Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Špatná životospráva, nadváha, ale vysoké sebevědomí. Mihalík opouštěl Slavii ve zlém, na ME ale září

Špatná životospráva, nadváha, ale vysoké sebevědomí. Mihalík opouštěl Slavii ve zlém, na ME ale září

Komentáře (55)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Špatná životospráva, nadváha, ale vysoké sebevědomí. Mihalík opouštěl Slavii ve z

    Alanor (admin)     před 7 lety 20.06.2017 11:42 |  
    34 5

    Můj názor na Mihalíka - ve Slavii už bych ho nechtěl. Na malém Euru sice hraje dobře, ale i tak mi stačilo vidět jeho chování na hřišti. Nedostane míč, vzteká se. Vrchol byl, když včera nastřelil ruku Angličana ve vápně a místo, aby šel za odraženým míčem, ke kterému měl nejblíž, tak se na hru úplně vykašlal a asi 10 vteřin jen hulákal na sudího. O hru vůbec nejevil zájem a zůstal stát v ofsajdu, přitom akce Slováků pořád pokračovala... Za mě totálně netýmový hráč.

    Navíc o jeho (ne)přístupu už ví kdekdo, viz článek. Obávám se, že na sobě zapracoval jen v souvislosti s Eurem a jde jen o momentálně vzepětí. Pracovitost v sobě člověk musí mít a málokdo se výrazněji změní po nějaké facce. Navíc si nemyslím, že by byl v současnosti lepší fotbalista než jeho konkurenti Sýkora, Zmrhal, Mingazov či Švento. Plus ta jeho zimní vyjádření, kdy se otíral o Slavii a chybu hledal všude jinde, než-li u sebe. Za mě tedy návrat do Edenu fakt ne.

    • Re: Špatná životospráva, nadváha, ale vysoké sebevědomí. Mihalík opouštěl Slavii ve z

      jarmik     před 7 lety 20.06.2017 11:47 |  
      1 1

      Ať si s ním JŠ a třeba i JT promluví a důrazně mu vysvětlí, že je tu nějaká konkurence a že jestli nebude dřít naplno nonstop, nemá šanci. Pak ať se rozhodne sám. Jestli nepochopí, že ve Slavii žádné garantované místo mít nebude, tak pá pá. Může do Zlína i s van Kesselem.

      • Re: Špatná životospráva, nadváha, ale vysoké sebevědomí. Mihalík opouštěl Slavii ve z

        Alanor (admin)     před 7 lety 20.06.2017 11:54 |  
        13 0

        To je právě hráč, který oproti standardu kouká mnohem víc na sebe než na tým. Na jaře se titul podle mě udělal i proto, že dost hráčů dalo stranou osobní ambice a chtělo dosáhnout na týmový úspěch, přičemž tvořili dobrou partu a navzájem přáli dobré výkony svým kolegům. Každý hráč jistě není rád, když nehraje, ale jsem přesvědčen, že u Mihalíka by to bylo markantní - kdyby nehrál, tak by pro něj bylo vyloženě vedlejší, že se týmu třeba daří, a on by začal dělat dusno.

        • Re: Špatná životospráva, nadváha, ale vysoké sebevědomí. Mihalík opouštěl Slavii ve z

          Khadgar     před 7 lety 20.06.2017 12:44 |  
          2 0

          Přesně tak. Myslím, že v současnosti se charakterové vlastnosti hráčů ve Slavii řeší víc než kdy předtím. Aspoň to tak vyplývá z vyjádření klíčových postav klubu. Řekl bych, že pokud se podaří přivést některého z vytipovaných hráčů na kraj zálohy a zároveň nepřijde luxusní nabídka na Zmrhala, tak o jeho návrat nikdo nebude stát i přes zlepšené výkony.

      • Re: Špatná životospráva, nadváha, ale vysoké sebevědomí. Mihalík opouštěl Slavii ve z

        Alanor (admin)     před 7 lety 20.06.2017 11:57 |  
        6 0

        Chtěl jsem říct, že je klidně možné, že ho donutí makat. To si i dovedu představit, ačkoliv je jeho přístup s velkým otazníkem. Ale pak v nabitém kádru párkrát nedostane příležitost, trenér dá víc prostoru jiným hráčům a hned bude oheň na střeše, protože Mihalík bude nespokojený a uražený.

