Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Jaroslav Tvrdík na Twitteru k Pavlenkovi a přestupové strategii

Jaroslav Tvrdík na Twitteru: "Jiřímu Pavlenkovi, kterého si nesmírně vážím, jsem osobně vysvětlil důvody, pro které ho neuvolníme do Werderu Brémy. Povolení předčasného odchodu Antonína Baráka byla chyba. Pro budoucnost jednoznačně platí, že do Slavie se chodí hrát a nejsme levný výprodej. Slavia na prvním místě."

Komentáře (146)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Jaroslav Tvrdík na Twitteru k Pavlenkovi a přestupové strategii

    Orwell_1892 (přítel SN)     před 7 lety 13.06.2017 14:40 |  
    20 0

    Jarda na Hrad! :-)

  2. Re: Jaroslav Tvrdík na Twitteru k Pavlenkovi a přestupové strategii

    T(r)enky     před 7 lety 13.06.2017 14:47 |  
    4 0

    Věřím, že to Jirka věř a bude to ok. Přeci jen ho tu čekají evropské poháry. Pokud v nich zachytá, jistě přijde lepší nabídka než nepoharove Brémy

    • Re: Jaroslav Tvrdík na Twitteru k Pavlenkovi a přestupové strategii

      T(r)enky     před 7 lety 13.06.2017 23:01 |  
      0 0

      Teď koukám na ten špatný autocorrect a samozřejmě m být, že to Jirka vezme...ale s ohledem na 4 like to tu asi všichni pochopili :-)

  3. Re: Jaroslav Tvrdík na Twitteru k Pavlenkovi a přestupové strategii

    mudrc     před 7 lety 13.06.2017 14:47 |  
    16 0

    JT.je proste borec a je snad cim dal lepsi.

  4. Re: Jaroslav Tvrdík na Twitteru k Pavlenkovi a přestupové strategii

    smely (přítel SN)     před 7 lety 13.06.2017 14:48 |  
    6 1

    OT : Nový kouč Schalke 04 D. Tedesco: Konoplyanka si zaslouží druhou šanci. Znamená to tedy, že přestup do Slavie pravděpodobně padá #prestupy

    • Re: Jaroslav Tvrdík na Twitteru k Pavlenkovi a přestupové strategii

      Steve2924 (přítel SN)     před 7 lety 13.06.2017 18:29 |  
      0 0

      Zaslouží si šanci a proto ho pošlou k nám aby se ukázal, to je jasný :D

  5. Jaroslav Tvrdík

    knl66 (přítel SN)     před 7 lety 13.06.2017 14:51 |  
    10 0

    Co bychom za takovou stručnou a jasnou komunikaci ještě nedávno dali? :)))
    Žádné dohady, žádné spekulace, děkuji.

    • Re: Jaroslav Tvrdík

      smely (přítel SN)     před 7 lety 13.06.2017 14:55 |  
      21 0

      no vono zase kdybysme meli pred dvema rokama informace primo od zdroje, tak nas tu neska je pulka a ta druha se houpa nekde na kandelabru...

      • Re: Jaroslav Tvrdík

        janko (přítel SN)     před 7 lety 13.06.2017 15:12 |  
        13 0

        ...a ten zbytek by se modlil, aby přestup vyšel a Slavia měla alespoň na měsíc na výplaty:-)

        • Re: Jaroslav Tvrdík

          knl66 (přítel SN)     před 7 lety 13.06.2017 15:16 |  
          4 0

          Pánové, pánové, právě jsem si díky vám poprskal monitor.... :-DDDD

      • Re: Jaroslav Tvrdík

        afro     před 7 lety 13.06.2017 15:37 |  
        9 0

        Já bych nejspíš chlastal první ligu v kokeši. :-)

        • Re: Jaroslav Tvrdík

          knl66 (přítel SN)     před 7 lety 15.06.2017 10:45 |  
          0 0

          Kokeš, nový terminus technicus. :)
          Jenže pravdou je, že žádné pivo Kokeš se v Kamenici nad Lipou nevaří. Byl to jen kraťoučký pokus před pár lety, ztroskotal, zůstaly jen webové stránky. Momentálně se už asi rok sice vaří pár hektolitrů, pivovar se opravuje, ale rozhodně se pivo nejmenuje Kokeš. I když kdo ví, když teď má reklamu zadarmo.

  6. Re: Jaroslav Tvrdík na Twitteru k Pavlenkovi a přestupové strategii

    Robinator     před 7 lety 13.06.2017 14:55 |  
    5 0

    To je šéfik :)

  7. Re: Jaroslav Tvrdík na Twitteru k Pavlenkovi a přestupové strategii

    Rottax (přítel SN)     před 7 lety 13.06.2017 14:57 |  
    4 1

    Pavlenka po úspěších Slavie v příští sezóně bude ještě rád, že přestup do Brém nevyšel! Je to rozumný kluk a pochopí to.

    • Re: Jaroslav Tvrdík na Twitteru k Pavlenkovi a přestupové strategii

      knl66 (přítel SN)     před 7 lety 13.06.2017 15:17 |  
      6 6

      V uplynulých dvou dnech teda tu tvoji teorii o "rozumném klukovi" moc nepotvrdil. :/

    • Re: Jaroslav Tvrdík na Twitteru k Pavlenkovi a přestupové strategii

      Borgetti     před 7 lety 13.06.2017 17:12 |  
      2 0

      To jsme si mysleli o Barákovi taky, ale když chtěl do Itálie taaaak moc, tak ho jiné názory nezajímaly. Já chápu Pavlenku, ale tímhle stylem prodeje by se Slavia nikam nedostala. Nová smlouva by mu tu mohla dát novou motivaci a nějaké Brémy už ho zajímat nebudou. Hlavně si myslím, že LM je větší lákadlo než Bundesliga.

  8. Re: Jaroslav Tvrdík na Twitteru k Pavlenkovi a přestupové strategii

    vlk30 (přítel SN)     před 7 lety 13.06.2017 15:11 |  
    6 3

    Já bych řekl,že to JT cítí jako většina obyčejných fanoušků a také tak uvažuje.Dá se tomu říkát selský rozum.Takto kdyby se uvažovalo i v politice,tak je možná na světě blaze.Také by už třeba nebyl žádný estébák ani cinkálista,protože by je už dávno někdo nakopal do zadku.

    • Re: Jaroslav Tvrdík na Twitteru k Pavlenkovi a přestupové strategii

      Eluin (přítel SN)     před 7 lety 13.06.2017 18:07 |  
      2 1

      Kdo to jsou cinkálisté?

      • Re: Jaroslav Tvrdík na Twitteru k Pavlenkovi a přestupové strategii

        vlk30 (přítel SN)     před 7 lety 13.06.2017 23:27 |  
        0 0

        Ten kdo sleduje fotbal dobře ví.

  9. Re: Jaroslav Tvrdík na Twitteru k Pavlenkovi a přestupové strategii

    Pava1     před 7 lety 13.06.2017 15:21 |  
    3 0

    Přesně toto je ta druhá strana mince,kdy se po euforii z titulu,a radování se s celým mužstvem,musí pan Tvrdík rozhodnout a z očí do očí říct NE.Těžká situace a není to nic jednoduchého.

  10. Re: Jaroslav Tvrdík na Twitteru k Pavlenkovi a přestupové strategii

    navzdyslavia     před 7 lety 13.06.2017 15:47 |  
    4 0

    Nevim,co by se delo v Schalke 04,kdyby si Konoplajnka dupnul a rekl by,ze chce jit do Slavie. Ze spolecne sednou a proberou to u stolu a ne po telefonu.

  11. Re: Jaroslav Tvrdík na Twitteru k Pavlenkovi a přestupové strategii

    Oberyn_7     před 7 lety 13.06.2017 15:59 |  
    9 0

    Velice oceňuji tyto dvě zprávy. Jednoduché a výstižné.

    Ale to co je důležitější pro mne je přiznání chyby. To "klobouček dolů". Teď jsme z toho ponaučení a doufám, že to je jasná zpráva všem agentům, hráčům, týmům a také médiím. Konec spekulacím..

    • Re: Jaroslav Tvrdík na Twitteru k Pavlenkovi a přestupové strategii

      golfer     před 7 lety 13.06.2017 20:35 |  
      1 0

      Souhlasím s tebou. Bez většího povšimnutí celé místní slávistické společnosti beru jako nejdůležitější z celé této kauzy to, že JT je schopen přiznat veřejně chybu. Kruciš, kdo to veřejně dokáže ? Super JT. Je jasné, že JT byl před cca 2 roky fotbalově funkcionářský začátečník. To, jak se probíjí přes všechny možné protřelé zrůdné agentské léčky k profesionalitě nejvyšší úrovně je obdivuhodné. Chybku jako s Tondou udělá občas každý. JT fandím ti a radím - drž tuto linii :D:D:D.

  12. Re: Jaroslav Tvrdík na Twitteru k Pavlenkovi a přestupové strategii

    ervin     před 7 lety 13.06.2017 16:06 |  
    4 0

    Naprosto přesné a výstižné vysvětlení od J. Tvrdíka. Ještě bych podotkl, že s těžšími zápasy Jirkova kvalita i cena poroste a nakonec budou spokojeni všichni ! Nelze brát Slavii jako zastávku na půl nebo jeden rok! Dobrý tým se buduje min.3 roky a v té době minimálně odchodů je na každém jak se se svoji šancí popere. A brankáři zrají jak víno..Ahoj

  13. Re: Jaroslav Tvrdík na Twitteru k Pavlenkovi a přestupové strategii

    iwanowicz     před 7 lety 13.06.2017 16:07 |  
    14 0

    Pane Tvrdík, respekt. Stručné, jasné, kultivované. Díky!

