Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Komentáře (92)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia se zajímá o Slováka Lobotku, kterého chválil i De Boer

    Robinator     před 7 lety 20.06.2017 10:14 |  
    1 0

    aaa už je to tady :D

    • Re: Slavia se zajímá o Slováka Lobotku, kterého chválil i De Boer

      sicilianbrno     před 7 lety 20.06.2017 10:31 |  
      0 2

      Si pospíšili co? Víš, jak musel být pochválen svým šéfem, že byl jeden z prvních v redakci, který napsal dneska článek? :-)

      • Re: Slavia se zajímá o Slováka Lobotku, kterého chválil i De Boer

        Robinator     před 7 lety 20.06.2017 10:57 |  
        0 0

        já už jsem vůči tomuhle skeptický :) překvapilo by mě, kdyby nezvolil nějaký západoevropský klub, ale nechám se rád mile překvapit :)

  2. Re: Slavia se zajímá o Slováka Lobotku, kterého chválil i De Boer

    japhy     před 7 lety 20.06.2017 10:32 |  
    1 4

    A tak, ne, že by se mi na U21 nelíbil, ale potřebujeme hráče na jeho post? Koukám, že víra v Alvirovi schopnosti a zdraví je nekonečná :)

    • Re: Slavia se zajímá o Slováka Lobotku, kterého chválil i De Boer

      Robinator     před 7 lety 20.06.2017 10:55 |  
      4 1

      středního záložníka určitě potřebujeme, sice jsem si představoval do pohárů někoho ze zkušenostmi, ale snad dopadne ten Rotaň a pak by to mohla být super dvojka, Lobotka x Rotaň - dravé mládí a zkušenosti

      • Re: Slavia se zajímá o Slováka Lobotku, kterého chválil i De Boer

        JS (přítel SN)     před 7 lety 20.06.2017 10:59 |  
        8 8

        To by se mi také líbilo, nicméně znamenalo by to posazení Hušbyho, MNN... To nikdy neprojde, ne, dokud se nepřesvědčíme, že konkurenceschopnost v Evropě leží někde jinde, než u těchto hráčů.

        • Re: Slavia se zajímá o Slováka Lobotku, kterého chválil i De Boer

          japhy     před 7 lety 20.06.2017 11:03 |  
          0 0

          Takhle jsem to myslel. Plus ještě asi Hromada, málo využitý Ščuk, Souček...

          • Re: Slavia se zajímá o Slováka Lobotku, kterého chválil i De Boer

            smely (přítel SN)     před 7 lety 20.06.2017 11:07 |  
            2 0

            myslim, ze s Jasminem se asi moc nepocita...proto shanime posilu doprostred....muj nazor...

            • Re: Slavia se zajímá o Slováka Lobotku, kterého chválil i De Boer

              japhy     před 7 lety 20.06.2017 11:19 |  
              0 1

              Souhlas. Ještě tak sehnat někoho za Baráka.

              • Re: Slavia se zajímá o Slováka Lobotku, kterého chválil i De Boer

                smely (přítel SN)     před 7 lety 20.06.2017 11:21 |  
                0 0

                Alvir ?

                • Re: Slavia se zajímá o Slováka Lobotku, kterého chválil i De Boer

                  japhy     před 7 lety 20.06.2017 11:30 |  
                  0 0

                  Tím se ale dostáváme k mému prvnímu příspěvku a narážce na jeho schoponosti a zdraví. Na jaře tu byli oba, teď jen jeden. Takže, pokud je Alvir za Baráka, koho za Alvira? :)

                  • Re: Slavia se zajímá o Slováka Lobotku, kterého chválil i De Boer

                    smely (přítel SN)     před 7 lety 20.06.2017 12:06 |  
                    0 0

                    :-) Rotan, Hromada, Lobotka ?

        • Re: Slavia se zajímá o Slováka Lobotku, kterého chválil i De Boer

          Robinator     před 7 lety 20.06.2017 11:09 |  
          2 0

          taky si moc neumím představit, že by je trenér posadil, na druhou stranu, ať hraje ten lepší, proto je přeci kupujeme. A vlastně klidně může hrát Rotaň, Lobotka a MNN( Hušbauer) spolu ne? Ale jestli koupíme tyto hráče, oba se tam nejspíš nevejdou ( Husbauer, MNN) a pochybuju, ze Lobotka by sem prisel vysedavat na lavicce..

