Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Liga mistrů

O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

Slavia si zahraje o základní skupinu Ligy mistrů v playoff proti mistrovi Kypru, APOEL FC. Rozhodl o tom dnešní los ve švýcarském Nyonu. První zápas odehraje Slavia na Kypru. Aktualizováno: První zápas se hraje na Kypru v úterý 15. srpna, odveta potom v Edenu ve středu 23. srpna. Výkopy jsou už ve standardní čas Ligy mistrů, tedy ve 20:45

Slavia odehraje první zápas venku v úterý 15. srpna od 20:45, zápas bude přenášet ČT Sport. Odveta se hraje ve středu 23. srpna také od 20:45, tento zápas bude vysílat O2 Sport.

APOEL jsme si představili v letním seriálu, zde je text, který byl platný v červnu:

APOEL FC

rok založení: 1916
oficiální web: http://www.apoelfc.com.cy/
transfermarkt: https://www.transfermarkt.com/apoel-nicosia/startseite/verein/2784
wiki: https://en.wikipedia.org/wiki/APOEL_FC
dresy: žluté

Jako mnoho z již představených týmů, také APOEL doma na Kypru nemá příliš velkou konkurenci a vyhrává tituly jak na běžícím pásu. Vyhrál posledních pět a celkem osm z posledních jedenácti sezón skončilo radostí právě APOELu. Právě skončenou sezónu vyhrál APOEL s bilancí 24-8-4 z 36 zápasů a skóre 77:24 o čtyři body před AEK Larnaca. Někdo jiný než APOEL se z titulu na Kypru radoval naposledy v sezóně 2011/12 a byl to AEL Limassol, který předstihl APOEL o dva body.

APOEL začal svou pouť minulým ročníkem LM v druhém předkole, stejně jako tomu bude letos. Tam si poradil s waleským mistrem The New Saints (0:0 a 3:0). Ve třetím předkole se APOEL utkal s norským Rosenborgem a přes porážku 1:2 v prvním zápase postoupil po domácí výhře 3:0 do play-off. Tam však narazil na FC Kodaň a po výsledcích 0:1 a 1:1 se přesunul jen do základní skupiny Evropské ligy. Tam se APOEL utkal s Olympiakosem, Young Boys a Astanou, doma vyhrál všechny tři zápasy, venku přidal výhru na hřišti Olympiakosu a bilance 4-0-2 nu stačila na postup do jarní fáze EL z prvního místa ve skupině. Na jaře si APOEL překvapivě poradil se silným Athleticem Bilbao a po výsledcích 2:3 venku a 2:0 postoupil do osmifinále. Tam však přišla pro APOEL už konečná, když kyperský mistr zaznamenal dvě porážky 0:1 s Anderlechtem.

K týmu APOELu přichází od následující sezóny nový trenér, Nizozemec Mario Been, ten střídá Španěla Thomase Christiansena. Mario Been spojil svou hráčskou kariéru nejvíce s Feyenoordem, který pak také vedl jako trenér v letech 2009 - 2011. Kromě toho má za sebou angažmá v Excelsioru, Bredě, Genku a minulou sezónu dělal asistenta Dicku Advocaatovi ve Fenerbahce.

Kádr APOELu opouští v létě nejlepší střelec Pieros Sotiriou, který přestupuje do FC Kodaň (zajímavé, jak se nám soupeři Slavie neustále v těchto textech prolínají) za 2,5 milionu Eur. Další ofenzivní hráč Giannis Gianniotas se zase z hostování vrací do Olympiakosu. Asi nepřekvapí, že APOEL má poměrně mezinárodní kádr s několika Španěly a Brazilci. Možná nejvíc ze všech týmů, které jsme si doposud představili má APOEL v průměru starý tým s mnoha třicátníky. Z těch, co v kádru zůstávají, branky stříleli v minulé sezóně hlavně kyperské křídlo Georgios Egrem a belgický Brazilec Igor de Camargo, kterému je už 34 let. Pravidlně nastupují záložníci Vinicius a Vander, základní sestavu prakticky neopouští bulharský pravý bek Živko Milanov.

Jak je možné vydedukovat z druhého odstavce, APOEL je velmi silný soupeř především na domácím hřišti, kde minulou sezónu rozhodoval o postupech přes všechny soupeře, na které narazil. Jediné dva týmy, které na jeho hřišti neprohrály, byly FC Kodaň a Anderlecht. V lize pak APOEL doma nasbíral bilanci 13-5-0. Venku je však APOEL zranitelný. Kromě toho má kádr z velké části tvořený staršími hráči a přišel v létě o dva klíčové ofenzivní hráče, do toho vyměnil trenéra. I proto bych osobně řadil APOEL - ostatně podobně jako Legii - mezi průměrně těžké soupeře. Pokud by Slavia narazila na APOEL, určitě by bylo fajn hrát první zápas venku.

-------------------------------

Od té doby však APOEL prošel některými změnami. Především vyměnil před týdnem trenéra, staronovým trenérem APOELu je nyní Řek Giorgios Donis, který APOEL vedl už v letech 2013 - 2015 a od té doby do svého návratu před několika dny trénoval v Saudské Arábii a v SAE.

Připomeňme také, že APOEL vyřadil na cestě do playoff ve druhém předkole lucemburské Dudelange (1:0 doma a 1:0 venku) a ve třetím předkole rumunského mistra Viitorul Constanta (0:1 venku a 4:0 po prodloužení doma). Zde jsou sestavy APOELu v těchto čtyř zápasech:

APOEL - Dudelange 1:0 (0:0) ... sestřih zde
Branky: 71. Bertoglio
APOEL: Waterman - Milanov, Merkis, Artymatas, Lago - Morais, Vinicius - Ebecilio, Bertoglio, Oar (60. Vander) - de Camargo (74. Pote)

Dudelange - APOEL 0:1 (0:1) ... sestřih zde
Branky: 40. de Camargo (pen.)
APOEL: Waterman - Milanov (61. Artymatas), Merkis, Rueda, Lago - Bertoglio, Morais, Vinicius, Ebecilio - Oar (72. Vander), de Camargo (80. Pote)

Viitorul Constanta - APOEL 1:0 (0:0) ... sestřih zde
Branky: 75. Ganea
APOEL: Waterman - Milanov, Merkis, Rueda, Lago - Bertoglio, Morais, Vinicius (85. Artymatas), Ebecilio (72. Vander) - Oar, de Camargo

APOEL - Viitorul Constanta 4:0 p.p. (0:0, 1:0) ... sestřih zde
Branky: 54. Carlao, 93. Merkis, 94. de Camargo, 105.+1. Efrem
APOEL: Waterman - Milanov, Rueda, Carlao (81. Merkis), Lago - Bertoglio, Morais, Vinicius, Aloneftis (55. Ebecilio) - Vander (88. Efrem), de Camargo

Dvě žluté karty v předkolech nasbírali v dresu APOELu Vander a Ebecilio, případná třetí karta tak bude znamenat stopku do odvety v Praze. Slávistům v tomto dvojzápase trest za tři žluté karty nehrozí, v Borisově nedostali totiž žádnou a tak mají jednu ŽK na kontě z domácího zápasu jen Jugas a Frydrych.

Komentáře (226)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

    Martin 58     před 7 lety 04.08.2017 12:12 |  
    3 1

    Neuvěřitelné, za jak krátký čas jsme na dosah Lize mistrů!!

    • Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

      Pava1     před 7 lety 04.08.2017 12:14 |  
      3 0

      Myslím,že máme opět štěstíčko,Hratelný soupeř i když není již slabého soupeře.

    • Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

      Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 04.08.2017 12:23 |  
      0 0

      8 let... :-)

      • Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

        Martin 58     před 7 lety 04.08.2017 12:29 |  
        0 0

        Myslel jsem po resuscitaci Slavie.

  2. Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

    Novasinho     před 7 lety 04.08.2017 12:12 |  
    3 0

    To bude těžké.... Ale to by bylo asi s každým.

    • Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

      Domingez     před 7 lety 04.08.2017 12:57 |  
      1 0

      Tezko to bude, ale zaroven druhy nejschudnejsi souper..Je to realne hratelne

  3. Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

    red_dwarf19     před 7 lety 04.08.2017 12:13 |  
    6 0

    Začínáme venku, když nedostaneme velkou řachu, tak bychom to mohli doma dotáhnout!!!

