Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Komentáře (147)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Jaroslav Mihalík nezůstane v Cracovii Krakov

    JS (přítel SN)     před 7 lety 02.06.2017 20:18 |  
    9 6

    Myslím, že Gina a Jara budeme muset buď pustit na další hostování nebo za úplné „drobné“. Co se týče Mihalíka, fotbalově na to má, takže pokud mu hostování pomohlo urovnat si priority v hlavě, nelámal bych nad ním hůl. Co se týče Gina, ten na to neměl asi ani mentálně a fotbalově už tuplem ne, a byl to jediný extra nepovedený nákup za poslední tři transferové okna. To se prostě stane.

  2. Re: Jaroslav Mihalík nezůstane v Cracovii Krakov

    Borris     před 7 lety 02.06.2017 20:27 |  
    5 11

    Rozhodně bych se přimlouval za to, aby Jaro dostal v přípravě šanci! Je to fotbalista s velkým potenciálem a šanci si zaslouží.

    • Re: Jaroslav Mihalík nezůstane v Cracovii Krakov

      Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 02.06.2017 20:32 |  
      2 0

      Oba dva nejspíš nastoupí do přípravy a pak se uvidí.

      • Re: Jaroslav Mihalík nezůstane v Cracovii Krakov

        Travinho     před 7 lety 02.06.2017 21:32 |  
        0 0

        Já mám opačné informace, ale kdoví. Pokud nastoupí, tak jen proto, aby někde byli, ale ne s tím, že si je chceme nechat.

        • Re: Jaroslav Mihalík nezůstane v Cracovii Krakov

          Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 02.06.2017 21:39 |  
          1 0

          Může s tím pohnout ME"21", pokud by tedy Slováci dobře zahráli, ale jinak je celkem jasný, že JŠ má jiné koně.

          • Re: Jaroslav Mihalík nezůstane v Cracovii Krakov

            JaymzBond     před 7 lety 02.06.2017 22:04 |  
            0 2

            Mihalík na ME nejede, má něco s kolenem. To nám také moc do karet nehraje.

            • Re: Jaroslav Mihalík nezůstane v Cracovii Krakov

              Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 02.06.2017 22:07 |  
              0 0

              Mihalík laboroval s natiahnutým bočným kolenným väzom, no podľa trénera tímu SR "21" Pavla Hapala stihne júnové majstrovstvá Európy tejto vekovej kategórie v Poľsku (16. - 30. 6.).

              • Re: Jaroslav Mihalík nezůstane v Cracovii Krakov

                JaymzBond     před 7 lety 02.06.2017 22:15 |  
                1 0

                Á, tak to mi uniklo, omlouvám se. Původní zprávy byly, že to nestihne.

                • Re: Jaroslav Mihalík nezůstane v Cracovii Krakov

                  Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 02.06.2017 22:22 |  
                  0 0

                  V pohodě, není zač se omlouvat.

    • Re: Jaroslav Mihalík nezůstane v Cracovii Krakov

      Martin 58     před 7 lety 03.06.2017 09:09 |  
      0 0

      Jsem pro, vzít do přípravy, ale jakmile nebude vyčnívat, a to jak fotbalově, tak především přístupem a pokorou, pak šup s ním pryč.
      Myslím, že s vyššími cíli Slavie se všem uchazečům o její dres zkracuje doba na to, aby ukázali, co v nich je.
      A především musí být hrdí za to, že mohou za Slavii hrát a nemyslet si, že Slavia může být ráda za to, že je má.

    • Re: Jaroslav Mihalík nezůstane v Cracovii Krakov

      JaymzBond     před 7 lety 03.06.2017 09:21 |  
      6 0

      Myslím, že Mihalík si zavřel dveře zpátky svými vyjádřeními pro tisk při odchodu do Polska. Porovnej to s tím, jak o Slavii mluví Železník - takhle vypadá loajalita.

      • Re: Jaroslav Mihalík nezůstane v Cracovii Krakov

        dupy77     před 7 lety 03.06.2017 11:43 |  
        0 0

        Přesně tak jak píšeš plně souhlasím. Za mě se obou zbavit ani jeden na Slavii nemá a do kabiny asi ještě horší

  3. Re: Jaroslav Mihalík nezůstane v Cracovii Krakov

    Chlupp (přítel SN)     před 7 lety 02.06.2017 20:53 |  
    7 0

    Kvalitní fotbalista, ideální věk a budoucnost, pokud by si odpustil hvězdné manýry a namachrovanost a začal tvrdě makat, mohl by patřit k oporám týmu, u tohohle týpka je to speciálně o hlavě...

    • Re: Jaroslav Mihalík nezůstane v Cracovii Krakov

      Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 02.06.2017 20:57 |  
      2 1

      Přesně a nejen Jaro, oba dva mají potenciál, ale museli by změnit přístup, tzn. problém je hlava.

      • Re: Jaroslav Mihalík nezůstane v Cracovii Krakov

        JS (přítel SN)     před 7 lety 02.06.2017 20:58 |  
        9 6

        Gino potenciál nemá. Neumí základní technické fotbalové dovednosti. Ve čtyřiadvaceti ho to už nikdo nedoučí.

        • Re: Jaroslav Mihalík nezůstane v Cracovii Krakov

          Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 02.06.2017 21:09 |  
          3 3

          Ale no tak, o tom to tak úplně není, stačí si vybavit třeba Standu Tecla, ten je na tom technicky podobně jako Gino a jak na konci ligy zahrál. Jo, nikdo není dokonalý, ale samozřejmě je lepší, když tu techniku máš.

          • Re: Jaroslav Mihalík nezůstane v Cracovii Krakov

            Hlavis     před 7 lety 02.06.2017 21:25 |  
            10 0

            Tak Standa je na tom s technikou teda rozhodne výš než Gino.

          • Re: Jaroslav Mihalík nezůstane v Cracovii Krakov

            donford     před 7 lety 02.06.2017 21:52 |  
            10 0

            Pozor, Teclík je rváč, který nechce a ani neumí nic vypustit. Že není křídlo jeho parketa, to je věc jiná, ale rve se, bojuje, nevypouští, vrací se a to vše Ginovi moc nevoní. Ten je spíš běhavka do volného prostoru, ale nic moc víc. Byl jsem plný očekávání, když přišel a celý proň natřesený. No, sekl jsem se. Taky jsem "sežral" ta jeho sestříhaná videa a celkem všeobecně primitivní bránění ve slovenské lize. To mi tenkrát nedošlo.

      • Re: Jaroslav Mihalík nezůstane v Cracovii Krakov

        Chlupp (přítel SN)     před 7 lety 02.06.2017 21:09 |  
        2 0

        Kdyby se srovnal a šel do sebe, naučil se vracet, je vyloženě technicky vyspělý hráč, který by mohl krásně se Sýkorou, Zmrhalem a Mingazovem alternovat na křídle....

        • Re: Jaroslav Mihalík nezůstane v Cracovii Krakov

          Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 02.06.2017 22:19 |  
          0 0

          Momentálně to vypadá, že Cracovia asi sestoupí ...

          • Re: Jaroslav Mihalík nezůstane v Cracovii Krakov

            Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 02.06.2017 22:47 |  
            0 0

            Tak ne, nakonec se zachránili.

