"Vedení fotbalové Slavie se mi snažilo pomoc ze všech sil!" – říká odsouzený Krasoň
"Vedení fotbalové Slavie se mi snažilo pomoc ze všech sil!" – říká odsouzený Krasoň
"Vedení fotbalové Slavie se mi snažilo pomoc ze všech sil!" – říká odsouzený Krasoň
Komentáře (193)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: "Vedení fotbalové Slavie se mi snažilo pomoc ze všech sil!" – říká odsouzený Kras
Martin Platil před 7 lety 31.07.2017 10:51 |Přestal jsem to číst u věty, kde se chlubí rozlámanými postelemi na hotelu. V makovici průvan.....
Re: "Vedení fotbalové Slavie se mi snažilo pomoc ze všech sil!" – říká odsouzený Kras
afro před 7 lety 31.07.2017 11:02 |Jo, jo, taky mě zarazilo, kolik radosti může způsobit rozlámaný rošt u postele... ach jo.
Re: "Vedení fotbalové Slavie se mi snažilo pomoc ze všech sil!" – říká odsouzený Kras
Chlupp (přítel SN) před 7 lety 31.07.2017 11:23 |Upřímně to mě taky překvapilo a ke Krasoňovi úplně nejde, že by se radoval z ničení postelí...skoro by bylo na místě poslat nějaké peníze do tamního penzionu a zdvořile se omluvit...
Re: "Vedení fotbalové Slavie se mi snažilo pomoc ze všech sil!" – říká odsouzený Kras
subHuman před 7 lety 31.07.2017 13:41 |Jelikoz jsem u toho byl, tak mohu prozradit, ze postel v tom byte evidentne nebyla v poradku jiz kdyz jsme tam dorazili, nicmene i tak byla skoda samozrejme uhrazena...
Re: "Vedení fotbalové Slavie se mi snažilo pomoc ze všech sil!" – říká odsouzený Kras
malan (přítel SN) před 7 lety 31.07.2017 11:07 |Krása, jestli chtěl zhoršit obraz pyromanů z TS mezi ostatními fandy, tak se mu to povedlo vskutku měrou vrchovatou...Chlapečku, ještě se máš hodně co učit aby si dosáhl úrovně Strašáka, ale myslím, že Ti k tomu ani jedna z těch zmíněných vysokých škol nepomůže.
Re: "Vedení fotbalové Slavie se mi snažilo pomoc ze všech sil!" – říká odsouzený Kras
M@rvin před 7 lety 31.07.2017 11:17 |Jen pro pořádek, aby bylo objektivitě učiněno za dost, jsem si naprosto jistý, že Strašák má na používání pyrotechniky na fotbale úplně stejný názor jako Krasoň. I kdyby na Strahově kotel vedl on, s pyrem by to bylo podle mě stejné.
Re: "Vedení fotbalové Slavie se mi snažilo pomoc ze všech sil!" – říká odsouzený Kras
Martin Platil před 7 lety 31.07.2017 18:52 |S tím souhlasím.
Re: "Vedení fotbalové Slavie se mi snažilo pomoc ze všech sil!" – říká odsouzený Kras
Steve2924 (přítel SN) před 7 lety 31.07.2017 12:26 |No jestli si tím chtěl vylepšit mediální obraz tak to se mu hrubě nepovedlo. Protože stěžovat si v jednom článku na nespravedlivý trest pro hodného hocha a následně se chlubit demolicí hotelového pokoje, to kandiduje lapsus roku asi jako nic jsem neplatit a ta částka taky nesouhlasí... :D
Re: "Vedení fotbalové Slavie se mi snažilo pomoc ze všech sil!" – říká odsouzený Kras
JS (přítel SN) před 7 lety 31.07.2017 11:02 |„Pyro k tomu fotbalu prostě patří. A dýmovnice ke Strahovu taky, to mi nikdo nevezme. Pyrotechnika v posledním zápase s Brnem na Strahově splňovala ty nejpřísnější evropské parametry, její fotky a videa obletěly celý fanouškovský svět, Tribuna Sever se opět dostala do světa!“
„A že nějací internetový pisálci, kteří vyrazí na stadion 3x do roka, na žádném výjezdu ani nikdy nebyli, někde v diskuzích na Slávistických novinách, kde to má opravdu úroveň :-)), na nás otevřou pusu a místo aby se radovali z čerstvého zisku titulu budou řešit pyro, kvůli kterému se na minutku přerušil zápas… To raději ani nebudu komentovat, každý, nechť si o nich udělá obrázek sám.“
Ten člověk je vážně chorý.
Re: "Vedení fotbalové Slavie se mi snažilo pomoc ze všech sil!" – říká odsouzený Kras
Travinho před 7 lety 31.07.2017 11:16 |Sociální bublina... To je ten pojem, který ho dost přesně vystihuje...
Re: "Vedení fotbalové Slavie se mi snažilo pomoc ze všech sil!" – říká odsouzený Kras
JS (přítel SN) před 7 lety 31.07.2017 11:17 |Jo, v tomhle s Tebou souhlasím. Sociální bublina + nulový (sebe)nadhled.
Re: "Vedení fotbalové Slavie se mi snažilo pomoc ze všech sil!" – říká odsouzený Kras
Rudolfonc (přítel SN) před 7 lety 31.07.2017 11:45 |Je to trouba a asi vždycky bude... tohle se vyléčit asi nedá...
Musim ale říct, že po zápase s Teplicema přemýšlím, že se po letech vrátím na sever, který jsem po pár zápasech (tenkrát navždy) opustil. Atmosféra byla opravdu skvělá.
Re: "Vedení fotbalové Slavie se mi snažilo pomoc ze všech sil!" – říká odsouzený Kras
afro před 7 lety 31.07.2017 12:04 |Pokud mohu porovnávat éru Krasoně s posledním zápasem s Teplicemi, tak vidím především rozdíl v tom, že Krasoň se to vzhledem k chybějící autoritě snažil tlačit moc "na sílu", kdežto Strašák to bere s jakousi lehkostí. Skladba chorálů je obdobná, ale Krasoň, jakmile se chorál nejede trochu déle propadá beznaději a je načuřenej. :-)
Ale i tak jsem za Krasoně rád a to i přes jeho mouchy a některé odpovědi, které zazněly v článku a připadají mi pitomé nebo minimálně nediplomatické.
Re: "Vedení fotbalové Slavie se mi snažilo pomoc ze všech sil!" – říká odsouzený Kras
Steve2924 (přítel SN) před 7 lety 31.07.2017 12:22 |Ano Krasoň má ten problém, že to strašně žere... To srovnání teď bylo hodně výmluvné.
Re: "Vedení fotbalové Slavie se mi snažilo pomoc ze všech sil!" – říká odsouzený Kras
M@rvin před 7 lety 31.07.2017 12:37 |Jak už jsem napsal pod jiným článkem, teď bylo to srovnání do očí bijící. Ale možná, že kdybychom srovnali Krasoně se Strašákem o 10 let mladším, nebyl by to zas tak velký rozdíl :-)
Re: "Vedení fotbalové Slavie se mi snažilo pomoc ze všech sil!" – říká odsouzený Kras
PetCC před 7 lety 31.07.2017 12:47 |No nevím. Jestli se nepletu, tak to byl Strašák, který v klidu změnila děkovačku a vynechal ty stupidnosti o Spartě, když s tím měli pak hráči problémy.
Jestli by tohle dokázal Krasoň a jeho okolí, to si netroufnu tvrdit.
Re: "Vedení fotbalové Slavie se mi snažilo pomoc ze všech sil!" – říká odsouzený Kras
M@rvin před 7 lety 31.07.2017 13:01 |Samozřejmě jen hádám, ale myslím si, že ano. Ten známý incident v Boleslavi, po kterém měli hráči popotahovačky, to ještě nebyla děkovačka jako taková. To byl takový spontánní nápad, ze kterého pak děkovačka se svým textem vznikla. Takže bych to ani nenazval tak, že někdo změnil text děkovačky.
Re: "Vedení fotbalové Slavie se mi snažilo pomoc ze všech sil!" – říká odsouzený Kras
Steve2924 (přítel SN) před 7 lety 31.07.2017 12:20 |Ono to prakticky vystihuje každého. Každý máme nějaké známé a pohybujeme se v nějakém prostředí a to nás více či méně ovlivňuje. Ale jen omezený člověk, hned jiného z jiného prostředí označuje za troubu a snaží se mu vnutit svojí verzi vnímání světa jako tu jedinou správnou.
Kdo pak je víc omezený trouba?
Re: "Vedení fotbalové Slavie se mi snažilo pomoc ze všech sil!" – říká odsouzený Kras
Rudolfonc (přítel SN) před 7 lety 31.07.2017 12:34 |Ničit postele a cejtit se přitom cool by teda podle mě nemělo být v správné v žádném prostředí...
Re: "Vedení fotbalové Slavie se mi snažilo pomoc ze všech sil!" – říká odsouzený Kras
Steve2924 (přítel SN) před 7 lety 31.07.2017 13:09 |o tom žádná viz muj jiný koment...
Re: "Vedení fotbalové Slavie se mi snažilo pomoc ze všech sil!" – říká odsouzený Kras
Travinho před 7 lety 31.07.2017 12:42 |To samozřejmě ano. Ale pouze do té míry, kdy nepřekračuje zákony dané země a do té míry, kdy za ně klub nemusí platit nemalé pokuty. Pyroshow si můžou udělat i doma na zahradě.
Re: "Vedení fotbalové Slavie se mi snažilo pomoc ze všech sil!" – říká odsouzený Kras
PetCC před 7 lety 31.07.2017 12:50 |Zákony jsou až podružné. V první řadě o omezování svobod ostatních, kteří na Slavii taky pravidelně chodí.
A ten čmoud na Strahově byl zcela mimo. Mě to třeba jednoznačně obtěžovalo a nechápu souvislost dýmovnice s fotbalem.
Re: "Vedení fotbalové Slavie se mi snažilo pomoc ze všech sil!" – říká odsouzený Kras
JS (přítel SN) před 7 lety 31.07.2017 13:30 |Nechápeš? Dovol mi to vysvětlit. Nikdy to nepochopíš, protože neznáš naši mentalitu a dýmovnice ke Strahovu prostě patří, kapišto? :-P
Re: "Vedení fotbalové Slavie se mi snažilo pomoc ze všech sil!" – říká odsouzený Kras
knl66 (přítel SN) před 7 lety 31.07.2017 22:40 |Ironie? Sranda? Vážně míněno?
Promiň, tápu.
Re: "Vedení fotbalové Slavie se mi snažilo pomoc ze všech sil!" – říká odsouzený Kras
JS (přítel SN) před 7 lety 31.07.2017 23:01 |:)
No já nevím, vyjadřoval jsem se zde v diskusích snad někdy jako kotelník?
Re: "Vedení fotbalové Slavie se mi snažilo pomoc ze všech sil!" – říká odsouzený Kras
Michal86 před 7 lety 31.07.2017 11:20 |Přesně! Jako urážet vlastní řady asi není dobrý způsob, jak motivovat fanoušky aby se zapojovali do fandění. Až bude příště hecovat okolní tribuny, aby zvedli ruce, tak spíše zvednou prostředníček...
Re: "Vedení fotbalové Slavie se mi snažilo pomoc ze všech sil!" – říká odsouzený Kras
bongor před 7 lety 31.07.2017 22:44 |To je nejhorší způsob.Potěší to jedině bolševiky a jim podobné zjevy,je to pro ně balzám a radostně onanují"na SN už se zase hádají".Jiný názor,pokud se neurážíme navzájem,nebo ještě hůř neurážíme Slavii
to je zcela regulerní věc.
Re: "Vedení fotbalové Slavie se mi snažilo pomoc ze všech sil!" – říká odsouzený Kras
martyni (přítel SN) před 7 lety 31.07.2017 12:14 |Holt kazdej jsme jinej.. ale aspoň vime, ze pyro je organizovana zalezitost a ze odpovědnost za nahradu skody ve vysi pokut udelenych svazem je jasna a lze ji vymahat..:).
Re: "Vedení fotbalové Slavie se mi snažilo pomoc ze všech sil!" – říká odsouzený Kras
Steve2924 (přítel SN) před 7 lety 31.07.2017 12:18 |Ano dá. A protože klub to nedělá tak mu to evidentně moc nevadí. Proto nechápu tu hysterii tady pořád...
Re: "Vedení fotbalové Slavie se mi snažilo pomoc ze všech sil!" – říká odsouzený Kras
martyni (přítel SN) před 7 lety 31.07.2017 12:42 |Nevadi, to si vazne myslis? Kdybys ridil firmu a pracoval s nejakym rozpoctem, tak by ti nevadilo, kdybys zbytecne ztracel peníze kvuli pokutam? Klub spis nechce jit proti svým fanouskum a potřebuje, aby aspoň nekdy trochu spolupracovali. Mit zabavu, která klubu pusobi skodu a velkou cast fanoušku obtezuje, to se fakt tezko obhajuje..
Re: "Vedení fotbalové Slavie se mi snažilo pomoc ze všech sil!" – říká odsouzený Kras
Steve2924 (přítel SN) před 7 lety 31.07.2017 13:09 |víš kolik firem platí pokuty se kterými počítá předem, protože je to lepší než zjednávat nápravu? Kamaráde je to úplně normální. Já sice firmu přímo nevlastním ale jsem poměrně vysoko a vím co a jak se řídí :o) takže s tím na mě nechoď.
