Jan Laštůvka je brzy 35letý český brankář, který má za sebou bohatou kariéru v poměrně silných klubech. Jako odchovanec Karviné přestoupil v roce 2000 do Baníku Ostrava, v jehož dresu si vysloužil v roce 2004 přestup do Šachťaru Doněck. Po dvou letech na Ukrajině byl poslán na hostování do Fulhamu pro sezónu 2006/07. Jeho další štací byla bundesligová Bochum v sezóně 2007/08, kde byl rovněž na hostování a následující sezónu se zase vrátil na ostrovy tentokrát na roční hostování do West Hamu. V létě 2009 přestoupil v rámci ukrajinské ligy ze Šachťaru Doněck do Dněpropetrovsku, kde vydržel dlouhých sedm let a mimo jiné si v roli brankářské dvojky připsal postup do finále Evropské ligy v sezóně 2014/15. Jako jednička v Dněpru ale působil naposledy v sezóně 2012/13. Před rokem se vrátil po skončení smlouvy na Ukrajině do svého mateřského klubu Karviné, kde ukázal, že chytat nezapomněl a patřil k nejlepším brankářům v lize. Nyní přichází opět jako volný hráč do Slavie, kde podepsal dvouletou smlouvu.
"Honza je velice zkušený gólman a jsme přesvědčeni, že v předkolech Ligy mistrů budou právě zkušenosti jedním z rozhodujících faktorů," okomentoval přestup pro oficiální web generální ředitel klubu Martin Krob.
"Přicházím s tím, abych si vybojoval místo v bráně a pomohl týmu se dostat do Ligy mistrů. Doufám, že se nám to podaří. Chtěl bych podávat takové výkony, jako jsem podával v Karviné. Chci dokázat, že nepatřím do starého železa," řekl po podepsání smlouvy pro slavia.cz sám Jan Laštůvka.
Komentáře (120)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Jan Laštůvka přichází do Slavie!
Fulham před 7 lety 21.06.2017 17:01 |Dobře!!! Hodně dobře!
Re: Jan Laštůvka přichází do Slavie!
Hanzwalter před 7 lety 21.06.2017 17:02 |Tak preci jen prichazi... mame ted 3 velmi kvalitni Golmany... super 1 Pavlenka, kteremu bude delat konkurenci Lastuvka&Premek... mlade 2 golmany bych dal na hostovani at hlavne chytaji.
Re: Jan Laštůvka přichází do Slavie!
murena před 7 lety 21.06.2017 17:04 |Já moc velkou radost tedy nemám jestli kvůli tomu odejde Pavlenka tak budu fakt naštvanej
Re: Jan Laštůvka přichází do Slavie!
Hesmir (přítel SN) před 7 lety 23.06.2017 13:19 |Jak kvuli tomu? Pavlenka u nás má normálně smlouvu. jeho odchod/ setrvání je otázka vedení ne JP. Nejde čekat že nám tu všichni vydrží podobně jako Hub či Superb. Naopak su moc rád. Nabídka Werderu byla zajímavá pro hráče, neb Werder má v bráně díru, ale pro nás směšná. Jenže z ní plyne, že o něm ví, a je otázka pár výsledků v Evropě, kdy přijde nabídka +3M€. Pak by to bylo jako honit zajíce po honu... Laštůvka je posila na další min. dva roky. Pavlenka může při dobré hře zmizet před koncem ročníku 2017/18...
Re: Jan Laštůvka přichází do Slavie!
mudrc před 7 lety 21.06.2017 17:03 |To jsou mi zvraty panecku... Takze kdy muzem ocekavat Konopljanku :-)
Re: Jan Laštůvka přichází do Slavie!
Fulham před 7 lety 21.06.2017 17:06 |:-))) přesně:-)))
Re: Jan Laštůvka přichází do Slavie!
Borris před 7 lety 21.06.2017 17:13 |Tak Honza se s ním zná z Dněpu, tak by mohl zkusit do něj zarýt :-D
Re: Jan Laštůvka přichází do Slavie!
navzdyslavia před 7 lety 21.06.2017 17:03 |Tak Honzo vitej v nejlepsim klubu na svete. Popreji ti co nejvice odchytanych nul a snad nam pomuzes do vytouzene zakl.sk.LM.
Re: Jan Laštůvka přichází do Slavie!
qwertz0099 před 7 lety 21.06.2017 17:05 |Výhoda pro Rotana-trochu si pokecá :)
Jsem nicméně zvědavý, jak se na postu brankáře bude situace vyvíjet nadále....
Re: Jan Laštůvka přichází do Slavie!
qwertz0099 před 7 lety 21.06.2017 17:07 |+doufám, že to neznamena odchod Jirky Pavlenky
Re: Jan Laštůvka přichází do Slavie!
murena před 7 lety 21.06.2017 17:09 |Toho se hodně bojim jak jsem psal níže
Re: Jan Laštůvka přichází do Slavie!
sasky před 7 lety 21.06.2017 18:50 |Nejpozději za rok je stejně v trapu.
Re: Jan Laštůvka přichází do Slavie!
Borris před 7 lety 21.06.2017 17:14 |Přesně no :-) já když jsem včera viděl, jak Rotan postává trochu jakoby stranou a s nikým se moc nebaví, tak mi ho bylo trochu líto. Snad ho kluci rychle vezmou mezi sebe, pokud u nás zůstane.
