Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Barák se opřel do Slavie kvůli zranění: Vykašlali se na mě, cítil jsem nezájem

Barák se opřel do Slavie kvůli zranění: Vykašlali se na mě, cítil jsem nezájem

Komentáře (121)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Barák se opřel do Slavie kvůli zranění: Vykašlali se na mě, cítil jsem nezájem

    Grobar     před 7 lety 27.07.2017 17:45 |  
    11 2

    Škoda téhle taškařice. Tonda se už asi do Slavie nevrátí. No, ať to bylo tak, nebo onak, tak se prvni vykašlal Barák na Slavii. Ale přeju mu v jeho kariéře jen to nejlepší.

  2. Re: Barák se opřel do Slavie kvůli zranění: Vykašlali se na mě, cítil jsem nezájem

    Shav0     před 7 lety 27.07.2017 17:51 |  
    21 0

    Tondu jsem měl ve Slavii rád a přeju mu ať se mu v Udine daří.
    Nicméně, pokud to bylo opravdu podáno takto, je to velmi nešťastné. Celou sezonu zněl jako velmi rozumný člověk, toto mi přijde jako vyjádření kluka co ještě nedospěl. Z toho co říkal tak měl k dispozici fyzioterapeuta Slavie. Vyjádření k tomu, že nechce bojovat o titul - určitě chtěl, ale taky bych řekl, že od momentu co si vydupal odchod se v hlavě už úplně nesoustředil a trenér to na něm viděl.
    To že Slavii vydělal nějaké peníze, neznamená, že celá Slavia před ním poklekne. Slavia peníze nepotřebuje, naopak potřebovala aby zůstal. Vydupal si odchod, bylo mu to umožněno, podali si ruce, poděkovali a s pokorou se Slavia a Tonda rozloučili. Toto už je zbytečné.

  3. Re: Barák se opřel do Slavie kvůli zranění: Vykašlali se na mě, cítil jsem nezájem

    Maty22     před 7 lety 27.07.2017 17:58 |  
    17 2

    Jako pane Baráku, kdo že se na koho vysral ???

  4. Re: Barák se opřel do Slavie kvůli zranění: Vykašlali se na mě, cítil jsem nezájem

    qwertz0099     před 7 lety 27.07.2017 18:11 |  
    13 0

    Z rozhovoru s Barákem mohli v iSportu vybrat jakoukoliv pasáž (v rozhovoru byly zajímavější informace) a oni si jako hlavní téma článku zvolí samozřejmě část, ve které AB zkritizuje SKS. Jsou to ubožáci.

    • Re: Barák se opřel do Slavie kvůli zranění: Vykašlali se na mě, cítil jsem nezájem

      bongor     před 7 lety 27.07.2017 19:02 |  
      4 2

      Ubožáci?To jim teda ještě lichokopytíš.

  5. Re: Barák se opřel do Slavie kvůli zranění: Vykašlali se na mě, cítil jsem nezájem

    stromovous (přítel SN)     před 7 lety 27.07.2017 18:19 |  
    30 0

    "„Vykašlali se na mě. Z jejich strany jsem až na fyzioterapeuta Vaška Sýkoru, který se mi snažil pomoct, cítil nezájem. Platil jsem si vlastního fyzioterapeuta,“ tvrdí Barák."

    A pane Baráku, kdo jiný než klubový fyzioterapeut, který vám dle vašich slov pomáhal, by se vám měl jako věnovat? Čekal jste snad masáže od předsedy představenstva? Mastičky od generálního ředitele? Hojivé pilulky od tiskového mluvčího? A proč jste si platil vlastního fyzioterapeuta, když se vám, dle vašich slov, věnoval ten klubový? Otázky, samé otázky...

    • Re: Barák se opřel do Slavie kvůli zranění: Vykašlali se na mě, cítil jsem nezájem

      Sracken     před 7 lety 27.07.2017 19:04 |  
      9 0

      Sorry, ale sportovci si uplatňují 60% výdajový paušál, takže by si za své zdraví měli zaplatit. Pan Barák je OSVČ, nikoli zaměstnanec, tak proč by si mimo sezonu z těch 60% něco sám nezaplatil. Je to z jeho strany neskutečná nevděčnost, za to, kde je, vděčí hlavně Slavii, mohl taky dál kopat pod Blaníkem a čekat na rytíře a místo něj by byl v Udine třeba Souček. Pavlenka, Lüftner ani Barák, zdá se, svůj odchod neunesli, asi cítí, že jejich kariéra v zahraničí bude méně slavná, než budoucnost Slavie.

      • Re: Barák se opřel do Slavie kvůli zranění: Vykašlali se na mě, cítil jsem nezájem

        Sracken     před 7 lety 27.07.2017 19:10 |  
        4 0

        Regeneraci placenou klubem, služby maséra hrazené klubem by měl pan Barák také řádně zdanit. Jistě to neopene a v minulosti neopomněl do svého daňového přiznání zanést.

  6. Re: Barák se opřel do Slavie kvůli zranění: Vykašlali se na mě, cítil jsem nezájem

    ElBrody     před 7 lety 27.07.2017 18:26 |  
    10 0

    Čert ví jak to bylo doopravdy, ale jako laik bych čekal, že agent, kterej mu dokáže vydupat takovej přestup, mu dokáže při následnym zranění sehnat kvalitního fyzouše. Za ty prachy...

    • Re: wtf?

      hiker42     před 7 lety 27.07.2017 20:23 |  
      6 0

      jj, Luftnerova uklízečka z Kodaně a Barákův privátní fyzioterapeut, chudáci..

      o to větší mám radost z Jugase a Dannyho

  7. Re: Barák se opřel do Slavie kvůli zranění: Vykašlali se na mě, cítil jsem nezájem

    Gino     před 7 lety 27.07.2017 18:36 |  
    8 9

    Kamarade, tebe uz nechci ve Slavii ani videt.

    • Re: Barák se opřel do Slavie kvůli zranění: Vykašlali se na mě, cítil jsem nezájem

      sasky     před 7 lety 28.07.2017 07:19 |  
      4 3

      Ale no tak, zase být tak kategorický kvůli jednomu (sice blbému, ale přeci) žvástu v novinách, to mi připadá zbytečné. Je to mladej kluk, plácnul kravinu, tečka.

  8. Re: Barák se opřel do Slavie kvůli zranění: Vykašlali se na mě, cítil jsem nezájem

    Kzlo     před 7 lety 27.07.2017 18:43 |  
    4 2

    Baraka sem nikdy moc nemusel ale tady bych se ho trosku zastal jelikoz je to rozhovor pro iSpart tak buhvi jak moc je vytrzene z kontextu. Každopádně pokud mu umí agent vytrucovat přestup mel by umet i sehnat lékařskou péči pokud nebyl spokojeny s tou v klubu.

  9. Re: Barák se opřel do Slavie kvůli zranění: Vykašlali se na mě, cítil jsem nezájem

    Artur (přítel SN)     před 7 lety 27.07.2017 18:57 |  
    8 0

    Už druhé nešťastné vyjádření do novin(prvni rypani do Schicka) navíc i z jeho marketingového hlediska, kdy se da ocekavat ze spoustu fanousku z rad Slavie ztrati. Kazdopadne DS vyuzije ze s ni Slavia nekomunikuje(chybi vyjadreni druhe strany). Na druhou stranu by si mohla Slavia zanalyzovat jestli se opravdu nekde v useku lekaru nestala chyba, pochybuji ze JT nebo pan Krob vydali pokyn Tondu ignorovat. Odsuzuji ale naprosto takove vyjadrovani do novin.

  10. Re: Barák se opřel do Slavie kvůli zranění: Vykašlali se na mě, cítil jsem nezájem

    sTizz (přítel SN)     před 7 lety 27.07.2017 19:00 |  
    4 1

    Rad bych slysel nazor z nasi strany. Je take mozne,ze hral nejakou natlakovou hru na vynuceni prestupu a pak bych se nedivil,kdyby o nej realtym ztratil zajem. Tezko soudit z jednoho rozhovoru..

