Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Fanoušci Slavie

Komentáře (176)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

    Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 15.06.2017 21:21 |  
    15 2

    Tak ten trest je totalni ulet... Nase soudy jsou strasna zumpa.

  2. Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

    Jachym     před 7 lety 15.06.2017 21:35 |  
    3 1

    Krasoň má na druhé straně našlápnuto stát se novou celebritou - Kajínkem 2...:-)

      • Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

        Jachym     před 7 lety 15.06.2017 22:31 |  
        0 0

        Jako uvítání Celticu v Praze by to vůbec nebylo špatný...:-)

        • Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

          Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 15.06.2017 22:45 |  
          0 1

          Na Maddenův Celtic jsem úplně zapomněl, i proti nim by to šlo a naopak speaker Celticu v červeno-bílém!

  3. Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

    Chlupp (přítel SN)     před 7 lety 15.06.2017 23:10 |  
    15 5

    Tak tohle komunistické rozhodnutí soudružky soudkyně nemůžeme nechat bez odezvy, spojíme síly a pomůžeme doufám všichni společně Krasoňovi tuhle nefér podpásovou bitvu vyhrát!! Zkousím se s Tebou spojit a zapojit patřičné advokáty, jestli je nějaké dovolání možné a to je téměř vždycky, tak to uděláme...jsme jedna rodina a tohle ubohé rozhodnutí nezasluhuje sebemenšího respektu a uznáni!

    • Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

      doctorex (přítel SN)     před 7 lety 16.06.2017 07:20 |  
      2 0

      Hele z mé zkušenosti je úspěšnost podaného dovolání v trestní věci tak 20%. A to ještě neznamená, že by ho osvobodili, ale třeba vrátili věc k novému rozhodnutí kvůli procesní chybě.

      • Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

        Chlupp (přítel SN)     před 7 lety 16.06.2017 07:34 |  
        2 0

        To jistě, ale jde o to, aby takové nic, které se odehrálo posuzoval někdo jiný...

    • Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

      Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 16.06.2017 08:23 |  
      3 0

      Chválím velkou snahu. Ten trest je naprosto nepřiměřený i nelogický. Neznám samozřejmě podrobnosti kauzy, ale odhadem myslím, že takových 150 hodin veřejně prospěšných prací by spravilo.

      • Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

        Gino     před 7 lety 16.06.2017 08:58 |  
        1 0

        Já taky nevím o co šlo, ale bacha na to - už dlouho se tu říkalo, že jediným opravdovým trestem (a strachem pro ostatní) může být zákaz vpuštění na stadiony a volalo se tu po velmi přísném trestání...

        • Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

          Chlupp (přítel SN)     před 7 lety 16.06.2017 09:44 |  
          2 0

          Ano přesně tak, rozumím prospěšným pracem a podmínce zákazu vstupu třeba na rok, když jde o první případ, ale 4 roky je zlomyslnost a nemá se spravedlností nic společného...

          • Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

            Gino     před 7 lety 16.06.2017 09:50 |  
            0 0

            Souhlasím s tím, že jde-li o první přečin, může se postupovat velkoryseji. Přísné to je zcela určitě. Vzhledem k tomu, že ani netuším, co se tam stalo, tak tam jistě k ničemu příšernému nedošlo.

  4. Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

    MDCCCXCII (přítel SN)     před 7 lety 16.06.2017 00:06 |  
    14 2

    Podminka a 4 roky zakaz??? To je jak kdyby nekoho poslal na mesic do spitalu. Hnus. Podporu podporim.
    Dobre to napsal JT, ze fanousci Slavie nejsou spolecensky nebezpecni. Narozdil od extremistickych hovad jinych klubu

    • Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

      Vlcoun     před 7 lety 16.06.2017 07:07 |  
      19 2

      Bohužel​ i mezi slavistickými fans jsou extrémistická rasistická hovada. Nebývalo jich tolik, ale polední dva roky se v TS trochu rozmohli.

      • Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

        MDCCCXCII (přítel SN)     před 7 lety 16.06.2017 09:02 |  
        1 0

        Ano jsou. Najdou se všude. Ale nepatří k "mainstreamu" TS. Jejich světonázory se nepřelévají do způsobu, jakým TS fandí. Zatím. Mám důvěru v inteligenci vůdčích postav TS, aby se to nestalo

      • Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

        Travinho     před 7 lety 16.06.2017 10:13 |  
        2 2

        Hlavně tzv. Old Boys, to jsou panečku myslitelé.

  5. Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

    Martin Platil     před 7 lety 16.06.2017 06:34 |  
    1 19

    No jestli mu to spočítali i za ty dementy s dýmovnicema a petardama, tak se moc nedivím.

    • Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

      malan (přítel SN)     před 7 lety 16.06.2017 09:18 |  
      10 4

      Přičítání cizích činů...?? Nestačím se divit kolik komoušů je v téhle společnosti.

      • Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

        Martin Platil     před 7 lety 17.06.2017 05:18 |  
        2 0

        Komoušský je nepřemýšlet nad následky. Pokud se považuje za vůdce kotle, musí počítat z většími následky. Na Strahově byl vyzýván i hráči, ať se dýmovnice nepoužívají, mohl to říct do mikrofonu a nic neudělal. Jen je škoda, že nejsou pochytaní a potrestaní hlavně tito dementi s dýmovnicema.

        • Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

          Petr9608     před 7 lety 17.06.2017 07:38 |  
          0 2

          Ježiš a co se stalo? Diváci viděli zajímavou pyrovložku a hráči měli čas si loknout isostaru.

          https://youtu.be/wtWEnEDwm_c?t=12m44s dyť to bylo fajn až na ten jeden dělbuch

          • Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

            Petr9608     před 7 lety 17.06.2017 07:42 |  
            0 0

            No, fajn možná ne, ale visuálně působivý to jako bylo.

          • Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

            Martin Platil     před 7 lety 17.06.2017 08:26 |  
            1 0

            Jako ten jeden dělbuch, který zranil hasiče???? Tak tomu říkám inteligence....

            • Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

              Petr9608     před 7 lety 17.06.2017 22:44 |  
              0 0

              Dělbuch určitě ne. A TS se k děbuchum staví negativně.

    • Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

      Petr9608     před 7 lety 16.06.2017 18:56 |  
      2 2

      To tvůj příbuzný se choval ke Slavii HODNĚ SLUŠNĚ?

      • Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

        Martin Platil     před 7 lety 17.06.2017 05:15 |  
        1 0

        Tak za prvé, nemám zapotřebí se anomymně schovávat a za druhé to nebyl příbuzný.

  6. Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

    Gino     před 7 lety 16.06.2017 06:58 |  
    0 0

    A co vlastně udělal?

    • Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

      afro     před 7 lety 16.06.2017 07:46 |  
      0 0

      Při posledním derby neshody se sparťanskou security v našem sektoru.

      • Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

        JaymzBond     před 7 lety 16.06.2017 07:48 |  
        3 0

        Také jsi na to opravdu poslední derby raději zapomněl?

        • Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

          afro     před 7 lety 16.06.2017 08:02 |  
          2 0

          :-) Jo, jo, to byla 90 minut táááková nuda...
          *derby na Letné

      • Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

        Petr9608     před 7 lety 16.06.2017 18:57 |  
        0 1

        Jeden pohlavek gorile ve vestě.

  7. Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

    goofy38     před 7 lety 16.06.2017 07:42 |  
    3 0

    Nechci bejt hnidopich, ale ten nadpis je nějakej divnej.

  8. Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

    Akuls     před 7 lety 16.06.2017 07:47 |  
    9 1

    Rozsudek je to divný, Holt i mezi právníky se říká, že na moři a u soudu je člověk v rukou Božích, nikdy se neví, jak to dopadne. Možná u paní soudkyně loboval někdo z TS kterému se už nechtělo stále zvedat na Krasoňův pokyn ruce. Ale všechno špatné je i k něčemu dobré, chlapec konečně zjistí co se vlastně děje za jeho zády na trávníku a jak je fotbal krásná hra i když jen z obrazovky T.V. přijímače. Blbý je ten pocit nespravedlnosti, který si odnáší do života a hlavně ta podmínka, snad to nebude na překážku při přijímacím řízení na státní VŠ. Podle známek na maturitním vysvědčení by měl dále studovat a najít si na ty 4 roky nový smysl života. V naší době se zase chodilo na 2 roky na vojnu a když měl člověk smůlu, tak se na Slavii nedostal po celou tu dobu a v T.V. byl jeden zápas týdně, Slavii moc v T.V. nedávali a navíc PVS sloužila k PŠM a ne ke sledování fotbalu. Krasoň jistě požádá o prominutí zbytku trestu a tak se na ty 2 roky bez fotbalu přímo na stadiónu také dostane.

    • Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

      Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 16.06.2017 08:26 |  
      15 1

      Asi takhle, já mám ke Krasoňovi tisíc připomínek a přiznávám, že ta možnost, že se vrátí Strašák je mi z pohledu TS velmi příjemná. Ale za jakou cenu? Tady jde zcela zjevně o naprostou nespravedlnost a zvůli soudní moci. A z toho mi dobře opravdu není a kluka je mi upřímně líto.

      • Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

        bongor     před 7 lety 16.06.2017 09:36 |  
        3 0

        Můj strýček byl soudcem.Před třemi roky zemřel ve věku 102 let,ale myslelo mu to jako třicetiletému klukovi,ještě mi radil jak mám co napsat při mém"setkání"se soudní mocí.Ale do své smrti si vyčítal,že jednou nespravedlivě rozhodl a při každé mojí návštěvě to připomínal.Jenže to byl Slávista.Když vidím některé rozsudky v dnešní době,mimo jiné i v mém dlouholetém soudním sporu s úřady,říkám si"Oni snad ti tvůrci nikdy nemohou spát ".Takže se už nedivím ničemu.Ale pevně stojím za Krasoňem.

      • Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

        Corwin (přítel SN)     před 7 lety 16.06.2017 13:10 |  
        0 0

        S tímto názorem se absolutně ztotožňuji.

  9. Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

    Robinator     před 7 lety 16.06.2017 08:45 |  
    4 3

    No, já tehdá ve svém bujném mladí na střední hodil popelnici taxikáři na přední sklo a dostal jsem jen 50 hodin verejne prospěšných prací v Bohnicích..tohle je naprosto nepřiměřený trest..zjevně ho použili jako odstrašující příklad..což je prostě špatně..zkusil bych se dovolat vyššímu soudu..Nicméně život nekončí, můžou se stát daleko horší věci, než zákaz na fotbal..

  10. Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

    dauby     před 7 lety 16.06.2017 08:52 |  
    13 21

    Mně se po něm stýskat nebude. Trest je pravděpodobně nepřiměřený (soudě podle podání z jedné strany, což je ovšem vždy ošemetné), na druhou stranu si Krasoň minimálně za ty dýmovnice v posledním kole na Strahově, kdy se zápas klidně nemusel dohrát, zaslouží, i když chápu, že to s předmětem soudu vlastně vůbec nesouvisí. Nemyslím si ale, že bych měl želet nepřítomnosti jedinců, kteří Slavii spíše škodí než pomáhají. Krasoňovy výroky na jeho stránce ("Nenávidím tento stát, miluju tuto zemi") mě taky moc neberou...

    • Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

      no-nick     před 7 lety 16.06.2017 09:16 |  
      14 5

      Nechodím na TS, nesympatizuji s Ultras a k smrti nesnáším dýmovnice. Ale to co jsi napsal je slušný úlet. Zaslouží si totálně nepřiměřený trest, protože ještě navíc někde svihnul dýmovnici? Že víc škodí než pomáhá? Víš kolik hodin týdně ten kluk strávil přípravou na zápas? Narozdíl ode mě třeba, já si v klidu vždy vyrazil chvíli před fotbalem na stadion, on tomu podrizoval hromadu volného času. Nevím jestli udělal všechno správně, možná ne, ale rozhodně se víc snažil než většina z nás. Jak praví klasik, kdyby aspoň trochu úcty vole

    • Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

      afro     před 7 lety 16.06.2017 09:17 |  
      10 0

      Ty jsi zlatíčko. Přeješ mu to za dýmovnice a zároveň přiznáváš, že to spolu nesouvisí. Krasoň nebude žádný svatoušek ve smyslu obecně poplatnému náhledu společnosti, ale ten zcela nepřiměřený trest za potyčku s bandou nasteroidovaných kriplů, kteří si rádi bouchnou, zejména když jde o slávisty je nehorázná nespravedlnost.
      Docela bych ti za ty kecy přál, aby ses někdy nachomýtl k nějaké potyčce a slízl pak trest ve jménu populistického rozhodnutí soudce/soudkyně.

      • Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

        maca10     před 7 lety 16.06.2017 09:47 |  
        4 3

        Já bych mu nepřál nějaké problémy se soudy. Přál bych mu, aby dostal v té potyčce pěkně přes tlamu

        • Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

          sicilianbrno     před 7 lety 16.06.2017 10:19 |  
          0 0

          Ted myslíš toho Krasoňa?

          • Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

            maca10     před 7 lety 16.06.2017 10:48 |  
            2 1

            Myslím daubyho

    • Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

      bongor     před 7 lety 16.06.2017 09:18 |  
      8 1

      S Tvým názorem nesouhlasím.Krasoň sice nedosahuje úrovně Strašáka,ale podle mě do své práce dává velké nasazení,spoustu svého času a hlavně lásku k naší Slavii.Tento trest si nezaslouží,je to silně diskriminační a že Slavii škodí?Zkus se nad tím trochu zamyslet ne rovnou napsat,co Tě napadne.Krasoně si vážím,stejně jako celé tribuny sever a nic na tom nemění nespravedlivý rozsudek MS.Samozřejmě není používání pyro v pořádku,tedy ne způsobem,jaký se občas objevuje i u nás.Hlavním důvodem mého názoru je,že tím finančně podporujeme týpky na FaČRu,ti se na to přímo klepou.Kluci na TS,hlídejte si to,ať nesponzorujeme soudruha Berbra a jeho melody boys,ti jsou poslední,kteří by si to zasloužili!A Ty Krasoni,hlavu vzhůru,čtyři roky nic nejsou!

    • Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

      malan (přítel SN)     před 7 lety 16.06.2017 09:23 |  
      10 9

      Krasoňův styl mi také nevyhovuje, ale Ty jsi normální jelito a ti co ti dali palce nahoru taky. A jeho výrok v souvislosti s rozhodnutím té soudružky soudkyně naprosto chápu.

      • Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

        sicilianbrno     před 7 lety 16.06.2017 09:51 |  
        0 3

        Neřeš plusy minusy, taky sem dostal mínus za to, že se těším na nějaký dnešní přestup :-)

        • Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

          afro     před 7 lety 16.06.2017 10:00 |  
          2 2

          Srovnávat +/- za tvůj nicneříkající komentář s podivením se nad tím, že se tu několik lidí obrazně řečeno ztotožňuje s řekněme kontroverzním komentářem nicku dauby je pitomost.

          • Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

            sicilianbrno     před 7 lety 16.06.2017 10:11 |  
            0 3

            přesne nicneříkající článek, který nepobuřuje a má za něj človek 2 minusy... proto pišu neřešte plusy minusy, to je taky pitomost viz tvuj přispevek

        • Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

          malan (přítel SN)     před 7 lety 16.06.2017 10:55 |  
          0 0

          Jeden z těch mínusů máš ode mně, protože si myslím, že Tvůj nepatří pod tento článek.

          • Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

            malan (přítel SN)     před 7 lety 16.06.2017 10:55 |  
            0 0

            *příspěvek

          • Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

            sicilianbrno     před 7 lety 16.06.2017 11:02 |  
            0 2

            To neptaří, ale jestli sis všiml, tak hodně příspěvku nereaguje na vzniklý článek, ale jenom se chtějí podělit o nějaký info, postřech, přání v nejnovějším článku, aby to bylo vidět a nikomu to nikdy nepřišlo divné. Já využil článku o odsouzeném fanouškovi..

      • Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

        dauby     před 7 lety 16.06.2017 10:28 |  
        8 3

        Jelito jsi Ty, protože já jsem jen slušným způsobem vyjádřil svůj názor, což snad ještě zde na fóru smím. Kritiku beru, reagovat na ni ale nehodlám, svůj názor jsem vyjádřil. Na rozdíl od Tebe nebudu nadávat komukoliv, kdo vyjádří jiný názor než já slušným způsobem, ať už slovně, nebo palcem nahoru/dolů.

        • Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

          malan (přítel SN)     před 7 lety 16.06.2017 10:53 |  
          4 8

          ..."na druhou stranu si Krasoň minimálně za ty dýmovnice v posledním kole na Strahově, kdy se zápas klidně nemusel dohrát, zaslouží..." tohle může napsat jenom jelito a nepoužívám horších označení vzhledem k náhubkovému zákonu který platí na Svazáckých novinách.

          • Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

            Petr9608     před 7 lety 16.06.2017 20:14 |  
            2 1

            Demokracie, která nedokáže uznést nekorektní komentáře s ostřejším výrazivem (je-li k němu důvod), je mrzácká demokracie.

    • Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

      Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 16.06.2017 09:32 |  
      4 4

      Hoooodne hloupej prispevek..

    • Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

      Travinho     před 7 lety 16.06.2017 10:18 |  
      9 0

      Ano, ale ať je odsouzen za dýmovnice a ne za to, že někde rval s bandou nacistických hovad. Navíc hned při prvním provinění exemplárně trestat mi přijde nesmyslné. Dejme tomu, že rok by se dal pochopit, ale toto je dost přes čáru. Už jen to, že dostal podmínku. Ve státě, kde když vás borec bezdůvodně napadne na ulici a vy skončíte v bezvědomí v nemocnici, tak se to klasifikuje jako přestupek. Tohle je prostě dost přes čáru.

    • Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

      JaymzBond     před 7 lety 16.06.2017 11:41 |  
      2 1

      Nejsem příznivcem pyrotechniky, ale její používání přece není trestný čin. Tvůj příspěvek je jak z pera nějakého komoušského prokurátora.

    • Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

      Petr9608     před 7 lety 16.06.2017 20:00 |  
      0 5

      Celkem mne děsí, že poměr +/- u takovvýho kriploidního příspěvku je jen 2 ku 3...

      No, aspoň je to důkaz, že ten post muj post ze středy je tu oprávněn. Kdo jinej by tomu mohl dávat pluska než ti gaučáci z východu "párek-sedim na prdeli - sleduju TV Nova - všechny bych zavřel - volím KSČM (možná)"

      • Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

        Petr9608     před 7 lety 16.06.2017 20:06 |  
        0 4

        z důvody té tužby po starých pořádcích

  11. Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

    sicilianbrno     před 7 lety 16.06.2017 09:20 |  
    2 4

    Tak dneska cejtím po těle, že bude nějaký potvrzený přestup :-). Nechcu čekat na neděli, kdy se možná s podpisem Simona uskuteční tiskovka...

  12. Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

    Alanor (admin)     před 7 lety 16.06.2017 09:32 |  
    19 0

    Je šokující sledovat, jak (ne)funguje česká justice, viz i kauza Čechova mostu. S takovou nespravedlností se těžko vyrovnat...

    Bohužel ale musím souhlasit s názorem, že fanoušci si pod sebou podřezávají větev sami, viz dění na Strahově. Pak je na ně pohlíženo obecně jako na problémové a existuje společenská poptávka po jejich kriminalizaci. Jasně, nejde házet všechny do jednoho pytle, ale reálně to tak je a přístup soudů je důkazem.

    • Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

      martyni (přítel SN)     před 7 lety 16.06.2017 10:03 |  
      3 0

      Pokud se Krasonuv popis události aspoň blizi pravde, pak se zda rozsudek skutecne neprimerene tvrdy.. pak bych tu ale videl velkou nadeji, ze uspeje při odvolani. Stav soudu není idealni, nekdy je tezke se dobrat rozumného rozhodnuti, na druhou stranu zjevne nesmysly system většinou je schopnej napravit. Není to tak sileny, jak si třeba nekteri myslite. Otazka je ovšem, jak to vlastne bylo, kdo z nas u toho nebyl nebo o tom nevi vic, tezko muze soudit.

      • Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

        mabr     před 7 lety 16.06.2017 10:28 |  
        1 0

        Na webu je video (dávat ho sem nebudu, aby si policajti nenašli další obětní beránky), kde lze dobře vidět, že Krasoň opravdu neudělal vůbec nic. Přiblížil se k mele, chtěl jednoho pořadatele udeřit, což se mu takřka vůbec přes změť lidí před ním nepodařilo a pak už jen couvá zpátky tam, odkud přišel. Naprosto směšný trest.

        • Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

          slamacek (přítel SN)     před 7 lety 16.06.2017 10:52 |  
          0 0

          to sem klidne dej. u soudu toto video jak jsem pochopil bylo pusteno tedy Policie toto video ma tez a proto, jen at co nejvic lidi vidi zac je odsouzen

          • Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

            Gino     před 7 lety 16.06.2017 14:30 |  
            4 0

            Já teda nevím kterej z nich je Krasoň, ale na těchto videích je bohužel vidět jenom to, kvůli čemu každej člověk (neslávista) ty fanoušky rozhodně odsoudí - v přesile tam bijou hlava nehlava do pořadatelů. To jediné tam je vidět.

            • Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

              martyni (přítel SN)     před 7 lety 16.06.2017 15:21 |  
              3 1

              Presne tak.. Krason v tom vyjadreni mluvi o tom, ze nekteri poradatele byli neoznaceni.. muze byt, ale i tak to z vetsi casti vypada, ze jsou slavisti ve velke presile.. Nedelam si iluze o tom, co za vylizany mozky ty poradatele byli.. i tak je ale pro me dost tezke pochopit, co se na tom videu odehrava. Je třeba zmenit mysleni, fotbal není valka, stadiony nejsou mistem pro vybiti agresivity.. bohužel problem je v tom, ze to rada "fanousku" chape uplne jinak.

            • Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

              sicilianbrno     před 7 lety 16.06.2017 16:16 |  
              3 4

              Přesně tak, vypatlanci (naštěstí v menšině), kterým o fotbal rozhodně nejde a přišli se jenom porvat a vyvolat bordel. V přesile mlátí menšinu, ale když dojdou těžkooděnci, tak sou posr. ani až za ušima a zdrhají...jenom další ukázka toho, že na stadionech policie je a bude vždy potřeba, kór ve vypjatých utkáních. Žádna pořadatelská služba (at je v jakemkoliv počtu) si nikdy nesjedná respekt před těmi jednoduchými mozky.

          • Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

            sicilianbrno     před 7 lety 16.06.2017 16:27 |  
            1 4

            dik za videa, na tom prvni delším ten vypatlanec skoro holohlavej s černou kabelkou přes rameno co tam buší srabsky do klečícího pořadatele a využivá sílu přesili (předpokladam že toto krasoň určite není), ten by si zasloužil vetší trest než ješte dostal Krasoň..kvuli takovým bezmozkům vždy budu milovat policii (myšleno těžkooděnce), jedině ti si srovnaj respekt, což jde videt na videu, jak se ti tvrdáci znova nahromadili na odchazejicich 6,7 pořadatelů a pak se skutáleli strachy dolů jak domeček z karet, když přišli muži zákona...

          • Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

            Fačín     před 7 lety 17.06.2017 14:55 |  
            1 1

            No po shlédnutí těchto videí si musím gratulovat, že už do kotle nechodím a na výjezdy nejezdím. Protože teenagerů co se potřebují vybít v davu je evidentně stále dost a bohužel i mezi slávisty.

      • Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

        bongor     před 7 lety 16.06.2017 11:17 |  
        0 0

        Ty v tom oboru pracuješ,martyni?

        • Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

          martyni (přítel SN)     před 7 lety 16.06.2017 11:32 |  
          0 0

          Pracuju.. ale trestni pravo moc nedelam.

      • Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

        padre     před 7 lety 16.06.2017 11:45 |  
        1 0

        Právě, že už je po odvolacím řízení, kde byl potvrzen výrok o vině i trestu z prvního stupně (alespoň tak to interpretuju podle dostupných informací). Takže zbývá pouze dovolání (v trestních věcech úspěšnost tak 5%), případně SPZ, kde to ovšem za úřadování kolegy Pelikána vidím jako úplně neprůchodné. No a vzhledem k absenci základního lidského práva navštěvovat zápasy svého oblíbeného klubu v Ústavě, Listině i mezinárodních dokumentech o LP (!!!) nepřichází do úvahy ani Štrasburk ... Leda snad pro nějaké procesní pochybení typu absence spravedlivého procesu apod.
        Spíše se ještě zamýšlím nad aplikací zásady teritoriality: stát může něco zakázat na svém území, pod svou jurisdikcí, ale že by trest zavazoval i v zahraničí? Docela rád bych viděl ten výrok, resp. možnosti úsudku nás všech by prospělo zveřejnění obou rozsudků (1. stupeň i odvolací). A je to i veřejná kontrola, že ...

        • Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

          martyni (přítel SN)     před 7 lety 16.06.2017 15:28 |  
          0 0

          Hm, uz to vidim, byla to odvolacka. Pokud za stejny skutek někdo jsou 3 podminene zastaveni a jeden dostane rok, zatímco Krason 4, to by stalo za úvahu, zda nedoslo k poruseni ustavnich principu..

          • Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

            padre     před 7 lety 16.06.2017 15:30 |  
            0 0

            Jasně, je to jak říkáš - ústavní stížnost by mohla mít i poměrně solidní publicitu.

            • Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

              martyni (přítel SN)     před 7 lety 16.06.2017 15:32 |  
              0 0

              Samozrejme nezname ty duvody, pro který byl ten trest prisnejsi nez u ostatních..ale nejaky moznosti tam urcite ještě budou.

    • Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

      Fallen (přítel SN)     před 7 lety 16.06.2017 10:14 |  
      1 0

      Fotbaloví fans jsou v myslích mnohých soudců i veřejnosti nová "problémová mládež."

      • Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

        bongor     před 7 lety 16.06.2017 11:13 |  
        3 5

        Samozřejmě,daleko prospěšnější je,po večerech chodit fetovat někam do parku.
        A když už chcete fandit na stadionech,tak je mnoho daleko společensky přijatelnějších klubů,než je ta Slavie.Vždyť už soudruh Gottwald nás učil,koho mají naši pracující milovat a podporovat a koho odsuzovat.

        • Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

          Petr9608     před 7 lety 16.06.2017 20:23 |  
          0 4

          Že timhle bulenim zesměšňuješ sebe, je tvuj problém. Ale jen tvym problémem už neni to, že tim příspíváš k obecný mantře anislávistů o "ubrečenejch sešivkách".

          A BTW - Tento náš titul je "produktem" česko-čínskýho sbližování ražený současnou vládní garniturou. Nakonec jak se vyjádřil samotnej Miloš - "Fandím Slavii, protože její vzestup je jedním z příkladů čínských investic u nás" Mimochodem řekl bych, že tohle si spousta Slávistů vyznávajících "pravdu-lásku" nerado přiznává.

          • Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

            JaymzBond     před 7 lety 16.06.2017 21:09 |  
            2 0

            No twl... To fakt nepoznáš ani takhle zjevnou ironii?

            • Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

              Petr9608     před 7 lety 16.06.2017 23:33 |  
              0 0

              Poznám, ta byla na tom prvnim řádku. Já jsem komentoval další odstavec.

    • Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

      MDCCCXCII (přítel SN)     před 7 lety 16.06.2017 14:52 |  
      0 0

      Společenská poptávka v justici směřuje k bludným koncům. Jestli se takto rozhoduje, jsme v řiti

  13. Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

    Ondráš     před 7 lety 16.06.2017 09:49 |  
    0 0

    To je teda celkem mazec takovej flastr..a jinak kdo vlastně teď povede kotel? Nebo se povede spontánně sám?:)

  14. Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

    Fačín     před 7 lety 16.06.2017 09:53 |  
    0 2

    A kdo bude nový support leader po Krasoňovi, budou nějaké volby nebo tak něco? Jak přesně funguje hierarchie TS v tomto ohledu?

    • Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

      goofy38     před 7 lety 16.06.2017 10:07 |  
      3 0

      Na Twitteru:
      Lukáš Strašák Vala: LÓÓÓDYHÁÁÁÁ...

      • Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

        Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 16.06.2017 10:25 |  
        1 3

        Stále doufám, že najde nějaké uplatnění Kovář a na 'stupínku' by mu to asi slušelo nejvíc. :-)

      • Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

        Borgetti     před 7 lety 16.06.2017 11:30 |  
        14 0

        Přemýšlím jestli nemám zas chodit na Sever. Přeci jen Strašák je můj vrstevník a upřímně za něj mě to tam bavilo :) Co přišel Krasoň, tak jsem si řekl, že už mi není 15 let :-)

      • Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

        Fačín     před 7 lety 17.06.2017 14:50 |  
        0 1

        Takže Strašák? Nebo kdosi s přezdívkou Lodyha? Pardon, ale twitter nemám. A z tvého příspěvku moc moudrý nejsem..

  15. Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

    vlk30 (přítel SN)     před 7 lety 16.06.2017 11:46 |  
    7 3

    At je to jak chce,tak ten rozsudek zavání rozsudky komunistických soudů z doby procesu s Plastic People a jiných.Navíc kdyby to byl obyčejný fanoušek,tak by se mu asi tolik nestalo.Prostě justice chtěla ukázat své svaly a udělila exemplární trest a to v době kdy kdejakej ksindl co rozkrádal miliony je po zavření přesunut do nemocnice a potom propuštěn ze zdravotních důvodů domů,pár jmen se vám zajisté vybaví naposled jistý prasopes.

  16. Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

    honza_sl     před 7 lety 16.06.2017 12:24 |  
    21 8

    Budu se zabývat jen Krasoňovými argumenty. Výši rozsudku považuji také za vysokou, na druhé straně pod 2 roky zákazu přístupu na stadiony bych nešel, čímž půjdu v tomto prostředí vidícím Krasoně jako oběť div ne justiční zvůle z 50. let proti proudu.

    1. Z mé strany padla jen jedna rána a ta ani nedopadla.
    +
    2. Jak mohli dostat jiní tak odlišně menší trest?

    No to je jednoduché - Krasoň je leader kotle a tudíž je jeho chování posuzováno přísněji. Kolik lidí v tom kotli, kde pracují emoce a stádové chování (opravdu bez urážky, použito coby terminus technicus), zareaguje ve stylu "Jde do toho Krasoň musíme taky", případně "Mydlejí Krasoně, musíme ho bránit". Podle mě totální hloupost - jako leader kotle se od toho měl naopak distancovat.

    3. Zákaz činnosti na stadionech jako ztráta smyslu života?

    No tak, na světě jsou důležitější věci, ono to půjde. Samozřejmě jako liberál respektuju právo každého dělat co chce, ale pak je třeba počítat s následky.

    A jenom okrajem k TS - vděčné téma. Velmi respektuji jejich snahu podpořit hráče. Ale taky je jejich činnost spojena se stálými průsery - pyro, konflikty atd., zejména venku, ale i doma (totálně imbecilní pyro show v mistrovském zápase, kde kdyby byl sudí fakt podplacenej Berbrem a spol, tak si nás vychutnal a kontumoval to, tak bych se nedivil. To teď vynechávám věčné pokuty pro SKS, jde jen o následky. O proslulé akci "plocha" v poháru před několika lety s následnou kontumací a řádění TS na stadionu (po němž tehdy nezazněla od Strašáka veřejně jediná věta "sorry" - pokud se pletu, opravte mě, rád se omluvím) ani nemluvě.

    Za mě OK, přitvrdit přístup a snažit se "krajní" (ti, co blbnou s pyrem, neonácky, ty, co se rvou atd.) prostě ze stadionů vytlačit pryč. A jo, jsem gaučák a nevadí mi to :-)

    • Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

      honza_sl     před 7 lety 16.06.2017 12:32 |  
      2 0

      Teď, když jsem si to podruhý přečetl, tak konec může být matoucí. Tak jen aby bylo jasno, Krasoně ROZHODNĚ NEPOVAŽUJU za blbnuvší s pyrem, neonácka atd. Ten měl smůlu, že a) se do toho zapojil, b) je leader kotle.

      • Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

        vlk30 (přítel SN)     před 7 lety 16.06.2017 15:16 |  
        3 1

        Tak že šef kotle je nějaká oficiálně uznávaná funkce při které se má dostávat větší trest než když jím někdo není,to je přece kravina ,před zákonem si snad mají být všichni rovni.

        • Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

          martyni (přítel SN)     před 7 lety 16.06.2017 15:43 |  
          4 2

          Uplna hloupost to není. Když fanoušci delaji celou dobu, co jim prikaze nebo co predcvicuje, tak potom je i zavaznejsi, když se jde rvat..

          • Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

            vlk30 (přítel SN)     před 7 lety 16.06.2017 17:14 |  
            2 5

            Aha tak že on přikázal at se jdou rvát a pak jim předcvičoval jak dát někomu pěstí.Slušná logika. :-)

            • Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

              martyni (přítel SN)     před 7 lety 17.06.2017 15:50 |  
              0 0

              :) hele to co pises ty, skutecne smysl nedava..ja jsem psal neco jinyho.

              • Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

                honza_sl     před 7 lety 17.06.2017 19:03 |  
                0 0

                Hele Martyni, jsem laik. Ty předpokládám právník. Interpretuju to teda o kus níž dobře nebo blbě? Díky

        • Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

          honza_sl     před 7 lety 17.06.2017 12:36 |  
          2 0

          Vlku, já rozumím Tvému argumentu, ale nesouhlasím. Jasně, že to není oficiální funkce, ale je to funkce uznávaná - alespoň tím kotlem, Slavií, atd. Před zákonem si jsou všichni rovni, ale posuzuje se také cosi jako potenciální (či společenská? - nevím, prosím o pomoc místní právníky) nebezpečnost, proto je tam taky v zákonech rozmezí trestu.

