Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Slávisté si našli svého Rosického, Rotaň v přípravě zazářil. Okamžitě ho podepište, žádají fanoušci

Slávisté si našli svého Rosického, Rotaň v přípravě zazářil. Okamžitě ho podepište, žádají fanoušci

Komentáře (49)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slávisté si našli svého Rosického, Rotaň v přípravě zazářil. Okamžitě ho podepišt

    Novasinho     před 7 lety 24.06.2017 23:01 |  
    12 1

    Přesně tak, podepsat! :-)

    • Re: Slávisté si našli svého Rosického, Rotaň v přípravě zazářil. Okamžitě ho podepišt

      dubas     před 7 lety 25.06.2017 08:36 |  
      9 8

      Posledně když fanoušci psali a vykřikovali podepsat a vedení je poslechlo a přivedlo GvK:-)))

      • Re: Slávisté si našli svého Rosického, Rotaň v přípravě zazářil. Okamžitě ho podepišt

        JS (přítel SN)     před 7 lety 25.06.2017 08:46 |  
        4 8

        Tzv. unáhlené zobecnění, jeden z argumentačních faulů. Čekal jsem, kdy to někdo napíše. Vlastně jsem překvapený, že se tak stalo až dnes. :)

        • Re: Slávisté si našli svého Rosického, Rotaň v přípravě zazářil. Okamžitě ho podepišt

          dubas     před 7 lety 25.06.2017 10:46 |  
          4 7

          Rotaň je bezesporu vynikající fotbalista, ale hráli jsme přátelák proti Žižkovu, chtělo by to trochu náročnější zápas, ale jeho angažmá bych se nebránil.

          • Re: Slávisté si našli svého Rosického, Rotaň v přípravě zazářil. Okamžitě ho podepišt

            Sešívaný     před 7 lety 25.06.2017 13:01 |  
            7 1

            Proboha co má po herní stránce dokazovat borec, který je dlouholetým kapitánem národního týmu, odehrál za něj přes 90 utkání, několik mezinárodních turnajů, před dvěma lety hrál finále Evropské ligy a loni byl vyhlášený ukrajinským fotbalistou roku? Maximálně udělat zdravotní prohlídku, kondiční testy a zjistit, jaký je po lidské stránce.
            To neznamená, že ho máme automaticky brát, třeba je drahý, nebo máme na jeho místo vyhlédnutého jiného bombarďáka, který je mladší, ale tahat ho dál po přátelácích, aby nám dokázal, jestli na to herně má?
            Srovnání s GvK je dost mimo. Na rozdíl od něj se GvK prosadil jenom ve slovenské lize a nároďáku Cuaracaa.

            • Re: Slávisté si našli svého Rosického, Rotaň v přípravě zazářil. Okamžitě ho podepišt

              dubas     před 7 lety 25.06.2017 20:33 |  
              1 1

              Já je nesrovnávám jako fotbalisty, jen jsem srovnal tu situaci a to je snad rozdíl.

  2. Re: Slávisté si našli svého Rosického, Rotaň v přípravě zazářil. Okamžitě ho podepišt

    lassiter     před 7 lety 24.06.2017 23:19 |  
    3 14

    Hrál dobře, ale popravdě dnešním naprosto nekriticky pozitivním hodnocením moc nerozumím. Pořádně bych to rozmyslel, nebude levný a těch hráčů je tam uprostřed nemálo.

    • Re: Slávisté si našli svého Rosického, Rotaň v přípravě zazářil. Okamžitě ho podepišt

      Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 25.06.2017 00:04 |  
      14 0

      Rotaň je kvalitní a určitě by nám pomohl, ale otázka je, koho ještě děláme ? Tzn. pokud ho náhodou nepodepíšeme, tak přijde někdo ještě kvalitnější nebo minimálně stejně kvalitní, ale mladší. Ale pokud nebude mít Rotań přehnané finanční požedavky, tak bych ho bral.

