Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Komentáře (158)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia hledí až do portugalské ligy. Udělá obchod s Rio Ave?

    wita22     před 7 lety 05.06.2017 21:24 |  
    4 0

    Tak to by asi byly lepší i lonské nepovedené přestupy Kessela a Mihalika. Tenhle doufám ne.

    • Re: Slavia hledí až do portugalské ligy. Udělá obchod s Rio Ave?

      Borec09 (přítel SN)     před 7 lety 05.06.2017 21:30 |  
      5 0

      Bylo vyvraceno na twitteru p. Tvrdikem. Myslim, ze uz vcera. Kdyby ty novinari alespon sledovali sociální sítě.

  2. Re: Slavia hledí až do portugalské ligy. Udělá obchod s Rio Ave?

    spivi     před 7 lety 05.06.2017 21:29 |  
    3 0

    Pevne doufam ze JT bude dementovat i tohle

  3. Re: Slavia hledí až do portugalské ligy. Udělá obchod s Rio Ave?

    Travinho     před 7 lety 05.06.2017 21:47 |  
    3 0

    Redakce efotbalu asi úplně nechápe, že my nejsme Bohemka nebo Karviná, protože hráč, který se pořádně nechytil ani v tomto týmu u nás nemá co pohledávat.

  4. Re: Slavia hledí až do portugalské ligy. Udělá obchod s Rio Ave?

    Robinator     před 7 lety 05.06.2017 22:00 |  
    1 5

    Jakto, že není v reprezentaci nejlepší hráč ligy Škoda? První poločas tam dá to zoufalý kopyto plzensky a k tomu Schicka na podhrot..sice dal K.gola,ale to by dal snad i žák..Dočkal sedí v Číně na lávce, ale v reprezentaci svoje místo má, ještě tam dá Sáčka a mě Jebne..To.je kouzelník ten Jarolím

    • Re: Slavia hledí až do portugalské ligy. Udělá obchod s Rio Ave?

      Travinho     před 7 lety 05.06.2017 22:25 |  
      5 0

      Naopak mě se ta sestava líbí. Jarolím to postavil na fyzicky zdatných hráčích a řekl bych, že jako tým nehrají vůbec špatně.

      • Re: Slavia hledí až do portugalské ligy. Udělá obchod s Rio Ave?

        Robinator     před 7 lety 05.06.2017 22:27 |  
        0 0

        Milan tam je..naštvalo mě ale, že nehral od začátku..jinak po prvním poločase to mělo, nebo mohlo být tři nula a byl by konec..druhý poločas je to lepší o dost..Pavlenka tam zachytal dobře, škoda toho padáčku..Souček dobrá akce..

        • Re: Slavia hledí až do portugalské ligy. Udělá obchod s Rio Ave?

          Travinho     před 7 lety 05.06.2017 22:36 |  
          5 0

          Podle mého mimo prvních 20 minut z obou půlek docela slušné...

      • Re: Slavia hledí až do portugalské ligy. Udělá obchod s Rio Ave?

        Robinator     před 7 lety 05.06.2017 22:34 |  
        0 0

        Pravda, že druhý poločas fakt dobrý..já to psal po prvním..to bylo úplně něco jinýho..

  5. Re: Slavia hledí až do portugalské ligy. Udělá obchod s Rio Ave?

    wita22     před 7 lety 05.06.2017 22:25 |  
    10 0

    Tak možná největší posila v létě bude Suk

    • Re: Slavia hledí až do portugalské ligy. Udělá obchod s Rio Ave?

      Chlupp (přítel SN)     před 7 lety 05.06.2017 23:54 |  
      4 0

      Souček mile překvapil, ve Slavii zpomaloval hru a měl plno nepřesností s míčem, zamakal na sobě a neuvěřitelně za tu sezonu v Liberci vyrostl! Řekl bych, že může vážně promluvit do sestavy...

      • Re: Slavia hledí až do portugalské ligy. Udělá obchod s Rio Ave?

        Robinator     před 7 lety 06.06.2017 09:18 |  
        2 3

        nevím no, v první půli nebyl vůbec vidět, ani jsem nevěděl, že je na hřišti..Ve druhé půli měl jednu krásnou akci a tyč, snažil se rychle dávat balon od nohy, ale že by zahrál nějak skvělě..Já osobně nechápu, jak se hráči jako Krměnčík, Souček apod. mohou dostat do repre..ať mi to někdo prosím vysvětlí, jsou to možná dobří ligový hráči, ale fakt nic extra na repre..

        • Re: Slavia hledí až do portugalské ligy. Udělá obchod s Rio Ave?

          bububu (přítel SN)     před 7 lety 06.06.2017 09:41 |  
          0 0

          A koho jinýho bys tam dal?

          • Re: Slavia hledí až do portugalské ligy. Udělá obchod s Rio Ave?

            Robinator     před 7 lety 06.06.2017 09:47 |  
            0 2

            stáhl bych na DZ Daridu, hraje tak i v Německu, místo Krmenčíka Milana Škodu..
            Jako já vím, že není tolik kde brát, ale i tak..s průměrnými hráči těžko v Norsku vyhrajeme..

            • Re: Slavia hledí až do portugalské ligy. Udělá obchod s Rio Ave?

              Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 06.06.2017 10:22 |  
              0 0

              Pak ti tam schází 11. hráč... a ten by byl?

              • Re: Slavia hledí až do portugalské ligy. Udělá obchod s Rio Ave?

                Robinator     před 7 lety 06.06.2017 10:31 |  
                0 2

                tam už může být ten Dočkal, který nakonec včera nezahrál špatně, i když jsem na něho výše hudroval. a nebo i ten Pepa Hušbauer by mohl hrát nad Daridou..Nebo Hořava

                • Re: Slavia hledí až do portugalské ligy. Udělá obchod s Rio Ave?

                  bububu (přítel SN)     před 7 lety 06.06.2017 11:18 |  
                  3 0

                  A nebude to spíš tím, že naprosto iracionálně nemáš rád Součka? Včera odehrál velmi dobrý zápas. Já se velmi těším na jeho návrat, věřím že bude velmi platným členem týmu.

                  • Re: Slavia hledí až do portugalské ligy. Udělá obchod s Rio Ave?

                    Robinator     před 7 lety 06.06.2017 11:26 |  
                    2 6

                    nemám rád jeho hru, až mě přesvědčí o opaku, rád změním názor,..zatím je to pro mě hráč, na kterého platí heslo průměr nestačí..Liberec není Slavia..

                    • Re: Slavia hledí až do portugalské ligy. Udělá obchod s Rio Ave?

                      kjandourek (admin)     před 7 lety 06.06.2017 11:28 |  
                      1 0

                      A nároďák?

                      • Re: Slavia hledí až do portugalské ligy. Udělá obchod s Rio Ave?

                        JaymzBond     před 7 lety 06.06.2017 11:34 |  
                        3 1

                        Repre není Slavia. Průměr nestačí.

                      • Re: Slavia hledí až do portugalské ligy. Udělá obchod s Rio Ave?

                        JS (přítel SN)     před 7 lety 06.06.2017 11:35 |  
                        2 3

                        Český nároďák je momentálně na 44. místě žebříčku FIFA za Burkinou-Faso, Tuniskem, Kongem, Íránem, Severním Irskem, Ekvádorem, a tak dále...

                        • Re: Slavia hledí až do portugalské ligy. Udělá obchod s Rio Ave?

                          Betynka58     před 7 lety 06.06.2017 12:37 |  
                          1 0

                          A Slavia je na kterém místě? Vím, že se žebříčkové postavení reprezentace a klubů nedá porovnávat, ale co bychom dali za to, aby Slavia byla alespoň do stovky.

                        • Re: Slavia hledí až do portugalské ligy. Udělá obchod s Rio Ave?

                          kjandourek (admin)     před 7 lety 06.06.2017 12:39 |  
                          0 0

                          Pokud si chceme brát za bernou minci tyto žebříčky, tak upozorňuji, že na žebříčku klubů v Evropě je Liberec na 67.pozici, zatímco Slavia na 187. ....

                          http://fotbal.mertin.cz/charts/clubsChart.html

                          A jenom tak pro zajímavost Belgie, proti které Souček a vlastně celý nároďák včera odehrál docela zajímavé střetnutí a nebyl daleko od remízy je na pátém místě... To už je docela slušné, ne?

                          • Re: Slavia hledí až do portugalské ligy. Udělá obchod s Rio Ave?

                            sTizz (přítel SN)     před 7 lety 06.06.2017 14:27 |  
                            0 0

                            njn,8 let trapeni,ale uz je to za nami:)

                          • Re: Slavia hledí až do portugalské ligy. Udělá obchod s Rio Ave?