Re: Jan Laštůvka přichází do Slavie!
qwertz0099 před 7 lety 21.06.2017 17:19 |Působili spolu, dokonce si prý i občas píšou. Kdyby tu zůstal Rotaň na delší dobu, tak s Laštůvkou by vytvořili ten "mikrosvět" (nebo jak to nazýval JT).
Re: Jan Laštůvka přichází do Slavie!
Hanzwalter před 7 lety 21.06.2017 17:12 |Pavlenku chce JS v tymu tak mu ho JT neproda tedy pokud neprijde nabidka za vic jak 3 miliony eur. Budeme kopat pohar, ligu a predkola.... musime mit kvalitu i v brane!
Re: Jan Laštůvka přichází do Slavie!
Ladislav (přítel SN) před 7 lety 21.06.2017 19:20 |Přesně, s jedním špičkovým golmanem nemůžeme jít do sezony. Kovář je dobrej, ale myslím, že kvalit Pavlenky a Laštůvky nedosahuje.
Re: Jan Laštůvka přichází do Slavie!
zeleznik2 před 7 lety 21.06.2017 17:16 |Teď jsem to četl na Spartu, dali to tam o chlup později. Pokud Jirka odchází, či odejde později, asi nejlepší možná varianta. Honzo vítej!!Momentálně v bráně máme dva špičkové gólmany.
Re: Jan Laštůvka přichází do Slavie!
DrFe před 7 lety 21.06.2017 17:21 |Asi to signalizuje, že Pavlenka odejde. Já jen doufám, že ne hned ! Ale v zimě či nejpozději v létě asi půjde.
Nezbývá než si přát, aby Laštůvkovi dařilo jako kdysi Vaniakovi na stará kolena. Kdyby jako Vaniak vychytal LM (nebo to jistil z lavičky), vůbec bych se nezlobil :-)
Re: Jan Laštůvka přichází do Slavie!
sTizz (přítel SN) před 7 lety 21.06.2017 18:14 |Ja myslim,ze to signalizuje,ze Slavia bude mit 2 nejlepe placene golmany ligy:)
Re: Jan Laštůvka přichází do Slavie!
Ladislav (přítel SN) před 7 lety 21.06.2017 19:05 |Jediné co to signalizuje, je to, že Berkovec jde velmi pravděpodobně do Karviné. Dobré mužstvo potřebuje na náročnou sezonu tři kvalitní brankáře.
Re: Jan Laštůvka přichází do Slavie!
Márty před 7 lety 21.06.2017 17:24 |Osobně jsem moc rád, pokud se dostaneme do zakladni skupiny LM nebo EL, tak nas čeká s ligou a pohárem jen na podzim 28 zápasů, takže jsou dva vyrovnání gólmani určitě potřeba.
Otázka zůstává co Přema Kovář, zda by mu stačila pozice trojky. Je to velký sympaťák, ale za mě by stacila dvojice Pavlenka - Laštůvka a k nim jeden z mladších gólmanů Otáhal, Soukup. Ať to nedopadne jak v roce 2009 s 50 hráči širšího kádru...
Re: Jan Laštůvka přichází do Slavie!
DrFe před 7 lety 21.06.2017 17:25 |Pro mě, jakožto pro laika, je záhadou proč se vlastně někdo místo Kováře kupuje ? mě připaalo, že chytá slušně, ale nejsem odborník.
Re: Jan Laštůvka přichází do Slavie!
PetCC před 7 lety 21.06.2017 17:55 |Kováře teď potřebujeme na tribuně, když má šéf kotle tu stopku :-)
Re: Jan Laštůvka přichází do Slavie!
Komix před 7 lety 21.06.2017 17:25 |Já nevím.. podle mého jeho příchod znamená odchod Jirky Pavlenky, což je pro nás zásadní oslabení.. jinak si neumím vysvětlit tu náhlou změnu.
Rád se ovšem budu mýlit, pokud Pavlenka zůstane a Laštůvka k nám jde na pozici dvojky (případně jednička, pokud bude lepší, než Jirka), pak máme o parník nejlepší brankářskou dvojici v lize a vynikající mix mládí a obrovské zkušenosti.
Honzo, vítej!
Re: Jan Laštůvka přichází do Slavie!
Hanzwalter před 7 lety 21.06.2017 17:29 |Ja bych nezmatkoval stim Pavlenkou... v klidu.... dokud tu je tak je Pavlenka jednicka a mame velmi kvalitni dvojku ted s mega zkusenostma co se nepodela a Premek pokud mu to nebude vadit tak je trojka tmel kabiny;-) a mlade do jinych klubu poslat at chytaji.
Re: Jan Laštůvka přichází do Slavie!
murena před 7 lety 21.06.2017 17:48 |Zmatkovat určitě ne jen mám v hlavě ten rozhovor že nebude někde vysedávat a najednou bude? Snad Pavlenku nepustí a kdo bude lepší ať chytá pak by to bylo v pořádku
Re: Jan Laštůvka přichází do Slavie!
Travinho před 7 lety 22.06.2017 10:08 |Do hlavy Kovářovi samozřejmě nevidím, ale není mu zase tolik, aby chtěl někde být jako trojka. To nechce nikdo. NIKDO! Pokud rok nebo dva brankář nechytá, tak je to pro jeho budoucí kariéru peklo.
Re: Jan Laštůvka přichází do Slavie!
