Aktuality z médií

Komentáře (116)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hušbauer je král Sportu! Lídr ve Slavii, reprezentace i uznání fanoušků

    Boss82     před 7 lety 30.05.2017 12:52 |  
    5 12

    Co dodat. Za poslední rok a půl jsem se zde Josefa Hušbauera zastával v mnoha a mnoha hádkách s početným zástupem jeho odpůrců. Ti však nechtěli slyšel racionální argumenty, nechtěli si poslechnout fakta, nechtěli se objektivně podívat na jeho přínos na hřišti. Podle nich to byl prostě lenoch, kterému se povedla jedna sezona ve Spartě, ale od té doby je totálně z formy, nemá na tým, který chce hrát o titul a rozhodně nemá na to, aby hrál tvůrce hry. A všichni tito "znalci" ho posílali na lavičku nebo nejlépe pryč ze Slavie.

    Ze všech těch diskuzí, které jsem zde za tu dobu vedl, sem zkopíruji svůj rok starý příspěvek (tedy příspěvek, který jsem sem dal ještě dlouho před začátkem sezony 2016/2017):

    "Hušbauer na lavičce nebude a to je dobře, protože to bude v následující sezoně náš klíčový hráč, kolem kterého se bude točit celá ofenziva. A je mi úplně jedno, že jsem zde s tímto názorem v menšině."

    Myslím, že víc není třeba dodávat, snad jen - zase jsem měl pravdu.

    • Re: Hušbauer je král Sportu! Lídr ve Slavii, reprezentace i uznání fanoušků

      JS (přítel SN)     před 7 lety 30.05.2017 13:03 |  
      1 2

      :D

    • Re: Hušbauer je král Sportu! Lídr ve Slavii, reprezentace i uznání fanoušků

      belmis (přítel SN)     před 7 lety 30.05.2017 15:08 |  
      7 4

      1) KJVCD, nepovolal Hušbauera do repre v prvním kole (povolal 5 slávistů)
      2) Trenéři všech ligových týmů a čtrnáct expertů, do první desítky nejlepších fotbalistů ligy zvolili 5 slávistů (Hušbauer byl 15.)
      3)Uhrin a Rajnoch ve studiu po zápase říkali, že Slavia potřebuje do středu zálohy osobnost, že naše hra je kostrbatá
      4) Na O2TV srovnávali počet přihrávek tvůrců hry Slavie a Brna: Hušbaer 13 přihrávek, z toho 8 přesných, Zavadil 45 přihrávek, z toho 41 přesných - KJVCD nevěřil vlastním uším

      Chtěl jsem se tě zeptat, jestli už jsi všem těm trenérům a expertům napsal, že
      a) fotbalu vůbec nerozumí
      b) sledují fotbal jen prostřednictvím textových online reportáží

      ...protože ty máš přece vždycky a opět pravdu :-)

      Náš klíčový hráč ve středu zálohy s těžkými soupeři byl hlavně MNN, proto už vedení jistě hledá nějakou opravdu kvalitní posilu do středu zálohy, která bude konkurence schopná i v Evropě.

      • Re: Hušbauer je král Sportu! Lídr ve Slavii, reprezentace i uznání fanoušků

        Robinator     před 7 lety 30.05.2017 15:22 |  
        3 3

        ještě přidám, že statistika 3+10 není nic extra, na hráče, který odehrál obrovskou porci minut, a to ještě 1+2, pokud se nepletu byla proti strašidelný Příbrami..Opravdu si ho tady spoustu lidí velmi idealizuje, ale potom v tom případě nevidí, kde nás tlačí nejvíc bota. Souhlasím s člověkem, který někde psal, že JH je takový Horváth, v noze to opravdu má, ale je pomalý, těžkopádný. Nejvíc to bude vidět v předkole LM a celkově pohárech, pokud je tedy bude JH hrát. Jinak jsem rád, že se v přestupovém období zaměříme, podle toho co jsem mohl číst a slyšet na střední záložníky, protože to potřebujeme jako sůl a vedení si je toho evidentně vědomo. Jinak si nejsem vědom, že by někdo psal, že je lenoch, to snad každý vidí, že se snaží presovat, viz. poslední zápas s Brnem, kdy tam lítal jako šílenec :) je rozdíl mezi tím být lenoch a být pomalý.

        • Re: Hušbauer je král Sportu! Lídr ve Slavii, reprezentace i uznání fanoušků

          kjandourek (admin)     před 7 lety 30.05.2017 16:04 |  
          2 0

          Na střední záložníky se zaměřujeme evidentně proto, že nám jeden odchází, ne?

          • Re: Hušbauer je král Sportu! Lídr ve Slavii, reprezentace i uznání fanoušků

            Robinator     před 7 lety 30.05.2017 16:39 |  
            0 0

            nejen proto

            • Re: Hušbauer je král Sportu! Lídr ve Slavii, reprezentace i uznání fanoušků

              kjandourek (admin)     před 7 lety 30.05.2017 16:51 |  
              1 0

              Přivedli jsme i stopera... a nemyslím si, že bylo tím, že jsme s Delim nespokojeni ;-)

              • Re: Hušbauer je král Sportu! Lídr ve Slavii, reprezentace i uznání fanoušků

                Robinator     před 7 lety 30.05.2017 17:16 |  
                1 0

                to ne a budeme potřebovat ještě jednoho

                • Re: Hušbauer je král Sportu! Lídr ve Slavii, reprezentace i uznání fanoušků

                  kjandourek (admin)     před 7 lety 30.05.2017 17:21 |  
                  0 0

                  Protože nám jeden odešel.. a pokud Deli neodejde, tak si myslím, že dalšího už potřebovat nebudeme..

                  • Re: Hušbauer je král Sportu! Lídr ve Slavii, reprezentace i uznání fanoušků

                    Robinator     před 7 lety 30.05.2017 17:24 |  
                    1 0

                    No pokud budeme počítat s MNN a Frydrychem tam,kde hráli..ještě jeden by se hodil..pokud tedy budeme bojovat na třech frontách..údajně se zajímáme i o Štětinu

                    • Re: Hušbauer je král Sportu! Lídr ve Slavii, reprezentace i uznání fanoušků

                      JaymzBond     před 7 lety 30.05.2017 18:21 |  
                      0 0

                      O Štetinu se zajímáme nejspíše proto, že Deliho setrvání není jisté. Je to jen domněnka, ale proč zatím otálí s podpisem Spartě? Připomínám, že Deli má na rozmyšlenou dva dny a Štetina údajně podepíše RB až ve čtvrtek. Bylo by moc fajn vyfouknout jim dalšího stopera, ale radši ať zůstane Simon.

        • Re: Hušbauer je král Sportu! Lídr ve Slavii, reprezentace i uznání fanoušků

          Boss82     před 7 lety 30.05.2017 21:47 |  
          2 1

          To Robinator:

          "statistika 3+10 není nic extra, na hráče, který odehrál obrovskou porci minut"
          Nic extra? Aha. V lize má víc gólových asistencí jenom Krob, ale ten zase nedal ani jeden gól. A to nemluvím o tom, kolik šancí Hušby pro spoluhráče vytvořil (opět odkazuji na Chance index), ale oni je neproměnili, proto nemá asistencí ještě více.

          "JH je takový Horváth, v noze to opravdu má, ale je pomalý, těžkopádný"
          Hušby je určitě podstatně rychlejší a pohyblivější, než kdy byl P. Horváth. A ani ten P. Horváth se proti Barceloně nebo AC Milán na hřišti neztratil, víme?

          " Jinak jsem rád, že se v přestupovém období zaměříme, podle toho co jsem mohl číst a slyšet na střední záložníky, protože to potřebujeme jako sůl"
          Ano, zaměříme, protože odchází T. Barák. Dle všech dostupných statistik a čísel našeho týmu jako celku (počet vytvořených gólových šancí, počet střel na bránu, počet střel mimo bránu, počet útočných akcí a samozřejmě počet vstřelených branek) nás ve středu zálohy bota opravdu netlačí, protože ve všech těchto klíčových aspektech útočné hry jsme ostatním ligovým celkům utekli o parník.

          "Jinak si nejsem vědom, že by někdo psal, že je lenoch"
          Tohle se tu objevovalo před jeho příchodem a několik prvních měsíců po jeho příchodu. Teď už si to samozřejmě nikdo napsat nedovolí, ale byl to jeden z nesmyslů, které tu o něm dlouho kolovaly.

          • Re: Hušbauer je král Sportu! Lídr ve Slavii, reprezentace i uznání fanoušků

            TSeguinTS     před 7 lety 30.05.2017 21:58 |  
            0 1

            Jen bych doplnil - často hrajeme na 5 záložníků a v příštím ročníku nás čekají 3 soutěže. Momentálně máme středopolařů 5 - Hušbauer, Ngadeu, Śčuk, Alvir, Souček. To je dle mého gusta zhruba o 5 méně, než budeme potřebovat (3 soutěže, zranění, karty).

            Pokud by trenér navíc zamýšlel pustit pryč na host./přestup Součka, Śčuka či někoho jiného...

            • Re: Hušbauer je král Sportu! Lídr ve Slavii, reprezentace i uznání fanoušků

              Robinator     před 7 lety 30.05.2017 22:04 |  
              0 2

              Alvir je otazník, Scuk a Souček na boje o titul a zápasy v Evropě dle mého nemají..takže budeme muset dost nakupovat

              • Re: Hušbauer je král Sportu! Lídr ve Slavii, reprezentace i uznání fanoušků

                JaymzBond     před 7 lety 30.05.2017 23:01 |  
                1 0

                Součka bych rozhodně neodepisoval, v Liberci odehrál výbornou půlsezónu a patřil k jejich klíčovým hráčům. Je silný pozičně i v soubojích a slušně podporoval i ofenzivu.

                • Re: Hušbauer je král Sportu! Lídr ve Slavii, reprezentace i uznání fanoušků

                  kjandourek (admin)     před 7 lety 30.05.2017 23:23 |  
                  1 0

                  Teď ještě bude na EURu U21... jeho pozice určitě po vyřazení Čermáka posílila.... podle mého názoru taky ještě neřekl poslední slovo...

            • Re: Hušbauer je král Sportu! Lídr ve Slavii, reprezentace i uznání fanoušků

              Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 30.05.2017 22:19 |  
              1 0

              Jen tak pro porovnání, my máme 19 hráčů do pole (obránci, záložníci a útočníci), finalisté Ligy Mistrů: Real Madrid má 21 hráčů, Juventus 19 hráčů (jako my!).
              A další týmy, které hraji tři soutěže pravidelně: Barcelona 20 hráčů, Neapol 22 hráčů (z toho dva si prakticky za celou sezónu ani nekopli do balónu), PSG 23 hráčů (2 hráči si nekopli), Borussia Dortmund 26 hráčů (4 hráči si nekopli), Tottenham 20 hráčů (1 hráč si nekopl), Liverpool 23 hráčů (4 hráči si nekopli).
              A ty si představuješ mít 10 hráčů na 3 pozice na hřišti? Tímto stylem bychom měli mít 6 stoperů, apod.. Čtyři (stopeřiú jsou úplně adekvátní a v pořádku, aby se všichni protočili a měli nějakou zápasovou zátěž. Ano, zranění přijdou (což je asi nejhorší varianta), když se hráč vykartuje v lize, může se použít v poháru ať už národním nebo mezinárodním. Ale taky hodně lidí může sekundovat na jiných postech, v případě nouze (než mít 5. a 6. stopera) se dá na pozici středního obránce Souček a je vyřešeno.