  14. Re: Jaroslav Tvrdík na Twitteru k Pavlenkovi a přestupové strategii

    Bogdy     před 7 lety 13.06.2017 16:07 |  
    5 27

    Jsem rád, že Pavlenka zůstane. I komunikace Tvrdíka je zatím výborná. Na druhou stranu si dovedu představit černé scénáře. Tvrdíkovu minulost všichni známe. U jeho projektů obvykle platí, že pád je ještě výraznější, než předchozí vzestup. Také si jistě všichni pamatujeme Tiraspol i události před ním a po něm. Klub, který prohraje letošní závody o titul, může dopadnout špatně. Doufám, že se nenaplní scénář: Neposup do evropských pohárů, Zeman nezvolen prezidentem (oslabení relativně kontroverzního spojenectví s Čínou), odvolání Šilhavého, zimní výprodej, 5. místo v lize, letní výprodej zbytku kvalitních hráčů, odchod CEFC ze Slavie a dál už radši ani nechci pokračovat. Osobně se mi mnohem víc líbila vize Šimáněho.
    S Pavlenkou to souvisí relativně málo. Prodat ho před kvalifikací za 2 miliony Euro je hloupost. Jen bych byl opatrný s přílišným rozhazováním. Třeba Konopljanka byl úlet.
    Vím, že se mnou nebudete souhlasit, přesto cítím potřebu se takto vyjádřit :-)

    • Re: Jaroslav Tvrdík na Twitteru k Pavlenkovi a přestupové strategii

      Bogdy     před 7 lety 13.06.2017 16:23 |  
      4 11

      Nechci brečet nad palci dolů, čekal jsem je. Jen bych uvítal nějakou reakci. Nelíbí se vám můj pesimismus, milujete Tvrdíka, nebo máte nějaký problém s konkrétním obsahem příspěvku? :-)

      • Re: Jaroslav Tvrdík na Twitteru k Pavlenkovi a přestupové strategii

        Alanor (admin)     před 7 lety 13.06.2017 16:28 |  
        10 3

        Já jsem jen čekal, kdy se ve svých myšlenkových asociacích dopracuješ k tomu, že se se Zemí srazí meteorit a vymře život. :) Ale ber to s nadsázkou, jen mi ty představy přišly až nesmyslně chmurné v kontrastu se současnou realitou.

        • Re: Jaroslav Tvrdík na Twitteru k Pavlenkovi a přestupové strategii

          Bogdy     před 7 lety 13.06.2017 16:36 |  
          6 13

          Tak meteority bych nechal stranou. Jen bych krotil bezmezný, přehnaný a naivní optimismus velké části našich fanoušků, který považuji za stejně "nesmyslný", a to i v kontrastu se současnou realitou. A že nejsem mimo dokazuje třeba ČSA, ČSSD kolem roku 2009 nebo třeba Machačkala.

          • Re: Jaroslav Tvrdík na Twitteru k Pavlenkovi a přestupové strategii

            knawi     před 7 lety 13.06.2017 22:03 |  
            1 0

            Možná bys něco rád ale v souvislosti se zmíněnou současnou realitou, jsou tvoje úvahy nevkusné.

    • Re: Jaroslav Tvrdík na Twitteru k Pavlenkovi a přestupové strategii

      Alanor (admin)     před 7 lety 13.06.2017 16:24 |  
      9 6

      Člověče, ohledně těch černých vizí máš skutečně velkou představivost. Osobně doporučuji antidepresiva. ;)

      • Re: Jaroslav Tvrdík na Twitteru k Pavlenkovi a přestupové strategii

        vlk30 (přítel SN)     před 7 lety 13.06.2017 17:18 |  
        6 0

        Nevím kolik ti je,ale už jsem pár kotrmelců zažil se Slavii a mohlo být zle nedobře,tak přece jenom jistou dávku pokory by to chtělo.Důvody zde uvádět nebudu,ale klidně ti je napíši do sz.

    • Re: Jaroslav Tvrdík na Twitteru k Pavlenkovi a přestupové strategii

      Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 13.06.2017 19:01 |  
      1 0

      Mily Bogdy, to co pises se samozrejme teoreticky muze stat, ale jaka je pravdepodobnost? Stejne tak bych mohl napsat za "vlady" Simaneho, ze odejde protoze ho zacne vic bavit golf, prijde par teroristickych utoku na letadla a Travel Servis i CSA zkrachuji, atd. Ja jen vim, ze nebyt CEFC, tak dnes nejsme mistri, nemame stadion, uzasne komunikativni vedeni, neodmitame prodeje za 50 mil. protoze si to muzeme dovolit. Pokud to nebude na veky, tak se s tim nejak smirime a nejak to budeme resit. To se kvuli strachu a paranoie mame podelat a zustat malym chudym klubem s malym rozpoctem (zapadli v prumeru a bez uspechu), abychom se nebali, ze se neco nepovede...

  15. Re: Jaroslav Tvrdík na Twitteru k Pavlenkovi a přestupové strategii

    kjandourek (admin)     před 7 lety 13.06.2017 16:13 |  
    26 3

    Když jsme slavili titul, tak mi synek říkal, že se bojí, aby nebyl v TOP ligách zájem o Jirku Pavlenku… Já nad tím mával rukou s tím, že titul v české lize není pro zahraniční kluby měřítko, že by se nejprve musel ukázat v evropských pohárech a v reprezentaci… A teď koukám, že ten můj teenager má větší odhad a přehled, než jsem si myslel.
    Zazněla tu za dva dny spousta názorů. Původně jsem chtěl nějak reagovat na každý zvlášť, ale pak jsem si řekl, že udělám jeden větší příspěvek – snad to nevadí…
    Hráč by měl u nás odehrát minimálně dva roky, než bude chtít pryč… Ono to letí, uvědomme si, že Jirka u nás chytá už rok a půl, takže do té magické hranice nemá daleko. Pokud se nepletu, tak kontrakt má na tři a půl roku, takže už v září bude v půlce.
    Smlouva není cár papíru. To samozřejmě není, ale také to není úpis ďáblu, aby hráč musel jenom makat a držet hubu. Smlouva s hráčem nám zaručuje, že takový hráč neodejde bez finanční náhrady, ale zase si nemůžeme hrát na novodobé otrokáře, protože to k nám potom nikdo nebude chtít.
    Částka 2mega v éčkách je zoufale nízká. Tady souhlasím – my máme podepsanou smlouvu a pro nás má Jirka nějakou hodnotu. My můžeme určit, jak velkou. Ale zase si nemůžeme myslet, že je neprodejný, protože každý je nahraditelný.
    Nemůžeme rozprodat celý základní kádr. To jistě ne, ale musíme být připraveni na to, že o každého hráče můžeme kdykoliv přijít. Nejenom přestupem, ale vážným zraněním, nebo dlouhodobou nemocí (Číša). A zrovna u Jirky na to moc připraveni nejsme. Přitom si myslím, že zrovna gólman by se dal nahradit nejsnáze – není nutné dlouhé sehrávání se zbytkem týmu, prostě musí jenom „dobře chytat“.
    S tím souvisí, že pokud je možnost dostat k nám Honzu Laštůvku (a on dle rozhovoru na Idnes by se nebránil), tak bych po něm okamžitě šel – ostatně už s Krobem a spol mluvil, takže se asi snažíme. Ono je hezké mít v týmu pohodu a trojici gólmanů ve složení: „jasná jednička“; „pohodář, co se do branky nehrne“ a „nadějný mladík bez ligového zápasu“… ale nedovedu si moc představit, že si den po přestupním termínu Jirka utrhne křížáky a my pojedeme na Old Trafford s dvojicí Kovář-Otáhal.
    Porovnávání s Petrem Čechem je hodně nerealistické. Petr odcházel mladší, měl za sebou skupinu ligy mistrů s postupem do další fáze a titul mistra Evropy U21… V současné době má zkušenosti z největších zápasů a před sebou ještě tak tři čtyři roky… je to dvojnásobný vítěz anglické ligy, vítěz EL i LM… Tvrdit, že Jirka je s titulem z české ligy s ním srovnatelný, je zoufale zaslepené klubovými brýlemi. On může dát na misku vah „jenom“ tu perspektivu.
    A tím se dostáváme k tomu, že Jirka je ještě mladý… To je otázka do pranice, je mu 25 let. Pokud by měl jít do TOP ligy, tak má nejvyšší čas. Zřejmě proto to bere jako životní šanci. Za dva roky už taky může dostat laso jenom z Turecka, nebo z Číny.
    Jsou Brémy výš, než Slavia a šance na LM? Liga mistrů pro nás znamená zahrát si na plných stadionech pro 80 tisíc diváků proti týmům jako je Bayern, nebo Dortmund. Ať se nám to líbí nebo ne, tak přesně tohle mu zajistí i přestup do Brém. Navíc Brémy letos skončily třesně pod pohárovými příčkami, takže za rok klidně poháry hrát může i s nimi.
    Nejsme „průtokový ohřívač hráčů“. To jistě nejsme, ale uvědomme si dvě věci:
    Každý hráč, kterého jsme koupili, měl někde platnou smlouvu a hrál tam tu kratší, tu delší dobu a přestupem k nám si polepšil. Lze se divit, že si chce ještě polepšit? A když k nám šel, tak jsme byli vděčni majiteli jeho tehdejšího klubu, že ho k nám pustil a naopak nadávali na Peltu, nebo Grygeru, že šponují ceny a nechtějí k nám pustit Pospíšila, či Vuka.
    Když k nám přijde hráč, který už nebude chtít jít ven, tak už se tolik zlepšovat nebude, jako borec, který má před sebou vidinu ještě lepšího angažmá.
    Já vím, on je ideál dvacetiletý borec, který na sobě bude makat do roztrhání těla, bude se zlepšovat tak, že dotáhne Slavii k obrovským úspěchům v Evropě a ve finále se na konec kariéry vrátí domů… Ale Hubáček byl jenom jeden.
    Vyplývá z toho mého elaborátu něco? Asi nic… Všechno má dvě strany a ať to s Jirkou dopadne jakkoliv, věřím tomu, že se Slavií to dopadne co nejlépe ;-)

