Liga nebyla nikdy lákavější! Proč Sparta a Slavia přivábily hvězdy právě teď a na kolik je přijdou
Liga nebyla nikdy lákavější! Proč Sparta a Slavia přivábily hvězdy právě teď a na kolik je přijdou
Liga nebyla nikdy lákavější! Proč Sparta a Slavia přivábily hvězdy právě teď a na kolik je přijdou
Komentáře (152)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Liga nebyla nikdy lákavější! Proč Sparta a Slavia přivábily hvězdy právě teď a na
Hanzwalter před 7 lety 29.06.2017 08:03 |Dobre napsano od Madla +1
Re: Liga nebyla nikdy lákavější! Proč Sparta a Slavia přivábily hvězdy právě teď a na
Fulham před 7 lety 29.06.2017 08:11 |Pěkně Mádl - konečně někdo kdo do toho ,,reje" konstruktivně a s natěšením. Zvednou se návštěvy, cena za TV , prestiž, hele jakto že je prodáno jen 5tis permic? Šup šup! :-)
Re: Liga nebyla nikdy lákavější! Proč Sparta a Slavia přivábily hvězdy právě teď a na
JS (přítel SN) před 7 lety 29.06.2017 09:11 |Ještě bych chtěl podotknout, že kromě Zlatana je volným hráčem i Jesus Navas ;)) Smůla, že na pravé křídlo už máme Mingazova.
Re: Liga nebyla nikdy lákavější! Proč Sparta a Slavia přivábily hvězdy právě teď a na
Maty22 před 7 lety 29.06.2017 10:28 |By se alspoň od Mingyho něco přiuči.
Re: Liga nebyla nikdy lákavější! Proč Sparta a Slavia přivábily hvězdy právě teď a na
smely (přítel SN) před 7 lety 29.06.2017 10:55 |dyk nedal letos jedinou branku...#Prumernestaci :-))
Re: Liga nebyla nikdy lákavější! Proč Sparta a Slavia přivábily hvězdy právě teď a na
Kzlo před 7 lety 29.06.2017 10:18 |Nelze se divit že článek psal Madl. Podle mne jediny fotbalový novinář co do toho vidí a je schopny drzet se objektivity nebo potlačit naklonost at uz komukoliv.
Re: Liga nebyla nikdy lákavější! Proč Sparta a Slavia přivábily hvězdy právě teď a na
JS (přítel SN) před 7 lety 29.06.2017 10:27 |https://twitter.com/ludekmadl/status/880339338126667776
Podle Mádla není vyloučeno, že dorazí i druhý Altintop.
Re: Liga nebyla nikdy lákavější! Proč Sparta a Slavia přivábily hvězdy právě teď a na
Fačín před 7 lety 29.06.2017 10:39 |Včera jsem se o tom bavil s kamarádem sparťanem. Říkal, no jo, to je ale ten druhej, horší Altintop. To není Hamit. Říkám, jenže ten už je teď druholigovej, s Darmstadtem. Ta se mu chtít hrát nebude, počkej, přijde za bráchou k nám.. Prej, no to určitě.. A hele, třeba to klapne...
Re: Liga nebyla nikdy lákavější! Proč Sparta a Slavia přivábily hvězdy právě teď a na
JS (přítel SN) před 7 lety 29.06.2017 11:00 |Já si ale fakt nemyslím, že by bylo moudré a perspektivní pro Slavii hrát v základu s 5 hráči s věkem 34+ ..
Re: Liga nebyla nikdy lákavější! Proč Sparta a Slavia přivábily hvězdy právě teď a na
VaSsa před 7 lety 29.06.2017 11:18 |Hlavně už bychom ze záložníků postavili celou jedenáctku.
Re: Liga nebyla nikdy lákavější! Proč Sparta a Slavia přivábily hvězdy právě teď a na
Travinho před 7 lety 29.06.2017 11:35 |Pokud na to fyzicky mají?
Re: Liga nebyla nikdy lákavější! Proč Sparta a Slavia přivábily hvězdy právě teď a na
padre před 7 lety 29.06.2017 11:37 |Pokud nás dvě sezony po sobě dovedou do skupiny LM a k obhajobě, není problém :-)
Re: Liga nebyla nikdy lákavější! Proč Sparta a Slavia přivábily hvězdy právě teď a na
JS (přítel SN) před 7 lety 29.06.2017 11:52 |S výdrží není problém (viz Rotaň), ale potřebujeme i dynamiku a rychlost...
Re: Liga nebyla nikdy lákavější! Proč Sparta a Slavia přivábily hvězdy právě teď a na
Travinho před 7 lety 29.06.2017 11:57 |Že by mi zrovna Danny přišel pomalý? U Laštůvky je to pak jedno...
Re: Liga nebyla nikdy lákavější! Proč Sparta a Slavia přivábily hvězdy právě teď a na
JS (přítel SN) před 7 lety 29.06.2017 12:16 |Co se fyzičky týče, na vrcholu dynamiky je sportovec okolo 22 let, na vrcholu výdrže cca 28 let.
Re: Liga nebyla nikdy lákavější! Proč Sparta a Slavia přivábily hvězdy právě teď a na
Sešívaný před 7 lety 29.06.2017 12:53 |Myslíš jako v kontextu fotbalu? Protože když se podíváš na vytrvalostní běžce, tak ve špičce jsou většinou borci přes 30 a nejsou výjimky, kdy jsou tam i borci přes 40. Ostatně nás mistr republiky v maratonu pár roků nazpátek měl myslím 41. Po 30 vytrvalost roste právě na úkor dynamiky, proto se mi 28 moc nezdá.
Re: Liga nebyla nikdy lákavější! Proč Sparta a Slavia přivábily hvězdy právě teď a na
JS (přítel SN) před 7 lety 29.06.2017 12:54 |Jo, fotbalu:
http://www.bbc.com/news/magazine-28254123
Re: Liga nebyla nikdy lákavější! Proč Sparta a Slavia přivábily hvězdy právě teď a na
Sešívaný před 7 lety 29.06.2017 13:17 |Jo, ale to jsou agregovaná empirická data. Z toho můžeme říct, že fotbalista je skutečně na vrcholu průměrně v 28, když je takový průměr ve výběrech těch nejlepších zemí. Nicméně nic to neříká o tom, kdy je na vrcholu, co se týče konkrétně dynamiky a vytrvalosti. IMHO má v 28 ten nejlepší mix dynamiky, vytrvalosti, zkušenosti a taktické vyspělosti, ale vytrvalost IMHO dál roste (na úkor dynamiky).
Dle mých zkušeností z různých sportů nemá 35 letý borec oproti 28 letému žádný hendikap, co se týče vytrvalosti. Jde jen o to, jestli je zdravý a jak se udržuje. S dynamikou to je jiné, ta prostě v tomto věku už klesá.
Re: Liga nebyla nikdy lákavější! Proč Sparta a Slavia přivábily hvězdy právě teď a na
Travinho před 7 lety 29.06.2017 13:38 |Říká ti něco jméno Kim Collins?
Re: Liga nebyla nikdy lákavější! Proč Sparta a Slavia přivábily hvězdy právě teď a na
honza_sl před 7 lety 29.06.2017 16:30 |To je ale průměrné číslo, které sice vychází ze statistik a výzkumu, ale pořád je to jen průměr. Záleží na mnoha faktorech - dědičných (typ postavy, odolnost kloubů a vazů atd.), tréninkových (jak a kolik ten hráč trénuje, jak profesionálně jsou tréninky od mala vedeny, jak a kolik to flinká), na mimosportovním životě, počtu a vážnosti zranění, v neposlední řadě pak na stravě, doplňcích stravy a životosprávě. A konečně - zkušeněnější fotbalista má větší přehled a dokáže lépe hospodařit s energií.
Proto se dělají testy a proto hráče sledujeme na základě dlouhodobých údajů, aby odborníci v klubu dokázali posoudit individuální případy.
Re: Liga nebyla nikdy lákavější! Proč Sparta a Slavia přivábily hvězdy právě teď a na
Varis před 7 lety 29.06.2017 11:44 |Perspektivní je nakoupit mladé hráče a nechat je vyspět mezi hráči,, evropské" kvality...takže dvě tři sezóny mi nebude vadit když budeme mít vyšší průměr týmu než ostatní. Samozřejmě to musí přinést nějaké výsledky. Během toho naděje zabudovat mezi ně a budu spokojenej.
Re: Liga nebyla nikdy lákavější! Proč Sparta a Slavia přivábily hvězdy právě teď a na
JS (přítel SN) před 7 lety 29.06.2017 11:51 |Jenže ono nejde jen o to „nechat je vyrůst mezi“, ale také dát jim příležitost hrát a osahat si ty evropské poháry i na hřišti. Například takový Trubač by teď šel kvůli dvoum Altintopům, Dannymu a Rotaňovi na dva roky na hostování. Pak oni skončí, Trubač se vrátí, a stejně nám bude v zápasech s PSV nebo kýho šlaka k ničemu. Sice uvidí, jak Altintop trénuje, ale už nikdy nepozná na vlastní kůži specifika náročného zápasu. Já chápu, že letos jde o okamžitý efekt. Ale mělo-li by to trvat dlouhodoběji, podle mě si tím tak trochu podřezáváme větev sami pod sebou z hlediska té perspektivity kádru.