          • Re: Slavia se zajímá o Slováka Lobotku, kterého chválil i De Boer

            Boss82     před 7 lety 20.06.2017 12:50 |  
            6 0

            Tak je fakt, že nám uprostřed vzniká trochu přetlak: Hušbauer, Alvir, Souček, Ščuk, Ngadeu, Hromada, Rotaň?, Lobotka?... Tak nějak si myslím, že pokud se podaří přivést Lobotku, tak Rotana angažovat nebudeme (věk). Dále je třeba si uvědomit, že s Hromadou nelze na předkola evropských pohárů počítat. Jak je na tom výkonnostně a zdravotně Alvir netuším, ale je možné, že ho pošleme na půl roku někam hostovat. Otazník visí nad Ščukem, kterého mám rád, ale bohužel to nevypadá, že by měl šanci dostat se trvale do základu, takže také přestup nebo hostování v případě, že bychom angažovali jednoho z dvojice Rotaň - Lobotka.

            Celkově do středu zálohy potřebujeme 6 hráčů, já si přeju, abychom stavěli na šestici Hušbauer, Hromada, Souček, Ngadeu, Lobotka a buď Ščuk nebo Rotaň. S tím, že bych rád v přípravě viděl Alvira, jak na tom je. Hrát pak budou ti, kteří budou mít aktuálně nejlepší formu. A vzhledem ke konkurenci se budou muset všichni snažit v maximální možné míře, což je ideál.

            • Re: Slavia se zajímá o Slováka Lobotku, kterého chválil i De Boer

              Robinator     před 7 lety 20.06.2017 13:25 |  
              1 0

              souhlas, není co vytknout :) já jsem taky moc zvědavý na Alvira, úplně už jsem ho v sobě odepsal, protože jsem ho mimo jeden přípravný zápas neviděl..

              Jinak bych řekl, že ten Rotaň zůstane, pokud přesvědčí..proč by ho taky posílali pryč, jestli uvidí, že je vynikající..Já doufám, že bude hrát proti Žižkovu, rád bych ho viděl

              • Re: Slavia se zajímá o Slováka Lobotku, kterého chválil i De Boer

                Boss82     před 7 lety 21.06.2017 11:11 |  
                1 0

                Taky jsem na přípravu zvědav. Alvir, Rotaň, Jugas....a další. Jsem zvědav, jak se v přípravě předvedou, abych věděl, co od nich čekat v ostrých zápasech.

    • Re: Slavia se zajímá o Slováka Lobotku, kterého chválil i De Boer

      japhy     před 7 lety 20.06.2017 11:27 |  
      0 0

      Má nenapodobitelný styl s míčem, dopředu se mi vyloženě líbil. Dozadu to je pořád nic moc. Jeho největší slabinou ale podle mě bude neochota prát se o místo v sestavě.

      • Re: Slavia se zajímá o Slováka Lobotku, kterého chválil i De Boer

        Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 20.06.2017 11:35 |  
        0 0

        Ja bych byl rad,kdyby na nej uplatnili tu opci.. mozna je to dobry hrac ale jak sam rikas pouze smerem dopredu a myslim si,ze svym chovanim absolutne nezapada do nasi kabiny. A nemam duvod si myslet,ze by na tom svem "mysleni" brzy neco zmenil..

        • Re: Slavia se zajímá o Slováka Lobotku, kterého chválil i De Boer

          Marwek23 (přítel SN)     před 7 lety 20.06.2017 15:48 |  
          1 0

          ta opce co jsem slyšel není moc vysoká, takže by možná bylo lepší aby se vrátil do Slavie. Na "21" předvádí dobré výkony, tak se do něj možná nějaký trenér "zamiluje" a my ho prodáme za víc. Ale pravdou je, že pokud nemá v pořádku hlavu, tak tu takového hráče nechci. Na jeho post máme navíc srovnatelnou (troufnu si říct lepší) kvalitu

  3. Re: Slavia se zajímá o Slováka Lobotku, kterého chválil i De Boer

    Akuls     před 7 lety 20.06.2017 11:19 |  
    4 0

    Sice to sem nepatří, ale vzhledem k tomu, že ani po dvou dnech jsem nezaznamenal na zdejším diskusním fóru k jednotlivým tématům, že by někdo upozornil na dobrou zpráva pro slávistické dovolenkáře, tak se raději o tom zmínim. Při přenosu finále dorosteneckého turnaje U-16 All Stars Cup prosradil na závěr přenosu reportér zápasu Sobíšek, že na 02TVSport budou vysílat přímým přenosem jak domácí přípravné zápasy Slavie se Celtikem, Nice a snad i se Žilinou, tak i zápasy z rakouského soustředění proti Krasnodaru a West Bromwich Albion. Takže na dovolenou s tabletem a do hotelu kde mají Wi-Fi. Bohužel v zahraničí mi to funguje již jen na Slovensku.

    • Re: Slavia se zajímá o Slováka Lobotku, kterého chválil i De Boer

      Borec09 (přítel SN)     před 7 lety 20.06.2017 11:24 |  
      0 0

      Cau, tahle zpráva už tady proběhla. Řešilo se to i s Navarem na twitteru.