    • Re: Jaroslav Tvrdík na Twitteru k Pavlenkovi a přestupové strategii

      quelhar (admin)     před 7 lety 13.06.2017 16:24 |  
      13 5

      Díky, že to tu někdo napsal... Souhlasím prakticky bez výhrad. Především argumentace evropskými poháry mi přijde vyloženě úsměvná. Pro nás jsou poháry konfrontací s evropskou špičkou, ale v Bundeslize by Pavlenka tuhle konfrontaci měl dvacetkrát za sezónu nehledě na nějaké poháry. To je ten rozdíl mezi přestupem do Číny/Ruska, kam se chodí vyloženě za penězi, a přestupem do top soutěže jako je Bundesliga, kde třeba ani nejsou tak velké peníze jako v Rusku, ale zato se tam hraje nejlepší fotbal na světě. Proto je nabídka z Bundesligy pro Slavii větším problémem, než by byla nabídka třeba z Turecka. A proto je potřeba tenhle problém vyřešit s co největším citem. Navíc, zvlášť v případě brankáře platí, že nabídka z Bundesligy opravdu už za rok přijít nemusí. Brankáři se na přestupním trhu netočí zrovna často a počet míst v top ligách je opravdu silně omezený.

      • Re: Jaroslav Tvrdík na Twitteru k Pavlenkovi a přestupové strategii

        Gino     před 7 lety 13.06.2017 16:29 |  
        5 5

        S citem a slzou na krajíčku jsme řešili Baráka a jak to dopadlo... zahoďte sakra ten sentiment.

        • Re: Jaroslav Tvrdík na Twitteru k Pavlenkovi a přestupové strategii

          quelhar (admin)     před 7 lety 13.06.2017 16:31 |  
          12 5

          Dopadlo to tak, ze mame 3M Eur za hrace, ktery treba z meho pohledu takovou cenu ani nema. Pokud bychom z Brem dalsim jednanim vytriskali treba 3,5M za Pavlenku, tak bych kyvnul, podekoval Pavlenkovi, privedl Lastuvku nebo nekoho jeste lepsiho a byl docela spokojeny.
          Ale myslenka meho prispevku a prispevku nad nim je trochu jinde - mit tu nastvaneho hrace, kteremu klub nedovoli vyuzit prilezitost, ktera se s docela velkou pravdepodobnosti nemusi uz opakovat, nemusi byt zas tak velka vyhra.

          • Re: Jaroslav Tvrdík na Twitteru k Pavlenkovi a přestupové strategii

            Fulham     před 7 lety 13.06.2017 16:40 |  
            5 0

            Moje řeč. Ať přihodí mio, Honzu sem a je po příběhu ...

            • Re: Jaroslav Tvrdík na Twitteru k Pavlenkovi a přestupové strategii

              Fulham     před 7 lety 13.06.2017 16:51 |  
              0 1

              A ještě napíšu, že nikde není dáno zákonem, že do té LM nebo EL postoupime. A pak budem mít 3mio ( za míň fakt ne) což je odměna za skupinu EL. A Honzu k tomu - žádný oslabení na nejdůležitější sezónu za posledních x let....

            • Re: Jaroslav Tvrdík na Twitteru k Pavlenkovi a přestupové strategii

              La Tortuga     před 7 lety 14.06.2017 05:18 |  
              0 1

              Presne tak, navic dle Tvrdika nenabidli ani ty dva mio. Az nabidnou 100 je o cem se bavit.

          • Re: Jaroslav Tvrdík na Twitteru k Pavlenkovi a přestupové strategii

            Gino     před 7 lety 13.06.2017 16:53 |  
            3 0

            Ale jistě, na 3,5M euro by se už i klub díval jinak a nejspíš by pustil. Asi se trošku lišíme v úhlu pohledu. Já neupřednostňuji zájem pana Pavlenky, ale stavím na stejnou úroveň i zájem klubu. Pan Pavlenka snad, po zamítnutém přestupu, nemůže uvažovat tak, že se nasere a bude chytat špatně - to by si přece vůbec nepomohl. Skončil by na lavičce, takže by ho pak nechtěl nikdo (a to ne kvuli té lavičce, ale kvuli tomu proč se na ní dostal).

          • Re: Jaroslav Tvrdík na Twitteru k Pavlenkovi a přestupové strategii

            Kenny     před 7 lety 13.06.2017 18:59 |  
            2 1

            No, nevím jaká je aktuální Tondova cena, ale Udine ho určitě nechce protože je levnej. Chtějí ho, protože je to talent kterej jim v současnosti hodně pomůže a v budoucnosti na něm můžou ještě pěkně vydělat. Proč bychom se takhle nemohli chovat my? Co se týká toho naštvaného hráče, nemyslím že by to na Škodovi nebo Zmrhalovi bylo nějak moc vidět.

            • Re: Jaroslav Tvrdík na Twitteru k Pavlenkovi a přestupové strategii

              kjandourek (admin)     před 7 lety 13.06.2017 22:15 |  
              0 0

              Každý hráč má někde svůj strop a kde je zjistí, až když na něj narazí.

              Tonda byl hráčem Příbrami, dalším krokem jsme byli my za osm mega, teď jde za osmdesát do Udine... a pokud tam nenarazí na svůj strop, tak může jít za pár let o řád výše (Neapol, AC, Inter Milán) a odtamtud do Realu, či Juve...

              Ovšem kdyby se Příbram chovala tak, jak chceš, abychom se chovali my, tak by teď sestupoval do druhé ligy... a nebo by třeba s ním nesestoupila, takže by hrál spodek naší ligy a nikdy by nezjistil, jestli někdy v životě neměl na víc...

              Já chápu, že všichni chceme být na úrovni těch klubů ze kterých se buď vůbec dobrovolně neodchází, nebo se jde jenom do těch nejšpičkovějších, ale ta cesta k tomu je dlouhá .... delší než je sportovní život jednoho hráče, který ji pomáhal rozeběhnout :-)

              • Re: Jaroslav Tvrdík na Twitteru k Pavlenkovi a přestupové strategii

                La Tortuga     před 7 lety 14.06.2017 05:22 |  
                0 1

                Jenze my jsme nabidli pribrami zajimavou cenu. Podle toho bychom za Pavlenku meli chtit alespon 100mn. A to asi chceme.
                Vem si jeste cinske vlastniky, jak se budou tvarit, kdyz si s nima kazdy evropsky klub takto vytre . zadek? Budou chtit investovat do evropskeho C level tymu? Nebudou hledat lepsi investici?

                • Re: Jaroslav Tvrdík na Twitteru k Pavlenkovi a přestupové strategii

                  kjandourek (admin)     před 7 lety 14.06.2017 08:59 |  
                  1 0

                  Samozřejmě - o tom žádná diskuze.... cena musí odpovídat významu hráče i soutěže, do které má jít...

                  nabídka pod dvě mega v éčkách je pro nás naprosto neakceptovatelná, ale tak to přece chodí, že kupující nadhodí hodně nízkou cenu... My bychom měli kontrovat značně nadhodnocenou a ve finále se sejít na půli cesty...

                  A samozřejmě, pokud se ukáže, že zájem kupujícího zase není tak vážný, tak poděkovat za zájem a hráče nepustit...

              • Re: Jaroslav Tvrdík na Twitteru k Pavlenkovi a přestupové strategii

                Kenny     před 7 lety 14.06.2017 19:16 |  
                0 0

                S tím souhlasím, ale já nebyl ten kdo prohlašoval, že chce s pomocí čínských peněz vybudovat silnej klub a každý rok hrát v Evropě. A k dosažení těchto cílů holt musí být tvrdej manažer.

                • Re: Jaroslav Tvrdík na Twitteru k Pavlenkovi a přestupové strategii

                  kjandourek (admin)     před 7 lety 14.06.2017 23:49 |  
                  0 0

                  Ale nepůjde to hned... Bude to postupný proces... :-)

                  • Re: Jaroslav Tvrdík na Twitteru k Pavlenkovi a přestupové strategii

                    Kenny     před 7 lety 15.06.2017 20:31 |  
                    0 0

                    To nepůjde hned. Jen to musí mít jasná pravidla aby neodcházel jeden po půl roce a druhýho budou držet iks let stůj co stůj. To by v kabině mohlo nadělat pěknou rotyku.

                    • Re: Jaroslav Tvrdík na Twitteru k Pavlenkovi a přestupové strategii

                      kjandourek (admin)     před 7 lety 15.06.2017 21:36 |  
                      0 0

                      Musí to být za odpovídající prachy... není možné jednoho pustit po dvou letech za čtyři mega v éčkách a druhého za 1,5 mega po roce

          • Re: Jaroslav Tvrdík na Twitteru k Pavlenkovi a přestupové strategii

            valkys     před 7 lety 13.06.2017 19:26 |  
            0 0

            Horší je, že dle slov pana Tvrdíka na Twitteru není nabídka ani 2M Eur, pochybuji tedy, že by ji zvedli na 3,5M...

          • Re: Jaroslav Tvrdík na Twitteru k Pavlenkovi a přestupové strategii

            o-cab     před 7 lety 14.06.2017 08:32 |  
            0 0

            Souhlas. Barak nema cenu 80m, naopak Pavlenka ma cenu vyssi nez 60m. Po tom, co predvadel vetsinu jara neverim, ze se Barak v Italii prosadi. Na druhou stranu myslim, ze Pavlenka je schopny hrat za lepsi klub nez Bremy a to kdyz jeste rok bude chytat tak jako doposud a bude to delat i v Evrope a pripadne i v narodnim tymu. Pavlenkovi novou smlouvu protoze bez nej bychom titul nemeli a potrebujeme, aby byl v pohode.