          Prostě, pokud jsi nějak exponovaná osoba a zúčastníš se protiprávního jednání, můžeš dostat větší flastr. Viz policajt, co se dopouští trestné činnosti, předseda družstva, či podobně, jsou potrestáni přísnji než ostatní. Tam je to samozřejmě ještě mnohem tvrdší, protože to jsou oficiální funkce. Ale mělo by to platit i u neoficiálních.

          Např. já jsem učitel. Pokud bych byl třeba pedofil, asi by mě oprávněně čekal větší trest než u třeba dělníka v továrně či účetního - protože přicházím do styku s dětmi a mé chování by bylo v takovém posuzováno přísněji. Nebo profesionální řidič, když řídí opilý. Atd.

          No, a Krasoň je uznávaný leader kotle a bitky se zúčastnil. A protože je uznávaný leader kotle, má to těžší.


          PS: Pokud to interprretuju fakt blbě, prosím právníky o (p)opravu :-)

    • Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

      padre     před 7 lety 16.06.2017 13:23 |  
      1 0

      "Olepení" exemplárním trestem jistě s ohledem na "funkci" v kotli padlo - a proto volám po zveřejnění obou rozsudků, ať si můžeme udělat obrázek.

      • Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

        Orwell_1892 (přítel SN)     před 7 lety 16.06.2017 14:10 |  
        0 0

        Není nic jednoduššího, než si požádat o anonymizovanou verzi rozhodnutí...

    • Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

      Petr9608     před 7 lety 16.06.2017 20:49 |  
      1 3

      Kdyby ses na to aspoň ráčil podívat, tak uvidíš, že ta rubanice probíhala dávno předtim, než se tam přiblížil Krasoň.

      • Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

        honza_sl     před 7 lety 17.06.2017 10:26 |  
        1 1

        Ale to s mym argumentem nesouvisi. Jasne, ze to nezacal. Kdyby jo, tak bych jakko u leadera kotle byl klidne pro 10 let mimo stadion. Jde o to, ze se k tomu jako sef kotle nemel vubec priblizovat.

        • Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

          Petr9608     před 7 lety 17.06.2017 19:17 |  
          0 1

          A jako myslíš, že v tý nepřehledný rubanici někdo "přidal na aktivitě" jen kvůli tomu, že tam zahlídnul Krasoně? Směšný.

          • Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

            honza_sl     před 7 lety 17.06.2017 19:35 |  
            0 0

            To asi ne. i když vyloučit to nejde. Ale určitě to mohlo do toho navézt další lidi z kotle.

            • Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

              Petr9608     před 7 lety 17.06.2017 22:50 |  
              0 0

              Tak když by někdo z pozice "pasivní přihlížející" se transformoval do pozice "aktivně bojující", tak by snad na aktivivě přidal, ne?

              Když se stojící auto rozjede, tak se taky přidává plyn a zrychluje :-D

              • Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

                honza_sl     před 7 lety 18.06.2017 13:47 |  
                1 0

                Teď už tomu úplně nerozumím. Pokud to myslíš takto, tak ano, přidal by na aktivitě. Z nuly na nějakou. Tudíž by před tím nebyl "v tý nepřehledný strkanici" :-)

    • Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

      Steve2924 (přítel SN)     před 7 lety 19.06.2017 22:29 |  
      0 1

      exepmlární tresty nemají ve spravedlivém systému vůbec co dělat!

      • Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

        honza_sl     před 7 lety 20.06.2017 12:06 |  
        0 0

        Jestli je to reakce na mě, tak souhlasím. A 4 roky beru jako exemplární a proto píšu, že je to moc.

        Ovšem přísnější trest pro Krasoně než pro "normální" členy kotle není podle mě exemplarita, ale vyhodnocení "společenské" (nevím přesný termín) nebezpečnosti.

  17. Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

    Maty22     před 7 lety 16.06.2017 12:27 |  
    2 0

    Je to přísnej trest.
    Když vidim v kotli některý hovada, tak posouzeno stejnym měřítkem, by je museli na místě zastřelit.

  18. Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

    Borris     před 7 lety 16.06.2017 12:52 |  
    4 1

    Takže se blíží návrat Strašáka?

  19. Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

    sks9     před 7 lety 16.06.2017 13:28 |  
    5 1

    Tak,takže teď se konečně vrátí strašák ?

  20. Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

    fredydj (přítel SN)     před 7 lety 16.06.2017 13:35 |  
    2 1

    Takže teď to povede Strašák?

  21. Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

    TSeguinTS     před 7 lety 16.06.2017 14:32 |  
    7 0

    Takže teď to bude dělat Kovář?

    • Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

      Gino     před 7 lety 16.06.2017 14:34 |  
      0 0

      To by bylo naprosto super :-)

    • Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

      Fačín     před 7 lety 17.06.2017 14:46 |  
      1 1

      Toho nechci už jen z principu, že by se to jméno nedalo vyvolávat.. Hroznej jazykolam...

      Ohikhuaeme Anthony Kwoeme Omoijuanfo - celým jménem:)) Takže by to byl asi přezdívkou Antonín. Jinak typický Nor..

      Každopádně čerstvě (v květnu) prodloužil smlouvu ve Stabaeku až do roku 2020, tzn. že by asi stál o něco víc, než kdyby mu ta smlouva končila třeba zanedlouho.

    • Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

      Petr9608     před 7 lety 16.06.2017 20:44 |  
      0 4

      Hm, ty poznám - Chip a Dale, Taťka Šmoula a dokonce i víla Amálka.

    • Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

      steev (přítel SN)     před 7 lety 16.06.2017 21:15 |  
      4 1

      sTizz,proč sem dáváš takový odkaz?

      • Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

        sTizz (přítel SN)     před 7 lety 16.06.2017 21:39 |  
        2 4

        Protoze se to dotyka tematu?

        • Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

          steev (přítel SN)     před 7 lety 16.06.2017 22:47 |  
          4 2

          Jak se tyka bonzovani Krasoňova případu?

          • Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

            sTizz (přítel SN)     před 7 lety 16.06.2017 23:11 |  
            1 6

            Jak? Tahle bitka je malym stripkem toho,proc si soudruzka udelala z Krasone exemplarni pripad.

            • Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

              steev (přítel SN)     před 7 lety 17.06.2017 07:51 |  
              3 0

              Boze muj,jakym stripkem?! Vubec se to Krasone netyka.Fakt se nestacim divit. Jako dat na fanouskovsky stranky odkaz na udavacskou vyzvu to chce vazne odvahu. Vis vubec o co tam slo?

              • Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

                bongor     před 7 lety 17.06.2017 10:04 |  
                7 0

                Udavači,konfidenti,mají teď v našem státě pré.Vemte si EET,za týden přišlo několik set anonymních udání.A nyní dokonce snad celníci,nebo kdo to je, číhají před podniky a kontrolují,jestli dostal zákazník kupon EET.A taky chtějí občanky a z databáze kontrolují,jestli něco nedlužíte státu.Nebo se tvoří občanské kontroly kuřáků,chodí po obcích , nejdříve je napomínají a posléze lidi udávají.No nic nového,za bolševika se to nazývalo PSVB,pomocné stráže veřejné bezpečnosti a jejich členové měli různé výhody.A samozřejmě za protektorátu se udávalo o stošest.Třeba že máte nepřihlášené slepice nebo králíky.Takže bohužel klasika,nic nového pod sluncem.

                • Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

                  sTizz (přítel SN)     před 7 lety 18.06.2017 04:23 |  
                  1 0

                  Hlavne sem netahej politiku.EET je nastroj k vybirani dani,to,ze ho uvalili i na drobne prodejce,je dle meho chyba,uctenkova loterie funguje na Slovensku jiz leta a uspesne-to je take udavani,kdyz se zapojis? Udal bys vraha z vedlejsiho bytu? Udal bys zlodeje,kteryho bys videl pri cinu? Tady nebojujes proti totalite..

              • Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

                sTizz (přítel SN)     před 7 lety 17.06.2017 15:47 |  
                0 3

                Jak netyka? tyvole zkus zapojit mozek! Divite se,proc Krasonovi napalila takovy flastr,tak tady mas kousek z jejiho obrazu fotbalovych fanousku,co se dostane do medii-bitky,pyro,vytrznosti,kriminalita..

                • Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

                  steev (přítel SN)     před 7 lety 17.06.2017 18:33 |  
                  2 0

                  Tak za prve,toho vola si nech pro nekoho jinyho. A za druhe,jak to tak vypada tak Krason dostal takovouhle palku na objednavku. Soudkyni vubec nezajimala nejaka strkanice na Bohemce ani dalsich milion za rok co se stanou na nasich stadionech. Bylo potreba nekoho exemplarne potrestat...Dat sem odkaz na policejni vyzvu k udavani je na facku a muzes si tu placat o stripkach co chces.

