Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přípravná utkání

Slavia - Č. Budějovice 0:0

Slavia dnes remizovala v Benešově v přípravném utkání s Českými Budějovicemi 0:0. V dresu Slavie se poprvé představil brankář Jan Laštůvka a také záložník Daniel Trubač, jehož přestup dokončila Slavia před startem utkání.

Reportáž ze zápasu najdete na oficiálním webu.

Středa 28. 06. 2017 17:00

Přípravné zápasy, 2017/2018
0 - 0
0 - 0
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

SK Dynamo České Budějovice
SK Dynamo České Budějovice

Návštěva: 1500

Sestava SK Slavia Praha:
1. poločas: Laštůvka – Bořil, Bílek, Frydrych, Flo – Rotaň – Tecl, Hušbauer, Trubač, Mingazov – Škoda
2. poločas: Kovář – Frydrych, Jugas, Kingue, Bořil – Ščuk – Tecl, Alvir, Hušbauer (58. Musa), Trubač (70. Vejvar) – van Buren

Sestava SK Dynamo České Budějovice:
1. poločas: Staněk – Loduha, Jíša, Benát, Táborský, Wermke, Kladrubský, Pešek, Motal, Funda, Mashike
2. poločas hráli též: Čavoš, Hála, Novák, Havel, Kadula, Vaněk, Moravec, Řezáč, Pouček

Komentáře (115)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Č. Budějovice 0:0

    Honza_K1 (přítel SN)     před 7 lety 28.06.2017 19:26 |  
    10 1

    A cela sezona je v pytli. :p chce to dalsi posily, vedeni, cekame ;)

  2. Re: Slavia - Č. Budějovice 0:0

    Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 28.06.2017 19:26 |  
    5 0

    To bylo pokoukanicko panecku :D

    • Re: Slavia - Č. Budějovice 0:0

      smely (přítel SN)     před 7 lety 28.06.2017 19:40 |  
      6 0

      Taková příjemná středeční holomajznicka

      • Re: Slavia - Č. Budějovice 0:0

        Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 28.06.2017 19:48 |  
        1 0

        A to jsem jeste hodinu pred vykopem premyslel,jestli se tam vydam.. nastesti za me rozhodli bourky! A jeste ze tak,protoze by me museli pro nepricetnost vyvest ze stadionu ;)

    • Re: Slavia - Č. Budějovice 0:0

      bongor     před 7 lety 29.06.2017 06:36 |  
      1 1

      Bylo to skutečně děsný.Takhle Slavie nemůže hrát ani kdyby byli všichni po tahu.

  3. Re: Slavia - Č. Budějovice 0:0

    Robinator     před 7 lety 28.06.2017 19:27 |  
    12 0

    Nedalo se na to koukat

    • Re: Slavia - Č. Budějovice 0:0

      ervin     před 7 lety 28.06.2017 22:19 |  
      1 0

      Má pravdu chlapec, nedalo...

  4. Re: Slavia - Č. Budějovice 0:0

    milos2     před 7 lety 28.06.2017 19:41 |  
    5 1

    Jako fakt nevím. Chápu, že výsledek není důležitej, že každej se chce hlavně nezranit, že bylo vedro, že jsou v plný přípravě, že... Ale přeci jenom mi není po předvedeném výkonu, proč tam ti kluci vlastně jezdili, mohli zůstat v Praze a jít se třeba koupat do Hostivaře. Mělo by to stejnej efekt.
    Třeba takový Flo. Mám ho rád, bez ironie. Jeho jediné počínání na hřišti spočívalo v tom, že když dostanu míč, rychle se rozhlédnu, zda není poblíž náhodou někdo v dresu soupeře a pokud ho ve vzdálenosti deset metrů mínus vidím, odlál otočku a nahraju vlastnímu gólmanovi. Kdybych už byl náhodou moc za půlkou (což se stane výjimečně), tak šup s tím někam na tribunu.
    A ostatní byli vlastně stejní: hlavně neběhat, nedostat se do kontaktu se soupeřem. Přišlo mi, že všichni usilují o hostovačku v Příbrami....

  5. Re: Slavia - Č. Budějovice 0:0

    milos2     před 7 lety 28.06.2017 19:44 |  
    3 1

    Abych byl spravedlivej - jedinej, kdo se mi zdál se snažit, byl Laštůvka. Ale neříkám, že fotbalo nějak zvlášť rozumím.

    • Re: Slavia - Č. Budějovice 0:0

      bongor     před 7 lety 29.06.2017 06:39 |  
      1 1

      Tohle ale nebyl fotbal,to jsi koukal správně.

  6. Re: Slavia - Č. Budějovice 0:0

    asanin     před 7 lety 28.06.2017 19:45 |  
    8 1

    No... je to příprava... ale někteří by si měli uvědomit, že už nestojí na mistrovském molu ve Žlutých Lázních, ale začla příprava, kdy za měsíc hrajeme sakra důležité předkolo... Každopádně, až se někteří hráči budou chtít cítit uražení, že nehrají, pustil bych jim záznam dnešního zápasu... Dívat se na to, bylo za trest...

  7. Re: Slavia - Č. Budějovice 0:0

    1rytir     před 7 lety 28.06.2017 19:47 |  
    10 1

    Na přenos se skutečně nedalo dívat. Zarazilo především to, že nikdo ani náznakem nechtěl ukázat, že na jeho místo Slavia žádné posily nepotřebuje. Týká se bohužel i reprezentantů. Slušný byl snad jen výkon Kingueho na levém beku. Jemně připomínal Deliho i s jeho bezmezným klidem :-)

    • Re: Slavia - Č. Budějovice 0:0

      Arutha     před 7 lety 28.06.2017 20:18 |  
      1 0

      Dnes hrál stopera

    • Re: Slavia - Č. Budějovice 0:0

      Marwek23 (přítel SN)     před 7 lety 28.06.2017 20:30 |  
      1 0

      taky se mi líbil, myslím, že z něj něco může být. Skutečně působil jistě a předvedl i solidní rozehrávku. Hostovačka v první lize by mu určitě prospěla

      • Re: Slavia - Č. Budějovice 0:0

        Travinho     před 7 lety 28.06.2017 20:49 |  
        0 3

        Jeho rozehrávka spočívala jen v posunutí míče na Jugase případně na Ščuka, to mě moc nepřesvědčilo, ale dozadu působil jistě.

        • Re: Slavia - Č. Budějovice 0:0

          Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 28.06.2017 21:53 |  
          1 0

          Nekolikrat daval dlouhej balon po lajne..

