Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - Slavia - Nice 4:1

Generálka na novou sezónu se Slavii nadmíru vydařila, když porazila silné Nice rozdílem třídy.

Z přípravných zápasů hodnocení normálně nepíši, protože se prostřídává hodně hráčů a zápasy nemají takovou vypovídací hodnotu. Týmy bývají v rozdílných fázích přípravy, někdy hráči nastupují krátce po fyzicky náročných trénincích a jejich výkony pak logicky nejsou optimální. Dnes ale dělám výjimku a hodnocení píšu. Šlo o generálku se zvučným soupeřem a i výkon Slavie byl netradiční, takže si zápas s Nice krátký komentář zaslouží.

Jestliže jsem pro hru Slavie použil slovo netradiční, tak to bylo myšleno jen v tom nejlepším slova smyslu. Sešívaní podali výborný výkon a v průběhu zápasu mě napadlo, že takový fotbal jsem od nás ještě naživo neviděl (pravidelně chodím od začátku roku 2010). Jasně, trochu kacířská myšlenka, protože jde jen o přípravu a sezóna pak může vypadat úplně jinak. Ale taky nemusí. Už jen proto, že se výkony týmu s postupující přípravou znatelně zlepšují a že trenérský tým alespoň z pohledu zvenčí ví, co po hráčích chce a za jakým cílem míří. Věřím tedy, že včerejší výborný zápas nebyl jen chimérou, ale výsledkem systematické práce, která bude přinášet ovoce a vítězství i nadále.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Jan Laštůvka - 6 - Gól chytat nemohl, jinak brankářskou práci neměl. Musel se tedy zabavit častým vybíháním na dlouhé míče, které sice vypadalo poněkud riskantně, ale Laštůvka byl vždy u míče včas a obraně tak výrazně pomohl. Trochu zpřesnit by měl rozehrávku.

Michal Frydrych - 6 - Velice kvalitní poločas od Frydrycha. Dozadu hrál dobře, hodně aktivní byl směrem dopředu. Za mě jasný kandidát do základní sestavy.

Jakub Jugas - 7 - Včera byl výborný. Dvakrát důležitě zasáhl přesným skluzem, ve vzduchu jistě vyhrával hlavičkové souboje. Rozehrávka ucházející. Pokud bude podávat podobné výkony i v ostrých zápasech, tak bude minimálně stejně dobrý jako Lüftner.

Simon Deli - 7 - Potvrdil svou kvalitu a hrál s přehledem. Pokoušel se i o vyvážení míče, což se mu dařilo. Několikrát pak ale přišla nepřesná přihrávka.

Jan Bořil - 6 - Zápas zvládl. V první půli si nepřidělával starosti a v těžkých situacích míče odkopával. Ve druhé půli přidal i výraznou útočnou nadstavbu. I Bořila bych postavil do základu.

Tomáš Souček - 6 - Potvrdil, že je v úplně jiné formě, než když odcházel na hostování do Liberce. V zápase obstál a hrál dobře. Zaujaly mě jeho dva dalekonosné pasy, které byly naprosto přesné a zrychlily naši hru.

Danny - 7 - Na první pohled extratřída. Rozumí si s míčem, má skvělý přehled a umí dát krásnou překvapivou přihrávku. Ne vše se mu samozřejmě vydařilo, i tak ale vyčníval. K vyšší známce chyběl jen podíl na vstřelených brankách. Takto si představuji hvězdnou posilu.

Josef Hušbauer - 5 - Nezklamal, ale při velice povedeném výkonu Slavie patřil spíše mezi hráče, kteří tolik vidět nebyli. Možná oproti jaru trochu hledal své místo, když se podobně pro míče stahoval Rotaň.

Ruslan Rotaň - 5 - Snažil se o rozehrávku a chodil si pro míče, o něco více bych ale od něj čekal překvapivější a nadstandardní řešení v předfinální fázi. Měl jeden hezký průnik, připsal si ale také docela dost faulů.

Jaromír Zmrhal - 5 - Snažil se, zpočátku byl docela často u míče. Výrazněji se ale proti konsolidované obraně Nice prosadit nedokázal.

Milan Škoda - 8 - Byl vidět ve hře, už v první půli se dostal do dvou dobrých šancí. Ve druhém dějství proměnil penaltu a nakonec si připsal i gól ze hry.

2. poločas:

Dušan Švento - 6 - Po zranění odehrál trochu delší časový úsek s kvalitním soupeřem a nezklamal. Snažil se o podporu útoku, dozadu problémy neměl, protože na hřišti vládla Slavia.