  4. Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

    Kychta     před 7 lety 04.08.2017 12:13 |  
    2 0

    Docela hratelný soupeř,šance na postup určitě je :-)

  5. Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

    marp (přítel SN)     před 7 lety 04.08.2017 12:13 |  
    4 0

    Slušný los, Kypřany dáme :-) A že začínáme venku snad bude výhoda. Věřím nám!

  6. Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

    Robinator     před 7 lety 04.08.2017 12:13 |  
    7 1

    To je velice dobrý los..viděl jsem jeden zápas Apoelu a nehráli nic extra. Podle mě druhá nejlepší varianta..

    • Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

      Rudolfonc (přítel SN)     před 7 lety 04.08.2017 12:18 |  
      7 0

      No taky jsme zatim nehrálnic nic extra :-D

    • Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

      Rudolfonc (přítel SN)     před 7 lety 04.08.2017 12:19 |  
      0 0

      No taky jsme zatim nehráli nic extra :-D

  7. Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

    Hanzwalter     před 7 lety 04.08.2017 12:13 |  
    2 0

    Tak popravdě jsem rád, že nemáme Olympiakos.....je to hratelný, ale nesmíme to podcenit!

    • Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

      bongor     před 7 lety 04.08.2017 12:33 |  
      0 0

      To určitě nepodceníme,Jardové nejsou hloupý vejtahové a naši kluci udělají všechno pro postup.A my fandové jim musíme pomoct co to dá.Hlavně Strašák s TS to musej rozjet ve velkým stylu.

      • Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

        M@rvin     před 7 lety 04.08.2017 12:42 |  
        0 0

        Na LM to bude rozjíždět Krasoň. S BATE to podle mě od něj nebylo tak špatný, tak snad bude pokračovat v trendu...

  8. Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

    pevek     před 7 lety 04.08.2017 12:14 |  
    2 0

    Ty jsem chtel nejmene. Realne tezky, fotbalovy souper, ktery ale porad nema jmeno jako Olympiakos nebo Celtic. Ted se ale ukaze, co v nas opravdu je.

  9. Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

    donford     před 7 lety 04.08.2017 12:14 |  
    2 0

    Tak chtěli jsme Maribor a nebo Apoel. Přání se splnilo. Apoel sice porazil Constantu 4:0, ale rozhodující 3 góly dal až v prodloužení (93., 94., a 105. minuta) My hrajeme s nimi první zápas venku.

    • Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

      Robinator     před 7 lety 04.08.2017 12:16 |  
      0 3

      hrajeme první zápas doma ne?

      • Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

        murena     před 7 lety 04.08.2017 12:17 |  
        0 0

        Ne venku

        • Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

          Robinator     před 7 lety 04.08.2017 12:19 |  
          0 1

          na centrumu píšou, že prý začínáme doma, ale taky mi to přijde divný, když vytáhli první je

      • Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

        jufoun (přítel SN)     před 7 lety 04.08.2017 12:19 |  
        0 0

        Podle překladu by jsme měli hrát první venku.

    • Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

      bongor     před 7 lety 04.08.2017 12:34 |  
      0 0

      Vypadá to,že mají mimořádnou fyzičku,když dali v prodloužení 3 góly.

      • Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

        sicilianbrno     před 7 lety 04.08.2017 13:21 |  
        0 0

        ...nebo soupeř nulovou fyzičku nebo po prvnim golu už nulovou bojovnost,, když dostane tři goly v prodloužení....

  10. Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

    Jaromir82     před 7 lety 04.08.2017 12:14 |  
    4 2

    Mame teda z pekla stesti. Apoel neni nic neprekonatelneho! Po dvojzapase s borisovem povazuju za vyhodu i to, ze druhy zapas mame doma.

  11. Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

    fredydj (přítel SN)     před 7 lety 04.08.2017 12:16 |  
    2 1

    APOEL mírnej favorit, doufám, že se už trošku sehrajeme, čas na to bude, výhoda, že hrajeme druhej zápas doma

  12. Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

    Sešívaný     před 7 lety 04.08.2017 12:17 |  
    10 0

    Je to otevřené, myslím, že 50:50. Rozhodně lepší los než Olympiakos. A možná nám to bude sedět víc jak Maribor, kde bychom byli favoriti a hráče by ta očekávání svazovala jako s BATE. Takto máme hratelného soupeře, s kterým ale nebude ostuda nepostoupit, takže do toho můžeme jít s čistou hlavou.

    • Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

      bongor     před 7 lety 04.08.2017 12:36 |  
      2 1

      Ostuda by to asi byla,vždyť je vyřadili i nekopové z druhýho břehu.Ale my ukážeme kdo je Slavie!

  13. Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

    Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 04.08.2017 12:17 |  
    2 1

    Ja bych krotil euforii. Povazuji los za stred. Olympiakos by byl tezsi. Maribor lehci. Ale APOEL, Celtic a Kodan jsou tak na stejne urovni. Hlavne venku nas neceka nic lehkeho.

    • Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

      Novasinho     před 7 lety 04.08.2017 12:38 |  
      7 1

      Tak to je docela slušně cinklý! UEFA mafia :-D

  14. Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

    aligator     před 7 lety 04.08.2017 12:18 |  
    0 0

    Myslím, že dobrý soupeř, asi po Mariboru nejpřijatelnější. Horší to bude s výjezdem, tam asi jenom letecky. Je dobré, že začínáme venku. Věřím, že kluci i realizační tým se uklidnili a bude to o jiném fotbale.Věřím v postup.

    • Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

      Martin 58     před 7 lety 04.08.2017 12:31 |  
      3 0

      Autem 2785 km a 32 hodin. Na trase se platí mýtné. Zdroj Google maps.

      • Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

        bongor     před 7 lety 04.08.2017 12:38 |  
        3 0

        Ale chtělo by to obojživelná auta.

        • Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

          Martin 58     před 7 lety 04.08.2017 13:38 |  
          2 0

          Mám, Bongore, rád Tvoje krátké úderné texty. Ty hraješ někde v kapele, že jo. To musíš sedět někde u činelů...

  15. Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

    fredydj (přítel SN)     před 7 lety 04.08.2017 12:19 |  
    0 7

    tak asi fakt začínáme doma, no škoda

    • Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

      fredydj (přítel SN)     před 7 lety 04.08.2017 12:20 |  
      0 1

      První utkání odehrajeme 15. nebo 16. srpna na Kypru, odveta se hraje 22. nebo 23. srpna v Edenu. Přesný termín zápasů by měl být znám do dnešního večera.tak to aby se v tom prase vyznalo

    • Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

      Maty22     před 7 lety 04.08.2017 12:22 |  
      0 0

      Na aktuálně píšou, že začnem na Kypru.

      • Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

        Maty22     před 7 lety 04.08.2017 12:24 |  
        2 0

        A ten samej server v jinym článku tvrdí opak. No bordel jak u nás v práci.

        • Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

          Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 04.08.2017 12:32 |  
          2 0

          Radši ani nevědět, kde pracuješ... :-)

    • Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

      bongor     před 7 lety 04.08.2017 12:39 |  
      1 0

      Už to radši neber Fredy.

      • Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

        fredydj (přítel SN)     před 7 lety 04.08.2017 12:47 |  
        0 0

        ???

        • Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

          jarmik     před 7 lety 04.08.2017 13:02 |  
          0 0

          Čemu se divíš? V druhém komentáři sám cituješ naprosto srozumitelná fakta, ale dodáváš "aby se v tom prase vyznalo". :D

          • Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

            fredydj (přítel SN)     před 7 lety 04.08.2017 13:08 |  
            0 0

            koukni se na čas příspěvku

  16. Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

    Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 04.08.2017 12:21 |  
    1 0

    Ta jejich domaci bilance je opravdu neco teda.. ale to nase taky :)

  17. Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

    Sracken     před 7 lety 04.08.2017 12:21 |  
    11 0

    APOEL není, co býval před 5ti lety. Je to vynikající los. Soupeřem nám bude především obrovské vedro, kvalitativně jsme na tom daleko lépe, zkušenosti jsou na straně soupeře. Ale Liberec loni vypráskal Larnaku bez potíží, normálně je přejeli úplně totálně, takže nebát se aktivně si pro to jít, žádné šetření, žádná opatrnost, jdeme si pro to. Mezitím vyřídíme pár ligových soupeřů.

    • Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

      Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 04.08.2017 12:25 |  
      3 1

      Hezky napsane. :-) Miluji nekompromisni optimisty. :-))) Ale neopominal bych ani pokoru a smysl pro realitu...

      • Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

        bongor     před 7 lety 04.08.2017 12:40 |  
        0 0

        Tak od čeho máme na SN kouzelníky,každej se musí snažit,

        • Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

          Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 04.08.2017 13:07 |  
          1 0

          :-) Pst. Neprozrazovat. S tím BATE v tom nastavení to dalo dost práce vytlačit to očima o metr vedle...

          • Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

            bongor     před 7 lety 04.08.2017 19:40 |  
            1 0

            Já to věděl Merline,ale neboj,nikomu ani muk!

    • Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

      DrFe     před 7 lety 04.08.2017 13:30 |  
      1 1

      Ve 20,45 hod už takový horko nebude ani na Kypru. Teplota sice může být vysoká dost, ale slunce už pálit nebude.

      • Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

        Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 04.08.2017 14:52 |  
        1 1

        Tam se zacne dokonce 21:45 jejich casu! Muze byt dusno ale take nemusi!

    • Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

      pevek     před 7 lety 04.08.2017 14:32 |  
      1 0

      Jojo taky jsem slysel jak BATE neni, co bejvalo

  18. Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

    Fulham     před 7 lety 04.08.2017 12:22 |  
    0 0

    Jsou velmi velmi dobří. Ale to my za čtrnáct dní už budeme taky. Bude to hodně vyrovnané - šance vidím tak minimálně 70 na 70 pro nás....:-)

    • Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

      Láryfáry     před 7 lety 04.08.2017 12:32 |  
      4 0

      souhlas, je to 70 na 70, a hrajeme systémem venku - venku :-)

    • Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

      Martin 58     před 7 lety 04.08.2017 12:33 |  
      0 0

      To je podobné, jak zaznělo výše, že budeme začínat na Kypru a odvetu budeme hrát na Kypru.

  19. Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

    Robinator     před 7 lety 04.08.2017 12:22 |  
    0 10

    Už vidím tedy dvě věci, které nám mírně hrají do karet, to, že snad začneme doma a za další, máme teď dvě ligová kola na sehrání. vyladění věcí, které nás trápí..naopak na Kypru začíná liga až 19.8

    • Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

      Varis     před 7 lety 04.08.2017 12:25 |  
      2 0

      Doma určitě nezačneme

      • Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

        Jachym     před 7 lety 04.08.2017 12:58 |  
        2 0

        Naše cesta začne doma na letišti...:-D

    • Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

      knawi     před 7 lety 04.08.2017 12:25 |  
      3 0

      Začínáme na Kypru, nepleťte to pořád!!!

      • Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

        bongor     před 7 lety 04.08.2017 19:42 |  
        1 0

        Sem snad píšou Krmenčík s Vašýkem nebo co

    • Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

      Robinator     před 7 lety 04.08.2017 12:32 |  
      0 0

      chtěl sem napsat, že začneme venku :) jsem to popletl..mě tady totiž říká kolega, že někde čte, že začínáme doma..ale to je blbost

      • Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

        Jachym     před 7 lety 04.08.2017 12:57 |  
        5 0

        To máš jako se slovem svatba, slyším "d", píšu "t"...:-D

    • Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

      Gino     před 7 lety 04.08.2017 12:36 |  
      5 0

      Ty vado jeden vůl napíše blbost a už se to šíří jako lavina. A takhle to na těch internetech je se vším :D

      • Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

        Robinator     před 7 lety 04.08.2017 12:40 |  
        0 0

        mě to zmátlo(článek na centrumu)..pak jsem si říkal, že je to kravina a pak to stejně otočím, když tu chci něco napsat a napíšu to blbě :D

      • Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

        Novasinho     před 7 lety 04.08.2017 12:42 |  
        0 0

        A doma hrajeme na neutrální půdě na letný...

        • Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

          bongor     před 7 lety 04.08.2017 19:45 |  
          0 0

          No to bych si přál nejvíc,já tu králíkárnu tak myluju a oni chudáci,jak by byli rádi,že jednou viděj pořádnej fotbal a ne samej namol cup.

      • Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

        fredydj (přítel SN)     před 7 lety 04.08.2017 12:46 |  
        0 1

        zrovna teď si napsal blbost ty, na některých webech bylo že začínáme doma, na některých že venku....

        • Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

          Gino     před 7 lety 04.08.2017 12:48 |  
          0 0

          V čem je to v rozporu s tím, co jsem napsal já?

        • Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

          Gino     před 7 lety 04.08.2017 12:49 |  
          1 0

          Aha, už chápu tvou reakci. Ty jsi jeden z těch, co taky šířil ten nesmysl :-) Nic si z toho nedělej. Důležité je, že opravdu začínáme venku ;-)

          • Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

            fredydj (přítel SN)     před 7 lety 04.08.2017 13:07 |  
            1 0

            jo šířil, byl jsen trochu zmaten :)

  20. Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

    Sešívaný     před 7 lety 04.08.2017 12:31 |  
    3 0

    OT: Nice dostala Neapol, s nima se ten los opravdu nemazlí. V obou kolech dostali snad tu nejhorší variantu. Jestli se dostanou do skupin, tak klobouček.

    • Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

      jack09     před 7 lety 04.08.2017 12:53 |  
      0 0

      no ještě mohli dostat Liverpool :)

      • Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

        Sešívaný     před 7 lety 04.08.2017 13:31 |  
        0 0

        Jasně, Liverpool v současné formě je ještě horší los, ale dostat v předkolech Ajax a Neapol to je prostě pech :)

  21. Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

    Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 04.08.2017 12:31 |  
    7 0

    Nevýhodu APOELu vidím ve vzdálenosti... díval jsem se na letadla, tak pouze 2 letadla týdně letí přímý let (3 hodiny a 45 minut) jinak s přestupem, což vychází na více jak 5 hodin letu.
    Ale zase nám přeje los ligy.
    12.8. SLAVIA - Jihlava
    15./16.8. Apoel - SLAVIA
    19.8. Bohemians 1905 - SLAVIA
    22./23.8. SLAVIA - Apoel
    26.8. SLAVIA - Mladá Boleslav
    Během dvojzápasu jsme celou dobu v Praze krom jednoho zápasu na Kypru.

    • Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

      PetCC     před 7 lety 04.08.2017 12:39 |  
      0 0

      Takže lze čekat, že proti Jihlavě a Bohemce bude hrát spíš rezervní sestava.

    • Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

      Fulham     před 7 lety 04.08.2017 12:39 |  
      4 0

      Dobrej postřeh !! Každá Ptákovina může hrát roli...

    • Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

      DrFe     před 7 lety 04.08.2017 13:32 |  
      3 1

      Letadlo snad budeme mít vlastní a poletíme přímo (tedy pronajatý let)

    • Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

      smichov_2     před 7 lety 04.08.2017 15:00 |  
      0 0

      Létáme vlastním letadlem jako Real Madrid, teda skoro vlastním, v tomto směru není co řešit. Délka letu je nepříjemná, ale oni zase pojedou stejně tak do Prahy, takže v tomto rovina. Jediný průšvih vidím to počasíčko.

      • Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

        Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 04.08.2017 16:28 |  
        0 0

        Jelikož kyperská liga začíná až po našem dvojzápase, tak oni můžou v Praze být klidně týden dopředu, což my si dovolit nemůžeme.

        • Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

          Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 04.08.2017 16:40 |  
          0 0

          Aha, tak jsem to popletl. Začíná jim sezóna 19.8. ...

  22. Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

    DF007     před 7 lety 04.08.2017 12:32 |  
    2 4

    Rozhodně nejsem úplně spokojený. Jsou to jižani a na ty to českým klubům moc nejde. Navíc jsem chtěl něco v dojezdové vzdálenosti, což se taky úplně nepovedlo. Navíc ten klub není úplně pojem, na který by se diváci hrnuli. Myslím, že lépe by se nám hrálo s Kodaní, kterou tady sice všichni vynášejí do nebes, ale jejich styl by nám měl být bližší.
    Ale rozhodne se na hřišti. A doufám, že nás neopustí štěstí, které se nás už nějakou dobu drží.

    • Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

      knl66 (přítel SN)     před 7 lety 04.08.2017 12:43 |  
      11 0

      Českým klubům to nejde na jižany? Ukaž mi světovou stranu, na kterou to v posledních letech českým klubům jde. ;)

      • Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

        Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 04.08.2017 13:09 |  
        0 0

        :-)))

      • Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

        DF007     před 7 lety 04.08.2017 13:17 |  
        0 0

        Tak pořád si myslím, že sever Evropy je pro nás z ČR mnohem přijatelnější (tedy pokud nejsi sparťan a nečeká tě Švéd). Proto jsem chtěl Kodaň, případně Maribor.

        • Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

          DF007     před 7 lety 04.08.2017 13:22 |  
          0 0

          Aby mně někdo nepodsouval, že nevím, kde leží Maribor, tak vím, že není na severu, ale směrem na jih, nicméně ještě částečně kultivovaný.

    • Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

      bongor     před 7 lety 04.08.2017 12:45 |  
      0 0

      Kdo vynáší Kodaň?Naopak jsme chtěli Luftovi ukázat odkud kam přestoupil.No musíme to nechat až na skupinu.

      • Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

        DF007     před 7 lety 04.08.2017 13:17 |  
        0 0

        Přečti si komentáře k ostatním článkům a uvidíš, jak se tady o Kodani mluví.

    • Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

      JSat (přítel SN)     před 7 lety 04.08.2017 12:47 |  
      1 1

      o diváky bych se nebál, myslím, že bude vyprodáno...

      • Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

        DF007     před 7 lety 04.08.2017 13:18 |  
        0 0

        Ano, pravděpodobně bude vyprodáno doma, ale ven pojede jen hrstka lidí.

        • Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

          JSat (přítel SN)     před 7 lety 04.08.2017 13:53 |  
          1 1

          to myslím, že kromě Mariboru by jela stejná hrstka... zatím ještě nejsme ve stavu, že by si fanoušci škudlili peníze a dovolenou na výjezdy se Slavií po Evropě...

  23. Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

    Ondráš     před 7 lety 04.08.2017 12:32 |  
    2 0

    Kurva! APOEL a Pireus jsem nechtěl..podívejte se, které týmy loni v EL vyřachli..no sem zvědavej, ale nemyslím, že budem favorit

    • Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

      Martin 58     před 7 lety 04.08.2017 12:35 |  
      6 0

      Jsem v dobrém rozmaru, takže kalhoty zase nahoru. Je to fotbal, co bylo loni neznamená, že bude letos.

    • Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

      sicilianbrno     před 7 lety 04.08.2017 13:26 |  
      0 0

      favoriti nebudem, je to tak 50 na 50 :-)

  24. Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

    Vici     před 7 lety 04.08.2017 12:36 |  
    1 0

    Ac nema takovy jmeno tak souper hodne silnej. Neni si ale z ceho vybirat. Co nehrozi ze by nas podcenily jako Celtic nebo Olimpiakos. Nicmene zas to neni neprekonatelnej souper. Bude to boj ale at to dopadne jakkoli zklamanej nebudu. Evropska liga je i tak super. Vsechno ostatni kor proti Apoelu bonus. Gl

  25. Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

    Sapfa     před 7 lety 04.08.2017 12:37 |  
    4 3

    Viděl tu někdo v letošní sezoně (v těch předkolech) alespoň jeden zápas APOELU, nebo tu každý hází soudy na základě jména, soupisky či toho, koho vyřachli v minulé sezoně? Tohle všechno jsou jen plky....prosím někoho, kdo je viděl hrát, ať sem napíše, co si o nich myslí a jakou máme šanci. Děkuji

    • Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

      PetCC     před 7 lety 04.08.2017 12:42 |  
      0 0

      9.8. hrajou jejich superpohár, zřejmě jedinej zápas před naším.

    • Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

      Gino     před 7 lety 04.08.2017 12:43 |  
      4 0

      A k čemu ti to bude? Bude to zase jenom plk jednotlivce bez vypovídající hodnoty.

      • Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

        Sapfa     před 7 lety 04.08.2017 13:48 |  
        1 0

        Když mi napíše Podroužek, že je to beznadějné, tak mu budu určitě věřit míň, než když Alanor nebo Jarda Šilhavý řekne, že viděl všechny zápasy jejich předkol, jedná se o tým, který hraje tak a tak, s takovýma individualitama, ale že tu určitě šance je, protože xy a že to není nepřekonatelný soupeř....

    • Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

      Robinator     před 7 lety 04.08.2017 12:43 |  
      1 0

      Já viděl jeden zápas s Dudelange, koukal jsem, protože byl k dispozici stream a měl jsem vsazeno..a byl to teda průměrný zápas..Apoel vyhrál 1:0, hrál tak nějak chaoticky..bál jsem se, že nakonec nevyhraje..ale to mohlo být tím, že nebyli sladění a byl začátek sezony..ta jim mimochodem začíná až 19.8

      • Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

        Robinator     před 7 lety 04.08.2017 12:44 |  
        0 0

        ale jak říká kolega výše, fakt to vypovídající hodnotu moc nemá..ale výsledky 2x 1:0 s Lucemburským týmem nic moc..

        • Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

          Sapfa     před 7 lety 04.08.2017 14:02 |  
          0 0

          Tak mně ani tak nejde o ty výsledky, jako o tu jejich hru a myslím, že z toho dvojzápasu proti rumunskému mistrovi by se už něco usuzovat dalo...to určitě nebyli nějací nezdárci, stačí se podívat, jakou kvalitu předvedla Steaua proti Plzni.

    • Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

      Vici     před 7 lety 04.08.2017 12:55 |  
      6 1

      Tak plky to budou vzdycky rozhodne se na hristi. Ze nekdo videl jeden zapas vubec nic neznamena. Takze pokud ten prispevek chtel dokazat ostatnim jak jsou mimo a jak ja jsem in moc se to nepovedlo.

      • Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

        Sapfa     před 7 lety 04.08.2017 13:43 |  
        2 1

        Hele ty hlavo, měl bys to říct Šilhavému, ať si nedělá vůbec žádnou přípravu, že to stejně nemá cenu, že na základě sledování se stejně nic nedá vysledovat a predikovat...já tu na nikoho nechtěl dělat ramena, tak se uklidni.

  26. Liga na Kypru

    mudrc     před 7 lety 04.08.2017 12:44 |  
    1 0

    Liga na Kypru zacina az 19.8. nyni tedy bude souper dva tydny bez ostreho mace. Snad nam to pomuze..

    • Re: Liga na Kypru

      sicilianbrno     před 7 lety 04.08.2017 13:27 |  
      0 0

      až tak pozdě? I když při jejich teplotách se to dalo očekávat...to je dobrá zpráva..každá drobnost v náš prospěch se hodí

  27. Síla APOELu

    huhu     před 7 lety 04.08.2017 12:59 |  
    1 0

    Díval se vůbec někdo na loňské výsledky APOELu v EL? Mj. tam dvakrát porazili právě Olympiakos, který byl považován za nejtěžšího možného soupeře. Dále vyřadili Bilbao..

    • Re: Síla APOELu

      utrzeny_ze_retezu     před 7 lety 04.08.2017 13:54 |  
      0 0

      S Olympiakosem to je něco jako derby, spíš víc, tak se vždycky vyhecujou. A Bilbao tuším vyřadila i sparta, cca 4 roky...

      • Re: Síla APOELu

        Sracken     před 7 lety 04.08.2017 14:59 |  
        0 0

        Bilbao je kvalitní, ale bohužel kvůli své politice přestupů je to něco, jako kdyby u nás hrál výběr hráčů pouze Slezska, bez možnosti koupit kohokoli kromě San Sebastianu, Pamplony, Eibaru bavím ji se o lepších týmech. Mají proto hodně nevyrovnané výsledky.

  28. Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

    o-cab     před 7 lety 04.08.2017 13:00 |  
    18 0

    Bavil jsem se s kolegou z Kypru ted. Velky fanousek Omonie, tzn nesnasi APOEL a rika:

    - APOEL je tento rok nejslabsi za poslednich 5-6 let, starnou jim hraci, prichody nebyly kvalitni a nejaky hraci odesli
    - Vyhodili trenera po zacatku kvalifikace do Evropy, postoupili s velkym stestim pres Viitorul, v Rumunsku pry meli prohrat o 4 goly
    - Liga jim zacina az 19.8.
    - Je dobre, ze koncime doma, venku je APOEL polovicni. Tam bude sileny vedro a sileny fanousci

    Vypada to nadejne a bude zalezet pouze na nas!!!

    • Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

      Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 04.08.2017 13:13 |  
      8 0

      Mně to podle příběhu připomíná Plzeň. Poslední léta se jim dařilo. Postupně, ale hráči stárnou. Forma klesá. Před sezónou měli nového trenéra. Teď se tam vrátil ten co je trénoval předtím (podobně jako Vrba). Tak doufám, že taky dopadnou jako Plzeň... :-)

    • Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

      Michal86     před 7 lety 04.08.2017 13:19 |  
      1 0

      Plzeň pojede taky na Kypr. Vyfasovala Larnacu... :)

  29. Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

    Komix     před 7 lety 04.08.2017 13:04 |  
    4 0

    Apoel - @slaviaofficial utery 15.8. 20:45

    @slaviaofficial - Apoel streda 23.8. 20:45

    • Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

      Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 04.08.2017 13:21 |  
      0 3

      No nevím, hrát na Kypru už tři dny po lize (i když "jen" Slavia-Jihlava) to bude masakr. Když vezmu dlouhou cestu, tam vedro. No to bude těžký zápas na fyzičku.

      • Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

        sicilianbrno     před 7 lety 04.08.2017 13:28 |  
        2 0

        Dlouhá cesta přímým spojem letadlem? Možná tak o hodinku dýl...to bych neřešil, max vedro u nich...

      • Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

        Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 04.08.2017 13:31 |  
        0 0

        Možná se to přesune na pátek... nebylo by to poprvé, kdy se týden před výkopem poupravil termín.

      • Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

        Martin 58     před 7 lety 04.08.2017 13:42 |  
        0 0

        Autokarem mužstvo určitě nepojede. Moc na výběr nemáš v rytmu 2 zápasů týdně. Na to si musí hráči zvyknout. Na Letné se bude pravidelně skupinově odpočívat.

      • Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

        bongor     před 7 lety 04.08.2017 17:02 |  
        1 0

        Já mám kancl na půdě a kam se sere Kypr s tím vedrem.Ze mě jen leje,zle je matičko,zle je.

  30. Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

    jarmik     před 7 lety 04.08.2017 13:05 |  
    6 1

    V Ostravě a pak doma s Jihlavou musí hrát stejná, nejsilnější sestava, se kterou se bude počítat na Kypr. Věřím v naši sílu, nervy už nebudou, musíme si pro to, jak píše Srcken, nekompromisně jít. :)

    • Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

      sicilianbrno     před 7 lety 04.08.2017 13:29 |  
      5 1

      Přesně, není čas šetřit opory a nasadit uplně jinou sestavu. Ted je potřeba se pořádne sehrát v nejsilnější sestavě, což nam ukazal odvetnej zápas v Bate

      • Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

        PetCC     před 7 lety 04.08.2017 15:38 |  
        0 2

        Přesně tak, musí být alespoň 5 změn v každém zápase, jinak v listopadu už nebudem stát za nic a skončíme v lize nejlíp třetí.

    • Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

      Crispo     před 7 lety 04.08.2017 14:20 |  
      0 1

      Taky doufám že JŠ nebude vymýšlet jako proti Teplicím, BATE je za námi tak snad podle toho ta sestava bude vypadat...

  31. Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

    PetCC     před 7 lety 04.08.2017 13:07 |  
    1 0

    Kouknul jsem na ten sestřih posledního zápasu.

    Je to úplně jiný soupeř než Bate, jejich obrana je od dost živelnější, ale když dostanou šanci tak i útok.

    Dokud byli pod tlakem,že musí dotahovat, tak měli velký šance jen Rumuni, ale jak dali gól, tak se to naprosto otočilo.

    • Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

      bongor     před 7 lety 04.08.2017 17:04 |  
      0 0

      Že vyřachli rumuny,to dneska dokáže každej.

  32. Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

    asanin     před 7 lety 04.08.2017 13:12 |  
    7 1

    Apoel rozhodně nebude lehký soupeř, ale pro mě je to po Mariboru to nejlepší co jsme mohli dostat... Pokud se podíváme na jejich předkola tak Dudelange porazili 2x 1:0 a s Vitorií hráli 1:0 a 0:1 (nepočítám to prodloužení)... Myslím, že je čas přivést 1-2 hráče do základní sestavy (jednoho beka a jednoho útočníka)...

    • Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

      zeleznik2     před 7 lety 04.08.2017 13:18 |  
      1 1

      Raději dva beky a jednoho útočníka

      • Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

        DrFe     před 7 lety 04.08.2017 13:24 |  
        8 1

        Hele, abysme nedopadli jako rudá bída s jejich shopaholickými nákupy. :-) Ti mají 40 hráčů a jak to vypadá .....

        Doplňovat kádr citlivě a jen zaručenou kvalitou.

        • Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

          zeleznik2     před 7 lety 04.08.2017 13:32 |  
          1 1

          No myslím, že tohle opravdu nehrozí, máme hodně velké mezery, abychom Letnou dohnali v nákupech...věřím, že aspoň jednoho beka opravdu uděláme...

        • Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

          sicilianbrno     před 7 lety 04.08.2017 13:32 |  
          2 2

          z toho strach nemám, narozdíl od nich sme přivedli 4 pořádný hráče, tři z toho do základu...a hlavne bysme kupovali na posty, které potřebujeme posílit, a ne mít jak sparta dva, tři DZ, žádný mozek týmu do středu a koupit zase dalšího DZ (ten malej černoušek)...v tom je rozdíl :-)

        • Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

          donford     před 7 lety 04.08.2017 14:04 |  
          3 0

          I ten sparťanskej podvodník, co si říká trenér (a nepozná kvalitu Lafaty od Janka, a toho Izraelity na křídle od Frýdka, což pozná i 10leté dítě) teď konstatuje, že jich je na ligu nějak příliš mnoho!! Velký objev!! Ale nám by se bek a útočník určitě ještě hodili.

          • Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

            knl66 (přítel SN)     před 7 lety 04.08.2017 14:14 |  
            4 0

            Jednoho útočníka máme v režimu "inkognito": Gino van Kessel. :)

      • Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

        Boss82     před 7 lety 04.08.2017 14:38 |  
        8 3

        Ježiš a na co? Bořil se Ti teď zdál špatnej? Mně teda ne! Švento se Ti zdál špatnej? Mně teda ne! A rozhodně bych neodepisoval ani Floa.

        Sparta je snad dostatečným varováním, že překotné nákupy nejsou vůbec žádnou zárukou úspěchu!

  33. Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

    zeleznik2     před 7 lety 04.08.2017 13:18 |  
    0 0

    AEK Larnaka Kypr Plzeň nás kopíruje...

    • Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

      Jachym     před 7 lety 04.08.2017 13:23 |  
      9 0

      Není s tebou něco? Soudím podle rychlosti informování o aktualitách, která je dnes nezvyklá:-D

      • Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

        zeleznik2     před 7 lety 04.08.2017 13:31 |  
        13 0

        Díky za poklonu, dnes frčím online celý den...

        • Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

          bongor     před 7 lety 04.08.2017 17:07 |  
          0 0

          A dobře děláš koni.

    • Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

      Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 04.08.2017 13:24 |  
      0 0

      Tak to k nim byl los hodně milosrdný...

      • Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

        Robinator     před 7 lety 04.08.2017 14:31 |  
        0 0

        no milosrdný..Larnaca skončila jen o pár bodíků za Apoelem..

      • Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

        bongor     před 7 lety 04.08.2017 17:09 |  
        0 0

        Snad jim pustěj Krmenčíka z blázince.

  34. Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

    DrFe     před 7 lety 04.08.2017 13:21 |  
    4 1

    Kéž budeme 23.8 večer slavit ....... už si to maluju a běhá mi mráz po zádech. Já vím, že to není a nebude jednoduché, ale mohlo by to vyjít .Zatím k nám byl letos fotbalový pámbů millosrdný, snad bude i teď. Za ty roky mizérie si to snad zasloužíme zapsat rok 2017 do kroniky zlatým písmem ....

  35. Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

    Horacio11     před 7 lety 04.08.2017 13:26 |  
    7 0

    Tak doufám, že JT zase nenapíše, že cokoliv než postup by byla ostuda, aby se z toho zase hráči nepodělali..

  36. Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

    knawi     před 7 lety 04.08.2017 13:26 |  
    0 0

    Thomas Christiansen Tarin - minulý trenér Apoelu - není Španěl ale Dán.

    • Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

      quelhar (admin)     před 7 lety 04.08.2017 13:34 |  
      0 0

      To je dost sporné, co vlastně je. Reprezentoval v hráčské kariéře Španělsko a ne Dánsko.

      • Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

        knawi     před 7 lety 04.08.2017 13:45 |  
        0 0

        Máš pravdu, promiň. Bral jsem to podle původu, místa narození.

        • Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

          Petr9608     před 7 lety 04.08.2017 13:59 |  
          1 1

          Je to "-sen", tak je to Dán :o)

          • Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

            knawi     před 7 lety 04.08.2017 14:16 |  
            0 0

            Nebo Nor.

            • Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

              Petr9608     před 7 lety 04.08.2017 14:36 |  
              1 0

              Nor ale v "nabídce" nebyl. :-D

          • Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

            Jachym     před 7 lety 04.08.2017 15:46 |  
            0 0

            Nebo nějaký diktátor z Koreje...:-)

            • Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

              knawi     před 7 lety 04.08.2017 16:09 |  
              0 0

              Ten se naštěstí také nenabízí.
              Jsme v souvislosti se Slávií adeptem to CL nějak rozverní! Ale bodejť by ne!! :-D

  37. Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

    Martin Platil     před 7 lety 04.08.2017 13:36 |  
    3 0

    Pokud chce Slavia hrát důstojnou roli ať už v LM nebo EL, je jedno, proti komu bude hrát.

    • Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

      zeleznik2     před 7 lety 04.08.2017 13:39 |  
      1 1

      tak tak, ale nevím, zda to zvládneme s tímto kádrem. Ten zápas v Borisovu, nebyl z naší strany úplně ideální..

      • Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

        Martin 58     před 7 lety 04.08.2017 14:27 |  
        3 0

        To bys jako teď začal překopávat kádr?

        • Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

          bongor     před 7 lety 04.08.2017 17:11 |  
          0 2

          Co koupit pár borců od sralty,když už je nebudou potřebovat?

          • Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

            Arutha     před 7 lety 04.08.2017 17:23 |  
            2 0

            Co s nima, s takovýma lemplama...

    • Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

      jarmik     před 7 lety 04.08.2017 13:44 |  
      3 0

      No ale prioritou je logicky vždy LM vůbec hrát, až potom můžeš řešit jak, takže komentovat kvalitu soupeře v play-off má smysl. Stejně je to se vším v životě. Např. takový hladovějící člověk v Jižním Súdánu potřebuje jídlo, až když je běžným občanem třeba ČR, může řešit kvalitu cherry rajčátek v hypermarketu.

  38. Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

    zeleznik2     před 7 lety 04.08.2017 13:38 |  
    2 0

    Díky Quelhare za podrobnosti, no až na poslední zápas to bylo vždy jen o gól, Rumuni navíc dokázali, doma vyhrát..každý zápas je jiný, ale jsem optimista, APOEL bychom měli dát, venku to bude těžší, ale jak zmínil Sicilanbrno i případná prohra 1:2 by nebyla tak strašná.

  39. Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

    malan (přítel SN)     před 7 lety 04.08.2017 13:48 |  
    13 0

    Tak hlavně v neděli porazit Baník!!!!

    • Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

      Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 04.08.2017 15:34 |  
      1 0

      Přesně. Nazapomínat na tu druhou a důležitější kvalifikaci LM...

  40. Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

    Eskaes     před 7 lety 04.08.2017 13:57 |  
    5 0

    Hlavně nespekulovat :-D ale užívat si to. Role outsidera nám právem náleží a věřím, že je pro nás i osvobozující. Těšme se!

  41. APOEL

    Crispo     před 7 lety 04.08.2017 14:11 |  
    4 1

    Zkoukl jsem sestřihy a narazíme na výborný tým.
    Kombinují v rychlosti,
    na hrotu mají snajpra (my sice taky ale na gól mu stačí méně šancí než Škoďákovi),
    obránci umí výborně nacentrovat,
    záloha hodně dobře technicky vybavena...
    Bude to boj a je třeba aby si naši borci věřili, určitě umí hrát ještě lépe než v prvním zápase proti BATE. Na druhou stranu doufám že tým ještě někdo doplní, hlavně zvýšit konkurenci na krajích obrany a hodil by se i útočník. Neumím si představit že skupinu v pohárech odehrajem se dvěma útočníkama z nichž jeden sám na hrotu hrát nemůže...

    • Re: APOEL

      Sešívaný     před 7 lety 04.08.2017 14:43 |  
      3 5

      Souhlas. Hodil by se pravý obránce. Frydrych není zrovna ve formě a rychlostně na beka v Evropě nemá. A nejen tam, trochu se bojím, že až na něj v derby nastoupí Ben Chaim, bude si z něj dělat dobrý den... Chtělo by to ale nějaký rychlostní typ, protože tam je to potřeba a obecně nám v týmu chybějí. Mohl by Jarda při další večeři Křetinskému nasypat něco do pití, aby nám prodal Karavajeva. Ten by se mi tam líbil :)
      Pokud bychom měli pravého obránce, tak Frydrych může zaskakovat tam a případně i na stoperovi, kde popravdě taky nemáme moc alternativ. Všichni jsme trnuli nad výkonem Jugase v Borisovu, ale vlastně jsme neměli alternativu. Bílek už na Evropu nemá a stahovat Ngadea uprostřed utkání na stopera, kde u nás hrál naposledy před rokem, je taky docela risk.
      Útočník to samé. Jen by to chtělo někoho opravdu nadstandardního, protože lehký ligový nadprůměr můžeme mít i v Teclovi.

      • Re: APOEL

        Crispo     před 7 lety 04.08.2017 15:45 |  
        1 0

        Karavajev hraje jako Švento zamlada a přesně takový typ by se mi na kraji obrany taky líbil. Ale radši bych uvítal někoho z jiného týmu než ze sparty.
        Jak píšeš tak by to vyřešilo i post stopera pokud by Jugas (nebo Simon) ztratil formu nebo nemohl hrát.
        Snad někoho naše vedení má v merku, nechce se mi věřit že do evropských pohárů půjdeme se třemi krajními obránci a dvěma útočníky.

        • Re: APOEL

          bongor     před 7 lety 04.08.2017 17:14 |  
          1 0

          To je taky u bolševika jediný fotbalista,teď snad k němu přišel i ten Ben Chaim.Jinak je to parta nekopů.

  42. Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

    TSeguinTS     před 7 lety 04.08.2017 14:32 |  
    26 0

    Po hlubokém dumání jsem došel k závěru, že by bylo dobré dát venku gól. A doma vyhrát 4:0.

    • Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

      Jachym     před 7 lety 04.08.2017 14:56 |  
      2 0

      Výborně, Messány, dedukce! :-D

      • Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

        Michal86     před 7 lety 04.08.2017 14:58 |  
        3 0

        :) Na louce se pase bílý kůň... :)))

    • Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

      PetCC     před 7 lety 04.08.2017 15:40 |  
      4 0

      Takže venku počítáš 1:5? :-D

    • Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

      bongor     před 7 lety 04.08.2017 17:15 |  
      0 0

      Ty vado,Tys to vymyslel!

  43. Zkrátka a dobře

    Petr9608     před 7 lety 04.08.2017 14:39 |  
    12 0

    Nechtěli jsme Pireus - nemáme ho.

    Chtěli jsme začínat venku - začínáme.

    V kontextu toho, že i ve 3. pk. byl scůůdný soupeř si fakt na nic stěžovat nemůžeme.

