Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

V Edenu s Jihlavou

Netradičně v pátek Slavia přivítá jednoho z největších kandidátů na boj o záchranu. Do Prahy zajíždí Vysočina Jihlava, která v minulém kole získala svůj první bod v letošní sezóně. Televizní přenos nabídne kvůli MS v atletice protentokrát ČT2.

Slavia vstupovala do sezóny s cejchem mistra, leč jej želbohu zatím příliš nepotvrzuje. Přiznám se, že jsem se ke konci loňské sezóny již těšil na začátek té letošní, kdy z týmu spadne tlak a znovu bude předvádět pohledný, útočný fotbal, na který bude radost koukat. Po generálce s Nice tento pocit ještě zesílil. A pak to konečně přijde, začíná nám liga a nejprve se s velkým štěstím urve tříbodový zisk s Teplicemi, aby se to štěstí naopak o týden později ve Vítkovicích s Baníkem odklonilo. Slavia byla v minulém kole lepší, co pak o to, vyhrála na prakticky všemožné statistické ukazatele, krom toho nejdůležitějšího - vstřelených gólů. Nejhorší pak pro mě, člověka stojícího na tribuně, bylo, že chyběl ten pocit, že sice je teprve 70. minuta, ale my jsme Slavia, co si vytvoří takový tlak, že tam ten gól prostě dáme. Tak, jako jsme již byli v minulosti několikrát svědky. Památné jsou pro mě závěry především z doby Karla Jarolíma. Leč nic takového se nestalo a remíza tak nakonec byla snad logickým vyústěním.

Remíz se přihodilo dost a dost i v minulé sezóně v Edenu. Před zápasem s Teplicemi jsem vyjádřil přání, aby bylo otočena kormidlem jiným, vítězným směrem. Před zápasem s Jihlavou nemohu než na tomto přání setrvat. Jihlavští se již loni zachránili jen tak tak (jen díky lepším vzájemným zápasům s Hradcem) a přes léto se jejich kádr de facto nezměnil. Co se jim však upřít nedá, to je výsledkově povedená předsezónní příprava. Z 8 zápasů hned 5 výher a jen 2 porážky. Na druhou stranu soupeři nebyli z nějakého top ranku, a tak mezi výhry počítejme i zápasy s Velkým Meziříčím nebo reprezentací Bahrajnu. Nejcennější výhrou je asi ta nad Duklou na začátku přípravy.

V lize pak na Vysočinu nečekal v úvodních dvou kolech žádný zákeřný los. K prvnímu dějství zajížděla do Karviné, kde byl k vidění nevýrazný zápas, kdy ani jeden z týmů nebyl spokojen se svým výkonem, alespoň soudě dle vyjádření obou trenérů (Jihlavu mimochodem trénuje nový, Ivan Kopecký. Karviná nakonec dokázala zvítězit 2:0. Ještě nevýraznější utkání pak nabídlo druhé kolo se Slováckem. O toto střetnutí se totiž jinak tak romantická dvojice šance - gól nechala raději ochudit, a tak není žádným divem, že zápas skončil nakonec 0:0.

Trenér Kopecký k němu uvedl: "„Jsme zklamaní, že jsme nezískali tři body. Je to už druhý zápas. Chyběla nám mezihra. Je to o sebedůvěře. Chtěl bych vidět, co by se stalo, kdybychom dokázali dát branku. Je to takové udřené.“

Slavia hrála s Jihlavou naposledy úvodní kolo jarní části minulé sezóny. Po vcelku povedeném výkonu dokráčela k poklidné výhře 2:0. Zápas se tehdy povedl například Sýkorovi, ten však bude zítra, stejně jako Hromada stále absentovat. Klíčovou otázkou (krom toho, kdo vyhraje, samozřejmě) pak je, k jaké sestavě sáhne trenér Šilhavý. Ustálí se i pro ligové střetnutí nějaká jedenáctka? Nebo se dočkáme s výhledem na blížící se play off LM další rotace?

Tip na sestavu: Laštůvka - Frydrych, Jugas, Deli, Bořil - Van Buren, Altintop, Souček, Danny, Švento - Škoda

 

3. kolo - Pátek 11. 08. 2017 18:00

HET liga, 2017/2018
2 - 0
2 - 0
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

6. Josef Hušbauer (pen)
18. Miguel Danny

FC Vysočina Jihlava
FC Vysočina Jihlava

Komentáře (145)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: V Edenu s Jihlavou

    Jachym     před 7 lety 10.08.2017 16:20 |  
    2 0

    Jihlava jako jediný tým nedala zatím v lize branku, my (spolu s Plzní) jako jediní neinkasovali. Doufám, že tak to i zůstane po pátku a Jihlava jako první odskáče to, že se naše gólová stavidla uvolní. Jinak ten tip na sestavu je, co se týče zálohy, podle mě nereálný. Měl by hrát alespoň jeden z dvojice Hušby, Rotaň a bylo by také dobré, aby se před cestou na Kypr rozehrál Ngadeu.

  2. Re: V Edenu s Jihlavou

    dalislavista     před 7 lety 10.08.2017 16:25 |  
    14 7

    Jihlavští se zachránil"i"...

    • Re: V Edenu s Jihlavou

      dalislavista     před 7 lety 10.08.2017 19:34 |  
      11 3

      Tak fajn, jen jsem upozornil na hrubku, která bila do očí, autor článku si to opravil, ale 3 mi tady dají mínusy...
      Jen jsem chtěl mít článek bez hrubek, hrubky v příspěvcích diskutujících neřeším ( a že jsou to kolikrát pěkné hrůzy).

      • Re: V Edenu s Jihlavou

        jarmik     před 7 lety 11.08.2017 11:32 |  
        0 0

        Já řeším všechny! Nejvíc ty svoje! :)

      • Re: V Edenu s Jihlavou

        Heretic (přítel SN)     před 7 lety 11.08.2017 12:18 |  
        2 1

        Vyvinula se tu skupina jedinců, která to jede ve velkým. Možná je načase zrušit mínusy. Plusy stačí.

      • Re: V Edenu s Jihlavou

        bongor     před 7 lety 11.08.2017 12:51 |  
        2 0

        Oni mají hrubice ve svých článcích i profesionální novináři.Nejvíc ne teletextech,to je doslova rej masek.Tak i nám budiž dopřány.Hlavní je,že nedělají hrubice naši obránci.Amen

  3. Re: V Edenu s Jihlavou

    TSeguinTS     před 7 lety 10.08.2017 16:26 |  
    5 2

    Mnoho mých kamarádů tipuje šetření klíčových hráčů. Já doufám, že nastoupíme v plné síle a v totožně sestavě, kterou JŠ zamýšlí vyslat do prvního zápasu playoff LM. Času na odpočinek je dost (4 dny).

    • Re: V Edenu s Jihlavou

      Chlupp (přítel SN)     před 7 lety 10.08.2017 16:35 |  
      8 6

      Pokud budeme neustále šetřit sestavu, tak budeme šetřit i s bodama, nevím jestli by to měla být správná cesta za příští Ligou mistrů...

      • Re: V Edenu s Jihlavou

        dubas     před 7 lety 10.08.2017 16:59 |  
        10 10

        Až ve třetí minutě třeba takový Daníček prošlápne Škodovi kotník a ten bude měsíc mimo, tak budete nadávat proč proti takovým salátům nepostaví někoho z lavičky.

        • Re: V Edenu s Jihlavou

          lassiter     před 7 lety 10.08.2017 17:22 |  
          3 0

          Tak že by Škodovka hrál jenom poháry?