Michael Ngadeu Ngadjui - 6 - Těžké rozhodování pro trenéra Šilhavého, zda upřednostnit Ngadeua, nebo Součka. Souček odehrál dobrý první poločas, Ngadeu odpověděl stejnou mincí ve druhém. Navíc se blýskl přesnou přihrávkou van Burenovi na gól.

Jasmin Ščuk - 6 - Ve druhé půli naše hra klapala a Ščuk hrál dobře, ač nepatřil k nejvýraznějším hráčům.

Halil Altintop - 5 - Průměrný výkon. Od hráče jeho formátu se určitě čeká víc, ale každý nemůže mít vstup do nového angažmá jako Danny.

Mick van Buren - 10 - Byl to jeho zápas a druhou půli odehrál fantasticky. Dva góly sám vstřelil, na jeden nahrál do jasné pozice a po jeho centru byla pískána penalta za ruku. Hlasitě si říká o základ.

Muris Mešanovič - 6 - Aktivní a ve hře platný, i když se do výraznější šance nedostal.

Daniel Trubač - 6 - Dnes se připojil k Teplicím, kde má hostovat, ve Slavii ale zanechal mladý Trubač dobrý dojem. Ukázal, že si rozumí s míčem a nebojí se hrát. Na severu Čech by měl mít víc prostoru a nezbývá než popřát, aby ho využil a do Slavie se vrátil jako posila s ambicemi na základní sestavu.

Jiří Bílek, Stanislav Tecl a Marko Alvir nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.

Komentáře (59)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Nice 4:1

    Artur (přítel SN)     před 7 lety 17.07.2017 21:16 |  
    6 0

    Jan Bořil - 7 , jinak souhlas

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Nice 4:1

      donford     před 7 lety 17.07.2017 21:40 |  
      2 0

      První půle Bořil 5, druhá určitě 7. Takže průměr dle mého 6.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Nice 4:1

        Artur (přítel SN)     před 7 lety 17.07.2017 21:45 |  
        8 0

        Druhou půlku zahrál ale Bóřa minimálně za 8 :-) a rozhodně lépší zápas než Švento nebo Frýďa (výkony obou byli ok)

  2. :)

    Ulquiorra     před 7 lety 17.07.2017 21:25 |  
    26 1

    Přidal bych ještě jedno jméno na hodnocení.
    Jaroslav Šilhavý - 9
    Na zápase jsem byl a jako vždy jsem se opravdu silně zaměřil na analytickou stránku fotbalu ( i když se to hlavně v úsecích druhého poločasu nedalo, protože prostě jízda).
    To, jak hráči přepínali cíleně mezi aktivním presingem a hlubokým blokem...to, jak se překrývaly nejen lajny, ale i samotní hráči...to, jak se automaticky tvořily trojúhelníky, kde na jeden dotek nebohé Franfričany vyloženě naši školili...to je výsledek trenérské práce. Největší posila je JŠ.

    • Re: :)

      Martin 58     před 7 lety 17.07.2017 21:55 |  
      6 0

      Velmi přesné, pro mě neznámý nicku (jak se to vlastně čte?). Viděl jsem to identicky a logický je z toho ten závěr končící u trenéra, před kterým rovněž smekám pro zvládnutou komunikaci s Babylónem minimálně dvanácti národnostních druhů, kteří se k sobě na hřišti mají jakoby spolu chodili do mateřské školky.

      • Re: :)

        donford     před 7 lety 18.07.2017 06:49 |  
        1 0

        Ulkvijora?, tedy po našem?

    • Re: :)

      hamlo1 (přítel SN)     před 7 lety 18.07.2017 05:49 |  
      2 0

      dík za takový komentář, já tohle jako laický fanda nevidím

    • Re: :)

      bongor     před 7 lety 18.07.2017 08:17 |  
      3 0

      Jarda je úžasnej.Že je skvělej odborník,to je vidět na výsledcích jeho práce,na hřišti.Ale mě pokud možno ještě víc přivádí do nadšení jeho chování.Takhle si představuji Slávistu!

  3. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Nice 4:1

    Thane (přítel SN)     před 7 lety 17.07.2017 21:31 |  
    0 0

    Me by moc zajimalo co ma trener v planu na poslednich asi 8 dni ze byl na tohle tema tajemnej jak hrad v karpatech..prijde mi to jako dlouha doba bez zapasu..

