Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Liga mistrů

Komentáře (97)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. vstupenky APOEL

    Quentin     před 7 lety 09.08.2017 12:06 |  
    0 8

    Zdravím, kopíruju sem s úpravou svůj příspěvek ze srpnové off-topic diskuze. Prosím permanentkáře o pomoc s koupí lístku na domácí zápas s APOELem: potřeboval bych celkem 4 vstupenky ideálně na východ a vedle sebe - kdyby to šlo. Kdyžtak prosím pošlete soukr. zprávu nebo pište na rspav@.seznam.cz. Díky, Quentin

    • Re: vstupenky APOEL

      Karel13     před 7 lety 09.08.2017 12:51 |  
      6 6

      Opět odpověď : využij možnost OP nebo Fanklubu. Pokud nejsi členem, tak o tom rychle zauvažuj a nežadoň.

      • Re: vstupenky APOEL

        Novasinho     před 7 lety 09.08.2017 13:43 |  
        2 0

        Ano, není opravdu nic lehčího než zaplatit roční členský příspěvek cca. 300,- a máš klid ;-)

        • Re: vstupenky APOEL

          Quentin     před 7 lety 09.08.2017 15:01 |  
          1 0

          .. ale tak samozřejmě to řešení být může, jenže asi jen pro mě samotnýho. Ve svém okolí jsem co se Slavie týče spíš solitér. Nemám to do Prahy nejblíž a trip na APOEL má být pojat výletově. Což ovšem vůběc neznamená, že by moji parťáci na stadionu nefandili, možná jsou "živější" než já.
          Ale neřešte to, buď někdo pomůže nebo ne. Na SN jsem napsal, protože místní diskutující považuju za seriozní osoby. Nedelám si iluze, že při zvoleném způsobu prodeje nebude aukro a bazos plný nabídek na prodej lístků. Nota bene v okamžiku, kdybychom na Kypru uhráli dobrý výsledek.

          • Re: vstupenky APOEL

            Jachym     před 7 lety 09.08.2017 15:45 |  
            0 0

            Myslím, že ti mnozí z nás budou ochotni pomoci, ale aby ti nějaký permanentkář zařídil čtyři lístky vedle sebe, to je krajně nereálné a vlastně i technicky nemožné vzhledem k tomu, kolik lístků si může jeden permanentkář k vlastnímu přikoupit. Sleduj zdejší diskuse, někomu odpadne parťák nebo brácha, ale bude to sbírání po "střípcích".

            • Re: vstupenky APOEL

              Quentin     před 7 lety 09.08.2017 21:40 |  
              0 0

              Je samozřejmě moje smůla, že nemůžu viset na diskusích nonstop, ale třeba to dopadne, nechám tomu volný průběh. Způsob prodeje a omezení na permici jsem pochopil, někdo může mít doma dvě (otec&syn), pak by ani obstarání 4ks nemusela být utopie. Každopádně díky za friendly příspěvek, Slavii zdar!

  2. Re: Informace o vstupenkách na APOEL

    Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 09.08.2017 12:36 |  
    6 0

    1) Ceny vstupenek v kategorii Z1 jsou super. Na Slavii mají rozum a dávají přednost plnému stadionu a bouřlivé atmosféře, než výdělku. Jít na rozhodující zápas playoff LM na Tribunu Sever za 190,- Kč je velmi rozumná cena.
    2) Dětské permice. Ta cesta, kdy je možnost využít dětské místo (s dětskou permicí) pro dospělého je dobrá. Předpokládám, že to asi taky někdy využiji. To řešení už je poněkud zvláštní a kostrbaté a věřím, že jen dočasné. Na zápas a APOELem vezmu určitě obě dětičky (očekávám velký zážitek) a tak budu muset psát na Ticketportal email, vypisovat číslo místa, atd. a čekat. Snad to bude fungovat svižně, ale už tohle docela otrava. Proč to nejde nastavit přímo při koupi na Ticketportalu? Věřím, že snad mají na Ticketportalu nějaké programátory a ten systém brzy upraví.
    3) Chápu, že bude dost záležet na výsledku prvního zápasu, ale ta domácí odveta by měla být svátkem pro všechny Slávisty a jestli nebude vyprodáno, tak budu zklamaný. Tak burcujte všechny známé a kamarády, ať je plno.