          • Re: Slavia - Č. Budějovice 0:0

            Travinho     před 7 lety 28.06.2017 22:16 |  
            0 0

            Tak dvakrát nebo třikrát, jinak vše museli řešit spoluhráči za něj, to není ideální.

    • Re: Slavia - Č. Budějovice 0:0

      dubas     před 7 lety 28.06.2017 20:54 |  
      3 0

      Až jsem si přečetl sestavu, tak jsem zjistil, že to není Deli. To jak tam dělal jako poslední kličku, přišel o balón, zase si ho elegantně vzal zpět, to byl Simon jak vyšitý:-)))

  8. Re: Slavia - Č. Budějovice 0:0

    JS (přítel SN)     před 7 lety 28.06.2017 19:51 |  
    2 10

    Doufám, že někomu kompetentnímu po dnešku dojde, že potřebujeme krajní beky. Flo fakt strašidelně...

  9. Re: Slavia - Č. Budějovice 0:0

    Andul-lhak     před 7 lety 28.06.2017 19:54 |  
    4 0

    No byla to teda fakt "kopaná", jak rekl pan hlasatel a zadnej fotbal. Kombinace vazne priserna, pokud teda vubec nejaka prisla (az na to jedno bago v druhym polocase), prislo mi, ze to nikoho nijak moc nezajimalo. Ale tak aspon par postrehu k nekolika hracum:
    Lastuvka se mi zdal hodne jistej, proti vsemu zasahnul dobre. Kovar taky dobry zakroky, zvlast jednou chytil golovou sanci.
    Moc se mi popravde nelibil Jugas, mel par zavahani a navic jeho rozehravka byla bud na soupere, stopera vedle a nebo nakop dopredu. Doufam, ze na tom jeste zapracuje v dalsich mesicich. Na stoperu se mi naopak docela libil Kingue, ten i pres nizky vek moc nechyboval. Boril, Flo, Frydrych na becich takovej prumer no.
    Rotan se mi taky libil, ze zalohy asi s Alvirem nejzajimavejsi. Na druhou stranu Husby byl pomalej a nepresnej. Mingazov dneska teda oproti Zizkovu docela slabota, Trubace sem si teda popravde vubec nevsimla, Scuk taky slabota.
    Jeste me docela zaujal ten mladej Musa v utoku, mel par povedenejch sanci, trefil i brevno a docela se snazil. Tak treba se ty dva v juniorce dobre zapracujou a za par let by se mohli probojovat do zakladu. :)

    • Re: Slavia - Č. Budějovice 0:0

      Andul-lhak     před 7 lety 28.06.2017 20:05 |  
      3 0

      I JS to videl :)

      "Pohyb hrál velkou roli. Budějovice pracovaly dobře, bránily, nepustily nás tam. Měřítko dnes nesnesl nikdo z našeho týmu, co jsme to odehráli. Nebylo to vůbec dobré," řekl novinářům slávistický kouč Jaroslav Šilhavý.

      "A vůbec nechci mluvit o tom, že jsme v přípravě, že je horko. Nebyl to dobrý výkon. Ale i tenhle zápas, byť ho hodnotím negativně, nám ukáže, jak se třeba kdo chová v únavě," dodal Šilhavý.

      Potvrdil, že Slavia v minulých dnech uvažovala o angažování hvězdného útočníka Emmanuela Adebayora. "Bylo to reálné, nevypadalo to, že si pan Tvrdík dělá srandu. Nechci teď ventilovat, co nás vedlo k tomu, že jsme nakonec řekli ne. Ale bylo to určitě zajímavé jméno," uvedl Šilhavý.

      • Re: Slavia - Č. Budějovice 0:0

        bongor     před 7 lety 29.06.2017 06:43 |  
        0 0

        Tak to jste Jardo po....Po dnešku bys potřeboval aspoň deset Adebayorů.

  10. Re: Slavia - Č. Budějovice 0:0

    martyni (přítel SN)     před 7 lety 28.06.2017 20:03 |  
    16 0

    Nejvyssi cas rozjet paniku..:)

    • Re: Slavia - Č. Budějovice 0:0

      smely (přítel SN)     před 7 lety 28.06.2017 21:55 |  
      2 0

      Udržujte požár a parníku než přijedou hasiči...

      • Re: Slavia - Č. Budějovice 0:0

        smely (přítel SN)     před 7 lety 28.06.2017 21:56 |  
        0 0

        *paniku :-)))

  11. Re: Slavia - Č. Budějovice 0:0

    michal80     před 7 lety 28.06.2017 20:41 |  
    4 0

    Byl jsem na místě s kamarádama, pokecali jsme, fotbal takový divizní :) Přišlo mi že kluci dopoledne měli 2 fáze výběhů na petřín. Nedařilo se fakt skoro nikomu. Trochu se snažil mingy a alvir, bylo to málo. Na to že cca.na post pepy hušbauera máme 3nový zkušený zahraniční koně, tak pepa moc o sestavu nezabojoval :) Asi tak 19 z 20 jeho akcí skončilo v zámezí, nebo na kopačkách soupeře, no asi chtěl být první ve sprše, aby měl ještě teplou vodu :-)

  12. Re: Slavia - Č. Budějovice 0:0

    Ondráš     před 7 lety 28.06.2017 20:46 |  
    7 4

    Tak co, už jste tady roztrhali permice? Za tohle jsme teda klíčema necinkali! :D

  13. Re: Slavia - Č. Budějovice 0:0

    Eluin (přítel SN)     před 7 lety 28.06.2017 20:52 |  
    3 5

    Vedení, čekáme!! :-)

  14. Re: Slavia - Č. Budějovice 0:0

    Maty22     před 7 lety 28.06.2017 21:10 |  
    2 0

    Po kořalce se na to koukat dalo.

    • Re: Slavia - Č. Budějovice 0:0

      Maryman     před 7 lety 28.06.2017 22:26 |  
      0 0

      Po pivu ne :-).... Snad si v Chomutově zlepším dojem osobně.

      • Re: Slavia - Č. Budějovice 0:0

        bongor     před 7 lety 29.06.2017 06:46 |  
        0 0

        Já bych radil,radši do toho Chomutova nejezdit.Je nám jasný,že jste v plný přípravě,ale Slavia je jen jedna a o její jméno se musí pečovat.

  15. Re: Slavia - Č. Budějovice 0:0

    Oberyn_7     před 7 lety 28.06.2017 21:15 |  
    6 0

    Je to pouze začátek přípravy a nedělal bych z toho vědu, ale spíše mne překvapuje přístup některých hráčů. Všichni vědí, že na každý post je konkurence, ale já tam neviděl žádný zápal, snahu či cokoliv co by se mělo dít u týmu, kde nikdo nemá místo jisté.

