Slávisté nastoupili za repre
Norsko - ČR 1:1 (0:1). Jaromír Zmrhal a Tomáš Souček nastoupili v základní sestavě, Zmrhal střídal v 43. minutě pro zranění, Souček odehrál celý zápas a trefil ve druhé půli břevno.
Norsko - ČR 1:1 (0:1). Jaromír Zmrhal a Tomáš Souček nastoupili v základní sestavě, Zmrhal střídal v 43. minutě pro zranění, Souček odehrál celý zápas a trefil ve druhé půli břevno.
Komentáře (57)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Slávisté nastoupili za repre
Robinator před 7 lety 10.06.2017 23:46 |Bohužel jsme dnes viděli, jak je na tom český fotbal..jde to všechno ruku v ruce s tím prohnilým svazem, divnymi nominacemi, trenerem atd..Neudělá se ani baráž..místo nejlepšího českého ligového hrace, hraje ten, co má snad šest gólů za sezonu..jediná radost jsou tam ti slavisti, kteri tam aspon sbírají zkušenosti ...Druhý místo už asi nedozeneme..
Re: Slávisté nastoupili za repre
travel (přítel SN) před 7 lety 10.06.2017 23:48 |2. poločas byl celkově hroznej,ale nejvíc "perlili" Sivok a Brabec.
Re: Slávisté nastoupili za repre
Robinator před 7 lety 10.06.2017 23:59 |Suchý, který hraje pravidelně ligu mistrů a získal ze svym tymem double nemá asi dostatečnou kvalitu..nebo co
Re: Slávisté nastoupili za repre
fredydj (přítel SN) před 7 lety 11.06.2017 00:05 |Sucháč je v repre bohužel jalovej...
Re: Slávisté nastoupili za repre
malan (přítel SN) před 7 lety 11.06.2017 00:24 |A Ti co hráli dnes jsou jací? :D
Re: Slávisté nastoupili za repre
Novi.sks před 7 lety 11.06.2017 00:44 |Rudí... To myslím hovoří za vše :D
Re: Slávisté nastoupili za repre
pinochet před 7 lety 11.06.2017 00:00 |Dočkal si s nimi tedy moc nezadal.
Re: Slávisté nastoupili za repre
Robinator před 7 lety 11.06.2017 00:12 |Nehraje ani v Číně, tak já nevím, jestli se má takový hráč povolávat do reprezentace..
Re: Slávisté nastoupili za repre
Hlavis před 7 lety 11.06.2017 00:14 |Ted nehodnotim zvolenou sestavu ani výkon hráčů, ale nechat 2 hráče kteří pravidelně nastupují v italsky lize na lavičce je proste luxus... není to žádná kritika na KJ, ale na hracích jako Schick a Jankto by mela ČR repre stavět, tak jako treba Slováci nebát se dat mladým prostor Škriniar, Duda, ale u nás hraje útočník ktery by si mohl spis podat životopis do divadla no tady je podle me něco spatne... ano ted je potřebuje u21, ale i tak nejsme v pozici kdy si mužem vybírat...
Re: Slávisté nastoupili za repre
bongor před 7 lety 11.06.2017 06:01 |Nevím,jestli jsi četl spart,ale asi ano.Tam se s Tebou pisálek co popisuje nás "výkon" ve včerejším zápase zcela shoduje,co se týká "luxusu",nechat sedět Jankta a Schicka.
Podle mě první půle ,která se odehrála bez nich,nebyla špatná.Já jsem se na Schicka docela těšil.Viděl jsem ho hrát za Bohemku a tam mě zaujal.Když jsem četl,jak jde v Itálii nahoru,že už dokonce za něj někteří jsou ochotni dát miliardu,tak jsem to zbaštil i s navijákem.Včera vůbec nic nepředved zcela zapadnul do té naší bídy.Bohužel ještě horší mi přišel Jankto.Nejlepší byl bezpochyby Darida.Ani Suk a Gebre s Kadeřábkem nehráli nejhůř. Sivok a především Brabec v repre nemají co dělat.Popisuju co jsem viděl,možná že měli nějaké tajné úkoly,které mi jako nefotbalistovi zůstaly bohužel utajeny .Přiznávám,že ani žongl mi nejde,takže sem vlastně píšu neprávem.Jediné co mě utěšuje je,že ani náš JT nemá do fotbalu jako nefotbalista co kecat./Promiň Jardo/.
