají rádi extrémy ode zdi ke zdi a nejsou pochopit umírněnější názory, není můj problém. Já si prostě počkám, co Stoch předvede a pak ho budu kritizovat nebo mu tleskat. To máš tak.

                  • Re: Další posilou Miroslav Stoch

                    MDCCCXCII (přítel SN)     před 7 lety 13.08.2017 16:58 |  
                    1 1

                    ne o voze a koze ale o dvou stranách jedné mince. ty píšeš, že nebudeš nikoho předem adorovat a to jsem ti nijak nevyvracel. ani já jsem o potlesku předem nic nepsal. nadhodil jsem, že jsou tu naopak někteří, kteří ho hejtují předem. a to se mi nelíbí. nic víc. peace

    • Re: Další posilou Miroslav Stoch

      Fačín     před 7 lety 12.08.2017 18:12 |  
      1 2

      Chápu jak to myslíš, nabízelo se to, vzhledem k tomu, že na stadionu byl přítomen. Ale nemá to u nás tradici a začínat jí zrovna tímto hráčem - je přeci jen trochu kontroverzní, což bylo vidět i na té tiskové konferenci (tu čepici si mohl odpustit).

  8. Re: Další posilou Miroslav Stoch

    Travinho     před 7 lety 11.08.2017 22:58 |  
    11 21

    Pro úvod doporučuji několik kurzů etikety u pana Špačka. Čepice se v místnosti opravdu nenosí...

    • Re: Další posilou Miroslav Stoch

      Krkovice     před 7 lety 11.08.2017 23:08 |  
      3 1

      To není čepice to je módní doplněk :) ale Ty by jsi si něco určitě našel jak ho máš rád :)

      • Re: Další posilou Miroslav Stoch

        Travinho     před 7 lety 11.08.2017 23:13 |  
        5 12

        Tak snad každá čepice je módní doplněk. Já beru někde v hospodě, ale brát si ji na oficiální TK, to se vážně nehodí. Myslím si, že jej měl někdo upozornit...

          • Re: Další posilou Miroslav Stoch

            Travinho     před 7 lety 12.08.2017 08:20 |  
            5 13

            To že jsou burani oni, ještě neznamená, že takové musíme být i ve Slavii....Navíc společenské zvyky se stát od státu trochu liší... Tady si však pořád někteří neuvědomujete, že my jsme Slavie a na jakých principech je náš klub postaven.

            • Re: Další posilou Miroslav Stoch

              malan (přítel SN)     před 7 lety 12.08.2017 08:38 |  
              10 2

              Princip na vsechno drzkovat?:) Jo to fakt umime nejlip.

            • Re: Další posilou Miroslav Stoch

              Harvey     před 7 lety 12.08.2017 10:27 |  
              5 5

              Proboha. Už se dál neztrapňuj. Chceš o nečem poučovat, tak si to první nastuduj. Nad společenskými zvyky je nadřazené pravidlo, kterému se říká KONTEXT. A čepice neboli snapback do kontextu fotbalového prostředí zapadá dokonale.
              Tady máš první zdroj, tak studuj:
              https://www.youtube.com/watch?v=TI-nA9JMIec

              • Re: Další posilou Miroslav Stoch

                Travinho     před 7 lety 12.08.2017 11:15 |  
                3 7

                Tomu říkám relevantní zdroj. Guth - Jarkovský by se obracel v hrobě.

    • Re: Další posilou Miroslav Stoch

      pevek     před 7 lety 11.08.2017 23:28 |  
      12 0

      Vypadali tam na tiskovce jako na rodice, ktery jdou s pubertakem k rediteli. Ty obleky a mezi nima takovej malej s pridrzlym oblicejem a placatou cepici :-D

    • Re: Další posilou Miroslav Stoch

      Jardiiis     před 7 lety 12.08.2017 00:18 |  
      2 12

      Tebe bych chtel nekde potkat,co clanek to pico...ina:-/

    • Re: Další posilou Miroslav Stoch

      maca10     před 7 lety 12.08.2017 00:39 |  
      8 10

      Ty jsi regulérně nemocnej. Už se k tomu dále nevyjadřuj.

    • Re: Další posilou Miroslav Stoch

      jarmik     před 7 lety 12.08.2017 07:54 |  
      7 10

      Žijeme v zemi, kde je hlava státu na veřejnosti permanentně ožralá a vulgární, takže koho zajímá, jestli má fotbalista kšiltovku, nebo ne? Mě ne.

