Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Komentáře (50)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Fanouškovství s následky. Tvrdíkovy výroky a činy mohou být kontraproduktivní

    Chlupp (přítel SN)     před 7 lety 15.06.2017 11:15 |  
    23 0

    To je ale nepřející a defenzivní článek! Proč by ze Slavie nemohl být vybroušený diamant ve střední části Evropy, kam by hráči s radostí a hrdostí chodili? 1,8mil ve splátkách je naprostá drzost a ať si Brémy hledají jinde, přesně jak napsal Jarda, nejsme levný bazar!!

    • Re: Fanouškovství s následky. Tvrdíkovy výroky a činy mohou být kontraproduktivní

      murena     před 7 lety 15.06.2017 11:25 |  
      4 0

      Protože Janega

    • Re: Fanouškovství s následky. Tvrdíkovy výroky a činy mohou být kontraproduktivní

      Pepino44     před 7 lety 15.06.2017 11:39 |  
      6 0

      Pro mne je s podivem, že Jirkovi Pavlenkovi nevadí to jeho ocenění Brémami. Vždyť si musí být vědom svých kvalit a také své ceny. Ono 1.8 mil.euro je slušný peníz na naše poměry, ale musíme si uvědomit,že takovéto peníze se v němcích dávají za lepšího dorostenčíka. Takže Jirko, uvědom si svou cenu, která pokud budeš pracovat neustále poroste. A to, že taková příležitost se nebude opakovat je blbost, ještě si budeš moci vybírat.

      • Re: Fanouškovství s následky. Tvrdíkovy výroky a činy mohou být kontraproduktivní

        hamlo1 (přítel SN)     před 7 lety 15.06.2017 16:21 |  
        0 0

        pepino, už jsem tě v diskusi dlouho neviděl, ale opět s tebou musím souhlasit

  2. Re: Fanouškovství s následky. Tvrdíkovy výroky a činy mohou být kontraproduktivní

    Mr.Purple     před 7 lety 15.06.2017 11:19 |  
    4 0

    To je zase blábol :(

  3. Ispart a jejich bláboly

    Borec09 (přítel SN)     před 7 lety 15.06.2017 11:21 |  
    5 0

    Musím říct, že tenhle článek je pěkně překroucený. Jsou to prostě prosťáčci v tom ispartu.

    • Re: Ispart a jejich bláboly

      smileboy     před 7 lety 15.06.2017 11:22 |  
      14 0

      Hned jak jsem viděl Janegu, tak to bylo jasný... Vždyť ten neudělá ani 3 žongly... Nečíst, bláboly...

    • Re: Ispart a jejich bláboly

      patras     před 7 lety 15.06.2017 11:35 |  
      2 0

      Dívím se, že Jarda přistoupil na to, že jim poskytl rozhovor. To je neuvěřitelná sebranka, vše se akorát otačí proti němu.Nasrat, žádnej rozhovor ! !

    • Re: Ispart a jejich bláboly

      bongor     před 7 lety 15.06.2017 11:39 |  
      5 0

      prosťáčci to nemyslím spíš jsou to hajzlíci a ještě k tomu úplně blbý.

  4. Re: Fanouškovství s následky. Tvrdíkovy výroky a činy mohou být kontraproduktivní

    Jachym     před 7 lety 15.06.2017 11:24 |  
    11 0

    Janego, dělej raději žongly. To ti jde líp než psaní. Taková moudra jako ty vyplodí kdejaký hospodský mudrc nebo průměrný středoškolák.

    • Re: Fanouškovství s následky. Tvrdíkovy výroky a činy mohou být kontraproduktivní

      smely (přítel SN)     před 7 lety 15.06.2017 12:05 |  
      6 0

      v tomto pripade bych si dovolil, coby hospodsky mudrc, zastati se prumerneho stredoskolaka a oponovat ti, podobny vyplod, vcetene chabeho slohu a omezene slovni zasoby, napise zak 1. stupne ZS po trech Kokesich...

