Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Liga mistrů

Zítra los Ligy mistrů

Už zítra v poledne proběhne los třetího předkola Ligy mistrů, ve kterém bude v osudí také Slavia. V článku pro vás ještě jednou shrnujeme vše podstatné, co potřebujete před losem vědět.

Kolik týmů se zúčastní?

Mistrovské části třetího předkola LM se zúčastní dvacet týmů, z nichž při losu bude deset nasazených a deset nenasazených.

Jak je to s nasazením?

Slavia má vzhledem k dlouhé absenci v evropských pohárech nízký koeficient a je proto mezi deseti nenasazenými týmy.

Jak bude los probíhat?

Zítra dopoledne, několik hodin před losem UEFA zveřejní rozdělení týmů do dvou skupin po deseti, v každé skupině bude pět nasazených a pět nenasazených týmů. Nasazené týmy v obou skupinách dostanou přidělena čísla 1-5, nenasazené týmy budou mít čísla 6-10. Při samotném losu pak funkcionáři UEFY vyberou vždy jeden míček z mísy obsahující čísla nasazených týmů a jeden míček z mísy obsahující čísla nenasazených týmů. Tyto dva míčky vloží do třetí mísy, promíchají a vyberou pořadí míčků, příkladem takového losu je tedy výsledek "7 - 4". To znamená, že v obou skupinách se utká tým s číslem 7 proti týmu s číslem 4. Navíc je takto vylosováno i pořadí zápasů, první vytažený hraje první zápas doma. Nicméně je potřeba se mít na pozoru, protože po losu může UEFA pořadí zápasů změnit (jaké důvody k tomu může mít, to není příliš jasné, ale čas od času se tak stane). Jedním losem se tak vytvoří zápasové dvojice v obou skupinách.

Jací jsou možní soupeři Slavie?

Jediným týmem, který má mezi nasazenými jistou účast ve třetím předkole, je řecký Olympiakos. Dalších devět týmů musí ještě projít druhým předkolem, které se rozehrálo tento týden. Protože se třetí předkolo losuje ještě před dohráním toho druhého, automaticky se předpokládá, že tým s vyšším koeficientem postoupí. Pokud se tak nestane, vítěz tohoto dvouzápasu druhého předkola přebírá pro účely losu třetího předkola koeficient týmu, který porazil. Pokud tedy například bulharský Ludogorec nedokáže otočit doma včerejší porážku 1:2 s Žalgirisem Vilnius a Slavia zítra dostane za soupeře právě Ludogorec, bude hrát nakonec Slavia právě s Vilniusem. Dosavadní výsledky možných soupeřů Slavie ve druhém předkole jsou následující (tučně jsou označeny týmy s vyšším koeficientem):

Karabach - Samtredia 5:0
Hibernians - Salzburg 0:3
APOEL - Dudelange 1:0
Zrinjski - Maribor 1:2
BATE - Alashkert 1:1
Mariehamn - Legia 0:3
Žalgiris - Ludogorec 2:1
Žilina - Kodaň 1:3
Linfield - Celtic první zápas se hraje až v pátek

Všechny nasazené týmy jsme si představili v letním seriálu, jehož díly naleznete zde (Olympiakos a Celtic), zde (Salzburg a Kodaň), zde (Ludogorec a BATE), zde (Legia a APOEL) a zde (Maribor a Karabach).

Kdy se hraje třetí předkolo?

První zápasy třetího předkola se odehrají 25. a 26. července, odvety hned o týden později 1. a 2. srpna. Právě o víkendu mezi těmito zápasy také začíná liga, Slavia hraje v sobotu 29. července doma proti Teplicím. O tom, zda Slavia bude hrát v úterý nebo ve středu, se rozhodne až po losu, přičemž o tom zřejmě rozhoduje UEFA (není mi známo dle jakých kritérií a zda do toho můžou kluby promluvit se svými přáními).

Co bude po dohrání třetího předkola?

