Tak to by asi byla ideální situace. Šilhavý by se s ním nemusel rozčilovat, zbavili bychom se sice kvalitního, ale trošku nekompatibilního hráče a ještě bychom na něm ani neprodělali.
Re: V Krakove menia názor, Mihalík by mohol zostať v Cracovii
Souhlasím, Jaro přednosti má, ale jen do útoku a pro systém 4-3-3 a ten Slavia nehraje. Určitě by se uplatnil v Dukle nebo v podobně hrajícím mužstvu (a Gino taky).
Re: V Krakove menia názor, Mihalík by mohol zostať v Cracovii
Už aby to bylo :-) Z toho posilování začínám být velmi nedočkavý. Stále se ohlašuje nějaká bomba a pořád nic :-D Už by nás pan Tvrdík neměl takhle trápit a pořádně to odpálit :-D
Re: V Krakove menia názor, Mihalík by mohol zostať v Cracovii
Doufám :-) Já samozřejmě chápu, že transfer tak kvalitních hráčů není jako koupit Civice za 20 mega nebo Štětinu za 26 :-D ale už jsem strašně netrpělivej :-)
Re: V Krakove menia názor, Mihalík by mohol zostať v Cracovii
No i když je přestupový okno dlouhý trochu jsem očekával že bude kádr po hromadě na startu přípravy. Přeci jenom nás čekají důležitý ,možná nejdůležitější zápasy z kraje. I když samozřejmě letos bude důležitá celá sezóna ale proč se o CHL nepokusit už letos. A tam bude každej společnej zápas a společnej den přípravy výhodou. Trošku jsem čekal jiný posilovaní. Samozřejmě tím myslim termínově. Stačily by mi 2-3 posily. Ale do základu co tým posunou. Věřím že to je Rotan. Ale nad ním paradoxně váháme. Ostatni jsou vklady do budoucna Trubač atp a doplnění odchodů. Jugas atp. Snad se co nejdřív někdo povede. Nemusí to být top star typu Konopljanky. Myslím že to není priorita a ani takový hráče tu nečekáme. Jen někoho kdo může okamžitě naskočit a pomoct v bojich o ligu mistru a letosni (dulezitej) titul.
Re: V Krakove menia názor, Mihalík by mohol zostať v Cracovii
Dohodnout se s kvalitními a nadprůměrnými hráči ze zahraničí aby hráli naší Berbrligu chce asi trochu více času než je třeba k podepsání Živuliče nebo Štetiny...
Re: V Krakove menia názor, Mihalík by mohol zostať v Cracovii
Ono to asi není nic jednoduchého získat k nám opravdu top hráče. Finance rozhodně jsou, ale co jiného jim tady můžeme nabídnout? Samozřejmě tedy kromě cti obléknout nekrásnější dres nejlepšího klubu :-D Hráči, kteří by nás posunuli kvalitativně v naší lize nejsou (možná vyjma Sparty a Plzně). Koho jsme z ligy potřebovali (Jugas), tak máme. Plus asi dorazí nějací talentovaní mladíci, což kvituji. Nicméně my se musíme rozhlížet po kvalitě venku, která už něco stojí a ta jednání prostě nejsou tak lehká.
Re: V Krakove menia názor, Mihalík by mohol zostať v Cracovii
mihalik ma tusim opci na 40 ( ?) , Pavlenka za 80, Luftner za 40, Barak za 100...to je 260 mukionu, esi dobre pocitam...Jugas stal tusim, ze 20, Rotan zadarmo, Lastuvka nevim esi taky nebyl zadarmo...na nekoho "drahyho" bysme tudiz v podstate meli mit i ze svejch trzeb.... :-)
Re: V Krakove menia názor, Mihalík by mohol zostať v Cracovii
Tak všude se psalo i 1 m v eurech. Možné ale je, že za hostování zaplatila Cracovia 200k a těch 800k je případný doplatek. Asi to tak i bude, protože teď si vybavuji, že se snad psalo o tom, že totéž jsme chtěli u GvK, ale Lechia nebylo ochotná dát za hostování nic (jen milion eur v případě uplatnění opce).
