Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Mezi námi fanoušky

Mezi námi fanoušky 17/18 1

Příprava na novou sezónu je za námi, a tak se před ostrým startem sezóny vrací podcast SN Mezi námi fanoušky. Tentokrát jsme v sestavě quelhar, Alanor, Thorklaer a Oja řešili především generálku s Nice, základní sestavu pro pohárový zápas a letní posily Slavie.

Čas neúprosně pádí kupředu a do ostrého startu sezóny zbývá Slavii už jen sedm dní. Za týden už se budeme všichni těšit do Edenu na zápas, který hodně napoví o tom, zda se Slavii povede start do sezóny a splní jeden ze svých cílů, tedy účast v základní skupině některého z evropských pohárů. V přípravě se hra Slavie jevila velmi dobře, což vyvrcholilo vítězstvím nad Nice v poměru 4:1. Co jsme si z toho zápasu odnesli a jak vidíme základní sestavu pro pohárový zápas? I to se samozřejmě dozvíte v prvním podcastu nové sezony.

Řešili jsme i další aktuální témata, takže se v podcastu dozvíte odpovědi na některé palčivé otázky. Komu přivádí hra Dannyho orgastické stavy? Tomáš Souček spolu s Michaelem Ngadeuem na hřišti - je to dobrej nápad, špatnej nápad nebo jakej to je vlastně nápad? Potřebujeme posilu na post krajního obránce nebo ne? Kdo z nás je teclista jak by se měl Standa Tecl správně na hřišti využít?

Také tento díl podcastu můžete poslouchat přímo zde v článku (viz níže), stejně jako všechny předchozí díly jej najdete také přímo na webu soundcloudu nebo na iTunes. Pokud jste ještě neslyšeli naše mistrovské speciály, rozhodně to napravte, najdete je zde a zde.

Komentáře (58)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Mezi námi fanoušky 17/18 1

    jarous (přítel SN)     před 7 lety 18.07.2017 08:59 |  
    0 0

    Ahoj díky za nový podcast. Dozvěděl jsem se nějaké zajímavé informace o nových hráčích. Takže hlavně budeme držet Slávii palce, aby postoupila do soutěže Ligy mistrů. A také samozřejmě, aby dosahovala výborných výsledků v naší lize.

  2. Re: Mezi námi fanoušky 17/18 1

    cage10     před 7 lety 18.07.2017 10:11 |  
    1 0

    Dá se to prosím stáhnout jako mp3? Chtěl bych si to pustit večer, až půjdu běhat

    • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 1

      quelhar (admin)     před 7 lety 18.07.2017 10:42 |  
      2 0

      Ano, na soundcloudu máme možnost si to stáhnout.

  3. Re: Mezi námi fanoušky 17/18 1

    koocze     před 7 lety 18.07.2017 10:12 |  
    10 0

    1) Díky za podcast.
    2) Hodnotit posily po pár týdnech v klubu je IMHO hodně předčasný, obzvlášť jde li o cizince, kteří si musí zvykat na komplet nové prostředí.
    3) Nic proti Alanorovi a Thorklaerovi, ale větší pestrost hostů by nebyla na škodu. ;)

    • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 1

      malan (přítel SN)     před 7 lety 18.07.2017 13:10 |  
      25 1

      3) Souhlas, již posledně jsem volal o zařazení místních fenoménů (např. zeleznik2, jiri1, Petr9608,). Na základě posledních událostí bych zvážil pozvánku pro JS a sicilianbrno, to by mohla být zajímavá názorová konfrontace. V neposlední řadě až bude podcast s názvem život a dílo J.Hušbauera, samozřejmostí by mělo být pozvání Bosse82 a robinatora.

      • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 1

        pevek     před 7 lety 18.07.2017 15:57 |  
        2 0

        Jiri1 by byl bomba!

      • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 1

        Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 18.07.2017 16:15 |  
        17 0

        Trošku se obávám, že by zeleznik2 došel o dva dny později. :-)

        • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 1

          smely (přítel SN)     před 7 lety 18.07.2017 16:20 |  
          3 0

          a k nam do zkusebny...

        • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 1

          Mejla1892     před 7 lety 18.07.2017 16:22 |  
          0 0

          Pobavil...,ale jenom o dva dny? :-)

          • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 1

            Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 18.07.2017 18:22 |  
            1 0

            Já myslel, že proto má tu dvojku za nickem nebo má ta číslovka hlubší význam? :-)

  4. Re: Mezi námi fanoušky 17/18 1

    Ravik     před 7 lety 18.07.2017 11:13 |  
    9 0

    ad Rotaň. Myslím, že dobrá posila na box to box. Že by sám přecházel jeden na jednoho a pronikal do vápna, to asi nikdy neuměl. Jediné co mi zatím od něj chybí je rizikovější kolmá nahrávka, ale to přijde. Hraje asi více na jistotu než jsme čekali. Ale je to ten typ hráče o které si kdykoliv mohou spoluhráči pomoci, dobře zpracuje,kvalitně posune. Zápas jsem s Nice jsem ze záznamu neviděl, ale na stadionu mi přišlo, že kvalitní zisky míče při pressu byly hlavně jeho zásluhou.

    Budeme to stavět určitě podle soupeře. Takže v předkolech a těžkých ligových zápasech Rotaň za mě ano.

    • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 1

      pevek     před 7 lety 18.07.2017 16:04 |  
      2 0

      Rotan je vybornej. Libil se mi od zacatku, dravej, ale pritom s dobrou technikou a nic nevypusti. Ze streamu proti Nice se mi jevil, ale premotivovanej a na me to rezal az moc. Ale nemyslim si, ze by to bylo nejak trvale a nejak to ohrozovalo to, co nam jeste predvede.

  5. Re: Mezi námi fanoušky 17/18 1

    Oberyn_7     před 7 lety 18.07.2017 14:47 |  
    8 2

    Děkuji za podcast. Rád si ho vždy poslechnu, ale s čím jsem výrazně nesouhlasil je téma Rotaň.

    Pravda, každý má požadavky nebo spíše představy na ofenzivního záložníka jiné, ale on svoji kvalitu jasně prokazuje a kdybych si měl vybrat mezi Pepou a Ruslanem, tak teď jednoznačně Ruslan.

    S ním máme velký klid ve středové řadě vlastně bez zbytečných ztrát a jeho první dotyk nebo přihravka do běhu jde vždy do spravných míst a je skvěle načasovaná. Třeba v neděli toto předvedl miniálně 3 krát za poločas a tím připravuje výrazně lepší pozice pro ostatní ofenzivní hrače.

    Nepotřebuji od Ruslana krásné pasy na 50m, které výjdou na 50% - 60%, ale pokud pokaždé dá průnikovou přihrávku přesně a centrující čí zakončující hráč bude mít výrazně ulehčenou pozici, tak budu spokojený. V takové kvalitě to neumí nikdo snad kromě Dannyho.

    I když má Suk teď ohromnou formu, tak fotbalově na tom je Ruslan jinde. Spíše by mne zajímalo složení středu MMN (Souček) , Sčuk, Rotaň.

    Jasmin by tam mohl přinést více dynamiky a přímočarosti. Také se mi líbí jeho pohyb na hřišti. Mám pro Jasnima trochu slabost.

    Také nejde vše srovnávat s Dannym, to kdybychom měli srovnávat všechny v naší lize, tak obstojí pouze zdravý Rosický tudíž druhá nejlepší posila pro mne je Ruslan.

    Třeba Halil bude možná ještě lepší po sehrání s týmem. On těch ztrát logicky bude mít více, protože jeho řešení jsou velice neobvyklá, ale mě se zamlouvají.

    V ofenzivní středové dvojici nejde mít dva stejné nebo podobné typy, ale jsem pro mix. klidné síly (Ruslan) a více riskujícího (Halil, Pepa) a nebo běhavého Jasnima. Nebo nejde. Jde, ale nemyslím si, že to je správná varianta.

    JInak znovu děkuji za super tvorbu. :)

    • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 1

      valkys     před 7 lety 19.07.2017 19:08 |  
      2 0

      Byl tam v době, kdy to bylo nové. Jste zase trochu pozadu, ne? :D

    • Re: Alashkert vs. Bate

      PetCC     před 7 lety 18.07.2017 18:15 |  
      1 0

      To se dalo čekat, že na to domácí vlítnou. Mají to v povaze.

