Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Německý Bild uvádí, že Brémy nabízí za Pavlenku 3 miliony eur

Německý Bild uvádí, že Brémy nabízí za Pavlenku 3 miliony eur. Jasno může být v nejbližších dnech

Komentáře (99)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Německý Bild uvádí, že Brémy nabízí za Pavlenku 3 miliony eur

    murena     před 7 lety 26.06.2017 10:12 |  
    8 3

    Je to málo pod 4M bych nešel je jasný že odejde když přišel Laštůvka tohle je obrovský oslabení bohužel

    • Re: Německý Bild uvádí, že Brémy nabízí za Pavlenku 3 miliony eur

      Zane     před 7 lety 26.06.2017 10:27 |  
      1 1

      Presne, je to malo. V Jirkovi jsme meli jistotu, kdyz byl v brane, nikdy jsem netrnul, vzdycky to bylo od nej jiste. Lastuvku jsem moc nesledoval, tak nevim jak moc ho bude schopen zastoupit.

      • Re: Německý Bild uvádí, že Brémy nabízí za Pavlenku 3 miliony eur

        urs (přítel SN)     před 7 lety 26.06.2017 10:31 |  
        2 0

        Laštůvka jej bez obav zastoupí, ale ta cena za Jirku by měla být minimálně o jeden mukion více, když už ho to tu teda s náma neba..

        • Re: Německý Bild uvádí, že Brémy nabízí za Pavlenku 3 miliony eur

          murena     před 7 lety 26.06.2017 11:11 |  
          0 3

          Nebylo by lepší mít oba JP má smlouvu ještě na 2 roky co když se Laštůvka zraní máme brankáře na kterého se můžeme spolehnout jde nám přeci už letos o LM a vyjádření Laštůvky se mi prostě nelíbí

          • Re: Německý Bild uvádí, že Brémy nabízí za Pavlenku 3 miliony eur

            urs (přítel SN)     před 7 lety 26.06.2017 11:56 |  
            0 1

            To by přirozeně lepší bylo, ale co na to Jirka Pavlenka, popřípadě Jarda Tvrdík? TŘI mukiony na dřevo, to dělá krásnejch necelejch 80 mega.. Kdo by odolal, že? :(

            • Re: Německý Bild uvádí, že Brémy nabízí za Pavlenku 3 miliony eur

              murena     před 7 lety 26.06.2017 13:35 |  
              2 1

              Pokud vyjde LM tak dorazí 350M jen za postup a může se JP prodat i za víc

  2. Re: Německý Bild uvádí, že Brémy nabízí za Pavlenku 3 miliony eur

    Maty22     před 7 lety 26.06.2017 10:12 |  
    2 0

    Za 3,5 muklionu bych ho pustil.
    Vážně se obávám, že to Jirka, a toho mám rád, neskousne a bude to na něm znát.

  3. Jirka Pavlenka

    JS (přítel SN)     před 7 lety 26.06.2017 10:15 |  
    11 2

    Pro mě hráč jara (také jsem ho dal do ankety na první místo), neskutečná jistota v bráně, má stabilně dobré výběhy, rozehrávku a navíc dokáže vždy podržet nadstandardním výkonem, zákroky na čáře naprosto jisté.. Fakt veliká, veliká ztráta, obávám se, že i 3 mil EUR jsou za něj málo. Strašná škoda pro Slavii, že ten Werder mu tak dokáže pomotat hlavu, ačkoliv sportovně samozřejmě jeho touhu hrát Bundesligu chápu.

    Je jen na nás být pravidelným účastníkem LM, abychom našim hráčům mohli nabízet alespoň nějakou sportovní kompenzaci toho, že nenastupují v úplně kvalitní evropské lize (velká pětka plus Portugalsko...).

    • Re: Jirka Pavlenka

      murena     před 7 lety 26.06.2017 10:19 |  
      4 4

      Jak být pravidelným účastníkem LM když pouštime hráče po půl roce a u JP je to obrovská chyba tohle je prostě špatný

      • Re: Jirka Pavlenka

        JS (přítel SN)     před 7 lety 26.06.2017 10:24 |  
        10 9

        Nejsme otrokáři přece. Nemůžeme riskovat, že se ten hráč zasekne, začne Slavii nenávidět, jak by pak mohl chytat? Navíc je pochopitelné, že se chce posunout výš, ještě když má být jednička. To není naše chyba, to je prostě nevyhnutelné, že se to bude dít častěji, jakmile se nějaký náš hráč blýskne. Je to otázka systému a faktu, že top šesti ligám v Evropě absolutně nemůžeme konkurovat.

        • Re: Jirka Pavlenka

          Fulham     před 7 lety 26.06.2017 10:26 |  
          1 5

          Hezky JS - podpis , štempl...

        • Re: Jirka Pavlenka

          murena     před 7 lety 26.06.2017 10:42 |  
          4 2

          Otrokáři nejsme to rozhodně ne takže v tom případě nemusíme podepisovat smlouvy stačí jen přijď k nám a hned zase půjdeš takhle ta LM prostě nebude

          • Re: Jirka Pavlenka

            kjandourek (admin)     před 7 lety 26.06.2017 10:47 |  
            8 2

            Do TOP lig hráče pouštět musíme... To by k nám žádný hráč s ambicemi nešel... přišli by jenom hráči, pro které je Slavia strop a nebo na konci kariéry...

            nemá smysl získat si pověst celku, ze kterého si přestup do lepší ligy musíš "vyvzdorovat" ...

            Je správné dělat drahoty a nepouštět za "drobné"... a to i kvůli tomu hráči samotnému... Když za něj dají pořádný ranec, tak mu dají podstatně více šancí, než když ho dostanou "za hubičku" ...

        • Re: Jirka Pavlenka

          Sešívaný     před 7 lety 26.06.2017 10:44 |  
          8 1

          Nejsme otrokáři, ale hráč má u nás podepsanou smlouvu. A pokud je trochu profesionál, tak když ji podepisuje, má počítat s tím, že ji dodrží. Můj zaměstnavatel taky není otrokář, ale kdybych podal výpověď, tak po mě bude požadovat, abych tu byl i ty zbývající dva měsíce. A já kvůli tomu nebudu schválně dělat chyby. Přijde mi, že v tomto jsme si hráče trochu rozmazlili (obecně v celé lize, nejen ve Slavii).
          Já osobně bych ho nepouštěl. A pokud ano, tak alespoň za 3,5 milionu na dřevo nebo 3 miliony + 20 % z dalšího prodeje. To je myslím minimální adekvátní cena za něj. Werder je průměrný německý tým a věřím tomu, že Pavlenka je schopný ho přerůst a jít za 2 roky ještě výš třeba za 10m€.

