Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Laštůvka do Slavie? Jsem v Karviné, na lavičku nemám věk, říká brankář

Laštůvka do Slavie? Jsem v Karviné, na lavičku nemám věk, říká brankář

Komentáře (92)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Laštůvka do Slavie? Jsem v Karviné, na lavičku nemám věk, říká brankář

    Vici     před 7 lety 19.06.2017 13:13 |  
    4 1

    Uplne jsem ten rozhovor nepochopil. Tak bud si verim a zabojuju nebo ne. Ale cekat ze v 35 letech nekam prijdu a budu hned jednicka nevim nevim. Tohle je prave vek na to za nekoho zaskakovat. Neco predat a nebo zabojovat o misto. Chtel jsem ho tu. Nicmene po tomhle rozhovoru je mi to uplne jedno. V kazdym pripade to vypada ze lepsi nabidka na JP neprisla a zustava.

    • Re: Laštůvka do Slavie? Jsem v Karviné, na lavičku nemám věk, říká brankář

      smely (přítel SN)     před 7 lety 19.06.2017 14:54 |  
      4 3

      reakce JT :
      Jaroslav Tvrdik‏ @JaroslavTvrdik · 3m3 minutes ago
      Lastuvka je doslova neuveritelne prekvapeni. Vcera si podal ruku v Bohumine s Martinem Krobem. Zrejme velka hra agenta, stejny jako u JP :-(

      • Re: Laštůvka do Slavie? Jsem v Karviné, na lavičku nemám věk, říká brankář

        Ondráš     před 7 lety 19.06.2017 15:06 |  
        4 5

        To je šílený tohle tweetování:D Příště radši nic neříkat, dokud to není jistý, ať to zase nemusí dementovat/vysvětlovat..to mi fakt nepřipadá profesionální..kdyby to nebylo poprvé, kdy se spálil:/

      • Re: Laštůvka do Slavie? Jsem v Karviné, na lavičku nemám věk, říká brankář

        sicilianbrno     před 7 lety 19.06.2017 15:17 |  
        5 9

        To mínus sem nedal tobě, ale Tvrdíkovi. Psal sem dopoledne, že se mě jeho komunikace libí, ale že by někdy měl ubrat a nebýt tak konkretní..a ted se i ukazalo proč. At si klidně s Krobem Laštuvka podá nohu, ale dokud není něco ukončené, tak se to do médií neříká, a je jedno, že pokud to tak bylo tak je Laštuvka divnej (jelikož mu těžko Krob říkal "budeš jasná jednička, pojd k nám")..snad se pan Tvrdík příště polepší a mluví jen o hotových podepsaných hráčích...:-/

        • Re: Laštůvka do Slavie? Jsem v Karviné, na lavičku nemám věk, říká brankář

          Gino     před 7 lety 19.06.2017 15:25 |  
          6 5

          Krucinál nekecej lidem do toho, co si píšou na svých profilech. Obzvláště nejsou-li veřejné.

          • Re: Laštůvka do Slavie? Jsem v Karviné, na lavičku nemám věk, říká brankář

            Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 19.06.2017 15:28 |  
            7 3

            On tohle ale rekl do medii,konkretne v rozhovoru na idnes. Na stejnem webu to o par hodin pozdeji dementoval sam Lastuvka,takze nechapu,co tady lidem kecas do toho,co si pisou na diskuzi.. pak ses tu za troubu ty neverejnej profile..

            • Re: Laštůvka do Slavie? Jsem v Karviné, na lavičku nemám věk, říká brankář

              Gino     před 7 lety 19.06.2017 15:34 |  
              4 5

              Vidíš na co reaguju? Vídíš na koho? Vidíš proč komentuju jehokomentář? Tak nemudruj.

              Miluju tyhle chytráky, kdy se stane něco, co se dá zkritizovat a oni vylezou z děr (obrazně řečeno) a začnou zase křičet "já to říkal, že to tak dělat nemá" (obrazně řečeno).

              • Re: Laštůvka do Slavie? Jsem v Karviné, na lavičku nemám věk, říká brankář

                Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 19.06.2017 15:50 |  
                0 2

                Promin asi nechapu o cem mluvis..

                • Re: Laštůvka do Slavie? Jsem v Karviné, na lavičku nemám věk, říká brankář

                  Gino     před 7 lety 19.06.2017 15:55 |  
                  3 2

                  To je zřejmé... sicilian reaguje svou kritikou na komentář ohledně tweetu. Já to komentoval také jen a čistě ohledně tweetu. Všechno ostatní jsou tvoje domněnky. Obecně mě tady více překvapuje to, co jsem zmínil v dalším příspěvku a to, že se tady kope do vlastních, místo aby se zanadávalo na šmejdský chování cizích. Ale to už jsme zpátky u toho slávistickýho masochismu.