      Otázka je, jestli neudělají nějakou chybu a jak dlouho jim to vydrží.

    • Re: Alashkert vs. Bate

      PetCC     před 7 lety 18.07.2017 18:16 |  
      1 0

      Jo a díky za stream, youtube si pustím na televizi.
      Jinak to jde i na Sazkabet.

    • Re: Alashkert vs. Bate

      Yester     před 7 lety 18.07.2017 18:18 |  
      0 0

      gooooo! :-D

      • Re: Alashkert vs. Bate

        michal80     před 7 lety 18.07.2017 18:18 |  
        0 0

        hustýýý :D

      • Re: Alashkert vs. Bate

        PetCC     před 7 lety 18.07.2017 18:19 |  
        1 0

        Sice mi to smrdělo ofsajdem, ale to byla opravdu luxusní přihrávka do brejku. Opravdu jsem nečekal, že to jde takhle vůbec dát.

        • Re: Alashkert vs. Bate

          sadlos (přítel SN)     před 7 lety 18.07.2017 18:22 |  
          0 0

          jj, hodně neuvěřitelná přihrávka.

    • Re: Alashkert vs. Bate

      Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 18.07.2017 18:19 |  
      0 0

      Taku už Alashkert vede 1:0 v 18. min. No ty krávo...

    • Re: Alashkert vs. Bate

      Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 18.07.2017 18:23 |  
      0 0

      Tak vyrovnáno. Docela živelný zápas...

  6. Re: Mezi námi fanoušky 17/18 1

    goop     před 7 lety 18.07.2017 18:21 |  
    1 0

    No, BATE je zatím velký zklamání. Uvidíme, jestli arméni vydrží to svoje tempo a nadšení.

    • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 1

      Yester     před 7 lety 18.07.2017 18:27 |  
      0 0

      Každopádně se vší pokorou, tohle bychom prostě měli zvládnout. At ty nebo ty.

      • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 1

        PetCC     před 7 lety 18.07.2017 18:29 |  
        1 0

        Měli. Pokud budeme hrát zodpovědně a nenecháme se zbytečně zblbnout.

  7. Re: Mezi námi fanoušky 17/18 1

    michal80     před 7 lety 18.07.2017 18:23 |  
    0 0

    no tak teď na 1:1 gól z chůze, to jsem nepochopil, nikdo nešel proti..

    • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 1

      PetCC     před 7 lety 18.07.2017 18:26 |  
      0 0

      No akce byla tak nenápadná, že jsem viděl až míč v síti :-)

  8. Re: Mezi námi fanoušky 17/18 1

    Dennis     před 7 lety 18.07.2017 18:29 |  
    0 0

    Kam ten gólman Alashkertu běžel??

    • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 1

      michal80     před 7 lety 18.07.2017 18:29 |  
      1 0

      na praporek :)))))))

    • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 1

      sicilianbrno     před 7 lety 18.07.2017 19:11 |  
      0 0

      blbej dotaz, ale kteří jsou bate? barva dresů? děkuju

      • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 1

        Dennis     před 7 lety 18.07.2017 19:13 |  
        0 0

        Modří. :-)

  9. Re: Mezi námi fanoušky 17/18 1

    michal80     před 7 lety 18.07.2017 18:31 |  
    2 0

    ty bláho maji svačinu, kolik je tam stupňu ??

  10. Re: Mezi námi fanoušky 17/18 1

    DF007     před 7 lety 18.07.2017 18:59 |  
    7 1

    Předně děkuji za dobrý poslech, ale některá hodnocení hráčů od některých diskutujících jsou až zarážející. To snad nebyli na zápase s Nice a ani na jiných zápasech. Předně Souček. V neděli famózní výkon, špičkové přenesení hry dlouhým pasem. Pro mě jednoznačně do základu místo MNN. A dále Rotaň, on není klasický tvůrce. Pokud jste se dívali na Dněpr a UK repre, tak on je spíše box to box záložník. V neděli nezkazil žádnou přihrávku. Já byl s jeho výkonem moc spokojený. Nemůžeme mít na hřišti 11 tvůrců hry. Je potřeba mít sestavu vyváženou více typy hráčů.
    Jinak fajn pořad, který si vždy rád poslechu.