  4. Re: Slavia se zajímá o Slováka Lobotku, kterého chválil i De Boer

    jarmik     před 7 lety 20.06.2017 11:19 |  
    5 0

    Bylo by asi hodně těžké ho získat, ale Lobotka je skvělý technicky, dynamicky i rychlostně. Nepochybuji o tom, zda by se prosadil. Takhle to řeknu - jeho vztah s míčem je na úplně jiné metě než u zbytku naší zálohy.

    • Re: Slavia se zajímá o Slováka Lobotku, kterého chválil i De Boer

      Borgetti     před 7 lety 20.06.2017 11:40 |  
      4 0

      Někde jsem četl, že měl teď v zápase 96% přesných nahrávek. To je báječný, i když na úrovni U21. To jen Xavi nebo Chuck Norris je lepší :-)
      Taky ho nějaký slovák přirovnával k Xavimu a nebudou to asi jen slova do větru, když ho chválil De Boer.

      • Re: Slavia se zajímá o Slováka Lobotku, kterého chválil i De Boer

        smely (přítel SN)     před 7 lety 20.06.2017 12:08 |  
        0 0

        kazda prihravka ma v sobe 96% Chucka Norrise....

  5. Re: Slavia se zajímá o Slováka Lobotku, kterého chválil i De Boer

    pinochet     před 7 lety 20.06.2017 11:23 |  
    0 0

    Ještě nevíme, v jakém stavu se nám z aktuálních turnajů vrátí MNN a Souček. Lobotky by se nám mohl ještě hodně hodit.

    • Re: Slavia se zajímá o Slováka Lobotku, kterého chválil i De Boer

      donford     před 7 lety 20.06.2017 11:50 |  
      0 0

      Rotaň s Lobotkou by vůbec nemuselo vypadat špatně. Souček a MNN by potřebovali aspoň 3 týdny pořádnou dovolenou. Ještě se ani jeden nezastavili. Ale kde jí vzít? Když MNN budeme za měsíc potřebovat do předkol. A tedy aby byl rozehraný.

    • Re: Slavia se zajímá o Slováka Lobotku, kterého chválil i De Boer

      sicilianbrno     před 7 lety 20.06.2017 11:59 |  
      0 0

      Mno měl bych se na něj více zaměřit, doted sem si myslel, že je to typický DZ s hodně dobrou rozehrávkou an tomto postu. Někteří tu píšete, že je na tom i technicky skvělě, jen nevím jestli toho tvořivého středového hráče, "mozek" týmu hledat v něm. v systému 4-2-3-1 by mohlo fungovat Ngadeu, Lobotka, Zmrhal- Rotan (Hušbauer)- Sýkora. A to se slušnou hrou pozemi s mnoha nahrávkama. Přejít pak v některých utkáních na systém 4-4-2, tak tam najednou ve středu zálohy máme slušnej přetlak... Tak na něj mrknu poslední zápas ve skupině a zjistím, jestli je to technik nebo jen defenzivní štít....

  6. Lobotka - sestřih všech kontaktů s míčem v zápase s Polskem

    jarmik     před 7 lety 20.06.2017 12:05 |  
    2 1

    VIDEO: https://www.youtube.com/watch?v=ai7SrYQO_Zw

    Tady je sestřih Lobotkových kontaktů s míčem v utkání s Polskem. Neuvěřitelný přehled, zrychlení hry ve středu hřiště, kontrola míče a distribuce přesných přihrávek na nejlepší možné spoluhráče. Především, pokud to šlo, vždy směrem dopředu!

    Za mě TOP akce v čase 3:02 (!) a 4:09.

    To je prostě luxus a jestli mi nějaký mladý a pro Slavii relativně dostupný hráč v poslední době připomínal Rosického v nejlepší formě, ja to tento chlapík. Jo, cena může vyletět, ale na 90 % by se vyplatil, pokud mu někdo nezlomí nohy nebo na něj nespadne letadlo, to je vidět zcela jasně.

    • Re: Lobotka - sestřih všech kontaktů s míčem v zápase s Polskem

      smely (přítel SN)     před 7 lety 20.06.2017 12:09 |  
      0 0

      blby je, ze Slovaci maj porad dobrou sanci postoupit ze skupiny...

      • Re: Lobotka - sestřih všech kontaktů s míčem v zápase s Polskem

        kjandourek (admin)     před 7 lety 20.06.2017 12:27 |  
        0 0

        Postupuje pouze vítěz skupiny a jeden nejlepší ze druhých míst... To může být někdo i se sedmi body... Slováci mají po dvou zápasech tři..