Re: Liga nebyla nikdy lákavější! Proč Sparta a Slavia přivábily hvězdy právě teď a na
Travinho před 7 lety 29.06.2017 11:59 |Trubač hlavně momentálně na Slavii absolutně nemá...
Re: Liga nebyla nikdy lákavější! Proč Sparta a Slavia přivábily hvězdy právě teď a na
JS (přítel SN) před 7 lety 29.06.2017 12:16 |Řikám například. Nejde o konkrétního Trubače. A btw. taky na Slavii mít nebude, pokud si ho nevypipláme a nedáme mu čuchnout.
Re: Liga nebyla nikdy lákavější! Proč Sparta a Slavia přivábily hvězdy právě teď a na
kjandourek (admin) před 7 lety 29.06.2017 12:34 |prostě všechno je špatně, že?
Re: Liga nebyla nikdy lákavější! Proč Sparta a Slavia přivábily hvězdy právě teď a na
JS (přítel SN) před 7 lety 29.06.2017 12:48 |Ne.
Re: Liga nebyla nikdy lákavější! Proč Sparta a Slavia přivábily hvězdy právě teď a na
Travinho před 7 lety 29.06.2017 13:17 |Tak takový hráč se musí vyhrát na hostování. Přece nebudeme stavět hráče jen kvůli tomu, že jsou mladí. Nejsme Příbram nebo Slovácko...
Re: Liga nebyla nikdy lákavější! Proč Sparta a Slavia přivábily hvězdy právě teď a na
JS (přítel SN) před 7 lety 29.06.2017 12:21 |Jo jo, místní úderka už zase nesouhlasí s očividným faktem, že hráči na úplném konci kariéry, kteří u nás stráví sezonu, max dvě, nemají sportovní perspektivitu. Congrats. To je přesně problém české ligy a fotbalu obecně, že nedává příležitost mladým klukům. My to budeme muset vhodně namixovat, aby naši mlaďoši vyrostli vedle těchto person. A nemůžeme dopustit, aby to naopak odnesli tím, že vůbec prostor nedostanou na úkor toho, že půl sestavy bude poskládáno s megazkušených hráčů, kteří ovšem za rok dva skončí s fotbalem a „po nich potopa“.
Re: Liga nebyla nikdy lákavější! Proč Sparta a Slavia přivábily hvězdy právě teď a na
kjandourek (admin) před 7 lety 29.06.2017 12:34 |Přivedli jsme tři zkušené hráče... hráče,kteří se nepodělají z toho, že hrají o ligu mistrů.... To není půl sestavy a už vůbec to není o tom, že by měli odehrát všechny zápasy, ke kterým v průběhu sezóny nastoupíme...
je to právě o tom, že když přivedeme jednoho, tak ho brzy zatavíme, když ho budeme nutit odehrát všechny zápasy.... a jakmile vypadne, tak budeme v háji... Tři můžeme v pohodě točit...
Re: Liga nebyla nikdy lákavější! Proč Sparta a Slavia přivábily hvězdy právě teď a na
Martin 58 před 7 lety 29.06.2017 13:01 |Myslím, že Slavia dává šanci těm, kteří očividně v základu ani v kádru pro jednotlivá utkání nebudou tím, že je vhodně umisťuje na hostování. Jsou-li dobří, mají šanci ukázat, že by mohli v budoucnu dostat příležitost i na hřišti ve slávistickém dresu. Budeme si muset se zvýšující se náročností a prezentací v pohárové Evropě navyknout, že časový prostor pro tzv. "dávání příležitostí" nebude. Co by měl říkat například takový Morata, který si přes všechny svoje schopnosti přišel z Juventusu v zásadě sednout na lavičku Realu.
Re: Liga nebyla nikdy lákavější! Proč Sparta a Slavia přivábily hvězdy právě teď a na
smely (přítel SN) před 7 lety 29.06.2017 13:32 |"mistni uderka".... pobavilo, to tady naposled pouzival Jirka Jednicka...uz bylo nacase , aby tu nekdo prevzal jeho roli vecne nespokojenyho...diky...
Re: Liga nebyla nikdy lákavější! Proč Sparta a Slavia přivábily hvězdy právě teď a na
mirecek1111 před 7 lety 29.06.2017 14:04 |Tys nepochopil základní problém, který Slavia má. A to je přímo děsný koeficient. Pokud se nám jej nepodaří zvednout tak můžeme klidně několik roků v řadě slavně postupovat do Evropy a pak rok co rok budeme dostávat v srpnu v předkolech další a další Anderlecht a budeme v začarovaném kruhu nemožnosti se tam dostat.
My teď potřebujeme proklouznout do skupiny LM nebo EL jako sůl, vyhrát tam pár zápasů, aby se nám ten koeficient zvedl na určitou hladinu a mohli bývat v předkolech nasazení.
A myslím, že to je hlavní důvod masivního posilování a nehledění na věk. K čemu řešit věk, když náš problém můžeme vyřešit během několik měsíců. Prostě v srpnu zvládneme předkola, postoupíme tam, uhrajeme pár dobrých výsledků a je to. Navíc pokud letos vyhrajeme titul, budeme ve skupině LM znova a to budou další body do koeficientu. No a pak už zřejmě bude koeficient na dostatečné úrovni, abychom bývali nasazení a předkola evropských pohárů bývala jen nutné zlo.
Prostě máme problém, a jsou ideální podmínky pro to jej zvládnout vyřešit během jednoho roku = postoupit na podzim do skupiny LM nebo EL a vyhrát letos ligu. Teď proto akutně potřebujeme zejména zkušenost před perspektivou.
Povívej se, koho by dostala Plzeň, kdyby ten titul výhrala letos ona. S jejím koeficientem a našim jarním kádrem bychom v té skupině LM už byli jednou nohou teď. Bohužel jej nemáme a bude to sakra těžké. A přijde mi, že snad ještě těžší to bude, pokud spadneme z předkola LM do předkola o evropskou ligu. Tam to bohužel bude taky pořádný výpras pro nenasazený celek jakým jsme my..
Prostě tam letos musíme za každou cenu proklouznout, tak snad nám noví kluci zkušení pomůžou to zdolat :-) A až se v pohárové evropě stabilně ukotvíme, můžeme tady teprve třeba začít budovat menší "Ajax".
Re: Liga nebyla nikdy lákavější! Proč Sparta a Slavia přivábily hvězdy právě teď a na
Boss82 před 7 lety 29.06.2017 14:42 |Hezky a správně napsáno.
Re: Liga nebyla nikdy lákavější! Proč Sparta a Slavia přivábily hvězdy právě teď a na
Gino před 7 lety 29.06.2017 16:40 |Hele... a na co je nam buh vi jaka perspektiva, kdyz ti mladi od nas stejne za ty dva roky odejdou jinam? Ja te fakt nechapu. Jasne, na Dannym uz nic nevydelame (kdo vi, treba ho za rok bude chtit nekdo z Ciny, nebo Emiratu), ale chapes, ze nam proste o prachy z prodeje nejde??
Re: Liga nebyla nikdy lákavější! Proč Sparta a Slavia přivábily hvězdy právě teď a na
Varis před 7 lety 29.06.2017 12:44 |něčem máš pravdu, ale podle mě jsou 2 možnosti.
1.nechat hrát a piplat ty mladé a poháry hrát jen v lize a nebo 2X po sobě udělat skupinu LM,udělat si jméno v Evropě a následně za vydelane peníze koupit mladé udělané fotbalisty ze zahraničí. Podle mě jde Slavia tou rozumnou střední cestou...mladí i stáří a zkušenosti najednou... A jinak pokud se ten mladý hráč nedokáže kousnout a makat po boku takových,, hvězd" tak za mě ve Slavii nemají co dělat.
Re: Liga nebyla nikdy lákavější! Proč Sparta a Slavia přivábily hvězdy právě teď a na
Robinator před 7 lety 29.06.2017 11:52 |na Ligu to bude určitě stačit, ale jestli na Evropu,.. to si netroufám tvrdit, netuším, jak na tom jsou rychlostně a fyzicky
Re: Liga nebyla nikdy lákavější! Proč Sparta a Slavia přivábily hvězdy právě teď a na
Kzlo před 7 lety 29.06.2017 12:38 |Halil za mne velke plus že se uz dnes připojil k tymu. Přitom ze psalo že ma byt az na soustředění.
Re: Liga nebyla nikdy lákavější! Proč Sparta a Slavia přivábily hvězdy právě teď a na
Artur (přítel SN) před 7 lety 29.06.2017 12:42 |Přesně tak, jde vidět že už chce být s týmem... sem zvědavej na Míšu až přijede, ten bude valit kukadla s kým bude hrát novou sezónu :o)
Re: Liga nebyla nikdy lákavější! Proč Sparta a Slavia přivábily hvězdy právě teď a na
Oberyn_7 před 7 lety 29.06.2017 12:49 |Upozorňuji, že reaguji na všechny příspěvky ne pouze na poslední:
Ach jo, to jsou zase predikce a věštění z křišťálové koule. Nikdo přeci, zde neříká ať stavíme tým na hráčích 30+ , ale přeci bude hrát ten kdo na to bude mít kvalitu. To, že chceme úspěch hned je očividné, ale to musejí hrát mladí, protože jsou mladí? Tohle není football manager a ti mladí prostě nemají takovou kvalitu, kdyby ano tak hrají.