          • Re: Jirka Pavlenka

            kjandourek (admin)     před 7 lety 26.06.2017 11:04 |  
            1 0

            Vždyť to už za něj nabízejí....

            To Tvoje porovnání je dost za hranou... Netuším co děláš, ale předpokládám, že nový zaměstnavatel by na Tebe dva měsíce v pohodě počkal - těžko chtít po Werderu, aby počkal další dva roky... a do té doby do branky postavil popelnici... prostě si sežene jiného brankáře...

            Podepsaná smlouva na dobu určitou ti zaručuje, že za toho hráče v době jejího trvání můžeš dostat nějakou sumu - a sám jsi tu zmínil částku, která se té nabízené hodně blíží....

            • Re: Jirka Pavlenka

              JS (přítel SN)     před 7 lety 26.06.2017 11:10 |  
              2 6

              Přesně tak, tady si každý druhý myslí, že „když máme podepsanou profesionální smlouvu, tak očekáváme, že ten hráč ji dodrží“. Co je to za, s prominutím, píčovinu? Ta smlouva nám zajišťuje, že buď s námi bude hrát a odvádět nám nějaké služby formou svého sportovního přínosu NEBO se nám vyplatí finančně díky posunutí „práva na hráče“ na jiný klub. Nikdo neříká, že ten konkrakt na pět let hráč MUSÍ dodržet. Stejně jako klub. Akorát při porušení z jedný strany se platí sankce..

              • Re: Jirka Pavlenka

                Vici     před 7 lety 26.06.2017 11:56 |  
                0 0

                A pak je taky smlouva od toho že když se nezdá jedný straně dost dobrá nabídka nemusí s ní souhlasit. To že někoho koupíme levně neznamená že ho musíme levně prodat. Prodáme ho za cenu která nám zajistí že za tu cenu přivedeme srovnatelnou náhradu, nebo za cenu za kterou pro nás ten hráč má.

                • Re: Jirka Pavlenka

                  JS (přítel SN)     před 7 lety 26.06.2017 11:58 |  
                  1 1

                  Přesně tak. :)

              • Re: Jirka Pavlenka

                Sešívaný     před 7 lety 26.06.2017 12:00 |  
                1 0

                "Nikdo neříká, že ten konkrakt na pět let hráč MUSÍ dodržet."

                Říká to ten kontrakt, pokud tam nemá výstupní klauzuli. Samozřejmě, že se to může změnit, ale po VZÁJEMNÉ dohodě (klubu přijde dobrá nabídka, hráč je nepotřebný, tak ho s odstupným pustí), ale pokud podepíše smlouvu na 5 let bez výstupní klauzule, tak to znamená, že v klubu MUSÍ být pět let, pokud se během toho s klubem nedohodne na něčem jiném. Samozřejmě to není otrokářský systém, takže se může svobodně rozhodnout jít dělat třeba k pásu nebo hrát někde jako amatér. Ale pokud je pod smlouvou, tak je jeho profesionálně fotbalový osud v rukou klubu a má s tím počítat, když to podepisuje. Proto taky dostávají za dlouhodobé smlouvy lepší podmínky (podpisový bonus, vyšší plat,...) a když to podepisují, tak ví, za co to dostávají.

                Toť smluvní podmínky, pak je tu samozřejmě lidský rozměr. Hráč třeba dostane přislíbené, že ho klub v určitý moment pustí, pak je dobré to dodržet. AFAIK ale takovou dohodu Pavlenka nemá. Tu si může udělat teď: "Teď tě vážně nemůžeme pustit, ale budeme hrát poháry, můžeš se v nich ještě víc ukázat, budeš v repre. Za rok můžeš dostat ještě lepší nabídku a to už tě bez debaty pustíme". Takovou dohodu mají Škoda i Zmrhal a myslím, že ani jeden se kvůli tomu nestřílí.

                • Re: Jirka Pavlenka

                  JS (přítel SN)     před 7 lety 26.06.2017 12:07 |  
                  0 1

                  Nemusí jej samozřejmě 5 let dodržet, může se z něj vyplatit, stejně jako naopak klub vyplácí zaměstnance/hráče, se kterými už nepočítá. Ale to je až krajní řešení přicházející na řadu po neúspěšných jednáních.

                  • Re: Jirka Pavlenka

                    Sešívaný     před 7 lety 26.06.2017 12:12 |  
                    2 0

                    Vyplatit se samozřejmě může, ale opět jsou k tomu potřeba dva, pokud tedy se na tom vyplacení nedomluví předem (výstupní klauzule). Stejně tak se musí klub domluvit s hráčem na zrušení a vyplacení odstupného. Pokud je pod smlouvou, tak může klidně říct, že ji prostě dodrží, a klub mu bude muset vyplácet peníze podle smlouvy až do konce.
                    Ty smlouvy mají výhody a povinnosti pro obě strany. Stejně jako klub se nemůže jen tak zbavit hráče, hráč si nemůže odejít, jak se mu zamane.

            • Re: Jirka Pavlenka

              Sešívaný     před 7 lety 26.06.2017 12:08 |  
              5 0

              Já mám ve smlouvě roční konkurenční doložku, takže rok nemůžu jít pracovat k přímé konkurenci. To je dost omezující, protože rok na tebe už firma nepočká. Jsem za to nadstandardně ohodnocený, věděl jsem, do čeho jdu, když jsem smlouvu podepisoval, a počítám, že pokud se se současným zaměstnavatelem nedohodnu jinak, tak to prostě dodržím. Přijde mi to normální a nebudu se v práci stavět na hlavu, aby mě pustili, když přijde lepší firma z oboru a nabídne mi o 30 % víc. Možná jsem divný, ale něco podobného bych čekal i od profesionálního fotbalisty.