Re: "Vedení fotbalové Slavie se mi snažilo pomoc ze všech sil!" – říká odsouzený Kras
martyni (přítel SN) před 7 lety 31.07.2017 14:37 |Pokud si myslis, ze je v poradku jednat protipravne a radej platit pokuty, nez zjednat napravu, zijeme skutecne v jinem vesmiru. Opravdu se tezko chape tvoje presvedceni, ze klubu nevadi, když někdo malem zpusobi ukonceni zapasu o titul, zkazi fotbalovej zážitek tisicum lidi, zrani několik lidi dělbuchy.. Rozmlátit hotelovy pokoj ti prijde taky fajn? Doufam, ze aspoň tuhle skodu uhradil, když se tim chlubi..
Re: "Vedení fotbalové Slavie se mi snažilo pomoc ze všech sil!" – říká odsouzený Kras
Liborekk_SKS před 7 lety 31.07.2017 15:15 |To, že pravděpodobně pracuješ jako jeřábník a asi i vidíš celkem daleko automaticky neznamená, že máš nadhled a do všeho vidíš. Nějaké věci jsou zřejmé na první pohled. Jako např. že jednou zakázané věci prostě zakázané jsou, že klubu škodí, ačkoli nemá zapotřebí po každém incidentu s pyrem vydávat zvláštní tiskové prohlášení. Samozřejmě, že klub nepůjde do otevřené války s TS kvůli pyru, ale klubu to vadí...to zase vím já.
Re: "Vedení fotbalové Slavie se mi snažilo pomoc ze všech sil!" – říká odsouzený Kras
Radek097 (přítel SN) před 7 lety 31.07.2017 15:36 |Ale tato pokuta je jiná... kdybys pracoval v automobilovém průmyslu a zákazníci, kteří od tebe koupí auta a oni by s autem něco provedli, tak by chtěli, abys tu škodu uhradil ty(prodávající). Divák(fanoušek) = příjem pro klub, stejně jako když zákazník od tebe koupí auto, máš z toho rovněž příjem. Jenže s tím rozdílem, že fanoušek(tady Tribuna Sever) bude chtít, abys za něj zaplatil škody oproti tomu zákazník s autem si škody zaplatí sám.
Já v tom rozdíl vidím...
Re: "Vedení fotbalové Slavie se mi snažilo pomoc ze všech sil!" – říká odsouzený Kras
amon před 7 lety 01.08.2017 10:46 |nevadí mi římské svíce, hezké choreo, ale jen idio. může obhajovat dýmovnice na Strahově, dýmovnice vůbec. Jaký je efekt, krom toho, že to smrdí, není nic vidět, hrozí přerušení zápasu milovaného týmu a pokuta, kontumace? Já myslel, že dýmovnice už zmizeli. Nevybavuji si žádnou dýmovnice z Premier legue, Bundesligy. Dýmovnice na Strahově a prý světový.. Akorát jste ohrozili klub a znechutili lidem zápas. Většinou za Váma (jako bývalý kotelník) stojím, ale Strahov byla ostuda.
Re: "Vedení fotbalové Slavie se mi snažilo pomoc ze všech sil!" – říká odsouzený Kras
Steve2924 (přítel SN) před 7 lety 01.08.2017 19:09 |Tak třeba ta bundesliga https://youtu.be/J5nGKzx8eyo?t=143
Re: "Vedení fotbalové Slavie se mi snažilo pomoc ze všech sil!" – říká odsouzený Kras
amon před 7 lety 01.08.2017 19:28 |dýmovnice to nejslabší z toho, co jsem viděl a vždy před začátkem zápasu. Borussia se žlutou + podsvícení římskými svícemi před začátkem zápasu a srovnávat se Strahovem, kde to smrdělo prů... to se opravdu nedá. Za mě nej z Německa St. Pauli- odjakživa :-)
Re: "Vedení fotbalové Slavie se mi snažilo pomoc ze všech sil!" – říká odsouzený Kras
bongor před 7 lety 31.07.2017 22:48 |Ale vadí to nám Steve a to i těm ,co TS podporujeme a víš proč?Každá koruna ze slávistické kapsy jde rovnou do kapes našich oblíbenců z FaČR,dříve to byl Popleta a teď ještě hůř je to Berbr a spol.To přece nemůžeme chtít absolutně nikdo.
Re: "Vedení fotbalové Slavie se mi snažilo pomoc ze všech sil!" – říká odsouzený Kras
JohnyPine (přítel SN) před 7 lety 31.07.2017 12:34 |Nechápu, jak se může navážet do fanoušků tady na SN. Většina z nás chodila na Slávii ještě když on si kakal do plenek.
Slavia je klub intelektuálů ( alespoň bych tomu rád věřil ). A úroveň zdejších diskutujících je dle mého názoru mnohem vyšší, než úroveň pana Krasoňe, alias - stop, stop, stop, - Ruce!, Ruce!, Ruce!.
Re: "Vedení fotbalové Slavie se mi snažilo pomoc ze všech sil!" – říká odsouzený Kras
PetCC před 7 lety 31.07.2017 12:56 |Moje úroveň je tak vysoká, že k předchozímu komentáři nemůžu dát + :-)
Přeci jenom se v něm moc nad Krasoně povyšujeme. A to nikdy k lepšímu pochopení nevede.
Já myslím, že si vážíme toho, co pro Slavii chce dělat, ale často na to máme jiný názor a on by to měl v klidu respektovat.
Re: "Vedení fotbalové Slavie se mi snažilo pomoc ze všech sil!" – říká odsouzený Kras
bongor před 7 lety 31.07.2017 22:53 |Krasoně Johny neznáš a já vlastně taky moc ne,tak nehodnoť jeho inteligenci,stejně jako to nedělám třeba já.
Já hodnotím jeho práci a ta je přes možné výhrady víc než záslužná.Já bych to teda nedělal a Ty asi taky ne.
Re: "Vedení fotbalové Slavie se mi snažilo pomoc ze všech sil!" – říká odsouzený Kras
JohnyPine (přítel SN) před 7 lety 01.08.2017 07:20 |Já ale přece o jeho inteligenci nenapsal ani písmeno. Poukazoval jsem jen na rozdíl v jeho úrovni a úrovni zdejších diskutujících, které on tak rád sráží. Úroveň někoho, kdo se chlubí poničením postele v zahraničním penzionu při přátelském zápase, koneckonců vypovídá sama o sobě.
Re: "Vedení fotbalové Slavie se mi snažilo pomoc ze všech sil!" – říká odsouzený Kras
biggris (přítel SN) před 7 lety 01.08.2017 07:24 |Johnathan Pine? Night mamager? Nebo pouze shoda jmen?:-D
Re: "Vedení fotbalové Slavie se mi snažilo pomoc ze všech sil!" – říká odsouzený Kras
JohnyPine (přítel SN) před 7 lety 01.08.2017 08:00 |Serial znám, ale tahle přezdívka se se mnou táhne delší dobu. Ještě než byl Tom Hiddlestone slavný :).
Re: "Vedení fotbalové Slavie se mi snažilo pomoc ze všech sil!" – říká odsouzený Kras
asanin před 7 lety 31.07.2017 11:18 |Já na toho kluka nikdy žádný názor neměl... Bral jsem ho jako náhradu za Strašáka, která mu ovšem nesahá ani po kotníky... To jsem mu ovšem nevyčítal - když dva dělají totéž, není to totéž a vlastně jsem mu docela fandil, aby i on se pořád zlepšoval... Každopádně dlouhodobě ukazoval na stupínku spíše klesající výkonnost... Nicméně poté co jsem si přečetl: „A že nějací internetový pisálci, kteří vyrazí na stadion 3x do roka, na žádném výjezdu ani nikdy nebyli, někde v diskuzích na Slávistických novinách, kde to má opravdu úroveň :-)), na nás otevřou pusu a místo aby se radovali z čerstvého zisku titulu budou řešit pyro, kvůli kterému se na minutku přerušil zápas… To raději ani nebudu komentovat, každý, nechť si o nich udělá obrázek sám.“ tak mám o tom člověku jasno... Kluk co má velmi zjednodušené vnímání světa, bez respektu k názoru druhých, bez uctívání a dodržování jakýchkoliv pravidel... On na to přijde věkem... Možná až bude mít rodinu... Nebo třeba nikdy - pak je mi ho líto...
Re: "Vedení fotbalové Slavie se mi snažilo pomoc ze všech sil!" – říká odsouzený Kras
Steve2924 (přítel SN) před 7 lety 31.07.2017 12:17 |On na rozdíl od tebe respekt k druhým má. Proto řekl, ať si na ně každý udělá názor sám. Já teda Krasoně jako osobu zrovna moc nemusím. Ale na internetové svalovce co se tu projevují jako prasátka proti každému kdo s nimi nesouhlasí mám asi stejný názor. A je jasné kdo má a kdo nemá respekt k jiným názorům.
Re: "Vedení fotbalové Slavie se mi snažilo pomoc ze všech sil!" – říká odsouzený Kras
asanin před 7 lety 31.07.2017 13:11 |Právě, že nemá... Pokud by ho měl, tak nikdy nevypustí to, co jsem dal do uvozovek v předchozím komentu...
Re: "Vedení fotbalové Slavie se mi snažilo pomoc ze všech sil!" – říká odsouzený Kras
iwanowicz před 7 lety 31.07.2017 13:15 |Diskuze na slavistickych novinach ma nadprumernou uroven. Nevsiml jsem si ze by se tu nejaci internetovy svalovci projevovali jako prasatka.
Re: "Vedení fotbalové Slavie se mi snažilo pomoc ze všech sil!" – říká odsouzený Kras
Gino před 7 lety 01.08.2017 11:29 |Nepovažuji se za internetového svalovce. Dokonce nejsem ani v reálu Bůh ví jaký svalovec, ale dost hrdosti na to, abych Tobě řekl, že jsi povýšenej pitomec, pořád mám. A udělám to kdykoliv, kdekoliv. Klávesnice s tím nemá nic společného.
Re: "Vedení fotbalové Slavie se mi snažilo pomoc ze všech sil!" – říká odsouzený Kras
doctorex (přítel SN) před 7 lety 31.07.2017 11:27 |No nevím, na jeho místě bych se alespoň vyvaroval střelbě do vlastních řad. Abych citoval: "nechť si o nich (něm) každý udělá obrázek sám"
Re: "Vedení fotbalové Slavie se mi snažilo pomoc ze všech sil!" – říká odsouzený Kras
Fulham před 7 lety 31.07.2017 11:49 |No... raději bych o tomto článku nevěděl...
Re: "Vedení fotbalové Slavie se mi snažilo pomoc ze všech sil!" – říká odsouzený Kras
Maty22 před 7 lety 31.07.2017 11:53 |Toho pána už zde prosím žádnými dalšími články nepropagujte.
A co se pira týče, vzpomeňte si na poslední kolo proti Brnu.
Když to začli pálit, měl sem chuť tam naběhnout a prvnímu bezmozkovi s dýmovnicí ukopnout hubu.
Když sem si představil co všechno v tu chvíli moh sudí udělat, tak mi bylo zle od žaludku.
Re: "Vedení fotbalové Slavie se mi snažilo pomoc ze všech sil!" – říká odsouzený Kras
Steve2924 (přítel SN) před 7 lety 31.07.2017 12:14 |tak proč jsi to neudělal? :DDDD
Re: "Vedení fotbalové Slavie se mi snažilo pomoc ze všech sil!" – říká odsouzený Kras
PetCC před 7 lety 31.07.2017 12:57 |Asi protože není hovado ...
Re: "Vedení fotbalové Slavie se mi snažilo pomoc ze všech sil!" – říká odsouzený Kras
Gino před 7 lety 01.08.2017 11:29 |Dobře ty!! :-))
Re: "Vedení fotbalové Slavie se mi snažilo pomoc ze všech sil!" – říká odsouzený Kras
dauby před 7 lety 01.08.2017 16:47 |Mluvis mi z duse. Uz jsem skoro startoval na tu particku vyrostku, co sedela na plote, fotbal sjoro nesledovala a hazela dymovnice. A nebyl jsem sam. Vrcholem bylo, kdyz jeden bezmozek odpalil dymovnici primo pod velkou plachtou. Vedet, kdo to byl, asi bych mu urazil hlavu. A nebyl bych sam... Bezmozky, kteri hazi dymovnice, musime vyhnat z tribun my, fanousci. Neco jineho je neskodna rimska svice, neco jineho delbuch nebo cerna dymovnice... Vuci dymovnicim nulovou toleranci!