          • Re: V Edenu s Jihlavou

            dubas     před 7 lety 10.08.2017 17:43 |  
            6 1

            No s Milanem v útoku je pravděpodobnější postup do LM jak s Murisem. Takže zranění teď, je větší nepříjemnost, jak za 14 dní.

            • Re: V Edenu s Jihlavou

              Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 10.08.2017 22:24 |  
              3 0

              Hráči by zápasy v rytmu středa-neděle samozřejmě fyzicky zvládli, ale když se kumuluje únava, tak se zvyšuje pravděpodobnost zranění a některé naše klíčové hráče nenahradíme (hlavně Škoďák). A ať se nám to líbí nebo ne, tak jasná priorita je Apoel a po tomhle dvojzápase se to celé uvolní, protože už budeme vědět na čem jsme.

              • Re: V Edenu s Jihlavou

                Novi.sks     před 7 lety 11.08.2017 09:27 |  
                7 1

                S příspěvkem vlastně souhlasím, jen k té poslední větě si dovolím menší poznámku:
                Teď je jasná priorita Apoel, předtím byla jasná priorita, po které se to uvolní, Bate a potom bude jasná priorita, po které se to uvolní, zajištění jarní Evropy. No a takhle bychom tedy mohli pokračovat a ligu házet na vedlejší kolej vlastně celý podzim :)

                Já bych považoval za prioritu už každý následující zápas, je potřeba taky chytit začátek ligy, ne jenom honit mukiony v Evropě... Za sebe můžu říct, že bych Milana a spol. nasadil od začátku (pokud nemají nějaký menší zdravotní problém). Navíc v Ově někteří vůbec nehráli a tak by byli před Apoelem 14 dní bez ostrého zápasu...

                • Re: V Edenu s Jihlavou

                  Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 11.08.2017 13:32 |  
                  0 1

                  Novi.sks - naprosty souhlas. Taky se mi vubec nelibi to podcenovani ligy

                  • Re: V Edenu s Jihlavou

                    Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 12.08.2017 20:57 |  
                    1 0

                    Nejedná se o žádné podceňování české ligy, jde tady pouze o priority. Champions League jsou nejen veliké peníze, ale taky obrovská prestiž po celém světě, zviditelnění nejen Slavie, ale i CEFC a taky obrovská zkušenost pro hráče z které pak budou žít.

        • Re: V Edenu s Jihlavou

          Travinho     před 7 lety 10.08.2017 19:32 |  
          0 0

          Daníček hraje za Slovácko...

          • Re: V Edenu s Jihlavou

            lassiter     před 7 lety 10.08.2017 19:41 |  
            0 0

            Oni jsou dva...

            • Re: V Edenu s Jihlavou

              Travinho     před 7 lety 10.08.2017 20:57 |  
              0 0

              Aha, tím pádem se omlouvám za svou neznalost...

        • Re: V Edenu s Jihlavou

          Chali     před 7 lety 11.08.2017 02:00 |  
          1 0

          S takovym přístupem fotbal hrát nejde :)

    • Re: V Edenu s Jihlavou

      Fačín     před 7 lety 10.08.2017 16:41 |  
      5 1

      Vzhledem k úternímu zápasu na Kypru také očekávám šetření klíčových hráčů...Ale třeba se mýlím a naopak pan Šilhavý překvapí tím, že do zápasu pošle to nejsilnější, aby se sehráli před Kyprem.. Letos tipovat sestavu je jak věštit z křišťálové koule...

      • Re: V Edenu s Jihlavou

        donford     před 7 lety 10.08.2017 17:11 |  
        2 0

        Souhlasím s Fačínem. Vůbec bych se typovat sestavu na zítřek neodvážil. I v obraně, i v záloze je řada dobrých a možných, respektive myslitelných variant. Za sebe (to je jen přání) bych rád viděl Sobola a před ním Šventa nebo Dannyho.

        • Re: V Edenu s Jihlavou

          donford     před 7 lety 10.08.2017 17:12 |  
          1 0

          omluva : tipovat, ne typovat

          • Re: V Edenu s Jihlavou

            Andul-lhak     před 7 lety 10.08.2017 17:14 |  
            1 0

            Tak typovat by taky slo, jelikoz mame spoustu odlisnych typu hracu :P

  4. Re: V Edenu s Jihlavou

    Faris (přítel SN)     před 7 lety 10.08.2017 16:46 |  
    5 1

    Čekám v základu Sobola, chápu, že je s týmem krátce, ale kdy jindy ho začlenit do týmu než v zápase, který je prostě papírově nejlehčí v celém podzimu. A myslím, že před Apoelemho JŠ bude chtít vyzkoušet + bude hrát Danny, aby se sehráli. Zbytek uvidíme. Návštěvu čekám pod 10000, bohužel

    • Re: V Edenu s Jihlavou

      Miky44     před 7 lety 10.08.2017 18:43 |  
      5 0

      Snad s tou návštěvou nemáš pravdu. Věřím, že jsou lidi pořád ještě zvědaví na Dannyho a spol., navíc termín mi nepřijde úplně špatný.

  5. Re: V Edenu s Jihlavou

    Andul-lhak     před 7 lety 10.08.2017 16:51 |  
    18 6

    Ja bych rada zkusila obranu ve slozeni Sobol, Deli, Frydrych, Boril. Ale rekla bych, ze to leda ze by se mi o tom zdalo.. :)

    • Re: V Edenu s Jihlavou

      Citymat     před 7 lety 10.08.2017 16:59 |  
      5 7

      Proč ne a na mínusy nekoukej .

      • Re: V Edenu s Jihlavou

        bongor     před 7 lety 11.08.2017 12:58 |  
        0 0

        Hned jsem Andulce jeden minus dal,i když vím,že by se dáma měla šetřit.Ale jde o střed obrany,podle mě se musí držet Jugas-Deli,co to dá,jednak kvůli sehranosti,druhak kvůli psychickému podržení Jugiho.On nám to jistě mnohonásobně vrátí.

    • Re: V Edenu s Jihlavou

      jufoun (přítel SN)     před 7 lety 10.08.2017 17:34 |  
      10 0

      Těžko bude v ostrém zápase JŠ dávat Frydrycha místo Jugase. I když nepopírám, že to není špatná varianta. Stejně si ale myslím, že Jugas potřebuje tzv. podržet a proto bude hrát.
      Spíše by se mi líbil vlevo Sobol, kde by svojí rychlostí mohl docela rozbírat jihlavskou obranu.

      • Re: V Edenu s Jihlavou

        Andul-lhak     před 7 lety 10.08.2017 17:37 |  
        3 2

        jojo, samozrejme sem myslela sobola vlevo, nevim proc mam zafixovany psani sestav z levy strany, moje chyba :)

        taky si bohuzel myslim, ze jugase podrzi, i kdyz frydrych by mozna byla vetsi sazka na jistotu

        • Re: V Edenu s Jihlavou

          Gino     před 7 lety 10.08.2017 19:18 |  
          2 5

          Neni to tvoje chyba. Je prece logicke psat leveho obrance vlevo a praveho vpravo ;) Kdysi jsem se tady kvuli tomu strasne pohadal :))))

          • Re: V Edenu s Jihlavou

            mart     před 7 lety 11.08.2017 16:14 |  
            0 0

            Logicke mozna, ale tradicne se sestava cte zprava ... ze zadu, ....tedy pravy obrance je Dvojka , .. levy obrance Trojka (ale v Ceskych zemi spise Ctyrka!) Stredni Obranci 4(3) a Petka.... Prave Kridlo 7 (napriklad Franta Vesely), a leve 11 ( u me Ivo Knoflicek :-)
            https://en.wikipedia.org/wiki/Squad_number_(association_football)
            je treba zacit v tzv "Moderni dobe" cili az od tretiho paragrafu.
            Ale hadat se kvuli tomu rozhodne nehodlam :-)
            Zdravi mart

            • Re: V Edenu s Jihlavou

              Gino     před 7 lety 11.08.2017 16:19 |  
              0 0

              Vsak se nehadame, pravdu mas, ze fotbalova zvyklost je, Buh vi proc, proti :))

              • Re: V Edenu s Jihlavou

                mart     před 7 lety 11.08.2017 17:33 |  
                0 0

                Nemohli bychom se prosim trochu "priserne" pohadat ? :-)

      • Re: V Edenu s Jihlavou

        bongor     před 7 lety 11.08.2017 12:59 |  
        1 0

        Vidíš,nad Tebou jsem napsal to samé,ani jsem ten Tvůj příspěvek nečet,takže plagiát to není.