  3. Re: Informace o vstupenkách na APOEL

    o-cab     před 7 lety 09.08.2017 12:37 |  
    2 8

    tohle jsou podle me zbytecny lidovky i kdyz chapu ze v tuto chvili je dulezitejsi co nejvetsi podpora. doufam ovsem, ze nebude zase na stadionu tak 3 tisice volnych mist jak minule kdyz bylo "vyprodano" na BATE. zajimalo by me, jestli tohle zpusobuji sponzorsky mr*ky co nedorazi na stadion jako v pripade repre nebo prekupnici nebo co, ale je to ostudny

    • Re: Informace o vstupenkách na APOEL

      kjandourek (admin)     před 7 lety 09.08.2017 12:45 |  
      9 0

      Na BATE byl vstup na permici... druhý týden v červenci měla spousta lidí dovolenou - tak holt na permanentku nepřišli...

      teď si na permici můžeš koupit až tři lístky... ale nemusíš... když víš, že jsi někde pryč, tak Tvoje místo půjde do volného prodeje .. to je docela rozdíl :-)

      Jinak ta opticky volná místa jsou také hodně způsobena tím, že na sever přijdou kvůli atmosféře i lidé, kteří tam už lístek nesehnali a nechají tak volné své místo např. na jihu...

      • Re: Informace o vstupenkách na APOEL

        winter (přítel SN)     před 7 lety 09.08.2017 13:06 |  
        1 0

        Přesně tak, na Sever v zápasech s vysokou návštěvou chodí dost lidí co má vstupenku jinam. Dále nemalé množství lidí vždycky stojí v uličce nad poslední řadou protilehlé tribuny. To jsou pak ty vizualne volná místa.

    • Re: Informace o vstupenkách na APOEL

      Jachym     před 7 lety 09.08.2017 13:04 |  
      4 0

      Ceny jsou nasazené správně a velmi citlivě tak, že jsou výhodné pro permanentkáře a odpovídajícím způsobem zvýšené pro ostatní. Už se tady poněkolikáte opakuji, ale mně se po "produktové" době veksláka Doležala ani trochu nestýská...

      • Re: Informace o vstupenkách na APOEL

        Sracken     před 7 lety 09.08.2017 13:35 |  
        2 3

        Mně přijdou vstupenky moc levné, mohli je dát dražší, třeba za nějaké kulaté ceny typu 300, 400, 500. Furt by to bylo ok a lidi by přišli. Jem zvědav na ceny lístků v Lize mistrů, kde budeme hrát ve skupině s Realem, PSG a Římem, se kterým začínáme doma 12. září.

        • Re: Informace o vstupenkách na APOEL

          Novasinho     před 7 lety 09.08.2017 13:47 |  
          3 0

          Ceny v kategorii Z1 jsou upraveny pro permanentkáře, členy OP a fanklubu, myslím, že tak je to v pořádku, že jsou zvýhodnění ti, kteří jsou se Slavií nějak spojeni a moc vedení za konkrétně toto chválím, super. Vyšší ceny jsou pro ty ostatní, ale předpokládám, že těch noc nebude :-))

        • Re: Informace o vstupenkách na APOEL

          Dobi     před 7 lety 09.08.2017 14:53 |  
          2 2

          Ono hlavně ti starší, kteří chodili třeba na II.ligu, trápili se na chvostu, vyjeli nejdále do Jeny nebo na letní pohár do Varšavy a do kapsy mají hluboko, nejsou milionáři a tuto úlitbu chápu jako solidární. To se má vydělávat na fanoušcích s otevřeným srdcem, kteří nejsou "novoslávisty" a toto ocenění celoživotního vztahu si určitě zaslouží!!!

          • Re: Informace o vstupenkách na APOEL

            Sracken     před 7 lety 09.08.2017 15:56 |  
            1 2

            MYslím, že se má vydělávat na fanoušcích. Nemyslím, já to vím. Lístky na atraktivní zápasy mají stát tolik, aby byl plný dům, tzn. co nejvíc. Fanoušci mají být hlavním zdrojem příjmů klubu, mají to platit z vlastních peněženek. Jedině tak je klub dlouhodobě udržielný. Třeba derby by mělo stát určitě daleko víc, protože s lístky se vesele kšeftuje. Stejně tak případná LM by měla být co nejdržší, aby vydělal klub pěkné peníze a zároveň znemožnil vydělávat překupníkům.
            Zasloužilé Slávisty klub výrazně zvýhodňuje, například slevami, nebo tím, že Odboru přátel dává možnost předkupího práva, to rozhodně není ve světě běžné.
            Playoff LM je u nás určitě nejlevnější, i Maribor je dražší.

            • Re: Informace o vstupenkách na APOEL

              Jachym     před 7 lety 09.08.2017 16:19 |  
              1 0

              Uvědom si, že se bavíme o vstupné na utkání týmu z české ligy, nikoli z bundesligy, Premier League, La Ligy nebo Serie A. Tam jsou příjmy ze vstupného a televizních práv a všech těch merchandisingů a marketingů (Dobi promine:-) na úplně jiné úrovni. Až český fanoušek bude dostávat stejný fotbalový "produkt" (abych parafrázoval bývalého šéfa Slavie) a parita kupní síly se v ČR bude blížit té v západní Evropě, pak ať fanoušek platí.

