Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Liberec má zájem o van Burena

Sportovní ředitel Nezmar a trenér Trpišovský potvrdili zájem Liberce o Micka van Burena. Pravděpodobně by šlo o hostování

Komentáře (60)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Liberec má zájem o van Burena

    murena     před 7 lety 14.06.2017 17:35 |  
    6 1

    To by mohl být dobrý krok v Liberci si zahraje a samozřejmě bez opce

    • Re: Liberec má zájem o van Burena

      JaymzBond     před 7 lety 14.06.2017 18:36 |  
      3 13

      A jaký má smysl platit hráče, který na Slavii nemá? Rozumná opce je pro všechny nejlepší řešení.

      • Re: Liberec má zájem o van Burena

        murena     před 7 lety 14.06.2017 19:41 |  
        9 0

        V Liberci by mohl hrát a uvidi se na co má nebo nemá prodat se muže vždy nezbavoval bych se ho

        • Re: Liberec má zájem o van Burena

          JaymzBond     před 7 lety 14.06.2017 21:58 |  
          2 4

          Padesát průměrných hráčů po hostováních, co mi to jenom připomíná?

          • Re: Liberec má zájem o van Burena

            no-nick     před 7 lety 14.06.2017 22:54 |  
            1 0

            Padesát? Nějak se nemůžu dopočítat...;)

            • Re: Liberec má zájem o van Burena

              JaymzBond     před 7 lety 14.06.2017 23:24 |  
              0 0

              To měla být narážka na éru pod KJ. Netvrdím, že to bylo přesně padesát, ale bylo jich hodně. Sice CEFC si to může dovolit, ale ty peníze lze určitě vynaložit účelněji, např. na mládež.

              • Re: Liberec má zájem o van Burena

                padre     před 7 lety 15.06.2017 09:08 |  
                0 0

                Bylo jich snad na osmdesát ... a ano, byl to začátek pádu, vrchol, kde se vše zlomilo a pak už to mnoho let šlo jen dolu. Mj. i proto, že se počítalo s penězi z LM, kde Slavia ještě nebyla ... a přišla to nešťastná 90. minuta, kdy zoufalý závěrečný nájezd hráčů v černých dresech na branku pod jižní tribunou přinesl kiks a vyrovnání na 1:1. .... A přesto i tady a teď lze slyšet, po osmi letech, hlasy, že Slavia má posílit tým s vidinou peněz z LM :-)

                • Re: Liberec má zájem o van Burena

                  padre     před 7 lety 15.06.2017 09:09 |  
                  0 0

                  Pro upřesnění - ne 80 hráčů na hostování, ale pod smlouvou. Takže ty hostovačky +/- taky sedí.

      • Re: Liberec má zájem o van Burena

        steev (přítel SN)     před 7 lety 14.06.2017 21:15 |  
        2 0

        A jak si přišel na to,že na Slavii nemá? A co se tyka te opce... Vubec nechapu co si od ni kdo slibuje. At uz u Gina nebo u Micka.

        • Re: Liberec má zájem o van Burena

          JaymzBond     před 7 lety 14.06.2017 21:57 |  
          3 7

          Přišel jsem na to tak, že jsem ho viděl hrát a trénovat. Liberec je tým na horní hranici jeho možností. Slavia míří výš, alespoň doufám.

          • Re: Liberec má zájem o van Burena

            steev (přítel SN)     před 7 lety 14.06.2017 22:25 |  
            2 2

            To je chvalihodne ze navstevujes treninky naseho muzstva. Az se tomu nechce verit. A za tech par minut co hral,odhadnout jeho potencial?! Klobouk dolu,to jses fakt borec. Víc takovych expertu!

            • Re: Liberec má zájem o van Burena

              JaymzBond     před 7 lety 14.06.2017 22:36 |  
              3 3

              Navštěvuji tréninky mnoha mužstev, je to součást mé práce. Kdybych neuměl odhadnout potenciál hráčů, nemohl bych ji dělat. Což ovšem neznamená, že jsem neomylný. Píši sem jenom svůj názor, jako asi všichni zde.

