Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Komentáře (141)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Velký příchod na obzoru: Slavia jedná se Stochem

    SmrtSpartě1892     před 7 lety 10.08.2017 20:51 |  
    22 3

    Paráda, super posila, ale raději bych toho útočníka ...

    • Re: Velký příchod na obzoru: Slavia jedná se Stochem

      malan (přítel SN)     před 7 lety 10.08.2017 21:20 |  
      18 5

      palec hore za pekny nick

  2. Re: Velký příchod na obzoru: Slavia jedná se Stochem

    Lamicek     před 7 lety 10.08.2017 20:52 |  
    20 8

    No nevím jestli to je proste posila,kterou potřebujeme, je to podle mě reakce na výkony zmrhala a JS prostě pořád nevěří v MVB a je otázka co předvede, po návratu Sýkora...no uvidíme, ale dle mého zbytečně drahý hráč, bez perspektivy.

  3. Re: Velký příchod na obzoru: Slavia jedná se Stochem

    Travinho     před 7 lety 10.08.2017 21:02 |  
    24 24

    Jestli jsem se Spartě za některé příchody vysmíval, tak tentokrát budu muset mířit do vlastních řad. Snad to nakonec neklapne.
    Pokud jsme nebrali kvůli přístupu Adebayora, tak nechápu, proč chceme jej, který si s ním v přístupu v mnohém nezadá a navíc je herně horší. Navíc jde jeho výkonnost rok od roku dolů. Fakt nevím, co tím sledujeme. Za mě velké zklamání.

    • Re: Velký příchod na obzoru: Slavia jedná se Stochem

      mirecek1111     před 7 lety 10.08.2017 21:16 |  
      20 7

      Není nad odborný výklad. Nemyslíš, že když bychom hypoteticky dělali nejdražší přestup v historii Slavie, tak si naše vedení tyto věci ohledně přístupu už dávno prověřilo a ujasnilo.

      A co se týká jeho výkonosti, zrovna nedávno vyšel obsáhlý rozhovor s bombárďákem co pro nás vyhledává a hodnotí hráče podle mnohokrát zde probíraného softwaru. Myslím, že to funguje trošku více sofistikovaněji než hráče odbouchnout jednou větou, jako jsi to předvedl ty.

      Jinak vysmívat se našemu managementu sotva pár týdnů po titulu a uprostřed tažení do LM. Ještě chvíli to v sobě dus. Měli bychom si tu krásnou dobu umět trošku více užít, než se rozčilovat nad jedním přestupem.

      • Re: Velký příchod na obzoru: Slavia jedná se Stochem

        Travinho     před 7 lety 10.08.2017 21:26 |  
        11 11

        Já se nikomu nevysmívám, jen to nechápu. Já nevím, na kolik si ty věci prověřilo, ale já bych hráče, který opakovaně poslal trenéry do prdele v týmu nechtěl. Proč myslíš, že s ním Kozák už v životě nechce mít nic společného? A že předseda slovenského svazu řekl, že dokud bude on v čele, tak nominaci se Stochem nepodepíše... Samozřejmě, že Stoch potenciál má, je rychlý, má dobrou techniku jeden na jednoho, dobrou střelu, ale málo pracuje pro tým, je strašně nevyrovnaný a když se mu nedaří, tak zápas úplně odflákne. Navíc počet nevydařených zápasů u něj v posledních letech jasně převyšuje ty povedené....

        • Re: Velký příchod na obzoru: Slavia jedná se Stochem

          malan (přítel SN)     před 7 lety 10.08.2017 21:31 |  
          8 2

          To jsi vazne dal toho primitiva Kozaka jako priklad nejake ctnosti?

          • Re: Velký příchod na obzoru: Slavia jedná se Stochem

            Travinho     před 7 lety 10.08.2017 21:35 |  
            5 11

            Jasně, Kozák má taky často problém s udržením emocí, ale jednou je to trenér. Jeho vztah k hráčům je zcela korektní...

      • Re: Velký příchod na obzoru: Slavia jedná se Stochem

        bongor     před 7 lety 11.08.2017 09:04 |  
        2 0

        My toho kluka vůbec neznáme a už ho někteří odsuzujeme.Zato naše vedení už známe,je to nejlepší vedení Slavie,které pamatuji.Ví někdo o nějakém lepším,že bychom je vyměnili?

    • Re: Velký příchod na obzoru: Slavia jedná se Stochem

      bloudil     před 7 lety 10.08.2017 22:28 |  
      4 2

      Nedávno jsem poslouchal rozhovor s Krobem a bylo to zmíněno i jinde jak vybíráme posily.. že jsi zjišťujeme jejich charakter z několika různých zdrojů dokonce i přes sociální sítě, takže tady plně věřím vedení, že pokud příjde tak ho mají jak po stránce výkonostní tak charakterové tak dobře zmapovaného, že s ním problém ani v jednom nebude a bude to slušná posila.

    • Re: Velký příchod na obzoru: Slavia jedná se Stochem

      Fačín     před 7 lety 11.08.2017 09:23 |  
      4 2

      Musím s tebou souhlasit. Taky jsem proti jeho příchodu. Křivka výkonnosti klesá a je to evidentní magor, co rozesere kabinu. Navíc záložníků máme opravdu dost. A chápu i tvoje rozčilení a potřebu se "vypsat", já to měl stejně, když přicházel Standa Tecl:))

      Ještě za takový prachy..Radši útočníka!!!

    • Re: Velký příchod na obzoru: Slavia jedná se Stochem

      DF007     před 7 lety 11.08.2017 10:27 |  
      0 0

      Já si myslím, že takového hráče potřebujeme. Tito hráči přinášejí do zápasů emoce, ať už pozitivní nebo negativní a sport o emocích je. Já, když jsem trénoval, jsem právě takové typy hráčů hledal. Jsou schopní zápas překlopit na naší stranu, vyburcovat i ostatní hráče. Jeden takový ani kabinu nerozstřelí.

  4. Re: Velký příchod na obzoru: Slavia jedná se Stochem

    Hanzwalter     před 7 lety 10.08.2017 21:02 |  
    11 5

    Ikdyz ma spatnou povest po psychicke strance tak je to Pan fotbalista s velkym P.... bojovnik a pokud ho JS ukociruje tak mame posilu jako blazen. Kez by to klaplo!!!

    • Re: Velký příchod na obzoru: Slavia jedná se Stochem

      Travinho     před 7 lety 10.08.2017 21:10 |  
      10 9

      Pan fotbalista to byl někdy v roce 2010...Pravidelně jsem ho sledoval ve slovenské repre (do té doby než ho Kozák nevyhodil) a tam někdy od roku 2013 neodehrál dobrý zápas. A říct, že je to bojovník? Viděl jsi ho někdy hrát?

  5. Re: Velký příchod na obzoru: Slavia jedná se Stochem

    Eluin (přítel SN)     před 7 lety 10.08.2017 21:08 |  
    17 1

    No nevím, snad radši nějakého útočníka...

    • Re: Velký příchod na obzoru: Slavia jedná se Stochem

      bongor     před 7 lety 11.08.2017 09:08 |  
      0 2

      Jenže opravdu dobří útočníci je zcela nedostatkové zboží.A třeba se Stoch může hodit i do útoku.Ono tohle striktní škatulkování je podle mě docela nesmyslné.

      • Re: Velký příchod na obzoru: Slavia jedná se Stochem

        Eluin (přítel SN)     před 7 lety 12.08.2017 09:50 |  
        0 0

        Já si tedy neumím moc představit, že by Stoch hrál v našem současném kádru v útoku.

  6. Re: Velký příchod na obzoru: Slavia jedná se Stochem

    winter (přítel SN)     před 7 lety 10.08.2017 21:08 |  
    17 5

    No nevím.. podle mě by to byl zbytečný příchod. Zálohu máme velice kvalitní již teď, zatím si ještě do míče ani nekopl Sýkora, Hromada nebo Alvir, moc prostoru letos zatím nedostal Mingazov. Podle mě máme v záloze už teď slušný přetlak, na levý křídlo máme Dannyho, Zmrhala a Sýkoru a schopnej tam zahrát je i Mingazov, možná i Altintop.. Zase bych to s těmi nákupy nepřeháněl. Jestli má někdo ještě přijít, tak spíš nějakýho zabijáka do útoku nebo kvalitního golmana jako dvojku, protože Přéma ačkoliv je charaktorově super, tak výkony na hřišti mě zatím moc nepřesvědčil.

    • Re: Velký příchod na obzoru: Slavia jedná se Stochem

      SKSKali     před 7 lety 10.08.2017 21:19 |  
      4 0

      Možná že JŠ počítá, že by Dannyho dával i na podhrot, kam stejně hodně zabíhá z kraje.