        • Re: V Edenu s Jihlavou

          jufoun (přítel SN)     před 7 lety 11.08.2017 13:21 |  
          0 0

          Samozřejmě, že jsi to četl a vzhledem ke skvělé kvalitě mého příspěvku jsi musel souhlasit ne? :D:D:D

    • Re: V Edenu s Jihlavou

      Travinho     před 7 lety 10.08.2017 19:38 |  
      6 0

      V současné době je potřeba pracovat na tom, aby se Jugas sehrával s Delim. Frydrych je na stoperu nevyzkoušený a odepisovat Jugase po jednom nepovedeném utkání mi přijde neopodstatněné. Navíc Michal taky neoplývá bůhví jakou formou.

  6. Re: V Edenu s Jihlavou

    DF007     před 7 lety 10.08.2017 17:02 |  
    2 2

    Asi jako všichni očekávám tři body, alespoň tři góly a také hezký fotbal. Zkusim sestavu: Laštůvka- Bořil, Frydrych, Dělí, Sobol - Ngadeu - Van Buren, Hušbauer, Daný, Švento - Škoda. Střelci branek: 2x Škoda, Van Buren a konečný výsledek 3:0

    • Re: V Edenu s Jihlavou

      DF007     před 7 lety 10.08.2017 17:05 |  
      0 0

      Omlouvám se zpackaná jména, už jsem ten korektor vypnul

      • Re: V Edenu s Jihlavou

        Jachym     před 7 lety 10.08.2017 17:09 |  
        23 1

        My to pochopili správně. Výsledek (alespoň) 3:0 je Daný a Slavia se doma o body s nikým neDělí a náš černý stoper každého od míče odDělí :-))

        • Re: V Edenu s Jihlavou

          DF007     před 7 lety 10.08.2017 18:36 |  
          5 0

          Přesně tak jsem to zamýšlel :-)

  7. Re: V Edenu s Jihlavou

    buri     před 7 lety 10.08.2017 17:16 |  
    2 0

    Hromada a Sýkora jsou zdraví, ale asi ne připravení...

    • Re: V Edenu s Jihlavou

      Mikey     před 7 lety 10.08.2017 17:22 |  
      1 0

      Když už trénují naplno, tak museli i před tím už aspoň pozvolna, počítám, že tak od pondělí už trénují naplno. A myslím si, že zasáhnou až k zápasu s Bohemians. Možná o víkendu si zahrají za juniorku. Ale rád bych aspoň Sýkoru zítra viděl na lavičce a dal ho tam na takových 25 minut.

      • Re: V Edenu s Jihlavou

        kjandourek (admin)     před 7 lety 10.08.2017 17:48 |  
        13 0

        Jedna z výhod širokého kádru je, že nemusíš stavět hráče, který ještě není stoprocentně připraven... ;-)

      • Re: V Edenu s Jihlavou

        bongor     před 7 lety 11.08.2017 13:01 |  
        1 0

        Sýkora s formou když přišel do Slavie nám chybí moc.Jeho přímáky ,dribling,rychlost.

    • Re: V Edenu s Jihlavou

      ElBrody     před 7 lety 11.08.2017 10:59 |  
      0 0

      Vidim 8 zmen v sestave oproti vitezny odvete s Constantou v LM

  8. Re: V Edenu s Jihlavou

    Sokrates55 (přítel SN)     před 7 lety 10.08.2017 17:54 |  
    24 6

    Dobrý večer přeji Vám všem.
    Na rozdíl od některýh z Vás si přeji, aby byla postavena ostrá sestava, která půjde i na Kypru na plac. My už se nemůžeme pořád sehrávat a hledat a obmněňovat každý zápas půlku mužsva. Teď už očekávám po 4 soutěžních zápasech, že se bude tvořit kostra týmu natvrdo a plus k tomu hráči, kteří budou mít i při střídání mužstvu co dát. To je na odpovědnosti trenéra a nikdo to z něj nesejme. Na rozdíl od některých, bych Jugasovi dal šanci. Je to bojovník a to Slávie potřebuje. Udělal chyby ne že ne, ale jak jsem měl možnost ho vidět, zrovna on se k Simonovi svou tvrdostí opravdu hodí. A hlavně se poučil, že nemá nic vymýšlet.
    Hrajeme o svou prestiž a jméno Slávie, je mi jedno, že soupeřem je Jihlava. Nezajímá mně, jak hraje a jestli je slabá nebo silná. Je to přesně o tom, co říkal Milan Škoda. Jít na plac a nechat tam duši, rychlostí mydlit soupeře na úplnou maděru. Tak má hrát mistr a adept na LM. Věřím, že to splníme a zápas si hráči užijou i fotbalově. Jestli mají jít na trávník s tím, že co kdyby a jak by , tak to ať radši vůbec za Slávii nehrajou. Držím palce a opravdu věřím v přesvědčivé vítězství.
    Sokrates55

    • Re: V Edenu s Jihlavou

      urs (přítel SN)     před 7 lety 10.08.2017 19:10 |  
      1 0

      Sokrate, ta vaše a také "Milanova" slova tesat do kamene! :)

    • Re: V Edenu s Jihlavou

      Akuls     před 7 lety 10.08.2017 20:59 |  
      3 1

      Postavit doma proti Jihlavě a venku proti APOELu v zápase roku stejnou sestavu, to snad ne. Proti Jihlavě se navíc po předpovídaném dešti bude asi hrát na kluzkém terénu (riziko zranění je větší) a sestava by měla být útočná, aby nás vítězství naladilo na APOEL. Ale pozor, Jihlava to na nás umí. No a na Kypru musí hrát sestava, která zajistí, aby se v Edenu za týden ještě mělo o co hrát. Dardy v Curychu a ve Vigu nás musí varovat. Bude se hrát o moc a ať se k dobrému výsledku klidně probráníme jako třeba kdysi v Doněcku (jen odveta v Praze musí dopadnout lépe). APOEL ale bude nejen v Nikosii hodně nepříjemný.

