Aktuality z médií

Komentáře (125)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Dušan Uhrin: Slavia musí posílit

    Robinator     před 7 lety 29.05.2017 09:41 |  
    17 1

    no, nemyslím si, že stačí posílit o dva hráče, pokud zůstane kádr stejný jako teď, přestavuji si příchod tak 5-6 hráčů, kteří zvýší kvalitu a i rozšíří kádr, což taky potřebujeme..

    • Re: Dušan Uhrin: Slavia musí posílit

      malan (přítel SN)     před 7 lety 29.05.2017 10:15 |  
      14 0

      rozšiřování o Mihalíky a van Kessely je k ničemu. Musí přijít taková kvalita která v lize momentálně není. A nebude to levné. To je REALITA!

      • Re: Dušan Uhrin: Slavia musí posílit

        Robinator     před 7 lety 29.05.2017 10:29 |  
        2 0

        to určitě, je to na našem scoutingu, aby v zahraničí vyhledat kvalitní hráče, z ligy bych bral tak 2-3 hráče, zbytek pokud možno nějaký opravdu nadstandard ze zahraničí

        • Re: Dušan Uhrin: Slavia musí posílit

          Hesmir (přítel SN)     před 7 lety 29.05.2017 14:42 |  
          0 0

          Prostě k nám musí chodit hráči, jako když RB uvažovali o tom maďarovi za toho černocha z útoku... tem maďar měl fantastický čísla za tři sezony, nabídku z Sotonu a šel do Legie... a jak koukám, tak po sezoně v Legii, kdy dal 40 branek v 57 zápasech si šel zahrát do USA...
          https://cs.wikipedia.org/wiki/Nemanja_Nikoli%C4%87_(1987)

          Tak bych si představoval příchod "hotového" hráče. Klidně ať má 31, když to naše vedení vyhodnotí. Doteď za dva roky nemáme důvod příchodům nevěřit... Vše co přišlo, byli kvalitní hráči. Že někteří zapomněli při ceestě hlavu...

          • Re: Dušan Uhrin: Slavia musí posílit

            Robinator     před 7 lety 29.05.2017 14:51 |  
            0 0

            tyjo, to je slušný, 56 zápasů a 40 gólů..to nechápu, proč se šel "uklidit" do USA

            • Re: Dušan Uhrin: Slavia musí posílit

              Fallen (přítel SN)     před 7 lety 30.05.2017 19:02 |  
              0 0

              Řekl bych, že v americe berou nekřesťanský prachy. Proč by tam jinak šel Beckham nebo Henry...

              • Re: Dušan Uhrin: Slavia musí posílit

                Hesmir (přítel SN)     před 7 lety 31.05.2017 14:32 |  
                0 0

                Určitě, plus mi zrovna u tohoto hráče přijde, že prostě rád dává branky. Takže jej při stejném platu víc než spodní polovina PL lákala dominance Legie a pravděpodobnost, že se bude hodně a často radovat z golů. Podobně to vidím u MSL - bohatá, ale ne tak kvalitní liga.

      • Re: Dušan Uhrin: Slavia musí posílit

        Lovver     před 7 lety 29.05.2017 10:41 |  
        4 1

        Já si třeba pořád myslím, že z Mihalíka může něco být. Myslím, že u něj je problém v psychice, byl prostě ze Slovenska zvyklí na to, že je nejlepší a že se mu klička povede vždycky. Tady se mu povede v 50% a on hrál pak nasranej a kašlal na to. To ale nic nemění na tom, že jeho kličky a jeho centry byly vysoký nadstandard pro českou ligu.

        • Re: Dušan Uhrin: Slavia musí posílit

          TSeguinTS     před 7 lety 29.05.2017 10:51 |  
          9 0

          Centrování míče, zpracování, technika.. to všechno má, ale bojím se, že na to nemá hlavu. Na instagram teď pořád hází zmrzlinky, kafíčka, žranice.. To je přesnej opak toho, co by měl dělat, aby z něj něco bylo.

          • Re: Dušan Uhrin: Slavia musí posílit

            Steve2924 (přítel SN)     před 7 lety 29.05.2017 19:50 |  
            0 0

            Takže další boreček co konečně dostal pěknou smlouvu a sere na to... tak buď se mu rozsvítí jako asi Filovi nebo to bude další Fenin... je to jen na něm...

            • Re: Dušan Uhrin: Slavia musí posílit

              kjandourek (admin)     před 7 lety 29.05.2017 20:34 |  
              0 0

              Jestli se mu rozsvítí jako Fillovi... tj. v osmadvaceti v nějakém relativně lehce nadprůměrném klubu... tak máme šest let čas :-)

              • Re: Dušan Uhrin: Slavia musí posílit

                Steve2924 (přítel SN)     před 7 lety 29.05.2017 21:04 |  
                0 0

                Taky neříkám, že na to máme čekat :)

        • Re: Dušan Uhrin: Slavia musí posílit

          kjandourek (admin)     před 7 lety 29.05.2017 10:51 |  
          1 1

          A v Polsku to byl taky nadstandard.... a jenom se mu nedařilo 50% kliček?

          • Re: Dušan Uhrin: Slavia musí posílit

            Robinator     před 7 lety 29.05.2017 11:13 |  
            0 0

            jak se mu tam vůbec daří? přiznám se, že ho vůbec nesleduji..ani GvK

            • Re: Dušan Uhrin: Slavia musí posílit

              kjandourek (admin)     před 7 lety 29.05.2017 11:26 |  
              6 0

              Právě že vůbec.... 1.4. odehrál poločas... od té doby naskočil třikrát, dvakrát na čtyři minuty a jednou na jednu...

              http://www.eurofotbal.cz/hraci/jaroslav-mihalik-38166/kariera-klub/?data=292-1449-68

              Gino je na tom ještě hůř - tři zápasy na přelomu února a března... Jinak ani minuta...

              http://www.eurofotbal.cz/hraci/gino-van-kessel-49290/kariera-klub/?data=292-1461-68


              Vypadá to v červnu na dva neslavné návraty... ale evidentně tedy není chyba jenom v tom, že jim Jarda nedával příležitost..