    • Re: Jaroslav Mihalík nezůstane v Cracovii Krakov

      bongor     před 7 lety 03.06.2017 08:47 |  
      2 0

      Podle mě má tu namachrovanost přímo v genech,to se skoro nedá odstranit.Ale mám návrh:sralta teď mocně nakupuje a právě takové týpky magneticky přitahuje.
      JM je určitě lepší než třeba Vašýk,zkusme ho nabídnout za vodu.

      • Re: Jaroslav Mihalík nezůstane v Cracovii Krakov

        Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 03.06.2017 17:44 |  
        0 0

        Dost dobrý bongore.

  4. Re: Jaroslav Mihalík nezůstane v Cracovii Krakov

    Hlavis     před 7 lety 02.06.2017 21:23 |  
    3 4

    Zlínu by se mohli hodit tam bych je poslal na hostování a treba nám ještě Jaro ukáže. Myslim se ze rozhodne neni horsi jak Zmrhal. U Gina si nejsem jist zda na Slavii má, ale týmům ze stredu tabulky by jistě pomohl.

    • Re: Jaroslav Mihalík nezůstane v Cracovii Krakov

      Travinho     před 7 lety 02.06.2017 21:34 |  
      1 0

      Otázka je na kolik má o ně Zlín zájem a kolik procent platu by byl vůbec ochoten platit. Ale teoreticky to asi možnost je. Přímému prodeje za slušnou sumu ani u jednoho nevěřím.

      • Re: Jaroslav Mihalík nezůstane v Cracovii Krakov

        Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 02.06.2017 21:42 |  
        1 1

        Když se správně nastaví klauzule, tak se dá i na hráči vydělat. Van Kessel je například reprezentant... když se dá do smlouvy, že za 5 startů nebo třeba 10 startů Slavia dostane X Kč apod. tak se ta 'prodejní cena' může těmito doplňky pěkně zvýšit.

        • Re: Jaroslav Mihalík nezůstane v Cracovii Krakov

          Travinho     před 7 lety 02.06.2017 21:55 |  
          5 0

          Nechci tě nějak urazit. Ale přijde ti normální, aby někdo kupoval hráče s tím, že bude platit nějak horentní sumy za jeho starty za repre Curacaa? Tohle se fakt neděje, na to by nepřistoupil ani klon Řebíčka s Křetinským.

          • Re: Jaroslav Mihalík nezůstane v Cracovii Krakov

            Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 02.06.2017 22:03 |  
            0 4

            Tak prodat ho za cenu, za kterou jsme ho koupili se nám asi nepovede... Ale když se prodá o něco málo podhodnocený a to tím, že se o trošku navýší klauzule (nemusí to být jen starty za reprezentaci, ale i za nový tým, počet vstřelených gólů (reprezentace, nový tým), za postup do skupiny EL, ...), tak v celkovém součtu to může dát vyšší sumu než se ho snažit prodat za 20M Kč bez dodatků. Ano, je riziko že se některé klauzule nemusí splnit nebo tím, že peníze budou až za rok, dva... Ale to si musí vyhodnotit vedení Slavie, pokud ho tedy plánují prodat a jestli je na něj vůbec nějaká nabídka.

      • Re: Jaroslav Mihalík nezůstane v Cracovii Krakov

        Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 02.06.2017 21:46 |  
        0 1

        Pokud budeme prodávat teď, když se jim nedaří, tak proděláme (podobný případ je Tomáš Necid, taky nemá kdovíjaké období, ale cena tím bude rozumná a JŠ ho chce, tzn. hned koupit).

        • Re: Jaroslav Mihalík nezůstane v Cracovii Krakov

          Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 02.06.2017 21:52 |  
          3 0

          Mihalík má před ''malým'' Eurem, když vsítí hattrick, tak třeba dopadne jako Kliment. :-) I když to už se asi opakovat nebude...

        • Re: Jaroslav Mihalík nezůstane v Cracovii Krakov

          Travinho     před 7 lety 02.06.2017 21:52 |  
          3 0

          Kde na tyto informace chodíš? Já mám ohledně Necida z opět úplně protichůdné info... Ani nevidím důvod, proč bychom měli mít o Necida, který nic nehraje už několik let mít zájem.

          • Re: Jaroslav Mihalík nezůstane v Cracovii Krakov

            Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 02.06.2017 21:55 |  
            0 0

            Zajímal se přece o něj nedávno Juventus. :-)

          • Re: Jaroslav Mihalík nezůstane v Cracovii Krakov

            Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 02.06.2017 22:05 |  
            1 1

            V širším seznamu Necka určitě byl, ale to je samozřejmě hafo hráčů. Ale pozor, já nepíšu, že ho kupujeme, ale že bych ho koupil já, protože teď bude rozumná cena a věřím tomu, že by se u nás nakopnul.

    • Re: Jaroslav Mihalík nezůstane v Cracovii Krakov

      Martin 58     před 7 lety 03.06.2017 11:21 |  
      9 0

      Jarda Zmrhal je neustále podceňován, a proto si ho asi ten fotbalu neznalý Karel Jarolím bere do reprezentace.
      Včera jsem se zrovna díval na sestřich našich ligových gólů. Zmrhalovi bych k sedmi krásným brankám a pěti asistencím přidal další dva nádherné centry, z nichž byly ve vyložených šancích trefeny tyče a následně doklepnuty do sítě Mešanovičem a Bílkem. Křídlo, krajní záložník, který se nám přímo podílí na čtrnácti gólech, to se nám nelíbí, tomu nerozumím!
      Kdo u Jardy nechce vidět progres, tak ho nevidí. Mihalík na něj v současnu absolutně nemá. A co se mi také líbí, že se Jarda rozmluvil, viz zinscenovaný pozápasový rozhovor s Tondou Barákem. Je to zjevně výborný týmový hráč,skvěle rychlostně vybavený (na české poměry) s tvrdou přízemní střelbou, do míst, kde to brankář může chytit jen reflexivně. Gól na Spartě ukázal tyhle dvě důležité vlastnosti ve vzájemné kombinaci. Myslím, že s ním i individuálně pracuje Jarda Šilhavý. Pro mě jasný člen základní sestavy.

      • Re: Jaroslav Mihalík nezůstane v Cracovii Krakov

        JaymzBond     před 7 lety 03.06.2017 11:29 |  
        1 0

        Absolutní souhlas. Jen dodám, že on si ty svoje nejlepší výkony vybírá v důležitých zápasech, viz. derby. A poslední zápas s Flintou vyloženě režíroval on s Teclem.

      • Re: Jaroslav Mihalík nezůstane v Cracovii Krakov

        dupy77     před 7 lety 03.06.2017 12:15 |  
        1 0

        Palec nahoru a naprostý souhlas Martin 58

  5. Re: Jaroslav Mihalík nezůstane v Cracovii Krakov

    Philliip     před 7 lety 02.06.2017 21:39 |  
    3 2

    Ja pujdu trosku proti proudu. Vice verim GvK nez Mihalikovi. Ale ani jednomu bohuzel hostovani moc neprospelo a myslim si, ze trener Silhavy o ne moc stat nebude. Oba si to musi srovnat v hlave, v zajmu vlastni kariery.