                  • Re: Laštůvka do Slavie? Jsem v Karviné, na lavičku nemám věk, říká brankář

                    Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 19.06.2017 16:10 |  
                    1 1

                    Aha,tak me prijde,ze sicilian reaguje prave na rozhovor,ve kterem Tvrdik vypustil info o Lastuvkovi. Ten to sam pak verejne dementoval. To,ze se tomu Tvrdik na svem (ne)verejnem profilu jeste podivuje,uz s tim zas tak moc nesouvisi. Vsechno uz totiz davno bylo venku pred oficialni media.. dokonce v tom svem prispevku dvakrat vyzdvihuje :"dopoledne jsem psal" - tedy davno pred timto tweetem a "ze se to medii pousti az kdyz je to hotovy".. takze podle me jsi ten jeho prispevek nepochopil.. jinak nevim,co je divneho na tom,ze oficialni postava klubu,by nemela tvrdit,ze se neco stane aniz by to mela posichrovane cerne na bilem.. a to predpokladam,ze Tvrdik k tomu rozhovoru pro idnes nebyl donucen..

                    • Re: Laštůvka do Slavie? Jsem v Karviné, na lavičku nemám věk, říká brankář

                      Gino     před 7 lety 19.06.2017 16:13 |  
                      1 0

                      Jo... a jsme zase u toho, co by kdo "podle nás" měl a neměl dělat... achjo. Tady se neshodneme, Kmotře. Pojďme dál...

                      • Re: Laštůvka do Slavie? Jsem v Karviné, na lavičku nemám věk, říká brankář

                        Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 19.06.2017 16:20 |  
                        0 0

                        Radsi jo ;)

                      • Re: Laštůvka do Slavie? Jsem v Karviné, na lavičku nemám věk, říká brankář

                        sicilianbrno     před 7 lety 19.06.2017 20:48 |  
                        0 0

                        jak říká jeden nejmenovaný herec v nejmenovaném filmu " to chce klid a nohy v teple pane profesore" ....

                    • Re: Laštůvka do Slavie? Jsem v Karviné, na lavičku nemám věk, říká brankář

                      sicilianbrno     před 7 lety 19.06.2017 20:53 |  
                      0 0

                      jak říkáš, trochu to Gino špatně pochopil, trochu si domyslel a pak je z toho prý "kopání do vlastních řad" :-) Já reagoval na článek idnesu na jiném odkazu, pak to tady smely napsal skrz tweet tak to hodil i sem. Škoda, že Gino zbyteščně dokola opakuje at se nekope do svých řad jaká to je vražda pomale, ale ani jednou nedokáže napsat jestli se mu Tvdíkovo vyjádření líbí, když sám sebe Tvrdík zahnal do kouta když mluvil o hotovém přestupu, který ješte není..mohl se už poučit z pár takových "jistých přestupů"..ta třeba se od Gina dočkám jednoduché odpovědi na jednoduchou otázku.

                      • Re: Laštůvka do Slavie? Jsem v Karviné, na lavičku nemám věk, říká brankář

                        Gino     před 7 lety 20.06.2017 12:06 |  
                        0 0

                        Líbí, nelíbí, nevím... nemám potřebu to nějak hodotit, natož se ukazovat, jak vím, že by to bylo daleko lepší.

            • Re: Laštůvka do Slavie? Jsem v Karviné, na lavičku nemám věk, říká brankář

              Gino     před 7 lety 19.06.2017 15:35 |  
              17 1

              Tvl tady místo, abychom se podivili na šmejdským jednáním jiných, tak kopeme do vlastních, kteří hrajou fér. Že se nestydíte.

              • Re: Laštůvka do Slavie? Jsem v Karviné, na lavičku nemám věk, říká brankář

                Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 19.06.2017 15:54 |  
                1 4

                To asi proto,ze vsichni vime,ze nehrajeme na kristalove cistem rybnicku..
                Ovsem jestli ma Jarda za potrebi porad neco vysvetlovat a nad necim se verejne divit,tak proc ne..

        • Re: Laštůvka do Slavie? Jsem v Karviné, na lavičku nemám věk, říká brankář

          smely (přítel SN)     před 7 lety 19.06.2017 15:37 |  
          2 0

          ok, diky, ja mu to vyridim :-)))

          • Re: Laštůvka do Slavie? Jsem v Karviné, na lavičku nemám věk, říká brankář

            sicilianbrno     před 7 lety 19.06.2017 20:48 |  
            0 1

            vyřid, ale nějak opatrně a něžně nebo uživatele Gino trefí šlak....:-)

  2. Re: Laštůvka do Slavie? Jsem v Karviné, na lavičku nemám věk, říká brankář

    Artur (přítel SN)     před 7 lety 19.06.2017 13:15 |  
    18 2

    Je mi lito JT, myslim ze se snazi chovat ferove a s uctou, bohuzel medialni hratky a tlaky agentu jsou k pobliti. Za dobrotu na zebrotu. Jinak osobne se moc tesim na pripravu a jsem rad ze nam to zase zacina a s posila bych neplasil, Deli zustal, mame Jugase a prestupove okno je velice dlouhe :o)

    • Re: Laštůvka do Slavie? Jsem v Karviné, na lavičku nemám věk, říká brankář

      Ondráš     před 7 lety 19.06.2017 13:35 |  
      9 0

      Pro nás bude strašně důležitej hlavně ten pohárovej začátek..stačí dostat nějakej kotel na začátek a mohlo by se nám to pěkně položit a dost devalvovat ten titul..úplně si vybavuju Rumuny, jak byli před jarní částí ligy s Holoubkem namachrovaní a už se viděli někde ve čtvrtfinále EL a s titulem v kapse. Pak dostali dardu v Rostově nebo kde a dobře se jim to sesypalo..Holoubek najednou už nebyl kouzelník, všichni hráči špatný, psychická deka neuvěřitelná, na začátku snad 4 zápasy bez výhry a už se z toho nevzpamatovali.
      Tomu bych se rád vyhnul:) Proto doufám, že aspoň přes to jedno předkolo proklouznem..