              • Re: Dušan Uhrin: Slavia musí posílit

                Robinator     před 7 lety 29.05.2017 11:33 |  
                0 0

                nojo, tak se nedá nic dělat, hold se pošlou na další hostovačku a nebo je budeme muset prodat, za to, co kdo dá

                • Re: Dušan Uhrin: Slavia musí posílit

                  Jachym     před 7 lety 29.05.2017 14:54 |  
                  0 0

                  Já bych je poslal do Budějc vykopat pro tamní Dynamo ligu:-) Jižní Čechy na ligové mapě chybí a já bych měl o další důvod více jezdit do rodného města:-))

                  • Re: Dušan Uhrin: Slavia musí posílit

                    Robinator     před 7 lety 29.05.2017 14:58 |  
                    0 0

                    klidně ať jdou tam :) když se jim tam bude líbit..krásný to tam je :) zrovna o víkendu jedu zase do Slavonic, jižní čechy jsou super

            • Re: Dušan Uhrin: Slavia musí posílit

              JaymzBond     před 7 lety 29.05.2017 11:37 |  
              2 0

              Oba dva tu máme co nevidět zpátky. Ani jeden toho moc neodehrál. Mihalík prý opět přibral, takže to vypadá na další promarněný talent. Jediná naděje je, že něco předvede na ME U21 a někdo ho koupí. GvK je prostě provar, tam asi nezbývá nic jiného, než se s tím smířit.

              • Re: Dušan Uhrin: Slavia musí posílit

                Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 30.05.2017 15:41 |  
                1 0

                žádný hráč na světě není komplexní, každý má přednosti a samozřejmě i slabiny. Vždycky je to o tom, co možná nejvíc využít ty přednosti a silné stránky hráče. A když se hráč nechytne v jednom klubu, tak to ještě neznanená, že je špatný. Oba dva jmenované hráče náš trenér nechce, tzn. že velmi pravděpodobně odejdou. Ale slovenská 21 hrála výborný fotbal a Jaro na tom měl významný podíl, tzn. určitě bych počkal až po ME a pak ho teprve prodal.

  2. Re: Dušan Uhrin: Slavia musí posílit

    Robinator     před 7 lety 29.05.2017 10:39 |  
    0 0

    Jinak brzo se bude losovat, koho by jste chtěli nejvíc, koho naopak nejméně??

    Olympiakos Piraeus, Celtic Glasgow, FC Salzburg, FC Kodaň, Ludogorec Razgrad, BATE Borisov, Apoel Nicosia, NK Maribor, Garabag Adam

    • Re: Dušan Uhrin: Slavia musí posílit

      jarmik     před 7 lety 29.05.2017 10:40 |  
      0 0

      Kodaň, Maribor.

    • Re: Dušan Uhrin: Slavia musí posílit

      Borec09 (přítel SN)     před 7 lety 29.05.2017 10:42 |  
      4 0

      Pro mě jsi je seradil od toho co chci nejmíň až po zřejmě nejschůdnější.

      • Re: Dušan Uhrin: Slavia musí posílit

        JS (přítel SN)     před 7 lety 29.05.2017 10:53 |  
        2 1

        Přesně tak, toto předkolo pro mě nebude ve stylu „Chci co nejzajímavějšího soupeře“ (takže Celtic, Olympiakos), ale „Chci co nejschůdnějšího soupeře“. A to je Maribor, potom asi Ázerbajdžánci, ale není radno je podceňovat. Loni s Plzní hráli velice pěkný fotbal a ti jejich Brazilci, radost pohledět... A prádelníci měli pekelný štěstí, že tam udrželi postupovou remízu 1:1.

        A třetí nejschůdnější tým (asi trochu překvapivě) pro mě je Red Bull Salzburg. Rakušané se nikdy nedostali do hlavní fáze Ligy mistrů a myslím, že dlouhodobě nezvládají kvalifikaci. APOEL, Ludogorec i BATE jsou velmi silné týmy.

        Každopádně musíme posílit tým, a to je o nějaké Havlíky nebo Choré ze Sigmy, ale hráče, kteří se nepo... a dokáží přejít právě přes toto 3. předkolo, jenom tak budeme mít jistotu účasti v evropě na podzim a jenom tak si dokážeme vykopat nějaký koeficient.

        • Re: Dušan Uhrin: Slavia musí posílit

          Robinator     před 7 lety 29.05.2017 11:02 |  
          0 0

          za mě asi ty Ázerbajdžánci, sice budou mít v kádru šikovné cizince, ale jsou to asi takový rychlokvašky, ty bychom mohli dát, pak Maribor a Rakušani..Bál bych se Řeků, ale i třeba té Kodaně..na tu jsem letos dost vsázel a přijde mi, že šli hodně nahoru..i v té evropské lize něco uhráli..

          Nejvíc atraktivní asi Celtic, jak píše Malan :)

          • Re: Dušan Uhrin: Slavia musí posílit

            fredydj (přítel SN)     před 7 lety 29.05.2017 11:43 |  
            2 0

            tsss Kodaň, vždyť je vyšplouchl i Jablonec :)

            • Re: Dušan Uhrin: Slavia musí posílit

              Robinator     před 7 lety 29.05.2017 11:46 |  
              0 0

              já vím :) ale opravdu šli nahoru, v EL hráli dobře

    • Re: Dušan Uhrin: Slavia musí posílit

      malan (přítel SN)     před 7 lety 29.05.2017 10:53 |  
      4 0

      Ve 3.předkole samozřejmě toho "papírově" nejlehčího aby se šlo dál. Pak už je to jedno. Pro mě by byl neskutečným svátkem dvojzápas se Celticem. Naši a jejich fandové jsou TOP a oba zápasy by měly skvělou atmosféru. Navíc se s nimi dá hrát reálně o postup i přes to jaké mají jméno.

