Aktuality z médií

Berbr úřednickou vládu smetl ze stolu, sám zvažuje kandidaturu na předsedu. Tvrdík okamžitě reagoval

Berbr úřednickou vládu smetl ze stolu, sám zvažuje kandidaturu na předsedu. Tvrdík okamžitě reagoval

Komentáře (38)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Berbr úřednickou vládu smetl ze stolu, sám zvažuje kandidaturu na předsedu. Tvrdí

    donford     před 8 lety 08.05.2017 13:20 |  
    12 0

    Jo, hošánkové - cinklé jaro s Peltou se vám nelíbilo? Tak my na vás estébáka Berbra. Že byste chtěli čistý fotbal? Ani náhodou! Bude hůř!
    Vidím jedinou možnost, kromě tak výrazného posílení mužstva tak, že na ně ani Plzeň nebude mít - spojení Tvrdíka a Křetinského v jednotnou frontu.

  2. ...

    Travinho     před 8 lety 08.05.2017 13:22 |  
    11 0

    Kluby se musí spojit a vyštípat tuto osobu z fotbalu. Já věřím, že pod vedením dvou historicky nejúspěšnějších klubů je to možné.

  3. Re: Berbr úřednickou vládu smetl ze stolu, sám zvažuje kandidaturu na předsedu. Tvrdí

    Kenny     před 8 lety 08.05.2017 13:32 |  
    4 6

    Jarda asi nechce titul.

  4. Re: Berbr úřednickou vládu smetl ze stolu, sám zvažuje kandidaturu na předsedu. Tvrdí

    bububu (přítel SN)     před 8 lety 08.05.2017 13:47 |  
    15 0

    V případě zvolení Berbra je potřeba, aby Tvrdík s Křetínským zatlačili na správných místech s výsledkem v podobě naprostého odstřižení FAČR od jakýchkoliv peněz - jak ze státního rozpočtu, tak od sponzorů. Jinak ty kurvy nevyženeme!

  5. Re: Berbr úřednickou vládu smetl ze stolu, sám zvažuje kandidaturu na předsedu. Tvrdí

    rak (přítel SN)     před 8 lety 08.05.2017 13:54 |  
    13 0

    Dlouhodobě si myslím, že tento člověk, pokud ho tak lze vůbec nazývat, je to nejhorší v našem fotbale a dokud nebude ve svých pozicích totálně zlikvidován, tak se to nezlepší. Pelta není nejpodstatnější. Nejde o to, že někdo někdy spolupracoval s stb. On a další (nemusíme teď právě chodit daleko) jsou prostě stbáci tělem a duší a bez těch metod si vůbec nedovedou svůj život představit. Pokud by existoval společný postup Slávie, Sparty a dalších v této věci, tak tomu jedině fandím.

    • Re: Berbr úřednickou vládu smetl ze stolu, sám zvažuje kandidaturu na předsedu. Tvrdí

      bongor     před 8 lety 08.05.2017 16:54 |  
      2 0

      Já si myslím,že estébák na Jardu nemá.Ale to neznamená,že teď,dokud je ještě u lízu,tak nám ještě nemůže znechutit ten závěr ligy.Nejhorší je krysa,zahnaná do kouta.

    • Re: Berbr úřednickou vládu smetl ze stolu, sám zvažuje kandidaturu na předsedu. Tvrdí

      Chlupp (přítel SN)     před 8 lety 08.05.2017 18:00 |  
      2 1

      Nejde o to, že někdy někdo spolupracoval s stb? Aha....

      • Re: Berbr úřednickou vládu smetl ze stolu, sám zvažuje kandidaturu na předsedu. Tvrdí

        rak (přítel SN)     před 8 lety 08.05.2017 21:40 |  
        4 0

        Napsal jsem to moc rychle. Samozřejmě, že jde. Myslel jsem spíše takové případy, kdy to někdo ve slabé chvilce podepsal a později škodil minimálně. Zlo ale pochází hlavně od lidí, kteří ty metody považují za normální a využívají za jakéhokoli režimu. A ti bohužel nevymřou, Existovali v historii i před tím.