Re: Slávisté nastoupili za repre
Hlavis před 7 lety 11.06.2017 09:18 |Ten článek jsem nečetl, sle přečtu si ho. Nicméně psal jsem ze nehodnotim výkon hráčů, chtěl jsem tímto říct ze by tito 2 hraci měli dostat šanci přizpůsobit jim hru a stavět na nich, my nemáme kvalitní hráče a když uz se objeví mladí talenti ze Serie A tak by měli získávat zkušenosti i z repre a zvyšovat si sebevědomí, bych se nedivil kdyby byl takový Schick uplne znechuceny když on valí v Itálii a sedí a hraje nějaký šašek z Plzne.
Re: Slávisté nastoupili za repre
JaymzBond před 7 lety 11.06.2017 09:32 |Schick i Jankto dostali celkem dost času ve druhém poločase a zrovna tedy neoslnili. Tím nechci polemizovat s myšlenkou začleňování nadějných kluků do repre, ta je správná. Jenom bych rád poukázal na hloupost a manipulativnost článků bulvárního Spartu.
Re: Slávisté nastoupili za repre
bongor před 7 lety 11.06.2017 10:28 |Určitě Hlavisi jsem Tě nechtěl podezřívat,že jsi to ze spartu opsal.Naprosto s Tebou souhlasím ohledně toho "šaška" ze z Plzně,to že o něm KJ uvažuje,to je jenom potvrzení toho,jak na tom s fotbalem jsme.Pokud Schicka jak říkáš znechutilo,že nenastoupil od začátku,tak to ale zase svědčí o tom,že ani on není ten pravý ořechový a musí se hledat dál.Představ si,že by takhle uvažoval třeba Muris,tak by po hřišti chodil jak o posvícení,místo aby jak je jeho dobrým zvykem,proháněl celé obrany a nenechával je vydechnout.
Re: Slávisté nastoupili za repre
nobiczek (přítel SN) před 7 lety 11.06.2017 09:29 |Nevím, jestli mě moje fotbalová "kariéra" vůbec opravňuje to napsat, ale pár žonglů zvládnu, tak třeba to projde. Podle mě je Schick podstatně lepší Krmenčíka, ale když tam ten útočník prostě nedostane balón, tak se může přetrhnout a neudělá nic.. Včera byli naprosto marní oba stopeři a Dočkal. Krajní obránci slušní směrem dopředu, ale směrem vzad také nic moc, navíc mi přišlo, že jsme se nebyli schopni vyrovnat s tvrdostí Norů, respektive s nastaveným metrem pana rozhodčího. Co se týče Daridy, tak sice makal, hodně toho oběhal, ale i jemu míče odskakovaly a dával příliš mnoho buď úplně nepřesných přihrávek nebo přihrávek "do špeku". Výborně zachytal Vaclík, i když v první půli tam také bylo pár zaváhání, při centrovaných míčích.
Celkově mi sestava a nominace přišly zvláštní.. Jak už tady padlo, Škoda je nejproduktivnější hráč ligy, je (dle mě narozdíl od Krmenčíka) schopný se prosadit jak ve vzduchu, tak po zemi, ale raději tam dáme hráče, který na jaře někdy nehrál ani v Plzni a žádnou vyloženě zářivou formu nemá. Hru nám "tvoří" hráč, který asi až na dva zápasy sedí celé jaro na lavičce v Číně.
Z výkonu jsem zklamaný, ale víc z toho, že už je mi to nějak jedno a v nejbližší době nevidím šanci na větší změnu. Ale třeba až se do repre prosadí ve větší míře kluci z U21, tak se to zlepší.
Re: Slávisté nastoupili za repre
Travinho před 7 lety 11.06.2017 09:52 |S tím se dá hodně polemizovat. Norové hráli tvrdě a místy až zákeřně a jak se ukázalo, s tím si Jankto ani Schick zatím neumí příliš poradit, protože když přišli byli slabí. Jankto hrál výrazně hůře než předtím Zmrhal. A Krmenčík, ať je jaký chce, se nebojí přijmout ani rozdat a stoperům soupeře dělal problémy. Co se týká Milana, tak je otázka, jak je na tom zdravotně. Navíc kdyby nedával šanci mladým, tak nepostaví na defenzivního štíta Suka, ten se s tím mimochodem vyrovnal slušně.
Dále tady srovnáváš se Slovenskou repre, ale tam je zapojení mladých obdobné a ani si nemyslím, že by byli nějak lepší, trápili se na Litvě. Mají jediné štěstí, že je tam rozdílový hráč Hamšík. Škriniar je hráč, který by hrál i u nás. Navíc je univerzální a může nastoupit vzadu kdekoliv.