      • Re: Další posilou Miroslav Stoch

        Maty22     před 7 lety 12.08.2017 09:36 |  
        12 1

        Kdyby hlava, já ho viděl jak byl vožralej celej.

      • Re: Další posilou Miroslav Stoch

        jarmik     před 7 lety 12.08.2017 10:46 |  
        7 5

        Doufám, že mínusáři (jak říká JS) jen nesouhlasí s tím, že by na oděvu fotbalisty na TK nezáleželo a nechtějí se zastávat našeho "demokraticky zvoleného" hulváta, který nás vektoruje do minulosti. ;-)

    • Re: Další posilou Miroslav Stoch

      Eluin (přítel SN)     před 7 lety 12.08.2017 09:56 |  
      0 0

      Tak bohužel, dost fotbalistů má etiketu hodně na háku :-(.

    • Re: Další posilou Miroslav Stoch

      rak (přítel SN)     před 7 lety 12.08.2017 10:05 |  
      2 2

      Tedy mně ta čepice opravdu nevadí. To tady máme řešit? U takového Stivína je čepice neodmyslitelná. Spíše bych se bál jeho vlivu na kabinu, podle toho, do se o něm píše. Myslím ale, že Šilhavý, který ho chtěl, ví co dělá. Řekl bych, že Stoch k nám chtěl sám i kvůli rodinným důvodům. Také mám obavy, že už těch posil, vesměs kvalitních, do zálohy je skutečně přespříliš. V optimálním případě by se mělo podařit je sehrát v různých alternativách, i když je to určitě dost těžké, než fixovat jedenáctku, protože pokud někdo pořád sedí na lavici, psychicky a tedy i herně mu to nepřidává. Možná by také bylo dobré z některých udělat spíše útočníky, kteří nám zoufale chybí. Mešanovič se zdá úplně z formy.

    • Re: Další posilou Miroslav Stoch

      Jachym     před 7 lety 12.08.2017 10:15 |  
      1 0

      Máš pravdu, Špaček totiž nosil většinou helmu...:-)

  9. Re: Další posilou Miroslav Stoch

    JS (přítel SN)     před 7 lety 12.08.2017 00:55 |  
    11 9

    Tak co se týče dopisování jednoho jména na soupisku, tak si myslím, že by to měl být Sobol. Za A) už hrál zápas a s týmem trénuje déle, B) dnes ukázal, že si skvěle rozumí s Dannym a Rotaněm a doplnil nám do obrany přesně to, co vlevo od Bořila chybělo, C) osobně si myslím, že kdyby měl hrád Frydrych (tuplem ještě vedle Jugase) s APOELem, tak pánbůh s námi a zlé pryč.

    Btw i Bořil byl dnes o level lepší vpravo. Takže Stoch si bude muset počkat do skupiny.. :)

  10. Re: Další posilou Miroslav Stoch

    ctute     před 7 lety 12.08.2017 08:03 |  
    12 2

    Ještě v pátek večer navíc klubový šéf Jaroslav Tvrdík oznámil, že ve Slavii prodloužil smlouvu záložník Josef Hušbauer. Tvrdík při tom nezapomněl na twitteru provokativně poděkovat Spartě, ze které Hušbauer do Edenu před rokem a půl přišel.

    Zdroj: http://fotbal.idnes.cz/slavia-predstavila-novou-posilu-miroslava-stocha-nalakala-ho-liga-mistru-1rm-/fotbal.aspx?c=A170811_204518_fotbal_jic

    • Re: Další posilou Miroslav Stoch

      Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 12.08.2017 12:19 |  
      0 0

      Jarda je proste borec... :-)

  11. Re: Další posilou Miroslav Stoch

    mpik     před 7 lety 12.08.2017 09:08 |  
    4 1

    Jsem rád, že Stoch přišel. Přesto jsem po včerejším utkání víc nakloněn variantě se Sobolem v play off LM. Obrana s Bořilem vpravo a Sobolem vlevo byla příjemným překvapením.
    Stocha považuji za základní kámen levé zálohy s alternací Šventa. Jaromír Zmrhal je hráč, který Slavii dokázal hodně pomoci, ale v současné době jsem přesvědčen, že herně stagnuje a hodně by mu pomohla změna prostředí a pravidelný herní rytmus. A to ho nyní ve Slavii nečeká.

