Slavia se údajně zajímá o Marcella Trottu
Podle italských médií se Slavia zajímá o útočníka italského Sassuola Marcella Trottu. Klub si ho dle přiloženého článku cení kolem pěti milionů Eur. Aktualizováno: Klub Luďku Mádlovi popřel, že by se o Trottu zajímal.
Komentáře (54)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Slavia se údajně zajímá o Marcella Trottu
Virgil1956 před 7 lety 15.07.2017 15:10 |https://www.youtube.com/watch?v=InfpV3El3pg
Re: Slavia se údajně zajímá o Marcella Trottu
schnaubi před 7 lety 15.07.2017 15:13 |V květnu se o něj údajně zajímala Bologna a Sampdoria
Re: Slavia se údajně zajímá o Marcella Trottu
koocze před 7 lety 15.07.2017 15:16 |Opravdu potřebujeme ještě jednoho útočníka? That is a question.
Re: Slavia se údajně zajímá o Marcella Trottu
Ernie před 7 lety 15.07.2017 15:17 |Jednoznačně.
Re: Slavia se údajně zajímá o Marcella Trottu
mpik před 7 lety 15.07.2017 15:19 |Můj názor je, že potřebujeme. Máme dva nadprůměrné, ale žádného "extraclasse".
Re: Slavia se údajně zajímá o Marcella Trottu
Lovver před 7 lety 15.07.2017 15:22 |Je Trotta extraklasse? Jako viděl bych to tak, že ve 24 letech by už měl být hotovej, i když nikdo neví, viz Škoďák.
Re: Slavia se údajně zajímá o Marcella Trottu
mpik před 7 lety 15.07.2017 15:24 |No, zda do této kategorie spadá Trotta, to zodpovědět neumím...
Re: Slavia se údajně zajímá o Marcella Trottu
Maty22 před 7 lety 15.07.2017 15:18 |https://www.transfermarkt.com/marcello-trotta/profil/spieler/129505
Re: Slavia se údajně zajímá o Marcella Trottu
Maty22 před 7 lety 15.07.2017 15:24 |Nikdy sem o něm neslyšel, ale zdá se, že do toho čutnout umí.
No každopádně podle ispartu už je stejně král Janko, protože se mu povedlo dát gól.
Na útočníka nuvěřitelný.
Re: Slavia se údajně zajímá o Marcella Trottu
mpik před 7 lety 15.07.2017 15:25 |jj, dal gól !!! Třetiligovému celku! :-)))
Re: Slavia se údajně zajímá o Marcella Trottu
Novasinho před 7 lety 15.07.2017 15:38 |Ano, asi 15 článků o tomto zápase, ale třeba v tomto internetovém plátku není ani zmínka o tom, že Slovácko hrálo s AS Řím... Fakt objektivní plátek.
Re: Slavia se údajně zajímá o Marcella Trottu
bongor před 7 lety 15.07.2017 17:33 |Ten....Janko....on dal góla?Neuvěřitelný,tak abysme to zabalili.Kde jen bere bída takový talenty?
Re: Slavia se údajně zajímá o Marcella Trottu
Ravik před 7 lety 15.07.2017 15:25 |Pokud bude jistá skupina jednoho z pohárů, tak se bude určitě ještě zkvalitňovat.
Re: Slavia se údajně zajímá o Marcella Trottu
Chlupp (přítel SN) před 7 lety 15.07.2017 15:35 |Musíme tam kluky dotlačit! A pak pojedeme dvou frontách a doufejme začneme navyšovat koeficient...
Re: Slavia se údajně zajímá o Marcella Trottu
qwertz0099 před 7 lety 15.07.2017 15:39 |Kdysi jsem za Avellino hrál Fifu a právě Trotta se stal tahounem týmu. Pod mým vedením se stal 2. nejlepším střlcem Serie B. Po jeho výkonech ve Fifě mě natolik zaujal, že jsem se podíval na pár zápasů, ve kterých hrál. Můžu ho z vlastní zkušenosti vřele doporučit, pokud sháníme útočníka typově podobného Škodovi. Na svou výšku je i poměrně rychlý, ale ne mrštný. Jsou to cca 2 roky zpátky.
Re: Slavia se údajně zajímá o Marcella Trottu
Sracken před 7 lety 15.07.2017 16:21 |A doporučil bys ho na Xboxu, nebo spíš na Playstationu? To je dost klíčové.