Re: Slávisté nastoupili za repre
Mr.Purple před 7 lety 11.06.2017 00:28 |Já tomu KJVCD nerozumím.. Snažím se to pochopit tak, že postavil mužstvo, co už spolu aspoň něco odehrálo, který mělo v minulých zápasech špetku štěstí a za repre se jim dařilo, ale nemůžu si pomoct, jak se najednou Jarolím odklonil od počátku, kdy nároďák vedl.. Předtím si dovolil nasadit hráče, kteří měli formu namísto bez formy nehrajících hráčů ve svých klubech.. A najednou nechá sedět nejlepšího útočníka v lize.. To bych dokázal přejít, kdyby místo Škodáka nastoupil Schick, ale Krmenčík..? Proč..? Vždyť ten člověk neuhrál nic, nedokázal dát hezkou přihrávku, nic.. Nevystřídat ho 60 minut..? No nevím.. Další věc, kterou mi hlava nebere, je Dočkal.. Mozek týmu? ,,Mozek?" Nebo co od něj Karel čekal..? Ale chápu, že s Hořavou by to bylo prašť jak uhoď, jediné, co se vyloženě nabízelo, byla hra na dva úotčníky.. Po těch pár minutách na hřišti se ukázalo, jaký dokáže být spomalovač akcí, většinu akcí, které se přes Hořavu vedly, poté skončily u našich obránců.. Jsem rád, že nad ním neuvažujeme.. a kdybychom náhodou uvažovali, že ho Plzeň neprodá. Ale po bitvě každý generál. Mimochodem.. To, co předvedla stoperská dvojice, to je obdivuhodný :D Na lavce je člověk, kterej hraje pravidelně ligu mistrů, je důležitým článkem v Basileji, ale do české repre se nedostane, ok, dalo by se říct, že v repre jeho výkony byly kolísavý, ale po dnešku musí dostat přednost před tou sparťanskou skvadrou.
Na závěr bych snad jen dodal, že nestačím zírat, co předvádí Souček.. Zrychlení akcí, přihrávky z první, nejlíp dopředu, takhle si představuju defenzivního střeďáka.. Ikdyž jasně, chtělo by, aby nabral trochu svalů a zapracoval na načasování a soubojích, přecejen v nich nebyl tak dominantní, ale do zálohy nám roste velký překvapení, do kterýho bych to ještě před půl rokem nikdy neřekl..
Re: Slávisté nastoupili za repre
Novi.sks před 7 lety 11.06.2017 00:49 |Je docela zajímavý, že takhle skončí každej trenér repre... Zprvu to vypadá nadějně, ale nakonec sklouzne do toho stavu co vždycky, to nebude náhoda a přímo se nabízí spojitost se zkorumpovaným svazem...
Jinak Součka jsem viděl po dlouhé době a neskutečně mě překvapil a potěšil :) kdybych tak jen neměl osypky ze složení zálohy Souček - Hušbauer... Asi předsudky... :D
Re: Slávisté nastoupili za repre
Petr9608 před 7 lety 11.06.2017 05:34 |Skončí....? Jarolím začal dvěma domácíma impotentníma představeníma se S. Irskem a Ázerbajdžánem, čimž pohřbil kvaldu hned na samym počátku.
Re: Slávisté nastoupili za repre
bongor před 7 lety 11.06.2017 06:09 |Já Karlovi jeho úkol nezávidím.Jak řek Bosák-"nejsou lidi".Každopádně by se dalo najít pár lepších než hráli včera,ale on třeba i ten Sýkorka v konci ligy neměl formu a to samé platí i o Superbovi.Nevím,jak je na tom náš Jugi,ale zahrát hůř než včera to povedený duo ze středu obrany,to by asi dokázal málo kdo.
Re: Slávisté nastoupili za repre
jufoun (přítel SN) před 7 lety 11.06.2017 07:42 |Jenže to je spíše otázka, proč nehrají hráči s nejlepší formou? Dočkal, Sivok, Brabec, Krmenčík, tihle byli úplně mimo.
Kde byl Čelůstka, Kalas, Škoda?
Přitom proti Belgii, to bylo slušné a teď bída. A ono je pravda, že když je půlka mančaftu špatná, tak to nezachrání ani Ronaldo.