    • Re: Slavia - Č. Budějovice 0:0

      Robinator     před 7 lety 28.06.2017 22:01 |  
      1 2

      To jsem si přesně řekl..že tam nikdo nejezdil, hlavně z těch co to nemají jistý..což je teď skoro každý :)) mladý kluci přesně ukazují, jak to tady s tím mládežnickým fotbalem je..žádná velká rychlost,technika,dinamika..nikdo si to tam nevzal,nešel přímočare, neudělal si dva hráče..

      • Re: Slavia - Č. Budějovice 0:0

        Oberyn_7     před 7 lety 28.06.2017 23:04 |  
        2 1

        Jo, jo, já dokážu pochopit nepřesnosti. Je to příprava a jsme v plné zátěži, ale prostě chci vidět snahu s tím něco udělat. I když to je pouze příprava. Máme na pozici středního záložníka asi 7 až 9 jmen, tak očekávám, že se ty hráči o to poperou každou minutou na hřišti. Kdo tam dnes zahrál alespoň obstojně? Vlastně nikdo, ale kdybych měl opravdu vybrat tak asi Rotan v prvním a Jasnim v druhém poločase, ale i tak je to málo.

        Například bylo vidět první poločas, že když nevím co, dám to Rotanovi, on už něco vymyslí, ale bez pohybu vepředu to nejde i kdyby dával milimetrové pasy.

        Ještě bych zapomněl na druhého Ruslana M. a trochu i Standu tam jsem tu snahu viděl. Největší zklamání pro mne v nasazení Pepa, Per a Škoďák.

  16. Re: Slavia - Č. Budějovice 0:0

    ervin     před 7 lety 28.06.2017 21:15 |  
    5 0

    Koukal jsem na zápas a jsem hrozně zklamaný, byl to sice přátelak ale přístup hráčů bída a děs. Nečekám že budeme každému nadelovat 5 kusů ale že podáme výkon hodný mistra.. Dnes? Bez zájmu,nasazeni lajdactvi....Z hrušky dolů hoši dokud je čas!

    • Re: Slavia - Č. Budějovice 0:0

      milos2     před 7 lety 28.06.2017 22:41 |  
      1 0

      Přesně tak, budu se opakovat - vypadalo to jako soutěž o to, kdo se chce dostat na hostování do Příbrami, Bohemky, nebo někam tam.

    • Re: Slavia - Č. Budějovice 0:0

      bongor     před 7 lety 29.06.2017 06:50 |  
      0 0

      No ale představ si,jak se teď musej naparovat prádelníci,ti dávaj každýmu okolo deseti kousků.
      A to ani nemluvím o bídě,ty se naparují pořád.

  17. Přátelák beze smyslu

    houston (přítel SN)     před 7 lety 28.06.2017 21:17 |  
    1 0

    Tak tohle bylo naprosto zbytečně domluvené. Výkon bez krve, bez zájmu. Dobré tak pro nasazení mladých kluků.

  18. Hodnocení

    PetCC     před 7 lety 28.06.2017 21:33 |  
    2 0

    Tak mě napadlo a rozhovoru se Šilhavým se to potvrdilo, že ani hráči do včerejška nevěděli, kdo přijde.

    A zdálo se, že je to tak trochu překvapilo, tak jako nás a dneska to zatím vstřebávali.

    No nic, snad se rychle vzpamatujou :-)

  19. Hodnocení

    Travinho     před 7 lety 28.06.2017 21:42 |  
    6 1

    Říkal jsem si, že si udělám hezké odpoledne. Projdu si Benešov, kouknu na Konopiště a pak půjdu podívat na krásný fotbal v podání Slavie.

    První zklamání bylo už, když na Konopišti byl někde zalezlý medvěd a já nemohl popovídat o našich nových posilách, jak jsem měl původně v plánu. Druhé zklamání byl pak výkon našich hráčů.

    Chápu, každý den není posvícení a hráči jsou v plné přípravě, ale dnes to bylo fakt špatné. Kdoví co hrálo svou roli.
    Sestava si ani v jedné půli moc nesedla a drhlo to. Velké problémy nám dělal pohyb bez míče. Zajímavý byl taktický záměr v první půli, kdy hráli stopeři jeden na jednoho a jeden střední záložník zůstával odkrytý, ale v Evropě je to nepoužitelné.

    Teď k jednotlivcům.
    Laštůvka - Působil jistě. Pokazil jeden odkop.
    Kovář - Přiznám se, že na mé poměry moc jistotou neoplýval. U něj i u Honzy Laštůvky se mi líbilo dirigování obrany. Byli slyšet.
    Bořil - V první půli nevýrazný, ve druhé byl výraznější.
    Bílek - Ze všech stoperů dnes působil nejpřesvědčivěji. Větší chyby neudělal.
    Frydrych - Střídal výborné momenty se slabšími. Na krajním beku se snažil podporovat úkol. Bojím se, že v Evropě by většina jeho soubojů byla posouzena jako fauly, hodně si pomáhal rukama.
    Flo - Absolutně nevýrazný, když už se dostal k míči, tak kazil.
    Jugas - Dneska mi přišel dost špatný. Líbí se mi, že se snaží rychle rozehrávat, ale dnes při tom dost kazil.
    Kingue - Výrazně lepší než na Střížkově. Bohužel při rozehrávce volí jen krátké míče na nejbližšího spoluhráče.
    Rotaň - Výrazně slabší než v neděli. Přišel mi trochu znechucený. Snažil se hledat nabíhající spoluhráče a mnohdy nikdo nenabíhal. Přišel mi i dost zatavený.
    Hušbauer - Pepa měl několik dobrých momentů, ale jinak strašně kazil. To jsem u něj nezažil snad půl roku.
    Trubač - Moc se nazapojil do hry.
    Tecl - Jako jeden z mála hrál slušně. Měl tam pár slušných zakončení.
    Mingazov - V první půli asi nejlepší hráč. Vybojoval několik zajímavých standartek.
    Škoda - Hned jak je na hřišti, tak začneme nakopávat. Obecně se mi Milan moc nelíbil. Pokryl balon. Ale strašně natahoval dopředu obranu soupeře a pak jsme si nemohli pomoci míči za ni. Neměl moc náběhu, spíš jen čekal, až to k němu nakopneme.
    Alvir - Několik krásných míčů, ale tak spousta ztrát.
    Ščuk - Líbilo se mi, jak chce hrát. Pohybově na tom byl skvěle, ale přihrávky bohužel většinou neměly kvalitu.
    Van Buren - Krásně orazítkoval břevno, ale opět ukázal důvod, proč o něj trenér nestojí. Strašně moc ztrácel a pokazil i řadu jednoduchých míčů. Je to škoda, protože svým pohybem je pro obranu soupeře vždy nepříjemný.
    Musa - Pro mě velké překvapení. Také hezky vystřelil. Ukázal slušnou techniku. Je na něm práce jak na kostele, ale potenciál tam je.
    Vejvar - Pro mě asi největší pozitivum podvečera. Několikrát hezky utekl po křídle. Dostal se i do velké šance. V zápase zanechal stopu.
    Bucha - Trochu mě mrzí, že Pavel nedostal šanci. Přeci jen to nikomu moc nešlo a alespoň 15 minut si zasloužil.