    • Re: Jaroslav Tvrdík na Twitteru k Pavlenkovi a přestupové strategii

      Ondráš     před 7 lety 13.06.2017 16:24 |  
      12 0

      Prostě Laštůvku určitě vzít! A klidně ať mají s Pavlenkou stejnou výchozí pozici, ať se ukáže..

    • Re: Jaroslav Tvrdík na Twitteru k Pavlenkovi a přestupové strategii

      Gino     před 7 lety 13.06.2017 16:28 |  
      9 1

      Napsals to tak nějak mile, takže mám chuť ti dát lajk, ale nakonec to neudělám. Tak trochu totiž Jirku hájíš a já se s tím nemohu moc smířit. Jinak ale s většinou souhlasím - a v zimě (po těch dvou letech) bych ho klidně pustil... je přece i kdekoliv jinde normální, že tým hráče nakonec nepustí, kort na první nabídku. A Jirkova hodnota za ten půl rok určitě neklesne (a ted myslím jeho potenciální hodnota pro zájemce, ne ta finanční pro nás). Dělá se z toho tyjátr. Prostě tě teď nepustíme. Pomož nám vybojovat podzimní poháry, udělej základ v boji o titul v příští sezóně a pak klidně běž. Ale chtít odejít před tím nejdůležitějším, co nás čeká, to by přece nebylo tak úplně win-win řešení. Brémy poháry nehrajou, takže jim nemusí vadit, že do nich Jirka u nás nastoupí.

      • Re: Jaroslav Tvrdík na Twitteru k Pavlenkovi a přestupové strategii

        kjandourek (admin)     před 7 lety 13.06.2017 18:44 |  
        3 1

        Chtěl jsem oponovat, ale vlastně máš pravdu - trochu ho hájím...
        Já si myslím, že bychom hráče do TOP pěti lig pouštět nakonec měli... Německo, Španělsko, Anglie, Itálie a Francie, to je, dle mého názoru, zcela jiný svět...

        Myslím si, že nabídka z takové ligy je pro klub určitým vyznamenáním. I Honza Laštůvka víceméně oceňuje práci našich brankářských trenérů, kteří po roce a půl připravili Jirku, až k nabídce z Bundesligy.. Prostě přestupem hráče do takové ligy se zvedá respekt, který klub má v Evropě...

        Co se může honit hlavou mladému hráči o něhož máme zájem? "Člověče, oni vzali frajera z posledního týmu tabulky a za tři přestupní období jde do BL - Tam chci taky".... a nebo: "No oni uměj hráče vychovat a zviditelnit ... ale potom ho nepustí, takže po skončení smlouvy bere za vděk Tureckem..."

        Ale ne jinam - Dánsko, Belgie apod... Možná i ty výstupní klauzule, by mohli být vázány na nabídky jenom z TOP lig, aby nám frajer neutekl do Kodaně...

        A potom je tu samozřejmě cena... Určitě nesmíme kývnout na první nabídku... V tom se asi shodujeme všichni. To by bylo špatné i pro samotného hráče... Musíme se postupně dobrat tomu, jak moc ho chtějí a kolik jsou opravdu ochotní za něj dát. Nesmíme se bát odmítnout, ale ne proto, že prostě hráče pustit nechceme, ale proto, že kupující nabídl málo...

        Tohle se musíme naučit a vyšperkovat to. To s námi dobře uměl Pelta... Kotrba vzpomínal, jak během jednání o Horvátha v roce 1997 třikrát odešel od jednacího stolu s tím, že končí a nakonec za něj dostal dvakrát víc, než za kolik ho původně sami chtěli prodat.

        • Re: Jaroslav Tvrdík na Twitteru k Pavlenkovi a přestupové strategii

          chrobak     před 7 lety 13.06.2017 21:33 |  
          1 0

          V podstatě bych s tebou souhlasil. Jak to chodí nevím, ale selským rozumem bych považoval za řešení, aby byly už při příchodu hráče domluvené jasné mantinely. A to nejen výstupní částkou, ale v závislosti kam, za jak dlouho a za kolik. Bylo by jasno a neřešilo by se jestli někdo někoho chce nebo nechce pustit, jestli bude nebo nebude zklamaný a podobně.

          • Re: Jaroslav Tvrdík na Twitteru k Pavlenkovi a přestupové strategii

            kjandourek (admin)     před 7 lety 13.06.2017 22:04 |  
            1 0

            Já se obávám, že takhle jednoduché to nikdy nebude...

            Jsou hráči, pro které bude Slavia strop - ať už kvůli výkonnosti, nebo kvůli věku. Takové hráče musíme mít a mít z nich osu, která se nebude moc měnit.
            Potom budou hráči, kteří budou mít na víc ... Ti se přestupem k nám posunou výš a v určitou dobu nás přerostou a měli by jít výš...

            Jenomže se u konkrétního hráče nikdy nedá dopředu říci, kdy přesně nás přeroste a jestli vůbec....

            Nemyslím si, že by bylo dobré získat pověst klubu, z něhož nelze odejít do lepší soutěže... Naopak si myslím, že by bylo dobré mít pověst klubu, z něhož vyšli opory celků z TOP lig

            Pokud budeme mít tu první pověst, budou na nás agenti zkoušet výstupní klauzuli... příště zase někdo může přijít třeba s tím, že podepíše smlouvu jenom na rok a každý rok ji bude obnovovat... Jenom proto, aby měl případně snazší odchod do lepšího klubu...

            A když nebudeme souhlasit, mohou nám utéct zajímaví hráči .... a když se ještě proflákne, že jsme je mohli mít, ale "nedohodli jsme se na smlouvě", tak naše vedení zdejší kritici umlátí čepicema :-)

            S chutí používám rčení, že ta diplomacie bývá složitější než pochodový vzorec na mol opilé stonožky...

            • Re: Jaroslav Tvrdík na Twitteru k Pavlenkovi a přestupové strategii

              Vici     před 7 lety 14.06.2017 19:29 |  
              0 0

              Tady se ale nikdo nebavil a nebavi o tom ze by to melo byt tak ze se od nas neda odejit. Tady je rec o tom ze nesmime dopustit, aby na prvni zabreceni hrace ze chce jit kopat lepsi ligu dochazelo k tomu ze se ze Slavie stane prutokač hráču. To je proste nepochopitelny. Ano. Za dobrou cennu samozrejme. Ale bavime se o Tondovi a Jirkovi. O Luftnerovi se mi ani bavit nechce. To byl pruser. A ti dva si to vybreceli. Respektive jeden a druhej to zkousi taky. Staci se podivat do na Chorvatsko. Talent bud je nebo neni. A nechapu proc by za talent z Chorvatska meli kluby davat 6-10 mega eur a talent z cech 2-3. To mi hlava nebere. Btw. Nekdo tu psal at nam Jirka pomuze do poharu a jde. Ale hlavni cíl preci pristi rok je primej postup do LM. Proč do toho toaLetna tak slape? Protoze ten cil je na konci roku a ne ted. Tak blizko nase liga dlouho nebude k lize mistru.

              • Re: Jaroslav Tvrdík na Twitteru k Pavlenkovi a přestupové strategii

                kjandourek (admin)     před 7 lety 14.06.2017 23:45 |  
                0 0

                Jsou věci se kterými souhlasím a jsou takové, se kterými budu polemizovat....

                Určitě nemůžeme prodávat na "první zabrečení"... nebo tedy za první nabídku. Hráče si nějak ceníme. To je v pořádku. Je to obchod, kde cena nikdy není přesně dána, žádný supermarket... Takže je normální, že kupující nabídne na počátku cenu nízkou, prodávající požaduje neúměrně vysokou... a ve finále se buď někde sejdou... a nebo taky ne... Záleží na tom, jak moc chce kupující koupit a jak moc potřebuje prodávající prodat...
                Ale je podle mě špatné říci apriori NE, i kdyby kupující nabízel hory doly...

                Já Lüftnera nepovažuji za průser. Průser by byl, kdybychom ho koupili za dvacet a výstupní klauzuli měl na dvacet pět... Takhle šlo o zhodnocení pětinásobně za půl roku... Hlavu si musejí drbat spíše v Teplicích, kteří za něj dostali pouze osmičku...
                vezmi si, že pokud bychom na tu klauzuli nepřistoupili, tak by ho třeba vzala za stejných podmínek Plzeň a teď by si mnula ruce, že si vydělala na dvě posily...
                A to Chorvatsko.... Uvědomme si, kde a jak teď hrají hráči, kteří vyšli z Chorvatské fotbalové školy.... To je Barcelona, Real, či Juve.... takže každý další hráč, který jde z Chorvatska ven prošel podobnou školu a dá se o něm říci že se může prosadit podobně...

                Co můžeme o české fotbalové škole říci my? Že jsme před dvaceti lety vychovali Šmícu, Bejbla a Poboráka.... a dál? Kdo kdy prošel Slavií a prosadil se v nějaké TOP lize? a když odhlédneme od Slavie, tak poslední opravdu fotbalisté, co šli od nás do světa byli Čech a Rosa.... Kdo dál hraje v TOP lize? Darida, Schick a Krejčí... (jankto šel ještě jako dorostenec - ten už neprošel úplně tím celým procesem "české fotbalové výchovy)
                Jinak? Kdo šel do TOP ligy a tam něco předvedl? Fenin, V.Kadlec, Jiráček, Petržela, Rajtoral, Rabušic... za posledních deset let je přestup do TOP ligy, z osmdesáti procent jistý propadák... Tak proč by manažeři klubů z Bundesligy měli dávat za naše hráče 10 mega v éčkách...?

                Tady si musíme trošku sednout na zem...

