Ten článek bych podepsal. Čím víc se blíží titul, tím větším je Pepa tahounem. Aktuálně bych řekl, že na hřišti největším. Škoda, že se nepřipojí víc hráčů, s Duklou jsem vyloženě vítěznou mentalitu viděl ještě na Mešanovičovi, který nic nevypustí a bojuje ze všech sil.
Příchod Hušbauera jsem vnímal neutrálně a je pravda, že se ve Slavii rozjížděl dost pozvolna. Aktuálně je ale podle mě zcela klíčovým hráčem a musím říct, že mě strašně překvapil. Ve Spartě jsem ho měl za šikovného technického fotbalistu, který je ale takovou leklou rybou a místo černé práce svým dobrým zakončením slízne smetanu za jiné. Ostatně mu sparťani ten poslední půl rok nadávali, že se ani pořádně nesnaží. Proto jen zírám, jak tady dře a maká. Navíc má i výborná čísla, i když už to nejsou góly ale asistence. Což je ale vzhledem k jeho jiné pozici na hřišti logické.
V kostce bych to shrnul, že to byl výborný nákup. Pro tým je velice přínosný svou kvalitou i vůdcovstvím, na jaře patří mezi naše top 3 hráče. Přiznám se, že takový přínos jsem od Pepy nečekal a že ho začínám mít v čím dál větší oblibě.
Re: Zarostlý Hušbauer drží Slavii. Nebojí se titulu a je lídrem nejen na hřišti
Jak píšeš, že to byl dobrý nákup, tak bych jenom zmínil, že to je rozdíl oproti spartě.
Nám se poslední nákupy vydařily viz. Hušbauer, Deli, Ngadeu, Mešanovič, Barák - to jsou vyloženě zásahy do černého. Pak je vidět ten rozdíl v dlouhodobém horizontu, oproti rivalovi ze severu.
Re: Zarostlý Hušbauer drží Slavii. Nebojí se titulu a je lídrem nejen na hřišti
Vím, že to na SN není vůbec populární, ale myslím, že si výkony příliš idealizuješ hlavně bojovností a skluzy. Například až tak logické není malý počet vstřelených branek, když má z týmu téměř nejvíce odehraných minut. Vystřelil na bránu 21x s úspěšností střelby 4,5%, což je jedno z nejnižších čísel ve Slavii. V počtu přihrávek do gólové šance na odehrané minuty také není nejlepší.
Hra naší zálohy doma, kdy si nedokážeme vytvořit trvalejší tlak není většinou dobrá, ať už hraje Hušbauer v záloze s kýmkoliv. A podle mě to není o tom, že všichni ostatní kolem něj by ztratili formu. Jak říkal dropt, tým je chemie a když se snaží střední záložník dávat především míče vzduchem na útočníky, ani se moc nesnaží o nějakou trvalejší mezihru, pak ta naše hra doma se nikdy neposune k lepšímu.
Proto doufám, že vedení koupí opravdu dobrého tvůrce hry, který pozvedne úroveň naší hry především v domácích zápasech.
Re: Zarostlý Hušbauer drží Slavii. Nebojí se titulu a je lídrem nejen na hřišti
bohuzel, to je takovy nesvar, od uplne utleho veku az po muze tady v ceske republice..setkavam se s tim prakticky porad..Fanouskum, ale predevsim bohuzel i trenerum staci, kdyz hrac maka, bojuje..to se pak prehledne temer vse ostatni, ale asi neni cemu se divit, protoze ta kvalita tady proste neni..jinak s tebou souhlasim
Re: Zarostlý Hušbauer drží Slavii. Nebojí se titulu a je lídrem nejen na hřišti
Marně hledám levého, pravého beka, záložníka, stopery a útočníky u jiných týmů, fotbal je o minimálně jedenácti lidech, o když to tady posledni dobou někdo moc nepřipouští
Re: Zarostlý Hušbauer drží Slavii. Nebojí se titulu a je lídrem nejen na hřišti
Když budu zcela abstrahovat od zbytku obsahu, tak to, že někdo někoho dotáhl někam po 28 kolech je úplně k ničemu. Podstatné je, kdo kam koho dotáhne po kolech třiceti.
Re: Zarostlý Hušbauer drží Slavii. Nebojí se titulu a je lídrem nejen na hřišti
Musím říct, že už Tobě a Robinatorovi, pokud jde o tuhle vaší soukromou kampaň proti Hušbymu, opravdu nerozumím. Dnes už se na tom, že Hušby je na pozici tvůrce hry naším naprosto klíčovým hráčem, shodnou snad všichni: J. Šilhavý, K. Jarolím, sportovní novináři, redaktoři Slávistických novin i drtivá většina fanoušků. I jeho osobní čísla (asistence, šance vytvořené pro spoluhráče, předfinální přihrávky), ve kterých dominuje všem ligovým hráčům, hovoří za vše, stejně tak jako čísla našeho týmu jako celku (postavení v tabulce, počet nastřílených gólů, počet vytvořených šancí, počet střel na bránu), kterými vévodíme celé lize a která jsou z velké části právě zásluhou našeho tvůrce hry.
Ale vy dva tu pořád budete blekotat něco o tom, že potřebujeme pořádného tvůrce hry a že hra středu zálohy nefunguje.
