Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Do Slavie přijde Eduard Sobol

Jaroslav Tvrdík na Twitteru uvedl, že v pondělí se po absolvování zdravotní prohlídky ke Slavii připojí na roční hostování ukrajinský reprezentant Eduard Sobol (ročník 1995) hrající hlavně na postu levého obránce.

Sobol je hráčem Šachťaru Doněck, minulou sezónu však strávil na hostování v Zorye Luhansk, tam nastoupil do 21 ligových zápasů a také s jeho pomocí skončila Zorya na třetím místě v lize. Kromě toho si zahrál skupinu Evropské ligy, kde Zorya narazila na Manchester United, Feyenoord a Fenerbahce. Sobol odehrál pět ze šesti zápasů ve skupině, šestý hrát nemohl, protože v pátém dostal v závěru červenou kartu po druhé žluté.

Sobol je přes své mládí už pětinásobným ukrajinským reprezentantem, debutoval na podzim 2016. V nejvyšší ukrajinské lize má na kontě 80 zápasů, jednu vstřelenou branku a šest asistencí.

Komentáře (242)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

    SmrtSpartě1892     před 7 lety 04.08.2017 23:02 |  
    8 0

    Paráda!!! Tomuhle řikám adekvátní posilování, Sparta by se měla učit. Vítej :-)

    • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

      bongor     před 7 lety 05.08.2017 06:30 |  
      0 0

      Ti jsou nepoučitelní,ale to je jenom dobře,druhá liga je taky pěkná soutěž.

      • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

        Maty22     před 7 lety 05.08.2017 08:01 |  
        2 0

        Stračatela teď pošle 15 lidí hostovat ke klokanům a Bohemka útočí na evropu.

        • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

          Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 05.08.2017 10:34 |  
          0 0

          Četl jsem, že 3-4 hráče chce poslat jejich trenér hostovat... a to tam mají přes 30 hráčů (včetně brankářů) a to jim ještě jeden má dorazit. Stejně jim jedna jedenáctka bude marodit, takže ten počet je asi odpovídající. :-)

  2. Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

    Akuls     před 7 lety 04.08.2017 23:02 |  
    3 2

    Jen doplním, že je to hráč Šachťaru Doněck.

    • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

      Novasinho     před 7 lety 04.08.2017 23:39 |  
      1 6

      To je překvapení, když už to píšou v samotném článku... :-)))

      • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

        hajnej     před 7 lety 04.08.2017 23:57 |  
        9 0

        Třeba to v první verzi nebylo, taky už se mi stalo že jsem na něco upozornil, v článku to opravili, a pak vypadá člověk jako "blbec" :-)

      • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

        Akuls     před 7 lety 05.08.2017 11:16 |  
        0 0

        Je to tak jak píše níže Hajnej. Nedávno jsem se takto ukvapil i se sestavou juniorky. Někdy holt platí, kdo si počká, ten se dočká a není třeba se ukvapovat. Už se tím budu řídit. Jinak ještě některé zdroje uvádí výšku hrače Sobola 186 cm, jiné 181 cm. Také mne trochu pŕekvapilo, že Sobol je sice uveden na webu Šachťaru Doněck na soupisce hráčů pro sezónu 2017/2018, ale bez čísla dresu. Evidentně měl jít zase na hostování. Snad mají na levém beku takový přetlak, že mohou postrádat i reprezentanta Ukrajiny a není zatím nic jiného.

  3. Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

    qwertz0099     před 7 lety 04.08.2017 23:08 |  
    3 1

    Tak snad máme minimálně na 1 sezonu nejlepšího levýho beka v lize :)

  4. Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

    michal80     před 7 lety 04.08.2017 23:09 |  
    7 5

    paráda, další alternativa. Bořil mi vlevo teď nesedí, vůbec si nerozumí s Dannym. Bořila doprava, frydrych se teď trápí. A vlevo švento+ zkusit Sobola..

  5. Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

    visitor23 (přítel SN)     před 7 lety 04.08.2017 23:18 |  
    27 0

    Libi se mi, ze o zadnych posilach se nespekulovalo v mediich. Beru to jako profesionalni jednani, ze se nikdo nikde neprokecne a oznami to az Slavie.

    • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

      SKSVenca     před 7 lety 04.08.2017 23:19 |  
      2 0

      Slavia to zatím neoznámila :)

      • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

        Borgetti     před 7 lety 04.08.2017 23:48 |  
        1 0

        To jest otázka času, když to píše šéf jako hotovku :-)

  6. Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

    knl66 (přítel SN)     před 7 lety 04.08.2017 23:20 |  
    7 0

    Twl, to jsou mi překvapení!
    Nic, nic, nic, ticho po pěšině... a najednou tu máme ukrajinského reprezentanta!
    Klobouk dolů nejen za tuhle posilu, ale i za dokonalé utajení.

  7. Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

    Andul-lhak     před 7 lety 04.08.2017 23:21 |  
    2 0

    Je tu nahodou nekdo, kdo ho sledoval v ukrajinsky lize, pripadne v EL? :) Docela by me zajimalo, jakej je to typ hrace. A samozrejme doufam, ze mame na hrac opci, ale kdo vi, ve FM16 to byl wonderkid, tak mozna by na to Šachťar ani nepřistoupil. :p

      • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

        Borgetti     před 7 lety 04.08.2017 23:56 |  
        2 0

        Děkuji, podobný typ asi jako Flo, který je taky lajnař co centruje, však ten nezazářil, ale ani nezklamal. Tak uvidíme jak Sobol.

    • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

      Marwek23 (přítel SN)     před 7 lety 05.08.2017 09:49 |  
      0 0

      Pamatuji si jak nastupoval na pár zápasů před 2-3 roky, to mu bylo 18-19. Platil za jeden z největších ukrajinských talentů má solidní centry a slušnou rychlost (dozadu taky dobrý), dlouho jsem ho ale neviděl, chodil další sezóny po hostováních. . Prošel všemi reprezentacemi od U16. V Shakhtaru jsou zajímaví ukrajinští hráči ještě Stepanenko, Kovalenko a Malyshev (ti jsou ale asi mimo naše možnosti). Hlavně Kovalenko by byl super do budoucna, 21 let, typické AM (divím se, že ho nezkusila získat Sparta)

  8. Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

    Mike     před 7 lety 04.08.2017 23:24 |  
    2 2

    Deli, Ngadeu, Ščuk, Mešanovič, Mingazov, Rotaň a Sobol.
    Snad umíme počítat.

    • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

      Khadgar     před 7 lety 04.08.2017 23:25 |  
      0 1

      Myslím, že jeden, možná ale i dva, z výše uvedených odejdou.

      • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

        Mike     před 7 lety 04.08.2017 23:32 |  
        2 0

        Ščuk a ten další ? Myslím, že ti zbývající zůstanou, jenom prostě k nominaci k zápasu jeden bude chybět.
        Nevíte někdo, kolik mimounijních se může postavit v evropských pohárech ? Jsem hodně líný to hledat.

        • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

          Borgetti     před 7 lety 05.08.2017 00:00 |  
          0 0

          Tam je to snad, že x hráču musí být odcovanci klubu a větší x ze země původu klubu. Zbytek snad může být vše mimo EU. Jen už nevím to x od té doby co nehraju FM :-)

          • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

            jelen91     před 7 lety 05.08.2017 00:06 |  
            0 0

            Ještě aby nemohl být zbytek mimo EU. To nevim, co by pak dělala třeba Astana nebo Fenerbahce :))

            • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

              Borgetti     před 7 lety 05.08.2017 00:15 |  
              1 0

              No právě :-)

          • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

            japhy     před 7 lety 05.08.2017 09:18 |  
            0 0

            To s těmi odchovanci asi bude omyl, ne?

            • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

              Borgetti     před 7 lety 05.08.2017 10:08 |  
              0 0

              Ne, není to omyl. Je podmínka, jak jsem se teď dozvěděl, že 4 hráči musí být odchovanci klubu a jako odchovanec je, že má snad nahráno alespoň 3 roky v mládežích, ale tady zas nevím přesně jak to je. Pokud máš jen 2 odchovance, tak smíš nominovat max. 23 hráču. Na druhou stranu hráče do 18.ti, 19-ti let nominovat nemusíš.

          • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

            Tochal (přítel SN)     před 7 lety 05.08.2017 09:50 |  
            1 0

            Alespoň čtyři hráči musí být odchovanci klubu, alespoň další 4 musí být odchovanci libovolného klubu z dané země. Pokud je některé z těchto kvót nenaplněna, místo na soupisce musí zůstat prázdné. My máme problém s tou první kvótou, našimi odchovanci jsou jen Souček, Zmrhal a Otáhal, proto bylo na soupisce proti BATE jen 24 hráčů.

            • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

              Borgetti     před 7 lety 05.08.2017 10:04 |  
              0 0

              Jo takhle to je. Díky za osvěžení paměti :-) nevěděl jsem zda to jsou 2 a 4 nebo 4 a 8. Taky pamatuju ve hře že jsem to nezvládl a měl jsem třeba jen 23 hráču. A jak to je s hráčema do 19 ti let? Tuším, že hráči do 18-ti nebo 19-ti let nemusí být ani registrovaní pro Evropu.

              • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

                Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 05.08.2017 10:39 |  
                0 0

                Můžeš je nominovat, ale když je nenominuješ stejně můžou nastoupit za Slavii v Lize mistrů / Evropské lize, takže je to de facto zbytečné tam někoho psát.

        • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

          kjandourek (admin)     před 7 lety 05.08.2017 00:00 |  
          0 0

          Tam je to bez omezení

        • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

          kanda (přítel SN)     před 7 lety 05.08.2017 08:21 |  
          0 0

          nastoupit může pět hráčů ze zemí mimo EU (včetně kandidátských zemí)

  9. Sestava v Ostravě

    Mike     před 7 lety 04.08.2017 23:30 |  
    2 5

    Sestava v Ostravě podle idnes- to asi redaktor losoval, protože takhle by nepostavil mužstvo žádný normální člověk ani v Mol Cupu proti třetiligovému soupeři. Hlavně záloha Rotaň, Altintop a Danny.

    Laštůvka - Bořil, Bílek, Deli, Švento - Ngadeu - Mingazov, Altintop, Rotaň, Danny - Mešanovič.

  10. Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

    Vhoo (přítel SN)     před 7 lety 04.08.2017 23:39 |  
    0 11

    Mno mit dva reprezentanty na levyho beka je trochu moc

    • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

      vlk30 (přítel SN)     před 7 lety 05.08.2017 06:35 |  
      9 0

      Mno zase lepší než je tam nemít

    • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

      DF007     před 7 lety 05.08.2017 08:32 |  
      5 0

      Dokonce tři. Flo reprezentuje Norsko, Švento Slovensko a Sobol Ukrajinu

  11. Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

    hajnej     před 7 lety 04.08.2017 23:41 |  
    3 0

    Tak vítej. Máme "ukrajinský mikrosvět" :-)

    • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

      Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 04.08.2017 23:45 |  
      1 0

      Je to posila do naší "ruské sekce" (Laštůvka, Danny, Rotaň, Mingazov a Sobol).

  12. Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

    Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 04.08.2017 23:43 |  
    5 7

    Je to kvalitní obránce o tom žádná, jen se přiznám, že zatím moc nechápu, proč posilujeme levou stranu. Na levého beka máme 3 hráče (Bořil, Švento, Flo) a na levého halva taky velký výběr: Zmrhal, Danny, Sýkora a klidně I Mingazov. Naproti tomu pravou stranu moc pořešenou nemáme, klasický pravý bek chybí (zaskakuje tam stoper Frydrych) a na pravého halva taky nějakou stálici moc nevidím. Ale chápu, že vše záleží na pohledu našich trenérů, asi nás čekají zajímavé změny.

    • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

      Hanzwalter     před 7 lety 04.08.2017 23:47 |  
      5 0

      Dle meho se presune na pravo Boril a jeste jeden bek na pravo prijde.

      • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

        Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 04.08.2017 23:56 |  
        8 0

        Asi máš pravdu, ale snad ještě dorazí pravý halv a náš hlavní problém je útok. Trenér chce hlavičkáře, to beru, Milan je sám, ale do pohárů je potřeba velmi rychlý brejkový útočník a toho nemáme.

        • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

          Hanzwalter     před 7 lety 05.08.2017 00:03 |  
          2 2

          presne pisu to nize, ale asi se osazeni zde nelibi, ze jsem dal za priklad Kadlece a Barose, kdyz meli top formu.

        • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

          Mike     před 7 lety 05.08.2017 00:07 |  
          2 0

          Zajímavost- na to, jaký je Milan skvělý hlavičkář, tak naposledy skóroval hlavou za Slavii v lize 23.4.2016 proti Teplicím. Od té doby vstřelil v lize 16 branek a žádnou hlavou. Vzhledem k jeho hlavičkářských kvalitám je to velmi zvláštní.

          • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

            Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 05.08.2017 00:19 |  
            8 0

            Milan to má strašně těžký, všichni vědí, že je výborný hlavičkář (až na Borisov) a zaměřují se na něho, těsně ho brání, zdvojují ho, často ho drží nebo jinak faulují. Obdivuju ho, jak se tam rve a navíc je na hrotu většinou zcela sám.

            • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

              bongor     před 7 lety 05.08.2017 06:39 |  
              2 0

              Dneska by byl na hrot potřeba takovej Krpálek,protože co s těma hroťákama dělá obrana to je někdy neskutečný.Milana teď úplně svlíkli z dresu a teprve potom se rozhodčí rozhoupal k akci.

    • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

      JS (přítel SN)     před 7 lety 05.08.2017 09:36 |  
      4 5

      Také mě to zarazilo. Čekal jsem posilu doprava.

      • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

        Karel13     před 7 lety 05.08.2017 11:56 |  
        2 2

        Pro mne naprosto logické. Stále jsem se divil, jak tady by většina chtěla pravého beka, přitom pravého beka máme vynikajícího, t.j. Bořila, který nalevo pouze zaskakuje za zatím stále zraněné a tím i nerozehrané Šventa a Flo. Zm rhal na na beku to už je úlet, resp. ta nejkrajnější nouze. Čili napravo Bořil 1. volba , Frydrych záskok (včetně stopera) a výhledově Holík. S dalším posilováním asi musíme počkat podle toho, zda budeme hrát CHL nebo EL. Snad stále platí, že hráči, kteří už byli na soupiskách pro tu kterou soutěž, už pro tuto soutěž nemohou být dopsáni na soupisku jiného klubu. Tak si to nějak pamatuji, vyhledávat se mi to nechce.

  13. Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

    Hanzwalter     před 7 lety 04.08.2017 23:44 |  
    4 3

    jezisi ten Jarda je borec... super.... uz tady dlouho rikam, ze potrebujeme leveho a praveho beka a utocnika jako byl stylem drive Baros a nebo V. Kadlec.

    • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

      Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 05.08.2017 00:05 |  
      6 0

      Chudák Martin Krob ten pořád hlídá rozpočet a šetří a JT mu to teď rozhází ... Dělám si samozřejmě srandu, posílit nutně potřebujeme, na ligu ani ne, ale na poháry rozhodně.

      • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

        Hanzwalter     před 7 lety 05.08.2017 00:11 |  
        7 0

        Mne se hlavne libi, ze vse co se u nas deje ma logiku a nejsou to nahody a hliuposti jako tam pres reku;-)

        • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

          Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 05.08.2017 00:24 |  
          1 0

          Přesně a jen houšť.

        • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

          bongor     před 7 lety 05.08.2017 06:40 |  
          6 0

          Hlupáci dělají hlouposti.To je známá věc.

  14. Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

    Saul_Hudson (přítel SN)     před 7 lety 04.08.2017 23:51 |  
    5 0

    Zaujalo mě, že je na krajního beka docela vysokej (186cm), tzn. mohl by se hodit i na standardky. Podle prvního pohledu je snad i celkem rychlej.

    • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

      Hanzwalter     před 7 lety 05.08.2017 00:05 |  
      5 0

      pustil jsem si nejaka jeho videa a vypada to, ze bude strasne rychlej a to je super samozrejme stejne tak jako jeho vyska!

  15. Dotaz

    knl66 (přítel SN)     před 7 lety 05.08.2017 00:03 |  
    0 6

    Nevíte někdo, jakou soutěž hraje ,Zorye Luhansk´?
    Hádám, že by měl hrát ukrajinskou ligu, ale Luhansk je v bývalé Doněcké oblasti, současném Malorusku... Tak nevím. Díky za odpověď.

  16. Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

    Kzlo     před 7 lety 05.08.2017 00:29 |  
    3 0

    Podle videi vypada dost rychle. Doufám ze budeme mit opci. Každopádně na YT jsou dve videa welcome to fenerbahce a welcome to basiktas. Kazde videlo nekolik tisic lidi. Pokud bysme ho vyfoukli takovym klubům tak kloboucek.

    • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

      dropt     před 7 lety 05.08.2017 00:32 |  
      2 3

      Jsou ze zimy. Podle Twitteru se o něj koncem července zajímal Ajax a měl odejít na hostování do nějakého méně známého tureckého klubu.

      • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

        Hanzwalter     před 7 lety 05.08.2017 09:49 |  
        1 0

        ten mene znamej klub melo byt Fenerbahce a nebo besisktas.... dej si jeho jmeno do googlu a pak tam dej videa... tam se uz delali i video vizitky o nem.

        • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

          dropt     před 7 lety 05.08.2017 13:03 |  
          1 0

          Neměl. Mělo to být Göztepe SK, tým, který postoupil do Süper Lig:

          #Goztepe considers to loan #ShakhtarDonetsk player #EduardSobol as transfer fee of 1,500,000 euro is to high for club.

          Besiktas byl na pořadu dne v zimě (video je tuším z ledna 2017). Video pro Fenerbachce je z dubna 2017 a možná se v souvislosti s ním spekulovalo i v létě. Pak přišli spekulace o Ajaxu a nakonec to Göztepe, o kterém jsem mluvil já.

  17. Moc hráčů mimo eu

    Mikey     před 7 lety 05.08.2017 00:50 |  
    2 2

    Vypadá hrozně rychle a umí i dobře přihrát. Troufnu si říct, že by to mohla být trefa do černého. Ale je tu jeden problém, je to další hráč mimo EU, celkově už 7 a smí nastoupit pouze 5. Takže určitě odejde hostovat Ščuk a poté musí ještě někdo odejít z 2 Mešanovič nebo Mingazov, byla by škoda kdyby takovýhle hráči seděli na tribuně.