              A jinak si nelži do kapsy. Na Kypru zaplatí slávistický fanoušek v sektoru hostí cca 400 Kč, což se s ohledem na uvedenou paritu od naší odvety příliš neliší (míněn sektor hostů).

  4. Re: Informace o vstupenkách na APOEL

    asanin     před 7 lety 09.08.2017 13:08 |  
    1 1

    "Z důvodu nutného uvolnění kapacity pro potřeby UEFA může dojít k přesunu míst permanentek v sektorech 128 a 228 na místa, která co nejlépe odpovídají těmto sedadlům. Omlouváme se za možné komplikace, všem fanouškům, kterých se toto opatření týká a máme na ně emailový kontakt, přijde email s upozorněním." Co to zase je??? Pro mě fakt žádnej předprodej nemůže být v klidu... Tu permici jsem si kupoval taky kvůli tomu, abych podobný věci nemusel pořád řešit...

    • Re: Informace o vstupenkách na APOEL

      kjandourek (admin)     před 7 lety 10.08.2017 09:58 |  
      0 0

      Nemusíš je řešit... Můžeš se na APOEL koukat v Tv...

      Permice platí na ligu - to že máš předkupní právo na poháry je bonus...

      Stejně tak to, že si UEFA vyžádala pro své potřeby sektory 128 a 228, asi není z hlavy našeho vedení...

  5. ..

    Chlupp (přítel SN)     před 7 lety 09.08.2017 13:10 |  
    2 0

    Když odbočím od vstupenek, by mě zajímalo kdy představí nového útočníka a Sobola a jestli budou hrát už proti Jihlavě:)

      • Re: ..

        Gino     před 7 lety 09.08.2017 13:24 |  
        8 0

        Jednoho utocnika, co jsme si ho tady zamilovali proto, ze vetral Spartu, jsme uz kdysi privedli a ted ho tady vetsina (asi uz i ja) vyhazujeme oknem.

        Takze bych trochu brzdil tuhle euforii z konkretniho hrace, kdyz uz vime, ze jen proto, ze nekdo skolil rudou bidu, jeste nemusi byt neco extra :)

        • Re: ..

          Robinator     před 7 lety 09.08.2017 13:32 |  
          3 1

          tak GvK jsem tenkrát neviděl ani jednou hrát a vůbec jsem ho neznal..tohoto hráče jsem viděl dvakrát a přijde mi jako velice kvalitní po všech stránkách, gólový, líbí se mi i jeho práce s míčem, rychlost, síla..ale asi patří nějakému italskému klubu

          • Re: ..

            Gino     před 7 lety 09.08.2017 13:34 |  
            6 0

            Predevsim to myslim tak, ze vykon proti tak bidne hrajici Sparte nemuze byt pro meritkem. Ti bolsevici fakt pusobili jak banda nazdarku...

      • Re: ..

        Karel13     před 7 lety 09.08.2017 13:29 |  
        0 2

        A koho dalšího z "cizinců" bys vyhodil ? Murise, Mešanoviče, Deliho, Ngaduye, Rotana, Ščuka, nebo dokonce Sobola ?

        • Re: ..

          Karel13     před 7 lety 09.08.2017 13:31 |  
          0 0

          Oprava - chybí Mingazov, Mešanovič je 2 x.

        • Re: ..

          Robinator     před 7 lety 09.08.2017 13:34 |  
          1 1

          já bych nikoho nevyhazoval..ale když už jsme u toho tak klidně toho Murise a Mešanoviče :)))

          • Re: ..

            Chlupp (přítel SN)     před 7 lety 09.08.2017 14:10 |  
            6 0

            Hlavně se ukázalo několikrát, že Mešanovič nemůže hrát sám, tak jedině že by tam chodil s Murisem...

        • Re: ..

          Gino     před 7 lety 09.08.2017 13:36 |  
          2 0

          A proc bychom meli nekoho vyhazovat? V nominaci na zapas proste bude tech 5 nejlepsich. Pod smlouvou jich muzeme mit klidne 20, to nam nikdo nezakazuje.

          • Re: ..

            Karel13     před 7 lety 09.08.2017 13:44 |  
            0 1

            A nebyl by to trochu přepych ? A co na to v kabině ?

            • Re: ..

              Gino     před 7 lety 09.08.2017 14:01 |  
              1 2

              A co je nám po tom? My všichni přece chceme, aby hráli ti nejlepší, nebo ti, co mají zrovna nejlepší formu, nebo snad ne?

    • Re: ..

      Jachym     před 7 lety 09.08.2017 13:16 |  
      3 0

      Ten útočník těžko naskočí již v pátek, když ještě včera hrál (byť jen cca 10 minut) za svůj tým vítězný zápas ve Skopje...:-))

      • Re: ..

        ojlodea     před 7 lety 09.08.2017 16:00 |  
        0 0

        Někdo nový na obzoru?