Tak já nevím - vážně si myslíte, že se mýlí všichni ti lidé, které jsem uvedl výše, a že uvedené statistiky lžou, zatímco vy dva znalci máte pravdu? Pokud jste o tom opravdu přesvědčeni, tak doufám, že už studujete trenérskou licenci a brzy vás uvidíme na lavičce nějakého věhlasného týmu. Real Madrid nebo Bayern Mnichov by snad mohly být dostatečně dobrými kluby pro taková trenérská esa, jako jste vy dva.
Re: Zarostlý Hušbauer drží Slavii. Nebojí se titulu a je lídrem nejen na hřišti
Není to klíčový hráč naší sestavy. Hráli jsme v Karviné dobře bez něj. Na podhrotu dobrý, ale jako tvůrce hry nic moc.
Někteří sportovní novináři vycházejí z info tady ze SN, ale kdyby ses pozorněji díval třeba na poslední dva zápasy a neblahorečil, viděl bys například že
Celý první poločas na Bohemce držel naší hru ve středu MNN, kdy Hušbauer, aby si zahrál, byl snad pětkrát na pozici pravého beka, odkud nakopával míče na útočníky. Druhý poločas nahrál dobře na gól, ale naše hra celkově s ním na pozici tvůrce nedává moc smysl. S ním ve středu jsme silní jen tehdy, když je za ním MNN a Barák, jinak je to spíš nakopávaná.
Proti Dukle se mu zápas povedl ještě méně. Je podle mě chybou, že si tady budeme nalhávat, že máme kvalitního tvůrce hry. Máme spíš dobrého podhrota
Re: Zarostlý Hušbauer drží Slavii. Nebojí se titulu a je lídrem nejen na hřišti
je to tak, až přijde opravdu kvalitní tvůrce hry (Pepa pak bude moc pripadne hrat to co hral driv) teprve pak to vsichni tady oceni a uvidi, co to znamena tvurce hry..to pak doufam uvidime nejden dlouhe nakopy, ale poradne kolmice po zemi a vybizeni spoluhrace do sanci. A hlavne snad konecne budeme prehravat soupere ve stredu hriste, trosku zmenime styl hry, budeme hrat vice kombinacne..a bude to super, budeme jeste lepsi nez ted, coz byt musime, protoze budeme hrat pohary, v lize na nas budou souperi vice pripraveni..
Re: Zarostlý Hušbauer drží Slavii. Nebojí se titulu a je lídrem nejen na hřišti
a neni pravda, že se na tom shodnou vsichni..ja cetl dost clanku a predevsim diskuzi fanousku, nejen nasich..a naopak spousta lidi vidi, ze nas trapi prave stred hriste..tam je nase nejvetsi slabina
Re: Zarostlý Hušbauer drží Slavii. Nebojí se titulu a je lídrem nejen na hřišti
Sorry, ale jestli nevidíš (nebo jsi neviděl), kolik špičkových kolmic po zemi (tedy finálních nebo předfinálních přihrávek) JH vyprodukoval tuto sezónu, tak stejně jako Tvůj věrný spojenec Belmis přehlížíš očividné. Asi bych Ti sem musel dát videa se všemi těmi kolmicemi, abys uznal, že se mýlíš. Stejně tak není zdaleka pravdou, že naše hra jsou jenom dlouhé nákopy, to prostě nepopisuješ realitu, která se odehrává na hřišti. Ve středu hřiště jsme přehráli naprostou většinu soupeřů v lize, tak nevím, o čem to tady hovoříš.
A jestli chceš, abychom hráli ještě více kombinačně a po zemi, tak to zdaleka není jenom o tvůrci hry (zrovna JH má na kombinační způsob hry všechny předpoklady), ale je to o kvalitě, souhře a pohybu prakticky všech hráčů na hřišti. To nevyřešíš nákupem jednoho hráče, i kdyby to byl třeba Modrič.
Re: Zarostlý Hušbauer drží Slavii. Nebojí se titulu a je lídrem nejen na hřišti
Pro své názory na SN si nemusím dělat spojence. Nejsme na FAČRu. Rád budu diskutovat s každým. A docela mě mrzí, že už nepřispívá dropt, jelikož fotbalu rozumí. Snad se otrávit nenechám a své názory budu psát, i když se třeba většině čtenářů libit nebudou.
Re: Zarostlý Hušbauer drží Slavii. Nebojí se titulu a je lídrem nejen na hřišti
Sorry, ale s Tebou to vážně nemá smysl. Argumentů, proč je JH vynikající tvůrce hry, jsem uvedl jak v naší minulé diskuzi pod jiným článkem, tak v této dost. Pokud jsi schopen napsat takové perly, že "JH není klíčovým hráčem není sestavy", že "naše hra celkově s ním na pozici tvůrce nedává moc smysl" nebo že "aby si zahrál, tak musí nakopávat míče z pravého beka", tak se vážně nemáme o čem bavit. Protože buď vůbec nerozumíš tomu, co se na hřišti odehrává nebo prostě nevidíš to, co je přitom zcela očividné.
Zamysli se nad tím, co tady píšeš Ty (jen ničím nepodložené výkřiky do tmy) a porovnej to s fakty, která tu uvádím já. Pak se teprve můžeme vrátit k tomu, kdo z nás dvou tady blekotá.
