Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Liga mistrů

Zítra los playoff Ligy mistrů

Už zítra v poledne proběhne los playoff Ligy mistrů, jak se oficiálně jmenuje čtvrté předkolo, ve kterém bude v osudí také Slavia. V článku pro vás  shrnujeme vše podstatné, co potřebujete před losem vědět.

Kolik týmů se zúčastní?

Mistrovské části playoff LM se zúčastní deset týmů, z nichž při losu bude pět nasazených a pět nenasazených.

Jak je to s nasazením?

Slavia má vzhledem k dlouhé absenci v evropských pohárech nízký koeficient a je proto mezi pěti nenasazenými týmy, má dokonce úplně nejnižší koeficient ze všech.

Jak bude los probíhat?

Při samotném losu funkcionáři UEFY vyberou vždy jeden míček z mísy obsahující nasazené týmy a jeden míček z mísy obsahující nenasazené týmy. Tyto dva míčky vloží do třetí mísy, promíchají a vyberou pořadí míčků, takto je vylosována dvojice i pořadí zápasů, první vytažený hraje první zápas doma. Nicméně je potřeba se mít na pozoru, protože po losu může UEFA pořadí zápasů změnit (jaké důvody k tomu může mít, to není příliš jasné, ale čas od času se tak stane).

Jací jsou možní soupeři Slavie?

Týmem s nejvyšším koeficientem je řecký Olympiakos, který ve třetím předkole vyřadil srbský Partizan Bělehrad po výsledcích 3:1 venku a 2:2 doma. Olympiakos jsme si v létě představili zde.
Druhý nejvyšší koeficient má skotský Celtic, ten prošel do playoff přes severoirský Linfield 2:0 venku a 4:0 doma ve druhém předkole a norský Rosenborg 0:0 doma a 1:0 venku ve třetím předkole. Také Celtic jsme si představili zde.
Třetí nejvyšší koeficient má dánský mistr FC Kodaň. Ten postoupil přes Žilinu (3:1 venku a 1:2 doma) a makedonský Vardar Skopje (0:1 venku a 4:1 doma). Kodaň jsme si představili zde.
Dalším možným soupeřem Slavie je kyperský mistr APOEL. Ten vyřadil na cestě do playoff lucemburské Dudelange (1:0 doma a 1:0 venku) a rumunského mistra Viitorul Constanta (0:1 venku a 4:0 po prodloužení doma). APOEL jsme si představili zde.
Konečně posledním možným soupeřem Slavie je slovinský mistr NK Maribor. Ten postoupil do playoff přes bosenského mistra Zrinjski Mostar (2:1 venku a 1:1 doma) a islandský Hafnarfjordur (1:0 doma a 1:0 venku). Maribor jsme si představili v létě zde.
Samozřejmě je třeba mít na paměti, že fotbal jde rychle dopředu a tak od doby publikování letního seriálu mohly týmy prodat a koupit nějaké hráče či změnit trenéry.

Kdy se hraje playoff?

První zápasy playoff se odehrají 15. a 16. srpna, odvety hned o týden později 22. a 23. srpna. Připomeňme, že o víkendu mezi těmito zápasy odehraje Slavia zápas 4. kola HET ligy na hřišti Bohemians, datum a čas výkopu tohoto utkání ještě nebyl stanoven. O tom, zda Slavia bude hrát v úterý nebo ve středu, se rozhodne až po losu, přičemž o tom zřejmě rozhoduje UEFA. V každém případě je playoff už regulérní součástí Ligy mistrů, což znamená, že zápasy začínají bez výjimky ve 20:45 a před zápasy se hraje oficiální hymna Ligy mistrů.

Co bude po dohrání playoff?

To je tentokrát velice jednoduché. Pokud Slavia postoupí přes svého soupeře, zahraje si základní skupinu Ligy mistrů. Los základních skupin LM se odehraje ve čtvrtek 24. srpna. Pokud Slavia naopak svého soupeře v playoff neporazí, zahraje si Slavia základní skupinu Evropské ligy, los skupinové fáze EL je na programu o den později, v pátek 25. srpna. Ať už bude hrát Slavia jakoukoli ze dvou evropských soutěží, vždy bude platit, že při losu bude ve 4. koši mezi týmy s úplně nejnižšími koeficienty.

 

Komentáře (197)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

    vojta     před 7 lety 03.08.2017 14:09 |  
    2 15

    asi bych se nezlobil za ten olympiakos. jen at se kluci trosku otrkaji, vcera bylo videt, ze to vetsina z nich potrebuje. a kdyby to nevyslo, z dlouhodobyho hlediska by hrat letos EL nebyla zadna katastrofa

    • Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

      PetCC     před 7 lety 03.08.2017 14:21 |  
      6 17

      Z hlediska rozvoje týmu by samozřejmě byla EL daleko lepší než LM.

      • Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

        Robinator     před 7 lety 03.08.2017 14:23 |  
        15 0

        rozvoj=prachy, LM by pro nás byla zlaty dul

        • Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

          knl66 (přítel SN)     před 7 lety 03.08.2017 15:19 |  
          3 4

          Zlatý důl ano. Ale zároveň bychom tam se včerejším výkonem byli za otloukánky. Nicméně je fakt, že za 350 mio člověk snese mnohé.

          • Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

            Robinator     před 7 lety 03.08.2017 15:22 |  
            6 0

            no a kdybychom ji udelali 2x za sebou..pak bychom mohli byt uplne jinde, co se tyka hracske kvality..chodili by sem jini, lepsi hraci

          • Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

            Jachym     před 7 lety 03.08.2017 15:27 |  
            6 0

            To bychom byli i v Evropské lize. Nepodléhejme klišé, že náš tým je tvořený nějakými benjamínky. Je tam dost hráčů okolo 30 nebo nad 30 let nebo "alespoň" reprezentantů. Těm by se neměla rozklepat kolena. Nechápu další klišé do omrzení opakované některými z nás, a to, že Evropská liga je pro nás výhodnější než Liga mistrů. Proč? LM je prostě absolutním vrcholem (finance, publicita, úroveň) mezi klubovými soutěžemi podobně jako snad každý hokejista sní o NHL.

            • Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

              knl66 (přítel SN)     před 7 lety 03.08.2017 15:55 |  
              1 0

              To, co zmiňuješ, nejsou klišé, ale názory.
              Jak by se našim hráčům neměla klepat kolena, jsme viděli včera. (Čistě hypoteticky: dokázala by dnešní Slavia porazit Steauu 2:1, remizovat s ní 1:1, vstřelila by dva góly Seville?)
              Ale jinak souhlasím, že LM je prostě vrchol a my bychom se na něj měli vydrápat už letos. A snad následně těch 350-380 mio dobře investovat.

              • Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

                Jachym     před 7 lety 03.08.2017 16:28 |  
                3 0

                Čistě hypoteticky si myslím, že bychom současnou Steauu mohli těmito výsledky vyřadit a se Sevillou třeba uhrát 2:4 jako tehdy před deseti lety. Škoda není tupec Krmenčík, Deli by ty rumunské hvězdičky ustrážil a Laštůvka také není takovej cedník jako Bolek. Je dost možné, že s kvalitou soupeře by rostl náš výkon podobně jako v přípravě s Nice, nejsilnějším soupeřem v přátelských zápasech před sezónou. Ale to jsou opravdu jen spekulace.

                OK. Jinak dobře tedy: Názory, ze kterých se stávají klišé?:-)

      • Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

        Mike     před 7 lety 03.08.2017 14:26 |  
        2 1

        Bude se nás držet štěstí a bude to Maribor. Asi bychom byli mírnými favority a byla by opět velká nervozita, protože šance by byla na postup poměrně slušná, a pokud letos nevyhrajeme ligu, tak už by se dlouho nemusela opakovat.
        Ale představa, že Ronalda brání tandem Frydrych - Jugas- při veškeré úctě a respektu k nim- je dost děsná.

        • Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

          donford     před 7 lety 03.08.2017 16:46 |  
          10 0

          Tak zaprvé, kdybychom se dostali do LM, jistě by se dál za ty prachy posilovalo a zadruhé Ronalda a spol. letos neuhlídali ani vlčáci z Bayernu a dostali v LM od Realu napráskáno. A zatřetí - nelíbí se mi, když se na naše kluky takto někdo ze Slavistů dívá s despektem (i když při veškeré úctě ...) Jsou to kluci z naší ligy a naší ligou vychovaní. Neměli kde růst až do výšin Ronalda. Hrají, jak na to mají a jak to nejlépe umějí. Že bychom dostali natřískáno, o tom asi není pochyb, ale také věřím, že by na hřišti nechali vše. "Padli" by na štítě, nikoliv bez štítu. (Aneb sláva vítězům a čest poraženým). Není to válka - je to snad stále aspoň trochu sport.

        • Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

          bongor     před 7 lety 03.08.2017 21:39 |  
          1 0

          Pan Strama dnes řekl,že ligu letos vyhraje sralta a ten to musí vědět,vždyť je to nejlíp placený trenér v Česku a má nejvíc hráčů v Evropě.Holt máme smůlu,musíme počkat až ho vyrazej.Koukal jsem,že v králíkárně jim utekla kompletně celá tribuna hooligans.Už mají nervy v kýblu.

      • Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

        Oberyn_7     před 7 lety 03.08.2017 14:29 |  
        5 0

        Samozřejmě lepší? To než bych se do tebe pustil s nějakými argumenty, tak bych raději slyšel tvůj názor v čem je SAMOZŘEJMĚ lepší hrát pouze EL?

        Předěm díký za odpověď

        • Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

          Novasinho     před 7 lety 03.08.2017 14:49 |  
          5 0

          To je tak samozřejmý jako to, že ráno nepůjdu vykonat na toaletu potřebu... Někdy si tady opravdu přečtu perly :-)))

        • Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

          PetCC     před 7 lety 03.08.2017 15:48 |  
          2 8

          Jedinej a jasnej argument. Když chci něco rozvíjet, tak když to hodím hned do nejtvrdší konkurence, tak to nejspíš kompletně rozbiju.
          Jak to asi dopadlo po naší minulé účasti? Byla pro nás sportovně přínosem? Přineslo to lepší kvalitu do hry týmu?
          Ne. Nepřineslo.
          Bylo to pěkný, ale jen pro tu atmosféru. Fotbalově to nestálo za moc.

          V EL je v každém zápasu soupeř, s kterým se dá hrát a dá se něco zlepšit. V LM to bude tak jeden, možná dva.

          • Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

            Jachym     před 7 lety 03.08.2017 16:18 |  
            7 0

            Jenže tohle snad pasuje na jednotlivce (nezkušený Jugas), nikoli na týmy. V našem týmu je spousta ostřílených hráčů s pohárovými a reprezentačními zkušenostmi (Laštůvka, Škoda, Zmrhal, Hušbauer, Rotaň, Danny, Altintop...). A Slavia staví tým s evropskými ambicemi, včetně konfrontace s těmi nejlepšími. Jinak čím kvalitnějšího soupeře (partnera, učitele) máš, tím víc můžeš odkoukat a naučit se. A ani si nemyslím, že naše účast v LM byla úplným propadákem s ohledem na české podmínky. Třetí místo ve skupině (zaručující pokračování v Evropské lize) rozhodně nebylo špatným počinkem.

            Takže pro mě jsi nerozbil naprosto nic. Liga mistrů (včetně přínosu pro Slavii) má pro mě pevné postavení jako žula...:-)

          • Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

            knawi     před 7 lety 03.08.2017 17:27 |  
            5 0

            Jiné zápasy než se soupeři, s kterými "se dá hrát", Slavia s výjimkami jako byl na př. loňský play off s Anderlechtem, za sebou nemá. Proto potřebuje hrát zápasy těžké a z pravděpodobných neúspěchů se nehroutit ale sílit. Zvlášť když by byl přitom klub honorován tak, jak to v LM je.

            Šetřit mužstvo zápasy se soupeři hratelnějšími by bylo tak trochu rozmazlování. Navíc s nejistým výsledkem - neúspěch se slabším by byl víc deprimující než porážka se silným.

            Ale jsou to podivné názory - vzdávat se předem a dobrovolně účasti ve vysoce respektované soutěži - pro jakousi nesmělost, výstižněji připosranost.

          • Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

            sasky     před 7 lety 03.08.2017 17:43 |  
            2 0

            Jenže ten rozdíl v prestiži a nezanedbatelný finanční rozdíl (200 mil) prostě nejde opomenout. Nakonec můžeš chytit "hratelnou" skupinu LM (já nevím, třeba Hoffenheim, Sporting, Astana) a může to mít i výrazný sportovní efekt. Nicméně pro mě je ta vidina rozdílových 200 milionů a šance zahrát si proti Realu, Barce, Bayernu, Juve apod. mnohem lákavější, než sice mít sportovní efekt, ale nemít tuhle možnost. 200 mil můžeme investovat do desítky nejtalentovanějších hráčů z východní Evropy, do vybudování špičkového zázemí pro mládež, do skautingu, které nám může dlouhodobě přinášet výsledky. Sportovní úspěch v EL nám sice přinese zkušenosti, ale pro nějakých cca 15 hráčů, nehledě na to, že zkušenosti z LM budou minimálně na stejné úrovni.

    • Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

      Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 03.08.2017 14:32 |  
      2 0

      Otrkat se můžou i proti Mariboru, kdy vše nepůjde podle plánu jako včera. Kdy jsme inkasovali oba góly prakticky okamžitě na začátcích poločasů.
      Ať postoupíme tam či tam, ve skupině si budu přát nejschůdnější los, aby byla aspoň teoretická šance na druhé místo (nebo na třetí místo v Lize mistrů). :-)
      Obejdu se ve skupině bez týmů jako je Real Madrid, Bayern Mnichov, Chelsea nebo Barcelona s Tottenhamem.
      Pokud by v případě postupu do skupiny Ligy mistrů byla skupina následující Benfica/Šachťar/Spartak, Porto/Sevilla, Basilej, tak bych to příval radši než než Real Madrid, PSG, Liverpool.
      Protože hráčům dá víc hrát 6. zápas ve skupině se Spartakem o všechno než dva zápasy proti Ronaldovi, Neymarovi(?) a Coutinhovi.

      • Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

        vojta     před 7 lety 03.08.2017 14:40 |  
        0 0

        jenze to je ten problem. kdyz se podivas na prvni tri kose LM, tak bychom potrebovali naprosto perfektni los, abych meli sanci uhrat aspon dva-tri bodiky, i souboj o treti misto mi prijde jako dost scifi, bohuzel.
        s tou posledni vetou souhlasim, proto jsem napsal, ze EL by jim mozna letos dala vic

        ale pochopitelne chci postoupit do LM, jen jsem se trosku zamyslel :)

        • Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

          Robinator     před 7 lety 03.08.2017 15:10 |  
          0 0

          muzeme dostat napriklad Real Madrid, Sporting a Kodaň..takže při tomhle by bylo třetí místo a postup do EL reálný..mohli bychom se o to poprat..ale doufam, ze jestli vyjde LM, muzstvo se jeste posili

          • Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

            vojta     před 7 lety 03.08.2017 15:12 |  
            1 0

            sporting i kodan budou skoro jiste ve 4. kosi

            • Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

              Robinator     před 7 lety 03.08.2017 15:18 |  
              0 0

              tak muzeme dostat treba Spartak, Porto, Basilej..to by taky slo..varianty jsou

              • Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

                vojta     před 7 lety 03.08.2017 15:23 |  
                1 0

                no moc nejsou, tohle je asi tak jedina jakz takz prijatelna, to by byla neskutecna haluz. mohem realnejsi je neco jako bayern - atletico - neapol. nebo i horsi. samozrejme je brzo teoretizovat o kosich pro los skupin jeste pred playoff, ale ta sance ze dostaneme neco hratelnyho bude tak jako tak minimalni

                • Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

                  Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 03.08.2017 16:22 |  
                  0 0

                  Myslím, že jeden tým hratelný by mohl spadnout, ale uvidíme. Ještě tam nejsme.
                  Podobná skupina ''smrti'' nás může potkat i v Evropské lize, i když o něco hratelnější než skupina smrti v Lize mistrů :-). Dostat v prvním koši Arsenal/AC Milán, v druhém FCSB(pokud by neprošli poslední fází kvalifikace Ligy mistrů) nebo Everton, ve třetím Hertha nebo Marseille, tak i tady při losu AC Milán, Everton, Hertha by byl tak trošku zázrak projít do další fáze. To bychom museli uhrát alespoň 8 bodů a mít štěstí...

            • Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

              Robinator     před 7 lety 03.08.2017 15:19 |  
              1 0

              a nebo taky Real Madrid, Dortmund, AS Rim :D

              • Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

                soudek82 (přítel SN)     před 7 lety 03.08.2017 15:25 |  
                1 0

                skupina smrti: Real, PSG, Liverpool (ale to bych asi jel všude)
                "pohodová" skupina: Spartak Moskva, Porto, Olympiakos

                V prvním případě jakýkoliv bod skvělý, v tom druhém by se dalo hrát pomalu o postup...ale co si budeme povídat, těch smrtelných kombinací je tam o dost víc :-)

              • Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

                vojta     před 7 lety 03.08.2017 15:25 |  
                4 1

                za me bayern, barcelona a liverpool. a cokoliv pod 10 bodu z tyhle skupiny neberu :)

      • Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

        bongor     před 7 lety 03.08.2017 21:43 |  
        1 0

        PSG koupili Neymara za 6 miliard,to by nedal ani Taškář.

  2. Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

    nobiczek (přítel SN)     před 7 lety 03.08.2017 15:48 |  
    7 4

    Apoel a Maribor zní schůdně, ale paradoxně bych asi nejvíc chtěl Kodaň - vyřadit Kodaň s Luftnerem po tom, co od nás utekl "za lepším", to by byla taková hezká třešinka a náplast na moje velké zklamání z jeho odchodu..

    • Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

      knl66 (přítel SN)     před 7 lety 03.08.2017 16:07 |  
      3 3

      Nebuď mstivej :))

      • Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

        nobiczek (přítel SN)     před 7 lety 03.08.2017 16:20 |  
        5 1

        A budu! :-) Já si ho totiž fakt hodně oblíbil, takže pro mě to byla zrada a nůž vražený do zad týmu..

        • Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

          Lord_Edmund     před 7 lety 03.08.2017 17:41 |  
          1 2

          Pravda je, že nám Luftner chybí víc než jsem čekal. Oproti Jugasovi a Bílkovi je mnohem rychlejší a oproti včerejšíu Jugasovi to není takový labil. PŘeji mu aby se u dařilo, ale jestli je vyfásnem, tak by si tam mohl nějáký centr srazit:-)).
          Po fanouškovské stránce by byla zajíavá konfrontace s Celtikem.









  3. Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

    utrzeny_ze_retezu     před 7 lety 03.08.2017 16:16 |  
    3 0

    Nemůžu si pomoct, nejslabší formu má asi Kodaň, viděl jsem je s Žilinou a to v podstatě postoupili se štěstím, a v lize taky nic moc, doma dvě remízi a venku jedna výhra.

    • Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

      bongor     před 7 lety 03.08.2017 21:45 |  
      0 0

      Jenže to byla Kadaň.

  4. Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

    Oberyn_7     před 7 lety 03.08.2017 16:24 |  
    14 2

    Pokud tomu rozumím správně, tak stáhnout kalhoty, před brodem je daleko lepší než dostat cca 330 mil. a být alespoň trochu soběstační od majitele.

    Samozřejmě je lepší hrát EL, protože hráči jako Danny chtějí hrát EL! Na EL nalákáme samozřejmě potenciálně mladší a lepší hvězdy než na nejsledovanější evropskou soutěž. Tam se nikdo ukázat nechce. ;)

    O prestiži celého klubu nemluvě. To nestojí za řeč.

    Na Santiago Bernabeu, Wembley či Allianz Aréně můžeme hrát vlastně každý měsíc.

    Nyní jsem zcela přesvědčený o správnosti argumentu a doufám, že ještě dnes zavolá pan Krob na UEFU, že mi tu Ligu mistrů ani hrát nechceme a náš soupeř postupuje automaticky.

    Děkuji za vysvětlení...

    • Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

      Oberyn_7     před 7 lety 03.08.2017 16:27 |  
      3 0

      Já s tím mám na tabletu prostě problém a omlouvám se. Toto je reakce na uživatele PetCC a vlastně všechny kdo se bojí LM. ;)

    • Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

      Jachym     před 7 lety 03.08.2017 17:01 |  
      7 0

      Správně sis odpověděl sám. Ještě jsi zapomněl na to, že marketingově minimálně stejně atraktivní jako Real, Barcelona či Bayern jsou všechny ty Bredy, Curychy nebo Bragy...:-D

    • Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

      Eskaes     před 7 lety 03.08.2017 19:48 |  
      0 6

      já jsem si to vysnil tak, že letos získáme ostruhy v EL, pořádně se sehrajeme a příští rok nastartujeme naši víc než důstojnou pravidelnou účast v CHL. ;-)

    • Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

      bongor     před 7 lety 03.08.2017 21:46 |  
      2 0

      Já už tam volal minulej týden.

  5. Revoluce

    Láryfáry     před 7 lety 03.08.2017 19:22 |  
    12 0

    Off topic - zapněte telku, rozbalte tatranku a sledujte revoluci v přímém přenosu :-) Nejvíce mi baví, že narozdíl od nás jak včera plzeňáci, tak dneska sparťánci hrají nedisciplinovaně, neskutečně podrážděně a zákeřně - jak kdyby tady někomu teklo do bot :-)

    • Re: Revoluce

      VanDel     před 7 lety 03.08.2017 19:45 |  
      3 1

      Já hlavně žasnu nad těma jejich černýma střeďákama. ne že by ostatní byli nějaký lepší, ale ty dva mi přijdou že totálně netuší která bije a co mají hrát. To je neskutečná zoufalost.

      • Re: Revoluce

        Borgetti     před 7 lety 03.08.2017 20:00 |  
        3 0

        Jeden sparťan psal, že i Vácha je lepší :D
        Ale hlavně řeší Janka, prej jestli se za 2,5 zápasu potkal s míčem, perlí druhej :-)

        • Re: Revoluce

          VanDel     před 7 lety 03.08.2017 20:15 |  
          1 1

          Já bych mu tolik nekřivdil, tak dva dotyky za poločas možná i má :))

        • Re: Revoluce

          bongor     před 7 lety 03.08.2017 21:49 |  
          0 0

          Výš jsem psal,že jim zdrhla celá tribuna i s fanglema.Janko,ten je teda povedenej.Ale bohužel ten Ben Chaim bude nepříjemnost,

    • Re: Revoluce

      sTizz (přítel SN)     před 7 lety 03.08.2017 19:50 |  
      1 0

      Sice hrajou blbe,ale je to zapas od zapasu lepsi,jsem zvedav,co predvedou v MB:) Ta situace,kdyby tedka ve 2 ci 3 zapasech nevyhrali,je nepredstavitelna:)

    • Re: Revoluce

      ElBrody     před 7 lety 03.08.2017 19:52 |  
      9 0

      Misa Kadlecu kapitanem revolucniho projektu s rocnim rozpoctem 700 milionu. Genialni :)

    • Re: Revoluce

      jelen91     před 7 lety 03.08.2017 20:07 |  
      6 0

      Pokřik "Italiano Bastardo" mě fakt rozsekal, ten jejich kotel je fakt totání dno. A je mi líto toho kluka Plavšiče, 2x převyšuje všechny rudý a asi se nestačí divit kam to přišel ... "ze lepším". No hezky se jim to sype.

      • Re: Revoluce

        VanDel     před 7 lety 03.08.2017 20:16 |  
        0 1

        To fakt řvali ?? To je docela brzo teda :)

    • Re: Revoluce

      postovni (přítel SN)     před 7 lety 03.08.2017 20:17 |  
      3 0

      Taky se bavím. A to nemám tatranku.

  6. Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

    DF007     před 7 lety 03.08.2017 19:32 |  
    3 0

    Tak los by byl ideální Kodaň nebo Maribor a to i kvůli dojezdu pro fanoušky.

  7. Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

    Eskaes     před 7 lety 03.08.2017 19:47 |  
    1 0

    Celtic!

  8. Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

    sTizz (přítel SN)     před 7 lety 03.08.2017 19:52 |  
    1 0

    Neni lehcich souperu v teto fazi,BATE bylo pro vsechny super a klepali jsme se do posledni vteriny..

  9. Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

    Robinator     před 7 lety 03.08.2017 20:19 |  
    5 1

    Jestli tohle čte vedení :))) kupte prosím toho útočníka z CZ..ten je tak skvěle pohyblivý, opravdu vynikající hrac

    • Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

      VanDel     před 7 lety 03.08.2017 20:22 |  
      7 1

      Já bych se neukvapoval a raději ho nejdřív viděl, jak si poradí proti nějaké pořádné obraně, ta sparťanská není žádné měřítko :)

      • Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

        Robinator     před 7 lety 03.08.2017 20:26 |  
        0 2

        Tam nejde o soupeře..sleduji jeho pohyb těla, práce s míčem a je to prostě super hráč..

      • Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

        Fulham     před 7 lety 03.08.2017 20:28 |  
        3 0

        Přesně tak...jako slyšel jsem , že jsou tragický ale to co vidím je snad až na soucit...ten jeden černej ( bez rasismu) musí mít falešnej rodnej list protože tomu 33 určitě není...třeba se časem zvednou - teď to teda nevidím.

        • Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

          VanDel     před 7 lety 03.08.2017 20:31 |  
          1 1

          To je ten Mavuba, jak se narodil na lodi ne ? U těch afričanů není datum narození nikdy jistej.

          • Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

            Fulham     před 7 lety 03.08.2017 20:46 |  
            0 0

            O deset víc...

      • Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

        pevek     před 7 lety 03.08.2017 20:52 |  
        7 0

        Presne tak. Gola dal Sparte i van Kessel :-)

    • Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

      Robinator     před 7 lety 03.08.2017 20:25 |  
      0 2

      A Kangu, díky :))

    • Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

      schnaubi     před 7 lety 03.08.2017 20:49 |  
      6 0

      Mě se tam líbí minimálně 3-4 hráči co hrají skvěle, ale určitě to je skreslený že Sparta hraje kulový a CZ jsou dobře sehraní... ale 3-4 hráči hrajou dobře hlavně se mi líbi Boakye a Kanga

      • Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

        bongor     před 7 lety 03.08.2017 21:52 |  
        0 0

        Proti bídě musí vypadat světově i největší nekopa.

    • Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

      Akuls     před 7 lety 03.08.2017 22:06 |  
      1 1

      Full name Richmond Yiadom Boakye
      Date of birth 28 January 1993 (age 24)
      Place of birth Agogo, Ashanti, Ghana
      Height 1.86 m (6 ft 1 in)[1]
      Playing position Forward
      Club information
      Current team
      Red Star Belgrade
      Number 14
      Youth career
      2003–2006 Bechem United
      2006–2008 D.C. United (Agogo, Ghana)
      2008–2011 Genoa
      Senior career*
      Years Team Apps (Gls)
      2010–2012 Genoa 6 (1)
      2011–2012 → Sassuolo (loan) 34 (10)
      2012–2014 Juventus 0 (0)
      2012–2013 → Sassuolo (loan) 32 (11)
      2013–2014 → Elche (loan) 30 (6)
      2014–2016 Atalanta 19 (3)
      2015 → Roda JC Kerkrade (loan) 9 (0)
      2016 → Latina (loan) 17 (1)
      2016–2017 Latina 16 (3)
      2017 → Red Star Belgrade (loan) 16 (12)
      2017– Red Star Belgrade 1 (0)
      National team‡
      2010–2013 Ghana U20 7 (3)
      2012– Ghana 10 (3)

      • Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

        Kzlo     před 7 lety 04.08.2017 09:06 |  
        0 0

        Jeste by se mi libil Alibec ze Steauvy. A nepřišel mi marnej stoper Bate myslim Milunovic nebo tak nejak

        • Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

          Akuls     před 7 lety 04.08.2017 21:22 |  
          0 0

          Souhlas, to byli rozdíloví hráči. Z toho přehledu vyplývá, že se Boakye po nepříliš vydařeném angažmá v druholigovém italském týmu U.S.Latina rozstřílel až zase v CZ Beograd. Asi k sobě potřebuje toho Kanga. Ten to v nároďáku Gabonu dává i Aubameyangovi z BVB. Ten se mi také hodně líbil. Do CZ Beograd přišel z Rostova na Donu a je mu 27 let.

  10. Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

    Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 03.08.2017 20:27 |  
    6 0

    Dělat závěry z jednoho zápasu je nesmysl. Před deseti lety jsme v Žilině hráli mizerně a se štěstím uhráli 0-0, doma v odvetě to bylo trochu lepší, ale stejně takové upachtěné a ubojované a postoupili jsme na penalty. S tímhle výkonem by nám dal Ajax trojku, ale mužstvo šlo určitě o třídu nahoru a teď to bude podobné. S kvalitou soupeře roste i náš výkon, to chce klídek a velkou podporu hráčů a pak se to může podařit.

  11. Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

    ervin     před 7 lety 03.08.2017 20:33 |  
    17 1

    Chlapci já jsem spokojen že vyletej ,po těch letech vytahování ponižování druhých jim to přeji z celého sveho červenobíleho srdce! Slavii fandím 55 let a tak to zůstane do konce mého života.Možná naštvu pana Tvrdika ale bohužel to jinak necítím.....

    • Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

      Borgetti     před 7 lety 03.08.2017 21:38 |  
      8 0

      Když říkám bráchovi, že bychom Spartě měli přát kvůli koeficientu, tak odpoví že ne, že si vždy vzpomene na derby a jak na nás sparťani řvali: Vaše bída, naše radost. Teď by mohli řvát: Vaše úspěchy, náš smutek :-)

    • Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

      knl66 (přítel SN)     před 7 lety 03.08.2017 23:18 |  
      7 5

      Takže klesneš na jejich úroveň?
      Jednou po mnoha letech jsme vyhráli titul a najednou nám narůstá hřebínek. Každý chvilku tahá pilku, včera jí tahali oni, dneska jí (snad) taháme my... I kdyby se Slavii úplně všechno povedlo, nemůžeme si myslet, že je všecko krásné a úžasné definitivně na věky věků.
      Budu ve výrazné menšině, fajn: přál jsem Spartě, aby postoupila nebo aspoň vyhrála. Každá desetinka koeficientu se hodí.
      Nechci pořád omílat stará fakta o "cinklých jarech" a koupených titulech... Chci se dívat do budoucnosti. Protiváhou silné Slavii by měla být (o něco méně) silná Sparta.

      • Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

        jelen91     před 7 lety 04.08.2017 09:00 |  
        2 0

        Souhlas. Kvalitní liga =
        - konkurence, která nás posouvá dál
        - snažší postupy do pohárů
        - lepší fotbal
        - větší návštěvy díky koukatelnému fotbalu
        - díky prestiži je jednodušší angažovat zajímavé posily a pak už se to nabaluje

        Mrtvá Sparta
        - ukojení ega, ale ruku na srdce, dříve nebo později by nám začali chybět vypjaté derby.

        Bez tmy není světlo, bez Sparty není ta správná Slavia.

        • Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

          utrzeny_ze_retezu     před 7 lety 04.08.2017 09:22 |  
          1 3

          A nebylo by nejlepší, kdyby rovnou vyhrála titul? :-))

    • Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

      pevek     před 7 lety 04.08.2017 10:28 |  
      0 0

      Hehe. Mam podobny nazor, ze bez Sparty by ta liga nemela dynamiku. Pro me je ideal, kdyz je ta Sparta silna, ceka se, ze bude favorit a my ji pak optimalne porazime dvakrat rozdilem tridy. Tak to ma byt. Takhle jsem to rikal fanouskum Celticu, kdyz tu byli. Abych tomu dodal vahu, tak rikam: Vy s tim mate cerstvou zkusenost, jake to bylo, kdyz meli ted Rangers v druhe lize. A oni na to: "Those were the best years of our lives!"

  12. Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

    sTizz (přítel SN)     před 7 lety 03.08.2017 20:33 |  
    5 0

    Kotlicek sparty si 20 minut pred koncem zpakoval vlajky a odesel:)

    • Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

      sTizz (přítel SN)     před 7 lety 03.08.2017 20:34 |  
      0 0

      aha,jen o patro niz:)

  13. Champions League ne ted, az potom

    pevek     před 7 lety 03.08.2017 20:37 |  
    10 0

    Me vsechny tyhle nazory o tom, jak Ligu mistru ted ne, jak ji radsi mame hrat za rok pripominaji kresleny vtip, kde jedna postavicka rika nekolika bezcum na startu: "Az reknu ted, tak se pripravite na potom!" Je to stejne absurdni. Kdo z nas vi, co bude za rok? Proc nebyt v LM ted, kdyz se tam dostat muzeme? Ja jsem si u minule ucasti v LM taky rikal, ze takovy Belaid, Vlcek a treba Volesak naberou zkusenosti a ty pak zuroci. A pak jsme rok na to dostali v predkole Fiorentinu a bylo to na nic. Zil bych pritomnosti proste.

    • Re: Champions League ne ted, az potom

      utrzeny_ze_retezu     před 7 lety 03.08.2017 20:58 |  
      5 1

      Hlavně, když vidíš jak se třeba spartě vyplatila EL :-)))

    • Re: Champions League ne ted, az potom

      PetCC     před 7 lety 03.08.2017 22:35 |  
      0 3

      Bohužel, já už skoro pořád vím, co bude za rok a stojí to za prd :-)

      • Re: Champions League ne ted, az potom

        pevek     před 7 lety 03.08.2017 22:38 |  
        0 0

        A co teda bude?

        • Re: Champions League ne ted, az potom

          utrzeny_ze_retezu     před 7 lety 04.08.2017 08:29 |  
          0 0

          Bude tady psát víc komentů :-))

    • Re: Champions League ne ted, az potom

      martyni (přítel SN)     před 7 lety 03.08.2017 23:27 |  
      7 0

      Jisteze, je to absurdni a jen to doklada, jak jsme my fanoušci mimo. Postup do LM je mimoradna sance a pokud tu je, musíme se ji snazit vyuzit.. nikde není psano, ze vyhrajem ligu nebo ze bude v následujících letech stejne dobra sance se tam dostat.

    • Re: Champions League ne ted, az potom

      M@rvin     před 7 lety 04.08.2017 07:56 |  
      2 0

      Taky mi tohle uvažování moc nejde do hlavy. Hlavně, v tuhle chvíli je mnohem snažší cesta do LM letos, kdy na tu bránu už bušíme a dělí nás od LM dva zápasy s týmy, které ,snad až na Pireus, určitě nejsou žádný "jiný vesmír". Říct LM raději až příští rok a spoléhat na 29 nevyzpytatelných zápasů v lize je skoro trestuhodnost.

    • Re: Champions League ne ted, az potom

      Gino     před 7 lety 04.08.2017 10:09 |  
      3 0

      No hlavně při postupu do LM dostaneme bonus 4 body do koeficientu. Nikde není psáno, že bychom jich v EL získali více.