    • Re: Jaroslav Tvrdík na Twitteru k Pavlenkovi a přestupové strategii

      Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 13.06.2017 16:44 |  
      3 3

      Jsem rád, že jsi tam použil ''má slova''( https://www.slavistickenoviny.cz/clanek/10082-Bundesliga-me-laka-rekl-Pavlenka-Doufa-ze-se-Slavii-se-domluvi#komentar-342023) , že za dva roky může jít směrem Turecko, Čína, kde to není úplně o fotbale, ale spíš o finančním zabezpečení... ale někteří nemají úplně touhu se takhle finančně zabezpečit, ale jít i něco v tom fotbale dokázat a tedy přestup na západ.
      Já si myslím, že pokud v české lize fotbalista neodejde na západ (Německo, Francie, Itálie, Anglie, Španělsko) do 25-ti let, tak už se tam těžko dostane, protože o hráče kterému táhne na třicet a nevylezl za celou kariéru z Česka nebude zájem. Dánsko, Norsko neberu jako ''západ'', jelikož jsou na tom podobně a když tam hráč přestoupí, tak si pomůže maximálně finančně, fotbalově moc ne...
      Zní to blbě, ale Ngadeu či Deli také mají nejvyšší čas, pokud chtějí skončit ve Francii(nebo Ngadeu za svojí rodinou do Německa). Pokud tady zůstanou ze zdvořilosti ještě 2 sezóny, tak pak můžou uvažovat o setrvání, Turecku, Rusku nebo Číně.

    • Re: Jaroslav Tvrdík na Twitteru k Pavlenkovi a přestupové strategii

      EdCable     před 7 lety 13.06.2017 21:06 |  
      0 0

      Ja bych jenom k tem brankarum podotknul, ze stale mame Martina Berkovce.

  16. Re: Jaroslav Tvrdík na Twitteru k Pavlenkovi a přestupové strategii

    travel (přítel SN)     před 7 lety 13.06.2017 16:43 |  
    2 0

    Trochu odbočím.Petr Kostelník k nám jde trénovat mládež (brankáře).

    • Re: Jaroslav Tvrdík na Twitteru k Pavlenkovi a přestupové strategii

      Vici     před 7 lety 14.06.2017 19:31 |  
      0 0

      Mame. Ale s prominutim. Jestli chteji klub kterej bude hrat pohary. Bude je hrat dobre v pomeru k ostatni vychodni a stredni evrope. Tak Berky nemuze byt jednicka. Sorry ale nemuze

  17. Re: Jaroslav Tvrdík na Twitteru k Pavlenkovi a přestupové strategii

    Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 13.06.2017 16:49 |  
    10 0

    Jakub Dobiáš (vyhledává nám posily) a jeho pohled na nabídku Werder Bremy: https://twitter.com/SedrickDobi/status/874629246202859520
    Bavil jsem se brankářským analytickým expertem. Říkal, že €3m je úplné minimum pro Slavii, ale €5m by mu dávalo mnohem větší smysl. My toho na gólmany moc nedělali kromě distribuce a on taky bral jen základní data, ale bude mít rozumný úsudek.

    • Re: Jaroslav Tvrdík na Twitteru k Pavlenkovi a přestupové strategii

      Vici     před 7 lety 14.06.2017 19:32 |  
      0 0

      Souhlas. Za 6 at jde bez debat. Za 5 bych se handrkoval ale asi kyvnul. Ale za 2 mil :)))) smesny.

  18. Re: Jaroslav Tvrdík na Twitteru k Pavlenkovi a přestupové strategii

    spivi     před 7 lety 13.06.2017 16:55 |  
    4 15

    Taky trochu odbočka.... Přijde Rotan 35 let, konop. se těžko bude hnat do český ligy když na novýho trenéra.... A Stoch kterej už není ani ve slovenských repre, v Turecku nehraje nas má dostat do ligy mistrů? Nějak se tu víc řeší odchody než POSILY .... Podívat se pravdě do očí a říct že nás stávající kádr má na ligu mistrů je dost špatný vtip .... Asi miliarda palců dolu ale bez kvalitního posilnění je to utopie

    • Re: Jaroslav Tvrdík na Twitteru k Pavlenkovi a přestupové strategii

      Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 13.06.2017 16:58 |  
      4 2

      Nevím jestli zrovna Stoch by byl ten, který týmu pomůže. Aby to nemělo opačný efekt...

      • Re: Jaroslav Tvrdík na Twitteru k Pavlenkovi a přestupové strategii

        spivi     před 7 lety 13.06.2017 17:08 |  
        3 0

        To je právě ono, mezi horkejma hlavama v Turecku byl za magira, odejit z repre a k nám jak to vypadá přijde jako největší posila .... Nějak nemám dobrý tušení....

        • Re: Jaroslav Tvrdík na Twitteru k Pavlenkovi a přestupové strategii

          Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 13.06.2017 17:11 |  
          1 0

          Kdyby nebyl problémový, tak s tím nemám problém, ale takhle do toho můžou sklouzout ostatní a budeme tady jak v plzni... A budeme řešit, ve které hospodě se točí pivo kokeš. :-)

          • Re: Jaroslav Tvrdík na Twitteru k Pavlenkovi a přestupové strategii

            spivi     před 7 lety 13.06.2017 17:14 |  
            1 0

            Ten by v ty hospodě podle mě dělal vrchního....

      • Re: Jaroslav Tvrdík na Twitteru k Pavlenkovi a přestupové strategii

        schnaubi     před 7 lety 13.06.2017 17:30 |  
        0 0

        Bůh ví jako to s tím Stochem je, ze jmen o, kterých se spekuluje věřím že dotáhneme Rotana a Konopí zůstane v Schalke, když věřím že to chvilku pro Slávii vypadalo nadějně, ale změna trenéra to celý otočila. Takže za mě přijde Rotaň a asi tak 2-3 další hráči o kterých v diskuzi a ani nikde na internetu nepadlo ani slovo. :)

    • Re: Jaroslav Tvrdík na Twitteru k Pavlenkovi a přestupové strategii

      Hanzwalter     před 7 lety 13.06.2017 17:06 |  
      5 0

      jedine v cem souhlasim je, ze ten kadr na LM zatim nema;-) Rotan a Konop. klidne dorazit muzou a Stoch ma tkusenosti a player je to vybornej.

      • Re: Jaroslav Tvrdík na Twitteru k Pavlenkovi a přestupové strategii

        spivi     před 7 lety 13.06.2017 17:10 |  
        0 0

        Konop? Má novýho trenéra kterej vyhlašuje že si zaslouží šanci odejde z bundesligy k nám? V tom případě je Pavlenka blázen když chce opačným směrem

        • Re: Jaroslav Tvrdík na Twitteru k Pavlenkovi a přestupové strategii

          Eskaes     před 7 lety 13.06.2017 19:35 |  
          0 0

          no tak přijde Jarmolenko, no :-)

    • Re: Jaroslav Tvrdík na Twitteru k Pavlenkovi a přestupové strategii

      bububu (přítel SN)     před 7 lety 13.06.2017 17:49 |  
      3 0

      Mnohem více limitující faktor v boji o LM než je síla kádru je naprostá absence koeficientu. K postupu do LM, nebo jen do jejího 4. předkola budeme potřebovat velké štěstí na los.

      Chci tím říct, že jestli vyfasujem Olympiakos, tak nás nevytrhne ani Konopljanka. Naopak pokud dostaneme třeba Maribor nebo APOEL, tak věřím, že můžeme postoupit i se současným kádrem.

      • Re: Jaroslav Tvrdík na Twitteru k Pavlenkovi a přestupové strategii

        spivi     před 7 lety 13.06.2017 17:52 |  
        4 2

        To je sice zajinavej názor ale nic to nemění na tom že bez kvalitního posílení nemáme šanci....

      • Re: Jaroslav Tvrdík na Twitteru k Pavlenkovi a přestupové strategii

        Eskaes     před 7 lety 13.06.2017 19:37 |  
        1 0

        ještě bych tam přidal důvěru ve své schopnosti ;-) -nebuďme zase tak skromní a bojácní.

      • Re: Jaroslav Tvrdík na Twitteru k Pavlenkovi a přestupové strategii

        Pava1     před 7 lety 13.06.2017 20:21 |  
        1 0

        Zajíci se počítají po honu.......buďme trpělivý a vděční.Před dvěma lety,by jsme.............??

      • Re: Jaroslav Tvrdík na Twitteru k Pavlenkovi a přestupové strategii

        Sracken     před 7 lety 13.06.2017 20:43 |  
        3 0

        Já bych to řekl takto. Z možných soupeřů není ani jeden, přes kterého se nedá postoupit. A zároveň ani jeden, kde bych si řekl, že je postup v podstatě jistý. Za rok, za dva, to třeba bude jinak.
        Musíme být velmi pokorní. Salzburk do toho rve léte neskutečné peníze a nikdy se do LM nedostal. Není to jen o penězích, je to i o správné atmosféře a touze to tam dotlačit.

  19. Re: Jaroslav Tvrdík na Twitteru k Pavlenkovi a přestupové strategii

    Hanzwalter     před 7 lety 13.06.2017 17:04 |  
    4 0

    Naprosto tuto zpravu vitam a souhlasim s JT na 100%.... takhle by si kazdy chodil ven jak chce viz Barak&Luftner a pak by jsme devalvovali vlastni znacku nejlepsiho a nejkrásnějšího klubu v ČR. Stejne jako, kdyz clovek chodi do prace tak nemuze ze dne na den prijit a rict: jdu jinam..... kdyz tohle dovolime tak si kazdy bude delat co chce... jinak za 4mega a Lastuvku do kadru bych s jeho odchodem problem nemel, ale za 2 mice fakt ne.