A perspektivu? Že tu ti zkušení borci odehrají 1 max 3 sezóny? A kolik jich odehráli ti mladí perspektivní? Barák, Lüftner a Pavlenka? Když se tito hráči konečně dostanou, alespoň na stejnou úroveň jako ti zkušení tak skočí po první nabídce a pàpá lálá Slavie. Zisk tedy není herní, ale peněžní!
A prostě nesmíme zapomenout, že mi reagujeme na budoucnost a proto jenom toto přestupové období jsme koupili 3 mládežnické reprezentanty.
To brečení o zahazování talentu je mimo.
Re: Liga nebyla nikdy lákavější! Proč Sparta a Slavia přivábily hvězdy právě teď a na
Oberyn_7 před 7 lety 29.06.2017 12:49 |To měla být reakce na JS.. omlouvám se za chybu..
Re: Liga nebyla nikdy lákavější! Proč Sparta a Slavia přivábily hvězdy právě teď a na
jarmik před 7 lety 29.06.2017 13:11 |Myslím, že to jde dost dobře poznat.
Re: Liga nebyla nikdy lákavější! Proč Sparta a Slavia přivábily hvězdy právě teď a na
Radek097 (přítel SN) před 7 lety 29.06.2017 17:38 |Možná se budeš divit, ale i na tohle FM myslí... :-)
Teď trošku odbočím... Pořídil jsem si v listopadu FM17 a koupil jsem si do Slavie Lüftnera s Chalušem... a najednou oba jsou tedy (resp. jeden byl). Ještě tady chybí Mihálik a budu se bát, že mám dvojníka ve vedení Slavie. :-) Dokonce máme společné i to, že hostování van Kessela v zahraničí se nevydařilo. Holt něco mezi fotbalem a FM je...
Re: Liga nebyla nikdy lákavější! Proč Sparta a Slavia přivábily hvězdy právě teď a na
Oberyn_7 před 7 lety 29.06.2017 17:53 |Já tu hru miluju a nemůžu jí zpochybňovat. Těch strávených hodin u toho. Prostě fantazie.
Ten kdo tu hru vyrábí je pro mně hrdina :D
Je to jednoduchý. V editoru prosím uprav soupisku a odehraj co nejrychleji sezónu ať víme jak dopadne :D
Kdo tedy má pravdu. Jestli nás to "přestárlé" mužstvo někam dovede nebo ne.
Já to udělat nemohu. Mě hraje Gino v útoku a je to nejlepší střelec. ;)
Re: Liga nebyla nikdy lákavější! Proč Sparta a Slavia přivábily hvězdy právě teď a na
Radek097 (přítel SN) před 7 lety 29.06.2017 18:19 |Kéžby jen strávených hodin... :-) V jedné sérii mám to spíš v jednotkách strávených týdnů... (první hra, které jsem opravdu propadl)
Před pár dny jsem musel přeinstalovat PC, takže jsem o svou rozjetou hru za Slavii přišel, ale pokud to bude jako u mě, tak by nás skupina Ligy Mistrů minout neměla. :-) Sice jsem kvalifikací prošel bez jmen jako Altintop, Rotan nebo Danny... trénoval jsem trošku skromnější Slavii, ale zase jsem si to vynahradil na top jménech v realizačním týmu. Ale je pravda, že jsem si jedno zvučné jméno do týmu pořídil a to byl Di Natale ( https://www.transfermarkt.cz/antonio-di-natale/profil/spieler/6031) , sice už má to nejlepší za sebou, ale potřeboval jsem komplexního útočníka na půl roku, což splňoval. Plat bral jako hráč na hranici lavičky a základní jedenáctky.
Ještě mi tady (v realitě) chybí naši talentovaní hráči z mládeže, o které se bude zajímal Arsenal s Chelsea a prodáme je za 4M €. Možná jsem na mládež tlačil víc než aktuálně ve Slavii. :-)
Re: Liga nebyla nikdy lákavější! Proč Sparta a Slavia přivábily hvězdy právě teď a na
zdenek_prachar před 7 lety 29.06.2017 16:03 |Dovolím si také malou reakci na opakující se a musím se přiznat, že mně ne úplně jasné spory:
1. je absolutní nesmysl čekat od devatenáctiletých hráčů, že hned dotáhnou Slavii do LM. Takovou kvalitu mají možná hráči těch nejlepších týmů malého Eura, ale to bychm na přestupy museli mít ne 250 milionů korun, ale 100 milionů euro. Je ale správné ty nejlepší dostupné hráče tohot věku kupovat, uzavřít dlouhodobou smlouvu a dát na hostování do první neb druhé ligy. Sledovat jejich vývoj a v dalších letech je začít zapracovávat.
2. věk je jenom číslo. Altintopa chtěl Ausburg udržet a chtěl ho udržet hodně. Jednak kvůli jeho charakteru, jednak samozřejmě kvůli přínosu na hřišti. Vezměme si, že by Ausburg zatoužil po některém hráči Slavie - velmi pravděpodobně bychom se dočkali "Pavlenka-Barákova syndromu nenaplněného snu" na pokračování. Pokud ten hráč rychlostně a kvalitou stačí na to, aby měl reálnou nabídku z Bundesligy, je pro Slavii naprostý zázrak, že ho získala. Danny měl nabídku z předního týmu ruské ligy a dalších tamních týmů. Proč? Protože je starý a pomalý? Vždyť hrál za tým, který by s prstem v nose porazil kohokoli z naší ligy. Za tým, který je úplně někde jinde. Za tým, kde hrál mj. Hulk a tým, který aktuálně přivedl dvojici posil za 50 mil euro. Jsem přesvědčený, že bez ohledu na věk není lepší dostupný hráč, který by šel přivést a za mne opět - angažmá takového hráče je zázrak. A Rotaň ve svém věku kapitán reprezentace, kapitán svého týmu, přitom mu není za těžko absolvovat testy, hrát přáteláky někde na vsi...
3. Všichni tři jsou navíc hodně univerzální. Altintop může hrát podhrot, útok a pravé křídlo, Danny levé křídlo, podhrot a tvořit, Rotaň od defenzivního po box to box zálohu cokoli... Tím odpadá trabl typu zranil se Sýkora a najednou jsme bez křídla, zraní se Škoda a jsme bez kvality v útoku.
4. náš největší problém v minulé sezoně byl v zápasech, kdy soupeř hrál zataženě a na brejky a my museli tvořit. Problém byl v tom, že ztrátou hry na brejky, kterou proti zatažené obraně hrát nejde, jsme přišli o variabilitu ve hře a končívalo to hrou "vše na Škodu". Soupeři pak stačilo uskákat Milana a standardky a problém byl na světě. Jenže teď si budou muset hlídat Milana, Dannyho, Altintopa a zezadu nebude muset rozehrávat MNN, ale bude rozehrávat Rotaň. To je podle mne naprosto brutální nárůst jak týmové, tak individuální kvality a síly. A zároveň obrovský nárůst variability naší hry, zkušeností na hřišti...
5. vezměte si příklad z jiných sportů - NBA, kde špičkové hvězdy stíhají daleko po třicítce a nikoho ani nenapadne řešit věk, NHL, kde je to podobné atd... Řešme kvalitu. Osobně jsem přesvědčen, že přišli tři hráči, kteří svým přínosem a kvalitou převyšují dalece kohokoli v naší lize. A že u Dannyho nebo Altintopa je úplně fuk, jestli mají stovku za 12 nebo za 13, protože prostě budou s prstem v nose nejlepší a rychlostně určitě stačit budou v naprostém klidu.
6. Pro stávající hráče musí být konkurence motivací. Slavia opakovaně ukázala, že kdo je pro ni přínosem, dostane špičkové podmínky. Proto ať všichni makají, ať jsou nejlepší a pak budou hrát a budou hrát za špičkové peníze. Kdo to nezkousne, může jít.
7. A pokud si zoufáme, že se kupují hráči "staří" a ne hráči do základu ve věku řekněme kolem 25-28, tak si uvědomme, za kolik Danny do Zenitu v mladém věku přestupoval. Uvědomme si, kolik hráči tohoto kalibru a věku stojí. A ptejme se, chceme někoho, kdo je mladší a dá se koupit, tedy nedosahuje dané kvality, nebo chceme to nejlepší, co lze mít?
8. prostě a jednoduše, pokud budou na hřišti tihle tři, pořád je dalších sedm míst, na která se může prosadit i nejmladší mladík. Tak proč ta panika? Že se Škodou budou na hřišti 4? OK, pořád je šet volných míst pro "mladé"... A pokud má někdo pocit, že je lepší než Danny nebo Altintop, tak ukázaná platí. Ať to ukáže na hřišti a posadí je na lavičku. A mohl začít třeba včera proti Budějovicím :)
Omlouvám se za délku komentu, ale nějak se to ve mně nahromadilo :)
Re: Liga nebyla nikdy lákavější! Proč Sparta a Slavia přivábily hvězdy právě teď a na
JS (přítel SN) před 7 lety 29.06.2017 16:30 |Nekritizuji stávající přestupy. Pokud by ale mělo dorazit další numero takových hráčů, považoval bych to za mírně znepokojující.
