Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Komentáře (45)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Pavlenka: Slavia ve mně zanechala obrovskou stopu

    Alanor (admin)     před 7 lety 03.07.2017 19:07 |  
    18 3

    Za mě vynikající brankář, s Vaniakem jasně nejlepší, kterého jsem ve Slavii zažil. Přestup mu nezazlívám. Ve Slavii sice byl poměrně krátce, ale udělal tu výraznou stopu, když má velký podíl na zisku titulu. Byla to navíc opravdu jedinečná nabídka a šance. O tom vypovídá, že jde o druhý nejdražší odchod brankáře z české ligy po Čechovi a že má snad jít o šestý nejdražší nákup brankáře v Bundeslize. Tak díky za vše a ať se daří!

    P. S. Jsem hodně zvědav, jestli si vybere nás, nebo Baník, až se bude vracet. :)

    • Re: Pavlenka: Slavia ve mně zanechala obrovskou stopu

      knl66 (přítel SN)     před 7 lety 03.07.2017 19:09 |  
      4 2

      Pokud se vrátí, tak jde do Baníku. ;)

    • Re: Pavlenka: Slavia ve mně zanechala obrovskou stopu

      Jachym     před 7 lety 03.07.2017 19:12 |  
      13 1

      Souhlasím. Hlavně pro mého syna se stal modlou a když hrajeme fotbal, tak si bere rukavice a automaticky se staví do brány...:-) Na druhé straně tyhlety řečičky hráčů o obrovské stopě mě dávno nechávají chladným. Barák s Lüftnerem takto mluvili před příchodem, Pavlenka po odchodu. Jirkovi samozřejmě přeji, aby se v Německu prosadil a udělal českému fotbalu a Slavii dobré jméno.

    • Re: Pavlenka: Slavia ve mně zanechala obrovskou stopu

      Travinho     před 7 lety 03.07.2017 23:57 |  
      4 5

      Pro mě osobně je to golman o třídu lepší než Martin. Ano, ten nám vychytal Ligu mistrů, ale dělal spousty minel a výběhy na centry v podstatě neexistovaly. Jirka je mnohem komplexnější.

      • Re: Pavlenka: Slavia ve mně zanechala obrovskou stopu

        jarmik     před 7 lety 04.07.2017 08:09 |  
        2 3

        Chápu, že se mnohým nelíbí, že ses "pustil" do ikony, ale máš pravdu.

      • Re: Pavlenka: Slavia ve mně zanechala obrovskou stopu

        honza_sl     před 7 lety 04.07.2017 13:14 |  
        3 0

        Vaniak podle mě zas až tolik minel nedělal. Je fakt, že výběhy u něj de facto neexistovaly, ale zase reflexy na čáře byl fenomén až bych řekl mimo svět fyziky :-) Vidím je podobně jako Alanor.

  2. Re: Pavlenka: Slavia ve mně zanechala obrovskou stopu

    knl66 (přítel SN)     před 7 lety 03.07.2017 19:08 |  
    9 12

    Jj, to bude stopa... :/
    To bylo super a hodně vstřícné vůči (současnému-bývalému) zaměstnavateli, jak vykládal všude možně, že mu vlastně Slavia vlastně šlape po štěstí a jaká je to pro něj životní šance, která přichází jednou za život a možná ani to ne, několik rozhovorů týdně každému novináři, který mu zavolal a jak se už třese, aby byl v Německu a jak se tam vlastně hraje Liga mistrů každý týden... Co je proti tomu Slavia a platná smlouva...

    • Re: Pavlenka: Slavia ve mně zanechala obrovskou stopu

      Alanor (admin)     před 7 lety 03.07.2017 19:11 |  
      12 9

      Já bych to nedramatizoval. Byl to jeden z nejlepších hráčů ligy, a tak je jasné, že spekulace o jeho přestupu novináře enormně zajímají. Na to si budeme muset zvyknout. A že řekl, že chce přestoupit? Jak jsem psal výše, těžko mu to mít za zlé, protože taková nabídka pro brankáře opravdu nepřijde každé přestupní období.

      • Re: Pavlenka: Slavia ve mně zanechala obrovskou stopu

        knl66 (přítel SN)     před 7 lety 03.07.2017 19:15 |  
        14 3

        Mohl mlčet a říkat "Nezlobte se, ale v této fázi nebudu nic komentovat."
        Zatím všude velmi ochotně vykládal to, co píšu výše. Vypadali jsme (Slavia), jak když ho tady držíme násilím a platná smlouva je cár papíru.
        Sice jsme Werder natáhli finančně, ale stejně ve mně tento přestup zanechává jakousi podivnou pachuť.