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Nice 4:1

      Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 17.07.2017 21:37 |  
      1 0

      Můžou mít modelový zápas během tréninku, toho bych se nebál...

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Nice 4:1

      donford     před 7 lety 17.07.2017 21:37 |  
      6 0

      Osobně si myslím, že bych proti BATE (postoupí-li) postavil na DZ Ngadeua, aby je trochu semlel, důrazem nakopal (myšleno samozřejmě v nadsázce) , ale hned proti Teplicím Součka s jeho přesnou rozehrávkou. Hodnocení hodně souhlasné s mým názorem.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Nice 4:1

        honzah (přítel SN)     před 7 lety 18.07.2017 11:54 |  
        0 0

        Pro začátek bych také navrhl - Ngadeu poháry, Souček liga. Samozřejmě může přijít zranění v obraně, které Ngadeuho stáhne dozadu, anebo nepřesvědčivost Hušby/Altina, která uvolní místo Součkovi tam. Takže si hojně zahrají oba.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Nice 4:1

      Jachym     před 7 lety 17.07.2017 21:42 |  
      1 0

      No co asi? Pojedou Dannymu přikoupit Ronalda, aby tady měl svůj mikrosvět :-)) Ostatní řeči jsou jen na odvedení pozornosti.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Nice 4:1

        bongor     před 7 lety 18.07.2017 08:23 |  
        0 0

        U CEFC bych se nedivil ani tomu Ronaldovi.Jenže já chci Messiho a to je zase další národnost.Však oni by si s Daníkem taky určitě porozuměli.To by řehtačky čuměly,možná by jich přišlo o deset víc.To je velký problém českého fotbalu,malé ,až nedůstojné návštěvy.

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Nice 4:1

          urs (přítel SN)     před 7 lety 18.07.2017 13:07 |  
          1 0

          Ono se těm návštěvám nelze z dlouhodobého hlediska moc co divit, když byl a stále je u koryta (s prominutím) takový dobytek (omlouvám se dobytku) a namísto zlepšování vztahu k českým fanouškům a případné doplnění "stavů" schopnými "bafíky" se vymýšlej kraviny typu play-off, navíc s vpravdě přitroublým nastavením - viz boj o 7. flek..
          Toto fanoušky spíš odradí - mě tedy určitě, protože blbosti odmítám již z principu.
          Nicméně momentální stav SKS v čele s JŠ si náležitě užívám.. Toliko k tomuto :)

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Nice 4:1

          Maty22     před 7 lety 18.07.2017 13:45 |  
          0 0

          Leo ma vystupni klauzuli na 1 000 000 000 ecek.

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Nice 4:1

          Ernie     před 7 lety 19.07.2017 00:33 |  
          0 0

          V tom případě škoda, že odešel Aldo Baéz, to by byl panečku mikrosvět :)

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Nice 4:1

      Kara (přítel SN)     před 7 lety 18.07.2017 06:58 |  
      2 0

      Řekla bych, že za tím stála pragmatická úvaha, že kdyby náhodou po generálce hráči byli pokopaní nebo měli něco nataženého, tak aby se do předkola případně dali na 100% do pořádku. Jinak vzhledem ke zdvojeným postům si klidně mohou dát tréninkový zápas...

  4. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Nice 4:1

    homerinho     před 7 lety 17.07.2017 22:06 |  
    0 0

    V týdnu prvního zápasu s BATE jsem na dovolené v Jáchymově. Kdyby měl někdo z okolí jedno místo v autě a jel by jenom na zápas bez zbytečných zastávek, rád bych se za příspěvek na benzín svezl. Případně budu mít k dispozici auto a můžu i řídit, pokud se najde nějaká skupinka bez odvozu.

  5. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Nice 4:1

    flash     před 7 lety 17.07.2017 22:22 |  
    1 2

    To, že Klavír dlouho nehrál, je trochu zavádějící, beremeli v potaz jeho historii

  6. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Nice 4:1

    Akuls     před 7 lety 17.07.2017 22:33 |  
    2 1

    Výkon celého týmu byl velmi slušný, tak bych se skoro tentokrát přimlouval za vyšší známky pro všechny, s výjimkou MvB, tam už to nejde. Ale když byl nasazen tento přísnější metr, tak by podle mého názoru mělo dojít k těmto úpravám známek:
    - Rotaň, Zmrhal, Antiltop - všichni 6 (všichni tři byli určitě lepší než Ščuk nebo Trubač),
    - Ščuk, Trubač - těm bych naopak dal známku 5,
    - Škoda - výkon sotva na 6, ale když dal ty dva góly, tak 7.