      • Re: Dušan Uhrin: Slavia musí posílit

        JaymzBond     před 7 lety 29.05.2017 11:03 |  
        2 0

        Výjezd do Glasgow by byl parádní, ale zase by to znamenalo, že jeden z týmů musí skončit. Ale jestli chceme do skupiny LM, tak z tohoto seznamu musíme být schopni přejít přes každého.

    • Re: Dušan Uhrin: Slavia musí posílit

      pinochet     před 7 lety 29.05.2017 10:56 |  
      0 0

      Já bych bral Tiraspol či izraelský Hapoel.

    • Re: Dušan Uhrin: Slavia musí posílit

      Fulham     před 7 lety 29.05.2017 10:56 |  
      3 0

      Většina musí ještě postoupit ...ale nervní jak pes jsem už teď. Žádnou atraktivitu , hlavně projít!!!

    • Re: Dušan Uhrin: Slavia musí posílit

      afro     před 7 lety 29.05.2017 11:09 |  
      5 0

      Já bych si přál Maribor. Níže dávám termíny kvalifikace LM, abyste někdo neudělal podobnou pitomost jako já s plánováním dovolené.

      25–26/07/17: Third qualifying round, first leg
      01–02/08/17: Third qualifying round, second leg

      04/08/17: Play-off draw
      15–16/08/17: Play-off round, first leg
      22–23/08/17: Play-off round, second leg

      • Re: Dušan Uhrin: Slavia musí posílit

        Sešívaný     před 7 lety 29.05.2017 20:03 |  
        0 0

        A sakra, 28.7.-2.8. jsem na konferenci v Manchesteru. Tak se začínám modlit, abychom první zápas hráli doma...

    • Re: Dušan Uhrin: Slavia musí posílit

      sicilianbrno     před 7 lety 29.05.2017 11:10 |  
      0 4

      Zeptám se zasvěcených, to je cely seznam možných soupeřů v mistrovské části? A ví někdo seznam, koho by bylo možné dostat v nemistrovské části, kdybysme skončili druzí abych si udělal obrázek? Jako lajk jsem se domnival, že v mistrovské části dostaneme týmy, které ve svych ligách neskončili první, ale když vidim ten seznam, např. Celtic, tak se nejspíš pletu, tak dík za vysvetlení :-)

      • Re: Dušan Uhrin: Slavia musí posílit

        JS (přítel SN)     před 7 lety 29.05.2017 11:17 |  
        2 2

        Tak to ses jako lajk domníval fakt špatně. Mistrovská část = mistři = týmy, které ve svých ligách skončili první. To je, co?

        • Re: Dušan Uhrin: Slavia musí posílit

          sicilianbrno     před 7 lety 29.05.2017 11:58 |  
          1 2

          To se většinou lajkum stava, že se domnivají špatně..teda až nas tebe, ty víš vše, ale odpověd třeba na to, jestli je to kompletní seznam možných soupeřů tu nevidim..

          • Re: Dušan Uhrin: Slavia musí posílit

            JS (přítel SN)     před 7 lety 29.05.2017 12:16 |  
            2 1

            Tak zaprvé, „lajk“ není to slovo, které hledáš, pane češtináři, nýbrž „laik“. Ale protože máš očividně problém s používáním cizích slov, co kdybys hezky česky napsal prostě „amatér“? A jéjé, i „amatér“ vlastně není české slovo :o Co si počneš?

            Zadruhé tohle není problém nějakého zasvěcenství nebo laictví. To je problém elementární (pro Tebe raději „prosté“) logiky: a to sice, že v mistrovské části kvalifikace hrají mistři a v nemistrovské zase ty týmy, kteří mistři nejsou. Vyplývá to jaksi už z názvu těch dvou skupin. Jak ses mohl domnívat, že to funguje opačně, je mi velkou záhadou. Resp. po několika diskusích s Tebou vlastně ani tolik ne.

            • Re: Dušan Uhrin: Slavia musí posílit

              sicilianbrno     před 7 lety 29.05.2017 12:25 |  
              0 4

              ...třeba jako když si tu chtěl zaperlit slovem Dehonestovat, jak je to hezký český slovo a ono se z toho nakonec vyklubalo cizí....občas to nevyjde, to se stane...to co zobeš bys měl většinou brát o vikendu, ne v pracovním týdnu, tady máš pak výsledek :-)

              • Re: Dušan Uhrin: Slavia musí posílit

                JS (přítel SN)     před 7 lety 29.05.2017 12:27 |  
                1 2

                Co to, kurva, kecáš?

                • Re: Dušan Uhrin: Slavia musí posílit

                  sicilianbrno     před 7 lety 29.05.2017 12:33 |  
                  0 3

                  a ja si řikal, kdy od tebe přijde vulgarita a nadavka...a už je to tady....máš stím očividně problém, tu svou agresivitu musíš řešit s odborníkem...

            • Re: Dušan Uhrin: Slavia musí posílit

              sicilianbrno     před 7 lety 29.05.2017 12:28 |  
              0 3

              a jinak me to už vysvetlovat nemusíš, už sem se tu odpovědi dočkal, a to bez zbytečnýho nic neříkajících keců okolo...ale na to sem si už u tebe zvykl. Stará ti to doma asi už nežere tu povýšenost, tak to neuspěšně zkoušíš zde.

      • Re: Dušan Uhrin: Slavia musí posílit

        Fačín     před 7 lety 29.05.2017 11:47 |  
        3 3

        Fakt promiň, ale to jsi opravdu hodně mimo..

        • Re: Dušan Uhrin: Slavia musí posílit

          sicilianbrno     před 7 lety 29.05.2017 11:56 |  
          0 2

          Dík za "vysvětlení", ptal sem se jestli je to celý seznam možných soupeřů a jaký by byl, kdybysme hrali tu nemistrovskou část (která je podle jiných smrtící) a dostanu od tebe tuhle odpověd...pokud to nevíš (u JS me to ani nepřekvapuje), tak v pohodě, třeba sem někdo hodí odkaz.