              • Re: Hušbauer je král Sportu! Lídr ve Slavii, reprezentace i uznání fanoušků

                TSeguinTS     před 7 lety 30.05.2017 22:22 |  
                0 0

                Před zápasem s Brnem (pohodový český rytmus, 7 dní jeden zápas) to vypadalo, že budou na lavičce 2 prázdná místa. Neumím si to pak představit, až budeme hrát během 11 dní 3 zápasy.

                • Re: Hušbauer je král Sportu! Lídr ve Slavii, reprezentace i uznání fanoušků

                  kjandourek (admin)     před 7 lety 30.05.2017 23:22 |  
                  0 0

                  Hráče samozřejmě potřebujeme, o tom žádná diskuze... ideálně lepší, než teď máme - to je konkurenční prostředí... V posledním zápase se nám náramně hodilo, že jsme nakonec v zimě udrželi Zmrhala a koupili Tecla...

                  A tak to bude i se středovými hráči :-)

              • Re: Hušbauer je král Sportu! Lídr ve Slavii, reprezentace i uznání fanoušků

                TSeguinTS     před 7 lety 30.05.2017 22:27 |  
                1 0

                Jo, s 10 jsem sakra přestřelil, násobil jsem dvěma počet záložníků, namísto středových záložníků. Měl jsem napsat 6.

                • Re: Hušbauer je král Sportu! Lídr ve Slavii, reprezentace i uznání fanoušků

                  Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 30.05.2017 22:51 |  
                  1 0

                  Takže jenom jedna posila a ne 5... :-)

          • Re: Hušbauer je král Sportu! Lídr ve Slavii, reprezentace i uznání fanoušků

            Robinator     před 7 lety 30.05.2017 22:01 |  
            1 0

            Brzo nás rozsoudí Předkola ligy mistrů, kdo měl spíš pravdu a kdo ne, jak se s tím Husby popasuje..pokud se v něm budu plést v techto zápasech, hned to sem napíšu..

            Jinak těch tři plus deset je prostě málo a je mi jedno, jestli Krob nebo někdo další měl víc..Příští rok to stačit nebude, nebude to stačit na evropskou scénu a mozna ani na ligu, kde budeme muset být víc dominantní..a opravdu se musím přiklonit k lidem, kteří říkají že nás tam tlačí bota ve středu..budeme muset změnit styl hry..to co jsme hráli do teď nám už polovina týmu žrát nebude..

            • Re: Hušbauer je král Sportu! Lídr ve Slavii, reprezentace i uznání fanoušků

              Boss82     před 7 lety 30.05.2017 22:39 |  
              1 0

              No když se kouknu na tabulku a na počet nasřílených branek, tak mám pocit, že jsme byli dominantní dostatečně:-). Naši soupeři měli rok na to, aby na náš styl hry našli recept a drtivé většině se to nepodařilo. Nevidím jediný důvod, proč by se jim to v příští sezoně podařit mělo.

              Dál bych to asi nerozebíral, protože to je pořád dokola a opravdu nás rozsoudí až ty evropské poháry, to máš pravdu. Pokud v nich i s přispěním Hušbyho uspějeme, tak doufám, že se zde za svůj věčný pesimismus ohledně výkonnostního stropu tohoto hráče a ohledně účinnosti našeho herního stylu jako celku, opravdu omluvíš.

      • Re: Hušbauer je král Sportu! Lídr ve Slavii, reprezentace i uznání fanoušků

        Fulham     před 7 lety 30.05.2017 15:27 |  
        7 5

        Demagogie belmis...anketa je za ligový ročník. Repre je věc Karla - povolání v Číně nehrajícího Dočkala nechávám bez komentu...nakonec je tam Jarda kterého ten smějící se blb pod tímto příspěvkem neustále posílá do divize...anketa je subjektivní hodnocení oblíbených hráčů. Čímž nepřeceňuji ani anketu Sportu, ale Pepa odehrál 29 zápasů a vesměs celých. Ano - Zavadil je výborný hráč, nicméně hra Slavie je založena na rychlém zakončení, tam asi čárky za přihrávky moc skákat nebudou...
        To že účelově vyzdvihuješ jedny experty na úkor druhých nechám tak...ať žije Král!:-))

        • Re: Hušbauer je král Sportu! Lídr ve Slavii, reprezentace i uznání fanoušků

          JS (přítel SN)     před 7 lety 30.05.2017 15:53 |  
          1 3

          „kterého ten smějící se blb pod tímto příspěvkem neustále posílá do divize.“

          Najdi mi jeden příspěvek, kde jsem posílal JZ8 do divize... Aha. Lež má krátké nohy.

        • Re: Hušbauer je král Sportu! Lídr ve Slavii, reprezentace i uznání fanoušků

          belmis (přítel SN)     před 7 lety 30.05.2017 16:09 |  
          3 1

          V čem demagogie, Fullhame? Ano, je to za ligový ročník. A jaké experty u nás kromě ligových trenérů, trenéra reprezentace, dalších 14 expertů, by sis představoval? Nějakého sportovního novináře?

          • Re: Hušbauer je král Sportu! Lídr ve Slavii, reprezentace i uznání fanoušků

            Fulham     před 7 lety 30.05.2017 17:01 |  
            0 0

            V této odrážce myšleno Rajnoch a ten druhý v O2... já to teda neviděl v tv takže nevím co říkal.

      • Re: Hušbauer je král Sportu! Lídr ve Slavii, reprezentace i uznání fanoušků

        Travinho     před 7 lety 30.05.2017 15:58 |  
        4 0

        Otázka je, kterým směrem šly míče směrem od Zavadila a kterým směrem od Hušbauera. Vzhledem k tomu, že Brno se dostalo v útkání tak třikrát do nějaké akce za půlku, tak je asi celkem jasné, jak to s těmi přihrávkami bylo.

        • Re: Hušbauer je král Sportu! Lídr ve Slavii, reprezentace i uznání fanoušků

          Boss82     před 7 lety 30.05.2017 21:47 |  
          0 0

          Přesně tak.

      • Re: Hušbauer je král Sportu! Lídr ve Slavii, reprezentace i uznání fanoušků

        kjandourek (admin)     před 7 lety 30.05.2017 16:03 |  
        5 2

        No na Strahově bylo na první pohled jasné, že těch Zavadilových 41 přesných přihrávek vedlo k jasné dominanci ve středu pole a Brno díky tomu mělo spóóóustu obrovských šancí...
        Zatímco Hušbauer se zmohl jenom na něco tak přízemního jako je přesná kolmice do běhu prince Jaromíra, po níž vlastně jenom náhodou následoval centr a víceméně upachtěný Teclův gól na 2:0... který vlastně nic neřešil, že?

        A teď vážně - i kdyby to, cos napsal byla pravda (nerozporuji, ale moc se mi to nezdá), tak jsme Brno přejeli, jak mezinárodní expres Ivetu Bartošovou... je tedy jasné, že spousta přesných přihrávek tvůrce hry Brna nevedla k žádnému přečíslení, ani šanci... zatímco naše hra byla jasně účelnější a pestřejší... Zřejmě i proto, že se JH pouštěl do více riskantních kousků...

        • Re: Hušbauer je král Sportu! Lídr ve Slavii, reprezentace i uznání fanoušků

          belmis (přítel SN)     před 7 lety 30.05.2017 16:28 |  
          5 1

          Netvrdím, že přihrávky od Zavadila byly samé kolmice nebo polovina. Ale je třeba si uvědomit, jaké má kolem sebe hráče. Nebo myslíš, že kdyby hrál Hušbauer za Brno, že budeme mít problém??
          A ta kolmice, nezlob se na mě. 30 metrů od branky, tohle nebylo nic vyjimečného.Zrovna tohle dá většina záložníků v krajském přeboru. Zmrhalův centr a náběh Tecla už umění bylo.A to je to, co mi vadí. Je hodně lidí, kteří si snaží věci idealizovat.
          A aby nedošlo k nepochopení, nejsem proti Hušbauerovi jako hráči

          Hušbauer může být dobrý podhrot a to ze tří důvodů
          a) má rychlou myšlenku (i když se k němu míč odrazí, dokáže z jedné vyslat dopředu, tak jako v jednom zápase Mešanoviče
          b) i když to není žádný rychlík, je jedním z nejlépe presujících hráčů, možná i nejlepší.
          c) i když má tuto sezónu jednu z nejhorších produktivit ve střelbě u nás, vystřelit umí a mohl by klidně příští sezónu dát i dost gólů.

          Ale jako tvůrce hry podle mě pro Slavii není dobrá varianta

          • Re: Hušbauer je král Sportu! Lídr ve Slavii, reprezentace i uznání fanoušků

            kjandourek (admin)     před 7 lety 30.05.2017 17:12 |  
            2 1

            Srovnáváš Hušbyho se Zavadilem.... Oba hrají na postech tvůrců hry.... a nezlob se na mě, na Strahově mělo hru ve své moci jenom jedno mužstvo....

            A ta kolmice:
            http://tv.isport.blesk.cz/video/3460674/slavia-brno-zmrhaluv-centr-poslal-za-veseleho-zada-tecl-slavia-vede-2-0.html

            Všimni si názoru "experta" ve studiu... začíná to slovy: "Já bych vypíchnul tu přihrávku Hušbauera..."
            Evidentně si nemyslel, že by tohle dala většina hráčů v krajském přeboru... On to provedl naprosto přesně... v pravý čas s pravou intenzitou... a proto to vypadá jako jednoduchá věc :-)

            Jinak bych ještě dodal: Tohle je výsledek celoročního bodování v deníku Sport... Experti, o nichž jsi mluvil, prostě dostali za úkol vypotit třicet hráčů za sezónu - teď hned, bez delšího zkoumání...
            takže každý napsal třicet hráčů - zcela subjektivně... je jasné, že se v hodnocení objevili hráči, kteří jsou hodně vidět ... dávají góly, nebo jsou v něčem výjimeční ....

            Tahle anketa je dlouhodobá ... vznikla tak, že novináři obodovali každého hráče po každém zápase... a v téhle anketě byl Pepa nejvýše...