Re: V Krakove menia názor, Mihalík by mohol zostať v Cracovii
OT: Do Sparty asi přestoupí záložník izraelského Maccabi Tel Aviv Tal Ben Haim. Už by měl být v Praze. Opravdu se moc těším, jak si teď jejich fans poradí s tím svým pokřikem na nás.
Re: V Krakove menia názor, Mihalík by mohol zostať v Cracovii
já nevím, jestli některým jedincům spojení Izrael a Žid vůbec docvakne..moc bych na to nevsázel:) Ale oni stejně nevědí co a proč vlastně skandujou, takže je to asi jedno..
Re: V Krakove menia názor, Mihalík by mohol zostať v Cracovii
Tak musím uznat, i když nerad, že Ben Haim je výborný hráč. Ale zase za něj vysypou skoro 3 milion EUR, což těžko říct, jestli jim dokáže splatit svými výkony.. Každopádně je vidět, že Křetínský do toho začal sypat úplně jiné peníze než zbytek ligy. Ale pro ligu obecně to může být dobrá zpráva, třeba se v tomhle směru taky pohnou ledy - třeba i jiní kvalitní hráči uvidí, že se v Čechách dá hrát zajímavý fotbal za zajímavých podmínek. Trošku jsem doufal, že první podobnou ránu uděláme my s Konopljankou, ale co už.
Re: V Krakove menia názor, Mihalík by mohol zostať v Cracovii
posiluji vyborne, otazka je, jak to dokaze Ital zkloubit do nese..zatim jsme za nimi hodne pozadu, panuje mirne zklamani..ale to se samozrejme muze jednim dnem okamzite otocit
Re: V Krakove menia názor, Mihalík by mohol zostať v Cracovii
Bude jim to úplně fuk, fungují na první signální. Asi jako někteří ,,fanoušci" Slavie, kteří (dokonce přes přítomnost Deliho a Ngadeua na hřišti) dělají huhuhu na soupeřovy černošské hráče. Logiku nehledat.
tezko rict, na twitteru bylo jen , ze se neska zapojili reprezentanti Skodak, JZ8, Pavlenka a PEF, Simon se pripoji ve stredu...o RR zatim pocitac mlci...
Re: V Krakove menia názor, Mihalík by mohol zostať v Cracovii
Kdyby Mihalik odesel, tak by se asi nic moc zasadniho nestalo. 1. bychom na nem vydelali, a to presto, ze se u nas a vlastne potom ani v Polsku neprosadil. Takze finance vlastne takovej malej zazrak. 2. Kvality Mihalik sice urcite ma, to prokazal. Ale prokazal taky to, ze hlavu asi jeste poradne v poradku nema. Namotivovat se na EURO a zacit hubnout jenom kvuli tomu. Nevim. Proc teda nezacal treba pred angazma v Polsku? To si myslel, ze to tam bude davat vsechno s tuzkou v nose? 3. Nevim, jestli je to dobrej hrac do kabiny. O Jugasovi se taky rika, ze to je ranar atd., ale narozdil od Mihalika na sobe maka, dokaze bejt lidr, ale spis v dobrym slova smyslu. Mihalik je spis solar, co se rozciluje, kdyz mu nekdo neprihraje. To uz hranici s CR7, jehoz kvality sou samozrejme neporovnatelny. Takze kdyby to Cracovia nabidla, neni o cem. :)
Re: V Krakove menia názor, Mihalík by mohol zostať v Cracovii
Upřímně doufám že se tak i stane, ale moc tomu nevěřím. Šilhavý se nevyjádřil jednoznačně a dá se očekávat že mu dá ještě šanci a Mihalík asi nebude chtít jít do klubu, kde mu dali ještě méně prostoru než my a kde nebudou hrát poháry...
Kdyby byl problémovej ale na hřišti nechal vše, nebo rozhodoval zápasy tak dejme tomu, ale opak je pravdou, asi si myslel že v české lize na top úrovni nevadí nadváha a všichni obránci si z jeho přešlapovaček sednou na zadek...
Re: V Krakove menia názor, Mihalík by mohol zostať v Cracovii
Kdyby to měla být pravda, také bych byl zklamaný. Nejde mi o „hráče jako Kono“, ale spíš o kvalitu, Ruslan je super, ale nemusíme přivádět těch hráčů nad 30 víc... a 34 je opět hráč na jednu sezonu. A na rozdíl od Ruslana nejsem přesvědčený, že bude tak markantním přínosem.