                            Láryfáry     před 7 lety 06.06.2017 16:49 |  
                            1 0

                            tento žebříček klubů ale nemá prakticky žádnou vypovídací hodnotu, navíc jsou tam údaje k za roky 2014, 2015 a první půlku 2016 a to byl Liberec výkonostně opravdu před námi. Aktuální srovnání nabízí Clubelo:

                            http://clubelo.com/Ranking

                            - žebříček dle vzájemných výsledků za poslední 4 roky (postupně klesá důležitost starších zápasů) - tam už jsme 117. v Evropě, těsně za Spartou (112.) a Plzní (103.), a Libe je tam 236. Je to relevantnější a docela přesné, ne? BTW když si kliknete přímo na Slavii, tak je vidět, jaký strmý progres udělala pod Šilhavým, a v nepřímé úměře s tím klesají naši rivalové PLZ a hlavně SPA :-) Tady vidím souvislost s tím, jak jim postupně krademe hráče, kteří by šli před pár lety k nim, tudíž se hráčská kvalita přesouvá, a vcelku brzy se to projevuje v tendenci křivky mužstev.

        • Re: Slavia hledí až do portugalské ligy. Udělá obchod s Rio Ave?

          Martin 58     před 7 lety 06.06.2017 10:44 |  
          7 0

          Kdybys ho pozorně sledoval po celý zápas, tak to pochopíš, ty Anti-Součku. To už mám spíš nepochopení pro nasazení Krmenčíka, který prakticky pořád fauluje. U gólu se vracel z ofsajdového postavení a mezitím sejmul rukou Krejčí de Bruyneho, což nepochopitelně rozhodčí nepísknul a Vlášek u mikrofonu měl asi před očima mlhu.
          Souček se celý zápas skvěle pohybuje, při útočení si vyhledává vhodný prostor, přihrává z první a dobře a odvážně se pohybuje. Jako defenzivní záložník se dvakrát dostal vlastním přičiněním do vyložených šancí. Obrana v prvním poločase špatně spolupracovala se zálohou a velmi nepřesně a nedůsledně bránila, s vyjímkou skvělého Gebre Selassiho. Po půlce to Čelo pějkně zatmelil a bylo to lepší.
          Na kiksech v obraně Souček podíl neměl a při brance udělal hyper-hlavičkář Fellaini všechno dobře, takže bych tam nehledal takovéto studiové patlání se v chybách a přiznal bych soupeři, že skvěle provedl roh.
          Osobně vidím návrat Součka jako jasný a docela by se mně líbila pětičlená záloha Sýkora, Ngadeu, Hušbauer, Souček, Zmrhal, přičemž by se Hušbauer nemusel tolik rozbíhat do stran a mohl uplatnit svůj tvůrčí potencionál.
          A mimochodem Anti-Zmrhalisti, myslím, dostali včera také lekci. Ten Belgán s Jardou měl plné ruce práce, a to doslova.

          • Re: Slavia hledí až do portugalské ligy. Udělá obchod s Rio Ave?

            Robinator     před 7 lety 06.06.2017 10:51 |  
            2 1

            no já osobně doufám, že je náš trenér dostatečně kvalitní na to, aby neopakoval DUmlovu chybu při nasazování Součka a Hušbyho společně, to už jsme tu měli a výsledek opravdu dobrý nebyl a snad každý to viděl. a TRIO Husbauer, Ngadeu, Souček..to snad ani nemusí být..Vůbec si nedokážu představit, jak by tito spolu hráli, kombinovali..JInak při tom golu Fellaini neudělal nic dokonalýho, tam ho prostě musís branit na tesno a ne byt od neho dva metry a na poslední chvili tam doskakovat

            • Re: Slavia hledí až do portugalské ligy. Udělá obchod s Rio Ave?

              Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 06.06.2017 11:00 |  
              1 0

              Souček a Hušbauer byl problém v rozestavení 4-4-2... ve 4-5-1 by měl Souček nahradit Ngadea, který se posune níž.

              • Re: Slavia hledí až do portugalské ligy. Udělá obchod s Rio Ave?

                Robinator     před 7 lety 06.06.2017 11:06 |  
                2 1

                no,já z toho mám strach, uvidíme

      • Re: Slavia hledí až do portugalské ligy. Udělá obchod s Rio Ave?

        Sapfa     před 7 lety 06.06.2017 10:11 |  
        2 2

        Neřikám, že hrál špatně, to ne, ale za celý zápas jsem ho zaregistroval jen při té narážečce a střele do tyče a nedoskočené hlavičce, která smrděla golem...jako doplnění kádru ok, ale upřímně, myslím, že část fanoušků (těch ambicioznějších) včetně mě a hlavně pan Tvrdík míří trochu výš při budování základní sestavy a toho klubu vévodícího středoevropskému regionu a dle mého by to chtělo, jak říkal ten nový Ital ve Spartě, něco "extra", a ve vší úctě, to Souček není a nikdy nebude. Jestli někoho do zálohy, tak hráče, který je sebevědomý, drzý, má přehled, techniku atd...prostě něco co převyšuje tuhle ligu, což Souček a spol. není ani náhodou.

        • Re: Slavia hledí až do portugalské ligy. Udělá obchod s Rio Ave?

          Martin 58     před 7 lety 06.06.2017 10:49 |  
          4 1

          Tak si ten zápas znovu pusť a sleduj Součka individuálně. Přesně to, co si myslíš, že nemá, tak tam u něho bylo. No, aspoň, že to vidí Trpišovský a Jarolím. Mimochodem Součkovi je 22 let a 3 měsíce a zaznamenává soustavný progres, přesně tak, jak to má u mladého hráče být.

          • Re: Slavia hledí až do portugalské ligy. Udělá obchod s Rio Ave?

            donford     před 7 lety 06.06.2017 11:04 |  
            4 0

            Mě včera Souček mile překvapil. V Liberci hodně vyrostl. Je sebevědomější a právě, že je mu 22 let, tak v něm další potenciál vidím. Včera téměř nezkazil žádnou přihrávku. A vydržel lítat celý zápas, myslím, že na něj s enormní rychlostí. :-) To Zmrhal, všechna čest, za jeho včerejšek, musel pro křeče střídat. Však se ale taky opravdu něco nabránil. Kdo se mi ale skutečně velmi líbil - to byl Ondra Čelůstka. To je moderní obránce. Úžasně rychlý, do kombinace, tvrdý, s centry. Jo, toho tak u nás mít! Frýďa je přece jen víc střední. Dle mého je komplexnější než Kadeřábek.

            • Re: Slavia hledí až do portugalské ligy. Udělá obchod s Rio Ave?

              Robinator     před 7 lety 06.06.2017 11:09 |  
              0 1

              určitě se zlepšil, o tom žádná, protože minule to byla ve Slavii z jeho strany fakt tragédie.. otázka, jestli to potvrdí v nové sezoně a Slavia mu zase nebude svazovat nohy..Zmrhal mě taky překvapil, Čelůstka by byla dobrá posila..možná by se tu měl lépe, než v pátém týmu turecké ligy, asi ne finančně..ale poháry apod. by hrál, měl by asi blíž repre..

              • Re: Slavia hledí až do portugalské ligy. Udělá obchod s Rio Ave?

                donford     před 7 lety 06.06.2017 11:26 |  
                2 0

                Je zajímavé, že Jarolím v nároďáku včera na našeho Suka vsadil. A ten nezklamal. Pod Trpišovským také hrál pořád a dirigoval hru Liberce. A moc jí zvednul. U nás vidím trochu problém v tom, že máme v případě návratu Součka takový zvláštní nesourodý střed - Ngadeu, Souček, Hušbauer. Nějak mi to k sobě typologicky nesedí, i kdyby hrál Hušby podhrot. Ale Souček místo Ščuka? Snad ano, rozhodně má vynikající přihrávku a hlavičky jsou v soubojích jeho - výjimka včera proti velmi zkušenému Fellianimu. (190 cm proti 194 cm):-) A ještě je tam pro nás neznámá - Alvir. Takže zvláštní, fotbalově v Česku skoro dějinný paradox - pro nároďák Suk dobrej - pro Slavii nerudovské Kam s ním? (a vedle koho?) Ale třeba jsou to milé starosti.

                • Re: Slavia hledí až do portugalské ligy. Udělá obchod s Rio Ave?