Re: Slavia se údajně zajímá o Marcella Trottu
qwertz0099 před 7 lety 15.07.2017 16:31 |Napsal jsem, že jsem ho sledoval zápasech. Tím myslím skutečných.
Re: Slavia se údajně zajímá o Marcella Trottu
schnaubi před 7 lety 15.07.2017 16:48 |btw taky ti chybí česká liga ve fifě respektive Slávie? :)
Re: Slavia se údajně zajímá o Marcella Trottu
Eluin (přítel SN) před 7 lety 15.07.2017 15:48 |No nevím... Podle mého i tento kádr může bojovat o LM a skupinu EL, nicméně za dalšího útočníka bych se samozřejmě nezlobil. Klub se snad už před časem nechal slyšet, že by posilou nepohrdl, ale že za každou cenu dalšího hráče nehledáme.
Nechci tedy být velký pesimista, ale posil je relativně dost, nakupovat většinu základní jedenáctky by se nám teoreticky mohlo vymstít v prvních zápasech evropských pohárů (které asi budou klíčové) z hlediska nesehranosti.
Re: Slavia se údajně zajímá o Marcella Trottu
Maty22 před 7 lety 15.07.2017 15:53 |Můžem, ale Škoďák byl už minulou sezonu dostkrát pokopanej, že nemohl nastoupit ke všem zápasům.
A to sme nehráli poháry. Mešiho mám rád, ale Škoďák to neni.
Re: Slavia se údajně zajímá o Marcella Trottu
bongor před 7 lety 15.07.2017 17:37 |Mešši je úplně něco jiného než Superb.Hodí se do jiných situací a potřebuje hlavně k sobě parťáka,tedy 4-4-2
je system co mu zjevně vyhovuje líp.
Re: Slavia se údajně zajímá o Marcella Trottu
Maty22 před 7 lety 15.07.2017 19:41 |Přesně tak.
Meši potřebuje k sobě mančaft, ale Škoda je rozdílovej sám.
Ještě jeden takovej při našich ambicích a nabytých možnostech dává smysl.
Re: Slavia se údajně zajímá o Marcella Trottu
Maty22 před 7 lety 15.07.2017 15:50 |Každopádně i když to sks dementovala, tak ty spekulace nevznikaji jen tak.
NĚCO SE CHYSTÁ.
Re: Slavia se údajně zajímá o Marcella Trottu
bongor před 7 lety 15.07.2017 17:38 |Asi nás tam někdo viděl šmírovat za plotem.
Re: Slavia se údajně zajímá o Marcella Trottu
Jachym před 7 lety 15.07.2017 20:39 |Ještě se všichni budeme divit...:-))
Re: Slavia se údajně zajímá o Marcella Trottu
honzah (přítel SN) před 7 lety 15.07.2017 17:00 |Aby zpátky jenom nevyklusával (trottare). Ale třeba se každou obranou protáhne jako pstruh (Salmo trutta).
Re: Slavia se údajně zajímá o Marcella Trottu
bongor před 7 lety 15.07.2017 17:39 |Ty jsi Honzo talent na italštinu.
Re: Slavia se údajně zajímá o Marcella Trottu
Virgil1956 před 7 lety 15.07.2017 18:11 |Tak Lobotka jak se zdá zakotví ve španělské lize (Celta Vigo), je to škoda, ale u nás by stejně asi vydržel max. rok. Každopádně to ale svědčí o našem dobrém skautingu, nebýt ME 21, byl by asi tady :)
Re: Slavia se údajně zajímá o Marcella Trottu
mirecek1111 před 7 lety 15.07.2017 19:43 |Ano, však už deník sport hrdě křičí do světa, že Slavia má SMŮLU a Lobotka nebude.
Re: Slavia se údajně zajímá o Marcella Trottu
JaymzBond před 7 lety 15.07.2017 20:36 |Ono se to dalo čekat, středních záložníků máme opravdu dost a Lobotka by byl po Euru hodně drahý. Já jsem se spíš bál, aby náš zájem neinspiroval Taškáře a jeho partičku diletantů. Střed jejich zálohy vzbuzuje zatím maximálně tak soucit, Lobotka by pro ně byl velká posila.
Re: Slavia se údajně zajímá o Marcella Trottu
mirecek1111 před 7 lety 15.07.2017 21:05 |Já spíš poukazoval na neustálé popichování do Slavie ze strany deníku sport. Ono se ani nedá divit vedení, jak reaguje např. na toho Podroužka.