      • Re: V Edenu s Jihlavou

        Sokrates55 (přítel SN)     před 7 lety 11.08.2017 08:02 |  
        0 0

        Dobré ráno přeji příteli Alkusi.
        Nenapsal jsem stejná sestava. Napsal jsem ostrá sestava. Tím jsem myslel, aby už hráli hráči, kteří budou nastupovat v základu. Jak už tu někdo podotknul, v prvním poločase jim dát tři fíky a pak už může trenér udělat úpravy.
        Sokrates55

        • Re: V Edenu s Jihlavou

          Akuls     před 7 lety 11.08.2017 09:17 |  
          0 0

          Dobrý den příteli Sokrate,
          Vaše příspěvky čtu velmi rád, ale tentokrát jsem musel být hnidopich. Vy jste napsal, že tato dnešní ostrá sestava by měla jít na plac i na Kypru. Z toho mi vychází, že proti Jihlavě i APOELu by měla hrát Slavia ve stejné sestavě. Proto mi to nedalo a musel jsem zareagovat.
          Mně by se to také líbilo, kdyby se sestava ustálila, hráli Ti nejlepší a to jak doma, tak i venku, proti slabým i silným týmům, zkrátka aby se moc nerotovalo, ale holt zatím nejsme Real Madrid. Stejné by mne zajímalo jak to dělají ve velkých klubech, kde hráči sehrají mnohem víc a podstatně náročnějších zápasů, každý post mají minimálně zdvojený a přesto hraje vždy téměř stejná a to ta nejostřejší sestava.

          • Re: V Edenu s Jihlavou

            Sokrates55 (přítel SN)     před 7 lety 11.08.2017 10:37 |  
            0 0

            Moc děkuji za Váš pohled příteli Akulsi.
            Víte, hledat úplně to nejoptimálnější a to v podstatě u všeho, to je vždycky velký kus práce. A výsledek je nejistý. Ustálení sestavy našeho týmu je teď asi to nejpodstatnější a tak se domnívám, že jednou z těch cest je hrát už z minimálnímy změnami. Asi jsem to pojal tak, že jsem upozornil, že zatím nastupujeme do každého záapsu s velkými obměnami mužstva. A to dle mého názoru není dobře. I hráči už musí cítit svou jistotu a proto ta nervozita. Ano tlak na každého hráče musí být, ale....... I Milan byl trochu nesvůj, když v Ostravě nenastoupil od začátku. Ale to na věci nemění, že uznávám i Vaše argumenty. Podstatné je to, že určitě máme na mysli naší Slávii a aby to šlapalo co nejlépe. Věřím trenérovi, že to poskládá dobře a dnešní zápas a jeho výsledek dá pádnou odpověď, že jdeme správnou cestou.
            Sokrates55

              • Re: V Edenu s Jihlavou

                mart     před 7 lety 11.08.2017 16:18 |  
                0 0

                no to teda Sokrate :-)

                • Re: V Edenu s Jihlavou

                  Sokrates55 (přítel SN)     před 7 lety 11.08.2017 17:10 |  
                  0 0

                  Jé, ahojky Marte. To jsem ale ostuda viď.
                  Sokrates55

                  • Re: V Edenu s Jihlavou

                    mart     před 7 lety 11.08.2017 17:35 |  
                    0 0

                    ale Nejsi! To je prehlednuti, ne chyba Priteli ;-)

      • Re: V Edenu s Jihlavou

        Gino     před 7 lety 11.08.2017 08:15 |  
        1 3

        Máš pravdu. Já bych volil taky velmi defenzivní sestavu do Apoelu.

        Laštůvka
        Bořil, Bílek, Deli, Sobol
        Souček, Ngadeu, Rotaň
        Hušbauer, Danny
        Škoda

        • Re: V Edenu s Jihlavou

          bububu (přítel SN)     před 7 lety 11.08.2017 11:03 |  
          0 0

          Kristovy rány, jenom to ne :D Defenziva sice určitě ano, ale nemůžeme zase jenom bránit. Bílek v základu má být vtip? Souček na křídle??

          • Re: V Edenu s Jihlavou

            Gino     před 7 lety 11.08.2017 11:04 |  
            0 0

            Jestli je Bílek zraněný, což mi někdo už vedle psal, tak samozřejmě tam nebude. Jinak bych ho ale využil jako větší jistotu proti Jugasovi. A Souček na křídle? Kdo z křídelníků podle tebe brání lépe?

            • Re: V Edenu s Jihlavou

              bububu (přítel SN)     před 7 lety 11.08.2017 11:15 |  
              0 0

              Promiň, ale Bílek i kdyby byl zdravý, tak by to byl naprostý omyl. Viděl jsi ho proti Teplicím?

              Nemůžeš přece chtít do základní sestavy na zápas roku dát hráče za Zenitem, který u nás dohrává poslední sezonu a stačí sotva na ligu. To by mohlo skončit násobně větším průserem než co předváděl Jugas v Borisově.

              • Re: V Edenu s Jihlavou

                bububu (přítel SN)     před 7 lety 11.08.2017 11:16 |  
                0 0

                * zenitem

                (po příchodu Dannyho mi to v hlavě automaticky naskakuje s velkým Z :D )

              • Re: V Edenu s Jihlavou

                Gino     před 7 lety 11.08.2017 12:33 |  
                0 0

                Já se právě toho Jugase celkem bojím a i přes tebou napsané se domnívám, že by to Jirka zvládl lépe - jak pozičně, tak takticky.. a pokud bychom tam chtěli hlavně ubránit, tak na to by právě z tohoto pohledu měl stačit.

                • Re: V Edenu s Jihlavou

                  bububu (přítel SN)     před 7 lety 11.08.2017 13:09 |  
                  0 0

                  Upřímně, Jugase se taky bojím, ale čekám, že ho JŠVCD podrží. Rozhodně ale věřím, že to má větší smysl, než tam stavět Bílka. Každopádně úplně nejradši bych viděl stoperskou dvojice MNN - Deli, případně bych zde po nákupu Sobola a očekávanému přesunutí Bořila napravo vyzkoušel Frydrycha. Nicméně chápu, že teď už rozhodně není čas na experimenty; jestli se mělo sáhnout do stoperské dvojice, tak hned po Borisovu.

    • Re: V Edenu s Jihlavou

      bongor     před 7 lety 11.08.2017 13:04 |  
      0 0

      Přesně tak Soki.A ještě nám prozraď,kam jsi schoval toho Tantala,už moc dlouho nepsal.Není mu něco?

      • Re: V Edenu s Jihlavou

        Sokrates55 (přítel SN)     před 7 lety 11.08.2017 13:17 |  
        0 0

        Zdravím Te Bongore.
        Náš přítel Tantalos určitě čte naše disputace. Také mi chybí jeho příspěvky a názory. Věřím, že je zdráv.
        Sokrates55

  9. Re: V Edenu s Jihlavou

    Balvan86     před 7 lety 10.08.2017 17:59 |  
    6 7

    Já bych to postavil takhle:
    Laštůvka - Bořil, Frydrych, Deli, Švento - Souček (Rotaň) - Van Buren, Hušbauer, Danny, Zmrhal - Škoda

  10. Re: V Edenu s Jihlavou

    skkizo     před 7 lety 10.08.2017 18:19 |  
    7 0

    Trochu by mě zajímalo co třeba Alvir? O tom je úplně ticho po pěšině.

    • Re: V Edenu s Jihlavou

      Sracken     před 7 lety 10.08.2017 19:59 |  
      0 0

      A jsou k tomu dobré důvody, výkonostní a fyzické.

  11. Re: V Edenu s Jihlavou

    mpik     před 7 lety 10.08.2017 18:24 |  
    1 10

    Osobně bych postavil silnou sestavu, ale začlenil bych novou akvizici a Bořila posunul na pravou stranu. Kdy jindy to zkusit? Záloha ideálně jen z cizinců - Švento, Altintop, Danny, Rotaň, Van Buren. A cizinec Mešanovič na hrot.

