Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Komentáře (32)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Zlín už počítá s Van Kesselem, ze Slavie láká i Tecla

    Virgil1956     před 7 lety 07.08.2017 15:16 |  
    13 11

    Asi to schytám, ale já bych v současné situaci s naším útokem Van Kessela nepouštěl a nechal si ho jako alternativu k zatím opravdu hodně nepřesvědčivému Mešanovičovi (samozřejmě jen pokud nemáme v plánu přivést ještě jednoho výjimečného útočníka). Van Kessel není zas takový nekopa, jak se o něm mluví, je to kvalitní, rychlý a gólový útočník a zároveň velmi velmi velmi špatný krajní záložník. Samozřejmě, nevidím do kabiny, takže můžu bejt za chytráka :)

    • Re: Zlín už počítá s Van Kesselem, ze Slavie láká i Tecla

      bububu (přítel SN)     před 7 lety 07.08.2017 15:29 |  
      5 9

      Aha, takže nahradíme hráče, který loni dal 12 gólů, bez nichž bychom neměli titul a kterému se momentálně nedaří, hráčem, který v uplynulé sezoně nesčíslněkrát dokázal, že na Slavii absolutně v ničem nemá (fotbalově ani mentálně).

      Jako vtip dobrý. My teď ale do útoku nepotřebujem vtip, ale hráče, který může plnohodnotně nahradit Škodu.

      • Re: Zlín už počítá s Van Kesselem, ze Slavie láká i Tecla

        malan (přítel SN)     před 7 lety 07.08.2017 15:33 |  
        12 1

        a ten Zlatan už někde kope? Nikdo jiný Škodových kvalit mě nenapadá.

      • Re: Zlín už počítá s Van Kesselem, ze Slavie láká i Tecla

        Virgil1956     před 7 lety 07.08.2017 16:40 |  
        9 0

        Ježiš já nemyslel "nahradit", ale jako alternativa. Mešanovič má můj plný respekt, ale prostě teď nemá formu. Šlo mi spíš o to, že toho kluka stejně platíme, tak bychom ho aspoň jednou mohli vyzkoušet na postu, na který jsme ho kupovali. Ale jinak - taky si myslím, že jako alternativa by byl jistější Tecl. A vůbec nejslepší by byl Alibec ze Steaua Bucuresti :)

        • Re: Zlín už počítá s Van Kesselem, ze Slavie láká i Tecla

          bububu (přítel SN)     před 7 lety 08.08.2017 10:02 |  
          5 2

          Mešanovič nemá formu, GvK neumí hrát fotbal. Rozdíl mezi nimi je, že u Mešiho je velká pravděpodobnost, že se do formy zase dostane, naproti tomu GvK se hrát fotbal ve 24 letech už asi nenaučí. Je to bohužel hráč, jehož výkonnostní strop je v regionálním týmu ve slovenské nebo kvalitativně podobné lize, o čemž si myslím (bohužel, přál bych mu opak) přesvědčí GvK i ve Zlíně.

          Jinak souhlas s Teclem, podle mě v Jihlavě i Plzni dokázal, že na hrotu dokáže být platný. Než kupovat Chorého nebo podobné hráče, tak bych radši viděl Tecla u nás na hrotu.

      • Re: Zlín už počítá s Van Kesselem, ze Slavie láká i Tecla

        Vici     před 7 lety 08.08.2017 09:47 |  
        0 0

        Kdyby jsme takhle premysleli MVB uz by byl v Liberci nebo Zline. Vloni bylo vloni.

        • Re: Zlín už počítá s Van Kesselem, ze Slavie láká i Tecla

          bububu (přítel SN)     před 7 lety 08.08.2017 09:59 |  
          2 3

          MvB narozdíl od GvK zvládnul i před rokem kupříkladu zpracovat balón nebo dát přesnou přihrávku na 5 a více metrů. Jestli se to Gino ve svých 24 letech během půl roku sezení na lavičce v Polsku naučil, tak sem s ním!

          • Re: Zlín už počítá s Van Kesselem, ze Slavie láká i Tecla

            Vici     před 7 lety 08.08.2017 13:51 |  
            3 0

            Myslim ze prehanis. Zpracovat balon neumi jen redakce isportu. To co mu bylo vytykano nebyla technika ale jakasi nechut hrat dozadu. Me je v podstste jedno kam pujde. Ale sanci na hrotu tady nedostal. Kdyz hral nase hra byla totalne rozhasena. Nedarilo se. To neni o jednom hraci. Jen rikam ze sanci mohl ted klidne dostat ele evidentne je zarazenej uz do nejaky skatulky hracu a sance asi neprijde. Skoda.