          • Re: Dušan Uhrin: Slavia musí posílit

            Robinator     před 7 lety 29.05.2017 12:09 |  
            0 0

            kdybychom hrali tu nemistrovskou, souperi by pro nas mohli byt typu Ajax, Dinamo Kijev, CSKA moskva atd..takze by to bylo vyrazne horsi..to jsou týmy, ktere skoncili ve svych ligách druhy..Mezi nimi je i Plzen..koukni na ten odkaz vyse..

            • Re: Dušan Uhrin: Slavia musí posílit

              sicilianbrno     před 7 lety 29.05.2017 12:15 |  
              0 2

              Aha už to vidim, dik za vysvětlení, tobě i PetCC za tabulku. Su rád, že se najdou protiklady individuím jako je JS apod. , kteří skutečně chcou druhemu co něco neví napovědět a poradit a ne jen psát uštěpačný poznámky, z kterých nelze vyčíst odpověd :-)

              • Re: Dušan Uhrin: Slavia musí posílit

                JS (přítel SN)     před 7 lety 29.05.2017 12:19 |  
                0 2

                Pokus se příště nemít blbý kecy na mou slovní zásobu a třeba se dočkáš něčeho jiného, než uštěpačných poznámek.

                • Re: Dušan Uhrin: Slavia musí posílit

                  sicilianbrno     před 7 lety 29.05.2017 12:31 |  
                  0 4

                  neboj se, ja tě nebudu dehonestovat, blba, který tu neumí konstruktivně odpovědět na dotaz, ale raději se tu druhého snaží urážet, urazit nemužu

                  • Re: Dušan Uhrin: Slavia musí posílit

                    JS (přítel SN)     před 7 lety 29.05.2017 12:34 |  
                    0 7

                    No mě urazit opravdu nemůžeš, protože je mi srdečně jedno, co si o mně člověk s IQ 80 asi myslí. Vzhledem k tomu, že absolutně nechápeš, proč s Tebou jednám tak, jak jednám, dále v této nesmyslné diskusi nebudu ztrácet čas.

                    • Re: Dušan Uhrin: Slavia musí posílit

                      sicilianbrno     před 7 lety 29.05.2017 13:00 |  
                      0 6

                      IQ 80 si spočital z diskuze? Ty si fakt případ. Jak řiká Forest Gump " pro hlupáka každý hloupý". To na tebe sedí jak poklice na hrnec. Abysme tu ostatní neobtěžovali osobnim sporem, tak ti na závěr řeknu, že si pro mě blb, chudák a zvlaštní individuum, který se tu snaží druhý jen uražet, zesměšnovat, opravovat pravopis, a který se snaží druhé jen poučovat, protože doma mu to už nikdo nežere a když mu dojde slovní zásoba (což bejvá rychle), tak se sníží na uroven pubertáka a začne vulgárně urážet. Jelikož máš rád sprosté slova, tak já odhaduju, že pro tebe budu id*ot, č*rák, h*jzl a jiné slova, kteří burani rádi používají. To je vše co sem ti chtěl říct, dál už tu druhé nebudu unavovat naší vzájemnou diskuzí, článek se tu jmenuje Dušan Uhrin: Slavia musí posilit...omlouvám se ostatním, ale na tuto postavičku sem reagovat musel..

          • Re: Dušan Uhrin: Slavia musí posílit

            Fačín     před 7 lety 29.05.2017 12:40 |  
            2 3

            Ptáš se tady na naprosto elementární věci, které by měl každý člověk, co o sobě tvrdí, že fotbal sleduje (fandí, rozumí, atd.), znát nazpaměť.

            • Re: Dušan Uhrin: Slavia musí posílit

              sicilianbrno     před 7 lety 29.05.2017 12:50 |  
              0 2

              znát nazpamět mistrovske a nemistrovske skupiny a vedet kde najit přehled? Tak to pak jo...

              • Re: Dušan Uhrin: Slavia musí posílit

                Fačín     před 7 lety 29.05.2017 13:02 |  
                0 3

                Ano.

                • Re: Dušan Uhrin: Slavia musí posílit

                  sicilianbrno     před 7 lety 29.05.2017 13:08 |  
                  0 1

                  tak aspon vidim, co se po nocích musíš vše naučit..sice nevím, k čemu ti to bude, ale proti gustu...

                  • Re: Dušan Uhrin: Slavia musí posílit

                    Fačín     před 7 lety 29.05.2017 14:27 |  
                    1 3

                    Neboj, po nocích dělám většinou něco jiného:))

                    • Re: Dušan Uhrin: Slavia musí posílit

                      TSeguinTS     před 7 lety 29.05.2017 14:29 |  
                      1 0

                      Také po nocích spíše už pokukuji po týmech, které jdou do základní skupiny LM :))))

                    • Re: Dušan Uhrin: Slavia musí posílit

                      sicilianbrno     před 7 lety 29.05.2017 15:32 |  
                      0 1

                      klidně u te činnosti študuj i tabulky, třeba protějšek nepozná ani rozdíl, ale zajimalo by mě, jestli takhle reaguješ na každeho diskutujiciho, který něco neví. Naštěstí se našli i rozumní, kteří když něco vědí, odpoví přímo a jsou rádi, že mohli být nápomocni. Koukám, že o trošku níž nick Sešivaný se ptá jak je to s nepostupem přes 3 předkolo LM co bude dál. Zvláštní, že od tebe nedostal stejné moudro, že toto by jako fanoušek měl přece vědět...