Pokud Slavia postoupí přes svého soupeře ve třetím předkole, bude hrát čtvrté předkolo Ligy mistrů (mistrovskou část). Do této fáze postoupí deset vítězů mistrovské části třetího předkola, podle svých koeficientů se rozdělí na pět nasazených a pět nenasazených (Slavia bude takřka jistě nenasazená) a při dalším losu (4. srpna) se určí dvojice. Vítězové čtvrtého předkola postupují do základních skupin LM, poražení ve čtvrtém předkole si zahrají základní skupiny EL.

Pokud Slavia ve třetím předkole LM vypadne, neznamená to ještě konec v pohárech a bude hrát čtvrté předkolo Evropské ligy, které se losuje rovněž 4. srpna. Tam bude Slavia rovněž nenasazená a může tak narazit na o dost silnější či zvučnější soupeře než v případě předkola Ligy mistrů, mezi možnými soupeři najdeme Zenit, AC Milán, Bilbao, Galatasaray, Fenerbahce, Marseille, PSV nebo Krasnodar. Vítězové ve čtvrtém předkole EL postupují do základní skupiny EL, poražení v Evropě pro ročník 2017/18 definitivně končí.

Zítřejší los samozřejmě budeme bedlivě sledovat a přinášet všechny informace, jak se k nám budou dostávat.

Komentáře (78)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Zítra los Ligy mistrů

    JS (přítel SN)     před 7 lety 13.07.2017 14:21 |  
    8 3

    Super přehled. Díky.

    • Re: Zítra los Ligy mistrů

      sicilianbrno     před 7 lety 13.07.2017 14:29 |  
      6 11

      Vyjímečně s tímto uživatelem souhlasím. Skvělé napsané, vystižné a přehledné, dík

      • Re: Zítra los Ligy mistrů

        edenian     před 7 lety 13.07.2017 23:16 |  
        1 0

        A co von ten JS vlastne uziva ?

  2. Re: Zítra los Ligy mistrů

    jarmik     před 7 lety 13.07.2017 14:38 |  
    2 0

    Přál bych si BATE, Maribor nebo Ludogorec. Shodou okolností dva právě z těchto týmů nezvládly úvodní zápas ideálně. Snad to vyjde a nedostaneme třeba Olympiakos. Ti slavnější soupeři nechť přijdou až na podzim, není kam spěchat.

    • Re: Zítra los Ligy mistrů

      Travinho     před 7 lety 13.07.2017 15:08 |  
      4 0

      Já si myslím, že Ludogorets nebudou taky žádní nazdárci. Poslední roky mají výsledky v Evropě hodně dobré. Ti jejich Brazilci jsou velká síla a navíc vůbec nemění kádr. Výsledek proti Žalgirisu je podle mého jen ojedinělý výpadek. Z mého pohledu je to jeden z těžších soupeřů.

      • Re: Zítra los Ligy mistrů

        Dennis     před 7 lety 13.07.2017 20:28 |  
        1 0

        Zase mně přišlo, že prádelníky loni zase tak moc nepřehráli a my máme daleko lepší tým než Plzeň. Jejich Brazilci jsou dobří a mají jich i celkem hodně, myslím, že podobné hráče (taky Brazilce) bychom mohli také zkusit přivést... Nakonec proč někoho nepřetáhnout právě z Ludogorce, naše liga je o pár světelných let jinde než bulharská... Takže by to pro ně mohla být změna k lepšímu.

        • Re: Zítra los Ligy mistrů

          Travinho     před 7 lety 13.07.2017 22:28 |  
          2 0

          Zajímavá myšlenka ohledně posil. Jinak mi přišlo, že teda loni Plzeň dávali docela dost, ale to v Evropě skoro každý, takže je otázka, jestli je to měřítko.