Re: Zarostlý Hušbauer drží Slavii. Nebojí se titulu a je lídrem nejen na hřišti
Kdybys neměl hlavu v oblacích z Hušbauera, byl bys schopen vidět i jeho nemalé nedostatky. Statistických důkazů jsem ti dal víc než ty mně, jenže si je přečteš a jakoby nic budeš dál zpívat tu svou. Proto s tebou o Hušbauerovi diskutovat nelze. Ujišťuju tě, že nejsem jediný, kdo si všiml Hušbauera první poločas na Bohemce.
Re: Zarostlý Hušbauer drží Slavii. Nebojí se titulu a je lídrem nejen na hřišti
Myslím, že je nutné brát v potaz formu spoluhráčů. Všichni, co se vedle něho točí, tj. Zmrhal, MNN, Barák a Sýkora šli na jaře výkonnostně dolů, a to o dost, hovoří o tom i jejich střelecká produkce. Pak nastává problém, že ten tvořivý fotbal nemáš s kým hrát.
Re: Zarostlý Hušbauer drží Slavii. Nebojí se titulu a je lídrem nejen na hřišti
Přiznám se bez mučení, že jeho rudá minulost pro mě byla těžko stravitelná. Dále jsem se obával, že jeho hvězda definitivně pohasla nepovedeným angažmá v Itálii a že už nikdy nic světoborného nepředvede. Rovněž ani první půl rok - rok u nás se mi nelíbil (zčásti to bylo zapříčeněno spoluprácí se Součkem, která zkrátka nefungovala).
O to víc musím uznat, jak jsem se v Pepovi mýlil! V této sezoně je totiž jednoznačný tahoun a na skvělé sezoně má lví podíl. V posledních zápasech je pak tradičně nejlepší z našich hráčů; herní inteligencí a makáním překonává ostatní. Nezbývá mi než uzavřít, že se ve výsledku jedná skutečně o výborný nákup a Pepa je pro nás obrovkým přínosem.
A taky myslím, že už jsme mu jakékoliv myšlenky na bídu vyhnali z hlavy a že už je teď náš :)
Re: Zarostlý Hušbauer drží Slavii. Nebojí se titulu a je lídrem nejen na hřišti
Přiznám se, že nechápu neustálé komentáře kolem J.Hušbauera. Bohužel jsem nenašel statistiku hráčů po posledním ligovém kole. Jsem však přesvědčen, že i po zápase s Bohemkou a Duklou se nic nezměnilo. Dle sportovních novinářů a jejich známek po každém ligovém zápase, je J.Hušbauer hodnocen jako nejlepší hráč České ligy. Píšu to snad počtvrté. Co bychom po něm ještě chtěli. Spoluhráči kolem něj v útlumu. On však jede pořád na té své vlně. A jeho skluzy ? Já v tom vidím zvýšenou bojovnost právě proto, že kolem něj je ten útlum a nervozita. Nikomu svůj názor nevnucuji. Je to jen můj úhel pohledu.
Re: Zarostlý Hušbauer drží Slavii. Nebojí se titulu a je lídrem nejen na hřišti
Uvádíš správná fakta. Ale Belmis a Robinator Ti tu jistě vysvětlí, že ti novináři tomu nerozumí. Stejně tak, jako tomu podle nich nerozumí Šilhavý a Jarolím. A statistiky jsou samozřejmě zkreslené a nevypovídající atd., atd... A že vedeme ligu a máme suverénně nejvíce nastřílených gólů? Jen shoda náhod, vždyť náš střed zálohy stojí za hovno...
Mně jeho rudá minulost vůbec nevadí. Vadí mi jen u několika hráčů. Je mi jeden z nejsympatičtějších hráčů našeho týmu díky jeho názorům a vyjadřováním.
Mně jde čistě jen o to, že ve hře tvůrce hry má velké mezery, především pohyblivost, snaha o kombinaci, nabízení se, síla v soubojích.
Jestli vám stačí to, co hrajeme doma, ok. Ať hraje Hušbauer tvůrce hry. Mně to nestačí, za mě v posledních dvou zápasech průměr a bojím se bojim zápasu v MB, jelikož nebude hrát Barák a Hušbauer bude muset víc dozadu. A MB není Bohemka.
Jako vyčítat JH, že se nesnaží o kombinaci nebo že se dokonce málo nabízí.....to snad není pravda, koukáš se vůbec na ty naše zápasy, nebo to hodnotíš podle nějakých textových online reportáží? Ano, MB není Bohemka, asi už si zapomněl, jak vypadal náš domácí zápas s MB se středem zálohy Ngadeu - Hušbauer, viď?
Pokud se mohu podělit o svůj názor fotbalové laika - připouštím, že fotbalu rozumím málo, celý život jsem hrál hokej, tři žongly sice udělám v pohodě, ale tím výčet mých předpokladů končí.