Celkově mě neaktivita Slavie začíná trochu popuzovat. Už týden trénujeme, tiskovka není, po týdnu se ani nejsou schopní vyjádřit, zda zůstane Rotaň.. jako napínání dobrý, ale nemůže bejt nekonečný. Mě osobně už to otravuje a nějací Trubačové a Panákové z podprůměrných klubů nás nevytrhnou.
Re: V Krakove menia názor, Mihalík by mohol zostať v Cracovii
tak vzhledem k cetnosti tvejch prispevku to zas tak uplne nevypada, ze bys by nejak l votravenej :-)....ja mysli, ze az prijde cas, tak se vsechno dovime, to, ze za rekou nakupujou jak duchodce v Lidlu jeste neznamena, ze to musime delat taky a pokud neni nic podepsanyho, tak nema smysl cokoliv ventilovat...a pokud chtej privezt hrace typu HA , tak zrejme vedi proc...
Re: V Krakove menia názor, Mihalík by mohol zostať v Cracovii
To opravdu je hranice fotbalového úspěchu a neúspěchu 30 let? Takže Ronaldo a Messi či náš Škoda už mají pomalu na kahánku? Vždyť třeba Zavadil v Brně byl suverénně nejlepší. Nebo Hübschman v Jablonci? A kolik jim je?
Re: V Krakove menia názor, Mihalík by mohol zostať v Cracovii
Zklamaný? Z Altintopa? ...My právě potřebujem hráče kteří mají něco odkopáno v Evropě a jestli jim je 33 nebo 34 už tolik řešit nemůžeme, navíc kromě Škoďáka nebyl na jaře v základu nikdo nad třicet, chce to klid ;)
Re: V Krakove menia názor, Mihalík by mohol zostať v Cracovii
Komentáře (69)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: V Krakove menia názor, Mihalík by mohol zostať v Cracovii
Fačín před 7 lety 26.06.2017 12:26 |Tak to by asi byla ideální situace. Šilhavý by se s ním nemusel rozčilovat, zbavili bychom se sice kvalitního, ale trošku nekompatibilního hráče a ještě bychom na něm ani neprodělali.
Re: V Krakove menia názor, Mihalík by mohol zostať v Cracovii
Ladislav (přítel SN) před 7 lety 26.06.2017 20:19 |Souhlasím, Jaro přednosti má, ale jen do útoku a pro systém 4-3-3 a ten Slavia nehraje. Určitě by se uplatnil v Dukle nebo v podobně hrajícím mužstvu (a Gino taky).
Re: V Krakove menia názor, Mihalík by mohol zostať v Cracovii
fredydj (přítel SN) před 7 lety 26.06.2017 12:37 |další dobrá zpráva!
Re: V Krakove menia názor, Mihalík by mohol zostať v Cracovii
Hanzwalter před 7 lety 26.06.2017 12:37 |To by bylo idealni reseni! Dnes pry podepise Trubac z Hradce a dle meho super pro budoucnost!
Re: V Krakove menia názor, Mihalík by mohol zostať v Cracovii
TSeguinTS před 7 lety 26.06.2017 12:37 |Kéž by ji uplatnili. Jara jsem měl rád, ale je vidět, že se prostě jen připravil na u21. Neprosadil se u nás a nehrál dokonce ani v Cracovii. (!)