        • Re: Pavlenka: Slavia ve mně zanechala obrovskou stopu

          knl66 (přítel SN)     před 7 lety 03.07.2017 19:20 |  
          5 12

          ...opravím se: žádná podivná pachuť, ale velká nas-anost vůči Pavlenkovi.

          • Re: Pavlenka: Slavia ve mně zanechala obrovskou stopu

            kalex     před 7 lety 04.07.2017 14:32 |  
            2 0

            Proč jako na táhli. Budu muset fandit i dál. Ten brankář nám taky udělá dobrou reklamu. A neodcházel, když byl klub ve sračkách. Nezdrhnul, když se nedařilo, ale dostal nabídku po titulu na kterém měl velký podíl. Velký dík.

  3. Re: Pavlenka: Slavia ve mně zanechala obrovskou stopu

    Maty22     před 7 lety 03.07.2017 20:10 |  
    12 15

    Už sem to psal.
    Mě prostě hrozně štvou odchody hráču, který tu měli práci a nedodělali jí.
    Chápu, že chtěj do top ligy, ale mě to prostě hejbe žlučí.
    Tonda tu ukázal potenciál, ale nic víc. Práci nedodělal.
    Jirka úplně to samí.
    A Luftner? Když sem napsal co si o něm myslim, tak sem si střihnul osobák v palcích dolů.

    • Re: Pavlenka: Slavia ve mně zanechala obrovskou stopu

      Sracken     před 7 lety 03.07.2017 20:18 |  
      11 1

      Ber to pozitivně, na těchto třech jsme výkonostně i finančně vydělali.
      Dává nám to jasnou odpověď, proč sem chodí: peníze, možnost ukázat se před skauty, které silný kádr a navíc mistr přitahuje. Kdyby sem nepřišli, mohli by se nechat o těch angažmá jen snít. Měli by být velmi vděční a líbat Tvrdíkovi ruce, to on jim zařídil, že se zajistí na celý život.
      Srdcařství a láska ke klubu je někde úplně vzadu. Buffon, Nedvěd, Totti, De Rossi, a spol. jsou druh, který pomalu vymřel. Kdo by zůstal v Juve nebo v Římě, když se jim nedařilo, když byl třeba Juve v druhé lize, nebo když mohli jít do v té době daleko lepších klubů.
      Přístup všech třech mne osobně štve, ale je to jejich věc. Když mu dá nabídku Manchester City, tak bude v Brémách kňučet úplně stejně jako u nás, že doufá, že to klub vyřeší a nebude muset do přípravy a blá blá blá.

    • Re: Pavlenka: Slavia ve mně zanechala obrovskou stopu

      sasky     před 7 lety 03.07.2017 21:34 |  
      10 0

      Nedodělali práci. To je strašně vágní formulace. Co je dodělaná práce? Titul? Postup do LM, EL? Vítězství v evropské soutěži. Nadšený jsem z Jirkova odchodu nebyl, ale ve světle těch faktů okolo (kdy megahvězda Vaclík šla "pouze" do Basileje, je to jeden z nej přestupů do Německa, kde třeba Werder nemusí být konečnou, že jsou třeba i hráči, kteří Bundesligu hrají a přesto třeba po roce v průměrném bundesligovém klubu přestoupí do Bayernu, Dortmundu apod.) jsem ho asi pochopil. Sice nadále tvrdím, že jeden rok navíc ve Slavii by mu určitě dveře ven nezavřel, ale abych cítil zášť to rozhodně ne. Odvedl tu obrovský kus práce, měl velikánský podíl na zisku titulu a tím dal i Slavii možnost vůbec bojovat v kvaldě LM, Slavia na něm finančně tratná nebyla, náhrada je adekvátní a navíc máme čas sehnat kvalitního a mladšího brankáře. Ano, může to v nás zanechat určitou pachuť, ale myslím si, že to je dáno zejména tím, co napíšou noviny a co si budeme povídat, novináři píší tak, aby vzbudili emoce. A ty negativní jsou prostě mnohem silnější. Takže i snaha o čtenost je podporována vzbuzováním negativních emocí (závist u bulváru, klín mezi hráče a fanoušky v případě sportovců).