    • Re: Laštůvka do Slavie? Jsem v Karviné, na lavičku nemám věk, říká brankář

      vojta     před 7 lety 19.06.2017 14:54 |  
      14 3

      rikat do novin, ze nekdo prijde jeste nez je to dotazeny mi zrovna neprijde jako kdovijak "ferove a s utcou". nechapu, ze s tim tvrdik nepocka ty dva tri dny, kor kdyz uz se v minulosti spalil... i kdyz zrovna u lastuvky mi nevadi, ze nakonec neprijde :)

      • Re: Laštůvka do Slavie? Jsem v Karviné, na lavičku nemám věk, říká brankář

        sicilianbrno     před 7 lety 19.06.2017 15:18 |  
        1 5

        přesně tak

      • Re: Laštůvka do Slavie? Jsem v Karviné, na lavičku nemám věk, říká brankář

        chrobak     před 7 lety 19.06.2017 16:34 |  
        4 0

        Přijde mě , že se to tady zbytečně dramatizuje. To že se k tomu Tvrdík vyjádřil, je podle mě spíš dobře. Ta zpráva na světě už byla a media už u tom spekulovala. Bylo to teda stejně venku. A pokud se den předtím domluvili a Tvrdík k tomu řekne, že "pravděpodobně" (v titulku článku bylo to pravděpodobně už vynechané) příjde, tak se zase už katastrofálního nestalo, když Laštůvka cuknul. A vůbec se mu nedivím, pokud Pavlenka zůstane nemělo by to podle mě smysl.

  3. Re: Laštůvka do Slavie? Jsem v Karviné, na lavičku nemám věk, říká brankář

    Hanzwalter     před 7 lety 19.06.2017 14:48 |  
    3 0

    Pokud Pavlenka zustane tak pro nas prichod Lastuvky nema logiku a Premek jako dvojka asi spatny nebude a tmeli kabinu... takze za me at Lastuvka zustane v Karvine.... jinak se nam to cele hezky zasmodrchalo tak uvidime kdo prijde?

  4. Náš kádr

    Mike     před 7 lety 19.06.2017 14:54 |  
    11 3

    Vážení, já půjdu proti proudu, klidně do mě šijte, od toho je diskuze.
    Myslím si, že v Evropě nemůžeme být bez dalších několika posil
    jižanského a černošského typu / prosím o prominutí za tento výraz/
    konkurence schopní. Aby si nikdo nemyslel, že mi vadí současní fotbalisté, to vůbec.
    Naopak jsem na ně velmi pyšný a hrdý, co dokázali minulou sezonu- a to
    jak výsledkově, tak výkony. Ale všechny sporty jsou převážně o dynamice a
    ta všeobecně českým hráčů v drtivé většině chybí. Ať už geneticky Středoevropanům- řadím jsem
    Němce, Rakušany, Švýcary / podívejte se na jejich soupisky národních týmů- přece Němci by
    byli schopni v 80 milionovém národě dát dohromady ,,bílou " jedenáctku, ale prostě dynamičtí
    hráči jiného původu jsou prostě lepší, o Švýcarské reprezentaci ani nemluvě/, nebo zdejší stravou
    a třeba leností.
    Podívejte se třeba včera na ME 21- Lüftner se nám zdál v lize docela rychlý a včera oproti
    Gnabrymu a Selkemu byl až směšně pomalý- a to ještě nejsou top hráči, s kterými bychom
    se v pohárech mohli setkávat. Ale on za to nemůže, rychlejší už prostě nebude.
    A kdo ze současného kádru patří k rychlejším a dynamičtějším hráčům ? Já jich moc nevidím-
    Mešanovič, Mingazov, Zmrhal, Tecl ? Ale i tito by v Evropě zaostávali. Možná jsem na někoho zapomněl.
    Já vím, bylo by to strašně těžké říct třeba Frydrychovi, Hušbauerovi, Součkovi, Bílkovi- nezlobte se,
    ale sice jste vykopali právo kvalifikace Ligy mistrů, ale svým pojetím hry ji nemáte šanci vykopat.
    Bylo by to hnusné, já bych to sám také nechtěl. Ale bez většiny dynamických hráčů se současným
    kádrem budeme hrát určitě o titul, ale z místa se nepohneme, a podle mě žádnou díru do Evropy
    neuděláme. A Evropa by měla být našim cílem, ne se bít do prsou, jak jsme porazili stárnoucí Plzeň
    s většinou hráčů nad 30 let.
    Je mi jasné, že toto nepůjde realizovat, hlavně po minulé úžasné ligové sezoně.
    Ani si to nikdo nevezme na triko.
    Pokud máte stejné, nebo odlišné názory, prosím o reakce.