  44. Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

    Sokrates55 (přítel SN)     před 7 lety 04.08.2017 14:51 |  
    16 2

    Dobré odpoledne Vám všem.
    Snad tady nedostanu hafo mínusů, když napíšu, že žádný soupeř se nepoloží jen tak. Ať už si cokoliv myslíme o síle soupeře, je to prostě soupeř a je hlavně na nás, abychom si to uhráli a vybojovali. Očekávám konečně větší a rychlejší pohyb po hřišti, snahu o kombinační fotbal s rychlou přechodovou fází a také konečně góly. Dokonce si myslím, že Baník Ostrava je právě tím soupeřem, kterého před zápasem o postup do Ligy mistů potřebujeme jako sůl. Jen ať nás pořádně polechtá pod "pupíčkem". Aspoň se uvidí, jestli naše kvalita už půjde nahoru a bude už kristalizovat základ mužstva. Rozhodně jsem proti tomu, aby zase hrálo nových 7 hráčů. Při vší úctě k JŠ (v prvním zápase HET ligy jsem tomu i rozumněl), teď už to musí být jistota, zkušenost a také umění hrát fotbal.
    To, že los k nám byl vcelku slušný, to berme s pokorou a prozíravostí, ne přezíravostí. Pořád se nám nedaří ten celonátlakový a rychlý fotbal, který jsme už v minulém ročníku uměli zahrát. A to se stejnými hráči, kteří jsou v kádru. Tak se k němu vraťme a nehledejme zase nějaké vědy. Tu vědu hledají u jiného velkoklubu a také to tak vypadá. Musíme jít naší, slávistickou cestou - srdce, vůle, bojovnost. Když jsem viděl Milana Škodu, jak s tam v Borisově rval o každou merunu, tak je to správný kapitán. Važme si ho. Žádné keci, kam by chtěl jít a stížnosti od něj, že mu někdo nepofoukal bebíčko. A že dostává naložíno, o tom ani žádná.
    Tak nejprve Baník, a pak ukažme i na Kypru, že nejsme žádná ořezávátka nebo uzlíček nervů.
    Sokrates55

    • Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

      Dobi     před 7 lety 04.08.2017 15:06 |  
      1 0

      Sokrate, musím smeknout opět klobouk - tradičně vyvážený, moudrý text! Díky! Jak říkával Gabo Zelenay "Lopta je guľatá" a i případně podceňovaný soupeř se může vypnout k nadživotnímu výkonu. Je to přece "jenom" hra, i když zde létají miilióny. Samozřejmě si všichni přejeme skupinu LM, ale i kdyby to nevyšlo, čeká nás na každý pád 6 kvalitních mezinárodních zápasů. Co by za to daly jiné kluby! Nemíním jen Spartu a Bolku, ale třeba i Teplice, které mají dobrý manšaft a Evropu si podělaly v posledním kole loňské ligy doma s Duklou... Takže hlavy vzhůru a věřme!

      • Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

        bongor     před 7 lety 04.08.2017 17:18 |  
        0 0

        To Tě Dobi nemůže překvapit.Vždyť je to náš filozof Sokrates.Kdo to má?

        • Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

          Sokrates55 (přítel SN)     před 7 lety 04.08.2017 19:23 |  
          0 0

          Ja bych to tolik s tou filozofií Bongore nepřeháněl. Od těch se musím ještě hodne učit.
          Ale jinak se těším, i když v tom zápase teď s Borisovem ve mně byla malá dušička.
          Sokrates55

    • Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

      Romino     před 7 lety 04.08.2017 16:45 |  
      4 0

      Hezky napsáno, jenom mám obavu, kdo by měl obstarat ten rychlejší fotbal, rychlejší hráči jsou zranění a rychlost z loňska asi v pohárech stačit nebude, přesto si myslím, že šanci určitě máme, pokud setřeseme nervozitu, jako třeba černí hráči CZ Bělehrad, kteří měli pořád úsměv na tváři a přitom hráli bezvadně. Asi to bylo tím soupeřem, že byli tak vysmátí. Celkově mi to připadá, že české kluby jsou moc křečovité, jako kdyby šlo o život a pak je výkon takový jako byl v předkolech.

      • Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

        bongor     před 7 lety 04.08.2017 17:20 |  
        0 0

        To se to směje,když proti Tobě běhají takoví Frýdci,Vašýci nebo Julišové.

  45. Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

    Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 04.08.2017 14:56 |  
    0 0

    Panove,nemate nekdo prehled,kde se da na Kypru dobre surfovat? Myslim klasickej surf na vlnach, nikoliv wind/kite surf.. diky!!! :)

    • Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

      Jachym     před 7 lety 04.08.2017 15:31 |  
      0 0

      Předpokládám, že surfovat se tam dá slušně např. v mnoha kavárnách s wi-fi...:-)

      • Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

        Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 04.08.2017 16:12 |  
        2 0

        Snazil jsem se to napsat tak,aby nemohlo dojit k jakekoliv zamene.. ale koukam,ze to stejne nepomohlo ;)

    • Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

      bongor     před 7 lety 04.08.2017 17:22 |  
      0 0

      Bacha na žraloky Kmocháčku,nebo si jdi zasurfovat až po zápase.Jako potrava bílého žraloka bys tam moc našim klukům nepomoh.

  46. Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

    Mikey     před 7 lety 04.08.2017 15:11 |  
    3 7

    Já bych přistupoval k zápasu s Apoelem hlavně s pokorou a rozhodně bych neříkal, že přes Apoel musíme postoupit a že je slabý. I Danny říkal, že podle něho je to 2. nejtěžší tým, který jsme mohli dostat. Teď se musíme za ty necelý 2 týdny více sehrát a vyladit optimální formu u většiny hráčů. V Neděli proti Ostravě bych rozhodně zkusil v základu Floa v obraně a Šventa na křídle, protože Švento ukázal proti Bate, že ještě bude pro nás hodně platný. Místo Frydrycha bych zkusil Bořila, jelikož proti Nice se mu tam dařilo více než na levo. A už by to chtělo, aby se Sýkora s Hromadou uzdravili, a ještě aby se Zmrhal a Mingazov dostali do formy jako na konci sezóny.
    Včera nebo předevčírem pan Dobiáš říkal, že v naší záloze chybí rychlost, což je pravda, protože Rotaň a Hušbauer ji nemají a u Dannyho to už není co to bývalo. Poté jsem tam něco napsal Dobiášovi, jestli by to tam nechtělo zkusit Alvira a on, že na toto místo bude Hromada. Tak jsem na to zvědavý když to říká on.

    • Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

      padre     před 7 lety 04.08.2017 16:09 |  
      3 2

      A ještě místo Jugase na stopera MNN!

      PS - vím, už to vypadá jako obsese, ale tahle dvojice středních obránců je momentálně nej :-)

      • Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

        Mikey     před 7 lety 04.08.2017 18:36 |  
        1 1

        To se podle mě nikdy nedočkáš, jelikož sám Šilhavý říkal, že na stoperský dvojici je jeden cizinec až moc.

        • Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

          padre     před 7 lety 04.08.2017 19:21 |  
          2 2

          Vím, ale neztrácím víru;-) ... Tento krok by nám výrazně napomohl k postupu!

          • Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

            Mikey     před 7 lety 04.08.2017 20:38 |  
            0 1

            Nedokážu říct jestli jo nebo jestli ne. Ale pokud se Jugy už neposere, tak to nemusí ani zkoušet. Tam se spíš bojím u nich ó komunikaci s brankářem a taky nevíme jestli Deli nebo Nghadeu je ten kdo umí dirigovat obranu.

    • Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

      PetCC     před 7 lety 04.08.2017 15:42 |  
      1 0

      Jsi někde mimo Česko, ne? :-)

    • Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

      jelen91     před 7 lety 04.08.2017 15:49 |  
      0 0

      Hraje se 21:45 místního času. To tam bývá "přijatelných 28C" :D No pořád lepší jak 40

    • Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

      Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 04.08.2017 16:42 |  
      0 0

      A to je dnes na Kypru docela chládek... podívej se na příští čtvrtek nebo pátek, to má být ve 21 hodin 31 °C.

    • Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

      sTizz (přítel SN)     před 7 lety 04.08.2017 16:25 |  
      0 0

      Ten Vitorul mel smulu..v polocase mohli vest 4:0..

  47. Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

    dřevěný     před 7 lety 04.08.2017 15:53 |  
    1 1

    Částečně už to bylo zmíněno nahoře v článku, ale jejich sestava je hodně postarší. Proti Viitorulu hráli v základu pouze dva hráči pod 30 let (27 a 28 let), čili průměr zákadní sestavy byl 31,8 let. Dá se tedy předpokládat, že se v důležitém zápase nerozklepou tak jako Jugas a spol.

    • Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

      Romino     před 7 lety 04.08.2017 16:57 |  
      1 0

      No my taky nemůžeme moc machrovat, že naše opory jsou nějací mladí puberťáci.

    • Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

      PetCC     před 7 lety 04.08.2017 22:04 |  
      0 0

      Jak jsem to psal dřív, tohle není tým s moc velkou kázní a důsledností, jako bylo Bate. Jejich výkon bude strašně závidet na jejich psychice. Takže tady věk zase takovou roli mít nebude.

    • Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

      Jarinho     před 7 lety 04.08.2017 17:33 |  
      1 0

      a pak, že se danny neradoval z golu, vždyt si s každym placnul a pusobil nahecovane..

    • Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

      PetCC     před 7 lety 04.08.2017 22:00 |  
      1 0

      Jo, video výborný, lepší než jakýkoliv rozhovor.