    • Re: Jaroslav Mihalík nezůstane v Cracovii Krakov

      Hlavis     před 7 lety 02.06.2017 21:43 |  
      5 0

      Me by zajímalo jak by si GvK vedl jako hrotovy útočník, góly dávat umí a na hrotu by se prosadit mohl, ale jelikož ho tam trenéři nestaví tak asi ví proc.

      • Re: Jaroslav Mihalík nezůstane v Cracovii Krakov

        Robinator     před 7 lety 02.06.2017 23:03 |  
        0 6

        U nás by se na hrotu určitě neprosadil..Milan má úplně jiný styl..GVK by tam byl solidně utopenej..

        • Re: Jaroslav Mihalík nezůstane v Cracovii Krakov

          Virgil1956     před 7 lety 03.06.2017 15:26 |  
          1 0

          Nijak ho neobhajuju, taky si myslím, že asi nezůstane, ale mám pocit, že si zasloužil aspoň v přípravě nebo v poháru dostat šanci na hrotu, aby se ukázal tam. Samozřejmě by se jako hrot neprosadil přes Škodu a Mešanoviče do základu, ale s Van Burenem by mohl alternovat podle situace v zápase, podle toho jaký typ by se panu Šilhavému v danou chvíli víc hodil.

          • Re: Jaroslav Mihalík nezůstane v Cracovii Krakov

            sasky     před 7 lety 03.06.2017 16:07 |  
            0 0

            Čím si tu šanci na hrotu zasloužil?

            • Re: Jaroslav Mihalík nezůstane v Cracovii Krakov

              Virgil1956     před 7 lety 03.06.2017 17:17 |  
              0 0

              Zasloužil by si ji, protože je to střední útočník a mohl ukázat, jestli by na tomto postu nebyl platnější. Když to nezkusíš, nedozvíš se to.

              • Re: Jaroslav Mihalík nezůstane v Cracovii Krakov

                sasky     před 7 lety 03.06.2017 17:55 |  
                0 0

                Neudělal naprosto nic, proč by měl dostat další šanci. A vůbec si nedokážu představit, že by se přes současné útočníky prosadil.

                • Re: Jaroslav Mihalík nezůstane v Cracovii Krakov

                  Virgil1956     před 7 lety 03.06.2017 23:05 |  
                  1 0

                  Myslím, že si pořád nerozumíme. Rozhodně si nemyslím, že by měl dostat šanci jako nějakou odměnu za to, co předvedl. Myslel jsem tím spíš na Slavii jako tým. Přišel k nám jako střední útočník a tak je taky na ofiko stránkách napsaný, útočník, nikoli pravý záložník. Už když přicházel, četl jsem fundovaný článek o něm od slovenského novináře, a už ten psal - nečekejte od něj kličky, techniku, hru jeden na jednoho, čekejte od něj rychlost, dynamiku, dobrý výběr místa v šestnáctce a dobrou koncovku. Připadá ti, že jsme ho jako Slavia od prvního zápasu využili správně, aby mohl pomoci týmu? Ta charakteristika ho doslova degraduje na pozici krajního záložníka, ale dává určitou naději, že by mohl být užitečný na hrotu. Možná ne, možná by to byl stejný průšvih, o tom se nepřu. Jen si myslím, že když jsme to vůbec nezkusili, považuju to za chybu, nic víc, nic míň.

    • Re: Jaroslav Mihalík nezůstane v Cracovii Krakov

      Fačín     před 7 lety 03.06.2017 09:11 |  
      3 3

      No já bych rád připomenul, že GvK nám "vystřílel" postup přes Levadii a jeho góly vedly i k některým ligovým bodům. Kdyby nepřišel za 30, ale za 10 milionů, tak věřím tomu, že v kádru mohl zůstat. Ale ta cenovka na něm nalepená je jak pěst na oko. Všichni čekají, že bude o třídu lepší. Ale on není, ale není ani o třídu horší. Bohužel, teď už bude ten kádr nejspíš tak nabitej, že na něj místo nezbyde.

      Každopádně v přípravě bych jim ještě poslední šanci dal. Myslím, že GvK má v sobě alespoň čich na góly.

      • Re: Jaroslav Mihalík nezůstane v Cracovii Krakov

        mpik     před 7 lety 03.06.2017 09:40 |  
        3 1

        Kdysi jsem zmapoval podzimní ligovou stopu GvK ve Slavii. Dohledal jsem...

        Slavia - Zlín 2:2, Gino 90 min. Za stavu 0:2 přišel do hry Mešanovič a režíroval vyrovnání "Domácí snížili až v 71. minutě, kdy Mešanovič zpracoval ve vápně míč pro Van Kessela a ten s pomocí tyče skóroval." To bylo od Gina v utkání vše.
        Jihlava - Slavia 1:1, Gino 90 min. Gino vyrovnal v 51. min po střele Zmrhala dorážkou z ofsajdu "Zmrhalovu střelu ještě dokázal Hanuš v 51. minutě vyrazit, ale na Van Kesselovu dorážku už byl krátký. Domácí správně, leč marně reklamovali ofsajd." Přesto asi nejpovedenější Ginův zápas.
        Slavia - Příbram 3:0, Gino 2 min. Slavia konečně vyhrála, protože Gino přišel jen takticky vystřídat v závěru.
        Plzeň - Slavia 3:1, Gino 90 min. Slavia vedla 1:0, ale ve druhé půli chyboval Berkovec a bylo vyrovnáno. Vítězný gól v 65. minutě padl poté, co se Gino doslova vykašlal na bránění Kopice.
        Teplice - Slavia 2:2, Gino 63 min. První utkání pod Šilhavým. Gino odešel ze hřiště za stavu 1:0 pro domácí v 64. minutě., Slavia hlavně díky náhradníkům Mešanovič, Mihalík vyrovnala...
        Slavia - Liberec 1:0, Gino hrál 45 min. Gino nic nepředvedl a o přestávce šel dolů. Ve druhé půli rozhodl Škoda.
        Slavia - Bohemians 1:1, Gino hrál 20 min. V 71. minutě, za stavu 1:1, kdy dle komentátora "tlak Slavie tou dobou mačkal Bohemians jako lis v moštárně" přišel na hřiště Gino. Pak byla dle komentátora hra hodně rozkouskovaná odpískanými zákroky a nepřesnostmi. Vidět byl hlavně Mešanovič, kterému byla upřena penalta.

        Dobře si pamatuji i na ono pohárové utkání. To byl jeho první ostrý start Edenu a proto jsem se na něj tehdy hodně zaměřil. Bylo to 70 minut čistého fotbalového trápení. Kazil všechny míče. Nezpracoval, nepřihrál, nepřešel. Jakýmsi zázrakem se pak ocitl na správném místě a hlavou trefil. To byl jeho jediný světlý okamžik. Poté střídal pro křeče. Dodnes jsem přesvědčen, že hrát v jedenácti, tj. s jiným hráčem, mohla Slavia rozhodnout už dříve.

        • Re: Jaroslav Mihalík nezůstane v Cracovii Krakov

          Fačín     před 7 lety 03.06.2017 10:06 |  
          0 1

          Nutno připomenout, že přišel narychlo, nebyl v přípravě, nemohl se sehrát s týmem ani se sžít s naším herním systémem. Možná být na něj menší tlak, mít víc času.. Ale to jsou kdyby. Když ho Šilhavý chtít nebude, půjde o dům dál.