  7. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Nice 4:1

    Robinator     před 7 lety 17.07.2017 23:07 |  
    1 0

    Dannymu, Součkovi a bodík nahoru, jinak víceméně souhlas..

  8. Ng-Ng

    Hesmir (přítel SN)     před 7 lety 17.07.2017 23:19 |  
    8 0

    Viděl jsem jen sestřih, ale ono je ty naše kluky vopálený líp vidět... Nebyl Ngadeu ten, kdo byl u odraženého míče, zatáhl jej do vápna a nabil na gól? A nebyl to náhodou on, kdo zahrál ten milimetrový přímák na Bóřu, který vracel z první na volej Škodákovi? To jsou dvě druhé asistence a přímé akce vedoucí ke gólu... Na DZ sakra dobrý počin. Těším se na ostrý test!

    • Re: Ng-Ng

      kjandourek (admin)     před 7 lety 17.07.2017 23:31 |  
      11 0

      No tak nebyl to přímák... tedy ten přímák byl již rozehrán, takže ten milimetrový pas na Bořila byl ze hry...a nebylo to Škoďákovi, ale van Burenovi, který nezakončoval z voleje, ale druhého doteku...

      Ale jinak je to přesný... ;-)

      • Re: Ng-Ng

        honza_sl     před 7 lety 18.07.2017 08:17 |  
        6 0

        A není to obr, je to princ Jasoň :-)

        • Re: Ng-Ng

          Hesmir (přítel SN)     před 7 lety 18.07.2017 09:31 |  
          2 0

          Kluci dík, pobavili ste. Hned sem si musel pustit Cimrmany :D

      • Re: Ng-Ng

        Novi.sks     před 7 lety 18.07.2017 08:44 |  
        3 0

        A paradoxně se tu po zápase psalo, že směrem dopředu je Souček lepší :) MNN se v tomhle směru taky nemůže podceňovat... Tomáš mi teď jen přijde o něco jistější, má skvělý období a je to na něm znát.

        • Re: Ng-Ng

          honzah (přítel SN)     před 7 lety 18.07.2017 15:45 |  
          2 0

          Teď se bavíme, koho posadit z dvojice MNN - Suk. Dříve jsme se tu bavili, koho posadit z trojice Čonka - Dostál -
          Nitrák.

          • Re: Ng-Ng

            Novi.sks     před 7 lety 18.07.2017 16:00 |  
            1 0

            Bortel, Cicman, Juhar, Škutka (ten uměl bruslit na trávníku), kromě Slováků ještě gólman Romanovs, ten byl vtipnej... A takových by se našlo, zpětně se u toho člověk docela pobaví :D ale v té době to bylo hrozný utrpení...

  9. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Nice 4:1

    honza304     před 7 lety 18.07.2017 07:51 |  
    3 12

    No, mám trošku jiný názor na hodnocení Součka a Ngadjuie- Ve srovnání prvního a druhého poločasu naprosto rozdílový hráč. Zatímco Souček rozehrával a vracel všechny balóny dozadu, Ngadjui Nice snad jediný nenechal a hrál daleko aktivněji dopředu. Podle mne hrál Souček úplně jinak jak v 21, bez sebevědomí. Souček 4, Ngadjui 8.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Nice 4:1

      michal80     před 7 lety 18.07.2017 08:18 |  
      10 0

      uvědom si co říkal trenér šilhavý - suk hrál 1.poločas. A v 1.půli jak říkal jsou mužstva organizovanější, pozornější atd.., tak ti třeba přišlo že suk byl o dost horší než MNN. V tom dojmu hodně hrajou ty 4 goly. Byl jsem na stadionu a koukal jsem na zápas pak i na youtube - v 1. půli jsme hráli taky velice dobře. I suk.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Nice 4:1

      bububu (přítel SN)     před 7 lety 18.07.2017 09:28 |  
      8 0

      Asi jsme každý koukali na jiný zápas. Souček byl v prvním poločase jeden z nejlepších na place, nějakého výrazného vracení balonů dozadu jsem si tedy nevšiml. Naopak jsem od něj viděl naprosto špičkové pasy dopředu.

      Herní progres, který v uplynulém půlroce Souček zaznamenal, je neskutečný. Ne že by MNN nezahrál rovněž výborně, ale Souček jasně ukázal, že má na základ.