                  Robinator     před 7 lety 06.06.2017 11:51 |  
                  0 1

                  to je právě ono, tyto hráče si k sobě nedovedu vůbec představit, že by měl MNN a Souček obstarávat veškerou rozehrávku a Husby podhrot..nevím no. Myslím, že i Hušby k sobě musí mít někoho jiného..ale opět, otázka je, kam s ním počítá trenér

                  • Re: Slavia hledí až do portugalské ligy. Udělá obchod s Rio Ave?

                    Martin 58     před 7 lety 06.06.2017 12:01 |  
                    0 0

                    Suk je v rozehrávce bezproblémovej, rychle reagující, směřuje s přihrávkou ke zrychlení akce. Měl by to být on, od kterého by šla rozehra z vlastní půlky, Ngadeu by se měl mnohem víc soustředit na neprostupnost středu směrem dozadu. Hušby tím, jak v defenzívě a věren své bojovné povaze, suploval kdekoho, ztrácel mnoho síly. Fyzicky je na tom evidentně velmi dobře a proto bych byl rád, kdyby tu energii používal takřka výhradně pro útok.

                    • Re: Slavia hledí až do portugalské ligy. Udělá obchod s Rio Ave?

                      Robinator     před 7 lety 06.06.2017 12:07 |  
                      0 1

                      s tím posledním souhlasím..ale s tím ostatním..Suk, že je při rozehrávce bezproblémový? Viděl si ho minulý rok ve Slavii, kdy měl problém přihrát na pár metrů? Já vím, možná se trápil atd..ale jsi si jistý, že teda z toho už vyrostl a bude předvádět ve Slavii kvalitní výkony? Já nevím, možná nám hned ze startu ukáže, že na to jednoznačně má, kdo ví..ale úplně bych se na to nespoléhal..+ si také pamatuji, jak se duo Husbauer, Soucek trápilo.., nevím, proč by to mělo být najednou úplně naopak a klapat jako hodinky..to je riskantní věc, myslím si, že to takhle ani skládat chtít nebudeme

                      • Re: Slavia hledí až do portugalské ligy. Udělá obchod s Rio Ave?

                        Martin 58     před 7 lety 06.06.2017 13:39 |  
                        2 0

                        Jseš strašně pesimistickej, Robinatore. Hodně přispíváš a komentuješ, ale Tvůj přístup je opatrnický a podezíravý. S tím, kdybys přišel na hřiště jako hráč, tak mužstvu ničím nepřispějěš. Sedni si a pusť si ten zápas znovu a sleduj hlavně Součka. Hrál proti Belgii, ne proti Příbrami. Proč bych si měl myslet, že bude najednou v naší lize poloviční. Ostatně, já jsem nikdy nesdílel názory na Součka ani v době, kdy byl na fóru skoro terorizován.

                        • Re: Slavia hledí až do portugalské ligy. Udělá obchod s Rio Ave?

                          Robinator     před 7 lety 06.06.2017 13:57 |  
                          1 1

                          tak viděl jsem jeden zápas včera, pak jeden zápas v Liberci, kdy prohráli a Souček hrál průměr, pak jsem viděl další zápas, kde byl skvělý..tohle všechno versus minulá sezona..Zatím nemůžu říct, že bych ho rád viděl u nás v základu..spíš to vidím ještě jeden rok hostovačka a uvidí se..i pro něho by to bylo lepší..

                          • Re: Slavia hledí až do portugalské ligy. Udělá obchod s Rio Ave?

                            Boss82     před 7 lety 06.06.2017 14:30 |  
                            2 0

                            Ono se blbě kouše, že hráč, o kterém si před pár měsíci psal, že má druholigovou úroveň, najednou odehraje velmi dobrý zápas za repre proti jednomu z nejlepších týmů světa, že:-)? Když jsem se zde Součka minulý rok vehementně zastával, tak si do mě šil, že ten hráč na to absolutně nemá a kdesi cosi, a že si rád, že odešel do Liberce, což Ti údajně dalo zapravdu, zatímco já ji prý neměl.

                            A hle, ono se ukazuje, že jsem ji asi zase měl, co:-)? Stejně jako v případě M. Škody, J. Zmrhala, J. Hušbauera, S. Deliho a mnoha dalších, ve kterých jsem viděl potenciál v době, kdy je tady všichni ze Slavie vyhazovali.

                            • Re: Slavia hledí až do portugalské ligy. Udělá obchod s Rio Ave?

                              JS (přítel SN)     před 7 lety 06.06.2017 14:34 |  
                              2 2

                              Bossi. Jeden zápas se může povést každému, že? Takový znalec fotbalu, jako Ty, by to zrovna měl brát v potaz. Prostě to nic nevypovídá o dlouhodobé kvalitě, potenciálu a přínosu. Ale ty si to radši intepretuješ tak, aby sis mohl šťournout.

                              • Re: Slavia hledí až do portugalské ligy. Udělá obchod s Rio Ave?

                                Boss82     před 7 lety 06.06.2017 14:44 |  
                                3 0

                                Jeden zápas proti jednomu z nejlepších týmů světa se opravdu nemůže povést každému. Aby se Ti takový zápas mohl povést, tak v sobě tu kvalitu prostě musíš mít. Teď jde o to, jestli ji dokážeš prodat v každém zápase. Uznávám, že T. Souček se nepotkal s formou na podzim 2016 a oprávněně vypadl ze sestavy. ALE - předtím u nás odehrál velmi dobrý ročník 2015/2016, kdy snad na hřišti nechyběl ani minutu a jaro 2017 v Liberci se mu také velmi povedlo - ostatně jinak by nebyl v reprezentaci.

                                Takže to není tak, že by mu teď vyšel jeden zápas. Je to tak, že většinu času, který v první lize strávil, tak hraje nadprůměrně až výborně. Nepovedl se mu akorát jeden půlrok, což lze u takto mladého hráče pochopit.

                                • Re: Slavia hledí až do portugalské ligy. Udělá obchod s Rio Ave?

                                  dupy77     před 7 lety 06.06.2017 15:19 |  
                                  2 0

                                  Ze vším s tebou souhlasím Suk je pro nás dobrá volba a hlavně mu to moc přeji

                                  • Re: Slavia hledí až do portugalské ligy. Udělá obchod s Rio Ave?

                                    Boss82     před 7 lety 06.06.2017 15:50 |  
                                    0 0

                                    Díky. Jojo, také mu držím palce.

                            • Re: Slavia hledí až do portugalské ligy. Udělá obchod s Rio Ave?

                              Robinator     před 7 lety 06.06.2017 14:42 |  
                              1 1

                              já na rozdíl od tebe umím uznat chybu - takže to klidně můžu teď říct - Souček rozhodně nyní není druholigová kvalita, ale úplně v pohodě může hrát v předních klubech naší ligy..šel nahoru, to nemůže nevidět jen blbec. Ale když jsem to psal, tak to tak prostě bylo..ten kluk nedal jedinou přihrávku a bylo to naprosto úděsný a utrápený od něj, proto taky odešel, tenkrát jsem psal jen to, co jsem viděl..

                              No a co se týče současnosti, jeden zápas mě fakt nepřesvědčil, že má na to být ve Slavii v základu. a v Liberci jsem ho viděl hrát dvakrát. ten kluk potřebuje hrát a ne u nás střídat nebo sedět na lavičče

                              • Re: Slavia hledí až do portugalské ligy. Udělá obchod s Rio Ave?

                                Boss82     před 7 lety 06.06.2017 14:50 |  
                                1 0

                                Že nedal jedinou přihrávku, že to bylo úděsný a utrápený...to prostě a jednoduše není pravda.

                                Jinak je zajímavé, že já v něm viděl potenciál i v době, kdy se mu příliš nedařilo. O čem to asi vypovídá? Zbytek viz má odpověď JS výše.

                                • Re: Slavia hledí až do portugalské ligy. Udělá obchod s Rio Ave?

                                  Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 06.06.2017 15:18 |  
                                  0 0

                                  Že tady ztrácíš čas a měl bys to dělat jako ''džob'', skaute.

                                  • Re: Slavia hledí až do portugalské ligy. Udělá obchod s Rio Ave?

                                    Boss82     před 7 lety 06.06.2017 15:53 |  
                                    0 0

                                    Určitě bych ve vyhledávání talentů a kvalitních hráčů obecně měl mimořádně vysokou úspěšnost. Ale to by mi tu práci nejdřív musel někdo nabídnout:-).

                            • Re: Slavia hledí až do portugalské ligy. Udělá obchod s Rio Ave?

                              Robinator     před 7 lety 06.06.2017 14:45 |  
                              1 1

                              jinak ty si nebyl rád, že odešel do Liberce? Já teda ano, po tom co tu předváděl

                              • Re: Slavia hledí až do portugalské ligy. Udělá obchod s Rio Ave?

