Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Ve Slavii houstne konkurence, proto je lepší si zachovat pružnost. Žádné dva roky „natvrdo“

Ve Slavii houstne konkurence, proto je lepší si zachovat pružnost. Žádné dva roky „natvrdo“

Komentáře (57)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Ve Slavii houstne konkurence, proto je lepší si zachovat pružnost. Žádné dva roky

    malan (přítel SN)     před 7 lety 30.06.2017 11:58 |  
    13 1

    Jen si plácej ty klaune..

    • Re: Ve Slavii houstne konkurence, proto je lepší si zachovat pružnost. Žádné dva roky

      knl66 (přítel SN)     před 7 lety 30.06.2017 14:16 |  
      0 0

      Jen jsem ještě před proklikem zběžně přelétl tvůj komentář... sedm plusů... hned je člověku jasné, kdo je autorem... :-D

      • Re: Ve Slavii houstne konkurence, proto je lepší si zachovat pružnost. Žádné dva roky

        malan (přítel SN)     před 7 lety 30.06.2017 16:14 |  
        6 0

        Mě je záhadou jak mohou v 10ti milionové zemi existovat pouze jedny čistě sportovní noviny (efotbaly a podobné weby nepočítám), obzvlášť když zaměstnávají takovou strašnou nekvalitu..To je tato oblast žurnalistiky pro investory nezajímavá?

  2. Re: Ve Slavii houstne konkurence, proto je lepší si zachovat pružnost. Žádné dva roky

    TSeguinTS     před 7 lety 30.06.2017 12:04 |  
    11 1

    Pokračování dílu pokrytecké neobjektivity - pomluv Slavii, obdivuj spartu.

  3. Re: Ve Slavii houstne konkurence, proto je lepší si zachovat pružnost. Žádné dva roky

    Jachym     před 7 lety 30.06.2017 12:06 |  
    9 1

    Ani jsem to nedočetl jak je to blbé. Mediální hyeny štěkají a slávistická karavana jde do Ligy mistrů...

    • Re: Ve Slavii houstne konkurence, proto je lepší si zachovat pružnost. Žádné dva roky

      bongor     před 7 lety 30.06.2017 19:57 |  
      1 0

      Víš jaký jsou hyeny proti takovým podroušeným konečníkům nádherný tvorové?Tak je jáchyme prosím Tě neurážej jakýmkoliv srovnáním s těmito neumětelskými exoty.
      Hnus tyhle výplody číst.Kluci,nedejte se těmi blby rozházet!Mešši ,ovo piše pokvaren čovek.Mi smo Tvoji navijači,mi Te volime !Da živi Slavia i naš otličan bosanski nogometaš !

  4. Re: Ve Slavii houstne konkurence, proto je lepší si zachovat pružnost. Žádné dva roky

    kjandourek (admin)     před 7 lety 30.06.2017 12:09 |  
    11 0

    Hrozné nesmysly...
    Ty dva roky v klubu jsou samozřejmě myšleny na hráče, kteří budou mít výkonnost a my je budeme chtít... ne na hráče, kteří se pod přílivem nových jmen stanou méně vytíženými...

    Tak jako jsme nebránili v odchodech Mihalíkovi a van Kesselovi, když se ukázalo, že u nás skončí na lavici, nebo na tribuně, tak se nebude bránit ani nikomu z nových jmen, když bude chtít odejít, protože uvidí, že u nás se proti konkurenci neprosadí...

    • Re: Ve Slavii houstne konkurence, proto je lepší si zachovat pružnost. Žádné dva roky

      VanDel     před 7 lety 30.06.2017 12:13 |  
      4 7

      Sorry, ale těm proklamovaným dvěma letům nevěřim. Na podzim se někdo ukáže, přijde slušná nabídka ze západu a dopadne to jako s Barákem a Pavlenkou. Tohle vyhlašování jakési branné povinnosti si tu odkroutit minimálně dva roky je hloupost.