Re: "Vedení fotbalové Slavie se mi snažilo pomoc ze všech sil!" – říká odsouzený Kras
maxtere před 7 lety 31.07.2017 12:07 |Prijde mi usmevne jak mu vycitate ze urazi vlastni rady. A co tu delate prave ted vy? Jaky je v tom rozdil? Vycitate mu ze nema respekt vuci nazoru druhych. A co vy a vas respekt vuci lidem s odlisnym nazorem na pyrotechniku? ... Prijde mi to pokrytecke a bez nadhledu. Zastavam se tu Krasone, coz neni zadny muj velky oblibenec, ale je to slavista. To ze se verejne vytahuje, jak zdevastoval hotelovy pokoj se mi nelibi, stejne jako jeho slova oproti SN. Mimochodem jestli to jde chtel bych si zmenit prezdivku na SberatelMinusu :D
Re: "Vedení fotbalové Slavie se mi snažilo pomoc ze všech sil!" – říká odsouzený Kras
Khadgar před 7 lety 31.07.2017 12:22 |Jenže pyrotechnika je zakázaná... V tom je ten největší problém. Takže pak lze těžko poukazovat na absenci respektu vůči jeho názoru. Pokud by byla povolená, tak se můžeme normálně bavit. Takhle akorát klubu naskakují pokuty a vedení, ačkoliv fanoušky výrazně podporuje, by určitě bylo radši, kdyby je platit nemuselo.
Já plně chápu, že TS si dělá nějakou vlastní prezentaci a chce vyniknout ve srovnání s fanoušky z jiných zemí. Ale nikdy by to nemělo být na úkor ostatních fanoušků a klubu, což se bohužel děje. A ta absence sebereflexe se projevuje už delší dobu.
Mimochodem, Krasoni, permanentku mám dlouhodobě, chodím na skoro všechny domácí zápasy, občas se objevím i na venkovních a taky v zahraničí na pohárech. Z titulu jsem se radoval, ale pyrotechnika mě srala, protože k možnému ukončení zápasu nebylo daleko. A přerušení na pouhou minutku? Haha... Že záběry "skvělé" pyrotechniky obletěly celý svět je mi srdečně jedno, Mě zajímá, jestli svět obletí úspěchy Slavie na hřišti.
Re: "Vedení fotbalové Slavie se mi snažilo pomoc ze všech sil!" – říká odsouzený Kras
PetCC před 7 lety 31.07.2017 13:02 |Taky se připojuju.
A kdyby to Krasoně zajímalo, tak mám za sebou přes 400 osobně navštívených zápasů Slavie.
Re: "Vedení fotbalové Slavie se mi snažilo pomoc ze všech sil!" – říká odsouzený Kras
JS (přítel SN) před 7 lety 31.07.2017 13:34 |V kotli? Ne? V tom případě nezájem... :)))
Re: "Vedení fotbalové Slavie se mi snažilo pomoc ze všech sil!" – říká odsouzený Kras
Karel13 před 7 lety 31.07.2017 14:28 |Často jsem s tvými názory nesouhlasil (ne vždycky), ale měl jsem Tě za inteligentního člověka, Teď už ne ! Kapišto ?
Re: "Vedení fotbalové Slavie se mi snažilo pomoc ze všech sil!" – říká odsouzený Kras
doctorex (přítel SN) před 7 lety 31.07.2017 14:55 |Ne že bych do toho chtěl vstupovat, ale podle mě to byla ironie :-)
Re: "Vedení fotbalové Slavie se mi snažilo pomoc ze všech sil!" – říká odsouzený Kras
maxtere před 7 lety 31.07.2017 15:15 |Je mi z vas smutno. Prijdete mi jak nejaka zfanatizovana sekta, takze se vlastne ani od te bajne tribuny sever nijak nelisite. Nechapu nektere vase prispevky. Povazujete me za hloupeho cloveka, vzhledem k tomu ze podporuji pyrotechniku a nesdilim vas fanatizmus?
Re: "Vedení fotbalové Slavie se mi snažilo pomoc ze všech sil!" – říká odsouzený Kras
martyni (přítel SN) před 7 lety 31.07.2017 16:57 |Prosim te, co rozumíš pod slovy "fanatismus" a "sekta"? :) Mozna by bylo lepsi ta slova nepoužívat, když si obsahem nejsi jistej.. Rade lidi se nelibi, když TS pouziva pyro a ma k tomu dost logickych argumentu, to je cely..
Re: "Vedení fotbalové Slavie se mi snažilo pomoc ze všech sil!" – říká odsouzený Kras
doctorex (přítel SN) před 7 lety 31.07.2017 17:43 |Nějak nerozumím na jakou část mého příspěvku reaguješ?
Re: "Vedení fotbalové Slavie se mi snažilo pomoc ze všech sil!" – říká odsouzený Kras
maxtere před 7 lety 31.07.2017 20:45 |Promin, jsem nejak klik a pak jsem sam koukal na co reaguji :D
Re: "Vedení fotbalové Slavie se mi snažilo pomoc ze všech sil!" – říká odsouzený Kras
Luckyduck (přítel SN) před 7 lety 31.07.2017 14:56 |Je to holt nevděčná role, pokoušet se v dnešní době o sarkasmus ;) Z psaného textu je to těžší poznat než z mluveného slova a ani smajlíci už evidentně nepomáhají.
Obecně jsou dnes lidé schopní bez studu a zcela vážně hájit i tak extrémní názory (a dělat to i jazykově extrémní formou), že poznat někoho, kdo si dělá srandu, je tím také znesnadněno.. Je to zkrátka složitá doba. :)
Re: "Vedení fotbalové Slavie se mi snažilo pomoc ze všech sil!" – říká odsouzený Kras
M@rvin před 7 lety 31.07.2017 14:58 |Opět jen tak pro pořádek, od JS je to ironie.
Re: "Vedení fotbalové Slavie se mi snažilo pomoc ze všech sil!" – říká odsouzený Kras
JS (přítel SN) před 7 lety 31.07.2017 14:58 |Omlouvám se zmatení. V tomto případě ovšem parafrázuji mnohé TS boys...
Re: "Vedení fotbalové Slavie se mi snažilo pomoc ze všech sil!" – říká odsouzený Kras
Radek097 (přítel SN) před 7 lety 31.07.2017 15:43 |Mně třeba vůbec nevadí pyrotechnika... ale ať si ji zapaluje na zahradě a ne na stadióně, kde nejen omezuje diváky, ale rovněž průběh zápasu a taky klub, který za to platí nemalé výdaje. Místo toho, aby byly peníze vhodně investované, tak se vyhodí z okna.
Re: "Vedení fotbalové Slavie se mi snažilo pomoc ze všech sil!" – říká odsouzený Kras
Borgetti před 7 lety 31.07.2017 12:08 |Docela mě láká zavzpomínat na staré časy na Severu a jít si zafandit, když se vrací Strašák.
Re: "Vedení fotbalové Slavie se mi snažilo pomoc ze všech sil!" – říká odsouzený Kras
iwanowicz před 7 lety 31.07.2017 13:24 |Docela by me zajimalo, kde prisel k te prezdivce Krason, bo z myho pohledu je to osklivej chlap jako kazdej jinej :)
Re: "Vedení fotbalové Slavie se mi snažilo pomoc ze všech sil!" – říká odsouzený Kras
slamacek (přítel SN) před 7 lety 31.07.2017 13:25 |Hele borce rozmlait hotelovy pokoj, proste neni dobre, fakt ne! Poradej si s prateli chlastaci mejdany po zarizenich vsude mozne po svete, do to nic. Ale kdyz jedes jako slavista,, beres na sebe trochu odpovednosti. Neboj z toho se rychle vylecis.
S pyrem je to slozitejsi. muze se to libit jak chce, zaklad je ze to je zakazane a tedy logicky muze prijit trest. A delbuch co zranil hasice je dle tebe jako OK? To budes taky schvalovat?
Ver frajere, ze pribivajici leta te zklidni a klidne muzem hodit rec. Jen tak mimochodem ted na Teplicich jsem si pyra nevsiml a atmosfera i tak byla supr. Fakt to bez nej nejde?
Re: "Vedení fotbalové Slavie se mi snažilo pomoc ze všech sil!" – říká odsouzený Kras
DF007 před 7 lety 31.07.2017 13:26 |Nejsem seveřan, chodím na východ a na sever se rád dívám. Je to obrovská síla, kterou řídit musí být strašně těžké, obzvláště v situaci, kdy nahrazujete ikonu, která TS postavila na nohy. Také je pravda, že takový článek mu spíše ublíží. Jsem na každém zápase v Edenu a pyrotechnika je dost problematická. Nic proti svícím, ale vadí mi dýmovnice, sto hodně. Na Strahově to bylo hodně přes čáru.
A doufám, že to pochválení devastace penzionu je jen mladičká nerozvážnost, které jednou bude litovat.
Re: "Vedení fotbalové Slavie se mi snažilo pomoc ze všech sil!" – říká odsouzený Kras
donford před 7 lety 31.07.2017 13:51 |Pochválení devastace penzionu u Grazu je prasárna. Že se tam zřejmě ta jeho parta ožrala a zničila práci a majetek jiných, to snad ani nemůže myslet vážně. Že vůbec tuto myšlenku může vypustit z mozku do huby, tím se dostává na úroveň těch nejnižších primitivních pudů vyplývajících jen z okamžité převahy macha. A že se chlubí, že udělal přijímačky na 3 VŠ, zase to jen svědčí o nevyváženosti intelektu a jeho masového pudu. A možná o zoufalé úrovni nynějších především nestátních VŠ, které často doslova prosí o každého studentíka. A propadnout ho prostě nenechají. Zlatá UK, když jsem studoval. Na některé zkoušky jsem dřel i 3 týdny.
Mám kamaráda na VŠ v Japonsku. Studuje tam IT v japonštině. Teď už začíná dělat doktorandské studium a dře 16 hodin denně, 7 dní v týdnu.
Re: "Vedení fotbalové Slavie se mi snažilo pomoc ze všech sil!" – říká odsouzený Kras
malan (přítel SN) před 7 lety 31.07.2017 15:40 |Jen věcná, jím zmíněné VŠ jsou všechny státní.
Re: "Vedení fotbalové Slavie se mi snažilo pomoc ze všech sil!" – říká odsouzený Kras
DF007 před 7 lety 31.07.2017 19:03 |Tak on je ještě hodně mladý. Já v jeho letech taky dělal spoustu blbostí, které bych teď určitě neudělal
Krasoň
Merlinus (přítel SN) před 7 lety 31.07.2017 14:01 |1) že je naše justice totální žumpa, to ví každý, kdo s ní mě jakékoliv dočinění.
2) Vyjádření Krasoně k pyru na Strahově je nechutné. Milý pane Krasoni, já i moje rodina chodíme na Slavii několik generací zcela pravidelně, já už přes 20 let a jsem si jist, že jsem Slavii aktivně podpodoval a stále na TS podporuji o stovky zápasů víc, než vy. Hájit tu hrůzu, co se předváděla na Strahově je nechutné. Za prvé jste mohli Slavii zkazit celý ročník, kdyby rozhodčí zápas ukončil (kdyby chtěl určitě by si to obhájil) a hlavně jste zkazili zápas i zraninili mnoho lidí, především díky dělobuchům, a to i Slávisty. To, že navíc nemálo dětí díky těm dělobuchům brečelo, včetně mého 7 letého syna a z celého dne byly akorát neskutečně vystrašené místo, aby slavili titul je hodně smutné. A tohle obhajovat je ubohé. Do dnes jsem k Vám měl výhrady čistě praktické, že prostě leadrovat tribunu neumíte. Od teď vím, že jste navíc pěkný primitiv. Už teď se modlím, abychom postoupili do LM a nemuseli se na Vás dívat celou Evropskou ligu. Já už Vás jako support leadera určitě nechci.
Re: Krasoň
asanin před 7 lety 31.07.2017 14:41 |S těmi dětmi je to pravda... Bylo tam i hodně důchodců, kterým taky ty smrady z dýmovnic nemusí dělat dobře... Hlavně, když si nikdo nemohl vybrat, kde na Strahově bude sedět, ale sektor mu byl přidělen klubem... Za těchto okolností je to od něj vrchol arogance a neúcta ke všem ostatním něco takového obhajovat...
Re: Krasoň
Sracken před 7 lety 31.07.2017 14:59 |Navíc vše podpořeno extrémním vedrem. Tohle tam mohli rozpoutat jen totální bezmozci.
Jeho vyjádření jsou k smíchu, rozmlátí postel v penzionu a má z toho zážitek, že z maturity má jedničky a dvojky (já vidím jedničku jednu).
Dále uvádí, že proti jsou rádobyfanoušci, co byli na třech zápasech a na výjezdu nikdy. Jezdim vše po Jihlavu (Znojmo), máme za sebou cca. 450 domácích zápasů... Výjezd není jen ta akce v autobusu, kvůli které jsou obsazeny všechny benzínky Policií ČR, aby si tam nedošli zadarmo "nakoupit", což je také skvělý zážitek.
Re: Krasoň
sasky před 7 lety 31.07.2017 16:17 |Jedna věc jsou bojící se děti, smrad atd. a druhá horší je podle mě riziko nějakého ohně. A upřímně se nechci dočkat toho, že někde na někom blafne oblečení a skončí to v lepším případě silnými popáleninami v horším případě nějakou panikou. Zákaz pyra má naprosto racionální důvody, rozhodně ne jen buzeraci fanoušků, jak si mnozí pyromani myslí. Jenže oni se potřebují vůči někomu vymezit, samotné (suprové, dlužno dodat) fandění je přece nuda. Z jakého důvodu si myslí, že dýmovnice na fotbale jsou bůhvíco krásného taky netuším. Z hlediska efektu ještě uznávám bengály, ale tam je zase to bezpečnostní riziko. Takže za mě určitě pyro ne. A myšlení typu - my jsme tribuna sever, my jsme lepší fanoušci, než ti co jen sedí je arogance, to ať se na mě nikdo nezlobí.