  3. Re: Zítra los Ligy mistrů

    quelhar (admin)     před 7 lety 13.07.2017 14:48 |  
    6 0

    Jinak pro mě: BATE a Maribor vypadají jako výrazně slabší než ostatních osm týmů. Může se ale stát, že oba budou v opačné skupině než Slavia a už zítra dopoledne budeme vědět, že je nemůžeme dostat. Z dalších týmů vypadají dost schůdně APOEL a Karabach, šokoval mě výsledek i statistiky zápasu Ludogorce, kterého jsem měl za jeden ze čtyř nejsilnějších týmů. S každým bychom měli být schopni hrát minimálně vyrovnaný dvojzápas, ale favoritem budeme jen zhruba proti pěti z těch deseti.

    Rád bych se vyhnul Celticu, Olympiakosu a Kodani, pro jistotu radši také Ludogorci. A ani Salzburg by nebyla žádná velká výhra. Navíc právě těchto pět týmů, pokud postoupí, bude nasazených v 4. předkole, takže proč s nimi chtít hrát už teď, když bude pro Slavii o moc lepší se s nimi potkat až za pár týdnů (samozřejmě v případě postupu).

    • Re: Zítra los Ligy mistrů

      Travinho     před 7 lety 13.07.2017 15:09 |  
      1 2

      Btw. Proč to nepřipojíš do článku? Vlastní názor na závěr by byl jistě jeho oživením. Ale může to být jen můj subjektivní pocit.

      • Re: Zítra los Ligy mistrů

        quelhar (admin)     před 7 lety 13.07.2017 15:18 |  
        10 0

        Protože to je informační článek, ne názorový. Mám za to, že tohle tam prostě nepatří.

        • Re: Zítra los Ligy mistrů

          Travinho     před 7 lety 13.07.2017 17:03 |  
          1 3

          Jasně, ale v současnosti se i na konec informačních článků nebo do bočních sloupečků vkládají krátké názory autora... Ale jak říkám, je to jen můj názor. Jiní to můžou vidět jinak.

        • Re: Zítra los Ligy mistrů

          PetCC     před 7 lety 13.07.2017 18:49 |  
          9 0

          Člověče, Quelhare, ty tu máš větší nároky na novinářskou práci, než mají zprávy na komerčních televizích, o Parlamentních listech ani nemluvě :-)

          Nelze to než vysoce ocenit.

          • Re: Zítra los Ligy mistrů

            Dennis     před 7 lety 13.07.2017 20:33 |  
            5 0

            Přesně, článek super, kam se na tohle hrabou novináři na sportovních webech. Je fakt s podivem, že nedokážou vyplodit něco podobně přínosného, přehledného a nápaditého, se spoustou zajímavých informací. Totéž předchozí články o soupeřích.

            • Re: Zítra los Ligy mistrů

              bongor     před 7 lety 14.07.2017 05:42 |  
              0 0

              No tak ti dovedou akorýt skvěle napsat pomluvy na Slavii,to je jejich silná disciplina. A ještě líp jim jdou ody na rumuna nebo prádelnu,v tom jsou mistři.

              • Re: Zítra los Ligy mistrů

                bongor     před 7 lety 14.07.2017 05:42 |  
                0 0

                akorát

        • Re: Zítra los Ligy mistrů

          jarmik     před 7 lety 14.07.2017 07:49 |  
          1 0

          Zpravodajský a publicistický styl se sice protínají běžně a pokud bys navíc subjektivní komentář náležitě oddělil dílčím titulkem, jen těžko by někoho urazil, spíš naopak, ale místní diskuse je bohatá a téměř každým čtena, takže to je celkem jedno.

  4. Re: Zítra los Ligy mistrů

    Robinator     před 7 lety 13.07.2017 14:49 |  
    3 0

    Přál bych si Alashkert nebo Maribor

    • Re: Zítra los Ligy mistrů

      M@rvin     před 7 lety 13.07.2017 15:00 |  
      2 0

      Za Maribor jsem se modlil už loni při losu posledního předkola EL, tentokrát už to vyjde :-)

      • Re: Zítra los Ligy mistrů

        Robinator     před 7 lety 13.07.2017 15:02 |  
        0 2

        snad jo :) pikantní by byl ještě česko-polský souboj..ale tam bychom asi tahali za kratsi provaz..