      • Re: Ve Slavii houstne konkurence, proto je lepší si zachovat pružnost. Žádné dva roky

        majklinho (přítel SN)     před 7 lety 30.06.2017 12:19 |  
        8 0

        JT prohlásil, že pokud bude ta nabídka dostatečně ekonomicky zajímavá i pro klub, nemusí platit ty zmiňované dva roky. Ale neexistuje, aby se opakovala situace s Pavlenkou, že nějaký klub nabídne směšnou částku a hráč si bude chtít přestup vynutit všemožnými prostředky.

        • Re: Ve Slavii houstne konkurence, proto je lepší si zachovat pružnost. Žádné dva roky

          VanDel     před 7 lety 30.06.2017 12:22 |  
          4 3

          Ale to já nerozporuju, naopak. Třeba prodej Pavlenky za uváděnou cenu chválim, protože to je pro nás výdělek parádní a Laštůvka je náhrada více než dobrá. Mě šlo o to, že vyhlašovat ty povinné dva roky nemělo vůbec žádný smysl, protože se to stejně v XX případech nedodrží a je jedno z jakého důvodu.

          • Re: Ve Slavii houstne konkurence, proto je lepší si zachovat pružnost. Žádné dva roky

            JS (přítel SN)     před 7 lety 30.06.2017 12:52 |  
            3 11

            To byly kecy pro fanoušky, plusové body zadarmo. Slibem neurazíš. Také se trefil, protože mu tu za to všichni hromadně tleskali.. :) JT je politik a ví, co má říkat obecentsvu.

            Samozřejmě, že je to nesmysl. Zbytečně bychom si tím omezili možnost nákupu hráčů v nejlepším věku a s nejlepším drajvem něco dokázat, ukázat se a získat tím lepší nabídku. Nejsme v pozici „koncového klubu“ a dlouho nebudeme.

        • Re: Ve Slavii houstne konkurence, proto je lepší si zachovat pružnost. Žádné dva roky

          honzah (přítel SN)     před 7 lety 30.06.2017 17:51 |  
          1 3

          ,,Ale neexistuje, aby se opakovala situace s Pavlenkou, že nějaký klub nabídne směšnou částku a hráč si bude chtít přestup vynutit všemožnými prostředky."

          Takže budeme při přestupu hráčům dělat lobotomii, aby neexistovala nějaká komplikace se svobodnou vůlí?

          Skramlík v zákonech fotbalové džungle asi píše, že součástí kalkulace ceny je i hrozba rozbití kabiny. Každopádně jsme z toho vybruslili celkem elegantně.

          Pokud se nepletu i přestup CR7 z United do Realu byl podpořený nějakými těmi emocemi, což si u Kristýnky není tak těžké představit.

    • Re: Ve Slavii houstne konkurence, proto je lepší si zachovat pružnost. Žádné dva roky

      honzah (přítel SN)     před 7 lety 30.06.2017 17:46 |  
      0 0

      Ono je to myšleno tak, aby náhodou nějaká ,,nepostradatelná opora" nedostala zaracha na přestup a vzápětí nepropadla na lavičku, čímž se by se příslušná nabídka stala poslední.

  5. Re: Ve Slavii houstne konkurence, proto je lepší si zachovat pružnost. Žádné dva roky

    ervin     před 7 lety 30.06.2017 12:18 |  
    8 0

    Ten Podroužek je snad na palici, to není samosebou ale má kámoše v Právu Káju Felta ,ten na spartě snad i bydlel...

    • Re: Ve Slavii houstne konkurence, proto je lepší si zachovat pružnost. Žádné dva roky

      bongor     před 7 lety 30.06.2017 20:00 |  
      0 0

      Máš tam hrubici ervine.To snad vymaž.

      • Re: Ve Slavii houstne konkurence, proto je lepší si zachovat pružnost. Žádné dva roky

        ervin     před 7 lety 30.06.2017 22:25 |  
        0 0

        Tak mě dej trojku,stydím se snad usnu....