    • Re: Hodnocení

      Boss82     před 7 lety 29.06.2017 10:13 |  
      2 2

      Hele, mně je nějaký výsledek ze začátku přípravu upřímně řečeno úplně ukradenej. A herní projev jakbysmet.

      Hráči jsou po dovolené, mají v nohách těžké tréninky, mnoho nových tváří na hřišti, nulová sehranost, spousta hráčů v kádru ani nezůstane, spousta hráčů ještě chybí.... - vypovídající hodnota výsledku je zcela nulová!

  20. Re: Slavia - Č. Budějovice 0:0

    qwertz0099     před 7 lety 28.06.2017 21:52 |  
    1 0

    Výkon proti ČB se mi nelíbil, ale je to furt připrava. Zápas nám fanouškům a hráčům asi trochu otevřel oči a poslal nás zase na zem-vše zlé je k něčemu dobré. A prý jsme poslali nabidku ve výši 15 mil. Kč do Olomouce. Hádejte na koho..
    Tento přispěvek jsem již také přidal ke špatnému článku, omlouvám se.

    • Re: Slavia - Č. Budějovice 0:0

      Ados     před 7 lety 28.06.2017 22:09 |  
      7 1

      Upřímně doufám, že Chorý nedopadne. Působí na mě dost nemotorně a je to přesně typ za Škodu, jak si přeje Šilhavý. Obecně tento typ útočníků nemusím (Škoďák má ale u mě respekt), protože to svádí tým nakopávat a chybí kombinace. Pro mě je jasná priorita na posílení krajní obránce, bez toho si v Evropě moc neškrtnem.

        • Re: Slavia - Č. Budějovice 0:0

          qwertz0099     před 7 lety 28.06.2017 22:20 |  
          2 0

          Pokud přijde, maminka i tatínek budou plakat....smutkem ale. Bylo by také zajímavé sledovat reakce TS na jeho příchod.

          • Re: Slavia - Č. Budějovice 0:0

            Fulham     před 7 lety 29.06.2017 06:57 |  
            1 0

            Jako je mladej - třeba se zkoordinuje duševně i tělesně. Stačí si vzpomenout na Honzu že Smetanovy. Ale taky se mi zatím nelíbí. A CMW by nebyl o moc dražší si myslím :-) . Pane Kjob - mjkněte se k Temži, pokecejte se Slavišou , tím se nedá nic zkazit:-) góly dávat umí, smlouva už jen na rok - si nedělám pjdel..:-)

        • Re: Slavia - Č. Budějovice 0:0

          bongor     před 7 lety 29.06.2017 06:55 |  
          1 0

          Když sní o bídě,tak ať jde do pr......

          • Re: Slavia - Č. Budějovice 0:0

            Travinho     před 7 lety 29.06.2017 09:57 |  
            1 0

            Přesně, zase takový šutér to není. Ačkoliv třeba Železník byl také Sparťan, ale nedával to tak otevřeně najevo.

      • Re: Slavia - Č. Budějovice 0:0

        Ondráš     před 7 lety 28.06.2017 22:14 |  
        5 5

        No ty kraje obrany to bude velikej, ale opravdu velikej průser..se divím, že to nikdo neřeší - hořeli jsme tam neskutečně už v této sezoně

        • Re: Slavia - Č. Budějovice 0:0

          Hanzwalter     před 7 lety 28.06.2017 22:23 |  
          1 5

          Souhlas... potrebujem oba krajni beky a Chory nevim no... moc ho neznam a to vyjadreni o Sparte... no nevim nevim

          • Re: Slavia - Č. Budějovice 0:0

            Ondráš     před 7 lety 28.06.2017 22:27 |  
            7 3

            Chorý je hlavně dřevo..nechápu, že takové podobné typy jako Škoda chceme..to zas budeme všechno jen nakopávat??

            • Re: Slavia - Č. Budějovice 0:0

              Ados     před 7 lety 28.06.2017 22:35 |  
              4 4

              Kromě chybějící kvality krajních obránců budeme mít podle mě problém i s pohybem ve středu hřiště, někdo kdo by to tam oběhal (pouze Rotaň stačit nebude). Rád bych tu viděl Čelůstku s Lobotkou.

              • Re: Slavia - Č. Budějovice 0:0

                smely (přítel SN)     před 7 lety 29.06.2017 09:58 |  
                2 1

                ja myslim, ze nasi novi beci JZ8 a Sykora budou uplne v pohode...

      • Re: Slavia - Č. Budějovice 0:0

        JS (přítel SN)     před 7 lety 28.06.2017 22:38 |  
        1 3

        Velký souhlas.

  21. Re: Slavia - Č. Budějovice 0:0

    vlk30 (přítel SN)     před 7 lety 28.06.2017 23:02 |  
    2 3

    Řekl bych že si dost hráčů myslelo,jak se ten fotbal udělá sám,řečeno slovy klasika,každopádně už kvůli jménu Slavie by se takový zápas měl vyhrát.

    • Re: Slavia - Č. Budějovice 0:0

      bongor     před 7 lety 29.06.2017 06:57 |  
      1 1

      Přesně Vlčku,jak se jednou někde objeví jméno Slavie,tak se to nikdy nesmí spojit s ostudou.

  22. Re: Slavia - Č. Budějovice 0:0

    Petr9608     před 7 lety 29.06.2017 01:35 |  
    2 0

    Snad až zvláštní. Kdyby jsme třeba do toho šli nějakym hurá stylem a vinou nedůsledný obrany to skončilo třeba 2:2, tak bych to ještě chápal. Ale bezgólová holomajzna s druholigovým týmem, co skončil propastných 18 bodů za postupovou příčkou?!