    • Re: Náš kádr

      Romino     před 7 lety 19.06.2017 15:13 |  
      3 2

      Souhlasím, ale pokud chceme hrát na mezinárodní úrovni, tak Slavii nezbyde nic jiného, než tuto otázku řešit. Být vděčný jen za bojovnost prostě venku nestačí, to je samozřejmost. Jen bych polemizoval s tím, že Evropan nemůže být dynamický, ale jinak souhlas.

      • Re: Náš kádr

        Mike     před 7 lety 19.06.2017 15:27 |  
        1 1

        Tak já jsem psal Středoevropan, samozřejmě může být dynamický a rychlý, ale ve velkém vzorku populace budeme v těchto důležitých vlastnostech oproti Jihoevropanům, černochům a Jihoameričanům mírně zaostávat. A fotbal současnosti je o pár setinkách vteřiny, a pokud zaostáváme za tento krátký časový úsek, tak jsme všude pozdě a neprosadíme se.

        • Re: Náš kádr

          jarmik     před 7 lety 19.06.2017 15:44 |  
          3 0

          Když máš kvalitní všechny ostatní aspekty hry, pořád můžeš porazit a porážet i týmy s dynamičtějšími individualitami. V historii proti sobě hrávaly etnicky homogenní týmy a vyhrávali taky Němci. :) Ztráta v dynamice jde vyvážit taktikou, silou, rychlostí přechodu do útoku, celkovou kreativitou hry atd. Každopádně bych ale ani já nebyl proti, aby byl ze Slavie ještě rozmanitější tým.

          • Re: Náš kádr

            Jachym     před 7 lety 19.06.2017 16:27 |  
            1 0

            Měl jsem na jazyku (prstech na klávesnici) téměř totožná slova o německých výběrech:-). 11 dynamických hráčů v základu by mohlo znamenat až udynamizování (neplést s budějckých Dynamem u nás na jihu) týmu. Špílmachři jako Pirlo nebo v našem měřítku Horváth (dříve Panenka) byli pro své tými neocenitelní, ačkoli se nejednalo o žádné atlety a chrty.

            Jinak příliš nechápu ty poznámky některých (jako např, Mike) o nutnosti větší mezinárodnosti Slavie. Rozhodně si nemyslím, že by náš tým nešel s dobou. V sestavě se velmi často objevovali (když byli zdraví a ve formě) dva Afričané, Nor, dva Bosňané, Turkmen, Slovák, střídal Holanďan... To rozhodně není málo. Podle mě by hráči ze zahraničí měli představovat zejména doplnění (jakkoli významné) českého a možná částečně slovenského základu. Jsem rád, že takto se na to dívá i vedení, alespoň soudě podle vyjádření Jardy Tvrdíka.

            • Re: Náš kádr

              Jachym     před 7 lety 19.06.2017 16:28 |  
              0 0

              týmy - fuj:-)

  5. Re: Laštůvka do Slavie? Jsem v Karviné, na lavičku nemám věk, říká brankář

    Obr     před 7 lety 19.06.2017 15:30 |  
    1 0

    Kdo nemate twitter JT "Lastuvka je doslova neuveritelne prekvapeni. Vcera si podal ruku v Bohumine s Martinem Krobem. Zrejme velka hra agenta, stejny jako u JP :-("

    • Re: Laštůvka do Slavie? Jsem v Karviné, na lavičku nemám věk, říká brankář

      slimak     před 7 lety 19.06.2017 15:53 |  
      8 5

      Takhle to dopadá, když se roztrubuje něco, co není hotové a podepsané. Myslím, že bychom měli být už poučení.

      • Re: Laštůvka do Slavie? Jsem v Karviné, na lavičku nemám věk, říká brankář

        Gino     před 7 lety 19.06.2017 15:57 |  
        13 5

        Běžte s tou kritikou někam... zase děláme, jako kdyby přestupo snad záležel na tom, co se kde řekne. Přijde mi, že to někteří dost přeháníte.

        • Re: Laštůvka do Slavie? Jsem v Karviné, na lavičku nemám věk, říká brankář

          kjandourek (admin)     před 7 lety 19.06.2017 16:04 |  
          5 1

          Přestup jako takový ne, ale jsme za nešiky, že jsme prezentovali nehotový přestup jako hotový...

          Upřímně se mi na Jardovi líbilo, že se z chyb dokáže poučit a neopakuje je... Jeden Šural a dost... v dalším přestupovém období, už příchody Mingazova a Ščuka nevyšťourali ani novináři...

          Teď je to tedy druhá chyba stejného rázu....

          přiznám se, že pokud mají oba gólmani stejného agenta, tak se to dalo čekat...

          • Re: Laštůvka do Slavie? Jsem v Karviné, na lavičku nemám věk, říká brankář

            Gino     před 7 lety 19.06.2017 16:06 |  
            5 2

            Možná dalo, ale chyby a přehmaty, nebo nedokonalosti dělají z JT člověka. Není robot, jako ani já nejsem, ani ty a nikdo tady...

            • Re: Laštůvka do Slavie? Jsem v Karviné, na lavičku nemám věk, říká brankář

              kjandourek (admin)     před 7 lety 19.06.2017 16:09 |  
              0 3

              A tak jasně, že není robot, ale jak říkám - ale pod tuhle frázi nemůžeme schovat každý přehmat, že?