        • Re: Zítra los Ligy mistrů

          Fačín     před 7 lety 13.07.2017 15:19 |  
          5 1

          No Legia je silná a má velkou podporu fanoušků, to by byl souboj opravdu na ostří nože. Legii bych se radši vyhnul.

          • Re: Zítra los Ligy mistrů

            sicilianbrno     před 7 lety 13.07.2017 15:25 |  
            4 3

            ...a ješte ten případný bordel od jejïch fanoušků v praglu...

    • Re: Zítra los Ligy mistrů

      afro     před 7 lety 13.07.2017 15:10 |  
      1 0

      Já taky Maribor. Já vím, že už je to čtyři roky a mohlo se ledacos změnit (viz Slavia), ale pamatuji si je v zápase s Plzní v souboji o LM a moc silný tým to tehdy nebyl...

      • Re: Zítra los Ligy mistrů

        Robinator     před 7 lety 13.07.2017 15:12 |  
        0 0

        jj, taky pamatuji :) vcera teda otocili v deseti na 2:1, ale hrali proti nejakemu tymu z Bosny..

  5. Re: Zítra los Ligy mistrů

    VanDel     před 7 lety 13.07.2017 15:09 |  
    3 1

    Mimo Olympiakosu a Celticu bychom měli být kterémukoliv jinému týmu minimálně vyrovananý soupeř. Za mě ideální los dvojice Bate-Alashkert a postup Alashkertu :)

    • Re: Zítra los Ligy mistrů

      Robinator     před 7 lety 13.07.2017 15:10 |  
      0 0

      jj přesne..ten Apoel jeste vcera vypadal zoufale, ale prece jen na rozdil od nas je vetsina z moznych souperu poharove ostrilena..uvidime no, nemuzu se dockat na zitrek

      • Re: Zítra los Ligy mistrů

        VanDel     před 7 lety 13.07.2017 15:13 |  
        3 1

        Mimo Dannyho a Rotaně nejsme sice nijak pohárově ostřílení, ale většina kádru má slušné zkušenosti z národních týmů, takže bych se toho v tomhle směru nebál. S Apoelem souhlas, ten by byl taky dobrá varianta.

        • Re: Zítra los Ligy mistrů

          Fulham     před 7 lety 13.07.2017 19:53 |  
          1 0

          Tak Standa má odehráno a odskórováno hafo...

  6. Re: Zítra los Ligy mistrů

    Borgetti     před 7 lety 13.07.2017 15:22 |  
    3 0

    Nechápu tu šaškárnu s čísly, když je tam vždy jen jeden klub ze země. Vždy se mi líbilo, když rozbalí lístek a tam Slavia Praha, ale na druhou stranu to napětí a očekávání v soupeře bude delší, když ráno dopoledne výběr zuží jen na pět klubu. Nejlepší by bylo, kdyby to bylo těch pět, kde bychom byli možní favoriti :D
    Ale to pochybuju.

    Pokud to mají být vyvážené skupiny, tak by se mi líbila tato:
    - Salzburg (není to daleko, s rakušákama by to bylo trochu derby)
    - Kodaň (Navštívit Luftnera :)
    - Ludogorets (Možnost mít Litevce, rozehrané to mají dobře)
    - BATE (dobrý soupeř)
    - Maribor ( viz.BATE a nejsou daleko jak APOEL nebo Karabach)

    • Re: Zítra los Ligy mistrů

      sicilianbrno     před 7 lety 13.07.2017 15:27 |  
      2 2

      Alespoň se to zuží na 5 týmů a budeme mít čas tu diskutovat a procentuelně odhadovat :-)

    • Re: Zítra los Ligy mistrů

      PetCC     před 7 lety 13.07.2017 18:51 |  
      0 0

      To je jednoduchý, takhle musí natisknout jen 10 čísel a rozlosují najednou dvě skupiny. U Evropské ligy pak vylosují najednou skupin třeba osm a nelosuje se dva dny.