Re: V Krakove menia názor, Mihalík by mohol zostať v Cracovii
Robinator před 7 lety 26.06.2017 12:59 |jinak jestli prodame Pavlenku za cca 100 mil. a Mihalika..tak opravdu cekam, ze pustime chlup a privedeme nakou bombu! :)
Re: V Krakove menia názor, Mihalík by mohol zostať v Cracovii
Yester před 7 lety 26.06.2017 13:02 |Už aby to bylo :-) Z toho posilování začínám být velmi nedočkavý. Stále se ohlašuje nějaká bomba a pořád nic :-D Už by nás pan Tvrdík neměl takhle trápit a pořádně to odpálit :-D
Re: V Krakove menia názor, Mihalík by mohol zostať v Cracovii
Robinator před 7 lety 26.06.2017 13:06 |snad již tento týden :)
Re: V Krakove menia názor, Mihalík by mohol zostať v Cracovii
Yester před 7 lety 26.06.2017 13:10 |Doufám :-) Já samozřejmě chápu, že transfer tak kvalitních hráčů není jako koupit Civice za 20 mega nebo Štětinu za 26 :-D ale už jsem strašně netrpělivej :-)
Re: V Krakove menia názor, Mihalík by mohol zostať v Cracovii
Vici před 7 lety 26.06.2017 13:16 |No i když je přestupový okno dlouhý trochu jsem očekával že bude kádr po hromadě na startu přípravy. Přeci jenom nás čekají důležitý ,možná nejdůležitější zápasy z kraje. I když samozřejmě letos bude důležitá celá sezóna ale proč se o CHL nepokusit už letos. A tam bude každej společnej zápas a společnej den přípravy výhodou. Trošku jsem čekal jiný posilovaní. Samozřejmě tím myslim termínově. Stačily by mi 2-3 posily. Ale do základu co tým posunou. Věřím že to je Rotan. Ale nad ním paradoxně váháme. Ostatni jsou vklady do budoucna Trubač atp a doplnění odchodů. Jugas atp. Snad se co nejdřív někdo povede. Nemusí to být top star typu Konopljanky. Myslím že to není priorita a ani takový hráče tu nečekáme. Jen někoho kdo může okamžitě naskočit a pomoct v bojich o ligu mistru a letosni (dulezitej) titul.
Re: V Krakove menia názor, Mihalík by mohol zostať v Cracovii
Crispo před 7 lety 26.06.2017 15:09 |Dohodnout se s kvalitními a nadprůměrnými hráči ze zahraničí aby hráli naší Berbrligu chce asi trochu více času než je třeba k podepsání Živuliče nebo Štetiny...
Re: V Krakove menia názor, Mihalík by mohol zostať v Cracovii
Maty22 před 7 lety 26.06.2017 13:10 |Situace je zdá se taková, že hráče za 15 muklionů nepotřebujem ( krom mladých talentů ) a ty za 100 k nám nechtěj.
Re: V Krakove menia názor, Mihalík by mohol zostať v Cracovii
Yester před 7 lety 26.06.2017 13:20 |Ono to asi není nic jednoduchého získat k nám opravdu top hráče. Finance rozhodně jsou, ale co jiného jim tady můžeme nabídnout? Samozřejmě tedy kromě cti obléknout nekrásnější dres nejlepšího klubu :-D Hráči, kteří by nás posunuli kvalitativně v naší lize nejsou (možná vyjma Sparty a Plzně). Koho jsme z ligy potřebovali (Jugas), tak máme. Plus asi dorazí nějací talentovaní mladíci, což kvituji. Nicméně my se musíme rozhlížet po kvalitě venku, která už něco stojí a ta jednání prostě nejsou tak lehká.
Re: V Krakove menia názor, Mihalík by mohol zostať v Cracovii
smely (přítel SN) před 7 lety 26.06.2017 13:32 |mihalik ma tusim opci na 40 ( ?) , Pavlenka za 80, Luftner za 40, Barak za 100...to je 260 mukionu, esi dobre pocitam...Jugas stal tusim, ze 20, Rotan zadarmo, Lastuvka nevim esi taky nebyl zadarmo...na nekoho "drahyho" bysme tudiz v podstate meli mit i ze svejch trzeb.... :-)
Re: V Krakove menia názor, Mihalík by mohol zostať v Cracovii
Robinator před 7 lety 26.06.2017 13:34 |presne tak, klidne muzeme udelat nejdrazsi ligovy prestup..samozrejme i nejkvalitnejsi :))
Re: V Krakove menia názor, Mihalík by mohol zostať v Cracovii
bububu (přítel SN) před 7 lety 26.06.2017 13:39 |Mihalík má opci na milion eur, takže tak 26 mukionů. Jugas stál snad do 15 a Laštůvka byl skutečně gratis :)
Re: V Krakove menia názor, Mihalík by mohol zostať v Cracovii
smely (přítel SN) před 7 lety 26.06.2017 13:41 |aha, diky, ja myslel, ze sme ho za 1 mega koupili ( mihalika) ...noale i tak to porad vypada na pomerne slusny "hospodareni" ...