              Já se snažím chápat, že u Šurala nám něco slíbil agent a hráč řekl ne, zatímco tady hráč slíbil... a potom mu agent promluvil do duše...

              • Re: Laštůvka do Slavie? Jsem v Karviné, na lavičku nemám věk, říká brankář

                Gino     před 7 lety 19.06.2017 16:12 |  
                5 0

                Pak je otázka co je pro tebe přehmat. Tohle jsou naprosto neškodný věci, který bychom měli přehlížet. Nebo když už, tak být rádi, že nám ukážou pravé charaktery lidí s nimiž jednáme.

                • Re: Laštůvka do Slavie? Jsem v Karviné, na lavičku nemám věk, říká brankář

                  kjandourek (admin)     před 7 lety 19.06.2017 16:15 |  
                  0 0

                  No já vím, že jde jenom o "mediální obraz".... Ale zrovna ten Jarda zvládal nejlépe... :-)

          • Re: Laštůvka do Slavie? Jsem v Karviné, na lavičku nemám věk, říká brankář

            chrobak     před 7 lety 19.06.2017 16:37 |  
            3 0

            Tvrdík výslovně uvádí pravděpodobně, nebylo to prezentováno jako hotové

            • Re: Laštůvka do Slavie? Jsem v Karviné, na lavičku nemám věk, říká brankář

              kjandourek (admin)     před 7 lety 19.06.2017 17:34 |  
              0 0

              Já mám tedy dojem, že to "pravděpodobně" tam bylo kvůli tomu,že by nemusel projít zdravotní prohlídkou....

              Protože nikde nebylo uvedeno, že by měl v pondělí normálně trénovat v Karviné...

              "Neřeknu žádné velké tajemství, že nás v krátké době pravděpodobně posílí brankář Jan Laštůvka z Karviné. V pondělí se podrobí zdravotní prohlídce a ještě během týdne se zapojí do přípravy."


          • Re: Laštůvka do Slavie? Jsem v Karviné, na lavičku nemám věk, říká brankář

            knawi     před 7 lety 19.06.2017 23:28 |  
            0 0

            Sotva skončila liga a tři dny se neobjevovaly info o Slavii, byla tady nespokojenost a tiché mručení. Zprávy, byť následně dementované, jsou pořád zprávy. Je to přinejmenším živější a chtěl bych poznat naše reakce, kdyby Slavia byla i jenom dva týdny jako zpovědnice. To by bylo reptání!

            No a co, pár hodin jsme si mysleli, že Laštůvka přestoupí z Karviné, jak se uvádělo a on v Karviné zůstane. Budiž mu to přáno. To je taková slávistická nešikovnost?

      • Re: Laštůvka do Slavie? Jsem v Karviné, na lavičku nemám věk, říká brankář

        donford     před 7 lety 19.06.2017 16:12 |  
        8 0

        Možná, že JT férově věří na podání si ruky. V polovině světa je to dodnes víc než podpis pod smlouvou. Ovšem naši agenti to je obzvlášť vykutálená sorta podnikatelů. Viz Nehoda ml. A ti další hoši, kteří se někde v Turecku vykašlali na nemocného Rajtorala. Sám se poctivě přiznám, že jsem trnul, když JT dopředu oznámil, že v neděli podepíše Deli novou smlouvu. Jestli to opravdu tak dopadne. Naštěstí dopadlo. Zřejmě se i jeho agent dostačně "nažral".

  6. Re: Laštůvka do Slavie? Jsem v Karviné, na lavičku nemám věk, říká brankář

    ervin     před 7 lety 19.06.2017 15:46 |  
    3 2

    Laštůvku nebrat ,nepříjdou mi zrovna košér jeho prohlášení, vypadá to jako by si post jedničky chtěl dát přímo do smlouvy! Pokud Jirka odejde tak Kovář ,/všude jinde v lize by chytal/ to zvládne! Neříkám ,že dobrých golmanů jsou haldy ale jeden špičkový pro nás by se určitě našel. Ahoj



    • Re: Laštůvka do Slavie? Jsem v Karviné, na lavičku nemám věk, říká brankář

      kjandourek (admin)     před 7 lety 19.06.2017 16:06 |  
      5 0

      Já si tedy Přemka jako jedničku moc představit nedokážu... :(

      Viděl jsem ho ve dvou soutěžních utkáních a zrovna jistotou neoplýval... Jako chápu, že chytal vždycky po dlouhé době, ale hráč, který se chce probít na post jedničky musí být vždycky připraven předvést stopro výkon... ne že by za inkasované góly úplně mohl, ale nechytil nic navíc...

      • Re: Laštůvka do Slavie? Jsem v Karviné, na lavičku nemám věk, říká brankář

        Travinho     před 7 lety 19.06.2017 16:09 |  
        1 0

        Tak zrovna u golmanů se dle dvou utkání ve kterých na něj ještě skoro nic nešlo opravdu moc soudit nedá. Ano, moc se neukázal, ale jinak jsem přesvědčen o tom, že Přema je dobrý golman.