  3. Re: Slávisté si našli svého Rosického, Rotaň v přípravě zazářil. Okamžitě ho podepišt

    Maty22     před 7 lety 25.06.2017 06:29 |  
    7 0

    Ježiš hlavně aby to nebyl Rosický.

    • Re: Slávisté si našli svého Rosického, Rotaň v přípravě zazářil. Okamžitě ho podepišt

      ElBrody     před 7 lety 25.06.2017 09:37 |  
      7 0

      Našli jsme si svýho Rosickýho, kterej během týdenního testu zvládnul odehrát 2 sezóny :)

  4. Plzen

    Mike     před 7 lety 25.06.2017 08:03 |  
    5 4

    Trochu jine tema do diskuze. Vsude se pise jenom o nas a o Sparte, ale ja povazuji za naseho nejvetsiho konkurenta hlavne Plzen. Je oodle me hodne podcenovana, ale kadr je stale stejny,navic posileny o solidni hrace- Reznicek, Kolar a asi i Cermak. A vratil se Vrba, podle me stale jeden z nejlepsich treneru u nas.Vsude se pise, jak maji stary kadr. To je samozrejme pravda, ale na nasi ligu to v pohode staci, a vetsina hracu je opravdu fotbalovych. Pokud budou mit chut- o cemz diky pravdepodobnemu postupu mistra primo do Ligy mistru, tak budou po celou ligu velmi neprijemnym souperem. Treba od Sparty nevim, co cekat. Ale ze by se Stetinou, Civicem a Vukadinovicem nejak valcovala ligu, o tom pochybuji.

    • Re: Plzen

      JS (přítel SN)     před 7 lety 25.06.2017 08:27 |  
      3 4

      To si povíme v půlce podzimu, ale osobně si myslím, že Sparta, pokud jejich hvězdy nezbojkotují nového trenéra, bude pod Stramaccionim daleko nebezpečnější, než Plzeň pod Vrbou. Vrba u repre i v Rusku totálně propadl. Jakmile začne ztrácet tady, začne to být neúnosné a tlak obrovský.

      • Re: Plzen

        Vici     před 7 lety 25.06.2017 13:04 |  
        0 1

        Polemizoval bych s tim co je totalně propadl. S repre dokazal maximum možnýho. Postoupil na euro. Tam bohuzel neuspel ale zase s odstupem. Kdo by uspel. V rusku v rozprodany machackale to taky nebyl zadnej med. A hlavne nemel cas. Urcite bych ho a Plzeň teda nepodcenoval.

    • Re: Plzen

      Robinator     před 7 lety 25.06.2017 10:17 |  
      3 4

      Řezníček je strasnej..ten jejich tým je už vycpelej..nemyslim si, že budou špatný.. Ale překvapilo by mě, kdyby hráli o titul.. I když Vrba je Vrba.. Kvalita tam je.. Ale bál bych se spíš Sparty, docela se mi líbí jak posiluje a prý tam mají přijít ještě nějaký hráči že zahraničí

      • Re: Plzen

        Ernie     před 7 lety 25.06.2017 11:33 |  
        3 0

        No třeba ten Hertaux, o kterým se píše od včera, to asi žádný terno nebude. To věřím, že stoperská dvojice Hovorka-Štětina by jim udělala potřebný služby a nechápu další posilování tohoto postu. Co mě těší je, že jim má odejít Karavaev. Ten je výbornej.

        • Re: Plzen

          Robinator     před 7 lety 25.06.2017 12:06 |  
          2 1

          Jestli se jim to podaří dobře poskládat, budou mít Top sestavu.. Ale jména to neudělají, záleží jak to vyciti trenér a jaká bude chemie v týmu