    Osobně považuji za největší adepty na odchod (hostování) Ščuka, Zmrhala, Bílka, Alvira a Tecla.
    Moc českých hráčů ve Slavii na základ momentálně nemá...

    • Re: Další posilou Miroslav Stoch

      Maryman     před 7 lety 12.08.2017 09:19 |  
      2 0

      Tecl už na hostování je, ne?

    • Re: Další posilou Miroslav Stoch

      k.u.b.a.28     před 7 lety 12.08.2017 14:01 |  
      0 0

      To hostování pomůže nejen těm klukům ale i Slavii když by hrály v české lize. Jsou to hráči do základu v jiných týmech bylo by fajn kdybych se mohl na ně podívat jak pomáhají ztrácet body Spartě, Plzni atd.. České lize to jen pomůže v atraktivitě.

    • Re: van Kessel

      Kara (přítel SN)     před 7 lety 12.08.2017 10:12 |  
      4 0

      Zlín má s aglomerací asi 100 tisíc, Oxford 150 tisíc...to jen tak pro zajímavost...

      • Re: van Kessel

        Crispo     před 7 lety 12.08.2017 10:42 |  
        3 0

        On pravděpodobně neví ani kde Zlín je a jak to tam vypadá...

        • Re: van Kessel

          Kara (přítel SN)     před 7 lety 12.08.2017 16:43 |  
          0 0

          To je klidně možné...nicméně tím spíš možná neměl plácat nesmysly...ale jeho boj, nás už to nemusí zajímat.

          • Re: van Kessel

            Crispo     před 7 lety 12.08.2017 16:51 |  
            2 0

            To by jsi po něm chtěla hodně, třeba jako zpracování míče, kličku atd...

    • Re: van Kessel

      Jachym     před 7 lety 12.08.2017 10:45 |  
      2 2

      Je vidět, jaký je to trouba. Asi neví, že si nejmocnější muž světa z této "vesnice" přivezl manželku:-)

      • Re: van Kessel

        JS (přítel SN)     před 7 lety 12.08.2017 11:07 |  
        1 2

        A jeho argument, že v Evropské lize také může dostat 3 těžké soupeře, tak raději volí kvalitní třetí ligu? Jako chápu, že kvalita v Británii je asi někde jinde, ale nemusí o Zlínu mluvit jako o žumpě světa. Fotbalově to je úplně něco jiného.

        • Re: van Kessel

          JS (přítel SN)     před 7 lety 12.08.2017 11:13 |  
          0 2

          *kvalita života

    • Re: van Kessel

      Tomastu     před 7 lety 12.08.2017 12:46 |  
      2 2

      Čemu nerozumíš na tom že z třetí má šanci na druhou?Návštěvnost a atmosféra úplně jiná?Život v Anglii pro něj též úplně jiný než někde ve Zlíně ,naprosto ho chápu a sdílím jeho názor i co se týče EL Zlín tam nic moc nepředvede zahraje si pár zápasů a dál?Nemají nic moc široký kádr a budou hrát o sestup nic víc a pochybuji že by zaplatili po sezoně 20 mega za přestup

  12. Re: Další posilou Miroslav Stoch

    Fačín     před 7 lety 12.08.2017 10:28 |  
    1 2

    No tak, Miňo, vítej, doufám, že předvedeš to nejlepší co v tobě je. Líbilo se mi, jak o Slavii mluvil, snad to nebyly jen plané řeči.

    Ovšem, koho tedy posadíme, aby mohl hrát? Vypadá to na Van Burena. Ten kluk je vážně smolař. Když se rozehraje na pozici, kam vlastně ani nepatří, tak tam koupíme posilu. Takže to zase začne sbírat po minutkách. Ale třeba se dostane i na hrot, dokud nepřivedeme útočníka. Změnit styl z jediného hroťáka Škody na dva běhavé útočníky - Mešanoviče a Van Burena - by mohl být zajímavý a překvapivý tah.

    • Re: Další posilou Miroslav Stoch

      Cantona (přítel SN)     před 7 lety 12.08.2017 10:40 |  
      7 0

      co jsem včera viděl, tak Mick nedá celý zápas. Cca od 60 min se po lajně už jen ploužil a je vidět, že je to útočník a ne křídlo, kde je to na fyzičku náročnější. Na druhou stranu se mi líbilo, jak to v Ostravě rozhýbal. Osobně bych ho tedy bral jako osvěžení na střídání právě třeba za Stocha...