        • Re: ..

          Jachym     před 7 lety 09.08.2017 16:07 |  
          1 0

          Při neobyčejně velké představivosti ano :-D Stačí se podívat, kdo ve Skopje včera naskočil do zápasu krátce po 80. minutě. Jinak se omlouvám, já víc nesmím ani naznačovat...

          • Re: ..

            ojlodea     před 7 lety 09.08.2017 16:12 |  
            0 0

            No jo, já si neuvědomil, kde se včera hrál superpohár :-)

    • Re: ..

      martyni (přítel SN)     před 7 lety 09.08.2017 14:14 |  
      1 1

      Jaky utocnik zas? Smarja, kdo se v tom ma orientovat? :)

  6. Re: Informace o vstupenkách na APOEL

    Dobi     před 7 lety 09.08.2017 14:48 |  
    3 8

    Horší je, že řekli A au už neřekli B! Cenový přístup k věrným je suprový, ale to B mi chybí. Chápu, že nemohou místa držet do nekonečna, ty 3 dny 14.-16.8 jsou ale šibeniční. Budiž, je zde problém s logem UEFA (i zde kokrhá byrokracie UEFA), ale ruka by jim upadla, kdyby PĚT DNÍ před zahájením uvedli otevírací dobu. Kolem jedné hodiny jim plán skončil v pátek před Jihlavou. Holt žel i ve Slavii (ne)platí: Český fotbal pro fanoušky! Myslel jsem, že koupím lístky i pro kamerády zdaleka! Ono ne každý si troufne na internetový prodej!

    • Re: Informace o vstupenkách na APOEL

      Chlupp (přítel SN)     před 7 lety 09.08.2017 15:07 |  
      1 0

      No a proč bys nemohl koupit lístky pro kamarády zdaleka?

      • Re: Informace o vstupenkách na APOEL

        Dobi     před 7 lety 09.08.2017 15:37 |  
        1 8

        Nevím, jak Vás ve škole učili POROZUMĚT PSANÉMU TEXTU! Mně šlo o to, KDY BUDE KASA V PONDĚLÍ AŽ STŘEDU OTEVŘENA, abych se s kamerády dohodl při Jihlavě a vše zařídil. Nic víc, nic míň... Možná, že kdybych to napsal anglicky, kritici by porozuměli.... Bože můj, kam někdy NEPOCHOPENÍ spěje!!!
        Pochválil jsem cenový přístup k věrným, jen mi vadí, aby se to stihlo ve 3 dnech, ale zároveň píši, že je to složité (časový přes, logo UEFA...). Takže jestli z někoho čiší zloba, tak jste to Vy dva!

        • Re: Informace o vstupenkách na APOEL

          Chlupp (přítel SN)     před 7 lety 09.08.2017 15:42 |  
          1 0

          Jaká zloba?:)...není snad nic jednoduššího, než koupit kamarádům lístek na Slavii ne?:)

          • Re: Informace o vstupenkách na APOEL

            Dobi     před 7 lety 10.08.2017 12:57 |  
            0 0

            Ale opět NEPOCHOPENÍ PSANÉHO TEXTU! Koupit je jednoduché, ale KDY??? O to mi šlo!!! A jde stále, viz i dnešní příspěvek Vlka.

    • Re: Informace o vstupenkách na APOEL

      Tomastu     před 7 lety 09.08.2017 15:16 |  
      1 1

      Tohle je zase co?To opravdu se musí něco najít ,jen proto aby se mohlo kritizovat?

    • Re: Informace o vstupenkách na APOEL

      Fačín     před 7 lety 10.08.2017 14:40 |  
      0 1

      Úplně ti rozumím, na to koupit si lístek mám prakticky jen jeden den - pondělí - ale od kdy do kdy budou otevřené pokladny, již uvedeno není.

  7. Re: Informace o vstupenkách na APOEL

    wotlemburg     před 7 lety 09.08.2017 22:13 |  
    7 0

    Ale odkdy jsou kasy v pondělí otevřeny se nedoučtu nikde. Na ofiko stránkácjh jsou napsané časy do pátku. Proč už se nemůžou koupit lístky v pátek před zápasem s Jihlavou? To je to tak složité? Ještě je hodně věcí které se musíme učit.

    • Re: Informace o vstupenkách na APOEL

      vlk30 (přítel SN)     před 7 lety 10.08.2017 07:27 |  
      3 0

      Naprosto souhlasim a jsem opet kvuli
      predprodeli nasranej,kterej chytrak to zase vymyslel.Proč nemohu přijet třeba dvě hodiny před zápasem s Jihlavou a v klidu si koupit lístky na pohar,když na netu to jde,jestli je to ve dnešní době neřešitelný problém tak at jde TP nebo kdo to řeší do hajzlu.Hodně mě štve neustálé obsirani s lístky,hlavně pro mimopražské s větší dálky.Ne každý si chce kupovat lístky přes NET a tisknout je,nebo byt organizovaný v OP či fanklubu.samozřejmě mluvím o těch co mají permice.Tak ze odpovědní zamyslete se !!!!!