    • Re: Špatná životospráva, nadváha, ale vysoké sebevědomí. Mihalík opouštěl Slavii ve z

      Boss82     před 7 lety 20.06.2017 12:06 |  
      9 8

      Hele, já bych mu ještě jednu šanci dal. Mám typy hráčů jako je on rád, a nemyslím si, že bychom takovým fotbalistou, jako je Mihalík, mohli opovrhnout s tím, že ho nepotřebujeme.

      Opravdu máme kraje zálohy tak dobře vyřešené? Na ty pozice potřebujeme 4 hráče. Aktuálně máme Zmrhala (výborný hráč, ale stále má výkonnostní výkyvy), Sýkoru (špičkový hráč), Mingazova (toho odtud všichni už vyhazovali, až všem vytřel zrak svým comebackem, ale je hodně náchylný na zranění), Šventa (podle mě se může ve Slavii uplatnit už jenom jako levý obránce a to ještě za předpokladu, že bude konečně zdravý alespoň 3 měsíce v kuse, na zálohu to nevidím) a Tecla (toho také všichni vyhazují s tím, že je to kopyto, s čímž sice hluboce nesouhlasím, ale rovněž si myslím, že mnohem platnější by byl v útoku než v záloze). Takže si myslím, že jednoho kvalitního krajního záložníka ještě potřebujeme.

      A proč by jím nemohl být napravený Mihalík? Věřím, že mohl. Myslím, že angažmá ve Slavii a následně Cracovii pro něj byly dvě pořádné facky. Minimálně pro EURO 21 ho očividně probraly. Jestli je to procitnutí dlouhodobější nebo krátkodobé, bych rád vyzkoušel alespoň během podzimu ve Slavii, než abych pak sledoval, jak září někde jinde.

      Pokud by se u nás nechytil ani během podzimu, tak pak v zimě prodat.

      • Re: Špatná životospráva, nadváha, ale vysoké sebevědomí. Mihalík opouštěl Slavii ve z

        Fačín     před 7 lety 20.06.2017 13:10 |  
        4 6

        Úplně souhlasím. Každý hráč nemůže být jen ovce, co bečí ve stádu. Ti nejlepší hráči jsou většinou zároveň velké individuality. Druhou šanci si dle mého zaslouží.

        • Re: Špatná životospráva, nadváha, ale vysoké sebevědomí. Mihalík opouštěl Slavii ve z

          kjandourek (admin)     před 7 lety 20.06.2017 13:53 |  
          6 3

          S tím tedy moc nesouhlasím.... Takže hráč, který na sobě maká a poctivě dře, i když zrovna nehraje "bečí ve stádu"?

          Já si myslím, že právě naopak ty největší individuality jsou nejskromnější a nejvíc na sobě dřou...

          • Re: Špatná životospráva, nadváha, ale vysoké sebevědomí. Mihalík opouštěl Slavii ve z

            Fačín     před 7 lety 20.06.2017 14:18 |  
            1 6

            Třeba CR7? No, to je ztělesněná skromnost:)) Toho když nedávno Zidane střídal, tak nevěřil vlastním očím...

            • Re: Špatná životospráva, nadváha, ale vysoké sebevědomí. Mihalík opouštěl Slavii ve z

              kjandourek (admin)     před 7 lety 20.06.2017 14:24 |  
              5 0

              Ano, CR7 se vymyká.... podobně jako třeba Ibrahimovič, nebo Maradona... Ovšem takový hráč musí být opravdu výjimečný... jinak je z něj parodie na fotbalistu jako Limberský, Petržela, Šimák, Fenin.... nebo Lavi :-)

              Na druhé misce vah jsou hráči jako Zidane, či Messi, kteří svůj talent rozvíjejí a nebo třeba Nedvěd, který ho zdaleka tolik neměl, ale vydřel si to až ke zlatému balónu...

              • Re: Špatná životospráva, nadváha, ale vysoké sebevědomí. Mihalík opouštěl Slavii ve z

                Kenny     před 7 lety 20.06.2017 15:07 |  
                0 1

                Jestli jsou parodie na fotbalistu ti co třeba jen nakoukli do reprezentace či zahraničních lig co jsou potom hráči kteří strávili kariéru maximálně v naší lize? Co je třeba Hub?