        • Re: Jaroslav Mihalík nezůstane v Cracovii Krakov

          Virgil1956     před 7 lety 03.06.2017 15:32 |  
          2 0

          Možná jsi jednou svou větou uhodil hřebíček na hlavičku. Ocitl se na správném místě a hlavou trefil. Protože jsem ho viděl poměrně často, když jsem byl před lety na Slováči, je to přesně o tom. Umí si najít správné místo v šestnáctce, což z pozice pravého křídla neměl možnost moc ukazovat. Představ si Lafatu na pravém křídle, tam by pro tým taky nebyl moc užitečný, hráč má hrát na postu, kde je mužstvu aspoň trochu prospěšný. Na druhou stranu ho neobhajuju, opravdu toho moc neukázal, ale kdykoliv se dostal do šestnáctky, byl hned o něco nebezpečnější. Na to, jak málo odehrál, nejsou dva góly a dvě gólové nahrávky (plus 2 další gólovky na malé vápno, které Škoda zahodil) zas tak málo.

        • Re: Jaroslav Mihalík nezůstane v Cracovii Krakov

              před 7 lety 03.06.2017 19:27 |  
          2 0

          "Jakýmsi zázrakem se pak ocitl na správném místě a hlavou trefil. To byl jeho jediný světlý okamžik." Mu trošku křivdíš kámo. Nechápu kam ses díval?! Kdo přihrál Škodovi na první gol?

  6. Re: Jaroslav Mihalík nezůstane v Cracovii Krakov

    malan (přítel SN)     před 7 lety 02.06.2017 21:59 |  
    11 0

    Ani jeden z nich na Slavii nemá a je jedno jestli to je způsobené hlavou nebo technikou.. Chci ve Slavii lepší fotbalisty než jsou tihle dva. Žádný šance bych jim nedával, vyhořeli i v Polsku. A navíc Mihalík si ještě otvíral hubu, když odcházel. Za mě sbohem a šáteček.

  7. Re: Jaroslav Mihalík nezůstane v Cracovii Krakov

    qwertz0099     před 7 lety 02.06.2017 22:04 |  
    1 0

    Jara bych poslal nejraději do Baníku za Vlastou, ten by si s ním nějak dokázal poradit...bohužel ho odvolali. Ale hrou pasuje do Zlína.

  8. Re: Jaroslav Mihalík nezůstane v Cracovii Krakov

    Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 02.06.2017 22:45 |  
    1 1

    Z diskusního fóra RB: Tak se nám vrací Kamil Vacků z Israele. A vzhledem k tomu, že má Haifa nového manažera, stal se milí Váca persona non grata. Podle spekulací israelského tisku by mohl jít k číňanovi :). Vacek do Slávie? Jen ať jde.

    • Re: Jaroslav Mihalík nezůstane v Cracovii Krakov

      Fačín     před 7 lety 03.06.2017 09:12 |  
      1 2

      Nevím, co bychom s Vackem dělali. To je horší Hořava.

  9. Re: Jaroslav Mihalík nezůstane v Cracovii Krakov

    Dennis     před 7 lety 03.06.2017 00:04 |  
    1 1

    Už to tady padlo, Zlín je pro oba ideální varianta. Nakonec i Zlínu by se mohli hodit, musí nějak nahradit Vuka. Zlín je brejkové mužstvo, nakonec tak bude hrát i v Evropě, takže by se tam mohli prosadit. GvK je docela dobrý běžec, mohlo by mu to sedět, Mihalík to má v noze, mohl by něco trefit. Třeba si jich někdo všimne. S trochou štěstí bychom je v zimě mohli prodat s menší ztrátou, nebo alespoň jednoho.

    • Re: Jaroslav Mihalík nezůstane v Cracovii Krakov

      JS (přítel SN)     před 7 lety 03.06.2017 00:06 |  
      3 4

      GvK se nevrací a když se vrací, tak jen stínuje. S ním v sestavě hraje směrem dozadu mužstvo v deseti hráčích. Když k tomu přidáme, že si neumí zpracovat míč, neumí si ho vést u nohy ani přesně přihrát, vůbec nechápu, jak by ho někdo mohl chtít.

      • Re: Jaroslav Mihalík nezůstane v Cracovii Krakov

        Dennis     před 7 lety 03.06.2017 00:26 |  
        2 1

        V tom Trenčíně asi nebyl úplně marnej. Gól dát umí, to nakonec ukázal i u nás, byť mu to jinak absolutně nesedlo. Zlínu by podle mě měl co dát. Kam jinam ho teď šoupnout? Nechávat ho tady nedává smysl a Zlín nějaké hráče potřebovat bude. Dal bych jim ho s Mihalíkem na půl roku zadarmo s nějakou dohodou ohledně další spolupráce a přesunů hráčů. A klidně bych jim přibalil i mladého Holíka.

        • Re: Jaroslav Mihalík nezůstane v Cracovii Krakov

          Dennis     před 7 lety 03.06.2017 00:28 |  
          1 1

          Myslím na hostovačku, bez opce. Holíka, aby hrál, a ty dva, abychom je prodali, kdyby něco zahráli v té EL...

          • Re: Jaroslav Mihalík nezůstane v Cracovii Krakov

            celtix     před 7 lety 03.06.2017 17:55 |  
            0 0

            Holíkovi věřim že by se mohl postupně příští sezonu začít prosazovat u nás, je dobrej :)

            • Re: Jaroslav Mihalík nezůstane v Cracovii Krakov

              Dennis     před 7 lety 04.06.2017 14:24 |  
              1 0

              No, moc tomu nevěřím... Místo koho? Viděl bych to až napřesrok.

      • Re: Jaroslav Mihalík nezůstane v Cracovii Krakov

        Virgil1956     před 7 lety 03.06.2017 15:19 |  
        1 0

        Máš pravdu, GvK se z pozice křídla skutečně vrací jen "z povinnosti", ale on to ani nemůže mít zažité. Shodou okolností jsem byl pracovně před cca 2 lety na Slováči a viděl jsem ho poměrně často v TV i naživo. On tam prostě hrál středního útočníka, takže se vracel jen na rohy, ale na druhou stranu celkem dobře obíhal obránce při rozehrávce, při napadání mi nikdy nepřipadal vysloveně línej. A tím, že je rychlej, je dostával docela dobře pod tlak.

  10. Re: Jaroslav Mihalík nezůstane v Cracovii Krakov

    Travinho     před 7 lety 03.06.2017 06:05 |  
    1 20

    Jinak napadla mě taková kacířská myšlenka. Co se v létě pokusit o Baroše? Jeho zkušenosti by se nám v pohárech mohly hodit, navíc by ve svém věku snesl už lavici a mohl by to být ten správný žolík.

    • Re: Jaroslav Mihalík nezůstane v Cracovii Krakov

      Philliip     před 7 lety 03.06.2017 08:08 |  
      10 1

      Nemyslim si, ze by nam mel co dat. Mnohem radeji na hristi uvidim van Burena. Je rychlejsi, dravejsi a ze by Baros vynikal nejak v zakonceni, to se rict neda.