Už se upřímně těším až začne liga a Sparta s Plzní přenesou ten marast z přípravy do soutěžních zápasů a v isportu konečně zase kousnou do toho kyselého jablíčka.. :)
Re: Slavia se údajně zajímá o Marcella Trottu
JaymzBond před 7 lety 15.07.2017 21:31 |Já to pochopil. Jen jsem chtěl dodat, proč je Celta dobrá volba :-)
Re: Slavia se údajně zajímá o Marcella Trottu
afro před 7 lety 15.07.2017 21:53 |Jestli někoho nekoupí nebo nějak zázračně nebude k dispozici Rosický, tak jsem být fanouškem RBček z toho jejich středu docela nervózní. S Lafatou na AMC (To fakt myslí Stramaccioni vážně?) toho moc neuhrajou, Mareček je průměrný hráč bez nějakých výraznějších dovedností, Frýdek může být celkem platný, i když hraje stále na pokraji karty a Sáček jako řekněme box to box stojí za řeč, ale je to mladej kluk a tým těžko potáhne...
Re: Slavia se údajně zajímá o Marcella Trottu
JaymzBond před 7 lety 15.07.2017 22:10 |Tak Stramaccioni chce hrát 4-2-3-1, což je celkem běžné. Ovšem představa, že mu hru bude tvořit dvojka Vácha-Mareček, což je při tomhle rozestavení nutnost a on s tím asi před zraněním Váchy počítal, je opravdu velice humorná.
Re: Slavia se údajně zajímá o Marcella Trottu
afro před 7 lety 15.07.2017 22:35 |Tak, tak, ale nějaké jejich kopyto + Rosický už mi mimózní nepřijde, i když s tím vzhledem k celkovému rozkladu Rosického asi nepočítá ani Stramaccioni.
Re: Slavia se údajně zajímá o Marcella Trottu
Travinho před 7 lety 16.07.2017 10:22 |Tak zrovna Vácha úplné poleno není. Tvůrce hry sice také ne, ale zrovna v této dovednosti je na ligu dost nadstandartní...
Re: Slavia se údajně zajímá o Marcella Trottu
JaymzBond před 7 lety 16.07.2017 10:56 |V dovednosti přihrávat soupeři do brejku? Vácha jako kopyto je naprosto excelentní a na ligu je to i nadstandartní alibista. My se tu bavíme o tom, že při hře na dva DZ musí tito pomáhat tvořit hru směrem dopředu, jinak vzniká typická česká bramboračka. A v téhle disciplíně je Vácha už dlouho naprosto zoufalý.
Re: Slavia se údajně zajímá o Marcella Trottu
bongor před 7 lety 16.07.2017 13:32 |Lobo jim udělal velkou radost.Mají teď každý den svátek.Včera Vary vysoko porazily Přeštice,z čehož je vidět,jak vynikající mužstvo ty Vary mají.A přesto je sralta zválcovala s prstem v nose.
Re: Slavia se údajně zajímá o Marcella Trottu
Robinator před 7 lety 15.07.2017 19:04 |To, že někdo něco popřel Mádlovi je snad jasný..určitě by mu neřekli jasně Mádle, strašně o něj stojímea je to před podpisem
Re: Slavia se údajně zajímá o Marcella Trottu
sicilianbrno před 7 lety 15.07.2017 20:44 |Za utočníka bych se nezlobil, ale víc by mě potěšil pořádný obounohý krajní obránce. Pokud zvládneme 3 předkolo LM a zajistíme si tím pádem evropu, tak určitě někdo ještě přijde. Pokud utočník, tak náš milovaný Škodák bude v hodně zápasech střídat, ale to je fotbalový život....
Re: Slavia se údajně zajímá o Marcella Trottu
Hlavis před 7 lety 15.07.2017 20:51 |Ja bych uvítal k těm našim old posílám i někoho mladého typu Plavsice co koupila Sparta někoho mladého treba na ten kraj obrany.
Altintop se u nás podle me neprosadí hráč jeho kvalit by měl předvádět daleko lepší výkony tady se nemůže nikdo vymlouvat ze 5mesicu nehrál. Rotan super, ale me chybí někdo ve věku u21 a Tvrdik 2 sliboval asi skutek utek.
Re: Slavia se údajně zajímá o Marcella Trottu
Obr před 7 lety 15.07.2017 20:56 |Ja myslim, ze v Augsburgu nejsou blbci, kdyz chteli Halila jeste minimalne na pristi sezonu. Jeste nam ukaze svoji kvalitu a budete/me vsichni radi, ze ho rady mame.