              • Re: Liberec má zájem o van Burena

                steev (přítel SN)     před 7 lety 14.06.2017 22:56 |  
                0 5

                Ani nechci vedet jakou praci delas a jak se to da vse stihnout abys dokazal odhadnout schopnosti tolika hracu. Jak rikam velkej expert!

                • Re: Liberec má zájem o van Burena

                  JaymzBond     před 7 lety 14.06.2017 23:08 |  
                  5 3

                  Pracuji pro hráčskou agenturu. Stihnout musím to, co po mně chce nadřízený.

                  • Re: Liberec má zájem o van Burena

                    JS (přítel SN)     před 7 lety 15.06.2017 00:03 |  
                    4 1

                    Ale tady za to dostaneš mraky mínusů, protože... protože.... proč vlastně?

                    Protože lidi nesnášej, když někdo něco vidí jinak, než si myslej, a může to, na rozdíl od nich, podložit i např. i profesní zkušeností.

                    • Re: Liberec má zájem o van Burena

                      JaymzBond     před 7 lety 15.06.2017 00:12 |  
                      2 0

                      Díky za podporu, minusy fakt neřeším. Je mi jasné, že to co jsem napsal je z hlediska některých přispěvatelů nepopulární, ale zkrátka to muselo ven...

                      • Re: Liberec má zájem o van Burena

                        JS (přítel SN)     před 7 lety 15.06.2017 00:22 |  
                        2 2

                        V pohodě, to je jen indikátor lidské... hm.. povahy :)

                        Třeba příklad GvK, z toho tu v poslední době nemůžu. Všichni ho hrozně chtěli, protože dal v přípravě dva góly Spartě a šly zvěsti, že na Slovensku to je nejlepší hráč. Pak hrál otřesně, ale stejně si to tu nikdo nechtěl přiznat. Když nakonec všichni zjistili, že s ním v sestavě je to stejné, ne-li horší, jako hrát v deseti lidech, stejně by ho ještě nechali rozehrát se a adaptovat. Naštěstí nový trenér viděl jasně hned, že za Slavii hrát nemůže.

                        A teď, po tom všem, už tu zase padají názory a hlasy, že by neměl být puštěn, že má ještě budoucnost, že není tak hrozný jako *doplň jméno oblíbence* a že jsme ho jenom špatně využívali. Copak si tu nikdo nepamatuje, že ten hráč si ani neumí zpracovat balon? Je neuvěřitelné, jak po pár měsících si tu všichni začnou něco idealizovat. Prostě jestli chceme do CL nebo EL, hráči jako GvK nebo MvB nám k tomu nedopomohou. A ačkoliv uznávám, že MvB nedostal stejně šancí jako tragicky hrající Tecl, nejspíš by nás fakt nikam neposunul. Rozhodně ne do Evropy.

                        • Re: Liberec má zájem o van Burena

                          JaymzBond     před 7 lety 15.06.2017 14:36 |  
                          2 0

                          Vysoká dávka sentimentu u fanoušků je pochopitelná, protože o tom to celé je. Je třeba si ovšem uvědomit, že profi fotbal je vysoce konkurenční prostředí, velmi tvrdý byznys, ve kterém se točí obrovské peníze. Tady prostě pro slabší kusy není místo, musí pryč. Začít tahat do vedení klubu nějaké velké city je přímá cesta do pekel. Slavia už v pekle skoro byla a já to prostě nechci zažít znova. Na prvním místě musí být prostě prospěch klubu, i kdyby to mělo znamenat konec sebevětší legendy. Zdá se, že JT a spol. tohle chápou, což já osobně velice kvituji.

            • Re: Liberec má zájem o van Burena

              Zd3nA1CZ     před 7 lety 14.06.2017 22:38 |  
              2 5

              MVB má rozhodně větší potenciál než Muris, jen stačí aby se chytil a začal dávat goly... když přišel neměl fyzičku, nikdy tak netrénoval ani v Dánsku, ale umí na sobě makat, je to buldog, umí nahrát a dalo by se toho napsat víc... Muris měl jen štěstí, z 90% je to hráč jen do malého vápna jinam ne... takže poslat ho do Liberce na hostování bez opce je dobrý krok, je pořád mladší než Muris a rozhodně lepší... to Muris je na hranici ligy...