                • Re: Špatná životospráva, nadváha, ale vysoké sebevědomí. Mihalík opouštěl Slavii ve z

                  kjandourek (admin)     před 7 lety 20.06.2017 15:31 |  
                  3 3

                  O to nejde "kam nakoukli", ale kam se mohli dostat....

                  Hub narazil na svůj strop v české lize v mistrovském týmu .... Kdekoliv byl, nedělal rozbroje, nepoutal na sebe pozornost - prostě makal... a taky se na tom "stropě" docela dlouho udržel... Odehrál u nás osm let, zahrál si poháry

                  Oproti němu Limberský měl na ten samý post daleko větší talent.. nakoukl tuším že do Itálie ... a nakonec urval čtyři tituly v české lize a zahrál si na EURu... čili zase o tolik dál než daleko méně talentovaný David to nedotáhl...

                  A kdybych já byl trenérem a měl si vybrat jestli chci do týmu Davida Hubáčka ze sezóny 2008/09, nebo Davida Limberského se sezóny 2015/16 ... sáhl bych po Davidovi.... ;-)

                  Hubáčkovi samozřejmě :D

                  • Re: Špatná životospráva, nadváha, ale vysoké sebevědomí. Mihalík opouštěl Slavii ve z

                    Kenny     před 7 lety 20.06.2017 16:22 |  
                    2 2

                    Řešit tady talent vůbec nemá cenu. Koneckonců sám si teď napsal, že třeba Nedvěd ho zdaleka tolik neměl. A kam to dotáhl! Myslím že by Hub bral všema deseti ty Limberskýho tituly nebo Euro. Aby nevznikla mýlka, já mám Huba moc rád. Ale fotbalově úrovně např. toho Limby nikdy nedosáhl. Jak už tady někdo psal, individuality bývají podivný pavouci, ze samejch hodnej hráčů nebude nikdy pořádnej mančaft. A proto doufám, že Jarda zkusí Mihalika využít a dokáže ho zkrotit, on totiž může být ( a několikrát už to potvrdil ) rozdílovej hráč.

                    • Re: Špatná životospráva, nadváha, ale vysoké sebevědomí. Mihalík opouštěl Slavii ve z

                      kjandourek (admin)     před 7 lety 20.06.2017 17:30 |  
                      1 0

                      Já to vnímám tak, že strop Hubových schopností byl u nás... a on se na tom svém stropě udržel osm let ...
                      Limba měl na angažmá v nějaké TOP lize a skončil na tom, že v Itálii těsně po dvacítce naskočil do čtyř zápasů.. a potom to šlo pořád dolů: Ve Spartě vydržel jedinou sezónu a chytil se až v Plzni, kterou tedy pomohl pozvednout na úroveň ligové špičky...

                      Já si myslím, že Mihalík není tak dobrý, aby nám stálo za to "krotit" ho ... zase tak rozdílovej mi nepřijde...

                      nemyslím si, že dobrej mančaft musí mít ve svém středu zlobivé hráčů... musí být složen z hráčů, kteří nesnáší porážky a kteří se dokáží kousnout... Z hráčů, kteří dohromady tvoří dobře namazaný stroj...

                      Naopak si myslím, že zlobivý hráč většinou skončí v nějakém horším týmu, kde mají prostor, aby se všechno točilo okolo něj...

            • Re: Špatná životospráva, nadváha, ale vysoké sebevědomí. Mihalík opouštěl Slavii ve z

              martyni (přítel SN)     před 7 lety 20.06.2017 15:42 |  
              0 1

              Neverim, ze CR7 chlasta.. :)

              • Re: Špatná životospráva, nadváha, ale vysoké sebevědomí. Mihalík opouštěl Slavii ve z

                sicilianbrno     před 7 lety 20.06.2017 18:53 |  
                1 1

                CR7 dělá jiné věci, který většina mužu nedělá..a fotbal to není :-)

          • Re: Špatná životospráva, nadváha, ale vysoké sebevědomí. Mihalík opouštěl Slavii ve z

            Akuls     před 7 lety 20.06.2017 14:42 |  
            0 0

            Až na výjimky potvrzující pravidlo asi máte pravdu, ale pokud je trenér nestaví, tak je to dost často brzy přejde a Mihalík v porovnání s jinými hráči právě moc šancí od JŠ nedostával, tak se mu možná nebylo co divit. Na druhou stranu to asi až tak výrazná individualita není, ani v podprůměrné Cracovii moc šancí nedostával a to tam šel proto, aby nastupoval pravidelně v základu a dobře se připravil na ME U-21.