  23. Re: Slavia - Č. Budějovice 0:0

    VanDel     před 7 lety 29.06.2017 08:25 |  
    6 7

    Tak včerejší zápas přinesl, alespoň co se týče mě, jednu pozitivní a uklidňující věc. Až doteď jsem si při všech těch nákupech nových hráčů říkal, jak se asi budou cítit ti, co vykopali titul a teď se jen tak na hřiště nedostanou. Bylo mi jich trochu líto. Ale pro včerejšku už teda rozhodně NE ! Pokud si pánové takto představují boj o nabitou základní sestavu, tak to pardon, vůbec mi jich líto nebude až budou většinou zápasu dřepět na lavičce. A týká se to prakticky 3/4 hráčů co včera hrálo. Nebudu se tady rozepisovat konkrétně o každém, ale ta lenost, nepohyblivost, neschopnost udělat něco s míčem dopředu a místo toho okamžitě po převzetí se zastavit a hledat spoluhráče vzadu za mnou (v tomhle vynikal včera Flo), to bylo něco hroznýho.

    • Re: Slavia - Č. Budějovice 0:0

      padre     před 7 lety 29.06.2017 09:00 |  
      7 1

      Víme houby, co mají kluci v nohách za poslední dny. On je skutečně velký rozdíl jít do mistrovského zápasu poté, kdy mají dva dny předtím lehký výklus anebo teď, když probíhá základ přípravy a honí se kondice klidně na tři fáze denně.

      • Re: Slavia - Č. Budějovice 0:0

        VanDel     před 7 lety 29.06.2017 09:08 |  
        3 9

        Tohle je jenom trapné omlouvání a vymlouvání. Dopolední trénink před zápasem přece neovlivní to, že ten hráč potom kazí krátké přihrávky na pár metrů anebo že se bojí nahrát dopředu a točí se s míčem radějí zpátky ke své bráně. To i když jdu tady na přátelák třetiligových Domažlic, když jsou v letní anebo zimní přípravě v plném zápřahu, tak tam vidim víc pohybu a chuti do hry, než bylo vidět včera na slávistech. Bohužel......

        • Re: Slavia - Č. Budějovice 0:0

          Travinho     před 7 lety 29.06.2017 10:01 |  
          7 0

          To si píš ze ovlivní. Omluvit se tím nedá vše, ale pokud týden makáš jako prase, tak máš mnohem těžší nohy než po standartních trénincích. Ten pohyb je pak úplně jiný, to mi věř. Fotbal jsem dlouho hrál a takových příprav absolvoval hodně. A pokud jsi na hřišti s tím, že máš nohy těžké jako kámen, tak je ta tam dynamika a mnohdy i cit v noze a přesnost přihrávek není taková. Samozřejmě to není omluva pro vše, ale výkon to může ovlivnit dost.

          • Re: Slavia - Č. Budějovice 0:0

            Boss82     před 7 lety 29.06.2017 10:04 |  
            6 7

            Přesně tak. Takové moudro, jaké tu prezentoval "odborník" VanDel, může napsat jenom někdo, kdo v životě nehrál fotbal alespoň na nějaké trochu rozumné úrovni.

            • Re: Slavia - Č. Budějovice 0:0

              VanDel     před 7 lety 29.06.2017 10:29 |  
              1 8

              Hele ty hvězdo, pochlub se jakou nejvyšší soutěž jsi kdy hrál ty, jestli teda vůbec nějakou. Zkusíme to porovnat. Zjevně totiž narozdíl od tebe ty zkušenosti z lepšího fotbalu mám a proto to můžu posoudit.

              • Re: Slavia - Č. Budějovice 0:0

                kjandourek (admin)     před 7 lety 29.06.2017 11:15 |  
                5 0

                Myslíš jako, že neudělá tři žongly?

              • Re: Slavia - Č. Budějovice 0:0

                Boss82     před 7 lety 29.06.2017 11:19 |  
                4 11

                Už jsem to sem psal, tak si to najdi. Ale zcela určitě jsem hrál výš než Ty, to mi věř.

                A pokud si náhodou hrával někde výš, ale přesto máš takovéto názory, jakými se tu často prezentuješ, tak pak k tomu mám jediný komentář - smutné...

                • Re: Slavia - Č. Budějovice 0:0

                  VanDel     před 7 lety 29.06.2017 11:31 |  
                  6 8

                  Myslíš že mi stojíš za to, abych tu vyhledával nějaké tvoje hlody ? Ale okecals to dobře, takže tipuju nějaký ten vyšší prales, co ? :)
                  A tyhle názory mám právě kvůli těm osobním zkušenostem. Potkával jsem sem na hřišti s bývalými prvoligovými fotbalisty a nedovolili bychom si nějak odfláknout byť jen pouhý přátelák. A za smutné já naopak považuju omlouvání takových lajdáckých výkonů jako byl ten včera. Rád hráče pochválím ale na druhou stranu když se na to vyprdnou, tak je zkritizuju a nehledam trapné výmluvy jako ty a tobě podobní.

                  • Re: Slavia - Č. Budějovice 0:0

                    Boss82     před 7 lety 29.06.2017 11:57 |  
                    2 9

                    No očividně ti ty moje "hlody" stojí za to, abys na ně neustále reagoval, ačkoliv se tě o tvé hloupé názory rozhodně nikdo neprosí.

                    Jestli je pro tebe dorostenecká liga a v dospělosti divize (za mlada jsem přišel o angažmá ve 2. lize jen proto, že mě v nevhodnou chvíli postihla těžká infekční mononukleoza, ze které jsem se rok a půl dostával) jen vyšší prales, tak jsem hrál jen vyšší prales. Předpokládám, že teď mi tu napíšeš, že si kopal minimálně ČFL, aby si mě trumfnul, co?

                    Ale ono je to stejně jedno, kde si kopal, protože Tvoje názory jsou dlouhodobě na úrovni té nejnižší soutěže kdesi v Albánii.

                    Kdyby to kluci včera opravdu odflákli, tak by rupli. Výkon byl celkem odpovídající tomu, v jaké fázi přípravy se nacházejí, kolik nových tváří se objevilo na hřišti a kolik hráčů, kteří vůbec členy A týmu nakonec nebudou, do zápasu zasáhlo.

                    • Re: Slavia - Č. Budějovice 0:0

                      jarmik     před 7 lety 29.06.2017 13:17 |  
                      5 2

                      Ranking tvých názorů taky není nějak úctyhodný, zato ta arogance je naprosto výjimečná. K původnímu tématu bych dodal snad jen to, že Šilhavý byl po zápase velmi nespokojen s výkonem hráčů a ničím je neomlouval. Jakou soutěž asi kopal, nevíš? Myslíš, že to bylo výš než ty?