                                Boss82     před 7 lety 06.06.2017 14:53 |  
                                1 0

                                Na podzim 2016 formu neměl, takže jsem byl rád, že se za něj našla náhrada v podobě MNN. Že se šel do Liberce rozehrát jsem rád byl, ale bál jsem se, aby to neskončilo jeho úplným přestupem. Teď doufám, že svou aktuální dobrou formu prodá i ve Slavii.

                                • Re: Slavia hledí až do portugalské ligy. Udělá obchod s Rio Ave?

                                  Robinator     před 7 lety 06.06.2017 14:58 |  
                                  1 1

                                  jestli v přípravě ukáže, že na to má, ať hraje..Aspoň ušetříme a nebudeme muset kupovat, ale jestli to nebude ono, je lepší, aby někde hostoval ještě rok, uznávám že má vzestupnou tendenci, takže by mu to asi prospělo, pokud by se neprosadil přes MNN či ještě nějakou posilu nebo Alvira..

                                  • Re: Slavia hledí až do portugalské ligy. Udělá obchod s Rio Ave?

                                    Boss82     před 7 lety 06.06.2017 15:13 |  
                                    2 0

                                    Je mu 22, takže teď je přesně čas ukázat, jestli na Slavii má. Pokud ne, tak ať samozřejmě ještě někde půl roku hostuje. Pokud by odešel Deli (což si teda extrémně nepřeju, ale stát se to může), tak bych to zkusil řešit tak, že bych MNN stáhnul místo něj na stopera a Souček by hrál DZ. Nad ním by hráli Alvir (pokud potvrdí svůj potenciál, pokud ne, tak případná posila) a Hušby.

                                    • Re: Slavia hledí až do portugalské ligy. Udělá obchod s Rio Ave?

                                      Martin 58     před 7 lety 06.06.2017 15:15 |  
                                      1 0

                                      Naprosto správná úvaha.

                                    • Re: Slavia hledí až do portugalské ligy. Udělá obchod s Rio Ave?

                                      Robinator     před 7 lety 06.06.2017 15:29 |  
                                      0 1

                                      úvaha to správa je, uvidíme co bude v realu. Kdyby Souček dokázal MNN plnohodnotně nahradit, proč ne. a Alvir, to netuším no, to je pro mě jedna velká neznámá, tudíž bych tam spíš viděl nějakou posilu ze zahraničí, někoho fakt hotového a prověřeného těžkými zápasy..

                                      • Re: Slavia hledí až do portugalské ligy. Udělá obchod s Rio Ave?

                                        Boss82     před 7 lety 06.06.2017 15:49 |  
                                        0 0

                                        Samozřejmě se to (Souček za MNN) bude muset vyzkoušet v letní přípravě. Ale určitě je to jedna z možných variant.

                                        Alvir je na tom prý fotbalově velmi dobře, ale také bych ho už rád viděl v ostrém zápase. Pokud přijde kvalitní posila do středu zálohy, tak se prostě o 2 místa ofenzivnějších záložníků poperou 3 hráči - Alvir, Hušby a ona posila. Ať hrají ti, kteří budou mít v danou chvíli nejlepší formu. Při počtu zápasů, které nás (snad) čekají, se stejně v sestavě protočí nakonec všichni.

                                        • Re: Slavia hledí až do portugalské ligy. Udělá obchod s Rio Ave?

                                          Robinator     před 7 lety 06.06.2017 15:54 |  
                                          0 0

                                          jo to jo a jestli vyjde i základní skupina EL nebo LM, bude to pro naše hráče docela kolotoč..Takže si zahrají dost všichni..

                                          • Re: Slavia hledí až do portugalské ligy. Udělá obchod s Rio Ave?

                                            Boss82     před 7 lety 06.06.2017 15:56 |  
                                            0 0

                                            Přesně tak.

                                    • Re: Slavia hledí až do portugalské ligy. Udělá obchod s Rio Ave?

                                      JS (přítel SN)     před 7 lety 06.06.2017 15:31 |  
                                      0 1

                                      Jo, to ní rozumně. Anebo případná posila a Alvir. :))

                                      • Re: Slavia hledí až do portugalské ligy. Udělá obchod s Rio Ave?

                                        Boss82     před 7 lety 06.06.2017 15:44 |  
                                        0 0

                                        Případná posila a Alvir v žádném případě:-). Snad nemusím zdůrazňovat proč:-)

          • Re: Slavia hledí až do portugalské ligy. Udělá obchod s Rio Ave?

            Sapfa     před 7 lety 07.06.2017 12:46 |  
            1 1

            Hele, já nevyvracím, že hrál dobře, že se zlepšuje atd., já jen říkám, že pokud chceme vykročit z té naší české malosti do Evropy a stát se např. druhou Basilejí, tak to se Součkama nepůjde, ve vší úsctě k němu, takových Součků v Evropě běhá hafo a tou "extra" posilou, o které jsem mluvil, která nám okamžitě udělá rozdíl v předkolech či základní skupině, může být třeba ten mladší Ukrajinec, i když ten mi přijde spíš jako sci-fi, vzhledem k ceně, ale určitě se dají najít scoutingem podobně zajimaví hráči za méně peněz...

            • Re: Slavia hledí až do portugalské ligy. Udělá obchod s Rio Ave?

              Martin 58     před 7 lety 07.06.2017 13:18 |  
              1 0

              Docela mě udivuje ta Tvoje jistota, že to se "Součkama" nepůjde. V současným nároďáku se konečně zase objevují talentovaní fotbalisti, kteří tam hodně dlouho nebyli a kteří jsou schopni se uplatnit v lepších ligách (Itálie, Německo).
              Doufám, že je to trendem, a že se pomalu u nás začíná chápat, jakým směrem se fotbal ubírá. A v té souvislosti nevím, proč a kvůli čemu bych měl upírat Součkovi schopnosti, které u něj vidím, a které z něj na place v utkání s Belgií nedělalo horšího hráče, než byl Schick nebo Jankto. Pro mě je důležité, že se zlepšuje, a že hraje přesně v kontextu současných trendů. A toho jsem si všimnul mnohem dřív, než před tímto utkáním, když jsem ho viděl, jakým způsobem hraje za Liberec. Takže se ho zastávám a nevidím žádnou překážku, proč by za 2 roky nemohl hrát třeba v Bundeslize.

  6. Re: Slavia hledí až do portugalské ligy. Udělá obchod s Rio Ave?

    Travinho     před 7 lety 05.06.2017 22:26 |  
    20 5

    Koukaje tak na zápas s Belgií, tak bychom mohli mít v létě jednu velmi kvalitní posilu do středu zálohy. Jmenuje se Tomáš Souček.

  7. Re: Slavia hledí až do portugalské ligy. Udělá obchod s Rio Ave?

    Gi-gi     před 7 lety 05.06.2017 22:27 |  
    1 1

    Do slavie pry prichazi kapitan ukrajinske reprezentace, zkuseny 35 lety ofenzivni zaloznik Ruslan Rotan. Uvidime, zkušený borec s temer 100 zapasy za repre ny se mohl hodit.

    • Re: Slavia hledí až do portugalské ligy. Udělá obchod s Rio Ave?

      Robinator     před 7 lety 05.06.2017 22:28 |  
      0 1

      Zdroj?

      • Re: Slavia hledí až do portugalské ligy. Udělá obchod s Rio Ave?

        Gi-gi     před 7 lety 05.06.2017 22:30 |  
        0 0

        FutbolUkraine

    • Re: Slavia hledí až do portugalské ligy. Udělá obchod s Rio Ave?

      Gi-gi     před 7 lety 05.06.2017 22:29 |  
      0 0

      Hodnoceni FutbolUkraine: Ruslan Rotan is currently 35 years old and still one of the best midfielders in the Ukrainian Premier League.

      • Re: Slavia hledí až do portugalské ligy. Udělá obchod s Rio Ave?

        Robinator     před 7 lety 05.06.2017 22:30 |  
        0 0

        Tomu věřím :)) spíš sem myslel zdroj, který uvádí, že už přichází :d

        • Re: Slavia hledí až do portugalské ligy. Udělá obchod s Rio Ave?

          Gi-gi     před 7 lety 05.06.2017 22:32 |  
          0 0

          Vsak to je zdroj ktery tvrdi ze prihazi ;)

          • Re: Slavia hledí až do portugalské ligy. Udělá obchod s Rio Ave?

            Robinator     před 7 lety 05.06.2017 22:33 |  
            2 1

            Aha :) no tak to je zajímavý teda..35, to bude nakej Terminátor :D

    • Re: Slavia hledí až do portugalské ligy. Udělá obchod s Rio Ave?