    • Re: Moc hráčů mimo eu

      ctute     před 7 lety 05.08.2017 01:28 |  
      0 20

      problem je, ze ono si to teprve seda a uz privadime dalsi

      • Re: Moc hráčů mimo eu

        bongor     před 7 lety 05.08.2017 06:43 |  
        12 1

        Jasně,počkáme si až nás Kypřani vyřadí a potom přivedeme posily.

      • Re: Moc hráčů mimo eu

        Hanzwalter     před 7 lety 05.08.2017 09:51 |  
        2 0

        Bek kvalitni nemame a pokud by se zranil Skodak tak taky utok neni nejaka pecka.... jsou to logicke kroky vedeni.... a uprimne po vykonu Jugase v Bate doufam, ze to byl jen jeho skrat a nervy....jinak bych se koukal i po stoperu na Evropu.

        • Re: Moc hráčů mimo eu

          kjandourek (admin)     před 7 lety 05.08.2017 09:57 |  
          2 0

          Tohle také může být řešení - krajní obránce nalevo, Bořil doprava a Frýďa na stopera...

        • Re: Moc hráčů mimo eu

          Mikey     před 7 lety 05.08.2017 10:09 |  
          0 0

          Možná by stálo za to zkusit v sestavě Chaluše.

  18. Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

    ctute     před 7 lety 05.08.2017 00:50 |  
    0 37

    tak mne to posilovani zacina pripominat sousedy, jak si to muze do 14 dnu sednout

    • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

      SKSVenca     před 7 lety 05.08.2017 00:54 |  
      3 0

      Oni jich na poslední chvíli koupili víc, my máme zatím jen jednoho tudíž to bude daleko jednodušší

      • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

        ctute     před 7 lety 05.08.2017 01:29 |  
        2 17

        problem je, ze ono si to teprve seda a uz privadime dalsi

        • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

          Virgil1956     před 7 lety 05.08.2017 07:58 |  
          6 0

          U nás byl trochu jiný důvod. Čekalo se, jestli postoupíme do play off LM, pokud bychom nepostoupili, tak by samozřejmě Sobol nepřišel. Zatímco např. Rumuni budou seštíhlovat kádr, a přesto ještě předtím přivedli dalšího hráče na hostování.

    • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

      no-nick     před 7 lety 05.08.2017 07:31 |  
      8 0

      Jejich příchody vs odchody +10 lidí, pote vypadnutí z poháru. Teď budou hrát s tím ansablem jen ligu.
      My +3 lidi, když získáváme jistotu v pohárech, tedy že nás čeká na podzim o dalších 8 zápasů víc než loni, přichází čtvrtý.

      Opravdu ti to přijde byť jen vzdáleně podobné?

      • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

        sasky     před 7 lety 05.08.2017 08:17 |  
        0 2

        +3? Co Hromada? Trubač? Laštůvka? Jugas?

        • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

          afro     před 7 lety 05.08.2017 08:38 |  
          2 0

          Tak on taky nekdo odesel... Barak, Luftner, Pavlenka. Trubac jako nadeje a Hromada OK, ale prisel zranenej. Takhle nejak to kolega pred tebou asi myslel...

          • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

            sasky     před 7 lety 05.08.2017 09:15 |  
            0 1

            Já to chápu, ale Sparta taky nepočítá jenom příchody... :)

            • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

              no-nick     před 7 lety 05.08.2017 10:08 |  
              3 0

              Jo, to je pravda, tady jsem úplně ferovy nebyl. Ale i tak myslím, že Sparta se svými asi 31 hráči to dělá prostě blbě narozdíl od nás.

              • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

                sasky     před 7 lety 05.08.2017 10:59 |  
                1 0

                Tak to stopro souhlas :) na rozdíl od nich, Slavia vodí hráče na posty, kde ji opravdu tlačí bota a pokud to není okamžitá posila, tak je to sázka na budoucnost (Chaluš, Trubač, Hromada). RB vodí hráče pochybných schopností v cca "nejlepším" fotbalovém věku, tzn. pokud tu výkonnost nemají teď, tak už ji nikdy mít nebudou.

                • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

                  bongor     před 7 lety 05.08.2017 11:37 |  
                  2 0

                  pochybné posily do pochybného klubu,vrána k vráně sedá.

            • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

              afro     před 7 lety 05.08.2017 16:03 |  
              0 0

              Trosku jsi mi to ted zkazil... :-)

        • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

          no-nick     před 7 lety 05.08.2017 10:02 |  
          1 0

          Ano, +3. Odesli Pavlenka, Luftner, Barak, přišli Lastuvka, Jugas, Hromada, Rotan, Danny, Halil. Chaluse, Trubace ani Panaka nepočítám, protože v kádru na podzim nezůstanou. Takže -3 a +6 = +3

          • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

            donford     před 7 lety 05.08.2017 10:29 |  
            0 0

            Tak taky odešel Mihalík, jako čtvrtý. Nějak se o něm při vyjmenovávání seznamu odejitých nemluví, ale myslím, že ty peníze zaň bychom kdekdo brali. :-)

            • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

              PetCC     před 7 lety 05.08.2017 11:00 |  
              0 1

              Tak nějak to bereme, že odešel už v zimě.

            • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

              bongor     před 7 lety 05.08.2017 11:38 |  
              0 0

              tak jo,já to beru.

      • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

        sasky     před 7 lety 05.08.2017 08:20 |  
        3 1

        Jinak tedy jsem to nemyslel tak, že obhajuji přestupovou politiku sparty, ten jejich ultra chaos mě těší :) Jenom mě štve, když se pro zahraniční posily zapomíná na posily dost možná důležitější (rozhodně perspektivnější).

    • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

      Vici     před 7 lety 05.08.2017 08:43 |  
      4 0

      Tak podle me byl problem komunikace Dannyho s Borou. Pokud by naskocil Sobol muze s Dannym mluvit hned coz vidim jako velkou vyhodu narozdil od ty chasky z Letny. Kdyz tam privedou francouze ,turka atp tak se blbe komunikuje byt treba maji zaklady anglictiny

  19. Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

    petrjir     před 7 lety 05.08.2017 06:39 |  
    1 0

    Hrac vypada zajimave. S Floem se nepocita (nerikam, ze uplne presvedcil) nebo to je dlouhodobe zraneni?
    Tak a jeste toho utocnika a myslim, ze je kadr velmi kvalitní a bez velkych mezer. Jen jsem zvedav na toho utocnika. Protoze bude stridat jen Skodu pri zraneni, tak si moc nekopne a na to nejaky velmi kvalitni utocnik tezko pristoupi (jak padaly jmena Adebayor, atd.), na druhou stranu nekoho bez kvalit je zbytecne tahat. Jako zolik staci Mesanovic. Jestli to cte Hubacek, tak ten mlady talent (utocnik) nevysel?

    • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

      Hubacek     před 7 lety 05.08.2017 07:03 |  
      9 1

      Ahoj to víš , že čtu
      zkusím poptat zdroj , ale dlouho jsem ho neviděl. On moc fotbalu nekoštuje .Proto omluva , ten talent co jsem psal byl tento ukrajinec .Ten pitoma si to spletl .

    • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

      PetCC     před 7 lety 05.08.2017 11:01 |  
      0 0

      Tak Flo měla přeci jenom dlouhou pauzu a možná to pořád není optimální.

      • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

        sTizz (přítel SN)     před 7 lety 05.08.2017 11:21 |  
        5 0

        vis neco,co ostatni nevi? :))

  20. Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

    Philliip     před 7 lety 05.08.2017 07:45 |  
    2 0

    Vynikajici a rozumne reseni ze strany vedeni Slavie. Ne jako u nasich rivalu, kde nakupuji co se da a ted jde Makaron resit s Kretou jak zuzit kadr, protoze vypadli z evropskych poharu.

    Posili jsme post, kde to byla potreba. Flo ma zdravotni komplikace a Frydrych potrebuje napravo konkurenci, ne-li nahradu. Navic se jedna o hrace s vybornymi parametry, takove vzdy ve Slavii uvitam. Mlady, talentovany reprezentant, presto uz pomerne zkuseny hrac. Kvalitni fyzicke predpoklady. Velka skoda, ze jde (pravdepodobne) jen o hostovani bez opce. I tak za me parada. A budu narocny fanousek, co utocnik? :)

  21. Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

    qwertz0099     před 7 lety 05.08.2017 07:45 |  
    3 0

    Tak o Sobola se prý zajímali také Fenerbahce, Besiktas a Ajax. Dobrá práce vedení :)

  22. Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

    Vici     před 7 lety 05.08.2017 08:27 |  
    1 0

    I kdyz se mi Flo v priprave libil jak spolupracoval s Dannym tady by komunikace mohla fungovat jeste lip. Navic to zraneni..... na videu vypada super ale zase kdo ne? :) https://www.youtube.com/watch?v=BC1VF03uw3g

    • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

      Vici     před 7 lety 05.08.2017 08:35 |  
      1 0

      Jen nevim jestli je na vsech zaberech on :) zrejme to delal nejakej fanousek Fenerbahce kam mel jit a tam hraje ne jen z leva ale i z prava a pravou coz na transfermarktu vubec neni. (Pravy bek, prava noha)

      • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

        dropt     před 7 lety 05.08.2017 09:01 |  
        5 0

        Souhlasím, že vůbec není jisté, zda je na těch záběrech on. Na druhou stranu, když nahlédneš na Transfermarktu do zápasů, ve kterých naskočil z lavičky, často střídal hráče na úplně jiných postech (střed nebo pravý kraj), takže to není ani nereálné.