      • Re: Fanouškovství s následky. Tvrdíkovy výroky a činy mohou být kontraproduktivní

        Jachym     před 7 lety 15.06.2017 13:01 |  
        0 0

        Já jsem jen internetový mudrc a nikoho jsem urazit nechtěl:-)) Gramatika Janegy nicméně naznačuje ukončenou alespoň základku, pokud tedy nezasáhl cenzor/editor. Je třeba být i kněmu objektivní:-)

  5. Re: Fanouškovství s následky. Tvrdíkovy výroky a činy mohou být kontraproduktivní

    murena     před 7 lety 15.06.2017 11:24 |  
    2 0

    To je zase blbost

  6. Re: Fanouškovství s následky. Tvrdíkovy výroky a činy mohou být kontraproduktivní

    slavianavzdy     před 7 lety 15.06.2017 11:29 |  
    6 0

    Proč platí novináře, kteří vyplňuji prázdná místa bláboly??!! Snad je fér sdělovat předem podmínky černobíle. Výjimky jsou vždy možné, ale nejsou nárokové. Tomuto přístupu absolutně fandím. Trochu pokory, Jiří Pavlenko. trenér tě z lavičky postavil do brány, ty jsi zazářil, děkujeme, tak to ještě JŠ vrať, jo?! Chápu tvojí touhu, ale ty chápej naší.
    Až k tomuto dotáhneme akademii, tzn. levně vychovat, popř. draze prodat, tak jsme TOP. Mimochodem, ten posun v mládeži je obrovský. Už i Strahov kopíruje. Držím palce SKS, JT, JP, JŠ, JP!

    • Re: Fanouškovství s následky. Tvrdíkovy výroky a činy mohou být kontraproduktivní

      slavianavzdy     před 7 lety 15.06.2017 11:30 |  
      0 0

      klíč: skslaviapraha,jaroslavtvrdik,jiripavlenka,jaroslavsilhavy,jiriplisek

  7. Re: Fanouškovství s následky. Tvrdíkovy výroky a činy mohou být kontraproduktivní

    Ondráš     před 7 lety 15.06.2017 11:30 |  
    0 5

    To je hrozná "vokurka" tyhle novinářský slinty pořád dokola..už aby přišla nějaká hmatatelná posila:) Jardovi bych pro jistotu na chvíli zablokoval twitter..někdy méně znamená více a novináři by aspoň neměli z čeho vařit..

    • Re: Jedna spekulacni

      bongor     před 7 lety 15.06.2017 11:44 |  
      8 0

      nespletli,bída se vrací do svých rádobyúspěšných roků,kdy kupovala každýho,kdo párkrát kopnul do míče,jen aby ho nemohla koupit konkurence.Důkaz je Dúbravka,jejich šestý brankář.Jen se někdo zmínil o jeho spojení se Slavií , tak letěli celý zpocený do Libe.

      • Re: Jedna spekulacni

        kjandourek (admin)     před 7 lety 15.06.2017 13:12 |  
        1 0

        Teď už se dvou zbavili... takže se posunul na čtvrtého :-)

        Nutno tedy říci, že jeden ukončil kariéru a šel dělat trenéra brankářů do Bohemky a druhý šel do čtvrté anglické... Takže samá lepší adresa :-)

  8. Re: Fanouškovství s následky. Tvrdíkovy výroky a činy mohou být kontraproduktivní

    Rami21     před 7 lety 15.06.2017 11:42 |  
    10 0

    Bohužel pisalkove v každým deníku v Čechách už vědí ze cokoliv co napíšou o slavii jednoduše přečte víc lidí než že do sralty nebo k pradelnikum přijde messi.
    Proste slavie je největší klub v CR a oni už to taky vědí :-)

    • Re: Fanouškovství s následky. Tvrdíkovy výroky a činy mohou být kontraproduktivní

      Fačín     před 7 lety 15.06.2017 12:00 |  
      0 1

      Pravda, teď budou tvořit články i z toho největšího hovna, který kde najdou.. Protože jsme na výsluní, mistři. Takže je potřeba do nás kopat a zároveň si nás hřát svojí polívčičku. Já přiznávám, že Sport a jiné tiskoviny čtu denně, ale už se nad tím spíš pobaveně usmívám. Na skutečné info si radši počkám na oficiální stránky nebo sem.