      Travinho     před 7 lety 05.06.2017 22:40 |  
      3 0

      Zajímavé. Trochu mám strach, aby to nebyl druhý Ivanschitz. Nicméně dle statistik vypadá dost zajímavě...

    • Re: Slavia hledí až do portugalské ligy. Udělá obchod s Rio Ave?

      Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 05.06.2017 22:42 |  
      3 0

      Až si to někteří přečtou, tak je klepne pepka... už 30-ti letý Maczynski byl pro některé stár, ale 35? Tak to někteří nevydýchají. :-)

      • Re: Slavia hledí až do portugalské ligy. Udělá obchod s Rio Ave?

        Gi-gi     před 7 lety 05.06.2017 22:49 |  
        3 1

        Vek neni vse. Ale urcite se najdou tací, kterym bude kapitan ukrajinske repre malo. Je mnoho stale skvelych hracu v tomto veku ale samozrejme ho neznam a uvidme :))

        • Re: Slavia hledí až do portugalské ligy. Udělá obchod s Rio Ave?

          Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 05.06.2017 22:54 |  
          1 1

          Já s tím nemám problém. Mně spíš vadí, když někdo napíše, abychom vzali Latku zpět, který je neustále zraněn... Takové hráče do týmu nepotřebujeme, pokud by si Rotan odkopal svoje, vůbec nemám problém aby k nám přišel.
          Jinak v sezóně 2016/17 byl 8. nejvíce vytěžovaným hráčem v Dnipro...

        • Re: Slavia hledí až do portugalské ligy. Udělá obchod s Rio Ave?

          Jarda66     před 7 lety 06.06.2017 09:37 |  
          2 1

          A nebyl by k dispozici spíš kapitán Portugalský repre?

          • Re: Slavia hledí až do portugalské ligy. Udělá obchod s Rio Ave?

            Hesmir (přítel SN)     před 7 lety 06.06.2017 15:42 |  
            0 0

            Neblbni, vždyť je starší než Maczynski. Ve 32 už přece není perspektivní! :D Co na tom, že má čtvrtý titul z LM, je top střelec LM, atd. atd. :D

      • Re: Slavia hledí až do portugalské ligy. Udělá obchod s Rio Ave?

        Hanzwalter     před 7 lety 05.06.2017 23:26 |  
        2 5

        perspektiva 0... hrac na pul sezony max na jednu.

        • Re: Slavia hledí až do portugalské ligy. Udělá obchod s Rio Ave?

          Borgetti     před 7 lety 05.06.2017 23:36 |  
          5 1

          Tak za předpokladu, že by k nám opravdu šel. Si myslím, že tady nemáme co ztratit pokud by přišel zadarmo. Hráč se zkušenostmi a to i těmi z národního týmu. A pokud je opravdu kvalitní jak se na stránkách píše, tak ať klidně příjde i na tu sezonu.

        • Re: Slavia hledí až do portugalské ligy. Udělá obchod s Rio Ave?

          sTizz (přítel SN)     před 7 lety 06.06.2017 14:30 |  
          0 0

          Horvath valel do 39 myslim..takze perspektivni muze byt i on :)

      • Re: Slavia hledí až do portugalské ligy. Udělá obchod s Rio Ave?

        afro     před 7 lety 06.06.2017 08:21 |  
        0 0

        V říjnu 36. :-)

    • Re: Slavia hledí až do portugalské ligy. Udělá obchod s Rio Ave?

      Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 05.06.2017 22:50 |  
      1 0

      TM uvádí, že by 1.7. měl přestoupit do Zorya Luhansk. https://www.transfermarkt.cz/ruslan-rotan/profil/spieler/24049
      Z tvého zdroje (nejspíš Twitter, kde jsem to našel) píši, že by kapitán ukrajinské reprezentace měl podepsat smlouvu se Slavii jako volný hráč, ale TM uvádí, že smlouvu má až do 6/2018 s Dnipropetrovskem.

      • Re: Slavia hledí až do portugalské ligy. Udělá obchod s Rio Ave?

        Travinho     před 7 lety 05.06.2017 22:58 |  
        3 1

        Já se pořád divím, že z tak nepřesné stránky, jako je TM, někdo čerpá.

        • Re: Slavia hledí až do portugalské ligy. Udělá obchod s Rio Ave?

          Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 05.06.2017 23:03 |  
          1 0

          Znáš nějaké přesnější? Pokud nehledáš hráče z druhé rakouské, tak jsou ty smlouvy často přesné. Máš tam i datum podpisu smlouvy, takže jsi to jde ověřit na klubových stránkách.

          • Re: Slavia hledí až do portugalské ligy. Udělá obchod s Rio Ave?

            Travinho     před 7 lety 05.06.2017 23:20 |  
            2 1

            To ne, ale je tam dost chyb...

            • Re: Slavia hledí až do portugalské ligy. Udělá obchod s Rio Ave?

              Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 05.06.2017 23:26 |  
              1 1

              S tím souhlasím, ale ty kvalitnější ligy jsou většinou přesné. Až bude kvalitnější stránka, tak budu čerpat odjinud.

            • Re: Slavia hledí až do portugalské ligy. Udělá obchod s Rio Ave?

              JS (přítel SN)     před 7 lety 06.06.2017 00:01 |  
              1 1

              Nesouhlasím. Je to to nejpřesnější info, které je k dispozici.

      • Re: Slavia hledí až do portugalské ligy. Udělá obchod s Rio Ave?

        mtebow9     před 7 lety 05.06.2017 23:27 |  
        1 0

        Tak Dnipro má obrovské finanční potíže, myslím že snad končí s profi fotbalem.

        • Re: Slavia hledí až do portugalské ligy. Udělá obchod s Rio Ave?

          Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 05.06.2017 23:41 |  
          1 0

          Tak to by odpovídalo i s tím TM... pokud končí, tak budou všichni hráči bez smlouvy.

    • Re: Slavia hledí až do portugalské ligy. Udělá obchod s Rio Ave?

      Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 05.06.2017 22:52 |  
      1 0

      Na transfermarketu je psanej prestup do Zorye Luhansk od 1.7. 2017...

    • Re: Slavia hledí až do portugalské ligy. Udělá obchod s Rio Ave?

      Fallen (přítel SN)     před 7 lety 05.06.2017 22:52 |  
      1 1

      Prej by měl dostat smlouvu na 1,5 roku

    • Re: Slavia hledí až do portugalské ligy. Udělá obchod s Rio Ave?

      mudrc     před 7 lety 05.06.2017 22:53 |  
      8 1

      Chudák Jarda Tvrdík, ten aby se udementoval..

      • Re: Slavia hledí až do portugalské ligy. Udělá obchod s Rio Ave?

        Robinator     před 7 lety 05.06.2017 22:59 |  
        0 1

        Tak jestli přichází, to znamená, že je hotovo ne ))

    • Re: Slavia hledí až do portugalské ligy. Udělá obchod s Rio Ave?

      Hanzwalter     před 7 lety 05.06.2017 23:24 |  
      3 0

      Ja Vam nevim, ale 35 uz je docela dost... ja spis doufam v nejake uplne jine hrace a v navrat Suka po dnesku.. uz v Liberci patril k nejlepsim ted.

      • Re: Slavia hledí až do portugalské ligy. Udělá obchod s Rio Ave?

        Ondráš     před 7 lety 05.06.2017 23:29 |  
        7 0

        Jako pořád je mladší než já..ale zase je pravdou, že já se fyzicky už úplně necítím na kvaldu LM:)

        • Re: Slavia hledí až do portugalské ligy. Udělá obchod s Rio Ave?

          Hanzwalter     před 7 lety 05.06.2017 23:30 |  
          0 0

          nápodobně:-)

      • Re: Slavia hledí až do portugalské ligy. Udělá obchod s Rio Ave?

        Travinho     před 7 lety 05.06.2017 23:48 |  
        0 0

        Věk není rozhodující. Já bych ho klidně bral. Důležité je, aby měl motivaci na nějaké úrovni hrát a nešel si tu jen přivydělat. Ostatně na příkladu Horvátha nebo Zavadila je vidět, že středoví záložníci můžou zrát jako víno... Kéž by se nám s ním povedla právě taková trefa jako Plzni s Horváthem nebo Brnu se Zavadilem.

        • Re: Slavia hledí až do portugalské ligy. Udělá obchod s Rio Ave?

          Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 06.06.2017 00:06 |  
          1 0

          Mohl odejit do Kazane ale kvuli ruske intervenci nesel. Podle me je to profik,ktery chce jeste neco dokazat a podivat se nekam do ciziny ale do hlavy si samozrejme vidi jen on sam.. A mozna si chce na stara kolena poradne zahrat v LM :-)
          Jinak ma za sebou finale Evropske ligy 2014-15,ve kterem dokonce skoroval (z primaku). Takze o nasi motivaci by mohlo byt jasno,pokud nejaka existuje..

        • Re: Slavia hledí až do portugalské ligy. Udělá obchod s Rio Ave?

          JS (přítel SN)     před 7 lety 06.06.2017 00:29 |  
          0 3

          Jako o zrání hráčů víme svoje (Škoda), nicméně pětatřicet je opravdu konec kariéry. Takže na rok dobrý, ale ten rok bude zabírat místo někomu perspektivnímu, což je dost znepokojivé.

          • Re: Slavia hledí až do portugalské ligy. Udělá obchod s Rio Ave?

            Travinho     před 7 lety 06.06.2017 07:53 |  
            2 0

            Nemusí to tak být. Hlavně u středového záložníka, který řídí hru, není dynamika až tak důležitá, takže pokud se o sebe stará, tak může klidně vydržet až do čtyřiceti. Kdyby byl útočník nebo křídlo, tak o jeho přínosu pochybuji, ale střed zálohy lze v takovém věku hrát plnohodnotně.

            • Re: Slavia hledí až do portugalské ligy. Udělá obchod s Rio Ave?

              JaymzBond     před 7 lety 06.06.2017 09:22 |  
              1 0

              Teď jsem si vzpomněl na jistého Rogera Millu na MS 1990.

          • Re: Slavia hledí až do portugalské ligy. Udělá obchod s Rio Ave?

            Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 06.06.2017 10:19 |  
            1 0

            Měl by hrát ten, co je kvalitnější a má větší přínos pro tým na hřišti. Perspektivní může jít hostovat nebo zůstat, šancí může na podzim dostat až až a pak se uvidí, co bude dál.

        • Re: Slavia hledí až do portugalské ligy. Udělá obchod s Rio Ave?

          bongor     před 7 lety 06.06.2017 08:31 |  
          3 0

          Náš obvoďák říká:"Věk,to je jen číslo".Znám padesátileté mladíky a dvacetileté starce.Tím ovšem neříkám,že by ten UK byl pro nás přínos,jen si vzpomínám jak náš Fanda Veselý utíkal v šedesáti o čtvrtstoletí mladším klukům.

          • Re: Slavia hledí až do portugalské ligy. Udělá obchod s Rio Ave?

            belmis (přítel SN)     před 7 lety 06.06.2017 09:09 |  
            0 0

            Myslíš, jak hráli v Lovo a proháněl tam Robováka?

      • Re: Slavia hledí až do portugalské ligy. Udělá obchod s Rio Ave?

        Tchue22     před 7 lety 06.06.2017 08:36 |  
        4 0

        Však Ibra taky přestupoval okolo 35, a nejak mu to neva.. :-D Nekteri ti hráči to tak mají prostě, ze vydrží hrát dlouho

    • Re: Slavia hledí až do portugalské ligy. Udělá obchod s Rio Ave?

      afro     před 7 lety 06.06.2017 08:27 |  
      1 0

      Pro zajímavost, dával gól z trestňáku v prohraném finále EL 2015 za Dnipro se Sevillou.

    • Re: Slavia hledí až do portugalské ligy. Udělá obchod s Rio Ave?

      bububu (přítel SN)     před 7 lety 06.06.2017 09:46 |  
      0 0

      Budu se opakovat, ale nevěřím tomu ani za mák!

      • Re: Ruslan Rotan

        Gi-gi     před 7 lety 06.06.2017 10:21 |  
        2 0

        Jestli to vyjde budu rad. Jiste to nebude konec posilovani, ale prislo mi ze v urcitych fazich nass zaloha znervoznela, nebyla schopna podrzet mic a uchylovala se k nakopavani. V tom prave verim zkusenemu hraci, ktery by v takovych situacich mel udavat hre nejaky rad a dodat klid.

      • Re: Ruslan Rotan

        smely (přítel SN)     před 7 lety 06.06.2017 10:25 |  
        0 0

        pokud to bude hrac na urovni Lavana, ale min zranenej, nerikam NE...

      • Re: Ruslan Rotan

        Gi-gi     před 7 lety 06.06.2017 11:45 |  
        1 0

        Kapitán „ Dnipro “ Ruslan Rotan se brzy stane hráčem v Praze „Glory“.

        Tato informace byla potvrzena Dynamo.kiev.ua slavný fotbalový manažer, který je úzce spojený s českým fotbalem Vyacheslav Zahovaylo. Ruslan kontrakt s Pražany bude navržen na půl roku. V tuto chvíli, kluby se dohodly náležitosti. Po absolvování lékařské vyšetření přechodu bude oznámeno oficiálně.

        „Slavia“ slavil vítězství v kompletním národním šampionátu, dva body bije „Victoria.“ V nadcházející sezoně Ligy mistrů Pražanů začne od třetího předkola (Champions Way).

        Dynamo.kiev.ua
        http://dynamo.kiev.ua/news/273598-ruslan-rotan-perehodit-v-slaviyu


        Ruslan Rotan chrání barvy „Dnipro“ většinu své kariéry. Navíc dnepryan, od roku 2005 do roku 2008 účinkoval v „Dynamo“. Sezóna skončila záložník strávil 19 her v ukrajinské Premier League vstřelil 5 gólů a udělal 1 pomáhat. Připomeňme, „Dnepr“ neudržely bydliště v Premier League v příští sezóně.
        Čtěte více na UNIAN: https://sport.unian.net/football/1959284-veteran-dnepra-i-sbornoy-ukrainyi-rotan-budet-igrat-v-chempionate-chehii.html

        Ruslan Rotan chrání barvy „Dnipro“ většinu své kariéry.
        Navíc dnepryan, od roku 2005 do roku 2008 účinkoval v „Dynamo“.
        Sezóna skončila záložník strávil 19 her v ukrajinské Premier League vstřelil 5 gólů a udělal 1 pomáhat.
        Připomeňme, „Dnepr“ neudržely bydliště v Premier League v příští sezóně.
        https://sport.unian.net/football/1959284-veteran-dnepra-i-sbornoy-ukrainyi-rotan-budet-igrat-v-chempionate-chehii.html

    • Re: Slavia hledí až do portugalské ligy. Udělá obchod s Rio Ave?

      verpánek     před 7 lety 06.06.2017 11:04 |  
      2 0

      Dněpr kvůli finančním problémům spadl letos poprvé v historii do druhé ligy (odečet celkem 15 bodů jako sankce kvůli finanční situaci atd.). Kumulované dluhy a majitel nechce /nemůže do toho dávat tolik peněz jako dříve.

      Jinak Ruslan Rotaň byl v roce 2016 ukrajinským fotbalistou roku, v sezóně 2014-2015 byl v Evropské lize vybrán do osmnáctičlenného all star teamu. Takže na jedné straně je věk opravdu vysoký, na druhou stranu nejspíš patří Rotaň mezi hráče, kteří zrajou jako víno.

      • Re: Slavia hledí až do portugalské ligy. Udělá obchod s Rio Ave?

        Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 06.06.2017 12:24 |  
        1 0

        Co tedy znamená tato věta? ''Контракт Руслана с пражанами будет рассчитан на полтора года.'' Pokud to dobře chápu, tak tady zase píši smlouva na půl roku. (to je z toho stejného článku)

        • Re: Slavia hledí až do portugalské ligy. Udělá obchod s Rio Ave?

          verpánek     před 7 lety 06.06.2017 12:50 |  
          0 0

          Tahle věta znamená smlouvu o trvání půldruhého roku, nikoli půl roku. Ale v podtitulu článku je věta: Чешский клуб предлагает опытному украинскому полузащитнику трехлетний контракт.", která hovoří o nabídce tříleté smlouvy. Je to trochu nejasné, že bychom nabízeli tříletou smlouvu a nakonec se dohodla smlouva na rok a půl?

          • Re: Slavia hledí až do portugalské ligy. Udělá obchod s Rio Ave?

            Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 06.06.2017 12:56 |  
            0 0

            Té věty (s tříletou smlouvou) jsem si také všiml. Možná nějaká klauzule, ale podpis smlouvy s 35-ti letým hráčem na 3 roky? To mi příjde přehnané. To by snad ani sám hráč nepodepsal, v takovém věku se ty smlouvy podepisují na rok, možná s klauzulí automatickým prodloužením smlouvy při určitém počtu odehraných zápasů.