      • Re: Velký příchod na obzoru: Slavia jedná se Stochem

        winter (přítel SN)     před 7 lety 11.08.2017 09:37 |  
        2 0

        No i kdyby, úplně jsem zapomněl na Dušana :) podle mě prostě na tomto postu máme přetlak jako kráva a proto mi přijde zbytečně dát pres 50mega za dalšího hráče na tento post. A nechci vidět co by dokázal takovej Stoch předvést v kabině, kdyby to byl nakonec on kdo by tolik nenastupoval...

    • Re: ...

      Ernie     před 7 lety 10.08.2017 21:12 |  
      13 7

      Klidně, nevidím důvod, proč ne. Stoch má malé dítě, bydlení v Praze by rodinné pohodě napomohlo ještě víc. A i kdyby ho to nezklidnilo, je mi to úplně ukradený. Fotbalista je to skvělý, dá nám klidně i víc než Danny. S křídly Danny,Stoch jsme opravdu na evropské úrovni.

      • Re: ...

        Travinho     před 7 lety 10.08.2017 21:14 |  
        14 14

        Dostane nás na evropskou úroveň borec, který střídal v Bursasporu? Nemyslím si. Dobrý hráč to kdysi byl, ale nyní? Na úrovni Sýkory, navíc ten se může zlepšovat. A dítě člověka možná uklidní, ale jeho mentalitu nezmění.

        • Re: ...

          VanDel     před 7 lety 10.08.2017 22:26 |  
          3 4

          Tou poslední větou jsi dokázal, že jsi proti němu zaujatý a absolutně nejsi ochoten uznat jakékoliv argumenty v jeho prospěch. Ta poslední věta je totiž naprostá lež. Já osobně znám několik lidí, kteří se po narození dítěte změnili k nepoznání. Z divočáků se staly naprosto pohodový lidi. Předpokládam, že tohle ti potvrdí hodně lidí. Takže proč v takovou změnu nevěřit i u Stocha ?

          • Re: ...

            Travinho     před 7 lety 10.08.2017 22:36 |  
            2 8

            To pro mě nejsou argumenty. Kdyby to byl fotbalista přesahující kvalitami naše hráče, tak budiž, ale není. Navíc dítě tě může zklidnit, ale jako člověka tě nezmění...

            • Re: ...

              VanDel     před 7 lety 10.08.2017 22:44 |  
              2 4

              Pokud opravdu nejsi schopen uznat, že Stoch svou fotbalovou kvalitou přesahuje velkou část našich hráčů (byť třeba poslední rok a půl trochu polevil), tak tahle diskuze opravdu asi nemá cenu. Věřím, že Stoch přijde a přesvědčí tě o tom, že se v něm setsakra pletl.

              • Re: ...

                Travinho     před 7 lety 10.08.2017 22:47 |  
                0 5

                Kolikrát jsi ho viděl hrát?

                • Re: ...

                  VanDel     před 7 lety 10.08.2017 22:55 |  
                  4 2

                  Celkem dostkrát. Takže vím, že hráči s jeho rychlostí, technikou a střelou se tady u nás v lize jen tak někdo rovnat nemůže. A hráč, který dal mimojiné například v holandské, řecké a turecké lize dohromady za posledních nekolik sezon jako záložník kolem 40 golů, by nám zcela jistě platný byl.

                  • Re: ...

                    Travinho     před 7 lety 10.08.2017 23:01 |  
                    2 5

                    Docela zajímavá statistika na to, že dohromady dal v těchto ligách 32 branek, ale zato za posledních několik jich dal rovnou 40.... Jak praví známý výrok "Nevěřím statistice, kterou si sám nezfalšuji".

                    • Re: ...

                      VanDel     před 7 lety 10.08.2017 23:10 |  
                      3 3

                      Už mě fakt nebavíš....rozdělovat goly v pohárech od těch ligových ti fakt nebudu, v tom se hrabej sám pokud ti to dělá nějakou zvrácenou radost. Jisté je, že za Fenerbahce dal 20 golů, za Bursaspor 2, za Twente 12 a za Paok Solun 10. Ale některým i tohle připadá na 27-letého hráče málo a chtějí lepší kvalitu pane Tvrdíku, lepší, tohle je bída !!!!!

                      • Re: ...

                        Travinho     před 7 lety 10.08.2017 23:29 |  
                        5 4

                        Psal jsi v lize, pokud si neumíš najít zdroj, kde to máš přehledně rozděleno, tak asi neumíš úplně využívat co ti internet nabízí. Já netvrdím, že je to málo, ale to by ty branky musely být rozloženy trochu rovnoměrněji. Za poslední 3 roky dal v Evropy dohromady 7 branek a to počítám i góly do sítě celků z nižších soutěží v pohárových utkáních. A to už sám jistě uznáš, není žádná hitparáda. Sám musíš vědět, že každý hráč má nějaký vývoj a jen z minulosti se žít nedá. A u Stocha jde křivka jeho výkonnosti zcela jednoznačně směrem dolů. Že dal před pěti lety 12 branek za Fenerbahce pro nás mohlo být zajímavé tehdy, ale dneska nás to opravdu nemusí zajímat. Na základě takovýchhle historických dat bychom pak mohli přivést zpět třeba zase Fenina nebo zkusit ještě jednou Honzu Šimáka...

                        • Re: ...

                          VanDel     před 7 lety 11.08.2017 08:01 |  
                          2 3

                          Najít to samozřejmě umim a díval jsem se na to, ale v 11 hodin v noci opravdu nemam náladu a chuť ti tady všechno dopodrobna vypisovat. Nad Stocha tady stavíš třeba Zmrhala, uvědomuješ si, že ten dal za 5 let v české lize ubohých 14 golů ? A že vytíženost měl ve všech sezonách velkou. Opravdu nechápu, že jeho vyzdvihuješ a chceš to na něm stavět a hráče, který toho ve svých 27 letech má herně a zkušenostmi za sebou víc, než všichni naši součastní hráči (snad jen mimo Dannyho) tady zavrhuješ.

                          • Re: ...

                            Travinho     před 7 lety 11.08.2017 09:07 |  
                            2 2

                            Ty tady přímo ukázkově pracuješ jen se statistikami, které se ti hodí. Zmrhal dal za pět let pro tebe ubohých 14 gólů? Teda bylo to 16, ale to je celkem jedno. Nicméně to, že Stoch dal za tu dobu v evropských ligových soutěžích branek jen 8 tě už klidným nechává... Za poslední dva roky dal pak v ligových utkáních Zmrhal přesně jedenáctkrát tolik branek jako Stoch, jen tak pro srovnání jejich produktivity.

                            • Re: ...

                              VanDel     před 7 lety 11.08.2017 09:18 |  
                              0 2

                              No vida, a pak kdo si tady upravuje statistiky podle toho jak se mu to hodí že ? :))......pročpak jsi vynechal tu sezonu v SAE ? To se ti nehodí do krámu ? Nebo jsi tak velký znalec tamní ligy a oproti všem evropským ligám je tahle tak moc podřadná, že jí vynecháváš ze statistik ? A nechápu proč z těch golů mažeš goly z domácích pohárů ? To je snad taky oficiální soutěž ne ? A sorry, už mě tenhle kolovrátek nebaví, tímhle bych to opravdu už radši ukončil. Je vidět, že máš Stocha zaškatulkovanýho a není z toho cesta ven.

                              • Re: ...

                                Travinho     před 7 lety 11.08.2017 09:25 |  
                                2 0

                                Mám takový pocit, že máš zásadní problém s porozuměním textu. Psal jsem ligové evropské góly. Ty jsi snad Zmrhalovi branky v domácím poháru počítal? A SAE? Ano, tato soutěž je proti evropským podřadná. Branky tam mají poněkud jinou váhu než u nás. Obrany jsou tam skoro k smíchu.... Už jen to, že je hráč ve 24 letech ochoten jít do této soutěže o něm mnohé vypovídá. Kdybychom aspoň přivedli Weisse, ten je o něco lepší morálně a o mnoho lepší fotbalista....

                                • Re: ...

                                  VanDel     před 7 lety 11.08.2017 09:56 |  
                                  0 2

                                  Já textu rozumím dobře, neměj obavy. Mě jenom pobavilo, že tu ostatním vyčítáš, že si ze statistik vybírají jen to co se jim hodí a sám uděláš to samé -> schválně vynecháš celou jednu sezonu v mimoevropské lize. A určitě to není pouze proto, že by měla být ta liga slabší, ale hlavně proto, že tam Stoch dal za sezonu 10 golů (mimochodem plus 13 asistencí) a to se ti jaksi nehodilo, že ? :)

                                  • Re: ...

                                    Travinho     před 7 lety 11.08.2017 10:03 |  
                                    1 1

                                    To je jako bych u Zmrhala počítal branky za juniorku. To se na mě nezlob, ale ta liga je slabší a výrazně.