  6. Re: Ve Slavii houstne konkurence, proto je lepší si zachovat pružnost. Žádné dva roky

    Sokrates55 (přítel SN)     před 7 lety 30.06.2017 12:26 |  
    14 0

    Dobrý den přeji nám všem slávistům.
    Tento článek pana Podroužka jen utvrzuje můj názor, že tento pisatel je úplně zasažen jakousi chorobou ve stylu "ubliž Slávii každým napsaným slovem". Naprostý souhlas s názorem přítele TSequinTS a vlastně Vás všech.
    Já jsem rád, že ve Slávii nikdo nebude mít místo v týmu "zadarmo". Pokud chceme hrát evropské poháry a jít se Slávií "O štok vejš", tak musí o místo bojovat všichni a na 100%. Věřím našemu trenérovi, že on umí s hráči pracovat a umí je připravit. Také si myslím, že neleze na žádnou hrušku a je pořád pevně nohama na zemi. Příchody hráčů jsou i s jeho vědomím a konzultacemi. Uvidíme, jak se mu to povede. Byl bych špatný slávista, kdybych o jeho práci pochyboval.
    Sokrates55

    • Re: Ve Slavii houstne konkurence, proto je lepší si zachovat pružnost. Žádné dva roky

      smely (přítel SN)     před 7 lety 30.06.2017 12:54 |  
      11 0

      Dobry den, je to jen nicotny maly provincni pisalek, ktery se msti, ze ho generalni pred vsema vykoupal na tiskovce. Uroven jeho zurnalistiky je velmi zalostna a zpusoby vyjadrovani tak na prumeru zaka cca 6. tridy zakladni skoly. Jeho vyplody jsou spise takove komedialni steky uslintaneho hladoveho mopslika, nez nejake myslenky hodne komentovani....

    • Re: Ve Slavii houstne konkurence, proto je lepší si zachovat pružnost. Žádné dva roky

      knl66 (přítel SN)     před 7 lety 30.06.2017 14:40 |  
      2 1

      S první částí tvého komentáře souhlasím.
      Ale na stranu druhou mě občas napadá, že JŠ přece jen nikdy podobným hráčským potenciálem nedisponoval a nepracoval s ním. Někdy, když se setmí a já nemůžu spát, mě prostě někdy napadá: "zvládne to ten Šilhavý? Ustojí to? Nebudou mu ty hvězdy za chvíli kálet na hlavu?" Jiný hlas mi odpovídá, že JŠ to zvládne, že roste s úkoly, že ony hvězdy jsou přece profíci a vědí co a jak... Ale někdy se oba hlasy pěkně hádají.
      A taky se obávám toho, že fotbal ovládne Berbr, a to od A do Z. Dojde k tomu, že proti nám bude penalta v každém druhém kole, nějakých pár zářezů, liga neregulérní a Číňany to přestane bavit a odejdou z českého fotbalu. Jsme už takový tým, že bychom našli odpovídajícího kupce? Vždyť ani ten koeficient pro Evropu zatím nemáme...

      • Re: Ve Slavii houstne konkurence, proto je lepší si zachovat pružnost. Žádné dva roky

        sasky     před 7 lety 30.06.2017 15:37 |  
        3 2

        Radši bych si usekl ruku, než bych hájil Berbra, ale pokud budeme hrát o parník lepší fotbal než zbytek ligy, tak nám může Berbr tak akorát cosi políbit. Zase bych ten jeho vliv nepřeháněl. Navíc si myslím, že on ve své pozici získává daleko víc ze zákulisních kšeftů než z nějakého ovlivňování ligy (styl přiklepnu ti dotaci, ale dostanu desátek apod.) Ano, může mít od nějakého spřáteleného klubu slíbený nějaký podíl na postupu do Evropy, ale myslím, že náš náskok na tento spřátelený klub bude víc než dostatečný a pokud by to rozhodčí nezačali totálně řezat hned od začátku, tak by jim to na konci mohlo být houby platné. A co tak vidím v posledních letech je, že rozhodčí vždycky řežou zejména ty slabší kluby (i nás, když jsme byli v hnoji) a velkým buď přímo připískávají, nebo aspoň výrazně neškodí. Nevím, ale osobně v tom nějaké velké noty teda nevidím. I když v mém případě zapřísáhlého optimisty třeba spíš nechci vidět :D