      • Re: Další posilou Miroslav Stoch

        Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 12.08.2017 11:09 |  
        17 0

        Ta predstava,ze v 60 minute vystridas trojici Danny,Stoch,Skoda a posles tam Sykoru,Burena a Mesanovice musi byt pro obrance k uzoufani :D

        • Re: Další posilou Miroslav Stoch

          Faris (přítel SN)     před 7 lety 12.08.2017 12:42 |  
          1 0

          přesně tak to vidím já. prostě kraje jedou na maximum do 60-té minuty, pak střídání za čerstvé síly a to by nebylo, aby z toho nebyl titul

    • Re: Další posilou Miroslav Stoch

      Travinho     před 7 lety 12.08.2017 11:19 |  
      1 0

      To bys ale musel posadit někoho v už tak našlapané záloze...

      • Re: Další posilou Miroslav Stoch

        Fačín     před 7 lety 12.08.2017 18:15 |  
        0 1

        Tak v průběhu zápasu to stejně děláme pravidelně, většinou toho nejutahanějšího střídal Mešanovič..

  13. Re: Další posilou Miroslav Stoch

    Philliip     před 7 lety 12.08.2017 11:40 |  
    5 0

    Jak jsem byl nadšený jeho příchodem a nezatracoval ho, když se mu nedařilo, tak teď si přeji, aby na něj byla uplatněna opce. Hlavně, ať už s našim týmem nemá nic společného.

    • Re: Další posilou Miroslav Stoch

      Philliip     před 7 lety 12.08.2017 11:41 |  
      0 0

      Ups, to patřilo pod diskuzi ohledně van Kessela, pardon :)

      • Re: Další posilou Miroslav Stoch

        donford     před 7 lety 12.08.2017 12:10 |  
        3 2

        Hušbauer uvádí, že na hřišti vázla komunikace, že byli v základu je 4 Češi. Mně vychází sice 5 (Laštůvka, Bořil, Jugas, Škoda, Hušby), ale je fakt, víc jich tam najednou bude těžko. Snad ještě Frýďa, Sýkora, Švento - Slovák. Úpadek českého fotbalu je zřejmý a možná teď 40. místo na světě ještě lichotivé. Vůbec nevím, kde bychom teď perspektivní české fotbalisty pro vrcholný fotbal nabrali. A bohužel bude hůř. Mladá počítačová generace nastupuje, začíná se prosazovat a s nimi i zjevná nechuť k pohybu vůbec. Proto ty inafarkty už po třicítce.

        • Re: Další posilou Miroslav Stoch

          Jachym     před 7 lety 12.08.2017 12:27 |  
          5 0

          Naprosto s tebou souhlasím. Nicméně je otázkou, zda se mladá generace jinde v Evropě chová jinak.

        • Re: Další posilou Miroslav Stoch

          Eluin (přítel SN)     před 7 lety 12.08.2017 12:45 |  
          3 0

          Já si tedy myslím, že mladé generace z našeho civilizačního okruhu se chovají + - stejně. Problém je třeba hledat jinde.

  14. Re: Další posilou Miroslav Stoch

    TSeguinTS     před 7 lety 12.08.2017 13:02 |  
    3 0

    Na Stocha jsem velmi zvědavý. Jeho přestup je takové zkombinování dosavadních transferů. Je to hráč co převyšuje ligu (doufám že to prokáže) a k tomu je navíc v ideálním věku.

    Vyzval bych teď hlavně k podpoře hráčů a to hlavně když se jim nebude dařit. Za povedenou akci zatleská každý, ale musíme mít v paměti slova naší děkovačky i v těch nejvypjatějších momentech.

  15. Re: Další posilou Miroslav Stoch

    lassiter     před 7 lety 12.08.2017 13:11 |  
    13 0

    lehce OT - Petar Musa dnes za Žižkov gól a tři asistence po svých individuálních akcích do 100% šancí (které povětšinou Bazal zazdil), ten kluk se vyplatí sledovat. A třeba za tři roky budeme říkat, že největší posilou léta 2017 nebyl Danny nebo Stoch, ale někdo úplně jiný :-)

    • Re: Další posilou Miroslav Stoch

      Kábě     před 7 lety 12.08.2017 13:28 |  
      1 0

      A Žežulka gol za Olympii.