            O čem to svědčí? Podle mě o tom, že když se podíváš na celou sezónu jako celek, tak si na Hušbyho nevzpomeneš, protože jeho tvoření hry není "na efekt"... Vyzdvihneš Milana pro jeho koncovku, MNN pro důraz, Mešiho pro entiziasmus a tak dále...
            Ale když si sedneš po každém zápase, tak ho vždy budeš hodnotit vysoko.... protože si drží svůj standard a vždycky v zápase přispěje k výsledku velkým podílem... i když třeba nikdy ne největším - vezmi si, že ani jednou nebyl "mužem kola" :-)

            • Re: Hušbauer je král Sportu! Lídr ve Slavii, reprezentace i uznání fanoušků

              belmis (přítel SN)     před 7 lety 30.05.2017 18:43 |  
              3 1

              Vždyť ti to píšu. Měli jsme hru ve své moci (i když abychom si to opět neidealizovali, až od vstřeleného gólu - cca 20 minut vyrovnaný zápas).Na hřišti za nás hraje 10 fotbalistů. Není možné, že to byla zásluha i jiných hráčů v tomto zápase? Nebo spíš i větší? Jak může být to, že přejedeme tým, zásluha především Hušbauera, když je za zápas jako tvůrce hry 13x u míče, z toho dá 5x nepřesnou přihrávku?
              Chápu, že kdyby se zeptali trenéra Karviné, který náš hráč hraje nejlíp, možná dojde k výsledku, nad kterými budeme kroutit hlavami. Když se k tomu ale vyjádří všichni (a většina z nich proti nám dvakrát "hrála" a koukali se na x našich zápasů + 14 expertů, váhu už to má nemalou na rozdíl od novináře ze sportu..který .i když pravidelně, hodnotí tak, že je to někdy úsměvné...
              A to hlavní. Ať si o KJVCD můžeme myslet cokoliv (ohledně morálky a psychologie) a to zcela oprávněně, je to jinak vynikající trenér. Ten je na rozdíl od novináře nebo komentátora pro mě záruka toho, že když bude hrát Hušbaer na postu tvůrce hry tak, jak ho tady někteří líčíte, bude hrát v základu naší repre.
              Když odehraje třikrát po sobě v reprezentaci zápas na pozici tvůrce, budu s ním i ve Slavii spokojen, protože KJVCD. Zatím byl náhradníkem, zahrál si přípravný zápas a zatím nic dalšího. Místo něho podle mě ale bude hrát spíš Barák, pokud nebude z formy nebo nebude zraněný.
              Dočkal za pár měsíců už na repre možná mít nebude, tak bude mít celkem velkou šanci se do základu dostat. Uvidíme.

              • Re: Hušbauer je král Sportu! Lídr ve Slavii, reprezentace i uznání fanoušků

                Boss82     před 7 lety 30.05.2017 18:56 |  
                1 3

                Než se večer trochu rozepíšu, abych rozstřelil všechny ty Tvé pseudoargumenty, tak teď jenom jeden v rychlosti: Hušbauer měl v zápase s Brnem 40 přihrávek při úspěšnosti 62,5 % a předfinální přihrávku na centr Zmrhala, po kterém skóroval Tecl. Že byl Hušbauer 13x u míče je úplný nesmysl, který nevím kde na O2 sebrali, ale je mi jasné, že si ho hned ochotně převzal, aniž by sis ověřil, jestli je to pravda, protože se Ti zrovna hodil do krámu.

                • Re: Hušbauer je král Sportu! Lídr ve Slavii, reprezentace i uznání fanoušků

                  belmis (přítel SN)     před 7 lety 30.05.2017 19:23 |  
                  0 0

                  Ano, převzal, moje chyba, že jsem si to neověřil. Jsem ale zvědavý, jak mi rozprášíš mé další "pseudoargumenty" :-)

              • Re: Hušbauer je král Sportu! Lídr ve Slavii, reprezentace i uznání fanoušků

                kjandourek (admin)     před 7 lety 30.05.2017 21:48 |  
                1 1

                Takže už jsme zjistili, že neměl míč třináctkrát, ale čtyřicetkrát...

                Dvacet minut vyrovnaný zápas... No a co z toho vyvozuješ? Podle mého názoru je to naprosto normální... Brno hrálo bez nervů, nám šlo o vše. V takovém zápase nemůžeš na soupeře bezhlavě vletět, dvacet "oťukávacích" minut během nichž hledáš, kde jsou slabiny, to je naprosto normální a svědčí to o tom, že jsme hráli velice zkušeně.... Vždyť to byl zápas o všechno, museli jsme vyhrát... To není jako začátek ligy, kdy klidně můžeš otevřít obranu a buď rychle skóruješ, nebo naopak dostaneš dva góly z brejků, jako my ve druhém kole se Zlínem...

                Samozřejmě, že to není o jednom hráči - měli jsme na každém postu lepšího hráče, než soupeř... Tedy i na postu tvůrce hry.

                Podle mého názoru, kdyby trenér Karviné, případně kohokoliv po každém zápase oznámkoval naše hráče a ve finále se udělal průměr známek, tak by Hušby měl průměrnou známku nejlepší....
                A úplně stejně je možné, že kdyby stejný trenér dostal za úkol napsat třicet nejlepších hráčů ligy, tak by Hušbyho klidně šoupnul na konec druhé dvacítky... Proto, co jsem psal výše - když děláš souhrn sezóny, vypíchneš výrazné hráče (střelce, techniky, brankáře), zatímco známkování po každém zápase bude přesnější...

                Jenom abych si shrnul ten závěr: Takže Ty budeš s Hušbauerem spokojen, když na stejné pozici jako hraje ve Slavii bude hrát i jinde? Proboha proč? Mě je naprosto buřt jestli hraje v repre a jak... Já jsem spokojen s tím jak tvoří hru u nás... a že to dělá dobře, o tom svědčí nejenom tahle anketa, ale i titul, který máme ve vitríně

                • Re: Hušbauer je král Sportu! Lídr ve Slavii, reprezentace i uznání fanoušků

                  belmis (přítel SN)     před 7 lety 30.05.2017 22:41 |  
                  1 1

                  Já přece netvrdím, že jsme měli do nich bušit od 1. do 90. minuty. Je jasné, že jsme byli nervózní. Ale nazývejme věci pravými jmény. Nemyslím si, že by dle hodnocení trenéra Karviné měl Hušbauer nejlepší známku.
                  A závěr? Boss a ty jste spokojeni, jak tvoří hru u nás. Já s tím spokojen moc nejsem a přál bych si, abychom koupili někoho, s kým budeme přehrávat nejen české týmy v domácích zápasech a neklepat se o výsledek do posledních minut, ale budeme konkurence schopnější v Evropě. Hušbaer by mohl být dobrý podhrot.

                  • Re: Hušbauer je král Sportu! Lídr ve Slavii, reprezentace i uznání fanoušků

                    Boss82     před 7 lety 30.05.2017 22:51 |  
                    0 2

                    Já bych měl ještě jiný závěr: Ty si prostě jako kolovrátek budeš pořád mlýt to svoje, i když Ti tu několik lidí vypsalo spoustu solidních argumentů, kterými zcela vyvrátili všechna Tvá tvrzení, a na které si vůbec nebyl schopen nějak rozumně reagovat.

                    Nemyslíš, že je čas zamyslet se nad tím, že problém nebude v J. Hušbauerovi, ale v Belmisovi?

                    • Re: Hušbauer je král Sportu! Lídr ve Slavii, reprezentace i uznání fanoušků

                      belmis (přítel SN)     před 7 lety 30.05.2017 22:57 |  
                      2 1

                      Největší problém se sebou máš tady ty, Bossi. Ty jsi prototyp člověka, kterému stačí říkat každý a spousta a to samo o sobě tě přesvědčí, že máš pravdu :-))

                      • Re: Hušbauer je král Sportu! Lídr ve Slavii, reprezentace i uznání fanoušků

                        Boss82     před 7 lety 30.05.2017 23:11 |  
                        0 1

                        Tak tohle je opravdu myšlenka dne...

                  • Re: Hušbauer je král Sportu! Lídr ve Slavii, reprezentace i uznání fanoušků

                    kjandourek (admin)     před 7 lety 30.05.2017 23:10 |  
                    1 1

                    Pořád nechápeš, nebo nechceš pochopit, co se ti snažím říci... To není o tom, jestli bude hodnotit trenér Karviné, trenér Realu, nebo Franta Žloutek z Vyšehradu.... je to o tom, že když budeš hodnotit jeden zápas za druhým a potom si uděláš výslednou známku zprůměrováním tak ti Hušby vyjde jako jeden z nejlepších...

                    Proč?

                    Protože nemá ve svých výkonech výkyvy... Za celý ročník se mu nevyvedly dva zápasy: V Plzni a s Erbéčkama doma... Jinak si vždy zaslouží nadprůměrnou známku...
                    Oproti tomu máme hráče, kteří v některých zápasech vysloveně zazářili ... Škoda, Frydrych, Barák, Ngadeui, Sýkora... Ti všichni byli ve sportu minimálně jednou "mužem kola" (věř mi, jsem cvok, schovávám si výstřižky za celou sezónu) ale měli i zápasy kdy vyhořeli..... Proto jejich celková známka zápas po zápase je horší...

                    Takže proto si myslím, že když bude kdokoliv známkovat hráče zápas po zápase, tak průměrnou známku bude mít Hušbauer hodně vysoko... ale když budeš "jenom" hodnotit hráče za celou sezónu, tak si vzpomeneš spíše na ty luxusní výkony výše uvedených a zapomeneš na jejich horší výkony...

                    A proto si i myslím, že je právě tohle hodnocení spravedlivější....

                    Hušbauer se ti nelíbí... dobrá, nic s tím nenadělám... Jenom ti řeknu, co se líbí mě:
                    On tu hru vůbec nezdržuje... Nehraje tak, aby měl míč na kopačkách a vytvářel tu dominanci, po které snad voláš... to uměli Xavi, Iniesta, teď Modrič a podobně.... Hušbauer prostě hraje jinak... z prvního, nebo druhého doteku posílá míč za obranu... všimnul sis, kolikrát tím začal šanci, nebo gólovou akci? Ono to vypadá jako zdánlivě bezhlavý nákop, ale přitom je to točený balón, který se po dopadu jakoby vrací zpátky, aby na něj nemohl vyběhnout gólman... Stačí se vyhnout ofsajdu a vyrazit za ním... Viděl jsi co to udělalo s Chlebounem v Hradci? Jak se před něj dostal Milan.... Když to spoluhráči vědí a jdou za tím, tak to vypadá, jako Zmrhalův gól na Bohemce...
                    V Brně z toho padly tři góly, (a čtvrtý po jeho standardce...)