    • Re: Zítra los Ligy mistrů

      bongor     před 7 lety 14.07.2017 05:46 |  
      1 1

      Kodaň ne,v prvním zápase se trenér zamiluje do Deliho a v odvetě už nastoupí za ně/bude to jeho největší sen/.

  7. Re: Zítra los Ligy mistrů

    sTizz (přítel SN)     před 7 lety 13.07.2017 15:42 |  
    2 1

    Nejlepsi by bylo dostat Kodan a vyprasit je 2x 3:0 , jako nas minuly rok semlely fialky:) Pokud do LM,tak pres tezky soupere,abychom tam pak nebyli jako otloukanci:)

    • Re: Zítra los Ligy mistrů

      bububu (přítel SN)     před 7 lety 13.07.2017 16:02 |  
      10 0

      Já bych se teda nezlobil, kdybychom tým typu Kodaně dostali případně až ve 4. předkole. V naprosto klíčovém 3. předkole si přeji soupeře pokud možno co nejschůdnějšího (Maribor, APOEL).

      • Re: Zítra los Ligy mistrů

        pinochet     před 7 lety 14.07.2017 00:32 |  
        1 0

        Apoel mi právě vůbec schůdný nepřijde, to raději Bate nebo Karabach.

  8. Re: Zítra los Ligy mistrů

    mudrc     před 7 lety 13.07.2017 15:50 |  
    5 1

    Maribor! Hratelny souper a jakou podporu by tam kluci od mas meli v zadech! Mam v aute dve volny mista ;-)

    • Re: Zítra los Ligy mistrů

      WestBoySKS     před 7 lety 14.07.2017 00:00 |  
      1 0

      Jedu!

  9. Nice 1997

    pethead (přítel SN)     před 7 lety 13.07.2017 16:08 |  
    10 0

    Omlouvám se za (mírný) OT, ale nevím, kam s tím jinam... :) Tohle https://www.youtube.com/watch?v=lxBaJDNdA7M na mě vykouklo na YouTube a ono to už bude 20 let - neuvěřitelné! Pravděpodobně nejlepší výkon Karla Váchy v nejkrásnějším dresu... :)

    • Re: Nice 1997

      Sešívaný     před 7 lety 13.07.2017 17:10 |  
      3 0

      K tomu prvnímu gólu se dá říct jenom: ta byla přísná :)
      Bylo to mimo vápno a ještě to nebyl faul. Hodně věcí se od té doby ve fotbalu změnilo, ale píská se pořád stejně blbě :)

    • Re: Nice 1997

      PetCC     před 7 lety 13.07.2017 19:01 |  
      0 0

      A já si říkal, že jsme s Nice asi pohár hráli, Ale myslel jsem, že to bylo někdy po titulu v Edenu, před 8 lety.

        • Re: Nice 1997

          PetCC     před 7 lety 13.07.2017 21:40 |  
          5 0

          No jo, to bylo tou zkratkou, proto jsem si to v mé děravé paměti zaměnil.

          A mimochodem, právě tým, kterýse postavil v tom '97 a průběžně se doplňoval dalšími výbornými hráči, byl pro mě asi nejlepším obdobím Slavie, končilo to obdobím Pitáka a Vachouška.
          V té době jsme, podle mě hráli nejzábavnější fotbal, pravidelně jsme postupovali v Evropě a jediný, co tomu scházelo, byl nějaký titul. Ale to už bylo asi něco, co se rozhodovalo někde jinde :-)

        • Re: Nice 1997

          Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 13.07.2017 23:10 |  
          1 0

          To já si to pamatuji moc dobře. Měl jsem takovou mimotechnickou pomůcku "OGC = Ožer se v Nice..."

      • Re: Nice 1997

        WestBoySKS     před 7 lety 14.07.2017 00:01 |  
        0 0

        To bylo Lille s Edenem Hazardem.