          • Re: Plzen

            Vici     před 7 lety 25.06.2017 13:14 |  
            0 1

            To se teprve uvidí. Top sestava je silný slovo to by musel hrat nehrající kapitan Rosa :) jména ještě nikdy nic nevyhráli. A čajičové a štětinové mě zatím nechavají chladným. Zatím je to takovej kočko-pes. Vůbec nevím co od nich čekat tím neříkám že budou špatný. Ono každej tu odsuzuje (myslím tím v cz) zahraniční trenéry. Ale stejně jako to může dopadnout průserem tak to může klapat a to z toho důvodu že hráči už díky tomu že trenéra neznaji tak si z počátku tolik nedovolí a jezděj po zadku. Pokud přijde i dobrej vstup a chytnou se. Může to být zajímavý. Fakt netuším co od nich čekat

        • Re: Plzen

          Hanzwalter     před 7 lety 25.06.2017 12:46 |  
          0 0

          Karavaev je top hrac Sralty a pokud jim odejde stejne jako Cermak tak se Sparta spise oslabuje... mam info, ze by mel odejit i Sacek a v tom pripade se uz uplne zblaznili.

          • Re: Plzen

            Robinator     před 7 lety 25.06.2017 12:56 |  
            2 0

            Čermák tam nic moc neodehral, tak to oslabeni moc není, sáček je furt mladej a nic extra to taky není, takže když odejde, myslím ze jim moc chybět nebude

    • Re: Plzen

      Hanzwalter     před 7 lety 25.06.2017 10:24 |  
      3 4

      Tak za A) nezavisle z nekolika zdroju vim, ze Plzen uz nema moc penize takze zadne mega posilovani u nich nebude a Cermak bude nejich strop. B) Vrba vsude vyhorel a bez pomoci bafunaru mu to moc nejde a C) hrat s hraci jako Kolar&Limba&Petrzela uz mu moc nepujde, protoze vek proste nezastavis;-)...... a Sparta? Je to jedna velka neznama z realizacnim tymem velkym jako A soupiska a bude to mega Babylon jazyku..... pokud vedeni Icka podrzi muze to fungovat, ale spise se klonim k tomu, ze ne.....jinak udelaji rez a Baranka&Koviho si tam nechaji? CERMAKA si nechaji utect? KADLECE si nechaji?....uz tam zase par nelogickych veci nastesti vidim:-)

      • Re: Plzen

        Ernie     před 7 lety 25.06.2017 11:34 |  
        0 1

        Já tu vidím šílenou změť písmenek, teček a otazníků, který mi občas vůbec nedávají smysl.

        • Re: Plzen

          Hanzwalter     před 7 lety 25.06.2017 12:48 |  
          0 0

          Kdyz si to ted ctu tak moje psani bylo rychlejsi jak myslenky.... ale nemyslim si, ze Sparta ci Plzen budou tak naslapnute jak si plno lidi mysli a "Pokus" Sparta ma moc uskali na to, aby to hned fungovalo....a stare parte z Plzne neverim....pokud vhodne posilime a uu nikdo neodejde tak jsme favorite my!

      • Re: Plzen

        Vici     před 7 lety 25.06.2017 13:22 |  
        4 1

        Vrba všude vyhořel? Teď se odprostím od sympatii který u mě ztratil odchodem do ruska. Vrba alespoň ten Vrba kterýho znám měl úspěchy. Jak v Žilině kdy poskládal mužtvo Hapalovi ktrej s ním pak prošel do Ligy Mistrů. Se slovenským týmem. Vrba pak hral dvakrat s regionalni Plzní ChL díky čemuž vybudovali stadion a zazemi klubu kterej už je branej v čechách jako velkoklub. A to prosím z odloženejch hráčů. Vrba postoupil na euro s tím materiálem kterej teď českej fotbal má. To je vyhoření ? Kéž by JŠ postoupil se slávii s hráčema na který si ukáže byli by jśe mu všichni vděčný a vynášeli do nebes. O těch podmínkách si při postupech do ChL mohl nechat jen zdát. Trošku soudnousti a odprostit se od osobních antipatii.

    • Re: Plzen

      LA11     před 7 lety 25.06.2017 10:45 |  
      7 6

      Absolutne me nezajima jak kadr plzne tak sparty..