  11. Re: Barák se opřel do Slavie kvůli zranění: Vykašlali se na mě, cítil jsem nezájem

    Akuls     před 7 lety 27.07.2017 19:02 |  
    14 0

    Jen pro pořádek. V úterý 16.5. Toník ještě běhal na tréninku jako srna, takže si sval musel poranit ve středu 17.5. nebo ve čtvrtek 18.5. V pátek 19.5. už Slavia oznámila, že Barák v sobotu 20.5. v Bolce nenastoupí pro zranění. Vzhledem k tomu, že poslední zápas s Brnem se hrál již za týden 27.5. muselo být jasné, že Barák nebude moci nastoupit, protože natržený sval se za týden nezahojí. Nevěřím, že by ho za této situace někdo na Slavii podezíral z toho, že nechce nastoupit a pomoci SKS získat titul. Dále nevěřím, že by se na něj Slavia vykašlala a naopak jsem přesvědčen, že měl po celou dobu co byl hráčem SKS stále standardní lékařskou i rehabiltační péči buď přímo na Slavii nebo mohl využívat těchto služeb u specialistů v ÚVN. Osobně jsem se tam v té době potkal u fyzioterapeutky Mgr. Ptáčkové třeba s Bořilem a nevšiml jsem, že by tam něco platil. Navíc nevím, jak je to s tím obnovením zranění na ME U-21 v Polsku. Tehdy se psalo, že si zranil druhou nohu v důsledku jejího většího zatěžováni v době, kdy musel šetřit tu zraněnou z tréninku SKS. Toníkovi bych připomenul jedno snad ukrajinské přísloví: "Neplyvej do studánky, nevíš kdy se z ní budeš muset napít".

    • Re: Barák se opřel do Slavie kvůli zranění: Vykašlali se na mě, cítil jsem nezájem

      bongor     před 7 lety 27.07.2017 19:09 |  
      5 2

      Tonda je dobrej kopáč,ale úplně se nechal zblbnout,podle mě hlavně od svého majitele,pana agenta.
      Za rok za dva se vrátí,ale pochybuju že k nám,což mi za tohoto stavu věcí moc nevadí.

  12. Re: Barák se opřel do Slavie kvůli zranění: Vykašlali se na mě, cítil jsem nezájem

    DF007     před 7 lety 27.07.2017 19:08 |  
    7 0

    Předně je třeba konstatovat, že nikdo neví, co přesně Tonda řekl. Pokud je to ale pravda, tak by si Tonda měl uvědomit, že první krok ze Slavie udělal on. On byl ten, kdo si vyprosil přestup a Slavie mu vyšla vstříc. Pokud byl zraněný, jak říká, pak nechali jeho pobyt s repre a následný s lvicaty. Tam bych hledal hlavní problém. Místo aby se léčil, tak byl na Euru, kde doufal v úspěch.

    • Re: Barák se opřel do Slavie kvůli zranění: Vykašlali se na mě, cítil jsem nezájem

      spravnej_jezedak     před 7 lety 27.07.2017 19:17 |  
      6 0

      Také nevím, jak moc byla daná pasáž vytržena z kontextu..
      Pokud Tondovi Slavia opravdu přirostla k srdci tak, jak tvrdil, jistě se proti tomu ohradí a vše uvede na pravou míru..

  13. Re: Barák se opřel do Slavie kvůli zranění: Vykašlali se na mě, cítil jsem nezájem

    Kara (přítel SN)     před 7 lety 27.07.2017 19:22 |  
    20 0

    Četla jsem ten původní rozhovor, kde je ta pasáž fakt celkem jasná, a musím říct, že jak jsem Tondu ve Slavii měla fakt ráda, tak tímhle u mě klesl...mu to pěkně stouplo do hlavy...

    • Re: Barák se opřel do Slavie kvůli zranění: Vykašlali se na mě, cítil jsem nezájem

      prorok (přítel SN)     před 7 lety 27.07.2017 21:08 |  
      16 0

      I já patřil k Barakovym příznivcům. Za všechno, co dosáhl, včetně přestupu, hracskeho dozrani, reprezentace, i životní úrovně, která se mu neskutečně zvýšila, vděčí Slavii. A ze mu Slavia má být vděčná.. Kde by byl bez ní? Sam dokázal, ze je Ještě nedospělý kluk a ze se vidí jako evropská hvězda.To mu to táta trenér nemohl vysvětlit? Chybi mu vděčnost i slusnost. Veliký talent je, ale takových už v cizině byly mraky a porad restartují kariery..jen abys...

      • Re: Barák se opřel do Slavie kvůli zranění: Vykašlali se na mě, cítil jsem nezájem

        Kara (přítel SN)     před 7 lety 27.07.2017 21:26 |  
        6 0

        Však jasně, taky mi přišlo, že to má v hlavě srovnané, ví, co chce, má zdravé sebevědomí a ambice, a líbilo se mi to...a s těžkým srdcem jsem mu přála i to, aby se v Itálii prosadil...ale teď jediný, co tam dělá, je, že je na plakátu s jejich novými dresy a pouští do novin takovýhle věci...i kdyby k tomu řekněme opomentují jeho zdravotního stavu nějak došlo, tak se tohle prostě nedělá...

  14. Re: Barák se opřel do Slavie kvůli zranění: Vykašlali se na mě, cítil jsem nezájem

    Marwek23 (přítel SN)     před 7 lety 27.07.2017 19:35 |  
    5 1

    já nevím, nechce se mi věřit, že by se takto nešikovně vyjádřil do novin. Vždycky působil rozumně až diplomaticky a najednou tohle? Navíc myslím si, že v současné situaci nemáme potřebu na některém hráči škudlit a dát tak prostor k možným nespokojenostem v kabině. Počkal bych si jestli se k tomu Tonda ještě nějak nevyjádří, protože známe deník Sport a jejich překrucování významu slov... Každopádně pokud by to byla pravda, mrzelo by mě to, Tondu jsem měl rád a přál bych si jeho návrat za pár let zpátky v sešívaném.

  15. Baráku Baráku??

    wymaz     před 7 lety 27.07.2017 19:37 |  
    11 0

    Podepsal jsi jinde, zranil se, měl péči fyzioterapeuta, uspěchal jsi návrat a znovu se zranil. Místo aby jsi si řekl, jsem blbec, tak osočíš jiné. Když prodám auto, tak taky do něj netankuji, když už není moje.

  16. Re: Barák se opřel do Slavie kvůli zranění: Vykašlali se na mě, cítil jsem nezájem

    jiras_     před 7 lety 27.07.2017 20:39 |  
    1 8

    Bude se k tomu klub vyjadřovat? Snad se nevrátíme do doby Ležky, kdy od nás snad nikdo neodešel v dobrém...

    • Re: Barák se opřel do Slavie kvůli zranění: Vykašlali se na mě, cítil jsem nezájem

      dArtagnan     před 7 lety 27.07.2017 23:01 |  
      2 1

      Klub se nevyjádří, na Baráka kašle :-)

  17. Re: Barák se opřel do Slavie kvůli zranění: Vykašlali se na mě, cítil jsem nezájem

    marcocruz (přítel SN)     před 7 lety 27.07.2017 21:04 |  
    8 1

    Naprosto chápu proč s denikemspart nekomunikujeme. Když můžou, pošpiní

    • Re: Barák se opřel do Slavie kvůli zranění: Vykašlali se na mě, cítil jsem nezájem

      chrobak     před 7 lety 27.07.2017 21:24 |  
      3 3

      Za to co řekl Barák nemůžou.

      • Re: Barák se opřel do Slavie kvůli zranění: Vykašlali se na mě, cítil jsem nezájem

        chrobak     před 7 lety 27.07.2017 22:52 |  
        2 0

        Chtě nechtě musím zareagovat na ty mínusy :-). Nehodnotil jsem jestli s něma máme nebo nemáme komunikovat (i když si myslím, že máme být nad věcí). Ale tu otázku Barákovi podstrčil redaktor jiného média a Barák mu na to pro mě překvapivě ochotně naběhl. To že z toho udělali v bleskosportu článek je už prostě jejich práce generátoru kliků, za kterou jsou konec konců placeni. Máme teda přestat komunikovat s další redakcí?