                  • Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

                    sTizz (přítel SN)     před 7 lety 18.06.2017 03:54 |  
                    0 1

                    je zajimavy,ze ten clanek s videem tu byl v jiny diskusi par hodin prede mnou..a nic:) Kdo by si to proboha objednal? Jako rudi? Nebo Pelta z lochu? Rikej si co chces,lidi,kteri se o fotbal vubec nezajimaji,maji o fotbalovych fanouscich to nejhorsi mineni,hlavne kvuli rvacum a pyru.

                    • Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

                      steev (přítel SN)     před 7 lety 18.06.2017 08:28 |  
                      0 0

                      Policie,to ti nedošlo?
                      To jsem si nevšimnul že to sem dal ještě někdo jinej,reagoval bych stejně!

                      • Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

                        sTizz (přítel SN)     před 7 lety 18.06.2017 19:13 |  
                        0 0

                        A proc by policajti meli zajem na odstaveni Krasone,kdyz nemel celou dobu problem a ve finale na Letny nic neudelal? Pro policajty je,myslim,lepsi,kdyz je vedouci kotle dlouhodobe u kormidla,vedi,co cekat.

                        • Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

                          honza_sl     před 7 lety 18.06.2017 22:40 |  
                          1 1

                          To nevysvětlíš. Je to prostě jedna velká konspirace policie, soudkyně, vlády, Západu/Východu, iluminátů atd. proti fanouškům. Alespoň v očích některých... Bohužel na druhou stranu celkem chápu, že kdo zažil Čechův most, bude hledat ušlechtilé pohnutky u policie ztěžka...

    • Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

      malan (přítel SN)     před 7 lety 16.06.2017 21:24 |  
      4 5

      ACAB

      • Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

        sicilianbrno     před 7 lety 17.06.2017 00:00 |  
        2 5

        to máš určitě i někde vytetovaný, že?

        • Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

          malan (přítel SN)     před 7 lety 17.06.2017 01:23 |  
          1 0

          nejsem mukl, kerky me neberou.

      • Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

        sTizz (přítel SN)     před 7 lety 18.06.2017 04:52 |  
        1 3

        az ti policajti prijedou k dopravni nehode nebo vykradenymu bytu,budes na ne rvat ACAB tak,jako v kotli? :)) To je heslo pro dvanactilety smrady

        • Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

          malan (přítel SN)     před 7 lety 18.06.2017 21:26 |  
          0 0

          Tim jsi chtel rict co? Ze by mi jako u vykradenyho bytu nebo u probehle autonehody pomohli? A jak? :D Asi si je pletes s pojistovakama nebo zachranarema/hasicema.

        • Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

          Steve2924 (přítel SN)     před 7 lety 19.06.2017 22:26 |  
          0 0

          Volat policajty k vykradenému bytu je nutné jen kvůli pojišťovně, pomoc fakt nečekej. U nehody - dtto.

    • Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

      afro     před 7 lety 17.06.2017 08:19 |  
      7 1

      Kdyby se raději policajti věnovali něčemu užitečnějšímu. Vždyť tam snad nepadla ani žádná rána... Fakt klauni.

      • Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

        bongor     před 7 lety 17.06.2017 09:50 |  
        1 0

        jenže jsou v tom slávisti a na těch si každej sralťan rád smlsne.A že jich zřejmě ve sboru je.

        • Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

          sTizz (přítel SN)     před 7 lety 18.06.2017 04:53 |  
          0 3

          ty ses nejak informovanej.. povidej

      • Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

        jufoun (přítel SN)     před 7 lety 17.06.2017 13:46 |  
        1 0

        Věnují se jízdě v BMW :D

    • Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

      honza_sl     před 7 lety 17.06.2017 10:29 |  
      1 9

      Podminku na dva roky a zakaz stadionu na 10. Bez prdele. Hovada...

      • Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

        steev (přítel SN)     před 7 lety 17.06.2017 11:27 |  
        3 3

        Ty asi netusis co se na fotbale takhle deje vid? Byl jsi toho?

        • Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

          honza_sl     před 7 lety 17.06.2017 12:22 |  
          6 8

          Nebyl a nechci, Jestli v tom ti kluci byli nevinně, to nechť posoudí odpovědné orgány.

          Nicméně oblíbené mantře obhájců TS či hooligans ve stylu "ježíš, oni v tom byli nevinně", "o nic nešlo", "oni nás napadli, my nic" a podobně prostě nevěřím. Hovada, co se chodí na stadiony rvát, je třeba prost dostat ze stadionů pryč, ideálně někam, kde rvát moct nebudou. Pokud těm klukům křivdím, tak sorry. Jde mi o obecn princip a v něm jsem pro přísné tresty (zákazy vstupu na stadion, resp. hlášení se v době utkání na služebně policie jako v zahraničí, a to na mnoho let).

          Ostatně, jestli v tom jsou ti kluci nevinně, tak přece bude super, když někdo pomůže vypátrat jejich identitu, aby se to rychle prokázalo, ne?

          • Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

            steev (přítel SN)     před 7 lety 17.06.2017 18:23 |  
            4 0

            Chodíš vubec na stadion? Ty bys chtel dat mladymu klukovi deset let zakazu vstupu na fotbal za nakou strkanici o ktere vubec nic nevis? Jsi normalni? Na Krasnove pripadu muzes videt,ze ikdyz nic neudelas(nikoho neuderis) muzes dostat peknej flastr. Tvoje najivita je az dojemna. Zkus nekdy zajit na fotbal,a uvidis kolika zajimavych situaci budes svetkem.

            • Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

              honza_sl     před 7 lety 17.06.2017 19:01 |  
              3 7

              Šlo by to prosím bez onoho přezíravého tónu a la "já jsem z kotle, ty jsi nic"? :-)

              Ale ne, nechodím na stadion. Jsem na to línej, jsem gaučák, co má fotbal rád z TV. Ale i kdybych snad nebyl línej, stejně bych nechodil. Čuchat smrad z dýmovnic a poslouchat či muset poslouchat či sledovat hajlující hovada, to by mě sralo. Navíc protože nacismus i komunismus nenávidím k smrti, možná bych se neudržel a šel si tam hloupě hrát na hrdinu (což by vedlo k tomu, že by mě v lepším případě zmrzačili, o což nestojím) :-)

              Jsem přesvědčen, že pokud se budou za výtržnosti na stadionech trestat přísněji (o dost, nikoli ve smyslu podmínek či snad žaláře, ale právě v podobě zákazů vstupu), je to cesta ke zkulturnění fotbalu a přilákání více diváků.

              A Tvá věta, že Krasoň nic neudělal prostě není pravdivá. On se (alespoň podle toho, co tu zaznělo i od jeho obhájců) zúčastnil potyčky s cílem někoho napadnout. A jako šéfa kotle ho olepili víc. Nebyl to prostě nevinný fanda, co šel náhodou kolem, uklouzl a rozhodil rukama... A jakkolik souhlasím, že trest pro něj je moc, tak bez trestu by to bylo málo. Howg.

              • Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

                steev (přítel SN)     před 7 lety 17.06.2017 19:27 |  
                3 1

                Do kotle nechodím to je jedna věc. Z tveho komentare je ocividne videt ze vubec nevis o cem mluvis ale rad bys navrhoval tresty,to je fakt k pláči.Kdyby sis dobře přečetl můj příspěvek zjistil bys že v závorce bylo že nikoho neudeřil to jen pro pořádek. Sám píšeš že by ses mohl dostat do nějaké potyčky ale jiné bys trestal. Je fak ze tobe by ten trest nevadil kdyz na fotbal nechodis :) Vubec nechapu proč se člověk bez znalosti deni na stadionu vubec pouští do nějakých soudů a komentaru.

                • Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

                  honza_sl     před 7 lety 17.06.2017 21:50 |  
                  1 6

                  1. Pouštím se do komentářů, protože v této společnosti naštěstí můžu :-)
                  2. Možná nevím, o čem mluvím, ale o tom, jestli je na TS určitá skupina nácků a lidí, co se tam choděj porvat, se snad bavit nemusíme, ne?
                  3. Kdyby sis přečetl můj příspěvek (když už chceš používat tyto argumenty), zjistil bys, že jsem napsal o úmyslu někoho napadnout, to jen pro pořádek :-)
                  4. Ano, mohl bych se dostat do potyčky a byla by to moje chyba, že jsem neudržel nervy, resp. na ně (v případě nacistických hesel, komunistická jsem v kotli SKS z TV - narozdíl od těch prvých - nezaznamenal) neposlal policajty (jde o trestný čin).
                  5. Ano, mě by ten trest nevadil, protože na fotbal nechodím :-)
                  6. Znalost dění na stadionu mám z TV - a hooligans z kteréhokoli klubu mi prostě vadí (tím netvrdím, že to byli tito kluci).