    • Re: Fanouškovství s následky. Tvrdíkovy výroky a činy mohou být kontraproduktivní

      Robinator     před 7 lety 15.06.2017 12:17 |  
      0 1

      Stoch do Sparty?

      • Re: Fanouškovství s následky. Tvrdíkovy výroky a činy mohou být kontraproduktivní

        belmis (přítel SN)     před 7 lety 15.06.2017 12:27 |  
        3 0

        Tam se bude povahově hodit. Nevadilo by mi to.

        • Re: Fanouškovství s následky. Tvrdíkovy výroky a činy mohou být kontraproduktivní

          Robinator     před 7 lety 15.06.2017 12:31 |  
          2 1

          povahově asi jo, ale kvalita je tam nesporná..mě by to asi mrzelo, protože pro ně by to bylo obrovský posílení a s Jankem by to byli na ceskou ligu uz dve top posily..zatimco my nic

          • Re: Fanouškovství s následky. Tvrdíkovy výroky a činy mohou být kontraproduktivní

            belmis (přítel SN)     před 7 lety 15.06.2017 12:35 |  
            2 0

            Za pár měsíců pošle trenéra do prdele, rozhádá kabinu a na jaře budou jaloví :-)

    • Re: Fanouškovství s následky. Tvrdíkovy výroky a činy mohou být kontraproduktivní

      kjandourek (admin)     před 7 lety 15.06.2017 12:53 |  
      1 0

      A nepletou si nás tam zase tradičně?

      • Re: Fanouškovství s následky. Tvrdíkovy výroky a činy mohou být kontraproduktivní

        Robinator     před 7 lety 15.06.2017 12:58 |  
        1 0

        taky me to napadlo

  9. Re: Fanouškovství s následky. Tvrdíkovy výroky a činy mohou být kontraproduktivní

    slimak     před 7 lety 15.06.2017 12:10 |  
    2 10

    Také si myslím, že Tvrdíkova slova nejsou úplně šťastná a mohla by se brzo obrátit proti němu. Ty 2 roky vyznívají nesmyslně příliš kategoricky. Lepší by bylo směrem k fanouškům, ale i hráčům říci něco ve smyslu "Cílem je silná Slavia, tým nechceme oslabovat, ale každou nabídku musíme posuzovat individuálně i s ohledem na její výši a rozhodnutí učinit ve prospěch Slavie (tedy buď dostatečná finanční náplast nebo udržení kádru)".

    • Re: Fanouškovství s následky. Tvrdíkovy výroky a činy mohou být kontraproduktivní

      sicilianbrno     před 7 lety 15.06.2017 12:38 |  
      7 0

      Však on to řekl v tom članku i směrem k hráčum viz: " Pokud to bude v zájmu Slavie, hráč může odejít i dříve,"....

      • Re: Fanouškovství s následky. Tvrdíkovy výroky a činy mohou být kontraproduktivní

        kjandourek (admin)     před 7 lety 15.06.2017 12:51 |  
        1 1

        Ale tím, bych řekl, myslel odchody hráčů, kteří se u nás neprosadí .... GvK, Mihalík a tak podobně...

        • Re: Fanouškovství s následky. Tvrdíkovy výroky a činy mohou být kontraproduktivní

          Sracken     před 7 lety 15.06.2017 13:42 |  
          3 0

          Tím říká i to, že když za Pavlenku bude 4 mega na dřevo a na 1,8 ve třech ročních splátkách, tak o tom taky bude uvažovat. Nejsme leasingovka ani finanční ústav, abychom financovali Werder a už vůbec nebudeme prodávat za cenu, za kterou v Německu nekoupí ani gólmana polovičních kvalit. Za tohle prostě nelze Tvrdíka kritizovat, ale chválit. Je to o agentech, jsou to svině, ti čeští zejména.
          V Chorvatsku zase hráče vydírá Mamič, prodá je za 15, 7 z toho dá Dynamo hráčovi a ten mu to potajmu v cashi donese domu a ještě mu doživotně odvádí rentu. Co kdyby máma spadla náhodou ze skály a táta se udusil čevabčiči.