      • Re: Jaroslav Mihalík nezůstane v Cracovii Krakov

        Travinho     před 7 lety 03.06.2017 08:18 |  
        1 9

        Mick má jiné přednosti, ale zase nemá takový přehled a hru zády k bráně. Ale jak jsem psal, potřebujeme i někoho, kdo toho má spoustu za sebou a tu kabinu uklidní. Milan už toho spoustu dokázal a mohl by na ostatní přenést klid. Jako třetí útočník by stačil i výkonnostně.

        • Re: Jaroslav Mihalík nezůstane v Cracovii Krakov

          Marwek23 (přítel SN)     před 7 lety 03.06.2017 09:57 |  
          0 0

          myslím si, že už i takhle bude složité Micka přesvědčit, aby u nás pokračoval a budeme sem tahat hráče, který už má kariéru za sebou a má zdravotní problémy. Baroše fakt ne, momentálně potřebujeme útočníka č.4-5 a tam raději uvidím nějakou mladou pušku typu (Kuchta,Linhart)

      • Re: Jaroslav Mihalík nezůstane v Cracovii Krakov

        Dennis     před 7 lety 03.06.2017 09:51 |  
        1 3

        Baroše fakt neeeeee, za zenitem, nejlépe ze všeho uměl padat. Svojí nevyzrálostí a laxností si zpackal slušně rozjetou kariéru, kdy vrcholem bylo angažmá v Liverpoolu, pak už se jen zhoršoval...

        • Re: Jaroslav Mihalík nezůstane v Cracovii Krakov

          sasky     před 7 lety 03.06.2017 16:14 |  
          4 0

          Že je Baroš za zenitem je sice pravda, ale zbytek jsou kecy. Bary byl svého času velmi dobrý útočník a tvrdit, že uměl nejlépe padat je krávovina. A zrovna angažmá v Liverpoolu je angažmá, o kterém se současným hráčům může tak akorát zdát. Jestli tohle byla zpackaná kariéra, tak myslím, že z české ligy by ji chtěl zpackat každý.

          • Re: Jaroslav Mihalík nezůstane v Cracovii Krakov

            Dennis     před 7 lety 04.06.2017 14:22 |  
            1 0

            Jenže ten kluk měl talent, jaký má z naší ligy málokdo. Podívej se na jeho kariéru objektivně s odstupem. Z Liverpoolu odešel, když mu bylo 24 let. V té době už byl nejlepším střelcem Eura. Nejlepší roky měl před sebou. A realita? Aston Villa, Lyon, Portsmouth, Galatasaray... Fakt výjimečné kluby v nejlepších letech kariéry. Góly dal jen v Turecku, jinak to byla bída. Svůj potenciál nikdy nenaplnil, zůstal za očekáváním. A že rád padal ví každý, kdo viděl nějaké jeho zápasy, sorry, ale někoho takového ve Slavii fakt ne...

    • Re: Jaroslav Mihalík nezůstane v Cracovii Krakov

      JaymzBond     před 7 lety 03.06.2017 08:59 |  
      7 2

      Ano, to je nejlepší cesta, jak se stát novou Spartou. Začněme z nostalgie angažovat fotbalisty, kteří jsou tak za zenitem, že se k němu pomalu blíží z druhé strany. Kromě toho Baroš by toho nejspíš ani nešel, hraje už jen pro zábavu.

    • Re: Jaroslav Mihalík nezůstane v Cracovii Krakov

      Fačín     před 7 lety 03.06.2017 09:14 |  
      1 2

      To mělo smysl tak tři roky zpátky, když se vracel z Turecka a my byli ve srabu. To by nám pomohl, ale teď už určitě ne.

    • Re: Jaroslav Mihalík nezůstane v Cracovii Krakov

      mpik     před 7 lety 03.06.2017 09:31 |  
      7 0

      Tak on už ve Slavii prakticky je :-) Milan je v Edenu už skoro jako doma. Jeho syn Matteo je v U6, starší Patrik v U8. Ale jako posila pro A tým už to opravdu nemá smysl.

    • Re: Jaroslav Mihalík nezůstane v Cracovii Krakov

      Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 03.06.2017 10:05 |  
      2 1

      Když padl návrh Latka, tak Baroš? Kdo bude další na řadě... ještě že ten Zavadil už přestoupil. :-)

    • Re: Jaroslav Mihalík nezůstane v Cracovii Krakov

      Alanor (admin)     před 7 lety 03.06.2017 10:24 |  
      3 2

      Člověče, dle času příspěvku jsi musel mít přes noc hodně divoké sny. :) Baroš může pomoci možná tak tomu Liberci, nám těžko. To nejlepší má dávno za sebou a navíc je každou chvíli zraněný.

    • Re: Jaroslav Mihalík nezůstane v Cracovii Krakov

      M@rvin     před 7 lety 03.06.2017 10:25 |  
      4 0

      Některé myšlenky je nejlepší zase rychle nechat plavat:-)

    • Re: Jaroslav Mihalík nezůstane v Cracovii Krakov

      Borgetti     před 7 lety 03.06.2017 13:52 |  
      0 0

      Leda tak jako trenéra k mládeži, když má ve Slavii už syna, nebo jako trenér k útočným činnostem. Prošel toho dost, hlavně viděl jak to chodí v Liverpoolu, ale to samé Šmicer.

  11. Re: Jaroslav Mihalík nezůstane v Cracovii Krakov

    spivi     před 7 lety 03.06.2017 09:03 |  
    1 4

    Zda se mi to nebo kolem nas vsichni posilujou jak divy a my tu diskutujem o. Barosovi

    • Re: Jaroslav Mihalík nezůstane v Cracovii Krakov

      Fačín     před 7 lety 03.06.2017 09:19 |  
      10 1

      Jak diví?
      Sparta - Vukadinovič, Čivič, Štetina. Všechno nadprůměrní ligoví hráči, ale za 63 milionů? Navíc na Evropu stačit nebudou, do budoucna možná Čivič, ale uvidíme.
      Plzeň - vrátil se Kolář 31 let po půl roce, co nehrál. Přišel Živulič, který nehrál stabilně v základu ani ve Zlíně (i když jinak se mi celkem líbil).

      Radši si počkám na pořádné úlovky, než se teď honit za jménama, co vyplodí Podroužek a spol.

      • Re: Jaroslav Mihalík nezůstane v Cracovii Krakov

        JS (přítel SN)     před 7 lety 03.06.2017 09:38 |  
        1 10

        Štětina stačit rozhodně bude. Velice mě mrzí, že jsme ho neudělali. Stejně jako Karavajeva.

        • Re: Jaroslav Mihalík nezůstane v Cracovii Krakov

          Marwek23 (přítel SN)     před 7 lety 03.06.2017 09:52 |  
          4 0

          Posila na lávku za 26 mega? Radši Jugase za 15 a těch 9 můžeme třeba použít na nákup Chaluše. Máme tu Simona, věřím a doufám, že zůstane!

          • Re: Jaroslav Mihalík nezůstane v Cracovii Krakov

            Marwek23 (přítel SN)     před 7 lety 03.06.2017 09:53 |  
            0 0

            ehh ach ty počty :D Věřím, že Chaluš by byl i levnější než za 11 mega...