                  • Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

                    steev (přítel SN)     před 7 lety 18.06.2017 08:33 |  
                    2 0

                    Tak zůstaň u tý televize :)))

                    • Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

                      honza_sl     před 7 lety 18.06.2017 13:49 |  
                      0 1

                      Zůstanu :-)

                  • Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

                    Steve2924 (přítel SN)     před 7 lety 19.06.2017 22:24 |  
                    0 0

                    jestli je na TS určitá skupina nácků a lidí, co se tam choděj porvat, se snad bavit nemusíme, ne? - takové potkáš i na ulici a tam je větší šance, že dopadneš špatně.

                    6. Znalost dění na stadionu mám z TV - neee to neee looooooool omg...

                    • Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

                      honza_sl     před 7 lety 20.06.2017 12:09 |  
                      0 0

                      No jistě, že je potkáš i na ulici. Ale v drtivé většině případů (a zde mluvím jako člověk vyrostlý v Děčíně z vlastní zkušenosti) jaksi - a) méně často, b) v menší koncentraci, c) v méně "bojovné" náladě :-)

              • Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

                JaymzBond     před 7 lety 17.06.2017 19:41 |  
                4 1

                Upřímně mě děsí, že by někdo jako ty mohl učit moje děti. Odsuzovat něco, o čem evidentně téměř nic nevíš, to je opravdu síla...

                • Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

                  honza_sl     před 7 lety 17.06.2017 21:55 |  
                  2 3

                  To odsuzování se týká případu Krasoň nebo těch kluků k Bohemky? Nebo obou?

                  Krasoň: Sám v tom rozhovoru říká, že se pokusil někoho udeřit. Ve rvačce se security na stadionu (třebas jakkoli vypatlanou). Tak já už nevím, co je nejasného na tom, zda něco udělal. Navíc to konstatoval i původní a odvolací soud.

                  Ti kluci: Pokud jsou v tom nevinně, je mi líto. Snad to dokáží, pokud je tedy identifikují. Ale jinak - přesně takhle samozřejmě vypadají lidi, co se neperou, který si policie natočila omylem na tržišti a teď je chce falešně ztotožnit s s rváčema z Bohemky, jejichž fotky nemá, že? Bože...

                  • Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

                    JaymzBond     před 7 lety 17.06.2017 22:13 |  
                    2 0

                    Ne, týká se především tohoto: "Čuchat smrad z dýmovnic a poslouchat či muset poslouchat či sledovat hajlující hovada, to by mě sralo." To je donebevolající pitomost takového kalibru, až mi to vyrazilo dech. Z toho je vidět, že na fotbal opravdu nechodíš, máš informace asi pouze z bulváru, ale to ti vůbec nebrání napsat takovouhle sra...

                    • Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

                      sTizz (přítel SN)     před 7 lety 18.06.2017 04:50 |  
                      0 1

                      ja chodim,to hajlovani neni caste,par takovych s vlastni vlajkou tam je.. smrad z dymovnic je nechutnej a nebezpecnej,pyro maji v rukou dost casto deti,ktery snad ani nemaj obcanku,na Strahove me jeden takovej popalil salu,mel jsem mu dat po vasem ranu,ale udrzel jsem se..

                      • Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

                        JaymzBond     před 7 lety 18.06.2017 10:27 |  
                        0 0

                        Pár magorů se najde v každé větší skupině lidí. Podívej se na náš parlament, nebo politiky obecně. Ale rozhodně je blbost říkat, že fotbaloví fandové jsou obecně nějaká spodina a na zápasech to vypadá jako na sjezdu NSDAP. Na Slavii mě začal brát děda přesně v roce 1980, bylo mi šest let. Zhruba od stejného věku jsem já zase brával své děti a neteř se synovcem. Právě ony mě ukecaly, abych s nimi chodil na kraj kotle, později TS, protože se jim líbila ta atmosféra. Vymetli jsme také spoustu zápasů venku, i v jámě lvové na Letné. A nikdy se nikdo z naší rodiny nezúčastnil, kromě občasných slovních potyček, míněných převážně žertem, žádného incidentu. Stačí se prostě chovat rozumně a s respektem.

                        • Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

                          honza_sl     před 7 lety 18.06.2017 16:00 |  
                          1 1

                          Hele, ještě poslední věc. Já myslím, že tu nikdo neříká, že by fanoušci byli spodina. A ani nemyslí. Ale že mezi nimi jsou také, a to v menšině, lidé, co do té "spodiny" patří, ostatním (včetně svého klubu) znepříjemňují fotbal a život. Tuto menšinu je třeba ze stadionů vytlačit. Nic víc, nic míň...

                    • Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

                      honza_sl     před 7 lety 18.06.2017 13:57 |  
                      1 2

                      "'Čuchat smrad z dýmovnic a poslouchat či muset poslouchat či sledovat hajlující hovada, to by mě sralo.' To je donebevolající pitomost takového kalibru, až mi to vyrazilo dech"

                      Jasně, takže dýmovnice a pyro na stadionech nejsou. Přerušování zápasů, dělobuchy bouchající u přadatelů či mezi diváky s občasnýi zraněními, to není. Hajlující fandové (všech týmů, včetně SKS, u nichž jich je asi méně než u řady jiných), stejně jako rvačky, se také nevyskytují. Prostě je to celé reality show a konspirace (čí????, policie????)... Stejně jako příspěvky lidí zde na SN naštvaných z pyra a dalšího zmiňovaného. :-)

                      Hele, já netvrdím, že můj pohled je správný. Ale je legitimní jako Tvůj a je to o nějaké diskuzi a argumentech. A možná by to chtělo z Tvé strany připustit, že i na pohledu gaučáka může něco být. Já na Tvém (i dalších) pohledu chápu snahu individualizovat jednotlivé případy. Jenomže pak se vždycky dostaneš do té pasti, že ten obviněný (hledaný, provinivší se, ...) se považuje alespoň částečně za nevinného. Viz (zcela extremní případ) Kajínek či Breivik (naprosto nesrovnávám s fotbalem) - jsou přesvědčeni o své nevinně. Prostě pokud někdo porušuje normy stanovené zákonem (a třeba jen to slavné pyro toto porušení prostě je), musí počítat s trestem. Proto jsem pro co nejdůkladnější procesy (ve smyslu hledání pravdy a viny/neviny), ale proti apriornímu "nic se neděje", "Vy/Ty toho naděláš" atd.

                      Ale myslím, že naše názory jsou celkem jasné, tak to ukončeme s větou, že se neshodneme, ale alespoň elementárně respektujeme.

              • Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

                TSeguinTS     před 7 lety 17.06.2017 20:04 |  
                5 1

                Říká se, že na fotbal lidi nechodí, kvůli lidem, kteří tam chodí. A přitom to je tak, že lidi nechodí, protože jsou líní. Takže až se vyhlásí rozsudky obsahující zákaz vstupu na fotbal každému, kdo se kdy do nečeho připletl, nebude v hledištích už nikdo.

                K věci. Nelíbí se mi, že odsuzuješ něco, o čem navíc nemáš podle tvého tvrzení ani páru. Ale hned píšeš, že byses aktivně zapojil do potyčky a bránil oběti těchto režimů. To já taky. Ale mnohem víc než toto, bych vždy vystoupil na obranu jakéhokoli slávisty, který by byl v ohrožení sekuritky. A to se v derby stalo, sekuritka si tam šla bouchnout a to dost nevybíravě.

                Neodsuzuj věci okolo fotbalu, pokud jsi nikdy nevytáhl paty na stadion. Přál bys mu 10 let bez fotbalu, ale kdyby se tě zastal, až ti budou krást šálu, tak ti to vadit nebude.

                • Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

                  honza_sl     před 7 lety 17.06.2017 22:07 |  
                  5 5

                  Ahoj, cením, že se Tvůj komentář drží v rámci slušnosti. Budu se snažit o totéž.

                  - jo, lidi (včetně mě) nechodí, protože jsou líní. Ale jiní také proto, že to třeba párkrát zkusili a zažili něco, co nechtěli. A hlavně, pokud tam mají chodit třeba rodiny, tak by se to mělo na stadionech zklidnit (pyro, potyčky, nenávistné pokřiky atd.). Protože takhle tam sem tam někdo přijde a pak se rozhodne, že fakt už ne (jen na těchto stránkách bylo takovýchto komentářů řada).