    • Re: Nice 1997

      Kzlo     před 7 lety 13.07.2017 20:09 |  
      4 0

      Ašanin to byl plejer

    • Re: Nice 1997

      pevek     před 7 lety 13.07.2017 22:14 |  
      3 0

      Karel Vacha byl skvely utocnik, durazny, dynamicky s ostre rezanym oblicejem. A podepsal se mi na karticku. Vedle Smicera, Poborskeho a Ulicha muj favorit devadesatek

      • Re: Nice 1997

        spravnej_jezedak     před 7 lety 14.07.2017 08:23 |  
        1 0

        Taky jsem ho mel rad a dodnes se nemohu zbavit dojmu, ze ac nemel uplne spatnou karieru, mohl toho dokazat mnohem vic..
        Kazdopadne dres s jeho jmenem ma stale sve misto v moji skrini:-)

  10. Re: Zítra los Ligy mistrů

    Heretic (přítel SN)     před 7 lety 13.07.2017 18:26 |  
    3 3

    Na základě čeho se vyberou zítra dopoledne kluby do těch dvou skupin? Působí to na mě dlouhodobě dost korupčně.

    • Re: Zítra los Ligy mistrů

      Sracken     před 7 lety 13.07.2017 20:43 |  
      2 5

      Jak se to hodí a vzhledem k tomu, že jsme jednoznačně nejtěžší tým z nenasazených, tak Maribor bych tam nečekal, když je předseda Slovinec. A čekám jednoduché losy pro Celtic a Pireus, protože ty tam UEFA chce. Naopak nechá pomlátit Karabachy, Astany, Borisovy a spol. spolu.

      • Re: Zítra los Ligy mistrů

        quelhar (admin)     před 7 lety 13.07.2017 20:59 |  
        6 0

        Pokud by to tak bylo, tak jsme za vodou, protože z nenasazených představujeme jednoznačně nejtěžší možný los a hrozbu pro kohokoli. Ale věřit se tomu moc nedá... :o)

      • Re: Zítra los Ligy mistrů

        JaymzBond     před 7 lety 13.07.2017 21:30 |  
        1 0

        Na Wiki, pod heslem Karlovarská losovačka, už jsou k nahlédnutí výsledky zítřejšího losu.

    • Re: Zítra los Ligy mistrů

      Heretic (přítel SN)     před 7 lety 14.07.2017 07:56 |  
      0 1

      Díky místním odborníkům za milé mínusy, ale vysvětlit výběr (což není los) mi neumíte. Chápu,že některé federace či kluby proti sobě prostě hrát nemají nebo také kluby ze stejných zemí, ale to tady ještě nehrozí.

    • Re: Zítra los Ligy mistrů

      Zane     před 7 lety 14.07.2017 08:50 |  
      0 0

      Taky by me to zajimalo, ale nikde jsem k tomu nic nenasel.

      • Re: Zítra los Ligy mistrů

        Zane     před 7 lety 14.07.2017 11:34 |  
        0 0

        Tak v tom zadny jasny klic nevidim.

        poradi podle koeficientu:

        01 - Olympiakos - 64,580
        02 - Celtic - 42,785
        03 - Salzburg - 40,570
        04 - FC Kodaň - 37,800
        05 - Ludogorets - 34,175
        06 - BATE - 29,475
        07 - Legia - 28,450
        08 - APOEL - 26,210
        09 - NK Maribor - 21,125
        10 -Karabach - 18,050
        ----------------------------
        11 - Malmö FF 16,945
        12 - Astana 16,800
        13 - Partizan - 16,075
        14 - Rijeka - 15,550
        15 - Rosenborg - 12,665
        16 - Sheriff - 11,150
        17 - Hapoel Sheva - 10,875
        18 - Slavia - 8,135
        19 - Hafnarfjordur - 6,175
        20 - Viitorul - 4,870

        Group 1
        nasazeni: 02, 04, 06, 07, 09
        nenasazeni: 11, 12, 15, 18, 19

        Group 2
        nasazeni: 01, 03, 05, 08, 10
        nenasazeni: 13, 14, 16, 17, 20

  11. Re: Zítra los Ligy mistrů

    Dennis     před 7 lety 13.07.2017 20:30 |  
    0 0

    Tipuji to na Apoel...