Marwek23 (přítel SN) před 7 lety 21.06.2017 17:37 |nevím co si o tomto přestupu mám myslet, přijde mi, že děláme najednou posily jen abychom nějaké měli a chtěli snad někoho trumfovat. Zatímco přestup Jugase mi přišel jako výborná volba a ideální náhrada za Lüftnera, Hromada jako snad kvalitní příslib do budoucna, tohle vůbec nechápu. Pokud neprodáme Pavlenku, odnese to zřejmě Přemek Kovář, kterého považuji za velmi kvalitní dvojku a tmel kabiny. A pokud navíc dotáhneme i přestupy Rotana a Lobotky bude tu na pozici středního záložníka šílený přetlak. Když už posily, tak potřebujeme zkvalitnit kraje obrany a útok.
Re: Jan Laštůvka přichází do Slavie!
sasky před 7 lety 21.06.2017 19:28 |A nenapadlo tě, že třeba potom někdo taky odejde? Ať jde do přípravy širší kádr a kdyžtak se jednomu, dvěma hráčům zase najde hostovačka. Pokud dojdou i Rotan a Lobotka, tak bychom měli na výběr na tři posty z osmi hráčů MNN, Suk, Ščuk, Hromada, Lobotka, Alvir, Hušby, Rotan. Vzhledem k tomu, že Hromada je zraněn, tak vlastně zatím ze sedmi. Když budu brát prvních pět jmen spíš defenzivních a poslední tři jako spíš ofenzivní, tak z každé skupiny jeden může jít na hostovačku (z DZ asi někdo z dvojice Suk, Ščuk, z OZ Alvir). Btw, když koukám na dnešní Součkův výkon, tak asi z DZ spíš Ščuk. JInak třeba teď prakticky nemáme za Hušbyho žádnou alternativu, tzn. do středu určitě někdo přijít musí.
Re: Jan Laštůvka přichází do Slavie!
Marwek23 (přítel SN) před 7 lety 21.06.2017 20:16 |samozřejmě, že někdo odejde. Předpokládám ale, že to nebudou hráči, kteří budou nově příchozí, za které utratíme majlant. Rotan, Hromada a Lobotka sem určitě nepřijdou proto, abychom je poslali někam na roční hostování do Zlína. U Rotana, který má před sebou rok/dva kariéry to ani nedává smysl. Takže mi to vychází, že to odnese Souček nějakým hostováním (aby hrál a neseděl na lavičce), címž ho nakrkneme a udělá nám následně pápá jako to udělali dříve Dočkal s Váchou. Ščuk na hostování nedává smysl, je to už "starší" hráč, asi by bylo lepší mu dát sbohem. Co jsem tam pochopil Rotan eventuálně by měl přijít právě na Hušbyho post, stejně tak i Hromada a máme tu Alvira, který se snad ukáže v přípravě. A určitě bych tam zkusil Sýkoru
Re: Jan Laštůvka přichází do Slavie!
sasky před 7 lety 22.06.2017 08:50 |Tak se Sčukem asi souhlas, tam by to bylo spíš na prodej. Sýkoru bych určitě do středu necpal, sice je schopen se prosadit technicky, ale proti přesile hráčů uprostřed by to nemuselo být ono. On má velké rychlostní předpoklady, dobrou techniku a na kraji mu to sedí víc. V současném stavu kádru (+ spekulace o příchodech) bych si dokázal představit následující sestavu
Pavlenka (Laštůvka)
Frydrych (Bořil), Jugas (Bílek), Deli, PEF (Bořil / Švento)
MNN (Souček), Hušby (Hromada)
Sýkora (Mingazov), Rotaň (Alvir), Zmrhal (Švento)
Škoda (Muris, Tecl)
Z toho vyplývá, že černý petr u mě zbyl na Ščuka (prodej?) a Micka (hostování Libe) a jenom s pozicí trojky by se musel spokojit Přéma.
V případě příchodů Hotice a Kona (jak se také spekuluje, ale popravdě tomu moc nevěřím) bychom pak měli na křídla další alternativy (Kono jednička vlevo s alternujícím Zmrhalem, Hotic vpravo bojující o jedničku se Sýkorou), Dušan by pak byl již zřejmě natrvalo alternativou (možná i první volbou na levého beka a Mingy buď trojka na pravé křídlo nebo hostovačka. Pokud by ještě měl přijít Lobotka, případně další hráč z ME 21 (jak naznačil JT), tak by se poprali o místo v týmu, případně by mohli jít zase na půl roku na hostování (Rotaň dlouhodobé řešení není a je dobré mít pod smlouvou alternativy).
Ještě jsem zapomněl na Mihalíka, ale tomu, že by se v kádru udržel moc šancí nedávám. Gino je s největší pravděpodobností odepsaný.
Jinak se nedá nic dělat, donekonečna kádr nemůžeme nafukovat, za poslední 3-4 přestupová okna jsme si zvykli spíš na příchody, ale nyní se musíme připravit i na odchody a to třeba i oblíbených hráčů (Duško, Mick, Mingy...) Je to normální koloběh a když na jejich posty přivedeme lepší hráče, tak se bohužel nedá nic dělat.
Re: Jan Laštůvka přichází do Slavie!
Ondráš před 7 lety 22.06.2017 08:57 |Dušan už by neměl nazouvat kopačky, je pomalej..jeho příchod jsem nepochopil a i vedení SKS to nepřímo potvrdilo, že toto se nepovedlo..