        • Re: Lobotka - sestřih všech kontaktů s míčem v zápase s Polskem

          smely (přítel SN)     před 7 lety 20.06.2017 12:31 |  
          0 0

          pokud porazi Svedy a Anglie neporazi Polsko, tak vyhrajou svoji skupinu IMHO

          • Re: Lobotka - sestřih všech kontaktů s míčem v zápase s Polskem

            kjandourek (admin)     před 7 lety 20.06.2017 12:52 |  
            0 0

            Nebude-li pršet nezmoknem... Těch proměnných je tam zatím moc...

            jako šanci mají, ale zase že by měli velkou... Proč by Angličané neporazili Polsko, když to prohrálo i se Slováky a ti zase s Anglií...

            • Re: Lobotka - sestřih všech kontaktů s míčem v zápase s Polskem

              smely (přítel SN)     před 7 lety 20.06.2017 13:02 |  
              0 0

              :-) ja sem nepsal "velkou", ja psal "dobrou"...coz podle me maji... :-)

              • Re: Lobotka - sestřih všech kontaktů s míčem v zápase s Polskem

                kjandourek (admin)     před 7 lety 20.06.2017 13:32 |  
                0 0

                Dobrá... Dobrý je za tři... což je tedy polovina klasifikační stupnice... takže vlastně 50:50 :-)

                • Re: Lobotka - sestřih všech kontaktů s míčem v zápase s Polskem

                  smely (přítel SN)     před 7 lety 20.06.2017 13:45 |  
                  0 0

                  puntickari... :-)

                • Re: Lobotka - sestřih všech kontaktů s míčem v zápase s Polskem

                  smely (přítel SN)     před 7 lety 23.06.2017 09:53 |  
                  0 0

                  tak co ? jak to vidis neska po 3 dnech ? :-)))

                  • Re: Lobotka - sestřih všech kontaktů s míčem v zápase s Polskem

                    kjandourek (admin)     před 7 lety 23.06.2017 10:02 |  
                    0 0

                    Pořád stejně - možná tedy pro Slováky ještě hůře, protože Angličané dle předpokladů Polsko porazili... takže Slováci mají šanci jít jenom z druhého místa a je tam ten velký deficit v tom, že jak Portugalci, tak my víme, kolik musíme vyhrát... Obávám se, že po dnešním zápase Portugalsko-Makedonie budou Slováci balit kufry...

    • Re: Lobotka - sestřih všech kontaktů s míčem v zápase s Polskem

      Martin 58     před 7 lety 20.06.2017 16:29 |  
      0 1

      Mně se na tom víc líbí to, že je to přehled kontaktů v celém zápase, je-li tomu skutečně tak. Zajímavý hráč, ale nedá se z toho dělat nějaký závěr. V české lize se hraje mnohem víc natěsno, a to myslím zejména v možnosti najít volného spoluhráče, kteří jsou mnohem lépe střeženi než slovenští spoluhráči Lobotky. Přihráváte-li pak, jste přesnější, než když je jak přihrávající, tak nabízející se pod tlakem soupeře. Vlastně ani přesně nevím, jaká byla jeho role, jestli ofenzivní nebo defenzivní. Řekněme je to dobrý video-námět k začátku diskuse.

  7. Re: Slavia se zajímá o Slováka Lobotku, kterého chválil i De Boer

    Fačín     před 7 lety 20.06.2017 12:43 |  
    7 13

    Přiznávám, že Lobotku jsem zaznamenal prvně teď na U21. Ale jsem překvapen, jak jste tu z něj všichni tak na větvi? Mě teda nijak zvlášť nezaujal. Navíc je to hráč na post, kde máme skutečný přetlak - MNN, Souček, Ščuk a nejspíš i Hromada. Pro mě ne. Bude nejspíš drahý, okamžitá posila co by nás dotáhla do LM to rozhodně taky nebude.

    A jak o mě známo, slovenské fotbalisty ve slávistických barvách dlouhodobě nemusím. Takže za mě : NE!!!

    • Re: Slavia se zajímá o Slováka Lobotku, kterého chválil i De Boer

      jarmik     před 7 lety 20.06.2017 12:48 |  
      3 1

      A ještě nějaký jiný "argument" než to, že tě nezaujal a že Slováky ve Slavii nemusíš? Just asking :)

      • Re: Slavia se zajímá o Slováka Lobotku, kterého chválil i De Boer

        Fačín     před 7 lety 20.06.2017 12:58 |  
        4 5

        Tak všichni asi hodnotíme subjektivně ve stylu - zaujal, nezaujal, líbí se mi to a to, nelíbí se mi tadyto. Mě teda nezaujal. Přihrávky snad jen do stran, zpět na obránce, rychlost průměrná. Dlouhodobě produktivita nic moc. Takže asi tak.

    • Re: Slavia se zajímá o Slováka Lobotku, kterého chválil i De Boer

      Fačín     před 7 lety 20.06.2017 12:51 |  
      3 10

      Tak jsem si ještě našel tento krátký sestřih jeho akcí z toho zápasu proti Polsku, za který ho tu všichni tak adorujete - a přišel mi dokonce ještě nezajímavější než v reálu při sledování zápasu.

      https://www.youtube.com/watch?v=ai7SrYQO_Zw

      A komedie na hlavě prosím ne..