        • Re: Jirka Pavlenka

          Vici     před 7 lety 26.06.2017 11:52 |  
          4 0

          Nejde o otrokaření ale o to s tím jednou začít. Nepouštět při prvních nabídkách. 2-3 hráči se nafouknou a budou nas nutit k prestupu. Ale další už si dají pozor protože je to může stát místo v sestavě což by pro jejich kariéru mohlo být úplně to nejhorší, a automaticky budou počítat s tím že se odsud odchází jen při nadstandartni nabídce. Zatím je to tak že Barák a Luftner odesly na prvni zavolání. Škoďák a Deli dostali přidáno. To se to pak blbě vysvětluje ostatním. Je třeba s tím skončit. Jinak se to nezastaví než , že někoho posadíme na lavičku. Náhradu máme v bráně.

        • Re: Jirka Pavlenka

          Travinho     před 7 lety 26.06.2017 12:56 |  
          0 0

          Která je ta šestá?

          • Re: Jirka Pavlenka

            JS (přítel SN)     před 7 lety 26.06.2017 13:05 |  
            0 2

            Portugalsko. SLB, FCP, Sporting, Braga...

            • Re: Jirka Pavlenka

              Travinho     před 7 lety 26.06.2017 13:08 |  
              1 0

              To jsou 4 týmy... Obecně ta liga ale takovou kvalitu nemá.

              • Re: Jirka Pavlenka

                JS (přítel SN)     před 7 lety 26.06.2017 13:12 |  
                0 2

                Tak ve Francii jsou taky 4 týmy: PSG, Monaco, Lyon, Marseilles. Lille, ok, tak pět.

                • Re: Jirka Pavlenka

                  Travinho     před 7 lety 26.06.2017 13:47 |  
                  1 0

                  Snad nechceš srovnávat Nice, Toulouse nebo Bordeaux s Rio Ave, Maritimem nebo Estorilem? My možná nemůžeme konkurovat pár týmům v Portugalsku, ale spodku tabulky může konkurovat i Slovácko...

      • Re: Jirka Pavlenka

        Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 26.06.2017 10:37 |  
        3 0

        Hale ja to beru tak,ze jsme teprve na zacatku cesty.. a na tomhle zacatku jeste nejsme tak silny,aby se nam darilo takovehle situace eliminovat.. je to treti situace a podle me se ucime s tim pracovat. Pavlenku jsme hned nepustili jako Baraka si splnit sen. Je tu rok a chceme vyssi cenu. Za me dobry. A kdyz si predstavim,ze jdeme do predkol LM s brankarem,kterej nemysli na nic jineho nez prestup (pritazene za vlasy by si mohl myslet,ze kdyz nepostupime do evropskych poharu,tak ho pustime spis), tak snad at radsi jde. 3 mega jsou tak na hrane. Uplne spokojenej bych byl s 5 mega ale to by se Jirka musel uz ukazat v evrope, prat si je ted je nerealne,4 mega by byl dobrej obchod..

        • Re: Jirka Pavlenka

          bongor     před 7 lety 26.06.2017 10:47 |  
          2 2

          Přes víkend jsem si čet o přestupech v Evropě a zdálo se mi,že opravdu mimořádných lapačů není zas tak moc.A JP je už nyní výbornej a brzy bude extraklasa.Když jsem viděl toho domácího ruma jak jsme ho v Polsku školili a přitom se o něj perou na nejlepších adresách,tak proti němu je Jirka o třídu lepší.Počítám s tím,že ho Brémy brzy prodají za nejmíň dvojnásobek.Škoda,že je naše republika taková podřadná adresa.Veliké oslabení!Já vím,že se bolševik chechtá a tetelí radostí.Musíme si stáhnout alespoň toho Berkiho.

          • Re: Jirka Pavlenka

            Sešívaný     před 7 lety 26.06.2017 10:54 |  
            2 1

            Berkiho jedině kdyby odešel Kovář. Nemá smysl tu mít oba dva. To raději začít vychovávat nějaký talent, který za 2-3 roky nahradí Laštůvku.

            • Re: Jirka Pavlenka

              smely (přítel SN)     před 7 lety 26.06.2017 11:12 |  
              2 0

              Otahal byl v sobotu mnohem lepsi a jistejsi nez Kovar...z toho strach nemam...

          • Re: Jirka Pavlenka

            kjandourek (admin)     před 7 lety 26.06.2017 11:20 |  
            4 0

            Já tedy vyslovím asi hodně nepopulární názor, ale podle mého názoru "mimořádných lapačů" v Evropě je dost...

            Každý tým v evropských nejvyšších soutěžích má slušnou brankářskou jedničku.... a my Jirku vidíme optikou fanoušků... Takže v našich očích je mimořádný, ale kdyby na to přišlo, tak srovnatelné gólmany najdeme nejenom v TOP ligách, ale i v Portugalsku, Belgii, Holandsku Dánsku, Švédsku, Švýcarsku... prostě napříč Evropou...

            Domácí Rum je mladej "ušoun" - jako takový má a ještě chvíli bude mít výpadky výkonnosti...

    • Re: Jirka Pavlenka

      bumkuncha     před 7 lety 26.06.2017 10:28 |  
      3 1

      souhlasím s tvým hodnocením Pavlenky... každopádně jsem rád, že SKS zareagovala velmi rychle angažováním Laštůvky, který IMHO byl nejlepším golmanem v uplynulé sezóně a také díky němu se Karviná držela v pohodě po celou dobu nad sestupovými vodami...

    • Re: Jirka Pavlenka

      Ondráš     před 7 lety 26.06.2017 10:41 |  
      5 3

      Za 3 míče bez debat prodat! Tady není o čem, je to jen gólman, neprověřenej poháry..jak si myslíte, že asi můžeme šponovat cenu? Vaclík (lepší brankář) šel ven za nižší částku a to měl za sebou pohárové úspěchy..
      Laštůvka bude v poho, nějak mu věřím víc, než Pavlenkovi, ale přiznám se, že jde jen o můj vnitřní pocit, ničím nepodložený:) Ale stejně tak jsem vnitřně cítil, že neporazíme Dány, což jsem tu psal..tak třeba mě můj čuch opět nezklame:)

  4. Re: Německý Bild uvádí, že Brémy nabízí za Pavlenku 3 miliony eur

    Obr     před 7 lety 26.06.2017 10:47 |  
    3 0

    Pusobi to na me tak, ze cekame jenom na vylepseni nabidky. Uz prichod Lastuvky tomu nahraval....