Re: Jan Laštůvka přichází do Slavie!
sasky před 7 lety 22.06.2017 09:57 |No zrovna rychlost není to, co by se u Dušana dalo kritizovat. Je v čoudu se zdravím, ale rychlý je pořád. Nesmíme ho tedy ale srovnávat s Dušanem z před 10 let. Ale v kádru bude stále jeden z těch rychlejších. Angažmá se nevyvedlo kvůli zdraví, kdyby byl zdravý, věřím, že bude stále platným hráčem.
Re: Jan Laštůvka přichází do Slavie!
Ondráš před 7 lety 22.06.2017 10:17 |No já ho právě srovnávám s před 10 lety, protože co si budeme namlouvat - rychlost byla jeho hlavní devíza..nebyl to žádnej tvůrce hry. Těžili jsme z toho, že tam neskutečně lítal po lajně..tohle už je ale pravěk, bohužel..ty kraje obrany nám budou tuším dost hořet, tam kvalitu nemáme (všechno pomalí hráči, možná až na Bořila)
Re: Jan Laštůvka přichází do Slavie!
Ondráš před 7 lety 22.06.2017 08:53 |Pavlenka se už celej třese na odchod..takže při nejbližší příležitosti bere dráhu..Kováře jsem viděl chytat ve 2 zápasech a špatný, na tribuně sever to byl výkon o 100% lepší..
Re: Jan Laštůvka přichází do Slavie!
Travinho před 7 lety 22.06.2017 10:09 |Já Lobotkovi moc nevěřím. Četl jsem rozhovor s jeho agentem a těch zájemců se vynořuje mnohem víc.
Re: Jan Laštůvka přichází do Slavie!
Ondráš před 7 lety 22.06.2017 10:14 |Mají zájem německé a anglické kluby a snaha hráče a agenta je dostat se do Bundesligy..příchod k nám je utopie
Re: Jan Laštůvka přichází do Slavie!
Robinator před 7 lety 21.06.2017 17:39 |V tom případě ať Pavlenka následuje Luftnera za svou životní šanci ať nebreci
Kvalitní posila
Crispo před 7 lety 21.06.2017 18:05 |Za mě se jedná o dobrý přestup. Kvalitní gólman, po Pavlenkovi druhý nejlepší v lize. Pavlenka může v zimě klidně odejít za svými sny pokud přijde normální nabídka, a nedivil bych se kdyby ho Laštůvka odstrčil na střídačku protože kvalitu na to má. Konkurence jak má být, nikdo nemá pozici jedničky jistou...
Re: Kvalitní posila
Ladislav (přítel SN) před 7 lety 21.06.2017 19:23 |Ať chytá ten lepší a nikde není dáno, kdo bude mít v daný okamžik lepší formu.
Re: Kvalitní posila
Crispo před 7 lety 21.06.2017 19:30 |Přesně tak, třeba se budeme divit a jako jednička začne Laštůvka...
3 brankaři
Vici před 7 lety 21.06.2017 18:08 |Neznamena to ani odchod ani ne-odchod. Prosté koupily kvalitniho golmana. V pripade jednoho zraneni a treba stopky za cervenou mame 3 ku co muze chyta i v nejtezsim zapase. Osobne si myslim a nekde jsem cetl ze chteji kupovat hrace i s vyhledem na zapracovani. I kdyz je Lastuvkovi 35. Chyta skvele. Udrzuje se a nikde neni psano ze nemuze jeste 5 let chytat. Taky neni psano ze nevytlaci JP z pozice jednicky. Muj nazor je te Pavlenkově prestupu se vedeni nebude branit treba v zime nebo pristi leto. Ale i letos v pripadé nabidky a zrejme ji vedeni ocekava. Osobne si myslim ze mladi golmani co mame na Slavii nestaci takze bych je uvolnil na hostovani. Podle me lepsi nez kdyby tu meli delat 3 ku ale vsichni by vedeli ze stejne jit do brany treba v evropsky lize nemuzou. Vitej Honzo. Dobrá volba nasě i tvoje. :)
Re: 3 brankaři
Borgetti před 7 lety 21.06.2017 18:21 |Taky si myslím, že mladý golman co chytá za juniory, tak by měl jít nejdřív hostovat. Jihlava, Bohemka, Olomouc ...
Když se ukáže tam, tak pak ano. Taky to jsou kluby na které jde hodně střel, takže o to víc by daný golman sbíral zkušenosti.
Re: 3 brankaři
Khadgar před 7 lety 21.06.2017 18:22 |Asi tak nějak. Hypoteticky kdyby se Pavlenka zranil před rozhodujícím zápasem třetího předkola, tak by šel chytat Přemek a všichni by se klepali, ať se mu nic nestane, protože záda mu kryje kluk, který nikdy nechytal ani ligu.
Trenéři asi chtěli kromě zkušenosti ještě kvalitu ověřenou v Evropě, brankáře, který může být okamžitě jedničkou. Ostatně Slavia většinou mívala velmi nadstandardní dvojici gólmanů...
Re: 3 brankaři
bububu (přítel SN) před 7 lety 21.06.2017 19:47 |Co je to proti tomu, když KJVCD postavil do brány na dvojzápas sezony tehdy totálně nezkušeného Hanuše, a to jsme neměli ani nikoho zraněného. Jak to dopadlo nemusím dodávat (ne že by snad Hanuš za ten gól mohl)...