  10. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Nice 4:1

    Ferguss     před 7 lety 18.07.2017 09:25 |  
    8 6

    K největšímu otazniku sestavy - Míša versus Suk bych přidal jeden argument a to je produktivita. První jmenovaný za minulou sezonu 6 gólů, Suk ani ťuk. Navíc Ngadeu se dost těžko brání při standardkách. Když tam vletí pres devadesát kilo živé váhy, tak to prp stopery není žádná sranda.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Nice 4:1

      bububu (přítel SN)     před 7 lety 18.07.2017 09:34 |  
      8 0

      Tohle je dost ošidný argument; jednak Suk na podzim prakticky nehrál, na jaře hrál v podstatně horším týmu než MNN. Navíc MNN dal půlku svých gólů proti marné Příbrami v již rozhodnutém zápase.

      Nemyslím si, že zrovna gólové hledisko by mělo být u DZ nějak rozhodující. Nicméně je super, že máme velkou variabilitu; na podzim nás čeká (doufejme) minimálně 28 zápasů (16 liga + 10 Evropa + 2 MOL Cup). To skýtá dostatečný prostor pro oba. Věřím, že je JŠVCD bude nasazovat i podle soupeře - někdy bude zápas, kde více využijeme MNN, někdy naopak přijdou takticky vhod Sukovy přednosti. Příjemné starosti.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Nice 4:1

        Robinator     před 7 lety 18.07.2017 10:22 |  
        0 0

        no, on až ti tam dá DZ jeden, dva góly v playoff LM, tak to může být hodně rozhodující : ))

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Nice 4:1

          bububu (přítel SN)     před 7 lety 18.07.2017 10:39 |  
          2 1

          A kde je psáno, že je nemůže dát Suk? :) Já bych tohle nechal na JŠVCD.

          • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Nice 4:1

            Robinator     před 7 lety 18.07.2017 10:52 |  
            2 0

            však jo :) já sám nevím, koho bych tam dal..kdybych se musel jooo rozhodnout, tak by u mě vyhrál o chloupek Michael..ale zase záleží proti jakému soupeři..Soucek má zatim trosku smulu, do sanci se dostava..ale nejak se mu nedari dat gola, no, otazka jestli je to smula nebo nedostatecna kvalita pri zakonceni..on to tam vdycky tak nahulí silou..ale doufam, ze to prolomi v nejakem dulezitem zapasu

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Nice 4:1

        honzah (přítel SN)     před 7 lety 18.07.2017 12:04 |  
        4 0

        Navíc Suk byl velmi produktivní v uhrinovské sezóně, má výrazný podíl na tehdejším návratu do pohárů. Chudák Hušby tehdy na jaře bojoval v jeho stínu :-)

        Přesto je u mě zatím o trochu výše MNN - možná je méně tvořivý, ale právě těmi góly to kompenzuje.

        V sezóně bych se snažil maximálně využít oba, viz můj komentář jinde.

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Nice 4:1

          Robinator     před 7 lety 18.07.2017 12:29 |  
          0 1

          horsi bude, kdyz tech zapasu nebude 28 ale jen treba 18..co pak

          • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Nice 4:1

            honzah (přítel SN)     před 7 lety 18.07.2017 15:38 |  
            1 0

            Při katastrofickém scénáři poklesne počet zápasů na 20. V takovém případě asi půjde Suk k Italovi.

            (Katastrofický scénář = dva prohrané dvojzápasy v předkolech, okamžité vypadnutí v domácím poháru a odložení 16. kola pro námrazu. Přičemž to poslední je nejpravděpodobnější.)

            • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Nice 4:1

              honzah (přítel SN)     před 7 lety 18.07.2017 15:50 |  
              0 0

              Italem ovšem nemíním toho od Stalinova pomníku.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Nice 4:1

      Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 18.07.2017 14:09 |  
      3 0

      Myslím, že argument u defenzivního záložníka má být produktivita skoro ta poslední. Primární dovednosti tohoto postu jsou úplně jiné než produktivita (zakončování).
      To už je lepší argument ve tvé třetí větě ohledně útočných standardkách, jelikož může na sebe ''nabalit'' klidně dva bránící hráče a udělá prostor jiným hráčům a osobně v tomto vidím jeho větší přínos než to zakončování.
      Ale i přesto jsou další mnohem důležitější dovednosti jako odebírání míče, poziční hra, osobní souboje, technika, odvaha, kreativita a mnoho dalších.