  6. Re: Berbr úřednickou vládu smetl ze stolu, sám zvažuje kandidaturu na předsedu. Tvrdí

    qwertz0099     před 8 lety 08.05.2017 14:05 |  
    1 0

    Pokud CEFC zatlačí nějak na FAČR a Křetinský si vyhrabe svou dlouho uleželou kabelu, mohlo by se povést zatlačit Berbrovce do kouta.

    • Re: Berbr úřednickou vládu smetl ze stolu, sám zvažuje kandidaturu na předsedu. Tvrdí

      qwertz0099     před 8 lety 08.05.2017 14:09 |  
      0 0

      Amatérsky řečeno

    • Re: Berbr úřednickou vládu smetl ze stolu, sám zvažuje kandidaturu na předsedu. Tvrdí

      Kenny     před 8 lety 08.05.2017 14:28 |  
      2 2

      Teď když je Pelta v lochu, je Křéťovi jeho kabela k ničemu.

      • Re: Berbr úřednickou vládu smetl ze stolu, sám zvažuje kandidaturu na předsedu. Tvrdí

        Januacek (přítel SN)     před 8 lety 08.05.2017 16:38 |  
        1 0

        V kabele jsou ale i informace na Plzeň nebo hlavně na Plzeň.

        • Re: Berbr úřednickou vládu smetl ze stolu, sám zvažuje kandidaturu na předsedu. Tvrdí

          Kenny     před 8 lety 08.05.2017 23:55 |  
          0 0

          To pochybuji. To by se tenkrát Míra tolik nezpotil.

    • Re: Berbr úřednickou vládu smetl ze stolu, sám zvažuje kandidaturu na předsedu. Tvrdí

      Januacek (přítel SN)     před 8 lety 08.05.2017 16:40 |  
      1 0

      A fandím tomu, doufám že tato osoba nebude na FAČR dělat předsedu, bylo by to likvidační pro spoustu klubů, který se mu nepodvolí.

  7. Re: Berbr úřednickou vládu smetl ze stolu, sám zvažuje kandidaturu na předsedu. Tvrdí

    vlk30 (přítel SN)     před 8 lety 08.05.2017 16:50 |  
    7 0

    Seděl na té tiskovce jako člověk jistý si sám sebou,hodně dobrý bylo jak tam okřikl toho podržtašku,že on už jistého kandidáta má,ty ostatní o tom evidentně nic nevěděli.To svědčí o tom,že si tam bez tlustocha dělá co chce.Dokud se této kreatuře a jeho klace neseberou peníze od státu,dále se jim nevezme komise rozhočích a odvolací komise,tak prostě neodejdou.Při systému hlasování jaký je, který má díky vlivu na všechny sudí perfektně ošefovaný,je legálně prakticky neodvolatelný.Pokud by se povedlo mu sebrat ty komise a peníze, tak at si tam dělá co chce a časem by od něj utekla většina jeho věrných.

    • Re: Berbr úřednickou vládu smetl ze stolu, sám zvažuje kandidaturu na předsedu. Tvrdí

      bongor     před 8 lety 08.05.2017 16:59 |  
      3 0

      On to sám dělat nemusí,nasadí si nějaký pimprle.To ostatně byl asi i Popleta,bez pomoci B.by ho určitě nezvolili,i když teď ke konci se zřejmě začal trochu cukat.

    • Re: Berbr úřednickou vládu smetl ze stolu, sám zvažuje kandidaturu na předsedu. Tvrdí

      donford     před 8 lety 08.05.2017 17:10 |  
      11 0

      V roce 2014 jsme byli na žebříčku FIFA sedmnáctí, později dvacátí druzí. V roce 2017 je naše pořadí 46!!! Tedy o více než 100% horší. Vše pod Peltou. A přitom stát dává do fotbalu přes 600 milionů!! Pak si samozřejmě může FAČR najmout hned 3 právnické kanceláře k jedné aféře. Je z čeho je platit. Korupcí, machinacemi a zaúkolovanými rozhodčími se brzy dostaneme do druhé padesátky. Tak špatně jsme na tom v historii našeho fotbalu asi ještě nikdy nebyli. Vždyť v roce 1962 jsme byli ve finále MS. A později 2x ve finále ME, přičemž jsme 1x jimi i byli! Jedině Tvrdík a Křetínský mohou spojenými silami tento bezprecedentní a zbytečný tok peněz zastavit. Jedině apelování a tlak na sponzory a na nejvyšší státní orgány (byť asi i na MŠ jsou od Pelty finančně zainteresovaní lidé, jak se ukazuje) může přinést změnu. Bez peněz kapři přestanou mít zájem.