Re: 3 brankaři
Hesmir (přítel SN) před 7 lety 23.06.2017 13:32 |No ale pak tu máš Ajax a mladého Diviše, a ten lapal parádně. Ono jde prostě i o to, jaký jde z těch mladých pocit. Kdyby tady tehdy Kuba zustal, ... nebyli by ti ruzní Romanovsi, apod. Je to dobrý golman.
Re: Jan Laštůvka přichází do Slavie!
Paja1212 před 7 lety 21.06.2017 18:18 |Mě tenhle příchod dává smysl. Vloni na jaře po příchodu Pavlenky začal chytat Berkovec, ten se pak zranil, chytal Pavlenka, a pak zase obráceně, zranil se Pavlenka a chytal Berky. Vždy to byla zranění na chvíli, ale může přijít dlouhodobější absence. A to jsme hráli jen ligu.....pokud budeme hrát ve skupině evropských pohárů, v což asi všichni věříme, je to 6 zápasů navíc plus předkola, a nelze čekat, že by všechno odchytal jeden brankář. Těžko říct, jak je na tom Kovář, protože jsme ho všichni viděli jen v poháru, kdy na něj kromě gólů, které se moc nedaly chytat, moc střel nešlo, i když kvalitní gólman to jistě je. Podle mě se v lize a případně v Evropě budou střídat Pavlenka s Laštůvkou a v domácím poháru bude chytat Kovář.
Re: Jan Laštůvka přichází do Slavie!
Fulham před 7 lety 21.06.2017 18:25 |Takže zbývá už jen - gooooooooool !!!! - takže zbývá už jen doplnit mikrosvět Ruslana a taky Honzy no. Tam bych to viděl na útočníka z jednoho bývalého klubu...:-))
Re: Jan Laštůvka přichází do Slavie!
Láryfáry před 7 lety 21.06.2017 18:46 |TWL, oslavovat uprostřed komentáře gól, to je prostě vtipný :-)
Re: Jan Laštůvka přichází do Slavie!
Fulham před 7 lety 21.06.2017 19:00 |Jsem tak zařval, že mi z toho pták chodí po zemi...:-))
Re: Jan Laštůvka přichází do Slavie!
Láryfáry před 7 lety 21.06.2017 19:35 |Chuděra, co dělá teď?
Re: Jan Laštůvka přichází do Slavie!
no-nick před 7 lety 21.06.2017 22:34 |Už zase poslušně visí:)
Re: Jan Laštůvka přichází do Slavie!
Marcelo10 před 7 lety 21.06.2017 19:01 |Kteryho Honzy? :)
Re: Jan Laštůvka přichází do Slavie!
Fulham před 7 lety 21.06.2017 19:10 |No toho našeho. Českého. Příchozího. :-)
Re: Jan Laštůvka přichází do Slavie!
ervin před 7 lety 21.06.2017 18:25 |Ač si to nepřeju něco mi říká že Jirka odejde. Bremy asi vylepšily nabídku,no uvidíme jeden den čehy druhý hot počkáme si ......
Re: Jan Laštůvka přichází do Slavie!
Fačín před 7 lety 21.06.2017 18:28 |Laštůvka je velmi kvalitní golman, jsem rád, že přichází. A zároveň jsem velmi zvědav, kdo se stane jedničkou. Laštůvka sám avizoval, že dvojku se mu dělat nechce, takže očekávám tuhý boj.. Pro nás jako Slavii jedině dobře.
Re: Jan Laštůvka přichází do Slavie!
Systém (host) před 7 lety 21.06.2017 18:45 |Toto vlákno bylo přesunuto do článku Tomáš Souček u výhry reprezentace
Re: Jan Laštůvka přichází do Slavie!
Systém (host) před 7 lety 21.06.2017 19:31 |Toto vlákno bylo přesunuto do článku Tomáš Souček u výhry reprezentace
Re: Jan Laštůvka přichází do Slavie!
Systém (host) před 7 lety 21.06.2017 19:34 |Toto vlákno bylo přesunuto do článku Tomáš Souček u výhry reprezentace
Re: Jan Laštůvka přichází do Slavie!
Systém (host) před 7 lety 21.06.2017 19:42 |Toto vlákno bylo přesunuto do článku Tomáš Souček u výhry reprezentace
Re: Jan Laštůvka přichází do Slavie!
Systém (host) před 7 lety 21.06.2017 19:49 |Toto vlákno bylo přesunuto do článku Tomáš Souček u výhry reprezentace
Re: Jan Laštůvka přichází do Slavie!
Systém (host) před 7 lety 21.06.2017 19:49 |Toto vlákno bylo přesunuto do článku Tomáš Souček u výhry reprezentace
Luftner
Systém (host) před 7 lety 21.06.2017 19:53 |Toto vlákno bylo přesunuto do článku Tomáš Souček u výhry reprezentace
Re: Jan Laštůvka přichází do Slavie!
martyni (přítel SN) před 7 lety 21.06.2017 20:04 |Tak post golmana je poresenej, i kdyby Pavlenka odesel ted nebo v zime, to je fajn! A Soucek byl dneska skvelej a ukazal, ze nemusi hrat jen klasickeho DZ nebo stopera, kam ho nekteri posilaji. Dneska hral stredniho zaloznika, kterej hraje vys nez klasicky DZ a slo mu to naramne, je dobrej! Jinak skvele zahral taky Simic.
Re: Jan Laštůvka přichází do Slavie!