          • Re: Jaroslav Mihalík nezůstane v Cracovii Krakov

            sicilianbrno     před 7 lety 03.06.2017 09:59 |  
            2 0

            Chaluše jako budoucnost bych btal, i kdybysme ho poslali na rozehrani do jineho týmu, třeba zlina.

            • Re: Jaroslav Mihalík nezůstane v Cracovii Krakov

              sicilianbrno     před 7 lety 03.06.2017 10:00 |  
              0 0

              * bral

            • Re: Jaroslav Mihalík nezůstane v Cracovii Krakov

              Marwek23 (přítel SN)     před 7 lety 03.06.2017 10:04 |  
              1 0

              ano, vidím to stejně! Zlín by byl pro něj ideální, u nás to zatím asi na základ není a nemá smysl, aby u nás seděl na lávce. Současně v něm, ale vidím velkou perspektivu do budoucna a díky pádu Příbrami by nemusel být moc drahý.

          • Re: Jaroslav Mihalík nezůstane v Cracovii Krakov

            sasky     před 7 lety 03.06.2017 16:35 |  
            1 0

            Proč na lávku? Štětina by při současném stavu obrany RB měl být jasný základ. Nicméně je sranda porovnat, že RB koupí za 1m € Štětinu a my např. Sýkoru :) RB dají 26 mil. za stopera, my ho máme za 15 mil. Spartě evidentně teče do bot, tak bude platit jak mourovatá. Dresy z posledního zápasu možná ještě nejsou ani vypraný a Sparta už má přes 100 mega na další sezónu v čoudu :) A popravdě si myslím, že jim to bude k ničemu.

        • Re: Jaroslav Mihalík nezůstane v Cracovii Krakov

          Fačín     před 7 lety 03.06.2017 09:53 |  
          3 6

          Karavajev je vynikající, o tom žádná. Ale Štetinu bych nepřeceňoval, vzpomeňte na naše slavné slovenské stopery, Bortel, Cicman...

          • Re: Jaroslav Mihalík nezůstane v Cracovii Krakov

            Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 03.06.2017 10:07 |  
            2 0

            Takže Bohm, který u nás působil mám hodit do ''stejného pytle'' jako Škodu?

            • Re: Jaroslav Mihalík nezůstane v Cracovii Krakov

              Fačín     před 7 lety 03.06.2017 10:11 |  
              0 1

              Ne, proč?

              • Re: Jaroslav Mihalík nezůstane v Cracovii Krakov

                JS (přítel SN)     před 7 lety 03.06.2017 10:47 |  
                0 1

                Tak proč házíš do jednoho pytle nějakého Bortela a Štětinu? Aneb děláš to samé.

                • Re: Jaroslav Mihalík nezůstane v Cracovii Krakov

                  Fačín     před 7 lety 03.06.2017 10:57 |  
                  1 1

                  Nesouhlasím, rozhodně je do jednoho pytle neházím. Jen jsem je připodobnil. Hledáte tam něco, co tam není. Každopádně že jsme Štetinu nezískali mi žíly nijak netrhá. Jugas je dle mého kvalitnější a byl dokonce i levnější.

                  • Re: Jaroslav Mihalík nezůstane v Cracovii Krakov

                    Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 03.06.2017 11:53 |  
                    1 1

                    Tato věta: ''Ale Štetinu bych nepřeceňoval, vzpomeňte na naše slavné slovenské stopery, Bortel, Cicman...'' teda nehází do stejného pytle Štetinu a Bortela?

                    • Re: Jaroslav Mihalík nezůstane v Cracovii Krakov

                      Fačín     před 7 lety 03.06.2017 12:54 |  
                      0 1

                      Zbytečné slovíčkaření, nemá cenu se o tom hádat... Myslel jsem to trochu jinak.

        • Re: Jaroslav Mihalík nezůstane v Cracovii Krakov

          sicilianbrno     před 7 lety 03.06.2017 09:57 |  
          6 2

          Ja su rád, že k nám Štetina nejde. Je to nadpruměrnej obrance, ale tak max pro třeti, čtvrte týmy v tabulce, ne pro slavii, která hledá jinou kvalitu. Proč by přestupoval k nam, kde by byl až čtvrtý obrance, když ve spartě bude hrat v zakladu...

          • Re: Jaroslav Mihalík nezůstane v Cracovii Krakov

            sasky     před 7 lety 03.06.2017 16:23 |  
            1 0

            Zahráli jsme jeden rok slušně a máme frňáky pěkně nahoru. Chce to trochu pokory. Nehledě na to, že pokud odejde Deli, tak na stoperech máme problém (MNN má místo v záloze, Frýďa napravo).

        • Re: Jaroslav Mihalík nezůstane v Cracovii Krakov

          Martin 58     před 7 lety 03.06.2017 11:26 |  
          4 1

          Deli, Frydrych, Jugas, Ngadeu - všechno čistokrevní stopeři, alternativně Souček, nemyslím, že by nás ten post až tak trápil, abychom museli osadit lavičku nespokojenými zbytkovými náhradníky.

      • Re: Jaroslav Mihalík nezůstane v Cracovii Krakov

        Marwek23 (přítel SN)     před 7 lety 03.06.2017 09:49 |  
        4 0

        + ještě Řezníček v Plzni. Souhlasím, netřeba se někam zbytečně hnát, máme velmi kvalitní kádr a netřeba ho rozšiřovat o průměrné hráče jako to udělala Plzeň a Sparta. Hlavní by mělo být udržet opory a to se doufám povede! Věřím navíc, že nejlepší dosavadní posilu - Jugase jsme získali my. A další hráče získáme během pár týdnů, kdy se rozhodne, kdo u nás bude pokračovat a kdo skončí. :)

        • Re: Jaroslav Mihalík nezůstane v Cracovii Krakov

          Fačín     před 7 lety 03.06.2017 09:56 |  
          2 1

          Úplně souhlasím, důležitější bude udržet současné opory. A na Řezníčka jsem zapomněl, ale z toho strach opravdu nemám. Plzeň bude hrát na jednoho útočníka a tam má Krmenčíka, Řezníčka a Bakoše. Typologicky všechno dost podobní hráči a jeden z nich logicky moc hrát nebude.

          • Re: Jaroslav Mihalík nezůstane v Cracovii Krakov

            sasky     před 7 lety 03.06.2017 16:23 |  
            0 0

            A chtějí Ďuriše.

      • Re: Jaroslav Mihalík nezůstane v Cracovii Krakov

        spivi     před 7 lety 03.06.2017 09:50 |  
        0 8

        Na evropu mozna ne ale jsou to posily na utok na titul a kolar bude jeden z nejlepsich hracuna ligy

        • Re: Jaroslav Mihalík nezůstane v Cracovii Krakov

          sicilianbrno     před 7 lety 03.06.2017 10:02 |  
          2 0

          Tak sem se tu po ranu ted upřimně zasmal a mužu vstat z postele a jit snidat

        • Re: Jaroslav Mihalík nezůstane v Cracovii Krakov

          JaymzBond     před 7 lety 03.06.2017 10:34 |  
          6 1

          Kdybych měl na výběr jestli bude větší hvězdou ligy Kolář nebo Mikula, sázím na Honzu. Koláře z Plzně doslova vyrazili pro špatnou výkonnost, poté se neprosadil v podprůměrném tureckém klubu, načež půl roku nehrál. A nyní Vrba, jehož kariéra má podobně "vzestupnou" tendenci, mávne kouzelným proutkem a udělá z něho nového Messiho. Asi ne. Plzeň dělá zoufalé kroky, protože musí. My a Sparta jsme vyšroubovali ceny hráčů u nás, tomu oni nemohou konkurovat, a z cizinců se tam nikdy nikdo nechytil - zřejmě Hubníkova chemie kabiny.