                      • Re: Dušan Uhrin: Slavia musí posílit

                        Fačín     před 7 lety 29.05.2017 15:43 |  
                        1 3

                        Nevím proč ryješ...Máš potřebu na všechny útočit? Mě je to jedno, já slavím titul:))

                        • Re: Dušan Uhrin: Slavia musí posílit

                          sicilianbrno     před 7 lety 29.05.2017 17:19 |  
                          0 0

                          Neutočím, jen když se tu slušně na něco zeptám, co nevím, tak čekám bud žádnou odpověd nebo konstruktivní odpověd z které se něco dovím. Od tebe se dověděl zbytečnou odpověd, že to mám vědět, tak mě jen zajimalo jestli takhle zbytečně odpovídáš i jiným, nic víc.

                      • Re: Dušan Uhrin: Slavia musí posílit

                        Karel13     před 7 lety 29.05.2017 20:45 |  
                        1 0

                        On je totiž rozdíl něco nevědět nebo nemyslet. Ten Tvůj původní dotaz mi totiž připadal, jako kdyby ses zeptal " jakou barvu má tahle černá cedule ?"

    • Re: Dušan Uhrin: Slavia musí posílit

      PetCC     před 7 lety 29.05.2017 11:36 |  
      1 0

      Jinak tohle kolo je zcela zásadní. Když postoupíme, tak máme jistou skupinu EL.
      Nepostup znamená 4. předkolo EL, kde je mnohem víc těžkých soupeřů a šance postoupit do skupiny EL mnohem menší.

      Ona je tu samozřejmě i šance postoupit do skupiny LM, ale to se dá strašně těžko odhadnout, když máme minimum zkušeností s poháry.
      Máme jednu důležitou, loni Anderlecht. Tam se ukázalo, že tým na takový souboj ještě připraven nebyl.
      Teď máme rok za sebou a několik těžkých zkoušek, které jsme zvládli. Ale ty předkola budou stejně těžká a soupeři to budou kvalitní.

      Já osobně bych byl spokojen , kdybychom postoupili do skupiny EL.

      • Re: Dušan Uhrin: Slavia musí posílit

        Robinator     před 7 lety 29.05.2017 11:39 |  
        1 0

        taky bych byl spokojen s EL, LM je sen, ale když bude štěstí na los, může se splnit..jinak ten Anderlecht byl úplně někde jinde, byl strašně těžký..málem vyřadil i MU..

    • Re: Dušan Uhrin: Slavia musí posílit

      sicilianbrno     před 7 lety 29.05.2017 12:03 |  
      0 2

      Se zeptám jinak, čím je lehčí ta mistvoská část od te nemistrovské časti, do ktere spadla Plzen? Klidně jen připadné soupeře v te nemistrovské, abych si udelal obrazek, jak duležité bylo jit do mistrovské části. Děkuju předem za odpověd těm, kteří to vědí a dokaží napsat. Z povýšenných odpovědí typu " seš uplně mimo atd" se opravdu odpovědi nedočkám.

      • Re: Dušan Uhrin: Slavia musí posílit

        JS (přítel SN)     před 7 lety 29.05.2017 12:08 |  
        2 1

        www.coen.wz.cz

      • Re: Dušan Uhrin: Slavia musí posílit

        kjandourek (admin)     před 7 lety 29.05.2017 12:10 |  
        3 0

        V mistrovské části jsou jenom mistři těch zemí, které nemají zajištěný přímý postup... tzn. mistři Skotska, Řecka, Kypru Slovinska, Dánska a tak... prostě týmy z lig na třináctém místě žebříčku a níže...

        V nemistrovské části jsou týmy, které ve své zemi nezískaly titul a neskončili na příčkách zajišťujících postup přímo do skupinové fáze... takže můžeš dostat pátý tým z Anglie, Německa, Španělska.... třetí tým z Ruska a tak podobně...

        Mistrovská část je tedy, co se týče skladby týmů výrazně jednodušší...

        • Re: Dušan Uhrin: Slavia musí posílit

          sicilianbrno     před 7 lety 29.05.2017 12:16 |  
          0 0

          dik

          • Re: Dušan Uhrin: Slavia musí posílit

            Hesmir (přítel SN)     před 7 lety 29.05.2017 15:11 |  
            0 0

            Prostě mistr horní dolní je schůdnější, než nemistrovské týmy z TOP lig např. Sevilla, Neapol, apod.

    • Re: Dušan Uhrin: Slavia musí posílit

      Ernie     před 7 lety 29.05.2017 12:16 |  
      1 0

      Na Ludogorec velkej pozor, ze zahraničních týmů fandím Arsenalu a loni jsem tak viděl dva zápasy s Ludogorcem ve skupině LM a jejich útok je neskutečný. Za mě určitě radši Kodaň nebo Salzburg, než právě Ludogorec a BATE. Nejsnazší cesta vede přes Maribor.

  3. Re: Dušan Uhrin: Slavia musí posílit

    pinochet     před 7 lety 29.05.2017 11:14 |  
    1 0

    Na rudošský diskusi je, že prý chceme koupit havlíka,havla,maška,hořavu, chorýho,civiče a konateho. Doufám, že minimálně polovina z nich, a hlavně to kopyto Konaté, není pravda.

    • Re: Dušan Uhrin: Slavia musí posílit

      JS (přítel SN)     před 7 lety 29.05.2017 11:18 |  
      0 1

      To je spekulace spartu a je to i na naší diskusi minimálně ve dvou vláknech. (Jedno je OT)

    • Re: Dušan Uhrin: Slavia musí posílit

      Sešívaný     před 7 lety 29.05.2017 11:40 |  
      2 0

      Zajímalo by mě, jestli máme ještě zájem o Čermáka :D Myslím, že nakonec půjde do Plzně. Nakonec tam bude mít i dobrého parťáka v Limberském. Můžou se střídat za volantem, až pojedou z hospody.