Novasinho před 7 lety 21.06.2017 20:09 |Potřebujeme dva super gólmany, o tom žádná a když Pavlenka odejde, tak Laštůvka určitě není horší než on, naopak, jen ten věk no... Když Pavlenka odejde, jak se tady lidi boji, tak máme stále gut dvojici Laštůvka Kovář plus třeba Berkovec, byl bych v klidu... Dobrý nákup
Re: Jan Laštůvka přichází do Slavie!
Obr před 7 lety 21.06.2017 21:17 |Veku bych se nebal. Podivej, v kolika letech prisel Vaniak a jak tady chytal ;-)
Re: Jan Laštůvka přichází do Slavie!
urs (přítel SN) před 7 lety 22.06.2017 07:50 |A kolik fáčů spotřeboval!! :)
Re: Jan Laštůvka přichází do Slavie!
Obr před 7 lety 22.06.2017 12:46 |Obvazarny mely aspon kseft ;-)
Re: Jan Laštůvka přichází do Slavie!
bububu (přítel SN) před 7 lety 22.06.2017 09:58 |V dnešní době není u brankáře problém chytat do 40. Věku bych se teda vůbec nebál; brankáři totiž často zrají doslova jak víno (Vaniak, Van der Sar, Buffon...)
Re: Jan Laštůvka přichází do Slavie!
Novasinho před 7 lety 22.06.2017 21:55 |Ano a přesně v tomhle pořadí :-)
Re: Jan Laštůvka přichází do Slavie!
Sešívaný před 7 lety 21.06.2017 21:32 |Dobrý tah. Když bude Pavlenka chytat dobře, tak po sezóně už ho neudržíme a bude dobré mít kvalitního gólmana v záloze. Když Pavlenkovi ten zatrhnutý přestup vleze do hlavy, tak místo něj máme prakticky stejně kvalitní náhradu a Pavlenka může sedět a třeba se po sezóně konečně dočkat vytouženého bílozeleného dresu, akorát to nebude Werder, ale hostovačka v Bohemce na rozchytání :) Je v jeho zájmu, aby na sobě dál makal a odváděl co nejlepší výkony.
Re: Jan Laštůvka přichází do Slavie!
urs (přítel SN) před 7 lety 22.06.2017 07:48 |Chvilku jsem musel popřemejšlet, proč bereme dalšího, byť kvalitního, gólmana v letech a nakonec jsem prozřel. Jde o klasickej konkurenční boj, kdy Jirku Pavlenků ani nenapadne, aby začal machrovat a prdět na pozici jedničky v brance. Za mě tedy paleček nahoru, navíc mu Laštůvka může minimálně domluvit, kdyby mu sláva začala mávat na pozdrav, což se taky počítá :)
Tož Laštůvko vítaj!
Re: Jan Laštůvka přichází do Slavie!
afro před 7 lety 22.06.2017 07:53 |Já jsem za jeho příchod rád, kdyby se jeden z trojice zranil, máme stále 2 kvalitní gólmany. Teď jen vyřešit, aby byly alespoň trochu v zápasovém cyklu.
btw. Zalapal jsem po dechu, když jsem viděl, že Laštůvka přišel na schůzku/podpis smlouvy s JT v žabkách. Co bude příště? Někdo v plavkách? :-)
Re: Jan Laštůvka přichází do Slavie!
afro před 7 lety 22.06.2017 07:53 |*byli... max. jednou za deset let
Re: Jan Laštůvka přichází do Slavie!
smely (přítel SN) před 7 lety 22.06.2017 08:15 |tak lepci nez v leginach, voe :-)
Re: Jan Laštůvka přichází do Slavie!
afro před 7 lety 22.06.2017 10:22 |Jasně, já v tom outfitu vidím i pozitiva. Třeba, že mu z fanshopu po tom, co se zjistilo, že přišel do půl těla hned nabídli tričko a líbí se mi taky, že nechal doma kabelku. :-)
#honzojatonemyslimzle
Re: Jan Laštůvka přichází do Slavie!
VanDel před 7 lety 22.06.2017 09:10 |No coco, každej nečte Špačka.
Re: Jan Laštůvka přichází do Slavie!
JS (přítel SN) před 7 lety 22.06.2017 11:20 |To máš pravdu... bohužel.
Kovář
Travinho před 7 lety 22.06.2017 10:13 |Ale co teď s Přemkem. Kvalitami trojku vysoce převyšuje a pochybuju, že by ji u nás chtěl dělat. Možná bych si jej ponechal na předkola, kdyby došlo k problémům a pokud by na konci sprna zůstali Honza i Jirka a byli fit, tak jej někam poslal.
Re: Kovář
smely (přítel SN) před 7 lety 22.06.2017 10:35 |ja si porad myslim, ze pokud zustanou JL i JP , ze pude do Liberce, aby chytal....
Re: Kovář
Travinho před 7 lety 22.06.2017 11:58 |To je možné...
Re: Kovář
dArtagnan před 7 lety 22.06.2017 14:26 |Je mu 32 let a v lize odchytal 37 zápasů... nemyslím, že bude dělat tlaky, že potřebuje chytat.
Re: Kovář
kjandourek (admin) před 7 lety 22.06.2017 15:29 |Nějak jsi mu nezapočítal sezóny v Hapoelu a ve Varně... :-)
Ale souhlasím s tím, že asi ani on moc nepočítá s tím, že by u nás dělal něco víc, než vysedával na lavičce, případně tribuně...