Zda je někdo tvůrce hry snad nezáleží pouze na něm, potřebuje k tomu mnoho dalšího - spoluhráče, jejich nabídku, černou práci spoluhráčů dozadu, umění přihrát a zpracovat ostatních i jeho samotného.. Mířím tím na to, že pokud budeme v záloze hrát s Ngadeem, tak nikdy nikoho kombinačně po zemi nepřehrajeme. A protože tato věta vyzněla vůči němu dost hrubě, chci zároveň doplnit, že s Ngadeem v záloze jsme silní směrem dozadu a při boření hry. Skvěle odebíráme míče, ale co se děje po odebrání už tak skvělé není. Chci tím říct, že k tomu, aby byl Hušbauer tvůrce hry, potřeboval by na to prostředí. Ale pokud má tvořit hru v situaci, kdy je naším záměrem často vyklízet střed pole, hrát po stranách a rychle přenášet hru na čtveřici útočících hráčů postavených v jedné lajně, tak je nemožné v tomto uspět. Ještě bych dodal, že má Pepa nedostatky v kvalitě zpracování (krom již tisícekrát zmíněné dynamiky pohybu) a druhým dechem bych dodal (ač velký obdivovatel Baráka, Deliho a Škody), že JH má možná i největší podíl na tom, kde momentálně jsme.
Re: Zarostlý Hušbauer drží Slavii. Nebojí se titulu a je lídrem nejen na hřišti
Chtěl jsem reagovat v okně výše, ale pak jsem si přečetl Váš příspěvek. Klobouk dolů. Doslova jste mi toto vyjádření sebral z klávesnice. Snažím se moc nerozepisovat, aby to vůbec někdo četl. Proto se snažím psát obecně. Odpověděl jste i za mně.
Re: Zarostlý Hušbauer drží Slavii. Nebojí se titulu a je lídrem nejen na hřišti
Hezký příspěvek, i když s poslední větou souhlasit nemůžu. Věřím, že Hušbauer bude dobrý podhrot (má rychlou myšlenku, dobré pasy vzduchem - které však používá více než je potřeba, bojovnost. dobrý presink, ale málo hraje po zemi, nemá sílu v osobních soubojích, málo se obráncům nabízí, často je na místech, kde není pro tým užitečný - např na beku či mezi stopery, moc neumí jeden na jednoho a je málo pohyblivý), ale ne tvůrce hry. MNN není typ kombinačního hráče, ale proti silným týmům si myslím, že je platnější ve středu zálohy než Hušbauer a ne o málo.
Re: Zarostlý Hušbauer drží Slavii. Nebojí se titulu a je lídrem nejen na hřišti
Pekne napsano, vicemene souhlasim. Zejmena bych vypichl, ze o nejakou delsi kombinaci a postupnejsi zdolavani obrany soupere (viz Plzen, v nasem rybnicku) neni zrejme ze strany JSVCD prilis zajem...
Komentáře (41)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Zarostlý Hušbauer drží Slavii. Nebojí se titulu a je lídrem nejen na hřišti
Alanor (admin) před 8 lety 18.05.2017 11:43 |Ten článek bych podepsal. Čím víc se blíží titul, tím větším je Pepa tahounem. Aktuálně bych řekl, že na hřišti největším. Škoda, že se nepřipojí víc hráčů, s Duklou jsem vyloženě vítěznou mentalitu viděl ještě na Mešanovičovi, který nic nevypustí a bojuje ze všech sil.
Příchod Hušbauera jsem vnímal neutrálně a je pravda, že se ve Slavii rozjížděl dost pozvolna. Aktuálně je ale podle mě zcela klíčovým hráčem a musím říct, že mě strašně překvapil. Ve Spartě jsem ho měl za šikovného technického fotbalistu, který je ale takovou leklou rybou a místo černé práce svým dobrým zakončením slízne smetanu za jiné. Ostatně mu sparťani ten poslední půl rok nadávali, že se ani pořádně nesnaží. Proto jen zírám, jak tady dře a maká. Navíc má i výborná čísla, i když už to nejsou góly ale asistence. Což je ale vzhledem k jeho jiné pozici na hřišti logické.
V kostce bych to shrnul, že to byl výborný nákup. Pro tým je velice přínosný svou kvalitou i vůdcovstvím, na jaře patří mezi naše top 3 hráče. Přiznám se, že takový přínos jsem od Pepy nečekal a že ho začínám mít v čím dál větší oblibě.
Re: Zarostlý Hušbauer drží Slavii. Nebojí se titulu a je lídrem nejen na hřišti
Fulham před 8 lety 18.05.2017 13:42 |Jo to je náš Pepa Prvnícomátrikoodtrávy !
Re: Zarostlý Hušbauer drží Slavii. Nebojí se titulu a je lídrem nejen na hřišti
JohnyPine (přítel SN) před 8 lety 18.05.2017 14:10 |Jak píšeš, že to byl dobrý nákup, tak bych jenom zmínil, že to je rozdíl oproti spartě.
Nám se poslední nákupy vydařily viz. Hušbauer, Deli, Ngadeu, Mešanovič, Barák - to jsou vyloženě zásahy do černého. Pak je vidět ten rozdíl v dlouhodobém horizontu, oproti rivalovi ze severu.
Re: Zarostlý Hušbauer drží Slavii. Nebojí se titulu a je lídrem nejen na hřišti
belmis (přítel SN) před 8 lety 18.05.2017 14:39 |Vím, že to na SN není vůbec populární, ale myslím, že si výkony příliš idealizuješ hlavně bojovností a skluzy. Například až tak logické není malý počet vstřelených branek, když má z týmu téměř nejvíce odehraných minut. Vystřelil na bránu 21x s úspěšností střelby 4,5%, což je jedno z nejnižších čísel ve Slavii. V počtu přihrávek do gólové šance na odehrané minuty také není nejlepší.