              • Re: Liberec má zájem o van Burena

                JaymzBond     před 7 lety 14.06.2017 23:15 |  
                3 3

                Muris je hráč do vápna a má pro to jeden zásadní předpoklad - čich na góly. Ten MvB nemá a podle mě ani nikdy mít nebude. Ten kluk umí od všeho něco, ale nic opravdu dobře. Ano, může se stát, že věkem dozraje jako Škoda, ale ta šance je malá a těžko bude Slavia čekat až a jestli vůbec to přijde.

                • Re: Liberec má zájem o van Burena

                  steev (přítel SN)     před 7 lety 14.06.2017 23:21 |  
                  1 1

                  To je tvuj nazor,ikdyz ho nezdilim tak ok. A k cemu by bylo hostovani s opci?

                  • Re: Liberec má zájem o van Burena

                    JaymzBond     před 7 lety 14.06.2017 23:27 |  
                    2 0

                    To je prostě první krok k tomu, aby se hráč prodal. Pochybuji, že zrovna Karl by ho koupil rovnou, a když, tak za směšnou cenu.

                    • Re: Liberec má zájem o van Burena

                      steev (přítel SN)     před 7 lety 14.06.2017 23:42 |  
                      0 0

                      Jasne.Pokud se chces hrace zbavit. Mam pocit ze hostovani Micka by melo scela jiny zamer. Pokud se hrac ukaze jako platny pro Slavii vrati se,pokud bude dostacujici pro Lib muze se jednat o prestupu. Nechapu proc by mela Slavia (jeji fanousci) chtit opci. To je uplne mimo!

                      • Re: Liberec má zájem o van Burena

                        JaymzBond     před 7 lety 14.06.2017 23:49 |  
                        4 1

                        No, proslýchá se, že MvB, GvK, Mihalík a zřejmě i Ščuk jsou hodnoceni jako neperspektivní a tudíž na prodej. Úplně mimo je to, že by o přestupové politice jakéhokoli klubu rozhodovali fanoušci.

                        • Re: Liberec má zájem o van Burena

                          Travinho     před 7 lety 14.06.2017 23:57 |  
                          0 2

                          Já nechápu, za co tady schytáváš ty minusy, protože de facto se vším, co jsi výše napsal, souhlasím.

                        • Re: Liberec má zájem o van Burena

                          steev (přítel SN)     před 7 lety 14.06.2017 23:58 |  
                          0 0

                          Ty jsi navrhnul hostovani s opci. To je podle me blbost,jestli to neni soucast tvoji prace. A diskuze na SN urcite prestupovou polituku Slavie neovlivní :)

                        • Re: Liberec má zájem o van Burena

                          Gino     před 7 lety 15.06.2017 07:41 |  
                          0 0

                          Díky, že jsi tady, Jamesi :-)

  2. Re: Liberec má zájem o van Burena

    schnaubi     před 7 lety 14.06.2017 17:53 |  
    3 0

    Já jsem pro potřebuje pravidělně hrát a ještě pro nás může být přínosem. Ještě poslat Mihalíka na hostovačku, kde by pravidelně hrál a mladého Holíka

    • Re: Liberec má zájem o van Burena

      Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 14.06.2017 19:38 |  
      1 0

      Holík by měl snad jít hostovat do Jihlavy.

      • Re: Liberec má zájem o van Burena

        schnaubi     před 7 lety 14.06.2017 21:35 |  
        2 0

        Děkuji za info potřebuje ještě tak sezonu pernamentního nastupování v lize

        • Re: Liberec má zájem o van Burena

          Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 14.06.2017 22:13 |  
          1 0

          Souhlasím, je to velký talent a potřebuje se tzv. "vykopat". A ta Jihlava je zatím bez záruky, ale chtěli by ho.