    • Re: ...

      SKSVenca     před 7 lety 10.08.2017 21:12 |  
      4 0

      Nějaká sranda tu být musí ne? :-) ale tak chápu vaše znepokojení, nicméně Stochovi se nedávno narodilo dítě, třeba ho to zklidnilo..

      • Re: ...

        Chlupp (přítel SN)     před 7 lety 10.08.2017 22:08 |  
        6 2

        Nechápu Travino tvoje tapetování, svůj názor jsi několikrát sdělil a nerozumim tomu věčnému opakování se...

        • Re: ...

          Travinho     před 7 lety 10.08.2017 22:21 |  
          0 8

          Musím se z toho naštvání vypsát...

          • Re: ...

            japhy     před 7 lety 10.08.2017 23:36 |  
            3 0

            Tomu rozumím, ale pro nás bude lepší, když to dáš jen do jednoho příspěvku a v něm to můžeš xkrát opakovat :)

            • Re: ...

              Travinho     před 7 lety 11.08.2017 09:02 |  
              1 2

              Tak já napsal příspěvky dva, pak jsem už jen reagoval na komentáře ke mně. Snad si to musím nějak obhájit, ne? Zvlášť když někteří tu používají úplně nesmyslné argumenty.

          • Re: ...

            Chlupp (přítel SN)     před 7 lety 11.08.2017 09:05 |  
            1 0

            Myslím, že vedení zasluhuje důvěru a ví co dělá a koho potřebuje, nemáme nebo nepraktikujeme střelce z dálky a střední vzdálenosti, Stoch takovým hráčem je a svým věkem by se mohl usadit na delší čas ve Slavii, o jeho kvalitě nemluvě...

  7. Re: Velký příchod na obzoru: Slavia jedná se Stochem

    Jezevec     před 7 lety 10.08.2017 21:10 |  
    6 2

    Ať je jaký je, nějakého tvrďáka potřebujeme..... Fotbalista je to vynikající. Já ho beru. -)

  8. Kraje zálohy

    JS (přítel SN)     před 7 lety 10.08.2017 21:16 |  
    9 11

    Opravdu máme přetlak na krajích zálohy, ALE pokud chceme zvyšovat konkurenceschopnost kádru v evropském měřítku, jsou podobné přestupy nezbytné a pak budou muset fanoušci pochopit, že porovnávat např. Zmrhala a Stocha ze sportovního hlediska je prostě jako dudy a nebe, a budou muset spolknout sentiment k určitým hráčům kádru pro „vyšší dobro“.

    Osobně si myslím, že potřebujeme ostrá dynamická křídla s nadstandardní technikou a sebevědomým herním projevem. Takovým je Sýkora bez pochyb. Při vší úctě k MvB i Mingazovovi (ve formě), Stoch vyrůstal v Chelsea a prošel nizozemskou a tureckou ligou na nejvyšších místech. To je prostě neporovnatelné. O Zmrhalovi ani nemluvě. A Danny už je kvůli věku a úbytku výbušnosti pro mě spíše podhrot...

    • Re: Kraje zálohy

      Travinho     před 7 lety 10.08.2017 21:27 |  
      8 22

      Když myslíš, podle mého je Zmrhal možná lepší hráč než Stoch... Možná nehraje tak líbivě, ale kvalitu má.

      • Re: Kraje zálohy

        JS (přítel SN)     před 7 lety 10.08.2017 21:45 |  
        5 5

        A to je přesně to, o čem mluvím... :)

      • Re: Kraje zálohy

        VanDel     před 7 lety 10.08.2017 22:30 |  
        10 5

        Tak tohle srovnání Zmrhala a Stocha jsi nemyslel vážně že ne ? Řekni že sis dal na uvolnění dal pár panáků..........protože tohle nemůže nikdo napsat za střízliva.

        • Re: Kraje zálohy

          Travinho     před 7 lety 10.08.2017 22:33 |  
          4 4

          Stoch za poslední dva roky dal jeden ligový gól. Nehrál ani v základu repre, což Zmrhal hraje... Ano, můžeš namítnout, že jsou to jen statistiky, ale já ho za poslední roky viděl hrát hodněkrát a pravidelně patřil na hřišti k nejhorším.

          • Re: Kraje zálohy

            VanDel     před 7 lety 10.08.2017 22:38 |  
            4 2

            Promiň, ale už se fakt chytáš toho pomyslného stébla. Brát jako značku kvality to, že je někdo v českém nároďáku, to je opravdu hodně slabý argument. Viz. namátkou takový Droppa.........Stoch nehraje v repre hlavně díky svému vztahu s trenérem. A co se týče klubu, tak sice nedává moc goly, ale herní vytížení má velmi dobré.

            • Re: Kraje zálohy

              Travinho     před 7 lety 10.08.2017 22:44 |  
              4 3

              Stoch nehrál hlavně proto, že hrál v repre dost pravidelně velmi špatně. Teď už je samozřejmě rok vyřazen z repre. Vytížení dobré? Tobě 270 minut za sezonu přijdou jako super vytížení? Mně ne. Ale u nás je to zvykem, myslet si, že sousedova koza dojí lépe a zapomínat na to, co máme doma.

              • Re: Kraje zálohy

                VanDel     před 7 lety 10.08.2017 23:01 |  
                4 1

                Tak poslední sezona ano, tu měl ve Fenerbahce slabou, ale ty předchozí měl takřka všechny kolem 30ti zápasů. A kvůli jedné sezoně odepsat a plivat na 27-tiletého hráče je nesmysl. Kvalitu v sobě má velikou.

  9. Re: Velký příchod na obzoru: Slavia jedná se Stochem

    Borgetti     před 7 lety 10.08.2017 21:17 |  
    8 1

    Já vzpomínám na slova Uhrina:"Ve Slavii je super parta, ale vše to jsou strašně hodní kluci" ... tak asi vážně nějakého grázlika potřebujem. Hlavně chci na hřišti vidět kluky, kteří budou potit krev, jako tehdy Kisel.

    • Re: Velký příchod na obzoru: Slavia jedná se Stochem

      mpik     před 7 lety 10.08.2017 21:31 |  
      10 4

      Přesně tak. Kdo kdysi nakopl k titulu hodnou hokejovou Slavii? Rebel Duda. A těch fotbalových je taky mraky. Gazza, Ballotelli, Maradona, Baroš, Štajner. Spoustě takových hráčů to zničilo kariéru, ale tým někdy potřebuje i takové magory.

    • Re: Velký příchod na obzoru: Slavia jedná se Stochem

      Fačín     před 7 lety 11.08.2017 09:26 |  
      2 1

      A kde bereš tu jistotu, že Stochu bude potit krev? Naopak, je to flákač, který pravidelně půlku zápasů odchodí, protože ho to nebaví a pak se ještě pohádá s trenérem..

      • Re: Velký příchod na obzoru: Slavia jedná se Stochem

        Borgetti     před 7 lety 11.08.2017 09:56 |  
        0 1

        Já nebere nikde jistotu, ani jsem tím nemyslel Štocha. Jen jsem psal jaké hráče bych ve Slavii rád viděl.
        Jinak nevěřím, že by to šel do Slavie flákat. Plně v tom důvěřuju trenérovi, panu Krobovi, že když tento hráč přijde, tak že bude makat.

    • Re: Velký příchod na obzoru: Slavia jedná se Stochem

      Tomastu     před 7 lety 11.08.2017 10:35 |  
      1 0

      Jo jo tak z toho důvodu se kdysi kupoval i Abraham nebo jak se jmenoval a co říká "kvalitní" trenér mě vůbec netrápí však stačí se kouknout na aktuální Boleslav

  10. Re: Velký příchod na obzoru: Slavia jedná se Stochem

    Mr.Purple     před 7 lety 10.08.2017 21:22 |  
    35 9

    Já už tomu vážně nerozumím, když dokážete ohrnovat nad takovým fotbalistou, jako je Stoch.. To je na pováženou. Všichni víme, jak se vedení zaobírá tím, jak každej hráč zapadne do kabiny, ale tady si řeknou, že už se jim to nechce řešit a chtějí prostě přivést někoho, kdo jim tu kabinu rozesere. Však proč nehodit do koše několik let rozpracovanou koncepci, že :)

    Musím se přiznat, že pomalu přestávám diskuze na Slávistických novinách číst, protože tolik negativismu, kolik se tu v poslední době objevuje, to jsem už dlouho neviděl.. Vždyť hrajeme pohlednej fotbal, po kterém se tu volalo (jasně, zatím bez úspěšného proměnění šancí, ale s takovým týmem je jen otázka času, kdy to tam začne padat), přivádíme posily, o kterých se nám ani nezdálo, vše se neustále zlepšuje, to, kolik práce odvedli všichni ve Slavii, je až nauvěřitelné! A přesto je to některým málo, přesto dokážou pochybovat, jestli je to dobrý tah a že potřebujeme to a ono.. Opravdu si myslíte, že lidé, kteří za polsední roky dokázali ve Slavii udělat tolik správných rozhodnutí a i posilování dává smysl, neví, kde potřebují posílit a a kde je tlačí bota?