      • Re: Informace o vstupenkách na APOEL

        Dobi     před 7 lety 10.08.2017 12:55 |  
        0 0

        Já jsem o té chybějící informaci psal včera a nějací 2 diskutující se do mě pustili, že prudím. Přitom jsem pochválil cenu a jen požadoval otvírací dobu, kterou neuvedli a neuvedli! Divní to lidé!!!

  8. Re: Informace o vstupenkách na APOEL

    Theoren     před 7 lety 10.08.2017 09:37 |  
    0 0

    Ahoj, nění zde nějaká dobrá duše, která ví, že na permici 3 lístky nebude kupovat a nezajistila by mi jednu vstupenku?

    Díky Vojta

    • Re: Informace o vstupenkách na APOEL

      Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 10.08.2017 10:38 |  
      0 0

      Poslal jsem ti soukromou zprávu, tak se ozvi...

  9. Re: Informace o vstupenkách na APOEL

    bububu (přítel SN)     před 7 lety 10.08.2017 10:05 |  
    0 0

    Koupil jsem dva lístky, akorát jsem teda nepřišel na to, jak si vyzvednout ten vlastní na permanentku...

    • Re: Informace o vstupenkách na APOEL

      Mirek15     před 7 lety 10.08.2017 10:07 |  
      2 0

      taky jsem na to nepřišel...

      • Re: Informace o vstupenkách na APOEL

        Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 10.08.2017 10:09 |  
        2 0

        Podle mého to mají zfušované a nejde to. V nabdíce lístků není a v rezervacích také ne. Už mě ten celý Tciketportal štve... Jen se modlím,a bych nemusel do Edenu na pokladny. Už by celý ten slavný Ticketportal měli poslat někam a sehnat pořádnou firmu na ticketing...

    • Re: Informace o vstupenkách na APOEL

      bububu (přítel SN)     před 7 lety 10.08.2017 10:10 |  
      1 0

      A teď už mě to ani nepustí dál "Vaše rezervace již byla využita".

      Ticketportal se opět vyznamenal!

    • Re: Informace o vstupenkách na APOEL

      Karel13     před 7 lety 10.08.2017 12:42 |  
      0 0

      Taky jsem byl trochu zmatený, ale : koupil jsem 2 lístky (vyčekal jsem frontu), zaplatil, pak jsem se znovu přihlásiů na účet a koupil jeden lístek na moje místo na permanentku. Uznávám, že je to komplikované, ale jinak bez problému.

      • Re: Informace o vstupenkách na APOEL

        bububu (přítel SN)     před 7 lety 10.08.2017 12:49 |  
        1 0

        Už se mi to také podařilo zdárně vyřešit. Problém je, že hned po spuštění prodeje v 10 hod rezervace vlastního místa zkrátka k dispozici nebyla, musela být přidána až s nějakým časovým odstupem.

        • Re: Informace o vstupenkách na APOEL

          Karel13     před 7 lety 10.08.2017 18:50 |  
          0 0

          Možná to vyřešili docela bleskově, přihlašoval jsem asi 7 min. po 10. (byl jsem ve frontě 175.)

  10. Re: Informace o vstupenkách na APOEL

    Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 10.08.2017 10:07 |  
    3 0

    Tak to začalo a opět Ticketportal "v akci". Ty doplňkvoé dva lístky jdou koupit, ale nelze koupit ten lístek na to moje místo dle permanentky. V nabídce lístků není a v rezervacích také ne. Bože... To bude zase "porod"...

    • Re: Informace o vstupenkách na APOEL

      asanin     před 7 lety 10.08.2017 10:08 |  
      1 0

      Mám ten samý problém... Rezervace na mou permanentku nejsou žádné...

      • Re: Informace o vstupenkách na APOEL

        Sracken     před 7 lety 10.08.2017 10:21 |  
        1 0

        Nemůžu koupit místa na 8 permic, tvl, kde to jsme. Zase totálně pomrvený, doufejme, že to vyřeší co nejdřív. Už jenom se tam desetkrát hlásit je otrava.

        • Re: Informace o vstupenkách na APOEL

          asanin     před 7 lety 10.08.2017 10:26 |  
          0 0

          Už to funguje...

          • Re: Informace o vstupenkách na APOEL

            Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 10.08.2017 10:29 |  
            1 0

            Jo, jo. Už to snad zprovoznili. Musí se přes ty rezervace (resp. předkupní právo). Zkoušel jsem to od 10 hod. několikrát a teď mi to konečno už funguje.