      • Re: Slavia se zajímá o Slováka Lobotku, kterého chválil i De Boer

        jarmik     před 7 lety 20.06.2017 13:12 |  
        2 2

        Ty si tady něco vymyslíš a pak tomu ještě dáš korunu tím, že hodnotíš účes. Nevím, jestli bych ti neměl vykat, protože tvůj způsob hodnocení hráčů mi připomíná ty, co vzpomínají na "lepší" časy. :)

        • Re: Slavia se zajímá o Slováka Lobotku, kterého chválil i De Boer

          Fačín     před 7 lety 20.06.2017 13:22 |  
          4 4

          Tak já jsem si nic nevymyslel, jen píšu svůj názor.
          Ano, komedie na hlavě rád opravdu nemám - viz Zeman, Hamšík..
          Klidně mi vykej, jsem na to zvyklý.. Aneb jak říkal legenda Bohumír Zenkl - "Vy mě budete vykat, já vám budu tykat." :))

      • Re: Slavia se zajímá o Slováka Lobotku, kterého chválil i De Boer

        no-nick     před 7 lety 20.06.2017 13:40 |  
        5 1

        Tou komedií na hlavě myslíš vlasy? Ty na hlavě opravdu má, no. Stejně jako naši hráči.

    • Re: Slavia se zajímá o Slováka Lobotku, kterého chválil i De Boer

      Ondráš     před 7 lety 20.06.2017 12:59 |  
      8 3

      Nechceš mi říct, že MNN, Souček nebo Ščuk jsou na tom technicky a pohybově líp, že ne? Lobotka by byl dobrej, ale pochybuju, že to vyjde..

      • Re: Slavia se zajímá o Slováka Lobotku, kterého chválil i De Boer

        Fačín     před 7 lety 20.06.2017 13:39 |  
        4 3

        No já nevím jak je na tom pohybově v porovnání s někým jiným, to si netroufám odhadnout z jednoho a půl zápasu. Jen varuji, aby to nedopadlo jako s Van Kesselem - byly na něj dobré reference, v přípravě dal 2 góly Spartě, všichni jsme ho tu chtěli, opravdu jsme ho koupili a jak to dopadlo vidíme všichni.. Tak jenom radím - opatrnost! Ale co, věřím celkem našemu skautinku, jestli na to má, tak ať klidně přijde.

        • Re: Slavia se zajímá o Slováka Lobotku, kterého chválil i De Boer

          Ondráš     před 7 lety 20.06.2017 14:05 |  
          1 0

          No ne, já ani netvrdím, že je to nějakej hyper talent..ale byl by dobrej. To, že je technicky a rychlostně úplně někde jinde, než tebou zmiňovaný hráči, vidí i naprostý laik. Ale zase nevím, jakej je povahově, zda je týmovej hráč atd. Hodnotil jsem jen herní projev..

          • Re: Slavia se zajímá o Slováka Lobotku, kterého chválil i De Boer

            Fačín     před 7 lety 20.06.2017 14:27 |  
            0 2

            Tak já jsem ty hráče nezmiňoval proto, abych je nějak extra srovnával.. Jen jsem vyjmenoval hráče, co působí u nás na jeho postu, abych ukázal, že zrovna zde nás bota úplně netlačí.. Samozřejmě je pravda, že pokud odejde Ščuk (jak tu někdo zmiňoval, že s ním úplně nepočítáme) a než se uzdraví Hromada, tak by se pro něj mohlo místečko najít.. Ale jak říkám, mám celkem důvěru v naše vedení. Pokud ho budeme chtít, tak věřím, že víme proč. I když jednou už mě překvapili - se Standou Teclem. I když ten si moje mínění o něm trošku vylepšil posledními dvěma zápasy:)

      • Re: Slavia se zajímá o Slováka Lobotku, kterého chválil i De Boer

        Martin 58     před 7 lety 20.06.2017 16:37 |  
        0 0

        To je Ondráši velmi sporné. Ngadeu i Souček jsou na tom pohybově setsakramentsky dobře. Ngadeu v čistě defenzivní činnosti bude pravděpodobně o dost lepší. Suk umí pěkně přihrávkou z první zrychlit hru, umí dlouhé pasy a dokáže se protlačit do zakončení. Lobotka hraje v Dánsku, rozhodně to nebude lepší liga než naše a mě zajímají spíše zápasy v kategorii bez věkového omezení. Nemyslím, že by se člověk musel hned do někoho s odlišným názorem opírat. Já si pamatuju sestřih videa s Mihalíkem před jeho příchodem k nám a byl to jeden z momentů, odkdy jsem ve vztahu k videoprodukcím opatrnější. Lobotku má naše vedení nepochybně napozorovaného jinak a lépe, tak to nechám na nich.