        • Re: Ve Slavii houstne konkurence, proto je lepší si zachovat pružnost. Žádné dva roky

          Jachym     před 7 lety 30.06.2017 21:51 |  
          0 0

          Velmi přesné. Naším největším soupeřem nebude Plzeň ani Sparta a už vůbec ne Berbr nebo "jeho" rozhodčí (i když mnozí tak rádi rozehrávají konspirační teorie jak všichni výše jmenovaní nespí a 25 hodin denně přemýšlejí jak Slavii poškodit:-), ale jenom my sami. Nicméně Jarda Šilhavý není Karel Jarolím (s jeho milenkou a agenty) a hlavně čínští investoři nejsou veksláčtí hochštapleři jako ti dva mamlasové z "produktové" éry, kteří klub mířící vzhůru srazili na samé dno až téměř ke krachu... Proto pevně věřím, že ukočírujeme úspěchy v podobě titulu a, doufejme, účasti v základní skupině Ligy mistrů.

    • Re: Ve Slavii houstne konkurence, proto je lepší si zachovat pružnost. Žádné dva roky

      sTizz (přítel SN)     před 7 lety 30.06.2017 17:40 |  
      0 0

      Pan Podrouzek se zjevne dost urazil na tiskovce,kdyz pan Krob smetl Podrouzkuv dotaz ze stolu:)

  7. Re: Ve Slavii houstne konkurence, proto je lepší si zachovat pružnost. Žádné dva roky

    marcocruz (přítel SN)     před 7 lety 30.06.2017 12:28 |  
    18 1

    Já vůbec nerozumim tomu, proč se pořád dokola mluví o konkurenci v týmu Slavie a ještě ani jednou nepadlo slovo o konkurenci v týmu Sparty či Plzně, která taky přivedla už asi 6 posil, o Spartě ani nemluvim. Ale tyhle týmy asi budou moci v příští sezoně hrát s 15 hráči v poli a proto tam žádná konkurence není a nehrozí. Prostě jen další Podroužkův nedomyšlenej článek, kterej postrádá jak objektivitu tak odbornost.

    • Re: Ve Slavii houstne konkurence, proto je lepší si zachovat pružnost. Žádné dva roky

      knl66 (přítel SN)     před 7 lety 30.06.2017 14:19 |  
      2 1

      Co je nám do Sparty nebo Plzně?
      Zabývejme se sami sebou a nekřičme "Sparta taky, Sparta taky a Plzeň taky a tamti taky!"

    • Re: Ve Slavii houstne konkurence, proto je lepší si zachovat pružnost. Žádné dva roky

      bongor     před 7 lety 30.06.2017 20:05 |  
      1 0

      Celý to podpisuju Marco,jenom bych řekl,že nedomyšlený to není.Je to dobře promyšlený,ikdyž to možná nepromyslel ten čmáral,ale vyšší moc.

  8. Re: Ve Slavii houstne konkurence, proto je lepší si zachovat pružnost. Žádné dva roky

    Kzlo     před 7 lety 30.06.2017 12:43 |  
    14 1

    Podrouzek je ubozak. Jeste se ani nekoplo do balónu a uz jede medialni masaz. Asi si mysli že to je oplatka panu Krobovi ale je to spise ubohe.

  9. Re: Ve Slavii houstne konkurence, proto je lepší si zachovat pružnost. Žádné dva roky

    VaSsa     před 7 lety 30.06.2017 12:43 |  
    6 0

    To je blábol zase...