    • Re: Zítra los Ligy mistrů

      pinochet     před 7 lety 14.07.2017 00:30 |  
      2 0

      Těch, Olympiakosu a Celticu se moc bojim.

    • Re: Zítra los Ligy mistrů

      SKSVenca     před 7 lety 14.07.2017 00:32 |  
      1 1

      Proč se bát Apoelu? Myslim, že je určitě hratelný, před pár lety ho v EL vyklepla i Sparta..

  12. Re: Zítra los Ligy mistrů

    Sracken     před 7 lety 13.07.2017 21:12 |  
    2 0

    ať dostaneme kohokoli, musí být trenér i hráči velmi pokorní a nic nepodcenit. Například výsledek dnešního duelu Ostersunds - Galatasaray 2:0 je jeden z největších šoků poslední doby. Asi jim chyběl Kája.

    • Re: Zítra los Ligy mistrů

      Robinator     před 7 lety 13.07.2017 22:42 |  
      0 0

      Já na to vsazel a koukal..strašný..Turci si nedali jedinou těžší přihrávku, ztráceli balóny..nic si nezpracovali..působilo to mistama komicky,..jak kdyby to snad dělali záměrně. Škoda, že je nemůžeme dostat..

    • Re: Zítra los Ligy mistrů

      bongor     před 7 lety 14.07.2017 05:53 |  
      1 0

      No to určitě,bez Kájy se hrát nedá.Na toho si nikdo nekopne.Je to tak správně soudruhu Podroužku?

    • Re: Zítra los Ligy mistrů

      Deba     před 7 lety 14.07.2017 08:11 |  
      1 0

      No, o soku bych urcite nemluvil...predzapasovy kurzy napriklad u Tipsportu byly 3.1 - 3.5 - 2.4, takze to bylo prekvapeni zhruba na urovni toho, ze za dva tydny v prvnim kole nasi ligy Banik vyhraje v Brne :) Galatasaray uz neni, co bejval, a skandinavskej fotbal je tady obrovsky podcenovanej, viz dvojzapasy RB proti Häckenu a Malmö, kde v obou byli dle nasich medii RB jasnymi favority a nemelo to kam uhnout :D

      • Re: Zítra los Ligy mistrů

        Maeden (přítel SN)     před 7 lety 14.07.2017 10:30 |  
        1 1

        Taky to bylo od soupeřů hrubě nečestné, jejich hráči nastoupili nabuzení a posílení po celodenním rybolovu, kdežto favorizované hvězdy se musely trmácet s buzitaštičkami až z Prahy. Kvůli silnému větru bylo nutné třikrát nagelovat účes, pak nebyl čas na taktické pokyny a pořádnou rozcvičku, prostě nefér mač...

  13. Shamrock - Bolka 2:3

    Petr9608     před 7 lety 13.07.2017 22:56 |  
    3 4

    Tak Bolka dokázala to co my minulý rok bohužel ne a přihrála do toho společného koeficientového měšce první dvě desetiny bodu. Domácí odveta mohla mít punc formality, ale v 92 minutě domácí snížili a tak rozhodnuto ještě neni.

    No, co si budem namlouvat - na FKMB úplně zlí bejt nemůžem - porazit se od nás nechali 2x, Plzeň obrali, loni nás do pohárů dostali...

    • Re: Shamrock - Bolka 2:3

      edenian     před 7 lety 13.07.2017 23:24 |  
      5 0

      Kde bychom bez nich byli :-)

      • Re: Shamrock - Bolka 2:3

        Petr9608     před 7 lety 13.07.2017 23:46 |  
        5 0

        A i Dušanovi to přeju

    • Re: Shamrock - Bolka 2:3

      Ferguss     před 7 lety 14.07.2017 07:40 |  
      0 0

      Nejsem nějaký velký odborník na koeficienty, ale není to tak že se v předkolech dávají až body za postup? Navíc my jsme postoupily jak přes druhé tak přes třetí předkolo EL, na což bych si teda u Bolky rozhodně nevsadil.