    • Re: Barák se opřel do Slavie kvůli zranění: Vykašlali se na mě, cítil jsem nezájem

      bongor     před 7 lety 28.07.2017 07:18 |  
      2 1

      Dělají to vychcaně,občas aby se neřeklo napíší o Slavii nějaký neutrální článek,ale číhají za rohem na každou příležitost pošpinit.Jsou to hajzlíci.

  18. Re: Barák se opřel do Slavie kvůli zranění: Vykašlali se na mě, cítil jsem nezájem

    Robinator     před 7 lety 27.07.2017 22:33 |  
    13 1

    To bylo teď krásný pokoukanicko :))))

    • Re: Barák se opřel do Slavie kvůli zranění: Vykašlali se na mě, cítil jsem nezájem

      Obr     před 7 lety 27.07.2017 22:38 |  
      4 0

      To byl malvaz. Krasnej vecer :-)

      • Re: Barák se opřel do Slavie kvůli zranění: Vykašlali se na mě, cítil jsem nezájem

        Robinator     před 7 lety 27.07.2017 22:55 |  
        3 0

        Škoda ty tyčky, 3:0 už by bylo hotovo na stopro :)

        • Re: Barák se opřel do Slavie kvůli zranění: Vykašlali se na mě, cítil jsem nezájem

          Obr     před 7 lety 27.07.2017 23:03 |  
          6 0

          To uz sem doma slavil. Skoda!!!!!!

    • Re: Barák se opřel do Slavie kvůli zranění: Vykašlali se na mě, cítil jsem nezájem

      jufoun (přítel SN)     před 7 lety 27.07.2017 22:38 |  
      0 0

      :D

    • Re: Barák se opřel do Slavie kvůli zranění: Vykašlali se na mě, cítil jsem nezájem

      marp (přítel SN)     před 7 lety 27.07.2017 22:40 |  
      6 0

      Koza dostala dvě rány mezi oči a je na pokraji chcípnutí, už ji jen dorazit :-)

    • Re: Barák se opřel do Slavie kvůli zranění: Vykašlali se na mě, cítil jsem nezájem

      Akuls     před 7 lety 27.07.2017 22:44 |  
      4 8

      Toho Boakye a Kanga bych ale bral hned. Škoda s Hušbauerem by pak asi na základní sestavu bohužel už neměli. Mít 30 hráčů a 10 trenérů jen na kapr ligu a MOLCup bude tedy pro ty ze špatného břehu Vltavy opravdu velký nadstandard.

      • Re: Barák se opřel do Slavie kvůli zranění: Vykašlali se na mě, cítil jsem nezájem

        Robinator     před 7 lety 27.07.2017 22:57 |  
        1 1

        Musíš říct, že ty dva byli vynikající..zvláště teď vysoký..ten si tam delat co chtěl, techniku neměl špatnou, na to jakou má postavu a nikdo ho nemohl odstavit od míče..taky bych jednoho z nich bral..fakt moc zajímaví hráči

        • Re: Barák se opřel do Slavie kvůli zranění: Vykašlali se na mě, cítil jsem nezájem

          Robinator     před 7 lety 27.07.2017 22:57 |  
          0 1

          Pardon, píšu jak blázen :D

        • Re: Barák se opřel do Slavie kvůli zranění: Vykašlali se na mě, cítil jsem nezájem

          Akuls     před 7 lety 28.07.2017 09:29 |  
          3 4

          Tomu forvardovi Boakyemu je 24 let. CZ ho koupila v lednu 2017 z druholigové italské U.S. Latina a v 19-ti zápasech dal za CZ 16 gólů. Škoda, že nám ho Dobiaš nevytipoval. Faktem je, že mu to v té Latině moc nestřílelo, asi i proto že tam k sobě neměl toho Kanga (tomu je 27 let). Ten přišel do CZ z Rostova na Donu. Je vidět, že kvalitní a asi i relativně finančně dostupní hráči pořád jsou. Snad se alespoň Škoda díval jak má vypadat aktivní hra cenrforvarda a Hušbauer zjistil, že hráč č. 10 se nemusí zatahovat na pravého beka a nakopávat balóny. I proti zatažené obraně se dá přihrát po zemi a do uličky.

          • Re: Barák se opřel do Slavie kvůli zranění: Vykašlali se na mě, cítil jsem nezájem

            Robinator     před 7 lety 28.07.2017 09:52 |  
            2 2

            moc díky za info :) mně se právě líbil daleko více než Milan,..jako jo, Sparta hrála tužku, ale i tak tito dva hráli perfektně..technika, síla,rychlost..paráda

          • Re: Barák se opřel do Slavie kvůli zranění: Vykašlali se na mě, cítil jsem nezájem

            JaymzBond     před 7 lety 28.07.2017 10:09 |  
            2 1

            Zatažená obrana ano, ale naprosto statická a v jednom velkém chaosu. Vždycky hraješ to, co ti dovolí soupeř a Sparta včera dovolila cokoli. Mantrou dnešního fotbalu je presing a ovládnutí prostoru, což se nedá dělat volnou chůzí. Ti hráči by vypadali úplně jinak, pokud by proti nim hrál organizovanější a odhodlanější soupeř. CZ je na 185. místě v žebříčku klubů, před nimi je třeba Bolka, Liberec, Slavia, např. BATE je 110. A to doma v lize mají mizernou konkurenci v boji o pohárová umístění.

          • Re: Barák se opřel do Slavie kvůli zranění: Vykašlali se na mě, cítil jsem nezájem

            Sracken     před 7 lety 28.07.2017 11:51 |  
            2 1

            Nepřeceňoval bych je, hráli proti zdecimovanému soupeři, který vůbec nevěděl, co hrát, stopeři absolutně nefungovali, útok nebyl... CZ bychom zfoukli, naše hra je daleko organizovanější a jejich útoky by končily na Rotaňovi a Michaelovi. CZ je podle mne takticky o dost horší než Borisov a i proto je výkon a výsledek Sparty velká ostuda našeho fotbalu. Pro koeficient by bylo lepší, kdyby se kousli a postoupili, ale naděje je minimální.

    • Re: Barák se opřel do Slavie kvůli zranění: Vykašlali se na mě, cítil jsem nezájem

      johnynz     před 7 lety 27.07.2017 23:19 |  
      0 0

      Doufám, že letos se spartě budou vyhýbat zranění, pokud teda budou hrát jenom ligu, opravdu by mě zajímalo, jak by těch 38 hráču, který maj podle TM na soupisce, ten talián ukočíroval. Nebo jestli 12 řeknou, ať si hledaj nový angažmá?..Tohle bude fakt hodně zajímavá sezóna :)

      • Re: Barák se opřel do Slavie kvůli zranění: Vykašlali se na mě, cítil jsem nezájem

        bongor     před 7 lety 28.07.2017 07:14 |  
        6 0

        Nevím jak to počítáš,ale teď mají údajně přijít ještě další,někdo z Neapole,nějakej Bulhar a Chorvát.Žerou,nahlas mlaskají ,sliny jim lítají od huby.To tady dělali desítky let,akorát na českém písečku.Není na tom nic k podivu.

        • Re: Barák se opřel do Slavie kvůli zranění: Vykašlali se na mě, cítil jsem nezájem

          sicilianbrno     před 7 lety 28.07.2017 10:40 |  
          1 0

          On Křetinský fotbalu nerozumí, ale že by byl až tak blbej a dovedl další dva hráče z evropy jen kvuli zápasům v české lize, tomu nevěřím. Myslím, že si počká, jak dopadne odveta a až pak se případně rozhodne.
          Apropo měla sparta vubec nějakou šanci velikou? Jejich trenér říká, že dvě veliké, a jeden uživatel na idnes napsal: "Měli jsme dvě velké šance..." to bylo asi když vypadl ten obraz, ne ? :-) Tak mě to dalo usměv na rty :-)

          • Re: Barák se opřel do Slavie kvůli zranění: Vykašlali se na mě, cítil jsem nezájem

            Robinator     před 7 lety 28.07.2017 11:40 |  
            1 1

            já jsem žádnou šanci neviděl, teda přímé ohrožení střelou apod.