                    Podle mého názoru přesně tohle hrával v Plzni Horváth a ten byl podstatně pomalejší... a stejně byl vyhlášen nejlepším hráčem základních skupin EL.... a tam tedy hlasovali ještě větší odborníci, než trenér Karviné... Nic proti Jožkovi Weberovi :-)

                    Ano, s Hušbauerem nebudeme hrát jako Barcelona... Ale s ním, coby tvůrcem hry jsme v lize nastříleli 65 gólů... nejbližší konkurenti 47... A já si myslím, že fotbal je o gólech, ne o přihrávkách do statistik, nebo o držení míče a dominanci ve středu pole... I tu Barcelonu nakonec rozsekal podstatně přímočařejší Bayern

                    • Re: Hušbauer je král Sportu! Lídr ve Slavii, reprezentace i uznání fanoušků

                      belmis (přítel SN)     před 7 lety 30.05.2017 23:52 |  
                      3 1

                      Já tomu věřím, že máš výstřižky z novin :-) Všiml jsem si, že když se někdo baví o tři roky starém zápase, hned víš, kdo dával góly, kdo kdy střídal. Říkal jsem si, že musíš mít nějaký katalog :-)

                      Je jasné, že hodnocení po každém zápase je přesnější, někdo má nějaké výkyvy, dostane 8 a pak pětku a někdo stabilní šestku, někdy sedmičku. V konečném důsledku to nemusí být tak, že ten se stabilní výkonností musí mít lepší známku. Jde o to, jestli to stabilní někdo označí šestkou nebo osmičkou.

                      Nejde mi o to, abychom hráli jako Barcelona. Jde mi o to, že nás části zápasů doma ve středu přehrávali slabší česká mužstva - a na to by se nemělo zapomínat. Venku je to dobré, když se snaží týmy útočit. Psal jsem, že má dobré pasy, o tom žádná. Ale doma je velmi slabá mezihra (až na výjimky).

                      Když byla Plzeň s Horváthem v laufu, dělala si doma s týmy, co chtěla. To byl právě ten nátlakový fotbal, kdy soupeř musel udělat chyby, i kdyby nechtěl. To se s naší hrou doma zatím srovnávat nedá.

                      My dáváme spoustu gólů, jelikož máme hráče, kteří mají kvalitu v zakončení. Podle toho byli vybíráni. Kdybychom takové hráče neměli, dopadli bychom mnohem hůř. Vždyť MNN dal jako defenzivní záložník 6 gólů, Frydrych 4. Vždyť jen defenzivní hráči nám dali 14 gólů, to není v naší lize úplně normální.

                      • Re: Hušbauer je král Sportu! Lídr ve Slavii, reprezentace i uznání fanoušků

                        kjandourek (admin)     před 7 lety 31.05.2017 14:23 |  
                        0 0

                        :-) To není výstřižkami - ty mám jenom z letošní sezóny... nějak jsem tušil, že by se mohlo povést něco velkého a nechtěl jsem to zmeškat, jako v roce 2009 :-)

                        Ale rád používám kamaráda Googla...

                        Když byla Plzeň v laufu, tak se odborníci shodovali, že soupeře přehrávala po křídlech.... měla velice silné a ostré kraje: Petržela, Rajtoral, Kovařík.... Ti vytvořili v Plzni neuvěřitelné množství gólů... a Horváth tomu pomáhal tím, že dokázal vždy přesně odhadnout, na které křídlo poslat pas ... :-)
                        Psal jsi výše, že fotbal není záležitostí jednotlivce, ale jedenácti hráčů - to se dá aplikovat i na tento případ... To že nedominujeme není jenom záležitostí Tvůrce hry

                        Góly defenzivních hráčů dáváš na misku vah jako protizávaží k tvůrci hry? Já z toho tedy má přesně opačný výstup... Dobrý tvůrce hry dokáže vytvořit prostor i pro defenzivní kolegy... Vždyť aby DZ mohl nečekaným výpadem zaskočit soupeře, musí jeho spoluhráč na postu ofenzivního záložníka uvolnit prostor... To samo o sobě nikdy není samozřejmé...

                • Re: Hušbauer je král Sportu! Lídr ve Slavii, reprezentace i uznání fanoušků

                  Boss82     před 7 lety 30.05.2017 22:42 |  
                  0 1

                  +1!

          • Re: Hušbauer je král Sportu! Lídr ve Slavii, reprezentace i uznání fanoušků

            Boss82     před 7 lety 30.05.2017 22:03 |  
            0 2

            To Belmis:

            "A ta kolmice, nezlob se na mě. 30 metrů od branky, tohle nebylo nic vyjimečného.Zrovna tohle dá většina záložníků v krajském přeboru."
            Argumenty tohoto typu jsou neskutečná ubohost. Snižovat povedené akce jakéhokoliv hráče (které ještě ve výsledku vedou ke gólu), že by je zvládl kdekdo, to svědčí o tom, že tomu fotbalu asi vážně vůbec nerozumíš.

            Seš si vědom kvalitativního rozdílu mezi ligou a přeborem? Seš si vědom, o kolik méně času hráč na všechno v lize má, jaký je rozdíl v důrazu, v nasazení, v tempu hry obecně atd.? Já bych chtěl opravdu vidět ty hráče z přeboru, jak by danou situaci vyhodnotili a vyřešili stejně, jako se to povedlo Hušbymu. Podle mě by se k té přihrávce ani nedostali, protože už na zpracování při převzetí míče by potřebovali více dotyků, na uvedení míče do pohybu správným směrem by potřebovali více dotyků a následné vyvezení míče by bylo také určitě pomalejší, takže ve výsledku by takový hráč z přeboru byl zezadu odzbrojen defenzivním záložníkem Brna, který Hušbyho po celou dobu akce marně stíhal a z celé akce by nebylo nic.

            To, že tu přihrávku pak Hušby načasoval a nalajnoval zcela precizně, je další deviza kvalitního tvůrce hry. Jestli si myslíš, že to umí ledajaký hráč přeboru, tak si totálně mimo.

            • Re: Hušbauer je král Sportu! Lídr ve Slavii, reprezentace i uznání fanoušků

              belmis (přítel SN)     před 7 lety 30.05.2017 22:55 |  
              3 1

              Jak ti to napsat. Podívej se na sestřih pořádně. Daleko složitějších přihrávek je v zápase mnohem víc, jen z toho třeba není gól. Ta přihrávka žádná geniální nebyla, i Zmrhal za ní musel jít víc k lajně. Koukni se třeba v sestřihu na přihrávku na Řezníčka, to nebyla jednoduchá přihrávka...Ty jsi vážně jinej

              • Re: Hušbauer je král Sportu! Lídr ve Slavii, reprezentace i uznání fanoušků

                Boss82     před 7 lety 30.05.2017 23:14 |  
                0 3

                Musíš tu akci vnímat v celém kontextu od samého počátku. Věcí, které v jejím průběhu mohl Hušby pokazit (a méně kvalitní hráč by jistě pokazil), byla spousta. Ale vysvětlovat to někomu, kdo fotbal sleduje jenom prostřednictvím textových online přenosů, vážně nemá smysl.

        • Re: Hušbauer je král Sportu! Lídr ve Slavii, reprezentace i uznání fanoušků

          Kenny     před 7 lety 30.05.2017 19:09 |  
          1 2

          Nerad se vměšuji do této diskuze, ale není to smutné když nad Brnem dominujeme a přesto má Zavadil třikrát častěji míč na noze? Nebude právě tohle ten zakopanej pes?

          • Re: Hušbauer je král Sportu! Lídr ve Slavii, reprezentace i uznání fanoušků

            kjandourek (admin)     před 7 lety 30.05.2017 21:35 |  
            0 1

            Já tu otázku otočím, ano?
            Není smutné, či spíše divné, že tým, který má v kádru takového borce, který tedy měl 41 přesných přihrávek, se nedostal do více pořádných šancí a ani jednou netrefil naší branku? Není v těch statistikách tedy něco špatně?

            Zakopanej pes? My máme titul a hledáme zakopanýho psa?

            • Re: Hušbauer je král Sportu! Lídr ve Slavii, reprezentace i uznání fanoušků

              Kenny     před 7 lety 30.05.2017 22:14 |  
              3 0

              Teď už jsem tady četl, že ty statistiky nejsou v pořádku, takže beru zpět. Ale ten úspěch či neúspěch týmu málokdy leží na jednotlivci. A zrovna my jsme měli několik hráčů, kteří dokázali rozhodnout ten který zápas. Toho zakopanýho psa jsem hledal v té rozdílnosti názorů na Pepovi výkony, ale od toho je to diskuze. Já zastávám názor, že Pepa hrál na jaře nadprůměrně, ale byly i zápasy, kdy mu to za mák nešlo a přesto ho tady jeho fanklub vyzdvihoval. Ale to je asi normální.

      • Re: Hušbauer je král Sportu! Lídr ve Slavii, reprezentace i uznání fanoušků

        Boss82     před 7 lety 30.05.2017 21:28 |  
        2 3

        To Belmis:

        Baví mě, jak se jako správná potrefená husa vždycky ozveš. Není mi sice úplně jasné, co tím sleduješ, ale zřejmě těžce neseš, že si se v Hušbym zcela mýlil, tak se tu křečovitě snažíš na něm najít nějaké chyby za každou cenu.

        Teď k těm Tvým „argumentům“:

        1) Minule ho zase povolal, a co jako? Zrovna ve středu zálohy je v reprezentaci asi největší konkurence (Jankto, Darida, Dočkal, Hořava … ), tak je logické, že se do nominace na tento post nemohou vejít všichni. Buďme rádi, že se tam dostali alespoň Tonda Barák a Tomáš Souček (mimochodem zde jistými „odborníky“ v čele s Robinatorem považovaný za hráče druholigové úrovně). A hlavně není nikde psáno, že se KJ nemůže mýlit. Myslím, že Hušby měl být nominován, protože momentálně by byl možná větším přínosem než Dočkal nebo Hořava.

        2) Tak to je hrůza, jestli byl Hušby „až“ 15. nejlepší hráč ligy, to bychom ho měli okamžitě vyřadit z kádru, ne? Podle této ankety http://fotbal.idnes.cz/nejlepsim-hracem-fotbalove-ligy-se-stal-milan-skoda-fxr-/fotbal.aspx?c=A170528_160005_fotbal_pes byl ale zase Hušby vyhlášen 2. nejlepším záložníkem ligy. Zde hlasovali prvoligoví trenéři, kapitáni ligových týmů a vybraní novináři. A teď jaká anketa má větší váhu, co? Podle mě to nelze posoudit. Ale už jen to, že se Hušby umisťuje na čelních příčkách všech možných anket, svědčí o tom, že patří k nejlepším hráčům v lize, nemyslíš?

        3) A tady zase Uhrin říká, že Hušby je jedním z hráčů, kteří drží Slavii nahoře: http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-1-liga-rocnik-2016-17/304278/uhrin-slavia-musi-posilit-petrzela-i-limbersky-stale-patri-k-nejlepsim.html
        To, že řekl, že je naše hra kostrbatá, vůbec nemusí znamenat, že měl na mysli, že je to chyba Hušbyho. Toho totiž ve všech rozhovorech všude akorát chválí, takže tu osobnost, kterou bychom měli přivézt, určitě myslel ve smyslu přivézt ji k němu, nikoliv místo něj.