    • Re: Fanouškovství s následky. Tvrdíkovy výroky a činy mohou být kontraproduktivní

      knawi     před 7 lety 15.06.2017 13:04 |  
      3 0

      To by relativizoval právě vyhlášenou zásadu, že přestup do Slavie nebude jen na otočku. Z výjimek by si mnozí vyvodili, že oni se s vedením dohodnou, třeba jako Tonda Barák. Přitom téhle dohody jeden z hlavních protagonistů lituje a dává ji za příklad, jak to v budoucnu dělat nebude.

  10. Re: Fanouškovství s následky. Tvrdíkovy výroky a činy mohou být kontraproduktivní

    marcocruz (přítel SN)     před 7 lety 15.06.2017 12:13 |  
    18 0

    Absolutní kecy v kleci bez relevantního podkladu. Jen to potvrzuje, proč tady ten fotbal udělat kvalitním a konkurenceshopným je tak těžké. Protože uvažování lidí jako Janega a další stádo "novinářů" za ním to děla těžší. S přemýšlením typu, že Slavia může být vždycky jen přestupní stanicí je neuvěřitelně kontraproduktivní, protože pokud by měla být kvalitní úspěšný středoevropský klub tak přesně tak jak Janega uvažovat nemůže a nesmí, jinak se dál neposune, to ale naštěstí víme a tyhle novináři kopanou nevedou, díky bohu. Jinak bychom tu nikdy ničeho nedosáhli. Nevidim jedinej důvod, když to jde Šachťaru, Legii, Steaue, Ludogorci, BATE a ostatním ,proč by to nemohlo jít, třeba i úspěšněji nám. A to podotýkám, že to zdaleka nejsou tak kvalitní ligy jako podceňovaná česká, o tom nejsem přesvědčen ani co se týče Švýcarské ligy. Já se fakt musim smát nekompetentnosti českých novinářů, píšících o fotbale, jako kdyby někde zamrzli a už v tom ledovém sarkofágu zůstali. Naštěstí Tvrdík se jim zodpovídat nemusí a řídit jejich bláboly už vůbec ne. A představa, že dají hráči přednost radši jiným týmům než nám? To je úplně legrační až neinteligentní názor, pokud by se teoreticky ze Slavie stal hegemon ligy, který bude pravidelně v zákl. skup. LM nebo aspoň EL a vyhrávat tituly doma, tak pochybuju, že hráči, kteří by časem chtěli přestoupit jinam dají přednost radši třeba Plzni nebo Bolce, o Spartě nemluvim, pač ta hráče nechce pouštět podobně jako my (viz. Krejčí, Kadlec atd.)

  11. Re: Fanouškovství s následky. Tvrdíkovy výroky a činy mohou být kontraproduktivní

    slamacek (přítel SN)     před 7 lety 15.06.2017 12:29 |  
    4 0

    tenhle clanek vznikl na prani agenta! Ano Jiri by chtel jit hrat do WB, ale ani on sam nemuze pocitat s tim, ze pri takove nabidce bude uvolneny. JT nerika, ze nikdo nemuze treba i po pul roce odejit, ale musi to byt za podminek vyhodnych jak pro hrace, tak i klub. Take tim dava jasny signal, pripadnym zajemcum. U hracu nevisi cedulka s napisem vyprodej, byt se to mnohym agentum muze zajidat.

    • Re: Fanouškovství s následky. Tvrdíkovy výroky a činy mohou být kontraproduktivní

      smely (přítel SN)     před 7 lety 15.06.2017 12:57 |  
      3 0

      zatim to vyzniva tak, ze JP dela co muze , aby si nasral fanousky.. :-)

  12. Plat

    Petr9608     před 7 lety 15.06.2017 13:12 |  
    0 0

    A jak by to mohlo bejt s platem? U nás teď třeba 250-350k, ve Werderu 50k Euro?

    • Re: Plat

      bongor     před 7 lety 15.06.2017 13:46 |  
      2 3

      Mě zatím překvapuje malá agresivita Jardy ve vztahu třeba k bídě,nějak mi to k němu nesedí.Já bych tipoval,že když taškář slavnostně vyhlásí ,že zdvojnásobuje budget na další ročník ligy,tak mu to JT hned neznechutí tím,že ještě přihodí.Vždyť je to v první řadě poker a náš Jarda má výhodu,že neplatí ze svého.Možná přece jenom CEFC začal trochu brzdit,ale po zisku titulu by mi to přišlo dost nepravděpodobné.To že oni nakupují jak zběsilí a my ne,to chápu,když se podívám na tabulku,kde jsme my a kde oni.Oni musí křečovitě posilovat,další podobný výbuch by jim už jejich fans neodpustili.A v těch kanálech je těsno a smrad.