      • Re: Berbr úřednickou vládu smetl ze stolu, sám zvažuje kandidaturu na předsedu. Tvrdí

        murena     před 8 lety 08.05.2017 18:06 |  
        1 0

        Naprostej souhlas

      • Re: Berbr úřednickou vládu smetl ze stolu, sám zvažuje kandidaturu na předsedu. Tvrdí

        Travinho     před 8 lety 08.05.2017 18:51 |  
        4 2

        Myslíš si, že současné vedení může za propad nároďáku? To je podle mého dost krátkozraké, ten problém začal mnohem dřív...

        • Re: Berbr úřednickou vládu smetl ze stolu, sám zvažuje kandidaturu na předsedu. Tvrdí

          vlk30 (přítel SN)     před 8 lety 08.05.2017 19:26 |  
          4 0

          To třeba ne,ale asi dotace místo aby šla na mládež,tak se rozkradala.Na co,ale vliv mají,to je katastrofální pověst fotbalu na veřejnosti a částečně i mezi možnými sponzory či třeba i schopným člověkem který by do fotbalu vstoupil.

        • Re: Berbr úřednickou vládu smetl ze stolu, sám zvažuje kandidaturu na předsedu. Tvrdí

          donford     před 8 lety 08.05.2017 21:37 |  
          4 0

          Ještě v roce 2004 jsme v Aveiru v Portugalsku na ME hráli jako nároďák luxusně - porazili jsme tam 3:2 Holandsko a otočili z 0:2 s úžasnou zálohou Šmicer, Rosický, Nedvěd, Galásek, Poborský. To zas není tak dávno. Mládež měla dík jim legendární vzory. Pak přišel Pelta cinklý jaro, Ivánek kamarád, Berbr estébák, kapříci a místo aby se na legendy navázalo, začalo vše jít do kopru. Současné vedení se začalo formovat tenkrát. Takže ano, kapří vedení tomu sakra napomohlo. Fotbal má peníze jako nikdy v historii. A tohle je výsledek. Pomalu nikomu se v našem fotbale nevěří. Nakonec podezříváme každého rozhodčího, vím, že často neprávem. Ale tak to doba nese. A nároďák se propadá pořadím do druhé padesátky. Peltonec dík Syneru, který dostává od FAČRU skvělé zakázky, kvete, Pelta tuční. Plzeň letos i loni dává podivné góly a když se konečně - konečně!! někdo ozve, jako náš JT, jsou bleskově jeho návrhy označené jako mimozemské. Jen aby byl zachován bebří status quo. 3, slovy hned tři!!! právnické kanceláře budou za Berbra, Peltu, za tento satus quo za miliony z dotací od MŠ, bojovat. To potěš koště, jak se dnes říká.

          • Re: Berbr úřednickou vládu smetl ze stolu, sám zvažuje kandidaturu na předsedu. Tvrdí

            Travinho     před 8 lety 09.05.2017 10:20 |  
            2 1

            Nesouhlasím. Problémy začaly už na začátku devadesátých let, kdy se úplně reorganizoval systém výchovy mládeže. Navíc hlavně devadesátá léta byla ještě mnohem víc než současnost poznamenána tím, že kdo nezaplatil, tak nehrál. Ono jde i jasně vidět, že jak skončily kvalitní ročníky začínající sedmičkou, tak má nároďák obrovský problém. Nemyslím si, že by náš tým za posledních 10 let nějak výrazně klesl. Jen měl pod Bílkem obrovské štěstí a nějaký koeficient se tam nehrál, jinak to je určitou dobu v pořád stejné linii. Navíc repre dnes tvoří hlavně vychovávaní v letech, kdy ještě Pelta ani Berbr fotbal do takové míry neovlivňovali. Jinak tu píšeš, že mládež měla skvělé vzory díky generaci, která hrála na EURO 2004, ale zde nějaké plody přeci jen sklízíme, protože současné mládežnické ročníky zase začínají být o něco lepší než to bylo v předchozích letech. Hlavně generace okolo ročníku 96, což jsou právě hráči, kteří začínali v té době. Jinak samozřejmě Pelta, Berbr a podobní jsou obrovské zlo a to jak mocensky ovládají fotbal je až nechutné, ale křičet, že je úplně všechno špatně, je nesmysl. Za komunistů taky nefungovalo skoro nic, ale výchova mladých sportovců nám šla velice dobře.