Re: Liga nebyla nikdy lákavější! Proč Sparta a Slavia přivábily hvězdy právě teď a na
kjandourek (admin) před 7 lety 29.06.2017 16:35 |Takže jenom abych si to ujasnil: kdyby dorazilo ještě nějaké numero, které někdy vyhrálo nějaký evropský pohár, hrálo finále, či nějakou TOP ligu... tak bys byl znepokojen?
zaplať tedy pánbůh, že jenom mírně :)
Re: Liga nebyla nikdy lákavější! Proč Sparta a Slavia přivábily hvězdy právě teď a na
Crispo před 7 lety 29.06.2017 16:48 |Hned bych bral jednoho Daniho Alvese nebo Zabaletu na kraj obrany, Daria Srnu do středu zálohy a do útoku třeba Drogbu, znepokojen bych opravdu nebyl :) ale je to věc názoru...
Re: Liga nebyla nikdy lákavější! Proč Sparta a Slavia přivábily hvězdy právě teď a na
qwertz0099 před 7 lety 29.06.2017 16:44 |"Malou reakci" :)
Re: Liga nebyla nikdy lákavější! Proč Sparta a Slavia přivábily hvězdy právě teď a na
pilatj před 7 lety 30.06.2017 09:02 |Naprosto s Tebou souhlasím, myslím, že všichni, co ty hráče odsuzují pro jejich příliš vysoký věk, se ještě všichni budou divit ;)
Jen s tím "přátelákem někde na vsi" jsi mě jako Benešáka trochu urazil... :)
Re: Liga nebyla nikdy lákavější! Proč Sparta a Slavia přivábily hvězdy právě teď a na
sasky před 7 lety 30.06.2017 11:04 |Mám naprosto stejný názor. Ti hráči přišli ne proto, že by o ně ve stávajících týmech nebyl zájem. Naopak i přes zájem týmů přišli s vidinou si zahrát LM. A tím je prakticky vyřešena i otázka jejich motivace. V kvalifikaci evr. pohárů mohou hrát všichni tři, pokud se bude dařit v lize, tak mohou hrát třeba dva a vedle nich může růst nějaký mladík. Jo, bylo by krásné mít tým složený z top 20 letých hráčů, ale abychom vůbec mohli na poháry pomýšlet, museli by tito mladíci přicházet někde z La Masie, nikoliv z Hradce nebo Příbrami. Nehledě na to, že jakmile by se ukázali, odcházeli by pryč do větších lig, protože pokud dám na jednu stranu váhy pouze kvalitní zápasy v pohárech a na druhou stranu zápasy v pohárech + pravidelné zápasy proti Bayernu, Dortmundu, Lipsku atd. + mnohem lepší platové podmínky, tak je jasné, po čem budou jejich srdce toužit (viz Barák, Lüftner, Pavlenka, Chrien a další). Tým musí být optimální mix mládí, zkušeností a hráčů středního věku. A nyní to vypadá velmi dobře, myslím, že se nám podařilo získat maximum možného. Samozřejmě uvidíme, jak si celý tým sedne, ale věřím že minimálně na EL tým dosáhne a v lize by bylo zklamáním cokoliv mimo top 2 týmy. Nicméně nemaloval bych si příští sezónu na růžovo s tím, že titul je prakticky jistý. Přes snahu hodnotit i charakter přicházejících hráčů se toto nemusí vždycky povést a i sehranost nemusí být stoprocentní. To samozřejmě platí i u konkurence v podobě Sparty a Plzně. Ačkoliv si fanouškovskou optikou myslím, že Slavia posílila nejlépe, právě souhra a pohoda v kabině nakonec může být rozhodujícím faktorem. Každopádně si myslím, že vedení dělá maximum pro to, abychom ve všech soutěžích uspěli a i pokud to nevyjde, není důvod k panice. I přes sebevětší úsilí se prostě občas nemusí zamýšlený výsledek dostavit.
Posily
Crispo před 7 lety 29.06.2017 16:42 |Nedokážu se vcítit do pocitů zdejších pesimistů. Od té doby co je trenérem Jarda Šilhavý a jeho tým, a díky výbornému fungování našeho vedení, všem těmto lidem prostě věřím. Není důvod myslet si že neví co dělají. Doufám že ještě minimálně dva zkušení hráči dorazí, a to na post krajního záložníka a krajního obránce. Co si budeme nalhávat, minulou sezonu na kraji zálohy nebyl kromě JZ nikdo kdo by podával stabilní výkony, navíc jediný Jarda Zmrhal neměl chatrné zdraví. Co se týká obránců tak Frýďa je na ligu výborný obránce ale na rychlejší protihráče bohužel nestačí, prověřeno to bylo několikrát, Bóřa se zase nevyvaruje chyb, stejně jako Per-Egil. Věřím že tyto posty ještě posílíme...
Re: Liga nebyla nikdy lákavější! Proč Sparta a Slavia přivábily hvězdy právě teď a na
qwertz0099 před 7 lety 29.06.2017 16:51 |Luděk Mádl sepsal další výborný článek. Pro mě je to snad nejlepší česky novinář zaměřený na fotbal. Jo a prý jsme jednali s Quaresmou a Ribérym.
Re: Liga nebyla nikdy lákavější! Proč Sparta a Slavia přivábily hvězdy právě teď a na
schnaubi před 7 lety 29.06.2017 17:12 |To jako vážně?
Re: Liga nebyla nikdy lákavější! Proč Sparta a Slavia přivábily hvězdy právě teď a na
qwertz0099 před 7 lety 01.07.2017 19:06 |Myslíte část s Mádlem, nebo s těmi hráči? S Mádlem ano, a s hráči to je pouze spekulace.
Re: Liga nebyla nikdy lákavější! Proč Sparta a Slavia přivábily hvězdy právě teď a na
schnaubi před 7 lety 02.07.2017 21:56 |Myslím to s těmi hráči... Mádl je dobrý novinář
Re: Liga nebyla nikdy lákavější! Proč Sparta a Slavia přivábily hvězdy právě teď a na
honzaccc před 7 lety 29.06.2017 17:01 |Ricardo Quaresma.... Podle onlajny.com s ním SKS jedná o příchodu.
Re: Liga nebyla nikdy lákavější! Proč Sparta a Slavia přivábily hvězdy právě teď a na
SKSVenca před 7 lety 29.06.2017 17:09 |kde to je? V online přestupech sem to nenašel
Re: Liga nebyla nikdy lákavější! Proč Sparta a Slavia přivábily hvězdy právě teď a na
honzaccc před 7 lety 29.06.2017 17:11 |Je to jako příspěvek na Facebooku, už se to objevilo i na stránce Přestupy - spekulace...
Ricardo Quaresma do Slavie? Pražský celek podle několika zdrojů jedná s portugalským křídelníkem, který by se tak mohl stát další velkou posilou letošního mistra! Uvidíme vítěze EURO 2016 v sešívaném dresu, co myslíte?
Re: Liga nebyla nikdy lákavější! Proč Sparta a Slavia přivábily hvězdy právě teď a na
schnaubi před 7 lety 29.06.2017 17:14 |Nevim to se mi už zdá přitažené za vlasy ale JT je schopný asi všeho to jsem nevěřil ani v Dannyho a Altintopa
Re: Liga nebyla nikdy lákavější! Proč Sparta a Slavia přivábily hvězdy právě teď a na
honzaccc před 7 lety 29.06.2017 17:21 |Jak říkáš, JT je schopen všeho... a podle mě určitě ještě jedno MEGAjméno přijde....Buď Quaresma nebo někdo jiný...
Re: Liga nebyla nikdy lákavější! Proč Sparta a Slavia přivábily hvězdy právě teď a na
bloudil před 7 lety 29.06.2017 17:40 |neco vis nebo jsou to jen dohady? :)
Re: Liga nebyla nikdy lákavější! Proč Sparta a Slavia přivábily hvězdy právě teď a na
Oberyn_7 před 7 lety 29.06.2017 17:16 |Já tomu rozumím. Vedení chce prostě vytvořit další "mikro svět" :D
Čekal jsem na toho kluka, kterému se nyní narodili dvojčata, ale Ricardo taky není k zahození.. :D
Re: Liga nebyla nikdy lákavější! Proč Sparta a Slavia přivábily hvězdy právě teď a na
Hesmir (přítel SN) před 7 lety 29.06.2017 20:13 |Jako vytvořit portugalský mikrosvět otců dvojčat? :D
Re: Liga nebyla nikdy lákavější! Proč Sparta a Slavia přivábily hvězdy právě teď a na
Oberyn_7 před 7 lety 29.06.2017 21:15 |Jo, jo. :) Danny mu ukáže jak s dvojčaty a on by mohl ukázat, jak vyhrávat v LM. :D Sice to je podobná pozice, ale to by snad trenér zvládnul. ;)
Re: Liga nebyla nikdy lákavější! Proč Sparta a Slavia přivábily hvězdy právě teď a na
bloudil před 7 lety 29.06.2017 17:36 |To uz me prijde taky prehnany, k uplne naproste spokojenosti by me stacil ten utocnik.. Zas at nenakoupej celej novej tym "hvezd" a kluci co uhrali titul nebudou odstrceny na druhou kolej a sedet na lavce.. Ted tenhle mix hracu co je bych uz nechal.
Re: Liga nebyla nikdy lákavější! Proč Sparta a Slavia přivábily hvězdy právě teď a na
Radek097 (přítel SN) před 7 lety 29.06.2017 17:40 |Prý jsme nabídli za Chorého ze Sigmy Olomouc 15M Kč, takže tady máš nejspíš další akvizici... tentokrát do útoku.
Re: Liga nebyla nikdy lákavější! Proč Sparta a Slavia přivábily hvězdy právě teď a na
Robinator před 7 lety 29.06.2017 17:43 |To snad ne..průměrný útočník..