  10. Re: Ve Slavii houstne konkurence, proto je lepší si zachovat pružnost. Žádné dva roky

    Fulham     před 7 lety 30.06.2017 12:54 |  
    5 0

    Já myslím, že s tou ideou dvou let jsme to všichni pochopili - jen ten Honza dělá vlny...:-))))

  11. Konkurence v kabině.

    Láryfáry     před 7 lety 30.06.2017 13:03 |  
    18 0

    Tak si to shrňme: Všichni uznávají, že přivádět posily pro zvyšování konkurence je super. Hráče to motivuje k vyšším tréningovým dávkám, nevypuštění žádného balonu atd atd.. A teď v dospělém věku svého smutného života Podroužek objevil, že zvyšování konkurence sebou nese i jednu negativní věc, a sice to, že hráč se musí víc bát o své místo a může to nelibě nést? No TWL to je objev..

    Poslyšte Podroužek, nevíte náhodou, jak to mají vyřešené u Sparty, že se tam toto v jejich prímové nerozhádané partě neděje, ačkoliv přivedli více nováčků než my?

    Nebude nakonec lepší zůstat v tom našem zatuchlém rybníčku, raději nikoho zvenčí nepřivádět, aby hráči byli spokojení a leniví jako.. nevim, třeba jako český hráč?

    TL;DR: nemít 100% harmonickou kabinu je nevyhnutelná a přijatelná daň za to, že máte přetlak skvělých hráčů.

    • Re: Konkurence v kabině.

      marcocruz (přítel SN)     před 7 lety 30.06.2017 13:12 |  
      9 0

      Jako novinářskou kvalitu deníku spart jenom podtrhnul v tý jejich anketě Hartman, podle kterého nejlépe ze všech posílila Plzeň díky přestupům mladých hráčů, což vrhá úplně novou dimenzi na posuzování věku u hráčů, poněvadž Kolář, Hruška a Řezníček jsou tím pádem mladí hráči a proti nim jsou tedy Aleš Čermák s Živuličem teprv junior a dorostenec

    • Re: Konkurence v kabině.

      goofy38     před 7 lety 30.06.2017 13:13 |  
      6 0

      Hele neplánuješ pokračovat v tom vtipným souhrnu z médií? Minulou přípravu mě to dost bavilo. :D

      • Re: Konkurence v kabině.

        Láryfáry     před 7 lety 30.06.2017 13:38 |  
        6 0

        Možná jo, materiál se zase začíná sbírat, Kolegové Podroužek, Hartman a komplet esport jedou bomby :-) Škoda akorát konce psaní pana "Průnikovky" Kůdely, to byly slinty!

        • Re: Konkurence v kabině.

          Láryfáry     před 7 lety 30.06.2017 13:39 |  
          0 0

          Místo esport jsem pochopitelně myslel efotbal, ehm.

        • Re: Konkurence v kabině.

          knl66 (přítel SN)     před 7 lety 30.06.2017 14:30 |  
          4 0

          Souhlas! Pan Kúdela a jeho "průnikovky" - to nemělo konkurenci! Někdy se mi po tom až stýská, u nich se člověk aspoň zasmál, jak to bylo idiotské. Podroužek je jen na těžký povzdech a zavrtění hlavou, ten je jen hloupý.

  12. Re: Ve Slavii houstne konkurence, proto je lepší si zachovat pružnost. Žádné dva roky

    Sešívaný     před 7 lety 30.06.2017 13:17 |  
    2 0

    Šaráda pokračuje...

  13. Novinářská kvalitka..

    fleder     před 7 lety 30.06.2017 13:23 |  
    10 0

    Naprosto chápu, proč si tuhle karikaturu novináře ať pan Krob nebo pan Tvrdík na tiskovkách mažou na chleba....
    Konečník, Podroužek, Janeba..výkvět objektivní sportovní novinařiny. :-)
    Ale chápu, má nějaké zadání, podle toho se snaží psát /záměrně nepíšu píše, protože to jsou strašné slinty/. Koho chleba jíš....a je vidět, jak se ta Sparta a Křetínský bojí..

    • Re: Novinářská kvalitka..

      Shav0     před 7 lety 30.06.2017 13:30 |  
      4 0

      Když oni i ti spartani nadávají na to co to je za novináře na tom isporu. Takže sice můžeme říct, že je to směrem ke spartě méně kritické, ale kvalitou je to stejně k nečtení.