Hra naší zálohy doma, kdy si nedokážeme vytvořit trvalejší tlak není většinou dobrá, ať už hraje Hušbauer v záloze s kýmkoliv. A podle mě to není o tom, že všichni ostatní kolem něj by ztratili formu. Jak říkal dropt, tým je chemie a když se snaží střední záložník dávat především míče vzduchem na útočníky, ani se moc nesnaží o nějakou trvalejší mezihru, pak ta naše hra doma se nikdy neposune k lepšímu.
Proto doufám, že vedení koupí opravdu dobrého tvůrce hry, který pozvedne úroveň naší hry především v domácích zápasech.
Re: Zarostlý Hušbauer drží Slavii. Nebojí se titulu a je lídrem nejen na hřišti
Robinator před 8 lety 18.05.2017 14:47 |bohuzel, to je takovy nesvar, od uplne utleho veku az po muze tady v ceske republice..setkavam se s tim prakticky porad..Fanouskum, ale predevsim bohuzel i trenerum staci, kdyz hrac maka, bojuje..to se pak prehledne temer vse ostatni, ale asi neni cemu se divit, protoze ta kvalita tady proste neni..jinak s tebou souhlasim
Re: Zarostlý Hušbauer drží Slavii. Nebojí se titulu a je lídrem nejen na hřišti
Jachym před 8 lety 18.05.2017 19:03 |Zajímavé a hlavně důležité je, že to stačí trenérovi vedoucího celku ligy a také kouči reprezentace, aby ho povolával do týmu :-))
Re: Zarostlý Hušbauer drží Slavii. Nebojí se titulu a je lídrem nejen na hřišti
Fulham před 8 lety 18.05.2017 15:45 |Marně hledám v ČR desítku co dotáhla svůj tým po osmadvaceti kolech na první flek...
Re: Zarostlý Hušbauer drží Slavii. Nebojí se titulu a je lídrem nejen na hřišti
belmis (přítel SN) před 8 lety 18.05.2017 15:56 |Marně hledám levého, pravého beka, záložníka, stopery a útočníky u jiných týmů, fotbal je o minimálně jedenácti lidech, o když to tady posledni dobou někdo moc nepřipouští
Re: Zarostlý Hušbauer drží Slavii. Nebojí se titulu a je lídrem nejen na hřišti
Fulham před 8 lety 18.05.2017 16:20 |To já právě marně u jiných týmů hledám taky...
Re: Zarostlý Hušbauer drží Slavii. Nebojí se titulu a je lídrem nejen na hřišti
Sracken před 8 lety 19.05.2017 08:07 |Když budu zcela abstrahovat od zbytku obsahu, tak to, že někdo někoho dotáhl někam po 28 kolech je úplně k ničemu. Podstatné je, kdo kam koho dotáhne po kolech třiceti.
Re: Zarostlý Hušbauer drží Slavii. Nebojí se titulu a je lídrem nejen na hřišti
Boss82 před 8 lety 19.05.2017 00:32 |Musím říct, že už Tobě a Robinatorovi, pokud jde o tuhle vaší soukromou kampaň proti Hušbymu, opravdu nerozumím. Dnes už se na tom, že Hušby je na pozici tvůrce hry naším naprosto klíčovým hráčem, shodnou snad všichni: J. Šilhavý, K. Jarolím, sportovní novináři, redaktoři Slávistických novin i drtivá většina fanoušků. I jeho osobní čísla (asistence, šance vytvořené pro spoluhráče, předfinální přihrávky), ve kterých dominuje všem ligovým hráčům, hovoří za vše, stejně tak jako čísla našeho týmu jako celku (postavení v tabulce, počet nastřílených gólů, počet vytvořených šancí, počet střel na bránu), kterými vévodíme celé lize a která jsou z velké části právě zásluhou našeho tvůrce hry.
Ale vy dva tu pořád budete blekotat něco o tom, že potřebujeme pořádného tvůrce hry a že hra středu zálohy nefunguje.
Tak já nevím - vážně si myslíte, že se mýlí všichni ti lidé, které jsem uvedl výše, a že uvedené statistiky lžou, zatímco vy dva znalci máte pravdu? Pokud jste o tom opravdu přesvědčeni, tak doufám, že už studujete trenérskou licenci a brzy vás uvidíme na lavičce nějakého věhlasného týmu. Real Madrid nebo Bayern Mnichov by snad mohly být dostatečně dobrými kluby pro taková trenérská esa, jako jste vy dva.
Re: Zarostlý Hušbauer drží Slavii. Nebojí se titulu a je lídrem nejen na hřišti
belmis (přítel SN) před 8 lety 19.05.2017 12:56 |Blekotáš tu především ty, Bossi.
Není to klíčový hráč naší sestavy. Hráli jsme v Karviné dobře bez něj. Na podhrotu dobrý, ale jako tvůrce hry nic moc.
Někteří sportovní novináři vycházejí z info tady ze SN, ale kdyby ses pozorněji díval třeba na poslední dva zápasy a neblahorečil, viděl bys například že
Celý první poločas na Bohemce držel naší hru ve středu MNN, kdy Hušbauer, aby si zahrál, byl snad pětkrát na pozici pravého beka, odkud nakopával míče na útočníky. Druhý poločas nahrál dobře na gól, ale naše hra celkově s ním na pozici tvůrce nedává moc smysl. S ním ve středu jsme silní jen tehdy, když je za ním MNN a Barák, jinak je to spíš nakopávaná.