Re: Slávisté nastoupili za repre
Travinho před 7 lety 11.06.2017 09:59 |Nesmysl. Kalas hrál v Belgii hůř než Brabec. Čelůstka by musel vystrnadit krajního beka z Bundesligy. Škoda neměl na konci sezony taky úplně top formu (i vinou zdraví)
Re: Slávisté nastoupili za repre
Romino před 7 lety 11.06.2017 09:09 |Asi nebude chyba až tak v Součkovi ?
Re: Slávisté nastoupili za repre
Akuls před 7 lety 11.06.2017 11:28 |Jde o to, kdo měl větší vinu na tom, že záloha Hušbauer - Souček nefungovala. Podle nominace repre KJVCD to vypadá, že za více postradatelného považuje Hušbauera. Slavie by potřebovala, aby se fotbal hrál o dvanácti lidech, systémem 4 - 5 - 2, pak by měli místo oba. No uvidíme jaké přijdou do zálohy posily. Třeba nakonec půjdou na lavičku či na hostování oba.
Re: Slávisté nastoupili za repre
Travinho před 7 lety 11.06.2017 09:57 |To co píšeš je nesmyslně tendenční.
- Škoďák byl na závěr sezony hodně pokopaný, skoro u každého zápasu jsme se modlili, aby vůbec hrál. Dalo se čekat, že nebude hrát. Asi na tom ani nyní nebude optimálně.
- Stopeři hráli hovno, ale vzpomínáš, jak hrál Suchý v prvních repre zápasech pod Jarolímem? A jak se obrana zvedla po jeho odchodu? Jeho odstavení bylo pochopitelné. KJ z něj chtěl udělat kapitána, ale když hrál jak hrál?
- Ano, Krmenčík byl slabý, ale vybojoval spoustu balónů. U Schicka jsem si ani nevšiml, že hrál. Vůbec se nesrovnal s tvrdostí Norů.
- Dočkal hrál blbě, ale koho místo něj? Jediná nabízející se varianta je snad Hušby a ten nejel kvůli zranění. Navíc je otázka, jak by v přeci jen o dost rychlejším tempu uspěl. Jinak není velice kde brát.
Re: Slávisté nastoupili za repre
Hektor před 7 lety 11.06.2017 10:45 |Místo Dočkala samozřejmě Hořava
Re: Slávisté nastoupili za repre
Travinho před 7 lety 11.06.2017 11:37 |Ten taky v závěru sezony nepřekypoval dobrou formou...
Re: Slávisté nastoupili za repre
jufoun (přítel SN) před 7 lety 11.06.2017 10:59 |Proč tendenční, je to snad jen diskuze.
Jestli byl Milan zdravý což netuším, měl hrát místo Krmenčíka.
Sivok podle mě vykazuje sestupný trend, podle mě už svůj vrchol má za sebou. Je otázka proč nedokáže Marek Suchý přetavit ligové kvality do repre, holt někteří hráči to tak asi mají, škoda.
Místo Dočkala bych dal opravdu Hušbyho. Škoda, že byl zraněný.
Re: Slávisté nastoupili za repre
Travinho před 7 lety 11.06.2017 11:41 |Proč tendenční, protože u všeho napíšeš A, ale už nenapíšeš B.
Milan zdravý byl, ale jestli byl připraven stoprocentně je otázka. Já věřím, že pro styl, který chtěl trenér praktikovat mohl být Krmenčík platnější, protože je přece jen rychlejší a v momentální situaci je schopen rozdat i víc ran. Není to zase takový žebrák, jak si tu někteří myslíme. Sice má nulovou techniku, ale fyzicky je na tom excelentně. U Sucháče je to otázka, ale Sivok až do teď hrával v repre dobře. Já bych obranu asi postavil taky takhle a když už, tak bych možná někým nahradil Brabce.
Re: Slávisté nastoupili za repre
belmis (přítel SN) před 7 lety 11.06.2017 14:31 |Souhlas až na to, že Krmenčík vybojoval spoustu míčů. Ten hráč má problémy na hřišti sám se sebou. Jediná jeho dobrá akce v zápase bylo jeho katastrofální zpracování, kdy díky tomu nalil Sukovi na střelu.
Re: Slávisté nastoupili za repre
Fulham před 7 lety 11.06.2017 07:32 |Byla tady debata po vyhlášení nej hráče bodování Sportu. Nechci zase vyvolat nějaké hádky , ale fakt si kritici Pepy myslíte, že by nezahrál lépe a s jiným zápalem pro hru ( tak ho známe u nás) než Bořek??? Karel sice historický VCD , ale dle mého je dost mimo....o důvodech nebudu spekulovat.