    • Re: V Edenu s Jihlavou

      dalislavista     před 7 lety 10.08.2017 19:42 |  
      8 0

      Mešanovič sám na hrotu? To už snad víme, že to nemá význam. Jinak celkem souhlas, taky jsem pro jedenáctku jako na APOEL, ať se sehrajou, nemá význam nějak točit sestavou. Bořil napravo by měl být lepší, než přes nohu vlevo, Sobol určitě by se měl poznat se spoluhráči (snad jsme ho dělali už na APOEL).

  12. Re: V Edenu s Jihlavou

    Mikey     před 7 lety 10.08.2017 18:24 |  
    3 3

    Myslím si, že zítra nás nebude čekat jednoduchý zápas. Budeme muset hodně dobývat a také si budeme musit pohlídat rychlé kontry. Nejlepší by bylo, hned od první minuty je zatlačit, zamknout je do pokutového území a dát 2 rychlé góly. Zítra to bude hlavně o tom, že budeme muset co nejdříve dát gól, nejlépe 2, ideálně do prvních 5-10 minut. Kdyby se tohle stalo a stále bychom hráli naši hru, tak by to mohlo skončit pro ně i debaklem. A i fanoušci by si to zasloužili.
    Snad trenér Šilhavý zapracoval na vylepšení naší hry, ale času stejně moc nebylo, jenom 4 dny. A snad zítra předvedeme daleko lepší výkon než v Ostravě a v úterý ještě lepší.
    Osobně bych už zkusil v základu Eduarda Sobola. Zdá se mi, že Bořil má lepší formu než Frydrych a také mu to jde lépe na pravé straně, například s Nice to dokázal. Poté bych na kraje dal Micka se Šventem a do útoku Škodu. Největší oříšek bude, jak složit středovou trojici. Na SDZ bych dal toho, se kterým chce hrát Šilhavý v Apoelu. Výše bych dal Hušbauera a Dannyho, teda pokud je Hušby na 100% zdraví. Kdyby ne, tak Altintopa a Dannyho . Na lavičku bych už dal Sýkoru, myslím si, že by na takových 20 minut mohl pomoci a získal by větší herní praxi. Přál bych si, aby do odvety s Apoelem byl už rozehraný a připravený do základu.
    Ale myslím si, že Šilhavý to postaví podobně jako proti Ostravě. Maximálně dá místo Zmrhala Micka a Mešanoviče Škodu.

    • Re: V Edenu s Jihlavou

      mudrc     před 7 lety 10.08.2017 18:30 |  
      4 4

      Vlastne muzeme uzit slovni spojeni, ze uz neni lehkych souperu :-) Nechci se rouhat, ale snazsi souper nez Jihlava k nam fakt neprijede. Ja vim, pokora a respekt, ale trocha sebevedomi by taky bodla. Zitra vyhrajeme 4:0 v suchym triku.

      • Re: V Edenu s Jihlavou

        Jachym     před 7 lety 10.08.2017 19:31 |  
        4 1

        No, v úplně suchým možná ne, dost možná bude zítra pršet:-)

  13. Re: V Edenu s Jihlavou

    Oberyn_7     před 7 lety 10.08.2017 19:44 |  
    4 1

    Zdravím všechny,

    Opravdu zde nerozumím jedné věci. Přivedeme levého obránce, který má pravděpodobně parametry obsáhnout celou levou stranu a stejně tu mnoho lidí cpe do základní sestavy další ostré křídlo, což absolutně nekoresponduje s herním stylem který chceme hrát. Také neočekávám, že Eda hned nastoupí a dal bych přednost Dušanovi, nebo jestli je na 100% připravený Per, tak ho rád uvidím.

    Ok, fráze že nás nečeká nic lehkého atd. asi zaznít musí, ale pokud opravdu chceme hrát LM a vyhrát ligu, tak se vším respektem k Jihlavě to nemůže být pro nás soupeř. Už se asi vzdávám myšlenky, že uvidím od začátku vedle sebe duo Ngadeu, Deli, tak bych si přál tuto sestavu.

    Laštůvka - Bořil, Jugas (Ngadeu), Deli, Flo - Ngadeu ( Souček), Rotaň - MvB, Hušbauer, Danny - Škoda.

    V závorce je pouze možnost ve kterou doufám, tudíž stoper MNN a místo něho ve středu Suk.

    • Re: V Edenu s Jihlavou

      kanda (přítel SN)     před 7 lety 10.08.2017 21:55 |  
      3 1

      Zdravím,
      já se nemohu ztotožnit s názorem postavit vše nejlepší proti Jihlavě. Rozumím argumentu že hráči se potřebují sehrát ale k tomu mohou udělat lehčí modelový trénink, třeba s Juniorkou nebo dorostem. Jde pouze o pozice hráčů a o to jak přesně si vyměňovat místa a prostory.
      Nelze riskovat před takto důležitým utkáním zranění některých klíčových hráčů. Liga se hraje ještě dalších 26 zápasů (když pominu zítřejší), tak proč podléhat panice že ztrácíme dva body. Není to sprint ale dlouhodobá soutěž. Pokud chceme být úspěšní musíme mít rozehrané všechny hráče aby se herní vytížení pohárových zápasů dalo roznést na více hráčů. Dvojzápas s APOEL je o cca 150 mega, takže si myslím že je rozhodnutí nasnadě.

      • Re: V Edenu s Jihlavou

        Crispo     před 7 lety 10.08.2017 22:15 |  
        2 0

        Tak zase jde o nějakou souhru, souhra zálohy s útokem je klíčová když se nám nedaří vstřelit gól ze hry, Jarda Zmrhal by mohl vyprávět. Zranit se může kdokoli a kdykoli, třeba na tréninku nebo doma v koupelně...

        • Re: V Edenu s Jihlavou

          kanda (přítel SN)     před 7 lety 11.08.2017 21:32 |  
          0 0

          Ano asi máš pravdu

      • Re: V Edenu s Jihlavou

        Oberyn_7     před 7 lety 11.08.2017 00:21 |  
        2 0

        Já možná i souhlasím, že nemusíme hrát úplně v plném. Toto je sestava, kterou si přeji hlavně na Kypru, ale i tak by se nám hodil jeden zápas navíc v plné sestavě. Jednoduše máme momentálně problém si vytvářet šance a také je proměňovat. Tudíž jeden test před opravdu klíčovým zápasem není k zahození. Ostrý zápas je prostě něco jiného než nácvik při tréninku.

        Kdyby se vedlo nad Jihlavou větším rozdílem o poločase, tak se alespoň 2 klíčoví hráči můžou ihned vystřídat. Nechtěl bych nic naháněť v 90 minutě, kde riziko zranění při nějakém souboji ve vápně je jednoduše větší.

        A kdo opravdu má aktuálně ze střídajících hráčů formu, kde bychom mohli říci. Ano, toto plnohodnotná náhrada, nevidím žádný rozdíl kvality. Tu formu moc hráčů aktuálně nemá. Možná 2-3?

      • Re: V Edenu s Jihlavou

        bububu (přítel SN)     před 7 lety 11.08.2017 11:10 |  
        0 0

        Promiň, ale představa, že se dá souhra natrénovat na tréninku, je jednoduše komická. Ostrý zápas je vždy něco ÚPLNĚ JINÉHO než sebekvalitnější trénink, byť v maximální intenzitě. S tímhle přístupem úspěšní skutečně nebudeme.

        Když pominu zápas s Jihlavou, tak se liga hraje ještě 27 zápasů, a s APOELem nejde o cca. 150 mega, ale o 12 milionů eur, což je základní prémie za postup do skupiny LM.