    • Re: Další posilou Miroslav Stoch

      Fačín     před 7 lety 12.08.2017 13:28 |  
      0 1

      Už se těším, až se nám vrátí. Myslím, že by se nám hodil už teď, při nedostatku útočníků.

  16. Re: Další posilou Miroslav Stoch

    Kzlo     před 7 lety 12.08.2017 13:48 |  
    4 0

    Nevim jestli to tu nekde neprobehlo. Ale podepsali jsme take dva mladé hráče. A to Xima Moscosa (97 ročník) z Valencie. A druhy je makedonsky mladeznicky reprezentant Kristijan Trapanovski 17 let.

  17. Re: Další posilou Miroslav Stoch

    Ravik     před 7 lety 12.08.2017 14:00 |  
    1 0

    Jaký máte názor na volbu Stoch/Sobol pro doplnění soupisky?

    Pro Sobola mluví, že už s týmem zápas odehrál a zjevně se rychle adaptuje a odvede spolehlivý výkon. To je u Stocha otazník,jestli je hned připravený, jestli hrál za Fenerb. přípravné zápasy...

    za mě ale:

    Stoch - rozdílová kvalita, rychlost a přímočarost v ofenzivě, po které voláme. Naše ostré kraje kdovíjakou formu či zdraví nemají, takže postavit ho by nemusel být takový risk. Třeba bude v domácím zápase nutné hrát hodně dopředu, pak by se velmi hodil.

    Sobol - zdá se, že to je trefa do černého, fotbalový myšlení, spolehlivý dozadu, souhra s Dannym, slušné centry. je ovšem otázkou jestli může přinést tu rozdílovou kvalitu co Stoch. Řekl bych, že pro něj hraje i to, že Deli možná nebude a pak je alternativou na stopera Frydrych (Sobolův největší konkurent s přesunem Bořila).

    Pokud má za sebou Stoch herní vytížení v poslední době, tak bych dopsal jeho. Obrana (pokud nebude Deli) pak Bořil - MNM, Jugas - Frydrych. DF Souček.

    • Re: Další posilou Miroslav Stoch

      TSeguinTS     před 7 lety 12.08.2017 14:06 |  
      0 0

      Myslím, že do toho může promluvit také fakt, že Sobol zde hostuje a Stoch je již náš. Trenér se dle vyjádření p. Kroba asi již rozhodl..

      • Re: Další posilou Miroslav Stoch

        Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 12.08.2017 14:20 |  
        2 1

        Myslím, že kdyby se držel tohoto, tak je to velká chyba. Realizační tým by měl vyhodnotit, kde nás soupeře nejvíce tlačí bota a dle toho usoudit za Sobol či Stoch.
        Když se dopíše Stoch, tak to značí posazení na lavici van Burena nebo Hušbauera. Pokud by to byl Sobol, tak sestava bude nejspíš identická s prvním poločasem s Jihlavou a tedy poslání na lavici Frydrycha.

    • Re: Další posilou Miroslav Stoch

      Hlavis     před 7 lety 12.08.2017 15:40 |  
      0 0

      Já bych byl asi pro Sobola, hlavně do odvety doma, protože v úterý to bude spíš o tom neinkasovat a tam bychom si vystačili s Frydrychem, nevím jak rychlé hráče Apoel má. Zase na druhou stranu by Miňo nějakou jeho dělovkou v uterý mohl třeba vstřelit nějaký gol z dálky což je jeho parketa, protože se určite do nejakých akcí pouštet moc nebudem, tak to jako idealní stav vidím na 0:0 a po krásné ráně Miňa 0:1. Každý z jich by měl nějaké uplatnění, Miňo by byl určitě namlsaný a chtěl by se ukázat a my budme hrát hlavně na to, at neinkasujem a na remízu, což by ho mohlo hned ze začátku trochu znechutit, bránit zde určitě nepřišel. Necháme na trenerovy snad bude mít štastnou ruku.

    • Re: Další posilou Miroslav Stoch

      Gino     před 7 lety 12.08.2017 17:39 |  
      0 0

      Ty nejdriv napises, ze pokud Deli nebude, tak je variantou na stopera Frydrych a pak napises obranu (pokud nebude Deli) a das v ni na stopera MNN a Frydrycha na beka.

      Nevim, kterou cast tveho prispevku brat tedy vazne?