  20. Re: Jaroslav Tvrdík na Twitteru k Pavlenkovi a přestupové strategii

    guyincognito     před 7 lety 13.06.2017 17:06 |  
    3 0

    Tak z minimálně z hlediska jeho role volebního manažera ČSSD to rozhodně žádný propadák nebyl...nechci se rozepisovat a doporučuji: Anna Matušková: Politický marketing a české politické strany. Volebnim kampaně v roce 2006. K dostání např. na uložto.
    Samozřejmě si musíme uvědomit, že je Jarda pouhým prostředníkem Cefc a rozdodně není tím kdo "tahá za nitky". Což se koneckonců zdá jako úděl jeho profesního života.

    • Re: Jaroslav Tvrdík na Twitteru k Pavlenkovi a přestupové strategii

      guyincognito     před 7 lety 13.06.2017 17:07 |  
      1 0

      Měla být reakce na depresi Bogdyho, sorry

    • Re: Jaroslav Tvrdík na Twitteru k Pavlenkovi a přestupové strategii

      schnaubi     před 7 lety 13.06.2017 17:25 |  
      0 8

      Stačí mi ten nadpis a, že to je z efotbalu a je mi jasný, že to nemácenu to číst...... :D to bude zase rejpání do naší Slávie a do CEFC

      • Re: Jaroslav Tvrdík na Twitteru k Pavlenkovi a přestupové strategii

        Staršina     před 7 lety 13.06.2017 18:23 |  
        10 0

        Vaše škoda, že Vám stačí jen nadpis. Já ho četl 3x a myslím si, že je dost dobrý. Skoro celý představuje vizi nás fanoušků. Ke konci vidím docela zajímavou věc. Nechat soupeře finančně vykrvácet. Plzeň odpadne do roka a ti druzí, pokud nevyhrají ligu, tak do dvou až tří let. CEFC má finančně dost velký náskok.

        • Re: Jaroslav Tvrdík na Twitteru k Pavlenkovi a přestupové strategii

          schnaubi     před 7 lety 13.06.2017 18:51 |  
          1 1

          Dobře nechal jsem se přesvědčit jdu si to přečíst já jen, že na efotbalu jsem si už začal zvykat, že tam píšou jen bláboly :)

        • Re: Jaroslav Tvrdík na Twitteru k Pavlenkovi a přestupové strategii

          schnaubi     před 7 lety 13.06.2017 18:57 |  
          6 0

          Tak velká omluva článek má vážně hlavu a patu a také s tím co se tam píše naprosto souhlasím

      • Re: Jaroslav Tvrdík na Twitteru k Pavlenkovi a přestupové strategii

        murena     před 7 lety 13.06.2017 18:24 |  
        3 0

        To je těžký když to bereš takhle já s tím článkem souhlasím pokud chceme být úspěšný tak nemůžeme jen prodávat ale budovat

      • Re: Jaroslav Tvrdík na Twitteru k Pavlenkovi a přestupové strategii

        Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 13.06.2017 18:51 |  
        2 0

        Nadpis hodne klame. S clankem naprosto souhlasim...

  21. posily

    Hanzwalter     před 7 lety 13.06.2017 17:11 |  
    8 0

    nejak citim ve vzduchu neco velkeho... je hrozny klid pred bourkou... Krob&Jt&js a spol nejsou pitomci a maji obrovsky kapital a zkusenosti takze cekam mega posily co budou mit na EL a LM.... do tydne nejpozdeji vime uz vse tak pevne nervy!;-)

  22. Re: Jaroslav Tvrdík na Twitteru k Pavlenkovi a přestupové strategii

    zeleznik2     před 7 lety 13.06.2017 17:22 |  
    0 6

    Ale ale, zrovna u Baráka nejdřív vedení přestup stopl, aby následně byla smlouva podepsána, u Lüftnera byla zase ta nešťastná klauzule a teď JT přiznává, že to s Barákem byla chyba...No snad s Pavlenkou to nedopadne stejně. A co posily?budou budou?

    • Re: Jaroslav Tvrdík na Twitteru k Pavlenkovi a přestupové strategii

      Pepino44     před 7 lety 14.06.2017 07:33 |  
      1 0

      rostou, rostou.

  23. Re: Jaroslav Tvrdík na Twitteru k Pavlenkovi a přestupové strategii

    Fridleifsson     před 7 lety 13.06.2017 17:23 |  
    14 0

    Ze všeho nejvíc nechápu tu Pavlenkovu logiku, že "taková nabídka už se nemusí opakovat." Tak sakra, čekají nás evropské poháry a hodně důležitá sezona v lize, je v kádru mistra, pokud bude podávat kvalitní výkony a ukáže se i v pohárech, musí zákonitě přijít ještě lepší nabídka. Pokud na to nemá, ve Werderu by se stejně nechytil. Pokud na to má, tak se letos ukáže ještě víc než vloni a odejde za 100 míčů na lepší adresu než do Brém.

    • Re: Jaroslav Tvrdík na Twitteru k Pavlenkovi a přestupové strategii

      murena     před 7 lety 13.06.2017 18:37 |  
      2 0

      Přesně tak proc hned skočit na první nabídku za rok si bude vybírat

  24. Re: Jaroslav Tvrdík na Twitteru k Pavlenkovi a přestupové strategii

    Rudolfonc (přítel SN)     před 7 lety 13.06.2017 17:45 |  
    3 0

    Tohle se Jardovi fakt povedlo... asi něco okoukal u svého jmenovce Jardy Jágra, válí téměř stejně. A Jirka? Pokud taková nabídka nemusí už přijít, tak podle mě teda nemá přijít a neměla přijít ani teď. To je logika, jsem dobrej golman, nešel jsem do prvního týmu, co mi dal nabídku, tak i když si budu držet standard, tak si mě už nikdy nikdo nevšimne.

  25. Re: Jaroslav Tvrdík na Twitteru k Pavlenkovi a přestupové strategii

    Kenny     před 7 lety 13.06.2017 18:39 |  
    8 0

    Jestli tohle pan Tvrdík myslí vážně a bude to dodržovat, tak mu odpouštím ty přešlapy z počátku a hluboce smekám. Takhle by se měl budovat mančaft.

    • Re: https://www.sport.cz/fotbal/premier-league/clanek/892275-anglicka-fotbalova-jedni

      schnaubi     před 7 lety 13.06.2017 19:08 |  
      5 0

      Anglický brankáři nejsou dobří :D

    • Re: https://www.sport.cz/fotbal/premier-league/clanek/892275-anglicka-fotbalova-jedni

      Borgetti     před 7 lety 13.06.2017 19:28 |  
      2 0

      Taky dobrý. To já jsem chtěl za Luftnera Johna Terryho, který končil v Chelsea, ale to jsme v té době ještě nelovili světového hráče, tak se mi to zdálo čistě scifi :-)

  26. Tvrdik

    Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 13.06.2017 18:47 |  
    6 0

    Tvrdik je fakt borec. Strasne se mi libi, co a jak dela. Kdyz treba tu jeho komunikaci srovnam s Kretinskym, tak nam muzou rudosi jen tise zavidet.

  27. To chce klid :)

    A.Lima     před 7 lety 13.06.2017 18:49 |  
    14 0

    Zdravím Vás ,

    Docela koukám, jak se u některých zde vyskytuje skepse. Jen bych rád napsal to,že skupina CEFC - vedená u nás pod vedením JT - udělala ohromný skok ve vývoji našeho milovaného klubu .!!

    Proto by si za mě , zasloužila čas a klid na práci a nebýt zde za "hysterku" . Pokud přijde "Konop." nebo Rotan budeme rádi a já věřím tomu,že Vedení má i jiné hráče, o kterých ani nevíme a budou představeni :) Zatím mě to přijde férové, zveřejnil se Hromada a Jugas (oba dva - hlavně u Jugase- se asi muselo, aby nebyl od novinářů na něj vyvíjen velký tlak). Další jména přijdou a myslím si, že se budeme divit :) Každopádně věrme našemu vedení, vždyť se podívejme, kdo k nám za poslední přestupový období přišel a kdo za nás hraje od nástupu právě CEFC. Navíc máme stadion , který patří pod stejnou značku, spousta akcí na léto v přátelácích.

    Mě se taky líbí styl hraní hráče Muamer Tankovic (Švéd 1995) z AZ. to je jméno jen pro deník Sport.. aby měl čím plnit své titulky :)

    Každopádně jedno je jisté... Všichni se těšíme na rozlosování soupeřů v Evropě a začátek ligy :) Už aby to začalo :)

    • Re: To chce klid :)

      valkys     před 7 lety 13.06.2017 19:40 |  
      3 0

      Jak za větou "jedno je jisté..." nenásleduje "všichni se budeme ještě divit", tak jsem zklamán. Toť jediná výtka, jinak plně souhlasím kolego. :-)

      • Re: To chce klid :)

        A.Lima     před 7 lety 13.06.2017 19:51 |  
        0 0

        děkuji za souhlas, jen nechápu u výtku :) asi si potřebuji poposednout :)

        • Re: To chce klid :)

          Jachym     před 7 lety 13.06.2017 20:15 |  
          0 0

          Je vidět, žes tu nový...:-)) Hlášku "ještě se všichni budeme divit" často používal jeden zdejší přispěvatel, který se pasoval na velkého insidera slávistického dění, kterýžto názor snad sdíleli i někteří zdejší diskutující. Jeho projev byl záměrně plný šifer, protože zřejmě nesměl ani naznačovat. Jedna z těchto šifer ("mukion") se následně stala běžně užívaným pojmem ve zdejších diskusích. Ještě se máš co učit:-)

          • Re: To chce klid :)

            A.Lima     před 7 lety 13.06.2017 20:19 |  
            0 0

            Jiří1 nebo železník2 čili jedna a tatáž osoba :) jak jsem psal. diskuzi sleduji dlouho a i vím to,že jsi z Budějovic Jáchyme jako já :) Spíš jsem to bral tak,že jsem já to napsal nějak špatně :)

            • Re: To chce klid :)

              Jachym     před 7 lety 13.06.2017 21:27 |  
              0 0

              Tak to se omlouvám, unáhlil jsem se podle informace o době registrace:-) Neříkej ještě, že jsi ze čtvrti Suché Vrbné...:-)

              • Re: To chce klid :)

                A.Lima     před 7 lety 13.06.2017 21:37 |  
                0 0

                Nene, Pražské sídliště

  28. Re: Jaroslav Tvrdík na Twitteru k Pavlenkovi a přestupové strategii

    Eskaes     před 7 lety 13.06.2017 19:31 |  
    12 0

    To vyjádření ve smyslu "tak takhle ne, pánové." se mi líbí a přišlo v pravý čas, nebo spíš už muselo přijít. Věřím, že klub je v právu a že to nebyl on, kdo jednal "nefér" takže je už jen na hráčích, jak se teď zařídí a určí si svou budoucnost.