        • Re: V Edenu s Jihlavou

          kanda (přítel SN)     před 7 lety 11.08.2017 12:57 |  
          0 1

          z těch 12 již má slavia jistou půlku protože postoupila do 4 předkola takže se hraje o těch zbývajících 6 což je cca 150.

          Trénovat souhru na podmáčeném terénu je zas něco komického pro mne.

          • Re: V Edenu s Jihlavou

            bububu (přítel SN)     před 7 lety 11.08.2017 13:15 |  
            0 0

            Bohužel, opět máš špatné informace. Tým, který z play off postoupí do základní skupiny LM, dostane za play off 2 miliony eur + 12,7 milionu za základní skupinu. Tým, který v play off vypadne a přesune se do skupiny EL, dostane za vypadnutí v play off 3 miliony eur + 2,6 milionu za základní skupinu EL.

            Další info např. zde: http://www.totalsportek.com/money/uefa-champions-league-prize-money/

            • Re: V Edenu s Jihlavou

              kanda (přítel SN)     před 7 lety 11.08.2017 13:33 |  
              0 0

              Dobře, omlouvám se nepřesná informace ohledně částky za postup. Nicméně nosná myšlenka je stejná. Zápas s APOEL je mnohem důležitější než s jihlavou, o tom asi není sporu. Spor je jestli se dá zápas s Jihlavou použít k sehrání nebo převáží rizika zranění.
              Z mého pohledu převažují rizika zranění, tohle bude hodně náročný zápas z hlediska počasí. Proto bych raději důležité hráče šetřil.

              • Re: V Edenu s Jihlavou

                bububu (přítel SN)     před 7 lety 11.08.2017 14:22 |  
                0 0

                No je fakt, že to počasí je teda zatím neuvěřitelně tragický :/

                • Re: V Edenu s Jihlavou

                  kanda (přítel SN)     před 7 lety 11.08.2017 21:30 |  
                  1 0

                  Po zápase musím říct že argument sehranosti je zřejmě víc než rizika. Bylo vidět především v prvním poločase že se hra lepší, druhý poločas který byl vypuštěný. Snad bude Deli v pořádku.

    • Re: V Edenu s Jihlavou

      bongor     před 7 lety 11.08.2017 13:12 |  
      0 0

      Já bych zkusil Bořil-Jugas-Deli, van Buren-Hušby-Danny-Souček-Švento,Škoda-Mešši.Dát do poločasu 3 branky a potom nastoupit Bořil-Jugas-Deli-Sobol a dál to nechat,ten Sobol by byl místo Meššiho.

  14. Re: V Edenu s Jihlavou

    Sracken     před 7 lety 10.08.2017 19:47 |  
    6 6

    Mám radost z toho, že už jsou v pořádku Hromada a Sýkora, to jsme přesně potřebovali.
    S Jihlavou se chci konečně pobavit jako s Nice a mít radost z výsledku. Proto koneckonců na fotbal chodím. Zábava a radoat z vítězství Slavie.
    Osobně si vůbec nedokážu představit, že by nás APOEL vyřadil, je to slabý tým. Byl jsem na všech domácích předkolech a musím říct, že jsou to kruté vzpomínky, ale většinou to byli nesmírně silné týmy. Opravdu s přehledem nás vyřadil jen Curych, Panathinaikos mi přišel na Strahově, že je úplně mimo náš level, Fiorentina hrála na pohodičku. Zato Vigo, to bylo smůlovaté, Šachtar ani nepřipomínat. APOEL nedosahuje úrovně Slavie a jestli tam půjdeme se sebevědomím, tak musíme postoupit a s Jihlavou se na to jen rozehrajeme.

  15. sestava

    Travinho     před 7 lety 10.08.2017 19:50 |  
    6 1

    Sám jsem zvědav, jak to trenér postaví, ale logika věci velí, že pokud má někdo odpočívat, tak hráči, kteří nejsou zcela zdrávi případně hráči, kteří už mají svůj věk a regenerace probíhá pomaleji.
    Můj tip na sestavu
    Laštůvka - Bořil, Jugas, Deli, Sobol - Van Buren, Souček, Hušbauer, Altintop, Švento - Škoda

    • Re: sestava

      kanda (přítel SN)     před 7 lety 10.08.2017 22:00 |  
      0 4

      Za mě by určitě měli odpočívat Deli, Hušbauer, Škoda. Nebo lépe vyjádřeno raději bych je šetřil na zápas s APOEL. Šanci mohou dostat ostatní.

  16. Re: V Edenu s Jihlavou

    Kzlo     před 7 lety 10.08.2017 20:40 |  
    0 1

    OT: pry jsme nabidli 2,5mil eur za Stocha. Pro Fenerbahce je to pry prijatelna částka. To jsem zvedav jak to dopadne nevím jestli byt rad nebo ne

    • Re: V Edenu s Jihlavou

      SKSKali     před 7 lety 10.08.2017 20:45 |  
      2 0

      Píše to spart, takže ta cena je možná zase od něčeho odvozená. Jinak lepší by bylo ho nejdřív vzít na hostování. Ty prachy by byly nyní lepší investovat do nějakýho pořádnýho útočníka, pokud už není nějaký na cestě.

      • Re: V Edenu s Jihlavou

        Kzlo     před 7 lety 10.08.2017 21:06 |  
        0 0

        Ja to cetl na twiteru fanoušků fenerbahce . Takze bych radsi za tyto penize privedl útočníka.

    • Re: V Edenu s Jihlavou

      sTizz (přítel SN)     před 7 lety 11.08.2017 15:33 |  
      0 0

      cena je milion eur,spart si opet vymysli

  17. Re: V Edenu s Jihlavou

    vlk30 (přítel SN)     před 7 lety 10.08.2017 21:22 |  
    4 1

    Nastoupit v silné sestavě dát jim do půlky bůra a pak to vystřídat dle uvážení,chytrost nejsou žádné čáry :-)

  18. .

    japhy     před 7 lety 10.08.2017 23:10 |  
    1 2

    Trefovat letos sestavu chce vážně fištróna.
    Určitě bych neopakoval Teplice a doufám, že JŠ taky nebude chtít. Změny jsou potřeba, ale tehdy mi to přišlo zu viel. Pro začátek bych konečně a s definitivní platností přesunul Bořila napravo, na druhou klidně Sobola. Stejně bude muset jednou nastoupit, tak na co čekat.
    U zálohy bych se držel pravidla, že na většinu ligových zápasů bych se vyvaroval dvojice MNN-Rotaň, což je podle mě nejdefenzivnější možná varianta. Proti Ostravě tam byl kombinačně lepší Suk a stejně z toho byla spíš taková překulovaná uprostřed hřiště. Klidně se můžeme vrátit k loňskému modelu a hrát to Suk-Hušbauer-Danny (Halil).
    Do útoku rozhodně Škoďáka. V ideálním případě to bude bez nervů a může brzy střídat.

  19. Sestava

    Gino     před 7 lety 11.08.2017 07:23 |  
    2 0

    Po nějaké době jedu do EDENU, takž ebych si přál vidět nejsilnější sestavu, ale na tu si asi budu muset počkat až na zápas s Aperolem :D Takže zkusím napsat sestavu, jakou očekávám, která je však odlišná od té, jakou bych si přál.