  8. Re: Slavia se zajímá o Slováka Lobotku, kterého chválil i De Boer

    murena     před 7 lety 20.06.2017 13:51 |  
    0 0

    Tihle hráči co jsou na ME21 se teprve řešit budou pokud se ukáží bude to boj nechám se překvapit co bude po ME a jak povídal JŠ o velkém jméně tak to vidím na Stocha a z ČR ještě mladý Panák a Chaluš ty bych u nás rád viděl

    • Re: Slavia se zajímá o Slováka Lobotku, kterého chválil i De Boer

      Ondráš     před 7 lety 20.06.2017 14:07 |  
      0 0

      Jo, taky myslím, že to bude Stoch..ani nevím, jakej na to mám mít názor:)

      • Re: Slavia se zajímá o Slováka Lobotku, kterého chválil i De Boer

        Ernie     před 7 lety 20.06.2017 15:28 |  
        0 0

        Já bych byl nadšenej.

  9. Re: Slavia se zajímá o Slováka Lobotku, kterého chválil i De Boer

    Robinator     před 7 lety 20.06.2017 14:10 |  
    2 1

    Tak jsem dostal info, že by měl přijít i Aleš Čermák

    • Re: Slavia se zajímá o Slováka Lobotku, kterého chválil i De Boer

      SKSVenca     před 7 lety 20.06.2017 14:13 |  
      1 2

      vážně nás upřednostnil před Plzní a zahraničními kluby?
      Jinak bych ho určitě bral, další chybu už si kvůli bouračce nedovolí, takže by mohl být i charakterově v pořádku.

      • Re: Slavia se zajímá o Slováka Lobotku, kterého chválil i De Boer

        Robinator     před 7 lety 20.06.2017 14:16 |  
        2 0

        napsal jsem to blbě, on k nám chce, Tvrdík ho chce taky, teď je to na spartě

        • Re: Slavia se zajímá o Slováka Lobotku, kterého chválil i De Boer

          Robinator     před 7 lety 20.06.2017 14:19 |  
          2 0

          jinak to mám přímo z první ruky, takže to není jedna paní povídala..tak jsem zvědavej, jak se k tomu postaví sparta..

          • Re: Slavia se zajímá o Slováka Lobotku, kterého chválil i De Boer

            Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 20.06.2017 14:21 |  
            1 0

            sparta už s ním nepočítá, takže jediná bariéra by tedy měla být cena.

            • Re: Slavia se zajímá o Slováka Lobotku, kterého chválil i De Boer

              kjandourek (admin)     před 7 lety 20.06.2017 14:27 |  
              2 0

              No dle dnešního Sportu u Erbéček končí Hybš, Konaté, Mazuch a Holek... a na Čermáka mají nabídky od nás, z Plzně a ze zahraničí a chtějí ho prodat ven...

              Ovšem mají i představu o penězích a netuší, jestli jí někdo naplní :-)

              • Re: Slavia se zajímá o Slováka Lobotku, kterého chválil i De Boer

                Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 20.06.2017 15:15 |  
                1 0

                Těžko hráče prodají do plzně nebo zahraničí, když tam nechce... A pokud ho nechtějí(sparta), tak by přijali i nabídku o nějaký ten milión nižší než si ho nechávat a nehrál by nebo by hrál jen za juniorku a tedy by jeho hodnota šla dolů.

          • Re: Slavia se zajímá o Slováka Lobotku, kterého chválil i De Boer

            murena     před 7 lety 20.06.2017 14:43 |  
            1 0

            Budou šponovat cenu a raději ho daj do juniorky než do Slavie moc tomu nevěřím

    • Re: Slavia se zajímá o Slováka Lobotku, kterého chválil i De Boer

      Ondráš     před 7 lety 20.06.2017 14:23 |  
      0 1

      Tomu nevěřím..respektive nevěřím, že by ho k nám pustili..Rumuni jsou sice velký klauni, ale tohle by bylo i na ně moc..každopádně Čermáka bych tu bral. Když by cítil podporu (jako v Bolce), tak by to byl úplně jinej hráč, to bych se vsadil..

      • Re: Slavia se zajímá o Slováka Lobotku, kterého chválil i De Boer

        Robinator     před 7 lety 20.06.2017 14:28 |  
        2 1

        on chce, Tvrdík taky, jeho rodina se taky přiklání ke Slavii, ale jak říkáte, ze spartou budou těžké jednání, budou dávat klacky pod nohy v podobě ceny

        • Re: Slavia se zajímá o Slováka Lobotku, kterého chválil i De Boer

          Ondráš     před 7 lety 20.06.2017 14:36 |  
          9 1

          Tvrdík ve včerejším rozhovoru řekne, že jeho příchod není pravděpodobný, dále, že je tady ten problém s tím promáčklým autíčkem a teď ho najednou chce?? Pokud nekalí vodu, tak to začíná být trochu schíza ne?