    Noták, věřme těmto krokům a nechce se překvapit, co by nám mohl ukázat 27 letý Stoch. Pořád by to byla posila, která by u nás mohla zůstat na delší dobu a pokud by zavzpomínal na staré dobré časy, máme výbornou posilu i s výhledem na budoucnost.

    • Re: Velký příchod na obzoru: Slavia jedná se Stochem

      Artur (přítel SN)     před 7 lety 10.08.2017 21:31 |  
      8 1

      S tím přestáváním to mám podobně! :o)

      • Re: Velký příchod na obzoru: Slavia jedná se Stochem

        Ernie     před 7 lety 10.08.2017 22:08 |  
        6 1

        Je nás určitě víc :)

        • Re: Velký příchod na obzoru: Slavia jedná se Stochem

          MDCCCXCII (přítel SN)     před 7 lety 10.08.2017 22:33 |  
          6 1

          já jsem přišel jen na toho Stocha. popcorn ready

    • Re: Velký příchod na obzoru: Slavia jedná se Stochem

      japhy     před 7 lety 10.08.2017 23:45 |  
      10 0

      Proč to tak hrotíš? Schválně jsem si prošel příspěvky od tohoto výše a poměr diskutujících Pro Stocha a ProtiStochovi je 8:4. Nevidím v tom problém. Proč by měli mít všichni stejný názor? Proto, že máme titul a bojujeme o LM? Snad ne.

      • Re: Velký příchod na obzoru: Slavia jedná se Stochem

        Mr.Purple     před 7 lety 11.08.2017 00:33 |  
        2 0

        Nemyslím si, že bych to nějak hrotil. Spíš to byl takovej povzdech nad tím, co se tu v poslední době děje. Neříkám, že máme mít všichni stejný názor, jen mě mrzí, a to nejen u této diskuze, všeobecně, jak se tu dokáže nakupit tolik negativních myšlenek.

        Už jen to, že máme titul a bojujeme o LM, nejspíš bude znamenat, že se ve Slavii ví, co se dělá. Musím Ti dát za pravda, že mi ten kalich přetekl zbytečně, jen mě zase na druhou stranu chápej, že jsem vždycky přišel na SN pro zajímavými příspěvky a abych se dozvěděl, jak to vidí ostatní fanoušci. A prostě mi připadne, že je zde v poslední době až neúměrně negativních reakcí na věci, kde jde vidět 90% pozitivního.

        • Re: Velký příchod na obzoru: Slavia jedná se Stochem

          Travinho     před 7 lety 11.08.2017 09:09 |  
          3 5

          Copak si máme z každé posily sednout na zadek a říct super děkuji? Pokud se mi nějaká posila nelíbí, tak to prostě napíšu. Vůbec nevím co je na tom špatného, nebo už je jakákoliv kritika zakázána? Já úplně vidím tu negativní vlnu emocí, která by se tu strhla, kdyby měl přijít třeba Limberský a řeknu ti, že to je jen slabý odvar Stocha...

        • Re: Velký příchod na obzoru: Slavia jedná se Stochem

          Fačín     před 7 lety 11.08.2017 09:32 |  
          4 1

          Kritika ale není negativní myšlenka. Kritika, oponentura, jsou tu proto, abychom si nemysleli, že jsme jednou udělali titul a teď už to půjde samo a nic špatného se nesmí říct.. To je přece nesmysl. Zahrál Jugas špatně v Borisově? Ano, zahrál a nevidím problém v tom, že to řeknu na "plnou hubu". Byla chyba nepostavit Škodu v Ostravě? Ano, byla, taky to řeknu. Mám jinej názor na Stocha, než máš ty? Ano, mám a nevidím problém v tom, to sem napsat. Snad jen vulgarismům se vyhýbat, ale to se většině lidí daří.

          Navíc tu kritiku bys mohl pochopit taky tak, že máme Slavii v srdci a bojíme se, aby nám to něco nepokazilo. Proto zkritizujeme výkon hráče, proto zpochybníme jméno posily apod.

          • Re: Velký příchod na obzoru: Slavia jedná se Stochem

            Mr.Purple     před 7 lety 11.08.2017 09:45 |  
            1 0

            Jasně, takovou kritiku beru. Každej vidíme, že ten a ten hráč zahrál pod svoje možnosti, neměl svůj den, jenže pak se k této kritice nabaluje právě ta negativní myšlenka, už se Jugas vyhazuje, k Milanovi se hledá druhej útočník, nadává se na JŠ. A to po jednom, dvou zápasech, které se nepovedly. Já nemám nic proti tomu, aby se kritizovalo, když se něco nepovede, jen mi přijde přitažené za vlasy, když se dělají soudy po pár zápasech a láme se nad půlkou kádru hůl.

            A jak jsem psal výše, uznávám, že tu není většina taokvých komentářů, když mě opravil japhy, jen jdou takové komentáře porstě více vidět. A v poslední době mi přijde, že se ta diskuze schyluje právě tímto směrem a mě bavilo číst si většinu věcných komentářů, co mi přinesly jiný náhled, nové informace ....

    • Re: Velký příchod na obzoru: Slavia jedná se Stochem

      winter (přítel SN)     před 7 lety 11.08.2017 09:45 |  
      1 0

      Mě by zajímalo co je negativního na tom, když člověk napíše že si myslí že na levé záloze máme velkou kvalitu a přetlak již teď a dalšího hráče tam nepotřebujeme? To podle mě není negativní, ale pozitivní zpráva. Co je špatného na tom že věřím současnému kádru?

      • Re: Velký příchod na obzoru: Slavia jedná se Stochem

        Mr.Purple     před 7 lety 11.08.2017 09:53 |  
        1 0

        Bereš mě za slovo, toto je jeden střípek. Prostě se mi zdá, a je to mé vlastní povzdechnutí, můj názor, že se zde diskuze mění a míří (pro mě) směrem, který už je na hranici čtení. Nechci někomu kázat, jak se má vyjadřovat, to vůbec, to bychom se špatně pochopili. Když je kritika na místě, uznávám a nemám nic proti. Ale jak říkám, já mám důvěru ve vedení, nevidím hráče, nevím, co se vš zamýšlí, proč se přivádí ten a ten, když nás tlačí bota jinde. Ale naše přestupy mi holt za posledních pár období dávají smysl, jasně, najde se nějaký úlet, ale nikdo nejsme dokonalý. A s kvalitou, kterou zmiňuješ, souhlasím, ale proč tu kvalitu ještě nezvýšit. A pro mě je Stoch hráč, který by nám mohl chybět, výbušnej, s výbornou střelou z dálky, takovej zlej kluk, kterýho v týmu při vší úctě snad nemáme ani jendoho.

  11. Stoch

    Marwek23 (přítel SN)     před 7 lety 10.08.2017 21:24 |  
    4 19

    Stocha ne prosím... nepotřebujeme ho herně a nepotřebujeme ho ani povahově. Radši vrazit ty peníze na nějakého útočníka. Byl bych rád, kdyby se vrátil Tomáš Necid...sice mu poslední sezony moc nevyšly, ale je to typ jako Škoda, srdcař a charakterní odchovanec, který by se za slávistický dres určitě rval.

  12. Re: Velký příchod na obzoru: Slavia jedná se Stochem

    mpik     před 7 lety 10.08.2017 21:28 |  
    9 7

    Kéž by Miroslav Stoch přišel. Jde o výborného hráče. Ukažte mi hráče v české lize, který by dal dohromady podobný sestřih ( https://youtu.be/v9jzP2GBYPc) ? Kdysi Nedvěd, Poborský, Berger. Skvělá střela z dálky, rychlost, výbušnost. A schopný trenér ukočíruje i jednoho rebela.

    • Re: Velký příchod na obzoru: Slavia jedná se Stochem

      Travinho     před 7 lety 10.08.2017 21:29 |  
      6 17

      Jenže to je to,....sestřih... Stoch je sice hráč, který umí zahrát výborně, ale má jeden dobrý zápas na 10 blbých...

      • Re: Velký příchod na obzoru: Slavia jedná se Stochem

        malan (přítel SN)     před 7 lety 10.08.2017 21:33 |  
        21 2

        Takze neco jako Jarda bochanek?