Proti Dukle se mu zápas povedl ještě méně. Je podle mě chybou, že si tady budeme nalhávat, že máme kvalitního tvůrce hry. Máme spíš dobrého podhrota
Re: Zarostlý Hušbauer drží Slavii. Nebojí se titulu a je lídrem nejen na hřišti
Robinator před 8 lety 19.05.2017 13:48 |je to tak, až přijde opravdu kvalitní tvůrce hry (Pepa pak bude moc pripadne hrat to co hral driv) teprve pak to vsichni tady oceni a uvidi, co to znamena tvurce hry..to pak doufam uvidime nejden dlouhe nakopy, ale poradne kolmice po zemi a vybizeni spoluhrace do sanci. A hlavne snad konecne budeme prehravat soupere ve stredu hriste, trosku zmenime styl hry, budeme hrat vice kombinacne..a bude to super, budeme jeste lepsi nez ted, coz byt musime, protoze budeme hrat pohary, v lize na nas budou souperi vice pripraveni..
Re: Zarostlý Hušbauer drží Slavii. Nebojí se titulu a je lídrem nejen na hřišti
Robinator před 8 lety 19.05.2017 13:52 |a neni pravda, že se na tom shodnou vsichni..ja cetl dost clanku a predevsim diskuzi fanousku, nejen nasich..a naopak spousta lidi vidi, ze nas trapi prave stred hriste..tam je nase nejvetsi slabina
Re: Zarostlý Hušbauer drží Slavii. Nebojí se titulu a je lídrem nejen na hřišti
Boss82 před 8 lety 19.05.2017 14:36 |Tak jestli si to četl na diskuzích fanoušků, tak to bude zaručeně pravda;-)!
Re: Zarostlý Hušbauer drží Slavii. Nebojí se titulu a je lídrem nejen na hřišti
Robinator před 8 lety 19.05.2017 14:46 |to samozřejmě nemusí být zaručená pravda, ale především Belmis a já máme zaručenou pravdu :))
Re: Zarostlý Hušbauer drží Slavii. Nebojí se titulu a je lídrem nejen na hřišti
Boss82 před 8 lety 19.05.2017 16:02 |Tak určitě:-)
Re: Zarostlý Hušbauer drží Slavii. Nebojí se titulu a je lídrem nejen na hřišti
Boss82 před 8 lety 19.05.2017 14:35 |Sorry, ale jestli nevidíš (nebo jsi neviděl), kolik špičkových kolmic po zemi (tedy finálních nebo předfinálních přihrávek) JH vyprodukoval tuto sezónu, tak stejně jako Tvůj věrný spojenec Belmis přehlížíš očividné. Asi bych Ti sem musel dát videa se všemi těmi kolmicemi, abys uznal, že se mýlíš. Stejně tak není zdaleka pravdou, že naše hra jsou jenom dlouhé nákopy, to prostě nepopisuješ realitu, která se odehrává na hřišti. Ve středu hřiště jsme přehráli naprostou většinu soupeřů v lize, tak nevím, o čem to tady hovoříš.
A jestli chceš, abychom hráli ještě více kombinačně a po zemi, tak to zdaleka není jenom o tvůrci hry (zrovna JH má na kombinační způsob hry všechny předpoklady), ale je to o kvalitě, souhře a pohybu prakticky všech hráčů na hřišti. To nevyřešíš nákupem jednoho hráče, i kdyby to byl třeba Modrič.
Re: Zarostlý Hušbauer drží Slavii. Nebojí se titulu a je lídrem nejen na hřišti
belmis (přítel SN) před 8 lety 19.05.2017 15:26 |Pro své názory na SN si nemusím dělat spojence. Nejsme na FAČRu. Rád budu diskutovat s každým. A docela mě mrzí, že už nepřispívá dropt, jelikož fotbalu rozumí. Snad se otrávit nenechám a své názory budu psát, i když se třeba většině čtenářů libit nebudou.
Re: Zarostlý Hušbauer drží Slavii. Nebojí se titulu a je lídrem nejen na hřišti
Boss82 před 8 lety 19.05.2017 16:01 |Své názory klidně piš dál, ale snaž se, aby také občas dávaly smysl.
Re: Zarostlý Hušbauer drží Slavii. Nebojí se titulu a je lídrem nejen na hřišti
belmis (přítel SN) před 8 lety 19.05.2017 16:57 |Díky za povolení :-)
Re: Zarostlý Hušbauer drží Slavii. Nebojí se titulu a je lídrem nejen na hřišti
Boss82 před 8 lety 19.05.2017 14:28 |Sorry, ale s Tebou to vážně nemá smysl. Argumentů, proč je JH vynikající tvůrce hry, jsem uvedl jak v naší minulé diskuzi pod jiným článkem, tak v této dost. Pokud jsi schopen napsat takové perly, že "JH není klíčovým hráčem není sestavy", že "naše hra celkově s ním na pozici tvůrce nedává moc smysl" nebo že "aby si zahrál, tak musí nakopávat míče z pravého beka", tak se vážně nemáme o čem bavit. Protože buď vůbec nerozumíš tomu, co se na hřišti odehrává nebo prostě nevidíš to, co je přitom zcela očividné.