  8. Re: Berbr úřednickou vládu smetl ze stolu, sám zvažuje kandidaturu na předsedu. Tvrdí

    Grobar     před 8 lety 08.05.2017 19:52 |  
    4 0

    Tady pomůže jenom dav, ktarý to vezme to vlastních rukou. Měli by se spojit všichni fanoušci a udělat demonstraci na FAČRu a dát Berbrovi a spol. jasně najevo co si myslíme. Buď dosadí na všechny důležité pozice neutrální a neposkvrněné zástupce, nebo to tam vypálíme a bude klid. Co s nima, když to nedělájí pro fotbal, ale pro sebe.

    • Re: Berbr úřednickou vládu smetl ze stolu, sám zvažuje kandidaturu na předsedu. Tvrdí

      Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 08.05.2017 20:20 |  
      3 1

      Myslíš, že díky demostraci Berbr sklopí uši a odejde... nebuď naivní.

  9. Re: Berbr úřednickou vládu smetl ze stolu, sám zvažuje kandidaturu na předsedu. Tvrdí

    Grobar     před 8 lety 08.05.2017 19:58 |  
    4 0

    Měli by se spojit všichni sponzoři a vláda, a dát jasně najevo, že fotbal budou řídit důvěryhodní lidé, nebo nedostanou ani korunu. Jestli Berbr nepotáhne pryč teď, tak už nikdy.

    • Re: Berbr úřednickou vládu smetl ze stolu, sám zvažuje kandidaturu na předsedu. Tvrdí

      Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 08.05.2017 20:19 |  
      9 1

      A vládu řídí důveryhodní lidé?

  10. Berbr úřednickou vládu smetl ze stolu, sám zvažuje kandidaturu na předsedu.

    roygrey     před 8 lety 08.05.2017 20:11 |  
    2 0

    Hned jak jsem slyšel, že Pelta je vazbě, lekl jsem se, že to převezme Berbr. A ono to tak vypadá. Ať už sám nebo prostřednictvím nastrčené figurky. Hrozba je reálná. Ten hnusák se nezastaví před ničím. A bohužel zástupci mnoha klubů na nižších úrovních ho podpoří.
    Chce to vzpouru!

  11. Re: Berbr úřednickou vládu smetl ze stolu, sám zvažuje kandidaturu na předsedu. Tvrdí

    qwertz0099     před 8 lety 08.05.2017 20:39 |  
    1 0

    2. června neproběhne volba předsedy FAČR, ale spíše výběr generálního tajemníka ÚV KSČ. Sice to je drsné srovnnání, ale přijde mi výstižné.

  12. Re: Berbr úřednickou vládu smetl ze stolu, sám zvažuje kandidaturu na předsedu. Tvrdí

    Fulham     před 8 lety 08.05.2017 20:40 |  
    4 0

    Jasná věc je , že třeba rudý buzny a rejži si ponecháme my fanoušci, ale JT a DK musí kopat spolu....problém je v malých klubech . No a to hovado Berbrovic si tím výrokem o jiných firmách dost nasral do huby...tomu vůbec nejde o fotbal. Jsem pevně přesvědčen, že Pelta by tohle nikdy neřekl.