        • Re: Laštůvka do Slavie? Jsem v Karviné, na lavičku nemám věk, říká brankář

          kjandourek (admin)     před 7 lety 19.06.2017 16:13 |  
          2 0

          Já vím, ale na to, že na něj "nic nešlo" dostal docela dost gólů...

          • Re: Laštůvka do Slavie? Jsem v Karviné, na lavičku nemám věk, říká brankář

            Travinho     před 7 lety 19.06.2017 16:26 |  
            1 0

            Tak tři branky ze tří střel. To víme všichni, ale de facto ani jedna z těch situací se moc chytat nedala. Kdyby dostal branku jak Zima proti Němcům, neřeknu ani půl slova. Ale tam měl prostě jen smůlu. Nic víc.

            • Re: Laštůvka do Slavie? Jsem v Karviné, na lavičku nemám věk, říká brankář

              kjandourek (admin)     před 7 lety 19.06.2017 17:32 |  
              1 1

              To je sice fakt, ale zase na druhou stranu brankář by něco chytit měl... vezmi si, že v domácím zápase s Jabloncem se Jirka Pavlenka dostal do nějakých tří, čtyř situací, ze kterých kdyby dostal gól, tak nikdo nemůže říct ani Ň... Ovšem on ty čtyři tutovky chytil...

              To je to, co dělá gólmana adeptem na náš dres... Takhle to bude vždycky: dlouhá nečinnost a najednou dvakrát sám útočník v brejku... Skvělý brankář se od dobrého odliší právě tím, že takovéhle situace zvládne...

              • Re: Laštůvka do Slavie? Jsem v Karviné, na lavičku nemám věk, říká brankář

                Travinho     před 7 lety 19.06.2017 22:09 |  
                0 0

                Přece musíš vědět, že každý zápas je jiný. Pokud ti to Lüftner foukne pět metrů před tebou foukne do protipohybu, tak s tím nic neudělá ani míšenec Neuera s Buffonem.
                Ano, máš pravdu, že skvělý zápas se od dobrého tímto liší. Jenomže, to že to Přema ve dvou případech nezvládl (jedno byla nechytatelná záležitost) neznamená, že by se to v dalších pěti nepovedlo. Nebudeme přece golmana soudit podle dvou zákroků...

    • Re: Laštůvka do Slavie? Jsem v Karviné, na lavičku nemám věk, říká brankář

      murena     před 7 lety 19.06.2017 16:26 |  
      2 0

      Po tomhle ať zůstane tam kde je když se bojí konkurence je nám k ničemu

  7. Re: Laštůvka do Slavie? Jsem v Karviné, na lavičku nemám věk, říká brankář

    MDCCCXCII (přítel SN)     před 7 lety 19.06.2017 15:48 |  
    6 0

    Těžká hra agenta. Chápu JP, že chce vzít WB, ale chápu SKS, že ho nedá pod cenou. Takže má smůlu. Pavlenka si zadělává na průser u fans, jestli sr to bude dál patflat v novinách. Možná to je i záměr agenta a tlak na vedení. Nepřijde mi moc logické mít Pavlenku, Laštůvku, Kováře a Otáhala. Možná se odchod JP vyřeší až po předkolech? To zas nebude chtít čekat Laštůvka ani Karviná. Složitá situace pro vedení. Řešit gólmana před klíčovým startem do sezony, je riskantní. Držím palce.
    Teď je na agentovi, aby zvýšil cenu JP v Brémách, rošáda je připravena.

    • Re: Laštůvka do Slavie? Jsem v Karviné, na lavičku nemám věk, říká brankář

      Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 19.06.2017 16:16 |  
      7 0

      Byli bychom za hlupáky, pustit JP. Teď už nejde o Pavlenku a ani o peníze, ale o princip. Barák byla chyba a nechat si vnutit odchod hráče podruhé, to už by byla fatální chyba s nedozírnými následky. Pak by to na nás zkoušel každý agent hráče při jakékoli nabídce a kvalitní evropské mužstvo bychom nevybudovali nikdy (i teď už argumentoval Pavlenka, že jsme pustili Tondu). Smlouva je smlouva a co je psáno, to je dáno. Musíme přitvrdit.

      • Re: Laštůvka do Slavie? Jsem v Karviné, na lavičku nemám věk, říká brankář

        murena     před 7 lety 19.06.2017 16:22 |  
        6 9

        Naprosto souhlasim JP zůstane a nechapu proc se to pořád řeší ta nabídka je směšná nechapu co si vůbec ty náckové myslí

        • Re: Laštůvka do Slavie? Jsem v Karviné, na lavičku nemám věk, říká brankář

          Jachym     před 7 lety 19.06.2017 16:35 |  
          4 0

          Je to tak. Musí zaznít jasně, že za tuhle cenu my nabídku neBremen:-))

        • Re: Laštůvka do Slavie? Jsem v Karviné, na lavičku nemám věk, říká brankář

          MDCCCXCII (přítel SN)     před 7 lety 19.06.2017 16:56 |  
          11 3

          Slova o náccích, to je velkej trapas..