Re: Krasoň
Tulák před 7 lety 01.08.2017 18:44 |Jednou si zkus koupit nějaký pyro, ať to máš v ruce.
Zkus tim zapálit třeba šálu nebo starý tričko, ať aspoň trošku víš o čem mluvíš, když už musíš vynášet soudy.
Re: Krasoň
M@rvin před 7 lety 31.07.2017 15:12 |Teď si určitě naběhnu, tak radši napřed podotknu, že jsem pyro nikdy nedržel v ruce a strahovská pyroshow se mi nelíbila, kdyby mi někdo chtěl něco podsouvat.
Několikrát tu zaznělo, že k ukončení zápasu bylo blízko. Nebylo. Je tam několik postupných kroků, které musí rozhodčí vyčerpat, než může utkání ukončit a na Strahově jsme se dostali teprve ke kroku jedna.
Pro jistotu ještě jednou opakuji, nejsem pyroman, jen mám rád, když se pracuje s fakty.
Re: Krasoň
maxtere před 7 lety 31.07.2017 15:23 |Haleluja. Konecne tu je nekdo, kdo zbytecne nepodleha panice.
Re: Krasoň
Radek097 (přítel SN) před 7 lety 31.07.2017 16:10 |Jen tě opravím... Krasoň může na Ligu mistrů, národní pohár a přátelské utkání. Má zákaz na Evropskou ligu a ligu.
Re: Krasoň
Merlinus (přítel SN) před 7 lety 31.07.2017 18:16 |Máš pravdu. Tak to jsem si špatně přečetl.
Re: "Vedení fotbalové Slavie se mi snažilo pomoc ze všech sil!" – říká odsouzený Kras
Obr před 7 lety 31.07.2017 14:26 |Ten kluk zije v uplne jinym svete :-))
..
Robinator před 7 lety 31.07.2017 14:44 |učit se moudrým býti tě vysoká škola nenaučí..a vzhledem k tomu, co jsem četl, ti to bude trvat asi hodně dlouho, než se to naučíš..
Re: ..
Eskaes před 7 lety 31.07.2017 16:29 |jak dlouhá jest věčnost, toť otázka všehomíra. :-P
Krasoň
dauby před 7 lety 31.07.2017 14:52 |Mně se po nem styskat rozhodne nebude...
Re: "Vedení fotbalové Slavie se mi snažilo pomoc ze všech sil!" – říká odsouzený Kras
stromovous (přítel SN) před 7 lety 31.07.2017 15:03 |Nemáte někdo k dispozici předmětný rozsudek? Jako právník bych si ho rád přečetl.
Krasoň
Boss82 před 7 lety 31.07.2017 15:30 |Panebože to je ale vůl!
Re: Krasoň
martyni (přítel SN) před 7 lety 31.07.2017 16:04 |Nojo...
Re: "Vedení fotbalové Slavie se mi snažilo pomoc ze všech sil!" – říká odsouzený Kras
Jožin před 7 lety 31.07.2017 15:52 |Pro Radek097 Co je účelem toho tvého článku 1-provokace,2-ukázat úroven nějakého ....,3-nemáš co dělat -mohl bys mě prosím trochu, jak se říká popostrčit, abych to pochopil děkuji
Re: "Vedení fotbalové Slavie se mi snažilo pomoc ze všech sil!" – říká odsouzený Kras
afro před 7 lety 31.07.2017 15:56 |Vždyť se to Slavie bezprostředně týká. Radek097 pouze zaslal aktualitu redakci, která ji zveřejnila.
Re: "Vedení fotbalové Slavie se mi snažilo pomoc ze všech sil!" – říká odsouzený Kras
Radek097 (přítel SN) před 7 lety 31.07.2017 16:17 |Už jsem se dočetl k tvému článku, tak ti odpovím...
Vše, co se týká Slavie posílám do aktualit. Kdyby se to týkalo leadera ultras Jablonce, tak to zde dávat nebudu.
Jinak ani z jeden tvých bodů není pravdivý. :-)
Re: "Vedení fotbalové Slavie se mi snažilo pomoc ze všech sil!" – říká odsouzený Kras
Jožin před 7 lety 31.07.2017 17:00 |Děkuji moc
Re: "Vedení fotbalové Slavie se mi snažilo pomoc ze všech sil!" – říká odsouzený Kras
Petr9608 před 7 lety 31.07.2017 16:05 |https://youtu.be/wtWEnEDwm_c?t=12m46s
Vizuálně to působivý bylo :o) Z přerušení zápasu by se taky nemusela dělat nějak zvlášť věda. Aspoň maj hráči příležitost se v tom vedru trochu napít.
Re: "Vedení fotbalové Slavie se mi snažilo pomoc ze všech sil!" – říká odsouzený Kras
Tulák před 7 lety 31.07.2017 16:40 |Efekt byl určitě super! :)
Je škoda, že se spousta lidí nezamyslí nad tim, proč se něco takovýho odehrálo zrovna na Strahově..
Re: "Vedení fotbalové Slavie se mi snažilo pomoc ze všech sil!" – říká odsouzený Kras
sasky před 7 lety 31.07.2017 18:14 |Hele, zkus někdy vyrazit na nějaký lesní požáry. Tam budeš mít trenky mokrý... :/ Bože můj...
Re: "Vedení fotbalové Slavie se mi snažilo pomoc ze všech sil!" – říká odsouzený Kras
Tulák před 7 lety 01.08.2017 11:04 |Hele zkus někdy vyrazit místo na fotbal do divadla, budeš tam mít pohodlšejší sedačky a měkoučko pod zadkem, nidko tam nebude křičet a určitě ani pálit pyro nebo stromy.
Stejně přínosnej příspěvěk na úrovni :)
Re: "Vedení fotbalové Slavie se mi snažilo pomoc ze všech sil!" – říká odsouzený Kras
sasky před 7 lety 01.08.2017 11:17 |Mě se líbí fotbal, který v divadle nehrajou. Tobě se líbí smrdící černej kouř prošpikovaný plamínky, tak jsem ti dal návrh jak ukojit tvoje choutky. Ten tvůj moje nesplňuje ani omylem.
Re: "Vedení fotbalové Slavie se mi snažilo pomoc ze všech sil!" – říká odsouzený Kras
Tulák před 7 lety 01.08.2017 18:40 |Tvoje vědomost musí být neskonalá, když víš co se mi líbí, jaký mám choutky.. A co na druhou stranu rád nemám.
Tohle jsou ty komentáře o kterejch mluvim..
Škoda slov.
Re: "Vedení fotbalové Slavie se mi snažilo pomoc ze všech sil!" – říká odsouzený Kras
Arutha před 7 lety 31.07.2017 17:12 |Wow! Hustý, černý dým. V životě jsem neviděl nic hezčího!!!
Re: "Vedení fotbalové Slavie se mi snažilo pomoc ze všech sil!" – říká odsouzený Kras
sasky před 7 lety 31.07.2017 18:20 |https://youtu.be/lwtZlAWEvsM?t=76 Udělám ti krásný večer.
Re: "Vedení fotbalové Slavie se mi snažilo pomoc ze všech sil!" – říká odsouzený Kras
Novasinho před 7 lety 31.07.2017 16:17 |Tenhle rozhovor Krásně mi přijde v některých částech dost nepovedený... Stěžuje si na českou justici, ale jak by asi dopadl v Rakousku, kdyby jej ta jejich soudila, za zdemolovaný pokoj? Asi by vyjádření Slavie, že je slušný, nestačilo že? I přes tohle jeho faux pas vyjádření, mi je celkem líto, že dostal takový trest a to hlavně vzhledem k tomu, že všichni víme, jaká je securitka na Letné... Mě spíš přijde, že je to ještě hodně mladý kluk, který má své hodnoty nastaveny tak, jako jeho okolí (ostatní mladí z TS), protože jinak by nemohl říct ohledně pyra nebo SN to co řekl... Nebo to jako není slávista ten, co je staršího věku, má rodinu, není z bezprostřední blízkosti stadionu a proto se do Edenu dostane pouze třikrát za sezónu nebo se dokonce nedej bože nedostane na výjezd? Když jsem byl v jeho v krku, také jsem byl skoro na každém zápase jak už v Edenu nebo pak na Strahově, ale teď už to prostě tak nejde. Jsem díky tomu menší slávista? A jsem menší slávista i díky tomu, že se mi nelíbí když mi o zápase pod nosem doutná tmavý dým, slzím a nemůžu dýchat?!? Dle Krásně asi ano, takže se mu za to omlouvám....
Re: "Vedení fotbalové Slavie se mi snažilo pomoc ze všech sil!" – říká odsouzený Kras
Novasinho před 7 lety 31.07.2017 16:24 |Krasoně samozřejmě :-D a věku ne krku :-))
Re: "Vedení fotbalové Slavie se mi snažilo pomoc ze všech sil!" – říká odsouzený Kras
M@rvin před 7 lety 31.07.2017 18:32 |Jasně, že když jsi byl v Krasoňově krku, tak jsi byl na každém zápase, to je přeci logický :-)
Re: "Vedení fotbalové Slavie se mi snažilo pomoc ze všech sil!" – říká odsouzený Kras
Novasinho před 7 lety 31.07.2017 19:00 |Ano, dostal si mě :-D
Re: "Vedení fotbalové Slavie se mi snažilo pomoc ze všech sil!" – říká odsouzený Kras
Eskaes před 7 lety 31.07.2017 16:22 |Aneb jak primitiv "své" Slavii píárko dělal. Pardon, vlastně vysoký školák...
"RUCE RUCE RUCE HUUUDĚLEJTERUCERUCE HUUU!!!"
facepalm
Re: "Vedení fotbalové Slavie se mi snažilo pomoc ze všech sil!" – říká odsouzený Kras
edenian před 7 lety 31.07.2017 16:31 |Ctyri dvojky a jedna jednicka je pro Krasone "samé jedničky nebo dvojky" :-))))
Re: "Vedení fotbalové Slavie se mi snažilo pomoc ze všech sil!" – říká odsouzený Kras
Tulák před 7 lety 31.07.2017 16:38 |A přesně o to tady v celym tom rozhovoru jde! Bravo!
Ukážeš nám svoje maturitní vysvědčení?
Re: "Vedení fotbalové Slavie se mi snažilo pomoc ze všech sil!" – říká odsouzený Kras
edenian před 7 lety 31.07.2017 23:25 |Ani jsem se o Krasone neotrel, narozdil od jinych, stejne te to rozlobilo. Humor, ne?
gvjlj
MDCCCXCII (přítel SN) před 7 lety 31.07.2017 16:52 |Je to střevo :D tak mu přeju, aby dospěl a některé názory poupravil. Holt rozbouřené mládí. Jako slávistovi mu nepřeju nic špatného.
A abych se zařadil, pyro mi smrtelně nevadí. Odmítám tezi "zákon to zakazuje a basta". Zákony si tvoříme my, společnost. A můžeme ukázat, že některé jsou nadbytečné. Pokud budeme jen slepě přijímat nařízení shora od nějakého byrokrata, jsme v totalitě.
S ohledem na sníženou kapacitu, distribuci lístků a složení lidi ve strahovském kotli, bylo samozřejmě užití masivního pyra bezohledné. Ale mám pro to částečné pochopení. Zažil jsem nějaké ty 90. na fotbale, i když jsem rád, že se sociální úroveň zvedla, nerad bych, aby fotbal atmosférou směřoval k divadlu.
Re: gvjlj
Tulák před 7 lety 31.07.2017 16:58 |Díky za tenhle názor!
Re: gvjlj
martyni (přítel SN) před 7 lety 31.07.2017 17:10 |Bez ohledu na snizenou kapacitu a slozeni lidi v kotli, pouziti dymovnic delbuchu je bezohledne.. vždycky. Vuci hracum, vuci ostatním fanouskum, vuci hasicum, kterym to boucha u hlav, vuci klubu, který plati pokuty. Takze jsi to pojmenoval skoro spravne. Je to bezohledne a to je tez jeden z duvodu, proc je to zakazane. Reci o totalite jsou uplne mimo. Zakazat něco, co skodi lidem, není projev totality, ale projev rozumného usporadani vztahu. Necinit to, co skodi a ublizuje jinym, není projev slepeho prijimani narizeni, ale projev svobody a odpovednosti, která je se svobodou spojena.
Re: gvjlj
Eskaes před 7 lety 31.07.2017 17:15 |díky, podpis a (totalitní) razítko :)
Re: gvjlj
MDCCCXCII (přítel SN) před 7 lety 31.07.2017 17:27 |Ano, dělobuchy, dýmovnice a ty prskající rachejtle, co byly na Strahově se mi nelíbí nikdy. Se svící problém nemám. Ale zákon nerozlišuje. Proto ne každý zákaz respektuju a dodržuju (nikdy jsem žádné pyro nepálil) v celém svém životě. Typicky třeba doprava že. To ať si každý sáhne do svědomí. Jestli je v téhle zemi jediný člověk, který dodržuje ten milion příkazů a zákazů, tak ho lituju.
K úvodnímu svému příspěvku doplňuji, že jsem rád, že se naše současné vedení snažilo Krasoňovi pomoct, byť to k dobrému konci nevedlo.