      Ono když se to tak veme tak kvalitní články jsou rozhovory, nebo shrnutí nějakých tiskovek. Tam však nemusíš nic vymýšlet, jen přepíšeš to co řekl někdo druhý. A pak je tu druhý typ článků, a to je vem z 5ti předešlých článků vždy odstavec a udělej z něj nový, s epickým nadpisem, ale jinak s nulovou informační hodnotou.

  14. Re: Ve Slavii houstne konkurence, proto je lepší si zachovat pružnost. Žádné dva roky

    chrobak     před 7 lety 30.06.2017 13:28 |  
    10 0

    Trochu se divím, kde v článku vidíte snahu Slavii pomluvit nebo ji poškodit. Já tam vidím jen bezobsažný článek, který neříká prakticky nic. Asi jako když do jedenácti brouzdáte po netu a pak najednou zjistíte, že jste měli do čtvrt na dvanáct dodat nějaký článek.

  15. Re: Ve Slavii houstne konkurence, proto je lepší si zachovat pružnost. Žádné dva roky

    zeleznik2     před 7 lety 30.06.2017 13:40 |  
    1 0

    Další z one man show pana Podroužka...

  16. Re: Ve Slavii houstne konkurence, proto je lepší si zachovat pružnost. Žádné dva roky

    martyni (přítel SN)     před 7 lety 30.06.2017 14:02 |  
    8 0

    Ja nevim, tezko zatím hledat zle nebo jakekoli umysly, když ten clanek nedava zadny smysl. Tezko z toho vysledovat nejake myslenkove pochody autora.. spis je otázka, proc se clanky tohoto typu na strankach největšího sportovního webu vůbec zverejnuji.. zrejme je třeba se v pisemne podobe priblizit k uvaham po patem pivu, neboť ctenari preci taky nejsou furt strizlivi a premyslet boli každého.. :)

    • Re: Ve Slavii houstne konkurence, proto je lepší si zachovat pružnost. Žádné dva roky

      ElBrody     před 7 lety 30.06.2017 15:25 |  
      3 0

      No já nevím, zlé úmysly jsou to jediné, co jsem v tom dadaistickém článku nakonec našel :)

    • Re: Ve Slavii houstne konkurence, proto je lepší si zachovat pružnost. Žádné dva roky

      Vici     před 7 lety 30.06.2017 15:50 |  
      1 0

      No on tenhle matlal pise pravidelně takhle pitomě. Žádnej spisovatel to neni. On ani nepíše proti nikomu on totiž nemá žádnej názor takže patlá všechno dohromady. Obsahově prázdný. Myšlenkově taky. Jakej pán takovej krám. Někdy mi přijde že píše jenom aby něco napsal. Nikoho neurazil protože sám v tom jasno nemá. Tohle jště jde umí i větší srač.y. A někdy i ve 2 větách. Mi přijde že to někdy mastí někde na cestě domů s hospody podle toho co kde zaslechnul :)

    • Re: Ve Slavii houstne konkurence, proto je lepší si zachovat pružnost. Žádné dva roky

      Khadgar     před 7 lety 30.06.2017 17:57 |  
      0 0

      Naštěstí to největší sportovní web není :) A to ani zdaleka.

  17. Re: Ve Slavii houstne konkurence, proto je lepší si zachovat pružnost. Žádné dva roky

    knl66 (přítel SN)     před 7 lety 30.06.2017 14:21 |  
    8 0

    Teda, pane Podroužek, voni jsou hlava!

  18. Honza

    lassiter     před 7 lety 30.06.2017 14:23 |  
    4 0

    Nový klásek v už dost hustém poli verze 2.0
    je to poeta

  19. Re: Ve Slavii houstne konkurence, proto je lepší si zachovat pružnost. Žádné dva roky

    dauby     před 7 lety 30.06.2017 15:39 |  
    2 1

    Už podle nadpisu jsem si myslel, že to je od Podroužka. Tenhle pán nás nemá moc rád (a my a naše vedení jeho taky ne :-) ). U něj spíš platí, že pokud šije do nějakého "problému" ve Slavii, pak opak je pravdou. Za problém nepovažuji, že budeme mít příliš dobrý kádr a že bude obrovská konkurence. To jsou spíše příjemné starosti. Jinak zrovna u Hušbauera bych se zrovna neobával, že hrát nebude, ten kluk je čím dál lepší. Zmrhal ovšem může mít problémy a Muris taky. Ale takový je fotbal...