Re: Slavia se údajně zajímá o Marcella Trottu
Virgil1956 před 7 lety 15.07.2017 21:39 |To bohužel zavinilo ME 21, hráči, o které jsme měli zájem, a dařilo se jim na ME, dali přednost lepším nabídkám (Lobotka do Celta Vigo apod.).
Re: Slavia se údajně zajímá o Marcella Trottu
Obr před 7 lety 15.07.2017 22:24 |Nekteri histerčí, jako by tohle melo byt snad uplne posledni prestupni okno :-) Kupujeme hrace, o kterych sme presvedceni, ze nam pomuzou hned tuhle kvalifikaci o LM a tuhle echt dulezitou ligovou sezonu. To je priorita....Navic sme koupili Trubace, Chaluse, chceme Panaka, v U19 zaril Holik. To je prece dobry!
Re: Slavia se údajně zajímá o Marcella Trottu
Virgil1956 před 7 lety 15.07.2017 22:48 |Přesně tak, 100% souhlas.
Re: Slavia se údajně zajímá o Marcella Trottu
Travinho před 7 lety 16.07.2017 10:23 |A je Panák už náš?
Re: Slavia se údajně zajímá o Marcella Trottu
Obr před 7 lety 16.07.2017 11:39 |Je ticho po pěšině. Podle me neni...
Re: Slavia se údajně zajímá o Marcella Trottu
Akuls před 7 lety 16.07.2017 11:35 |A už je to zase tady. Danny proti WBA spoluzavinil gól, neproměnil loženku po nezištné přihrávce MvB a poslal milimetrově přesnou předfinální přihrávku za obranu na Floa, který z první přihrál Škodovi na malé vápno, který ale promáchl. Na další momenty z jeho prvního vystoupení za Slavii si nevzpomínám. Altintop také moc zapamatovatelných momentů zatím v našem dresu neměl, a to ani v kladném, ale ani v zápornému smyslu, nicméně písálkové si už vybrali. Danny potvrzuje, že je nejlepším hráčem, který kdy do naší kaprligy přišel, naproti tomu Altintop zůstává za očekáváním. Toto onálepkování po pár sehraných minutách ihned převzali zdejší diskutéři a už tu máme "fanklub Halila". Zažil si to Hubáček, Souček atd. Lidi počkejte přece, dejte jim šanci ať se projeví a hlavně koukejte na fotbal vlastníma očima a nepřebírejte názory jiných. Do novin už bohužel nepíší sportovní novináři s velký "N", jako byli pánové Šálek, Steiner, Staněk, Černoch atd., a to řada z nich sympatizovala s těmi ze špatného břehu Vltavy, ale fotbalu na rozdíl od těch dnešních rozuměli.
Re: Slavia se údajně zajímá o Marcella Trottu
Kenny před 7 lety 16.07.2017 13:00 |Souhlas. Určitě tady budu v menšině, ale Halil bude podle mě pro naši hru stejně, monžná víc důležitej než Danny. Na něm člověk pořád vidí tu snahu vymyslet správný řešení, umí to usměrnit, zklidnit a vzápětí se pokusí o průnikovku. Věřím, že se projeví jako fotbalista podle mýho gusta, tvůrce.
Re: Slavia se údajně zajímá o Marcella Trottu
dupy77 před 7 lety 16.07.2017 17:33 |Přesně tak Halil nám všem ukáže jaký je to kopáč. V Německu ho chtěli asi udržet protože nic neumí, hrozně mě serou ty rádoby odborníci
Re: Slavia se údajně zajímá o Marcella Trottu
Systém (host) před 7 lety 15.07.2017 21:06 |Toto vlákno bylo přesunuto do článku Hvězdy Nice do Prahy nedorazí! V Edenu nebudou hrát Balotelli či Dante
SK Slavia - OGC Nice
Systém (host) před 7 lety 15.07.2017 21:11 |Toto vlákno bylo přesunuto do článku Hvězdy Nice do Prahy nedorazí! V Edenu nebudou hrát Balotelli či Dante
Re: Slavia se údajně zajímá o Marcella Trottu
pevek před 7 lety 16.07.2017 12:46 |Jak psal Joseph Roth: "Trottove vzdy piji Henessy" :-))
Re: Slavia se údajně zajímá o Marcella Trottu
mimirock před 7 lety 16.07.2017 18:53 |Lobotkova výstupní klauzule v Celtě Vigo je 35 mil. Euro. Slušné peníze.