Re: Kovář
dArtagnan před 7 lety 22.06.2017 15:52 |Pravda, nenašel jsem je a popravdě ani moc nehledal. To totiž imho zdaleka není úroveň naší ligy. My tady všichni o Kovářovi mluvíme jako o kvalitním gólmanovi, ale pravda je, že prakticky odchytal jen jednu slušnou sezónu v Liberci a to je všechno, za celou kariéru. Laštůvka je sakra jiný level, jsem za jeho příchod moc rád.
Re: Kovář
kjandourek (admin) před 7 lety 22.06.2017 16:01 |Izraelskou ligu bych nepodceňoval ... V Bulharské odchytal 12 zápasů... :-)
Vím - také to není moc... zřejmě ideální "dvojka" :-)
Re: Kovář
honzah (přítel SN) před 7 lety 22.06.2017 16:22 |Tak nějak - na předkola trojici brankářů a na konci srpna případně zúžit.
Může se někdo zranit, navíc Pavlenka bude koncem srpna jednatelnější k odchodu - můžou přijít Brémy s vyšší nabídkou, může přijít alternativní zájemce (dražební spirála), budeme ochotnější k prodeji - teď to opravdu nedává smysl.
Kromě toho s Laštůvkou v zádech musí Pavlenka pořád makat, aby se jeho šance na dobrý přestup nerozplynula s pádem na lavičku náhradníků.
Re: Jan Laštůvka přichází do Slavie!
Ondráš před 7 lety 22.06.2017 10:31 |Dobře, že přišel! Jsem hned klidnější, že máme tenhle post posichrovanej..
Další posily
tomino před 7 lety 22.06.2017 16:39 |Úterý - Hromada, Středa - Laštůvka, Čtvrtek - nic? :D
Dělám si srandu, mám informace, že se JT může přetrhnout, kolik má jednání... Akorát jsem zvědavý (asi jako všichni ostatní), kdo další bude následovat. Cílíme na velmi zajímavá jména, která ovšem mají nabídky z TOP 5 lig a obávám se, že tomu nemůžeme konkurovat...
O Lobotku stojí kluby z Německa a jméno, o kterém se zde spekulovalo, mám dnes potvrzené. Jedná se s hráčem Ezgjan Alioski, ale ten má nabídky z Leedsu United a Bundesligy. Takže panu Tvrdíkovi držím pěsti, ať jsem dotáhne takového bombarďáka!
http://www.transfermarkt.cz/ezgjan-alioski/profil/spieler/129604
Re: Další posily
JS (přítel SN) před 7 lety 22.06.2017 17:07 |Alioski má neuvěřitelné statistiky. Rozdílové křídlo, toho s k nám přeju nejvíc z těch jmen, o kterých se spekulovalo.
Re: Další posily
tomino před 7 lety 22.06.2017 17:24 |Nevidím to ale moc růžově, je o něho strašná bitva...
http://www.hitc.com/en-gb/2017/06/22/report-leeds-must-move-quickly-for-ezgjan-alioski-as-basel-lurk/
Re: Další posily
Borgetti před 7 lety 22.06.2017 17:37 |Třeba vyhraje lákadlo možné Ligy Mistrů. Mnoho hráču řeklo že LM je na klubové scéně nejvíc.
Re: Další posily
smely (přítel SN) před 7 lety 23.06.2017 12:35 |tak ja se teda neska na nej mrknu, no...doufam, ze neda portugalcum hattrick ale....
Re: Další posily
kjandourek (admin) před 7 lety 23.06.2017 12:44 |Neměl by- je to ročník 1992... tudíž by na Euru U21 už nějaký ten pátek neměl co dělat...
Re: Další posily
smely (přítel SN) před 7 lety 23.06.2017 14:18 |aha, diky, ja myslel, ze tam hraje...
Re: Další posily
kjandourek (admin) před 7 lety 23.06.2017 14:19 |Já to samozřejmě tak úplně netuším - jenom jsem kouknul na ten odkaz a vidím: rok narození 1992 (25 let) ... Takže pokud to tam nemají blbě, tak by na tomhle turnaji být neměl... soupisku Makedonie jsem specielně kvůli tomu neštudoval :-)
Re: Další posily
smely (přítel SN) před 7 lety 23.06.2017 14:26 |taxem na to mrknul a fakt tam neni, ja si ho splet s timhle : http://de.uefa.com/under21/season=2017/teams/player=250091841/index.html
jinak maj tam hrace co se menuje PIVKOVSKI ...ten je prej v hledacku Plzne :-))
Re: Další posily
kjandourek (admin) před 7 lety 23.06.2017 14:40 |Toho bych bral - ať už hraje jakkoliv :-)
Re: Jan Laštůvka přichází do Slavie!
SKSKali před 7 lety 22.06.2017 18:14 |Trochu odbočím, Stoch trénuje s Nitrou, tak to moc nesedí s tím že ho nový trenér nechtěl pustit z Fenerbahce. Pravděpodobně tam už hrát nebude, tak to jsem zvědavý, kde nakonec skončí, zájem má prý i tým z druhého břehu řeky.