            • Re: Barák se opřel do Slavie kvůli zranění: Vykašlali se na mě, cítil jsem nezájem

              sicilianbrno     před 7 lety 28.07.2017 11:51 |  
              2 0

              Tak to určitě muselo bejt zrovna v těch přerušení signálu, protože trener sparty nikdy nelže přece :-) Sice bych měl přát spartě kvuli koeficientu, ale přiznám se, že ji nepřeju postup, ty body uděláme my, plzen i bolka (zlin i když mu to přeju tak mu nevěřím), Ale tak výhru sparty 2:1 v odvetě proč ne, at nám dají nějaký ten pul bodík :-)

              • Re: Barák se opřel do Slavie kvůli zranění: Vykašlali se na mě, cítil jsem nezájem

                Robinator     před 7 lety 28.07.2017 12:00 |  
                1 1

                je to těžký no, zase kdyby sparta nepostoupila, soustředila by se jen na ligu..což pro nás není úplně chtěné..stejně tak u Plzně..uvidíme no, Plzeň nejspíš tu EL udělá..Sparta to bude mít hodně těžké

    • Re: Barák se opřel do Slavie kvůli zranění: Vykašlali se na mě, cítil jsem nezájem

      Sešívaný     před 7 lety 28.07.2017 11:20 |  
      9 0

      Rozum mi velí, abych Spartě v pohárech fandil. Kvůli koeficientu a kvůli tomu, že by se jinak nesoustředili jen na ligu, ale prostě mě ty jejich prohry vždycky zahřejí u srdce :)

      • Re: Barák se opřel do Slavie kvůli zranění: Vykašlali se na mě, cítil jsem nezájem

        Martin 58     před 7 lety 28.07.2017 12:34 |  
        13 0

        Rozum, nerozum, já si vždycky znovu a znovu při zápasech Sparty ověřím, jak to s nimi mám. Považuju se za racionálního, slušného člověka s dobrým všeobecným rozhledem, ale kdykoliv se koukám na Spartu, tak srdce iracionálně, případnému lepšímu koeficientu navzdory, přilne ve fandění s vášní k protivníkovi. Ta radost z gólů ve sralťanské síti je nefalšovaná a veliká. Neznám ve fotbale větší potěšení než úspěch Slavie a neúspěch Sparty.

        • Re: Barák se opřel do Slavie kvůli zranění: Vykašlali se na mě, cítil jsem nezájem

          sasky     před 7 lety 28.07.2017 13:17 |  
          5 0

          Takhle přesně s tím bojuju i já. Ačkoliv jsem se i snažil jim fandit, tak mě včera mrzelo, když po houslích Dúbravkovi nedostali třetí gól. Takže asi tak.

          • Re: Barák se opřel do Slavie kvůli zranění: Vykašlali se na mě, cítil jsem nezájem

            Maty22     před 7 lety 28.07.2017 13:26 |  
            7 0

            Já mám doma hodně starou, skoro slepou babičku a v hlavě už to taky nemá úplně v pořádku, ale včera když sem u telky nahlas řek, že ty sparťanský žebráci už dostali druhýho, tak se asi 3 minuty nahlas smála a furt opakovala, ty sparťanský žebráci.

            • Re: Barák se opřel do Slavie kvůli zranění: Vykašlali se na mě, cítil jsem nezájem

              sasky     před 7 lety 28.07.2017 16:46 |  
              0 0

              Cos chtěl říct tím, že už to "taky" nemá v hlavě v pořádku :D To si beru osobně :) Jinak babička evidentně ještě fištróna má :)

        • Re: Barák se opřel do Slavie kvůli zranění: Vykašlali se na mě, cítil jsem nezájem

          M@rvin     před 7 lety 28.07.2017 16:05 |  
          2 0

          Mám to úplně stejně. I kdybych si to stokrát racionálně zdůvodnil, fandit jim nedokážu, je to silnější než já. Proto si to už ani zdůvodnit nezkouším a buď to nesleduju, nebo fandím otevřeně proti nim.
          Tohle má jedinou výjimku, která nenastává naštěstí moc často, ale shodou okolností nastala na jaře, a sice když vítězství těch z pláně znamená nezpochybnitelný profit pro Slavii. To se stalo v jejich jarním zápase s Plzní, která byla v té době už náš jediný konkurent v boji o titul. V takovém případě se ale většinou pro své vlastní duševní zdraví snažím sledování vyhnout a jen zkouknu výsledek.

      • Re: Barák se opřel do Slavie kvůli zranění: Vykašlali se na mě, cítil jsem nezájem

        Balvan86     před 7 lety 28.07.2017 16:43 |  
        1 0

        Zápasy Sralty v evropských pohárech je v podstatě WIN to WIN situace.
        Vyhrajou - dobře pro koeficient
        Prohrajou - dobře pro výsměch
        :)

  19. Re: Barák se opřel do Slavie kvůli zranění: Vykašlali se na mě, cítil jsem nezájem

    Khadgar     před 7 lety 28.07.2017 00:43 |  
    8 0

    A nezačalo to s ním jít charakterově z kopce od tý doby, co si začal s tou novou buchtou? :) Nebyl by to první případ, kdy se něco takovýho stalo. Pak si k tomu přidejte našeptávání agenta a je hotovo...

    • Re: Barák se opřel do Slavie kvůli zranění: Vykašlali se na mě, cítil jsem nezájem

      bongor     před 7 lety 28.07.2017 07:10 |  
      5 0

      Ženská když je šikovná dokáže chlapa často přetvořit k obrazu svému.A co teprve kluka.

      • Re: Barák se opřel do Slavie kvůli zranění: Vykašlali se na mě, cítil jsem nezájem

        sasky     před 7 lety 28.07.2017 07:21 |  
        4 0

        Tohle je navíc tuším sparťanka :D

  20. ....

    Borris     před 7 lety 28.07.2017 01:40 |  
    21 5

    Velké zklamání, Tondu jsem měl fakt strašně rád, ale už tím že si vydupal přestup mě trochu zklamal. A tohle už je jen poslední kapka. Jeho prohlášení je na úrovni malého spratka, který si myslí že musí být středem pozornosti a každý z něj padne na krovky.... Možná by si měl uvědomit, že díky Slávce získal titul a ne Slávka díky němu. A v Udinese je také díky Slavii. Kdyby pan Tvrdík chtěl, mohl mu to zarazit a měl by po srandě, byl pod smlouvou. Nebo už snad začíná být pod vlivem svého agenta a té svojí rudé kotrmelíny....?

    Milý Tondo, jestli to tu čteš ( hádám že ne a že se na tobě už podepisuje tvá rudá baba ), tak pro mě jsi nevděčný pacholek. To že jsi tu předvedl pár povedených zápasů, ještě neznamená že jsi hvězda a všichni se tu z tebe poděláme. Rychle jsi zapomněl na ty pindy, jak ti Slavia přirostla k srdci. To sis mohl nechat. Vykašlal ses ty na nás, ne Slavia na tebe. Že jsi nám vydělal dost peněz? O ty Slavia nemá nouzi, to jsme si od tebe neslibovali. Měl jsem tě za rozumného kluka a věřil jsem, že ti opravdu Slavia k srdci přirostla, o to víc jsi mě zklamal. Já stojím za klubem svého srdce a postavím se proti každému, kdo kope do Slavie. Ať je to kdokoliv. Je mi srdečně jedno zda se v Itálii prosadíš. Ale jestli se budeš vracet jednou do Čech, pro mě už ve Slavii nejsi vítán. A klidně si zamiř, k radosti své baby, na toaLetnou. A až někdy půjdeš kolem Edenu, podívej se na podobizny těch pánů, co visí přímo na Edenu. Tak to jsou hráči, kteří pro Slavii, narozdíl od tebe, opravdu něco odvedli, měli nebo mají Slavii v srdci a jsou to opravdové hvězdy! Těmto pánům se ty nikdy nevyrovnáš!

    Tímto to za sebe uzavírám a pan Barák mě přestává zajímat.

    • Re: ....

      vlk30 (přítel SN)     před 7 lety 28.07.2017 04:28 |  
      6 1

      No zase bych tak příkrý k Tonymu asi nebyl,nikdo jsme u toho rozhovoru nebyl.No víme jak se takový rozhovor da vest,Spis bych řekl,ze Barák je ještě mladej voják a jestli ma na něj vliv nějaká kuřbaba s rudým mozkem,tak mu nezavidím.Je taky klidně možné, ze už ted lituje co proti Slavii vyblil.Proto bych byl trochu velkorysý a zbytek ukaže čas.Co me tedy opravdu vadí, jak se furt píše,že nemáme nouzi o peníze, takové hloupé klišé,peněz nikdy není a nebude dost.