Zamysli se nad tím, co tady píšeš Ty (jen ničím nepodložené výkřiky do tmy) a porovnej to s fakty, která tu uvádím já. Pak se teprve můžeme vrátit k tomu, kdo z nás dvou tady blekotá.
Re: Zarostlý Hušbauer drží Slavii. Nebojí se titulu a je lídrem nejen na hřišti
Robinator před 8 lety 19.05.2017 14:36 |belmis tady ale minule statistiky uvedl a tim vlastne vyvratil vsechno co si doted psal..
Re: Zarostlý Hušbauer drží Slavii. Nebojí se titulu a je lídrem nejen na hřišti
Boss82 před 8 lety 19.05.2017 15:59 |Belmis nevyvrátil vůbec nic. Zřejmě si nečetl mou reakci na jeho příspěvek, který zmiňuješ.
Re: Zarostlý Hušbauer drží Slavii. Nebojí se titulu a je lídrem nejen na hřišti
belmis (přítel SN) před 8 lety 19.05.2017 15:13 |Kdybys neměl hlavu v oblacích z Hušbauera, byl bys schopen vidět i jeho nemalé nedostatky. Statistických důkazů jsem ti dal víc než ty mně, jenže si je přečteš a jakoby nic budeš dál zpívat tu svou. Proto s tebou o Hušbauerovi diskutovat nelze. Ujišťuju tě, že nejsem jediný, kdo si všiml Hušbauera první poločas na Bohemce.
Re: Zarostlý Hušbauer drží Slavii. Nebojí se titulu a je lídrem nejen na hřišti
Boss82 před 8 lety 19.05.2017 16:01 |Jaké statistické důkazy máš na mysli? Byl si to Ty, kdo už nereagoval v naší poslední diskuzi, kde jsem Tvé argumenty vyvrátil.
Re: Zarostlý Hušbauer drží Slavii. Nebojí se titulu a je lídrem nejen na hřišti
Martin 58 před 8 lety 20.05.2017 10:36 |Myslím, že je nutné brát v potaz formu spoluhráčů. Všichni, co se vedle něho točí, tj. Zmrhal, MNN, Barák a Sýkora šli na jaře výkonnostně dolů, a to o dost, hovoří o tom i jejich střelecká produkce. Pak nastává problém, že ten tvořivý fotbal nemáš s kým hrát.
Re: Zarostlý Hušbauer drží Slavii. Nebojí se titulu a je lídrem nejen na hřišti
bububu (přítel SN) před 8 lety 19.05.2017 11:34 |Já to vidím úplně stejně.
Přiznám se bez mučení, že jeho rudá minulost pro mě byla těžko stravitelná. Dále jsem se obával, že jeho hvězda definitivně pohasla nepovedeným angažmá v Itálii a že už nikdy nic světoborného nepředvede. Rovněž ani první půl rok - rok u nás se mi nelíbil (zčásti to bylo zapříčeněno spoluprácí se Součkem, která zkrátka nefungovala).
O to víc musím uznat, jak jsem se v Pepovi mýlil! V této sezoně je totiž jednoznačný tahoun a na skvělé sezoně má lví podíl. V posledních zápasech je pak tradičně nejlepší z našich hráčů; herní inteligencí a makáním překonává ostatní. Nezbývá mi než uzavřít, že se ve výsledku jedná skutečně o výborný nákup a Pepa je pro nás obrovkým přínosem.
A taky myslím, že už jsme mu jakékoliv myšlenky na bídu vyhnali z hlavy a že už je teď náš :)
Re: Zarostlý Hušbauer drží Slavii. Nebojí se titulu a je lídrem nejen na hřišti
Staršina před 8 lety 19.05.2017 02:05 |Přiznám se, že nechápu neustálé komentáře kolem J.Hušbauera. Bohužel jsem nenašel statistiku hráčů po posledním ligovém kole. Jsem však přesvědčen, že i po zápase s Bohemkou a Duklou se nic nezměnilo. Dle sportovních novinářů a jejich známek po každém ligovém zápase, je J.Hušbauer hodnocen jako nejlepší hráč České ligy. Píšu to snad počtvrté. Co bychom po něm ještě chtěli. Spoluhráči kolem něj v útlumu. On však jede pořád na té své vlně. A jeho skluzy ? Já v tom vidím zvýšenou bojovnost právě proto, že kolem něj je ten útlum a nervozita. Nikomu svůj názor nevnucuji. Je to jen můj úhel pohledu.
Re: Zarostlý Hušbauer drží Slavii. Nebojí se titulu a je lídrem nejen na hřišti
Boss82 před 8 lety 19.05.2017 09:26 |Uvádíš správná fakta. Ale Belmis a Robinator Ti tu jistě vysvětlí, že ti novináři tomu nerozumí. Stejně tak, jako tomu podle nich nerozumí Šilhavý a Jarolím. A statistiky jsou samozřejmě zkreslené a nevypovídající atd., atd... A že vedeme ligu a máme suverénně nejvíce nastřílených gólů? Jen shoda náhod, vždyť náš střed zálohy stojí za hovno...
Re
belmis (přítel SN) před 8 lety 19.05.2017 14:11 |Mně jeho rudá minulost vůbec nevadí. Vadí mi jen u několika hráčů. Je mi jeden z nejsympatičtějších hráčů našeho týmu díky jeho názorům a vyjadřováním.
Mně jde čistě jen o to, že ve hře tvůrce hry má velké mezery, především pohyblivost, snaha o kombinaci, nabízení se, síla v soubojích.