    Laštůvka
    Bořil, Jugas, Bílek, Sobol
    Souček
    Van Buren, Hušbauer, Altintop , Zmrhal
    Škoda

    Pokud by měl Sobol nastoupit proti Apoelu, tak si potřebuje vyzkoušet hru v zápase a Bořil díky tomu tam, kde to má raději. Deli hrát s Ostravou, tak si odpočině a Bílek ho zastoupit proti Jihlavě může (proti komu jinému už). Van Buren hrál s Ostravou jen chvilku a Hušbauer vůbec a nemyslím si, že by bylo dobré nechat je před Apoelem tak dlouho bez zápasu. Altintop ukázal, že se zlepšuje a tak ho nasadíme znovu, protože v Apoelu hrát stejně nebude. Danny si odpočine, místo něj bude hrát Zmrhal (protože očekávám, že v úterý bude hrát Danny). Na hrot tipuju Škodovku, ale s tím, že půjde někdy mezi 60 a 70 dolů a za něj dohraje Mešan. Škoda hrál s Ostravou taky jen chvilku a moc si nezahrál, tak se potřebuje před Apoelem trochu rozkopat a nejlíp dát gól :-)

    • Re: Sestava

      kjandourek (admin)     před 7 lety 11.08.2017 10:48 |  
      0 0

      Bílek je snad na marodce, ne?

      • Re: Sestava

        Gino     před 7 lety 11.08.2017 11:03 |  
        0 0

        To mi uteklo. Pokud ano, tak se omlouvám a bude tam chudák Deli, který zatím hraje všechno a nikdo ho nešetří (kromě Teplic) :D

  20. Re: V Edenu s Jihlavou

    zeleznik2     před 7 lety 11.08.2017 08:30 |  
    0 1

    Když ne Jihlavu, tak koho jiného rozstřílet?doufám, že bude ofenzivní styl 4-4-2 a ne zase hra ne jeden hrot...
    Dnes prosím sestavu: Laštůvka - Švento, Frydrych, Deli, Bořil - Souček - Danny, Hušbauer/Altintop, Van Buren - Škoda, Muris. Ikdyž to asi zůstane jen zbožným přáním...

  21. Re: V Edenu s Jihlavou

    Fulham     před 7 lety 11.08.2017 09:06 |  
    2 0

    Taky jsem chtěl napsat sestavu a po dvacátém smazání halekám že JŠVCD!!! :-))) krásná pakárna....

    • Re: V Edenu s Jihlavou

      Láryfáry     před 7 lety 11.08.2017 09:46 |  
      3 0

      Tak jsi sem měl vypsat všech 20 alternativních sestav! Jedna by určitě (možná) (na 95%) vyšla :-) IMHO jsou v ní tři nezpochybnitelné stálice prvních kol: Lašty, tyčinka Deli, Bóřa.

      • Re: V Edenu s Jihlavou

        Fulham     před 7 lety 11.08.2017 10:09 |  
        0 0

        :-)) to je ono ti tři plus někdo, někdo.....,:-)

  22. Re: V Edenu s Jihlavou

    japhy     před 7 lety 11.08.2017 10:23 |  
    2 0

    Nechci vás děsit, ale na dnešek jsem měl takový ošklivý, zlý, zlý, nepěkná...sen. Skončilo to 0:0, v útoku byl Muris a v obraně sice byli Bořil s Floem, ale oba to hráli přes nohu :)

    • Re: V Edenu s Jihlavou

      sicilianbrno     před 7 lety 11.08.2017 10:43 |  
      0 0

      a sparta, plzen skončili jak? Abych to stihl do fortuny vsadit :-)

      • Re: V Edenu s Jihlavou

        japhy     před 7 lety 11.08.2017 11:07 |  
        1 0

        Počkej, doufám, že nepočítáš s tím, že by se to mohlo vyplnit. Musel bych si vomejvat přirození teplou vodou.

        • Re: V Edenu s Jihlavou

          sicilianbrno     před 7 lety 11.08.2017 11:19 |  
          1 0

          říká se, že sny se mají plnit, ale samozdřejmě věřím, že ti ten tvuj sen skončil v 13min, pak sis došel na malou, protože kdyby ne, tak bys viděl dva fíky do poločasu a dalši dva v druhé puli....

  23. Re: V Edenu s Jihlavou

    jarmik     před 7 lety 11.08.2017 11:37 |  
    1 1

    Zrovna s Jihlavou bychom se nejspíš obešli bez Součka i MNN v záloze. Rád bych viděl sestavu:

    Laštůvka - Bořil, Jugas, Deli, Sobol - Buren, Hušbauer, Rotaň, Altintop, Danny - Škoda.

    Střídání: Sýkora, Mešanovič, Frydrych.

    Ale to je jedno, dnes prostě vyhrajeme 4:0. Potěšilo by mě velice vidět nové hráče a hráče uzdravené, ale poskládat fakt jen 11 z nich je těžké.

  24. Re: V Edenu s Jihlavou

    rockstar     před 7 lety 11.08.2017 11:53 |  
    0 2

    TIP (přání) na sestavu:
    Laštůvka - Frydrych, Jugas, Deli, Sobol (Švento) - Van Buren, Altintop, Souček, Danny (Zmrhal) - Škoda (Sýkora), Mešanovič

    Sobola jednoznačně vyzkoušet
    Milana a Dannyho za příznivého stavu stáhnout

  25. Re: V Edenu s Jihlavou

    Fačín     před 7 lety 11.08.2017 12:09 |  
    1 1

    Tak co , uvidíme novou posilu Sobola v akci? Doufám, že ano, není na co čekat! A takoví diletanti jako ve Spartě snad nejsme, abychom si pořizovali hráče, kteří nemůžou hrát..

    A jestli už je uzdraven Sýkora, tak se na něj těším! Pamatuju jeho entrée v prvních 3 zápasech, kdy byl naprosto dominantní. Tak doufám, že do toho vletí se stejnou chutí a vervou jakto tehdy.

  26. Re: V Edenu s Jihlavou

    slamacek (přítel SN)     před 7 lety 11.08.2017 12:22 |  
    1 0

    Dnes to cekam takto>
    Laštůvka - Boril, Frydrych, Deli, Sobol - Van Buren, Altintop, Souček, Ngadeu, Zmrhal - Škoda

  27. Re: V Edenu s Jihlavou

    Robinator     před 7 lety 11.08.2017 12:32 |  
    0 0

    sem našel hrůznou statistiku z let 2013 až 2015, 1.6.2013 Jihlava - Slavia 3:1, 1.9.2013 Jihlava- Slavia 2:1, 23.3.2014 Slavia - Jihlava 1:2, 4.10.2014 Jihlava - Slavia 1:0, 18.4.2015 Slavia - Jihlava 1:2...Tak snad jim dneska naložíme aspoň tři goly :)

  28. Terén

    Mike     před 7 lety 11.08.2017 13:03 |  
    0 0

    Tady v Berouně pěkná průtrž a pršet má až do večera. Aby místo trávníku nebyla jedna velká louže, to by se nám to přeložení na dnes moc nevyplatilo. Jak je v Praze ? Doufám, že trávník má dobré podloží, aby se co nejvíce vody vsáklo.

      • Re: Terén

        Jachym     před 7 lety 11.08.2017 13:41 |  
        0 0

        Momentálně je zrovna relativní klid, ale ještě před chvílí to kolem Staromáku bubnovalo solidně...

        • Re: Terén

          JS (přítel SN)     před 7 lety 11.08.2017 13:47 |  
          0 2

          A za hodinu je to tu nejhorší.. :))

      • Re: Terén

        Maryman     před 7 lety 11.08.2017 14:39 |  
        0 0

        Tak tady na Kačerově to zrovna lítá slušně... Prší už déle, ale zrovna začala i bouřka. Doufám, že to nebude moc mít vliv na návštěvu.