        • Re: Velký příchod na obzoru: Slavia jedná se Stochem

          JS (přítel SN)     před 7 lety 10.08.2017 21:35 |  
          1 8

          :D

  13. Re: Velký příchod na obzoru: Slavia jedná se Stochem

    Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 10.08.2017 21:30 |  
    7 10

    Nevím zda zrovna levý záložník/levé křídlo ta pozice, kde nás tlačí bota. Může tam nastoupit Zmrhal, Mingazov (spíš pravá strana), Sýkora (rovněž jak u Mingazova), Danny, Švento nebo van Buren (jak u Mingazova se Sýkorou). Vypsal jsem tedy 6 jmen, takže přetlak je obrovský na 2 posty (pravá a levá strana).
    Pokud by přišel Stoch, musí to značit odchod minimálně jednoho z vyjmenovaných hráčů. Po pár kolech to má (dle mě překvapivě) nejvíce nahnuté Mingazov a možná nebude jediný...
    I přesto by se měla hledat posila na hrot útoku, i kdyby to měl být jihlavský Ikaunieks na hostování s následnou opcí.

    • Re: Velký příchod na obzoru: Slavia jedná se Stochem

      Crispo     před 7 lety 10.08.2017 21:58 |  
      6 5

      Mingazova a Zmrhala si pro poháry rovnou škrtni, jeden každý rok minimálně dvakrát marně hledá formu a druhý věčně marodí a v každém souboji končí na zemi, jak tihle dva mohou obstát v pohárech to je mi záhadou. Ještě větší záhadou mi je to, proč to mnoho fanoušků nevidí a pořád k nim vzhlíží. Ale to je fotbal...
      Nemluvím o jejich charakteru, určitě jsou to pracanti a nic neodfláknou, ale Slavie už je jinde a potřebuje na křídle lepší borce...

      • Re: Velký příchod na obzoru: Slavia jedná se Stochem

        Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 10.08.2017 23:01 |  
        3 2

        Když si vezmeš, že nalevo hraje Danny, tak na pravou stranu máš 5 hráčů, což je solidní přetlak... Nevím jak ty, ale osobně bych preferoval posílit útok než levý kraj zálohy. No a ještě před levým krajem zálohy bych se zaměřil také na pravou stranu obrany.

        • Re: Velký příchod na obzoru: Slavia jedná se Stochem

          Crispo     před 7 lety 11.08.2017 15:01 |  
          1 0

          Příchodem kvalitního křídla se může Danny přesunout na střed, jako podhrot nebo tvůrce hry. Potřebujem ostré kraje, které umí jeden na jednoho, dát přesný centr apod. a udrží si alespoň průměrnou výkonnost, to se o Zmrhalovi s Mingym říct nedá, od Sýkorky taky nevíme co čekat, konec sezony dohrával ve velkém útlumu. Souhlasím s tím že pravá obrana by si taky zasloužila do ofenzivy schopnějšího hráče než je Frýďa a o útoku ani nemluvím, tam bych si přál někoho jako je ten útočník Bělehradu. Ale nebráním se příchodu kvalitního křídla, pokud jím bude Stoch to neodhadnu, moc ho neznám, ale tvrdím že žádný přetlak na křídlech jako ty nevidím. Hbitost, zdraví, práce s míčem, dobrý centr, 1 na 1 - kdo to z našich křídel má?

          • Re: Velký příchod na obzoru: Slavia jedná se Stochem

            Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 11.08.2017 15:37 |  
            0 1

            Ano, ale pak je trošku problém ve středu pole. Tam jsou dva hráči jasní a to Ngadeu a Rotaň a na třetí post je neskutečný přetlak.
            Proti Jihlavě (vlastně proti většině ligových týmů) by jak Ngadeu, tak Souček neměli vůbec nastoupit, co se týká postu defenzivního záložníka. Pak by se tam uvolnilo místo a příchod Stocha by dával větší smysl, ale pak by se musel prodat nebo poslat na hostování jeden ze stoperů, protože pak by následoval přetlak tam.
            Jinak přetlak beru jako, když hodně hráčů usiluje o stejný post. Jasně, že se to v hierarchii levých záložníků přeskupí, ale co hráči, co jsou na pozici 3. nebo 4., jaký mají pro nás přínos? Třetí si ještě pár minut na hřišti odkope, ale ten čtvrtý stěží...

            • Re: Velký příchod na obzoru: Slavia jedná se Stochem

              Crispo     před 7 lety 11.08.2017 21:11 |  
              0 0

              Když se na to díváš takhle to vidíš jinak než já. Střední záložníky moc neřeším, v nasazování Součka nebo Michela jsem zatím nenašel moc smysl, Rotaň ukazuje jak by měl DZ hrát (druhý Gedeon, Galásek apod.) a křídla pokud jsou třetí nebo čtvrtí v pořadí tak mají přesvědčit na treninku nebo odejít, nechci aby to vyznělo neuctivě, tak to nemyslím. Od příchodu pana Šimáně a CEFC procházíme každé přestupní období obměnou a to se týká i týmu z minulé sezony, cíle jsou větší tak i hráči musí být lepší, Mingazov se Ščukem měli problém udržet se v sestavě už loni, Sýkora laboruje se zraněními a Zmrhal se svojí hlavou, takže proto mi nevadí když budou až třetí v pořadí, hned po sezoně je prodat nemůžeš, když nevíš jaké se podaří přestupy a jak rychle...
              Jestli "hraješ" na mínusy tak ode mě ho nemáš.

              • Re: Velký příchod na obzoru: Slavia jedná se Stochem

                Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 11.08.2017 21:47 |  
                1 0

                Mínusy vůbec neřeším, to bych musel psát zde to, co se ostatním líbí. Radši vyjádřím svůj názor, i přesto že dostanu palce dolů (nebo nahoru). Když už dám palec dolu, tak se to dialogu mezi mnou a XY zpravidla netýká. Radši takhle s někým diskutuji, než mu dávat za odlišný názor palec dolů. To, že má někdo jiný pohled na věc přece neznamená, že má ten pohled špatný... Dnes jsem poprvé v tomto hřešil ohledně případu Krasoně a výjezdu do Běloruska, kde Travinho jeho činy hájí.
                Zpět k naší diskuzi, myslíš si, že van Buren minulý rok odflákal v trénincích, když nedostal prakticky za celou sezónu ''čuchnout''. Opravdu se za letní přestávku tak zlepšil, že najednou prostor dostává nebo že by to bylo snad díky jednomu utkání s Nice? Anebo to je tím, že Mingazov (kde se mi jeho pády vůbec nelíbí; začíná se inspirovat Škoda, který jak v Ostravě tak dnes šel moc dobrovolně k zemi, má tohle někdo zapotřebí?) je z formy a Sýkora je zraněn, proč pak tedy nezůstal Tecl, který toho odehrál za půlrok docela dost. (beru to z pohledu Šilhavého, který mu ten prostor zápas co zápas dával, i když přínos pro klub měl až v posledním utkání; já bych ho tam nestavěl)
                První odstavec (v minulém komentáři) jsem bral z pohledu, že náš trenér je Šilhavý. Rotaň se do Slavie dostal především díky Šilhavému, který ho tu chtěl. S Ngadeuem hrajeme neustále, takže ten také bude hrát, ať se děje, co se děje. Kdyby náhodou vypadl, tak ho zastoupí Souček. Já bych si radši představoval středovou trojici právě bez těchto dvou skal (což tady píši často a sbírám za to mínusy) a radši tam měl hráče, který pomůže dopředu. Ngadeu toho dnes například víc dopředu zkazil než přispěl a pak hrozili nebezpečné brejky. Kdyby tam byl Hromada nebo Altintop či Danny a na kraj šel Stoch, tak to beru. Ale teď očekávám, že spíš půjde dolů van Buren, což mi přijde škoda.
                Tip: Danny, Hušbauer, Ngadeu, Rotaň, Stoch
                Přání: van Buren, Hušbauer, Rotaň, Danny, Stoch

                • Re: Velký příchod na obzoru: Slavia jedná se Stochem

                  Crispo     před 7 lety 12.08.2017 10:38 |  
                  0 0

                  Pomalu se v té konverzaci ztrácím :) Chápu tvoji myšlenku, jen jsem poukazoval na to že Tecl a Mingazov, nejsou a nebyli nadprůměrní křídelní hráči, kteří by měli být konkurence schopní v evropských pohárech. Potom ještě Sýkora často zraněnej, Zmrhal často z formy a Švento už má nej léta za sebou.
                  Je tedy logický že jen na tyhle hráče se spoléhat nebudeme a potřebujem kvalitnější křídla, proto přišel Danny a Stoch. Je tady prostor pro změnu pozic když Danny zahraje i jiný post, takže na křídlo máme dejme tomu dvojice MvB-Sýkora a Zmrhal-Stoch, plus je tady připravený Švento. To už není zlé.
                  Střed zálohy je nabitější a taky bych rád viděl sestavu bez Součka nebo Michela, ale nejsem si jist jestli by taková sestava obstála proti silnějším týmům, nemáme to bohužel vyzkoušené, asi proto že JŠ tak hrát rozhodně nechce. Pokud si mám tipnout tak Hromada nebo Souček půjdou na hostování, Alvir taktéž, Ščuk pryč. A že by zbytek středních záložníků nebyl využívanej? Hrajeme tři soutěže, do toho karty, zranění apod. Nemám strach...
                  Přání mám stejné jako ty, ale kdyby dal loni Šilhavý na má přání tak titul nemáme :)

  14. Re: Velký příchod na obzoru: Slavia jedná se Stochem

    Mikey     před 7 lety 10.08.2017 21:30 |  
    8 10

    Já doufám, že to nevyjde. Když ho ani vůbec nepotřebujeme. Na kraje máme dost hráčů dobrých. A myslím si, že za 2,5 milionů euro bychom našli daleko lepšího i perspektivnejsiho hráče, jak do útoku tak na kraj.