          • Re: Liberec má zájem o van Burena

            JS (přítel SN)     před 7 lety 14.06.2017 22:19 |  
            0 3

            Proč by nemohl zůstat v Karviné?

            • Re: Liberec má zájem o van Burena

              Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 14.06.2017 22:27 |  
              1 0

              Hlavní je, aby stabilně nastupoval a jestli to bude Karviná nebo Jihlava, tak to je celkem šumák.

              • Re: Liberec má zájem o van Burena

                JS (přítel SN)     před 7 lety 14.06.2017 22:44 |  
                2 3

                No tak v Karviné už to zná, a pro fotbalisty chodící po hostováních je podle mě nejhorší každoroční změna působiště, přičemž tuší, že za rok půjdou zase o dům dál. Raději bych ho viděl upíchnutého v té Karviné, kde už rok působí.

                • Re: Liberec má zájem o van Burena

                  Travinho     před 7 lety 14.06.2017 23:58 |  
                  1 0

                  Na jaře toho moc neodehrál, změna by byla logická.

            • Re: Liberec má zájem o van Burena

              Radek 8     před 7 lety 15.06.2017 08:44 |  
              0 0

              Cetl jsem , ze ho nechce Weber, protoze by nebyl na celou pripravu, tak to prý nema smysl

  3. Re: Liberec má zájem o van Burena

    dauby     před 7 lety 14.06.2017 18:49 |  
    3 0

    Mihalika prodat, Van Buren hostovani bez opce v Liberci by bylo super, to same - hostovani bez opce - Holik. Ti kluci potrebuji hrat...

    • Re: Liberec má zájem o van Burena

      Kenny     před 7 lety 14.06.2017 19:08 |  
      3 10

      Já bych to viděl opačně- MVB prodat, Mihalik hostování.

      • Re: Liberec má zájem o van Burena

        Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 14.06.2017 19:40 |  
        5 0

        U Jara by bylo moudré počkat až po ME "21", klidně se tam může "prodat".

  4. Re: Liberec má zájem o van Burena

    iwanowicz     před 7 lety 14.06.2017 20:15 |  
    10 0

    Doufam, ze to znamena, ze privedeme nejakeho opravdu elitniho, nejlip vysokeho utocnika. Protoze priznejme si, ze kdyz vypadne Skoda, nebo bude z formy, mame v utoku jen omezene moznosti, zvlast v konfrontaci s Evropou.

    • Re: Liberec má zájem o van Burena

      pinochet     před 7 lety 14.06.2017 22:08 |  
      1 0

      Někde jsem tady četl něco o Koném. Pakliže je to to kopyto ze Slovácka, tak doufám, že né, leda že bychom potřebovali někoho nutně resuscitovat.

  5. Re: Liberec má zájem o van Burena

    Sracken     před 7 lety 14.06.2017 22:45 |  
    3 5

    Proč chcete Mihalíka prodat nebo poslat hostovat? Pravá záloha nás pálila skoro nejvíc a já bych mu věřil, je to dobrý fotbalista. Rád bych ho viděl v týmu.
    Těším se na smšť posil.

    • Re: Liberec má zájem o van Burena

      kjandourek (admin)     před 7 lety 15.06.2017 00:09 |  
      10 1

      Patřím k těm, kteří by ho tu rádi neviděli... Zkusím vysvětlit v pár bodech proč:

      1. Sám požádal v zimě o hostování, aby byl rozehraný před EURem U21... Mě z toho vyplývá, že nebyl ochoten o místo ve Slavii bojovat... a ani si nevěřil , že je schopen si to místo vybojovat
      2. Trval na tom, že chce do klubu, který bude mít peníze na opci, kterou Slavia chtěla ve stejné v jaké jej kupovala... Z toho soudím, že se vrátit nechtěl - kdyby mu šlo jenom o EURO U21, tak klidně vzal za vděk Slovenskem, kde by byl více na očích, ale tam vysloveně z výše uvedeného důvodu nechtěl.
      3. Po odchodu na hostování si pouštěl pusu na špacír... Z toho soudím to samé, co v bodě 2
      4. Ani v Polské lize se neprosadil