  20. Re: Ve Slavii houstne konkurence, proto je lepší si zachovat pružnost. Žádné dva roky

    naplavnik     před 7 lety 30.06.2017 16:16 |  
    2 0

    Tak už i já mám svého Pláničku.

  21. Re: Ve Slavii houstne konkurence, proto je lepší si zachovat pružnost. Žádné dva roky

    Oberyn_7     před 7 lety 30.06.2017 16:31 |  
    5 0

    Pro zajímavost jsem si prohlédl všechny články pana Podroužka od listopadu minulého roku. Pro přehled je sem dám i s nadpisem a daty zveřejnění. Srovnal jsem si pražská S. Můj skromný názor najdete pod tímto přehledem.

    Slavia:
    9. Května - Slavia podle rozumu Šilhavého. Nepodléhá tlaku a problémy řeší inteligentně
    2. Května - V Edenu by měl zaznít hlas kapitána, Jiří Bílek na plac! V jeho zodpovědnosti je síla
    12. Dubna - Slavia vytváří náročné prostředí, ale přehání zabezpečování hráčů
    19. Března - Největší favorit na titul? Klopýtla, přesto je to pořád Slavia
    25. Února - Slavia si jde pro titul. Plzeň neplzeň, Sparta nesparta...
    18. Února - Když ne Bílek, tak Škoda. Proti Jihlavě napověděl, že má kapitánskou sílu
    24. Ledna - Teclův přestup do Slavie? Nový klásek v už dost hustém poli
    3. Prosince - Přichází nebezpečná zima. Slavia v sobě potřebuje uchovat formu
    29. Listopadu - Slavia a největší rival Plzně v boji o titul? ANO, šíře, síla, a výhra za výhrou

    Sparta:
    23. Května - POLEMIKA: Italský trenér pro Spartu? Je to tmavá periferní ulička
    12. Prosince - Čtyři důvody, proč má Sparta dobrý los. Třeba proto, že v Evropě je prostě dobrá
    10. Listopadu - Disciplinárka proti Dočkalovi. Slovy klasika: Ta byla přísná...

    Vstupoval jsem do toho s tím, že se budu snažit být, alespoň trochu objektivní. Zprvu se musím přiznat, že netuším jak jsou rozděleny pravomoce v deníku Sport, ale už na první pohled je zřejmé, že poměr 9:3 vypovídá, že pan Podroužek rád píše o nás. Není se čemu divit, hráli jsme atraktivní fotbal a hlavně o titul. :)

    Tento redaktor nás tipoval na mistra již někdy v únoru, což je slušné, ale pokaždé pokud komentuje jakékoliv manažerské rozhodnutí, tak se ho snaží podrývat.

    Jaké, že články jsou vydávány o Spartě a jejich manažerských rozhodnutí? ;)

    Plus, tento článek je prostě dno. Pokud se hráč neprosadí ve zvýšené konkurenci ve Slavii, jak potom bude chtít hrát v top lize na západě? Právě naopak, pokud uspěje a zde prokáže své kvality v delším časovém horizontu, tak má přeci největší předpoklady pro úspěch v lepších ligách než je ta česká..

    Závěrem, by si pan redaktor mohl tyto komentáře odpustit a tyto články nevydávat. Udělá mnoha lidem radost.