  23. Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

    DF007     před 7 lety 05.08.2017 08:38 |  
    1 0

    Určitě zajímavé jméno. Tak doufejme, že se prosadí rychle, protože důležité zápasy jsou za rohem (APOEL a i ta Sparta).

  24. Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

    Sracken     před 7 lety 05.08.2017 08:42 |  
    3 28

    Když čtu, že odchází Kadlec - odprostěte se od subjektivního hodnocení, to by byla posila jako hrom, věřím, že u nás by se dostal do pohody. Ke Škodovi geniální parťák. To by byl majstštyk pana Tvrdíka, oni by tam měli Biabianyho na kapačkách, Vukadinoviče na hostovačce, Šurala se sádrou a jim v derby dával góly Kadlec. Lepšího hráče ke Škodovi nevidím.

    • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

      afro     před 7 lety 05.08.2017 08:47 |  
      2 0

      Ja si myslim, ze je Kadlec ve svem pomerne mladem veku uz tak trochu vyhorelej... Ale treba v zapase s CZC mi prisel jako jeden z lepsich z toho jejich ansamblu.

    • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

      michal80     před 7 lety 05.08.2017 09:05 |  
      7 0

      neblázni, Kadlec zase takovej zázrak není a teď je absolutně z formy.. no teď - asi poslední rok :-D
      Se podívej na jeho zahraniční angažmá.. slabota. To už by se mi víc líbil ten útočník z bate, ten "signěvič" - ten měl sílu v soubojích, že i deli nebo ngadeu odpadávali, to jsem čuměl.

      • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

        Maty22     před 7 lety 05.08.2017 09:14 |  
        0 0

        A hlavně mám dojem, že česká liga pro něj neni dost dobrá.

      • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

        Mikey     před 7 lety 05.08.2017 10:20 |  
        0 5

        Já jsem na tom taky včera přemýšlel, jestli by nám pomohl nebo ne. A podle mě by mu stačila důvěra trenéra. Také u něho podle mě hraje roli, jak funguje jejich kabina. Jeho forma nemůže zůstat až do konce kariéry tragická, stačil by mu jen povedenej zápas a důvěra.
        Jenom si vzpomeňte jak hrál před 2,5 lety když byl u Sparty na hostování, to byl nejlepší hráč. A myslím si, že kdyby u nás hrál na podhrotu pod Škodou, tak podle mě by vznikla zabijácká parta.
        Ale pak je tu další věc, on by k nám nikdy nešel. A poté jsem někde slyšel, že má snad jít na hostování do Plzně.

      • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

        Virgil1956     před 7 lety 05.08.2017 10:56 |  
        5 0

        Když jsi nadhodil toho Signěviče, mě se strašně líbil v zápse s Plzní ten Alibec, to je tank. Připomíná mi trochu Rudolfa Svobodu, který hrál za Slávii někdy v 70. letech, i když on byl záložník, ale taky takovej bijec, kterýho od balonu odstavíš jen tak, že ho nakopneš :)

        • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

          donford     před 7 lety 05.08.2017 11:49 |  
          2 0

          To srovnání s Rudlou Svobodou mi přijde případné. Když zavřu oči, tak ho vidím, jak s míčem valí jak tank úžasnou rychlostí přes mrtvoly středem hřiště, všichny odráží, odpadávají od něj jak kuželky. Byla to radost se tenkrát podívat.

    • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

      Hanzwalter     před 7 lety 05.08.2017 09:57 |  
      1 5

      Vaclav se vratil home jen kvuli sve frajerce a kvuli tomu, ze ma 3ku mesicne a to vim osobne od jednoho z manageru Sparty....stejne jako, ze Holka kopnul Stramak do juniorky a zakazal mu se loucit v kabine atd.... Vaclav je trosku dite a myslim si, ze kdyby JS si ho vzal do parady tak je to top player ligy....problem ovsem je ten strasne velky plat;-(

      • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

        donford     před 7 lety 05.08.2017 10:22 |  
        27 0

        Plat, je rudej až na půdu, totál z formy, jak by ho přivítala TS, labilní na nervy a ještě blbej. Nedovyvinuté dítě. Nejsme léčebna a ani sanatorium. NE, NE!

        • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

          PetCC     před 7 lety 05.08.2017 11:03 |  
          1 0

          Shrnu to: Tak jeden plus a obrovská hromada mínusů :-)

    • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

      Guly (přítel SN)     před 7 lety 05.08.2017 10:15 |  
      7 0

      Když se odprostím od toho, že je rudej, tak je totálně z formy. Nechápu, jak můžeš napsat, že by byl posila jako hrom...

      • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

        Robinator     před 7 lety 05.08.2017 10:31 |  
        3 0

        Přesně tak..v palici to nemá v pořádku a hráče , který zahraje jeden zápas z deseti nepotřebujeme

    • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

      Pava1     před 7 lety 05.08.2017 10:35 |  
      3 0

      Kadlec by do Slavie nikdy nešel!Je to Sparťan jako poleno a můj názor je ,že tak rozsáhlou obměnu hráčů z ciziny ve Spartě bere jako podraz od vedení Sparty.Sparťané brali Spartu vždy jako český klub a touto obměnou tomu už tak není. Oni to tak berou i ti skalní fandové.Ale to je mimo téma.

      • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

        Robinator     před 7 lety 05.08.2017 10:45 |  
        13 0

        Tak ono je to logické, když většina jejich skalnich fandů jsou náckové jak poleno :)

    • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

      Romino     před 7 lety 05.08.2017 10:45 |  
      6 4

      Tak zase by měl Hušbauer také svůj mikrosvět RB :)

    • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

      Eluin (přítel SN)     před 7 lety 05.08.2017 11:07 |  
      0 3

      No, Kadlec špatný fotbalista není, jen nestihl prodat v tréninku veškerý svůj talent, trochu zpohodlněl, nicméně tady bych jej nechtěl. Možná budu starosvětský, ale podobné přestupy mezi kluby se mi úplně nelíbí (ano, za Skuzbauera jsem rád :)).

    • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

      bongor     před 7 lety 05.08.2017 11:45 |  
      8 0

      Ty jsi se zbláznil .

    • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

      sasky     před 7 lety 05.08.2017 12:39 |  
      4 0

      Kadlec je nejpřeceňovanější český hráč. Od 16 let, kdy přestoupil od klokana do sparty asi za 20 mega nebo kolik to tenkrát bylo, slyší, jaké to je zlaté dítě a podobné hovadiny. Není to špatný hráč, ale tak na lepší půlku liigy. Neprosadil se v Německu, ani v Dánsku, teď ho posadil i talián. Je pohodlný, hloupý. Do Slavie se vůbec nehodí ani herně a tuplem ne povahově. Třeba není zlej nic, ale je to prostě takový dítě, přesně jak tady už zaznělo. Jestli bere trojku měsíčně, tak za to dokážeme přivést opravdu kvalitního útočníka z východu jako prd.

      • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

        Robinator     před 7 lety 05.08.2017 15:46 |  
        0 0

        Přesně tak..Kadlec je projekt pana Pasky, stejně jako Schick..ale ten je aspoň dobrý fotbalista

    • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

      prorok (přítel SN)     před 7 lety 05.08.2017 20:13 |  
      1 0

      Každý má právo na svůj názor , jen by to neměl být nesmysl, jako je "posila" Kadlec.
      Jinak útočníka z Evropy a do Evropy bychom potřebovali, co kdyby se, nedej bože zranil Škoda, a navíc dobrého útočníka by JŠ. snadno zabudoval.

  25. Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

    afro     před 7 lety 05.08.2017 08:42 |  
    2 0

    Intuice a tech par sestrihu (ja vim, ze "sestrihanej" vypada dobre i Van Kessel) mi rika, ze bude platnym hracem. Velice dulezite bude, zda si bude rozumet s Dannym (jestli ten zustane na levem kridle).

  26. Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

    JS (přítel SN)     před 7 lety 05.08.2017 09:20 |  
    2 2

    Tak podle všeho je to „nový Švento“, spíše ofenzivní, než čistě defenzivní levý bek. Jsem rád, podle mě nám přesně takoví hráči vzadu chybí. Upřímně mě mrzí jen jedna věc – že to nejspíš znamená totální konec pro Duška. Ten přitom teď v Borisově potvrdil, že zrovna on je schopný zahrát velice dobře. Škoda, že jsme vlevo nikdy neviděli tanden Danny – Švento...

    Osobně jsem čekal posilu na pravý kraj obrany, ale proč ne, nejspíš se tam přesune Bořil (konečně). Také by mě zajímal detail přesunu Sobola k nám. Hostování s opcí či bez?

    • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

      michal80     před 7 lety 05.08.2017 09:34 |  
      3 0

      Nikde není psáno že Sobol hned post LB obsadí. Třeba ještě tandem švento-danny uvidíme v akci. Hlavně švento je skleněnka a myslím že nedávno říkal že tato sezóna je jeho poslení a pak ukončí kariéru.

      • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

        bongor     před 7 lety 05.08.2017 11:47 |  
        1 0

        Přece víme,že každý post musíme mít nejmíň zdvojený,tady nalevo bude ještě v záloze Flo.Taky se dá použít.

    • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

      Gino     před 7 lety 05.08.2017 09:49 |  
      3 0

      Myslim, ze se tu casto zapomina na to, ze nerozhoduje jen to, co zrovna my chceme, ale taky to, co je zrovna dostupne na trhu.

      • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

        bongor     před 7 lety 05.08.2017 11:48 |  
        11 0

        Já byl včera v Lovosicích na trhu a tam nebyl ani jeden dostupný fotbalista.

    • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

      Hanzwalter     před 7 lety 05.08.2017 09:59 |  
      2 0

      tak hlavne stejne jako, ze je to levej bek tak je to i leve kridlo a treba se Dany posune na podhrot, a flo levej bek ci svento....davalo by to logiku?

      • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

        donford     před 7 lety 05.08.2017 10:18 |  
        7 0

        Tak dle mého Sobol levý bek, Bořil pravý, před Sobola na křídlo Šventík, Danny může hrát bez obtíží napravo a nebo podhrot, variant pár je. Hlavně, že se vyztuží především pravá obrana a Frýďa kdykoliv plnohodnotně do středu obrany vedle Deliho. Může s Jugasem uprostřed alternovat. Střídání EL (LM?) - liga - EL (nebo LM?)

    • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

      Mikey     před 7 lety 05.08.2017 10:12 |  
      9 0

      Tak Šventa můžem taky zkusit na křídle a Danny by se posunul na podhrot.

  27. Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

    Kuliss9     před 7 lety 05.08.2017 09:38 |  
    9 2

    Ať se u nás daří :).

    Pořá mám, ale jeden sen - Ondra Čelůstka, Ondra Čelůstka

  28. Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

    Citymat     před 7 lety 05.08.2017 09:47 |  
    3 0

    Sobol je kunovitá šelma ,tak ať to Eda potvrdí a přeji mu a SKS super akce pro oko diváka.

      • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

        bongor     před 7 lety 05.08.2017 11:51 |  
        3 1

        Tak proto nejde na přestup,jen na hostování.U nás od příštího roku budou kožešinový farmy zakázaný.
        A co potom s ním?

  29. Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

    pinochet     před 7 lety 05.08.2017 10:15 |  
    0 24

    Sparta dle Sportu prý pouští:V. Kadlece, Bičíka, Hovorku, Piška , Sáčka, Vukadinoviče a Juliše. Dle mého by se nám Bičík co by alternativa za Laštůvku mohl hodit. Možná i V. Kadlec či Vukadinovič by stáli za zamyšlení.

    • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

      Maty22     před 7 lety 05.08.2017 10:19 |  
      10 0

      Já to věděl. Teď pudou do bohemky a klonkan pude na poháry. Sparta bude tak šestá.

      • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

        Maty22     před 7 lety 05.08.2017 10:23 |  
        5 1

        Jen Kadlec je drahej, tak pude za flusátorem udělat mu microsvět.

    • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

      Mikey     před 7 lety 05.08.2017 10:26 |  
      1 1

      Pokud tohle Sparta udělá a hráči odejdou na hostování na celý rok. A stracetalimu se dařit nebude, tak ho vyhodi. A co pak by tam dělal českej trenér s tolika cizinci. Podle mě pokud stracetali odejde, tak bude hrát sotva ó střed tabulky.
      Ke Kadlecovi už jsem se tady vyjadřoval.

      • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

        PetCC     před 7 lety 05.08.2017 11:09 |  
        5 0

        Já čekám, že Křetínský Itala podrží za každou cenu minimálně celou sezónu. Určitě totiž nebude chtít ukázat svoji slabost. A mám ten dojem, že i velká část sparťanskejch fandů má na svojí straně, přijali to, že změna musela nastat.

    • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

      Nosorozec     před 7 lety 05.08.2017 10:28 |  
      19 0

      Nepotřebujeme žádnýho Bičíka, jako alternativu za Laštůvku máme jinýho zkušenýho brankáře - Kováře. A chtít sem tahat Václava Kadlece... to snad nemyslíš vážně? Kterýho z hráčů naší základní sestavy tenhle předraženej player převyšuje? Co se týče Vukadinoviče, tak loni v zimě bych ho bral, ale nyní to nemá smysl. Na jaře už tak nezářil jako na podzim a na kraj zálohy máme Dannyho, Zmrhala, Sýkoru, Mingazova, Van Burena, zaskočit tam můžou i Švento nebo Tecl. Vukadin by tu byl fakt už navíc.

    • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

      petrjir     před 7 lety 05.08.2017 10:31 |  
      4 0

      Hmm, tak to Vukadinovic byl povedenej tah...Hlavne si pekne zavaril karieru. K nam ho nepustili, ted do Sparty a ve tretim tymu uz hrat nemuze. Jedine zpatky do Zlina. Kadlec k nam neprijde. Ten se uz mnohokrat vyjadroval, ze to je spartan. Ale hlavne Kadlec neni typ co Skoda, ale co Mesanovic. A za nej bych ho rozhodne nemenil. Bohuzel jediny v lize podobne kvalitni Skodakovi je Krmencik, ktereho jsme i udajne chteli, ale nepustili ho k nam. Jeste me napadl Duris, ale to taky neni alternace za Skodu, ale za Murise. No holt v lize zase nikoho nenajdeme, pokud prumer nestaci.

      • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

        sasky     před 7 lety 05.08.2017 12:44 |  
        6 0

        Počkej, ale Vuk přece za Zlín tuto sezónu nehrál, ne? Je to pravidlo, že nesmí být registrován ve více než dvou týmech, nebo že za ně nesmí nastoupit? On v soutěžním zápase nenastoupil ani za Spartu.

    • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

      donford     před 7 lety 05.08.2017 10:34 |  
      15 0

      Nikoho z rudého odpadu. Je to věc cti a slavistické hrdosti.

    • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

      VaSsa     před 7 lety 05.08.2017 10:38 |  
      3 0

      V tom případě by Vuk byl pro ně "super" transfer :D, ale k nám opravdu NE.

    • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

      Kara (přítel SN)     před 7 lety 05.08.2017 10:46 |  
      14 1

      Hele hoši, nechcete erbéčka řešit v off-topicu? Ať to tu má nějaký systém a řád :)

      • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

        bongor     před 7 lety 06.08.2017 17:08 |  
        0 0

        Prosím Tě,bídu nevyřeší nic,nikdo a nikde.

    • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

      Stoormzender     před 7 lety 05.08.2017 10:52 |  
      4 0

      Tak Bičík jim vychytal dost, když pochopili neformu Koubka a přestali ho protěžovat, jenže my máme Přému. Bičík je asi lepší, ale u náhradníka bych neřešil. Sáček se jim pěkne rozehrával a u Vukadinoviče se musím až smát jejich koncepci...před sezonou jsem měl respekt a nevěděl, co od celýho toho tyjátru čekat, ale už začínám být v klidu :)

      • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

        bongor     před 7 lety 06.08.2017 17:09 |  
        1 0

        Sáček?Ten když nastoupil,tak jsem smíchy spadnul z gauče.

    • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

      murena     před 7 lety 05.08.2017 11:27 |  
      4 0

      To ani náhodou akorát by se to rozesralo a kvalita žádná

    • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

      bongor     před 7 lety 05.08.2017 11:58 |  
      10 0

      Toho Vuka je mi docela líto,tomu to Zlín parádně posral.Moh bejt v mistrovským mužstvu,hrát poháry a šplhat vzhůru.Místo toho je u úpadkářů a teď s ním ještě budou šoupat jak ajznboňáci na posunu.Nezaslouží si to.Vašýk,to je bída na entou,toho nebude nikdo chtít ani s příplatkem.Ten Bičík není podle mě špatnej.Jestli nezačne rumun vyhrávat,tak aby si Štramák koupil obrněný vozidlo,kdo chce kam,pomozme mu tam.

    • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

      sasky     před 7 lety 05.08.2017 12:41 |  
      10 0

      Běžte s tím Kadlecem opravdu ale dolů na parkoviště... :/

      • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

        malan (přítel SN)     před 7 lety 05.08.2017 13:13 |  
        11 0

        Proc na parkoviste? Bezte s nim do pici jako se vsema ostatnima rudyma xindlama. Neuveritelny co se tu clovek docte...

  30. Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

    jarmik     před 7 lety 05.08.2017 10:39 |  
    20 0

    Žádné odložené sparťany do Slavie nebrat!

    Jen ať se v tom na Letné pořádně vykoupou a odložení ať jim JINDE ukážou, že jsou lepší než jejich předražená marodka a extratřída bez zájmu hrát. My máme svůj kvalitní tým, v němž mám bez výjimky rád všechny hráče, a tahat mezi ně nějaké Kadlece a Bičíky, i kdyby měli nevím jako u formu, což nemají, je to poslední, co bych si přál a co Slavia potřebuje.

    • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

      jarmik     před 7 lety 05.08.2017 10:41 |  
      19 1

      Ještě dodám, že Pepa Hušbauer bez lží ukázal, že je charakterní člověk a místo keců dřel zápas co zápas, aby nám ukázal, že za Slavii si hrát zaslouží. Kadlec naopak mnohokrát ukázal, že mu sláva stoupla do hlavy a jdou mu lépe tetování a nákupy s Váchou.

      • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

        Stoormzender     před 7 lety 05.08.2017 10:56 |  
        4 0

        Přesně tak, jen bych dodal, že na mě osobně ale Bičík vždy působil docela pohodově a sympaticky. To Vašýk na mě působil jak idiot na entou.

        • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

          jarmik     před 7 lety 05.08.2017 12:36 |  
          4 0

          Jo, to uznávám, že Bičík je asi charakterově v pořádku. A co se Deliho týče, ten sice byl ze Sparty, ale pořádně se ani nevědělo o tom, že tam je. Jen prostě teď máme kvalitní tým a není důvod sem tahat kohokoli od nich.

        • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

          milos2     před 7 lety 05.08.2017 12:36 |  
          0 0

          Přesně tak. Znám trochu Bičíkova bráchu a pokud je to povahově a lidsky podobnej typ, tak by s ním rozhodně v kabině problém nebyl. Ale je prostě fakt, že ho nepotřebujeme.

      • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

        bongor     před 7 lety 06.08.2017 17:17 |  
        0 0

        Jasně,Pepa je charakter a výbornej kopáč.Kdyby přišel a začal se lísat,jak od malička miluje Slavii a jakej jsme velkoklub a že konečně poznal kam patří a jiný připitomělý řeči,tak by se u nás nikdy nechytil,protože my jsme na tohle háklivý.Na lezení do řiti jsou v české lize jiný přeborníci,tam se do ní leze řečma i skutkem.

    • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

      bongor     před 7 lety 05.08.2017 12:01 |  
      4 0

      A co takovej Simon?Vždycky to pravidlo o odložených rumunech neplatí.Oni totiž neumí poznat fotbalistu.

      • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

        jarmik     před 7 lety 05.08.2017 12:37 |  
        1 0

        Jasně, důkazem toho byl vzestup Plzně. K Delimu viz výše.

  31. Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

    Shav0     před 7 lety 05.08.2017 10:59 |  
    3 0

    Dle isport Tecl - Jablonec / Zlín (myslím, že upřednostní Jablonec). Ščuk do Zlína nepůjde, chce zůstat v Edenu nebo do Baku, kde má lepší peníze.

  32. Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

    Eluin (přítel SN)     před 7 lety 05.08.2017 11:04 |  
    0 0

    Pan Sobol vypadá hodně dobře, je mladý, urostlý a celkem rychlý. Moc se mi líbí, jakým způsobem posilujeme a doplňujeme kádr. Pořizujeme si hráče na posty, kde nás to trápí (Švento asi není na 100% fit, Flo zraněn, Bořil hraje lépe na druhé straně,...), novináři to zjistí jen pár hodin před oznámením JT a hráči to jsou dobří, prověření. Jen tak dál :).

    • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

      Obr     před 7 lety 05.08.2017 11:29 |  
      0 0

      Boril je sice pravak, ale prijde mi, ze vzdy zaharal lip na levy strane. Ale je to asi o zvyku, protoze vpravo moc nenastupoval, protoze bota nas tlacila hlavne vlevo.

      • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

        Mikey     před 7 lety 05.08.2017 11:32 |  
        5 0

        Mně se spíš zdá, že hraje lépe na pravé straně, stačí si vzpomenout na zápas s Nice. Ale pak je tu další věc, jak si sedneš s hráčem, který hraje před tebou.

  33. Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

    Robinator     před 7 lety 05.08.2017 11:05 |  
    1 2

    Mám dotaz, kdybychom koupili například toho útočníka z CZ Belehrad, mohl by za nás hrát poháry, nebo ne, protože už nastoupil v předkolech za jiný tým?? Díky

    • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

      JS (přítel SN)     před 7 lety 05.08.2017 11:10 |  
      3 2

      Myslím, že předkola nerozhodují, takže by mohl. Jeden hráč nastupující na podzim za jiný tým může být zapsaný i v zimním přestupovém období na soupisku pro evropské poháry.

      • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

        Robinator     před 7 lety 05.08.2017 11:25 |  
        0 0

        Tak to je dobrý, dík :)

        • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

          bongor     před 7 lety 06.08.2017 17:19 |  
          0 0

          Tak rozbíjíš prasátko a jdeš ho koupit Robi?Radši šetři na Messiho.

  34. Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

    Mikey     před 7 lety 05.08.2017 11:30 |  
    0 17

    Já jsem na tom taky včera přemýšlel, jestli by nám pomohl nebo ne. A podle mě by mu stačila důvěra trenéra. Také u něho podle mě hraje roli, jak funguje kabina. Jeho forma nemůže zůstat až do konce kariéry tragická, stačil by mu jen povedený zápas a důvěra od trenéra.
    Jenom si vzpomeňte jak hrál před 2,5 lety když byl u Sparty na hostování, to byl nejlepší hráč. A myslím si, že kdyby u nás hrál na podhrotu pod Škodou, tak vznikla zabijácká parta.
    Ale pak je tu další věc, on by k nám nikdy nešel, protože mnohokrát v rozhovoru řekl, že je srdcem i duší sparťan a do Slavie by nikdy nešel. A asi ani fanoušci by ho nepřijali, jedině by musel odjezdit zápas co zápas a dát hodně gólů a stejně by to měl u fanoušků stále těžký. A ještě jsem někde slyšel, že má snad jít na hostování do Plzně, ale nevím co je na tom pravdy.

    • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

      JS (přítel SN)     před 7 lety 05.08.2017 11:32 |  
      2 18

      Radši Chramostu, než VK.

      • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

        Eluin (přítel SN)     před 7 lety 05.08.2017 11:38 |  
        24 0

        A nejlépe ani jednoho z nich.

        • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

          bongor     před 7 lety 06.08.2017 17:21 |  
          0 0

          A nebo oba a Škodu s Meššim prodat ze jo?

      • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

        donford     před 7 lety 05.08.2017 11:41 |  
        23 0

        Vůbec to tu nepište, VK u nás? Sakra, vždyť když tak potřebujeme nějakého černošského zabijáka, rychlíka, střelce, tvrďáka, ranaře, bijce, jako zástup za Škodu, se stejnými morálními parametry jako má on, ale ne tohohle sparťanského fracka. Už jsem kdysi trpěl při Juhárovi, Deli k nám přišel jako Spartou nechtěný a odepsaný přes Příbram, Hušby s velkou pokorou, úctou ke Slavii a s odhodláním a své místo si perně a opakovaně vybojoval, ale teď už dost! Hernajs, vždyť jsme dnes hrdá a silná Slavia, jediná a neopakovatelná u nás, a ne nějaký přicmrdákov!

        • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

          Karel13     před 7 lety 05.08.2017 12:13 |  
          3 1

          Černošského zabijáka - to jo. Ale musel by to být Dán, Švéd, nebo aspoň Koranteng.

          • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

            Nosorozec     před 7 lety 05.08.2017 13:12 |  
            0 0

            a co takový Dwayne Johnson? :D

            • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

              Karel13     před 7 lety 05.08.2017 13:19 |  
              1 0

              A co takhle fotbalista ?

              • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

                Nosorozec     před 7 lety 05.08.2017 13:52 |  
                2 1

                Ideální typ (postavou a hrou) by byl ten Adebayor, o němž jsme i uvažovali. Problém je, že je to taková povaha, že si ho skutečně v české lize nedovedu představit, takže chápu, že si to vedení nakonec rozmyslelo.

      • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

        Obr     před 7 lety 05.08.2017 11:45 |  
        11 3

        Chramostu ani Kadlece, neblaznete. Venca je hloupej a rudej. Chramosta vecne zranenej a typologicky se nam vubec nehodi. Potrebujem druhyho Skodaka.

    • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

      bongor     před 7 lety 05.08.2017 12:05 |  
      3 1

      Když je srdcem sralťan,tak ať jde za Křetínským a řekne mu to.On změní rozhodnutí a dá ho napevno do základu.
      Jo a ještě k těm "odloženým"Úplně jsem zapomněl na Hušbyho.Promiň Pepčo!

  35. Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

    Obr     před 7 lety 05.08.2017 11:42 |  
    5 0

    Zrovna sem se dival, za kolik prisli hraci Donald, Boakye, Kanga do Červené hvezdy a nestacim se divit. Krome Donalda, kterej stal 200t.E, oba zadarmo. Skauting maj Srbove zrejme hodne dobre osefovanej. Dneska maj vsichni tri hodnotu 7mio. Podobne dobrej skauting ma udajne taky Apoel.

    • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

      bongor     před 7 lety 05.08.2017 12:09 |  
      2 1

      Nějak si nemohu vzpomenout,jakýho Edu jsme měli ve Slávce.Nebyl poslední Eduard v nejkrásnějším dresu prezident Beneš?

      • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

        Eluin (přítel SN)     před 7 lety 05.08.2017 12:25 |  
        5 0

        Hrával tu ještě Eda Helešic, pak také v novější době Lasota, ale to byl - tuším - Edvard (což je ale prakticky to samé).

        • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

          bongor     před 7 lety 06.08.2017 17:22 |  
          1 0

          No máš pravdu.Ta moje blbá hlava!

      • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

        Karel13     před 7 lety 05.08.2017 13:06 |  
        2 0

        Beneš byl Edvard.

        • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

          Jachym     před 7 lety 05.08.2017 19:07 |  
          2 0

          Původně byl Eduard, ale to se mu moc nezamlouvalo, tak se začal psát Edvard.

          • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

            Karel13     před 7 lety 05.08.2017 20:23 |  
            0 0

            Nezačal se psát, ale oficiálně si počátkem století změnil jméno (i když nechápu důvod).

            • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

              Jachym     před 7 lety 05.08.2017 20:33 |  
              2 0

              Ano, tak jsem to i myslel, ale je to spíše bezvýznamné puntíčkářství... Jméno si změnil během studií v Paříži, kde se také seznámil se svou manželkou. Ta si kvůli němu změnila křestní jméno Anna na Hanu. Anna mu připomínala nešťastnou lásku z dětství. Své vlastní jméno si změnil z jediného a prostého důvodu, protože se mu zdálo kratší a mezinárodně "údernější".

  36. Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

    sicilianbrno     před 7 lety 05.08.2017 12:19 |  
    2 1

    Podle popisku a videa vypadá na šikovneho hráče
    V par záběrech byl viděn i na pravé straně jak centruje pravou, treba umí obě strany.
    Nemyslím si že potřebujeme pravého záložníka, muže tam hrát Buren, obounohy Danny, sýkora, Mingazov. Naopak bych se zaměřil už jen na jeden post a to útočník typu škoda a konečna, nechal tým se sehrát, na Evropu by to na podzim stačilo...na rozdíl od Sparty posilujeme na místa, které skutečně potřebujeme.

  37. Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

    Fulham     před 7 lety 05.08.2017 12:21 |  
    1 9

    Velmi dobrý příchod. Nevím jestli už to tady někdo nepsal , ale trochu se tim rozšiřuje možnost na stopera - Frýďa. Honza teda napravo . Plus mladej Holík a vidím to skvěle. Palec hodně nahoru. A ještě si dovolím vyjádření k VK . Fotbalista je výbornej , pořád spoustu před sebou jen....jen ho teď vůbec nepotřebujeme. On by měl jít někam ven, třeba do druhé německé, kde by měl důvěru a hrál. Aspoň rok . Potom bych o něm klidně dumal.

  38. Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

    JS (přítel SN)     před 7 lety 05.08.2017 12:24 |  
    15 13

    Zajímalo by mě, proč pořád donekonečna tu všichni opakují, že „pořebujeme útočníka typu Škoda“. Jako pro evropské poháry nebo k čemu? Podle mě nepotřebujeme dva Škody, podle mě potřebujeme variabilitu. A tu nám nenabídne druhý Škoda, ale brejkový útočník se skvělým zpracováním míče, s dobrou rychlostí, driblingem a dobrým zakončením. Takový, co si umí pohlídat ofsajdovou linii a neustále se nabízí do volných prostorů. Tedy něco, co Škoda neumí nebo nedělá, protože v evropě asi fakt nebudeme hrát nákopy do zahuštěného pokutového území na Škodu...

    • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

      Jarinho     před 7 lety 05.08.2017 12:36 |  
      6 1

      Protože, tým má nějaký herní styl, který sedí škodovi. Vím, že si psal, že žádnou tvář nevidíš, ale proste naší hře sedí kladivo nahrotu, viz když nastoupi od zakladu mešanovič tak to moc nejezdí. Potřebujem hráče co udrží balon sklepne do stran a jde bojovat do šestnactky...

    • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

      jarmik     před 7 lety 05.08.2017 12:45 |  
      7 0

      Nabízet se do volných prostorů v útočné fázi mohou a měli by téměř všichni hráči, nejen útočník. Nám vyhovuje, že máme ve Škodovi bijce, který umí zakončit. Nikde není psáno, že v evropských pohárech nemůžou být naší hlavní zbraní standardky, nikoli protiútoky. Na ty logicky budeme spoléhat taky, ale k nim máme dostatek krajních hráčů a hráčů, kteří to umí rozdat. Navíc Škoda mnohokrát ukázal, že není ani pomalý, ani technicky slabý, byť to není evropská extratřída jako Janko... Kolikrát už táhl míč do křídla sám proti přesile, uspěl a odcentroval? Pravidelně!

      • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

        bongor     před 7 lety 06.08.2017 17:27 |  
        0 0

        No tak jistě,taková extratřída jako Janko Superb není,to by nehrál u nás ale za vodou,to je přece jasná zpráva.

    • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

      donford     před 7 lety 05.08.2017 12:49 |  
      10 0

      Promiň, ale nesouhlasím s tebou.
      Protože určitě nebudeme hrát v Evropě se dvěma útočníky, potřebujeme někoho takového, jako je Škoda. V případě, že budeme hrát v lize, mohou hrát vedle sebe. (kdysi v nároďáku - Koller - Lokvenc) a nebo alternovat. Teď, když se nedejfotbalový bůh, náš Škoda zraní, nikoho rovnocenného nemáme a bohužel štírek Muris není ve formě, dost zatím hoří. A právě proto, že se v Evropě hraje na jednoho, musíme mít bijce, ranaře, střelce, prostě robustního hráče, který buď sám zakončí, nebo bude vyhrané míče sklepávat. A obyčejně hraje proti dvěma do nebe se tyčícím věžím. No a k tomu se dle mého hodí typy černošského vzhledu, robustní, rychlí, viz teď názorně útočníci CZ Beograd. A nebo si představ dokonalého útočníka - tedy až vysněných ideálních kvalit, typově vzrůstu Ngadeua. Útočníka, aby nebyla mýlka - tedy nikoliv DZ! Dovedeš si představit to tóčo? Nemáme hráče a nebudeme mít třeba na útok Barcelony, kde hrají 3 fotbaloví kouzelníci. (já vím, včera jeden přestoupil). Ano, co fanda, to názor. Já bych chtěl "dva" Škody.

      • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

        donford     před 7 lety 05.08.2017 12:50 |  
        1 0

        Má odpověď byla na JS.

      • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

        Maryman     před 7 lety 05.08.2017 13:09 |  
        3 0

        Já si naopak myslím, že někdo náběhový, s dobrou prací s balonem v rychlosti, by se využil. Pro větší variabilitu stylu hry, reagovaní na vyvoj zápasu a styl soupeře. Myšleno typ třeba Mertens. Což nemyslím fyzicky ten, nejsem na drogách :-).

    • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

      Fulham     před 7 lety 05.08.2017 12:57 |  
      2 0

      Tak v systému JŠ tu brejkovou úlohu přebírají křídla. A Milan je mnohem víc variabilnější než klasickej sklepávač. Jen ňák takového druhého nikda nevidím, nebo o něm nevím. Teda Drogba asi onehdá . A Krmenčíka prosím ani nejmenovat....:-))

      • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

        JS (přítel SN)     před 7 lety 05.08.2017 13:13 |  
        5 15

        V systému JŠ nikdo do brejku nechodí. Útok je postupný (a nutno říct příliš pomalý). Křídla se stahují do středu pod hrot (Danny, Mingazov...)

        • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

          JS (přítel SN)     před 7 lety 05.08.2017 13:38 |  
          4 14

          Sorry, minusáři, ale vy jste viděli někdy Slavii v brejku v poslední době?

          • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

            Alanor (admin)     před 7 lety 05.08.2017 13:40 |  
            7 2

            3x v předposledním zápase s Teplicemi?

            • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

              JS (přítel SN)     před 7 lety 05.08.2017 14:00 |  
              4 15

              Samozřejmě, Alanore, že možná sem tam někdo utekl. Ta otázka byla spíše řečnická. A to sice proto, že to není fotbal, kterým se prezentujeme. Já si s otázkou na hru Slavie vybavím postupný útok zakončený pomalým centrem z hloubi pole někam do pokutového území.

              • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

                Obr     před 7 lety 05.08.2017 14:05 |  
                6 0

                Je treba si taky uvedomit, ze my moc v lize chodit do brejku nebudeme, ale spis budeme dobyvat. Takze proste potrebujes nekoho jako je Skodak.... Navic bacha Skodak neni vubec pomalej a neni to zadnej krumpac.

              • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

                quelhar (admin)     před 7 lety 05.08.2017 16:16 |  
                4 0

                Když jsme se takovým fotbalem prezentovali celou minulou sezónu, mnozí to tu kritizovali jako nepohlednou nakopávanou a vyžadovali kombinační fotbal a pokud by se nedostavil, dokonce naznačovali možnost odvolání trenéra... #justsaying

                • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

                  JS (přítel SN)     před 7 lety 05.08.2017 19:10 |  
                  1 8

                  Však já to kritizuji jako nepohlednou nakopávanou a stále si myslím, že na Evropu to nebude konkurenceschopné.

                  • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

                    Steve2924 (přítel SN)     před 7 lety 05.08.2017 22:14 |  
                    3 0

                    Sorry JS ale ty zase nevíš co chceš říct, tak buď je útok postupný a pak může být pomalý a nebo je to nakopávaná ale jak se nakopává pomalu to fakt nevim. Prostě kritik za každou cenu co? :DDDDD

                    • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

                      JS (přítel SN)     před 7 lety 05.08.2017 22:18 |  
                      1 3

                      My hrajeme postupný útok zakončený neefektivními centry do pok. území. A když si hráči přestanou věřit, soupeř nám dá méně času na rozehru, tak to začne lítat vzduchem zezadu dopředu a vynecháme tu mezihru ve středu pole. Obojí je nebezpečné jen proti týmům, které nám dají prostor uprostřed či před pokutovém území. Naopak nejsme efektivní pokud a) soupeř přehustí obrannou čtvrtinu, b) velice aktivně nás soupeř dostupuje a znemožňuje pomalou rozehru.