    • Re: Pavlenka: Slavia ve mně zanechala obrovskou stopu

      Maty22     před 7 lety 04.07.2017 12:18 |  
      0 0

      Jééé, novej osobák :-)

  4. Re: Pavlenka: Slavia ve mně zanechala obrovskou stopu

    Maty22     před 7 lety 03.07.2017 20:12 |  
    5 10

    Odchovanci jsou jediná cesta. Ostravák se za rok slávistou nestane.
    To platí i naopak.

    • Re: Pavlenka: Slavia ve mně zanechala obrovskou stopu

      jarmik     před 7 lety 04.07.2017 08:16 |  
      3 0

      Odchovanci jsou jen jedna možná cesta, jejíž schůdnost je však podmíněna absolutně TOP prácí s mládeží, TOP scoutingem a TOP možnostmi pro mládež v kontextu nikoli Česka, ale Evropy. V opačném případě jsou odchovanci jediná(!) cesta leda tak v případě týmu z okresu, který je nutně potřebuje k přežití, protože už v kase nemá ani na míče (zažil jsem).

    • Re: Pavlenka: Slavia ve mně zanechala obrovskou stopu

      sasky     před 7 lety 04.07.2017 10:40 |  
      3 0

      I ten odchovanec, který má kvalitu na Německo, Anglii, Španělsko ti nebude chtít dlouho hrát proti Příbrami, Budějkám a Dukle před stovkama diváků, když bude mít možnost hrát proti Liverpoolu, ManU, Barce, Realu, Bayernu nebo Dortmundu před stonásobky diváků. O finanční stránce nemluvě.

    • Re: Pavlenka: Slavia ve mně zanechala obrovskou stopu

      honza_sl     před 7 lety 04.07.2017 13:23 |  
      0 0

      Nemyslím. Lepší je kvalitní scouting a tahání druhořadých (prvořadí k nám nepůjdou) mladých hráčů z třetího světa (Afrika, Střední Východ, Balkán) na relativně nízké smlouvy na rok až dva s opcí na delší dobu. Nechat je hrát v "B" (bude-li) či po hostováních. Vyjdou relativně levně (podle mě tak do 500 000 za rok). Kdyby se jich zkusilo každý rok 10 z cca 30 pozvaných na testy (náklady do 5 mega za rok), tak 1-2 vyjdou, s těmi pak uzavřít dlouhodobější smlouvu, zařadit do A a po čase střelit dál se ziskem.

      Samozřejmě odchovanci jsou cesta důležitá, ale máš vždycky omezené možnosti v počtech.

      Samozřejmě bokem stojí náklady na scouting, ale ty budeme mít stejně. Navíc - proč se nespojit s nějakým kvalitním klubem na Z a vyzobávat ty, o které oni nemají zájem?

  5. Přestupy

    JS (přítel SN)     před 7 lety 03.07.2017 20:59 |  
    13 9

    Vy jste vůbec nepochopili, o čem to je. Nejsme koncový klub. Nejsme Man City, Real, Bayern. Hráči k nám nebudou chodit na trvalo. Se s tim smiř.

    Ti nejlepší budou mít vždy touhu jít výš, to je logické, jinak by nebyli nejlepší. A těžit z toho bude Slavie i oni osobně. Jasně, že nebudeme mít sestavu z 11 20 letých kluků, kteří se rozprchnou každý rok. Ale pokud nám tito hráči svou touhou, přístupem, energií a schopnostmi pomůžou, nevidím důvod, proč se nad nimi ofrňovat, že „nejsou slávisté“.

    • Re: Přestupy

      Novi.sks     před 7 lety 03.07.2017 21:38 |  
      5 1

      Spousta lidí si nechce přiznat, že je to stejné, jako kdyby dělali v nějakém rodinném podniku za relativně slušné peníze a potom jim nabídl práci nějaký velký podnik za dvojnásobný plat, třeba i s vidinou dalšího osobního růstu a tím, že počkají dva měsíce než dá v bývalé práci výpověď...
      Troufám si říct, že 90% mladých lidí by do toho šlo (ikdyž mají podepsanou smlouvu jinde a musí jí vypovědět - častá zmínka tady s těmi smlouvami)...

      Jasně, mě to taky svým způsobem štve, stejně jako by štvalo lidi v té rodinné firmě, že přicházejí o kvalitního člověka... Ale já mu to přeju...

      • Re: Přestupy

        sasky     před 7 lety 03.07.2017 22:32 |  
        6 0

        S tím porovnáním s reálným životem je to naprosto přesné. Nehledě na to, že zaměstnanec má na budování kariéry kolik? 40 roků (25-65), fotbalista kolik - 15 roků (20-35), víc ani ťuk.