  14. Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

    Jožin     před 7 lety 03.08.2017 21:19 |  
    0 0

    Může prosím ,někdo napsat jak se lišila sestava NIce proti nám a ted v poháru díky

    • Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

      Akuls     před 7 lety 03.08.2017 21:46 |  
      2 0

      Sestava OGC Nice včera na Ajaxu:
      Cardinale- Souquet, Dante, Le Marchand, Sarr (69. Marcel)- Lees melou, Koziello, Seri, Eysseric, Srarfi( 46. Henrique)- Plea
      Náhradníci: Benitez- Henrique, Jallet, Mahou, Marcel, Tameze, Walter

      • Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

        Akuls     před 7 lety 03.08.2017 21:52 |  
        2 0

        A tato sestava se představila 16. července na Slavii:
        OGC Nice: Benitez – Burner (74. Souquet), Le Marchand (46. Sarr), Boscagli, Dalbert – Tameze (74. Koziello), Seri (61. Marcel), Walter (74. Lees-Melou) – Lusamba (74. Perraut), Plea (74. Srarfi), Eysseric (61. Makengo)
        Náhradníci: Clémentia, Sarr, Souquet, Makengo, Koziello, Marcel, Perraud, Lees-Melou, Srarfi

        • Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

          Jožin     před 7 lety 04.08.2017 09:15 |  
          0 0

          Díky, tak většina hráčů co hráli pohár u nás nastoupila na posledních 20 min, ale myslím že ani náhradníci nemohou být špatní moc děkuji čau

  15. Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

    MIRA     před 7 lety 03.08.2017 21:52 |  
    0 7

    Zdravim všechny optimisticke slavisty

    ahojky slavisti, co takhle tri obrancovy systém, nemusi byt vždy muzeme taky hrat klasicky ctyr obrancovy

    1 - 3 - 1 - 4 - 1 -1

    lastuvka - frydrych jugas deli - ngadeu - sykora - rotan husbauer - zmrhal - danny - skoda

    / kovar - ngadeu bilek chalus - soucek - boril - hromada alvir - svento - altintop - buren /

    / otahal scuk mingazov mesanovic tecl /


    verim ze si to postupne sedne a budeme hrat kombinacni fotbal s aktivitou na naší strane, v evrope bude zalezet

    na kvalite soupere co dovoli, ale takove tezke zapasy hrat musíme i když to třeba nevyjde - nutno ziskat

    zkusenosti / a koeficient / a to nejen A-tym ale cela slavie, vcetne nas fanousku


    zdravim mira

    co vy na to

  16. Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

    Dobi     před 7 lety 03.08.2017 22:41 |  
    2 2

    Přátelé, malounko OT... Teď Bolka bojuje o postup se Škipetarmi (tak Albánce nazývají bratři Chorvati).... Ale -snad každého potěší, že Hajduk porazil v EL i doma Bröndby 1:0 a jde dále, stejně jako Osijek, jde jsme byli před léty úspěšní, jakož i Rijeka v LM. Pokud to Bolka neupenaltuje, tak jsme ve srovnatelných poměrech za SEDLÁKY U CHLUMCE! Sparta i Plzeň - děs, Slavia - účel posvětil prostředky, buďme rádi!

    • Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

      Dobi     před 7 lety 03.08.2017 22:54 |  
      3 0

      Tak Boleslav 2:4 na penalty! Ti jsou v Evropě zbyteční, (asi jak by mělo být přirození faráře...). I když v Borisově ÚKOL SPLNĚN! Sparta i MB končí jak Sedláci u Chlumce (jsem zvědav na jejich nadcházející duel), Plzeň má JEŠTĚ šanci v play-off EL, kde postoupil přímo Zlín! Ale jinak? Peltovská ostuda, i když už Vepřová hlava za tím není!

      • Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

        Robinator     před 7 lety 03.08.2017 23:00 |  
        2 0

        Ten český fotbal je fakt v prdeli....hůř dopadli snad jen Poláci..pro ně je to úplná katastrofa tento tyden

        • Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

          Petr9608     před 7 lety 04.08.2017 00:56 |  
          1 0

          Zas to nepřehánejme. Švýcarum, Belginčanum a Dánum vypadly už taky dva kluby, Rumunum tři, Polákum tedy ty čtyři.

          • Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

            Kollok     před 7 lety 04.08.2017 01:29 |  
            0 0

            Belgicani nas muzou nechat chladnymi, ti maji pred nama v koficientu obrovsky naskok. Svycarum sice vypadly dva tymy. Ale Lugano ma jistou skupinu EL, Basilej jistou skupinu LM a Young Boys Bern jsou v play off LM, tudiz skupina poharu jista.
            Hrozba pro nas jsou Rakusaci (jeden tym out), Reci (rovnez jeden tym out) a Chorvati, kteri jdou dal dokonce v plnem poctu. Doufam zitra v tezky los pro dane zeme at nas mistr hraje primo LM i na pres rok.

            • Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

              Petr9608     před 7 lety 04.08.2017 01:39 |  
              1 0

              http://www.coen.wz.cz/ligamistru18-19.htm

              Na to (přímý postup do LM v případě, že se vítěz LM dostane do LM z domácí soutěže) ale je potřeba 11. místo. A to držej celkem pevně v rukách Holanďani.

              My si fakt musíme hlídat to 12. ...a v širšim ohledu i to 15.

              BTW: Pokud bychom vypadli z TOP 15, tak by mne celkem zajímalo, jak by se dělala ta nadstavba. Hlavně ve věci tý "skupiny o EL", když by poháry měly jistý jen ligová TOP 3....

              No, snad se to nestane.

              • Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

                Kollok     před 7 lety 06.08.2017 20:50 |  
                0 0

                No jo, mas pravdu, diky za upozorneni, nevsiml jsem si zmeny od pristi sezony. Letos stacila k jistote LM jedenacta pozice a kdyz vyhral LM tym, ktery ji mel jistou, tak 12.

                Skoda toho holandskeho tazeni loni, pristi rok (pokud bude), bude asi na dlouho posledni rok primy postup do LM pro cesky klub...

      • Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

        bongor     před 7 lety 04.08.2017 07:00 |  
        0 0

        vepřová hlava pořád ještě žije,ten je nesmrtelnej.Na jaře vyhlásí,že si tu Kratochvíli už taky odpracoval,na co jinýho by jim taky byl ten konspirační byt a bude kandidovat do FiFy.
        Vždyť řehtačky nadále nakupujou,asi dostali další dotaci.

      • Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

        Gino     před 7 lety 04.08.2017 10:11 |  
        0 0

        Zbytečná Bolka určitě nebyla. Udělala 3 body, což je 3x více než Sparta a možná i více, než udělá Zlín.

    • Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

      bongor     před 7 lety 04.08.2017 07:01 |  
      0 0

      říkají jim "šiptari".

  17. Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

    Petr9608     před 7 lety 03.08.2017 23:42 |  
    2 3

    Šílený ty poháry. Pět porážek v řadě, přičemž nikdy nebyl český tým (vyloženým) outsiderem.

    sparta - Osobně jsem si myslel, že se o to více poperou. Jsem trochu skeptik a tak se obávám, aby si přecijen nesedli a neskončilo to tak, že jejich další zápas v evropě bude skupina LM. :-( Účinkování v pohárech (LM/EL/UEFA) s bilancí 0-0-2 je v českejch poměrech vskutku ostudný. Za posledních 15 let se to povedlo už snad už jen Liberci v roce 2008 se Žilinou a Jablonci v roce 2011 s APOELem...

    Boleslav - Jak to vypadalo, že by tento rok nemuseli jen kur*it koeficient, tak to zase zbabrali. Vedli tam, to už se musí udržet. Pokud budou mít zase potřebu strašit v pohárech, tak snad ať vyhrajou naMOL cup a postoupěj rovnou do skupiny.

    Hodil by se se pochopitelně návrat Liberce...

    I když tenhle tejden byl naprosto hrozivej, tak pořád je dobrá šance na 3-násobný zastoupení ve skupinách. Což je dosavadní maximum.

    • Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

      knl66 (přítel SN)     před 7 lety 04.08.2017 00:14 |  
      0 1

      Hrozná sezona... Takové očekávání - takové zklamání...
      Šance na trojnásobné zastoupení v Evropě? Taky tam může být jen Slavia a Zlín. A zatím se to jeví jako nejpravděpodobnější scénář. To bude v koeficientu sešup!

      • Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

        Petr9608     před 7 lety 04.08.2017 00:51 |  
        1 1

        Tak Plzeň bude nasazená, věřim, že to 4. pk udělaj.

        Ono možná (asi!) ta Bolka neni zas taková katastrofa. Tak by vydřela v ALB remízu, ve 4. pk by v jejich silách asi byla zřejmě nanejvýš další remíza a její příspěvek by místo 0,6 byl 0,8.... pořád platí, že do té společné pokladnice přidala o 0,2 b. více nž loni my, ačkoliv jsme postupy udělali dva...

        http://www.coen.wz.cz/

        Jinak Rakušani už jdou před nás. Nj, dělej jen čtyřma, Altach už hraje od 1.pk....

      • Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

        bongor     před 7 lety 04.08.2017 06:53 |  
        0 0

        Slyšel jsem,že se koeficienty klubů nebudou přičítat do národního koeficientu.Ale může to být jenom
        blaf.

    • Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

      jarmik     před 7 lety 04.08.2017 09:29 |  
      1 0

      Boleslav ale 3x vyhrála a uhrála tak do koeficientu 3 body - zatím jasně nejvíc. Kdyby to tak mohl říct někdo další. Aby nakonec Slavia nebyla jediná, kdo výkon Boleslavi (snad) překoná.

  18. Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

    Philliip     před 7 lety 04.08.2017 02:42 |  
    2 0

    Omlouvám se za příspěvek mimo téma. Ještě více mimo mi ale přijde nový kouč Sparty. Co k tomu dodávat :)

    Trenér Andrea Stramaccioni je přesvědčený, že vyřazení s Crvenou Zvezdou Bělehrad ve třetím předkole Evropské ligy může Sparťanům pomoci.