                      • Re: Slavia - Č. Budějovice 0:0

                        Boss82     před 7 lety 29.06.2017 13:51 |  
                        3 2

                        Já také netvrdím, že by s takovým výkonem měla vládnout u trenéra spokojenost. Aby bylo jasno - mně se ten výkon také nelíbil. Já jen tvrdím, že existuje mnoho objektivních příčin, proč to včera vypadalo tak, jak to vypadalo. Říct, že to bylo tím, že to prostě hráči odflákli a odchodili, je příliš zjednodušený pohled.

                    • Re: Slavia - Č. Budějovice 0:0

                      VanDel     před 7 lety 29.06.2017 14:15 |  
                      1 6

                      To víš že jo a ještě tě maminka nutila do houslí a tatínek tě nutil do modelářského kroužku, všichni ti házeli klacky pod nohy :)
                      Co se týče soutěže ti samozřejmě kecat nebudu, hrál jsem nejvyšší krajskou soutěž, takže o jeden stupeň níž než divize.
                      A ohledně té kvality názorů, tohle téma prosimtě obzvlášť ty moc nevytahuj. Hodnocení většiny tvých příspěvků mluví samo za sebe. Ale je důležitý, že se většinou nezapomeneš pochválit ty sám......inu, když to neudělá nikdo jiný, tak ti nic jiného nezbývá, že ?

                      • Re: Slavia - Č. Budějovice 0:0

                        Boss82     před 7 lety 29.06.2017 14:35 |  
                        2 0

                        Nikdo mi klacky pod nohy neházel. Nebýt zmiňované nemoci a kdybych měl lepší přístup, tak jsem to možná dotáhnul dál.

                        Krajský přebor je slušná soutěž, proti tomu nic.

                        O to víc mi zůstává rozum stát nad některými tvými názory. Hodnocením příspěvků bych se zrovna být tebou moc neoháněl.

                        • Re: Slavia - Č. Budějovice 0:0

                          VanDel     před 7 lety 29.06.2017 14:55 |  
                          1 2

                          S tim názorem na sebe jsme na tom stejně. Mě zase udivuje, pokud jsi hrál ty soutěže co píšeš, že dokážeš jen tak přejít takhle ležérní výkony jako ten včerejší. Ale v tom se asi nikdy neshodneme, takže bych to tímhle ukončil.

                          • Re: Slavia - Č. Budějovice 0:0

                            Boss82     před 7 lety 29.06.2017 15:31 |  
                            1 1

                            Protože dokážu mít pochopení pro "těžké" nohy, vedro, nesehranost, snahu se před sezonou nezranit atd...

          • Re: Slavia - Č. Budějovice 0:0

            VanDel     před 7 lety 29.06.2017 10:31 |  
            1 7

            A že to třeba neovlivní takovou Plzeň. Nebo že by pod Vrbou moc netrénovali ? To asi ne, že ne ?

            • Re: Slavia - Č. Budějovice 0:0

              JaymzBond     před 7 lety 29.06.2017 10:38 |  
              2 1

              Víš houby o tom, v jaké fázi přípravy je Plzeň a v jaké my. Přesně ta tvoje Plzeň v minulém zápase porazila s odřenýma ušima 2:0 spolek amatérů z krajského přeboru.

              • Re: Slavia - Č. Budějovice 0:0

                VanDel     před 7 lety 29.06.2017 10:42 |  
                2 4

                Jaká moje Plzeň ?? Dávam jí tu za příklad, když tu někdo argumentuje únavou z letní přípravy ! Jsou prakticky ve stejná fázi jako Slávie a že by jim Vrba nedával dostatečně do těla se rozhodně čekat nedá, takže asi o to tu jde především.

                • Re: Slavia - Č. Budějovice 0:0

                  JaymzBond     před 7 lety 29.06.2017 11:04 |  
                  3 0

                  Tak ještě jednou. Chodíš na tréninky Plzně i Slavie, abys mohl posoudit jak mají oba trenéři tréninkový cyklus strukturovaný a jestli je zátěž hráčů ve stejném čase podobná? Plzeň začala dříve, má méně reprezentantů, kromě Čermáka a Chriena byla tuším od začátku komplet. Klidně už můžou být v herní části přípravy, klidně mohli mít před zápasem volnější den. Relevantní informace nemáme nikdo, ale ty máš prostě jasný názor i bez nich. To je oč tu běží.

                  • Re: Slavia - Č. Budějovice 0:0

                    VanDel     před 7 lety 29.06.2017 11:18 |  
                    2 9

                    Víš oč tu hlavně běží ? O to, že to byl odfláklý a odchozený zápas ! Nejde ani tak o únavu, ta tam samozřejmě určitě byla, ale na takové úrovni musí být v tom případě vidět alespoň snaha a chuť se i přesto porvat. A to tam včera nebylo ani náhodou. Převládal alibismus a nechuť se pokusit o nějakou pěknou rychlou akci. Většina akcí byla jak z okresu a dost nahrávek alibisticky dozadu na obránce anebo dokonce brankáře.

                    • Re: Slavia - Č. Budějovice 0:0

                      JaymzBond     před 7 lety 29.06.2017 11:44 |  
                      4 0

                      Ale o to tu přece nešlo, že. To ty jsi tu začal srovnávat Plzeň se Slavií a já říkám, že je to nesmysl. Nasazení většiny hráčů se mi také nelíbilo, ale odsuzovat je za to šmahem, je také nespravedlivé. Nevíme co mají za poslední dny v nohách a každý tu zátěž snáší prostě jinak. Třeba zimní zápasy na Hainanu nevypadaly herně zase o moc lépe a začátek ligového jara byl dobrý. Cílem přípravy je načasovat formu hráčů, ne vítězit v přípravných zápasech. I když uznávám, že vyhrát se mělo, tohle je voda na mlýn kritikům Slavie, což tady někteří asi těžce nesou :-)

                      • Re: Slavia - Č. Budějovice 0:0

                        VanDel     před 7 lety 29.06.2017 14:18 |  
                        0 3

                        No moment, já tu Plzeň srovnával ve smyslu předvedené hry. Nikde jsem nezmínil výsledek. Klidně zkousnu plichtu 0:0, ale ta hra musí mít nějakou úroveň.