        • Re: Přestupy

          jarmik     před 7 lety 04.07.2017 13:37 |  
          1 0

          Jen bych upřesnil, že to není porovnání s reálným životem, protože fotbal je taky reálný život. :) Vím, že to (snad) každý ví, ale přijde mi, že se často na hráče koukáme jako na komplexy dat ve Football Manageru, uzavřené v souboru a vložené do složky v adresáři, a ne jako na bytosti a individuality.

          • Re: Přestupy

            sasky     před 7 lety 04.07.2017 14:47 |  
            0 0

            Jasně, měl jsem spíš napsat s životem běžného zaměstnance :) Ale asi jsi mě pochopil :)

  6. Re: Pavlenka: Slavia ve mně zanechala obrovskou stopu

    TSeguinTS     před 7 lety 03.07.2017 21:49 |  
    10 2

    Já Jirkovi přeju hodně fotbalového i životního štěstí. Budu na něj vzpomínat jako na jednoho ze dvou nej golmánů sks v novodobé historii. Žádnou zášť či zlobu necítím, on naši ligu přerostl.

    • Re: Pavlenka: Slavia ve mně zanechala obrovskou stopu

      knl66 (přítel SN)     před 7 lety 04.07.2017 10:13 |  
      0 0

      Zřejmě máš na mysli pouze Martina Vaniaka. Myslíš, že se mu vyrovná fakt jen Pavlenka a nikdo jiný: Jiří Pavlenka - jedna sezona - 36 zápasů.
      Jan Stejskal, ve Slavii 1994 - 1998, 104 zápasů, mistr 1996, semifinalista Poháru UEFA?
      Radek Černý, ve Slavii 1996 - 2005, 178 zápasů, pravidelný účastník jarních kol Poháru UEFA?

      • Re: Pavlenka: Slavia ve mně zanechala obrovskou stopu

        Kzlo     před 7 lety 04.07.2017 11:04 |  
        0 1

        Přesně tak pro mně je nejlepším a zároveň, který zanechal největší stopu jednoznačně Radek Černý. Navíc odchovanec a srdcar.

        • Re: Pavlenka: Slavia ve mně zanechala obrovskou stopu

          Arutha     před 7 lety 04.07.2017 12:55 |  
          0 0

          Já mám u něj problém, že když slyším jeho jméno, tak si vybavím Šachtar a Teplice...

          • Re: Pavlenka: Slavia ve mně zanechala obrovskou stopu

            kalex     před 7 lety 04.07.2017 14:08 |  
            0 0

            To ale přece nebyly jeho chyby. Na můj vkus až moc velký flegmatik, ale jinak perfektní.

  7. ..

    Chlupp (přítel SN)     před 7 lety 03.07.2017 21:59 |  
    14 1

    Pavlenka toho pro Slavii udělal opravdu hodně, vychytal titul a vydělal Slavii 90milionů, díky kterým mohou přijít další hráči, měli bychom na něj vzpomínat v dobrém a sledovat jeho další vývoj, třeba se jednou bude chtít vrátit stejně intenzivně, jak chtěl odejít, za mě velké díky!

  8. Re: Pavlenka: Slavia ve mně zanechala obrovskou stopu

    vlk30 (přítel SN)     před 7 lety 03.07.2017 22:24 |  
    10 0

    Pavlenka se dobře prodal,pomohl nám velkou měrou k titulu,proste nejsme top klub v top lize a proto takové odchody holt budou přes všechnu snahu JT tomu zamezit.Samotný rozhovor mě přijde jako takové píárko abychom na něj nebyli asi tolik nasratý,protože si je dobře vědomý toho,že ze začátku to jeho kvákání do novin o tom přestupu nebylo v pořádku.Myslím,že to tak cítí dost lidí.

    • Re: Pavlenka: Slavia ve mně zanechala obrovskou stopu

      Kara (přítel SN)     před 7 lety 04.07.2017 08:00 |  
      4 0

      Tak málokdo je totální asociál nebo tak moc nad věcí, že je mu jedno, jak takový odchod berou fans. Mě ty rozhovory taky naštvaly, i když racionálně je mi naprosto jasný, že pokud chce jednou chytat v evropské špičce, musí se posunout z Čech - už kvůli tomu, že uplatnit se jako brankář je o dost těžší, než jako hráč v poli. Takhle mě aspoň těší, že na tom klub nakonec solidně vydělal, a Jiřímu přeji do budoucna hodně úspěchů.