Re: V Krakove menia názor, Mihalík by mohol zostať v Cracovii
kjandourek (admin) před 7 lety 26.06.2017 14:46 |Já myslím, že my ho kupovali za 18 mukionů v českých...
Re: V Krakove menia názor, Mihalík by mohol zostať v Cracovii
bumkuncha před 7 lety 26.06.2017 14:12 |opravdu 1m EUR? já jenom, že v tom článku polský šéf Cracovie mluví o 800k EUR...
Re: V Krakove menia názor, Mihalík by mohol zostať v Cracovii
bububu (přítel SN) před 7 lety 26.06.2017 14:51 |Tak všude se psalo i 1 m v eurech. Možné ale je, že za hostování zaplatila Cracovia 200k a těch 800k je případný doplatek. Asi to tak i bude, protože teď si vybavuji, že se snad psalo o tom, že totéž jsme chtěli u GvK, ale Lechia nebylo ochotná dát za hostování nic (jen milion eur v případě uplatnění opce).
Re: V Krakove menia názor, Mihalík by mohol zostať v Cracovii
kafffe před 7 lety 26.06.2017 17:09 |Halil Altintop prej z Augsburgu.
Re: V Krakove menia názor, Mihalík by mohol zostať v Cracovii
warhammer (přítel SN) před 7 lety 26.06.2017 13:12 |OT: Do Sparty asi přestoupí záložník izraelského Maccabi Tel Aviv Tal Ben Haim. Už by měl být v Praze. Opravdu se moc těším, jak si teď jejich fans poradí s tím svým pokřikem na nás.
Re: V Krakove menia názor, Mihalík by mohol zostať v Cracovii
Yester před 7 lety 26.06.2017 13:15 |O důvod víc, aby JT odpálil už tu naši přestupovou bombu :-)))
Re: V Krakove menia názor, Mihalík by mohol zostať v Cracovii
Fulham před 7 lety 26.06.2017 13:24 |Ten mladej z mechova je předkrm...:-))) ale dobrý - v jeho věku odehráno a snad mu i Bohuš domluvil..
Re: V Krakove menia názor, Mihalík by mohol zostať v Cracovii
Robinator před 7 lety 26.06.2017 13:16 |Tento hrac + ten Srb, Janko..to se mi celkem zamlova, bohuzel..Doufam, ze je trumfneme
Re: V Krakove menia názor, Mihalík by mohol zostať v Cracovii
Maty22 před 7 lety 26.06.2017 13:18 |Jestli pak budou rudý skandovat JUDE ?
Re: V Krakove menia názor, Mihalík by mohol zostať v Cracovii
warhammer (přítel SN) před 7 lety 26.06.2017 13:21 |To jsem měl právě na mysli. Zvlášť když to řvou prakticky každý jejich zápas, nejenom při derby.
Re: V Krakove menia názor, Mihalík by mohol zostať v Cracovii
smely (přítel SN) před 7 lety 26.06.2017 13:23 |budou...
Re: V Krakove menia názor, Mihalík by mohol zostať v Cracovii
smely (přítel SN) před 7 lety 26.06.2017 13:24 |...protoze jak sou rudy, tak sou blby...
Re: V Krakove menia názor, Mihalík by mohol zostať v Cracovii
Ondráš před 7 lety 26.06.2017 13:29 |já nevím, jestli některým jedincům spojení Izrael a Žid vůbec docvakne..moc bych na to nevsázel:) Ale oni stejně nevědí co a proč vlastně skandujou, takže je to asi jedno..
Re: V Krakove menia názor, Mihalík by mohol zostať v Cracovii
warhammer (přítel SN) před 7 lety 26.06.2017 13:37 |No každopádně to asi docvakne tomu hráči. To ho bude určitě hrozně motivovat :).
Re: V Krakove menia názor, Mihalík by mohol zostať v Cracovii
donford před 7 lety 26.06.2017 13:59 |Krásně, lapidárně, ale výstižně řečeno. V sedmi slovech vyjádřeno vše. A už to platí víc než 120 let. A nebude nikdy jinak.
Re: V Krakove menia názor, Mihalík by mohol zostať v Cracovii
Ondráš před 7 lety 26.06.2017 13:24 |twl to je hroznej Babylon, co tam budujou..to bude pěknej rachot, až to půjde k zemi..