    • Re: Liberec má zájem o van Burena

      dauby     před 7 lety 15.06.2017 13:13 |  
      0 1

      Nesouhlasím s tou pravou zálohou, tam máme Sýkoru. Osobně jsem přesvědčen, že to je daleko nejlepší hráč ve Slavii. Začal famózně, pak šel s výkonností dolů, ale asi hlavně proto, že ho trápila drobná nerozehranost. Jinak je výborný a potáhne nás. Pak máme Mingazova a Zmrhala. Čili si nemyslím, že by nás kraje zálohy úplně pálily, i když jeden krajní záložník by přijít klidně mohl. Co se týče Mihalíka: možná je talent. Ale moc toho nepředvedl, je nedisciplinovaný a jeho výkony jsou hodně nevyrovnané, a hlavně mentálně ve Slavii snad ani nikdy nebyl. Takové hráče prodat - souhlasím, že v jeho případě asi až po Euru, ale prodat. Do Slavie nepatří a mít ho 4 roky po sobě někde po hostováních mi přijde nesmyslné.

      • Re: Liberec má zájem o van Burena

        dauby     před 7 lety 15.06.2017 13:16 |  
        0 0

        U Sýkory tam mělo být: trápila ho drobná zranění... Jinak ten kluk umí všechno: levou i pravou nohou, dokonce umí i hlavičkovat, ač je drobnější postavy, perfektní střela, rychlost, skvěle zahrává standardky. Reprezentant, hecíř, dává do hry srdce. Hráč s největším herním potenciálem ve Slavii, okamžitě zapadl i mezi spoluhráče, o čemž u Mihalíka vzhledem k jeho povaze pochybuju...

        • Re: Liberec má zájem o van Burena

          kjandourek (admin)     před 7 lety 15.06.2017 13:22 |  
          1 0

          Já si tedy myslím, že primárním postem levonohého hráče, kterým Honza je, by měla být levá záloha... přesun na pravo beru jako variantu, která v průběhu zápasu může nastat a změnit styl hry...

          Ale i tak si myslím, že pravý kraj zálohy máme dobře pokrytý - Mingazov se mi letos moc líbil :-)

          • Re: Liberec má zájem o van Burena

            dauby     před 7 lety 16.06.2017 08:55 |  
            1 0

            To máš pravdu. Ale pro Jardu Zmrhala je zase podle mě lepší levá záloha než pravá, kde taky část sezony strávil. Každopádně Sýkorovou největší výhodou je, že je univerzál. Málokterý fotbalista v lize je obounohý tak jako on.

            • Re: Liberec má zájem o van Burena

              kjandourek (admin)     před 7 lety 16.06.2017 08:57 |  
              0 0

              Je to tak - občas hrajeme takový paradox, že na obou krajích obrany máme pravonohé hráče (Béřa, Frýďa) a na obou krajích zálohy levonohé.. (Zmrhy, Syky)... Ale faktem je, že dnešní ligoví fotbalisté musejí umět kopnout do míče oběma :-)

  6. Re: Liberec má zájem o van Burena

    Fačín     před 7 lety 15.06.2017 10:49 |  
    0 3

    Tak pro Micka by to asi byla šance, konečně se někde dostat do základu a ukázat, na co reálně má v zápasech. Takže z jeho hlediska bych to pochopil. Ale byl bych radši, kdyby ho Šilhavý tolik neignoroval a dal mu větší porci minut u nás. Letos budeme hrát poháry, hráči budou potřebovat občas odpočinek a tak by se mohlo dostat i na útočníka číslo 3. Ale obávám se, že tento post zaujme Šilhavého oblíbenec Tecl. Protože dal dva góly zlomenému Brnu..