Re: gvjlj
martyni (přítel SN) před 7 lety 31.07.2017 17:43 |Typicky třeba v doprave je nejnebezpecnejsi, když si kazdej ucastnik provozu sam vybira, který z pravidel je ochoten dodržovat. Nekomu muze pripadat zbytecny dodrzovani rychlosti, jinymu plna cara, dalsimu prednost zprava.. typicky cesky pristup, no.. kdyz pak clovek vyjede do Nemecka nebo Rakouska, najednou zjisti, ze lidi nemaj problem pravidla dodržovat a vi, co od kazdyho ridice muze cekat.. jaka je to pohoda.. Samozrejme pravidla nejsou dokonala, protože je delaji lide, kteří taky nejsou dokonali. Ale dodrzovat jen pravidla, ktery se mi libi, to nevede k nicemu dobremu..
Svice.. nevim, to jsou ty cerveny svetla? Ano, ty vypadaji z dalky v pohode, to je pravda.. jestli jsou nebezpecny z hlediska iniciace ohne, to nevim.. ale nevidim rozumny důvod, proc nerespektovat jejich zakaz, i kdyby byly neskodny.
OD klubu je to slechetne gesto, ze Krasonovi pomohl.. podle toho rozhovoru se ale obavam, ze si to nezaslouzi.. podekovat chtěl zrejme tou pyroshow na strahove..
Re: gvjlj
MDCCCXCII (přítel SN) před 7 lety 31.07.2017 18:34 |Asi jsme se dobrali té meze, kde se to láme. Ty nevidíš důvod, proč zákaz nerespektovat. Já zase nevidím důvod, proč tento zákaz na 100% respektovat. A to nejsem žádnej pyroman. Kdyby pyro vůbec nebylo, žíly bych si netrhal. Zatim mě nic nepřesvědčilo, že lehčí formy pyra jsou něčím nebezpečné. To je podle mne kouření nebezpečnější, všichni hulí a nikdo se zákaz nesnaží ani náznakem vyžadovat. Nakonec skončíme u obvyklé teze, je to o lidech, všeho s mírou a nic není černobílé. Proto mi částečné porušování zákazy jakéhokoliv pyra nevadí. Jsem proti dýmovnicím a dělobuchům. V tom jsou naši maniaci naštěstí dost uvědomělí.
Re: gvjlj
chrobak před 7 lety 31.07.2017 19:37 |Myslím, že kdyby našinci ohledně dýmovnic, dělbuchů a házení čehokoliv na plochu byli uvědomělí, tak by tady ta diskuze vůbec nebyla. Tak jak je jiný přestupek přecházení prázdné ulice mimo přechod, tak je rozdíl mezi "normálním pyrem" (které je navíc efektnější) a mezi dělbuchy a dýmovnicemi. S tím ať si jdou hrát za město na pole. Problém je, že zdá se někteří tenhle rozdíl nevidí nebo nechtějí vidět, takže se nelze domluvit.
Re: gvjlj
Merlinus (přítel SN) před 7 lety 31.07.2017 21:30 |Naprosto výstižné... Mě samotné světlice nevadí, dýmovnice jsou zbytečné a dělobuchy totální demence.
Re: "Vedení fotbalové Slavie se mi snažilo pomoc ze všech sil!" – říká odsouzený Kras
Fallen (přítel SN) před 7 lety 31.07.2017 17:02 |Jsem docela šokovanej tim hejtem tady... Nemyslim, že by si to ten borec zasloužil. A vy, co si tu furt stěžujete na "ruce", předpokládám, že právě vy ty ruce nezvedáte a sedíte někde na p*deli. Takže kvůli takovejm on to furt musí vyřvávat...
Re: "Vedení fotbalové Slavie se mi snažilo pomoc ze všech sil!" – říká odsouzený Kras
Eskaes před 7 lety 31.07.2017 17:18 |ale jo, v Severní Koreji u Kima na staďáku by na nás lenochy takový suportlídršip platil, taková drzost!
Re: "Vedení fotbalové Slavie se mi snažilo pomoc ze všech sil!" – říká odsouzený Kras
sasky před 7 lety 31.07.2017 18:18 |Takže on má právo soudit ostatní skupiny fanoušků, ale od nás je to hejt? A "ruce ruce" vyřvává i když 80% TS má ruce nahoře. Mimochodem, nevím, jak ruce 90 minut nad hlavou ovlivňují úroveň fandění a jakto, že třeba strašák se bez vzdávajícího se davu obejde.
Re: "Vedení fotbalové Slavie se mi snažilo pomoc ze všech sil!" – říká odsouzený Kras
Tulák před 7 lety 01.08.2017 10:57 |Když má celej kotlel ruce nad hlavou a stejně s nimi hýbě, dělá to hezký vizuální efekt.
To snad neni těžký pochopit, mrkni na nějaký video.
Podle mě se tohle vyžaduje v každym kotli.
Co je na tom špatnýho?
Re: "Vedení fotbalové Slavie se mi snažilo pomoc ze všech sil!" – říká odsouzený Kras
sasky před 7 lety 01.08.2017 11:21 |Tohle ti nijak nerozporuju, ale aby od speakera nebylo za celý zápas slyšet pomalu nic jiného, tak to mě připadá ujetý. Ale zrovna tohle je věc názoru, zas tak moc mě to nerozčiluje, spíš z toho mám srandu.
Re: "Vedení fotbalové Slavie se mi snažilo pomoc ze všech sil!" – říká odsouzený Kras
M@rvin před 7 lety 31.07.2017 18:22 |Tak zas snad není nutný, abychom tam dvě minuty stáli všichni s rukama nad hlavou jak kdyby nás zatýkalo gestapo, protože pán v baloňáku ve sto desítce ruce ještě nezvedl a jedna slečna v minisukni si ve sto sedmičce hraje s mobilem ;-)
Re: "Vedení fotbalové Slavie se mi snažilo pomoc ze všech sil!" – říká odsouzený Kras
Tulák před 7 lety 31.07.2017 17:31 |Ten rozdíl z diskuze je tady zcela zřejmý..
Na fotbal u nás choděj 3 druhy lidí..
1) Ultras - lidi co se staraj o atmosféru, dělají chorea a mimo jiné i pyro. Ctěj jinou mentalitu a přístup k fotbalu.
2) Lidi z kotle - mají rádi pyro nebo ho alespoň tolerují, fandí a jsou aktivní. Jdou si spíš zafandit a kouknout na fočus. Nemají zájem věnovat tolik času a energie klubu a prezentaci, jako první skupina.
3) Lidi co si zakřičej gól, občas tlesknou rukama a na internetu hejtěj pyro. na stadionu nejsou skoro slyšet, na internetu jsou "slyšet" nejvíc. Lidi, co si vyfotí kartonádu z východu a pak na facebooku machrujou, jak jejich klub dělá dobrý choreo, ale to choreo dělaj ty samý kluci, co pálej ohně, to je třeba si uvědomit. Kartonádu připravujou hodiny předem a vy jim za to pak tleskáte.
Všechny 3 skupiny by se měly navzájem tolerovat a nekecat si do svých aktivit. Protože je to absolutně zbytečný a nic to nepřinese.
Krasoň je mladej kluk, někdy pometlo, není bez chyb, jako nikdo z nás.
Chtěl bych ale vidět každýho z nás na jeho místě.
Re: "Vedení fotbalové Slavie se mi snažilo pomoc ze všech sil!" – říká odsouzený Kras
martyni (přítel SN) před 7 lety 31.07.2017 17:49 |Nechapu ten popis me skupiny č. 3 :). Když se mi libi kartony, tak mam tolerovat pyro? Proc? Vymenou za to, ze někdo fandi a dela hezka chorea, mam tolerovat, ze muze házet dělobuchy a dymovnice? Pardon, za me tedy by bylo lepsi, kdyby nechodil.. Nastesti tedy dělbuchy a dymovnice nejsou v Edenu každý zapas, ale pokud by mely bejt, tak bych byl vazne radsi, aby ti lide ze skupin 1) a 2) nechodili.. resp. bych to spis vyresil tak, ze bych nechodila ja, zejo, coz samozrejme by v ocich skupiny 1) a 2) nebyla zadna skoda..:)))).
Re: "Vedení fotbalové Slavie se mi snažilo pomoc ze všech sil!" – říká odsouzený Kras
martyni (přítel SN) před 7 lety 31.07.2017 17:53 |pardon, nechodil ja.. :). Jinak samozrejme idealni by bylo, kdyby se všechny ty skupiny respektovaly. Problem je v tom, ze skupina 3) logicky nechce tolerovat to, co je na fotbale obtezuje.. Obavam se, ze skupina 1) o respektu ke skupine 3) ani neuvazuje, coz je poznat mj. z vyjadreni Krasone i z tvyho prispevku (viz popis skupiny 3) :).
Re: "Vedení fotbalové Slavie se mi snažilo pomoc ze všech sil!" – říká odsouzený Kras
Tulák před 7 lety 31.07.2017 18:08 |Tak odpověděl. :)) Mě tady pleteš! :D
Já osobně skupinu 3 plně uznávám, až na manýry, nevyhrálo se, nepoděkuju hráčum. Nebo třeba se vyhrálo, ale jenom 1:0, seru na ně, mažu na tramvaj, ať se pak netlačim. (poslední zápas s BATE) .
Jen nemám rád absolutně zbytečnou, internetovou kritiku. Každopádně si myslim, že když někomu vadí kouř, tak má v klidu možnost si sednou trošku dál od kotle a myslim, že má po problemu.
Jsou to prostě uplně jiný světy na jednom místě, nemá smysl se chtít nějak vychovávat.
Mám ve skupině 3. spousty kamarádů a ta skupina mi absolutně nevadí. I tu na stadionu potřebujeme.
Jenom nechápu ten hejt, kterej tady teď produkuje.
Re: "Vedení fotbalové Slavie se mi snažilo pomoc ze všech sil!" – říká odsouzený Kras
martyni (přítel SN) před 7 lety 31.07.2017 18:15 |Jasne, krom poslední vety rozumim.. co nechapes na tom hejtu, kterej se tyka pyra na strahove a krasonovu postoji k nemu? Argumenty, proc to lidem vadi, jsou jasny a několikrát tu byly receny.. neslysel jsem jedinej rozumnej argument, proc bychom to měli tolerovat..
Re: "Vedení fotbalové Slavie se mi snažilo pomoc ze všech sil!" – říká odsouzený Kras
Tulák před 7 lety 31.07.2017 18:32 |Bylo to jednou a bylo to právě proto, že to byl Strahov, jako vzpomínka, taky proto, že se na Strahově dým mnohem líp rozptyluje.. Trvalo to 2 minuty, to se za sezonu dá vydržet, ne? :)
Takhle prostě svět Ultras funguje, je to prezentace svýho klubu, kotle, možnost jak se dostat mezi lidma, kteří vyznávají stejný hodnoty do popředí. Ukázat, co dokážeš. A't chceš nebo ne, pyro k tomuhle světu patřilo a patří.. Skoro ve všech klubech, jen to neni tak moc vidět v mediích.
Navíc, věř nebo ne, lidi v kotli to vybudí, víc fandí.. A ten efekt je taky hezkej :)
Dělobuchy já osobně taky nemám rád a jsem vděčný za to, že se u nás nepoužívají třeba tak četně jako u rudejch.
Dýmy se používají jednou za čas a nevěřim tomu, že když půjdeš někam do 115, že by tě nějak omezovali :)
Kritika ohňů mi příjde zbytečná zcela úplně..
Re: "Vedení fotbalové Slavie se mi snažilo pomoc ze všech sil!" – říká odsouzený Kras
martyni (přítel SN) před 7 lety 01.08.2017 09:58 |No vidis, tak nakonec se "skoro" shodneme..:). Akorát ze pyro patri k vašemu svetu, ne k fotbalovému svetu obecne.. to se myslim často plete. Taky se často plete, ze na stadionu je clovek na navsteve, takze není spravny pocit, ze ma pravo si tam delat co chce, ale ze ma ctit pravidla hostitele. Sve svobody si clovek muze realizovat jinde..:).
Re: "Vedení fotbalové Slavie se mi snažilo pomoc ze všech sil!" – říká odsouzený Kras
Tulák před 7 lety 01.08.2017 10:53 |Pyro patří do světa ultras a svět ultras patří k fotbalu víc než jakákoliv jiná skupina.. :)
Tak to prostě je.
Stejně jako je zcela jasný, že na jednom místě, kde se pohybuje kolem 12k lidí se nikdy nezavděčíš všem a vždycky budou lidi, kterým bude něco vadit.
Obřadnym kamenovánim na SN se každopádně ničeho nedocílí, to je to, co se tu snažm celou dobu vysvětlit.
SN jako web, platformu mám moc rád, chodim sem od svýho dětství.
Ale ty rádoby chytrý komentáře po každym zápase, jak by měl trener dělat tohle a tamto, jak si dovolil nenasadit nejlepší sestavu, když se tam někdo táhne 200km a chce vidět Škodu, jaktože nehraje oblíbenec A a hraje zase to kopyto neoblíbenec B, že se ten Šilhavej asi vážně posral, amatér neudělal, co by chtěl tady odborník za klávesnicí, jaktože měla klobása 47 stupňů místo předepsaných 55, proč jsou drahý lístky, jak si někdo mohl dovolit zapálit po golu ohně, že z toho 4 lidi celých 15 vteřin kuckali, tak to tady vážně rád nemám..