        • Re: Slavia hledí až do portugalské ligy. Udělá obchod s Rio Ave?

          kjandourek (admin)     před 7 lety 06.06.2017 13:01 |  
          1 0

          полтора года - čili foneticky "Poltora goda" - předpokládám, že má být polvtora goda.... neboli půldruhého roku... Vtorij god je druhý rok ;-)

  8. Re: Slavia hledí až do portugalské ligy. Udělá obchod s Rio Ave?

    Borris     před 7 lety 05.06.2017 23:50 |  
    5 0

    Teda já se nestačím divit co se tady objevuje za jména :-D portugalec z Ria Ave, Rotan, spekulace jedou ve velkém :-D a nakonec to dopadne stejně tak, že přijdou posily, jejichž jméno nepadne ani jednou :-) a nebo nějaká z původně odříkaných. Pořád si pamatuju rozhovor s Dufkem z Bolky z loňského léta, kdy v rozhovoru psal "Vím, že mohl do Slavie, ale nechtěl. Je muslim, možná zamíří do Turecka, uvidíme". A za necelé dva týdny ho pan Tvrdík představoval jako první posilu.... Takže možné je vše a jsem hodně zvědavý :-)

    • Re: Slavia hledí až do portugalské ligy. Udělá obchod s Rio Ave?

      Borris     před 7 lety 05.06.2017 23:53 |  
      6 0

      A šlo pochopitelné o Jasmina, koho pan Tvrdík loni představoval jako první posilu. Nějak jsem tam to jeho jméno pozapomněl uvést :-)

      • Re: Slavia hledí až do portugalské ligy. Udělá obchod s Rio Ave?

        bongor     před 7 lety 06.06.2017 08:49 |  
        4 0

        Teď čtu na i spartu,že Krmenčík zatápěl Belgické obraně.Zítra se objednám k očaři.

        • Re: Slavia hledí až do portugalské ligy. Udělá obchod s Rio Ave?

          Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 06.06.2017 09:08 |  
          2 0

          No to bys mel,protoze diskuze pro off-topic je nekde jinde ;-)
          P.S.: nic ve zlem..

        • Re: Slavia hledí až do portugalské ligy. Udělá obchod s Rio Ave?

          Sracken     před 7 lety 06.06.2017 09:23 |  
          2 0

          V utkání mne velice potěšil Soušek, ten pro nás bude dobrou posilou. Jarda Zmrhal hrály taky dobře, než mu došly síly. Krmenčík podle mne na mezinárodní fotbal nemá.

    • Re: Slavia hledí až do portugalské ligy. Udělá obchod s Rio Ave?

      Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 06.06.2017 09:09 |  
      1 0

      Ja tedy pochybuji,ze by prisel nekdo,koho pan Tvrdik vyslovene poprel.. Ze neco rikal Dufek,je uplne neco jineho..

        • Re: Slavia hledí až do portugalské ligy. Udělá obchod s Rio Ave?

          smely (přítel SN)     před 7 lety 06.06.2017 10:24 |  
          2 0

          jen tak pro poradek, vsadim malicek prave ruky, ze JT je ten posledni, kdo vybira pripadne posily...

          • Re: Slavia hledí až do portugalské ligy. Udělá obchod s Rio Ave?

            sTizz (přítel SN)     před 7 lety 06.06.2017 14:34 |  
            0 0

            Tvrdik je jen schvaluje spolu s nekolika dalsimi,tak to bylo za Uhrina.

    • Re: Slavia hledí až do portugalské ligy. Udělá obchod s Rio Ave?

      kjandourek (admin)     před 7 lety 06.06.2017 10:53 |  
      0 0

      Tady vidím trošku rozdíl - že k nám Jasmin nepůjde říkal jeho předchozí zaměstnavatel, náš předseda v té otázce mlčel, nic nedementoval, ani nenaznačil a pak Jasmina představil jako posilu.... zatímco o letošních posilách nikdo ze současných zaměstnavatelů nemluvil a všechny je dementoval JT...

  9. Re: Slavia hledí až do portugalské ligy. Udělá obchod s Rio Ave?

    Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 06.06.2017 09:16 |  
    0 0

    Za me bych s nim nemel problem pokud by tu odehral treba dva roky a byl jednim z nasich nejlepsich hracu. Vek me nijak podstatne nezajima,pokud je podporen kvalitnim vykonem. Otazka je proc v uplynule sezone odehral jen 19 zapasu. 4 z toho byly na zacatku sezony kvuli nejakemu prohresku ale celkem devetkrat nebyl vubec nominovan. Z toho asi 6x ke konci sezony.. zraneni?

    • Re: Slavia hledí až do portugalské ligy. Udělá obchod s Rio Ave?

      mtebow9     před 7 lety 06.06.2017 09:19 |  
      1 0

      Dost mozna v tom budou roli hrat penize - nejake premie ve smlouve nebo tak . Jak jsem psal niz, Dnipr snad konci s profi fotbalem.

      • Re: Slavia hledí až do portugalské ligy. Udělá obchod s Rio Ave?

        JS (přítel SN)     před 7 lety 06.06.2017 10:59 |  
        1 1

        Jako docela masakr, že Dněpr je ve 2015 ve finále Evropské ligy a 2017 krachuje. Z toho pohledu škoda, že jsme jeho konec nezachytili dříve, jeho kádr byl velice kvalitní. Mohli jsme zkusit podepsat Romana Zozulyu nebo nějaké ty jejich Brazilce.

        Nicméně Rotan byl základní stavební prvek jejich zálohy. Ale spíše mne udivuje, že má podepsaný kontrakt se Zoryou Luhansk dle TM...

        • Re: Slavia hledí až do portugalské ligy. Udělá obchod s Rio Ave?

          Travinho     před 7 lety 06.06.2017 11:38 |  
          4 0

          Tak ten kontrakt s Luhaňskem je jenom spekulace. Kdyby ho tam měl, tak by jen těžko přišel k nám. My jsme pochopitelně jejich pád zachytili. Myslíš si, že naše vedení jsou amatéři a žádný agent nám hráče nenabízel? Nicméně o tomto konci ví taky další stovky týmů po Evropě a přesvědč hráče, který má nabídku třeba z Bundesligy, aby šel k nám. Pokud přijde tento hráč, tak bude spokojen.

  10. Re: Slavia hledí až do portugalské ligy. Udělá obchod s Rio Ave?

    jarmik     před 7 lety 06.06.2017 11:28 |  
    6 0

    Je radost mít na post DM varianty Ngadeu - Souček - Ščuk. Myslím, že tady posilovat rozhodně netřeba.
    Uvítám naopak opravdové(!) posily na posty 1) kraj obrany, 2) střední záložník, případně 3) křídlo. A pokud by to byly někteří kvalitní kluci z české U21, nezlobil bych se. Pokud hráč z ciziny, musí to být skutečná kvalita prověřená mnohem lepší ligou než slovenskou...

    • Re: Slavia hledí až do portugalské ligy. Udělá obchod s Rio Ave?

      martyni (přítel SN)     před 7 lety 06.06.2017 11:59 |  
      4 0

      Souček byl včera vybornej, mile mě překvapil.. a Jarda Zmrhal taky. Vzpomeňme si, jakou sodu tihle kluci tady dostavali, ze na to nemaji, ze z nich nikdy nic nebude, jak byli posilani pryc ze slavie.. Tak si na to mysleme a hodnotme trochu chladnějšími hlavami..

      • Re: Slavia hledí až do portugalské ligy. Udělá obchod s Rio Ave?

        chrobak     před 7 lety 06.06.2017 12:09 |  
        0 0

        To, že "doma není nikdo prorokem", tady zdá se funguje. Objektivně je v tom možná to, že když přijde někdo zvenku, tak přijde po nějakém úspěšném období (pokud vynechám minulé roky nad propastí), ale odchovanec je na očích (a pod kritikou ) ještě v období, kdy teprve jde nahoru.

        • Re: Slavia hledí až do portugalské ligy. Udělá obchod s Rio Ave?

          martyni (přítel SN)     před 7 lety 06.06.2017 14:12 |  
          0 0

          To je pravda.. a k tomu se pripdava, ze nejoblibenejsi jsou často ti, kteří hrajou nejmene a tedy jsou nejmene na ocich..:)

  11. Re: Slavia hledí až do portugalské ligy. Udělá obchod s Rio Ave?

    Artur (přítel SN)     před 7 lety 06.06.2017 12:39 |  
    5 4

    Asi pujdu trochu proti proudu, ale Součkova hostovačka ve Zlíně (bez opce) na celý podzim by nebyla špatná varianta...