          • Re: Laštůvka do Slavie? Jsem v Karviné, na lavičku nemám věk, říká brankář

            murena     před 7 lety 19.06.2017 17:09 |  
            2 10

            Takhle je prostě vidím pořád si myslí že jim to tady patri trapas netrapas

          • Re: Laštůvka do Slavie? Jsem v Karviné, na lavičku nemám věk, říká brankář

            Jachym     před 7 lety 19.06.2017 17:19 |  
            1 4

            No, nezní to vznešeně jako "nadlidé" (Übermenschen), to je pravda...:-))

      • Re: Laštůvka do Slavie? Jsem v Karviné, na lavičku nemám věk, říká brankář

        MDCCCXCII (přítel SN)     před 7 lety 19.06.2017 16:55 |  
        1 0

        Kdyby W adekvátně zvýšil nabídku, tak bysme za hlupáky nebyli. Když nezvýší, není co řešit.

        • Re: Laštůvka do Slavie? Jsem v Karviné, na lavičku nemám věk, říká brankář

          murena     před 7 lety 19.06.2017 16:59 |  
          2 1

          Jako dáme Vám tedy 3M na 5 let hnus nejednat neřešit JP nepustit

          • Re: Laštůvka do Slavie? Jsem v Karviné, na lavičku nemám věk, říká brankář

                před 7 lety 19.06.2017 19:30 |  
            1 0

            Samo fanoušci WB označují za drzost přijít s takovouhle nabídkou.

            • Re: Laštůvka do Slavie? Jsem v Karviné, na lavičku nemám věk, říká brankář

                  před 7 lety 19.06.2017 19:30 |  
              0 0

              Zdroj: transfermarkt.de

          • Re: Laštůvka do Slavie? Jsem v Karviné, na lavičku nemám věk, říká brankář

            knawi     před 7 lety 19.06.2017 23:36 |  
            1 0

            Jo, u tebe hlavně z ideologických důvodů.

  8. Re: Laštůvka do Slavie? Jsem v Karviné, na lavičku nemám věk, říká brankář

    sTizz (přítel SN)     před 7 lety 19.06.2017 16:25 |  
    3 0

    Pry se vraci Berkovec,podle O.Zlamala. Tim by Lastuvkuv prichod padl

    • Re: Laštůvka do Slavie? Jsem v Karviné, na lavičku nemám věk, říká brankář

      Travinho     před 7 lety 19.06.2017 16:27 |  
      0 0

      Nejsem si úplně jist, že by byl Berkovec tím, kdo chce dělat náhradníka...

      • Re: Laštůvka do Slavie? Jsem v Karviné, na lavičku nemám věk, říká brankář

        sTizz (přítel SN)     před 7 lety 19.06.2017 16:32 |  
        0 0

        Budeme hrat (snad) 3 souteze,a o Pavlenku bude nejspis zajem i nadale,takze Berky by to nemusel brat zase tak cerne.

        • Re: Laštůvka do Slavie? Jsem v Karviné, na lavičku nemám věk, říká brankář

          Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 19.06.2017 16:41 |  
          3 0

          A kolik dostane prostoru na podzim... čtyři, pět utkání? Už minulou sezónu nesl těžce, že je dvojka, takže neočekávám, že by se uspokojil s dvojkou či trojkou.

          • Re: Laštůvka do Slavie? Jsem v Karviné, na lavičku nemám věk, říká brankář

            sTizz (přítel SN)     před 7 lety 19.06.2017 17:03 |  
            1 0

            Zadny brankar v nejlepsich letech se nespokoji s dvojkou,ale nekdo zkuseny to vzdy delat musi. Vidina,ze si zachytam v LM nebo EL by pro me byla urcite lakavejsi,nez stabilita na Bohemce.

    • Re: Laštůvka do Slavie? Jsem v Karviné, na lavičku nemám věk, říká brankář

      murena     před 7 lety 19.06.2017 16:29 |  
      1 1

      Bral jsem že se nevrátí Berkovec se popere na rozdíl od Laštůvky který at zůstane v Karviné

      • Re: Laštůvka do Slavie? Jsem v Karviné, na lavičku nemám věk, říká brankář

        Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 19.06.2017 17:42 |  
        1 2

        A jak víte, že Berky nechytí formu a nebude chytat on ? Kvality na to má, všechno je možné a ve fotbale může přijít i zranění (ale samozřejmě doufejme, že ne). Dopředu nejde nic předjímat, ať chytá ten, který má lepší formu.

        • Re: Laštůvka do Slavie? Jsem v Karviné, na lavičku nemám věk, říká brankář

          Travinho     před 7 lety 19.06.2017 22:05 |  
          1 1

          Vzhledem k tomu, že na jaře nechytal pořádně ani v Bohemce, tak vytlačení o parník nejlepšího ligového golmana vážně nepředpokládám.

          • Re: Laštůvka do Slavie? Jsem v Karviné, na lavičku nemám věk, říká brankář

            schnaubi     před 7 lety 20.06.2017 07:21 |  
            0 0

            Berky byl jedničkou v Bohemce, ale zranil se

            • Re: Laštůvka do Slavie? Jsem v Karviné, na lavičku nemám věk, říká brankář

              Travinho     před 7 lety 20.06.2017 08:00 |  
              0 0

              Pravda, věděl jsem o prvním zranění a druhé jsme nepostřehl. Nicméně podle mého to není golman pro Slavii, opakovaně to tu psychicky nezvládal a jeho vybíhání je taky tristní.