    • Re: Zlín už počítá s Van Kesselem, ze Slavie láká i Tecla

      Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 07.08.2017 15:38 |  
      19 1

      Do plných je van Kessel prakticky nepoužitelný, ten by potřeboval vysunutou obranu a dostávat míče za ní, což se nás může týkat nejspíš jen v Lize mistrů / Evropské lize. Zlín mu bude vyhovovat.
      Osobně bych byl spíš pro setrvání Tecla. Docela mě zaskočilo, že ho Šilhavý takhle odrovnal, když jsem bral Tecla jako oblíbence Šilhavého, jelikož byl v minulé sezóně protežovaný. Ale Tecla bych nechtěl vidět na krajích zálohy(z toho jsem až přesycený z minulé sezóny), ale na hrotu.

      • Re: Zlín už počítá s Van Kesselem, ze Slavie láká i Tecla

        Sešívaný     před 7 lety 07.08.2017 16:04 |  
        9 3

        Palec nahoru za "protežovaný". Hned tak se nevidí, aby to někdo napsal správně :)
        Jinak souhlas i s obsahem. Pokud bychom si měli někoho nechat, tak spíš Tecla. Je škoda, že se to s ním na hrotu pořádně nezkusilo. Ale možná má Jarda v rukávu van Persieho :D

        • Re: Zlín už počítá s Van Kesselem, ze Slavie láká i Tecla

          Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 07.08.2017 16:43 |  
          4 0

          Jsem rád, že jsem ti dnešní den zpříjemnil. :-)

        • Re: Zlín už počítá s Van Kesselem, ze Slavie láká i Tecla

          padre     před 7 lety 07.08.2017 17:07 |  
          10 0

          Tak ještě jedna pro radost: protégé!
          Pravda je, že v kádru máme čtyři útočníky (Halila nepočítám :-), v této sezóně na hrotu nastoupili pouze dva ... Jeden se musí ptát, na co se čeká, když Milana šetříme a Murisovi to nejde. A to je Standa snajper z Ligy mistrů! Ani ten Mick by se i po adaptaci na křídlo jistě nebránil roli zabijáka.

    • Re: Zlín už počítá s Van Kesselem, ze Slavie láká i Tecla

      zeleznik2     před 7 lety 08.08.2017 16:35 |  
      0 1

      Kdyby se probudil, jako například Suk, kterému hostování v Liberci evidentně pomohlo nic proti, ale GVK byl marný i v Polsku, kde odehrál jen tři zápasy a navíc Muris stál sotva čtvrtinu jeho ceny..ale ještě jednoho střelce by to, opravdu chtělo.

      • Re: Zlín už počítá s Van Kesselem, ze Slavie láká i Tecla

        amon     před 7 lety 08.08.2017 21:38 |  
        1 1

        jste všichni k GvK moc přísní. Myslím, že nám všem ještě ukáže, že je to p. útočník. Před sezonou jsem říkal, že by mu seděl mančaft jako Zlín se svým stylem hry, no a za týden jsem si to samé přečetl ve Sportu:-). V Polsku šel do mančaftu, kde si ho nevybral trenér, nedostal pořádnou šanci.
        To je to samé jako s Murisem, když se mu dá balon za obranu je killer, pokud se na něj budou nakopávat balony a on se bude muset prát s o hlavu vyššími stopery, tak bude nulový, stejně jako Muris.
        On je hroťák, toho u nás nehrál. Výkon v Plzni byl víc než darebný, nechtělo se mu vracet atd., ale myslím, že všem tady ukáže, stejně jako Halil, že je to p. hráč. Btw, vloni jsme přešli přes ty saláty v 1. kole UEFY jen díky němu

  2. Re: Zlín už počítá s Van Kesselem, ze Slavie láká i Tecla

    Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 07.08.2017 15:38 |  
    3 0

    Zlin uz pocita ale kdepak se zasekla ta nase kozesina z Ukrajiny?

    • Re: Zlín už počítá s Van Kesselem, ze Slavie láká i Tecla

      Virgil1956     před 7 lety 07.08.2017 16:41 |  
      1 0

      Dnes měl mít lékařskou prohlídku. Děje se něco?