      • Re: Shamrock - Bolka 2:3

        Borgetti     před 7 lety 14.07.2017 07:57 |  
        1 0

        V klubovém ano, v národním se boduje každý povedený zápas. V předkolech 1 bod za výhru, půl bod za remízu.

        • Re: Shamrock - Bolka 2:3

          Zane     před 7 lety 14.07.2017 08:54 |  
          2 0

          Ano, a ty se pak tusim deli poctem muzstev, ktere ma dotycna zeme v rozniku v poharech.

          • Re: Shamrock - Bolka 2:3

            Borgetti     před 7 lety 14.07.2017 09:00 |  
            0 0

            Jo, to jsem chtěl taky dopsat :-)
            Nejlépe je na tom Lichtenštejnsko. Tam hraje Vadúz Lichtenštejnský koeficient sám na sebe, nedělí se mu nic :)

    • Re: Shamrock - Bolka 2:3

      Jachym     před 7 lety 14.07.2017 08:54 |  
      1 1

      Je trochu rozdíl hrát (a vyhrát) proti keltským poloamatérům než proti klubu se zvučným jménem a kvalitou jako je Anderlecht. Nehledě na to, že my loni vyřadili tým ze země evropského šampióna. Jinak samozřejmě na Boleslav zlý nebudu. Naopak jim přeji, aby přestali dělat českému fotbalu v Evropě ostudu.

      • Re: Shamrock - Bolka 2:3

        Petr9608     před 7 lety 14.07.2017 11:50 |  
        0 1

        Ehm?! Co?! Bolka hrála první zápas 2. pk, kterej jsme loni v Talinnu zcela ostudně prohráli. Bolka oproti tomu dokázala na hřišti secjenom o něco lepšího soupeře vyhrát.

  14. Re: Zítra los Ligy mistrů

    Kojot007     před 7 lety 14.07.2017 07:13 |  
    1 0

    To napětí je hrozný - dopoledne toho v práci vážně asi moc neudělám :-) Už ať víme alespoň to prvotní rozdělení...

  15. Re: Zítra los Ligy mistrů

    Fulham     před 7 lety 14.07.2017 07:54 |  
    5 0

    Normálně z toho mám střevní nervy...:-) nechci Ludogorec, Karabach, Legii a jak už tady zaznělo protekční Celtic bohužel. Olympiakos a Kodaň jsou určitě silní, RBS je na tom stejně jako my před deseti lety - taky už by asi chtěl - tam je trochu výhoda přesměrování pozornosti a peněz do Lipska. Zbytek prostě musíme dát. Teda my dáme všechny , ale bylo by to jednodušší:-) Držme si navzájem palce, přestaňme se aspoň do toho pátého srpna hádat a dávejme najevo podporu ! Čeká nás nejdůležitější dvojzápas a jestli klapne, bude mít ta naše pohádka podpis a razítko.

  16. Re: Zítra los Ligy mistrů

    Ferguss     před 7 lety 14.07.2017 08:16 |  
    1 0

    Zcela sobecky doufám, že budeme hrát první zápas venku, protože jsem mimo ČR.

    • Re: Zítra los Ligy mistrů

      Kzlo     před 7 lety 14.07.2017 08:35 |  
      0 0

      Tak ono to je vyhodnejsi nehlede na to kdo by nemohl :D

    • Re: Zítra los Ligy mistrů

      Jachym     před 7 lety 14.07.2017 08:50 |  
      1 0

      Stejný problém. Aneb jak se zpívá v jedné písničce: "Jsem sobec a vůbec mi to nevadí." :-))

    • Re: Zítra los Ligy mistrů

      tomcz     před 7 lety 14.07.2017 09:41 |  
      0 0

      No já se modlím v první zápas doma :-D

  17. Re: Zítra los Ligy mistrů

    Fulham     před 7 lety 14.07.2017 08:39 |  
    1 0

    By sakra už aspoň mohl běžet přenos jak míchaj míčky....:-)