Re: Slávisté nastoupili za repre
Philliip před 7 lety 11.06.2017 08:03 |Dockal se sel zakopat do Ciny, odtud by cesta do repre nemela vest. Byl to sikovnej kluk, v noze to porad ma, ale uz ne v hlave. Husby by vcera byl platnejsi.
Re: Slávisté nastoupili za repre
Romino před 7 lety 11.06.2017 09:07 |Jen by tam zkoušel skluzy a těžko by stíhal rychlostně, jenom kvůli tomu, že zradil ve prospěch Slavie, není nutné dělat z něho reprezentanta.Viz zápas s Anderlechtem vloni.
Re: Slávisté nastoupili za repre
bongor před 7 lety 11.06.2017 10:40 |Koho Hušby zradil?neslyšel jsem jediné slovo,kterým by zrazoval rumuny,nebo od začátku angažmá nám lez do zadku.Tak se má chovat správnej chlap,když ho život donutí přestoupit k rivalovi.Přece nemůže celej další fotbalovej život sedět na lavici,nebo na tribuně a sledovat,jak místo něj hrají nekopové.Srovnej jeho chování s vlezdoprdelismem Váchy,který za týden objednával modrý,žlutý a červený kopačky a z rudejch zadků mu koukalo jenom půl hlavy.
Re: Slávisté nastoupili za repre
Romino před 7 lety 11.06.2017 17:16 |Jo on ho život donutil, takže jinde by si nezahrál ? Potom si nehrajme na žádnou rivalitu se Spartou, když ji nectí ani fanoušci. Pro mě je to zvláštní, tedy u odchovanců ( cizince nepočítám, ti o české lize a nějakých pražských S slyšeli až od svého agenta). Já takovým fandit nemohu, navíc ani nemám rád hráče jeho herního typu. Doufám, že do pohárů koupíme opravdu kreativního hráče mezinárodní úrovně. O Váchovi snad ani nemá cenu mluvit na tomto fóru.
Re: Slávisté nastoupili za repre
mirecek1111 před 7 lety 11.06.2017 09:43 |Já osobně také nechápu, proč nebyl Hušbauer minimálně nominován. Pro mě osobně to byl také nej hráč ligy, Osobně bych ho volil i před Škodu. A on bere do repre raději Hořavu atd. Fakt nepochopitelné. Ono ale tak jak to Jarolím nominovává, tak jsme také dopadli. De facto je to po včerejšku konečná.
A o Suchém nemá smysl ani mluvit. Dlouholetý lídr v Basileji udělá v jednom zápase chybu a ten vůl, který se měl pasovat do jeho fotbalového otce a podržet ho, ho místo toho odstřelí a dává tam ty...no škoda mluvit.
Re: Slávisté nastoupili za repre
Travinho před 7 lety 11.06.2017 10:01 |Hušbauer si z posledního zápasu odnesl zranění... Říkal mi to na autogramiádě, když jsem se ptal, proč není v repre.
Re: Slávisté nastoupili za repre
Philliip před 7 lety 11.06.2017 08:00 |Soucek odehral solidni utkani, urcite bych ho rad videl v priprave. Skoda jeho rany do brevna, asi bychom jinak vyhrali.
Bohuzel ceska repre je stale jeste hodne dole. Uz nekolik let se tu buduje novy tym, prichazi generacni obmena, apod., ale nebude to fungovat, dokud tu nebude jedine - kvalita.
Pro me osobne by mel byt standartem pro reprezentaci hrac, ktery pravidelne nastupuje v zakladni sestave muzstva v nektere z prednich evropskych lig. Tim je u nas jen Darida, Kaderabek, Gebre Selassie, Krejci a da se rict take Jankto se Schickem. Posledni dva se teprve do sestavy zaclenuji a dle trenera Jarolima neni kam spechat, vzdyt mame v kadru "snajpra" Krmencika. Nemluvim o tom, ze by v repre meli byt i top hraci jako sveho casu Rosicky, Nedved, Poborsky nebo Smicer. Vim, ze je nerealne mit v kazde generaci takove hrace, ale spis to beru jako srovnani toho, kde je posledni roky cesky fotbal. Je k zamysleni, proc se v poslednich letech nepodarilo vychovat top hrace. Kazdym rokem vidime nove a nove talenty, mlade kluky s potencialem a spravnym charakterem. Ale kde jsou za par let a proc? Kde pracujeme spatne?