    "Je to o lidské síle a kolektivu hráčů, aby se podrželi. A já tomu stoprocentně věřím a jsem si jistý, že jednou si na tenhle večer vzpomeneme jako na okamžik, kdy se narodila nová Sparta," prohlásil bývalý kouč Interu Milán nebo Panathinaikosu Atény.

    • Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

      Petr9608     před 7 lety 04.08.2017 02:57 |  
      5 0

      Nu, po zápase se Šerifem se taky narodila "nová Slavia". Ovšem nyní jsme radši za tu "starou" :o)

      • Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

        Petr9608     před 7 lety 04.08.2017 02:58 |  
        0 0

        Resp. takovou, jakou pamatujeme z minulosti. Slavii, která řeší losy evropských pohárů.

    • Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

      bongor     před 7 lety 04.08.2017 06:51 |  
      6 0

      To je od něj čiré zoufalství,už ví,že tam dlouho nevydrží a už nyní na něj blbečkové řvou urážlivé rádobyitalské pokřiky.Teď jsem zvědav,co bude s tím "kádrem"bez další soutěže dělat.Pošle to někam na hostování,nebo si je nechá vycpat.Ona ta jeho éra není nová,je to starý známý megalomanský rádoby "velkoklub".

  19. Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

    Petr9608     před 7 lety 04.08.2017 02:52 |  
    1 0

    http://www.coen.wz.cz/evropskaliga17-18.htm

    Docela zajímavý se podívat sem. Pokud vynechám Pireus, tak soupeři na úrovni toho zbývajícího kvarteta jsou tak Salzburg, PAOK, Ludogorec, Legia, Macabi, Austria, Dinamo Midtjyland, Partizan a Panathinaikos (který by se posunul mezi nasazené při hypotetické absenci bAT3). Zenit, D. Kyjev, Bilbao, AC Milán, Bruggy, Braga, Krasnodar, Everton, Marseille by byly těžší, troufám si říct. Tedy - zatímco ve 4. pk LM je těch "přijatelných" soupeřů 80%, ve 4. pk EL by jich byla jen půlka, přičemž bychom ve 4. pk bojovali "jen" o splnění základního cíle. Ne nějakého snu. Vskutku jsme si na konci zápasu s bAT3 zahrávali.

    A zase si můžeme říkat, že nebýt Tafat lempl, tak bychom třeba zvládli i to 4. pk, měli 250 mega a kdoví, jak by těch dalších 6 sezon vypadalo... :-(

    • Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

      schnaubi     před 7 lety 04.08.2017 05:02 |  
      4 3

      Já se bojím, že pokud by jsme se dostali do LM jen by se problem o rok posunul

      • Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

        Jachym     před 7 lety 04.08.2017 08:55 |  
        2 0

        Je to tak. Jen by se doležalovský "produkt" dospěl ke krachu o chvíli později.

  20. Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

    Petr9608     před 7 lety 04.08.2017 02:55 |  
    1 0

    Jinak kdo se díval na rudý s CZB - ten jejich údajnej tlak na konci zápasu - bylo to tim, že už to Srbové měli na salámu nebo (což by pro nás bylo o dost horší) už bylo vidět, že tomu Taloš trochu přichází na kloub...?

    • Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

      Vladko (přítel SN)     před 7 lety 04.08.2017 06:34 |  
      2 2

      To nebyl údajný tlak. Viděl jsem posledních cca 40 minut. Hrozná bída Sparty. Pak přišel Lafata a Rosický a najednou začali hrát fotbal. Rosa snad zkazil 1 balon. Dával tam jednu přesnou přihrávku za obranu za druhou. V poli obešel koho chtěl. Najednou byli všichni v pohybu. Měli asi 5, 6 tutovek (břevno, tyč a další) a několik závarů. Takže pozor. S Rosickým bude Sparta velmi dobrá. Na naší ligu jí bude možná stačit, když bude hrát těch 20 až 30 minut. Pochopitelně doufám, že ne na nás.

      • Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

        bongor     před 7 lety 04.08.2017 06:42 |  
        1 1

        No vždyť už taky včera sebevědomý Talián vyhlásil,že ligu vyhrají.Máš pravdu,že po té změně začala bída docela hrát,ale Rosický jim dlouho nevydrží,to je jenom epizoda.
        Ovšem nyní vypadla sralta,Bolka,prádelna má sice ještě opravu ale stejně je možné,že budeme jako jediní hrát dvě soutěže a vyhrát ligu bude velká fuška.

      • Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

        afro     před 7 lety 04.08.2017 07:37 |  
        2 0

        Ano, pokud bude hrát Rosický, tak jim to bude "držet pohromadě" o několik tříd lépe. Otázkou je, jak tomu jejich včerejšímu vzedmutí po příchodu Rosického včera přispěla CZB, když už měla prakticky jistý postup. Každopádně doufejme, že Rosický bude jen paběrkovat...

        • Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

          sTizz (přítel SN)     před 7 lety 04.08.2017 07:59 |  
          0 0

          Myslite,ze Rosa v 36 letech najednou mavnutim proutku odehraje celou sezonu? Vcera tu pulhodinku odehral skvele,ma chut,prehled,techniku,skvele klamani telem,ale..

          • Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

            afro     před 7 lety 04.08.2017 08:15 |  
            1 0

            Myslím, že ne... ;-)

            • Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

              Gino     před 7 lety 04.08.2017 10:12 |  
              0 0

              Doufejme, že ne.

          • Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

            Mike     před 7 lety 04.08.2017 08:35 |  
            4 8

            Mě to ,,Rosa" na slávistických stránkách trhá uši. Za chvíli bychom tady mohli psát Šoula, Sigi, Bláža, Řepa, Vašon, Lafi , Matěják apod.

            • Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

              sicilianbrno     před 7 lety 04.08.2017 09:35 |  
              4 2

              Neboj se, ostatni zdrobněliny neuslyšíš, ale "Rosu" snad přežiješ...mě ten hráč nikdy nevadil, ničím...takovýho technika někdy mít, a vydržet celou sezonu tak budu nadmíru spokojen

            • Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

              sTizz (přítel SN)     před 7 lety 04.08.2017 09:51 |  
              1 0

              on je opravdu vyjimka,navic nerekl proti Slavii nic zleho,pokud vim:)

              • Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

                sicilianbrno     před 7 lety 04.08.2017 09:56 |  
                3 1

                On nemá zapotřebí něco špatného o nás říkat, narozdíl od Váchy a jiných expertů ve spartě, má v hlavě skutečně mozek...včera sem ho viděl, ten přehled tam je pořád.

                • Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

                  sTizz (přítel SN)     před 7 lety 04.08.2017 10:02 |  
                  0 0

                  Priznam se,ze jsem se smal tem jeho odlozenym navratum a neustalym zranenim,ale jestli vydrzi aspon pulsezonu,klidne se s nim vyfotim a pochvalim ho,kdyz bude prilezitost:))

            • Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

              Jachym     před 7 lety 04.08.2017 09:56 |  
              2 0

              Mě by ani nenapadlo se nad užíváním této zažité přezdívky nějak pozastavovat a vidět v tom jakoukoli náklonnost k rudým barvám. Tento hráč toho udělal pro dobré jméno českého fotbalu spoustu a, pokud vím, nikdy se ani hanlivě nevyjadřoval o našem klubu.

          • Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

            Kara (přítel SN)     před 7 lety 04.08.2017 09:27 |  
            0 0

            Však on i Stramak v rozhovoru říkal, že nedá víc, než půlhodinu v zápase. A je velká otázka, jestli bude hrát pokaždé nebo bude jen takový žolík.

            • Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

              sTizz (přítel SN)     před 7 lety 04.08.2017 09:52 |  
              0 0

              Dava mu prostor postupne,20,30,pristi zapas pujde na 2. polocas a prespristi by mel hrat od zacatku hodinu,az pak pry bude pripraven na cely zapas.

          • Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

            postovni (přítel SN)     před 7 lety 04.08.2017 14:54 |  
            0 0

            Dřív nebo pozdějc se zase rozsype. A když ne, tak ho ňákej Matula vezme přes párky a ukončí mu kariéru. Ale je to pořád pan hráč i když rudej.

    • Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

      Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 04.08.2017 09:14 |  
      4 0

      Ja bych z toho zase moc velkou vedu nedelal. Belehrad uz to jen dohraval, bylo videt, ze ten zaver maji uz na haku...

  21. Kádr RB

    Mike     před 7 lety 04.08.2017 08:03 |  
    2 2

    Já vím, že níže uvedenými jmény je z mý strany hnusný zaplevelit zdejší stránky, ale člověk má radost, že sousedovi přes řeku chcípla koza. K tématu to moc nepatří, ale když už vypadly z pohárů, bude zajímavé sledovat, kolik lidí z kádru pustěj a kam. Takže současná soupiska do pole- obránci- Karavajev, Stetina, Zahustel, Kaya, Hovorka, Costa, M.Kadlec, Vatajelu, Civič- záložníci- Mandjeck, Mavuba, Vácha, Rosický, Mareček, Sáček, Frýdek, Ben Chaim, Plavšič, Vukadinovič, Nestor - útočníci- Lafata, Janko, Juliš, V.Kadlec, Šural.
    Takže pro ligu a několik zápasů Mol Cupu- 25 hráčů, z nichž hrát bude chtít každý.
    10 hráčů v sestavě, 6 na lavičce a 9 na tribuně.