      • Re: Plzen

        Robinator     před 7 lety 25.06.2017 11:38 |  
        1 0

        Tak snad to bude zajímat naše trenéry :)

    • Re: Plzen

      Travinho     před 7 lety 25.06.2017 11:22 |  
      4 1

      Taky je v boji o druhé místo favorizuji více než Spartu...

    • Re: Plzen

      jarmik     před 7 lety 25.06.2017 11:31 |  
      6 2

      Souhlas. Ta sehranost u nich prostě pořád je. Uzdravil se Pilař, takže na křídlech mají opět velkou konkurenci, ale ani zbytek týmu bych vůbec nepodceňoval. Kvalitu mají všude. Ne do budoucna, ale do nadcházející sezony rozhodně. A pokud je Vrba jen trochu probudí, bude to nejtěžší soupeř v boji o titul. Ze Sparty nějak výrazný strach nemám, podle mě tenhle mix všeho možného může skončit dalším fiaskem.

    • Re: Plzen

      guyincognito     před 7 lety 25.06.2017 11:57 |  
      2 4

      Docela bych se ohradil proti tomu, že Vrba po odchodu z Plzně vyhořel...jestli něco, tak s repre hrál přesně to, na co měla - hráčská kvalita tam prostě není. Jeho působení v Rusku bych už pak vůbec nechtěl hodnotit, jelikož nemám vůbec představu o tom, jak silný byl kádr Machačkaly ve srovnání se zbytkem ligy. A jeho odchod byl pokud vím způsoben spíše finančními možnostmi klubu (když nemám peníze na hráče, proč si platit drahého zahranićního trenéra?)
      Jinak ale fakt, že Plzeň není schopná hospodařit ani s pravidelnými účastmi v EL je fakt zvláštní (nevidělali loni přes 100 mega v evropě?). Nemáte někdo vhled do toho, čím jsou ty jejich finanční problémy způsobené?

      • Re: Plzen

        vlk30 (přítel SN)     před 7 lety 25.06.2017 12:55 |  
        0 1

        Podle mě se nedá říct,že nemají peníze,ale spíš jich nemají tolik jako bídy a asi i my,neboli není nikdo jako Křéta a dejme tomu CEFC,kteří to zainvestují z jiných zdrojů.Jejich závislost spočívá v tom co si vykopou v pohárech,nebo jak obchodují s hráči.Sponzorsky na tom nikdy nebudou jak pražská S,když se jim nepodaří hrát občas LM,tak jim ty velké peníze nemají odkud přitéct.

        • Re: Plzen

          Vici     před 7 lety 25.06.2017 13:27 |  
          0 0

          Křéťa a dejme tomu CEFC. :). Někde jsem četl že CEFC by si mohl koupit Abramoviče i se všema jeho firmama. To opravdu Křéťa nemůže. To co chce CEFC dávat do Slávie je věc jiná.

  5. Re: Slávisté si našli svého Rosického, Rotaň v přípravě zazářil. Okamžitě ho podepišt

    anty     před 7 lety 25.06.2017 08:48 |  
    18 0

    Včera jsem na turnaji v Říčanech potkal JŠ. Říkal, ze Rotana chce a pan Tvrdík to snad dotáhne. Ptal jsem se na Alvira a Mihalíka a u obou mi přišlo, že byl JŠ celkem skeptický. Alvir prý půjde hostování a u Mihalíka jsem viděl, že mu není moc nakloněn. Mluvil s ním xkrát, nenechá si říct... Zvlástní kluk prý. Myslím, že ten to taky bude mít těžké..
    Jinak s Konoplyankou mluvil a je škoda, že neprijde, protože chtěl, ale skoro měli prý jednu posilu podobného formátu, ale včera dostal zprávu, že asi ani to neklapne. Chaluš a Trubač by asi měli přijít.