  5. Re: Německý Bild uvádí, že Brémy nabízí za Pavlenku 3 miliony eur

    Robinator     před 7 lety 26.06.2017 10:50 |  
    4 6

    spíš mi vadí to, že jsme to odmítli, že už kádr oslabovat nebudeme a nakonec půjde pryč, z principu mi to vadí a budeme za šašky..jinak ať jde..takovýhle hráče, kteří nehodlají respektovat dva roky odehrané u nás tu nechci. i když je chápu, to sice jo..al

    • Re: Německý Bild uvádí, že Brémy nabízí za Pavlenku 3 miliony eur

      Robinator     před 7 lety 26.06.2017 10:51 |  
      14 0

      ale pak se podívám na Deliho, který mohl jít dávno a zůstal..to je pravý hráč pro nás. (a to si mohl přijít na daleko lepší peníze, nabídek měl určitě tři prdele)

      • Re: Německý Bild uvádí, že Brémy nabízí za Pavlenku 3 miliony eur

        edenian     před 7 lety 26.06.2017 12:14 |  
        1 0

        Nabidky mozna mel, ale nejspise ne do klubu kterej ma sanci hrat pristi sezonu evropsky pohary. Tak mi to trochu vyznelo i kdyz skutecnym argumentem mohla byt vyse prijmu, kterym ho JT "udrzel". Trochu jsem zvedavej, jestli sem doveze rodinu, mozna i tady dostane nejakou zajimavou podporu. Ale to uz jen tak kecam.

        • Re: Německý Bild uvádí, že Brémy nabízí za Pavlenku 3 miliony eur

          Robinator     před 7 lety 26.06.2017 12:22 |  
          3 0

          Mně přijde, že Simon má prostě pokoru a charakter..a ví, že mu nic neuteče..že může odejít kdykoliv v budoucnu, protože tu kvalitu prostě má

          • Re: Německý Bild uvádí, že Brémy nabízí za Pavlenku 3 miliony eur

            padre     před 7 lety 26.06.2017 12:28 |  
            3 0

            Zjevně nehraje betla - věří si natolik, že vlastně počítá s tím, že se velmi dobře ukáže v pohárech a pak to bude na lepší angažmá než, dejme tomu, průměr francouzské ligy.

            • Re: Německý Bild uvádí, že Brémy nabízí za Pavlenku 3 miliony eur

              Robinator     před 7 lety 26.06.2017 12:32 |  
              0 0

              přesně to si taky myslím..

      • Re: Německý Bild uvádí, že Brémy nabízí za Pavlenku 3 miliony eur

        Burkinabobo     před 7 lety 26.06.2017 12:35 |  
        1 3

        Tak ale Deli taky podepsal, protože by skoro nikde neprošel zdravotní prohlíkou kvůli jeho kolenům.

        • Re: Německý Bild uvádí, že Brémy nabízí za Pavlenku 3 miliony eur

          Robinator     před 7 lety 26.06.2017 12:49 |  
          0 0

          jakto?? o tom nic nevím, co s nimi má

        • Re: Německý Bild uvádí, že Brémy nabízí za Pavlenku 3 miliony eur

          edenian     před 7 lety 26.06.2017 14:40 |  
          0 0

          Zkus bejt trochu presnejsi :-)

    • Re: Německý Bild uvádí, že Brémy nabízí za Pavlenku 3 miliony eur

      Obr     před 7 lety 26.06.2017 11:03 |  
      6 0

      V tomhle pripade za sasky nebudeme. Prohlaseni jaky udelal JT, je klasicky sroubovani ceny. Dela to tak kazdej....

    • Re: Německý Bild uvádí, že Brémy nabízí za Pavlenku 3 miliony eur

      Ondráš     před 7 lety 26.06.2017 11:07 |  
      1 0

      Třeba odejde až po kvalifikaci do LM..
      Jinak jsem koukal, že si už Čermák plácnul s Vrbou, no jsem na něj zvědavej..

      • Re: Německý Bild uvádí, že Brémy nabízí za Pavlenku 3 miliony eur

        Robinator     před 7 lety 26.06.2017 11:11 |  
        1 2

        sem ti psal včera zprávu, přišla ti? No koho tam má jako konkurenci,.. Chriena, Hromadu, Hrošovského? Samozřejmě největšího konkurenta tam má pilota formule 1 Limberského..snad nebudou dělat závody..

        • Re: Německý Bild uvádí, že Brémy nabízí za Pavlenku 3 miliony eur

          kjandourek (admin)     před 7 lety 26.06.2017 11:14 |  
          0 0

          Hromadu už snad ne... :-)

          Ale rozumím - Hořava ;-)

          • Re: Německý Bild uvádí, že Brémy nabízí za Pavlenku 3 miliony eur

            Robinator     před 7 lety 26.06.2017 11:17 |  
            0 0

            jasný, Hořavu :) pardon

            • Re: Německý Bild uvádí, že Brémy nabízí za Pavlenku 3 miliony eur

              kjandourek (admin)     před 7 lety 26.06.2017 11:22 |  
              3 0

              V pohodě... vidím Hromada, čtu Hořava.... :D

        • Re: Německý Bild uvádí, že Brémy nabízí za Pavlenku 3 miliony eur

          Ondráš     před 7 lety 26.06.2017 11:15 |  
          0 0

          jj, dík..čekal jsem něco pikantnějšího:) No uvidíme, pro koho to bude výhra..

          • Re: Německý Bild uvádí, že Brémy nabízí za Pavlenku 3 miliony eur

            Robinator     před 7 lety 26.06.2017 11:18 |  
            0 0

            bude mít těžký se tam prosadit,..ale u nás by to měl ještě těžší..

      • Re: Německý Bild uvádí, že Brémy nabízí za Pavlenku 3 miliony eur

        bongor     před 7 lety 26.06.2017 14:20 |  
        1 0

        No už taky projevil obavy,jestli bude na tu první ligu/chlastací/,stačit.