            • Re: Špatná životospráva, nadváha, ale vysoké sebevědomí. Mihalík opouštěl Slavii ve z

              martyni (přítel SN)     před 7 lety 20.06.2017 15:41 |  
              0 0

              No mozna se spis nebylo co divit trenerovi, ze ho nestavel..:)

      • Re: Špatná životospráva, nadváha, ale vysoké sebevědomí. Mihalík opouštěl Slavii ve z

        Robinator     před 7 lety 20.06.2017 13:49 |  
        2 0

        otázka co je lepší, prodat teď a vydělat a nebo to zkusit půl roku, zjistit, že to nemá smysl, pak ztratí hodnotu úplně a nebo naopak pomůže..no, je to taková zapeklitý :))

        • Re: Špatná životospráva, nadváha, ale vysoké sebevědomí. Mihalík opouštěl Slavii ve z

          smely (přítel SN)     před 7 lety 20.06.2017 13:52 |  
          7 1

          Prodat

        • Re: Špatná životospráva, nadváha, ale vysoké sebevědomí. Mihalík opouštěl Slavii ve z

          Boss82     před 7 lety 21.06.2017 11:02 |  
          1 0

          Ať si s ním Šilhavý po EURU promluví, pak ho vyzkouší v přípravě a uvidí se.

          • Re: Špatná životospráva, nadváha, ale vysoké sebevědomí. Mihalík opouštěl Slavii ve z

            Robinator     před 7 lety 21.06.2017 11:07 |  
            1 0

            fotbalově se mi fakt hodně líbí, ale někdo tu snad psal, že i na teď na euru se vztekal, že mu někdo nepřihrál apod. Ale jo, ať dostane šanci v přípravě, když na něm bude vidět snaha..

            • Re: Špatná životospráva, nadváha, ale vysoké sebevědomí. Mihalík opouštěl Slavii ve z

              Boss82     před 7 lety 21.06.2017 11:13 |  
              1 0

              Přesně tak.

      • Re: Špatná životospráva, nadváha, ale vysoké sebevědomí. Mihalík opouštěl Slavii ve z

        belmis (přítel SN)     před 7 lety 20.06.2017 13:55 |  
        8 1

        Po fotbalové stránce i s názorem na stávající kádr souhlasím. Je to dobrý hráč, který by se nám hodil, kdyby....On dostal za poslední půlrok dvě facky a fotbalově na sobě asi zapracoval a shodil nějaká kila. Jenže to, jak se chová v zápasech na euru vůči spoluhráčům, to mu z hlavy asi nevymizí a bude mít s tímto problém možná celý život, nejen ve fotbale. Jak psal Alanor, není to týmový hráč a je zbytečně moc sebestředný.

        • Re: Špatná životospráva, nadváha, ale vysoké sebevědomí. Mihalík opouštěl Slavii ve z

          Boss82     před 7 lety 21.06.2017 11:07 |  
          1 1

          Tak každý člověk prochází určitým vývojem. Očividně jím prochází i Mihalík. Pokud by dalším stupněm jeho vývoje bylo to, že je potřeba respektovat tým a spoluhráče, tak by z něj mohl být superhráč. Myslím si, že to je věc (za předpokladu správného působení J. Šilhavého na něj - v což věřím) řešitelná.

      • Re: Špatná životospráva, nadváha, ale vysoké sebevědomí. Mihalík opouštěl Slavii ve z

        Travinho     před 7 lety 20.06.2017 22:03 |  
        0 1

        V tuto chvíli bych jej poslal na hostovačku bez opce, ať se někde vzpamatuje a po důrazném pohovoru jej zkusil v zimě. Riskovat to, že nám před boji o Evropu rozbije kabinu mi přijde zbytečné.