      • Re: Plat

        Ondráš     před 7 lety 15.06.2017 13:52 |  
        3 2

        Tak hlavně taškař nic nevyhlašuje..to tenkrát vyhlásil Tvrdík..a ten toho na můj vkus vyhlašuje až moc..to si zase nalejme čistého vína:)
        Nějaká mediální agresivita/poker je podle mě spíš na škodu..čemu by to prospělo?

        • Re: Plat

          bongor     před 7 lety 16.06.2017 17:52 |  
          0 0

          Nemyslím mediální agresivitu,ale spíš agresivnější přístup k posilování.Takhle si soudruzi až moc vyskakujou a mohli by si něco zlomit.Dnes už zase hlásí nějakého Jihoslovana a druhého na cestě.Potřebují srazit hřebínky a to co nejdřív.

      • Re: Plat

        smileboy     před 7 lety 15.06.2017 13:57 |  
        7 0

        Tak já hlavně doufám, že Jarda má v rukávu něco, co vytáhne až na tiskovce. A že si z toho sedneme všichni na zadek. Možná je to jen zbožný přání, ale neměl si mě tak namlsat :))

      • Re: Plat

        kjandourek (admin)     před 7 lety 15.06.2017 14:03 |  
        12 0

        Podle mě na to jde naopak .... on směrem k bídám vykazuje kultivovanost, uhlazenost a respekt... a z toho těží víc, než kdyby je rozdráždil nějakou agresivitou...

        vyfoukl jim Sýkoru a ještě předtím, než rudoši mohli uplatnit předkupní právo, prohlásil: "Sparta je jako my, věřím tomu, že by taky nechtěli v kádru hráče,který u nich hrát nechce..."

        Stejně tak když mu novináři předhazovali velké nákupy loni v létě, tak říkal: "Podívejte se na Spartu, jaký udělala úspěch v EL... A to ten skvělý kádr buduje tolik let.... jak my bychom mohli konkurovat bez velkých nákupů?"

        Podle mě jde na to šikovněji, než kdyby agresivně prohlásil: "A teď si koupím každýho, na koho rudoši jenom pomyslí..."

        • Re: Plat

          knawi     před 7 lety 15.06.2017 17:11 |  
          1 0

          Ano, přece se nebude chovat jak Stroupežnického Náš furiant!

      • Re: Plat

        Aloha     před 7 lety 15.06.2017 15:11 |  
        1 0

        Tak podle mě to jediný co stálo za to na našem trhu byl Jugas a toho jsme bídě vyfoukli, jinak se podle mě vedení snaží získat nadstandardní hráče v zahraničí a to holt trvá, zblášť když se Štochem a Konopljankou nám to jak na potvoru zhatila výměna trenéra.

        • Re: Plat

          murena     před 7 lety 15.06.2017 18:21 |  
          1 0

          Souhlas Jugase máme a do základu jsem taky nikoho v lize neviděl a k RB proč by jsme se měli zabývat něčím tak ne podstatným

  13. Re: Fanouškovství s následky. Tvrdíkovy výroky a činy mohou být kontraproduktivní

    houston (přítel SN)     před 7 lety 15.06.2017 15:25 |  
    1 0

    Pavlenka, pokud by uměl německy, by zjistil, že nehledají jedničku, ale dvojku a platit chtějí tři roky. Holt chudáci...

  14. Re: Fanouškovství s následky. Tvrdíkovy výroky a činy mohou být kontraproduktivní

    Marwek23 (přítel SN)     před 7 lety 15.06.2017 15:34 |  
    7 0

    však ať se ve Werderu poohlédnou jinde a seženou si gólmana Pavlenkových kvalit za částku 2 mil. Euro. Jsem fakt zvědavý jestli se jim to povede. Pokud bychom kývli na tuto nabídku, byli bychom za hlupáky