    • Re: Zlín už počítá s Van Kesselem, ze Slavie láká i Tecla

      SKSVenca     před 7 lety 07.08.2017 16:43 |  
      1 0

      Myslím, že už je normálně s týmem, jen to nikdo z těch co se starají o sociální sítě SKS nejsou schopni napsat.. o nějakém rozhovoru s ním ani nemůže být řeč

      • Re: Zlín už počítá s Van Kesselem, ze Slavie láká i Tecla

        JS (přítel SN)     před 7 lety 07.08.2017 17:31 |  
        2 15

        Musím říct, že dlouhodobě hapruje komunikace na oficiálkách a soc. sítích.

        • Re: Zlín už počítá s Van Kesselem, ze Slavie láká i Tecla

          Jachym     před 7 lety 08.08.2017 14:00 |  
          2 0

          Na sociálních sítích nejsem a oficiálky skoro nesleduji. Tady na SN v článcích a hlavně v diskusích se dozvíš vše, co potřebuješ vědět :-))

    • Re: Zlín už počítá s Van Kesselem, ze Slavie láká i Tecla

      Hanzwalter     před 7 lety 07.08.2017 16:45 |  
      1 0

      Kozesina:-)))) no snad je uz na znackach a je tam snim Zlatan, Snejdeer a VPercie:-)

      • Re: Zlín už počítá s Van Kesselem, ze Slavie láká i Tecla

        SKSVenca     před 7 lety 07.08.2017 16:46 |  
        4 0

        Sneijder včera podepsal s Nice, asi neviděl ten přátelák.. :-)

      • Re: Zlín už počítá s Van Kesselem, ze Slavie láká i Tecla

        SKSVenca     před 7 lety 07.08.2017 16:51 |  
        0 0

        To je zvláštní, díval jsem se ráno a už tam byl.

          • Re: Zlín už počítá s Van Kesselem, ze Slavie láká i Tecla

            Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 07.08.2017 17:01 |  
            1 0

            Je to jiný odkaz... už je tedy členem FAČRu, ale není hráčem.
            Například 11. sparťanská posila Biabiany je členem od 4.8., ale hráčem až od 7.8., kdyby tedy hráli včera, tak by asi nemohl nastoupit.

            • Re: Zlín už počítá s Van Kesselem, ze Slavie láká i Tecla

              Hanzwalter     před 7 lety 07.08.2017 20:08 |  
              1 1

              Uz tam je od 7.8. Pod SKS

              • Re: Zlín už počítá s Van Kesselem, ze Slavie láká i Tecla

                Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 07.08.2017 20:10 |  
                1 0

                Ale členem... ne hráčem.

          • Re: Zlín už počítá s Van Kesselem, ze Slavie láká i Tecla

            zeleznik2     před 7 lety 08.08.2017 16:30 |  
            0 0

            Díky za info, skutečně zaregistrován je, ale proč není info na oficiálkách?člověk by, myslel, že je změna..

  3. Telenovala je to

    pevek     před 7 lety 07.08.2017 18:14 |  
    1 1

    Van Kessela, nemuzes tu hrat, protoze to rika tvuj otec. Neni to muj otec je to meho prastryce vnuk.

  4. Re: Zlín už počítá s Van Kesselem, ze Slavie láká i Tecla

    zeleznik2     před 7 lety 08.08.2017 16:32 |  
    2 0

    Podle zaručené zprávy Deníku Sport z minulého týdne, Van Kessel do Zlína nepřijde, 7.8. už ovšem je všechno jinak.

  5. Re: Zlín už počítá s Van Kesselem, ze Slavie láká i Tecla

    JS (přítel SN)     před 7 lety 08.08.2017 19:34 |  
    3 1

    Podle Mádla Gino zase couvnul ze Zlína... lol

    • Re: Zlín už počítá s Van Kesselem, ze Slavie láká i Tecla

      Sracken     před 7 lety 09.08.2017 08:15 |  
      2 0

      Pro Gina se již chystá dres v Zápech. To je to poslední, co tomu šaškovi zbude. Největší flop v dějinách českých přestupů, tohle by se nepovedlo ani Harry Jelínkovi, prodat fotbalistu, který neexistuje a byl naposledy spatřen kdesi na Curacau. Zhasnout světla a zapomenout na něj, voda se za ním pomalu zavírá.