                  - ano, já bych považoval za důležitější bránit projevům extremismu (tém víc samozřejmě oběti těchto režimů), než bránit slávisty před sekuritkou. Pro mě jsou důležitější věci než fandění SKS. Nikomu to nevnucuji, budu rád, pokud to budou ostatní respektovat...

                  - Chceš mi fakt tvrdit, že se tam nic nedělo, všichni spořádaně fandili a security tam naběhla jen, aby si bouchla? To snad ne... Pokud ano, podejte žalobu, to musí projít,

                  - Možná tě překvapím, ale párkrát jsem na stadionu byl. Prostě mě to neuchvátilo. Přesto si myslím, že mohu vyjádřit svůj názor.

                  - Ten příklad s kradením šály je přesně ono. Já bych nešel do kotle, kde prostě hrozí, že takováhle věc přeroste v hodně nebezpečný věci. Kdyby se mě onen dotyčný zastal v metru, byl bych mu vděčný. Tam by to ale pravděpodobně také skončilo max. vyraženými zuby. Potyčka na stadionu může skončit podstatně hůř. Je mi prostě líto lidí, co jdou na fotbal (nebo na něj koukají v TV) a musí sledovat stálé přerušování kvůli pyru, rvačkám (kde je na vině často samozřejmě i security, o jejich IQ si iluze nedělám) atd. Jednou to na stadionech v ČR skončí fakt průserem s fatálními následky.

                  • Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

                    TSeguinTS     před 7 lety 18.06.2017 01:39 |  
                    4 2

                    Já netvrdím, že jsou všichni chuligání svatí. V situacích kolem fotbalu ale často dochází k tomu, že stát, který by měl být garantem spravedlnosti, způsobuje většinu konfiktů, zapříčeněných pocitem nespravedlnosti a zneužití moci. To si ale musí každý zažít sám, to je život. Možná jsi byl někdy na fotbale, ale pochybuji, že jsi byl třeba na pochodu na letnou, při kterém PČR bezohledně mlátila holky-slávistky držící pyro. Chovám k našemu systému určitou víru, ale to, co jsem za ta léta na stadionech viděl, mi ukázalo, že né vše je černobílé a už vůbec ne spravedlivé.

                    Dále bych dopnil - ano, násilí na fotbal nepatří, je to sport. Ale kdy toho dosáhneme? Lidi se prali v roce 2005, lidi se rvali před 50 lety, lidi do sebe šili v roce 1600, lidi se prostě rvou a mají od přírody chuť ukazovat sílu. Je to lidská nátura a tu z lidí nikdo nevytluče, a pokud se o to bude snažit příliš, akorát to posílí. I kdyby byl zakázán vstup na stadion všem chuligánům na světě. Vždy existuje riziko, že se někdo s někym chytí, i normálové. Souvisí to i s povahou fotbalu - tzn. málokdy je učiněno spravedlnosti zadost, mnohokrát je fotbal nespravedlivý a fanoušci odcházejí plní hněvu, který si pak někteří z nich vybijí.

                    Už jen ta tvá představa, že v metru by to skočilo vyraženými zuby a na stadionu hůře. Spíše naopak, na stadionu se tě vždy někdo zastane, v metru už třeba ne. Zkus chodit častěji na stadion, dotáhnout na něj pár dalších kamarádu a možná časem zjistíš, že všechen ten šrumec, pocity a dění okolo je právě to nejlepší (krom fotbalového umu), co fotbal může nabídnout.

                    • Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

                      honza_sl     před 7 lety 18.06.2017 16:05 |  
                      1 2

                      Já prostě nevěřím, že většina konfliktů a rvaček je vyvolána security, natož pak PČR (kde to pak často řeší GIBS a spol., o což nikdo nestojí). Naprosto si nemyslím, že by rvačky byly jen dílem fanoušků, ale mají na nich svůj podíl a podle mě větší než druhá strana. Nemám zkušenosti,pouze se domnívám. Na druhé straně třeba ono používání pyrotechniky, to už je 100% vina fanoušků, nikoho jiného.

                      Ohledně vytlačení hools - jasně, že do sebe můžou potom mydlit i "normálové". Ale snad fakt sám nevěříš, že by to bylo tak často a tak intenzivní? Pak ano, jdou statistiky i zdravý rozum proti Tobě.

                      Ohledně zmydlení průvodu na Letnou (předpokládám, že jde o kauzu Čechův most) - tam se 100% shodneme - to byla policejní brutalita na politickou objednávku.

                      • Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

                        Steve2924 (přítel SN)     před 7 lety 19.06.2017 22:22 |  
                        0 0

                        Na Bohemce se často mělou normálové na hlavní.
                        Když nemáš osobní zkušenost tak se nehádej s tím kdo ji má. Nejsem ultrasák ani hool takže se často pohybuji na okraji nějakých "strkanic" a sleduji je z povzdálí a tak jsem několikrát slyšel co si zakuklenci před zásahem povídali... Ne oni tak fakt nejdou bránit pořádek, ale "potrénovat" si na živém....

              • Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

                afro     před 7 lety 18.06.2017 10:44 |  
                6 2

                Jo jasne, klid na fotbale prilaka do hlediste vice divaku a nase oblibene rodiny s detmi. Prikladem budiz Dukla Mlada Boleslav a Pribram... :-)

                • Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

                  honza_sl     před 7 lety 18.06.2017 14:00 |  
                  2 5

                  Člověče, to fakt nemyslíš vážně, že ne?

                  Dukla, MB, PB jsou týmy bez větší fanouškovské základny a potenciálu. SKS je úplně jiný příklad.

                  Ostatně, z Tvého argumentu logicky vyplývá (negativní dedukcí), že na SKS je víc fandů oproti PB kvůli pyru??? Obávám se, že Vaše logika je chybná, pane Spocku :-)

                  • Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

                    afro     před 7 lety 19.06.2017 10:29 |  
                    0 0

                    Dobře, uznávám, že to ode mě byl trochu argumentační faul, ale to neznamená, že s tebou v tomhle vlákně souhlasím. Pouze se mi nechce polemizovat s někým, kdo na fotbal nechodí.

                    Oprava: Klid na gauči přiláká k televizním obrazovkám více diváků a rodiny s dětmi.

                    • Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

                      honza_sl     před 7 lety 19.06.2017 13:49 |  
                      0 0

                      OK, tenhle argument beru :-)

        • Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

          martyni (přítel SN)     před 7 lety 18.06.2017 12:03 |  
          2 2

          Obavam se, ze ve tvy otazce se skryva velkej problem. Co se tak na fotbake deje? Normalni odpoved podle meje, jdu na fotbal podivat se na zajimavy zapas, zafandim podle chuti a vklidu jdu domu. Pro tebe je ovsem normalni, ze se snadno muze neco semlit, z e tam chidi lidi pripraveny se servat, jit do konfliktu, ze fandeni je valka a neni divu, ze se neco semele. Ne, to normalni fakt neni a kdyz takovy lidi zmizej z tribun, budu stastnej i za cenu poklesu atmosfery a fandeni.

          • Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

            honza_sl     před 7 lety 18.06.2017 16:06 |  
            1 2

            Tak nějak se snažím vyjádřit totéž. Asi blbě.

            • Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

              steev (přítel SN)     před 7 lety 18.06.2017 23:42 |  
              0 1

              Dejte mi pánové vědět až se to podaří. Zatím to tak nikde nevypada ale třeba se toho dožijete :)))

  22. Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

    Me2d     před 7 lety 18.06.2017 12:06 |  
    1 0

    Ty okna za kotlem jsou z hotelu? Možná by se na sledování fotbalu z okna hotelu zákaz nevztahoval.

    • Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

      vlk30 (přítel SN)     před 7 lety 18.06.2017 15:34 |  
      0 0

      Mohl by to tam z toho okna ditigovat,to by asi ani jeden z těch rádoby spravedlivých soudců nepřežil.

      • Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

        TSeguinTS     před 7 lety 18.06.2017 15:42 |  
        0 0

        Ditigace nepřichází v úvahu, v čas zápasu se musí hlásit na služebně PČR.

        • Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

          JaymzBond     před 7 lety 18.06.2017 16:47 |  
          0 0

          V tom případě nezbývá, než zřídit služebnu na hotelu. ACAB se nažere a ditigace zůstane celá.

        • Re: Vůdci kotle Slavii zakázal soud fotbal na 4 roky. Ztráta smyslu života, říká

          vlk30 (přítel SN)     před 7 lety 18.06.2017 17:42 |  
          0 0

          To tam pak musí sedět celý zápas ?