Re: V Krakove menia názor, Mihalík by mohol zostať v Cracovii
Maty22 před 7 lety 26.06.2017 13:28 |Snad nebude mít nikdo z novejch lepší kolekci než Vácha.
Re: V Krakove menia názor, Mihalík by mohol zostať v Cracovii
Artur (přítel SN) před 7 lety 26.06.2017 13:29 |My máme v kádru 9 národností.. a na cestě je další (Rotan atd.) ... za tohle bych je nekritizoval :o)
Re: V Krakove menia názor, Mihalík by mohol zostať v Cracovii
Maty22 před 7 lety 26.06.2017 13:31 |Rotan tu bude jak doma. V praze je víc ukrajinců, než na Ukrajině.
Re: V Krakove menia názor, Mihalík by mohol zostať v Cracovii
Yester před 7 lety 26.06.2017 13:30 |Sparta je Babylon! Musí být spálena! :-D
Re: V Krakove menia názor, Mihalík by mohol zostať v Cracovii
smely (přítel SN) před 7 lety 26.06.2017 13:35 |to uz je hodne Rastafari... :-)
Re: V Krakove menia názor, Mihalík by mohol zostať v Cracovii
Yester před 7 lety 26.06.2017 13:43 |Koukám, že pán smely má přehled ;-) :-D
Re: V Krakove menia názor, Mihalík by mohol zostať v Cracovii
smely (přítel SN) před 7 lety 26.06.2017 13:48 |one god , one aim, one destiny... :-)
Re: V Krakove menia názor, Mihalík by mohol zostať v Cracovii
Robinator před 7 lety 26.06.2017 14:15 |one love, one heart lets get together and feel all right :))
Re: V Krakove menia názor, Mihalík by mohol zostať v Cracovii
Hlavis před 7 lety 26.06.2017 13:33 |Jsem zvědavý co bude delat, až uslyší z kotle: Jude Slavie, Jude Slavie...
Re: V Krakove menia názor, Mihalík by mohol zostať v Cracovii
smely (přítel SN) před 7 lety 26.06.2017 13:36 |v zime k nam prestoupi...
Re: V Krakove menia názor, Mihalík by mohol zostať v Cracovii
MDCCCXCII (přítel SN) před 7 lety 26.06.2017 15:47 |No co, dá za nás góla do rudý kisny :D
těm blbečkům
Re: V Krakove menia názor, Mihalík by mohol zostať v Cracovii
Fačín před 7 lety 26.06.2017 15:19 |Tak musím uznat, i když nerad, že Ben Haim je výborný hráč. Ale zase za něj vysypou skoro 3 milion EUR, což těžko říct, jestli jim dokáže splatit svými výkony.. Každopádně je vidět, že Křetínský do toho začal sypat úplně jiné peníze než zbytek ligy. Ale pro ligu obecně to může být dobrá zpráva, třeba se v tomhle směru taky pohnou ledy - třeba i jiní kvalitní hráči uvidí, že se v Čechách dá hrát zajímavý fotbal za zajímavých podmínek. Trošku jsem doufal, že první podobnou ránu uděláme my s Konopljankou, ale co už.
Re: V Krakove menia názor, Mihalík by mohol zostať v Cracovii
Robinator před 7 lety 26.06.2017 15:24 |posiluji vyborne, otazka je, jak to dokaze Ital zkloubit do nese..zatim jsme za nimi hodne pozadu, panuje mirne zklamani..ale to se samozrejme muze jednim dnem okamzite otocit
Re: V Krakove menia názor, Mihalík by mohol zostať v Cracovii
Fačín před 7 lety 26.06.2017 15:30 |Tak doteď jsem se se jejich "posilám" spíš smál, ale Plavšič a Ben Haim už jsou trošku silnější káva, to musím chtě nechtě uznat.