  6. Re: Německý Bild uvádí, že Brémy nabízí za Pavlenku 3 miliony eur

    donford     před 7 lety 26.06.2017 11:01 |  
    5 0

    Pavlenka není horší, než byli brankáři teď na ME21, (italský, německý) spíš by mezi nimi vynikal. Takže si myslím, že i v tom kolotoči milionů by Němci měli přidat. Už to šlo z 1,5 na 3. Tedy o 100%. Pavlenka je evropský formát. Ale pořád je to jen 1/10 z ceny za italského.
    Víc mi mrzí, že když si hráč pod smlouvou dupne, Barák, Pavlenka a začne mluvit o životní šanci, že si nakonec, smlouva, nesmlouva, vydupe svou. A poháry šancí nejsou? Nehledě na to, že by se pak o ně mohly zajímat větší kluby z TOP5 a Slavii tak přiteklo víc peněz. Takhle nám hrozí postupný výprodej - je Bořil horší než Havel? (Havel údajně do Švýcar). Je Hušby horší než Trávník? (o něm prý sní italské kluby) A co Souček, Deli, Zmrhal, Frýďa? atd., atd. Já vím dohromady jsou to stovky milionů Kč a možnost kvalitního nákupu, ale jak se pak sehrajeme do pohárů? Vzpomeňte na výprodej Slavie kdysi naráz - Suchopárek, Šmíca, Bejbl ... a pak porážka 5:0 od Kobylek z Curychu. Moc bych se přimlouval za povinné odpracování si aspoň dvou let a tedy o možnost ukázat se těm lepším v Evropě a pro Slavii i výhodněji prodat. Aby pro Slavii nebyli vzhledem k věku byť vynikající hráči poslední štací.

    • Re: Německý Bild uvádí, že Brémy nabízí za Pavlenku 3 miliony eur

      Ondráš     před 7 lety 26.06.2017 11:12 |  
      5 0

      Tohle bude u těch mladejch prostě hrozit vždycky, bez ohledu na finanční možnosti Slavie..na druhou stranu u hráčů jako Laštůvka nebo Rotaň se myslím nemusíme bát, že by měli zaječí úmysly:) Ti se budou za SKS rvát, co to půjde a je to pro ně svým způsobem vysněná adresa..

    • Re: Německý Bild uvádí, že Brémy nabízí za Pavlenku 3 miliony eur

      Obr     před 7 lety 26.06.2017 11:16 |  
      5 0

      Ja bych to nehrotil a pockal na 4 mega. Jestli ho tak moc chteji, tak to daj. A pokud to nedaj, tak zustane tady. Prodavat nepotrebujeme, tak at se Bremy snazi. At je to jak chce, myslim, ze si Pavlenka s agentem hodne rozmysli, jestli se urazi, nebo ne. Jde o jeho budoucnost a kdyz bude delat justy, podela to jenom sobe....

  7. Re: Německý Bild uvádí, že Brémy nabízí za Pavlenku 3 miliony eur

    asanin     před 7 lety 26.06.2017 11:15 |  
    15 0

    Tento případný prodej má tři roviny:
    1) finanční - tam se o tom nemusíme bavit... za jednotky milionů nakoupen - za 80 milionů prodán... Super
    2) sportovní - příchodem Laštůvky jde o bezproblémovou výměnu kvalitativně stejných brankářů. V Laštůvkovi tu navíc máme hráče, který si prošel spoustou zápasů v Evropě.
    3) morální - tady je to prostě špatně nastavené... jsme v pozici, kdy chceme něco tvořit, ale jsme omezeni tím, co hráčům můžeme nabídnout... Interně bychom si měli hráče ocenit, seznámit je i jejich agenty se situací a prodávat je jen za cenu, která pro nás bude akceptovatelná... Čili třeba říct agentovi MNN, hele ceníme si ho na 150 milionů. S nižšími nabídkami nás ani neobtěžuj... Někdo to dá? Můžeme jednat... Pak bych proti tomu nic neměl... Prodává každý klub kromě těch top10... Jen to musí být obchodně přijatelné a ne na úrovni skoro vydírání...

    • Re: Německý Bild uvádí, že Brémy nabízí za Pavlenku 3 miliony eur

      kjandourek (admin)     před 7 lety 26.06.2017 11:33 |  
      3 0

      Trochu budu oponovat, ale jenom málo:
      1) Jasně
      2) Nejenom, že máme zkušeného gólmana, ale - a to je podle mě důležité - už bez ambicí jít do lepší ligy... Své si ve světě prošel a u nás může dalších pět let na nejvyšší úrovni chytat a vychovávat za sebou nějakého mlaďocha (Otáhal?)
      3) To nejde... Dovedeš si představit, že manažerovi, který ti přivedl frajera za 10 mega najednou řekneš: "tak doteď měl cenu deset, ale ode dneška už má pro nás cenu 150..."? Chceme něco tvořit, s tím souhlasím... pro nás je potřeba mít základní kostru z hráčů, kteří už nemají ambice nikam jít.... Ať už z věkových důvodů (o hráče nad 27 let už ve světě nebude takový zájem, aby šli do nějaké zajímavější ligy), nebo proto, že na lepší soutěž nemají a hrát o titul doma je lepší, než kopat střed tabulky za větší peníze v Dánsku, nebo Turecku... teď tu osu vidím: Laštůvka - Frydrych - Bílek - (Pro mě překvapivě) Deli - Bořil - Hušbauer - Zmrhal - Tecl - Mešanovič - Škoda... plus někdo další... a okolo nich nabalovat hráče s ambicemi, ovšem s rizikem, že u nás zvýší svou cenu a půjdou do TOP ligy...

      Já prostě přestup do TOP ligy vidím jako vyznamenání pro klub a vzkaz ostatním mladým hráčům, že jít do Slavie má smysl...

      Ale samozřejmě souhlasím s tím, že to musí být za odpovídající peníze... Ale tam je to třeba brát kus od kusu... s každým je jednání jiné...

      • Re: Německý Bild uvádí, že Brémy nabízí za Pavlenku 3 miliony eur

        japoko     před 7 lety 26.06.2017 16:05 |  
        3 5

        No tak to je "osa" na klidný střed tabulky české ligy, na na LM či EL.