    Učíme se z chyb a jdeme stále výš, mám z toho prostě moc dobrý pocit.

  29. Re: Jaroslav Tvrdík na Twitteru k Pavlenkovi a přestupové strategii

    Sracken     před 7 lety 13.06.2017 20:35 |  
    6 0

    Pan Tvrdík je hustej. Jedině takhle se mu povede zvednout cenu našich hráčů, kteří jsou kvalitní, ale nabízí nám za ně ubohé sumy. Tleskám panu Tvrdíkovi, byť jsem sám na pochybách, co to dokáže udělat s psychikou hráče.

  30. Re: Jaroslav Tvrdík na Twitteru k Pavlenkovi a přestupové strategii

    SKSKali     před 7 lety 13.06.2017 20:52 |  
    7 0

    Je to správně. Pavlenkovi nikdo nemůže zazlívat, že se mu líbí vidina Bundesligy, to je celkem i normální reakce. Něco jiného by bylo, kdyby to byl kovanej slávista, odchovanec apod. Nicméně, i kdyby vedení mu přálo a chtělo ho pustit, tak ne za tu nabídku, o které se píše. Tak, jak se týmy v naší lize snaží Slavii natahovat co se dá, tak podobným elegantnějším způsobem musí vedení držet podobnou linii. Jinak budeme mít vizitku klubu, před kterým někdo zatřese s trochou peněz a hned se prodává. Naopak, v současnosti, kdy z sebou máme silný finančního majitele, se prostě musí ukázat, že prodávat nechceme, nemusíme a pokud se má jednat, tak holt budou muset víc přitlačit s nabídkou, aby se tím vedení vůbec zabývalo. V tomhle tak trochu ještě zaostáváme za spartou, která umí ceny svých hráčů vyšponovat často i nad realitu.
    Nicméně prohlášení JT je dobrý krok a signál případným novým hráčům z naší ligy.

  31. Re: Jaroslav Tvrdík na Twitteru k Pavlenkovi a přestupové strategii

    mudrc     před 7 lety 13.06.2017 22:54 |  
    0 1

    Pocitam, ze Berkovec pujde do Liberce, pripadne Kovar, s tim ze opravdu prijde Lastuvka. Kdyz se vyjadruje jak moc k nam chce, vubec bych se nedivil.

    • Re: Jaroslav Tvrdík na Twitteru k Pavlenkovi a přestupové strategii

      Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 13.06.2017 22:58 |  
      0 0

      Jestli se ted nepletu,tak rikal,ze uz s nim mluvil Krob.. omlouvam se kdyztak dopredu ale hledat se mi to ted nechce..

  32. Re: Jaroslav Tvrdík na Twitteru k Pavlenkovi a přestupové strategii

    Jezevec     před 7 lety 13.06.2017 23:01 |  
    0 4

    Tak hodím do placu taky svůj názor...
    Laštůvku bych bral všema deseti - zkušený ostřílený hráč, výkonnost má, chce za nás hrát a je zdarma....Navíc pokud by měly přijít posily z Ukrajiny, tak by to pro ně do začátku byl skvělý parťák...
    Pavlenku bych za 2mil EUR pustil, ale až po předkolech... kdoví jak to vše dopadne..... a když tak touží po odchodu...
    Dohoda prodej x pozdější odchod šla s Barákem a Udinese, tak proč by to nešlo v tomto případě...Brémy nehrajou poháry, tak můžou do konce předkol klidně počkat...

    • Re: Jaroslav Tvrdík na Twitteru k Pavlenkovi a přestupové strategii

      Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 13.06.2017 23:04 |  
      9 0

      V této době, kdy kvalitních brankářů je nedostatek, logicky roste cena a za tuto cenu bychom byli všem pro smích... nejvíce by se smáli v Brémách za jaký peníz pořídili kvalitního brankáře.

      • Re: Jaroslav Tvrdík na Twitteru k Pavlenkovi a přestupové strategii

        Jezevec     před 7 lety 13.06.2017 23:14 |  
        0 1

        Já myslím, že hráče za vyšší částky budeme prodávat, až se prosadíme v pohárech...Za Tondu Baráka mi ta částka taky dvakrát nevoněla.... A to co chce např. Juventus zaplatit za Schicka mi přijde až neuvěřitelné... Jirka Pavlenka je vynikající brankář a z Brém se může klidně posunout výš a když budeme mít solidní procenta....

        • Re: Jaroslav Tvrdík na Twitteru k Pavlenkovi a přestupové strategii

          Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 13.06.2017 23:31 |  
          1 2

          Já to myslel tentokrát všeobecně... jak je nedostatkový kvalitní útočník nebo ''moderní'' krajní obránci, tak ten samý problém je s brankářem. Brankář už v bráně není jen od chytání, jak tomu bývalo před lety, ale důležitá je i práce nohou.
          Docela mě štve, že ta sparta sebrala Dúbravku, toho bych u nás viděl radši než Laštůvku. Když si vzpomenu na zápas v Karviné, kdy snad 4x za zápas Laštůvka, když ani nebyl pod tlakem, poslal míč do autu... Sice mě tady zas budou někteří peskovat, že co já tady mluvím o výkopech brankářů, ale jsou to ztracené míče a ty v konečném hledisku můžou znamenat prohru či vypadnutí. Ještě je jedna možnost v ex-Slavistovi Hanušovi, ten patří v lize taky mezi špičku, ale tady moc probírán není.

    • Re: Jaroslav Tvrdík na Twitteru k Pavlenkovi a přestupové strategii

      vlk30 (přítel SN)     před 7 lety 13.06.2017 23:34 |  
      1 0

      Proč ho prodávat pod cenu,když nemusíme.Navíc obchod s Barákem byla chyba,jak sám uvedl JT.

  33. Re: Jaroslav Tvrdík na Twitteru k Pavlenkovi a přestupové strategii

    Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 13.06.2017 23:06 |  
    13 0

    Van Kessel směr Zlín, tak snad mu to pomůže... v lize není jiný tým, který by mu měl více sedět.

    • Re: Jaroslav Tvrdík na Twitteru k Pavlenkovi a přestupové strategii

      JS (přítel SN)     před 7 lety 13.06.2017 23:22 |  
      0 1

      Zdroj?

      • Re: Jaroslav Tvrdík na Twitteru k Pavlenkovi a přestupové strategii

        SKSVenca     před 7 lety 13.06.2017 23:24 |  
        1 0

        Deník sport

        • Re: Jaroslav Tvrdík na Twitteru k Pavlenkovi a přestupové strategii

          JS (přítel SN)     před 7 lety 13.06.2017 23:32 |  
          0 1

          Asi jsem slepej, ale já to na jejich stránkách nikde nevidím.

        • Re: Jaroslav Tvrdík na Twitteru k Pavlenkovi a přestupové strategii

          JS (přítel SN)     před 7 lety 13.06.2017 23:36 |  
          0 2

          Díky. No také si myslím, že by to mohlo být pro všechny strany zajímavé. Pokud se nechytne ani ve Zlíně, tak je jasné, že jsme se v něm nikdo nemýlili zde na SN. A pokud se chytne, tak jen dobře pro něj. Moc bych mu ale nevěřil – mohl by se stát také prvním Grygerovým pořádným přešlapem.

          • Re: Jaroslav Tvrdík na Twitteru k Pavlenkovi a přestupové strategii

            Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 13.06.2017 23:40 |  
            0 0

            Moc z toho nejde vyčíst za by to byl nákup či hostování, ale spíš odhaduji hostování... jinak mně příjde na tom podobně jako Vukadinovič s tím, že je gólovější(lepší koncovka). Pokud tedy bude plnit roli podobnou jako Vukadinovič, tak by měl uspět.

            • Re: Jaroslav Tvrdík na Twitteru k Pavlenkovi a přestupové strategii

              Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 13.06.2017 23:40 |  
              0 0

              *zda by to byl

            • Re: Jaroslav Tvrdík na Twitteru k Pavlenkovi a přestupové strategii

              JS (přítel SN)     před 7 lety 13.06.2017 23:41 |  
              3 1

              Vuk uměl narazit z první a obejít hráče při průniku do vápna. To GvK zdaleka nedává...

              • Re: Jaroslav Tvrdík na Twitteru k Pavlenkovi a přestupové strategii

                pinochet     před 7 lety 14.06.2017 00:42 |  
                7 0

                GVK určitě není horší než útočníci, kteří dosud ve Zlíně hráli. Moc mu přeji, aby se chytil a dokázal, že minimálně na naši ligu má.