Re: Liga nebyla nikdy lákavější! Proč Sparta a Slavia přivábily hvězdy právě teď a na
Radek097 (přítel SN) před 7 lety 29.06.2017 17:47 |Taky tomu moc nerozumím... a ještě taková cena. Místo toho abychom hledali útočníka lepšího než Škoda, tak hledáme 4. (pokud odejde van Buren hostovat) útočníka a ještě k tomu za takový ranec.
Re: Liga nebyla nikdy lákavější! Proč Sparta a Slavia přivábily hvězdy právě teď a na
bloudil před 7 lety 29.06.2017 17:50 |Souhlas.. kdyz uz jsou tak rozjety tak at se podivaj po nekom v zahranici.. coz doufam, ze udelali :)
Re: Liga nebyla nikdy lákavější! Proč Sparta a Slavia přivábily hvězdy právě teď a na
bloudil před 7 lety 29.06.2017 17:45 |Jo to jsem dnes někde četl, otázka je jestli on je ten pravej, jestli by byl schopnej nám okamžitě pomoct - nahradit v případě potřeby Škoďáka.. to už bych to zkusil radši s MvB.. a myslím si, že nás Olomouc bude chtít podojit jako každej jinej v lize..takže budou chtít mnohem víc.
Re: Liga nebyla nikdy lákavější! Proč Sparta a Slavia přivábily hvězdy právě teď a na
Radek097 (přítel SN) před 7 lety 29.06.2017 17:51 |Otázka zda hledáme útočníka kvalit Škody nebo pouze postavou... tak tady nejde o to jestli podojit nebo nepodojit, když nebudeme chtít, tak na jejich nabídku nemusíme přistoupit, ale já bych hledal jinde.
Re: Liga nebyla nikdy lákavější! Proč Sparta a Slavia přivábily hvězdy právě teď a na
bloudil před 7 lety 29.06.2017 17:55 |Doufám, že kvalit :) Už se toho tady napsalo dost.. když se zraní Škoda pak máme jen Mešanoviče, pokud MvB odejde a Tecl mě jako jejich náhrada prostě nesedí.
Re: Liga nebyla nikdy lákavější! Proč Sparta a Slavia přivábily hvězdy právě teď a na
Robinator před 7 lety 29.06.2017 17:48 |Jestli přijde Quaresma, tak ať si sedí kdo chce.Je to TOP hráč..a proto mi to přijde jako mega sci-fi
Re: Liga nebyla nikdy lákavější! Proč Sparta a Slavia přivábily hvězdy právě teď a na
bloudil před 7 lety 29.06.2017 18:12 |Jinak co jsem nasel tak Quaresma v unoru prodlouzil v Besiktasi a ma tam smlouvu az do 30.6.2020, takze ten by nas uz neco stal a otazka jestli by ho Besiktas pustil.
Re: Liga nebyla nikdy lákavější! Proč Sparta a Slavia přivábily hvězdy právě teď a na
jarmik před 7 lety 29.06.2017 19:01 |Tím pádem je to podle mě nesmysl. Proč investovat nějaké mega prachy do Quaresmy, když zrovna křídelní pozice už máme velmi solidně zaplněné? Ale já se celkově nemíním vzrušovat, dokud to nepotvrdí někdo relevantnější než nějaký onlajny.com... Hubáčku? :)
Re: Liga nebyla nikdy lákavější! Proč Sparta a Slavia přivábily hvězdy právě teď a na
Hubacek před 7 lety 29.06.2017 19:17 |O tom to nic nevím
Re: Liga nebyla nikdy lákavější! Proč Sparta a Slavia přivábily hvězdy právě teď a na
Borec09 (přítel SN) před 7 lety 29.06.2017 20:15 |Čau Hube, a jednáme ještě s někým dalším - v Evrope známým, kromě Lobotky?
Re: Liga nebyla nikdy lákavější! Proč Sparta a Slavia přivábily hvězdy právě teď a na
Kzlo před 7 lety 29.06.2017 18:41 |Tenhle mikrosvet by byl skvelej. Myslim ze Queresma by byl super a urcite lepsi volba nez Adebayor
Re: Liga nebyla nikdy lákavější! Proč Sparta a Slavia přivábily hvězdy právě teď a na
Fulham před 7 lety 29.06.2017 20:20 |Přestaňte blouznit... všichni :-)) jinak je docela zajímavá aktivita Galatasaray fans na soc sítích - dost vábí Kona - zeby něco věděli ?
Re: Liga nebyla nikdy lákavější! Proč Sparta a Slavia přivábily hvězdy právě teď a na
TSeguinTS před 7 lety 29.06.2017 21:16 |Jelikož jsem si Kono10 oblíbil, často jsem sledoval aktivitu na tw. Od fanoušků galatasaray tam jde jeden tweet za druhým už dlouho, ale je to také tím, že jeden z jejich fanoušků má jeho příjmení v názvu účtu. Jinak jdou o Yevhenovi spekulace neustále - AC Milán, Liverpool a další. Mimo to je často jmenován v různých fanouškovských anketéch a dream teamech.. A v posledních hodinách tedy nejvíc s Galatasaray.
Re: Liga nebyla nikdy lákavější! Proč Sparta a Slavia přivábily hvězdy právě teď a na
Marwek23 (přítel SN) před 7 lety 29.06.2017 20:31 |Když se tu zmiňuje Chorý z Olomouce, byl bych raději, kdyby se vrátil Necka! Útočník typu Škoda, v nejlepších letech, je to Slávista - srdcař a určitě bude mít po nepříliš povedené sezóně v Polsku velkou motivaci. Navíc cenově by asi nebyl předražený. A s takhle kvalitními kreativními záložníky,které jsme získali by určitě šly jeho výkony nahoru.
Re: Liga nebyla nikdy lákavější! Proč Sparta a Slavia přivábily hvězdy právě teď a na
Sólista před 7 lety 29.06.2017 21:04 |Ten je moc drahy.
Re: Liga nebyla nikdy lákavější! Proč Sparta a Slavia přivábily hvězdy právě teď a na
Radek097 (přítel SN) před 7 lety 29.06.2017 21:18 |Vedení říkalo, že byl na listu potenciálních posil, ale už tam není... a nebylo to z finančních důvodů.
Re: Liga nebyla nikdy lákavější! Proč Sparta a Slavia přivábily hvězdy právě teď a na
Travinho před 7 lety 30.06.2017 00:14 |Spino? Ty ses přejmenoval?
Re: Liga nebyla nikdy lákavější! Proč Sparta a Slavia přivábily hvězdy právě teď a na
Arutha před 7 lety 30.06.2017 01:52 |To nebude Spino. O Vrzalovi totiž nepadlo ani slovo...
Re: Liga nebyla nikdy lákavější! Proč Sparta a Slavia přivábily hvězdy právě teď a na
MDCCCXCII (přítel SN) před 7 lety 29.06.2017 20:40 |Kdo vi, poradi. Jak nas bude limitovat pravidlo max 5 mimoEu hracu? Plati na pohary, na ligu? Pocitam mame Ukrajinu, Turkmenistan, Kamerun, Slonovinu, Bosnu + Kingue + Altintop snad ma dvoji obcanstvi, Norsko asi nevadi. Petar Musa je Chorvat?
Re: Liga nebyla nikdy lákavější! Proč Sparta a Slavia přivábily hvězdy právě teď a na
Hanzwalter před 7 lety 29.06.2017 22:18 |Altintop ma Nemecke obcanstvi tam je to ok a Flo je z Norska a to je pridruzena zeme takze taky ok. Musa a Kinque nebudou hrat za Acko na podzim, ale jen trenovat s ackem a budou se aklimatizovat v juniorce.
Re: Liga nebyla nikdy lákavější! Proč Sparta a Slavia přivábily hvězdy právě teď a na
Fallen (přítel SN) před 7 lety 30.06.2017 09:20 |Navíc Musa je Chorvat
Re: Liga nebyla nikdy lákavější! Proč Sparta a Slavia přivábily hvězdy právě teď a na
MDCCCXCII (přítel SN) před 7 lety 30.06.2017 12:07 |takže jich máme přesně akorát :)
platí stejné pravidlo v lize i pohárech?
Re: Liga nebyla nikdy lákavější! Proč Sparta a Slavia přivábily hvězdy právě teď a na
LA11 před 7 lety 29.06.2017 20:43 |Co takovej Van Persie ? :-)
Re: Liga nebyla nikdy lákavější! Proč Sparta a Slavia přivábily hvězdy právě teď a na
Obr před 7 lety 29.06.2017 21:09 |Ja bych osobne chtel Celustku nebo Gebreho. Tim by sme meli jednoho beka z krku. A kdyz mluvime o druhym Skodakovi, tak by se mi zamlouval treba Hugo Llorente. Nestoji moc. Podle TM 6mio E ;-)
Re: Liga nebyla nikdy lákavější! Proč Sparta a Slavia přivábily hvězdy právě teď a na
schnaubi před 7 lety 30.06.2017 06:26 |No podle TM stojí Pavlenka 1,5 milionu éček a odcházel za přes 3 ale Llorente by se mi taky líbil :)
Re: Liga nebyla nikdy lákavější! Proč Sparta a Slavia přivábily hvězdy právě teď a na
Trev před 7 lety 29.06.2017 22:52 |Pořád věřím ve Zlatana. Snad to dopadne.