        • Re: Špatná životospráva, nadváha, ale vysoké sebevědomí. Mihalík opouštěl Slavii ve z

          Boss82     před 7 lety 21.06.2017 11:08 |  
          1 2

          Proboha - nedémonizujme ho a už vůbec mu nepřipisujme větší vliv na kabinu, než reálně může mít. Jestli ta kabina jako celek funguje, tak ji jeden člověk nemůže rozbít, i kdyby byl jakýkoliv. Spíš by tvrdě narazil. A jestli není Mihalík úplný hlupák, tak si tohle moc dobře uvědomuje.

          • Re: Špatná životospráva, nadváha, ale vysoké sebevědomí. Mihalík opouštěl Slavii ve z

            Travinho     před 7 lety 21.06.2017 16:38 |  
            2 1

            "Jestli není úplný hlupák"... To je možná ten zásadní problém...

            • Re: Špatná životospráva, nadváha, ale vysoké sebevědomí. Mihalík opouštěl Slavii ve z

              Boss82     před 7 lety 22.06.2017 09:43 |  
              0 3

              Ty ho znáš osobně:-)?

              • Re: Špatná životospráva, nadváha, ale vysoké sebevědomí. Mihalík opouštěl Slavii ve z

                Travinho     před 7 lety 22.06.2017 10:03 |  
                1 0

                Neznám, proto píšu možná...

                • Re: Špatná životospráva, nadváha, ale vysoké sebevědomí. Mihalík opouštěl Slavii ve z

                  Boss82     před 7 lety 22.06.2017 10:38 |  
                  0 2

                  Ale také píšeš: "Riskovat to, že nám před boji o Evropu rozbije kabinu mi přijde zbytečné." To mi na to, že ho osobně vůbec neznáš, přijde jako docela odvážné tvrzení.

                  Mně se na EURO 21 líbí, chtěl bych ho vidět ve Slavii.

                  • Re: Špatná životospráva, nadváha, ale vysoké sebevědomí. Mihalík opouštěl Slavii ve z

                    Travinho     před 7 lety 22.06.2017 11:59 |  
                    2 0

                    Tak informace o tom, že jej Šilhavý nechtěl právě kvůli jeho chování a přístupu snad není moc velkým tajemstvím.

    • Re: Špatná životospráva, nadváha, ale vysoké sebevědomí. Mihalík opouštěl Slavii ve z

      bububu (přítel SN)     před 7 lety 20.06.2017 13:27 |  
      6 0

      Souhlasím. Za mě ideální varianta uplatnění opce Cracovií, případně prodej za podobnou částku někam dál. Za milion eur se dá koupit kvalitnější a perspektivnější posila, která nebude mít v hlavě vydlabáno.

    • Re: Špatná životospráva, nadváha, ale vysoké sebevědomí. Mihalík opouštěl Slavii ve z

      Kenny     před 7 lety 20.06.2017 15:00 |  
      0 2

      A jakej je vlastně v současnosti fotbalista Švento? Kdy jsi ho viděl?

      • Re: Špatná životospráva, nadváha, ale vysoké sebevědomí. Mihalík opouštěl Slavii ve z

        kjandourek (admin)     před 7 lety 20.06.2017 19:09 |  
        3 0

        Asi jako každej - v zimě proti Ružomberoku, kdy hrál levého beka za Zmrhalem a dělali z pravé strany slovenského celku trhací kalendář :-)

        • Re: Špatná životospráva, nadváha, ale vysoké sebevědomí. Mihalík opouštěl Slavii ve z

          Kenny     před 7 lety 21.06.2017 23:41 |  
          0 1

          Jó, to Rosa byl loni taky dobrej....

          • Re: Špatná životospráva, nadváha, ale vysoké sebevědomí. Mihalík opouštěl Slavii ve z

            kjandourek (admin)     před 7 lety 22.06.2017 08:57 |  
            3 0

            Rosa? Ten byl dobrej naposledy, když se hrálo hadrákem a auty se házely vidlema...

            • Re: Špatná životospráva, nadváha, ale vysoké sebevědomí. Mihalík opouštěl Slavii ve z

              Kenny     před 7 lety 22.06.2017 18:15 |  
              0 0

              Ale časy se rychle měněj. Tady před pár měsícema všichni posílali Součka do divize a když ho někdo obhajoval hned dostal od místních odborníků čočku. A dneska ho za štyry mega éček posílaj do bundesligy.