  15. Re: Velký příchod na obzoru: Slavia jedná se Stochem

    Bukovina     před 7 lety 10.08.2017 21:34 |  
    5 1

    že by konečně nějaký dravec.. typově bychom hráče jako je on potřebovali, je pak na trenérovi jestli v něm opět probudí tu bojovnost, kterou v sobě má

  16. Stoch

    Kenny     před 7 lety 10.08.2017 21:39 |  
    9 3

    Mě by se líbil. Ty jeho výstřelky jsou naprosto normální v životě mladýho člověka a fotbalově by nám pomohl. Nemíním ho kádrovat. Když zahraje výborně v zápase, ať si jde klidně večer zapařit.

    • Re: Stoch

      Travinho     před 7 lety 10.08.2017 21:54 |  
      4 12

      Jenže když bude opakovaně chodit pařit, tak hrát výborně nebude. Proč myslíš, že měl svůj vrchol kariéry někdy v jedenadvaceti a od té doby se jen konstantně zhoršuje?

      • Re: Stoch

        Ernie     před 7 lety 10.08.2017 22:23 |  
        11 0

        Asi přestal chlastat.

      • Re: Stoch

        Chlupp (přítel SN)     před 7 lety 10.08.2017 22:25 |  
        12 2

        Mě by zajímalo Travino, kde se v tobě bere tak zuřivý nesouhlas a dokážeš to tady 15x opakovat! Já jsem rád, že se vedení snaží přivést hráče evropského formátu, je to jedině dobře a Slavie takové hráče potřebuje!

        • Re: Stoch

          Travinho     před 7 lety 10.08.2017 22:30 |  
          8 7

          Já zase nevím, kde se v tobě bere to, že je to hráč evropského formátu? Na Slovensku před vyřazením v repre stěží střídal, když byl opakovaně upřednostněn Švento. Ve Fenerbahce hrál zcela minimálně a předtím v Burse taky nehrál moc v základu. Jako fanoušek slovenské repre ho dost sleduju a nemohlo mi uniknout, co je Stoch zač. Tam se to ve mně bere.

      • Re: Stoch

        Tchue22     před 7 lety 10.08.2017 22:34 |  
        8 9

        Pane Travinho, vemte si prášek na uklidněnou a běžte se z toho vyspat. :D

      • Re: Stoch

        Gino     před 7 lety 11.08.2017 07:03 |  
        3 3

        Když bude chodit pařit a hrát dobře, tak je mi to celkem jedno. Když bude chodit pařit, tak hrát dobře nebude a pošleme ho do zadele, takže je mi to taky celkem jedno. Ty tady ale hysterčíš, jako už dlouho nikdo ne.

        • Re: Stoch

          Travinho     před 7 lety 11.08.2017 09:03 |  
          0 6

          Jak by ses tvářil ty, kdyby měl přijít třeba Limberský?

          • Re: Stoch

            Gino     před 7 lety 11.08.2017 09:12 |  
            2 0

            Limberský je pořád proti Stochovi trochu nižší liga a navíc, proboha, úplně v jiném věku!

            • Re: Stoch

              Travinho     před 7 lety 11.08.2017 09:21 |  
              2 5

              No, pořád je to nejlepší levý bek v lize(doufejme, že do příchodu Eduarda), ale samozřejmě jsem to myslel z hlediska morálky.

              • Re: Stoch

                Chlupp (přítel SN)     před 7 lety 11.08.2017 09:37 |  
                2 0

                Nezbývá než si počkat, kdo měl pravdu, jestli vedení či Travino, opravdu si rád na tento souboj počkám...beru rozdílný názor na hráče, ale vést protikampaň na hráče, který by nás mohl solidně posílit mi přijde minimálně nepatřičné...

                • Re: Stoch

                  Travinho     před 7 lety 11.08.2017 09:42 |  
                  1 0

                  Takže mám u každého hráče nekriticky souhlasně pokývat hlavou? To odmítám. Já doufám, že o žádný souboj nepůjde a přestup neklapne. Psal to už výše, představ si, jaká vlna nesouhlasu by se tady spustila kdyby měl přijít Kadlec nebo nedejbože Limberský a to jsou proti Stochovi hráči s přímo ukázkovou životosprávou a taky kdysi hrávali hodně dobře.

                  • Re: Stoch

                    Gino     před 7 lety 11.08.2017 09:53 |  
                    1 1

                    proč hned nekriticky souhlasně pokyvovat? Máš snad nás ostatní za tupé ovce, které nekriticky a souhlasně pokyvují?
                    Věřím, že nikoliv, tak si dej prosím na podobné úskoky pozor. Nevypadá to pak dobře. Svůj názor jsi vyjádřil více než dostatečně a všichni už tu o tvé averzi dobře víme. Více toho tady nedokážeš.

        • Re: Stoch

          bongor     před 7 lety 11.08.2017 09:36 |  
          0 0

          Je to teda hodně trapný!

  17. Re: Velký příchod na obzoru: Slavia jedná se Stochem

    fredydj (přítel SN)     před 7 lety 10.08.2017 22:20 |  
    7 0

    Nohy výborný, hlava slabší, ale i tak bych ho bral.Přijde mi že máme moc hodnej tým, někdy je potřeba mít v týmu i hajzlíka :)

  18. ..

    Chlupp (přítel SN)     před 7 lety 10.08.2017 22:33 |  
    5 1

    Pokud by Stoch přišel, jedině dobře a další reprezentant do Slavie, důvod k radosti! Teď ještě jedoho nebo nejlépe dva kvalitní útočníky a můžeme bojovat opět o titul! Času je málo a nemůžeme čekat, že se někdo uzdraví nebo získá formu, potřebujeme hotové kvalitní hráče a hned začít atakovat první místo!

  19. Re: Velký příchod na obzoru: Slavia jedná se Stochem

    mireksl     před 7 lety 10.08.2017 23:03 |  
    8 1

    Dle mého názoru ten hráč má něco co v České lize a Slavii nevyjímaje chybí 99% hračům. Schopnost přejít 1 na 1. Pokud má tu dravost a drzost stale v sobě bude určitě hodně platný. Ale ještě by to chtělo toho útočníka.

    • Re: Velký příchod na obzoru: Slavia jedná se Stochem

      warhammer (přítel SN)     před 7 lety 10.08.2017 23:33 |  
      2 0

      Plus má tvrdou umístěnou střelu zpoza vápna. To nám po odchodu Baráka taky docela chybí.

      • Re: Velký příchod na obzoru: Slavia jedná se Stochem

        kjandourek (admin)     před 7 lety 11.08.2017 00:11 |  
        1 3

        jenom tak mimochodem: Kolik dal Tonda gólů střelou zpoza vápna? Já si pamatuji jenom tu trefu do sítě Plzně z konce jara 2016...

        • Re: Velký příchod na obzoru: Slavia jedná se Stochem

          Fačín     před 7 lety 11.08.2017 09:36 |  
          0 1

          Určitě dával ještě na podzim Brnu po sklepnutí tuším od Škody. A Hradci z křídla.

          • Re: Velký příchod na obzoru: Slavia jedná se Stochem

            kjandourek (admin)     před 7 lety 11.08.2017 10:44 |  
            0 0

            Mám dojem, že to obojí už bylo ve vápně a pokud ne, tak těsně před ním... Já vím, hraju si na centimetry, ale brankou zpoza vápna myslím fakt dvacet a více metrů... Možná ještě v Příbrami loni na jaře při té taškařici s tím ožralou... Ale jinak si myslím, že ani Tonda nebyl bombardér ala Patrik Berger v nejlepších letech :-)

  20. Re: Velký příchod na obzoru: Slavia jedná se Stochem

    MDCCCXCII (přítel SN)     před 7 lety 10.08.2017 23:21 |  
    6 0

    Tak se rýsuje nová levá strana, Danny podhrot, vpravo snad Sýkora ve formě. Už chybí jen back up za Škoďáka. Hlavně se nepodělat předem že.