  18. Re: Další posilou Miroslav Stoch

    Eskaes     před 7 lety 12.08.2017 14:18 |  
    7 3

    Tak máme "skutečného grázlíka, co je potřeba i kvůli emocím", jak se tu psalo. Za mě chyba a velký risk, ale šanci si samo zaslouží. Tedy jen do dalšího extempore, pak budu nemilosrdný a chci věřit, že hlavně vedení, které by ideálně takového hráče mělo varovat předem.

    Hodně štěstí, pane Šilhavý.

    • Re: Další posilou Miroslav Stoch

      iwanowicz     před 7 lety 12.08.2017 15:17 |  
      1 1

      Zustal bych v klidu, pred 5 mesici se mu narodil syn a pochybuju, ze jeho ceska manzelka chce rok co rok cestovat po hostovani..

      • Re: Další posilou Miroslav Stoch

        Láryfáry     před 7 lety 12.08.2017 15:27 |  
        4 1

        Nojo, jenže manželka s tebou na hřišti neni, když ti cvakne v hlavě a začneš se chovat jako idiot, nebo když dáváš panáky na oslavu tvé famózní životosprávy a pak se rozhodneš dojet domů autem :-) I tak ale prosím nekádrujme předem, ale hodnoťme až případný problém, takhle to připomíná stahování kalhot, i když se ještě brod ani neobjevil. V téhle souvislosti mě spíš udivuje, že Čermák svým chováním pro Slavii vhodný nebyl, Stoch je.

        • Re: Další posilou Miroslav Stoch

          Artur (přítel SN)     před 7 lety 12.08.2017 17:52 |  
          3 0

          Stačí, že z toho sparťanství léčíme Pepíka... :-)

    • Re: Další posilou Miroslav Stoch

      Eluin (přítel SN)     před 7 lety 12.08.2017 16:56 |  
      4 0

      Přiznám se, že ze Stocha také moc odvázaný nejsem, ale rovněž věřím našemu vedení, že prostě ví co dělá. Třeba jej tu budeme po APOELu velebit za úžasný hattrick.

  19. Re: Další posilou Miroslav Stoch

    th     před 7 lety 12.08.2017 17:40 |  
    3 0

    Na jednu stranu si lze něco slibovat od narození syna. Na druhou stranu mám pochyby, že by ho (noční) Praha mohla zklidnit.

  20. Re: Další posilou Miroslav Stoch

    fanfaron     před 7 lety 12.08.2017 18:44 |  
    4 9

    Tak nevím, ale když už musí mít na tiskovce furt na kebuli kšiltovku, tak má být ve správných barvách! Takhle ne, chalane...

    • Re: Další posilou Miroslav Stoch

      Kzlo     před 7 lety 12.08.2017 20:55 |  
      7 2

      At si nosí co chce a dela co chce pokud bude na hřišti fungovat jak ma

      • Re: Další posilou Miroslav Stoch

        fanfaron     před 7 lety 12.08.2017 21:18 |  
        3 9

        Stříká z toho amatérismus a/nebo ignorace až běda. Ať si nosí co chce. Ale ne na představovací tiskovku.

        • Re: Další posilou Miroslav Stoch

          Karel13     před 7 lety 13.08.2017 11:49 |  
          3 0

          Řekl bych, že to trochu přeháníš. Bylo vidět, že přijel rovnou z letiště (se zastávkou na zdravotní prohlídku v ÚVN).

  21. Re: Další posilou Miroslav Stoch

    careca75     před 7 lety 12.08.2017 19:02 |  
    2 0

    Trochu mimo tema: Gino van Kessel prvni zapas za Oxford a hned gol. Stridal na poslednich deset minut.

    • Re: Další posilou Miroslav Stoch

      Travinho     před 7 lety 12.08.2017 21:29 |  
      2 1

      A jaký. Obešel dva borce a zkušeně to poslal k tyči...

        • Re: Další posilou Miroslav Stoch

          edenian     před 7 lety 12.08.2017 22:21 |  
          0 1

          Tak to je hodne slusnej kousek.

        • Re: Další posilou Miroslav Stoch

          michal80     před 7 lety 12.08.2017 22:22 |  
          0 1

          gól to byl pěknej, nechápu - u nás by neobešel ani popelnici a tady vykoupe dva beky naráz. U nás dal taky první zápas gól a pak stál za prd..
          Ale je to asi jenom hráč do vápna, na nějaký kombinace u lajny nemá.