        4) Hušby měl v zápase s Brnem 40 přihrávek při úspěšnosti 62,5 % a předfinální přihrávku na centr Zmrhala, po kterém skóroval Tecl. Že byl jenom 13x u míče je úplný nesmysl. Ověř si fakta, než sem něco napíšeš.

        ad a) A Ty si napsal všem těm trenérům a expertům, kteří ho označili jako druhého nejlepšího záložníka v lize, že tomu nerozumí? Napsal si všem redaktorům deníku Sport, kteří ho dle dlouhodobého hodnocení označili za nejlepšího hráče v lize, že tomu nerozumí? Napsal si tvůrcům Chance indexu, dle kterého je nejkreativnějším hráčem v lize, že ho mají nastaven blbě, protože tomu taky nerozumějí? Napsal si jim, že jediný, kdo tomu rozumí, je Belmis?

        ad b) To očividně děláš jenom Ty, proto z Tebe tady také zápas co zápas padají všechny ty kraviny.

        MNN byl určitě dalším důležitým článkem naší sestavy, přesto ho tu zase jiní experti posílají furt na lavičku nebo na stopera. Ovšem MNN byl důležitým článkem pouze pro defenzivní činnost, tvorba hry a vytváření šancí bylo při absenci T. Baráka z 90 % na Hušbym.

        Ano, naše vedení jistě hledá posilu do středu zálohy, to máš pravdu. A to proto, že odchází Tonda Barák, jestli sis nevšiml, a tudíž by bylo celkem vhodné za něj najít náhradu, víme?

        • Re: Hušbauer je král Sportu! Lídr ve Slavii, reprezentace i uznání fanoušků

          belmis (přítel SN)     před 7 lety 30.05.2017 22:22 |  
          2 1

          Takže Bossi. Úvod takový...žáka základní školy...ještě ti tam chybí kiš, kiš, kiš, kiš....Ale odpovím ti.

          To, že tady děláš z Hušbauera druhého Pirla, tvrdíš, v každém příspěvku napíšeš, že je to náš klíčový hráč apod (mám jiný názor úplně na vše, co jsem teď vyjmenoval), tak bych ti dal nejspíš jen palec dolů a jen občas zareagoval.
          Ale tvé komentáře jsou spojené kolikrát s jistou a nemalou arogancí k ostatním přispěvovatelům (že melou kraviny, že jsi větší hloupost neslyšel, i když potom jsi schopný vyplodit, že Hušbauer by mohl hrát z fleku Primera division), která kolikrát ani není opodstatněná a vyplývá pouze z toho, že má někdo jiný názor než ty. Tvá jednoduchá agitka zde částečně slaví úspěch a já na přehnané a idealizované představy reagovat budu.

          Kdyby sis přečetl i další příspěvky, věděl bys, že hráče Hušbauera nezatracuju a neposílám na tribunu (viz jeho přednosti níže)

          1) To je právě to. Hušbauer je dobrý, ale není to hvězda, za kterou ho ty vydáváš
          2) No, patnáctý je velmi dobré umístnění - Hušbauer je dobrý, ale není to hvězda, za kterou ho ty vydáváš
          3) Nemusí - mluvili o tom, že by to chtělo do středu zálohy osobnost
          4) Už jsem reagoval níže, neověřil jsem si to, moje chyba - to kdybys uměl...
          ad a) já právě nikomu psát nemusím, jelikož nikoho neosočuji za to, že má jiný názor, že fotbalu nerozumí, že se nejspíš díval na textovou online reportáž
          ad b) viz ad a) a vlastně celý příspěvek :-)

          • Re: Hušbauer je král Sportu! Lídr ve Slavii, reprezentace i uznání fanoušků

            Boss82     před 7 lety 30.05.2017 23:07 |  
            0 1

            Já J. Hušbauera za žádnou hvězdu nevydávám, já jen (na rozdíl od Tebe) popisuju reálný stav věcí. A ten je takovýto:

            a) Byl prvoligovými trenéry zvolen 2. nejlepším záložníkem ligy? Byl.
            b) Je dle Chance index nejkreativnějším hráčem ligy? Je.
            c) Je dle hodnocení deníku Sport nejlepším hráčem ligy? Je.
            d) Je nejlepším gólovým nahrávačem v našem týmu? Je.
            e) Podílel se výraznou měrou na zisku mistrovského titulu pro Slavii Praha, s čímž NIKDO nepočítal? Podílel.
            f) Je pro našeho trenéra nepostradatelným hráčem - viz největší počet odehraných minut ze všech našich hráčů? Je.

            Lze tedy takového hráče označit za hvězdu? Na to si už odpověz sám.

            • Re: Hušbauer je král Sportu! Lídr ve Slavii, reprezentace i uznání fanoušků

              belmis (přítel SN)     před 7 lety 30.05.2017 23:19 |  
              1 1

              a dodejme
              1) byl hodnocen 15. hráčem ligy, kde bylo před ním 5 slávistů
              2) v repre je náhradníkem, kde jsou 4 slávisté
              3) výraznou měrou se podílela většina slávistů
              4) na zápas má třeba Barák 1,6 přihrávek do gólové šance - je nejlepším nahravačem, 1,2 předfinálních, MNN jako defenzivní záložník dal 6 gólů
              5) Hušbauer má téměř nejnižší produktivitu při střelbě

              Závěr? Je dobrý, ale hvězda není

              • Re: Hušbauer je král Sportu! Lídr ve Slavii, reprezentace i uznání fanoušků

                belmis (přítel SN)     před 7 lety 30.05.2017 23:20 |  
                0 0

                A nebo máme v týmu samé hvězdy..

              • Re: Hušbauer je král Sportu! Lídr ve Slavii, reprezentace i uznání fanoušků

                Boss82     před 7 lety 31.05.2017 00:02 |  
                0 1

                1) Objektivita této ankety je poměrně pochybná. Pěkně se Ti to snažil vysvětlit Kjandourek, ale očividně si to nepochopil.
                2) I KJ se občas sekne, to se stává.
                3) Ale měrou největší právě Hušby - viz čísla, která jsem Ti tu už několikrát uvedl.
                4) Přihrávky do gólové šance na zápas: Tonda 1,6 vs. Hušby 1,62; Předfinální přihrávky na zápas: Tonda 1,2 vs. Hušby 1,55. Opět sis neověřil informace, co? Zmínit mohu ještě body na zápas: Tonda 0,3 vs. Hušby 0,4. Belmisi, Belmisi....

                Ngadeu dal 6 gólů, ale z toho 3 po rozích (které Hušby obvykle kope, tak po nich může dát těžko gól) a 1 z penalty. Takže tenhle údaj nedokazuje taky nic.

                5) Jak při něm v sezoně 13/14, kdy dal 18 gólů, stálo štěstí (což sám přiznává), tak letos měl hroznou smůlu (viz třeba Liberec, kdy napálil úžasně břevno nebo když mu Důbravka vytáhnul míč z šibenice; nebo zápas v Brně, kdy mu pro změnu Melichárek vytáhnul míč z šibenice.... a ještě několik podobných situací bych našel), což je prostě fotbal a stává se to. V celkovém kontextu ten údaj nevypovídá vůbec o ničem.

                Závěr? Když chce Belmis Hušbyho bíti, hůl si vždycky najde.

                • Re: Hušbauer je král Sportu! Lídr ve Slavii, reprezentace i uznání fanoušků

                  belmis (přítel SN)     před 7 lety 31.05.2017 00:17 |  
                  1 0

                  Bít Hušbauera nechci, jen se ti snažím vysvětlit, že Slavia je jedenáct hráčů a ne Hušbauer a pak dlouho nic. Je zvláštní, jak dokážeš Hušbauera omlouvat při střelbě a zároveň psát, že MNN 6 gólů nedokazuje nic. Když se ti to hodí, tak KJVCD, když povolá Hušbauera do repre, teď se zase sekne.

                  • Re: Hušbauer je král Sportu! Lídr ve Slavii, reprezentace i uznání fanoušků

                    Boss82     před 7 lety 31.05.2017 08:30 |  
                    2 1

                    Nikdy jsem neřekl, že Slavia je jenom Hušbauer a pak dlouho nic, tak si nevymýšlej. M. Škoda, M. Mešanovič, S. Deli a J. Pavlenka jsou pro nás minimálně stejně tak důležití, jako J. Hušbauer. V klíčového hráče vyrostl také J. Zmrhal a obrovský potenciál je třeba v J. Sýkorovi nebo T. Barákovi. Své si odkopali i další kluci, bez kterých by to nemohlo fungovat. Tak mi tu nevkládej do úst něco, co jsem nikdy neřekl.

                    • Re: Hušbauer je král Sportu! Lídr ve Slavii, reprezentace i uznání fanoušků

                      belmis (přítel SN)     před 7 lety 31.05.2017 08:46 |  
                      1 0

                      Měl jsem jiný dojem. Za tento komentář ti musím dát palec nahoru.

                      • Re: Hušbauer je král Sportu! Lídr ve Slavii, reprezentace i uznání fanoušků

                        Boss82     před 7 lety 31.05.2017 09:30 |  
                        1 0

                        Neboj se, nejsem zaslepený fanoušek jednoho našeho hráče. Já fandím především Slavii Praha jako celku a to od roku 1995.

      • Re: Hušbauer je král Sportu! Lídr ve Slavii, reprezentace i uznání fanoušků

        dubas     před 7 lety 31.05.2017 12:35 |  
        0 0

        Pepa nebyl povolán do repre ne proto, že je dřevák ale proto, že má drobné zranění, jak psal Tomáš Syrovátka na twitteru.

    • Re: Hušbauer je král Sportu! Lídr ve Slavii, reprezentace i uznání fanoušků

      tomblesk     před 7 lety 30.05.2017 15:15 |  
      3 0

      Výjimečně se zde shodují ódy na Hušbauera s chvalozpěvy na vlastní jasnovidectví. To nechávám stranou. Dodávám ještě jeden postřeh: Pepova "známá " rychlost. Hlavně díky němu je vidět, že jedna věc je fyzická, dynamická rychlost např. jako u Jardy Zmrhala a rychlost myšlení - teda rychlost v hlavě, jako u Pepy. V dávné minulosti viz Andrej Kvašňák - tehdy chodící muž, který je všude. V mužstvu je dobře mít oba typy, protože soupeř pak má v obraně problémy, na každého se musí hrát jinak a to značně stěžuje kreativitu soupeře. Myslím, že v tomhle je velká zásluha a umění trenéra, že to umí rozpoznat a využít to v systému hry. Taky, když to oběma sedlo, tak náš výkon byl vskutku dominantní /podzim Zlín, jaro Příbram a teď i Brno. Co však Slavii může strašit jsou důrazné, běhavé typy včetně jejich čtení hry, tam zatím "nestíháme", ale náznaky jsou a myslím, že i sportovní vedení tohle ví a pracuje na tom, přístupy jsou různé. Jedna věc je naprosto jasná - základem je trénovanost, souhra a pak i krátkodobý výkyv formy není tolik znát. Podobné vzájemné doplňování podle schopností hráčů je potřeba využít i na jiných místech /pravá strana, stopeři, podhroťáci, což i tohle ukázal JH taky. A nakonec myslím, že ho to asi i hodně baví, což tento typ potřebuje hodně moc. Přejme mu zdraví, výdrž, pochopení spoluhráčů a nervy, pak je hlavní adept z naší ligy na titul "hráč evropské úrovně". Blahé paměti brilantní fotbalový novinář PAN Steiner právě takto třídil naše fotbalisty / světová, evropská, česká a regionální úroveň/ na to dneska nemá nikdo odvahu - manažerská Mafie by ho sežrala zaživa ...