      • Re: Dušan Uhrin: Slavia musí posílit

        kjandourek (admin)     před 7 lety 29.05.2017 11:44 |  
        8 0

        Čermák už prošel Plzeňskými vstupními crash testy ;-)

        Sparta ho prý nechce za žádnou cenu pustit domácí konkurenci - tj.nám ani Plzni... Doufali, že se předvede na EURU U21 a prodají ho ven... je otázka, co bude teď...

        • Re: Dušan Uhrin: Slavia musí posílit

          Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 29.05.2017 12:36 |  
          0 0

          :-))) "Plzeňské (crash) testy"...

          • Re: Dušan Uhrin: Slavia musí posílit

            kjandourek (admin)     před 7 lety 29.05.2017 12:43 |  
            0 0

            Není to úplně z mé hlavy - myslím, že jsme to viděl na Facebooku... ale pobavilo mě to :-)

      • Re: Dušan Uhrin: Slavia musí posílit

        Fačín     před 7 lety 29.05.2017 11:52 |  
        1 3

        No pevně doufám, že máme natolik pevné morální zásady, že se Čermák tímto činem sám diskvalifikoval z našeho
        seznamu případných posil.

        • Re: Dušan Uhrin: Slavia musí posílit

          Sešívaný     před 7 lety 29.05.2017 11:56 |  
          6 0

          Na Spartu jsem dnes četl, že mu Křetinský oznámil, že ho do Plzně a Slavie nepustí. Holt kluk tu zprávu, že nebude hrát v nejlepším pražském klubu, neunesl :)

          • Re: Dušan Uhrin: Slavia musí posílit

            JaymzBond     před 7 lety 29.05.2017 12:11 |  
            2 0

            Anebo je to od něho promyšlená taktika, jak dostat padáka a uniknout z toho sodomistického pekla.

      • Re: Dušan Uhrin: Slavia musí posílit

        Steve2924 (přítel SN)     před 7 lety 29.05.2017 19:43 |  
        0 0

        Jestli má přelámaný žebra tak bude rád, když sežene hostovačku koncem přestupního období....

    • Re: Dušan Uhrin: Slavia musí posílit

      Fačín     před 7 lety 29.05.2017 11:46 |  
      2 1

      Tak z tohohle seznamu doufám jedině Havel a Mašek, a to jen proto, že jsou ještě mladí a mají jistý potenciál. Prej Havlík, Hořava, Chorý...to určitě, ti by nám tu LM určitě vykopali:))

      • Re: Dušan Uhrin: Slavia musí posílit

        Hesmir (přítel SN)     před 7 lety 29.05.2017 15:16 |  
        2 0

        Tak zrovna Hořava byl jeden z mála co byl konkurenceschopný, když hráli proti žluté ponorce... většinou z něj nejsem na větvi, ale zrovna on z naší ligy nemá roblém s vyšším tempem. Spíš je u něj problém, že když hraje s lehčím soupeřem, přizpůsobí se mu, hraje na pl plynu, nezválcuje ho...

  4. Re: Dušan Uhrin: Slavia musí posílit

    Sešívaný     před 7 lety 29.05.2017 11:31 |  
    1 0

    Jak je to vůbec, když nepostoupíme z třetího předkola? Je to automaticky konečná nebo jdeme do 3. předkola Evropské ligy? Toto mi není jasné.
    Jinak co se týče možných soupeřů, tak se dá hrát s každým, jen ten Olympiakos by asi vyžadoval výkon na hranici možností. Nejvíc bych si přál Maribor. Co se týče atraktivity, tak Celtic. Ale je to můj nejoblíbenější zahraniční klub, takže bych nechtěl v této fázi fandit proti nim.

    • Re: Dušan Uhrin: Slavia musí posílit

      kjandourek (admin)     před 7 lety 29.05.2017 11:42 |  
      3 0

      Když vypadneš ve třetím předkole LM, jdeš do čtvrtého předkola EL, Když vypadneš ve čtvrtém předkole LM, jdeš do skupinové části EL... a když ve skupině LM skončíš třetí, tak jdeš do jara v EL...

    • Re: Dušan Uhrin: Slavia musí posílit

      JS (přítel SN)     před 7 lety 29.05.2017 11:43 |  
      1 1

      Když nepostoupíme z 3. předkola Ligy mistrů, jdeme do 4. předkola EL. Když nepostoupíme z play-off Ligy mistrů (4. předkolo), jdeme rovnou do základní skupiny EL.

      Olympiakos je klub za hranicí našich možností. Celtic nejspíš na hranici.

    • Re: Dušan Uhrin: Slavia musí posílit

      Jachym     před 7 lety 29.05.2017 14:36 |  
      0 0

      I i já mám Celtic jako nejoblíbenější zahraniční klub:-)

  5. Re: Dušan Uhrin: Slavia musí posílit

    TSeguinTS     před 7 lety 29.05.2017 13:01 |  
    2 0

    Obecně k posilám si přeji, abychom přivedli hráče se zkušenostmi z kvalitnějších lig, než je naše. To samo o sobě bude velký ořech, ale máme co nabídnout (finančně, zázemí, 3rd leg LM). Doufám, že jména zatím v médiích omílaná jsou jen slepé výstřely novinářů dychtících po zásahu a my máme připravené daleko kvalitnější kalibry.

    • Re: Dušan Uhrin: Slavia musí posílit

      sicilianbrno     před 7 lety 29.05.2017 13:12 |  
      0 0

      ..to víš, musí něčím zaplnit přidělenou stranu aby vykázali činost. Jak už tu pár lidí řikalo, v česku jsou tak 3,4 jmena, který by stáli za uvahu, ale zbytek je jen na doplnění lavičky, takže věřím, že skauting zapracuje a přivede zajimavý jmena...

  6. Posily

    Eskaes     před 7 lety 29.05.2017 13:35 |  
    0 1

    Nedivil bych se, kdyby chtěli odejít Škoda se Zmrhym, s Deliho přestupem už defacto počítám. Všechno hráči, kteří si to zaslouží, odvedli pro Slavii moc.