Jsem slyšel
Petr9608 před 7 lety 30.06.2017 01:10 |Že prej jednoho dobrýho portugalskýho útočníka votravujou ve Španělích s daněma a možná by chtěl pryč. Jmenuje jak ten slavnej Brazilec z MS 1998/2002
Re: Liga nebyla nikdy lákavější! Proč Sparta a Slavia přivábily hvězdy právě teď a na
Fulham před 7 lety 30.06.2017 06:44 |Jeden typově podobnej útočník Škodovce skončil v Aston Ville....risk nebo terno.
Re: Liga nebyla nikdy lákavější! Proč Sparta a Slavia přivábily hvězdy právě teď a na
Travinho před 7 lety 30.06.2017 09:08 |Určitě ne. Však za 3 roky odehrál 10 zápasů. Jinak byl furt zraněný. Ale jako pokud by byl zadarmo a neměl nějaké vysoké platové požadavky, tak by se nějaké testy asi daly zkusit. Nicméně mám pocit, že by to dopadlo jako s Levanem.
Re: Liga nebyla nikdy lákavější! Proč Sparta a Slavia přivábily hvězdy právě teď a na
Fulham před 7 lety 30.06.2017 09:36 |Je mi ho dost líto. Ale na to se nehraje...
Druhý Škoda
JS (přítel SN) před 7 lety 30.06.2017 07:48 |Já bych především vůbec nechtěl dalšího „druhého Škodu“. Pořád doufám, že se časem budeme prezentovat fotbalovějším fotbalem a vysoký bijec na hrotu nás neustále svádí k nakopávání míčů vzduchem, což často vede k nekoukatelné kopané. Jako naposled s Budějovicemi. Raději útočník typu Agüero.. :))
Re: Druhý Škoda
Fulham před 7 lety 30.06.2017 08:22 |Ale to přece nemusí znamenat, že je dřevák . Nerupnout tenkrát, tak gól Milana z Letný musí být kultovní. A nakopávaná prostě že hry vyplyne téměř v každém zápase.
Re: Druhý Škoda
JS (přítel SN) před 7 lety 30.06.2017 08:38 |To já netvrdím, že je dřevák, naopak už několikrát prokázal, zme si s míčem rozumí, ale ostatní ho z něj občas dělají, když mu posílají vysoké míče „Milane udělej s tím něco“ a on se zády k bráně musí rvát s obranou, míč podržet a někomu zase rozdat pod sebe. Btw neuvěřitelně to zpomaluje útok.
Re: Druhý Škoda
Fulham před 7 lety 30.06.2017 08:49 |Souhlas s tím že je blbě když se z toho stane trvalej systém. Ale když budeš mít vpředu skrčka, tak tam nemáš tu možnost změnit . A někdo komplexní evropské úrovně? No - CR7 sem asi nepůjde, tak uvidíme:-))
Re: Druhý Škoda
Borgetti před 7 lety 30.06.2017 09:15 |Nejlepší útok byl za nároďák: Koller - Baroš. Taky jim ale přispěla velmi kvalitní záloha a krajní obránci jako Jankulovski. Věřím, že podobně kvalitní kádr může vybudovat i Slavia.
Re: Druhý Škoda
Fulham před 7 lety 30.06.2017 09:33 |Přesně...Bary byl do kombinace , což třeba Muris bohužel úplně není. A Dino byl prostě Dino. Proto bych šmahem nezatracoval toho Chorýho, ale teď ještě ne. Máme něco mezi Dinem a Barym (Milan), Lafatu (Muris) Micka ( to asi není klasickej hrot) a Standu (- spíš křídlo do 4-5-1). Pořád si myslím, že do základu 4-4-2 může hrát Milan + Mick nebo Standa. Muris když už bude třeba bourat. Fofrníka na brejky ani jednoho....
Re: Druhý Škoda
Fulham před 7 lety 30.06.2017 09:41 |Asi furt nevěřím, že je u nás Halil. Takže ještě Milan + Halil. No - je to masakr...:-))) halejůja !!!!!
Re: Druhý Škoda
Borgetti před 7 lety 01.07.2017 09:15 |Snad už dnes nastoupí proti Žilině. I když to uvidím jen textově, tak jsem zvědavej a napnutej jak před ligovým zápasem :D
Re: Druhý Škoda
Vici před 7 lety 30.06.2017 11:38 |Bary moc do kombinace nebyl. To byl typickej brejkovej hrac. To už víc kombinoval Dino :).
Re: Druhý Škoda
Travinho před 7 lety 30.06.2017 09:10 |Od toho, abychom takto nehráli, jsou tu Rotan, Altintop a Danny. Chtě nechtě budeme však v lize hrát proti zavřeným obranám, kde je vysoký hráč mnohem užitečnější než běžeč typu Tecl nebo Mešanovič. Navíc věřím, že budeme posílat do vápna i spousta centrů z křídel. V konci utkání, kdy pak dobýváš tvrz je někdy dobrý i druhý takový útočník na hřišti.
Re: Druhý Škoda
no-nick před 7 lety 30.06.2017 09:40 |Tak já si naopak myslím, že Milan je u nás jeden z nejfotbalovejsich. Že se na něj nakopava není jeho chyba. Nakopavaji to většinou hráči pod tlakem, to se musí změnit. Nesmíme se bát hrát, i když na nás bafnou. To byl podle mě největší rozdíl mezi námi a Plzni a moc bych rád, kdyby se to změnilo.
Re: Druhý Škoda
JS (přítel SN) před 7 lety 30.06.2017 11:13 |Jak naopak? Vždyť říkám to samé!
Re: Druhý Škoda
no-nick před 7 lety 01.07.2017 20:59 |No v tom příspěvku ne, ten zní vyloženě protiskodovsky:) Ale už chápu, že to nebyl point tvého příspěvku
Re: Druhý Škoda
kjandourek (admin) před 7 lety 30.06.2017 09:54 |Už hodně lidí tady odpovědělo, že nakopávání míčů není chyba Milana... Naopak musím obdivovat koilik toho dokáže ustát a zpracovat... jak dokáže naložit s míčem, který mu míří někam mezi bradu a nos...
Nekoukatelná kopaná.... To je ovšem otázkou, co od kopané jako takové očekáváme... Fotbal není krasobruslení, hraje se na vstřelené góly, ne na "koukatelnost"... Ono se chce říci, že to jde ruku v ruce, že kdo soupeře přehrává v poli a hraje tedy "koukatelněji", ten vyhraje.... jenomže góly v současném fotbale nejčastěji padají po rychlých kontrech... a ty vznikají ztrátou míče uprostřed hřiště v momentech, kdy je jeden tým komplet v pohybu dopředu... V momentech, kdy se jeden tým snaží tvořit... kombinací, nebo individuálně - čili když se pokouší o "koukatelnou kopanou"....
Sami hráči několikrát přiznali, že nákopy dopředu jsou cíleně vedené snahou předejít ztrátě míče uprostřed hřiště a eliminovat tak možnost inkasování z brejku...
Vzpomeňme si, kolikrát v minulosti jsme hráli "nejlepší fotbal na světě" bez "nakopávání na Škodu" .. a s tímhle stylem prohráli v Hradci, nebo na Kladně...
Re: Druhý Škoda
JS (přítel SN) před 7 lety 30.06.2017 11:15 |Já také říkám, že to není jeho chyba.
Re: Druhý Škoda
kjandourek (admin) před 7 lety 30.06.2017 11:44 |Ale tak naznačuješ, že jeho nasazení do hry k tomu svádí... a já spíše vidím, že právě on je ideální pro styl, kdy místo líbivé, ale riskantní mezihry přenášíme rychle hru před branku soupeře...
Re: Druhý Škoda
Boss82 před 7 lety 30.06.2017 10:33 |Nákopem míče eliminuješ riziko jeho ztráty v nebezpečném prostoru a tedy možnost smrtícího protiútoku do otevřené obrany. Je-li nákop přesný a je-li útočník schopen takový nákop vepředu "udržet", tak získáš okamžitě zadarmo 50-70 m hřiště a přesuneš hru do prostoru, který je nebezpečný pro soupeře (do blízkosti jeho vápna).
Je to jeden ze zcela legitimních způsobů hry, který ve větší či menší míře používají všechny týmy na světě. Nemusím snad zdůrazňovat, že Milan Škoda je pro úspěšnou aplikaci tohoto herního prvku pro Slavii ztěžejním hráčem. Navíc je platný i při jiných způsobech hry - při snaze o kombinační fotbal, při postupném útoku, při rychlém protiútoku atd...
Otázka "koukatelnosti" není na místě, protože "koukatelnost" je ve fotbale velmi relativní pojem a každý fanoušek může za "koukatelný" způsob hry považovat něco zcela jiného. A hlavně - fotbal se hraje na góly, nikoliv na krásu, takže já osobně preferuji takový způsob hry, který vede ke gólům a k výhrám.
Re: Druhý Škoda
padre před 7 lety 30.06.2017 10:49 |"Koukatelnost" samozřejmě zásadním kritériem je, všem nikoli "koukatelnost" hry, ale "koukatelnost" tabulky, a to zejména na konci soutěže :-)
Re: Druhý Škoda
Boss82 před 7 lety 30.06.2017 11:25 |Přesně tak:-)!
Re: Druhý Škoda
Robinator před 7 lety 30.06.2017 12:43 |Sorry, ale já si teda kupuju lístky, permice proto, abych chodil na fotbal, který se mi bude libit, který je koukatelný...