Já nemám nic proti věcnýmu diskutování a nebo pokecu, ale tohle, co se tady děje..
Re: "Vedení fotbalové Slavie se mi snažilo pomoc ze všech sil!" – říká odsouzený Kras
martyni (přítel SN) před 7 lety 01.08.2017 12:04 |Hele lidi tady zajima fotbal a soucasti debat o fotbalu je prirozene to, kterej hrac je lepsi, kdo mel hrat, komu se zapas povedl, jestli trenér trefil sestavu, to je stejny na internetu jako v hospode. Lidi proste fotbal bavi. Ultras k fotbalu urcite nepatri vic nez jakakoli jina skupina, pardon..:). To je spis mylny dojem ultras.. ve skutecnosti na tyhle planete sledujou a hrajou fotbal stovky milionu lidi, z toho k ultras patri fakt malicka cast. Ze jsou dulezity pro atmosféru na fotbale, na tom samozrejme něco je. Dokazou ji udelat, ale taky pekne zkazit. Kazdopadne ta vetsi cast, ty stovky milionu lidi na planete, se fakt bavi o tom, jestli je Ronaldo lepsi nez Messi nebo Murinho nez Guardiola. Ale nalijme si cistyho vina, jaky kdo na stadionu udela choreo, to resi jen hrstka lidi. Chapu, ze pro ultras je to napln života, ale je třeba si taky uvědomit, ze většina se zajima o fotbal.
Re: "Vedení fotbalové Slavie se mi snažilo pomoc ze všech sil!" – říká odsouzený Kras
Tulák před 7 lety 01.08.2017 15:01 |No asi je to prostě podobně, jak řikal MDCCCXCII.
Asi jsme se dobrali té meze, kde se to láme.
Jsou to 2 různý pohledy, který si navzájem nevysvětlíme - my jsme na to zvyklí :)
To, s čím se budu opakovat a psát znovu je to, že my si sice myslíme, že ta "naše" cesta je lepší než ta "vaše" - stejně jako si to myslíte vy o tý svý cestě.
Rozdíl je v tom, že my vás tady a myslím, že ani moc nikde jinde na internetu nekritizujeme. A znovu opakuju, šlo o 90 vteřin, během kterých nikdo neuhořel ani se neudusil..
Musim říct, že se mi líbí, jak to napsal maxtere tady https://www.slavistickenoviny.cz/clanek/10409-Vedeni-fotbalove-Slavie-se-mi-snazilo-pomoc-ze-vsech-sil-rika-odsouzeny-Krason#komentar-353917
Pokud někomu vadí pyro, zvedat ruce na povel a fandit, nikdo ho nenutí být v kotli, když tam jdu, prostě s tim tak nějak musim počítat. To je jak strčit ruku do vody a stěžovat si, že je mokrá..
Navíc bych rád uvedl, že když už jsme u toho Strahova, tak dle mě mnohem větší riziko vůči zápasu bylo, když tribuna naproti kotli stála špičkama bot za rohovou čárou.. Ale to je jen tak mimo :)
Re: "Vedení fotbalové Slavie se mi snažilo pomoc ze všech sil!" – říká odsouzený Kras
Martin 58 před 7 lety 01.08.2017 12:13 |Fascinuje mě používání výrazu: "Tak to prostě je". To použiju snad při stvrzení početního úkonu 1+1=2. Myslet si, že svět ultras patří k fotbalu víc než jakákoliv jiná skupina je neskutečný blábol.
Re: "Vedení fotbalové Slavie se mi snažilo pomoc ze všech sil!" – říká odsouzený Kras
Martin 58 před 7 lety 01.08.2017 12:15 |Promiň Martini, je to poznámka k Tulákovi.
Re: "Vedení fotbalové Slavie se mi snažilo pomoc ze všech sil!" – říká odsouzený Kras
Tulák před 7 lety 01.08.2017 14:28 |Tak samozřejmě se tady bavim o mých názorech.. Ne o všeobecnejch pravdách.
Neehraju si, že jsem guru a znalec pravd a pravidel.
Jako fakt bychom asi mohli označit, že ultras prostě ovlivňují dění na stadionu a kolem klubu nejvíc, je to prostě motor fanoušků všude po světě, to se asi shodneme?
A taky se samozřejmě bavim o lidech na stadionu a o tom, kolik lidí bude chodit, až zase příjdou hubený roky a opadne euforie :)
Bude o znít hnusně, ale lidi z ultras tam zůstane 90%..
Kolik bude pravidelně chodit lidí, co tady nadávaj na jeden usmrkanej zápas, kterej se v jejich očích přehnal za posledních x let na starym stadioně, kde veškerá ta zkáka a pohroma pominula za 90 vteřin??
Já tady nechci dělat nějaká boje ultras vs zbytek stadionu.
Jen řikám, že nechápu, dle mýho názoru přehnanou, kritiku a šílenství, který se tady rozpoutalo kvůli tomuhle rozhovoru, kde Krasoň navíc prezentuje svoje názory jako názory osoby, ne prezidenta TS. :))
Nic víc, nic míň.
Re: "Vedení fotbalové Slavie se mi snažilo pomoc ze všech sil!" – říká odsouzený Kras
Michal86 před 7 lety 01.08.2017 12:21 |Za první dva řádky by sis měl nafackovat. Dost přehnané tvrzení.
Re: "Vedení fotbalové Slavie se mi snažilo pomoc ze všech sil!" – říká odsouzený Kras
Tulák před 7 lety 01.08.2017 14:07 |Já si zase myslim, že by si měl člověk nafackovat za to, že někomu diktuje, aby si nafackoval, pokud prezentuje svoje názory, aniž by někoho urážel, no..
Re: "Vedení fotbalové Slavie se mi snažilo pomoc ze všech sil!" – říká odsouzený Kras
Michal86 před 7 lety 01.08.2017 14:14 |Ale ty urážíš ostatní skupiny, že patří k fotbalu méně než jiná skupina...
Re: "Vedení fotbalové Slavie se mi snažilo pomoc ze všech sil!" – říká odsouzený Kras
Tulák před 7 lety 01.08.2017 14:32 |To, že řikám, že mi k jahodám chutná víc vanilková zmrzlina než čokoládová neznamená, že urážim čokoládu.
Pokud to tak bereš, tak je mi to líto, ale neni to můj problém :) Já tady velkohubý prohlášení o fackách nerozdávám..
Re: "Vedení fotbalové Slavie se mi snažilo pomoc ze všech sil!" – říká odsouzený Kras
Tulák před 7 lety 31.07.2017 17:59 |Já tady mluvim o tom, že na fotbal chodí spousta lidí, sto lidí - sto chutí.
Nemá smysl se nějak navzájem osočovat, nádavat a vnucovat svoje přesvědčení lidem z jiný skupiny :)
Já jsem třeba někde mezi 1 a 2 a nemám potřebu nadávat lidem z východu, že nefanděj celej zápas a odchází po prohranym zápase dřív než se rozloučí s hráči a tak.
Každej má svojí pravdu.
Vlastně sis svym příspěvkem sama odpověděla :)
Re: "Vedení fotbalové Slavie se mi snažilo pomoc ze všech sil!" – říká odsouzený Kras
martyni (přítel SN) před 7 lety 31.07.2017 18:13 |Odpověděl... :) pardon, to jsem se nahore uklepnul.. na co jsem si odpověděl? Ja taky nemam potrebu nadavat lidem s TS, ze blbe fandej nebo maj osklivy kartony.. dymovnice, která mi smrdi u nosu a kvůli který nevidim na fotbal, nebo delbuch, kterej trha usi, to se me tyka.. takze ano, zit a nechat zit je spravny heslo.. jen aby skupina 1) si uvědomila, co znamena nechat zit skupinu 3).. bohužel k tomu to moc nesmeruje..
Re: "Vedení fotbalové Slavie se mi snažilo pomoc ze všech sil!" – říká odsouzený Kras
Merlinus (přítel SN) před 7 lety 31.07.2017 18:28 |Tuláku to rozdělení úplně nesedí. Já byl za mlada 1), teď jsem se přesunul do 2) a pyro (tu část týkající se dělobuchů a částečně dýmovnic) taky "hejtuje". Ať si každý dělá a řve, co chce dokud to neohrožuje ostatní. Ale když jsem vloni po jednom dělobuchu nějakého našeho idiota na Dukle chodil dva měsíce s uchem k doktorovi, nebo když se mě můj synek (který chodí už pravidelně) ptá od toho Strahova, jestli dnes budeme hrát na Strahově nebo v Edenu, protože to co předvaděli někteří dementi s dělobuchy na Strahově by už zažít nechtěl, tak prostě dělobuchy tolerovat nelze.
Re: "Vedení fotbalové Slavie se mi snažilo pomoc ze všech sil!" – říká odsouzený Kras
Tulák před 7 lety 31.07.2017 18:34 |Na dělobuchy má stejnej názor :)
Re: "Vedení fotbalové Slavie se mi snažilo pomoc ze všech sil!" – říká odsouzený Kras
maxtere před 7 lety 31.07.2017 21:04 |Ja nechapu proc tem lidem nadavate do pitomcu a bezmozku. Pokud jste inteligenti, jakoze jste, tak jste si museli vsimnout ze delobuchy se pouzili prave jen na tom Strahove kde se dali hazet na drahu a nikoho to zranit nemohlo. To ze se najdou lidi co to hodili mezi lidi me mrzi a v Edenu se to nevyskytuje. Proc? To vam jako inteligentuˇ by mohlo dojit ze je to proto ze to neni kam hodit ze je to jiny tip stadionu. Mrzi me ze mate potrebu porad na neco nadavat, prijde mi to naprosto zbytecne, kdyz v 95% pripadu je pyrotechnika pouzita organizovane a "spravne". Ja napriklad, kdyz cokoliv odpalim tak sve okoli seznamim situacim zeptam se jich jestli s tim maji problem. Uplne v klidu a nestalo se mi ze by mi nekdo rekl di doprdele nebo podobne. Jednou mi rekl jeden tatinek at jdu o par metru dal ze tu ma deti to byl muj jediny problem s pyrotechnikou.
Re: "Vedení fotbalové Slavie se mi snažilo pomoc ze všech sil!" – říká odsouzený Kras
amon před 7 lety 01.08.2017 11:04 |rád bych věřil, že to takhle probíhá, ale takovou ohleduplnost jsem ještě na fotbale neviděl. Dýmovnice a dělbuchy na fotbal nepatří. Římský svíce ok. Děláme krásný chorea, TS je nej v lize, ale Strahov s dýmovnicema se fakt nepovedl, to musí uznat snad všichni. Dýmovnice se snad používají jen na Balkáně a možná Ostravě- sorry jako.
BATE
Maty22 před 7 lety 31.07.2017 18:05 |Omlouvám se za odklon od tématu, ale neví někdo jestli už O2 koupilo odvetu s BATE?
Re: BATE
jindra7 (přítel SN) před 7 lety 31.07.2017 20:24 |Pry o tom jednaji s Bate
Re: BATE
Ladislav (přítel SN) před 7 lety 01.08.2017 03:11 |Dává nás Běloruský kanál BELARUS 5 a Kellner má eminentní zájem nás vysílat, takže je velmi pravděpodobné, že přenos koupí a bude dávat na O2 TV Sport a O2 TV Fotbal.
http://fotbal.hattrick.cz/fotbal-zive-v-televizi-slavia-s-bate-a-v-ostrave-sparta-s-cz-a-v-boleslavi-plzen-fcsb-arsenal-chelsea/
A např. Tipsport taky bere přenos za hotovou věc.
https://www.tipsport.cz/kurzy/fotbal-16#superSportId=16
Re: BATE
frostt před 7 lety 31.07.2017 20:47 |Jeste dnes dopoledne meli na webu v programu vylozene uvedeno: Bate... vs. SKS... a ted uz jen..
UEFA Champions League - 3. předkolo
Přímý přenos odvety utkání 3. předkola fotbalové Ligy mistrů (v přestávce: Sport mix)
Re: "Vedení fotbalové Slavie se mi snažilo pomoc ze všech sil!" – říká odsouzený Kras
president před 7 lety 31.07.2017 19:08 |Co se týče Krasoně, úplně chytrý kluk to sice není (nikdo nemůže za to kolik mu pánbůh nadělil), ale za to co tady posledních pár let dělal,mu patří obrovský dík a respekt!!! Samozřejme nikdo se nemůže zavděčit všem, ale představte si, jak by to asi vypadalo kdyby na tom stupínku nestál nikdo......a nebo nějakej úplně vypatlanej nácek.....Chtěl bych vidět, kolik lidí odsud by mělo koule stoupnout si před ten kotel byť jen na jeden zápas -včetně přípravy chorea apod. A kolik by pak dostávali hejtů......