        • Re: Německý Bild uvádí, že Brémy nabízí za Pavlenku 3 miliony eur

          padre     před 7 lety 26.06.2017 16:10 |  
          1 0

          Krátká paměť? To je osa týmu, který získal titul!!!

          • Re: Německý Bild uvádí, že Brémy nabízí za Pavlenku 3 miliony eur

            japoko     před 7 lety 26.06.2017 16:16 |  
            2 2

            No jo, ale RB a Pilsen také přes léto nespí! Je třeba zkusit sundat růžovky, hráči typu Bílka a Bořila a někteří další evropská třída nejsou!
            Možná si můžeš pamatovat, že evropský fotbal je především rychlejší. Jak nás tu školil Andrlecht a my skutečně nestíhali!

        • Re: Německý Bild uvádí, že Brémy nabízí za Pavlenku 3 miliony eur

          kjandourek (admin)     před 7 lety 26.06.2017 16:21 |  
          1 0

          úplně jsi to, co jsem chtěl říci, nepochopil.... To je osa, tvořená z hráčů, kteří u nás s největší pravděpodobností zůstanou, dokud je budeme potřeboval (nebo spíše chtít).... okolo ní musíme doplňovat hráče, kteří by měli mít strop výše než ve Slavii a kteří by se měli snažit se od nás odpíchnout k lepším ligám...

          Fakt nehodlám polemizovat o tom, jestli týmy klidného středu tabulky mají k dispozici hráče jako je Deli, Hušby, nebo Škoda...

          • Re: Německý Bild uvádí, že Brémy nabízí za Pavlenku 3 miliony eur

            japoko     před 7 lety 26.06.2017 16:41 |  
            3 3

            No co jsem videl treba toho Rotana, tak ten si pana Husbyhofotbalove s prehledem namaze na chleba.

            • Re: Německý Bild uvádí, že Brémy nabízí za Pavlenku 3 miliony eur

              kjandourek (admin)     před 7 lety 26.06.2017 18:06 |  
              1 0

              Ale o tom přece vůbec nikdo nemluví... A ani to nikdo nerozporuje...
              mě jde o to, že musíme mít v týmu hráče, kteří od nás nebudou chtít odcházet... a k nim musíme jako skládačku přidávat hráče, kteří tu úroveň pozvednou, ale musíme být smířeni s tím, že tu budou jenom do doby, než naši ligu přerostou...

              A jenom tak mimochodem - proč do toho pleteš Rotana? Ten přichází zvenčí, tudíž to není hráč, kterého by měl v kádru tým středu tabulky....

    • Re: Německý Bild uvádí, že Brémy nabízí za Pavlenku 3 miliony eur

      padre     před 7 lety 26.06.2017 11:35 |  
      3 0

      Vidím to podobně, jen doplním:
      - z pohledu zhodnocení je to podobný úspěch jako u AB, tedy cca 10 x pořizovací cena. Výborné! Že ho Werder prodá za násobek je možné, ale až tehdy, pokud bude prověřen bundesligou (a obstojí :-). A to mají nahradit % z dalšího prodej, snad tedy budou sjednána přiměřeně.
      - z pohledu emocí je to teď rána, jelikož brankářů, kteří vychytali titul, máme po neslavném roce 1948, vlastně od dob Pláničky a Bokšaye ... kolik? Tři: Stejskal, Vaniak, Pavlenka.
      - a konečně ta kardinální otázka - dokáže ho Laštůvka nahradit? Troufám si říct, že ano, a možná má i něco navíc, vždyť JP má v dospělém fotbale jen minimální mezinárodní zkušenost ze soutěžních utkání.

    • Re: Německý Bild uvádí, že Brémy nabízí za Pavlenku 3 miliony eur

      Burkinabobo     před 7 lety 26.06.2017 12:39 |  
      0 3

      Škoda že má Banik Ostrava % z jeho dalšího prodeje :(

  8. Re: Německý Bild uvádí, že Brémy nabízí za Pavlenku 3 miliony eur

    Dresco     před 7 lety 26.06.2017 11:31 |  
    7 1

    Za golmana, ktery nema v podstate zadne mezinarodni zkusenosti je to podle me dobra cena. Kdyby tu nebyl Lastuvka, tak je to neco jineho, ale ted s Lastuvkou se klidne muze stat, ze Pavlenka bude delat dvojku. Podle me Lastuvka dostane ze zacatku prednost diky tem zkusenostem a pak by se videlo a je dost mozne, ze uz Pavlenku do brany nepusti...

    • Re: Německý Bild uvádí, že Brémy nabízí za Pavlenku 3 miliony eur

      fredydj (přítel SN)     před 7 lety 26.06.2017 12:02 |  
      6 0

      díkybohu

    • Re: Německý Bild uvádí, že Brémy nabízí za Pavlenku 3 miliony eur

      Kzlo     před 7 lety 26.06.2017 12:10 |  
      2 1

      Snad to neodnese nikdo třetí az budou s Limbou závodit.

  9. Re: Německý Bild uvádí, že Brémy nabízí za Pavlenku 3 miliony eur

    Philliip     před 7 lety 26.06.2017 11:40 |  
    6 1

    Slavia by rozhodně neměla prodávat hráče za ceny, za jaké je prodávala v minulých letech. Slavia by měla být silná fotbalová značka, žádný laciný výprodej. Pavlenka má výborné parametry, je vysoký, mrštný, věkově stále mladý. Působí spolehlivě, nedělá chyby a skvěle pracuje v souboji 1 na 1. Nemá daleko na pozici jedničky v reprezentaci. Jsem přesvědčený, že kdyby působil v Nizozemsku nebo Portugalsku, tak by přišla od Brém rovnou nabídka okolo 7 milionů eur. Rozumím zájmu hráče přestoupit do Bundesligy. Po sportovní stránce je to jednoznačně krok dopředu. Ale nelze prodávat hráče jen na základě jejich přání. Musí příjít adekvátní nabídka. V případě Pavlenky bych ji viděl minimálně okolo 4 milionů eur.