Mozna proto tady jsou fotbalový stadionu poloprazdný, jestli se na to divaji lidi tou vasi optikou :D
Re: Druhý Škoda
kjandourek (admin) před 7 lety 30.06.2017 13:21 |jako on je to fajn postoj, ale co si budeme povídat - zatleskat hráčům po pěkné hře a porážce 2:3 jde jednou, dvakrát... ale potom už budeš o dost radši, když ubetonují výhru 1:0... To mi netvrď, že ne...
Re: Druhý Škoda
Robinator před 7 lety 30.06.2017 13:28 |to záleží..musí to být nějak vyvážený..já miluji fotbal jako krásnou hru, když půjdu 5 krát za sebou na zápas a pokáždé to bude jak říkáš beton, budu nasranej..
Re: Druhý Škoda
kjandourek (admin) před 7 lety 30.06.2017 13:49 |My se tu trochu bavíme o extrémech.... Ono to většinou jde ruku v ruce - hezká a kreativní hra většinou přinese kýžený výsledek... obecně si myslím, že v minulé sezóně jsme málokdy odcházeli z Edenu vysloveně zklamáni... a to nemluvím o tom, že venku jsme hrávali ještě lépe...
Podle mého názoru právě proto, že venku s námi soupeři chtěli hrát právě ten krásný fotbal... a dostávali od nás branky z brejků - Slovácko, Karviná, Bolka...
Re: Druhý Škoda
Robinator před 7 lety 30.06.2017 13:54 |úplně zklamáni asi ne, ale na fotbale, který se mi nelíbil jsem tam byl hodně krát..ale tak to záleží, jak je kdo náročný, jezdím do zahraničí na fotbal poměrně často, takže jen tak s něčím spokojený nejsem..někomu klidně stačí i ten beton, to mi je jasný
Re: Druhý Škoda
kjandourek (admin) před 7 lety 30.06.2017 14:13 |Já tohle tedy striktně odlišuji...
Zahraničí a "hezký fotbal", to je něco bez emocí... pokochat se krásou hry bez ohledu na to, kdo vyhraje, přát tomu lepšímu, nebo tomu, kdo je z nějakého důvodu sympatičtější....
Třeba včera Německo - Mexiko... no to byla óda... Nějak mám od dětství slabost pro Němce, takže jsem přál jim, ale v průběhu hry jsem začal fandit Mexiku, aby to alespoň zdramatizovalo...
Původně jsem u toho chtěl psát referát z našeho zápasu Hanspaulky, ale to prostě nešlo...
byla to nádhera, pokochání, ale bez větších emocí...
Slavia, to jsou emoce! Adrenalin na entou! Tam prostě celým srdcem toužím po výhře a je úplně fuk, jestli to bude po TOP hře, nebo se štěstím... ten výbuch adrenalinu po gólu, tomu se nemůže vyrovnat sebekrásnější hra týmů, u nichž je mi buřt, kdo vyhraje....
Ta radost po rozhodujícím gólu Teplicím, či Plzni, to bylo neskutečný! Převálcování Hradce, nebo Příbrami bylo fajn, zahřálo, člověk se dmul pýchou.... ale rozhodnout pár minut před koncem ... to jsou emoce, to je fotbal...
Krásný fotbal ve finále LM je prostě něco jiného - dva zcela neporovnatelné zážitky...
Re: Druhý Škoda
Robinator před 7 lety 30.06.2017 14:25 |to já to mám podobně, ale i když hraje Slavia a nedá se na to koukat, žádný extra adrenalin z toho nemám ( což spíš narážím na léta poslední) Teď už je to jiná písnička naštěstí..
Re: Druhý Škoda
kjandourek (admin) před 7 lety 30.06.2017 14:41 |No tak jasně - když dostáváme doma čtyřku od Bolky a sedmičku od Teplic, tak to člověka moc nerajcuje, to je jasné :-)
Teď to prostě sice občas zaskřípe, ale jinak bych naše zápasy - i ty méně vydařené - těžko nazýval nekoukatelnými :-)
Re: Druhý Škoda
Robinator před 7 lety 30.06.2017 14:49 |to jsem nikde nenapsal :))
Re: Druhý Škoda
kjandourek (admin) před 7 lety 30.06.2017 14:53 |Ty ne, ale celá tahle diskuze tím víceméně začínala :-)
Re: Druhý Škoda
Robinator před 7 lety 30.06.2017 15:00 |já to myslel spíš celkově na český fotbal, Slavia nám konečně začíná dělat radost
Re: Liga nebyla nikdy lákavější! Proč Sparta a Slavia přivábily hvězdy právě teď a na
Kactus před 7 lety 30.06.2017 08:05 |jen pan Madl zapomel, jak do toho vseho nadseni zapadne Berbr a jeho tlaceni kary plzne. to bude ještě legrace, ale myslim ze ho nakonec zlikviduji.
Re: Liga nebyla nikdy lákavější! Proč Sparta a Slavia přivábily hvězdy právě teď a na
travel (přítel SN) před 7 lety 30.06.2017 17:41 |Bylo by moc fajn,kdyby STBáka zlikvidovali,ale po přečtení tohoto článku od Mádla se připravuje pěkná sviňárna proti Moravě:
https://sport.aktualne.cz/fotbal/glosar/berbr-nas-z-mapy-nevygumuje-volaji-moravane-navrhuji-jak-pre/r~f23c926e5cfd11e7986b0025900fea04/
Re: Liga nebyla nikdy lákavější! Proč Sparta a Slavia přivábily hvězdy právě teď a na
Steve2924 (přítel SN) před 7 lety 30.06.2017 09:50 |Flo - Ngadeu - Deli - Švento
Alvir - Altintop - Danny - Rotaň - Mingazov
Mešanovič
Z hráčů do pole můžeme sestavit komplet zahraniční a velmi kvalitní sestavu, sice teda odporuje pravidlu 5 cizicnů ale čert to vem :D
Re: Liga nebyla nikdy lákavější! Proč Sparta a Slavia přivábily hvězdy právě teď a na
ElBrody před 7 lety 30.06.2017 10:27 |Podle pravidla 5 cizinců jich tam je přesně 5 ;)
Re: Liga nebyla nikdy lákavější! Proč Sparta a Slavia přivábily hvězdy právě teď a na
Steve2924 (přítel SN) před 7 lety 30.06.2017 10:49 |Pravda, už se to psalo i tady, že Altintop má Německé občanství, tak by to neměl být problém.
Re: Liga nebyla nikdy lákavější! Proč Sparta a Slavia přivábily hvězdy právě teď a na
Hanzwalter před 7 lety 30.06.2017 10:26 |Mně by se líbil ještě jeden krajní bek na levou a pravou stranu a útočník co umí jeden na jednoho... nemusí být vysoký, ale rychlí a technický a Škoďák mu to může krásně sklepávat.... jojo takového útočníka jsme tu dlouho neměli... možná Standa Vlček jednu chvíli si uměl před kopnout loptu a zařadit 6ku....
Re: Liga nebyla nikdy lákavější! Proč Sparta a Slavia přivábily hvězdy právě teď a na
Hanzwalter před 7 lety 30.06.2017 10:28 |Flo a Bořil prostě až taková kvalita nejsou a místo nich umí asi univerzálně zaskočit i Frydrich konec konců i na stoperu, ale tam to není prostě ideální... na ligu jo , ale na Evropu ne:-( A ten útok taky prostě na Evropu žádný šlágr....
Re: Liga nebyla nikdy lákavější! Proč Sparta a Slavia přivábily hvězdy právě teď a na
Robinator před 7 lety 30.06.2017 10:50 |souhlasím, podle nákupů chceme více či méně měnit herní styl. hodil by se jeden šikovný útočník, jak říkáš ty. Škoda super, o Teclových kvalitách dost pochybuji a Muris je tak trochu plašan..
Re: Liga nebyla nikdy lákavější! Proč Sparta a Slavia přivábily hvězdy právě teď a na
kjandourek (admin) před 7 lety 30.06.2017 10:54 |Tecl za nás ani jednou nenastoupil v útoku... Takže se nabízí otázka: na základě jakých zkušeností o jeho kvalitách coby útočníka pochybuješ?
Re: Liga nebyla nikdy lákavější! Proč Sparta a Slavia přivábily hvězdy právě teď a na
Robinator před 7 lety 30.06.2017 11:07 |Nelíbí se mi jeho pohyb, není moc fotbalový, neprokázal dobrou přihrávku. Možná lepší průměr coby útočník na českou ligu a to ještě s velkým otazníkem, jinak si myslím, že nemá moc šancí se prosadit v nadcházející sezoně
Re: Liga nebyla nikdy lákavější! Proč Sparta a Slavia přivábily hvězdy právě teď a na
kjandourek (admin) před 7 lety 30.06.2017 11:22 |No uvidíme... Já pořád vnímám, že to je hráč, který, když nastoupil v útoku, tak střílel góly nejenom v lize, ale i v evropských pohárech a to i do luxusních branek, jako Neapoli, nebo na City... průměr branek na odehrané zápasy má snad nejlepší z ligy po Lafatovi
Navíc sám o sobě tvrdí, že rozjezdy v nových působištích má horší a aklimatizace mu vždy tak půl roku trvá... Podle mého názoru je to nadstandard na českou ligu a v následující sezóně by mohl šlapat na paty Milanovi...