        • Re: Slavia - Č. Budějovice 0:0

          Jožin     před 7 lety 29.06.2017 10:13 |  
          4 3

          Hrál jsi někdy fotbal?Před sezonou v létě jsou přáteláky na upevnění kondice a oddych hlavně po náročné sezoně a ne aby v každém zápase šlo o výsledek, utužuje se parta ale tím nechci říci že se nemá makat ale na to je ještě čas kolik volna měli hráči máš představu tak neprudˇ a nech si ty kecy o lenoších mančaft je to dobrý když udělali mistra

          • Re: Slavia - Č. Budějovice 0:0

            Ondráš     před 7 lety 29.06.2017 10:21 |  
            5 3

            No jenom je teda zajímavý, že ačkoliv je Plzeň také v přípravě, tak včera proti Ústí jezdili jako fretky..a i to vedro bylo stejný:/

            • Re: Slavia - Č. Budějovice 0:0

              Jožin     před 7 lety 29.06.2017 10:29 |  
              3 0

              Máš pravdu ale já bych tomu nepřikládal takový význam vzpomen za Uhrína příprava výborná a v lize nic nemužou hráči zapomenout hrát on je Jarda srovná o tom žádná je konkurence a kdo se nepodřídí tak pujde ale já bych to nviděl tak černě čau

          • Re: Slavia - Č. Budějovice 0:0

            VanDel     před 7 lety 29.06.2017 10:27 |  
            3 5

            Ano, fotbal jsem hrál na celkem slušné úrovni, takže to můžu posoudit. Přáteláky jsou dle tebe na oddych ?? No tak to nepotřebuje dál komentář.

            • Re: Slavia - Č. Budějovice 0:0

              Jožin     před 7 lety 29.06.2017 10:47 |  
              2 2

              Možná jsi hrál na slušné urovni ,myšlením a názory jseš také na,,úrovni"to at každý posoudí ale jinak nic ve zlém čau

              • Re: Slavia - Č. Budějovice 0:0

                VanDel     před 7 lety 29.06.2017 10:50 |  
                3 5

                No tak ty jsi se luxusně sám ukázal svým názorem na úrovni, že prvoligový tým má přáteláky hlavně na utužení party a na oddych, takže pro tebe radši opravdu Čau :)

      • Re: Slavia - Č. Budějovice 0:0

        Jožin     před 7 lety 29.06.2017 10:51 |  
        2 0

        OK jen kolega pod tebou Van del jejiného názoru já souhlasím s tebou a máš +

    • Re: Slavia - Č. Budějovice 0:0

      Robinator     před 7 lety 29.06.2017 10:18 |  
      2 5

      já chápu, že je to příprava, vypovídající hodnota je fakt minimální..ale trošku se divím, že si nikdo fakt pořádně nezabojoval a temer nikdo neukazal fotbalovost..vcera sem si vsazel nejake zapasy pratelske, nemecke kluby hrali taky pripravne zapasy a vysledky koncily 14:0, 7:0 apod.

      • Re: Slavia - Č. Budějovice 0:0

        VanDel     před 7 lety 29.06.2017 10:58 |  
        0 7

        Pšt, to tady takhle nesmíš psát. Včera to přeci bylo všechno OK, klucí si lehce zaklusali, utužili partu a o to hlavně šlo :)

        • Re: Slavia - Č. Budějovice 0:0

          Robinator     před 7 lety 29.06.2017 11:08 |  
          5 2

          já být hráč a pohybovat se na pomezí základní sestavy, nebo být mlaďoch, který dostává čuchnout..odjezdím to tam jako sviň..tohle není spíš o nějakém přetížení, ale taky o morálce apod. brácha hraje za u-15, ty mají hodně těžkou přípravu a přípravný zápas někteří kluci odjezdí tak, že bych tam já chcípnul :D bojují o své místo v každém zápase, protože se bojí o své místo...

          • Re: Slavia - Č. Budějovice 0:0

            VanDel     před 7 lety 29.06.2017 11:14 |  
            3 6

            Máme stejný názor, ale jak je vidět, tak hodně menšinový. Většině tady takové odchozené zápasy nevadí. Klapky na očích a růžové brýle jsou svinstvo. No ale jak jsem napsal v původním příspěvku, jde hlavně o ty hráče samotné, oni si pak během sezony na lavičce nebo na tribuně budou moci nadávat pouze a jen sami sobě že nezamakali víc, aby si to místo na hřišti zasloužili.

            • Re: Slavia - Č. Budějovice 0:0

              Robinator     před 7 lety 29.06.2017 11:28 |  
              2 2

              Mne je to jako vicemene fuk, jak to dopadlo..spis se fakt divim nekterym hracum..chapu, že muze byt nekdo KO, ale spis co jsem mohl videt, to taky nekdo lehce odflakne, nepriklada tomu dulezitost..coz asi neni dobre, ale je to tu asi bezny..jak rikam, vcera jsem vsazel dost na nemecky tymy a tam byly vysledky uplne jiny..a to je presne ono, oni to maji v nature, vsechno odjezdit, nic neodflaknout..tam se to neodpousti..

              • Re: Slavia - Č. Budějovice 0:0

                VanDel     před 7 lety 29.06.2017 11:43 |  
                3 3

                Můžeme jen doufat, a já v to věřím, že Šilhavý to jen tak nepřejde (jako většina přispěvatelů tady) a dá jim pořádně najevo, že takhle teda ne. I když teda by to těm hráčům mělo být zcela jasné automaticky, že takovým přístupem jim tady pšenka nepokvete, ale jak včera ukázali, tak to asi potřebujou pořádně dát najevo od trenéra.

                • Re: Slavia - Č. Budějovice 0:0

                  Robinator     před 7 lety 29.06.2017 11:50 |  
                  1 3

                  tak trenér spokojený nebyl, podle toho co říkal

                • Re: Slavia - Č. Budějovice 0:0

                  Robinator     před 7 lety 29.06.2017 11:51 |  
                  2 3

                  ted nas ceka zilina a celtic..myslim, ze bude trener narocnejsi a narocnejsi..

            • Re: Slavia - Č. Budějovice 0:0

              Jachym     před 7 lety 29.06.2017 11:55 |  
              3 1

              Ze svého pozorování vím, že velmi často titíž lidé, kteří nadávají, že se nevyhrál přípravný zápas s relativně snadným soupeřem, naopak zlehčují velmi výrazný rozdíl ve skóre (a to i třeba proti rovnocennému nebo i papírově lepšímu soupeři), když se vyhraje. V tom případě poukazují na to, že výsledek v přípravě vůbec, ale vůbec nic neznamená. Tak teď babo raď:-D

              • Re: Slavia - Č. Budějovice 0:0

                Robinator     před 7 lety 29.06.2017 12:09 |  
                0 0

                hele, já vůbec nenadávám..mně je to fakt jedno, jak to dopadlo a vím, že je to příprava a nepřikládám tomu výsledku důležitost, o týmu jako celku to neukazuje asi nic..já se jen podivuji některým hráčům..U toho Celticu by mě to už asi vadilo teda..