    • Re: ....

      bongor     před 7 lety 28.07.2017 07:09 |  
      9 0

      Zcela souhlasím s Borrisem.Rád si ale vyslechnu vyjádření našich,hlavně JT,JŠ a přítele Kroba.I bez toho ale musím říci,že tomu co vyšlo v přátelském tisku,nevěřím ani slovo.Vidím to pouze jako akci proti naší Slavii,kterých není nikdy dost,ať už to Tondovi poradila jeho slečna,nebo to podle své chuti překroutili "novináři".Stačí si promítnout zástupy marodů,co v poslední dekádě u nás rotopedovali,nejnověji přístup
      ke zraněnému Hromadovi.Že ovšem nikdo radostí neskákal,když voják AB uprostřed boje opustil jednotku to je snad zcela přirozené.Aneb můj dědeček by to řekl několika slovy:"Za dobrotu na žebrotu".

    • Re: ....

      chrobak     před 7 lety 28.07.2017 10:21 |  
      3 0

      1. K odchodu: Řešilo se to tady opakovaně. Ale nejsme Barcelona, aby tady hráči měli cílovou stanici. Bez hráčů, kteří mají ambici se dostat do špičkových lig, se prostě neobejdeme. Pak bysme hráli povětšinou s průměrem a s "důchodci" , protože špičkových hráčů, kteří už nemají ambice ven není moc. A ti špičkoví ví, že pokud jim ujede vlak, tak se jejich šance zmenšuje. Tady pomůžou jen pravidla hry stanovená při podpisu smlouvy a z vyjádření z klubu k těm letošním odchodům mám pocit, že to také tím směrem směřuje.
      2. K tomu vyjádření. Z toho rozhovoru je vidět, že mu tu odpověď trochu podsunul redaktor. Ale to že se toho Barák ochotně chytil, mě hodně zklamalo. Mám pocit, že místo aby přiznal, že místo reprezentace se měl doléčit, tak to hodil na Slavii. To je podle mě hodně fuj.
      3. Jsem trochu alergický na zde rozšířené hořekování nad nepřátelským tiskem. Mnozí přitom i pominuli, že rozhovor nepochází z bleskosportu, ten tu informaci jen vypíchnul a přetisknul. Je jasné, že jsou média lepší horší nejhorší až bleskově nejhorší, že někde je cítit, komu se v redakci fandí. Ale doba je taková, že tam nemůžeme hledat fundované rozbory. A když se podíváte na jiné články než o Slavii, tak fandové jiných klubů také určitě nejsou vždy happy.

    • Re: ....

      dupy77     před 7 lety 28.07.2017 11:59 |  
      1 0

      Borris cítím to stejně jako ty palec nahoru

    • Re: ....

      Boss82     před 7 lety 28.07.2017 13:40 |  
      3 2

      Klid prosimtě...! Nedělej z několika nešťastně formulovaných vět drama.

    • Re: ....

      Boss82     před 7 lety 28.07.2017 13:41 |  
      0 3

      Klid prosimtě...! Nedělej z několika nešťastně formulovaných vět drama.

      • Re: ....

        Boss82     před 7 lety 28.07.2017 13:42 |  
        0 0

        Sorry za dvojitý příspěvek.

      • Re: ....

        Borris     před 7 lety 28.07.2017 16:39 |  
        2 1

        Jako promiň, ale tohle docela přehnal! Řekl bych že to není nešťastně formulované.

  21. Re: Barák se opřel do Slavie kvůli zranění: Vykašlali se na mě, cítil jsem nezájem

    Pava1     před 7 lety 28.07.2017 05:55 |  
    2 1

    Mimo téma.RUMUNI POTĚŠILI! :O)

    • Re: Barák se opřel do Slavie kvůli zranění: Vykašlali se na mě, cítil jsem nezájem

      bongor     před 7 lety 28.07.2017 06:47 |  
      7 0

      Tak to mám radost,kolik vyhráli?

    • Re: Barák se opřel do Slavie kvůli zranění: Vykašlali se na mě, cítil jsem nezájem

      Sedrousek     před 7 lety 28.07.2017 17:45 |  
      0 0

      Jen se obavam ze Dubravku uz v brane neuvidime. Skoda!!

  22. Re: Barák se opřel do Slavie kvůli zranění: Vykašlali se na mě, cítil jsem nezájem

    Pepibican     před 7 lety 28.07.2017 07:07 |  
    17 2

    I kdyby Barák neprohlásil přesně to, co bylo v rozhovorech novináři prezentováno, stejně se už v zimě při vytrucování si přestupu u mne zařadil jako další kus do nekonečné řady českých rádobytalentů, kteří po 20 odehraných ligových zápasech na naléhání nenažraných agentů nabydou dojmu, že právě vystoupali minimálně o dva levly nad průměrnou mezinárodní laťku kvality a když už ne teď, tak do ciziny (po roce dvou stejně druhá turecká liga nebo v lepším případě spodek první) už asi nikdy. Nemám rád takové hráče, kteří mají po přestupu k nám plnou hubu slintů o klubu a klubismu a prchnou po roce jak nevychovaní parchanti od rozdělané práce, uprostřed platné smlouvy atd atd, protože uviděli novou hračku a ta stará je najednou přestala zajímat. Žádná pokora, žádný vděk za šanci, kterou dostali, prostě nic. Typický produkt současné plýtké konzumní společnosti. Tady už jsem to "zkonzumoval", už mne to tady nezajímá a nebaví a já jinam chci a chci a chci. Tak si táhni. A už se nevracej s prosíkem v šesta sedmadvaceti, až budeš někde 3 roky leštit lávku a pes po tobě neštěkne.

    • Re: Barák se opřel do Slavie kvůli zranění: Vykašlali se na mě, cítil jsem nezájem

      urs (přítel SN)     před 7 lety 28.07.2017 07:28 |  
      2 0

      Ač nerad, tak musím souhlasit.. :/

    • Re: Barák se opřel do Slavie kvůli zranění: Vykašlali se na mě, cítil jsem nezájem

      lassiter     před 7 lety 28.07.2017 08:25 |  
      5 15

      Za prvé si nevybavuju, že by Barák měl po přestupu k nám plnou hubu slintů o klubu a klubismu. Za druhé mám pocit, že by nám všem tady bylo naprosto skvěle, pokud bychom na sebe měli stejné nároky, jako máme na fotbalisty. Je to pro ně zaměstnání, já fakt nevím, jak by se zachoval "normální" pracující člověk, který dostane nabídku za pětinásobné peníze v prostředí, které je nesrovnatelné s tím, ve kterém se pohybuje dosud. Je to naprosto logické chování. Tonda odejít chtěl, já se mu nedivím. Nic si nevytrucoval, Tvrdík ho pouštět nemusel. Pokud by Baráka nekoupila Slavia, koupil by ho někdo jiný a dostal šanci tam, protože je prostě dobrý fotbalista. Nevím, proč by měl na kolenou děkovat za šanci kterou dostal, zvlášť když na něm Slavia vydělala asi 70 milionů. Jak často jste při změně zaměstnání děkovali svému bývalému zaměstnavateli za šanci, kterou jste u něj dostali?

      Žádný klubismus neexistuje a až na naprosté výjimky NIKDY neexistoval. Vždycky to bylo jen komunisty uměle vytvořené prostředí, které hráče drželo v jednom klubu jak nevolníky. I ten Franta Veselý nakonec podepsal přestupní lístky do Hradce, protože mu tam slíbili byt, který mu Slavia nechtěla dát... Dneska se holt přestupuje kvůli větším penězům.