Re: Liga nebyla nikdy lákavější! Proč Sparta a Slavia přivábily hvězdy právě teď a na
Robinator před 7 lety 30.06.2017 11:27 |já si myslím, že přes Milana se nedostane, přes Mešanoviče to vidím tak 50/50 a to ještě klidně může přijít nějaká větší posila..Na křídlech bude taková konkurence, že tam už se naštěstí nasazovat nebude, protože tam hrál otřesně, to někteří asi zapomněli, jak tu někdo otočil o 180 stupňů na základně jednoho zápasu :D
Jestli bude dávat góly, ať hraje, ale spíš si myslím, že to není hráč, který by ostatní naše útočníky něčím zastínil a měl tak možnost pravidelně hrát..
Re: Liga nebyla nikdy lákavější! Proč Sparta a Slavia přivábily hvězdy právě teď a na
slamacek (přítel SN) před 7 lety 30.06.2017 10:48 |ja bych do utoku trochu zainvestoval.
Uros Djurdjevic, Marcus Ingvartsen, Sam Lammers, mozna i jen na hostovacku,
Re: Liga nebyla nikdy lákavější! Proč Sparta a Slavia přivábily hvězdy právě teď a na
slamacek (přítel SN) před 7 lety 30.06.2017 14:27 |tedy ne, ze by slo o palce, ale co se vam dvema na techto hracich nelibi? dle meho nazoru vsichni tri umej davat goly, jsou mladi a jejich cena muze raketove jit nahoru. kdyby jeden z nich prisel, dalo by se hovorit o zazraku, myslim.
Re: Liga nebyla nikdy lákavější! Proč Sparta a Slavia přivábily hvězdy právě teď a na
japhy před 7 lety 30.06.2017 12:33 |Tak si opět trochu zaspekulujme, neboť jak už jsem jednou zmínil, o naší svaté trojici nevím prakticky nic. Rotaně jsem viděl v první přípravě, na monitoru, tudíž otázka, koho jsem to vlastně viděl :)
Kulantně se o nich říká, že už nejsou nejrychlejší. Hm, to může znamenat cokoliv, nebýt nejrychlejší v Bundeslize asi nebude to samé jako v té naší, navíc nevím jaká byla jejich rychlost na vrcholu sil. Ovšem stavíme tým na LM a JŠ už řekl, že by mohli hrát spolu všichni 3. Pokud tedy připustíme, že už "nejsou nejrychlejší", dáme k nim MNN, Škoďáka, stopery, Frydrycha a Floa, začíná se mi lehce zvedat obočí :) Dávat si to do nohy je fajn, ale to musí zvládat víc, než jen třetina mužstva.
Taky se ale může ukázat, že všichni tři strčej dynamicky např. takového Tondu do kapsy a mohl jsem si tuhle spekulaci ušetřit. Ale co byste tu pak četli, že jo?
Re: Liga nebyla nikdy lákavější! Proč Sparta a Slavia přivábily hvězdy právě teď a na
Fulham před 7 lety 30.06.2017 12:51 |Ono to JŠ zmíněné zrychlení hry nemusí nutně znamenat běžecké výkony. Nebo jenom. A rychlá křídla máme - Jardu, Sýkorku , i ten Standa umí běhat. Zrychlení může znamenat systém vytváření prostoru pro příhru do běhu a ne do nohy třeba - viz U21 Španělsko- Itálie.
Re: Liga nebyla nikdy lákavější! Proč Sparta a Slavia přivábily hvězdy právě teď a na
TSeguinTS před 7 lety 30.06.2017 13:27 |Pokud by byli rychlostně vybaveni a v nejlepším věku, četli bychom tu, že to jsou přespříliš drahé posily, které jistojistě rozmr.aj kabinu na cimprcampr, způsobí rozkol všech domácností ve Střešovicích a v deníkuS. bychom si mohli přečíst, že Slavia musí prostě uznat, že posilování sparty mělo logiku a systém.
Pokud ale Halil hrál v základní sestavě Augsburgu na podhrotu a např. zápas proti Borussii zvládl celý bez střídání, nebojím se o něj.
Re: Liga nebyla nikdy lákavější! Proč Sparta a Slavia přivábily hvězdy právě teď a na
Láryfáry před 7 lety 30.06.2017 15:56 |Rád chodím sem na SN mimo jiné proto, že tu jsou:
1) zajímavé fotbalové a statistické postřehy (namátkou quelhar, dropt)
2) info od insiderů (namátkou hubacek)
3) zábavní mimoni (nebudu specifikovat, každý máme své oblíbené :-)
4) strašně vtipné příspěvky, které mají cit pro jazyk a pointu, a u kterých se řežu (např. smely a ty). Pobavils!
Re: Liga nebyla nikdy lákavější! Proč Sparta a Slavia přivábily hvězdy právě teď a na
sTizz (přítel SN) před 7 lety 30.06.2017 19:29 |Na prikladu Horvath je zpetne videt,ze rychlost neni dulezita:)
Re: Liga nebyla nikdy lákavější! Proč Sparta a Slavia přivábily hvězdy právě teď a na
japhy před 7 lety 30.06.2017 20:29 |To jo, tam ale na něj (za něj) makal zbytek zálohy.
Re: Liga nebyla nikdy lákavější! Proč Sparta a Slavia přivábily hvězdy právě teď a na
zeleznik2 před 7 lety 30.06.2017 13:58 |Redaktor zapomněl, zmínit ještě Vladimíra Tatarčuka, jeho přínos byl určitě větší než Biniče. Nevím proč se zase začíná u Sparty???v abecedě, teď v lize, i v historii je za námi. No a že přišli Chajm a Plavčič ti berou Prahu jako přestupní stanici nejméně do Německa, na Letné se moc dlouho neohřejí a ten Chajm snad překonal transfer nekopy Kadlece, no dostanou balík za Schicka, tak si to mohou dovolit, ale celkově si myslím, že jsme udělali lepší obchod, získali jsme zadarmo, tři zkušené a kvalitní hráče, zatímco Sparta utrácela fakt hodně, ale to ukáže až čas..Snad jen, aby to nenarušilo ovzduší v kabině, právě za pana Korbela, něco podobného bylo...
Re: Liga nebyla nikdy lákavější! Proč Sparta a Slavia přivábily hvězdy právě teď a na
TSeguinTS před 7 lety 30.06.2017 14:34 |Ano, pouze čas ukáže, moc se těším na ligu. Kdyby se chtěl pokusit o nějaké svoje hodnocení či pohled na posily:
Rotaň[7;7] - Pokud vydrží Ruslan II. zdravý, odhaduji ho na základ a jako velkou posilu na pozici playmakera.
Altintop[7;7] - Hráč základní sestavy týmu, který se ve vyrovnaném souboji o záchranu v bundeslize zachránil o bod. Je mentálně velice silný a měl by ligu svou kvalitou převyšovat. Snad se chytí a zvykne si u nás.
Danny[9;9] - O kvalitách netřeba. Jen se bojím o jeho zdraví. Přeju mu, aby se mu další patálie vyhýbaly a aby jeho spoluhráči dokázali pochopit jeho myšlenky v kombinaci.
Hromada[6;8] - Od něho si do budoucna slibuji mnoho. Už před rokem byl v kvalifikaci nejlepším hráčem týmu z plzeňského kraje. Zkušeností má navzdory věku dostatek, může u nás ohromně vyrůst.
Ben Chaim[7;7] - Rychlost a technika, neumí bránit (což ve spartě neumí ani beci za ním, takže ok). Nikdo neodhadne jak mu sedne česká liga. Já tipuji, že ze začátku bude za hvězdu, brzy se zraní nebo mu soupeři znechutí hru a poleví.
Plavšić[6;8] - U něj to tipuji na největší propadák. Jde sám do cizího prostředí, jiná soubojovější liga, ne jako euroU21. Kdyby ho poslali na hostování do liberce/mb/teplic tak by za rok mohl být posilou, ale myslím si, že ho zničí.
Janko[6;6] - Podle Nehody šíleně pomalý hráč. Přednosti ale má, takový hráč jim chyběl, otázkou, zda mu nebudou chybět centry, které potřebuje.
Štetina[4;4] - Kdyby byla na jeho pozici konkurence, asi bychom ho ani neviděli. Průměrný stoper.
Vukadin[5;5] - Náchylný na zranění, rychlý s dobrou předfinální náhrávkou. Jsem zvědav, zda vůbec dostane šanci.
Civič[4;6] - Může se prosadit. Časem.
--- Zkusil jsem po vzoru rentgenu udělat své číselné hodnocení ve formě [kvalita;potenciál] ---
Myslím si, že minimálně jedna ze zahraničních posil SKS či ACs bude posilou nevydařenou z důvodů zdravotních komplikací.
Závěrem bych dodal, že naše největší posílení může přeci jenom být udržení Deliho a zároveň, že největší posílení sparty může být vyhazov Mazucha a Holka.
Re: Liga nebyla nikdy lákavější! Proč Sparta a Slavia přivábily hvězdy právě teď a na
smely (přítel SN) před 7 lety 30.06.2017 16:14 |no vidis covece..palec nahoru !
Re: Liga nebyla nikdy lákavější! Proč Sparta a Slavia přivábily hvězdy právě teď a na
japhy před 7 lety 30.06.2017 20:32 |Taky jsem musel přihodit palec, bůhví, kdy k tomu zase bude příležitost :)