    • Re: Špatná životospráva, nadváha, ale vysoké sebevědomí. Mihalík opouštěl Slavii ve z

      dupy77     před 7 lety 20.06.2017 18:33 |  
      2 0

      Naprostý souhlas vůbec nebrat ani do přípravy, doufám že odejde

    • Re: Špatná životospráva, nadváha, ale vysoké sebevědomí. Mihalík opouštěl Slavii ve z

      Travinho     před 7 lety 20.06.2017 20:55 |  
      0 0

      Moc pěkně jsi to napsal...

    • Re: Špatná životospráva, nadváha, ale vysoké sebevědomí. Mihalík opouštěl Slavii ve z

      Lord_Edmund     před 7 lety 21.06.2017 08:54 |  
      2 1

      Naprostý souhlas. Viděl jsem ho v jednom zápase během sezóny a byl vyžranej víc než Horváth, jen ještě míň běhal, víc nadával a neměl ani rozehrávku, jen se tam tak potuloval. Tohle je prostě věc přístupu a ten se dá měnit jen do určité míry a v závislosti na mozkové kapacitě. Tohle by prostě profesionál neměl nikdy dopustit. a že teď zhubnul ? No kdyby tam nastoupil se špekama, jako v tom zápase co jsem ho viděl, tak by byl pro srandu asi úplně všem a to by asi jeho ego neuneslo. Moji důvěru naprosto ztratil.

  2. Re: Špatná životospráva, nadváha, ale vysoké sebevědomí. Mihalík opouštěl Slavii ve z

    afro     před 7 lety 20.06.2017 11:43 |  
    1 0

    Uplatnění opce Cracovií asi nepřipadá v úvahu, resp. nedovedu si představit, že by ho půl roku nestavěli a pak ho na základě několika zápasů na ME 21 koupili. Ale jinak se mi docela na tom ME líbí a mohl by se někdo nový na základě jeho výkonů ozvat...

    • Re: Špatná životospráva, nadváha, ale vysoké sebevědomí. Mihalík opouštěl Slavii ve z

      Robinator     před 7 lety 20.06.2017 11:50 |  
      2 1

      taky si myslím, že se někdo jiný ozve, docela jsem se přikláněl k jeho nástupu k nám, ale výše co píše Alanor má hlavu a patu..zas takový zázračný není a tady by měl konkurenci a bůhví, jestli by se prosadil

      • Re: Špatná životospráva, nadváha, ale vysoké sebevědomí. Mihalík opouštěl Slavii ve z

        donford     před 7 lety 20.06.2017 12:12 |  
        3 0

        Bojím se, že je to v něm. A když ho JŠ nepostaví, začne to znovu. Navíc jeho vracení se do obrany ani teď není příkladné. Máme hafo rovnocených hráčů. Ano, umí kličku doleva i doprava. Umí centrovat, hrát po zemi. Ale taky má toho červíčka v hlavě. A ten bude jen narůstat. To samé bude i s Berkovcem, pokud se vrátí. Ne, nechci ho snad chraň pánbůh srovnávat s Mihalíkem, ale když nebude chytat, určitě se projeví časem ukřivděně, negativně. Je to blbý, oba chtějí hrát, oba mají ambice a u obou se může projevit ukřivděnost. A následné rozkolísní v kabině. Bohémka o Berkyho stojí, ale my prý ho vyvažujeme velkým balíkem, na který nemají.

        • Re: Špatná životospráva, nadváha, ale vysoké sebevědomí. Mihalík opouštěl Slavii ve z

          Robinator     před 7 lety 20.06.2017 13:27 |  
          1 0

          souhlas, určitě by tu neměl základ jistý, zas taková hvězda to není, pak by se zase začal vzpírat..na to se radši vyprdout

  3. Re: Špatná životospráva, nadváha, ale vysoké sebevědomí. Mihalík opouštěl Slavii ve z

    Oberyn_7     před 7 lety 20.06.2017 12:50 |  
    8 8

    Pokud nemáme v jednání nějaké další top křídlo, které by převyšovalo kvalitou ty aktuální, tak bych dal Mihalíkovi určitě šanci.