  13. Berbrova reakce na Tvrdíka.

    houston (přítel SN)     před 8 lety 08.05.2017 21:48 |  
    2 2

    Dovedete si představit Berbrovu reakci ? Tolik sprostých slov a urážek zcela jistě neužije ani ten proslulý dlaždič. Jistě použil slova : Zkurvený číňani, sotva se vyhrabali ze sraček, už by chtěli poroučet nám, co fotbalu dáváme léta všechno ! To se na to podívám a postarám o to, aby se do nich dostali zpátky ! Já jim ukážu, jak daleko mají ještě k mistrovi !
    Zkrátka, čeká nás do konce ligy ještě hodně vnějších vlivů...

  14. Re: Berbr úřednickou vládu smetl ze stolu, sám zvažuje kandidaturu na předsedu. Tvrdí

    Fačín     před 8 lety 09.05.2017 09:47 |  
    5 1

    Musím říct, že nadutějšího, samolibějšího a arogantnějšího člověka jsem ještě nepotkal. Z něj ta zkaženost, estébáctví úplně stříkaj.

    BERBR VEN!!!

    • Re: Berbr úřednickou vládu smetl ze stolu, sám zvažuje kandidaturu na předsedu. Tvrdí

      rak (přítel SN)     před 8 lety 09.05.2017 10:35 |  
      1 0

      Přesně tak. Cokoli jsem se o něm dozvěděl zapadá do této charakteristiky. V tomto už opravdu nejde o legraci a čekám teď v posledních kolech na nás velký tlak. Uvidíme, Začíná to nasazením rozhodčích. Mně už delší dobu vadilo, jak všichni řvou jen na Peltu a tato kreatura zůstává tak trochu stranou. Pelta si žádný obdiv nezaslouží, ale mám pocit, že Berbra držel alespoň trochu. V každém případě radikální řez je nutný. To se nepodaří, když v tom Slavia zůstane sama.

  15. Re: Berbr úřednickou vládu smetl ze stolu, sám zvažuje kandidaturu na předsedu. Tvrdí

    brťas74     před 8 lety 09.05.2017 11:36 |  
    2 0

    Kolumbijský fotbal je proti našemu omáčka.

    • Re: Berbr úřednickou vládu smetl ze stolu, sám zvažuje kandidaturu na předsedu. Tvrdí

      Eskaes     před 8 lety 09.05.2017 13:36 |  
      1 0

      když v Kolumbii sněží, u nás chumelí...

  16. Re: Berbr úřednickou vládu smetl ze stolu, sám zvažuje kandidaturu na předsedu. Tvrdí

    Eskaes     před 8 lety 09.05.2017 13:04 |  
    1 0

    Estébácký týden v Lidlu.cz... Obě Béčka se činila, ale zůstaneme-li u fotbalu, tak výstup Berbra bylo opravdu silné kafe. Nicméně bych řekl, že jeho okatá arogance pramení spíš ze strachu než ze sebejistoty.

    Sundat ho!

    • Re: Berbr úřednickou vládu smetl ze stolu, sám zvažuje kandidaturu na předsedu. Tvrdí

      vlk30 (přítel SN)     před 8 lety 09.05.2017 17:58 |  
      1 0

      Řekni Gudasovi :-) :-)

      • Re: Berbr úřednickou vládu smetl ze stolu, sám zvažuje kandidaturu na předsedu. Tvrdí

        donford     před 8 lety 09.05.2017 21:17 |  
        0 0

        Tak jestli jsem tu psal včera v 17.10, že bez peněz přestanou mít kapři zájem, tak to právě s jekotem potvrzují. Jde jen o peníze a samozřejmě spojené právě pro ně s nekontrolovatelnou mocí. Ministryně Valachová jim před rezignací stamilionový penězovod zavřela, a tak je na FAČRU zděšení a panika. A teď by měli JT a Křetínský přitvrdit právě s výhledem, že by mohl být předsedou zavřený Pelta nebo estébák Berbr. Určitě páky na to mají.

        • Re: Berbr úřednickou vládu smetl ze stolu, sám zvažuje kandidaturu na předsedu. Tvrdí

          smely (přítel SN)     před 8 lety 10.05.2017 09:54 |  
          0 0

          a co takhle mala blokada Strahova, pred sidlem, kazdej den ultras z jednoho klubu ( aby se nepobili ) ? :-) Nic velkyho jen tam tak nenapadne postavat....