Re: Slávisté nastoupili za repre
Sracken před 7 lety 11.06.2017 09:33 |Na tohle odpovím, kde jsou. Bude úplně stejně kvalitní hráč ve věku 20 let ve Slavii a v Monacu, Realu nebo Dortmundu. Zatímco ve Slavii bude trénovat v poměrně nízké intenzitě, protože víc v ČR zatím chtěl jen Hřebík a protože na poražení Jihlavy to díky talentu stačí, s uspokojenými hráči, bez individuální přípravy a regenrace, navíc se bude dostávat na hřiště málo.
Ten samý hráč na západě, se bude zúčastňovat těžkých tréninků s GPS trackováním, nebude běhat stromovkou, ale bude mít v průměru 10-12 km na jednotku ve vysoké intenzitě, sám bude pilovat individuální schopnosti, bude jíst, bude regenerovat, jak má, aby se vyrovnal hracovníkům v týmu. Bude schopen 94 minut macimální intenzity a koncentrace. Bude tvarován mnohem selektivnějším a více konkurenčním prostředím.
Když se u nás talenti zkoncentrují ve Spartě a Slavii, bude to pro ně dobře. Pokud budou přesluhovat ve Slovácku, Jablonci, Brnu atd. bude to jejich konec. Zmiňme Lutonského, Trávníka, Havlíka, Pospíšila - ti hráči úplně zhasli.
Ve fotbalu zkrátka inkluse nefunguje, ve fotbalu funguje darwinismu a přizpůsobení se okolnímu prostředí a čím náročnější je, tím vyšší level mají i hráči v tom prostředí.
Našim hráčům přeji ten nejtvrdší trénink, s GPS trackery, s obrovkou rychlostí míče, s individual kouči co si vezmou tři čtyři kluky na hoďku a půl na druhou fázi, trenérský štáb má dnes běžně jednoho dva analytiky na tribuně, hráčům to dá potom zpětnou vazbu na zvýšení jejich efektivity. Fotbal už není nic pro kouče typu Petr Uličný. Fotbal je vysoce sofistiková věc a je potřeba jí rozumět komplexně.
Re: Slávisté nastoupili za repre
bongor před 7 lety 11.06.2017 10:46 |Suk nás všechny překvapil,doufám že jeho liberecké putování ukončíme a vyztuží naši zálohu.On totiž je zařazen v krabičce OZ,ale jak proti Belgii,tak včera dokázal
obstát i vepředu.A ono se víc hráčů,kteří umí odebírat míče jako on, určitě hodí v předpokládaných těžkých zápasech při našem pokusu zahrát si LM.
Re: Slávisté nastoupili za repre
Sracken před 7 lety 11.06.2017 09:11 |To, co tam předváděl Sivok bylo katastrofální. U té penalty by toho hráče Deli vykrokoval a buď vytlačil, nebo zblokoval. Deli. Nebudu mluvit o Rámosovi, Bonnucim, Rudigerovi, Varanemu a dalších. Naavíc Brabec a Sivok katastrofální rozehrávka.
Nepřítomnost Jankta a Schicka - to nelze omluvit ani pochopit.
Krmenčík - tento hráč nemá na mezinárodní fotbal. Je obézní, pomalý, nedynamický, v mezinárodním fotbalu je úplně k ničemu - Vrba ho brzy odstaví. Pokud tam už neměl být Schick, ale hrot, nevím proč nehrál kvalitnější Škoda, to mohli překecat Baroše a odehrál by to mnohem lépe.
Řekl bych, že Souček předvádí perfektní výkony, je to ročník 1995 a měl by zůstat v kádru. Bájný Alvir, který je ročník 1994 a v profi fotbalu odkopal celých 37 zápasů, většinu v podprůměrné slovinské lize a poháru by měl jít na hostování, aby se ukázal, když zatím nic neukázal protože na to neměl a pak se zranil. Pokud zůstane v kádru Alvir a Souček odejde, je to vůči Tomášovi sprosté. Je i gólový, vzpomeňmne jeho hattrick s Baníkem.
Nechápu ani nasazování Vaclíka, poměrně nejisté zákroky. Takhle nějak vypadá předplacená pozice.
Ještě, že máme, bez ohledu na včerejšek, hráče jako Gebre, Kadeřábek, až nastálo doplní Jankto, Schick, Barák, Kalas, Pavlenka, Sýkora, Černý. Budoucnost je světlá, škoda, že nevyjde tento šamionát. Zatím tam není nikdo, kdo by to dokázel zlomit, není tam vůdce. Sivok jako vůdce, když je to nejhorší hráč? Brrrrr. Musel bych si na jeho dres vzít gumové rukavice.