Jestli vám stačí to, co hrajeme doma, ok. Ať hraje Hušbauer tvůrce hry. Mně to nestačí, za mě v posledních dvou zápasech průměr a bojím se bojim zápasu v MB, jelikož nebude hrát Barák a Hušbauer bude muset víc dozadu. A MB není Bohemka.
Re: Re
Boss82 před 8 lety 19.05.2017 14:39 |Jako vyčítat JH, že se nesnaží o kombinaci nebo že se dokonce málo nabízí.....to snad není pravda, koukáš se vůbec na ty naše zápasy, nebo to hodnotíš podle nějakých textových online reportáží? Ano, MB není Bohemka, asi už si zapomněl, jak vypadal náš domácí zápas s MB se středem zálohy Ngadeu - Hušbauer, viď?
Re: Re
belmis (přítel SN) před 8 lety 19.05.2017 15:16 |Právě že se dívám i několikrát na jeden zápas, i když tobě by při hodnocení Hušbauera ta online reportáž stačila, o tom jsem téměř přesvědčen.
Re: Re
Boss82 před 8 lety 19.05.2017 16:03 |Tak jestli se díváš několikrát na každý zápas a přesto nevidíš očividné, tak zbývá poslední vysvětlení - vůbec tomu nerozumíš.
Re: Re
belmis (přítel SN) před 8 lety 19.05.2017 19:23 |Nechám si to od tebe vysvětlit ;-)
Re: Re
Boss82 před 8 lety 19.05.2017 19:32 |Jestli se chceš něčemu přiučit, tak by sis to nechat vysvětlit měl.
Re: Re
belmis (přítel SN) před 8 lety 20.05.2017 03:01 |Jsem moc rád, že jsem na SN našel skutečného odborníka :-) Nebo spíše novodobého pionýra.
Re: Zarostlý Hušbauer drží Slavii. Nebojí se titulu a je lídrem nejen na hřišti
TSeguinTS před 8 lety 19.05.2017 16:08 |Pokud se mohu podělit o svůj názor fotbalové laika - připouštím, že fotbalu rozumím málo, celý život jsem hrál hokej, tři žongly sice udělám v pohodě, ale tím výčet mých předpokladů končí.
Zda je někdo tvůrce hry snad nezáleží pouze na něm, potřebuje k tomu mnoho dalšího - spoluhráče, jejich nabídku, černou práci spoluhráčů dozadu, umění přihrát a zpracovat ostatních i jeho samotného.. Mířím tím na to, že pokud budeme v záloze hrát s Ngadeem, tak nikdy nikoho kombinačně po zemi nepřehrajeme. A protože tato věta vyzněla vůči němu dost hrubě, chci zároveň doplnit, že s Ngadeem v záloze jsme silní směrem dozadu a při boření hry. Skvěle odebíráme míče, ale co se děje po odebrání už tak skvělé není. Chci tím říct, že k tomu, aby byl Hušbauer tvůrce hry, potřeboval by na to prostředí. Ale pokud má tvořit hru v situaci, kdy je naším záměrem často vyklízet střed pole, hrát po stranách a rychle přenášet hru na čtveřici útočících hráčů postavených v jedné lajně, tak je nemožné v tomto uspět. Ještě bych dodal, že má Pepa nedostatky v kvalitě zpracování (krom již tisícekrát zmíněné dynamiky pohybu) a druhým dechem bych dodal (ač velký obdivovatel Baráka, Deliho a Škody), že JH má možná i největší podíl na tom, kde momentálně jsme.
Re: Zarostlý Hušbauer drží Slavii. Nebojí se titulu a je lídrem nejen na hřišti
Staršina před 8 lety 19.05.2017 19:25 |Chtěl jsem reagovat v okně výše, ale pak jsem si přečetl Váš příspěvek. Klobouk dolů. Doslova jste mi toto vyjádření sebral z klávesnice. Snažím se moc nerozepisovat, aby to vůbec někdo četl. Proto se snažím psát obecně. Odpověděl jste i za mně.
Re: Zarostlý Hušbauer drží Slavii. Nebojí se titulu a je lídrem nejen na hřišti
belmis (přítel SN) před 8 lety 20.05.2017 02:55 |Hezký příspěvek, i když s poslední větou souhlasit nemůžu. Věřím, že Hušbauer bude dobrý podhrot (má rychlou myšlenku, dobré pasy vzduchem - které však používá více než je potřeba, bojovnost. dobrý presink, ale málo hraje po zemi, nemá sílu v osobních soubojích, málo se obráncům nabízí, často je na místech, kde není pro tým užitečný - např na beku či mezi stopery, moc neumí jeden na jednoho a je málo pohyblivý), ale ne tvůrce hry. MNN není typ kombinačního hráče, ale proti silným týmům si myslím, že je platnější ve středu zálohy než Hušbauer a ne o málo.
Re: Zarostlý Hušbauer drží Slavii. Nebojí se titulu a je lídrem nejen na hřišti
afro před 8 lety 20.05.2017 07:41 |Pekne napsano, vicemene souhlasim. Zejmena bych vypichl, ze o nejakou delsi kombinaci a postupnejsi zdolavani obrany soupere (viz Plzen, v nasem rybnicku) neni zrejme ze strany JSVCD prilis zajem...