    • Re: Slavia hledí až do portugalské ligy. Udělá obchod s Rio Ave?

      fleder     před 7 lety 06.06.2017 13:00 |  
      4 0

      Doplnil bych dvě podmínky takové případné hostovačky.
      1/ neprosadí se v přípravě
      2/ odejde Simon Deli /zatím neproblesklo nic o tom, že prodloužil-neprodloužil, odchází-neodchází/. V tom případě bych čekal minimálně jako zkoušku přesun M.N.N na pozici stopera a rázem máme na štít o hráče méně.
      Navíc posílat pryč reprezentanta Ačka, který bude hrát i na Euru U21 /doufám teď že se s tímto nepletu/? Takový hráč by nám naopak měl pomáhat v kvaldě..

  12. Re: Slavia hledí až do portugalské ligy. Udělá obchod s Rio Ave?

    Robinator     před 7 lety 06.06.2017 12:55 |  
    2 0

    jinak začínám chápat příchod toho ukrajince..chceme se prostě dostat do pohárů a vedení to bere tak, že má velké zkušenosti a může nám tam pomoci..takového hráče v týmu nemáme

    • Re: Slavia hledí až do portugalské ligy. Udělá obchod s Rio Ave?

      Ados     před 7 lety 06.06.2017 13:09 |  
      0 0

      Taky to tak chápu, ale ten věk? Bude mít dostatečnou motivaci? Kvalitní hráč to asi bude, ale čekal jsem někoho perspektivnějšího

      • Re: Slavia hledí až do portugalské ligy. Udělá obchod s Rio Ave?

        asanin     před 7 lety 06.06.2017 13:18 |  
        5 0

        Podívej se na to z opačného konce... Pokud budeme brát pořád jen někoho perspektivního, tak tu pobude stejně jen rok max. dva a odejde za lepším... Rotan je hráč evropské úrovně a pokud tu bude vyčnívat, tak už o něj v těch letech takový zájem nebude... Může tu odehrát 2-3 sezony, hodně nám pomoci a pak odejít... Hráče z takovými zkušenostmi tu prostě nemáme...

        • Re: Slavia hledí až do portugalské ligy. Udělá obchod s Rio Ave?

          Ados     před 7 lety 06.06.2017 13:40 |  
          0 0

          Nemám problém se staršími hráči, ale asi mě překvapil věk 35+. Ani si nevybavuju krom Vaniaka podobný přichod hráče v takto "pokročilém" věku, ale jestli bude minimálně tak úspěšnej jako Vaniak, tak sem s ním :)

          • Re: Slavia hledí až do portugalské ligy. Udělá obchod s Rio Ave?

            kjandourek (admin)     před 7 lety 06.06.2017 13:59 |  
            0 0

            Horváth šel do Plzně ve třiatřiceti a vydržel tam sedm let... :-)

      • Re: Slavia hledí až do portugalské ligy. Udělá obchod s Rio Ave?

        Robinator     před 7 lety 06.06.2017 13:23 |  
        2 0

        podle mě ty další příchody už budou věkově OK..tady si prostě kupujeme ty zkušenosti

        • Re: Slavia hledí až do portugalské ligy. Udělá obchod s Rio Ave?

          Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 06.06.2017 13:38 |  
          0 0

          Nejen zkušenosti, ale i prověřenou kvalitu.

      • Re: Slavia hledí až do portugalské ligy. Udělá obchod s Rio Ave?

        Sracken     před 7 lety 06.06.2017 13:42 |  
        1 2

        Rotan je velmi kvalitní. Je tam ale řada mínusů: věk, zdravotní stav, zkušenost pouze z Ukrajiny, je to hráč mimo EU, sporné je, jakou si v tomto angažmá najde motivaci. Případ Rosický ukazuje, že to může být i kontraproduktivní. Rozehrávku umí, o tom žádná, ale aby rozehrával i jinde než na rotopedu. Z Ukrajiny dobře známe podstatně mladšího Rybalku (ten v nejlepších letech nesahá na úroveň Rotana). Co spolupráci s Hajdukem posunout na úroveň přesunu hráčů, jsou tam 3 zajímaví hráči a jsou v EU.

        • Re: Slavia hledí až do portugalské ligy. Udělá obchod s Rio Ave?

          Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 06.06.2017 14:04 |  
          1 0

          Zdravotní stav? Naposledy chyběl týmu kvůli zranění v srpnu 2013 na dva týdny. Rosický od té doby 8x a z toho 2x na více jak 150 dní.

            • Re: Slavia hledí až do portugalské ligy. Udělá obchod s Rio Ave?

              kjandourek (admin)     před 7 lety 06.06.2017 14:28 |  
              0 0

              Já používám eurofotbal... Chyběl na podzim 2015 ve dvou zápasech baráže :-)

              http://www.eurofotbal.cz/hraci/ruslan-rotan-5072/

              Ovšem to tedy také není kdovíjak dlouhá absence v porovnání s Rosickým a jeho iks lety bez fotbalu :-)

              • Re: Slavia hledí až do portugalské ligy. Udělá obchod s Rio Ave?

                Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 06.06.2017 14:35 |  
                0 0

                Koukám, že je to docela i rebel: ''Zozulja a Rotan dostali tvrdé tresty
                Na šest měsíců mají pozastavenou činnost útočník Dněpru Dněpropetrovsk Roman Zozulja a jeho spoluhráč Ruslan Rotan. Oba jsou trestáni za chování po závěrečném hvizdu semifinále Ukrajinského poháru s celkem Zarja Luhansk, v němž jejich tým podlehl 0:2. Zozulja k zápasu nenastoupil, nebyl ale spokojen s výkonem rozhodčího a po utkání vběhl na trávník, kde napadl rezervního sudího a následně vyprovokoval rvačku mezi hráči oběma týmů. S výkonem sudích nebyl spokojen ani záložník Rotan. (sport-express.ru)'' 18.5.2016

                • Re: Slavia hledí až do portugalské ligy. Udělá obchod s Rio Ave?

                  kjandourek (admin)     před 7 lety 06.06.2017 15:42 |  
                  0 0

                  Koukal jsem... No tak on byl kapitán - ten to většinou po nějakém takovém průseru odnese...
                  ale žádnou šestiměsíční pauzu tam potom nevidím - naskočil v šestém kole 26.8. - hned jak podepsal novou smlouvu...

                  • Re: Slavia hledí až do portugalské ligy. Udělá obchod s Rio Ave?

                    JS (přítel SN)     před 7 lety 06.06.2017 15:52 |  
                    2 1

                    Mám na ukrajině známé. Proti jejich fotbalu je ten náš úplný sport gentlemanů, zvlášť co se zákulisí týče. :)

  13. Re: Slavia hledí až do portugalské ligy. Udělá obchod s Rio Ave?

    spivi     před 7 lety 06.06.2017 13:22 |  
    3 0

    Kazdopadne JT jeste Ruslana nedementoval a doufam ze to abi neudela, takhle zkuseny hrac nam nemuze uskodit

  14. Re: Slavia hledí až do portugalské ligy. Udělá obchod s Rio Ave?

    zeleznik2     před 7 lety 06.06.2017 13:41 |  
    1 2

    Upřímně, neznám jej, ale jsem rád, že nakonec JT dementoval příchod Simona Tibblinga jeden gól v 26 zápasech mi nepřišlo jako správná posila za Baráka. No a João Pedro Barradas Novais nevstřelil v poslední sezoně ani gól v 11 zápasech. Tak nevím...

  15. Repre

    Maeden (přítel SN)     před 7 lety 06.06.2017 15:23 |  
    7 2

    Nikdo ze slávistů nezklamal, naopak. Někdo tu před časem dělal seznam hráčů, kteří mají kvalitu na EP. Pokud tam někdo ze včerejška chyběl, je nutná aktualizace, kromě úvodu poločasů dokázali hrát fotbal s pomalu all stars týmem PL.
    Souček skvělý, že neubránil Fellainiho bych mu nevyčítal.
    A jsem rád, že Jarda Zmrhal si hrábnul si na dno. Nepamatuju, že by měl v lize křeče, spíš ještě v 80. minutě byl schopný přesprintovat čerstvého náhradníka, líbil se mi i jeho důraz, měl dvě gólové přihrávky, dobrý i v kombinaci. Takové výkony budeme v pohárech potřebovat.
    Samozřejmě, nedělám si iluze, že je zdější expertní mamlasové přestanou vyhazovat ze Slavie po dvou zápasech, kdy zahrají průměr.

    • Re: Repre

      martyni (přítel SN)     před 7 lety 06.06.2017 16:18 |  
      1 0

      Souhlas! A Jirka Pavlenka taky dobře!