    • Re: Kádr RB

      JS (přítel SN)     před 7 lety 04.08.2017 08:47 |  
      3 5

      Já bych za Karavajeva vysolil cokoliv si Křéťa řekne a vyřešili bychom tím velice kvalitně průser na pravé straně obrany. To je prostě hráč, u kterého nikdy nepřestanu litovat, že jsme po něm nešli.

      • Re: Kádr RB

        Mike     před 7 lety 04.08.2017 09:09 |  
        2 1

        Souhlas, ale musel by být blázen, kdyby nám ho pustil. To je jako kdybychom jim pustili Deliho, protože mají problém na místě stopera.
        Jinak bych klidně obětoval pár desítek milionů, a pravého obránce bych někde koupil, asi ze zahraničí, doma v lize nikoho nevidím. Ale musela by to být trefa typu Ngadeua.

      • Re: Kádr RB

        Robinator     před 7 lety 04.08.2017 09:27 |  
        0 2

        myslis, ze jeste nejake posily prijdou? Já bych jeste aspon dve uvital..jeden utocnik + jeden bek

        • Re: Kádr RB

          sTizz (přítel SN)     před 7 lety 04.08.2017 09:59 |  
          0 0

          myslim,ze posily jeste dorazi

        • Re: Kádr RB

          JS (přítel SN)     před 7 lety 04.08.2017 11:03 |  
          0 3

          Přesně to si také myslím, že je třeba.

      • Re: Kádr RB

        sicilianbrno     před 7 lety 04.08.2017 09:31 |  
        1 3

        jj, toho sme si tu už dávno všimli, že pro něj máš slabost, píšeš to často....ja bych zase chtěl Rosického, kdyby byl zdravej a vydržel celou sezonu...ale oboje asi neklapne.

      • Re: Kádr RB

        jarmik     před 7 lety 04.08.2017 09:34 |  
        2 0

        Jo, Křetínský, který neváhal vysolit stamiliony za tolik posil, teď určitě prodá jedinou stabilně kvalitní část sparťanské sestavy... Nemá smysl o tom ani uvažovat.

      • Re: Kádr RB

        sTizz (přítel SN)     před 7 lety 04.08.2017 09:58 |  
        0 0

        Myslim,ze na nej meli nabidku 3m,ale nepustili.. Ve sparte ho brzdi,zda se,mohl by byt jeste lepsi-u nas:)

  22. Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

    zeleznik2     před 7 lety 04.08.2017 08:04 |  
    4 0

    Už jen necelé čtyři hodiny do losu, kéž by vyšel Maribor, ke včerejšku slaboučká Sparta a tragická Boleslav, že Rosický s Chaimem a Lopatou rozhýbali hru, v době, kdy už prakticky o nic nešlo, mne nechávalo v klidu, CZ hrála co potřebovala, To břevno a tyč pramenilo ze hry, kdy Bělehrad už jen zápas dohrával. Rosický odehraje ještě tak dva zápasy a skončí..Makaron prohraje teď v Boleslavi a následně v Liberci a bude si balit, jako pokaždé rychle kufry, ovšem s 52 miliony v kapse..krásný zlatý padák. S 35 hráči na ligu a domácí pohár, to je fakt luxus hrát.

    • Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

      Mike     před 7 lety 04.08.2017 08:37 |  
      0 0

      Těch ,,lepších" je do pole pouhých 25 bez brankáře- viz můj příspěvek výše.

      • Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

        zeleznik2     před 7 lety 04.08.2017 11:57 |  
        0 0

        Jo plus tři brankáři a ti co odešli na hostování(Hölzer, Budinský) bude těch blízko těch 35. Jinak momentálně mají na soupisce: 4 brankáře, 9 obránců, 15 záložníků a tři útočníky, V.Kadlec a Šural jsou bráni jako záložníci.

  23. Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

    mpik     před 7 lety 04.08.2017 09:21 |  
    5 0

    Těžko se dá posmívat se klubu, který vypadl s těžkým soupeřem. Dá se nyní čekat, že se nejen na iSportu bude psát o snadném losu a podobně. Jenomže co je snadný los? Skoro se sluší napsat, že pro kterýkoliv zahraniční tým, když dostane Čechy. Ano, přiznejme si to, náš fotbal je slabota a v pohárech nás vyřazuje Ázerbajdžán, Kypr, Rumunsko, Albánie, Srbsko, Finsko .... kde kdo. Takže neradujme se předčasně a to ani pokud dostaneme Maribor. Možná je nejslabší z možných soupeřů, ale pořád má nedávnou minulost v pohárech výrazně lepší než my.

  24. Nasazení do košů

    Mike     před 7 lety 04.08.2017 09:32 |  
    0 0

    Hodně předbíhám, ale nějak nerozumím předběžnému rozdělení do košů před losováním do základních skupin Ligy mistrů. Barcelona má za posledních 5 let 3.nejvyšší koeficient a je tam napsaná až ve 2.koši.
    Pokud někdo se v tom vyznáte, prosím za objasnění. Děkuji.

    • Re: Nasazení do košů

      jarmik     před 7 lety 04.08.2017 09:39 |  
      0 0

      Nepředbíháš. Zajímat se o to přece můžeš, aniž bys předpokládal, že v jednom z těch košů budeme my. Já se o to taky zajímám a stejně jako ty to nechápu. :)

    • Re: Nasazení do košů

      Peruad     před 7 lety 04.08.2017 10:13 |  
      2 0

      Podle mě je první skupina vyhrazena pro mistry nejlepších 8 soutěži, tudíž pro její obsazení vůbec není rozhodující koeficient (loni tam byl i Leicester s minimálním koeficientem).

      • Re: Nasazení do košů

        Kuliss9     před 7 lety 04.08.2017 10:15 |  
        0 0

        Je to přesně tak jak píšeš :).

      • Re: Nasazení do košů

        Mike     před 7 lety 04.08.2017 10:16 |  
        0 0

        Skvělé, máš pravdu. Kdybych se na to lépe podíval, tak bych nebyl za blbce. Moc děkuji za vysvětlení.

        • Re: Nasazení do košů

          jarmik     před 7 lety 04.08.2017 10:24 |  
          0 0

          Taky jsem nechal oči jen na duu Real Barca a taky se omlouvám, že mi to nedošlo a děkuji.

    • Re: Nasazení do košů

      Sracken     před 7 lety 04.08.2017 10:18 |  
      0 0

      První koš je určen pro mistry nejlepších soutěží, od roku 2016.

  25. Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

    Sracken     před 7 lety 04.08.2017 10:31 |  
    6 2

    Prioritou by měl být postup do Ligy mistrů, získáme na prestiži, získáme finance, stoupne cena hráčů, zaplníme stadion, ze Slavie bude fenomén tak, jako při minulé účasti v Lize mistrů. že by nám lépe svědčila EL je totální nesmysl, blud.
    Nicméně pro Ligu mistrů je třeba aby se za a)nerozklepal trenér z domnělého tlaku (což se zřejmě stalo a svědčí o tom taktika v Borisově i složení kádru s Teplicemi) b)aby trenér využil, že má super kvalitní tým a zkušené hráče na mezinárodní úrovni typu Danny, Rotaň, Laštůvka, Škoda, Švento c)aby tým hrál sebevědomě a aktivně a ne pasivně v očekávání, zda to tam soupeři spadne nebo ne. Rozhodně na to máme a hlavně Honza Bořil s Milanem Škodou a Simonem Delim rozhodně s tím, hrát s kýmkoli na férovku problém nemají. Tohle odešlo Spartě a shořela, přitom nedávno šli se vztyčenýma hlavama na Lazio, Inter, Southampton, tak nevidím důvod, proč jít s dětskou plenou na Borisov. Tohle se doufám nebude v dueli s Apoelem nebo Mariborem opakovat.

    • Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

      Robinator     před 7 lety 04.08.2017 10:39 |  
      0 0

      s Apoelem nebo Mariborem..jen pockejme na los :D aby to nakonec nebyl PIreus :))

    • Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

      Mike     před 7 lety 04.08.2017 10:51 |  
      4 1

      Jednoznačný souhlas. Nechápu, jak někdo může tvrdit, že je Liga mistrů pro nás moc velké sousto, že stačí hrát Evropskou ligu. Důvody jsi všechny skvěle vyjmenoval. Takhle blízko už dlouho být nemusíme, máme na to v sezoně 2017/2018 jako jediný náš tým 2 pokusy, a nejsou zas tak těžké.
      Složení kádru na Teplice bych mu nevyčítal, to s Tebou nesouhlasím. Nešlo o nějakou únavu, ale prevenci zranění u klíčových hráčů. /Hráč se může samozřejmě zranit i na tréninku/. Stačí si vzpomenout v minulosti zrovna na Teplice- Klein x Naumov, Matula x Boudjemaa. Tady bylo rozhodnuto dle mě správně.
      Ještě by to chtělo, a je to nutnost, urychleně koupit pravého beka kvalit Lály, Biroše, Lukáše Doška nebo Krajčíka.
      I za několik desítek milionů, a asi ze zahraničí, v lize nikdo takový není. A druhého útočníka, typologicky podobného Škodovi. Tady je blbé, že by se sem ani moc nikdo nehrnul, protože by byl až jako číslo 2 za Škodou, což špičkový hráč asi akceptovat nebude.

    • Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

      Steve2924 (přítel SN)     před 7 lety 04.08.2017 11:00 |  
      9 0

      Jen detail, to se furt spílá Šilhavému, že udělal 7 změn na Teplice.
      Stejný počet změn udělal v lize Bělehrad a postoupil taky.
      Plzeň nerotovala a jak dopadla...

  26. Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

    sTizz (přítel SN)     před 7 lety 04.08.2017 10:48 |  
    3 0

    Uz nekde vysilali ten medajlonek o Slavii,co pred 2 tydny tocili z UEFY?

    • Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

      sTizz (přítel SN)     před 7 lety 04.08.2017 16:04 |  
      0 0

      Medailonek-pardon:)

  27. Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

    Fulham     před 7 lety 04.08.2017 11:06 |  
    0 0

    Už míchaj míčky???

    • Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

      Mike     před 7 lety 04.08.2017 11:09 |  
      0 0

      Doufám, že jsme si vzali do výpravy Horníka, ten věděl, jak na Žižkově nacvičit los.

    • Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

      japhy     před 7 lety 04.08.2017 11:10 |  
      0 0

      Ještě ne, teprve s nima dělaj žongly :)

      • Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

        afro     před 7 lety 04.08.2017 11:23 |  
        1 0

        Losovací míček bez žonglu je jako Stramaccioni bez výmluvy.

      • Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

        M@rvin     před 7 lety 04.08.2017 11:25 |  
        2 0

        Jojo a na základě žonglů rozdávají akreditace novinářům. Bohužel Janega při prvním žonglu ztratil kontrolu nad balonkem a při druhém žonglu balónek zakopl a ztratil. Hrozí tedy, že se losování zpozdí :)

  28. Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

    Fulham     před 7 lety 04.08.2017 11:38 |  
    0 0

    Kdo že je ten nejtěžší soupeř??? Tak toho chci !!! Aneb malý jen ten.... to je ale pravda Kamile..:-)

    • Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

      Jachym     před 7 lety 04.08.2017 11:50 |  
      1 0

      Pískej konec (losování)! :-))

    • Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

      Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 04.08.2017 12:00 |  
      0 0

      Je to logicky: Maribor nejnizsi koef v nasazenych a Slavia nejnizsich koef z nenasazenych. Ale bylo by to fajn :)

  29. Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

    Kzlo     před 7 lety 04.08.2017 11:51 |  
    0 0

    Tak za chvilku to vypukne

  30. Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

    Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 04.08.2017 11:55 |  
    0 0

    Hale na tech jejich strankach neni nikde odkaz na stream.. jen na uz probehle 3. kolo..

  31. Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

    zeleznik2     před 7 lety 04.08.2017 11:59 |  
    0 0

    A už to běží...

  32. Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

    murena     před 7 lety 04.08.2017 12:00 |  
    0 0

    Je to i na eurosport1

  33. Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

    sicilianbrno     před 7 lety 04.08.2017 12:01 |  
    0 0

    davaji to na čt4 sport

  34. Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

    zeleznik2     před 7 lety 04.08.2017 12:07 |  
    0 0

    Tak nás pana Marchetti napíná, hezky nás přivítal a pustil znělku...už mohlo, být vylosováno..

  35. Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

    Komix     před 7 lety 04.08.2017 12:09 |  
    0 0

    dobry, kodaň je pryč

  36. Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

    murena     před 7 lety 04.08.2017 12:10 |  
    0 0

    Apoel

  37. Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

    sicilianbrno     před 7 lety 04.08.2017 12:10 |  
    0 0

    ale jo, proč ne...hlavne že začínáme venku...

  38. Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

    Komix     před 7 lety 04.08.2017 12:10 |  
    0 1

    APOEL! DOBRÝ

  39. Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

    Gino     před 7 lety 04.08.2017 12:10 |  
    1 1

    Jooooooooooooo!! APOEL a začínáme venku!! :-)

  40. Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

    zeleznik2     před 7 lety 04.08.2017 12:11 |  
    0 1

    Tak jedeme na Kypr Apoel a začínáme venku!!!není to špatné. Ikdyž Maribor by, byl lepší...

    • Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

      sicilianbrno     před 7 lety 04.08.2017 12:16 |  
      0 0

      ...a Olympiakos a Celtic zase špatný...

      • Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

        zeleznik2     před 7 lety 04.08.2017 12:19 |  
        0 0

        ano tak, myslím, že můžeme, být s losem spokojeni...50 na 50 šance a jistá EL. První cíl sezony splněn.

        • Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

          sicilianbrno     před 7 lety 04.08.2017 12:20 |  
          1 0

          Já jsem maximálně spokojen, kor venku ješte hrát, rovnocené šance na postup, je to jen na nás, jestli LM nebo Ev. liga...a to se mě líbí...

          • Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

            zeleznik2     před 7 lety 04.08.2017 12:30 |  
            1 0

            Ano tak, souhlas máme to ve svých rukou, konečně jsme jako klub zase vidět, nejdříve titul a teď zajištěný minimálně podzim v evropských pohárech, je to super...

  41. Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

    jarmik     před 7 lety 04.08.2017 12:12 |  
    2 0

    Jsem naprosto spokojen! APOEL a odveta doma, mohlo to být mnohem, mnohem horší.

  42. Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

    Kzlo     před 7 lety 04.08.2017 12:13 |  
    2 0

    Za mne spokojenost. Vidim to 50:50.

    • Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

      sicilianbrno     před 7 lety 04.08.2017 12:15 |  
      3 0

      Doma jsou hodně silní, pokud vstřelíme branku tak i prohra 2:1 by byla nadějná..mno uvidime, ale za mě taky spokojenost, je to reálné a plně se ukáže naše kvalita, jestli na LM máme nebo prostě ještě ne.

  43. Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

    sicilianbrno     před 7 lety 04.08.2017 12:19 |  
    0 0

    Ted moderátor na čt4 sport řekl docela zajimavou větu, že se uvidi jestli budeme hrát v uterý nebo středu, podle toho budou vysílat přenos...to znamená, že nás bude vysilat čt nebo si to pořád mužou koupit soukromé stanice? Za možnost A bych dal nevím co, protože budu zrovna na dovolené a tam max chytnu čt4 sport...

    • Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

      murena     před 7 lety 04.08.2017 12:25 |  
      0 0

      Teď už by neměli poslední předkolo by mělo být na Čt4

      • Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

        sicilianbrno     před 7 lety 04.08.2017 12:41 |  
        0 0

        v tomto se práve nevyznám, jestli by se to týkalo posledniho předkola nebo i zakladni části,nebo tam taky muže soukromá stanice si koupit práva na naše zápasy, nebo si to už neřídí klub ale uefa sama...

        • Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

          Panda     před 7 lety 04.08.2017 13:43 |  
          0 0

          Od 4. předkola si to řídí UEFA sama. Jestli to je jako loni, tak v úterý dává jeden zápas ČT Sport, na zbytek má právo O2 Sport. Ve středu vše O2 Sport. Takže první zápas budeme hrát v úterý venku, což znamená na ČT, domácí odveta ve středu, takže na O2 Sport.

          • Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

            murena     před 7 lety 04.08.2017 14:03 |  
            0 0

            Jojo je to tak jak píšeš doma to nevadí to jdu

  44. Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

    Jachym     před 7 lety 04.08.2017 12:22 |  
    0 0

    Ve středu 16. srpna očekávám hezký dárek k svátku z Kypru:-)

  45. Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

    Bukovina     před 7 lety 04.08.2017 12:25 |  
    0 0

    těžkej soupeř, Olympiakos či Bilbao by z minulého ročníku mohlo povídat, ale naděje tam je

  46. Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

    zeleznik2     před 7 lety 04.08.2017 12:28 |  
    0 1

    https://cs.wikipedia.org/wiki/APOEL_FC

    25 násobný mistr Kypru naposledy 2015/16 a taky čtvrtfinalista Ligy mistrů 2011/12, ale to už je docela dlouho..Stadion kapacita 22 859 diváků.

    • Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

      dropt     před 7 lety 04.08.2017 12:32 |  
      5 0

      Železníku, železníku. Není ti divné, že by tým, který loni nevyhrál svou ligu hrál mistrovskou kvalifikaci o LM?

      https://en.wikipedia.org/wiki/APOEL_FC
      Loni byli v osmifinále EL. Vyhráli skupinu, přešli přes Bilbao a vyřadil je Andrlecht...

      • Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

        kjandourek (admin)     před 7 lety 04.08.2017 21:52 |  
        0 0

        A není to náhodou jenom o tom, že ta česká Wikipedie na rozdíl od anglické...není zaktualizovaná?

        • Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

          dropt     před 7 lety 04.08.2017 22:07 |  
          1 0

          A o čem jiném by to mělo být?

          • Re: Zítra los playoff Ligy mistrů

            kjandourek (admin)     před 7 lety 05.08.2017 09:53 |  
            0 0

            No ... já jsem Tvůj komentář pochopil tak, že Železník našel stránku jiného týmu, který se shodou okolností také jmenuje APOEL :-)