      • Re: Hušbauer je král Sportu! Lídr ve Slavii, reprezentace i uznání fanoušků

        Robinator     před 7 lety 30.05.2017 15:29 |  
        3 1

        nemyslím si, že je to hráč evropské úrovně, neprosadil se tam už jednou a nejspíš by mu to nevyšlo ani znova, protože mu k tomu chybí několik atributů, které musí hráč evropského formátu mít. Proto se i obávám o Tondu Baráka, ten je na tom malinko podobně jako JH, ale myslím si, že on je o něco kvalitnější a mladší, ještě může jít nahoru. Naopak JH je kvalitní hráč pro českou ligu, především v zápasech z týmy ze středu a spodku tabulky, Týmy, které se snaží presovat, mají kvalitu v kombinaci a hlavně, jsou běhavý..tam už je malinko problém. Někdo může říct, že je to logické, ale my potřebujeme hráče, kteří budou diktovat temto hry a dominovat právě v těchto zápasech--

        • Re: Hušbauer je král Sportu! Lídr ve Slavii, reprezentace i uznání fanoušků

          kjandourek (admin)     před 7 lety 30.05.2017 15:53 |  
          3 0

          Nezlob se na mě, ale Josef odcházel víceméně na sebevražednou misi....

          Uprostřed sezóny... tedy po skončení naší podzimní části do ligy, kde v podstatě není pauza... Do týmu, který byl na padáka a který právě vyměnil trenéra, jenž Pepu chtěl o půlroku dříve...
          Takže nový trenér koukal jako z jara, proč mu cpou nového hráče, tak ho z letadla šoupnul do základu a následně odepsal...

          Obávám se, že těchto podmínek by se neprosadil nikdo.... alespoň tedy z naší ligy ne...

          Takže strohé tvrzení: "neprosadil se.." považuji za značně nefér...

          Jenom tak mimochodem, nejlepší hodnocení měl JH za zápas na Letné (uznávám - podle jiného periodika)... To moc nesedí na tu teorii, že je kvalitní především v zápasech s týmy ze středu a spodku tabulky...

          • Re: Hušbauer je král Sportu! Lídr ve Slavii, reprezentace i uznání fanoušků

            Robinator     před 7 lety 30.05.2017 16:44 |  
            0 0

            napůl to tím může být, ale myslím, že kvalitní trenér by si dobrého hráče jen tak odejít nenechal. Jsem si taky téměř jist, že by se neprosadil i kdyby byly situace priznivejsi..Proste jeho "styl" neni staveny na zahranici, mozna to zni blbe, ale jsem presvedcen, ze to tak proste je..Je to dobrý, nadstandartní hrac do ceske ligy..v tom se z nikým nepru ani nebudu :)

            • Re: Hušbauer je král Sportu! Lídr ve Slavii, reprezentace i uznání fanoušků

              kjandourek (admin)     před 7 lety 30.05.2017 16:50 |  
              0 0

              To je samozřejmě otázka... Podle mého názoru v tom hrálo roli i to, že byl připravený odejít v létě a Rudoši mu to stopli... a jeho zklamání vyústilo v určitý pokles formy, takže když opravdu odcházel, tak měl za sebou dva měsíce prosezené na lavičce...

              • Re: Hušbauer je král Sportu! Lídr ve Slavii, reprezentace i uznání fanoušků

                Robinator     před 7 lety 30.05.2017 16:52 |  
                0 0

                může být, částečně :) ale přece jen je to v zahraničí trošku o jiném tempu a tak dál, já si tam prostě Pepu nedokážu představit, jak tam stíhá hráčům a celkově tomu tempu..ty jo?

                • Re: Hušbauer je král Sportu! Lídr ve Slavii, reprezentace i uznání fanoušků

                  kjandourek (admin)     před 7 lety 30.05.2017 16:59 |  
                  0 0

                  Představ si o level výše Pirla... ;-)

                  • Re: Hušbauer je král Sportu! Lídr ve Slavii, reprezentace i uznání fanoušků

                    Robinator     před 7 lety 30.05.2017 17:08 |  
                    0 0

                    ty jo, tak to nevím, jestli mám tak bujnou představivost :)))

                    • Re: Hušbauer je král Sportu! Lídr ve Slavii, reprezentace i uznání fanoušků

                      kjandourek (admin)     před 7 lety 30.05.2017 17:18 |  
                      0 0

                      No tak pravda - myslel jsem to obráceně... Pirlo taky nebyl žádný rychlík,když řídil hru Juventusu... a že to byla TOP kvalita v italské lize

                      To si přeci pamatujeme... Tak tu jeho kvalitu o "level" poniž.. a můžeš si představit Pepu, jak podobně řídí hru někde v Sampdorii, či něčem podobném :-)

                      Samozřejmě, musel by mu tuhle roli někdo dát, někdo by mu musel na to věřit.... a takovouhle pozici nevybuduješ snadno...

                      Ale představit bych si to dovedl.. :-)

                      • Re: Hušbauer je král Sportu! Lídr ve Slavii, reprezentace i uznání fanoušků

                        Robinator     před 7 lety 31.05.2017 10:07 |  
                        0 0

                        já se pokusím představit si takovou věc, až mě Pepa přesvědčí, především tedy v evropských ligách o svých kvalitách, jak tu píše Boss :) Zatím mi to prostě nejde, na to bych musel mít bujnou představivost, abych si představil, že je to Pirlo o level níže :)) Bohužel, především doma se mi náš herní projev nelíbil a to jde také na vrub Josefa, jakožto hráče, který má tvořit hru,..

                        • Re: Hušbauer je král Sportu! Lídr ve Slavii, reprezentace i uznání fanoušků

                          kjandourek (admin)     před 7 lety 31.05.2017 12:00 |  
                          2 0

                          A jak by sis představoval "tvůrce hry"? Pepa nekličkuje, nevymýšlí věci, které by nás mohly stát ztrátu míče a protiútok, málokdy balón přidrží - většinou ho okamžitě, maximálně druhým dotykem posílá dopředu... Dopředu... málokdy hraje zpátky dozadu, pokud není vysloveně pod nějakým tlakem...

                          takhle prostě dneska "tvůrce hry" musí hrát ... Pryč jsou doby, kdy si Maradona na půlící čáře vzal míč a posadil si na zadek pět angličanů i s gólmanem... Tohle občas zvládne Messi....

                          dnes už žádný hráč netvoří hru úplně sám... Potřebuje mít rychlé kraje, jištěná záda... mě se taky herní projev doma často nelíbil, ale vnímám, že to bylo spíše absencí ostrých krajů.... ne že bychom tam měli špatné hráče, ale nezahráli ten den dobře...

                          Vzpomeň si na Plzeň v TOP kvalitě... Ta vždycky přehrávala soupeře po krajích... Petržela, Rajtoral, Kovařík... Ti vytvářeli kvalitu a góly... Horváth tam tvořil hru právě tak, že si jenom vybral, na které křídlo má poslat míč.. :-)

                          • Re: Hušbauer je král Sportu! Lídr ve Slavii, reprezentace i uznání fanoušků

                            Robinator     před 7 lety 31.05.2017 12:36 |  
                            0 2

                            někoho kdo dá aspoň deset gólu za sezonu, kdo bude dobře zakončovat z přímých kopů, kdo bude kopat lépe standardní situace ( někdo by mohl říct, ze je JH kope dobře, ale já si to nemyslím, lepší obrana úplně v pohodě ty míče odvrací, letí tam strašně pomalu a nemají ostrost) Někoho kdo na tom bude lépe pohybově, rychlostně a pokryje tak lépe daný prostor, aby nás tam lepší soupeř v lize, někdy i průměrný nepřehrával..a právě jak píšeš, někoho kdo se nebude zbavovat ihned míče dlouhým nákopem, ale vezme to na sebe, sprintem se přiblíží k 16ce a pak rozdá finální či předfinální přihrávku a nebo zakončí..samozřejmě musí mít skvělou techniku

                              • Re: Hušbauer je král Sportu! Lídr ve Slavii, reprezentace i uznání fanoušků

                                Robinator     před 7 lety 31.05.2017 12:44 |  
                                0 0

                                :D

                                • Re: Hušbauer je král Sportu! Lídr ve Slavii, reprezentace i uznání fanoušků

                                  kjandourek (admin)     před 7 lety 31.05.2017 12:50 |  
                                  0 0

                                  ten by tedy k tomu výčtu ještě uměl hlavičkovat.... a mohl by i do branky ;-)

                                  • Re: Hušbauer je král Sportu! Lídr ve Slavii, reprezentace i uznání fanoušků

                                    Robinator     před 7 lety 31.05.2017 12:57 |  
                                    0 1

                                    ale sci-fi to není, očekávám tady takového hráče do měsíce..Například co jsem koukal například na Ludogorec, ty tam takové hráče mají :) takže je můžeme mít i my :)

                                    • Re: Hušbauer je král Sportu! Lídr ve Slavii, reprezentace i uznání fanoušků

                                      kjandourek (admin)     před 7 lety 31.05.2017 13:01 |  
                                      1 0

                                      Třeba Luka Modrič - letos jeden gól, Toni Kroos čtyři.... Podle mého názoru po jednom hráči chceš, aby ovládl post určený dalším dvěma...

                                      • Re: Hušbauer je král Sportu! Lídr ve Slavii, reprezentace i uznání fanoušků

                                        Robinator     před 7 lety 31.05.2017 14:17 |  
                                        0 0

                                        níže jsem dal příklad z praxe :)) Opravdu srovnání Luka Modríč versus jakýkoliv hráč z ČR je trochu mimo..to je jak míchat jablka a hrušky

                                        • Re: Hušbauer je král Sportu! Lídr ve Slavii, reprezentace i uznání fanoušků

                                          kjandourek (admin)     před 7 lety 31.05.2017 14:34 |  
                                          1 0

                                          Ale já je přece nesrovnávám - já poukazuji na to, že i špičkový tvůrce hry ve špičkovém týmu nestřílí tolik branek, kolik bys chtěl Ty od našeho tvůrce hry :-)

                                          • Re: Hušbauer je král Sportu! Lídr ve Slavii, reprezentace i uznání fanoušků

                                            Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 31.05.2017 14:41 |  
                                            0 0

                                            Taky hraje důležitou roli jakým stylem vůbec ten tým hraje, jestli to je po stranách, středem nebo přímočarý fotbal apod.. Jak má mít třeba střední záložník asistence, když se útočí po stranách.