    Všichni víme, že Jaro není Mirek Dušín, tak s ním musíme také jinak pracovat. Možná by prospěl nějaký osobní coach nebo mentor atd.. Doufám, že budeme hrát na podzim spoustu utkání a takový hráč se může hodit. Tudíž by měl být i dostatečně vytížený.

    Pokud na sobě doopravdy začal pracovat, tak nejde všechna jeho negativa odstranit ihned, ale postupně.

    Já stále věřím, že v něm máme neobroušený diamant a je škoda se ho zbavovat. Jen to chce trpělivost.

    • Re: Špatná životospráva, nadváha, ale vysoké sebevědomí. Mihalík opouštěl Slavii ve z

      sTizz (přítel SN)     před 7 lety 20.06.2017 14:45 |  
      3 3

      Presne,mohl by se hodit. Pokud ma charakterove vady,verim,ze ve 22 letech se da jeste dost veci korigovat. Silhavy ho muze svym klidem jeste zformovat:)

  4. Re: Špatná životospráva, nadváha, ale vysoké sebevědomí. Mihalík opouštěl Slavii ve z

    Kzlo     před 7 lety 20.06.2017 15:32 |  
    5 3

    Vzpominam si ze po prestupu nemel jeste ani jeden trénink a uz sem ho potkal v Kozicce jak popiji. Dostal celkem čočku a radši odešel :D

    • Re: Špatná životospráva, nadváha, ale vysoké sebevědomí. Mihalík opouštěl Slavii ve z

      Kenny     před 7 lety 20.06.2017 19:28 |  
      0 2

      A tys čekal mnicha...

  5. Re: Špatná životospráva, nadváha, ale vysoké sebevědomí. Mihalík opouštěl Slavii ve z

    dauby     před 7 lety 20.06.2017 20:11 |  
    3 6

    Mihalíka nebrat, hráč musí do týmu zapadnout nejen herně, nýbrž i mentálně, což není Mihalíkův případ. Úplně nelepší by bylo, kdyby na něj Poláci uplatnili opci. Pokud se tak nestane, prodat, klidně i s mírnou ztrátou. Navíc Sýkora, Mingazov i Zmrhal (tedy všichni, kdo nastoupili na pravém okraji zálohy), jsou mnohem lepší než on. Přál bych mu, aby přestoupil do Sparty nebo do Plzně...

    • Re: Špatná životospráva, nadváha, ale vysoké sebevědomí. Mihalík opouštěl Slavii ve z

      Maty22     před 7 lety 21.06.2017 04:54 |  
      1 0

      Limba by mu ukázal, kam zajít na pohárek.
      Možná by ho domu nechal řídit.

    • Re: Špatná životospráva, nadváha, ale vysoké sebevědomí. Mihalík opouštěl Slavii ve z

      sasky     před 7 lety 21.06.2017 06:25 |  
      0 0

      Zas takový zlo, abych mu přál Plzeň nebo Spartu to není. Ano, je sebevědomý a sebestředný, možná nafoukaný. Ale Sparta s Plzní jsou trochu silný kafe :)

      • Re: Špatná životospráva, nadváha, ale vysoké sebevědomí. Mihalík opouštěl Slavii ve z

        dauby     před 7 lety 21.06.2017 07:21 |  
        0 0

        To já bych si jeho přestup ke konkurenci užil. Trošku by jim mohl rozložit kádr. Lepší, než aby rozkládal kabinu u nás...

  6. Re: Špatná životospráva, nadváha, ale vysoké sebevědomí. Mihalík opouštěl Slavii ve z

    Chlupp (přítel SN)     před 7 lety 20.06.2017 21:24 |  
    0 6

    Myslím, že v dnešní Slavii by záleželo jen na něm a zřejmě ví, že se s ním nikdo dlouho párat nebude, na druhou stranu to má v sobě a já mám rád tyhle technické hráče, řekl bych že si s ním trenér poradí...

    Docela mile mě překvapil Trávník na Euro, jeho jméno tady též již oficiálně zaznělo...

    • Re: Špatná životospráva, nadváha, ale vysoké sebevědomí. Mihalík opouštěl Slavii ve z

      Travinho     před 7 lety 20.06.2017 22:05 |  
      6 0

      No, podle mého je třeba právě Lobotka jiný level.