    • Re: Slávisté si našli svého Rosického, Rotaň v přípravě zazářil. Okamžitě ho podepišt

      JS (přítel SN)     před 7 lety 25.06.2017 08:49 |  
      0 1

      Díky

    • Re: Slávisté si našli svého Rosického, Rotaň v přípravě zazářil. Okamžitě ho podepišt

      afro     před 7 lety 25.06.2017 08:57 |  
      0 0

      Diky za info. Jen aby ta posila formatu Konoplyanky nebyl nektery z hracu z Hubackova prispevku...

      • Re: Slávisté si našli svého Rosického, Rotaň v přípravě zazářil. Okamžitě ho podepišt

        Hektor     před 7 lety 25.06.2017 10:04 |  
        0 1

        To si právě myslím, že asi bohužel bude.

      • Re: Slávisté si našli svého Rosického, Rotaň v přípravě zazářil. Okamžitě ho podepišt

        Robinator     před 7 lety 25.06.2017 10:19 |  
        0 0

        Tak Navar se na Twitteru něčemu radoval, asi něco klaplo

        • Re: Slávisté si našli svého Rosického, Rotaň v přípravě zazářil. Okamžitě ho podepišt

          Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 25.06.2017 10:28 |  
          0 1

          Ale v pátek... a včera byla sobota.

        • Re: Slávisté si našli svého Rosického, Rotaň v přípravě zazářil. Okamžitě ho podepišt

          Fačín     před 7 lety 25.06.2017 10:42 |  
          2 9

          No asi to moc neklaplo, když jsou to už 2 dny a nic se neděje.. Já pořád doufal v Konopljanku. Klidně koupit za 200 mega.

      • Re: Slávisté si našli svého Rosického, Rotaň v přípravě zazářil. Okamžitě ho podepišt

        Dennis     před 7 lety 25.06.2017 13:25 |  
        0 0

        Co kde psal Hubacek? Nějak si nevzpomínám. Díky.

        • Re: Slávisté si našli svého Rosického, Rotaň v přípravě zazářil. Okamžitě ho podepišt

          afro     před 7 lety 25.06.2017 15:04 |  
          0 0

          Starsi aktualita: "Do Edenu míří dvojice talentů, Werder ohledně Pavlenky přitvrdil"

      • Re: Slávisté si našli svého Rosického, Rotaň v přípravě zazářil. Okamžitě ho podepišt

        anty     před 7 lety 25.06.2017 13:26 |  
        0 0

        Toho komentu jsem si nevšiml. O koho prosím jde?

        • Re: Slávisté si našli svého Rosického, Rotaň v přípravě zazářil. Okamžitě ho podepišt

          afro     před 7 lety 25.06.2017 15:05 |  
          0 0

          Starsi akrualita, ale jmena tam nenajdes: "Do Edenu míří dvojice talentů, Werder ohledně Pavlenky přitvrdil"

    • Re: Slávisté si našli svého Rosického, Rotaň v přípravě zazářil. Okamžitě ho podepišt

      Citymat     před 7 lety 25.06.2017 09:03 |  
      1 4

      Konečně info které potěší,dík.Hlavně že to nemáš od tajného zdroje,který nechce být jmenován.

  6. Re: Slávisté si našli svého Rosického, Rotaň v přípravě zazářil. Okamžitě ho podepišt

    Akuls     před 7 lety 25.06.2017 11:34 |  
    4 2

    Snad bude mít vedení šťastnou ruku a použije u toho nejen srdce jako my fanoušci, ale i hlavu. Z Rotaně může být někdo jako Horváth pro Plzeň, což bychom si jistě všichni přáli, ale také třeba věčně zraněný Švento. Když jsem viděl někde na fotce jeho fyzioterapeutem zatejpované kotníky před prvním tréninkem, tak jsem si připadal jako v šatně naší firemní sranda jedenáctky, která má ale věkový průměr přes 50 let a tomu odpovídající spotřebu elastických obinadel, fáčů, nákolenek a nákotníků, ale zase za sebou nemáme 20 let profesionálního fotbalu na nejvyšší úrovni. Ukrajinci psali, že má Ruslan jednu nabídku z ukrajinské ligy a pak Slavii. Proč vlastně taková ikona nepokračuje dále ve svém současném týmu? Jinak si myslím, že i když by Slavia bylo jeho prvním zahraničním angažmá, tak by do týmu zapadl, znají se s Laštůvkou, místo Konopjanky by si pokecal s Mingazovem. Navíc by za ním mohli přijít další kvalitní hráči z Ukrajiny a také by se mohly zvednout návštěvy, Ukrajinců je plná Praha. Záložníků máme sice hodně, opravdová desítka nám ale chybí, a to při vší úctě k Hušbauerovi.