  11. Re: Mezi námi fanoušky 17/18 1

    Robinator     před 7 lety 18.07.2017 19:20 |  
    0 1

    Tak koukám na to Bate..docela zoufalci

    • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 1

      Fulham     před 7 lety 18.07.2017 19:39 |  
      4 0

      Bych byl opatrnej.... v první půli mají dvě střídání, teď hrajou jen co musí - a ještě dají gól stejně. Asi by to měl být náš postup, ale těma zoufalcema bych šetřil.

      • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 1

        Robinator     před 7 lety 18.07.2017 22:02 |  
        0 0

        Já vím, lehké to nebude..ale co jsem mohl koukat druhý poločas, tak byli celkem pod tlakem, chvíli sem si myslel, že dostanou na dva dva..nakonec si to pohlídali..ale nikoho vyloženě výrazného jsem tam neviděl..my máme fakt velké individuality..měli bychom to zvládnout..strašně se už těším

    • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 1

      vojta     před 7 lety 18.07.2017 19:39 |  
      0 0

      brankar armenu taky solidni. je hotovo, ale teda ze by je bate nejak prejelo... nepostoupit pres ne by me docela mrzelo

      • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 1

        Steve2924 (přítel SN)     před 7 lety 19.07.2017 11:41 |  
        0 0

        Je to klišé ale každý zápas je opravdu jiný. My jsme Ajax vyřadili po tom co jsme sotva přelezli přes Žilinu...

    • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 1

      Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 18.07.2017 20:07 |  
      1 0

      No mně přišlo, že si to zkušeně pohlídali a nikam v tom vedru nejančili. Rozodně bych je nepodceňoval.

      • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 1

        goop     před 7 lety 18.07.2017 21:25 |  
        1 0

        no před Tiraspolem jsme taky hýřili optimismem... nepodcenit!

  12. Re: Mezi námi fanoušky 17/18 1

    Fulham     před 7 lety 19.07.2017 07:08 |  
    1 1

    Karviná včera pořídila pravého beka z Bosny , takže Holík asi tam už ne. Nechal bych ho tady , jestli teda po něm nesahne Trpiš nebo Dan.

  13. Re: Mezi námi fanoušky 17/18 1

    CubaCubicula     před 7 lety 19.07.2017 08:52 |  
    10 1

    Ahoj, předem díky za další podcast, baví mne to poslouchat a s většinou názorů se vždy shodnu, nebo jsem maximálně v mírném rozporu.
    Nicméně teď bych měl dvě, tři poznámky.
    a) Rotan - to je podle mne typický box to box záložník a nikdo od něj nečeká tvoření hry, naopak spíše přerušení, zklidnění. Zároveň se mi líbí, že nepřichází o balón a ve svých prostorech operuje velmi dobře a nedochází přes něj k přečíšlení někdy i za cenu nežlutého faulu. Co se mi na něm nelíbí je jeho rozehrávka standartek. Rohy mi připomínají neblahou dobu Lukáše Jarolíma (na první týč max) a ve hře jsem ho neviděl dát dobrý balon vzduchem. Tak jako tak si myslím, že už teď ukazuje, že bude důležitý hráč pro střed hřiště.

    b) Hušbi - možná nebyl tak výrazný v tomto zápase, ale jinak měl výbornou přípravu a vždy makal o jeden rychlostní stupeň více, než je jeho standard. Máme v něm silnou osobnost

    c) Souček - říci, že nedá přihrávku dál než 5 metrů je s prominutím kravina. Zrovna Souček má velmi slušnou rozehrávku a přenesení hry i změnu tempa hry. Nicméně si myslím, že přednost by měl dostávat v pohárech Ngadeau, jelikož je klidnější, tvrdší a zkušenější.