                                    • Re: Hušbauer je král Sportu! Lídr ve Slavii, reprezentace i uznání fanoušků

                                      Boss82     před 7 lety 31.05.2017 13:16 |  
                                      0 0

                                      Právě naopak - to, co po tom hráči chceš, je totální sci-fi! Takový hráč snad ani neexistuje. A pokud by existoval, tak by válel za Real Madrid a stál cca 3 miliardy Kč, takže bychom ho sem "zřejmě" stejně nepřivedli.

                            • Re: Hušbauer je král Sportu! Lídr ve Slavii, reprezentace i uznání fanoušků

                              dubas     před 7 lety 31.05.2017 12:57 |  
                              2 0

                              Robinátore možná by nebylo špatné si zjistit, z čeho se skládá hodnocení Chance index. Za ty čtyři ročníky co se to sleduje, se nad 360 bodů, jak letos Pepa, dostal jen 3 x Dočkal a jednou Matějovský.

                            • Re: Hušbauer je král Sportu! Lídr ve Slavii, reprezentace i uznání fanoušků

                              Boss82     před 7 lety 31.05.2017 13:12 |  
                              0 2

                              No ty vole:-)! Nechceš toho po našem tvůrci hry trochu málo:-)? V rychlosti jsem si teď projel kádry několika TOP týmů, ale v žádném z nich jsem takového tvůrce hry nenašel:

                              Barcelona - A. Iniesta: pomalý, méně pohyblivý, horší obranná činnost, letos jenom 1 vstřelený gól ve všech soutěžích.
                              Real Madrid - L. Modrič: nezakončuje z přímých kopů, málokdy se sprintem probíjí k 16, spíše tvoří hru zezadu, často volí dlouhý nákop, letos jenom 1 vstřelený gól ve všech soutěžích.
                              Juventus - M. Pjanič: rovněž nedává góly z přímých kopů, horší obranná činnost (nepokryje směrem dozadu tak velký prostor), letos 8 vstřelených gólů ve všech soutěžích.
                              Chelsea - C. Fabregas: opět chybí góly z přímých kopů, neprobíjí se sprintem s míčem k 16, opět horší dynamika pohybu, opět slabší defenzivní činnost, nemá nikterak skvělou techniku, opět málo vstřelených gólů - letos 7 ve všech soutěžích.
                              Bayern - T. Alcantara: myslím, že téměř nekope standardky, brání průměrně, letos 9 vstřelených gólů ve všech soutěžích.
                              Machester United - P. Pogba: nedává góly z přímých kopů, letos 9 vstřelených gólů ve všech soutěžích.

                              A mohl bych pokračovat...

                              Abych to shrnul - ani v nejlepších týmech světa jsem nenašel tvůrce hry, který by splňoval všechny Tvá kritéria. Mohl bys tedy uvést nějaké konrétní hráče, kteří by je splňovali? Moc by mě to zajímalo.

                              • Re: Hušbauer je král Sportu! Lídr ve Slavii, reprezentace i uznání fanoušků

                                Robinator     před 7 lety 31.05.2017 14:12 |  
                                0 1

                                Tak v první řadě nechci srovnávat Slavii s Realem a podobně, to je scifi a tito popsaní hráči patři k TOP na světě v jinych činnostech..ale opakuji, patří k nejlepším na světě a hrají úplně jinou soutěž, je to úplně jiný svět..takže tady je srovnávání úplně mimo, ale úplně: takže teď k ligám, které nám jsou o něco blíže: švýcarsko: Ben Khalifa 9 golu, Caio 14 golu, slovensko S.Soumah - 20 golu, Belgie- Kums 12 golu, Holandsko - Falkenburg 11 golu, Henriksen 12 golu (nejake udaje jsou z minule sezony ale to je fuk, jde o ukazku) a mohl bych pokracovat do nekonecna..a to jsem bral ligy podobne nam.kdybych bral lepsi ligy, zaloznici jsou jeste o mnohem golovejsi :)

                                • Re: Hušbauer je král Sportu! Lídr ve Slavii, reprezentace i uznání fanoušků

                                  Boss82     před 7 lety 31.05.2017 14:31 |  
                                  0 1

                                  Úplně jiný svět to rozhodně není. Když dá Luka Modrič 1 gól za sezonu ve všech soutěžích, tak to znamená, že se střelecky neprosazuje ani proti týmům kvalitativně na úrovni Sparty nebo Plzně (tedy druhá polovina tabulky španělské ligy), a to přesto, že má kolem sebe mnohem lepší spoluhráče, než by měl třeba ve Slavii. Tzn., že moc gólů by nedával ani v naší lize a tedy to znamená, že by nesplňoval Tvé požadavky na tvůrce hry, které si tu vypsal.

                                  K těm hráčům, co si tu uvedl. Já je moc neznám. To jsou všechno střední záložníci tvořící hru svých mužstev? Máš ty hráče nějak nasledované? Dokázal bys tu u každého napsat nějakou stručnou analýzu, proč by pro nás mohli být prospěšní, jaký mají styl hry, jaké jsou jejich silné a slabé stránky atd., atd.? Nebo ses jen kouknul do kolonky vstřelených branek, a když tam měli nad 10, tak si je sem uvedl?

                                  Ptám se proto, že údaj o vstřelených gólech neznamená sám o sobě vůbec nic, a rozhodně neznamená, že by ten hráč pro nás mohl být přínosem. Ono u tvůrce hry ani není počet nastřílených branek vůbec to hlavní kritérium, dle čeho se posuzují jeho kvality a potenciální přínos.

                                  • Re: Hušbauer je král Sportu! Lídr ve Slavii, reprezentace i uznání fanoušků

                                    Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 31.05.2017 14:36 |  
                                    0 0

                                    A ani první asistence by nemělo být hlavní kritérium. :-)

                                  • Re: Hušbauer je král Sportu! Lídr ve Slavii, reprezentace i uznání fanoušků

                                    Robinator     před 7 lety 31.05.2017 14:39 |  
                                    0 0

                                    z těchto hráčů znám jen jednoho, pak jsem ještě viděl několikrát Wandersona z Ludogorce, ten taky dává poměrně dost gólů a je to vynikající hráč a pro nás by měl jistojistě přínos obrovský.samozřejmě to jsou jen příklady a reakce na to, co jste uvedli výše,..nechtěl jsem vypisovat světovou extra třídu jako vy a dávat to za příklad vzhledem ke Slavii, protože to opravdu není vhodné..to bych tady mohl pak psát jména jako Hazard, Coutinho apod., kteří dávají kolem 15 golu a které mám nasledované, protože CHL sleduji každý tyden

                                    • Re: Hušbauer je král Sportu! Lídr ve Slavii, reprezentace i uznání fanoušků

                                      Boss82     před 7 lety 31.05.2017 14:51 |  
                                      0 0

                                      Jenže takhle se to nedá brát, počet nastřílených branek sám o sobě opravdu nic neznamená. Možná u útočníka, ale určitě ne u hráče, který má hrát tvůrce hry. Tam jsou klíčová úplně jiná kritéria. Do jisté míry se je právě snaží měřit onen Chance index, kterému Hušby v lize dominuje.

                                      Hazard nebo Coutinho také nejsou žádní tvůrci hry, to jsou spíše krajní záložníci, křídla, případně podhrotoví hráči.

                                      • Re: Hušbauer je král Sportu! Lídr ve Slavii, reprezentace i uznání fanoušků

                                        kjandourek (admin)     před 7 lety 31.05.2017 14:52 |  
                                        0 0

                                        Přesně tak - tvůrce hry je právě třeba Luka Modrič... s jednou vstřelenou letošní brankou...

                                        • Re: Hušbauer je král Sportu! Lídr ve Slavii, reprezentace i uznání fanoušků

                                          Boss82     před 7 lety 31.05.2017 15:07 |  
                                          0 0

                                          Mám pocit, že až teď jsem v té úmorné diskuzi na toto téma, kterou tu s Robinatorem vedu už snad rok, přišel na to, v čem je jádro pudla. On zřejmě vůbec neví, jaká je role tzv. tvůrce hry na hřišti, co by měl takový hráč hrát, kde by se měl pohybovat, jaké herní situace by měl vytvářet, jaké musí dovednosti atd., atd...

                                          Když mi sem jako příklad hráče na pozici tvůrce hry uvede Hazarda....nebo sem vypíše náhodně pár jmen z různých lig jen podle toho, že letos dali nad 10 gólů, tak to je pak opravdu těžký se o něčem bavit :-/ ...

                                          • Re: Hušbauer je král Sportu! Lídr ve Slavii, reprezentace i uznání fanoušků

                                            kjandourek (admin)     před 7 lety 31.05.2017 15:12 |  
                                            0 0

                                            Neber to tak přísně - je to "diskuze" ... naše názory jsou zajímavé pro nás a zdejší přispěvovatele, ale na hru Slavie jako takovou to nemá vliv ;-)

                                            • Re: Hušbauer je král Sportu! Lídr ve Slavii, reprezentace i uznání fanoušků

                                              Robinator     před 7 lety 31.05.2017 15:33 |  
                                              0 2

                                              Jenže JH není tvůrce hry a pokud je, tak poměrně špatný, jinak by naše hra vypadala jinak a ve většině zápasů bychom nehráli všechno na Milana a hráli bychom trošku jiný fotbal..ale tak v tomto se neshodneme, asi se Vám to tak líbí, mně ne..Mně se opravdu střed JH a MNN nelíbí a jestli naše složení tady bude nadále stejné, uvidíte samy realitu v LM a v příští sezoně.. věřím ale, že v pauze budeme zkoušet praktikovat jiné styly a přijde i hráčská obměna,..bez kvalitní křídelní hry a zálohy se fakt dneska do LM ani do EL nedostaneme..můžeme být rádi, že byla Sparta zoufalá a Plzeň letos taky, protože ke konci už jsme byli dost čitelní..s těmi dlouhými balóny

                                              • Re: Hušbauer je král Sportu! Lídr ve Slavii, reprezentace i uznání fanoušků

                                                Boss82     před 7 lety 31.05.2017 15:46 |  
                                                0 0

                                                Až na to, že my jsme ZDALEKA nehráli jen dlouhé nákopy a ZDALEKA jsme nehráli jenom "všechno na Milana". Náš herní styl byl naopak poměrně variabilní. Ale to je pořád dokola. Jestli to opravdu vidět nechceš, tak to ani nikdy neuvidíš.

                                    • Re: Hušbauer je král Sportu! Lídr ve Slavii, reprezentace i uznání fanoušků

                                      kjandourek (admin)     před 7 lety 31.05.2017 14:51 |  
                                      0 0

                                      A Pavel Horváth v nejlepších letech pro Tebe byl kvalitní tvůrce hry?