Re: V Krakove menia názor, Mihalík by mohol zostať v Cracovii
Robinator před 7 lety 26.06.2017 15:41 |taky si myslím + ten Janko může být taky kvalitní..teda já ho znám, on je kvalitní.otázka, jak to zmákne tady
Re: V Krakove menia názor, Mihalík by mohol zostať v Cracovii
marp (přítel SN) před 7 lety 26.06.2017 22:11 |Bude jim to úplně fuk, fungují na první signální. Asi jako někteří ,,fanoušci" Slavie, kteří (dokonce přes přítomnost Deliho a Ngadeua na hřišti) dělají huhuhu na soupeřovy černošské hráče. Logiku nehledat.
OT
JS (přítel SN) před 7 lety 26.06.2017 13:34 |Příbram hlásí jako posily dva bývalé Slávisty: Graiciara a Skácela! :o
Rudo, kams' to vlezl? Taková žumpa a ještě to trénuje Pepik Csaplárů...
https://sport.aktualne.cz/fotbal/pribram-by-meli-pomoci-vratit-do-ligy-skacel-ci-grajciar/r~0b89ec245a6211e78f8a0025900fea04/?_ga=2.79765591.1183545835.1498315744-2099237517.1466600102
Re: OT
Maty22 před 7 lety 26.06.2017 13:36 |Náhodou. Prej tam maj i biograf.
Re: OT
fredydj (přítel SN) před 7 lety 26.06.2017 13:49 |Rudo, ale tam budeš muset taky běhat i když je to druha liga :)))
Re: V Krakove menia názor, Mihalík by mohol zostať v Cracovii
sauvignon před 7 lety 26.06.2017 15:17 |Týden uplynul, nevíte někdo, jestli Rotaň dnes trénoval se Slavií?
Re: V Krakove menia názor, Mihalík by mohol zostať v Cracovii
smely (přítel SN) před 7 lety 26.06.2017 15:35 |tezko rict, na twitteru bylo jen , ze se neska zapojili reprezentanti Skodak, JZ8, Pavlenka a PEF, Simon se pripoji ve stredu...o RR zatim pocitac mlci...
Re: V Krakove menia názor, Mihalík by mohol zostať v Cracovii
smely (přítel SN) před 7 lety 26.06.2017 15:39 |jiank GvK vyhral s narodakem Karibskej pohar a byl nejlepsim strelcem turnaje....
Gino van kesselVerified account @Ginovankessel · 4h4 hours ago
#CHAMPIONS
Re: V Krakove menia názor, Mihalík by mohol zostať v Cracovii
Borec09 (přítel SN) před 7 lety 26.06.2017 15:39 |Ptal jsem se na tw, jak to vypadá s RR. Zatím žádná odpověď.
Re: V Krakove menia názor, Mihalík by mohol zostať v Cracovii
Andul-lhak před 7 lety 26.06.2017 15:29 |Kdyby Mihalik odesel, tak by se asi nic moc zasadniho nestalo. 1. bychom na nem vydelali, a to presto, ze se u nas a vlastne potom ani v Polsku neprosadil. Takze finance vlastne takovej malej zazrak. 2. Kvality Mihalik sice urcite ma, to prokazal. Ale prokazal taky to, ze hlavu asi jeste poradne v poradku nema. Namotivovat se na EURO a zacit hubnout jenom kvuli tomu. Nevim. Proc teda nezacal treba pred angazma v Polsku? To si myslel, ze to tam bude davat vsechno s tuzkou v nose? 3. Nevim, jestli je to dobrej hrac do kabiny. O Jugasovi se taky rika, ze to je ranar atd., ale narozdil od Mihalika na sobe maka, dokaze bejt lidr, ale spis v dobrym slova smyslu. Mihalik je spis solar, co se rozciluje, kdyz mu nekdo neprihraje. To uz hranici s CR7, jehoz kvality sou samozrejme neporovnatelny. Takze kdyby to Cracovia nabidla, neni o cem. :)
Re: V Krakove menia názor, Mihalík by mohol zostať v Cracovii
Obr před 7 lety 26.06.2017 15:31 |Trubac, Chalus a spol.dobry, ale co nejaka PECKA? Kdyz uz to bude? Ja uz sem nervni, jak kamzik na rovine....
Re: V Krakove menia názor, Mihalík by mohol zostať v Cracovii
Crispo před 7 lety 26.06.2017 15:34 |Upřímně doufám že se tak i stane, ale moc tomu nevěřím. Šilhavý se nevyjádřil jednoznačně a dá se očekávat že mu dá ještě šanci a Mihalík asi nebude chtít jít do klubu, kde mu dali ještě méně prostoru než my a kde nebudou hrát poháry...