      • Re: Jaroslav Mihalík nezůstane v Cracovii Krakov

        Travinho     před 7 lety 04.06.2017 08:37 |  
        0 0

        Živulič hrál vždy, když byl zdravý.

  12. Re: Jaroslav Mihalík nezůstane v Cracovii Krakov

    Khadgar     před 7 lety 03.06.2017 10:02 |  
    4 1

    Zdá se, že to Mihalíkovo ladné přešlapování míče tady některé uhranulo natolik, že ignorovali, jak je pomalý a nakynutý. Na křídle se v dnešní době fyzického fotbalu hráč se špatnou životosprávou neprosadí, proto taky šel. Nemluvě o charakteru...
    Ostatně už jeho nákup byl vlastně docela impulzivní a je důkazem, že i když Uhrin dobře poskládal mužstvo, tak se mu všechno taky nepovedlo. Takže tenhle borec mi fakt chybět nebude. Je potřeba myslet výš.

    • Re: Jaroslav Mihalík nezůstane v Cracovii Krakov

      Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 03.06.2017 10:09 |  
      1 0

      Žádný klub nemá 100%-tní úspěšnost. Linhart si za nás například ještě ani nekopnul...

      • Re: Jaroslav Mihalík nezůstane v Cracovii Krakov

        Fačín     před 7 lety 03.06.2017 10:59 |  
        3 1

        Vida, Linhart. Ten si v Příbrami celkem zahrál, něco i za U21.. Dostane u nás šanci?

    • Re: Jaroslav Mihalík nezůstane v Cracovii Krakov

      iwanowicz     před 7 lety 03.06.2017 11:23 |  
      1 0

      Jestli jim Uhrin furt veri, muzeme je pustit do Boleslavi.

      • Re: Jaroslav Mihalík nezůstane v Cracovii Krakov

        Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 03.06.2017 17:58 |  
        0 0

        Zajímavá myšlenka, navíc, jestli má někdo další na ně finance, pak je to MB.

  13. Re: Jaroslav Mihalík nezůstane v Cracovii Krakov

    SKSKali     před 7 lety 03.06.2017 10:33 |  
    8 0

    Píšu vzhledem k tomu, že někteří jsou netrpělivý ohledně posilování s tím, kolik hráčů přivedli Paclíkovci a RB. První posilu jsme přivedli my, a to Jugase. Je otázkou, jestli ještě budeme mít zájem o nějaké další hráče z české ligy. A to je patrně ten hlavní důvod, proč jsme zatím nikoho dalšího nepřivedly. Patrně máme rozjednáno plno hráčů, ale vše je to ze zahraničí. Jestli jsou pravdivá jména, nebo neznámí hráči, o kterých se v médiích nebo zde na diskuzi psalo (Mączyński, Tibbling, Fiori, Petković, nebo hráč z rumunské ligy, kde dělá kapitána a reprezentuje svoji zemi atd.), tak tihle hráči nekývnou ze dne na den nějaké nabídce. Určitě mají i jiné nabídky, nebo čekají, že nové ještě přijdou. To je podstatný rozdíl, oproti tomu, když bude mít Slavia, nebo sralta zájem o hráče ze Zlína, nebo Dukly.
    Navíc, přestupové období je teprve na začátku.

    • Re: Jaroslav Mihalík nezůstane v Cracovii Krakov

      Fačín     před 7 lety 03.06.2017 11:01 |  
      1 1

      Tak tak, času je dost, radši delší vyjednávání s kvalitním hráčem, než narychlo kupovat kometu jedné sezony..

      • Re: Jaroslav Mihalík nezůstane v Cracovii Krakov

        Robinator     před 7 lety 03.06.2017 11:20 |  
        2 0

        To jo..ale taky čím dřív tím líp..abychom se pořádně sehráli před předkolem

        • Re: Jaroslav Mihalík nezůstane v Cracovii Krakov

          JS (přítel SN)     před 7 lety 03.06.2017 11:21 |  
          0 2

          Už vůbec existuje alespoň harmonogram letní přípravy, když ne podrobný plán co se týče soustředění a soupeřů?

        • Re: Jaroslav Mihalík nezůstane v Cracovii Krakov

          Borgetti     před 7 lety 03.06.2017 13:47 |  
          0 0

          Tak začínat se má 19.6. a do té doby už má být z 90% jasno jaký kádr bude k dispozici pro Champions League.

  14. Re: Jaroslav Mihalík nezůstane v Cracovii Krakov

    qwertz0099     před 7 lety 03.06.2017 11:43 |  
    2 2

    DŮLEŽITÉ: Muris Mešanovič je blízko přestupu do Palerma. Slavia by měla vyinkasovat 2 500 000 Eur.

    • Re: Jaroslav Mihalík nezůstane v Cracovii Krakov

      belmis (přítel SN)     před 7 lety 03.06.2017 11:55 |  
      0 0

      Odkud to máš?

      • Re: Jaroslav Mihalík nezůstane v Cracovii Krakov

        qwertz0099     před 7 lety 03.06.2017 11:58 |  
        0 1

        Na jeho FB stránce

        • Re: Jaroslav Mihalík nezůstane v Cracovii Krakov

          belmis (přítel SN)     před 7 lety 03.06.2017 12:01 |  
          1 0

          Děkuju. Ale kdo to tam píše, když před text napíše "spekulace"?

          • Re: Jaroslav Mihalík nezůstane v Cracovii Krakov

            Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 03.06.2017 12:04 |  
            0 0

            Nějaký jeho fanoušek, nepíše tu zprávu v první osobě.

    • Re: Jaroslav Mihalík nezůstane v Cracovii Krakov

      JS (přítel SN)     před 7 lety 03.06.2017 11:55 |  
      0 2

      Za Murise dobrý...

    • Re: Jaroslav Mihalík nezůstane v Cracovii Krakov

      TSeguinTS     před 7 lety 03.06.2017 12:15 |  
      1 0

      To bych mu moc přál.

    • Re: Jaroslav Mihalík nezůstane v Cracovii Krakov

      Hermód     před 7 lety 03.06.2017 12:34 |  
      0 0

      1) Je to spekulace..
      2) Fakt Palermo ? Tým který sestupuje do Serie B ?
      3) Pokud by přestoupil, tak nemusíme nikoho kupovat. Máme Kuchtu, Linharta, Mick Van Burena, Tecla...

      • Re: Jaroslav Mihalík nezůstane v Cracovii Krakov

        SKSVenca     před 7 lety 03.06.2017 12:36 |  
        7 0

        Klid, pan Tvrdík to právě vyvrátil.