          • Re: Jaroslav Tvrdík na Twitteru k Pavlenkovi a přestupové strategii

            Fulham     před 7 lety 14.06.2017 05:21 |  
            6 0

            Lehce bych tě poopravil - pokud se ve Zlíně nechytne , tak je jasné, že jsme se v něm tady na SN mýlili všichni....:-)))

    • Re: Jaroslav Tvrdík na Twitteru k Pavlenkovi a přestupové strategii

      sTizz (přítel SN)     před 7 lety 13.06.2017 23:45 |  
      1 0

      Kdyz ho budou stavet na hrot a hrat na nej,pak muze sazet goly jako na Slovensku. Jen tech 30m nam za nej asi nikdo neda,i kdyby se mu darilo:)

      • Re: Jaroslav Tvrdík na Twitteru k Pavlenkovi a přestupové strategii

        Travinho     před 7 lety 14.06.2017 07:43 |  
        3 0

        Na Slovensku je však taky střílel z pozice křídla...

  34. Re:34 Jaroslav Tvrdík na Twitteru k Pavlenkovi a přestupové strategii

    prorok (přítel SN)     před 7 lety 14.06.2017 08:17 |  
    9 0

    Pane Tvrdíku, jsme rádi, že Vas máme ! Jste Borec ! Děkujeme !

  35. Re: Jaroslav Tvrdík na Twitteru k Pavlenkovi a přestupové strategii

    slamacek (přítel SN)     před 7 lety 14.06.2017 08:26 |  
    2 0

    On si tu Jarda snad precetl muj koment :) Diky. ocekavany scenar. Bremy prihodi mega a budou tu opet tlaky. Histerky zdejsi budou Jirika posilat do pryc, ale porad to je jen hra penez. pod 5 mega bych se vubec nebavil

  36. Re: Jaroslav Tvrdík na Twitteru k Pavlenkovi a přestupové strategii

    Fulham     před 7 lety 14.06.2017 08:34 |  
    1 0

    Trpiš chce Micka - dnešní Sport...takže jestli se nezapojí Kuchta nebo Linhart, já chci Cauleyho...:-))) ne - kdyby Mick odešel, mladí zůstali na hostovačce, máme dva - se Standou tři útočníky. Není to málo Antone ??

    • Re: Jaroslav Tvrdík na Twitteru k Pavlenkovi a přestupové strategii

      goofy38     před 7 lety 14.06.2017 08:51 |  
      0 0

      Pak ještě máme Standu Vlčka! :))

      • Re: Jaroslav Tvrdík na Twitteru k Pavlenkovi a přestupové strategii

        Fulham     před 7 lety 14.06.2017 08:59 |  
        0 0

        Toho bych nasadil až do derby. Bude nahánět Ujfalušiho, kterej tam jedinej zbude z té squadry...:-)

        • Re: Jaroslav Tvrdík na Twitteru k Pavlenkovi a přestupové strategii

          kjandourek (admin)     před 7 lety 14.06.2017 09:00 |  
          0 0

          Neměl by spíš Ujfaluši nahánět jeho?

          Pokud by to bylo obráceně, znamenalo by to, že nás bídy tak zatlačili, že útočí i stopeři...

          • Re: Jaroslav Tvrdík na Twitteru k Pavlenkovi a přestupové strategii

            Fulham     před 7 lety 14.06.2017 09:01 |  
            0 0

            Rejpale...:-)) tak prohánět no.

            • Re: Jaroslav Tvrdík na Twitteru k Pavlenkovi a přestupové strategii

              kjandourek (admin)     před 7 lety 14.06.2017 09:05 |  
              0 0

              Ten trpaslík je mi hodně blízký... :-)

              Tedy Rejpal, ne Ujfaluši :D

              • Re: Jaroslav Tvrdík na Twitteru k Pavlenkovi a přestupové strategii

                Fulham     před 7 lety 14.06.2017 09:12 |  
                0 0

                Neva - není malých rockenrolí..:-)

  37. Re: Jaroslav Tvrdík na Twitteru k Pavlenkovi a přestupové strategii

    verpánek     před 7 lety 14.06.2017 10:20 |  
    2 0

    Podle polských médií se zajímáme o chorvatského středního obránce druhého týmu polské ligy Ivana Runjeho. Prý jsme ho nějakou dobu sledovali a připravujeme pro něj nabídku.

    http://www.przegladsportowy.pl/pilka-nozna/lotto-ekstraklasa ,fedor-cernych-napastnik-jagiellonii-bialystok-kuszony-przez-fk-rostow,artykul,791659,1,718.html

    Asi tušíme, co to může nejspíš znamenat, pokud jde o pravdivou zprávu... Buď se Deli rozhodnul neprodloužit smlouvu, nebo se na to připravujeme a oťukáváme terén. Může ale i jít o rozšíření kádru, případně odchod jiného stopera (tj. Bílka) - což asi ale není tolik pravděpodobné.

    • Re: Jaroslav Tvrdík na Twitteru k Pavlenkovi a přestupové strategii

      padre     před 7 lety 14.06.2017 11:08 |  
      0 2

      Ad Jirka Bílek - kdybych si měl vsadit, tak řeknu, že nadcházející sezona je pro něj na 100% poslední ve Slavii. I pravděpodobnost ochodu v průběhu sezony je celkem vysoká. V listopadu (?) 34 let, ligu nehrál od podzimu (pár minut s Brnem nepočítám), vystoupení v poháru také nic moc. Konkurence Deli, MNN, Frydrych, Jugas, případně někdo další. ... A vzpomeňte na loňský rychlý konec Martina Latky.

      • Re: Jaroslav Tvrdík na Twitteru k Pavlenkovi a přestupové strategii

        Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 14.06.2017 19:30 |  
        0 0

        Latka byl jiný případ, tam šlo o osobní záležitost ještě s Uhrinem a Jirka Bílek se jasně vyjádřil, že by rád ještě rok ve Slavii vydržel.

  38. Plně věřím našemu managementu!

    Corfe     před 7 lety 14.06.2017 11:07 |  
    3 0

    Dovolím si připojit svůj názor k aktuálnímu přestupovému dění. Předně - ať bude probíhat přestupové období jakkoliv, musím říct, že po zkušenostech z posledního roku a půl mám plnou důvěru v náš management Tvrdík - Krob - Šilhavý (a nutno říct, že i Jinoch s Uhrinem před nimi odvedli na poli přestupů vynikající práci). Pevně věřím, že naše vedení pozná, kdy, koho a za kolik pustit a koho naopak přivést. Za poslední tři přestupová období jsme udělali spoustu vynikajících příchodů (Pavlenka, Bořil, Frydrych, Luftner, Ngadeu, Sýkora, Mingazov, Barák, Hušbauer, Mešanović) jen několik spíše neutrálních nebo (zatím!) nepovedených (Ščuk, Mihalík, Alvir, Železník, Linhart, Tecl) a jeden (zatím) propadák - van Kessel. Osobně jsem třeba proti tomu, aby přišel Rotan. V říjnu 36 let už je podle mne prostě moc. Ale jestli vedení a trenér věří, že bude přínosem, respektuju to a důvěřuju Šilhavému, že ví, jak ho ve hře využít.

    Absolutní prioritou podle mě je postup do skupinové fáze pohárů. Ideální by bylo si jej zajistit úspěchem v 3. předkole LM. Hodně bude záležet na losu. Už jsme pustili dva hráče základní sestavy a případné další odchody bych realizoval až po předkolech, kdy taky budeme vědět, jak moc široký kádr budeme na podzim potřebovat. Lze se na tom s hráčem domluvit, např. Darida odcházel z Plzně taky až po předkolech. Z Pavlenkových vyjádření do médií bych nedělal vědu, jeho umění spočívá v chytání, ne v diplomacii. Jako finanční hranici pro jeho odchod bych viděl 100 milionů korun. Nicméně spíš bych se ho snažil udržet, na ligu by stačila dvojice Berkovec-Kovář, ale na poháry si myslím, že nemají potřebnou přidanou hodnotu "chytit něco navíc" zatímco Pavlenka jo. A tvrzení o životní šanci je nesmysl, pokud letos odchytá podzim v pohárech, stane se dvojkou v repre za Vaclíkem a dál se mu bude dařit v lize, může jít za půl roku nebo za rok do lepšího klubu než jsou Brémy a za víc.

    Hostování van Kessela ve Zlíně by bylo výhrou pro něj, Slavii i Zlín. Tam už oživili skomírající cizince Harbu, Diopa, Beaugela, na vrchol dostali Vuka, zahrál by si skupinu EL, ideální volba, doufám, že to klapne.

    • Re: Plně věřím našemu managementu!

      Staršina     před 7 lety 15.06.2017 02:36 |  
      2 0

      Budu reagovat pouze na Rotana. Zvláštní názor. Nebrat, protože je starý, ale jestli vedení a trenér, tak jo ??? Zkuste si projít diskuze a zjistíte, že Rotan je i v tomto věku doslova motorová myš. Za mně. U Jágra mně také nezajímá věk, ale parametry, které je schopen během zápasu předvést.

      • Re: Plně věřím našemu managementu!

        Corfe     před 7 lety 15.06.2017 13:09 |  
        0 0

        Myslel jsem to tak, že podle mě je nejpravděpodobnější, že vzhledem k vysokému věku už pro nás Rotan nebude přínosem. Málokdo se v novém angažmá navíc v cizí zemi bleskově aklimatizuje a stane se okamžitě platným hráčem do základu. Ale pokud náš management a trenéři myslí, že ano, že pro nás bude něco jako Pirlo ve své době pro Juve (na rozdíl ode mne předpokládám, že o Rotanovi neslyšeli poprvé před dvěma týdny a viděli ho hrát), tak jim věřím, že ví, co dělají. Chtěl jsem tím říct, jaký je to rozdíl oproti dobám nedávno minulým, kdy jsem si příchod řady hráčů nepřál, protože jsem nevěřil, že budou přínosem a nevěřil jsem, že z nich tehdejší trenér něco dostane a většinou se to bohužel potvrdilo (Böhm, Fenin, Štěpán, Blažek atd.)