        • Re: Informace o vstupenkách na APOEL

          luk (přítel SN)     před 7 lety 10.08.2017 10:29 |  
          0 0

          Narazil jsem na stejný problém, nemůžou ty místa z permanentek kvůli LM blokovat? U mě se jedná o východní trubunu sektor 116.

          • Re: Informace o vstupenkách na APOEL

            Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 10.08.2017 10:30 |  
            1 0

            Mysxlím, že ne. Prostě jim to nefungovalo. Teď by to sna mělo jít. Musíte přes Permice-Předkupní právo.

              • Re: Informace o vstupenkách na APOEL

                PetCC     před 7 lety 10.08.2017 10:38 |  
                1 0

                Nechápu, proč to už nejde zaplatit hotově na pobočce. Pro mě jsou to tak 3 minuty času. Koupil jsem tak desítky lístků.

                Když jsem se snažil koupit online lístek na přípravu, tak jsem nad tím strávil 2 hodiny a stejně mi to přes platební kartu zaplatit nešlo.

                Takže to půjdu koupit na pokladnu a nechápu, proč to nejde už v pátek, před nebo po zápase.

                • Re: Informace o vstupenkách na APOEL

                  asanin     před 7 lety 10.08.2017 10:42 |  
                  0 0

                  oficiální zdůvodnění "Prodej lístků na pokladnách bude zahájen v pondělí 14. srpna. Vzhledem k povinnosti tisknout vstupenky na speciální podklady s logem Ligy mistrů je nutné nejdříve tyto vstupenky vytisknout a proto dochází k prodlevě v možnosti nákupu lístků na pokladnách oproti online prodeji." Sice nevím co trvá týden na tom něco vytisknout ale budiž... Rýpat do toho nebudu...

                  • Re: Informace o vstupenkách na APOEL

                    Steve2924 (přítel SN)     před 7 lety 10.08.2017 19:32 |  
                    0 0

                    Tohle je normální, když to zařizují lidé bez zkušeností, příště to bude lepší. To se ani nezlobím.

            • Re: Informace o vstupenkách na APOEL

              luk (přítel SN)     před 7 lety 10.08.2017 10:33 |  
              0 0

              OK, diky, jdu na to.

            • Re: Informace o vstupenkách na APOEL

              ve_em     před 7 lety 10.08.2017 10:34 |  
              0 0

              funguje to! díky moc!

    • Re: Informace o vstupenkách na APOEL

      winter (přítel SN)     před 7 lety 10.08.2017 10:57 |  
      2 0

      Me nejdou koupit ani ty dva lístky navíc, protože potom se se dostanu na poslední stránku kde výběru způsob platby, nikde se neukáže žádný tlačítko kterým bych DOKONČIL nákup nebo opravdu mohl ZAPLATIT. Stejný problém jsem měl už s Nice i Celticem, zkoušel jsem to na různých počítačích v různých prohlížečích a nic.. když jsem to řešil s podporou ticketportalu, odpověděli mi že jim to jde takže to je v pořádku. Zkurvenej Ticketportal!! Omlouvám se za vulgaritu ale tady je na místě...

      • Re: Informace o vstupenkách na APOEL

        Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 10.08.2017 11:42 |  
        2 0

        Ten Ticketportal je děs. Přesně. Taky mě to nechce pustit k platbě. Píše to červeně v košíku: "Povolený počet míst: 1 až 0. Prosím upravte počet míst v košíku." a přitom tam mám jen jeden. U druhého účtu-permice jsem ráno využil nákup 1 lístku a tam už mě to nepustí s tím, že kód už byl použit. Ale přitom by mělo jít koupit ještě jeden (podle textu na webo Slavie)... No je to hrůza.

        • Re: Informace o vstupenkách na APOEL

          Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 10.08.2017 12:05 |  
          0 0

          Pořád to prostě nejde. Ale podle mě je to bordel Ticketportalu, protože mě to po té 10 hod. koupit šlo, takže počítačem ani prohlížečem to není. Teď prostě ten košík na Ticketportalu blbne...

        • Re: Informace o vstupenkách na APOEL

          winter (přítel SN)     před 7 lety 10.08.2017 12:22 |  
          0 0

          Koupit lístek na svojí permici se mi povedlo hladce, za minutu bylo hotovo. Ale ty dva lístky navíc nejdou, je to neskutečný...

          http://www.imgup.cz/image/LcJp

          Zkoušel jsem pracovní pc, svůj mobil, mobil kolegyně, různé prohlížeče (IE, mozzilla, chrome), nastavoval v nich kompatibilitu, povoloval vyskakovací okna.. a pořád tam to posraný tlačítko ZAPLATIT chybí... plus ty další nesmyslný hlášky...