      A ještě jedna důležitá věc, na kteou jsem zapomněl.

      Chci poděkovat za rádiovej přenos oficiálního webu. Jednak je to dobrý nápad a za druhé to byl velmi dobrý komentář.

      Možná si to budu pouštět i na zápase, kde budu osobně :-)

    • Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

      lassiter     před 7 lety 04.08.2017 22:56 |  
      1 0

      to je moc povedené

  48. Posily

    Mike     před 7 lety 04.08.2017 17:04 |  
    5 25

    Ja vim, ze rady dostane v diskuzi pres tlamu, ale napada me pouze 1 utocnik jako zastup za Milana Skodu, kdyby byl zraneny, nebo by bylo nutne ho setrit na dulezita utkani. Je to Krmencik- je to hajzlik v dobrem slova smyslu, jde do vseho po hlave, sestavu v Plzni nema jistou. Je mi jasne, ze je limitovany technickymi nedostatky, disciplinou, mluvci to take zadny neni, ale k dulezitym golum se namotat umi- 2 goly Steaue, nekolik Sparte, v Dukle hral taky slusne. Ja bych ho bral. Urcite by nic nevypustil, na sanci by si na lavicce pockal. Treba me uminusujte, ale stojim si za predchozim nazorem.

    • Re: Posily

      pevek     před 7 lety 04.08.2017 17:11 |  
      1 0

      Jedine kdyby si ho vzal Karel Jarolim do sbirky ke svym bad boys Abrhamovi, Bestovi a dalsim

    • Re: Posily

      Arutha     před 7 lety 04.08.2017 17:24 |  
      14 0

      Já bych řekl, že je to hajzlík ve špatném slova smyslu...

    • Re: Posily

      Kenny     před 7 lety 04.08.2017 17:37 |  
      4 12

      Já ti dávám palec hore. My si tady ty naše kluky idealizujem, ale málokdo se umí podívat nezaujatě. Kdyby byl Mingy Plzeňák, tak se tady jeho skok o derby bude omílat půl roku. Ten Krmenčík je celkem gólovej a je to buldok. Na druhou stranu by se mi po včerejšku víc líbil Boakye.

      • Re: Posily

        Crispo     před 7 lety 04.08.2017 17:46 |  
        12 0

        Takovej buldok že při každém druhém kontaktu s protihráčem simuluje...

    • Re: Posily

      Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 04.08.2017 17:48 |  
      8 0

      Takove kopyto (i kdyz golove) prosim nebrat..

    • Re: Posily

      Liborekk_SKS     před 7 lety 04.08.2017 17:58 |  
      10 0

      Fotbalové kvality nesporně má, ale u hráčů pro Slavii by to nemělo být vše. A Křemešeník bohužel nic víc nabídnout nemůže. Aneb vymaštěnce do Slavie nebrat!

    • Re: Posily

      Robinator     před 7 lety 04.08.2017 18:34 |  
      4 0

      Je to hovado..když už tak toho útočníka Bělehradu

    • Re: Posily

      SKSVenca     před 7 lety 04.08.2017 19:38 |  
      1 1

      Mě velice upoutal Tetteh z Bohemky v zápase proti RB, je rychlý, silný, technický a vysoký + mu je 20 let takže se do budoucna pravděpodobně ještě zlepší. Toho hráče se určitě vyplatí sledovat.

    • Re: Posily

      Mr.Purple     před 7 lety 04.08.2017 20:04 |  
      2 0

      Pokud se vedení dívá i na osobní stránky, těma nemá šanci projít, aspoň podle toho co se ke mě dostalo. Borec jednoduchej, cizí jazyk žádnej, samý kávičky a drinky. Jen ať zůstane kde je. Ikdyž musím uznat, že gólovej je.

  49. Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

    slavistou50let     před 7 lety 04.08.2017 18:06 |  
    1 1

    Dává to čt4 sport.

  50. Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

    slavistou50let     před 7 lety 04.08.2017 18:24 |  
    0 1

    Je to v programu na čt sport

  51. Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

    Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 04.08.2017 19:23 |  
    9 0

    Mají dobré mužstvo, ale je to hratelné. Viděl jsem APOEL před týdnem v Rumunsku, prohráli tam 0-1, gól dostali až v závěru zápasu z trestňáku (domácí hráč obstřelil zeď) a bylo to hektické utkání s červenou kartou v závěru pro domácí za dost brutální faul na brankáře. Máme dvě výhody: 1. začínáme u nich a 2. kyperská liga ještě nezačala.
    Na Kypru je hodně bouřlivé prostředí (asi jako na Krétě nebo na Korsice) a to nakonec rozhodlo o postupu Apoelu, Jinak byl dvojzápas s Viitorulem dost vyrovnaný a pokud by se končilo v Rumunsku, mohlo to dopadnout klidně naopak. Malá rozehranost Apoelu by nám taky malinko mohla pomoci, kdo by např. čekal, že Ružomberok sehraje dva vyrovnané zápasy s Evertonem nebo že maďarský Székesfehérvár vyřadí Bordeaux. Nesmíme nic podcenit, s pokorou, maximálním nasazením hráčů a velkou podporou v hledišti se to může podařit.

  52. Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

    Mr.Purple     před 7 lety 04.08.2017 21:02 |  
    1 0

    Zajímala by mě trošku jiná věc. Uslyšíme už znělku Ligy mistrů nebo bychom si na ni museli ještě počkat?

    • Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

      Citymat     před 7 lety 04.08.2017 21:04 |  
      2 0

      Neboj při odvetě na živo v Edenu,

    • Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

      Kara (přítel SN)     před 7 lety 04.08.2017 21:04 |  
      2 0

      Jj, v play-off už se hraje

  53. Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

    SKSVenca     před 7 lety 04.08.2017 22:54 |  
    0 0

    Do Slavie přichází na hostování Eduard Sobol!
    Zdroj: Twitter předsedy :)

  54. Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

    Mikey     před 7 lety 04.08.2017 22:55 |  
    0 0

    Hele nevíte kdo je ten Eduard Sobol co k nám přijde v pondělí po absolvování zdravotní prohlídky?

      • Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

        Mikey     před 7 lety 04.08.2017 23:08 |  
        0 1

        Snad bude hrát dobře. Aspoň se splnilo přání některých lidí, aby se přivedl nějaký bek. Poté by ještě chtělo, aby se na pravo chytl Holík a bude to výborný. A taky se budem muset zbavit někoho, kdo je mimo EU, protože bychom měli 2 hráče přesah. Takže asi ten Ščuk půjde hostovat a pak to odnese další hráč, tak že nebude nominovaný na zápas.

        • Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

          JSat (přítel SN)     před 7 lety 04.08.2017 23:30 |  
          0 1

          Na lavičce myslím být může, jen nesmí na hřiště...

          • Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

            padre     před 7 lety 05.08.2017 19:36 |  
            1 0

            A k čemu by pak byl na lavičce? Na okrasu asi ... ;-)

          • Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

            Karel13     před 7 lety 05.08.2017 20:35 |  
            0 0

            Nemůže být na soupisce pro utkání.

  55. Jinak co se týče toho postupu

    Petr9608     před 7 lety 05.08.2017 05:38 |  
    3 0

    Tak by měl bejt už i z toho důvodu, že bez něj by bilance postupů mistra do LM z mistrovské části byla 2/9!!! A to uznejte, že by bylo už vskutku na pováženou. V kontextu toho, jaký panovalo v českym fotbale nadšení z tohoto systému. A ti soupeři, který českýmu mistrovi zabránili v postupu LM, vskutku věhlas neměli - Šerif Tiraspol, MŠK Žilina, CFR Cluj, Malmö FF, Maccabi Tel Aviv, Ludogorec....

    Troufám si říct, že jedině Liberec před 5 lety vypadl s (mírným) favoritem.

  56. Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

    Balvan86     před 7 lety 07.08.2017 09:42 |  
    0 0

    Asi je to mozna jeste brzo...ale uz se vi, kdy zacne predprodej listku pro pernametkare, a to na oba zapasy? Potreboval bych to vedet co nejdrive. Dik za info.

  57. Re: O skupinu Ligy mistrů proti kyperskému APOELu

    tumis88     před 7 lety 07.08.2017 12:00 |  
    0 0

    Nevite nekdo kdy budou listky v prodeji?
    A nejede nekdo na odvetu z okoli Svitav?