      • Re: Barák se opřel do Slavie kvůli zranění: Vykašlali se na mě, cítil jsem nezájem

        Pepibican     před 7 lety 28.07.2017 08:38 |  
        8 2

        Všichni si ze Slavie chtějí jen udělat výtah nahoru, agenti naplnit kapsu a nejpozději do roka max roka a půl naplnit znovu, když hráče ze Slavie vyštípou někam dál. Nemají tedy ti hráči k nám chodit, když už za rok je jim Slavie málo a chtějí víc a víc, mají rovnou z těch Kotěhůlek, odkud do Slavie přichází, jít do té vysněné ciziny. Všichni tam na ně už čekají. Takhle přece oklikou do Slavie jen promarní zbytečně rok či více svého života a vysokého vysněného výdělku v cizině...

        • Re: Barák se opřel do Slavie kvůli zranění: Vykašlali se na mě, cítil jsem nezájem

          lassiter     před 7 lety 28.07.2017 08:49 |  
          8 5

          Že chtějí víc a víc je pro lidi naprosto přirozené a bylo by špatné, pokud by tomu tak nebylo. Vy na to koukáte strašně jednostranně. Slavia na jeho angažování nijak neprodělala a to nepočítám jen peníze, ale i jeho nezanedbatelný a neoddiskutovatelný přínos pro zisk titulu. V řadě zápasů byl rozdílovým hráčem (v Brně, na Spartě), vzhledem k počtu bodů, o které jsme nakonec vyhráli ligu, bychom bez něj titul mít nemuseli a asi neměli. Neodešel v zimě uprostřed rozdělané práce, ale na konci, po titulu. Kdo tu má komu děkovat, Barák Slavii nebo naopak? Já myslím, že oba navzájem, byla to pro všechny skvělá spolupráce.

          • Re: Barák se opřel do Slavie kvůli zranění: Vykašlali se na mě, cítil jsem nezájem

            Pepibican     před 7 lety 28.07.2017 09:28 |  
            6 1

            Když to tedy bylo tak skvělé a pro obě strany tak přínosné, proč říká, co říká ? Proč raději neřekne, jsem Slavii nesmírně vděčný, že mne pomohla katapultovat do finančně úplně jiné ligy, přestože si v ní téměř nekopnu ? On si musel dokonce najat fyzioterapeuta, no toto... Asi si na to musel vzít půjčku, která ho zcela zhuntuje. Dělal to snad pro svoje dobro a na úplném konci angažmá u nás bez jakéhokoli dalšího možného přínosu pro Slavii. Měl ho ještě Tvrdík posílat leteckým speciálem na akupunkturu do Číny na náklady CEFC ?

            • Re: Barák se opřel do Slavie kvůli zranění: Vykašlali se na mě, cítil jsem nezájem

              lassiter     před 7 lety 28.07.2017 10:16 |  
              3 7

              Kopne si v ní Krejčí i Jankto, nevidím důvod, proč by se neměl prosadit i Barák, už překonal v životě jiný překážky. Co se týče jeho léčení, tak nevím, co si o tom myslet. Druhá strana to nijak nekomentovala. Nevím, jaký je standard při léčení hráčů Slavie. Fér by bylo ho dodržet i "na úplném konci angažmá bez jakéhokoli dalšího možného přínosu pro Slavii", třeba právě proto, že jsem vděčný za jeho služby, které přispěly k úspěch klubu, a 70m v kase. Jak to bylo ve skutečnosti to nevím, ale řada lidí to tu zdá se ví, soudě podle ostrých reakcí.

              • Re: Barák se opřel do Slavie kvůli zranění: Vykašlali se na mě, cítil jsem nezájem

                Sokrates55 (přítel SN)     před 7 lety 28.07.2017 10:34 |  
                18 0

                Zdravím Vás Lassitere.
                Rozumím a chápu Váš názor. O té věci něco vím. Barák měl až do posledního dne u nás velmi dobrou péči. Byl upozorněn i na to, že když pojede na ME do 21 let nedoléčen, bude to nedobré. Přesto tam jel a výsledkem bylo další zranění. Právě proto, a píšu to v jiném článku o hodnocení hráčů, souhlasím s Borrisem. Takto se nechová charakterní chlap. Švento byl daleko disciplinovanější a pokornější a díky stejnému lékaři i fyzioterapetovi se vrátil fit a bude hrát. Já si na rozdíl od Vás myslím, že Tonda je na Itálii pomalý. Srovnávám ho z Lubošem Kubíkem, ale ten byl v Itálii ve Florencii před cca 30? léty. To byl i v Itálii ještě jiný fotbal. Teď je to tam neskutečný fofr. Jankto i Krejčík jsou rychlíci, ale Tonda? Přesto mu přeju vše dobré, ale zpět do Slávie si cestu zavřel sám.
                Sokrates55

                • Re: Barák se opřel do Slavie kvůli zranění: Vykašlali se na mě, cítil jsem nezájem

                  lassiter     před 7 lety 28.07.2017 10:46 |  
                  2 2

                  Zdravím Vás též, pokud byla péče o něj standardní, pak ho tedy nechápu.
                  Jinak já mu věřím, co se fotbalu v Itálii týče...

                  • Re: Barák se opřel do Slavie kvůli zranění: Vykašlali se na mě, cítil jsem nezájem

                    Gino     před 7 lety 28.07.2017 12:05 |  
                    3 0

                    Ty mu věříš i v tom, co o Slavii řekl. Tedy alespoň to tak vypadalo.

                • Re: Barák se opřel do Slavie kvůli zranění: Vykašlali se na mě, cítil jsem nezájem

                  jarodo57     před 7 lety 28.07.2017 11:56 |  
                  2 0

                  Ahoj Soktrate a další.
                  Barák fotbalista je.Můj názor je ten ,že je pořád ještě hodně mladý a nejspíš hodně ovlivňovaný svým tátou(ambice) a nejspíš i svým manažérem.Neměl se takhle vyjadřovat,ale to je jeho věc.Já to beru za uzavřenou věc(jeho přestup ) a jeho výroky už mi jsou ukradené.Ať si blábolí co chce.Slavie bez něho hraje ještě lépe a to je to hlavní.Bohužel Lassiter má pravdu ve větě o dnešní společnosti.Slavii zdar.

                  • Re: Barák se opřel do Slavie kvůli zranění: Vykašlali se na mě, cítil jsem nezájem

                    jarodo57     před 7 lety 28.07.2017 11:57 |  
                    0 0

                    Oprava: ve větě od Pepi Bicana

                • Re: Barák se opřel do Slavie kvůli zranění: Vykašlali se na mě, cítil jsem nezájem

                  travel (přítel SN)     před 7 lety 28.07.2017 12:00 |  
                  0 0

                  Zdravím tě Sokrates,píšeš,že o tom něco víš.Víš taky,zda to co napsali, skutečně Tonda řekl?

                  • Re: Barák se opřel do Slavie kvůli zranění: Vykašlali se na mě, cítil jsem nezájem

                    Khadgar     před 7 lety 28.07.2017 12:09 |  
                    2 0

                    Takovouhle odpověď si nevymyslíš, zavřel by sis k tomu hráči cestu. Pokud by to bylo výsledkem manipulace, tak by na tom postavili ten článek už na Sport.cz. Ale tam to bylo uklizené uprostřed rozhovoru. Navíc vzhledem k formě rozhovoru mám pocit, že tohle nejspíš prošlo autorizací.

                • Re: Barák se opřel do Slavie kvůli zranění: Vykašlali se na mě, cítil jsem nezájem

                  Martin 58     před 7 lety 28.07.2017 12:42 |  
                  5 0

                  Apropó, Luboš Kubík byl, dle mého soudu, navzdory pomalosti, nesrovnatelně lepší a komplexnější fotbalista, než je Tonda Barák, a to už v osmnácti letech. Rozhodně jeden z absolutně nejlepších fotbalistů ve Slavii za posledních čtyřicet let.

        • Re: Barák se opřel do Slavie kvůli zranění: Vykašlali se na mě, cítil jsem nezájem

          bongor     před 7 lety 28.07.2017 09:50 |  
          4 0

          a co myslíš Pepi,tahle akce je stejně jenom varování mladým fotbalistům,do Slavie nechoď /Panáku a ostatní talenti/,co bys tam dělal,jdi za řeku,tam je to skvělý,podívej se,kolik se tam léčí šťastných marodů a jak jsou spokojení. A ještě jich tam nemají dost ,ani padesát,tak neváhej a podepisuj dokud je čas.