          • Re: Informace o vstupenkách na APOEL

            Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 10.08.2017 13:04 |  
            2 0

            Ahoj wintere. Měl jsem stejný problém. Je to podle mého bordel Tickeportalu. Zařizuji to pro celou rodinu a úplně stejně mi to nefunguje u několika účtů. Ty účty jsou starší, už založené. Nicméně podařilo se mi to nějak obejít-vyřešit. Tady je návod. Musíš si založit úplně nový účet u Ticketportalu (budeš k tomu potřebovat nějaký funkční email, takže pokud nemáš nějakou jinou emailovou adresu - třeba do práce, tak si předtím založ ještě nový email třeba na seznamu např. resimtozaticketportal@seznam.cz) :-). Registruj se u Tickeportalu jako nový uživatel. Pak v tom emailu aktivuj. A ihned jak si založíš ten účet u Tickeportalu, tak to zkus koupit. A tam to kupodivu jde... Vyzkoušeno dvakrát...

            • Re: Informace o vstupenkách na APOEL

              winter (přítel SN)     před 7 lety 10.08.2017 13:35 |  
              0 0

              Heeeej díky moc!!! Ty lístky jsem chtěl koupit pro kolegyni, tak si účet založila ona, vyplnili jsme tam do modrého okénka údaje o moji permici a nakonec to šlo, už to nepsalo ty nesmyslný hlášky a hlavně konečně se objevilo tlačítko zaplatit!! Super, zachránil jsi nás i naše nervy které byly na pokraji toho co je lidské tělo schopno zkousnoust, zvlášť po komunikaci s lidmi z podpory ticketportalu, kteří jsou nejen neochotní ale i neschopní a hloupí.. Fakt díky! Stejnak nechápu jak ta firma může fungovat, já být její ředitel tak tam rychle srovnám pořádek, tohle přece není normální...

              • Re: Informace o vstupenkách na APOEL

                Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 11.08.2017 15:36 |  
                0 0

                Jsem rad, ze jsem pomohl. Ja tim take stravil pul dne a tekly mi nervy. Zkousel jsem vse mozne systemem pokus-omyl. A tohle vyslo. Fakt nechapu, jak to maji otestovane a optimalizovane, ale logiku to nedava. Vse jsem delal ze stejneho pc, stejne intern. pripojeni, stejny prohlizec a jednou to nejde a jednou ano... Meli by na tom chlapci zapracovat...

  11. Ticketportál

    Jachym     před 7 lety 10.08.2017 11:37 |  
    0 0

    Zatím jsem koupil jenom na své permanentky a šlo to kupodivu hladce. Nicmémě při zadávání čísla a ověřovacího kódu permice by mělo být vidět kolik znaků již bylo vloženo. Namísto toho je tam bílo jako posledně při koupi lístků na přáteláky... Má to snad nějaký záměr z bezepčnostního hlediska?

    • Re: Ticketportál

      budvarka     před 7 lety 10.08.2017 12:29 |  
      0 0

      taky mně to naslepo vyplňování překvapilo... ale fungovalo.

  12. Re: Informace o vstupenkách na APOEL

    Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 10.08.2017 13:02 |  
    2 0

    Jako tohle je fakt uz k nasrani..
    Normlane jsem si koupil listek na svoji permici. Pak postupoval podle navodu jak koupit dalsi dva dodatecne listky. Vse slo hladce az do zaplaceni. Nevim z jakeho duvodu ale napsalo mi to,ze platba probehla neuspesne a mam to zkusit nejdrive za 15 minut a celkove mam cas do dnesni pulnoci. Jenze kdyz jsem to zkusil asi po 30 minutach,tak me to vyhodilo zpatky na uvodni stranku a na svoji permici uz se tam nemuzu prihlasit,protoze mi to pise,ze tuhle moznost nemam protoze jsem ji uz vyuzil. Tak ted vubec nevim,co mam delat. Drzi mi ty dve mista nebo uz si je koupil nekdo jiny? Napsal jak na ticketportal,tak na Slavii. Tak uvidime :(

  13. Re: Informace o vstupenkách na APOEL

    malan (přítel SN)     před 7 lety 10.08.2017 14:06 |  
    0 0

    "Právo přednostního nákupu vstupenek budou mít majitelé permanentních vstupenek zakoupených do 8. srpna. Každý permanentkář si může pořídit vstupenku na své místo a další dva lístky navíc, celkem tedy tři vstupenky. Při online nákupu je možné na jeden uživatelský účet koupit vstupenky i pro dalšího permanentkáře, celkově maximálně 6 lístků na jeden uživatelský účet. Dvě vstupenky navíc, které si může jeden permanentkář koupit, je možné koupit pouze na jedno přihlášení a nákup. Není tak možné koupit si jeden lístek a poté ještě jeden."