          • Re: Slavia se zajímá o Slováka Lobotku, kterého chválil i De Boer

            JS (přítel SN)     před 7 lety 20.06.2017 14:42 |  
            2 2

            Schíza stejně jako že Rotaň je starý a na přestup velice nepravděpodobný, ale Šilhavý o něm mluví uznale a rád se na něj podívá? Klubová komunikace se od Řebíčků zlepšila o 1000 %, ale vždy okolo těch přestupů mi přijde, že nějaká interní domluva ohledně komunikace ven chybí. Velká škoda.

            • Re: Slavia se zajímá o Slováka Lobotku, kterého chválil i De Boer

              Ondráš     před 7 lety 20.06.2017 14:45 |  
              0 0

              Souhlas

            • Re: Slavia se zajímá o Slováka Lobotku, kterého chválil i De Boer

              japoko     před 7 lety 20.06.2017 14:53 |  
              0 6

              To neni nic noveho a jine uz to tezko bude. JT ma s komunikaci na venek problemi jiz od ministra valky.

              • Re: Slavia se zajímá o Slováka Lobotku, kterého chválil i De Boer

                japoko     před 7 lety 20.06.2017 14:54 |  
                0 1

                Samo problemy.

              • Re: Slavia se zajímá o Slováka Lobotku, kterého chválil i De Boer

                Ondráš     před 7 lety 20.06.2017 15:12 |  
                2 0

                To jo:D Se divím, že nám tenkrát nikdo nevyhlásil válku..

            • Re: Slavia se zajímá o Slováka Lobotku, kterého chválil i De Boer

              martyni (přítel SN)     před 7 lety 20.06.2017 15:38 |  
              6 0

              JS, nezapomen, ze pokud jde o prestupy, tj. o obchod, pousteni informaci není vždy za ucelem informovani verejnosti. V prestupnim obdobi je třeba chranit obchodni zajmy klubu. Takze pokud jsi trochu zmateny, muze byt všechno v poradku..:)

          • Re: Slavia se zajímá o Slováka Lobotku, kterého chválil i De Boer

            Robinator     před 7 lety 20.06.2017 14:56 |  
            0 0

            nevím, každopádně by tady vznikl pořádný přetlak :)) ale tady jde vidět, že chceme opravdu posilovat na těchto postech za každou cenu. a možná se jen jistíme, kdyby nevyšel Lobotka, Rotaň apod.

            • Re: Slavia se zajímá o Slováka Lobotku, kterého chválil i De Boer

              sicilianbrno     před 7 lety 20.06.2017 18:41 |  
              0 0

              když už máš tak blízké info, jak je na tom aktuálně zdravotně a případně jak dlouho potrvá, než by mohl být připraven?

      • Re: Slavia se zajímá o Slováka Lobotku, kterého chválil i De Boer

        bongor     před 7 lety 20.06.2017 16:11 |  
        2 4

        Poslední dobou nám transfery od bídy docela vyšly,Deli,Hušby.Není taky divu,on si rychle každý uvědomí,jak si polepšil a váží si toho.Tak proč ne Čermák,nějakýho frťana si občas dáme každý a on holt měl smůlu,nebo klasicky naletěl na jejich oblíbené"my jsme sparta,všechno máme ošéfovaný".

    • Re: Slavia se zajímá o Slováka Lobotku, kterého chválil i De Boer

      bububu (přítel SN)     před 7 lety 20.06.2017 16:12 |  
      1 1

      Jako fotbalistu bych ho určitě bral. Otázka je, jestli bouračka byla jen ojedinělý lapsus; je to velký problém, který nelze přejít nebo bagatelizovat, nicméně každý může udělat (tu větší, tu menší) chybu - důležité je, jestli se z ní poučí. Jak se říká, bůh má radši jednoho napraveného hříšníka než deset spravedlivých.

      Nakonec bych tam viděl paralelu s Pudilem, kterému se stalo něco podobného, načež přišel k nám a odehrál parádní sezonu (moc mě mrzelo, že jsme na něj neuplatnili opci).

      Čili bych nad Čermákem úplně hůl nelámal. Když přijde, budu rád, když ne, bude mi to jedno.

      • Re: Slavia se zajímá o Slováka Lobotku, kterého chválil i De Boer

        donford     před 7 lety 20.06.2017 16:24 |  
        3 1

        Taky je mi celkem jedno zda přijde či nikoliv. Ale jestli má aspoň trochu mozku nezkaženého (když si odmyslím, že velká část je asi pokryta sparťanskou virózou plynoucí z fotbalových nadlidí) tak má ponaučení do smrti smrťoucí. Už teď přišel o ME, tedy o možnost místa na slunci. A když se neponaučí, zavře se nad ním definitivně močál. Jedno si snad uvědomí - nikdo ho litovat nebude.