    Takže s posilováním žádné troškaření, milé vedení. :-)

    • Re: Posily

      afro     před 7 lety 29.05.2017 13:54 |  
      7 0

      Já si myslím, že minimálně Škoda zůstane. S manželkou/přítelkyní čekají přírůstek do rodiny, pozici v klubu má skvělou a teď ještě hrajeme o LM.

    • Re: Posily

      TSeguinTS     před 7 lety 29.05.2017 14:08 |  
      1 0

      To se více obávám neodmítnutelné nabídky pro Pavlenku.

      • Re: Posily

        kjandourek (admin)     před 7 lety 29.05.2017 14:18 |  
        1 0

        Já bych se toho tak nebál.... Titul v české lize je něco úžasného pro nás, pro fanoušky... Ale kluby v Evropě zajímají hlavně hráči, kteří ukázali, že se prosadí v mezinárodní konkurenci...

        V roce 1996 jsme měli za sebou semifinále poháru UEFA... a po něm stejně měli v kapse smlouvy jenom Suchopárek a Šmicer.... Poborský a Bejbl šli ven proto, že zazářili na EURu... Po titulech v letech 2008 a 9 nikdo sám dobrovolně za lepším neodcházel...

        • Re: Posily

          TSeguinTS     před 7 lety 29.05.2017 14:23 |  
          0 0

          Ano, asi máš pravdu. Snad ti takto nevěřím, protože tomu chci věřit :) Kdybych měl cílit na obhajování bezmezné pravdy v každém svém příspěvku po vzoru několika vznětlivých diskutérů, dodal bych, že jsem jen psal o obavě vyšší pravděpodobnosti přestupu u toho než u tamtoho, nikoliv o reálné obavě o chystaném přestupu :-D

          • Re: Posily

            kjandourek (admin)     před 7 lety 29.05.2017 14:30 |  
            0 0

            Bezmezná pravda podle mého názoru tak úplně to.... neexistuje :-)

            Ale chápu, co jsi chtěl napsat - jde o pravděpodobnost,ne o reálné obavy ;-)

    • Re: Posily

      JaymzBond     před 7 lety 29.05.2017 14:15 |  
      0 0

      Milan včera sám říkal, že pokud bude mít Slavia zájem, zůstane rád.

    • Re: Posily

      Steve2924 (přítel SN)     před 7 lety 29.05.2017 19:40 |  
      1 0

      Tak si zkusme zaspekulovat.
      Škoda - 31 let, reprezentat a nejlepší hráč naší ligy. Pro Zahraniční kluby s pohárovými ambicemi už asi ne. Za exotikou snad nebude chtít Milan, když jsou v očekávání. Takže šance na udržení 80%
      Mešanovič - v ideálním věku, ale i tady byl spíše žolíkem. Nějakou zajímavou nabídku ze zahraničí asi ne ale kdyby přišla asi by šel - 70%
      Zmrhal - mladý perspektivní reprezentat, když má den tak je nejlepší na hřišti a když ne tak nejhorší, tyhle výkyvy jsou asi důvod proč ještě je u nás (i kdy zájem byl) ale pokud přijde tak další přestup už mu asi nezatrhneme. 49%
      Sýkora - ven chce. Je tu krátce a asi ho nebudeme chtít pustit a konec jara tak zářivý nebyl. Jeho odchod očekávám spíš až v zimní přestávce pokud se ukáže v Evropě. Teď to vidím pro nás tak 60%.
      Mingazov - skvělý závěr jara si myslím na nějakou lahůdku ze zahraničí ještě stačit nebude - 90%
      Hušbauer - už si to venku neúspěšně zkusil ale myslím, že přijít něco zajímavého tak půjde dávám 70% protože si myslím, že nic zajímavého ještě v létě nepřijde.
      Ngadeu - má za sebou excelentní půlrok a myslím, že má na to se prosadit v nějaké lepší lize. A on sám se tomu taky bránit nebude. Tohle bude zajímavé, protože jeho cena je pro Slavii hodně vysoko ale myslím, že se zájemce který ji dokáže zaplatit najde. Rodinu má co jsem pochopil v Německu... - 40%
      Frydrych - tam to na zahraničí nevidím - 95%
      Flo - kvalitu má ale nečekám, že by odcházel docela se mu tu daří i když vypadl ze sestavy ke konci sezóny - 80%
      Deli - myslím, že zájem o něj bude možná menší než o Ngadeu ale pořád dost velký a spíš vedení pustí jeho než Michaela - 25%
      Bořil - kvalitu má na českou ligu slušnou, to je ale všechno - 95%
      Bílek - co jsem pochopil tak se nikam nechystá, smlouvu má, jeho přínos pro kabinu je důležitý a stoperská dvojce se nám v létě nejspíš rozpadne celá. Takže není důvod ani ze strany klubu aby nezůstal - 99%
      Pavlenka - na brankáře pořád dost mladý, dostal se do repre. Od nějakého průměrného klubu z těch lepších lig přijít laso může ale ne takové abyhom nebyli schopni ho minimálně finančně dorovnat, pak už to bude na něm - 80%
      Kovář - nechytá ale v kabině se mu evidentně libí. Kdyby ale přišla nabídka na to být někde 1 asi by měl jít a chytat. Pokud neodejde Jirka a neposunul by se na jeho pozici - 85%

  7. Re: Dušan Uhrin: Slavia musí posílit

    Voitechus     před 7 lety 29.05.2017 18:07 |  
    0 0

    Četl jste dnes někdo v Deníku Sport o možných posilách Slavie jaká tam byla jména? Vím, že se na to nedá příliš spoléhat ale jen tak pro zajímavost.

    • Re: Dušan Uhrin: Slavia musí posílit

      mirecek1111     před 7 lety 29.05.2017 19:25 |  
      0 0

      Mám to před sebou. Jsou to jen obecné spekulace koho bychom mohli chtít. Ne, že o někom konkrétně jednáme. A jsou tam ty jména viz. výše v diskuzi. Tedy Havlík, Civič, Konate, Štětina, Mašek, Chorý.