  21. Re: Velký příchod na obzoru: Slavia jedná se Stochem

    sTizz (přítel SN)     před 7 lety 11.08.2017 01:27 |  
    0 0

    Koukal jsem na videa,dost golu dava z poza vapna tvrdou strelou,to by mohlo byt to prave. Husbauer se ke strele casto nedostane,spis se snazi prihravat.

  22. Re: Velký příchod na obzoru: Slavia jedná se Stochem

    Staršina     před 7 lety 11.08.2017 03:15 |  
    15 0

    Nevím, jestli se to zdá jenom mně. Jsem rád když mi čas dovolí pročíst články a příspěvky. V poslední době mi přijde, že je zde mnoho kordů, šavlí a nevím čeho ještě. Přijde mi, že je zde obrovská sledovanost všech Evropských hráčů minimálně od roku 2010 až do dnešního dne. Sám nedokáži odhadnout, nakolik tomu přispívají média ( hlavně bulvár ) a dnešní skutečný stav. Stále čtu dokola, jak se někdo plácá po ramenou a jiní to vidí jako naprostý propadák. Nechci nikoho vynášet do nebes a nechci nikoho naštvat.
    Za sebe mohu říci jedno. Opravdu věřím našemu vedení, které jsme si ostatně sami vysnili. Myslím si, že oni do toho fotbalového mikrosvěta vidí daleko lépe, než mi všichni dohromady. Věřím, že se dokáží vymanit z pavučin agentů, médií a hlavně bulváru. Situace není jednoduchá, možná mám pochybnosti, ale jejich postup se mi zatím celkem zamlouvá. Zároveň si uvědomuji, že jsme, sice s titulem, stále na začátku. Neustále přicházejí noví hráči. V podstatě ve velmi krátkém časovém úseku. Kdo z nás dokáže posoudit za jak dlouho si sedne absolutní sehranost ? Já tedy ne. Proto mám radost i z dílčích úspěchů. Brzký začátek sezóny se nás na sehranost neptá. Hned z kraje dvojzápas, který rozhodl o celé sezóně. Poháry. Doma třeba smůla, venku třeba štěstí. Ale jsme tam !!! A co víc, žije naděje na LM.
    Na závěr. I proto jsem byl třeba spokojený s výkonem v Ostravě, s kterou to nebude mít nikdo jednoduché. Přehrávali jsme je. Zatím vidím největší problém ve finální fázi. Šancí máme dost. Snad zbrklost, nebo chybí centimetry. Také mi přišel herní posun Altintopa. Proto se nedokáži jednoznačně vyjádřit, že ten ano a ten ne. Čas. Jen ten ukáže a dá zapravdu jedněm, nebo druhým. Já osobně věřím. že se budeme zlepšovat. Hráči se budou na hřišti lépe nacházet a to nám třeba pomůže smazat ty centimetry.

  23. Re: Velký příchod na obzoru: Slavia jedná se Stochem

    mudrc     před 7 lety 11.08.2017 07:16 |  
    6 1

    Nekteri tady Stocha odsuzujeme pro jebo povahu, ze by nam udajne mohl nabourat atmosféru v kabine apod. Pravděpodobně vsak nikdo z nas toho hrace nezna a cerpa z toho, co si o nem pribarvi lecjaky "novinar". Jestli o nej ma nas klub zajem a hodla ho platit, zrejme vyuziva jine zdroje, nez jedna pani povidala.

    • Re: Velký příchod na obzoru: Slavia jedná se Stochem

      Ferguss     před 7 lety 11.08.2017 10:01 |  
      1 1

      Myslím, že tady není potřeba přibarvovat. I když neberu v potaz jeho úlety v soukromí, tak minimálně 2x vulgárně vystartoval před ostatními hráči na trenéra za to, že ho nestaví. Za to by tě vykopli i na okrese. A jen tak pro zajímavost - kolikrát už u nás podobné restarty kariéry někomu vyšly?

    • Re: Velký příchod na obzoru: Slavia jedná se Stochem

      Maryman     před 7 lety 11.08.2017 13:34 |  
      0 0

      Mě osobně spíš vadí, jak má strašně nevyrovnané výkony. Neumím posoudit jestli se srovnal mentálně, takže to nekomentuju. Ale jak už tu někdo psal, umí zahrát luxusní zápas a být ten zprofanovaný rozdílový hráč. Ale zase jich umí i dost vyflegmit. Co si pamatuju z jeho zápasů, tak občas jsem měl pocit, že to je úplně jiný hráč než co hrál v jeho dresu minule.......

  24. Re: Velký příchod na obzoru: Slavia jedná se Stochem

    Fulham     před 7 lety 11.08.2017 08:02 |  
    14 1

    Je to kachna... opět špatný překlad agenturní zprávy. Nejde o Slavii a M.Stocha zakopaného ve Fenerbahce, ale o Kamila Stocha a slávu v Zakopaném kde koupil Fernet babče...korunu tomu nasadil Travinho který se ho po vzoru Spina vydal zastavit, KS se ho lekl a při prudké otočce přetáhl skočkama....následovala krátkodobá ztráta tzv minutové paměti a proto sem během hodinové diskuze napsal 60x to samé....

  25. Re: Velký příchod na obzoru: Slavia jedná se Stochem

    zeleznik2     před 7 lety 11.08.2017 08:24 |  
    3 4

    Pokud se to podaří, jedině dobře, záloha bude kompletně mezinárodní: Portugalec, Nizozemec, Turek, Ukrajinec a Slovák. K tomu Kamerunec, Turkmenistánec a Bosňan. No rozhodně za Letnou nezaostáváme...

  26. Re: Velký příchod na obzoru: Slavia jedná se Stochem

    Maty22     před 7 lety 11.08.2017 09:25 |  
    0 0

    Odbocka:
    Fenerbahce koupilo Roberta Soldada.
    Ze by uvolnili RvP ?

    • Re: Velký příchod na obzoru: Slavia jedná se Stochem

      Travinho     před 7 lety 11.08.2017 09:25 |  
      0 0

      To kupují jako náhradu za Stocha...:D

    • Re: Velký příchod na obzoru: Slavia jedná se Stochem

      Fačín     před 7 lety 11.08.2017 09:39 |  
      4 1

      Přesně tak, doufám, že opět všem pisálkům vytřeme zrak a z Fenerbahce nepřivedeme Stocha, ale Van Persieho. To bych vedení poděkoval:))

  27. Re: Velký příchod na obzoru: Slavia jedná se Stochem

    Sracken     před 7 lety 11.08.2017 09:34 |  
    3 7

    Stoch je super, otázka je, zda ho potřebujeme. Kvalitou samozřejmě, ale pravděpodobně to znamená konec minimálně pro Alvira, Ščuka, asi i Mingazova, tihle kluci se přes Stocha, Sýkoru a Hromadu neprosadí. Alvir je mimochodem ještě horší omyl než Gino.
    Otázkou je, zda opravdu nepotřebujeme ještě útočníka, který se umí spolehlivě prosadit proti těsné obraně, což se Murisovi moc nedaří. Necid by byl v tomto případě jasnou volbou, ale už to není ten starý Necid, v posledních sezonách toho moc nenahrál. Jenže koho jiného? Chorý nedosahuje potřebných kvalit, o tom jsem 100% přesvědčen. Takže opět cizinec. Ale spolehlivého střelce jen tak nikdo neuvolní. Možnost je zkusit zalovit u top klubů a nevzít na hostování jejich mladou naději, nebo vzít toho kluka s Partizanu, co to tam sype jak o život.

    • Re: Velký příchod na obzoru: Slavia jedná se Stochem

      Travinho     před 7 lety 11.08.2017 09:48 |  
      7 0

      Když už jsem v ráži, tak se vyjádřím i k tomuto.
      Alvir to měl těžké, přišel v pozici, kdy bylo skoro jasné, že nemá šanci se dostat do sestavy. Podle mě to není špatný fotbalista, ale potřebuje jít hostovat někam, kde bude stabilně hrát. Ovšem nyní, kdy je opět zraněný to půjde těžko. Spíš si myslím, že se chyba ani tak neudělala v tom, že přišel, ale v tom, že se v momentě, kdy se vědělo, že si de facto nekopne neposlal někam hostovat.
      Necida fakt ne. Už při minulém působení to od něj bylo slabé a momentálně se herně strašidelně trápí. Bohužel si myslím, že ten už se nikdy do formy před zraněním nedostane a i kdyby ano, tak to určitě nebude posila do útoku hned a my potřebujeme hráče, který bude moci za Škodu alternovat ihned.