5 brankářů...
dauby před 7 lety 22.06.2017 18:48 |Po nákupu Laštůvky a Berkovce z hostování máme 5 brankářů. Někdo musí z kola ven, to je jasné. Ideální by byl Pavlenka jako jednička a Laštůvka jako téměř plnohodnotná dvojka. Ale obávám se, že nákup Laštůvky znamená, že s odchodem Pavlenky jsme již smířeni... Doufám hlavně, že přijde nějaký kreativní záložník, žádného momentálně nemáme. Ledaže by uzdravený Alvir ukázal své kvality...
Re: Jan Laštůvka přichází do Slavie!
zeleznik2 před 7 lety 23.06.2017 12:17 |Takže Čermák před podpisem v Plzni... http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-1-liga-rocnik-2017-18/306550/cermakuv-prestup-do-plzne-sparta-za-nej-muze-dostat-az-27-milionu.html
Re: Jan Laštůvka přichází do Slavie!
JS (přítel SN) před 7 lety 23.06.2017 12:23 |:D:D:D
Re: Jan Laštůvka přichází do Slavie!
goofy38 před 7 lety 23.06.2017 12:24 |Je to troll
Re: Jan Laštůvka přichází do Slavie!
smely (přítel SN) před 7 lety 23.06.2017 12:32 |kdyz ho milujes neni co resit :-) #ToChces
Re: Jan Laštůvka přichází do Slavie!
TSeguinTS před 7 lety 23.06.2017 13:21 |Nemáš prosím nějaké info kdy nám začíná příprava?
Re: Jan Laštůvka přichází do Slavie!
smely (přítel SN) před 7 lety 23.06.2017 14:28 |.... prej jedem na zajezd do Ciny..
Re: Jan Laštůvka přichází do Slavie!
padre před 7 lety 23.06.2017 14:29 |A Milan Škodů jde z Bohemky k nám
Re: Jan Laštůvka přichází do Slavie!
afro před 7 lety 23.06.2017 14:35 |:-) Žádnej velkej střelec to tedy není, ale má celkem dobrou hlavu a je to soubojový typ. Zkusil bych ho na stoperovi.
Re: Jan Laštůvka přichází do Slavie!
padre před 7 lety 23.06.2017 14:39 |A když se nechytne, tak hostovačka s ovcí do Senohrab
Re: Jan Laštůvka přichází do Slavie!
Jachym před 7 lety 23.06.2017 14:52 |A navíc má šikovného bráchu, taky útočníka, který se chystá na hostování do budějckého Dynama...:-)
Re: Jan Laštůvka přichází do Slavie!
padre před 7 lety 23.06.2017 14:56 |S tátou by byli do divize útok jako víno :-)
Re: Jan Laštůvka přichází do Slavie!
kjandourek (admin) před 7 lety 23.06.2017 15:34 |To od Vás není hezké... dělat si z něj takovou srandu....
Ba ne - kecám - líbí se mi to :-D
Re: Jan Laštůvka přichází do Slavie!
padre před 7 lety 23.06.2017 16:01 |Snad mi to fotbalový Bůh odpustí, takové rouhání :-) ... ovšem útok Škoda - Škoda - Škoda by nebyl marnej ani v lize, akorát by to za pana otce musel vzadu někdo oběhat.
Re: Jan Laštůvka přichází do Slavie!
Fačín před 7 lety 23.06.2017 17:44 |Tak možná by stačili Milan s Michalem.. Taková dvě kladiva vedle sebe..
Re: Jan Laštůvka přichází do Slavie!
padre před 7 lety 23.06.2017 21:25 |Tak to by je měl draftovat West Ham
Re: Jan Laštůvka přichází do Slavie!
smely (přítel SN) před 7 lety 23.06.2017 16:57 |neco je ve vzduchu...Navar zacina bejt na twitteru tajemnej....
Tomáš Syrovátka
@tomassyrovatka
Dnes je ale krasny den :-)
Re: Jan Laštůvka přichází do Slavie!
Fačín před 7 lety 23.06.2017 17:34 |Tak podle efotbalu Werder zvýšil nabídku za Pavlenku na 2,5 mil Eur. My prý požadujeme 3. To už moc velký rozdíl není.. Tak jsem zvědav, ale myslím, že nakonec Pavlenka opravdu odejde.
Pokud ano, tak zapadne do té škatulky odchodů k Barákovi a Lüftnerovi. Myslím tím, že odcházejí mladí Češi, reprezentanti, které jsme přivedli nedávno a doufali, že nám vytvoří novou osu týmu. Vypadá to, že základní osa se bude muset stavět na trochu jiných hráčích, zkušenějších, ne tak hladových po "velkém" přestupu a fotbale.
Re: Jan Laštůvka přichází do Slavie!
Fačín před 7 lety 23.06.2017 17:34 |Zapomněl bych:)
https://www.efotbal.cz/clanek-179918-Do-Edenu-miri-dvojice-talentu-Werder-ohledne-Pavlenky-pritvrdil-a-sesivani-uz-spolupracuji-se-tremi-.html?newspage-page=4
Tvrdík
Petr9608 před 7 lety 23.06.2017 21:08 |Myslíte, že taky slavil 50 na Hradě? Nedivil bych se. Kejval s Černoškem tam byli. Na druhou stranu je už tak zajímavá figura, že by novinářum neunikl.
Re: Tvrdík
Petr9608 před 7 lety 23.06.2017 21:08 |Samozřejmě - ne svoje.
Re: Tvrdík
Petr9608 před 7 lety 23.06.2017 21:17 |pardon, asi to mělo bejt do off-topicu. Ale tak zmínka o Tvrdíkovi tu je.