      • Re: Dušan Uhrin: Slavia musí posílit

        murena     před 7 lety 29.05.2017 20:07 |  
        1 0

        Před chvilkou jsem někde videl ze Štětina Civic prý k rb

        • Re: Dušan Uhrin: Slavia musí posílit

          mirecek1111     před 7 lety 29.05.2017 20:27 |  
          1 0

          Však já jen konstatoval co bylo napsáno v novinách. Pochybuju že je to reálné. Přeci jenom jsme už trošku jinde než před rokem a půl kdy jsme s posilováním započali a potřebovali hráče de facto na každý post :)

          Teď má tým už určitou kvalitu a je otázka zde sem má smysl brát hráče jako Havlík, Civič, Chorý apod. Chorý dal teď spoustu branek v druhé lize, ale to dal Železník před přestupem do Slavie na podzim v první lize také..
          Osobně bych koupil 2 nejperspektivnější mladíky okolo 19-20 let a na hotové hráče se díval rovnou ven.

          • Re: Dušan Uhrin: Slavia musí posílit

            qwertz0099     před 7 lety 29.05.2017 20:37 |  
            0 0

            Takže Mihálik, ale kdo je ten druhý mladík?:)

            • Re: Dušan Uhrin: Slavia musí posílit

              JaymzBond     před 7 lety 29.05.2017 20:47 |  
              2 0

              Třeba Chaluš. Na svůj věk už odehrál dost zápasů v lize a ten Simon tu věčně nebude. Jako investice do budoucna určitě dobrý a zatím by mohl jít někam hostovat.

            • Re: Dušan Uhrin: Slavia musí posílit

              spravnej_jezedak     před 7 lety 29.05.2017 20:48 |  
              0 0

              Co jsem slyšel, tak mladý Antl z Olmiku se jeví hodně slušně.. Možná by nebylo špatné se tam stavit na něj mrknout..:-)

          • Re: Dušan Uhrin: Slavia musí posílit

            murena     před 7 lety 29.05.2017 20:37 |  
            0 0

            Souhlas potřebujeme jen kvalitu ne kvantitu no uvidíme

    • Re: Dušan Uhrin: Slavia musí posílit

      Citymat     před 7 lety 29.05.2017 20:52 |  
      0 0

      Tak necháme se překvapit ,ale čas spekulací o tom ,kdo kdy kam je tady.

    • Re: Dušan Uhrin: Slavia musí posílit

      afro     před 7 lety 29.05.2017 21:01 |  
      0 0

      Z jakého zdroje čerpáš?

      • Re: Dušan Uhrin: Slavia musí posílit

        qwertz0099     před 7 lety 29.05.2017 21:50 |  
        0 0

        z FB

    • Re: Dušan Uhrin: Slavia musí posílit

      tomcz     před 7 lety 29.05.2017 21:07 |  
      0 0

      Tak schválně :) Ten asi moc levný nebude, když naposled přestupoval podle TM za 1,3 mega. Kde jsi to slyšel/četl?

      • Re: Dušan Uhrin: Slavia musí posílit

        donford     před 7 lety 29.05.2017 21:49 |  
        0 0

        Já jsem četl, že jeho hodnota je 3 mega.

      • Re: Dušan Uhrin: Slavia musí posílit

        qwertz0099     před 7 lety 29.05.2017 21:50 |  
        0 0

        na FB

      • Re: Dušan Uhrin: Slavia musí posílit

        Marwek23 (přítel SN)     před 7 lety 29.05.2017 22:23 |  
        0 1

        už ne další Van Kessely prosím...nakonec i Sparta nám ukázala, že ani nákup českého hráče, dobře znajícího prostředí, nemusí hned znamenat úspěch

  8. Re: Dušan Uhrin: Slavia musí posílit

    hiker42     před 7 lety 29.05.2017 22:36 |  
    2 0

    věřím, že k Jugasovi přijde na hostovačku Stefan Simic :)

    • Re: Dušan Uhrin: Slavia musí posílit

      Malvin     před 7 lety 30.05.2017 06:44 |  
      1 0

      S já věřím,že Mára Suchý.

      • Re: Dušan Uhrin: Slavia musí posílit

        Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 30.05.2017 15:46 |  
        1 1

        Doufám, že přijde Tomáš Necid, teď je proto velmi příhodná doba.

  9. Re: Dušan Uhrin: Slavia musí posílit

    Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 30.05.2017 17:25 |  
    0 0

    Liberec uplatnil opci na Mikulu a mají strach, že neudrží brankáře Dúbravku (hodil by se). Jinak v Lb také skončil Martin Latka, hned bych mu hodil laso zpátky do Slavie. Strašně by pomohl v kabině a myslím, že by akceptoval roli náhradníka a zároveň by si i zasloužil nějakou vhodnou nabídku od našeho vedení na další uplatnění ve Slavii. Je to velká osobnost, přirozený lídr, navíc srdcař a profík, jazykově vybavený, který prošel Anglií, Německem a Řeckem. Na takových osobnostech musíme stavět novou Slavii.

    http://www.fcslovanliberec.cz/clanek.asp?id=Polak-ci-Latka-konci-na-Barose-se-ceka-Na-Mikulu-Slovan-uplatnil-opci-8619

    • Re: Dušan Uhrin: Slavia musí posílit

      Fačín     před 7 lety 31.05.2017 16:25 |  
      0 1

      Promiň, Martina Latku jsem zbožňoval jako hráče, kapitána, lídra. Ale při vší úctě, fotbalový profesionální život už má nejspíš za sebou. Netuším, čím by nám mohl pomoci, poté, co jsme vyhráli titul, nehrajícího kapitána už jednoho máme, stoperů máme dost (Deli, Jugas, Bílek, Frydrych, MNN, Souček). Jeho čas ve Slavii už vypršel.