  23. Re: Barák se opřel do Slavie kvůli zranění: Vykašlali se na mě, cítil jsem nezájem

    zeleznik2     před 7 lety 28.07.2017 08:03 |  
    4 0

    Tondo je mi z tebe smutno...pokud je to všechno pravda, velice sice mne zklamal, trochu pokory ano...z Příbrami bys asi do Udine, jen tak nepřestoupil, navíc sis přestup víceméně vytrucoval, takže bych raději, být tebou, nic nekomentoval, mohl si být u nás za hvězdu, ale raději si vzal lano do Itálie, kde se třeba ani neprosadíš a budeš rád, když sis zahraješ aspoň občas.

  24. Re: Barák se opřel do Slavie kvůli zranění: Vykašlali se na mě, cítil jsem nezájem

    Robinator     před 7 lety 28.07.2017 08:19 |  
    2 0

    Tonda byl můj oblíbenec..ale jestli tohle řekl, tak je to docela nešťastný, protože si k nám takhle zavírá cestu..a při vší úctě k němu, nemyslím si, že to má v Itálii tak jistý..podle mě bude mít velký problém se tam prosadit, protože nemá rychlost..

  25. Re: Barák se opřel do Slavie kvůli zranění: Vykašlali se na mě, cítil jsem nezájem

    jardafisa     před 7 lety 28.07.2017 09:38 |  
    4 1

    Nebyl bych k němu zase tak kritický, ještě když je to článek Ispartu. Bůh ví, jak to doopravdy bylo. Těch ,, pravdivých "článků tam vychází každý den mraky.

    • Re: Barák se opřel do Slavie kvůli zranění: Vykašlali se na mě, cítil jsem nezájem

      urs (přítel SN)     před 7 lety 28.07.2017 10:58 |  
      3 1

      To je svatá pravda, příteli. Rozumím tomu, že jako fanoušci Slávie a "jeho fanoušci" jsme právem nakrknutí, ale je tu jedno velké ALE - opravdu máme věřit slovům napsaným na jedovatém papíře? Počkám si na barákovo slovní vyjádření k celé této kauze - pokud má ten kluk koule, tak s ním dříve nebo později přijde. Pokud ne, je to holt bezcharakterní ničema, kterejch běhá a bude běhat (to si přiznejme) po trávnících spousty. :/
      SKS je ovšem nyní značka a já doufám, že si to začnou případní zájemci o její služby co nejdříve uvědomovat.
      Jinak bych s nimi udělal, být vedením, velmi krátký proces..
      Howgh

  26. .

    iwanowicz     před 7 lety 28.07.2017 09:40 |  
    25 0

    Posledni 2 zapasy na jare jsme meli spoustu zranenych, vedeni pak dokonce reklo, ze do posledni chvile se resilo, kdo bude moct nastoupit proti Brnu, Mingazov hral pres zraneni na injekcich, Skoda taky zranenej.. Lekarsky tym zjevne pracoval na jinych hracich, aby mel vubec kdo nastoupit a Barakovi se venoval jeden z fyzioterapeutu. Pan Barak si asi mysli, ze je stredem vesmiru, ale podle me je v poradku, ze se klubovi lekari venovali hracum, kteri meli nastoupit v rozhodujicim zapase. I diky tomu si muze Barak do CV napsat, ze je cesky mistr. Jestli nebude hlavni problem v tom, ze se rozhodl odjet na ME 21 s trhlinou ve svalu, misto aby se lecil a ted si dela alibi u noveho zamestnavatele..

    • Re: .

      Steve2924 (přítel SN)     před 7 lety 28.07.2017 10:23 |  
      6 0

      Přesně tak, už jsme věděli, že u nás dohrál. Proč by se mu tedy měla věnovat nějaká nadstandardní péče.
      A taky co udělal v tom posledním týdnu. Klub tají co s kým je, logicky ať soupeř neví na co se připravit. A mistr Barák postuje na instagram fotku s berlema... To jsem tenkrát taky nepochopil.

  27. Re: Barák se opřel do Slavie kvůli zranění: Vykašlali se na mě, cítil jsem nezájem

    Steve2924 (přítel SN)     před 7 lety 28.07.2017 10:19 |  
    13 1

    Nejdřív výtka k tomu kdo sem dal ten odkaz. Příště radši originál na https://www.sport.cz/fotbal/serie-a/clanek/902564-exslavista-barak-leci-zraneni-v-udine-se-uvedl-jako-zpevak.html#section-artcl
    1. je to tam úplné 2. proč zbytečně zvyšovat příjem isportu, který nemáme rádi a navíc článkem, který sprostě okopírovali a ještě zkrátili tak aby byl víc bulvární.

    A k Toníkovi. Asi by to šlo napsat stručně. Víš co Tondo jdi, do prd...
    Uplně nechápu čemu se diví. Vytrucoval si přestup. Pak ve finále sezóny přijde s tím, že má bebí a nemůže poslední zápasy hrát. Tak ať se na mě nezlobí ale opravdu to budí podezření. A rozhodně nemůže čekat, že v takovou chvíli dostane nějakou nadstandartní péči. Nebo jako čekal, že ho tu někdo bude kurýrovat pro jeho nové angažmá? Pořádně to nedoléčí a stejně jede na EURO, tam ho přece Slavia jezdit nenutila. Svůj stav si tím SÁM zhorší. A pak se bude opírat o Slavii...
    Že nám vydělal peníze? No to je pěkné ale potřebovala Slavia ty peníze? Ne nutně. A navíc, pokud by netrucoval v zimě tak v létě třeba mohl odejít ještě za víc. Takže teoreticky možná Slavii o pěníze spíš připravil.

    Takže za mě konec. Až se v Itálii neprosadí, tak ať si jde s prosíkem třeba na druhou stranu řeky. S jeho zdravotním stavem ho dlouhá kariera stejně asi nečeká a tam maj doktorů dost, když ti jeden nestačí :D

    • Re: Barák se opřel do Slavie kvůli zranění: Vykašlali se na mě, cítil jsem nezájem

      lassiter     před 7 lety 28.07.2017 10:38 |  
      5 15

      Netrucoval. Proč to pořád opakujete, když to není pravda?
      Barák normálně trénoval, jen chtěl využít nabídku. To snad není trucování.
      Tvrdík ho pustit nemusel, pustil, litoval.
      Vyvodit z toho, že Barák Slavii o peníze připravil, to je vskutku neuvěřitelný závěr.

      • Re: Barák se opřel do Slavie kvůli zranění: Vykašlali se na mě, cítil jsem nezájem

        Steve2924 (přítel SN)     před 7 lety 28.07.2017 10:57 |  
        9 0

        vedení ho pustit nechtělo. On si to nějak vytrucoval, vyškemral to je jedno.

        Nevyvozuji z toho, že Slavii připravil o peníze. Jen otáčím jeho výrok, že Slavii vydělal a proto by se o něj měla starat i v době, kdy už se ví, že pro ni žádnou službu neodvede. Protože to nemusí být pravda. A dá se říct, že vyškemrat si svůj odchod půl roku před akcí na které může jeho cena stoupnout je pro klub spíš ztráta než výdělek.

      • Re: Barák se opřel do Slavie kvůli zranění: Vykašlali se na mě, cítil jsem nezájem

            před 7 lety 28.07.2017 11:06 |  
        3 11

        Se ho zastávej ksindla tlustýho. Takhle si otírat hubu se prostě nedělá. Karma ho dožene šmejda.

      • Re: Barák se opřel do Slavie kvůli zranění: Vykašlali se na mě, cítil jsem nezájem

        Gino     před 7 lety 28.07.2017 12:08 |  
        5 2

        Tvl ty jsi snad jeho táta :-)))

  28. Re: Barák se opřel do Slavie kvůli zranění: Vykašlali se na mě, cítil jsem nezájem

    Fačín     před 7 lety 28.07.2017 11:29 |  
    7 1

    No on by si měl hlavně Antonín uvědomit situaci. Zbývala 2 nebo 3 kola do konce, hráli jsme o titul. On byl zraněný, hrát nemohl. Slavia ale hrát musela, doktoři se museli starat o ty, kdo nastoupit mohli. On už byl na odchodu, je celkem jasné, že už nás jeho zdravotní stav asi moc netankoval... On Antonín asi žije trochu v bublině (tatínek ho asi trochu rozmazlil), že on je ten nejlepší, super talent, dříč.. Ne ne, byl to jen jeden střípek v naší sestavě. Jak vidno, hrát můžeme i bez něj. Spíš jsem na něj zvědav, s tímhle přístupem ho v Udinese asi milovat nebudou.