Re: Slávisté nastoupili za repre
mirecek1111 před 7 lety 11.06.2017 09:33 |Ono Alvir a Souček jsou jiné posty. Ale i včera v tom nepovedeném zápase bylo poznat, jak moc Souček za ten rok co vyklidil pole v základu Slavie vyrostl. U těchto mladých hráčů je trpělivost důležitá. Nikdy nevíte, kdo jak rychle a jak moc může hráč vystřelit.
Pamatuju jak se tady semou před půl rokem někdo hádal, že je Souček k ničemu a nebude mít hodnotu ani poloviny Sýkory nebo koho. No a vidíte. Těžko říct, jak moc se prosadí v čím dál silnějším kádru Slavie ale vyděláme na něj určitě.
Alvir konkurence pro něj není, ale Ščuk jo. A myslím, že už ho Tomáš přerostl. Takže by měl dle mého ustoupit Ščuk.
Re: Slávisté nastoupili za repre
bongor před 7 lety 11.06.2017 10:53 |jak píšu výše Míro,tak se u nás v tomto ročníku uživí DZetů víc,takže jak Suk ,tak i Ščuk spolu s Míšou,alespoň na venkovní zápasy s i klidně umím představit zálohu
Mingazov nebo Sýkora,Ščuk nebo Suk,Hušby,Míša,Zmrhal/jestli neuteče do Bragy/.
Re: Slávisté nastoupili za repre
Travinho před 7 lety 11.06.2017 10:04 |Jankto ovšem za 45 minut, které dostal předvedl o poznání horší výkon nežli Zmrhal v půli první. Takže nevím, co je na jeho nenasazení tolik nepochopitelného.
Re: Slávisté nastoupili za repre
Eluin (přítel SN) před 7 lety 11.06.2017 10:09 |To je pravda, také mě trochu zklamal, i když je asi potřeba zohlednit, že přišel v době, kdy se tým pozvolna rozkládal.
Re: Slávisté nastoupili za repre
Jachym před 7 lety 11.06.2017 10:51 |Ono by se dalo polemizovat s lecčím z tvého příspěvku, ale ta zmínka o Vaclíkovi je podle mě absolutním úletem. Pokud někde reprezentace nemá problém, tak je to na postu gólmana. A nás může těšit, že zdatná konkurence roste Vaclíkovi v našem Pavlenkovi.
Krmenčík má sice v hlavě totálně vygumováno a není to mj. kvůli věčnému simulování právě sympaťák, ale velice správný komentář k němu zde uvedl již Travinho, takže se nebudu opakovat.
..
Chlupp (přítel SN) před 7 lety 11.06.2017 09:42 |Souček opět parádní výkon, dva zápasy tyč a břevno, škoda, že mu to tam nespadlo, snad si ty góly schovává pro Slavii! Ale co mě překvapilo, rozklad, zmatek a chaos v 2.poločase, Sivoka a Brabce bych okamžitě z repre vyrazil, takových zkratů a chyb už předvedli tolik, že tam nemají co dělat!
Re: ..
Betynka58 před 7 lety 11.06.2017 10:31 |Tak mne napadá, když je náš nejnebezpejší hráč defenzivní záložník, není někde chyba, přátelé?
Re: Slávisté nastoupili za repre
Eluin (přítel SN) před 7 lety 11.06.2017 10:07 |Prostě bez Zmrhala to reprezentaci nejde :).
Souček
JS (přítel SN) před 7 lety 11.06.2017 10:37 |Tak po včerejším utkání zdejší glorifikování Suka naprosto nechápu. Jasně, oproti bídě loni ve Slavii se naučil hrát rychleji, ale žádný zázrak to také není. Míč mu několikrát odskočil, když nikým neatakován přebíral přihrávku, jeho střela do břevna byla prostě – jak to známe – střela na náhodu, bez míření ve stylu „buď to projde nebo ne“.
A hlavně – kdyby hrál Suk nějak zázračně dobře, obstaral by si defenzivu a střed pole tak, že by nás Norové ve druhém poločase tak děsně nedrtili. Je ale nikdo nenapadal v jejich útočné třetině, nikdo jim nebyl schopen sebrat míč a třeba dva hráči vyřadili přihrávkou naše 4 naprosto špatně pozičně postavené. Ve výsledku si myslím, že Suk se opravdu zlepšil v Liberci, je rychlejší a získal lepší techniku, ale ne zas natolik dobrou, aby mu poskytovala nějakou konkurenční výhodu v těžkých zápasech. O poziční hře mluvit netřeba, tam propadal celý tým směrem dozadu.