Kdyby byl problémovej ale na hřišti nechal vše, nebo rozhodoval zápasy tak dejme tomu, ale opak je pravdou, asi si myslel že v české lize na top úrovni nevadí nadváha a všichni obránci si z jeho přešlapovaček sednou na zadek...
Re: V Krakove menia názor, Mihalík by mohol zostať v Cracovii
sTizz (přítel SN) před 7 lety 26.06.2017 17:05 |https://sport.aktualne.cz/fotbal/fotbalova-slavia-udajne-ziskala-posilu-zvucneho-jmena-prijde/r~15442e945a7d11e78e050025900fea04/
Re: V Krakove menia názor, Mihalík by mohol zostať v Cracovii
JS (přítel SN) před 7 lety 26.06.2017 17:07 |„Podle zdrojů aktualne.cz“.... tak určitě. :D
Re: V Krakove menia názor, Mihalík by mohol zostať v Cracovii
SKSVenca před 7 lety 26.06.2017 17:07 |tak já se těšil na kvalitního hráče jako je Kono a oni příjdou s tímhle.. :(
Re: V Krakove menia názor, Mihalík by mohol zostať v Cracovii
JS (přítel SN) před 7 lety 26.06.2017 17:13 |Kdyby to měla být pravda, také bych byl zklamaný. Nejde mi o „hráče jako Kono“, ale spíš o kvalitu, Ruslan je super, ale nemusíme přivádět těch hráčů nad 30 víc... a 34 je opět hráč na jednu sezonu. A na rozdíl od Ruslana nejsem přesvědčený, že bude tak markantním přínosem.
Celkově mě neaktivita Slavie začíná trochu popuzovat. Už týden trénujeme, tiskovka není, po týdnu se ani nejsou schopní vyjádřit, zda zůstane Rotaň.. jako napínání dobrý, ale nemůže bejt nekonečný. Mě osobně už to otravuje a nějací Trubačové a Panákové z podprůměrných klubů nás nevytrhnou.
Re: V Krakove menia názor, Mihalík by mohol zostať v Cracovii
smely (přítel SN) před 7 lety 26.06.2017 17:18 |tak vzhledem k cetnosti tvejch prispevku to zas tak uplne nevypada, ze bys by nejak l votravenej :-)....ja mysli, ze az prijde cas, tak se vsechno dovime, to, ze za rekou nakupujou jak duchodce v Lidlu jeste neznamena, ze to musime delat taky a pokud neni nic podepsanyho, tak nema smysl cokoliv ventilovat...a pokud chtej privezt hrace typu HA , tak zrejme vedi proc...
Re: V Krakove menia názor, Mihalík by mohol zostať v Cracovii
donford před 7 lety 26.06.2017 18:54 |To opravdu je hranice fotbalového úspěchu a neúspěchu 30 let? Takže Ronaldo a Messi či náš Škoda už mají pomalu na kahánku? Vždyť třeba Zavadil v Brně byl suverénně nejlepší. Nebo Hübschman v Jablonci? A kolik jim je?
Re: V Krakove menia názor, Mihalík by mohol zostať v Cracovii
Travinho před 7 lety 26.06.2017 19:25 |Zrovna Hübschmana bych sem netahal. Ten měl uplynulou sezonu slabou...
Re: V Krakove menia názor, Mihalík by mohol zostať v Cracovii
Crispo před 7 lety 26.06.2017 18:57 |Zklamaný? Z Altintopa? ...My právě potřebujem hráče kteří mají něco odkopáno v Evropě a jestli jim je 33 nebo 34 už tolik řešit nemůžeme, navíc kromě Škoďáka nebyl na jaře v základu nikdo nad třicet, chce to klid ;)
Re: V Krakove menia názor, Mihalík by mohol zostať v Cracovii
Jardiiis před 7 lety 26.06.2017 19:12 |Kámo ty už to neber :-/
Re: V Krakove menia názor, Mihalík by mohol zostať v Cracovii
Vici před 7 lety 26.06.2017 17:12 |Aspoň poděkovat za tip ve zdejší diskusi a za to že mohli napsat članek by mohli :)