                      • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

                        Steve2924 (přítel SN)     před 7 lety 06.08.2017 10:11 |  
                        0 0

                        Jo díky, za vysvětlení, to co jsi popsal ale neni nakopávání. Ale aspoň už vím co si pod tím ty představuješ ;o)

              • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

                jarmik     před 7 lety 05.08.2017 19:20 |  
                4 1

                Ty se z toho vždycky tak snažíš vykroutit, místo abys přiznal, že si vymýšlíš. Tak počítej minusy, hezký večer. ;-)

      • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

        bongor     před 7 lety 06.08.2017 17:29 |  
        0 0

        a co vyloupit blázinec a toho Krmenčíka přece jen angažovat?

    • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

      Robinator     před 7 lety 05.08.2017 15:43 |  
      2 2

      Přesně tak..tipove někoho jako je třeba Aubameyang

      • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

        Hojik     před 7 lety 05.08.2017 16:41 |  
        6 2

        spíše typově ...

        • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

          Robinator     před 7 lety 05.08.2017 23:46 |  
          0 1

          Děkuji pane Profesore..

          • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

            no-nick     před 7 lety 06.08.2017 07:30 |  
            1 0

            Spíš pane profesore:)

            • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

              Hojik     před 7 lety 06.08.2017 08:11 |  
              1 3

              Spíše, někdy užíván pouze tvar spíš, je modální částice, která je užívána v případech, kdy máme v úmyslu vyjádřit větší pravděpodobnost něčeho nad druhým. Tato podoba je často uplatňována při porovnávání dvou věcí nebo projevení větší náklonnosti k jedné z možností.

              Slovíčko spíš však může být použito i jako jeden z tvarů od slovesa spát.

              :)

              • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

                jarmik     před 7 lety 06.08.2017 09:42 |  
                0 0

                Nevím, čemu má tvůj výklad posloužit, ale každopádně v daném komentáři výše od no-nicka to tvar slovesa spát být nemůže, neb by za ním musela (před oslovením) následovat čárka. Připomenu známý pravopisný vtip: "Pojďte jíst, děti." vs. "Pojďte jíst děti."

                • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

                  no-nick     před 7 lety 06.08.2017 09:54 |  
                  1 0

                  :)) To mi připomíná:
                  Co děláš?
                  Peču kuře manželovi.
                  Aha, tak ja zavolám později. A ten přechodník jsi použila špatně.

                  Pardon za OT.

                • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

                  Hojik     před 7 lety 06.08.2017 10:43 |  
                  0 1

                  Výklad byl pokus o "vtipnou" reakci na uživatele no-nick. :) Končím hlášení.

              • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

                no-nick     před 7 lety 06.08.2017 09:52 |  
                0 0

                :) Good:) A nebo taky spíš je hovorový výraz od spíše.

              • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

                bongor     před 7 lety 06.08.2017 17:32 |  
                0 0

                Ano a to se projevuje i v lidové slovesnosti,třeba v písni "Hledám galánečku",kde si lidový hrdina zpívá"spíš a nebo nespíš,nebo mě neslyšíš,moje potěšení".

  39. Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

    TSeguinTS     před 7 lety 05.08.2017 13:46 |  
    43 0

    Tak my přivedeme mladého ukrajinského reprezentanta a ještě navíc způsobem utajeným. Prostě klasa. Tak jdu do komentářů s nadějí, že SNDetektivové už našli veškeré dostupné info navíc, videosestřihy, názory ukrajisnkých novinářů a různých jinak angažovaných lidí, včetně zajímavých názorů známých diskutérů.

    A mam si tu číst doporučení na příchody kadlece, vukadinoviče, bičíka nebo chramosty??? Lidi co to s Vámi je? kadlec je nejen vyhořelej a totálně z formy, ale ten kluk je blbej jak daleko vidí a to Vám říkám, že vidí na tisíc honů! Měl jsem o něm nějaké informace, když byl v Dánsku.. kustod Mydtjyllandu se za tu dobu natrénoval víc než on. My potřebujeme mentálně silné fotbalisty a vašýk maturita kadlec je přesně prototyp toho, co nepotřebujeme.

    • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

      Fulham     před 7 lety 05.08.2017 15:10 |  
      2 1

      Tak z příchodu Edy mají radost asi všichni ,ne? No a náznak debaty o VK. Jeho příchod k nám je samo nesmysl. Zase poslední dva odložené kusy k nám se docela povedly, tady to může malinko svádět:-))))

    • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

      afro     před 7 lety 05.08.2017 18:54 |  
      7 0

      V celem vlaknu jsou tri prispevky, ve kterych by si pisatele dokazali predstavit nekoho od bidy k nam. Tak to zase nedramtizujme. Nehlede na to vedro, jako polehcujici okolnost. Akorat mi je lito malana, kteremu urcite vyletel tlak k hodnotam nebezpecnym pro organismus. :-)

      • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

        Fulham     před 7 lety 05.08.2017 19:10 |  
        0 0

        Jéžiš no jo...:-)

      • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

        malan (přítel SN)     před 7 lety 05.08.2017 22:02 |  
        3 1

        Kombinace soucasneho pocasi a ctiva na SN je smrtelne. Docela chapu ty hejty na twt, tady jsou opravdu exoti.

    • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

      bongor     před 7 lety 06.08.2017 17:35 |  
      0 0

      to se Vašýka musím zastat,on je mentálně velmi silnej,vždyť je to typický mentál.

  40. Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

    prorok (přítel SN)     před 7 lety 05.08.2017 19:33 |  
    13 0

    Pane Tvrdíku, děkujeme, vracíte Slávii hrdost, a radost a vracíte to í nám, jejím fandům. Už o nás Letná a noviny nemohou říkat a psát, že jsme ubrečenci a vysmívat se nám.
    Díky, díky ! Vážíme si Vás.

  41. Gino van Kessel

    Astrocytoma (přítel SN)     před 7 lety 06.08.2017 10:12 |  
    5 3

    Co ten Gino Van Kessel? Trenuje s nami s beckem? Nebo se honi s ostatnima nekde v Curacau?
    Do Zlina se mu nechce proc? -> je to primadona nebo s jeho tatinkem vidi zlatacky?

    No nicmene jestli je s nami, tak bych mu dal trosku zabrat a pokud je pravda nazor plno diskuteru, ze je dobry utocnik zakoncovatel a ne prave kridlo.

    Pred rokem jsme meli pretlak v utoku, ted kdy se jevi Van Buren jako prave kridlo, nemame krome Mesanovice zadnou nahradu, tak by to tam mohl Gino doklepavat, kvalitu ma, nicmene co urcite nema je presing a rozhodne bych ho tam nepoustel dokud se to nenauci. Ucit se to muze v MOL capu.

    Je to moc velka kravina to s nim jeste zkusit ciste na post hrot?

    • Re: Gino van Kessel

      Jožin     před 7 lety 06.08.2017 10:50 |  
      1 5

      Prosím,nech toho Gina spát, byl to omyl nikdo ho nechce tak až mu skončí smlouva tak pujde do hajzlu a ty chceš aby zabral místo někomu jinému, on dostal prostoru tolik,jako nikdo jiný .

      • Re: Gino van Kessel

        OldZbysek     před 7 lety 07.08.2017 00:30 |  
        0 2

        Tak já si myslím, že Gino ten potenciál má. Tady se šmahem hned odsoudí hráči (třeba Mihalík). Gino je rychlý dynamický útočník, a kdyby např. dostával balony za obranu, tak by se dobře mohl uplatnit. Na hrotu nikdy nedostal šanci. Teď, když se střídá Meši s Milanem, tak by měl prostor, protože Mešimu samotný hrot moc nesedí. U Gina je to spíš v tom, jak zapadne do týmu, a jak trenér využije jeho předností? Je MS v atletice. Všichni víme, že ze sprintera běhavého záložníka vytrvalce neudělá nikdo. Každý má nějaké dispozice, A že neobejde hráče? Tak to aspoň zkouší, dvakrát, třikrát mu to vyjde, počtvrté už ano. Kdo nic nedělá, nic nezkazí. Kdo dneska šel přes hráče? Jedině Mick van Buren, taky přehlížený hráč.

  42. Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

    Fačín     před 7 lety 06.08.2017 10:31 |  
    1 4

    Mám ze Sobola samozřejmě radost, doufám, že tam ta kvalita bude veliká. Ale jednu otázku to ve mně vzbuzuje - proč levý obránce? Vždyť ty máme tři a velmi kvalitní - Bořil, Švento, Flo..To se tedy s někým z nich nepočítá? Pochopil bych spíš pravého beka, protože tam kromě Frydrycha nemáme alternativu.

    • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

      Karel13     před 7 lety 06.08.2017 10:42 |  
      4 1

      Ty jsi pořád nepochopil, že Bořil je PRAVÝ obránce, který vlevo hraje z nouze ?

      • Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

        Fačín     před 7 lety 06.08.2017 11:53 |  
        2 1

        Tak z nouze, hrál tam prakticky celou minulou sezonu a z Boleslavi si ho vybavuji taky spíš vlevo. Takže vpravo se budou točit Bořil s Frydrychem a vlevo Sobol a Flo + Švento na střídání.. Proč ne, to by mohlo klapat.

  43. Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

    zeleznik2     před 7 lety 06.08.2017 10:59 |  
    0 1

    Super, reakce na neúplně dobrou hru na krajích, zvláště od Frýdy. Bořil asi zpět napravo a vlevo jeden z tria Švento, Sobol a Flo.

  44. Re: Do Slavie přijde Eduard Sobol

    zeleznik2     před 7 lety 06.08.2017 11:07 |  
    1 0

    Výborně prosby o posílení tohoto vyslyšeny. Snad to bude fungovat..