      • Re: Slavia se zajímá o Slováka Lobotku, kterého chválil i De Boer

        sicilianbrno     před 7 lety 20.06.2017 18:40 |  
        1 1

        Čermáka bych asi taky bral, přetlak by na tomto postu nevznikl, potřebujeme tvurce hry a zatim z novych max Rotan. Spíš by to chtělo už nějakýho zdraveho hráče koupit, který zasáhne hned do uvodni připravy na sehrání. Hromada zraněný, Čermák buhví jak dlouho...uvidime

      • Re: Slavia se zajímá o Slováka Lobotku, kterého chválil i De Boer

        padre     před 7 lety 21.06.2017 09:26 |  
        2 0

        Hráč jako Pudil ve verzi 2008 - 2009 by se nám na levého beka sakra hodil. A na druhou stranu podobného, ale pravonohého.

    • Re: Slavia se zajímá o Slováka Lobotku, kterého chválil i De Boer

      jufoun (přítel SN)     před 7 lety 20.06.2017 21:40 |  
      1 1

      Ještě že jsi nenapsal přijet :D mezi námi já bych ho bral.

      • Re: Slavia se zajímá o Slováka Lobotku, kterého chválil i De Boer

        Robinator     před 7 lety 20.06.2017 22:42 |  
        1 0

        Teď jsem se zasmál :)))) jinak uvidíme, o víkendu budu vědět víc

  10. Skvělý hráč

    Travinho     před 7 lety 20.06.2017 14:22 |  
    4 3

    Lobotka je skvělý hráč, ale vážně potřebujeme dalšího ortodoxního defenzivního záložníka?

    • Re: Skvělý hráč

      martyni (přítel SN)     před 7 lety 20.06.2017 15:39 |  
      0 0

      Je pravda, ze podle videa se pohyboval hodne vzadu.

      • Re: Skvělý hráč

        donford     před 7 lety 20.06.2017 16:20 |  
        0 0

        Tak nevíme, jak byly v sestavě rozdány karty. Hapal není naivka a věděl, že nejdůležitější je uspět ve skupině (což je ještě dneska otazník) a Lobotka mu pokryl střed. Možná s jinými úkoly by byl zase víc vepředu. Ale fyzicky je na tom náramně. Všchno ulítal.

    • Re: Skvělý hráč

      Hektor     před 7 lety 20.06.2017 15:48 |  
      1 0

      Párkrát jsem ho ale také viděl vybojovat balon a vyvézt ho někde z pozice pravého beka a myslím si, že by se na tuto pozici i typově hodil. Těžko s ním počítají na místo, kde je Ngadeu a Souček.

      • Re: Skvělý hráč

        Travinho     před 7 lety 20.06.2017 17:01 |  
        0 0

        Já ho znám z Trenčína dobře a je pravda, že když začínal (4 roky zpátky), tak alternoval na jiných pozicích, ale už strašně dlouho hraje ortodoxní šestku.

    • Re: Slavia se zajímá o Slováka Lobotku, kterého chválil i De Boer

      bloudil     před 7 lety 20.06.2017 17:53 |  
      0 0

      Tak už známe zítřejší titulky na několika webech :-D

    • Re: Slavia se zajímá o Slováka Lobotku, kterého chválil i De Boer

      sTizz (přítel SN)     před 7 lety 20.06.2017 18:04 |  
      0 0

      Schalke uplatnilo opci a koupilo ho za 12.5 kvuli zhodnoceni,takze 10 mi nedava smysl:)

      • Re: Slavia se zajímá o Slováka Lobotku, kterého chválil i De Boer

        sTizz (přítel SN)     před 7 lety 20.06.2017 18:07 |  
        0 0

        mimoto ma rocni plat podle TM 4.5 milionu eur:)

    • Re: Slavia se zajímá o Slováka Lobotku, kterého chválil i De Boer

      Fulham     před 7 lety 20.06.2017 19:39 |  
      3 0

      Koukám že to trochu rozhodilo polské fandy pilky nožnej....:-)))

  11. Re: Slavia se zajímá o Slováka Lobotku, kterého chválil i De Boer

    SKSVenca     před 7 lety 20.06.2017 18:09 |  
    4 0

    Stanislav Lobotka o zájmu Slavie: Samozrejme, som rád za každú ponuku. Slavia teraz vyhrala titul, istotne je iné bojovať o titul v Česku ako v Dánsku o stred tabuľky. Myslím si, že by to bola dobrá adresa. Snažia sa tam priviesť kvalitných hráčov, čaká ich 3. predkolo Ligy majstrov. Ľudia začali chodiť na futbal, asi ho tam teda robia dobre.