    • Re: Liberec má zájem o van Burena

      Martin 58     před 7 lety 15.06.2017 11:43 |  
      0 0

      Jo, nejdřív to Brno zlomil a pak dolomil. Pokud si dobře vzpomínám, tak prvních 25 minut to bylo hodně vyrovnané a hitparáda začala až po druhém, právě Teclově gólu, navíc, tuším Škoda říkal, že do klidu se dostal až za stavu 3:0.

    • Re: Liberec má zájem o van Burena

      kjandourek (admin)     před 7 lety 15.06.2017 13:20 |  
      1 0

      Před zápasem jsme po dvou domácích remízách a vypadnutí se Zlínem v poháru měli z Brna docela obavy... za hráče, který je srazí dvěma góly bychom dali všechno na světě... Ale tři neděle poté už to najednou je zlomené Brno a dva góly by mu dal každej nekopa...

      • Re: Liberec má zájem o van Burena

        Fačín     před 7 lety 16.06.2017 09:38 |  
        0 1

        Ne, ne, to jsem neřekl. Brno už bylo zlomené, prohrávající, když se Stanislav trefil... Ale o tom se nechci dohadovat, hlavní myšlenka byla, hierarchie útočníků je do příští sezony asi jasná - 1.Škoda,2.Mešanovič,3.Tecl. Čili předpokládám, že to Van Buren zkusí jinde, protože to pro něj u nás asi nemá budoucnost.

        • Re: Liberec má zájem o van Burena

          kjandourek (admin)     před 7 lety 16.06.2017 09:52 |  
          0 0

          0:1 u nás prohrávala i Dukla a dotáhnout jsme to nedokázali...

          Já si myslím, že je to tak v pořádku - podle mě Mick není hráčem takových kvalit, aby mohl hrát v současné Slavii - důvody a rozbory jsem tu psal mockrát....

          Já chápu, že je to sympaťák, že příkladně dře a že samozřejmě leccos z fotbalového řemesla ovládá, ale má své limity....

  7. Re: Liberec má zájem o van Burena

    knl66 (přítel SN)     před 7 lety 15.06.2017 12:21 |  
    0 1

    Hm, a co kdybychom jim MvB pustili za jejich sportovního ředitele?
    Tenhle minimalistický model Krob-Šilhavý-Tvrdík?-Plíšek nemůže fungovat moc dlouho.

    • Re: Liberec má zájem o van Burena

      TSeguinTS     před 7 lety 15.06.2017 12:23 |  
      1 0

      Proč, někdo z nich jde na mateřskou? Pokud tenhle minimalistický model bude fungovat jako doteď, tak jsem v klidu.

      • Re: Liberec má zájem o van Burena

        dauby     před 7 lety 15.06.2017 13:18 |  
        1 1

        Osobně si také myslím, že potřebujeme sportovního ředitele. Krob bude teď velet i správě našeho stadionu a má i další povinnosti. Být dlouhodobě bez sportovního ředitele mi nepřijde šťastné řešení.

      • Re: Liberec má zájem o van Burena

        knl66 (přítel SN)     před 7 lety 15.06.2017 13:39 |  
        0 0

        Myslíš, že dlouhodobě je to udržitelné? To někdo z nich dostane brzy infarkt.
        Ve Spartě bylo ještě nedávno asi 27 všelijakých ředitelů, my nemáme snad žádného(?). Obojí je extrém.

        • Re: Liberec má zájem o van Burena

          kjandourek (admin)     před 7 lety 15.06.2017 13:52 |  
          0 0

          27 ne.... jenom 26... jeden byl vedoucí mužstva :-)

        • Re: Liberec má zájem o van Burena

          TSeguinTS     před 7 lety 15.06.2017 13:55 |  
          0 0

          Zda je to udržitelné posoudit nemůžu, ale mám naprostou důvěru v pana Kroba.

  8. Re: Liberec má zájem o van Burena

    zeleznik2     před 7 lety 16.06.2017 08:39 |  
    0 0

    Já bych jej nepouštěl, sice máme další tři útočníky, ale Muris i Škoďák marodili a Teclík až na poslední dva zápasy nic, tak abychom poté nelitovali. Ale pro MIcka je to určitě velká příležitost nastupovat pravidelně...