A co se týče toho pyra.....To už je tady takový kolorit.....Já myslím,že pyro na fotbal rozhodně patří v jakékoliv podobě, pokud nikomu vážně neublíží (resp.člověk který ho zapálí).Já za ty léta o žádném vážném případu nevím(kromě policejních dělobuchů při posledním derby na strahově) A musím říct, že i moje 2 dcery ( 4 a 9 let) jsou nadšené když nějaké pyro je - a pokud je to dýmovnice vědí, že si prostě dají šálu přes pusu, smrad se o 90% zmenší a za chvíli stejně vyvětrá.Jestli je to dovolené nebo zakázané je myslím uplně jedno, protože špatné zákazy se občas musí porušovat, aby si byrokrati všimli že jsou nesmyslné.Navíc TS je skupina fotbalových ultras a ne slušných dívek z křesťanské školy (nic proti nim), tudíž se holt občas do nějakého konfliktu se zákonem dostane, tak jako je to v celém světě..... A kdyby klubu tolik vadily pokuty, nechápu proč by JT na twiteru po koncertě ramstein napsal něco ve smylu "nejlepší pyro v edenu, inspirace pro TS".....Jediné velké pokuty jsou v zápasech uefa. A? na BATE nezahořela ani sirka.
Re: "Vedení fotbalové Slavie se mi snažilo pomoc ze všech sil!" – říká odsouzený Kras
Martin Platil před 7 lety 31.07.2017 22:31 |Naposledy pyro na Strahově zranilo hasiče. Jde dělat práci v munduru, který by normální člověk v tom počasí na sebe nevzal a magor z kotle na něj hodí dělbuch.
Re: "Vedení fotbalové Slavie se mi snažilo pomoc ze všech sil!" – říká odsouzený Kras
belmis (přítel SN) před 7 lety 31.07.2017 22:37 |S těmi zákazy tak trochu souhlasím. Protože oni nejdřív zakázali pyro, poté pokřiky na UEFu, poté pokřiky a pískání na hráče, který nechtěl hrát za svůj klub (ale proto, že je černý, tak klub platil pokutu za údajný rasismus). Nechtěl bych se dožít toho, že si za pár let nebude možné zapískat na rozhodčího....
Re: "Vedení fotbalové Slavie se mi snažilo pomoc ze všech sil!" – říká odsouzený Kras
afro před 7 lety 01.08.2017 09:22 |!!! Souhlasím.
Re: "Vedení fotbalové Slavie se mi snažilo pomoc ze všech sil!" – říká odsouzený Kras
zdenek_prachar před 7 lety 01.08.2017 00:49 |Nechtěl jsem to nikdy veřejně ventilovat, ale vzhledem k tomuto tématu se to asi hodí.
Při jednom z posledních zápasů minulé sezony v Edenu po děkovačce, kdy šli hráči zatleskat divákům na východě se úplně dole postavil malý chlapeček s tatínkem a cedulí s prosbou o dres adresovanou Simonovi, Ten si toho všiml a dres chlapečkovi dal, fotil se s ním, vypadal potěšeně. Jenže byl vulgárně a rasisticky urážen skupinkou mladíků v černém oblečení s nápisy a logy tribuny sever. Sešel jsem dolů a skupinu zdvořila oslovil s žádostí, aby se zdržela rasistických urážek nota bene vlastního hráče, navíc vzhledem k situaci, kdy tam bylo malé dítě... Prostě jsem je požádal, aby svéh jednání zanechali (nebyl jsem sám, kdo takto reagoval). Dočkal jsem se výhrůžek, že se mám těšit na to, až si mne před stadionem se svými kumpány najdou atd atd. Raději jsem šel okolo a před vchodem skutečně postávala větší skupina stejně oděných mladíků včetně těch napomenutých, takže jít okolo a jinudy možná nebyl tak zlý nápad.
Co tím chci říci? Chci říci to, že tribuna sever dělá skvělou atmosféru, chorea atd. Ale to nikoho neopravňuje k tomu, vybárat si zákony, které bude a nebude dodržovat. Nikoho to neopravňuje rozmlátit někomu pokoj v pensionu, nikoho to neopravňuje se rvát s pořadateli, ničit na výjezdech vybavení stadionu, používat dýmovnice atd. Dýmovnice a dělbuchy mně osobně velmi vadí a obzvláště v suchých teplých dnech jsou to povyražení velmi nebezpečná. Rasismus mi velmi vadí. Vadí mi, když někdo sám sebe povyšuje nad zákon nebo v kontextu kopané nad klub, jeho tradici a historii.
Ládr, ať už jakékoli sociální skupiny, by měl být nadán jistou moudrostí, pokorou, nadhledem a přirozenou autoritou. To mi u pana Krasoně, narozdíl od zbytnělého ega, schází. Snad namísto falešného pocitu křivdy zapojí svůj intelekt a vezme si z celé situace něco do budoucna.
A snad tribuna sever pochopí, že měrou fanouškovství není členství na tribuně sever, ale láska ke klubu a hodnotám, které reprezentuje...
Re: "Vedení fotbalové Slavie se mi snažilo pomoc ze všech sil!" – říká odsouzený Kras
Merlinus (přítel SN) před 7 lety 01.08.2017 09:35 |To co pises zni hrozne, ale nezlob se na me, me ta historka prijde trochu pritazena za vlasy. Nepochybuji, ze jsou na TS rasisti, ale ze by z blizka nadavali vlastnimu hraci, to se mi moc nezda. Divne je i to, co by delala skupina "radikalu" v barvach TS na vychode? No nevim...
Re: "Vedení fotbalové Slavie se mi snažilo pomoc ze všech sil!" – říká odsouzený Kras
Eskaes před 7 lety 01.08.2017 14:17 |Je to hnus. Nebuďme pokrytci, ale tohle nacijádro je ostuda našeho klubu. Vedení by mělo aktivně spolupracovat s PČR
Re: "Vedení fotbalové Slavie se mi snažilo pomoc ze všech sil!" – říká odsouzený Kras
Eskaes před 7 lety 01.08.2017 14:23 |s cílem vypudit tenhle vřed ze slávistické rodiny. Dřív než bude pozdě. Prosím nebojte se ozývat alespoň online, že rasismus, násilí a další formy primitivismu ke Slavii nepatří a nikdy by neměly, i když si je parta bezmozků a bohužel i těch chytřejších a starších (Strašák &spol) ke klubu přiháčkují. Asi nebudu sám, koho třeba k červenobílé přivedl taky odpor k chování rudého plebsu a jeho potěru. Tohle nesmíme dopustit.
Klub musí jednat, už teď se po Praze najdou samolepky, kde se na fotkách s kukláči z TS "Brání Vlast" pod znakem a jménem SKS.
Re: "Vedení fotbalové Slavie se mi snažilo pomoc ze všech sil!" – říká odsouzený Kras
Radek097 (přítel SN) před 7 lety 01.08.2017 09:06 |https://twitter.com/Strycek_Stewart/status/892017811383603201
Re: "Vedení fotbalové Slavie se mi snažilo pomoc ze všech sil!" – říká odsouzený Kras
afro před 7 lety 01.08.2017 09:19 |Já třeba subhumana nebo panaLamu na Twitteru a nakonec i v Mezi námi fanoušky sleduju a myslím, že to jsou inteligentní kluci. V rámci fotbalových fans dokonce nadprůměrně inteligentní. :-) Holt žijí ve své sociální bublině a vzájemně se ujištují o své pravdě, stejně tak jako mají mnozí z nás tady potřebu se ujišťovat o té své. Hezký příklad je otázka pyra. Na jedné straně hysterie (část SN), na druhé bagatelizování důsledků (fanoušci pálení černých pneumatik a ničitelé postelí... :-)).
#spolujsmesilnejsi
Re: "Vedení fotbalové Slavie se mi snažilo pomoc ze všech sil!" – říká odsouzený Kras
jarmik před 7 lety 01.08.2017 09:15 |Přestože se tu někteří často nepohodneme, neznám diskusi, která by měla tak vysokou úroveň jako ta na SN. A to nemluvím jen o fotbalových, ale obecně. Tedy snad jen diskuse na univerzitních webech, ale tam jsou veřejné identity, to je něco úplně jiného. Tady k sobě víceméně chováme nějaký respekt, vyjadřujeme se k tématu, obsáhle, spisovně. Jsem vděčný za existenci SN a Krasoň je pro mě na základě prohlášení o místní diskusi tupec. Sorry, ale jo.
Když jsem na Twitteru jako fanda u TV napsal, že mě štve jeho hulákání a hecování do megafonu (ruce ruce ruce!) a že nesnáším pokřik "Na na na na na na na na ná!", který se opakuje neustále namísto velkého množství chorálů, které zazní 0-1x, obdržel jsem pobouřené reakce mnoha uživatelů, kterým vadilo, že zápas sleduji v TV a remcám. Někdo prostě nepochopí, že Slavii může milovat a chtít si ji užít - a tím myslím fotbal, Slavii, všechny od Laštůvky po škodu a to, co předvádějí s kulatým nesmyslem, ne Krasoně - i člověk, který prostě nemůže pravidelně být v Praze.
A to je přesně ono. Pro některé fanoušky je Slavia spíše či především fotbal, láska k té hře, která se odehrává na trávníku a kterou chtějí vidět od začátku do konce, a pro některé nutnost sebeprezentovat se jako oddaný válečník z tribun. Mnozí jsme někde mezi tím. Já se do Edenu dostanu párkrát za rok a určitě by to šlo častěji, ale když ano, fandím, vyřvu si hlasivky, ale zároveň chci vidět celý zápas, protože kvůli němu jsem dorazil. Pro některé jsem možná sráč z diskusí, sváteční fanoušek, ale věřte, že přestože nedělám chorea, Slavii věnuji - třeba právě tady na SN, "kde to má opravdu úroveň :)" - hodiny týdně už nějakých 17 let. Pro mě jsou zase zvláštní ti, kteří mají z hluku, dýmu a co největšího bordelu větší radost než ze hry Slavie.
pyro
Gino před 7 lety 01.08.2017 11:44 |Ještě k pyru: já nechápu, jak je možné, že tam toho pyra někdo tolik donese. Pořadatelská služba nestojí evidentně ani za zlámanou grešli. Jak chcete doma udržet pořádek, když je Vám jedno, že hosté nedodržuji Vaše pravidla? Docela mě to mrzí. Myslím, že investice navíc do pořadatelské služby by se velmi brzy zaplatila na ušetřených pokutách.
Re: pyro
M@rvin před 7 lety 01.08.2017 11:51 |Pokud je ještě pořád řeč o Strahovu, tak tam bys asi dostal i tank, kdybys sehnal dost lidí, aby ho přehodili přes plot :)
Re: pyro
Gino před 7 lety 02.08.2017 12:41 |Strahov byl o dost větší, ale přece sakra hlídat se musí i plot, ne? Já tuhle laxnost fakt nechápu.
Re: "Vedení fotbalové Slavie se mi snažilo pomoc ze všech sil!" – říká odsouzený Kras
Fačín před 7 lety 01.08.2017 12:56 |Vypadá to, že lidi z Tribuny Sever nás diskutující zde na Slávistických novinách nejenže nemají rádi, ale dokonce námi opovrhují.. To je trochu škoda ne? Nemá snad náš klub heslo "Spolu jsme silnější!"? Vypadá to na další kastování, podle toho jestli někdo fandí víc, míň, čte tyhle nebo tamhlety stránky.. Trochu nadhled by to chtělo, ze všech stran.
Ale celkem ho dokážu pochopit, jak to všechno myslí, je mladý, hoří v něm oheň, chce to vykřičet do světa.. Občas vymyslí blbost, to je asi normální, v mládí jsme dělali ptákoviny asi všichni... Ale je vidět, že Slavii má v srdci a toho si cením.
Re: "Vedení fotbalové Slavie se mi snažilo pomoc ze všech sil!" – říká odsouzený Kras
afro před 7 lety 01.08.2017 13:47 |Já vás a sám sebe mám s pár výjimkami rád skoro všechny. Ale jsem jen řadový návštěvník TS, který 90 minut zvedá ruce a zpívá, co se mu řekne. :-)
Re: "Vedení fotbalové Slavie se mi snažilo pomoc ze všech sil!" – říká odsouzený Kras
maxtere před 7 lety 01.08.2017 14:36 |Myslim ze ted reagujes na Krasone. Ten se vyjadril spatne. Ja nikym neopovrhuji, myslim si ze ani Tulak, ktery se vam to tu snazi taky nejak vysvetlit. Nikomu nenadavame narozdil od protistrany, coz me obcas mrzi.
Re: "Vedení fotbalové Slavie se mi snažilo pomoc ze všech sil!" – říká odsouzený Kras
Fačín před 7 lety 01.08.2017 15:01 |Obecně reaguju na všechny.. Nelíbí se mi vyjádření Krasoně o SN a nelíbí se mi ani názory některých diskutérů zde na SN na Krasoně. Respektive způsob vyjadřování.. Můžeme mít tisíce výhrad k druhým, ale dokud jsme Slávisté, měli bychom se alespoň elementárně uznávat, neurážet se, neohrnovat nos, neopovrhovat nikým.
Osobně Krasoně za převzetí role support leadera uznávám, je to nelehká "práce", navíc dost nevděčná.. Neříkám, že to dělá úplně skvěle, já osobně třeba nemám rád "ztišené" chorály, když to jen tak hučí, ale kvůli tomu přece o něm nebudu říkat, že je hroznej, bezmozek, nebo všelijaká taková slova, která tu v minulosti na jeho adresu zazněla. Ale zase říkat o nás, že na fotbal chodíme třikrát do roka a pak brečíme u kompu, je taky mimo, takových je tady podle mne minimum. A zase je to řekněme takové zbytečně neuctivé.