    • Re: Německý Bild uvádí, že Brémy nabízí za Pavlenku 3 miliony eur

      kjandourek (admin)     před 7 lety 26.06.2017 11:47 |  
      3 0

      Nizozemská liga je dle pohárových koeficientů desátá v Evropě, Portugalská dokonce přeskočila Francii a je pátá....
      http://www.coen.wz.cz/ligamistru17-18.htm

      Je logické, že za hráče z takových soutěží přijde vyšší nabídka...

      Moc nerozumím té poznámce, že bychom neměli prodávat hráče za ceny, za které jsme prodávali v minulých letech..... My jsme za Řebíčka prodali někoho do TOP ligy za tři mega v éčkách?
      Pokud si vzpomínám, tak do Bundesligy šel od nás akorát Petrák a to za jeden mega...

      • Re: Německý Bild uvádí, že Brémy nabízí za Pavlenku 3 miliony eur

        Philliip     před 7 lety 26.06.2017 12:42 |  
        2 0

        Koeficient hraje velkou roli, ale musí se také rozlišovat o jaký klub z dané země se jedná. Například Dánsko je dle koeficientu až na 24. místě a těžko by třeba FC Kodaň prodávala své opory za 40 milionů korun. To samé Salzburk v Rakousku (16) nebo Dinamo Záhřeb v Chorvatsku (17). Nehledě na to, že hlavním atributem má být kvalita hráče a Pavlenka rozhodně má kvality na Bundesligu.

        Bohužel my jsme v minulých letech prodávali za ještě nižší částky. Všichni víme v jaké situaci byl klub. V té době bychom vítali i původní nabídku ve výši 1,5 milionu eur. Ale současná Slavia má za sebou silnou značku, velké ambice a to by se mělo promítnout i v ceně jednotlivých hráčů.



  10. Re: Německý Bild uvádí, že Brémy nabízí za Pavlenku 3 miliony eur

    Kzlo     před 7 lety 26.06.2017 11:43 |  
    2 1

    At přihodí jeste Gebreho a neni o čem :)

  11. Re: Německý Bild uvádí, že Brémy nabízí za Pavlenku 3 miliony eur

    Robinator     před 7 lety 26.06.2017 11:47 |  
    0 0

    Co znamená, když má někdo v profilu vedle těch palců nahoru a dolu - 1100 .. to znamená, že udělil mínus tisíc palců?

    • Re: Německý Bild uvádí, že Brémy nabízí za Pavlenku 3 miliony eur

      kjandourek (admin)     před 7 lety 26.06.2017 11:50 |  
      2 0

      To je snad součet "palců" u všech příspěvků toho konkrétního diskutéra....

      Samozřejmě tedy že od palců nahoru odečteš palce dolů...

    • Re: Německý Bild uvádí, že Brémy nabízí za Pavlenku 3 miliony eur

      lassiter     před 7 lety 26.06.2017 11:56 |  
      4 0

      to znamená, že to bude železník dva

      • Re: Německý Bild uvádí, že Brémy nabízí za Pavlenku 3 miliony eur

        Robinator     před 7 lety 26.06.2017 12:02 |  
        0 1

        tak jsem aspoň odhalil, kdo to tady sází takhle ve velkým :D

      • Re: Německý Bild uvádí, že Brémy nabízí za Pavlenku 3 miliony eur

        padre     před 7 lety 26.06.2017 12:04 |  
        0 0

        Překvapivě má jen -391

    • Re: Německý Bild uvádí, že Brémy nabízí za Pavlenku 3 miliony eur

      Fačín     před 7 lety 26.06.2017 12:16 |  
      1 1

      To znamená že dostal 1000 palců.. Resp.rozdíl +/-

    • Re: Německý Bild uvádí, že Brémy nabízí za Pavlenku 3 miliony eur

      VanDel     před 7 lety 26.06.2017 12:18 |  
      4 1

      No v první řadě to znamená, že příspěvky toho uživatele se tady nesetkávají s moc velkým souhlasem :)

      • Re: Německý Bild uvádí, že Brémy nabízí za Pavlenku 3 miliony eur

        Robinator     před 7 lety 26.06.2017 12:19 |  
        0 1

        takže to tedy není, že udělil on ostatním 1000 minusu? ale že ostatní jemu dávají neustále mínusy? :)) aha, okej..už chápu :)

        • Re: Německý Bild uvádí, že Brémy nabízí za Pavlenku 3 miliony eur

          VanDel     před 7 lety 26.06.2017 12:21 |  
          4 1

          Tak tak. Znamená to, že dostal o 1100 palců dolů víc než palců nahoru.

          • Re: Německý Bild uvádí, že Brémy nabízí za Pavlenku 3 miliony eur

            jarmik     před 7 lety 26.06.2017 14:47 |  
            1 0

            Tak 10. reakce už to vysvětlila. :)

  12. Re: Německý Bild uvádí, že Brémy nabízí za Pavlenku 3 miliony eur

    Vici     před 7 lety 26.06.2017 12:14 |  
    1 1

    Už na začátku týhle ságy jsem psal za 100 mil pustit. Níź ne. Zbývá už jen kousek. Kterej se ale dá nahradit podílem z dalšího prodeje. Takže 20% z prodeje plus to co nabízí WB a skočil bych po tom. Tohle už je skoro dobrá nabídka. Ale určite bych se toho nepoštění na první nabídku držel. Je vidět že se to vyplací. Už teď je nabídka skoro jednou taková co na začátku.

  13. Re: Německý Bild uvádí, že Brémy nabízí za Pavlenku 3 miliony eur

    th     před 7 lety 26.06.2017 12:24 |  
    1 0

    To jsem zvědavý, co na to JT. Na jednu stranu pravda Laštůvku brát jako pojistku, že můžeme v klidu prodat. Vidím tam ale i rovinu hrozby Pavlenkovi, že díky Laštůvkovi si přestup nemuže zkoušet vyvzdorovat, JŠ ho může klidně i poslat třeba až do juniorky, aniž by to tým bolelo. Teď už on a agent nejsou v pozici, ve které by mohli hrozit silou. Skvělý tah od vedení.