                                      Pokud ano, tak jeho statistiky: http://www.eurofotbal.cz/hraci/pavel-horvath-2765/kariera-klub/

                                      2008/9 - 8 gólů/3 asistence; 2009/10 - 5/2; 10/11 - 8/4; 11/12 - 5/5; 12/13 - 4/3; 13/14 - 4/2 ...

                                      A to dával hodně branek z penalt....

                                      • Re: Hušbauer je král Sportu! Lídr ve Slavii, reprezentace i uznání fanoušků

                                        Robinator     před 7 lety 31.05.2017 14:53 |  
                                        0 0

                                        kvalitní byl, stejně tak jako JH, dokonce jsem je už někde výše srovnával..

                                        • Re: Hušbauer je král Sportu! Lídr ve Slavii, reprezentace i uznání fanoušků

                                          Boss82     před 7 lety 31.05.2017 15:09 |  
                                          0 0

                                          A přestože byl pomalejší než JH, tak se bez problémů prosazoval v Lize mistrů i v Evropské lize, navíc v poměrně pokročilém fotbalovém věku.

                • Re: Hušbauer je král Sportu! Lídr ve Slavii, reprezentace i uznání fanoušků

                  Boss82     před 7 lety 30.05.2017 22:29 |  
                  3 2

                  "ale přece jen je to v zahraničí trošku o jiném tempu a tak dál, já si tam prostě Pepu nedokážu představit, jak tam stíhá hráčům a celkově tomu tempu..ty jo?"

                  a) Nevím, proč pořád děláš z Hušbyho nějakého šneka, když jím evidentně není.

                  b) Rychlá myšlenka a z toho vyplývající přihrávka bude vždycky mnohem rychlejší než nejrychlejší hráč na světě. Borci jako Pirlo, Xavi, Iniesta, Modrič a SPOUSTY dalších také nejsou žádní sprinteři, ale dokázali se prosadit v nejlepších týmech světa. Hra středního záložníka je především o rychlosti té myšlenky a její realizace, nikoliv o rychlosti pohybu.

                  c) Po stopadesáté Ti tu opakuji: když se dokázal Hušby za Spartu výrazně prosazovat proti Lyonu, Neapoli, Athleticu Bilbao nebo Chelsea, proč by se nemohl prosadit v zahraničí? Nebo proč by nemohl být oporou Slavie v evropských pohárech, když mohl být oporou Sparty?

                  d) Neidealizuješ si to zahraničí trochu? Jistě, pokud bereš jako zahraničí Ligu mistrů, kterou všichni sledujeme, a kde vidíš ty nejlepší týmy světa, tak ano, na většinu těchto týmů by Hušby neměl, stejně asi jako nikdo jiný z našeho kádru. Ale vážně si myslíš, že třeba zápasy Empoli - Pescara, Ausburg - Ingolstadt nebo Angers - Dijon se hrají v nějakém závratném tempu, na které by Hušby nestačil? Já jsem přesvědčen, že všechny tyhle týmy bychom porazili, proto věřím, že naši nejlepší hráči (mezi které Hušbyho samozřejmě počítám) by se v nich klidně mohli prosadit.

                  e) Ona ta naše liga asi nebude zase tak špatná, když spousta solidních zahraničních hráčů, která se zde objevila, se zde pak téměř neprosadila. Z poslední doby mě napadá třeba exsparťan Paixao (aktuálně nejlepší střelec polské ligy) nebo nám dobře známý D. Boudjemaa (před příchodem k nám hvězda rumunské ligy). A i pozdějším velkým hvězdám typu Džeko nebo Wilfried poměrně dlouho trvalo, než se v Čechách naplno prosadili. Koneckonců dle žebříčku UEFA je naše soutěž 11. nejlepší v Evropě - to opravdu není žádná tragédie. A dobré výsledky českých týmů v Evropské lize to jen potvrzují.

                  • Re: Hušbauer je král Sportu! Lídr ve Slavii, reprezentace i uznání fanoušků

                    Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 30.05.2017 22:40 |  
                    0 2

                    Jinak rychlost nebo třeba výbušnost jde vypilovat, aby na něj nikdo tady už nenadával (myšleno na rychlost Hušbauera), pokud by chodil ke specialistovi na běh. Může se posunou s rychlostí dopředu, jen by mu to chvíli trvalo než by si tu zautomatizoval.

                    • Re: Hušbauer je král Sportu! Lídr ve Slavii, reprezentace i uznání fanoušků

                      Boss82     před 7 lety 31.05.2017 00:04 |  
                      0 4

                      Souhlasím a co jsem vypozoroval, tak myslím, že na tom i dost pracuje. Jeho dynamika je o level výše, než byla ve Spartě.

                      • Re: Hušbauer je král Sportu! Lídr ve Slavii, reprezentace i uznání fanoušků

                        Travinho     před 7 lety 31.05.2017 09:12 |  
                        0 0

                        S tím bych úplně nesouhlasil. Pepa tu dynamiku neustále nemá, jinak souhlas, že sezonu měl velmi dobrou. Naštěstí na jeho pozici ta jeho pomalost až tak nevadí. Ale co se týká Slavie, tak určitě patří mezi pět nejpomalejších...

                        • Re: Hušbauer je král Sportu! Lídr ve Slavii, reprezentace i uznání fanoušků

                          Boss82     před 7 lety 31.05.2017 09:40 |  
                          1 0

                          Asi takhle - Usain Bolt z něj nikdy nebude. Ale zase neni tak pomalý, jak se tady o něm neustále dočítám. Z našeho kádru na tom (kromě brankářů) budou podle mě rychlostně hůř než Hušby: J. Bílek, P. E. Flo, T. Barák a zhruba stejně M. Frydrych nebo J. Ščuk. Je to jen odhad, změřené to samozřejmě nemám.

                          Takže máš asi pravdu, mezi 5 nejpomalejších patří. Ale na jeho pozici mě to moc netrápí. Vždy jsem měl rád hru ještě mnohem pomalejšího P. Horvátha (kterého mi Hušby také herním stylem velmi připomíná), který svou rychlostí myšlenky a její realizace zastiňoval mnohem rychlejší hráče v Lize mistrů a v Evropské lize. A když půjdeme ještě o level výš, tak A. Pirlo byl také dost pomalý hráč a jaké věci dokázal. A takto by se dalo pokračovat.

                          Maximální rychlost sprintu není ve fotbale zdaleka vše.

                          • Re: Hušbauer je král Sportu! Lídr ve Slavii, reprezentace i uznání fanoušků

                            Karel13     před 7 lety 31.05.2017 10:16 |  
                            0 0

                            Viz bývalý čsl. rekordman na 100 m Mandlík, který to taky zkoušel s fotbalem v Dukle... a jak to dopadlo.

                            • Re: Hušbauer je král Sportu! Lídr ve Slavii, reprezentace i uznání fanoušků

                              Boss82     před 7 lety 31.05.2017 10:39 |  
                              0 0

                              Tak tak...

                          • Re: Hušbauer je král Sportu! Lídr ve Slavii, reprezentace i uznání fanoušků

                            Travinho     před 7 lety 31.05.2017 11:00 |  
                            0 0

                            Já bych řekl, že Frydrych je možná i pomalejší, ale Tonda mi naopak přijde rychlejší...

                    • Re: Hušbauer je král Sportu! Lídr ve Slavii, reprezentace i uznání fanoušků

                      Robinator     před 7 lety 31.05.2017 09:55 |  
                      1 0

                      rychlost se dá důkladným tréninkem, především během nahoru a dolu, ideálně v nerovném terénu, nebo i po schodech zvýšit maximálně o 10%..to samé výbušnost..jinak je to zcela vrozená věc

        • Re: Hušbauer je král Sportu! Lídr ve Slavii, reprezentace i uznání fanoušků

          Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 30.05.2017 16:24 |  
          0 0

          Presing tak trošku souvisí s tím běhavým týmem...
          Který hráč nemá problém, když je pressován? Není to naopak chyba hráčů okolo, že se mu v dostatečném množství nenabízí? K čemu ti jsou třeba krajní obránci, kteří čekají na hranici ofside s krajními záložníky a útočník čekající před velkým vápnem. Pak už máš jen čtyři hráče v poli, kterým můžeš potenciálně přihrát nebo to nakopnout ''do pryč''(myšleno naslepo, dopředu).
          Máš to jako s autem, jak chceš hodit dobře aut, když se ti nabízí dva hráči, kteří jsou pokryti, to bohužel také nemá úspěch, i když je v tom exekutor autu víceméně nevinně.

          • Re: Hušbauer je král Sportu! Lídr ve Slavii, reprezentace i uznání fanoušků

            lassiter     před 7 lety 30.05.2017 16:40 |  
            0 0

            Dva hráči u autu jsou zcela ideální počet, když se jich tam začne plést víc a na dvaceti metrech je osm lidí, tak už je to prakticky nehratelné.

    • Re: Hušbauer je král Sportu! Lídr ve Slavii, reprezentace i uznání fanoušků

      dupy77     před 7 lety 30.05.2017 16:49 |  
      4 0

      Naprostý souhlas také nechápu co tady pořád někoho vede k osočování Pepíka za mě super hráč a bojovník a určitě super kluk v kabině

      • Re: Hušbauer je král Sportu! Lídr ve Slavii, reprezentace i uznání fanoušků

        Boss82     před 7 lety 30.05.2017 22:29 |  
        2 1

        Přesně tak.

  2. Re: Hušbauer je král Sportu! Lídr ve Slavii, reprezentace i uznání fanoušků

    TSeguinTS     před 7 lety 31.05.2017 09:49 |  
    3 0

    Ahoj, nemám nic k tématu, jen jsem chtěl založit druhé vlákno, v tom prvním už je 78 příspěvků lítého boje při vyměňování názoru na našeho Pepu. Není to rekord?

    • Re: Hušbauer je král Sportu! Lídr ve Slavii, reprezentace i uznání fanoušků

      Boss82     před 7 lety 31.05.2017 11:40 |  
      1 2

      Já myslím, že je to tak akorát:-).

      • Re: Hušbauer je král Sportu! Lídr ve Slavii, reprezentace i uznání fanoušků

        TSeguinTS     před 7 lety 31.05.2017 12:08 |  
        0 0

        Vaše diskuse jsou ale zajímavé, já se jako lajk rád přiučím a můžu pak čerpat z názorů více lidí.

        • Re: Hušbauer je král Sportu! Lídr ve Slavii, reprezentace i uznání fanoušků

          Boss82     před 7 lety 31.05.2017 12:44 |  
          0 1

          Díky. Je určitě dobře, když je diskuze nějakým způsobem obohacující i pro čtenáře, kteří se jí přímo neúčastní. Snad to megavlákno ohledně Hušbyho (které jsem trochu nechtěně založil) k něčemu bylo.

          • Re: Hušbauer je král Sportu! Lídr ve Slavii, reprezentace i uznání fanoušků

            TSeguinTS     před 7 lety 31.05.2017 13:37 |  
            0 0

            Zda k něčemu bylo neposoudím, jsem si ale jist, že k tomuto jsou SN.