    • Re: Pavlenka: Slavia ve mně zanechala obrovskou stopu

      slamacek (přítel SN)     před 7 lety 04.07.2017 09:26 |  
      3 0

      se vsi uctou, jsi si 100% jist, ze ty clanky Jirka videl? nebyl jen loutkou v rukou novinaru a agenta? Jiste rekne, ze bych chtel do Brem jit, dale pak rekne, ze doufa, ze se kluby domluvi a ostatni, muze klidne byt jen omacka. Jeho touze po sportovni strance rozumime uplne vsichni. s pisalkama mame nejednu nepeknou zkusenost ...

  9. Re: Pavlenka: Slavia ve mně zanechala obrovskou stopu

    LA11     před 7 lety 03.07.2017 22:25 |  
    4 5

    Zanechal stopu nezanechal stopu... chtel jit,nedodelal praci.. kazdej fotbalista a nejen fotbalista by mel mit cil.. jirka je vybornej brankar a to ukazal uz v baniku, proto jsme ho vzali.. vychytal titul a chce se zase posunout nekam dal.. ja s nim souhlasim, bundesliga se neodmita a je to jen dalsi zastavka ve werderu.. preju mu to nejlepsi a to jest premier league, proste kluk miri vysoko a to je jen dobre! Tak to ma byt! Nejaky kecy o tom ze mohl zustat na CL ..bla bla.. jsme slavia a poradime si bez hrace kterej je proste vybornej a musi jit vejs!

    • Re: Pavlenka: Slavia ve mně zanechala obrovskou stopu

      knl66 (přítel SN)     před 7 lety 03.07.2017 22:44 |  
      6 2

      Hráč je výbornej a musí jít vejš...?
      A co takhle "náš klub musí jít vejš"?
      Co je víc: hráč nebo klub? Kde je ta hranice, kdy je potřeba povolit a kdy utáhnout smyčku? Pořád budeme ustupovat, Barákovi, Luftnerovi, Pavelkovi, dalším dalším?

      • Re: Pavlenka: Slavia ve mně zanechala obrovskou stopu

        JS (přítel SN)     před 7 lety 03.07.2017 23:08 |  
        1 2

        ...

      • Re: Pavlenka: Slavia ve mně zanechala obrovskou stopu

        bububu (přítel SN)     před 7 lety 04.07.2017 09:04 |  
        2 2

        A kdo je víc, matka nebo manželka? Půjdeme za Ludánkem, on nám to musí říct!!!

      • Re: Pavlenka: Slavia ve mně zanechala obrovskou stopu

        sasky     před 7 lety 04.07.2017 11:04 |  
        6 2

        Ber to jako manželství. Co je víc? Rodina nebo spokojenost jejích členů? Když tě bude chtít manželka opustit, protože si našla jiného, můžeš jí bránit, možná její rozhodnutí odložit, ale nakonec stejně odejde. Vem si, že by tu zůstal, třeba by netrucoval a chytal dobře. A za rok bychom byli v naprosto stejné situaci, jen bychom třeba neměli Laštůvku, za hráče na konci smlouvy bychom dostali suché z nosu. S Laštůvkou jsme získali minimálně dva roky na nalezení adekvátní brankářské náhrady, pokud se nám podaří 2x po sobě dostat do pohárů, naše pozice bude úplně jiná, tomu věřím. A rozhodně bych vztah klub - hráč nebral jako boj (viz tvoje poznámka o ustupování), je to spíše vztah, ke kterému je třeba přistupovat pragmaticky, jinak to nikdy nedopadne dobře (Konaté apod.) Jinak Barákovi se ustoupilo, s Lüftnerem se nedalo nic dělat, tam to byla chyba ve smlouvě (chyba vedení) a situace s Pavlenkou byla nakonec podle mě jedině ku prospěchu Slavie. Ano, odešli tři hráči, kteří na jaře hráli v základu. Jenže: Jugas je dle mého lepší stoper než Lüftner, na Barákovi jarní hra Slavie rozhodně nestála a navíc se jej podařilo více než adekvátně nahradit a u Pavlenky si myslím, že náhrada je také minimálně stejně dobrá a navíc prověřená poháry. Stoprocentně věřím tomu, že je nyní Slavia mnohem silnější (a variabilnější) než na jaře a to ještě ani neutratila veškeré prostředky, které za přestupy hráčů zinkasovala. A to je budování klubu, ne, že tady budu držet hráče za každou cenu.