    d) a poslední bod - trochu bych krotil euforii z Buráka. Zahrál famózně, je v něm potenciál, ale byl to první zápas, kdy volil vhodné řešení ve finální či před finální fázi. Vidím ho jako velmi povedeného žolíka. Jako hráče co zarputile po vlastní ose dokáže přidat nadstavbu. Přesto si myslím, že Zmrhal by měl dostávat nadále přednost. Proti Nice hrál velmi dobře. Je defenzivnější, respektive umí bránit a především je do kombinace a konstruktivní. Takový hráč se hodí do před zápasové taktiky, plnit úkoly a rozehrávat hru. Velmi dobře spolupracoval s Dannym, s kterým si měnil pozice a jeho přednost je hra na obou krajích hřiště i případně v obraně. Ano Burák si zaslouží výraznou porci minut a pozornost, ale Zmrhal by měl být hráč základu, už takhle začíná velmi přerůstat ligu.

    Jinak vám moc děkuji za podcast, skvělá práce a pokračujte dále! Už se těším na další díl. Spolu jsme silnější!

    Kuba

    • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 1

      michal80     před 7 lety 19.07.2017 09:47 |  
      4 0

      s rotanem souhlas - on je pořád v pohybu, nekazí balony, dává hře klid a to je to po čem volal trenér - větší kvalita a klid v rozehrávce a držení balonu. A v čem je ještě lepší je hra bez balonu, jeho napadání a přesuny v bloku jsou výborný. Je to hráč, který asi není tak vidět, ale je hrozně platný pro mužstvo.

    • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 1

      Gauteng     před 7 lety 19.07.2017 10:15 |  
      8 1

      Já bych si dovolil vyjádřit nesouhlas s vaší postojem k MvB. Posadit ho na lavičku po tom, jaký odehrál v generálce zápas by byla motivační vražda, to fakt nejde.

      • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 1

        CubaCubicula     před 7 lety 19.07.2017 10:37 |  
        4 1

        A není jeho motivací, že se dostal do prvního sledu lavičky, respektive před Tecla? A jaká je motivace pro Jardu Zmrhala, který ukazuje již pár sezón, že je hráč výjimečný. Jeden zápas spoluhráče a je na lavičce?

        • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 1

          michal80     před 7 lety 19.07.2017 10:50 |  
          14 0

          já bych řekl, že je třeba reagovat i na soupeře. Jak bylo řečeno v podcastu - bate u nás asi bude bránit a Buren by na ně mohl platit s jeho dynamickou hrou a průniky do vápna. Zmrhal by zase dle mě byl platnější venku s jeho rychlostí a centry při brejcích.

          • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 1

            Akuls     před 7 lety 19.07.2017 14:30 |  
            1 4

            S tou reakcí na soupeře souhlasím. Protože lze od Borisova v Edenu očekávat prešovský beton, tak bude třeba útočit po křídlech, tedy bych postavil MvB i Zmrhala. Danny se podle mne stejně lépe cítí v prostředku, tak bych ho postavil vedle Zmrhala. Doma musí hrát určitě Souček, je pohyblivější a lepší do kombinace. Hraje na jeden, dva doteky a to velmi zrychluje hru. I když MNN hrál proti Nice také dobře a byl u dvou gólů, tak Souček toho uhrál v záloze mnohem víc. Bylo by zajímavé zjistit kolik měli za poloćas kontaktů s míčem a úspěšných i neúspěšných soubojů a přihrávek. Myslím, že by přes ty dvě asistence MNN vyhrál Souček dost vysoko na body. Jsem rád, že jsme nevyhodili desítky milionů za Lobotku, když máme minimálně stejně skvělého Součka. Snad ho JT neprodá až někdo položí 100 míčů na stůl. No a na to pravoso vedle MvB je to asi jedno zda tam bude Hušbauer, Rotaň nebo Altintop. Zdá se mi ale, že MvB si nejvíc rozumí s Altintopem, Rotaň by zase proti Bělorusům mohl mít zvýšenou motivaci a je schopný i zachycovat jejích rychlý přechod do útoku i když ćasto za cenu faulů, hlavně používá ruce. Hušbauer po Nice je pro mne až tím třetím v řadě. Přitom proti WBA mu to s Rotaněm šlo náramně.

        • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 1

          Robinator     před 7 lety 19.07.2017 11:06 |  
          5 6

          jo, tohle řekni tomu hráči :D Motivace jako prase, že se dostal před Tecla ... Jinak Jarda Zmrhal taky umí odehrát jeden zápas skvěle a pak dva být téměř neviditelný..

  14. Re: Mezi námi fanoušky 17/18 1

    JS (přítel SN)     před 7 lety 19.07.2017 17:48 |  
    3 4

    Nechápu, jak si většina lidí škatulkuje Rotaně jako nějakého ofenzivního záložníka. Jeho nejsilnější stránka je odebírání míčů a skvělá rozehrávka zezadu. Ale rozhodně to není hráč mířící někam pod hrot nebo něco podobného. To samé Jasmin. S přehledem by zvládl našeho DZ, akorát by nabídl tu exkluzivní kopací techniku a kreativitu navíc.

  15. Re: Mezi námi fanoušky 17/18 1

    Lunaris     před 7 lety 20.07.2017 13:33 |  
    5 2

    Souček x Ngadeu: Jeden z diskutujících tyto hráče zaměnil. Je to právě Ngadeu, kdo má problémy s přesností přihrávky na 5 metrů, několikrát tam spoluhráči pěkně zavařil a nebylo to poprvé. Naopak Souček působí po návratu z hostování jako vyměněný a minimálně do kombinace ve středu pole je daleko platnější než Ngadeu, přihrávky na krátkou vzdálenost vůbec nekazil.

    Danny: pohyb na velkém prostoru, chce hrát fotbal, nicméně ztrát a různých zadrbaných míčů měl asi stejně jako Van Kessel, když tady ještě byl. V euforii z orgasmu si toho ale asi nikdo nevšiml. :)

    Rotaň: ten mi naopak přijde velmi cenný právě proto, že je to spolehlivý hráč, u něhož nehrozí laciná ztráta uprostřed pole a rychlý brejk proti nám. Klid v rozehrávce, kvalitní souhra a žádné nesmysly. Navíc vynikající fyzička.

    Van Buren: U něj je otázka, jak je na tom s bráněním. Trenér ho tam dává, když je potřeba útočit a dát gól, tam je excelentní. Proti BATE bude ze začátku oťukávaná, do které podle lépe zapadne jiný hráč než Mick.

    Proti BATE bych dal stejnou sestavu, jaká hrála první poločas proti Nice.

    • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 1

      Fačín     před 7 lety 20.07.2017 16:01 |  
      1 6

      Jsem rád, že si konečně někdo vzpomněl na našeho utajovaného bombarďáka - Gino Van Kessela!! Jestliže sháníme někoho jako alternaci na hrot, kdo dokáže být produktivní, tak proč někoho kupovat za miliony, když už tu jednoho takového máme? Na křídle hrát asi nemohl, jeden na jednoho se asi neprosadí, ale čich na góly má, to nám dokázal i za těch pár zápasů, co odehrál, než se tu začalo šířit, že je to dřevák. Obzvlášť s naší vyvoněnou současnou zálohou by mohl klidně velmi dobře posloužit.

      • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 1

        JS (přítel SN)     před 7 lety 20.07.2017 22:00 |  
        0 3

        To by se nejdřív musel naučit od té vyvoněné zálohy zpracovat míč.

      • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 1

        no-nick     před 7 lety 21.07.2017 09:19 |  
        1 0

        Nevím proč máš minusy, za mě velmi povedený vtípek;)

        • Re: Mezi námi fanoušky 17/18 1

          Fačín     před 7 lety 21.07.2017 12:08 |  
          2 1

          A to jsem to ani jako úplný vtip nemyslel.. Mírná nadsázka ano, ale já věřím, že Gino je gólový a v ideálním týmu mi to dokázal ukázat. Pro mě je něco jako Lafata, dřevák, co neumí přihrát, ale ty góly stejně dává.

  16. Thorklaer

    Travinho     před 7 lety 21.07.2017 13:32 |  
    0 1

    Michael konstruktivnější než Souček? Mýlit se může každý, ale toto?