              • Re: Slavia - Č. Budějovice 0:0

                Ondráš     před 7 lety 29.06.2017 12:26 |  
                3 2

                vyhrát se mělo..vždyť jsou to do prdele Budějovice! I kdyby měli kluci na nohách kvádry, tak minimálně nasazení mohlo být hodno jména Slavia..to že jim nešly kombinace by člověk i překousnul, ale i náhradníci SKS musí dát druholigovému soupeři poznat, s kým mají tu čest (už jen kvůli těm divákům, co tam jeli)

                • Re: Slavia - Č. Budějovice 0:0

                  Jachym     před 7 lety 29.06.2017 16:21 |  
                  0 0

                  Budějce nejsou žádná prdel, to si jako tamní rodák vyprošuji...!:-D

                  • Re: Slavia - Č. Budějovice 0:0

                    kjandourek (admin)     před 7 lety 29.06.2017 16:32 |  
                    0 0

                    V Budějovicích by chtěl žít každý... ;-)

                    Ale musím se ho zastat - on neříkal, že Budějky jsou Prd.... on říkal, že to jsou doprdelebudějovice... zřejmě nějaké místní nářečí :-)

              • Re: Slavia - Č. Budějovice 0:0

                VanDel     před 7 lety 29.06.2017 14:00 |  
                1 1

                Hele, ale já nikde nenadávam že se nevyhrálo 5:0 a víc. Já kritizuji výkony těch hráčů. Naprosto v klidu přejdu výsledek 0:0, ale musí být na tom hřišti od těch hráčů vidět snaha a chuť hrát.

      • Re: Slavia - Č. Budějovice 0:0

        Travinho     před 7 lety 29.06.2017 11:27 |  
        0 0

        Určitě ale nehrály proti soupeřům z druhé ligy, ale mnohem níž. Navíc Němci se sešli většinou na letní přípravu nyní, takže s nabíráním kondice ještě nezačali.

  24. Re: Slavia - Č. Budějovice 0:0

    padre     před 7 lety 29.06.2017 09:31 |  
    4 2

    Druhý zápas, kde se točí mraky hráčů, někteří spolu hráli teď v létě poprvé, příprava v plném proudu, asi třetina hráčů, co se objevili na hřišti, v kádru nakonec nebude ... Prostě nebudu negativní, i když zápas nestál za moc. Těším se na soutěže i generálku s Nice.

    • Re: Slavia - Č. Budějovice 0:0

      Travinho     před 7 lety 29.06.2017 10:02 |  
      1 0

      Zrovna Musa nebo Vejvar patřili k tomu lepšímu.

      • Re: Slavia - Č. Budějovice 0:0

        padre     před 7 lety 29.06.2017 10:14 |  
        0 1

        Tím lépe pro Slavii ... konec jsem neviděl, ale asi shodneme, že na nich nebude JŠ stavět ani v lize ani v pohárech.

    • Re: Slavia - Č. Budějovice 0:0

      Jožin     před 7 lety 29.06.2017 10:15 |  
      2 0

      Píšu otom níže a mám na to stejný názor souhlas

  25. Re: Slavia - Č. Budějovice 0:0

    zeleznik2     před 7 lety 29.06.2017 10:16 |  
    4 4

    Hm tak jsme zase trochu vystřízlivěli, ikdyž je to jen příprava, ale safra Budějovice musíme, převálcovat i s B mužstvem ne?nečekám, že každý zápas vyhrajeme 5:0, ale zrovna s Budějkami jsem si říkal, že je to jen otázka o kolik? a my se trápíme, po tomto výkonu jsem hodně zvědavý na sobotní match se Žilinou...

  26. Re: Slavia - Č. Budějovice 0:0

    Srdcar114     před 7 lety 29.06.2017 12:12 |  
    2 1

    Proboha nemysleme si,že po nevydařeném druhém přípravném zápase je sezona v pytli a že potřebujeme další posily.Vždyť jsme nehráli v kompletní sestavě,bylo obrovské vedro.Trenér to nebude mít jednoduché,klíčovým bodem bude,jak do sestavy zapadnou noví zahraniční hráči .Ale na jaře jsme sehráli 18 zápasů,na podzim to může být 29/16 liga,2-3 český pohár,4 kvalifikace pro LM,případně 6 skupina LM nebo EL/.Takže kádr musí být hodně široký.

  27. Re: Slavia - Č. Budějovice 0:0

    Robinator     před 7 lety 29.06.2017 13:58 |  
    0 2

    tak Chrien do benfici..slusny slusny

    • Re: Slavia - Č. Budějovice 0:0

      Fačín     před 7 lety 29.06.2017 15:03 |  
      1 1

      A v Plzni prakticky nehrál.. Je vidět, jaký mají v Plzni "čuch" na hráče..

      • Re: Slavia - Č. Budějovice 0:0

        kjandourek (admin)     před 7 lety 29.06.2017 15:22 |  
        2 0

        To je otázka, jestli to spíše neprokaučovala Benfika...

        Nevěřím moc tomu, že pět gólů za Rožumberok ve slovenské lize loni na podzim je takové lákadlo, aby se o něj zajímaly dříve... Zvlášť po té, jaké náklepy dostával tento slovenský tým při přátelácích v Praze v zimní pauze... takže si myslím, že jej nijak nesledovala a rozhodovala se na základě tří utkání na EURO U21....

        • Re: Slavia - Č. Budějovice 0:0

          Fačín     před 7 lety 29.06.2017 15:38 |  
          2 1

          Tak na to samozřejmě odpoví až budoucnost. Každopádně za něj dali jen 1 milion Eur, což i kdyby nevyšlo, tak to není žádná velká ztráta.

          • Re: Slavia - Č. Budějovice 0:0

            kjandourek (admin)     před 7 lety 29.06.2017 15:41 |  
            0 1

            Pro ně ne.. a pro Plzeň je to zase příjemný bakšiš za hráče, s nímž nepočítali...

  28. Re: Slavia - Č. Budějovice 0:0

    Fačín     před 7 lety 29.06.2017 15:07 |  
    0 1

    Zápas jsem neviděl, chtěl jsem si to pustit ze záznamu, ale teď teda nevím. Viděl jsem jen highlights, obě břevna byla slušná, ale jinak asi nic moc. Chápu, že o výsledek v přípravě úplně nejde, ale přeci jen 0-0 s druholigovými Budějovicemi (které navíc podle sestavy protočili asi taky pár juniorů) je spíš ostuda, než cokoliv jiného. A jestli chlapci nebojovali tak, jak se sluší jména Slavie, tak si v boji o sestavu asi zrovna moc nepomohli. Je možné, že ten zápas trochu podcenili, když jsem viděl místní "stadion", asi je to úplně nevyhecovalo..