Re: Souček
Robinator před 7 lety 11.06.2017 10:56 |Je to tak, zlepšil se a doufám, že šanci v přípravě dostane, ale včera přece hral defenzivní štít ne? A tam byl pruchodak jako hrom..
Re: Souček
JS (přítel SN) před 7 lety 11.06.2017 10:58 |Přesně tak.
Re: Souček
Ondráš před 7 lety 12.06.2017 11:15 |No hele přesně..taky nechápu ty chvalozpěvy..Souček hrál bídně, možná jen v kontextu těch ostatních katastrofálních výkonů jednotlivých hráčů to vypadá, že byl ok..jedinej, kdo si své uhrál byl Vaclík.
Obrana děs (stejné to bylo ale i se Suchým). Sivok byl sice směšnej, ale proti superkopytu Brabcovi je to pořád ještě pan fotbalista, což je hodně smutný..kvalitou spadla naše repre opravdu hodně hluboko..
Re: Slávisté nastoupili za repre
1rytir před 7 lety 11.06.2017 11:31 |Lidi, tak nějak se mi ta letošní letní přestávka přestává líbit. Když si uvědomím, že už za týden mají naši hráči nastoupiut do přípravy, je mi špatně. Posuďte sami. Díky repre do dneška byli v zápřahu Zmrhal (zranil se), Pavlenka, Škoda, Jugas, Flo, Luftner a vlastně i Souček. Dále Ngadeu (ten zřejmě různým Kontinetálním pohárům nebude mít volno vůbec. A dál. Z uvažovaných posil se nám na dva, tři měsíce vážněji zranil Hromada (je otázka, zda ho budeme vůbec dělat), o Ukrajincích je ticho po pěšině, Poláka nám nepustí Wisla...Uznejte, to moc dobře nevypadá!
Re: Slávisté nastoupili za repre
Jachym před 7 lety 11.06.2017 12:08 |A co se na to naopak podívat pozitivně, pokud tedy samozřejmě odhlédnu od zranění, přičemž to Jardy Zmrhala snad nebude závažné.
1) Hráči získávají další cenné zkušenosti s mezinárodním fotbalem, které se budou velmi hodit. Navíc díky nim roste povědomí o Slavii.
2) Jedná se o hráče, kteří již v klubu jsou a nemusí se nijak dále adaptovat a trenér ví co od nich může čekat.
3) O zahraničních posilách se jedná. Není konec přestupového termínu! A možná "vyplavou" i další zajímavá jména.
4) Oslovení hráči jsou velmi kvalitní a sami seriózně uvažují o angažmá v našem klubu. Kdo by to řekl ještě před dvěma lety?!
Jsme úřadujícím mistrem, budeme bojovat (doufejme velmi dobře posílení) o základní skupinu Ligy mistrů (nebo alespoň Evropské ligy), máme kvalitní a velmi atraktivní soupeře (zvláště na Celtic se moc těším) pro letní přípravu a já mám čerstvě zakoupené permanentky pro sebe i pro děti. Uznejte, to vypadá velmi dobře:-)
Re: Slávisté nastoupili za repre
Marwek23 (přítel SN) před 7 lety 11.06.2017 12:41 |přesně tak. Věřím, že nemáme další posily z důvodu, že vedeme těžká jednání s kvalitními hráči, kteří mají třeba více nabídek. Důležitější je pro mě fakt, že nikdo neodchází (Lüftner a Barák byli známí dopředu a máme náhradu v podobě Jugase a Hromady) - já si na kvalitu rád počkám. :)
Re: Slávisté nastoupili za repre
TSeguinTS před 7 lety 11.06.2017 13:28 |Všichni se tu těšíme na tiskovku a oznámení těch nejzajímavějších posil za posledních.. kolik.. snad 25 let. Těšíme se poprvé do Edenu pod lepším cateringem a snad i s nádhernou výzdobou...
Ano unávám, to moc dobře nevypadá.. ten tvůj příspěvek. Hlavu vzhůru .)
Re: Slávisté nastoupili za repre
jarmik před 7 lety 11.06.2017 13:32 |A z toho, že se někdo zranil a několik hráčů je v zápřahu, je ti špatně? Proč, proboha? Nemáme sice super tým, ale kvalitních hráčů máme hodně. Posily budou potřeba, ale i současný tým bez nich mám rád. :) Ale hlavně ještě není polovina června! Klid. ;-)