  9. Re: Laštůvka do Slavie? Jsem v Karviné, na lavičku nemám věk, říká brankář

    SKSVenca     před 7 lety 19.06.2017 16:40 |  
    7 0

    Příchod Laštůvky byl asi jistý na 95% :-)

    • Re: Laštůvka do Slavie? Jsem v Karviné, na lavičku nemám věk, říká brankář

      Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 19.06.2017 17:05 |  
      0 0

      No to je jasny! Kdyz videl Skodu,pres ktereho by se mel dostat do sestavy, tak sel radsi do Rangers :-)

    • Re: Laštůvka do Slavie? Jsem v Karviné, na lavičku nemám věk, říká brankář

      tomino     před 7 lety 19.06.2017 17:06 |  
      0 0

      Tuhle spekulaci jsem vytáhnul z Eurofotbalu, neměl jsem ji podloženou. Ale špatný hráč to asi nebude :)

      • Re: Laštůvka do Slavie? Jsem v Karviné, na lavičku nemám věk, říká brankář

        qwertz0099     před 7 lety 19.06.2017 17:09 |  
        0 0

        20 let, ve 12 zápasech finské ligy 11 golů a 5 asistencí. Nebudu se divit, pokud někdy bude hrát v PL.. :)

      • Re: Laštůvka do Slavie? Jsem v Karviné, na lavičku nemám věk, říká brankář

        qwertz0099     před 7 lety 19.06.2017 17:09 |  
        0 0

        Aj. ty jména na eurofotbalu čtete v komentářích?

        • Re: Laštůvka do Slavie? Jsem v Karviné, na lavičku nemám věk, říká brankář

          tomino     před 7 lety 19.06.2017 17:14 |  
          1 0

          Jj, v komentářích. Byla tam zpráva, že se o něj zajímáme, ale zároveň na něj cílila Braga a Glasgow Rangers, kde byl dle slov diskutujícího již na zdravotní prohlídce...

  10. JT a Konopljanka

    Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 19.06.2017 17:58 |  
    5 0

    V rozhovoru s JT mě zaujala tato věta: "Německý klub odmítl hráče uvolnit na hostování a pak odmítl i diskutovat o prodeji, což je jeho legitimní právo".
    Tzn., že spol. CEFC byla případně ochotna zainvestovat 12-15 mil. euro a Konopljanka mohl přijít do Slavie na přestup a být naším hráčem (pokud by samozřejmě došlo k dohodě). Dost dobrý.

    • Re: JT a Konopljanka

      sTizz (přítel SN)     před 7 lety 19.06.2017 21:45 |  
      1 0

      Ptal jsem se dnes pana Tvrdika,ale neodpovedel. Ale taky me to hned prastilo do oci.. :)

      • Re: JT a Konopljanka

        Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 19.06.2017 21:49 |  
        0 0

        Myslím, že kdyby to nebyla pravda, tak by to vyvrátil, ale bylo by to vzhledem k tomu rozhovoru nelogické. A když teď neodpověděl, tak jen nechce odkrývat karty.

        • Re: JT a Konopljanka

          sTizz (přítel SN)     před 7 lety 19.06.2017 22:05 |  
          3 0

          Jestli o tom jen uvazovali,tak to je vetsi bomba,nez nejaky Ital na lavicce :)

  11. Re: Laštůvka do Slavie? Jsem v Karviné, na lavičku nemám věk, říká brankář

    travel (přítel SN)     před 7 lety 19.06.2017 18:20 |  
    4 1

    Gratulace a čekání na posilu:
    Kateřina Krobová‏ @Kacenkakrobova 7 hod.před 7 hodinami
    Víc
    Bc. Krobová se samýma jedničkama!

    Tak kurva tati, kde ja ta posila?!

    • Re: Laštůvka do Slavie? Jsem v Karviné, na lavičku nemám věk, říká brankář

      Fulham     před 7 lety 19.06.2017 18:25 |  
      0 0

      Hmmm ..... Teda to chce ale kurva posilu tato!

    • Re: Laštůvka do Slavie? Jsem v Karviné, na lavičku nemám věk, říká brankář

      vlk30 (přítel SN)     před 7 lety 19.06.2017 18:53 |  
      2 1

      No možná jí táta taky kurva pořádně vynadá.

    • Re: Laštůvka do Slavie? Jsem v Karviné, na lavičku nemám věk, říká brankář

      Hanzwalter     před 7 lety 20.06.2017 08:58 |  
      1 0

      Vizualne podobny Delimu

      • Re: Laštůvka do Slavie? Jsem v Karviné, na lavičku nemám věk, říká brankář

        Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 20.06.2017 18:27 |  
        0 0

        Ti naši kluci africký si už konečně můžou hodit pořádnej mariáš.

  12. Re: Laštůvka do Slavie? Jsem v Karviné, na lavičku nemám věk, říká brankář

    zeleznik2     před 7 lety 20.06.2017 09:12 |  
    0 0

    Pokud zůstává Pavlenka, tak Laštůvku podepsat a nechat pak, sedět na lavičce asi nemá cenu..