          • Re: Další posilou Miroslav Stoch

            Artur (přítel SN)     před 7 lety 12.08.2017 22:43 |  
            2 0

            Nechci přeceňovat naší ligu či hráče, ale u nás by mu to takhle nikdo nesežral ...druhou kličku si ukopl a stopeři stáli bůhví kde.

            • Re: Další posilou Miroslav Stoch

              Artur (přítel SN)     před 7 lety 12.08.2017 22:44 |  
              1 0

              resp. další hráči stáli buhvi kde...

    • Re: Další posilou Miroslav Stoch

      sks9     před 7 lety 12.08.2017 22:28 |  
      0 2

      Gino je útočník,tady ho stavěli na křídlo to neni hráč co bude pilovat lajnu to je hráč do vápna dej mi dobrou přihrávku a jdi se radovat,u něj je problem přehnaná arogance ikdyž moc dobrejch,hodnejch hráčů není tak u něj je ta arogance přehnaná

    • Re: Další posilou Miroslav Stoch

      jarmik     před 7 lety 13.08.2017 07:54 |  
      5 0

      Gól to byl krásný, ale:
      1) Ti obránci byli úplně mimo.
      2) Až bude hrát 90 minut, uvidíme, jak s ním budou spokojení.
      Pokud mu to ale budou na hrot dobře posílat a bude dávat góly, asi jim bude jedno, kolik přihrávek zkazí.

    • Re: Další posilou Miroslav Stoch

      Fačín     před 7 lety 13.08.2017 10:23 |  
      0 2

      Gino je prostě dobrej útočník, ale ta mediální masáž u nás ho asi znechutila. Zároveň s tím, že ho trenér nutil bránit, což by jeho práce být neměla. Jeho práce je střílení gólů a to, jak vidno, umí. Ostatně to ukázal i u nás.

      Každopádně jen ať se mu daří, třeba ho pak opravdu koupí a my budeme mít po starostech. Když už jsme ho museli takto vyštípat.

      • Re: Další posilou Miroslav Stoch

        Travinho     před 7 lety 13.08.2017 11:44 |  
        2 1

        Gino je hlavně křídelní útočník v systému 4-3-3, což je de facto i Buren, protože u toho jsou také vidět hrůzostrašné nedostatky při bránění. Bohužel my ten způsob nepraktikujeme. Když jsme to hráli jednou v zimě, tak spousta lidí volala po jeho setrvání, protože mu to najednou šlo. Spíš nechápu, proč kupujeme hráče, kteří nám pak nepasují do systému, ale tam je asi problém i v tom, že došlo ke změně trenéra...

  22. Re: Další posilou Miroslav Stoch

    Maty22     před 7 lety 13.08.2017 12:19 |  
    0 0

    Miňo je bezesporu vinikající fotbalista a pře dvěma lety by sme si klepali na čelo, že by byl ochoten uvažovat o české lize. Jak to dopadne se teprve uvidí, vyhořet může každej. Negredo stál Man.C 20 mega v éčkách a dal asi 3 góly.
    Každopádně sem hrozně zvědavej a nutí mě to těšit se na každej zápas jak malej kluk.
    Sakra už zas začínám bejt nervózní, ještě 2 dny.

  23. Re: Další posilou Miroslav Stoch

    miro     před 7 lety 13.08.2017 13:42 |  
    4 0

    Dobrý den,jen pro zajímavost,pokud už to tu nebylo.Takový player je u nás.Píšu jen o fotbalových kvalitách.Řezníkovi,Karavajevovi a spol není co závidět.Miro ,vítej i s čepicí. https://www.youtube.com/watch?v=apbEFwvjREU

    • Re: Další posilou Miroslav Stoch

      Fulham     před 7 lety 13.08.2017 18:27 |  
      3 0

      Přesně - jestli to tam bude takhle sázet, ať hraje i s tím kšiltem klíďo...:-))

    • Re: Další posilou Miroslav Stoch

      Byszy     před 7 lety 14.08.2017 00:23 |  
      1 0

      Díky za video. Stoch mi pohybem připomíná Sýkoru, oba dvai rozehrávají standartní situace. Nicméně Stoch vypadá na deleko více gólového hráče a pokud se přiblíží výkonům ve videu a sedne si s týmem, tak může být opravdu velkou posilou.