  11. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Nice 4:1

    martyni (přítel SN)     před 7 lety 18.07.2017 11:41 |  
    2 0

    Mne se tedy Rotaň a Zmrhal libili vic nez Scuk a Trubac. Scuk byl typicky nenapadny a u Trubace jsem si nevsiml, ze by se mu něco vyrazne povedlo. Ale je to tezky hodnotit, první pule vypadala na krasu lip, prislo mi to takovy organizovanejsi.. druha byla rozharanejsi, ale vlitnul tam MvB a zaridil 4 goly..:).

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Nice 4:1

      bongor     před 7 lety 18.07.2017 12:53 |  
      2 0

      Díky za takovou rozháranost.

  12. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Nice 4:1

    w8888     před 7 lety 18.07.2017 13:20 |  
    7 2

    Škodovi bych známku ubral, neboť při prvním gólu si nechal při standardce utéct svého stopera, který v klidu skóroval. Moderní útočník tohle musí zvládnout.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Nice 4:1

      Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 18.07.2017 13:40 |  
      7 0

      Co moderní útočník... jakýkoliv hráč! Když má někoho hlídat a udělá tři kroky a zastaví se, tak je tam úplně k ničemu.

  13. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Nice 4:1

    kleofas     před 7 lety 18.07.2017 13:55 |  
    2 16

    Bořil výrazně lepší na pravé straně, Hušbauer a Rotaň spolu najednou na hřišti být nemohou.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Nice 4:1

      donford     před 7 lety 18.07.2017 14:23 |  
      3 0

      Tak taky záleží, kdo zrovna proti Bořilovi hraje. Už mu to náramně sedlo i nalevo. Hušby vedle Rotaně? To bych nechal na trenérovi, fakt nevím.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Nice 4:1

      Robinator     před 7 lety 18.07.2017 14:42 |  
      0 11

      taky si to myslím, podle mě se to odhalí časem až v ostrých zápasech, že Rotaň s Hušbym spolu nebude úplně nejvhodnější varianta

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Nice 4:1

        TAdyas (přítel SN)     před 7 lety 18.07.2017 14:50 |  
        4 2

        Jsem stejného názoru, proto bych to postavil takto: Laštůvka-Frydrych,Jugas(MNN), Deli, Bořil(Švento)-Suk-Mick, Rotan(Hušby), Danny, Zmrhal-Škoďák. S tím, že by Hušby a další hráči by se střídali dle soupeře a taktiky, ale tohle by mohlo klapat, Danny je velice kreativní a technický, takže jeho přednosti vyniknou hlavně na pozici playmakera, naopak dynamické typy Zmrhy, Mick nebo Mingy, Syky na křídla.. Suk v současné době lepší MNN, ale toho je škoda mít na lávce, proto bych ho zkusil na stopera..

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Nice 4:1

          Robinator     před 7 lety 18.07.2017 15:07 |  
          3 2

          moje sestava: ------Lastuvka-------
          ---- Frydrych, Deli, Jugas, Bořil---
          ---MNN---
          -------MvB, Husbauer(Rotan), Danny, Zmrhal-----
          --Skoda--

          • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Nice 4:1

            Robinator     před 7 lety 18.07.2017 15:07 |  
            0 2

            pardon, chtel jsem to udelat hezky pod sebe a nejak se mi to rozhodilo sakra..

          • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Nice 4:1

            TAdyas (přítel SN)     před 7 lety 18.07.2017 15:10 |  
            2 2

            Až na Suka se shodneme :)

            • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Nice 4:1

              Robinator     před 7 lety 18.07.2017 15:16 |  
              1 9

              jj :)

              • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Nice 4:1

                Robinator     před 7 lety 18.07.2017 15:30 |  
                2 10

                nějaký místní psychopat mi dá mínus i za slovo JO

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Nice 4:1

      Jachym     před 7 lety 18.07.2017 15:51 |  
      5 0

      Vždyť takto spolu hráli skoro celou přípravu a skoro pokaždé jsme soupeře přehráli...:-)

  14. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Nice 4:1

    zeleznik2     před 7 lety 18.07.2017 18:02 |  
    0 0

    Myslím, že hodnocení je v pořádku...

  15. Konec diskuze

    Láryfáry     před 7 lety 19.07.2017 10:16 |  
    3 0

    :-) Já si vždycky představuju, jak Dulhar čeká, až do diskuzní místnosti přijde zeleznik2, pak se teda se zakletím zvedne, začne zvedat židle, šůrovat s hadrem na holi, a na konec zhasne a zavře dveře :-)