    • Re: Barák se opřel do Slavie kvůli zranění: Vykašlali se na mě, cítil jsem nezájem

      vlk30 (přítel SN)     před 7 lety 28.07.2017 11:57 |  
      6 0

      Celkem se obavám že tam Barák dopadne jako pepek.

      • Re: Barák se opřel do Slavie kvůli zranění: Vykašlali se na mě, cítil jsem nezájem

        Robinator     před 7 lety 28.07.2017 12:39 |  
        2 0

        je to možný, Jankto a Krejčí se tam prosadili mimo jiné proto, že jsou velmi rychlý..Pepa a Tonda nemají rychlost a to tam bude velký problém

        • Re: Barák se opřel do Slavie kvůli zranění: Vykašlali se na mě, cítil jsem nezájem

          Rottax (přítel SN)     před 7 lety 28.07.2017 17:18 |  
          1 0

          No já myslím, že Pepe je oproti Tondovi rychlej až dost!! :)

  29. Re: Barák se opřel do Slavie kvůli zranění: Vykašlali se na mě, cítil jsem nezájem

    budvarka     před 7 lety 28.07.2017 11:53 |  
    2 2

    Jasný emoce. Já ho chápu. Novej klub, nový prostředí, dva měsíce zraněnej, takže bez treninku, vidina těžký práce se dostat během podzimu alespoň na lavičku... Nic moc situace.

    • Re: Barák se opřel do Slavie kvůli zranění: Vykašlali se na mě, cítil jsem nezájem

      Steve2924 (přítel SN)     před 7 lety 28.07.2017 12:55 |  
      7 0

      Tak ať se zamyslí nad tím co pro sebe udělal on, kde si zranění obnovil a přestane svádět svoje problémy na ostatní.

  30. Re: Barák se opřel do Slavie kvůli zranění: Vykašlali se na mě, cítil jsem nezájem

    Jožin     před 7 lety 28.07.2017 13:58 |  
    13 0

    Iassitere-proč pořád meleš jen to samé,níkdo proti Tondovi neřekl do včera nic špatného /jen kritika výkonu v některých zápasech což je normální/ ale on se opřel a to hrubě do SLAVIE není omluva že je mladý ,nervozní z nového místa,že mu někdo podsouvá otázky ,on na ně odpovídá a je dospělý tak nemel něco o tom že mu SLávie něco dluží nebo má být vděčná že na něm vydělala atd. když tě někdo napadne hrubě má dostat přes dršku a já jsem ho měl rád ale jak je vidět není fér člověk a to se mu 100% vymstí to si piš přeju mu aby se mu nedařilo a nevíš proč někteří hráči tzv.srdcaři vydrží hodně aby mohli hrát za klub který mají rádi a takové potřebuje SLávka protože když se nedaří Barákové odchází za lepším a srdcaři zůstávají ne všichni jistě souhlasí ale musel jsem se k tomu vyjádřit jak to cítím

  31. Re: Barák se opřel do Slavie kvůli zranění: Vykašlali se na mě, cítil jsem nezájem

    MDCCCXCII (přítel SN)     před 7 lety 28.07.2017 15:06 |  
    14 0

    Situační zpráva: koupili hráče, půl roku na něj čekali, trenér se zamiloval, uklízečka nervózní, přišel zraněnej a nehraje. Fanoušci se ptaj. Hráč si zhoršil zranění, protože jel, kam jet neměl. Aby se vykoupil, hodí houno na bývalý klub. Ten už mu v cestě nestojí, že jo. Nejsnazší cesta. Možná lidsky pochopitelné, leč podlé, hloupé a urážlivé. Ba(b)rák

  32. Re: Barák se opřel do Slavie kvůli zranění: Vykašlali se na mě, cítil jsem nezájem

    Alcapone     před 7 lety 28.07.2017 17:09 |  
    5 1

    Pokud u své práce potřebuju stát chodit běhat musím udělat vše pro to aby mi dobře fungovaly. Musím se vyléčit rehabilitovat a nechodím do jiné práce ani za zábavou i když je to malé Euro. Nebudu sobec a prodat se navíc nepotřebuju nechám toto zdravejm kolegům. Pokud se mi něco stane můžu za to většinou já sám. Bejt zástupce klubu nekomentuju nic vše vyšumí jen by se strhla nějáká mediální přestřelka. Soustředil bych se na důležitější věci a to je postup do skupiny pohárů a dobře rozjet ligu. Svědomí mám čistý udělal jsem vše pro to aby jakejkoliv hráč klubu dostal standartní péči pokud je zraněnej.

  33. Re: Barák se opřel do Slavie kvůli zranění: Vykašlali se na mě, cítil jsem nezájem

    edenian     před 7 lety 28.07.2017 21:29 |  
    0 5

    114 komentaru, vzdyt je to clanek z Blesku ?! Nikdo vubec nevi co ten kluk doopravdy rekl. A jeste tady nekdo predpoklada autorizaci :-))))) no to uz je superabsurdum.

      • Re: Barák se opřel do Slavie kvůli zranění: Vykašlali se na mě, cítil jsem nezájem

        edenian     před 7 lety 28.07.2017 22:54 |  
        1 1

        Takze z Rudyho prava :-)

        • Re: Barák se opřel do Slavie kvůli zranění: Vykašlali se na mě, cítil jsem nezájem

          edenian     před 7 lety 28.07.2017 23:01 |  
          2 3

          A minimalne tam neni nic o nastvanym Barakovi. Olej do ohne leje evidentne Blesk.
          Jeste ze je to takova prkotina, zejtra nikdo o nicem nevi :-)

          • Re: Barák se opřel do Slavie kvůli zranění: Vykašlali se na mě, cítil jsem nezájem

            kjandourek (admin)     před 7 lety 28.07.2017 23:12 |  
            3 0

            To si jenom namlouváš.. Taky jsem si říkal, že to snad vzniklo špatným překladem z rozhovoru s Italským novinářem a že si v našem oblíbeném periodiku vymýšlejí... ale je to přesně slovo od slova..

            "Vykašlali se na mě. Z jejich strany jsem až na fyzioterapeuta Vaška Sýkoru, který se mi snažil pomoct, cítil nezájem. Platil jsem si vlastního fyzioterapeuta. A když jsem pak slyšel, že nechci poslední zápasy hrát a bojovat o titul, bylo to velké zklamání. Myslím, že jsem Slavii v sezóně pomohl a vydělal jí nějaké peníze, čekal jsem jiné jednání"

            pod tím podpis novináře: Radek Malina...

            takže žádný špatný překlad, nebo schválnost "blesku" ... prostě rozhovor který vedl český novinář v češtině... Akorát je otázku, jestli za Tondou byl, nebo to bylo po telefonu - v záhlaví je napsáno: Udine/Praha ... Takže to podle mého názoru vypadá, že mu volal z Prahy do Udine....

            Tak snad si můžeme jenom namlouvat, kdovíkomu že se to dovolal...

            • Re: Barák se opřel do Slavie kvůli zranění: Vykašlali se na mě, cítil jsem nezájem

              edenian     před 7 lety 28.07.2017 23:39 |  
              1 2

              Ja si proste jen vsiml, ze Blesk pise " dodava nastvane Barak " Ale v tom puvodnim clanku v Pravu nic takoveho neni. Tam je jen uvedena Barakova odpoved. Proto si myslim, ze to Blesk jako obvykle pribarvuje, jak je jeho zvykem. Ale to uz jen vykecavam nez vypnu komp.
              Tak 'd Night

            • Re: Barák se opřel do Slavie kvůli zranění: Vykašlali se na mě, cítil jsem nezájem

              bongor     před 7 lety 29.07.2017 06:11 |  
              0 0

              Třeba se dovolal trenérovi Udine a ten se už naučil česky,aby moh komunikovat s Barákem a případně dalšími kluky co nakoupěj ze Slavie.