        • Re: Jaroslav Mihalík nezůstane v Cracovii Krakov

          Hermód     před 7 lety 03.06.2017 12:37 |  
          0 0

          To jsem rád :)

        • Re: Jaroslav Mihalík nezůstane v Cracovii Krakov

          qwertz0099     před 7 lety 03.06.2017 12:41 |  
          0 0

          Nechtěl jsem způsobit halo :)

    • Re: Jaroslav Mihalík nezůstane v Cracovii Krakov

      dubas     před 7 lety 03.06.2017 13:42 |  
      2 0

      JT to právě na Twitteru dementoval.

  15. Re: Jaroslav Mihalík nezůstane v Cracovii Krakov

    qwertz0099     před 7 lety 03.06.2017 11:58 |  
    0 0

    Na jeho FB stránce

    • Re: Jaroslav Mihalík nezůstane v Cracovii Krakov

      Ernie     před 7 lety 03.06.2017 14:45 |  
      0 0

      Vážně věříš tomu, že to je jeho fb stránka?

      • Re: Jaroslav Mihalík nezůstane v Cracovii Krakov

        qwertz0099     před 7 lety 03.06.2017 15:12 |  
        0 0

        Ne, tyhle stránky jsou v Čechách vždycky fanouškovský.

  16. Re: Jaroslav Mihalík nezůstane v Cracovii Krakov

    dArtagnan     před 7 lety 03.06.2017 13:55 |  
    0 0

    Škoda, že skončili Petržela i Koubek, nenapadá mě, kam jinam ty naše dvě slovenské primadony poslat, aby je pěkně proplesknul. Tak snad jedině Pavel Řehák jim dá individuál...

    • Re: Jaroslav Mihalík nezůstane v Cracovii Krakov

      sTizz (přítel SN)     před 7 lety 03.06.2017 14:23 |  
      0 0

      to by platilo asi jen vymenou za jineho hrace,kdyz uz 2 roky zpet stal skoro 3 m.eur

      • Re: Jaroslav Mihalík nezůstane v Cracovii Krakov

        sTizz (přítel SN)     před 7 lety 03.06.2017 14:28 |  
        0 0

        zeby Mihalik?:)

      • Re: Jaroslav Mihalík nezůstane v Cracovii Krakov

        Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 03.06.2017 14:40 |  
        0 0

        Možná tam bude vyšší % z následujícího prodeje... nebo klauzule, které můžou vyšponovat cenu na konečné 3M €. Například za postup do skupiny Ligy Mistrů, tam může být klauzule na 1M €.

        • Re: Jaroslav Mihalík nezůstane v Cracovii Krakov

          sTizz (přítel SN)     před 7 lety 03.06.2017 14:55 |  
          2 0

          Kdyby to tak bylo,tak Groningen hodne veri hraci i Slavii :)

          • Re: Jaroslav Mihalík nezůstane v Cracovii Krakov

            Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 03.06.2017 15:03 |  
            1 0

            Tak šlo by i o opatrnost ze strany Slavie... nevím jestli prodeje hráčů bývají častěji ve formě hotovost ihned nebo ve splátkách, pokud se častěji vyskytuje ve splátkách, tak Slavia mohla nabídnout hotově ten 1M € a zbytek v klauzulích, ať už ten postup do skupiny nebo odehrané zápasy, vstřelené góly, vyhrát ligu. Všechno co tě napadne... Ale jak jsi sám zmínil, může v tom být i prodej (nebo hostování) hráče do Groningenu.

    • Re: Jaroslav Mihalík nezůstane v Cracovii Krakov

      Borgetti     před 7 lety 03.06.2017 14:40 |  
      7 0

      Ty kráso, jestli to fakt vyjde, čemu jsem dával mizivou naději :-) Jen milion € je tedy málo dle mě za něj. V Eredivisi hrál 26 utkání, v průměru 72 minut na jeden jeho zápas. i když má jen jeden gól a dvě asistence, ale taky za Groningen. Hlavně hrál Nizozemskou ligu kua :-) Nestává se často, aby z Holandska chodili hráči k nám. Každopádně jako minulý rok jsem si strašně přál Ngadea, tak teď tohohle švédského Messiho, jak ho novináři přezdívají.

    • Re: Jaroslav Mihalík nezůstane v Cracovii Krakov

      Fačín     před 7 lety 03.06.2017 17:17 |  
      0 1

      Rozhodně zajímavý hráč, nebyl bych proti..:) Jen jestli jsem si všiml, tak je čistokrevně pravonohej, levou nepoužívá snad ani při driblinku..Jen se bojím, aby to nedopadlo jako s Claessonem, znamenalo by to, že pro Švédy asi nejsme dostatečně atraktivní adresa..

  17. Re: Jaroslav Mihalík nezůstane v Cracovii Krakov

    schnaubi     před 7 lety 03.06.2017 15:55 |  
    0 1

    Tak toto bude pravděpodobně dost velký oříšek. ani jeden v Polsku nenastupovali a nic nepředvedli. Jarda má nejspíš trošku větší šanci než Gino se u nás prosadit, ale oba to budou mít dost těžký a bůh ví zda vůbec dostanou šanci. Nejlepší řešení bude Gina nabídnout Zlínu na hostování jako náhradu za Vukadinoviče, otázkou je zda o něj vůbec budou stát ve Zlíně a zda o něj bude zájem v naší lize vůbec a s Jardou bych počkal jak dopadne na ME 21 zda něco zahraje nebo ne popřípadě stejný scénář jako s Ginem. Každopádně se modlím ať se někde prosadí aby se dali ještě zpeněžit. Takže hostování ve Zlíně ideální volba pokud ani tam by nic nepředvedli tak Papá

    • Re: Jaroslav Mihalík nezůstane v Cracovii Krakov

      spravnej_jezedak     před 7 lety 03.06.2017 17:23 |  
      2 0

      Vukadinovice????

  18. Re: Jaroslav Mihalík nezůstane v Cracovii Krakov

    sTizz (přítel SN)     před 7 lety 03.06.2017 16:47 |  
    3 0

    Zitra se bude hrat v Polsku o titul,prvni 4 tymy maji sanci titul vyhrat,utka se 1. se 4. a 2. s 3. :)

    • Re: Jaroslav Mihalík nezůstane v Cracovii Krakov

      Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 03.06.2017 18:07 |  
      3 0

      Legia to dá.

  19. Re: Jaroslav Mihalík nezůstane v Cracovii Krakov

    dauby     před 7 lety 04.06.2017 09:41 |  
    0 0

    Mihalika urcite zpatky nebrat, namachrovany frajer, ktery je liny makat a u nas nic moc nepredvedl. Okamzite prodat kamkoliv. Sykora je minimalne o 200% lepsi... U Gina to vidim taky spatne, ale sanci bych mu v priprave mozna jeste dal. Kdyz se neprosadi, okamzite prodat. Na vsech hracich holt vydelat nejde...

    • Re: Jaroslav Mihalík nezůstane v Cracovii Krakov

      Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 04.06.2017 18:31 |  
      0 0

      Třeba mu mohlo Polsko otevřít oči... Uvidíme, jak se bude Mihalíkovi dařit na malém EURU.