  29. Re: V Edenu s Jihlavou

    Fačín     před 7 lety 11.08.2017 13:09 |  
    2 3

    No když vidím ten neustávající slejvák venku, tak aby se vůbec hrálo??

    • Re: V Edenu s Jihlavou

      Fulham     před 7 lety 11.08.2017 13:13 |  
      0 0

      Taky si říkám, že by bylo lepší nasadit do základu náš team vodního póla...:-)))

      • Re: V Edenu s Jihlavou

        amon     před 7 lety 11.08.2017 14:21 |  
        0 1

        hlavně hrozí zranění. Milana a Dannyho vůbec na hřiště neposílat. Tam musí mladý bojovníci a ubojovat to.. To nebude o fotbale a kombinaci. Tady v Praze chč.. a chč... už několik hodin? Bojím, bojím

        • Re: V Edenu s Jihlavou

          Robinator     před 7 lety 11.08.2017 14:36 |  
          1 0

          jasný, muzeme setrit jako s banikem a remizka bude jako vysita :D

    • Re: V Edenu s Jihlavou

      zeleznik2     před 7 lety 11.08.2017 14:29 |  
      0 4

      Je to čím dál, tím horší, dnes se asi nebude, hrát...každopádně bez Dannyho, Škody, Dušana.

    • Re: V Edenu s Jihlavou

      Sešívaný     před 7 lety 11.08.2017 14:31 |  
      0 4

      Říkal jsem to už v pondělí, kdy se to přesunulo. Předpověď vypadala dost děsivě a naplnilo se to. A pršet má úplně nejvíc kolem 18. hodiny... Možná by bylo dobré vzít předpověď počasí příště v úvahu. Dojde málo lidí, terén bude těžký, což bude proti nám jako favoritovi a v nejhorším případě se to neodehraje vůbec a my budeme bez zápasové praxe. Nevím, jestli to za ten den odpočinku navíc stálo... :-/

        • Re: V Edenu s Jihlavou

          Fulham     před 7 lety 11.08.2017 15:02 |  
          1 0

          Nevypadá to....

          • Re: V Edenu s Jihlavou

            jelen91     před 7 lety 11.08.2017 16:13 |  
            0 0

            tak v 5 no :)

      • Re: V Edenu s Jihlavou

        hamlo1 (přítel SN)     před 7 lety 11.08.2017 14:55 |  
        0 0

        před půl hodnou jsme měli vyrážet z jihu, ale jen tak na otočku se nám do Prahy nechce takže buď TV nebo někdy při náhradním termínu, na Prahu se žene to co tu máme prakticky pořád už od rána

      • Re: V Edenu s Jihlavou

        Fačín     před 7 lety 11.08.2017 15:12 |  
        0 1

        No, je pravda, že podívat se na předpověď počasí je to nejmenší, co se dá dělat... Já teď vůbec nevím, jestli vyrazit na stadion, protože v tomhle se přece hrát asi nedá ne? Trávník bude jak houba nasáklej.

        • Re: V Edenu s Jihlavou

          Sešívaný     před 7 lety 11.08.2017 15:18 |  
          0 0

          Fanděme drenážnímu systému pod trávníkem. Já tohle zažil loni v Brně, kde se nakonec nehrálo. Ale tam začalo pršet až tak hodinu před zápasem a pršelo opravdu hodně, hodně intenzivně. Jestli to je rozložené do celého dne a nepřijde intenzivní déšť před zápasem, jak předpovídá třeba Aladin, tak by to asi šlo. Ale terén bude tak jako tak hodně daleko od ideálního.

  30. Tak a teď

    Siddhartha     před 7 lety 11.08.2017 14:03 |  
    1 0

    Musíme se rozehrát před Cyperskymi Cypy, dneska aspon 3:0, nebo zase neudělám manželce snídani.. Zatím v lize bída, dneska je to potřeba zlomit. Van Buráček dnes pětinu bůra.

  31. Re: V Edenu s Jihlavou

    Obr     před 7 lety 11.08.2017 14:48 |  
    7 0

    Hosi neblbnete s tim zrusenim zapasu. Ja sem kvuli tomu zustal v Praze :-) Po 16h je po desti a v 18,15 uz vedem 2:0

  32. Re: V Edenu s Jihlavou

    Kzlo     před 7 lety 11.08.2017 15:01 |  
    8 0

    Samozrejme se bude hrát. Trávník u nas je i na tohle připravený. To by v anglii nikdy nemohli odehrát ligu. A co se šetření týče tak za mne vůbec. Za prve nesmíme ztrácet za druhe je potreba se sehrávat. Pokud budeme porad nekoho šetřit a stěžovat si na rychlý sled zapasu tak nikdy nemůžeme konkurovat v Evrope a zároveň vyhrávat v lize.

    • Re: V Edenu s Jihlavou

      Rudolfonc (přítel SN)     před 7 lety 11.08.2017 15:08 |  
      0 1

      no myslim, že za bouřky se hrát snad ani nesmí

      • Re: V Edenu s Jihlavou

        Kzlo     před 7 lety 11.08.2017 15:20 |  
        1 1

        Proc by se nesmělo. Copak se fotbal hraje jen kdyz sviti slunce ?

        • Re: V Edenu s Jihlavou

          Sešívaný     před 7 lety 11.08.2017 15:26 |  
          1 0

          Pokud všude dokola lítají blesky, tak se opravdu hrát nemůže. To už by bylo i proti zdravému rozumu.

        • Re: V Edenu s Jihlavou

          smely (přítel SN)     před 7 lety 11.08.2017 15:27 |  
          7 0

          V bouřce se hrát nesmí kvůli bezpečnosti... nicméně dle Twitteru pro fanoušky aktuální informace je, že trávník vodu zvládá a o zrušení se neuvažuje... takže všichni do Edenu... kromě holčiček a cukratek pochopitelně...

          • Re: V Edenu s Jihlavou

            Fačín     před 7 lety 11.08.2017 15:39 |  
            0 1

            Hurá, to jsem potřeboval vědět. Nějaký oficiální info. Takže vyrážíme.

          • Re: V Edenu s Jihlavou

            frostt     před 7 lety 11.08.2017 15:43 |  
            0 1

            ja tam ten tweet nevidim :/

    • Re: V Edenu s Jihlavou

      Robinator     před 7 lety 11.08.2017 15:08 |  
      1 1

      presne tak..a co se tyka pocasi, koukal sem vsude mozne..a v sedm by uz nemelo prset..tak se to pri nejhorsim posune o hodinku

        • Re: V Edenu s Jihlavou

          Gino     před 7 lety 11.08.2017 15:41 |  
          1 0

          Nory mam rad, Aladina sam pouzivam, ale....nezlob se.... radar je radar ;)

  33. Re: V Edenu s Jihlavou

    Maty22     před 7 lety 11.08.2017 15:28 |  
    3 0

    Já sem 6,8 km od stadionu a tady přestává a od jihu už nic dalšího nejde.
    Začínám doufat. Na modlení sem moc velkej bezvěrec.

    • Re: V Edenu s Jihlavou

      Sokrates55 (přítel SN)     před 7 lety 11.08.2017 17:12 |  
      0 0

      Od jihu nic nepřijde, Tady už neprší asi hodinu. Teď jsem četl sestavu a trenér mně vyslyšel!!!!!
      Sokrates55

  34. Re: V Edenu s Jihlavou

    Obr     před 7 lety 11.08.2017 16:09 |  
    0 0

    Prestava prset, takze cajk