    • Re: Ve Slavii houstne konkurence, proto je lepší si zachovat pružnost. Žádné dva roky

      Marwek23 (přítel SN)     před 7 lety 30.06.2017 17:06 |  
      0 0

      mám takový dojem, že deník Sport si ty své pisálkovské "odborníky" takhle rozděluje na kluby...a jelikož nás deník Sport zřejmě nemá ve velké lásce, přisoudil nám Podroužka. Ale rozbor pěkný, díky za něj

    • Re: Ve Slavii houstne konkurence, proto je lepší si zachovat pružnost. Žádné dva roky

      honzah (přítel SN)     před 7 lety 30.06.2017 17:43 |  
      1 1

      Nestačil by prostě dávný citát premiéra Špidly: ,,K novinářům jsem shovívavý, víte, jak malými písmenky musí tu stránku zaplnit"?

      Novinářům nezbývá než uvařit článek z kdejakého dojmu, kdybychom tady navzájem sledovali různé názory v diskusích, tak se také usvědčíme z protiřečení. Jen to neděláme pro obživu, takže nemusíme vytvářet bubble-gumové texty.

      Pro mě je tento článek neurážlivý sled konstatování. Vzhledem k tomu, že na Deník Sport neplatím žádné povinné koncesionářské poplatky, nemám ani potřebu nárokovat, aby se tam něco nepsalo nebo někdo nepsal.

      Předpokládám, že nejkvalitnější novináři dostanou lepší peníze mimo Deník Sport, takže netřeba být náročný.

    • Re: Ve Slavii houstne konkurence, proto je lepší si zachovat pružnost. Žádné dva roky

      Vici     před 7 lety 30.06.2017 22:17 |  
      0 0

      Já ty Podroužkovy články čtu. Před nedávnem jsem se již neudržel v době kdy se hleda” trenér a musel jsem mu napsat myslim na twiteru. Obávam se že to není bojovnik proti Slavii ale prostě je jenom hloupej. Hraje si rádoby na mudrce ale kde nic neni.....

  22. Re: Ve Slavii houstne konkurence, proto je lepší si zachovat pružnost. Žádné dva roky

    murena     před 7 lety 30.06.2017 17:12 |  
    0 0

    To je tedy dílo že by odveta za pana Kroba? To se teda nepovedlo

    • Re: Ve Slavii houstne konkurence, proto je lepší si zachovat pružnost. Žádné dva roky

      vlk30 (přítel SN)     před 7 lety 30.06.2017 19:36 |  
      2 0

      Je to amatér ten pisálek.

  23. Re: Ve Slavii houstne konkurence, proto je lepší si zachovat pružnost. Žádné dva roky

    jarmik     před 7 lety 30.06.2017 21:29 |  
    1 0

    Nečetl jsem ten článek a nečetl jsem ani místní reakce. A ani nebudu.
    Troufám si tvrdit, že jsem schopen z určitých titulků poznat, že budu nasranej, ať už si přečtu článek, nebo diskusi.
    V politických diskusích většinou neodolám a bráním nějaké hodnoty - morálku, lidskost atp. Tady to ale dělat nehodlám. Slavia mě v současnosti naplňuje optimismem, který mi ve společnosti chybí, a nemíním si to kazit blitky ze Sportu.

    • Re: Ve Slavii houstne konkurence, proto je lepší si zachovat pružnost. Žádné dva roky

      Jachym     před 7 lety 30.06.2017 22:03 |  
      1 2

      Já zase, jak asi víš, se stavím proti falešné morálce a lidskosti, ale Slavia i mě naplňuje optimismem, a to měrou vrchovatou...:-)

    • Re: Ve Slavii houstne konkurence, proto je lepší si zachovat pružnost. Žádné dva roky

      Kladoš27     před 7 lety 30.06.2017 22:27 |  
      3 0

      A co teprve obálka dnešního spartu :D. Nejenže vynechali Ruslana ale jako hlavní hvězdu dali Ben Chaima a a dali k němu "rychlý jako Bale"

      http://imgWorld.cz/AtB29gjaF9.png

  24. Re: Ve Slavii houstne konkurence, proto je lepší si zachovat pružnost. Žádné dva roky

    Fulham     před 7 lety 30.06.2017 21:33 |  
    0 0

    U21 - zatím skvělá taktika Němců. Až to svádí k myšlence, že by to ten střed chtělo překopnout...:-))