    • Re: Slávisté si našli svého Rosického, Rotaň v přípravě zazářil. Okamžitě ho podepišt

      Arutha     před 7 lety 25.06.2017 11:51 |  
      4 0

      Dněpr zkrachoval

      • Re: Slávisté si našli svého Rosického, Rotaň v přípravě zazářil. Okamžitě ho podepišt

        Carlos13     před 7 lety 25.06.2017 11:55 |  
        9 1

        Fotku kde mu tejpuji kotníky jsme taky viděl a je to běžná praktika některých hráčů, aby si pravě kotníky nepodvrtkly. O jeho zdravotním stavu to nevypovídá. Zdravotního stavu bych se vůbec nebál.

    • Re: Slávisté si našli svého Rosického, Rotaň v přípravě zazářil. Okamžitě ho podepišt

      ElBrody     před 7 lety 25.06.2017 12:08 |  
      2 0

      V současnym týmu nepokračuje, protože maj obrovský finanční problémy. Zbylo tam už jen pár starších hráčů + junioři z akademie, letos sestoupili z ukrajinský ligy - 2 roky po finále EL.

    • Re: Slávisté si našli svého Rosického, Rotaň v přípravě zazářil. Okamžitě ho podepišt

      donford     před 7 lety 25.06.2017 13:35 |  
      5 0

      Spíš mi to připadá, že o sebe velmi dbá a nic nechce jako profík podcenit. Kdosi předhazoval , jak na přání fandů byl prý koupen Kessel,(!) kterého nikdo očivdně neznal. Ale Rotaně jsme viděli, to by nebyl zajíc v pytli. Mě kromě jiného (třeba jeho stejná pravá, levá) zaujalo, jak bez problému ve včerejším horku zvládl 80 min.v plném tempu až do vystřídání. To naši kluci na ME21 v té době včera toho měli plné kecky. (já vím, jiná soutěž, jiný význam, jiné ambice, jiný cíl). Ale taky to o něčem svědčí.

  7. Slávisté si našli svého Rosického, Rotaň v přípravě zazářil. Okamžitě ho podepište, ž

    roygrey     před 7 lety 25.06.2017 15:34 |  
    3 8

    No já tedy nevím. I když hráč možná zahrál dobře, pořád to byl jenom první přátelák se slabším soupeřem. Trochu bych se krotil. Kolikrát jste ho viděli?
    A argument že si pokecá s Laštůvkou a Mingazovem...kvůli tomu se snad hráči nekupují ne?
    Sorry, jsem jen opatrný no. Kdyby byl alespoň o deset let mladší.
    A ten nadpis taky není dobrý. Nechápu to srovnání. Rosického uznávám, něco dokázal ale při vší úctě - teď už je ve Spartě k smíchu.

    • Re: Slávisté si našli svého Rosického, Rotaň v přípravě zazářil. Okamžitě ho podepišt

      Fačín     před 7 lety 25.06.2017 21:47 |  
      1 3

      Souhlasím s tvojí kritikou nadpisu. Nevím, proč srovnávají tragikomika, který za posledních 5 sezon odehrál tak 3 celé zápasy s hráčem, který má fantastický fyzický fond a za svojí kariéru celkem minimum zranění. Zase chtějí pisálci jen ukázat, že kupujeme zajíce v pytli, aby si ospravedlnili nesmyslný nákupy Sparty v posledních pár letech (kde je Rosický rozhodně jedním z nejkřiklavějších případů, společně s VK73).