  14. Re: Německý Bild uvádí, že Brémy nabízí za Pavlenku 3 miliony eur

    Novasinho     před 7 lety 26.06.2017 12:55 |  
    9 0

    Pro mě je Laštúvka lepší než-li Pavlenka, ale limituje jej věk a také to, že když se zraní, tak kdo za něj, když už zde nebude Pavlenka? Bude stačit Kovář? Laštúvka byl svého času ten druhý za Čechem, lepší brankáři u nás nebyli a pořád si myslím, že s ním v bráně můžeme mít na několik sezon vystaráno, pokud tedy zdraví vydrží. Příklad Martina Vaniaka mluví za vše a to on k nám neště nepřišel v pozici, že by jsme od něj něco velkého očekávali, Laštúvka je podle mě ve srovnání s ním (Vaniakem) na tom o dost lépe. Za mě Pavlenku za dobrý peníz pustit, stejně by se přes něj do brány Laštúvka dostal a že chytat chce, jak řekl při příchodu. Ne jak Kovář, který byl hned smířený s rolí dvojky.

  15. Re: Německý Bild uvádí, že Brémy nabízí za Pavlenku 3 miliony eur

    Maty22     před 7 lety 26.06.2017 13:17 |  
    8 1

    Soudruzi nalejme si čistého vína.
    Vopravdu je v tom ta Jirkova chalupa.
    Řiditeli Werdenu se u nás líbí a rád by sem jezdil na rekreaci.

  16. Re: Německý Bild uvádí, že Brémy nabízí za Pavlenku 3 miliony eur

    Novasinho     před 7 lety 26.06.2017 13:50 |  
    0 0

    Co ten Halil k nám, přijde? ;-)

    • Re: Německý Bild uvádí, že Brémy nabízí za Pavlenku 3 miliony eur

      Maty22     před 7 lety 26.06.2017 13:55 |  
      1 0

      To už bylo vysvětleno výše, konkrétně ta nepříjemnost u pavilonu antilop.

  17. Re: Německý Bild uvádí, že Brémy nabízí za Pavlenku 3 miliony eur

    Andul-lhak     před 7 lety 26.06.2017 15:36 |  
    3 2

    Brala bych 3,5M + procenta z dalsiho prodeje, vic z JP asi vytriskat nepujde. Cetla sem si nejaky komentare fans Werderu a ty nejsou ani presvedceny, ze Pavlenka je lepsi nez ten jejich momentalni brankar a nebyli vubec spokojeny s tim, ze by meli platit tri mukiony za nejakyho no-namea. Ono JP je sice dobrej brankar, hodne nas podrzel, ale proste nema odchytano nic proti lepsim tymum. Vzdyt jeho vrchol muze bejt tak Plzen nebo Sparta a to pardon, ale ty tymy se se spickou Bundesligy, do ktery Werder samozrejme chce patrit, vubec rovnat nemuzou. Navic mame Lastuvku, coz je vice nez dobra nahrada, navic zadarmo a s hodne zkusenostma. A JP at si teda jde zase splnit svuj sen, za tu cenu je to argumentovatelny. :)

    • Re: Německý Bild uvádí, že Brémy nabízí za Pavlenku 3 miliony eur

      johnynz     před 7 lety 26.06.2017 16:36 |  
      3 0

      Já s těma fanouškama plně souhlasím, měli by si rok počkat a pak za něj dát 7 až se Jíří vokáže v Champions League. Alespoň by pak mohli říct, že maj v bráně borce, kterej má zkušenosti ze soutěže, kterou oni si s velkou pravděpodobností dalších 10 let nezahrajou ;)

    • Re: Německý Bild uvádí, že Brémy nabízí za Pavlenku 3 miliony eur

      Travinho     před 7 lety 26.06.2017 16:46 |  
      3 0

      Jenže to jsou fanoušci, kteří Pavlenku neznají. Sportovní vedení, které jej vidělo jistě x-krát musí mít na podobnou věc odlišný názor...

  18. Re: Německý Bild uvádí, že Brémy nabízí za Pavlenku 3 miliony eur

    zeleznik2     před 7 lety 26.06.2017 16:13 |  
    0 0

    Obávám se, že je to jen hra peněz, pokud Werder přihodí ještě aspoň 500 tis.€, tak o Jirku bohužel přijdeme. No Jan Laštůvka snad bude případně 100% náhradou...ale raději bych ještě Pavlenku aspoň do zimy udržel..

  19. Re: Německý Bild uvádí, že Brémy nabízí za Pavlenku 3 miliony eur

    spivi     před 7 lety 26.06.2017 17:11 |  
    1 4

    Vážně, zas budem řešit kdo odejde? Nějak už mi chybí řešit to kdo přijde ....Příprava začala, za měsíc mistrak a nic? Zajímavý. ..

    • Re: Německý Bild uvádí, že Brémy nabízí za Pavlenku 3 miliony eur

      JS (přítel SN)     před 7 lety 26.06.2017 17:14 |  
      0 4

      Taky už mě to trošku se....

      • Re: Německý Bild uvádí, že Brémy nabízí za Pavlenku 3 miliony eur

        spivi     před 7 lety 26.06.2017 17:21 |  
        1 1

        Trubač nás do LM nedostane ani když si dá Panáka

  20. Re: Německý Bild uvádí, že Brémy nabízí za Pavlenku 3 miliony eur

    Eskaes     před 7 lety 26.06.2017 19:29 |  
    2 0

    Už v době vrcholící ligy jsem chtěl dát sranda příspěvek, kde bychom Pavlenku označovali kódovým jménem, aby zůstal ušetřen ostřížím zrakům agentům z cizích klubů a BÁC ani jsem to po titulu nestih. :-(

    Já mu věštím budoucnost klidně ve stopách Petra Čecha a mrzelo by mě, kdybych ho ani neviděl hrát poháry v našem dresu. Opravdu si nevzpomínám, kdy jsem ve Slavii zažil gólmana, u kterého jsem byl ve vypjatých momentech na hřišti tak klidný, kterému jsem tak věřil, že jsem až občas zapomněl, že tam je, jestli mi rozumíte. Ale dost těch citových výlevů a zpátky na zem. Možná si myslí a druzí mu říkají, že Werder je ta "ideální" přestupní stanice, ale podle mě je to ošidné. Proč nejít ze Slavie rovnou do top klubu? Nebuď tak skromný, Jiří.
    Prostě tahle hra nemá logiku a je to! :)