Takže myslím, že v tomto případě chybují obě strany a je to škoda.
Fanouškovské skupiny, menšiny a většiny
JS (přítel SN) před 7 lety 01.08.2017 12:57 |Přesně to tu vystihl kolega martyni. Hoši z TS určitě nebudou z těch, kteří by podporovali „přizpůsobení většiny na úkor menšiny“, což je dogma, které tato společensá kasta (nejen fotbaloví ultras) neustále omílá jako příčinu pádu současné společnosti.
Pak si hoši ovšem musí uvědomit, že ultras jsou menšina. Prostě hrstka lidí, kteří se seberealizují hulákáním na fotbale a zapalováním čoudů a světlíček. Pak se plácaj po zádech. Stejně jako jakákoliv jiná zájmová skupina. Rozdíl mezi vláčkařema a ultras je, že zatímco vláčkař si doma lepí mašinky anebo při lepším spravuje nějaký opravdový, nikoho tim moc nepostihuje, zatímco ultras potřebují „být na očích“ a z povahy věci tím postihují dalších 9/10 návštěvníků stadionu. Jejich seberealizace postihuje okolí, jako v případě sprejerů, technařů a dalších podobných subkultur.
Zajímavé je, že podle nich se má většina přizpůsobovat menšině (ocenit čoudy, zdvihat ruce), naopak oni, jakožto menšina, jsou přeci daleko lepší, než většina (gaučáků, konzumentů, fanoušků úspěchu, pisálků ze SN – dosadit dle libosti). Ve výsledku je to prostě prachsprosté „my máme pravdu a na ostatní sereme, protože... (zdůvodnění vlastní převahy)“. Dokonce vyžadují, aby byli tolerováni a chápáni většinou, a nemůžou pochopit, že většina to tak nevidí. Takže přesně opačná situace, než jakou uznávají se svou filozofií společenského uspořádání (podoby demokracie atd.).
Re: Fanouškovské skupiny, menšiny a většiny
Fulham před 7 lety 01.08.2017 13:20 |Bych to tak nehrozil...jsou mladý, ono to i u nich časem poleví. Co si tak matně vybavuju, nebyl jsem jinej - Aréna patří nám, pravidla na obtíž, kdo nefandi a nedělá bordel je starej...atd. je fakt, že tehdy jsem svá moudra mohl vypouštět v hospodě u piva a pak na hajzlu - dnes je vše dík soc sítím víc vidět. No a taky se nic nemá přehánět žejo....
Re: Fanouškovské skupiny, menšiny a většiny
Fulham před 7 lety 01.08.2017 13:21 |NehroTil ty blbej telefoune...
Re: Fanouškovské skupiny, menšiny a většiny
japhy před 7 lety 01.08.2017 13:54 |S tím polevováním bych to tak růžově neviděl. Ne, že by nemohl dospět, jen už potom za ním bude zástup nových mladých a neklidných.
Re: Fanouškovské skupiny, menšiny a většiny
Boss82 před 7 lety 01.08.2017 14:13 |Podepisuji.
Re: Fanouškovské skupiny, menšiny a většiny
maxtere před 7 lety 01.08.2017 14:34 |Zajimave, ja si nemyslim ze ta mensina je az takova mensina. Osobne znam asi jen jednoho cloveka, ktery odsuzuje pyrotechniku, ale to je napriklad clovek, ktery y v nasem dresu uvital Lafatu. Takze ma dejme tomu dost radikalni nazory. Ale ze by nekdo z meho okruhu vcetne mych rodicu, kteri navstevuji tribunu sever pravidlne odsuzovali pyrotechniku? To ne. Zaroven nejsou zadni velci zastanci pyrotechniky, ale respektuji to. Me prijde ze tady na slavistickych novinach je vetsina lidi takova ze proste nechteji respektovat ostatni pristupovat l vecem s nadhledem. Nekteri tu na nas nadavate, opovrhujete. Napisete nazor nepodlozeny faktem, ci podlozeny faktem, ale bulvarniho kalibru. Prikladem je napriklad ze diky pyru se malem ukoncil zapas s Brnem atd. Me by se libilo kdyby jsme se navzajem redpektovali co delame nedela. Samozrejme v nejakych mezich, problem je kde jsou ty meze ze? Me prijde ze uzivani pyrotechniky je racionalni, davali jsme vam tu duvody proc. Veci kterymi bych opovrhoval je rasismus, hazeni delobuchu po lidech, hazeni veci po protihracich bez nejakeho duvodu. Proste veci co nedavaji smysl v zadnem vesmiru. Musite uznat ze pouzivani pyrotechniky do tohoto nepatri, ze je to proste neco co muze byt hezke a ma to smysl.
Re: Fanouškovské skupiny, menšiny a většiny
soudek82 (přítel SN) před 7 lety 01.08.2017 15:00 |A to je právě ta relativita, já znám spoustu lidí, kteří chodí na sever, protože rádi fandí a na východ (západ, jih) si připadají ještě mladý...já na sever chodím a chodím tam pořád víc rád než nerad, ale ta ručička se trochu převažuje...
Ty tady píšeš: "Veci kterymi bych opovrhoval je rasismus, hazeni delobuchu po lidech, hazeni veci po protihracich bez nejakeho duvodu." ale nalijme si čistého vína, tohle je něco co TS přinejmenším tiše toleruje...nebudeme si doufám namlouvat, že to tak není.
Já si myslím, že by se atmosféra bez pyra od té s pyrem moc nelišila a že je li to pokutované, pak to stojí klub prachy, který by se mohly dát jinam (mládež, muzeum, chodník slávy). Ultras ty pokuty asi nezaplatí. O ničem dál to není, bavme se o podstatě - stojí to klub zbytečný prachy - stojí, zaplatí to někdo z těch co pálí pyro - nezaplatí...necí vo čem, tečka.
Navíc si myslím, že by fandění a tedy i TS, mělo být apolitický a to se taky dost často nedaří...
Já jsem za TS moc rád, pořád je to moje místo, ale zase si nenamlouvejme, že tam nejsou problémy a nevidím důvod, proč se o tom nebavit...
To jen tak za mě...
Soudek (sever starý eden, jih - strahov, TS - Eden)
Re: Fanouškovské skupiny, menšiny a většiny
soudek82 (přítel SN) před 7 lety 01.08.2017 15:02 |mi tam utekl konec první věty :-) ...."a pyro buď nemají rádi, nebo ho přímo odsuzují"
Re: Fanouškovské skupiny, menšiny a většiny
sTizz (přítel SN) před 7 lety 01.08.2017 16:00 |Pravda je,ze TS by mela byt pochvalena,ze se neprojevuje rasisticky,i kdyz nekolik maisneru tam je..:) Ovsem s dymovnicema a petardama nesouhlasim. Proc se nehleda jina cesta ohledne pyra? Byli jste o tom za bafunarema diskutovat? Nekolikrat jsem tu zminoval dela na konfety a vyrobnik koure,efekt by byl hodne podobny..
Re: Fanouškovské skupiny, menšiny a většiny
M@rvin před 7 lety 01.08.2017 15:12 |Jen dotaz, když mluvíš o TS, myslíš tím jen ultras skupinu a její členy, nebo mluvíš o všech 3 - 4 tisících lidí, kteří na TS chodí?
Re: Fanouškovské skupiny, menšiny a většiny
JS (přítel SN) před 7 lety 01.08.2017 17:43 |Samozřejmě ultras, zkrátka „spodní jádro“, to snad z toho textu vyplývá.
Re: Fanouškovské skupiny, menšiny a většiny
M@rvin před 7 lety 01.08.2017 18:28 |Ale jo, celkem vyplývá, ale radši jsem se chtěl ujistit. Člověk nikdy neví :)
Re: Fanouškovské skupiny, menšiny a většiny
president před 7 lety 01.08.2017 20:40 |Jenže nebýt téhle menšiny (ať už je to co chce za lidi,bohužel asi většinou náckové), tak TS (těch zbylých 3 tisíce lidí) tři čtvrtiny zápasu mlčí.... a copak asi víc podpoří hráče? a jelikož jsou mladí a vidí že rozeřvou svým způsobem velký dav, jsou na to i patřičně pyšní a namachrovaní.
Re: Fanouškovské skupiny, menšiny a většiny
Jachym před 7 lety 01.08.2017 22:26 |Ano, já jsem vláčkař (dělám měřítka H0 a 0) a kouřem z modelových parních mašinek nikoho neohrožuji ani za mé kratochvíle nikdo neplatí pokuty...:-) A atmosféru dělám taky. Zejména děti jsou nadšené:-)
Re: Fanouškovské skupiny, menšiny a většiny
JS (přítel SN) před 7 lety 01.08.2017 22:28 |To je velmi sympatické!
Re: "Vedení fotbalové Slavie se mi snažilo pomoc ze všech sil!" – říká odsouzený Kras
Lord_Edmund před 7 lety 01.08.2017 13:33 |Po maturitě jsem udělal také spoustu blbostí, za které bych se dnes určitě styděl.
Tehdy jsem si ale připadal jako veliký frajer a měl jsem s čím machrovat :-) .
Výhoda tehdy byla, že jsem se mohl "pochlubit" jen v hospě a tam to také zůstalo. Žádné sociální sítě, žádný youtube a ani se mnou nikdo nedělal rozhovory, mimo příslušníků VB. Krasoň je zatím dítě ve velkém těle, on na to přijde sám a nakonec z něho bude stejný intelektuál, jako jsme tu všichni na SN, kterými on a jeho spolukamarádi zatím opovrhují :-). Takže prosím více shovívavosti v odsuzování a více vzpomínejte na svá telecí léta. Někomu prostě trvá déle, než si uvědomí, že ničení majetku není nic obdivuhodného. Je to slavista, takže je na správné cestě...
Re: "Vedení fotbalové Slavie se mi snažilo pomoc ze všech sil!" – říká odsouzený Kras
Akuls před 7 lety 01.08.2017 15:37 |Pokud náš milovník čmoudíků, petard a ohníčků prezentoval tyto své názory i u soudu, tak není divu, že paní soudkyně diferencovala v rozsudku tresty u našich 5 výtržníků v jeho prospěch a Slavia může být asi jen ráda. Počítam, že vedení SKS má po přečtení tohoto rozhovoru skoro strach z postupu do CH.L. Doufám, že když je to tak úspěšný student, že dokáže pochopit, že nulová tolerance vůči používání pyrotechniky neni ze strany UEFA jen nějaká prázdná proklamace.
Re: "Vedení fotbalové Slavie se mi snažilo pomoc ze všech sil!" – říká odsouzený Kras
vlk30 (přítel SN) před 7 lety 01.08.2017 18:46 |At se tady dohadujete jak chcete,tak ten trest je neadekvátní a spíš ve stylu ukázat jak jsme my justice silná.když si na někoho zasednem a nelíbí se nám,je opravdu zajímavé,že ty tresty pro ostatní se tolik liší.Škoda,že soudci nejsou tak přísní v případě pana Pé a v dalších případech korupce a rozkrádání napříč celou republikou.Jinak je opravdu hloupé se veřejně chlubit,že jsem něco rozbil,tím se mohu kasat,někde v hospodě nebo v soukromí.Co se týká pyra tak hlavně ty černé dýmovnice jsou uplně na hovno a na tom Strahově bylo dost lidí nasraných mohlo dojít ke konfliktu,ještě,že se čekal ten titul.No mělo by se vzít v potaz,že když je člověk mladej je prostě divočejší.Jinak TS je opravdu fenomén nemající v Čechách obdoby a ani v historii fandění na Slavii,proto ji beru i s negativy.ale i pozitivy.
Re: "Vedení fotbalové Slavie se mi snažilo pomoc ze všech sil!" – říká odsouzený Kras
M@rvin před 7 lety 01.08.2017 19:14 |A tohle by mohla být taková hezká tečka, za tím naším případem...
Re: "Vedení fotbalové Slavie se mi snažilo pomoc ze všech sil!" – říká odsouzený Kras
Dobi před 7 lety 01.08.2017 19:16 |Vlku, zase nelze než plně souhlasit. TS je holt fenomén a není v lidských silách uhlídat pár šílenců či výtržníků, kteří třeba ani nejsou aslávisty, jak jsme viděli před 6 roky při poháru s Olomoucí - jednotný černý oděv kapuce a symboly Slavie? Nula, nula, nic! Nad naším soudnictvím jsem už dávno zlomilhůl, kterou jsem měl po dědovi. Rozhodování se záští, promíjení neprominutelného, prsení se tam, kde nešlo o nic. A hlavně, že mají furt malé platy. A jestli ta baba, která odsoudila Krasoně k tak vysokému trestu, řádila i před rokem 1989, není se už čemu divit! Janoušek, chomutovský mafián Alexander Novák, který málem zničil Kamencové jezero a pak jej pustili na záruku motorkářů!!!! A teď se při dalším průseru skrývá kdesi v Německu. Ten autobusák šel za tykadla sedět, 100 hoven zničilo standartu a nic! (Tady nejde o Zemana, ale o symbol státu, které mají zřejmě tito živlové u zádele.. Ale jinde není lépe - umlácení Čecha řetězem v GB taky nepotrestáno!!! Svět se řítí do záhuby! Bohužel!