  10. Re: Pavlenka: Slavia ve mně zanechala obrovskou stopu

    Quentin     před 7 lety 03.07.2017 23:20 |  
    4 4

    Pavlenka nás opravdu lehce přerostl. Podle mě neuvěřitelně silný a jistý gólman, který i když nebyl často pod palbou střel, dokázal si svoje s velkým přehledem vychytat. V Brémách, které občas hrají hurá fotbal, bude mít ještě větší šanci vyniknout. A já mu to moc přeju, stejně jako následný přestup do ještě většího klubu. Jiří, díky za pomoc v honbě za titul, ať se ti v Německu daří!

  11. Re: Pavlenka: Slavia ve mně zanechala obrovskou stopu

    martyni (přítel SN)     před 7 lety 04.07.2017 07:44 |  
    4 3

    Ten kluk se nam vyplatil jako malokdo. Ja tedy na nej budu vzpominat jen v dobrem. Jako na golmana, u kteryho jsem se nebal ani kdyz chodil na centry, a to je v historii nasich brankaru nevidany zjev. Vzpominam na jeho uzasny vykon proti jablonci..uz se skoro zdalo, ze bude k nicemu a pak to mesan trefil a my diky tomu vyhrali ligu. Treba se ted liga zvedne a bude i pro takovy hrace atraktivnejsi, ale kdo by si nevybral bundesligu, kazdy tyden plny stadiony, rozhodci nerizeny berbrem, zapasy s bayernem, dortmundem, schalke...bylo by to hezky, kdyby rek ze je sesivanej a ze na werder kasle, ale byl by blazen..

    • Re: Pavlenka: Slavia ve mně zanechala obrovskou stopu

      Alcapone     před 7 lety 04.07.2017 13:32 |  
      0 0

      Jo zápas s Jabloncem a nejen ten chytal moc dobře a nebejt vlastňáku tak jsme ho vyhráli. Já mu tleskal za těch 4-5 zákroků řval dobrý Jirko a ještě pomalu dostal na východě sprda že takhle se o titul nehraje a že nehrajem už o záchranu. A já naivka si až do tý doby myslel že gólman je součást týmu! :-) Taky jsem hned řekl že to může bejt zlatej bod k titulu a snad jedinej z celýho vlaku směr Brno v něj věřil. :-)

  12. Re: Pavlenka: Slavia ve mně zanechala obrovskou stopu

    Steve2924 (přítel SN)     před 7 lety 04.07.2017 08:56 |  
    3 1

    Bohužel tím, jak jsi se nechal zatáhnout do hry WB a agenta a snažil se na Slavii přes tisk tlačit aby se moc necukala a WB nemusel sáhnout hlouběji do kapsy, jsi to moc nepotvrdil. Tak si na to dej příště pozor, protože v některých klubech by jsi opravdu mohl dopadnout jak Konate. Možná i v těch Brémách až ti zase přijde nabídka co se neodmítá. Byla by to pak škoda, si kvůli takovým věcem zazdít karieru...

  13. Re: Pavlenka: Slavia ve mně zanechala obrovskou stopu

    bububu (přítel SN)     před 7 lety 04.07.2017 09:08 |  
    8 1

    100 milionů za brankáře z české ligy je zkrátka nabídka, která se neodmítá. Uznávám, že když nabídka Brém činila 1,8 milionu eur, tak jsem byl proti odchodu, protože taková nabídka nebyla zjevně adekvátní.

    Jestliže jsme ale Werder přitlačili až na 3,6 milionu eur, do toho Pavlenka chtěl skutečně odejít (a těžko se mu divit, zvlášť u brankářů opravdu nepřichází nabídka tak často jako na hráče z pole a odmítejte zavedený bundesligový tým, zvlášť když máte velkou naději být jeho jedničkou), a především jsme pak dotáhli příchod neméně kvalitního (a nadto ještě výrazně zkušenějšího) Laštůvky, tak není vůbec o čem.

    Jirko díky za letošní sezonu a ať se ti v Německu daří!

    • Re: Pavlenka: Slavia ve mně zanechala obrovskou stopu

      janko (přítel SN)     před 7 lety 04.07.2017 09:26 |  
      3 6

      ...a když v repre vytlačí z pozice jedničky to sparťanské vemeno, tak jenom dobře.

      • Re: Pavlenka: Slavia ve mně zanechala obrovskou stopu

        Jachym     před 7 lety 04.07.2017 09:57 |  
        6 1

        Bez ohledu na někdejší klubovou příslušnost musím uznat, že to "vemeno" bylo v posledních zápasech naší repre jedním z nejlepších hráčů, pokud ne vůbec nejlepším...