    Já tedy nevím, ale moje místo už bylo prodané (neměl jsem ho mít blokované?), takže jsem měl možnost si koupit pouze 2 vstupenky a ne 3 jak je uvedeno v článku na oficiálkách.

    • Re: Informace o vstupenkách na APOEL

      malan (přítel SN)     před 7 lety 10.08.2017 14:12 |  
      3 0

      tak ne, nepostupoval jsem podle návodu, takže moje místo je stále blokované, nicméně nyní do systému nejde zadat číslo permice a ověřovací kód. Jebat TP!

      • Re: Informace o vstupenkách na APOEL

        vlk30 (přítel SN)     před 7 lety 10.08.2017 15:11 |  
        1 0

        Prostě bordel jako vždy,když je větší zájem o vstupenky....

  14. Re: Informace o vstupenkách na APOEL

    Dobi     před 7 lety 10.08.2017 14:42 |  
    2 0

    E-mailem mi přišla informace, po kterou toužil i Vlk30 a kvůli které mě dehonestoval jakýsi Chlupp, který by někdy na nikom nenechal chlup suchý (že jsem si "dovolil" kritizovat absenci této informace - holt OMEN NOMEN!
    Pokud se tedy chystáte k pokladnám, tak:
    Po a ÚT 12-18 hodin
    St 13-19

    Snad slušným lidem tato informace bude užitečná!!!

    • Re: Informace o vstupenkách na APOEL

      Fačín     před 7 lety 10.08.2017 14:47 |  
      0 1

      Děkuji, tak snad nebudou příliš dlouhé fronty.

  15. Re: Informace o vstupenkách na APOEL

    Fačín     před 7 lety 10.08.2017 14:46 |  
    0 1

    Přiznám se, že tomu textu úplně nerozumím. Online přes Ticketportal to kupovat nebudu, když tu čtu, jak to skvěle funguje - nefunguje (navíc to neumím). Takže pojedu do Edenu v pondělí. Sice nevím v kolik, ale holt tam kdyžtak budu stát celý den. Doufám, že na svojí permanentku dostanu lístek na svoje místo. Ale jestli to tak dopadne, nevím:(

    • Re: Informace o vstupenkách na APOEL

      asanin     před 7 lety 10.08.2017 14:50 |  
      1 0

      Na své místo to u pokladny v pondělí dostaneš stoprocentně... Jenom si vezmi velkou svačinu... Bude to tam asi na dlouho...

      • Re: Informace o vstupenkách na APOEL

        Fačín     před 7 lety 10.08.2017 16:36 |  
        0 1

        Hlavně po zkušenostech z fronty na Celtic+Nice si vezmu deštník:))

  16. Re: Informace o vstupenkách na APOEL

    lassiter     před 7 lety 10.08.2017 14:55 |  
    6 0

    Vůbec nechápu, jak se něco jako je Ticketportal může udržet na trhu. Aplikace naprosto neotestovaná, po jejich změně designu i naprosto nepřehledná. Můj aktuální problém tedy je, že jakákoli snaha kliknout na odkaz "Permanentky" vede nevyhnutelně k "Internal Server Error 500 - Za vzniklé komplikace se omlouváme a děkujeme za pochopení. All rights reserved - Ticketportal 2017.".

  17. Re: Informace o vstupenkách na APOEL

    Fulham     před 7 lety 10.08.2017 15:34 |  
    0 0

    Hele lidi - MALAN - taky mi nešlo zadat ověřovací číslo - normálně jsem do obou kolonek zadal bez toho aby se objevilo na displeji a Enter..fungovalo to.

  18. Lístky na APOEL

    Salavard     před 7 lety 10.08.2017 18:01 |  
    0 0

    Ahoj, pokud by někdo měl lístky navíc, tak rád koupím, klidně si i připlatím, díky!

    • Re: Lístky na APOEL

      honzah (přítel SN)     před 7 lety 10.08.2017 18:34 |  
      0 0

      Kontaktoval jsem Tě do soukromých zpráv.

  19. Re: Informace o vstupenkách na APOEL

    Hofo78     před 7 lety 10.08.2017 18:09 |  
    0 0

    pánové,kde najdu ověřovací kod... jsem asi b....

    • Re: Informace o vstupenkách na APOEL

      Hofo78     před 7 lety 10.08.2017 18:11 |  
      0 0

      sorry,už to mám

  20. Re: Informace o vstupenkách na APOEL

    honzaccc     před 7 lety 12.08.2017 14:23 |  
    0 0

    Ahoj, sháním ještě 2 lístky na východní nebo jižní tribunu. Nejlépe u sebe. Chceme zaplnit auto, Jsme 4 a máme zatím 2. Pokud by někdo pomohl, prosím o zprávu. Děkuji.