      • Re: Velký příchod na obzoru: Slavia jedná se Stochem

        Fačín     před 7 lety 11.08.2017 10:19 |  
        2 1

        Souhlasím, že Necid je už je taky jen stínem toho talentovaného zabijáka, co si pamatujeme z prvního působení ve Slavii. Netroufnu si tvrdit, že už se do toho nikdy nedostane, ale momentálně bych bral někoho lepšího do útoku.

    • Re: Velký příchod na obzoru: Slavia jedná se Stochem

      Chlupp (přítel SN)     před 7 lety 11.08.2017 09:54 |  
      1 0

      Já si nemyslím, že řekl Alvir své poslední slovo ve Slavii, je mladý a nadějný, vše bude záležet jen na něm, když dostane kvalitní hostování...dle mě má stejnou startovací čáru jako Trubač či Panák.

    • Re: Velký příchod na obzoru: Slavia jedná se Stochem

      sicilianbrno     před 7 lety 11.08.2017 10:23 |  
      3 0

      mínusko máš odemě za ten kec, že Alvir je větší omyl než Gino.. ani ty ani my sme ho neviděli vinou zranění TÉMĚŘ hrát a ty napišeš takovou koninu...nechceš to trochu rozvést z čeho usuzuješ, že je takove tragéd???

  28. Re: Velký příchod na obzoru: Slavia jedná se Stochem

    DF007     před 7 lety 11.08.2017 09:56 |  
    1 0

    Já bych ho asi bral. V týmu jsou potřeba i magoři, kteří si nelámou hlavu s tím, že se něco nepovede a hrajou hodně na sebe. Takoví pak vytvářejí precisleni a šance. Jasně může to skončit průserem, když pošle trenéra někam, ale kdo neriskuje nevyhraje. Jediná otázka je cena. Za 2,5 mil eur je drahý.

    • Re: Velký příchod na obzoru: Slavia jedná se Stochem

      mirecek1111     před 7 lety 11.08.2017 10:13 |  
      2 0

      No tak vidíte, nakonec to tak hrozné podmínky nejsou. Ostatně těch 2,5 milionů eur je cena dle Transfermarktu...je evidentní, že ve chvíli, kdy zájem začal vyplouvat na povrch, se zaručené infa o ceně čerpaly z tohoto webu :D

      • Re: Velký příchod na obzoru: Slavia jedná se Stochem

        VanDel     před 7 lety 11.08.2017 10:18 |  
        1 1

        Tak 2,5 mega EUR bylo podivných už vzhledem k tomu, že mu za rok končí ve Fenerbahce smlouva. 1 mega je zcela adekvátní.

    • Re: Velký příchod na obzoru: Slavia jedná se Stochem

      VanDel     před 7 lety 11.08.2017 10:17 |  
      6 1

      Super........Travinho, dej si pár panáků a nějak to rozdejchej :))

      • Re: Velký příchod na obzoru: Slavia jedná se Stochem

        Jardiiis     před 7 lety 11.08.2017 10:20 |  
        0 0

        :D

      • Re: Velký příchod na obzoru: Slavia jedná se Stochem

        Jachym     před 7 lety 11.08.2017 10:22 |  
        1 0

        Třeba právě na nějakého toho Panáka z Moravy či Slezska toužebně čeká...:-))

    • Re: Velký příchod na obzoru: Slavia jedná se Stochem

      japhy     před 7 lety 11.08.2017 10:37 |  
      1 0

      Neříkám tak, ani tak, ačkoliv na má slova samozřejmě dojde. Napravený hajzlík by nemusel být špatná volba, ale jak je to zrovna s ním netuším.
      Doufám, že to Travinho přežije, měl by se rychle ozvat, ať si neděláme starosti. Utěšuj se třeba tím, že jsme nepřivedli toho Limbu :)

  29. Re: Velký příchod na obzoru: Slavia jedná se Stochem

    Eskaes     před 7 lety 11.08.2017 10:25 |  
    0 7

    Hmm. Za mě tedy ne. Takový drzý "hajzlík" může přinejlepším oslabit tým v klíčovém zápase a při nejhorším...radši nemyslet. Proč vedení zdůrazňovalo charakter jako kritérium výběru zahraničních posil a teď přivede někoho takového? A sorry, při pohledu na něj opravdu nevěřím jen na zlý bulvár.

    Jak už zde pár lidí napsalo, jsem zastánce příchodu jiného "nejistého" plejera a tím je Tomáš Necid. Věřím že stále oblíbený Slávista, který by důvěru trenéra a vedení jistě nebral na lehkou váhu.

    • Re: Velký příchod na obzoru: Slavia jedná se Stochem

      petrjir     před 7 lety 11.08.2017 10:35 |  
      1 1

      S Necidem se také divím, že nebyl osloven a vybrán do užšího výběru při posilách. Dle mého stejný tip jako Škoda, srdcař. Ale asi vedení cílí výše (viz Adebayor). Jinak za Stocha jsem rád. Vzpomeňme na všechny Juhary, Vošahlíky na jeho pozice a my tu budeme ohrnovat nos těmito hráči? Je vidět alespoň, jaký rychlý posun Slavia udělala, že se rychle zapomnělo na špatné doby.

      • Re: Velký příchod na obzoru: Slavia jedná se Stochem

        Eskaes     před 7 lety 11.08.2017 10:41 |  
        0 3

        fotbalově to asi bude ok. Ale lidsky se mi to příčí a přijde mi to jako hrubé podcenění. Jen by mě zajímalo, jaké slovo má v daných jednáních JŠ a zda má odvahu říct vedení, že takhle náladového hráče ne.

        Pro mě je zkousnutelný ideál hajzlíka náš Bóřa.

        • Re: Velký příchod na obzoru: Slavia jedná se Stochem

          Gino     před 7 lety 11.08.2017 10:43 |  
          1 0

          Tvl Bóřa a hajzlík? :D No to ti teda pěkně děkuju za něj :-))
          Jestli tady bude Stoch odvádět tak dobrou práci, jako Limberský v Plzni, tak ať si jdou spolu klidně na pivo, nebo za karbanem :D

        • Re: Velký příchod na obzoru: Slavia jedná se Stochem

          VanDel     před 7 lety 11.08.2017 10:47 |  
          0 1

          Bořil ?? To myslíš na základě toho, jak teď v Ostravě seřval toho podavače míčů ? :)

          • Re: Velký příchod na obzoru: Slavia jedná se Stochem

            japhy     před 7 lety 11.08.2017 11:13 |  
            2 0

            Tady bych se Eskaese zastal. Kdybych si dělal takový soukromý seznam našich potenciálních hajzlíků, měl bych Bořila nahoře spolu se Sýkorou. Minimálně na hřišti se mi tak jeví, ale nemyslím to nijak zle, ostatně jsem Bořilův veliký fanda. U podobných typů je menší šance, že si ze soupeře sednou na prdel.

            • Re: Velký příchod na obzoru: Slavia jedná se Stochem

              VanDel     před 7 lety 11.08.2017 11:18 |  
              2 1

              No asi takhle, pokud bychom měli brát za naše největší "hajzlíky" Bořila a Sýkoru, tak jsme opravdu tým plný Mirků Dušínů :)

  30. Re: Velký příchod na obzoru: Slavia jedná se Stochem

    Hlavis     před 7 lety 11.08.2017 10:51 |  
    4 1

    Příchod Stocha mi nevadí je to rychlý hráč, který umí 1 na 1 má solidní střelu, takový hráč nám tu chybí možná Syky, ale podle mě je Miňo stále o level výš, 27 je ideální věk, kdy může jeho výkonost ještě vyrůst. Je to temperamentní hráč, takový provokatér na kterém se může klidně ve vypjatých zápasech někdo vykartovat. Co se týče Necida, asi bych mu šanci dal, v jeho situaci by možná pozici za Škodou bral, byl by doma to by ho mohlo uklidnit a JŠ by ho mohl dostat do pohody a na českou ligu podle mě není špatný, není to zas tak dávno, co hrál dobře a určitě to ještě nezapomněl.Příšel do Slavie když se nedařilo a chtěl pomoct, tak proč mu nepomoct. Necku a Suchoše bych bral vždycky! Utočník určitě příjde, jsem zvědavý kdo to bude.

    • Re: Velký příchod na obzoru: Slavia jedná se Stochem

      japhy     před 7 lety 11.08.2017 11:16 |  
      0 1

      Spíš bych řekl, že to je typ, který se na někom vykartuje, než obráceně :)

    • Re: Velký příchod na obzoru: Slavia jedná se Stochem

      lukas8 (admin)     před 7 lety 11.08.2017 13:15 |  
      3 0

      Z čeho usuzuješ, že by Necid v tuhle chvíli bral jít k nám dělat za Škodou dvojku? Má na stole tři nabídky na angažmá z nizozemské Eredivisie. Zdá se mi teda velmi nepravděpodobné, že by raději šel k nám na lávku.